Die aanname is incorrect. Daar moet ik bij zeggen dat ik er op dat moment simpelweg geen geld in wilde stoppen. Maar wie weet in toekomstVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Oke, neem aan dat je ook geinvesteerd heb in WePower?
Verwijderd
Wat denk je van de 200 ela dan? is bijna 15k als je de 1e plek pakt......Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Je krijgt 200 WPR als ze winnen, reden genoeg voor mij
Die worden keihard gedumpt.Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Krijgt iedereen 200 ela als ze winnen? Dat wist ik niet..Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Wat denk je van de 200 ela dan? is bijna 15k als je de 1e plek pakt......
Dat zou heel leuk zijn, maar nee:Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:31:
[...]
Krijgt iedereen 200 ela als ze winnen? Dat wist ik niet..
1 random person will get 200 ELA, 2 random people will get 100 ELA each, 4 random people get 50 ELA each, 10 random people get 10 ELA each, 20 random people get 2 ELA each and 1000 random people get 0.5 ELA each.
Ik zou voten op WPR en ELA. Hopen dat WPR wint dan krijg je 200 WPR en dan nog afwachten of je in de prijzen bent gevallen bij de loting van ELA.
Je mag maar 1x voten, helaashellsau schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:38:
Ik zou voten op WPR en ELA. Hopen dat WPR wint dan krijg je 200 WPR en dan nog afwachten of je in de prijzen bent gevallen bij de loting van ELA.
[EDIT]
2 accounts natuurlijk.. even niet aan gedacht.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 23-02-2018 16:39 ]
Verwijderd
Je mag voten op meerdere coins volgens mij....Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:38:
[...]
Je mag maar 1x voten, helaas
[EDIT]
Wat betreft dat voten op die ico's. Waar voor wallet heb je nodig om de coins op te ontvangen? Ik doe eigenlijk nooit aan ico's omdat ik dacht dat je voor elk een aparte wallet moet hebben, maar dat is dus niet zo?
Verwijderd
Hoe bedoel je voten op ico's, de ico's voor deze tokens zijn al lang geweest....Therapy777 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:41:
Wat betreft dat voten op die ico's. Waar voor wallet heb je nodig om de coins op te ontvangen? Ik doe eigenlijk nooit aan ico's omdat ik dacht dat je voor elk een aparte wallet moet hebben, maar dat is dus niet zo?
Verwijderd
Een Ether wallet Myetherwallet of Metmask bijvoorbeeld (als het ERC20 token is). Veel ico;s zijn dat, maar dus niet altijd.Therapy777 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:41:
Verwijderd
Sinds gisteren kan ik niet meer in mijn Mist wallet. Krijg telkens een foutmelding als ik hem wil opstarten.
De foutmelding zegt dat verbinden met de node niet mogelijk is . Iemand die weet hoe ik het kan oplossen ? staat gelukkig niet meer in dan wat airdrop tokens. Maar toch is het wat lastig ...
De foutmelding zegt dat verbinden met de node niet mogelijk is . Iemand die weet hoe ik het kan oplossen ? staat gelukkig niet meer in dan wat airdrop tokens. Maar toch is het wat lastig ...
Nee nee, je mag op iedere coin eenmaal stemmen met een account. Dus als ik wil kan ik met mijn account op alle coins eenmaal stemmen.Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:38:
[...]
Je mag maar 1x voten, helaas
[EDIT]
Zoals aangegeven door @Verwijderd
Ik vraag me toch af of ik die 0,1 BNB ooit terug zie. Vind dit een heel rare gang van zaken. Die proof of vote is ook belachelijk makkelijk te faken. Nu ja, we zullen zien, voor een euro kan je wel eens gokken
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Idd, stuur me ff jou screenie doorTomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:05:
Ik vraag me toch af of ik die 0,1 BNB ooit terug zie. Vind dit een heel rare gang van zaken. Die proof of vote is ook belachelijk makkelijk te faken. Nu ja, we zullen zien, voor een euro kan je wel eens gokken
Bedankt, toch maar ff snel gestemd op Binance.
Zit nog te werken, dus die 0.1 BNB heb ik alweer bespaard in de kroeg
.
Zit nog te werken, dus die 0.1 BNB heb ik alweer bespaard in de kroeg
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
BTC gaat in de laatste 10 min ook best hard.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:23:
VEN/EUR gaat de verkeerde kant op.
http://www.dumpert.nl/med.../de_verkeerde_kaaant.htmlYpuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:23:
VEN/EUR gaat de verkeerde kant op.
Hoe meer ik het cryptogebeuren in detail volg hoe vager het wordt.
Huh wat, waar vind ik die info ergens? Krijgt iedereen die vote 200WPR ofwat?Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Alleen als ze winnen en ze staan 2.6k votes achter op moment.mark-k schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:44:
[...]
Huh wat, waar vind ik die info ergens? Krijgt iedereen die vote 200WPR ofwat?
Info staat wel in de telegram chat,
https://t.me/Wepowerforbinance
Had de info al gevonden idd, maar thanks.Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:45:
[...]
Alleen als ze winnen en ze staan 2.6k votes achter op moment.
Info staat wel in de telegram chat,
https://t.me/Wepowerforbinance
Laten we allemaal lekker samen rijk worden!
Laten we het hopen, maar blijkbaar niet vandaag.Greymore1 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:24:
Precies. Dat is veel leuker. Ik heb met een paar vrienden een crypto infoclubje en we hebben ook alvast op 30 december met zijn allen bij de Lamborghini dealer afgesproken. Het wordt alleen lastig kiezen. Ik wil eigenlijk een Countach.Greymore1 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:24:
Ben ik gelukkig niet de enigste.Ryan1981 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:31:
Hoe meer ik het cryptogebeuren in detail volg hoe vager het wordt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Geen handel, geen stijging.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:45:
Als iedereen nou gewoon eens z'n sell orders weghaalt, dan kunnen we in 1x door naar de top.
Gewoon hoge sell-orders.
Lijkt me goed. BTC op $20k? of gaan we meteen ambitieus voor de 50k?Ton Hasselt schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:50:
[...]
Geen handel, geen stijging.
Gewoon hoge sell-orders.
waar vind je die vote die je gedaan hebt op binance? je moet een screenshot maken zeker?
SPiET
Beter nog: ik heb net 0.11 BNB ontvangenTomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:05:
Gratis geld! Wanneer heb je de screenshot ingestuurd?Mozes123 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:57:
[...]
Beter nog: ik heb net 0.11 BNB ontvangen
Oh nice. Ik heb het ook al ontvangen, zelfs zonder een ss op te sturen
[ Voor 18% gewijzigd door Ypuh op 23-02-2018 19:04 ]
Verwijderd
Weet niet of het tegen de regels is die vote te kopieren, zo ja excuses. Ook net .11 bnb ontvangen en gevote, zo te zien is WePower langzaam Elastos aan het inhalen.
Step 1: click here to get .1 free BNB : https://goo.gl/dVoh7e
Then wait for BNB to arrive. May take several hours to receive BNB
Step 2: vote for We power on Binance : http://www.binance.com/vote.html
Take a screen shot right after you voted.
Step 3: In order to receive 200 We Power tokens (if we win), Submit the screen shot here: https://goo.gl/SWDNyw
Some Basic Tips for WePower Binance Voting:
- If you didn't take a screenshot of the voting success message, you can try voting again and take a screenshot of the "Already voted" message.
- Please wait for a couple of hours for you BNB to be received.
- The 200 WPR will be credited only WHEN WePower wins the Vote
- Voting Ends Feb 25 10 AM UTC:
Countdown here: https://goo.gl/1YoPEz
Step 3: In order to receive 200 We Power tokens (if we win), Submit the screen shot here: https://goo.gl/SWDNyw
- If you didn't take a screenshot of the voting success message, you can try voting again and take a screenshot of the "Already voted" message.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2018 19:02 ]
Thnx, maar als je nu geen Telegram account hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:01:
Weet niet of het tegen de regels is die vote te kopieren, zo ja excuses. Ook net .11 bnb ontvangen en gevote, zo te zien is WePower langzaam Elastos aan het inhalen.
SPiET
Ze kopen dus letterlijk stemmen
.
Wat een fantische wereld is dat Cryptoland toch.
Wat een fantische wereld is dat Cryptoland toch.
Maak je die toch ff snel aan? Nog geen 2 minuten werk, ff app downloaden op je telefoon, verifieren met een sms en jezelf een username geven en klaar.spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Thnx, maar als je nu geen Telegram account hebt?
[ Voor 64% gewijzigd door Ypuh op 23-02-2018 19:06 ]
Verwijderd
Oh das een goeie vraag... Geen idee eigenlijk. Volgens mij is het vooral opgezet voor de telegram groep, ik heb ooit al eerder een telegram aangemaakt voor een airdrop, is echt een minuut werk.spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Dan maak je er een aan? Als je geen bankrekening, Tweakers account of e-mailadres hebt, dan regel je dat toch ook?spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:05:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hier niks natuurlijk. Braaf ss opgestuurd. Mss bij de volgende lichting...Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Gratis geld! Wanneer heb je de screenshot ingestuurd?
Oh nice. Ik heb het ook al ontvangen, zelfs zonder een ss op te sturen. Ook maar ff op ze gevote dan.
Ze hebben net een airdrop gedaan naar 21k accounts ... dus misschien staat het er nu op.TomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:12:
[...]
Hier niks natuurlijk. Braaf ss opgestuurd. Mss bij de volgende lichting...
Ik heb gisteren 0.2 en 0.11 BNB gekregen,...
Is wel een inhaalslag nodig om ELA in te halen, die gaan ineens snel.
[ Voor 9% gewijzigd door smoken op 23-02-2018 19:15 ]
Dan maak je die aan, fluitje van een cent.spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Was er al bij toen het nog Raiblocks was en blijf Hodlen. Bitgrail fiasco maakte het heel even spannend.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:11:
NANO blijft nog wel redelijk stand houden na de push vanmiddag. Zijn er nog hodl'ers?
Verwijderd
Huh... Ik dacht dat ze pas zouden leveren ALS ze de vote gewonnen hebben?smoken schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:14:
[...]
Ze hebben net een airdrop gedaan naar 21k accounts ... dus misschien staat het er nu op.
Ik heb gisteren 0.2 en 0.11 BNB gekregen,...
Is wel een inhaalslag nodig om ELA in te halen, die gaan ineens snel.
*edit: ah, je bedoelt de BNB
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2018 19:20 ]
2 uurtjes geleden.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Gratis geld! Wanneer heb je de screenshot ingestuurd?
Oh nice. Ik heb het ook al ontvangen, zelfs zonder een ss op te sturen. Ook maar ff op ze gevote dan.
correct ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Huh... Ik dacht dat ze pas zouden leveren ALS ze de vote gewonnen hebben?
*edit: ah, je bedoelt de BNB
Haha, slimme zet van WePower. Van de total supply (746 miljoen tokens) zijn 20% bedoeld voor het team en nog een overige 18% voor community en user growth.
Sowieso dat de huidige actie vanuit die funds wordt bekostigd.
Ik dacht dat dat het einde van Nano zou worden. Ik had m'n Nano gelukkig op tijd omgezet naar bitcoin, verplaatst naar Kucoin en weer in Nano omgezet, maar gezien de vele gedupeerden dacht ik dat ik die Nano wel weg kon gooien. Niet dusRevQ schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:17:
[...]
Was er al bij toen het nog Raiblocks was en blijf Hodlen. Bitgrail fiasco maakte het veel even spannend.
Wat vul je nou in bij het ER20 wallet adress? Of stel ik nu een hele domme vraag? 😬
[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 23-02-2018 19:24 ]
Denk dat het wel uit kan met het geld van de ICO. Heb ook ergens gelezen dat ze ook betalen om gelist te worden op een exchange, dus deze kosten zullen wel ingecalculeerd worden.Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:22:
Haha, slimme zet van WePower. Van de total supply (746 miljoen tokens) zijn 20% bedoeld voor het team en nog een overige 18% voor community en user growth.
Het zet ze iig wel op de radar bij de vroege vogels.
Ja. ERC20 tokens zijn tokens die werken via het Ethereum-platform. Maak een wallet aan op MyEtherWallet.com (als je die niet al hebt) en gebruik dat adres.GaMbiNo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:23:
Wat vul je nou in bij het ER20 wallet adress? Of stel ik nu een hele domme vraag? 😬
Ik heb daarvoor een wallet aangemaakt met myetherwallet en metamask (of zoiets).GaMbiNo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:23:
Werkelijk geen idee of ik het goed gedaan heb ... maar blijkbaar is dat wel een ER20 adres.
In Binance kan het niet in ieders geval.
Dit dus! Om in te loggen gebruik je dan metamask (een Chrome Plugin).The Redman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:25:
[...]
Ja. ERC20 tokens zijn tokens die werken via het Ethereum-platform. Maak een wallet aan op MyEtherWallet.com (als je die niet al hebt) en gebruik dat adres.
Wat je dan precies met myetherwallet doet weet ik eigenlijk niet. Voor mij gevoel is die plugin de wallet.
[ Voor 35% gewijzigd door smoken op 23-02-2018 19:27 ]
Het is de laatste tijd wel:
Btc daalt, alts stijgen zodat waarde in dollar stabiel blijft
Btc stijgt, alts dalen zodat waarde in dollar stabiel blijft
Wanneer komt de dag dat btc en alts stijgen 😎
Btc daalt, alts stijgen zodat waarde in dollar stabiel blijft
Btc stijgt, alts dalen zodat waarde in dollar stabiel blijft
Wanneer komt de dag dat btc en alts stijgen 😎
Ik heb 0.11 gekregen hoorTomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:05:
Stort ze anders even door naar mij, dan heb ik ze ook
Ah ja, de kosten voor de refund van BNB zullen inderdaad wel daaruit betaald worden, daar had ik niet eens aan gedacht.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:24:
[...]
Denk dat het wel uit kan met het geld van de ICO. Heb ook ergens gelezen dat ze ook betalen om gelist te worden op een exchange, dus deze kosten zullen wel ingecalculeerd worden.
Het zet ze iig wel op de radar bij de vroege vogels.
Ik vind het wel een slimme strategie als je het vergelijkt met andere coins die telkens zitten te rotzooien om op nieuwe exchanges te komen, maar het bewijst ook weer dat dit soort teams bakken met geld hebben.
40 miljoen opgehaald tijdens de ICO, vervolgens nog 149 miljoen tokens voor het team. Nu is dat nog ‘maar’ 27’ miljoen, maar als de koers verder stijgt, wordt ook dat bedrag stukken meer. Not bad.
Yep... Heb de helft van mijn Nano op 17,50 dollar gekocht en de andere helft op 8,95, dus dit gaat wel de goede kant opYpuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:11:
NANO blijft nog wel redelijk stand houden na de push vanmiddag. Zijn er nog hodl'ers?
Hoewel ik verwacht dat NANO morgen wel weer wat zal inleveren.
Sjips, schiet eens op met de Litecoincash handel, koers van 6 dollar ofzo?
Gratis geld is altijd welkom
Yep, en dat blijf ik voorlopig ook nog. Een van de weinige projecten waar ik echt vertrouwen in heb, net als NEO, XLM, LTC en VEN.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:11:
Gaat nog wel even duren hoor ... en tegen de tijd wij aan de beurt zijn de handel te dumpen zal die wel corrigeren op 6 cent ofzo. Russische en Portugese beurzen ... die vertrouw ik sowieso al niet.RaptorXS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:25:
Al ziet Mercatox er wel gelikt uit.
Met de verhouding van 10 Litecoin Cash per Litecoin zouden er nu 553 miljoen LCC in circulatie kunnen zijn als iedereen ze zou claimen, wat zou resulteren in een marketcap van 3,3 miljard dollar.RaptorXS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:25:
Lijkt me niet slecht voor een fork van nog geen week oud, de koers is in ieder geval hoger dan wat ik ervan had verwacht.
Nog gekker ... LET OP ... dit is een aanname die nergens op gebaseerd is, anders dan wat ik lees op forums!
De verwachting leeft dat hij op %10 van LTC zal gaan varen ... Dat zou op dit moment dus een kleine $20 zijn, die verwachting zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de BTC/BCC verhouding.
De verwachting leeft dat hij op %10 van LTC zal gaan varen ... Dat zou op dit moment dus een kleine $20 zijn, die verwachting zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de BTC/BCC verhouding.
Maar BTC/Bcash was 1 op 1 geforked, LTC/LCC op 1:10, dus met die 10% zou je op dezelfde marketcap zitten, wat mij zou verbazen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:37:
Nog gekker ... LET OP ... dit is een aanname die nergens op gebaseerd is, anders dan wat ik lees op forums!
Verwijderd
is er ook een andere optie dan mew? ik krijg het niet voor elkaar met metamask. heel frustrerend. of doe ik iets verkeerd en kan het veel makkelijker.
Dan moeten we dus uitgaan van wat BCD doet ... dat is geen lekker vooruitzicht.mark-k schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:39:
[...]
Maar BTC/Bcash was 1 op 1 geforked, LTC/LCC op 1:10, dus met die 10% zou je op dezelfde marketcap zitten, wat mij zou verbazen.
Gaat hier verder dromen over een aantal gratis maandsalarissen net als met de BitcoinCashTurbo-Puppy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:37:
De meeste dromen ...
Ti's vandaag wel weer een hoop K-oolsla met P-eren, beetje op en neer, twijfel ... zo'n verloren dag.
Ti's vandaag wel weer een hoop K-oolsla met P-eren, beetje op en neer, twijfel ... zo'n verloren dag.
Ik denk dat deze munt eerder een eigen koers gaat varen. Bcash was de eerste fork en daar zat ook genoeg volk achter die BTC wou slopen. BCD was een fork die weinig aandacht gekregen heeft. Ik denk niet dat je LCC met Bcash of BCD kan vergelijken.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:43:
[...]
Dan moeten we dus uitgaan van wat BCD doet ... dat is geen lekker vooruitzicht.
Niet als je in VEN zitTurbo-Puppy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:48:
De meeste dromen ...![]()
Groetjes, FaceDown.
In mijn opinie hoort de LTC in de top 3 van de crypto's.PilatuS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:49:
[...]
Ik denk dat deze munt eerder een eigen koers gaat varen. Bcash was de eerste fork en daar zat ook genoeg volk achter die BTC wou slopen. BCD was een fork die weinig aandacht gekregen heeft. Ik denk niet dat je LCC met Bcash of BCD kan vergelijken.
Bij een verdubbeling van de koers lukt dat al, voorbij BitcoinCash en Ripple tel ik hier niet mee als crypto.
Ik denk dat het gewoon zn eigen gang zal gaan, BCD was one of the many BTC forks, LCC is een van de eerste als ik me niet vergis tov LTC. Bcash is gewoon crap, die tientallen andere BTC forks zijn gewoon crap, wie weet is LCC wel fatsoenlijk (en misschien is het ook gewoon crap).Turbo-Puppy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:43:
[...]
Dan moeten we dus uitgaan van wat BCD doet ... dat is geen lekker vooruitzicht.
En daar ging de 10k. Ben benieuwd hoe ver we weer omlaag gaan nu.
Edit: En de 9900, gaat hard
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 23-02-2018 21:09 ]
Had nog wel iets sneller mogen gaan.PilatuS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:03:
En daar ging de 10k. Ben benieuwd hoe ver we weer omlaag gaan nu.
Dat is prima maar die 30 minuten daarna zijn dan weer wat minder.PilatuS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:26:
[...]
Is 1% er af in 5 minuten niet genoeg nee ?
Wauw, kun je denken dat Nano goed ging vanavond, Lunyr ging pas echt naar de moon
Er komt echt wel weer beweging in. Het zakt of stijgt nooit in een rechte lijn.Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:36:
[...]
Dat is prima maar die 30 minuten daarna zijn dan weer wat minder.
I know, I know. Heb ik hier ook al een paar keer gezegd, ben af en toe beetje ongeduldig misschienPilatuS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Er komt echt wel weer beweging in. Het zakt of stijgt nooit in een rechte lijn.
Zie je vrijwel altijd met coins die net gelist worden, gaan helemaal los, gevolgd door een keiharde faceplant.ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:36:
Wauw, kun je denken dat Nano goed ging vanavond, Lunyr ging pas echt naar de moon
Als crypto niet hard genoeg voor je omhoog of omlaag gaat dan weet ik het ook niet meerNopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:38:
[...]
I know, I know. Heb ik hier ook al een paar keer gezegd, ben af en toe beetje ongeduldig misschien
Haha, inderdaad.PilatuS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:40:
[...]
Als crypto niet hard genoeg voor je omhoog of omlaag gaat dan weet ik het ook niet meerIn de aandelen kan je weken of maanden wachten op 10%, dat doet crypto vaak genoeg in een enkele dag
Ik zag deze chart van goud op Twitter voorbij komen. Resistance die al 4 (!) jaar lang niet doorbroken wordt. Zoiets kun je je bij crypto echt niet voorstellen.
Remember, vorig jaar in het voorjaar was 1 BTC gelijk aan 1 troy ounce gold, 12/1300 dollarBmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Haha, inderdaad.![]()
Ik zag deze chart van goud op Twitter voorbij komen. Resistance die al 4 (!) jaar lang niet doorbroken wordt. Zoiets kun je je bij crypto echt niet voorstellen.
[afbeelding]
Wat is jullie mening over Market buys/sells? To do or not to do? Het is heel moeilijk om tijdens het traden er tussen te geraken en met een Limit order of sell iets te kopen of verkopen omdat er altijd weer mensen voordringen. Dat zou je kunnen oplossen met market buys of sells maar dan betaal je een fee wat op termijn behoorlijk kan oplopen. Het voordeel is dat je wel alle ritjes kunt meepakken en wél winst maakt. Misschien niet zo over nadenken en gewoon op die knop rammen?
Op de exchanges waar ik zit betaal je daar geen extra fee voor?ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:53:
Wat is jullie mening over Market buys/sells? To do or not to do? Het is heel moeilijk om tijdens het traden er tussen te geraken en met een Limit order of sell iets te kopen of verkopen omdat er altijd weer mensen voordringen. Dat zou je kunnen oplossen met market buys of sells maar dan betaal je een fee wat op termijn behoorlijk kan oplopen. Het voordeel is dat je wel alle ritjes kunt meepakken en wél winst maakt. Misschien niet zo over nadenken en gewoon op die knop rammen?
Ligt er aan... koop je een paar coins? Gewoon rond de hoogste buy order zitten. Koop je een hele bag? Dan ligt het er aan of het een opgaande of neergaande coin is, in het geval van neergaande kun je hem prima in de buy list zetten, bij een opgaande zie je vaak dat er een verschil zit van zoveel honderd sat tussen de hoogste buy en de hoogste sell. Vaak als je hem dan in de richting van de sell plaatst dat bots je order meteen wegsnoepen.ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:53:
Ik zag wel een paar calls voorbij komen, maar hij zal vast wel weer gaan dalen.Greymore1 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:03:
P & D in OST op binance?
Waar zit jij dan? Ik zit voornamelijk op GDAX (wil uiteindelijk wel alts erbij nemen op Binance oid.).Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:55:
[...]
Op de exchanges waar ik zit betaal je daar geen extra fee voor?
Bitstamp en Binance.ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:12:
[...]
Waar zit jij dan? Ik zit voornamelijk op GDAX (wil uiteindelijk wel alts erbij nemen op Binance oid.).
Beetje vreemd dat ze voor een bepaalde order meer geld vragen, kost hun niets extra?
Toch fijn om zo iemand als jou erbij te hebben. Iemand die constant wenst dat al onze munten minder waard worden. De troost daarbij is dat je zelf geen cent zult verdienen omdat je constant op dalingen zit te wachten en alle rally's mist.
Aan alle users die wel bijdragen aan positiviteit op dit forum: geen nood over een uurtje gaat Azie pumpen
[ Voor 12% gewijzigd door FaceDown op 23-02-2018 22:17 ]
Groetjes, FaceDown.
Typisch gevalletje ....FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:16:
[...]
Toch fijn om zo iemand als jou erbij te hebben. Iemand die constant wenst dat al onze munten minder waard worden. De troost daarbij is dat je zelf geen cent zult verdienen omdat je constant op dalingen zit te wachten en alle rally's mist.
Aan alle users die wel bijdragen aan positiviteit op dit forum: geen nood over een uurtje gaat Azie pumpen
Ja zou je denken he, maar ze doen het toch. Coinbase is nog veel duurder.Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:15:
[...]
Bitstamp en Binance.
Beetje vreemd dat ze voor een bepaalde order meer geld vragen, kost hun niets extra?
Ik wil wel op Binance maar die website is supertraag en loopt vaak vast. Ik lees op internet dat meerdere mensen daar last van hebben. Ik heb net de app gedownload, hopelijk heb ik daar meer succes mee.
Vrij hilarisch, al die pumps (and dumps) vandaag. Met nano, lunyr, ost, dgd en chat (en God weet wat nog volgt) in je broekzak had je toch wel een extra patatje oorlog kunnen kopen vandaag.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Jup nu VEN nog, mag ook wel wat goedkoperFaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:16:
[...]
Geweldig nieuws dat jij geen VEN hebt! Jij gaat balen straksNopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Jup nu VEN nog, mag ook wel wat goedkoper
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!