Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:33
Ik ga donderdag craften: Tess Greymane & Schudderwok. Dat zullen geen tier 1/2 decks opleveren denk ik maar met dat soort kaarten speel ik graag.

Afhankelijk van wat hard gaat en ik nog niet uit pakjes heb kijk ik daarna ook naar: Genn, Baku, Shaw, Ashmore, Hagatha en The Glass Knight.

Heb 24k dust over twee accounts, golden giants/iceblocks zijn aangemaakt; ik ben er klaar voor. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

Ik ben niet enorm enthousiast over de nieuwe kaarten, maar we zullen het zien. Heb wat gold/dust gespaard, maar ik ga niet blind alle hunter legendaries craften zoals ik bij vorige expansions nogal eens deed. We zullen weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:13
Mijn Witchwood Legendaries wishlist:
Neutral:
* Baku the Mooneater
* Genn Greymane
* Countess Ashmore
* Dollmaster Dorian
? Azalina Soulthief

Class:
* Houndmaster Shaw (Hunter)
* Hagatha the Witch (Shaman Hero)
* Prince Liam (Paladin)
* Shudderwock (Shaman)
* The Glass Knight (Paladin)
* Lady in White (Priest)
* Face Collector (Rogue)
? Chameleos (Priest)
? Toki, Time-Tinker (Mage)
? Tess Greymane (Rogue)
? Darius Crowley (Warrior)
? Archmage Arugal (Mage)
? Lord Godfrey (Warlock)
? Glinda Crowskin (Warlock)

De legendaries met een * hoop ik uit een pack te trekken, zo niet dan craft ik ze. De andere ga ik mogelijk na een week of wat craften, als blijkt dat ze viable zijn. Op dit moment heb ik 9k gold, 74 packs in de pre-order en 15k dust dus ik ga een heel eind komen :)

[ Voor 1% gewijzigd door The_Big_Easy op 10-04-2018 13:09 . Reden: Archmage Arugal toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Ik ga gewoon iets van 130 pakjes openknippen en dan zie ik wel wat ik heb. En dan maak ik de eerste week één of twee kaarten erbij en na twee weken nog eens ofzo.

Ik ga er vanuit dat ik niet weer zoveel legendaries pak als bij de vorige expansion. Toen had ik 110 pakjes, 12 legendaries :D

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Archmage Arugal, Dollmaster Dorian en Genn Greymane voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
mosselmossel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:24:
Toen had ik 110 pakjes, 12 legendaries :D
Statistisch gezien wordt dit een héél zwaar jaar voor jou... :P >:)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
De dobbelstenen hebben geen geheugen, hij kan er even goed 16 hebben dit jaar. En ik weer below average :'(
Maar we blijven positief :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik heb 74 pakjes klaar staan :)
Mijn eerste deck die ik wil gaan maken/proberen is mijn Baku Warrior

Er gaat natuurlijk nog wel wat aan gesleuteld worden maar o.a. Baku Mooneater, Darius Crowley en Countess Ashmore staan dus hoog op de wishlist wat betreft legendaries.

Misschien wel leuk als iedereen zo goed mogelijk de stats bijhoudt van het openen, benieuwd wie er lucky/unlucky zijn. Is dat wellicht ook makkelijk tracken met 3rd party software?

[ Voor 21% gewijzigd door Thompson op 10-04-2018 13:31 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had gehoopt dat elemental/big spell mage een boost zou krijgen, maar dat lijkt lastig te worden met de nieuwe kaarten en het verdwijnen van
De enige waar ik potentie in zie zijn:
- Bonfire elemental
- Nightmare amalgam (wel lekker voor de curve)
- cauldron elemental (als een finisher)

Maar we hebben geen 5+ spells erbij gekregen en firelands portal gaat volgens mij eruit.

Voordeel is dat ik geen legendary kaarten nodig heb, mag toch hopen dat ik met die pre-order van 70+ packs de bovenstaande kaarten er wel uit haal :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Firelands portal gaat er inderdaad gewoon uit..

Ik ben gewoon benieuwd naar wat ik eruit ga halen.. moet de stream met Day9 en Ben Brode nog afkijken, maar ik zie genoeg geinige dingen voorbij komen.

Ik heb 70 packs in de preorder en gratis packs van de afgelopen weken en krap 7k gold welke ik niet van plan ben om op te maken.. dus ja ik zie wel hoeveel ik bemachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik heb 74 packs klaar staan en ik koop er nog 60 packs bij.
Daarnaast heb ik met alle gratis dust (ice block, giants, oracle) iets van 10k dust + alle dust van de dubbele kaarten uit deze 134 packs.

Ik hoop daarmee alles wat ik wil hebben te krijgen.
Zodat ik de gehele expansion mijn gold op kan sparen voor de volgende expansion.

Ik weet iig nu zeker dat ik priest en warlock blijf spelen.. Ik hoop echter dat shaman, hunter (anders dan spellhunter) ook weer viable worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Uhmmie op 10-04-2018 15:35 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 14:49
Ik zit er aan te denken om de Hunter Quest te craften. Met wat kaarten van de nieuwe expansion is daar denk ik wel wat van te maken

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 23:42
StephaN900 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:30:
Ik had gehoopt dat elemental/big spell mage een boost zou krijgen, maar dat lijkt lastig te worden met de nieuwe kaarten en het verdwijnen van
De enige waar ik potentie in zie zijn:
- Bonfire elemental
- Nightmare amalgam (wel lekker voor de curve)
- cauldron elemental (als een finisher)

Maar we hebben geen 5+ spells erbij gekregen en firelands portal gaat volgens mij eruit.

Voordeel is dat ik geen legendary kaarten nodig heb, mag toch hopen dat ik met die pre-order van 70+ packs de bovenstaande kaarten er wel uit haal :D.
Hopen mag altijd, maar met 70 packs heb je nog lang niet alle epics in mijn ervaring. Ik ben ooit begonnen in Hearthstone met een paladin divine shield deck, en ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste Argent Commander. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Hearthstone has started an update...

Nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
mosselmossel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:46:
Hearthstone has started an update...

Nu al?
de nieuwe set word klaar gezet voor een release op de 12de

leuke is dat molten Giant nu al een change krijgt en pas overmorgen naar de HoF gaat dus nog even mee spelen in Standard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:12

1lau

Hearthstone Arena Player

Wognummer schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 20:02:
[...]

de nieuwe set word klaar gezet voor een release op de 12de

leuke is dat molten Giant nu al een change krijgt en pas overmorgen naar de HoF gaat dus nog even mee spelen in Standard
Geen kaart nog gezien #hype ! :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DacUjfdX0AIokN7.jpg:small

Ik mis de quest with pack event, dat was zo tof, al sinds vorig jaar met de zomer al _/-\o_

hmmm wel opmerkelijk van Molten Giant >:)

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
We hebben net twee weken quest/pack event achter de rug. :? Daarnaast krijg je ook nog een dungeon quest met pack reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb wel weer zin in de nieuwe uitbreiding en ik hoop op een paar goede pulls en zal her en der nog wel wat craften mocht dat nodig zijn.

Alleen ben en blijf ik bang voor de invloed van Warlock op de meta vooral decks die veel minions spelen en geen 12/12's op t6 spelen maar misschien valt het allemaal wel mee.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik ben ook bang voor Warlock. Het is te sterk en totaal niet leuk. Pirate Warrior was ook niet zo leuk, maar die potjes waren tenminste in 5 beurten klaar. Warlock heeft gewoon een heel naar vervelend deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op woensdag 11 april 2018 @ 06:25:
Ik ben ook bang voor Warlock. Het is te sterk en totaal niet leuk. Pirate Warrior was ook niet zo leuk, maar die potjes waren tenminste in 5 beurten klaar. Warlock heeft gewoon een heel naar vervelend deck.
Had gisteren een Lock die 7x Void Lord speelde, ja ja, 2x uit Stonehill Defender, 1x Prince, 1x Face op Cube.
Werd een fatigue game als Big Mage zijnde, helaas net niet gehaald. Maar best frusterend.
Tektoon schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:12:
We hebben net twee weken quest/pack event achter de rug. :? Daarnaast krijg je ook nog een dungeon quest met pack reward.
Ja maar die komt pas over twee weken toch?

[ Voor 48% gewijzigd door Nitai op 11-04-2018 07:48 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat je 95% vd tijd tegen Cube lock of een vomit en smorc deck speelt zorgt ervoor dat ik überhaupt geen standard meer speel.

In Wild speel ik ongeveer 70% vd tijd tegen vomit en smorc maar zie ik amper Cube locks. Daar kan ik tenminste wel mijn eigen meme deck spelen en keihard verliezen turn 5 tegen iemand die dan al zijn hele deck 2 keer in play heeft gelegd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pirate Warrior is nog wel tegen te spelen, het is zodanig all-in dan een AoE op turn 2-3 eigenlijk al genoeg is om er van te winnen. Cubelock is een ander verhaal.

Hoe slecht de ladder op 20-15 geworden is, is echt niet te geloven. Gisteren op rank 18 vier games gespeeld...3x volledige netdecked Cubelock (2 legend cardbacks) en 1x een Kingsbane (die 'em overigens erg goed speelde tegen m'n DK Jaina...hij wist te voorkomen dat een Water elemental face kon gaan). Zodra tegen Kingsbane spelen de leukere games worden, is er iets grondig mis. Dan liever de Evolve meta van een tijdje terug.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik vind al die andere classes en dingen helemaal niet zo erg om tegen te spelen. Maar Cube Warlock is gewoon superfrustrerend, omdat je tegen acht keer (soms zelfs meer) dezelfde kaart aan het beuken bent. Ik geef vaak nu al op zodra er één Voidlord op het bord komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Yep cubelock is ook mijn vrees, dat is gewoon _niet_ leuk om tegen te spelen.
90% kans dat je toch wel verliest, aangezien het gewoon een van de sterkste decks van het moment is en er is bijna geen counter tegen. Of je moet speciaal een counterdeck maken tegen cubelock, maar dat presteert dan weer bijna niet tegen al het andere wat je tegen kan komen. Daarnaast duren de potjes, als je het dan toch eens wil proberen, ook nog erg lang.

Dan inderdaad liever in 5 turns gestomped worden, dan kun je iig zonder op te geven snel op naar 't volgende rondje. Na 20 turns tegen cubelock en dan alsnog kansloos verliezen ben ik meestal dusdanig gefrustreerd dat ik geen zin meer heb in nog een ronde.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Thompson schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:12:
Yep cubelock is ook mijn vrees, dat is gewoon _niet_ leuk om tegen te spelen.
90% kans dat je toch wel verliest, aangezien het gewoon een van de sterkste decks van het moment is en er is bijna geen counter tegen. Of je moet speciaal een counterdeck maken tegen cubelock, maar dat presteert dan weer bijna niet tegen al het andere wat je tegen kan komen. Daarnaast duren de potjes, als je het dan toch eens wil proberen, ook nog erg lang.

Dan inderdaad liever in 5 turns gestomped worden, dan kun je iig zonder op te geven snel op naar 't volgende rondje. Na 20 turns tegen cubelock en dan alsnog kansloos verliezen ben ik meestal dusdanig gefrustreerd dat ik geen zin meer heb in nog een ronde.
Is cubelock sterk? Ja. Is er vrijwel geen counter tegen? Absoluut wel

Dude paladin is altijd een sterke matchup tegen Cubelock. Dat deck gaat zo hard en is zo resistent tegen de AOE van Cubelock dat t werkt.

Secret mage is een erg goede matchup tegen Cubelock.

Spiteful / dragon priest doet het goed tegen Cubelock door de vele value van Netherspite Historian en Operatives.

Goed, nu zijn dat wel alle drie decks die vrijdag hard geraakt gaan worden door de rotatie, maar Cubelock is zeker niet een autowin deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
icemotion schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:00:
[...]

Dude paladin is altijd een sterke matchup tegen Cubelock. Dat deck gaat zo hard en is zo resistent tegen de AOE van Cubelock dat t werkt.

Spiteful / dragon priest doet het goed tegen Cubelock door de vele value van Netherspite Historian en Operatives.

Goed, nu zijn dat wel alle drie decks die vrijdag hard geraakt gaan worden door de rotatie, maar Cubelock is zeker niet een autowin deck
Return to hand, Silence, morph, etc werken allemaal goed vs cubelock. Of stop gewoon 2 faceless in je deck. Dat werkt ook prima tegen cube en big priest :P. Daarnaast is secret mage idd enorm sterk vs cubelock.. Maar ik denk dat er van dat deck niet meer genoeg over is na vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
[...]

Het gaat me er niet om of het te beaten is of niet. Het is gewoon superfrustrerend en saai om tien keer dezelfde minion te moeten doodmaken. En dan dus nog twintig keer Voidwalker. Het is niet leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Nitai schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:44:
[...]
Ja maar die komt pas over twee weken toch?
Nee dat is een ander spring event. Vanaf launch krijg je een Witchwood pack voor elke nieuwe hero waarmee je tien monsters verslaat (plus een cardback na Hagatha)
[...]
Deze matchup is niet in het voordeel van de paladin volgens zowel Tempostorm als VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ander vraagje, hoe zit het met de heropowers in het geval je een odd / even cost deck speelt met daarin een Hero card? Vervangt de HP van de Hero card als je hem speelt dan je upgraded / reduced cost HP? Het is wel wat ik verwacht maar ik heb na even googlen nog niet zo snel iets gezien waarin dit bevestigd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:50:
Ander vraagje, hoe zit het met de heropowers in het geval je een odd / even cost deck speelt met daarin een Hero card? Vervangt de HP van de Hero card als je hem speelt dan je upgraded / reduced cost HP? Het is wel wat ik verwacht maar ik heb na even googlen nog niet zo snel iets gezien waarin dit bevestigd wordt...
Volgens mij wordt alleen de starting hero power geupgrade. De nieuwe hero power van de hero card overschrijft dan de oude (verbeterde) hero power. Volgens mij werkt Justicar ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Bij Genn Greymane, Start of Game: If your deck has only even-Cost cards, your starting Hero Power costs (1).

Dus alleen je starting hero power, wel jammer, zou leuk zijn als ie 1 bleef als je naar shadow form ging.

En Baku the Mooneater, Start of Game: If your deck has only odd-Cost cards, upgrade your Hero Power.

Je startende hero power wordt dus geüpgrade, als je daarna een andere hero power krijgt dan wel door Finley of een Death Knight, vervalt je geüpgraded hero power. Wederom jammer I guess, Frost Lich Jaina met een 2 damage hero power zou heel nice zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Kasai op 11-04-2018 21:03 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het gaat niet om de power van het deck maar wel om de invloed op de meta.

De decks die jij net noemt is ook ongeveer het enigste wat je tegen komt op de ladder omdat het Lock kan verslaan de rest bestaat gewoon bijna niet.

Ik weet zeker als Warlock niet zo goed was de meta veel gevarieerder zou zijn geweest.

Wel moet ik er zeggen dat deze trend al veel langer aan de gang is maar het was zeker niet altijd als zo.

Jade Druid, Quest Rogue en Raza Priest zijn hier de beste voorbeelden van.
De powerlevel van deze decks is nooit het hoogst geweest maar toch hebben ze tijden de meta gevormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
beuker19 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:10:
[...]

Het gaat niet om de power van het deck maar wel om de invloed op de meta.

De decks die jij net noemt is ook ongeveer het enigste wat je tegen komt op de ladder omdat het Lock kan verslaan de rest bestaat gewoon bijna niet.

Ik weet zeker als Warlock niet zo goed was de meta veel gevarieerder zou zijn geweest.

Wel moet ik er zeggen dat deze trend al veel langer aan de gang is maar het was zeker niet altijd als zo.

Jade Druid, Quest Rogue en Raza Priest zijn hier de beste voorbeelden van.
De powerlevel van deze decks is nooit het hoogst geweest maar toch hebben ze tijden de meta gevormd.
op rank 6-8 zitten redelijk wat dude paladins hoor die vinden alleen ress priest niet leuk om tegen te spelen :P (overigens wel op wild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

[...]

Ik heb een tijdje Dragon priest gespeeld maar ik heb het volgens mij nog nooit voor elkaar gekregen om te winnen van Cubelock... Je hebt gewoon niet snel genoeg een 100% OTK en zodra die voidlord's eenmaal komen kom je er niet meer doorheen. Dan zou je een boel extra silence moeten inbouwen, maar dan verzwak je je deck weer behoorlijk.

Daar komt inderdaad bij dat vanaf a.s. vrijdag Cubelock alleen maar sterker lijkt te worden (voodoo doll, lord godfrey) en de overige decks winnen niet dusdanig aan cubelock-counters dat dat interessant is.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dit was dan de laatste avond van de huidige meta :)
De totale buit is ''maar'' 3700 gold + pre-order en nog een Arena run met 2 losses zodat de eerste 2 Witchwood packs maar 150g kosten, ook heb ik nog 12.5k dus + de Hall of Fame kaarten.

Ik verwacht dat ik wel dat ik nog 1 a 2 Legendary's ga craften mocht ik leuke decks zien die ik tegen kom zo lang ik deze week maar weer wat plezier in Hearthstone heb.

Verder ben ik nu rank 4**** en misschien kom ik morgen nog wel wat hoger al lijkt mij rank 5 reëler :+
want ik verwacht heel veel Paladin en Warlock :'(

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 11-04-2018 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:37:
[...]

Nee dat is een ander spring event. Vanaf launch krijg je een Witchwood pack voor elke nieuwe hero waarmee je tien monsters verslaat (plus een cardback na Hagatha)
.
In de patchnotes staat wel dit?
The Witchwood’s challenging, free single-player mode, Monster Hunt, opens in two weeks!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:27:
De totale buit is ''maar'' 3700 gold + pre-order en nog een Arena run met 2 losses zodat de eerste 2 Witchwood packs maar 150g kosten, ook heb ik nog 12.5k dus + de Hall of Fame kaarten.

Ik verwacht dat ik wel dat ik nog 1 a 2 Legendary's ga craften mocht ik leuke decks zien die ik tegen kom zo lang ik deze week maar weer wat plezier in Hearthstone heb.

Verder ben ik nu rank 4**** en misschien kom ik morgen nog wel wat hoger al lijkt mij rank 5 reëler :+
Arena starten ben ik vergeten, misschien nog even doen als ik thuis kom van work.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:27:

Mijn buit:
bijna 11k goud + pre-order en nog een Arena run met 2 losses voor 2 pakjes WW voor 150g. Ik heb maar 3k dust en krijg nog 1800 voor de gewone HoF-kaarten.

Ik denk ook inderdaad dat ik de komende week 1 of 2 legendaries craft.

Ik ben rank 4 op wild, maar dat komt doordat ik vorige maand legend was. Deze maand niet gespeeld op wild, dus nog steeds rank 4. Op Standaard ben ik rank 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:18:
... en nog een Arena run met 2 losses voor 2 pakjes WW voor 150g.
Die heb ik even gemist. Openstaande Arena runs worden gecanceld en eerste Arean run WW geeft 2 packs als special reward ofzo?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Twijfel, twijfel, twijfel..

Van Frozen Throne heb ik ongeveer 75% van de kaarten.
Van Kobolts heb ik ook ongeveer 85% van de kaarten.
Van Ungoro heb ik echter maar 1 van de 23 Legendary's, 13 van de 54 (27x2) epics, 40 van de 72 (2x36) rares en 80 van de 98 (2x49) commons.

Voor The Witchwood heb ik 74 packs klaar staan.
Daarnaast wil ik iig nog 60 witchwood packs kopen.

Maar ik twijfel enorm om ook nog 60 Ungoro packs te kopen. Of kan ik beter nog een keer 60 extra witchwood packs kopen? Ja het is een hoop geld. Maar ik vermaak me prima met Hearthstone, dus het is me me waard. En ik denk dat meerdere Ungoro's quests weer speelbaar gaan worden in Standaard.

Wat me niet duidelijk is wanneer Un'goro nu uit standaard gaat? Is dat nu pas bij de eerste expansion in 2019?

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 12-04-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Un'goro gaat er binnen exact een jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Uhmmie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:52:

Van Ungoro heb ik echter maar 1 van de 23 Legendary's, 13 van de 54 (27x2) epics, 40 van de 72 (2x36) rares en 80 van de 98 (2x49) commons.

Maar ik twijfel enorm om ook nog 60 Ungoro packs te kopen. Of kan ik beter nog een keer 60 extra witchwood packs kopen? Ja het is een hoop geld. Maar ik vermaak me prima met Hearthstone, dus het is me me waard. En ik denk dat meerdere Ungoro's quests weer speelbaar gaan worden in Standaard.

Wat me niet duidelijk is wanneer Un'goro nu uit standaard gaat? Is dat nu pas bij de eerste expansion in 2019?
Ik zou niet Ungoro packs kopen of wil je daar heel veel legendaries van hebbben?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy

Witchwood cards gaan nog 2 jaar mee, Ungoro cards roteren volgend jaar uit.. Daarnaast kan je met de dust die je overhoud na het dissen van je 'extra' (als in: meer dan 2 exemplaren) Witchwood cards vast ook nog wel een paar leuke Ungoro cards craften. Ik zou even kijken wat je precies wil hebben van wat je mist van Ungoro en dat gewoon craften, of anders één voor één Ungoro packs kopen tot je een pack trekt met daarin een legendary, dan is wordt je pity-timer weer gereset en is het wellicht handiger/verstandiger om over te gaan op het kopen van Witchwood packs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 14:46
En, zijn er al mensen die de winst uit hun pakjes willen delen? Ik moet nog wachten tot vanavond :( werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:59:
En, zijn er al mensen die de winst uit hun pakjes willen delen? Ik moet nog wachten tot vanavond :( werk
Je kan ze nog niet openen. (Ik iig niet, heb echt net gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08

Sommige kaarten kunnen goed worden, zoals:

Pyros, Primordial Glyph, Meteor, Sunkeeper Tarim, VileSpine Slayer, FirePlume's Hearth, Elise Trailblazer, BlazeCaller.

Maar ik zou het even aankijken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Uhmmie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:59:
[...]

Je kan ze nog niet openen. (Ik iig niet, heb echt net gekeken).
Oh ik dacht de 12e :o kan het middernacht pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:07:
[...]

Oh ik dacht de 12e :o kan het middernacht pas?
Vanaf 19:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Kasai schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:56:
[...]

Ik zou niet Ungoro packs kopen of wil je daar heel veel legendaries van hebbben?
Ja ik zoek nog best wat kaarten daaruit:

Primordial Glyph x2
Stampede (1 of 2)
Fire Plume’s Heart
Dinomancy (1 of 2)
The Marsh Queen
Awaken the Makers
Primalfin Champion x2
Spikerdgetd Steed
Open the gateway
Swamp King Dred
Jungle Giants
Meteor
Direhorn Hatchling
Molten Reflection
Sunkeepr Tarim
Curious Glimmerroot
King Mosh
Lyra the Sunshard
Lightfused Stegodon
Volcano x2
Vicious Fledgling
The Carverns Below
Bloodbloom

Ik ben iemand die graag elke dag een ander deck bouwt ;) Dus ik heb graag veel kaarten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Uhmmie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:12:
[...]

Ja ik zoek nog best wat kaarten daaruit:

Primordial Glyph x2
Stampede (1 of 2)
Fire Plume’s Heart
Dinomancy (1 of 2)
The Marsh Queen
Awaken the Makers
Primalfin Champion x2
Spikerdgetd Steed
Open the gateway
Swamp King Dred
Jungle Giants
Meteor
Direhorn Hatchling
Molten Reflection
Sunkeepr Tarim
Curious Glimmerroot
King Mosh
Lyra the Sunshard
Lightfused Stegodon
Volcano x2
Vicious Fledgling
The Carverns Below
Bloodbloom

Ik ben iemand die graag elke dag een ander deck bouwt ;) Dus ik heb graag veel kaarten ;).
Ik zou vooralsnog eerst de hierboven in bold aangegeven cards craften, die andere zijn imho wat minder gangbaar. Vooral de quest cards zie ik steeds minder gespeeld worden, ze zijn kennelijk minder viable geworden en de nieuwigheid is er ondertussen ook wel af...

Er zitten behoorlijk wat legendaries in je lijstje, dat ga je met 60 Ungoro packs ook bij lange na niet redden..

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 12-04-2018 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uhmmie
The_Big_Easy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:58:
[...]

of anders één voor één Ungoro packs kopen tot je een pack trekt met daarin een legendary, dan is wordt je pity-timer weer gereset
Is die pitty timer per expansion of gewoon 1 pitty timer over alle packs?
The_Big_Easy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:26:
[...]

Ik zou vooralsnog eerst de hierboven in bold aangegeven cards craften, die andere zijn imho wat minder gangbaar. Vooral de quest cards zie ik steeds minder gespeeld worden, ze zijn kennelijk minder viable geworden en de nieuwigheid is er ondertussen ook wel af...

Er zitten behoorlijk wat legendaries in je lijstje, dat ga je met 60 Ungoro packs ook bij lange na niet redden..
Ik denk juist dat een aantal van die quests met witchwood weer viable gaan worden :). Het hunterdeck wil ik sowieso gaan bouwen :).

[ Voor 49% gewijzigd door Uhmmie op 12-04-2018 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Uhmmie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:35:
[...]
Is die pitty timer per expansion of gewoon 1 pitty timer over alle packs?
Je hebt een pitty timer per expansion...
Ik denk juist dat een aantal van die quests met witchwood weer viable gaan worden :). Het hunterdeck wil ik sowieso gaan bouwen :).
Dan zou ik eerst even bekijken hoe de meta zich de komende weken gaat ontwikkelen... Zou jammer zijn als je morgen of dit weekend Ungoro packs gaat kopen voor de quest legendaries of ze gaat craften terwijl dan blijkt dat ze toch niet zo viable blijken te zijn...

[ Voor 47% gewijzigd door The_Big_Easy op 12-04-2018 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 16:06
There is strong evidence that a "Pity Timer" exists, which defines a maximum number of packs that a player opens before guaranteeing the next Rare/Epic/Legendary card. This Pity Timer counter is tracked individually for each store-bought expansion set, including Classic set.

- An Epic card will be opened within 10 packs of the last opened Epic, for that set.
- A Legendary card will be opened within 40 packs of the last opened Legendary, for that set.

https://hearthstone.gamep...ack_statistics#Pity_Timer

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Is er een makkelijke "tracker" die we kunnen gebruiken tijdens het openingsfest vanavond?
Dan kan iedereen z'n resultaten van de pakjes delen :)

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Thompson schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:16:
Is er een makkelijke "tracker" die we kunnen gebruiken tijdens het openingsfest vanavond?
Dan kan iedereen z'n resultaten van de pakjes delen :)
Je zou deze kunnen gebruiken: https://pitytracker.com/
Heb er geen ervaring mee, ik gebruik altijd deze: https://notepad-plus-plus.org/download/v7.5.6.html :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Voelt toch een beetje als pakjesavond vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
deze ochtend kwartiertje vroeger opgestaan om wat packs te openen, helemaal voor niks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dus nog ff snel een Arena run gestart; Mage keuze en de sterkste draft sinds jaren...en de kans dat ik voor 19:00 kan spelen is nihil |:(

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Nitai schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:55:
[...]
In de patchnotes staat wel dit?
[...]
Oh wauw, die hele PvE content is uitgesteld. Dat had ik nog niet meegekregen. Ja dan wordt het ff wachten op de packs helaas. Wel jammer want zo is het een beetje mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:15:
Dus nog ff snel een Arena run gestart; Mage keuze en de sterkste draft sinds jaren...en de kans dat ik voor 19:00 kan spelen is nihil |:(
Ik had ook een mage draft. Deck tier score van 49.8..... _O-

Zal wel even snel 2 wins geven aan anderen door insta te conceden, maar dit ga ik echt niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik heb niet veel arena gespeeld maar wat blijft dat toch 1 grote RnG fest.
Gisteren 1 aan geslingerd. Rogue met een possible 12 win deck. 8-0 en daarna 3x een mage achter elkaar. Met enkel en alleen burn!
De laatste match met heel veel rng en waarbij ik elke keer achter de feiten aan liep.
Maja dat hoort bij HS.

Af en toe klagen mag ook pff

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphylee schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:15:
Ik heb niet veel arena gespeeld maar wat blijft dat toch 1 grote RnG fest.
Ik ben met mijn deck bij voorbaat al 100% kansloos om ook maar 1 potje te winnen, puur omdat ik 27 keer mocht kiezen uit 3 kaarten met een tierscore van onder de 60 en daarbij ook 0 spells heb... :)

Dus ja, RNGsus enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Pfff Ik had moeten luisteren... Net als nog 60 Ungoro pakjes gekocht..

Resultaat:
1 Crappy Legendary Ozruk (pakje 31). Dus nu een pitty timer van 29.
11 Epics, waarvan 9 niet bruikbaar of dubbel.
68 Rares, waarvan 3 golden. (Mis nu nog maar 2 rares).
220 Commons, waarvan 3 golden. (Alles compleet).

Kortom ik ben er niet veel mee opgeschoten op wat commons en rares na.. Niet echt iets waarvoor je 70 euro uit wilt geven ;). Maarja maar hopen dat ik met mijn witchwood pre-order straks meer geluk heb.

Nog een minder leuke stat. 39 pakjes bestonden uit 1 rare en 4 commons :(.

[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 12-04-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45
Zarhrezz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:15:
ah dus vanavond om 19.00 uur kunnen we pakjes openen van witchwood? :9

Ik logde nu net in op de Asian server: als resultaat krijg ik 3 extra ''welcome back quest''
helaas daar is de game ook nog niet live ;w

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2018 14:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Uhmmie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:45:
Pfff Ik had moeten luisteren... Net als nog 60 Ungoro pakjes gekocht..

Resultaat:
1 Crappy Legendary Ozruk (pakje 31). Dus nu een pitty timer van 29.
11 Epics, waarvan 9 niet bruikbaar of dubbel.
68 Rares, waarvan 3 golden. (Mis nu nog maar 2 rares).
220 Commons, waarvan 3 golden. (Alles compleet).

Kortom ik ben er niet veel mee opgeschoten op wat commons en rares na.. Niet echt iets waarvoor je 70 euro uit wilt geven ;). Maarja maar hopen dat ik met mijn witchwood pre-order straks meer geluk heb.

Nog een minder leuke stat. 39 pakjes bestonden uit 1 rare en 4 commons :(.
Ouch... weinig geluk idd... Wat je nog zou kunnen overwegen is om de komende tijd met in-game gold wat Ungoro packs te kopen totdat je weer een legendary trekt. Dat zou je niet meer dan 1100 gold moeten gaan kosten (en met wat geluk een stuk minder :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
The_Big_Easy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:16:
[...]

Ouch... weinig geluk idd... Wat je nog zou kunnen overwegen is om de komende tijd met in-game gold wat Ungoro packs te kopen totdat je weer een legendary trekt. Dat zou je niet meer dan 1100 gold moeten gaan kosten (en met wat geluk een stuk minder :))
Dat ga ik idd doen. Zelfde met kobolts, want uit mijn packs met gold heb ik zeker ook al de laatst 20/30 packs geen legendary meer gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:35:
Voelt toch een beetje als pakjesavond vanavond.
Haha, precies dit. Zo'n lichte gezonde spanning 8)7

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:00:
[...]

Haha, precies dit. Zo'n lichte gezonde spanning 8)7
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer. Komt vooral omdat je de goede kaarten uiteindelijk toch moet craften. Pakjes leveren gevoelsmatig heel weinig op.

Ik heb wel weer zin om met meme decks te spelen zonder dat ik 80% vd tijd neer gesmorced word turn 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Ben ik de enigste of is hearthstone zwaar eentonig aan het worden?
Ranked worden er alleen maar 3 decks gespeeld. Cubelock, dude paladin, en priest waar je mind control en dat andere 8 mana kaart in hebt.

Echt bizar, ik wil gewoon lol hebben maar wordt letterlijk overspoelt met deze retard decks waar je geen skill voor moet hebben. Niemand gebruikt ook een zelf gemaakte deck of iets dergelijks, zie de decks zelfs in normal mode 8 van de 10 keer voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
UltraInstinct schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:48:
Ben ik de enigste of is hearthstone zwaar eentonig aan het worden?
Ranked worden er alleen maar 3 decks gespeeld. Cubelock, dude paladin, en priest waar je mind control en dat andere 8 mana kaart in hebt.

Echt bizar, ik wil gewoon lol hebben maar wordt letterlijk overspoelt met deze retard decks waar je geen skill voor moet hebben. Niemand gebruikt ook een zelf gemaakte deck of iets dergelijks, zie de decks zelfs in normal mode 8 van de 10 keer voorkomen..
Als je nou heel even wacht, om 19:00 komen er 135 nieuwe kaarten beschikbaar die ongetwijfeld de komende weken voor wat variatie zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:50:
[...]

Als je nou heel even wacht, om 19:00 komen er 135 nieuwe kaarten beschikbaar die ongetwijfeld de komende weken voor wat variatie zorgen.
Heb je de nieuwe expansion al gezien? Heel weinig sterke kaarten. Denk niet dat iemand de drie genoemde decks gaat vergeten en met een nieuwe deck gaat spelen. Laten we even serieus blijven. En ik dacht dat pirate warrior echt cancer was.

Ow wacht ik ben vergeten dat veel kaarten naar wild gaan, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
UltraInstinct schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:52:
[...]

Heb je de nieuwe expansion al gezien? Heel weinig sterke kaarten. Denk niet dat iemand de drie genoemde decks gaat vergeten en met een nieuwe deck gaat spelen. Laten we even serieus blijven. En ik dacht dat pirate warrior echt cancer was.

Ow wacht ik ben vergeten dat veel kaarten naar wild gaan, ben benieuwd
De grootste verandering is inderdaad dat laatste, de rotation. De beginperiode van de vorige rotation was ook erg leuk, de leukste periode in HS wb meta sinds de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
Grotman schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:27:
[...]

De grootste verandering is inderdaad dat laatste, de rotation. De beginperiode van de vorige rotation was ook erg leuk, de leukste periode in HS wb meta sinds de beta.
Klopt, ben wel heel erg blij dat de secret agent kaart van priest naar wild verdwijnt. Holy shit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg net voor 5-en toen ik thuis inlogde de melding "Your current run will expire in 11 hours"...dat zou dan rond 4 uur vannacht zijn. Beetje vreemd, of niet?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Zarhrezz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:42:
Ik kreeg net voor 5-en toen ik thuis inlogde de melding "Your current run will expire in 11 hours"...dat zou dan rond 4 uur vannacht zijn. Beetje vreemd, of niet?
Ik kreeg exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:45
Weet iemand hoe dat zit met het volledig retour krijgen van dust?
Dus 1600 op een gewone legendary, of heb ik dat verkeerd begrepen.
Een nieuwe expansion lijkt me dan zo'n moment om tijdelijk alle dust retour te geven, iemand?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Hij is live! Veel plezier allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Bad Brains schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:01:
Een nieuwe expansion lijkt me dan zo'n moment om tijdelijk alle dust retour te geven, iemand?
Was het maar zo. Voor alles krijg je gewoon dust zoals je normaal zou krijgen (5 - 20 - 100 - 400).

Alleen voor Ice Block, Coldlight Oracle en Molten Giant krijg je gratis dust direct na het inloggen, omdat deze naar de hall of fame gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ah ok, maar deze zijn dan ook niet meer wild?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:04
Bad Brains schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:01:
Dat geldt onder condities alleen voor de drie Classic kaarten die naar de Hall of Fame gaan. Normale legendaries worden nu niet geraakt dus geen gratis dust daarvoor.

Op het moment dat je een kaart craft dan heb je nog een moment waarop je kan undoen en dus de dust weer krijgt, maar zodra je de craft helemaal afrondt is dat moment voorbij.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Hij is live en meteen kom ik er niet in :(

/edit; Zit erin! Archmage Arugal als free legendary :)
/edit2; 2e pakje al een legendary :D Chameleos.

[ Voor 60% gewijzigd door Thompson op 12-04-2018 19:16 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
omg HYPE!

edit: 7 minuten wachttijd voordat er een tafel vrij is :D

[ Voor 77% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2018 19:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik probeer het later wel :D enorm traag alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
''You have no standard decks. Go create one!'' :D
3 gratis packs en 1 gratis Legendary gekregen :D

Legendaries so far:
Toki, Time-Tinker (gratis)
Azalina Soulthief
Emeriss
Blackhowl Gunspire

totaal packs geopend: 43 stuks
3 Legendaries in 43 packs, not bad! :D

[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2018 19:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lord Godfrey gekregen <3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou tot nu toe een drama 74 pakjes 3 Legendary's :'( voordat ik uit de game werd gegooid.

Nu maar hopen dfat ik in de laatste 30 iets meer geluk heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcovandam
  • Laatst online: 11-09 19:07
Lekker hoor. 129 pakjes, 10 legends waarvan 2 goud!

Lady in white is heel mooi golden :)

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
127 pakjes

1 legedary bij inloggen (Splintergraft)

10 in pakjes (Dustfallen Aviana, Houndmaster Shaw, Emeriss, Tess Greymane, Hagatha the WItch,
Shudderwock, Glinda Crowskin, Blackhowl Gunspire, DOllmaster DOrian, Gouden Countess Ashmore.)

22 epics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

120 packs geopend
8 legendaries
20 epics
3 golden epics

1 op de 15 legendaries is niet slecht, maar mijn vriendin had uiteraard 9 legendaries uit 100 packs :'(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
7 packs geopend (die je standaard krijgt met quests/dailies.
1x 7 op EU was Splintergraft (gekregen) 1e pack openen Prince Liam
1x 7 op US was Lord Godfrey (gekregen) 1e pack openen en kreeg Glass Knight.

Voor graties, niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Gratis legendary: Prince Liam

59 pakjes
2 legendaries
Lord Godfrey
The Glass Knight

Ik moet maar geen loten kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
game gecrashed maar zit op 80 packs 9 legendaries lol :D

dat is inc de gratisch overigens bedenk ik me nu

[ Voor 32% gewijzigd door Wognummer op 12-04-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

77 packs geopend
4 legendaries
13 epic

Maarliefst;
9x Ferocious Howl
7x Dire Frenzy
7x Black Cat
9x Rebuke
9x Blink Fox
7x Ghostlight Angler
9+ !!! Witchwood imp
9+ !!! Swamp leech
9x Blackwald Pixie
9x Hench-Clan Thug
8x Walnut Sprite
8x Darkmire Moonkin
7x Deranged Doctor

En dan nog de nodige keren 4/5/6x.

niet bepaald tevreden dus :(

[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 12-04-2018 20:22 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Meteen aan de slag met mn shudderwock oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
standard is op dit moment niet leuk om te spelen, teveel mensen met witchwood cards.
Ik hou het voorlopig op wild, Lunara unlock ik andere keer wel ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Thompson schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:21:
77 packs geopend
4 legendaries
13 epic

Maarliefst;
9x Ferocious Howl
7x Dire Frenzy
7x Black Cat
9x Rebuke
9x Blink Fox
7x Ghostlight Angler
9+ !!! Witchwood imp
9+ !!! Swamp leech
9x Blackwald Pixie
9x Hench-Clan Thug
8x Walnut Sprite
8x Darkmire Moonkin
7x Deranged Doctor

Ook 77 packs, waarvan 4 legendary's en 17 epics.. Niet veel beter.. Wel beter dan niet troep van vanmiddag met maar 1 legendary uit 60 packs van Unguro :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:21:
77 packs geopend
4 legendaries
13 epic

Maarliefst;
9x Ferocious Howl
7x Dire Frenzy
7x Black Cat
9x Rebuke
9x Blink Fox
7x Ghostlight Angler
9+ !!! Witchwood imp
9+ !!! Swamp leech
9x Blackwald Pixie
9x Hench-Clan Thug
8x Walnut Sprite
8x Darkmire Moonkin
7x Deranged Doctor

Ik 126 Pakjes en volgens mij 5 Legendary's dit moet wel mijn slechte ooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Uhmmie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:25:
[...]

Ook 77 packs, waarvan 4 legendary's en 17 epics.. Niet veel beter.. Wel beter dan niet troep van vanmiddag met maar 1 legendary uit 60 packs van Unguro :(...
Heb jij er ook zoveel met achterlijk veel dubbele? 7+ van dezelfde?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Thompson schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:35:
[...]

Heb jij er ook zoveel met achterlijk veel dubbele? 7+ van dezelfde?
Da's toch elke keer bij pack openings? zeker met 80 packs ...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Pagina: 1 ... 7 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.