[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.126 views

Onderwerpen

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Eindelijk groen bij de altcoins, zelfs bitocin nu sinds 1 minuut van root in groen!

[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 23-02-2018 12:56 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
A87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:56:
Eindelijk groen bij de altcoins, zelfs bitocin nu sinds 1 minuut van root in groen!
Las het even als 'groente bij de altcoins' .. maar begrijp nu wat je bedoelt :)

Iets anders: Venezuela To Go Full Crypto; All Coins To Be Accepted For Payments

[ Voor 23% gewijzigd door RookieRooster op 23-02-2018 13:01 ]

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:37:
[...]

Ik vind persoonlijk de market cap van VEN nog belachelijk laag aangezien ze als 1 van de weinigen al heel veel partners hebben en werkende producten. Een munt als Universa moet dat allemaal nog maar zien te bereiken. En inderdaad als ze slagen dan heb je een geweldige ROI, maar dat is wel een enorme gok op dit moment. Leuk om EUR 100 in te stoppen maar echt rijk zul je daarvan niet worden. En om er nou EUR 5000 in te stoppen, dat vind ik dan weer veel te riskant. Er zijn namelijk 1000 andere coins die ook eventueel iets zouden kunnen worden en waarschijnlijk maakt 0,01% deze beloftes uiteindelijk waar. Bij de rest ben je je inleg kwijt op den duur. Want hoe meer er coins met een echt product en echte partners ontstaan, hoe minder in trek de ICO's zullen zijn.
dat is het net: ze hebben echte partners en de hype.

Natuurlijk moet je keuzes maken, dus als je geen vertrouwen hebt zeker niet instappen :P .

VEN maakt naar mijn inziens sowieso 99,99% van de munten overbodig aangezien ze bijna alles doen. Alleen als crowfdfunding vind ik icoins(ico's) wel interessant en omzeilt het zo lekker makkelijk veel regelgeving omzeilt.

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:46
Litecoin Cash doet het toch wel erg goed. Heb er niks aan gedaan (jammer...), maar achteraf had je nu al 77$ per Litecoin kunnen claimen. Dat is toch niet verkeerd.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
$7,7 he ;)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:54

• Sovieto
  • Laatst online: 22:46
7,7$ per Litecoin Cash, maar je kreeg er 10 per Litecoin

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Sovieto schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:25:
[...]

7,7$ per Litecoin Cash, maar je kreeg er 10 per Litecoin
Gratis 30% rendement

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:48
200 WePower voor iedereen die vote als WePower de Binance vote wint...

https://t.me/Wepowerforbinance

Staan iets achter op dit moment, 2de plek.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 23-02-2018 13:28 ]

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 12:46
Kom op crash, waar blijf je?! Dan kan ik eindelijk mijn geld erin gooien ipv ieder half uur zenuwachtig naar de koers te moeten blijven kijken en me afvragen of dit het moment is om in te stappen of om toch nog te wachten omdat ik vermoed dat het nog omlaag gaat dit weekend... :-(

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Jasikevicius3 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:30:
Kom op crash, waar blijf je?! Dan kan ik eindelijk mijn geld erin gooien ipv ieder half uur zenuwachtig naar de koers te moeten blijven kijken en me afvragen of dit het moment is om in te stappen of om toch nog te wachten omdat ik vermoed dat het nog omlaag gaat dit weekend... :-(
De crash was op 6 feb. Winterslaap uit?

Groetjes, FaceDown.

• Nopheros
Ik verwacht/hoop toch nog wel weer een dip richting 9000, dan ga ik zelf ook kopen..

Nog wat reserves open staan mocht het toch nog verder naar beneden gaan.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:32:
[...]

Ik verwacht/hoop toch nog wel weer een dip richting 9000, dan ga ik zelf ook kopen..

Nog wat reserves open staan mocht het toch nog verder naar beneden gaan.
Daar hebben we mister glas-halfleeg weer. Als jij een daling naar 9000 verwacht dan moet je geen 'reserves' hebben, dan heb je alles nu al in fiat of je moet niet zo slap lullen.

Ik denk dat we nu een test van de weerstand hebben gehad en nu blijkt dat we niet ver onder 10k zakken dat we een flinke rally tegemoet kunnen zien. Precies op het juiste moment voor VEN met de rebranding en het nieuws dat eraan zit te komen. Ik raad iedereen aan om all-in in VEN te gaan op dit moment.

Groetjes, FaceDown.

• Ypuh
Het uitspreken van je verwachting/voorspelling van een crash met als doel er zelf beter van te kunnen worden werkt erg slecht als handelsstrategie. Been there, didn't work :P.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:35:
Het uitspreken van je verwachting/voorspelling van een crash met als doel er zelf beter van te kunnen worden werkt erg slecht als handelsstrategie. Been there, didn't work :P.
Zeker niet als je het grootste deel van je beleggingsvermogen nog in coins hebt zitten. Dat is meteen het bewijs dat je zelf niet gelooft in die crash. :')

Groetjes, FaceDown.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Ja dat weet ik nog wel. Toen knalde alles naar ATH. Doe dat nog eens?

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o6Mbl0kpk4i9G2GCQ/giphy.gif

• Nopheros
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:34:
[...]

Daar hebben we mister glas-halfleeg weer. Als jij een daling naar 9000 verwacht dan moet je geen 'reserves' hebben, dan heb je alles nu al in fiat of je moet niet zo slap lullen.

Ik denk dat we nu een test van de weerstand hebben gehad en nu blijkt dat we niet ver onder 10k zakken dat we een flinke rally tegemoet kunnen zien. Precies op het juiste moment voor VEN met de rebranding en het nieuws dat eraan zit te komen. Ik raad iedereen aan om all-in in VEN te gaan op dit moment.
Jij kunt lekker dom verder blijven lullen maar had gister dus gewoon gelijk, realist noemen we dat ;)
Eerlijk is eerlijk niet zover gezakt als ik dacht/gehoopt had maar rechts en naar beneden was correct.

Als je m'n bericht misschien eens even goed zou lezen i.p.v. te proberen hier iedereen maar even te bashen dan zou je wellicht begrijpen dat ik het over FIAT reserves heb. Dus ja ik heb alles in FIAT op dit moment.
Maakt voor mij niet zoveel uit, ook al gaat het idd naar beneden meestal vind ik wel een manier om het weer te verkloten :+

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 23-02-2018 13:47 ]

• Ypuh
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:28:
200 WePower voor iedereen die vote als WePower de Binance vote wint...

https://t.me/Wepowerforbinance

Staan iets achter op dit moment, 2de plek.
Ik ben te lui om een wallet aan te maken :').

• Nopheros
Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Ik ben te lui om een wallet aan te maken :').
myetherwallet duurd maar paar seconden, mocht WPR inderdaad winnen dan staat het dus op binance en verplaats ik het wel daar naar toe.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Kom op moon, waar blijf je?! Dan kan ik eindelijk nog meer genieten ipv ieder half uur zenuwachtig naar de koers te moeten blijven kijken en me afvragen of dit het moment is om wat fiat eruit te halen of om toch nog te wachten omdat ik vermoed dat nog een auto extra kan kopen... :-(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Kom op moon, waar blijf je?! Dan kan ik eindelijk nog meer genieten ipv ieder half uur zenuwachtig naar de koers te moeten blijven kijken en me afvragen of dit het moment is om wat fiat eruit te halen of om toch nog te wachten omdat ik vermoed dat nog een auto extra kan kopen... :-(
Crash van 2018 is al LANG geweest vorige week of 2 weken geleden.
Als je goedkoop wilt kan je beter NU kopen voordat bitcoin of 25K staat

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 23-02-2018 13:58 ]

• hmr

hmr

A87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:57:
[...]

Crash van 2018 is al LANG geweest vorige week of 2 weken geleden
OK MAN. *lezen is ook een kunst*.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:37:
[...]

Jij kunt lekker dom verder blijven lullen maar had gister dus gewoon gelijk, realist noemen we dat ;)
Eerlijk is eerlijk niet zover gezakt als ik dacht/gehoopt had maar rechts en naar beneden was correct.
Ja jij roept al weken dat we naar beneden gaan dus 1 klein dipje en je hebt meteen gelijk? Zo kan ik ook voorspellen. :D Per saldo zijn we flink gestegen de afgelopen weken dus iedereen die een dip voorspelde is vooralsnog niet echt serieus te nemen.
Als je m'n bericht misschien eens even goed zou lezen i.p.v. te proberen hier iedereen maar even te bashen dan zou je wellicht begrijpen dat ik het over FIAT reserves heb. Dus ja ik heb alles in FIAT op dit moment.
Jij zegt 'nog wat reserves open staan'. Of dat nou fiat-reserves of coin-reserves zijn, het betekent in elk geval niet dat je all-in op fiat bent. Kortom je praat alsof je een dip/crash verwacht maar handelt er niet naar. Dus zijn jouw uitspraken imho vanaf nu met een enorme korrel zout te nemen.

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:58:
[...]

OK MAN. *lezen is ook een kunst*.
onduidelijke reactie

• Nopheros
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Ja jij roept al weken dat we naar beneden gaan dus 1 klein dipje en je hebt meteen gelijk? Zo kan ik ook voorspellen. :D Per saldo zijn we flink gestegen de afgelopen weken dus iedereen die een dip voorspelde is vooralsnog niet echt serieus te nemen.

[...]

Jij zegt 'nog wat reserves open staan'. Of dat nou fiat-reserves of coin-reserves zijn, het betekent in elk geval niet dat je all-in op fiat bent. Kortom je praat alsof je een dip/crash verwacht maar handelt er niet naar. Dus zijn jouw uitspraken imho vanaf nu met een enorme korrel zout te nemen.
Wat een onzin kerel.

Zoals ik je gisteren ook al verteld hebt (maar blijkbaar negeer je dat soort info gewoon) heb ik gekocht op 9200 toen het weer omhoog ging. Dus hoezo zou ik dan zeggen dat ik een crash verwacht als ik koop LOL.

Je liegt hier gewoon.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:02
Als de koers nou eens net zo snel zou stijgen als dat de spanning onderling hier stijgt....

• Rookert25
Tijd voor een nieuw topic denk ik zo :)

• hmr

hmr

Lees nou maar de hele reactie en de quote. Even je tijd nemen dus... is moeilijk kennelijk op de slowchat.

On-topic: ben echt benieuwd wat de rebranding gaat doen voor mijn portfolio, mede gezien de huidige BTC-koers. Uitstap target voor VEN is vooralsnog 15$ dit jaar ergens. Kan nog worden bijgesteld, afhankelijk van koersverloop.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Nopheros
PHPResource schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:03:
Als de koers nou eens net zo snel zou stijgen als dat de spanning onderling hier stijgt....
1h Volume was een uur geleden nog meer dan 50% buy, inmiddels is het meer dan 50% sell (bitfinex).

Te weinig ervaring in crypto handelen om te zeggen dat het nu naar beneden gaat maar dit lijkt me wel een voorbode?

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:05:
[...]

1h Volume was een uur geleden nog meer dan 50% buy, inmiddels is het meer dan 50% sell (bitfinex).

Te weinig ervaring in crypto handelen om te zeggen dat het nu naar beneden gaat maar dit lijkt me wel een voorbode?
Lol

Nee dus

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Waarom niet? Het betekent niet dat er per definitie een daling gaat komen, maar een hoger sell volume is wel een ‘bearish’ signaal.

• Adnanos
Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Waarom niet? Het betekent niet dat er per definitie een daling gaat komen, maar een hoger sell volume is wel een ‘bearish’ signaal.
Het gaat over het laatste uur. Dat er dus meer verkocht is dan gekocht. Het zegt absoluut niks over de toekomst.

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar wat dien je juist door te sturen als 'proof of vote' voor die WPR stemming?

• Adnanos
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:17:
Stomme vraag misschien, maar wat dien je juist door te sturen als 'proof of vote' voor die WPR stemming?
Een print screen dat je gestemd hebt

• Nopheros
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:17:
Screenshot van de foutmelding als je voor de 2de keer stemt. Er zijn 2 google forms die je moet invullen, 1 vraagt om het screenshot.

Links staat wel in de telegram groep.

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04-2025
Zijn er nog mensen hier die in Waves zitten? Gek word ik er van, wat er ook gebeurt met andere coins (inclusief Bitcoin) hij blijft maar op 66k sats hangen. Ik blijf maar refreshen omdat ik steeds denk dat m'n browser is vastgelopen :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Wat een onzin kerel.

Zoals ik je gisteren ook al verteld hebt (maar blijkbaar negeer je dat soort info gewoon) heb ik gekocht op 9200 toen het weer omhoog ging. Dus hoezo zou ik dan zeggen dat ik een crash verwacht als ik koop LOL.

Je liegt hier gewoon.
Aangezien er dus een discrepantie zitten tussen wat je zegt en wat je doet is bovenstaande een non-argument. Prima dat je op 9200 inkocht, maar hou dan op met de hele tijd die crashes te 'voorspellen'. :)
RookieRooster schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:20:
Zijn er nog mensen hier die in Waves zitten? Gek word ik er van, wat er ook gebeurt met andere coins (inclusief Bitcoin) hij blijft maar op 66k sats hangen. Ik blijf maar refreshen omdat ik steeds denk dat m'n browser is vastgelopen :)
Last van windstilte? :')

[ Voor 24% gewijzigd door FaceDown op 23-02-2018 14:23 ]

Groetjes, FaceDown.

• Nopheros
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Aangezien er dus een discrepantie zitten tussen wat je zegt en wat je doet is bovenstaande een non-argument. Prima dat je op 9200 inkocht, maar hou dan op met de hele tijd die crashes te 'voorspellen'. :)

[...]

Graag een link waar ik heb gezegt dat het naar beneden gaat?

Ik heb op 14-02 gekocht rond de 9200 omdat ik verwachtte dat het naar boven ging.
Gisteren verkocht omdat ik nu verwacht dat het naar beneden gaat.

Graag bewijs of stoppen met liegen aub ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 23-02-2018 14:25 ]

• Adnanos
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:25:
[...]

Ik heb op 14-02 gekocht rond de 9200 omdat ik verwachtte dat het naar boven ging.

WTF

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:22:
[...]

[...]

Dit ben ik wel met FaceDown eens hoor. Ik lees al sinds januari dat we gaan zakken naar 4/5k, als we dan flink stijgen is het weer we zakken naar de 7k nu is het we zakken naar de 9k.. ik zou gewoon even niks meer voorspellen en genieten van de overall stijging van de laatste weken, natuurlijk zullen er nog genoeg dipjes volgen maar laten we met zijn alle hopen dat het op de lange termijn gewoon stijgt. Daar profiteren we uiteindelijk allemaal van. En dan vieren we gezamenlijk een feestje op de moon in onze lambo's! *O*

Zero.

• Nopheros
Kerel als je niet alle posts hebt gelezen prima, maar reageer dan ook niet.

Hij zegt dat ik weken lang voorspel dat het naar beneden gaat. Ik zeg van niet.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:25:
[...]

Nou komt ie he:
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Heb zelf inmiddels 20% van m'n inleg eruit gehaald als winst. Voor als het verder naar beneden gaat...
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:53:
[...]

Ik maak alvast m'n winst weer over naar bitstamp wat ik vorige week nog naar m'n bankrekening had overgemaakt 8)

We zullen zien wat het wordt, lijkt op een normale correctie/dip whatever.
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:10:
Als er een verdere dip staat te wachten dan wil ik dit keer toch wat meepakken.

Buy orders staan op

9200
8200
7200
6200
5200

Hopelijk verzacht dat de pijn een beetje.
Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:23:
Ik heb de vorige dip gemist (te lang gewacht met kopen), deze keer zet ik buy orders verspreid tussen 5k en 8.4k.

Zullen zien.
Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:05:
[...]

Volgens hem gaat BTC dus weer richting 6k?
Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:10:
[...]

:O

Je bedoeld realisme. Iets met trend en koersen. Laatste 2 weken up, nu down.
En dat is alleen nog maar sinds woensdag. Je laatste reactie van gisterenavond. En sindsdien zijn we weer -jawel- flink omhoog gegaan. Ik kan nog 3 pagina's aan quotes erbij zoeken maar daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.

Groetjes, FaceDown.

• aaaido
  • Laatst online: 27-01 12:15
Het probleem met voorspellen is vaak dat men niet spreekt over welk time frame ze spreken. Een voorspelling op hetzelfde moment obv de 15 min time frame kan bullish zijn en die van 4 uur weer bearish en die van een 1 dag weer bullish.

• Nopheros
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Nou komt ie he:

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

En dat is alleen nog maar sinds woensdag. Je laatste reactie van gisterenavond. En sindsdien zijn we weer -jawel- flink omhoog gegaan.
Daar zit dus geen enkele voorspelling tussen?

Dat is gewoon een strategie, stel het gaat naar beneden dan heb ik reserves over om dit op te vangen.

Je snapt het verschil blijkbaar niet?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Daar zit dus geen enkele voorspelling tussen?

Dat is gewoon een strategie, stel het gaat naar beneden dan heb ik reserves over om dit op te vangen.

Je snapt het verschil blijkbaar niet?
'Rechts en beneden' is geen voorspelling maar een strategie? Nee oke dan snap ik 'm. :X

Groetjes, FaceDown.

• Nopheros
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:34:
[...]

'Rechts en beneden' is geen voorspelling maar een strategie? Nee oke dan snap ik 'm. :X
Zoals ik je inmiddels al meerdere malen verteld heb, ik heb gisteren verkocht, inderdaad omdat ik verwacht dat het naar beneden ging, en dat is gebeurd.

Moeilijk allemaal of niet ;)

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-01 13:14
Iemand enig idee of er nog iets gaat gebeuren met FUN? werd een tijdje terug nog veel over gesproken in dit topic maar de laatste tijd is het erg stil. De prijs is nu wel interessant

• Bmfd
Pelox schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:28:
[...]

Dit ben ik wel met FaceDown eens hoor. Ik lees al sinds januari dat we gaan zakken naar 4/5k, als we dan flink stijgen is het weer we zakken naar de 7k nu is het we zakken naar de 9k.. ik zou gewoon even niks meer voorspellen en genieten van de overall stijging van de laatste weken, natuurlijk zullen er nog genoeg dipjes volgen maar laten we met zijn alle hopen dat het op de lange termijn gewoon stijgt. Daar profiteren we uiteindelijk allemaal van. En dan vieren we gezamenlijk een feestje op de moon in onze lambo's! *O*
Maar ik heb persoonlijk weinig negatieve voorspellingen gezien op dit forum, dus ik zie het probleem niet echt. Het lijkt er meer op dat iedereen hier gewoon van een koersstijging moet uitgaan en dat het niet wordt gewaardeerd als iemand wat minder optimistisch is.

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-01 18:44
(jarig!)
Jarrean schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:38:
Iemand enig idee of er nog iets gaat gebeuren met FUN? werd een tijdje terug nog veel over gesproken in dit topic maar de laatste tijd is het erg stil. De prijs is nu wel interessant
Eerste nieuws begin Q2 pas weer dacht ik.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-01 23:05
Hoe komt het eigenlijk dat Litecoin identiek de trend van Bitcoin volgt. Ben nu eens even de 1H candles aan het bekijken en als Bitcoin ook maar kort even durft te dippen, dipt Litecoin ook direct en andersom. Ligt dit aan bots of zo?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Maar ik heb persoonlijk weinig negatieve voorspellingen gezien op dit forum, dus ik zie het probleem niet echt. Het lijkt er meer op dat iedereen hier gewoon van een koersstijging moet uitgaan en dat het niet wordt gewaardeerd als iemand wat minder optimistisch is.
Ik denk dat niemand zit te wachten op personen die 30x melden dat we NAAR BENEDEN!!! gaan of dat we TO THE MOOONNN!!! gaan. Ook al is het slow chat.

Groetjes, FaceDown.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:34
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:40:
[...]

Ik denk dat niemand zit te wachten op personen die 30x melden dat we NAAR BENEDEN!!! gaan of dat we TO THE MOOONNN!!! gaan. Ook al is het slow chat.
1 ding waar we het allemaal wel over eens kunnen worden. Het gaat zowiezo naar rechts. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bmfd
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:40:
[...]

Yet again, daar heb ik het niet eens over. Ik heb geen van zulke reacties gezien, dus kap alsjeblieft met irrelevante reacties.

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Is toch wel op een korte tijd dat alles naar beneden gaat en is zeker “riskant” om next time azn te kopen. Ikzelf (ook al heb ik ballen om cash in te zetten) twijfel zeer ernstig om wanneer we terug up gaan om Coins aan te kopen

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
JustSys schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:48:
Is toch wel op een korte tijd dat alles naar beneden gaat en is zeker “riskant” om next time azn te kopen. Ikzelf (ook al heb ik ballen om cash in te zetten) twijfel zeer ernstig om wanneer we terug up gaan om Coins aan te kopen
Ik heb sinds gisteren weer 8% in de plus. Dus je kan ook op korte termijn inzetten.
Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Yet again, daar heb ik het niet eens over. Ik heb geen van zulke reacties gezien, dus kap alsjeblieft met irrelevante reacties.
Niet belangrijk verder maar toch: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1834671?data%5Bfilter_keywords%5D=nopheros

En nu, To the moon!! :+

[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 23-02-2018 14:54 ]

Zero.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:43:
[...]

dit topic staat vol met subjectieve reacties wat FaceDown hier zegt. Iedereen "denkt/voelt" dat hij omhoog of omlaag gaat of mensen die hopen dat het 1 van de 2 kanten op gaat.

ik denk dat dit topic bestaat uit 80%+ meningen die vrijwel nergens op gebaseerd zijn. Zelden zie ik hier feiten staan. Nieuws, updates etc zijn altijd welkom hier van verschillende munten

[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 23-02-2018 14:56 ]

• Bmfd
Pelox schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:52:
[...]

Ik heb sinds gisteren weer 8% in de plus. Dus je kan ook op korte termijn inzetten.

[...]

Niet belangrijk verder maar toch: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1834671?data%5Bfilter_keywords%5D=nopheros

En nu, To the moon!! :+
Dit zijn oude reacties. Wat is je punt? Het gaat mij erom dat iemand aangeeft een dipje naar 9K te verwachten en daarop wordt ‘aangevallen’.

@nemesis2212 Ik weet dat de meeste reacties hier subjectief zijn, maar het gaat mij erom dat de reacties zoals Facedown ze aangaf hier weinig tot niet voorbij komen.

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 19:03
Het voelt een beetje als een bull trap.
Ik stap nog niet in.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
rav994 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:13:
Het voelt een beetje als een bull trap.
Ik stap nog niet in.
Volgens Alessio Rastani op YT zou alles weer omhoog moeten gaan na deze dip. Ik ben benieuwd of hij gelijk krijgt, hij heeft altijd wel goede uitleg en analyses vind ik.

• Ypuh
ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:18:
[...]

Volgens Alessio Rastani op YT zou alles weer omhoog moeten gaan na deze dip. Ik ben benieuwd of hij gelijk krijgt, hij heeft altijd wel goede uitleg en analyses vind ik.
Deze dip als in nu, dit weekend of nadat hij de $6k bereikt heeft?

Verwijderd

Die WePower vote is wel geld waard zeg, voor een minuutje werk 30 dollar aan WePower op huidige koers? Vind dat persoonlijk best wel royaal, zeker gezien dat ding best wel eens wat zou kunnen gaan stijgen als ze de vote winnen. Ben verder compleet onbekend met de hele coin maar ga maar eens voten.

• Rookert25
https://twitter.com/vecha...status/967037792478937088

Maandag livestream van VEN rebranding evenement, ben benieuwd, niet zozeer naar de prijs, maar naar de fundamenten voor de komende 5-10 jaar. :)

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
AtlAntA schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:42:
[...]

1 ding waar we het allemaal wel over eens kunnen worden. Het gaat zowiezo naar rechts. :p
De arabieren lezen naar links, ook de grafieken :?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Heren, is het de moeite waard om aan ICO airdrops mee te doen? Ik heb nu al een paar keer meegedaan en mijn Cipher ETH-adress doorgegeven, maar ik lijk nog niks ontvangen te hebben? Komt dat omdat mijn ETH-balans in mijn wallet 0 is? Waarschijnlijk onnozele vragen, maar ik geraak er niet echt aan uit.

Trouwens, Nano |:(

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 23-02-2018 15:39 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:34
Storm300 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:35:
[...]

De arabieren lezen naar links, ook de grafieken :?
Potverdorie

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Nopheros
TomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:36:
Heren, is het de moeite waard om aan ICO airdrops mee te doen? Ik heb nu al een paar keer meegedaan en mijn Cipher ETH-adress doorgegeven, maar ik lijk nog niks ontvangen te hebben? Komt dat omdat mijn ETH-balans in mijn wallet 0 is? Waarschijnlijk onnozele vragen, maar ik geraak er niet echt aan uit.
Dat ligt er een beetje aan met welke je meedoet.

De WPR airdrop bijv. komt pas als ze daadwerkelijk de vote winnen op Binance. Volgens mij maakt het niets uit dat je 0 ETH hebt staan op je balans.

• Ypuh
NANO gaat ook weer lekker. Begon me al een beetje zorgen te maken of het wel zo slim was ICX erop in te ruilen vanochtend :p.

Verwijderd

Misschien kun je de tokens niet zien in je balance, maar zijn ze er wel?

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Chinezen van boven naar beneden, wordt wel ingewikkeld zo :P

• TomTorquay
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Misschien kun je de tokens niet zien in je balance, maar zijn ze er wel?
Goed punt, maar wat heb je er aan als je ze niet kunt zien? Of krijg ik ze ooit wel te zien? Nogal veel hocus pocus voor mij :|
Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:38:
NANO gaat ook weer lekker. Begon me al een beetje zorgen te maken of het wel zo slim was ICX erop in te ruilen vanochtend :p.
Ik laat me voorlopig geen twee keer vangen. Heb eventjes genoeg van deze coin.

[ Voor 32% gewijzigd door TomTorquay op 23-02-2018 15:43 ]

• Ypuh
TomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:41:
[...]
Goed punt, maar wat heb je er aan als je ze niet kunt zien? Of krijg ik ze ooit wel te zien? Nogal veel hocus pocus voor mij :|
Moet je de coin niet eerst toevoegen aan je wallet voordat je de balance kunt zien?

• Nopheros
Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Moet je de coin niet eerst toevoegen aan je wallet voordat je de balance kunt zien?
Ligt eraan wat hij precies gebruikt.. lokale wallet op je pc volgens mij wel ja.

Als je myetherwallet gebruikt moet je ze handmatig opzoeken, maar ze staan er wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 23-02-2018 15:42 ]

• Jarrean
Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:38:
Jup, zoals het er nu uitziet heb ik te vroeg verkocht :/

Achja, het is in ieder geval een trade waar ik winst op heb gemaakt.

• TomTorquay
@Ypuh @Nopheros Bedankt voor de tip, ik zal dat eens proberen. Ik laat wel weten of het gelukt is.

Verwijderd

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Ligt eraan wat hij precies gebruikt.. lokale wallet op je pc volgens mij wel ja.

Als je myetherwallet gebruikt moet je ze handmatig opzoeken, maar ze staan er wel.
Is er geen tooltje om alles te achterhalen eigenlijk?:p

je kunt allerlei miljoenen munten hebben waar je niks vanaf weet. Of zou je dat bij transacties altijd zien/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2018 15:50 ]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:35:
Die WePower vote is wel geld waard zeg, voor een minuutje werk 30 dollar aan WePower op huidige koers? Vind dat persoonlijk best wel royaal, zeker gezien dat ding best wel eens wat zou kunnen gaan stijgen als ze de vote winnen. Ben verder compleet onbekend met de hele coin maar ga maar eens voten.
WPR staat alleen wel ruim achter op Elastos, erg vreemd wel gezien dat Elastos een Telegram heeft met 8.000 man en WPR zeker 5x zo groot is.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zojuist voor 50 euro VEN bijgekocht voor de hodl, alle beetjes helpen..

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Ypuh
Jarrean schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Jup, zoals het er nu uitziet heb ik te vroeg verkocht :/

Achja, het is in ieder geval een trade waar ik winst op heb gemaakt.
ICX is ook alweer 5% gestegen. Ik gokte er alleen op dat NANO nog niet uitgeraasd was.

Doel is ook ff 5% en 10% winst te pakken en dan weer terug naar ICX die een stuk minder volatiel is. ICX gaat in maart wel leuke dingen doen is mijn verwachting.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:35:
Hoe gaat dit juist in zijn werk op binance dan?

SPiET

• TomTorquay
Ok, ik heb de ICO's toegevoegd gekregen in mijn wallet. Bedankt voor de assistentie!

• Ypuh
Wauw, er zit wel echt serieus firepower op ETH/NANO. Een sell wall van 6.5k coins a $11 die ff in 1x opgegeten wordt.

De 4h(!) chart:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NdDqKkv.png

[ Voor 26% gewijzigd door Ypuh op 23-02-2018 16:07 ]

• Rookert25
Blik1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:50:
[...]

WPR staat alleen wel ruim achter op Elastos, erg vreemd wel gezien dat Elastos een Telegram heeft met 8.000 man en WPR zeker 5x zo groot is.
Elastos is dan ook van een andere orde. Als hun OS gaat werken heb je weer een puzzelstukje van IoT/smart objects puzzel compleet.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 08:29

Trouwens, Nano |:(
Ik doe wel eens mee aan airdrops, zie hier. Echter sommige zijn lucratiever dan anderen. Zo heb ik bijv 10 DTA... Da's 21 cent. Het kost per definitie al net zoveel of meer om die tokens naar een exchange te krijgen :+. Mja, REBL was 3000 tokens. Inmiddels gehandeld op Bit-Z tot rond de 5300. En da's toch wel een paar 100 dollar inmiddels. Dus ik blijf de airdrops die mij leuk lijken wel meepakken. Kost ook minimaal moeite :)

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
ok WTF is er aan de hand met NANO. Heb ik iets gemist? Het laatst wat ik heb gezien is dat er nu ook een NANO wallet voor google play is.
Ik klaag niet. Ben blij dat ik maar de helft heb verkocht dat wel.

Dotabuff profile

Verwijderd

Helaas zelf geen nano maar... holy fuck, kiek m goan!

• Jarrean
Nano heeft een android wallet uitgebracht in de playstore dacht ik, hoorde iets over twitch + nano en er zijn geruchten over nano op coinbase. Die laatste lijkt mij ver gezocht (omdat ze nu alleen de top 4 listen) maar ik denk dat die geruchten de bal aan het rollen brachten, nu zit er waarschijnlijk ook een hoop FOMO bij.

bron:
https://cryptovest.com/ne...of-twitch-payment-option/

[ Voor 12% gewijzigd door Jarrean op 23-02-2018 16:07 . Reden: bron toevoegen ]

• Ypuh
Njah, niet het onderste uit de kan, maar ik ben tevreden. Toch weer 15 hele euro'tjes verdiend ofzo :p.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kfer9ML.png

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Wat verwachten jullie dat de rest van de dag zal gaan doen? Kakt BTC weer in? Wat is jullie theorie?

• Nopheros
Tripod62 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:12:
Wat verwachten jullie dat de rest van de dag zal gaan doen? Kakt BTC weer in? Wat is jullie theorie?
Zeg vooral niet dat je denk dat het naar beneden gaat :P

Kunnen sommige hier niet tegen.

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:13:
[...]

Zeg vooral niet dat je denk dat het naar beneden gaat :P

Kunnen sommige hier niet tegen.
Haha woops :P
Ik probeer al eventjes een TA te maken op VEN/BTC, met de kennis van om mij heen. Mooi om verschillende meningen van ieder te horen :)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 10:40
Tripod62 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:12:
Ik zeg alles stort in, bitcoin naar de 2 cent. dot com bubble 2.0 maar dan erger, dus verkoop alles maar nu het nog kan. ;w

Edit: Met verkoop alles bedoel ik dus ook echt alles. Je huis, je auto, je vriendin, kat of hond niet, want die kan je opeten.

[ Voor 16% gewijzigd door Dacuuu op 23-02-2018 16:17 ]

• Nopheros
Dacuuu schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:15:
[...]

Ik zeg alles stort in, bitcoin naar de 2 cent. dot com bubble 2.0 maar dan erger, dus verkoop alles maar nu het nog kan. ;w

Edit: Met verkoop alles bedoel ik dus ook echt alles. Je huis, je auto, je vriendin, kat of hond niet, want die kan je opeten.
Je punt is dus alles verkopen wat je hebt zodat je kan kopen op 2 cent? 8)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 10:40
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Je punt is dus alles verkopen wat je hebt zodat je kan kopen op 2 cent? 8)
Je gaat er niks meer aan hebben, alles gaat kapot dood bam bam kedeng. :X

Verwijderd

Hebben mensen al een stem uitgebracht op WePower of Elastos.
Hier valt nog aardig aan te verdienen als je mazzel hebt

http://lifeofcrypto.nl/strijd-elastos-en-wepower/

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:23:
Hebben mensen al een stem uitgebracht op WePower of Elastos.
Hier valt nog aardig aan te verdienen als je mazzel hebt

http://lifeofcrypto.nl/strijd-elastos-en-wepower/
Sure. Voor 0,1 BNB wil ik de gok wel nemen (die je hopelijk terug krijgt)

WePower gestemd overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door ksborg op 23-02-2018 16:25 ]

• Nopheros
ksborg schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:25:
[...]

Same. die 0.1 BNB kun je trouwens terug krijgen als je wilt, wel beetje veel werk voor 80 cent.

Verwijderd

ksborg schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:25:
[...]

Oke, neem aan dat je ook geinvesteerd heb in WePower?

• Ypuh
ICO voor een trading bot? https://signals.network

Verwijderd

Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:27:
[...]

Same. die 0.1 BNB kun je trouwens terug krijgen als je wilt, wel beetje veel werk voor 80 cent.
Hoop dat wij als crypto belegeers toch wel 0.80 cent kunnen missen:P

• Nopheros
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:27:
[...]

Oke, neem aan dat je ook geinvesteerd heb in WePower?
Je krijgt 200 WPR als ze winnen, reden genoeg voor mij :)
Pagina: 1 ... 100 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!