[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.128 views

Onderwerpen

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Toch fijn om zo iemand als jou erbij te hebben. Iemand die constant wenst dat al onze munten minder waard worden. De troost daarbij is dat je zelf geen cent zult verdienen omdat je constant op dalingen zit te wachten en alle rally's mist. :)

Aan alle users die wel bijdragen aan positiviteit op dit forum: geen nood over een uurtje gaat Azie pumpen :)
Dus je moet hopen op een prijsstijging omdat anderen anders verlies lijden en omdat je anders geen positiviteit bijdraagt aan het forum? Je kunt ook winst maken tijdens een daling door te verkopen en vervolgens proberen lager in te kopen of door short te gaan.

En ook nu laat je weer zien dat jij er blij mee bent als anderen verlies maken. Erg sympathiek van je.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

the_Omniscient schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:19:
Vrij hilarisch, al die pumps (and dumps) vandaag. Met nano, lunyr, ost, dgd en chat (en God weet wat nog volgt) in je broekzak had je toch wel een extra patatje oorlog kunnen kopen vandaag.
Net even lunyr gekocht en meteen weer verkocht: 3% winst. Gaat nergens over, gaat ook zo binnen een paar minuten 10% of meer vanaf. Mental note to self: afblijven :7

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Geweldig nieuws dat jij geen VEN hebt! Jij gaat balen straks :)F oOo *O*
Xrp :D

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:22:
[...]

Dus je moet hopen op een prijsstijging omdat anderen anders verlies lijden en omdat je anders geen positiviteit bijdraagt aan het forum? Je kunt ook winst maken tijdens een daling door te verkopen en vervolgens proberen lager in te kopen of door short te gaan.

En ook nu laat je weer zien dat jij er blij mee bent als anderen verlies maken. Erg sympathiek van je.
Iemand die weken lang alleen maar zit te zeuren om dalingen en dips en crashes wens ik inderdaad een faillissement toe. :)

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Groetjes, FaceDown.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:56
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:25:
[...]

Iemand die weken lang alleen maar zit te zeuren om dalingen en dips en crashes wens ik inderdaad een faillissement toe. :)
_O- _O- _O-

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Prima coin, VEN gaat vaak op en neer dus m'n botje pakt die regelmatig mee...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BjEsj4R.png

meh.

• Bmfd
[...]

Maar dat is dus niet het geval. @Nopheros gaf zelf al aan ingestapt te zijn rond de 9000 dollar een tijd terug. Het ding is dat jij continu op een stijging hoopt en het ook nog eens verwacht, maar zo werkt de markt nu eenmaal niet. Je hoeft anderen er niet op aan te vallen als ze iets realistischer zijn en jouw verwachtingen niet delen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Doe es lief svp anders wordt je toch wel een tikkie vervelend.

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-01 17:12
nAffie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:26:
Er zijn day trading bots?
Dat is best grappig bedacht, heb je deze zelf gemaakt of is het ergens te downloaden?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwacht ik wel alleen gaat VEN per raket en XRP per luchtballon. Voorlopig zit ik dus allin in VEN omdat daar meer winst te behalen is. XRP is toch een beetje een bewusteloos paard nu.

Groetjes, FaceDown.

• Nopheros
Adr01 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:28:
[...]

Dat is best grappig bedacht, heb je deze zelf gemaakt of is het ergens te downloaden?
Ben ik ook wel benieuwd naar.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:29:
[...]

Verwacht ik wel alleen gaat VEN per raket en XRP per luchtballon. Voorlopig zit ik dus allin in VEN omdat daar meer winst te behalen is. XRP is toch een beetje een bewusteloos paard nu.
Bullshit.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:28:
[...]

Maar dat is dus niet het geval. @Nopheros gaf zelf al aan ingestapt te zijn rond de 9000 dollar een tijd terug. Het ding is dat jij continu op een stijging hoopt en het ook nog eens verwacht, maar zo werkt de markt nu eenmaal niet. Je hoeft anderen er niet op aan te vallen als ze iets realistischer zijn en jouw verwachtingen niet delen.
Aangezien hij zichzelf steeds tegenspreekt geloof ik niks van dat instappen van 'm. Een instapper hoopt over het algemeen niet op crashes. :)

Groetjes, FaceDown.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:17
Die bot kost 300e ofzo toch?

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

cat bijvoorbeeld ... heel veel over te vinden.

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:29:
[...]

Zal toch maar ietsjes in XRP zetten :z

• Bmfd
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:32:
[...]

Aangezien hij zichzelf steeds tegenspreekt geloof ik niks van dat instappen van 'm. Een instapper hoopt over het algemeen niet op crashes. :)
Hij is ingestapt, vervolgens heeft hij de stijging meegepakt en (deels?) verkocht, dat kan toch prima? Ik heb ook nergens iets gelezen over dat hij nu hoopt op een crash in zijn posthistorie, dus zou je de bijbehorende quotes er eens bij kunnen halen?

• nAffie

nAffie

...

[...]

Ja er zijn vele trading bots. Ik ben zelf reseller van deze bot, dus als ik er meer info over geef zal dit als reclame en spam worden gezien en gaan er mensjes huilen hier, dus check m'n post history maar van dit topic voor meer info.

meh.

• Nopheros
Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:34:
[...]

Hij is ingestapt, vervolgens heeft hij de stijging meegepakt en (deels?) verkocht, dat kan toch prima? Ik heb ook nergens iets gelezen over dat hij nu hoopt op een crash in zijn posthistorie, dus zou je de bijbehorende quotes er eens bij kunnen halen?
Sinds ik verkocht heb hoop ik inderdaad dat het wat naar beneden gaat, goedkoper inkopen.

Dacht dat traden op die manier werkte, misschien doe ik wat verkeerd :P

Voor die tijd heb ik wat reserves aangehouden, in het geval BTC toch naar beneden gaat ik wat bij kan kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 23-02-2018 22:38 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:34:
[...]

Nee geen zin in. Heb op een soortgelijk verzoek vandaag al eens met weinig moeite 10 posts gequote. Maar lief dat je je mattie komt helpen. :)

Groetjes, FaceDown.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
nAffie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:26:

[afbeelding]
Dikke flappen, Brutus.

• Bmfd
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Nee geen zin in. Heb op een soortgelijk verzoek vandaag al eens met weinig moeite 10 posts gequote. Maar lief dat je je mattie komt helpen. :)
Ik heb je quotes bekeken. Hij geeft aan dat hij hoopt op een dip en dat hij buyorders heeft klaarstaan op verschillende punten. Is dat nou echt zo erg?

Maar kun je me uitleggen wat er nu precies anders is als iemand hoopt op een daling? Omdat mensen dan geld verliezen? Volgens jou is hopen op een stijging dus prima, maar er zijn net zo goed mensen die short gaan, dus zij verliezen geld bij een stijging. Maar dan is het dus anders volgens jou? Waarom?

Verwijderd

Wel veel gezeur hier trouwens *;

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Wat je iemand toewenst krijg je zelf, en je gaat het krijgen.
Normaal vind ik het niet zo leuk als ik mensen down the drain zie gaan, maar jou zie ik graag gaan.
En waarom? Omdat je zo'n uit de hoogte gevallen klootviool bent die alleen wil horen wat in z'n straatje past.

XRP = trash

• RaptorXS
Daghandel is mijn dingetje niet ivm met een (nogwel) druke baan.
Ach, misschien hoor ik daarom hier niet zo thuis met dat gezeur soms van de die-hard figuren hier :)

• Ypuh
Wabi is ook weer bezig met een P&D.

• RaptorXS
Mr_Ripple schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Normaal vind ik het niet zo leuk als ik mensen down the drain zie gaan, maar jou zie ik graag gaan.
En waarom? Omdat je zo'n uit de hoogte gevallen klootviool bent die alleen wil horen wat in z'n straatje past.
Karma is a bitch :)

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-01 17:12
nAffie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:35:
[...]

Ja er zijn vele trading bots. Ik ben zelf reseller van deze bot, dus als ik er meer info over geef zal dit als reclame en spam worden gezien en gaan er mensjes huilen hier, dus check m'n post history maar van dit topic voor meer info.
Ik zie je bot inderdaad nu.

Wel aardig aan de prijs, maar dat blijft het exclusief neem ik aan.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Wordt echt bijzonder veel gepumpt nu. Ff in de gaten houden als je een minder gebruikelijke coin in je portfolio hebt, je kan zo je profits nemen. Als te doen gebruikelijk, uitkijken, bijv de pump van MOD duurde misschien een minuut of zo.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• nAffie

nAffie

...

Adr01 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:50:
[...]

Ik zie je bot inderdaad nu.

Wel aardig aan de prijs, maar dat blijft het exclusief neem ik aan.
Mja, exclusief... we hebben nu meer dan 10K gebruikers. En dit is nog 1 van de goedkopere bots op de markt.

[ Voor 8% gewijzigd door nAffie op 23-02-2018 22:53 ]

meh.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 17:19
Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:49:
Wabi is ook weer bezig met een P&D.
Die was wel heel kort.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:15
De huidige koers gecombineerd met de standaard weekenddip maken me toch een beetje verdrietig :P

Anyhow, hodl hodl hodl. Misschien gaat zondag een mooi moment worden om er nog wat fiat in te drukken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mr_Ripple schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Zoals je weet ben ik all-in in VEN dus je kunt prima volgen of mijn portfolio naar de verdoemenis gaat (of niet natuurlijk). Ik hoop wel dat je nog goed slaapt als VEN straks sky high gaat :D

Groetjes, FaceDown.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

nAffie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Mja, exclusief... we hebben nu meer dan 10K gebruikers. En dit is nog 1 van de goedkopere bots op de markt.
Herstart je Joomla server eens even ... ;)

• Therapy777
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Kak ik heb niet goed gelezen :') wilde kans maken op zowel WePower als Elastos. Dacht dat ik 1x per account per coin kon stemmen maar ik wist niet dat je in totaal maar 1x kon stemmen. Had dus eerst WePower gedaan en wilde daarna Elastos doen maar dat mag niet meer. Had ze blijkbaar tegelijk moeten doen. Maarja als je daar een screenshot van maakt dan denk ik niet dat ze je dat in dank afnemen :P

Dan maar hopen dat WePower gewoon wint 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Therapy777 op 23-02-2018 23:03 ]

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Kan je ergens de score volgen? Ik ben aan het wachten op mijn 0,1 BNB en heb dus nog niet gestemd.

• RaptorXS
FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:01:
[...]

Zoals je weet ben ik all-in in VEN dus je kunt prima volgen of mijn portfolio naar de verdoemenis gaat (of niet natuurlijk). Ik hoop wel dat je nog goed slaapt als VEN straks sky high gaat :D
Als jarenlang BTC en LTC hodler slaap ik er prima bij en eigenlijk lach ik je een beetje uit met je Ven,
ik wijt dit maar aan jeugdig over-enthousiasme aan jouw kant. :)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:01:
[...]

Op het punt waar je hebt gekocht zul je er niet slechter van worden, en een beetje milder tegen andere bezoekers zou geen kwaad kunnen. ;)

Goedenacht!

XRP = trash

• Nopheros
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:05:
Kan je ergens de score volgen? Ik ben aan het wachten op mijn 0,1 BNB en heb dus nog niet gestemd.
Is maar 80 cent?

https://www.binance.com/vote.html

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Even een snel vraagje: is het normaal dat Windows Defender een melding geeft van 'onbekend programma' als je de Binance PC Client probeert te installeren? Ik heb hem gedownload van de officiële site (https://ftp.binance.com/pc_pack/Binance.exe) dus zou goed moeten zijn.

ben een beetje paranoïde

• Nopheros
ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:12:
Even een snel vraagje: is het normaal dat Windows Defender een melding geeft van 'onbekend programma' als je de Binance PC Client probeert te installeren? Ik heb hem gedownload van de officiële site (https://ftp.binance.com/pc_pack/Binance.exe) dus zou goed moeten zijn.

ben een beetje paranoïde
Gaf bij mij geen melding, misschien even scannen op virustotal?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
RaptorXS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:49:
Daghandel is mijn dingetje niet ivm met een (nogwel) druke baan.
Ach, misschien hoor ik daarom hier niet zo thuis met dat gezeur soms van de die-hard figuren hier :)
Ik zit met hetzelfde en dacht dus dat een daytrade bot wel een goed idee kon zijn. Ik heb me geprobeerd te verdiepen in die van @nAffie maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er (nog) niet zoveel van snap. Ik hoop dat als het eenmaal draait het een beetje een hands off ding kan zijn. Maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.

Moet eerlijk toegeven dat ik nog maar zeer weinig tijd in onderzoek naar dat botje heb kunnen steken mede dankzij die drukke baan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
En als je niet vote heb je 80cent voor nop :D

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:50
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Junia op 23-02-2018 23:19 ]

• Nopheros
deavonden schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:16:
[...]

En als je niet vote heb je 80cent voor nop :D
Als ze winnen en ze worden gelist op binance krijg je 200 van die dingen, koers zal dan ook wel flink omhoog gaan.

• ggj87
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:15:
[...]

Gaf bij mij geen melding, misschien even scannen op virustotal?
Daar vindt 'ie niks en nu geeft WD ook geen melding meer.

Werkt al een héél stuk soepeler dan de site!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:17:
[...]

Als ze winnen en ze worden gelist op binance krijg je 200 van die dingen, koers zal dan ook wel flink omhoog gaan.
Jup. Moet alleen nog effe uitvogelen hoe en wat voor wallet ik nodig heb. Ik ben een totale wallet n00b.

• Nopheros
deavonden schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Jup. Moet alleen nog effe uitvogelen hoe en wat voor wallet ik nodig heb. Ik ben een totale wallet n00b.
myetherwallet, webbased.

• ggj87
Kun je die WEP niet gewoon op een exchange laten staan?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
nAffie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Genoeg verhalen te vinden van mensen die al hun inleg zijn verloren met deze bot. Op hun eigen site is alles te mooi om waar te zijn. Dit boeltje stinkt, toch alleszins genoeg om geen €300 te riskeren. Ik zie ook mensen bitconnect en profittrailer in één zin vermelden, weet niet echt waarom (heb heel de bcc-historie genegeerd), maar veel vertrouwen geeft dat niet.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

grrrrrrrrrrrr die bitcoin koers en dat 10k de hele tijd irrrrriiitant

[ Voor 197% gewijzigd door A87 op 23-02-2018 23:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• nAffie

nAffie

...

TomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:33:
[...]
Genoeg verhalen te vinden van mensen die al hun inleg zijn verloren met deze bot. Op hun eigen site is alles te mooi om waar te zijn. Dit boeltje stinkt, toch alleszins genoeg om geen €300 te riskeren. Ik zie ook mensen bitconnect en profittrailer in één zin vermelden, weet niet echt waarom (heb heel de bcc-historie genegeerd), maar veel vertrouwen geeft dat niet.
De bot is geen automatische geld-genereer-machine. Als je niet weet wat je doet en bijvoorbeeld stoplosses gaat gebruiken in een altcoin dump periode dan kan je weleens snel door je budget heen zijn.
Gelukkig is niet iedereen zo stom en hebben we genoeg gebruikers die wel weten hoe ze de bot voor hun kunnen laten werken.

Ik wil wel een deal met je maken hoor. Open een Binance account, zet daar 1 ETH op. Je krijgt van mij een licentie en mijn settings. Laat dit 2 weken draaien. Als je verlies maakt krijg je dit van mij terug, alle winst is uiteraard voor jou.
Na 2 weken disable ik de licentie.

meh.

Verwijderd

nAffie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:48:
[...]

De bot is geen automatische geld-genereer-machine. Als je niet weet wat je doet en bijvoorbeeld stoplosses gaat gebruiken in een altcoin dump periode dan kan je weleens snel door je budget heen zijn.
Gelukkig is niet iedereen zo stom en hebben we genoeg gebruikers die wel weten hoe ze de bot voor hun kunnen laten werken.

Ik wil wel een deal met je maken hoor. Open een Binance account, zet daar 1 ETH op. Je krijgt van mij een licentie en mijn settings. Laat dit 2 weken draaien. Als je verlies maakt krijg je dit van mij terug, alle winst is uiteraard voor jou.
Hmm. Zou je dat met mij met .5 eth ook willen doen?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Afbeeldingslocatie: https://cdn.dribbble.com/users/65451/screenshots/2142189/shake.gif

• TomTorquay
[...]
Hmm, verleidelijk voorstel. Ik wil de bot wel proberen, maar ben zeer achterdochtig. En in deze cryptowereld is dat niet onverstandig. Wat mij betreft hebben we een deal. Ik ga wel slechts 0,5 ETH inzetten. Als het lukt koop ik de bot via jou.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

nAffie, ik denk dat je plots wel wat privé berichtjes gaat krijgen. ;)
Ik ga slapen en morgen nog wat verder werken in mijn bouw en zal niet naar crypto kunnen kijken, dus wellicht maakt de markt dan weer wat sprongen... Bij deze zijn jullie gewaarschuwd! Rusten!

• nAffie

nAffie

...

TomTorquay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:58:
[...]
Hmm, verleidelijk voorstel. Ik wil de bot wel proberen, maar ben zeer achterdochtig. En in deze cryptowereld is dat niet onverstandig. Wat mij betreft hebben we een deal. Ik ga wel slechts 0,5 ETH inzetten. Als het lukt koop ik de bot via jou.
0.5 ETH is net iets te weinig om effectief te kunnen zijn. Dan zou ik m'n settings gaan moeten aanpassen en kan ik niet garanderen dat deze gaan werken. Je zit namelijk met minimale trade amounts van de exchange en je totale balans bepaalt ook hoe vaak je DCA kunt gebruiken om droppende coins te averagen zodat deze weer verkocht kunnen worden.

meh.

• TomTorquay
nAffie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:03:
[...]

0.5 ETH is net iets te weinig om effectief te kunnen zijn. Dan zou ik m'n settings gaan moeten aanpassen en kan ik niet garanderen dat deze gaan werken. Je zit namelijk met minimale trade amounts van de exchange en je totale balans bepaalt ook hoe vaak je DCA kunt gebruiken om droppende coins te averagen zodat deze weer verkocht kunnen worden.
Ja, dat snap ik. Ik ga echter niet over die 0,5 ETH heen. Misschien dat iemand anders geïnteresseerd is om de test te doen en hier verslag te komen uitbrengen? Als het werkt en het is een beetje een geloofwaardig medelid dat verslag uitbrengt, dan wil ik de bot waarschijnlijk alsnog via jou aanschaffen.

• Junia
Ik wil best de test doen met je voorgestelde eth.

[ Voor 56% gewijzigd door Junia op 24-02-2018 00:11 ]

• Ton Hasselt
Ik mis Flagg.😢

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Beetje niveau graag heren en mejongeren.

• TomTorquay
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:11:
:?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:11:
Mogen we hier een toelichting op? Deze ontgaat mij ook eventjes. :)

• Ton Hasselt
Metoo.

Verwijderd

Wie was deze legendarische Flagg en wat is zijn epos?

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:19:
[...]

🤡

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:19:
[...]

Hij kon met de letters P O E S maar liefst 7 woorden maken ... daar wordt hij nu jaren later nog om geroemd ... ;)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:21:
[...]

Hij kon met de letters P O E S maar liefst 7 woorden maken ... daar wordt hij nu jaren later nog om geroemd ... ;)
Uhhh...

Poes
Epos
Soep
Pose
Oeps

Ok, ik doe het hem niet na. Bij dezen is Flagg mijn persoonlijke tweakerheld! :+

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-01 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:26:
[...]

Uhhh...

Poes
Epos
Soep
Pose
Oeps

Ok, ik doe het hem niet na. Bij dezen is Flagg mijn persoonlijke tweakerheld! :+
Peso :)

• Ton Hasselt
Peso
Sope (dialect)

[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 24-02-2018 00:29 ]

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:17:
[...]

Mogen we hier een toelichting op? Deze ontgaat mij ook eventjes. :)
Excuses, ik zat nog in het topic van 12 februari.

• TomTorquay
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:29:
[...]

_O-

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:29:
[...]

Hopelijk zit je niet met de koers van 12 februari voor je .. zowel, dan laat het me even weten, een goede sale op z'n tijd ben ik wel voor in. oOo

• Junia
Edit: toch maar gedaan, bezig met installatie.

[ Voor 86% gewijzigd door Junia op 24-02-2018 01:42 ]

• Richh
  • Laatst online: 17:15
Kunnen we niet met een paar Tweakers allemaal een halve ETH inleggen? :P

Ik doe mee!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• TomTorquay
Junia schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 01:00:
Edit: toch maar gedaan, bezig met installatie.
Benieuwd naar jouw ervaringen! Hou ons op de hoogte! :) ;)

• Junia
TomTorquay schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 01:54:
[...]
Benieuwd naar jouw ervaringen! Hou ons op de hoogte! :) ;)
Zal ik doen, ben zeer benieuwd :)
De installatie is voltooid en er staat nu +- 1 eth om te traden op, ik zal mijn best doen om elke dag een update te plaatsen.

[ Voor 26% gewijzigd door Junia op 24-02-2018 03:22 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NANO gaat hard

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Alles kwijt door bitgrail (

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:40
Voor degene die hem gemist hebben, vandaag kan het nog en inmiddels staat 200WPR gelijk aan ruim 40usd:

Airdrop van 200WPR als je nu stemt op WePower op de binance vote:

Je krijgt tevens van WePower 0.1BNB om te kunnen stemmen.

Uit de officiële WePower Telegram groep (@Wepowerforbinance):

Step 1: click here to get .1 free BNB : https://goo.gl/dVoh7e
Then wait for BNB to arrive. May take several hours to receive BNB

Step 2: vote for We power on Binance : http://www.binance.com/vote.html

Take a screen shot right after you voted.

Step 3: In order to receive 200 We Power tokens (if we win), Submit the screen shot here: https://goo.gl/SWDNyw

Some Basic Tips for WePower Binance Voting:

- If you didn't take a screenshot of the voting success message, you can try voting again and take a screenshot of the "Already voted" message.

- Please wait for a couple of hours for you BNB to be received.

- The 200 WPR will be credited only WHEN WePower wins the Vote.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
outlandos schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:01:
Voor degene die hem gemist hebben, vandaag kan het nog en inmiddels staat 200WPR gelijk aan ruim 40usd:

Airdrop van 200WPR als je nu stemt op WePower op de binance vote:

Je krijgt tevens van WePower 0.1BNB om te kunnen stemmen.

Uit de officiële WePower Telegram groep (@Wepowerforbinance):

Step 1: click here to get .1 free BNB : https://goo.gl/dVoh7e
Then wait for BNB to arrive. May take several hours to receive BNB

Step 2: vote for We power on Binance : http://www.binance.com/vote.html

Take a screen shot right after you voted.

Step 3: In order to receive 200 We Power tokens (if we win), Submit the screen shot here: https://goo.gl/SWDNyw

Some Basic Tips for WePower Binance Voting:

- If you didn't take a screenshot of the voting success message, you can try voting again and take a screenshot of the "Already voted" message.

- Please wait for a couple of hours for you BNB to be received.

- The 200 WPR will be credited only WHEN WePower wins the Vote.
In de telegram groep hebben veel mensen de 0,1 bnb niet ontvangen. Is dit allemaal wel betrouwbaar?

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:24:
[...]

In de telegram groep hebben veel mensen de 0,1 bnb niet ontvangen. Is dit allemaal wel betrouwbaar?
Ik wel vrij en vlot ook zelfs. Na iets meer dan 2u. Wel gewoon goed de instructies volgen natuurlijk.
Ze staan nu voor zag ik :*)

Rapapa...

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 18:53
Voor degenen die de moeite ook willen nemen: ik heb meerdere accounts aangemaakt op Binance...dus meerdere votes.

Hoop alleen dat de WPR wel gewoon naar 1 wallet adres mogen 😬

[ Voor 24% gewijzigd door smoken op 24-02-2018 08:39 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:40
[...]

Ik kan alleen voor mezelf spreken: ik ontving die 0.1BNB binnen twee uur.

• smoken
[...]

Ik heb nu in totaal 3x 0.1 BNB ontvangen. Werkt prima.
Hoop alleen dat ik het goed gedaan heb met dat Wallet adres, maar we zullen zien ;-)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 17:19
Het word een rode dag vandaag.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:28
Ik had nog wat rommel op coinexchange staan. Deze coins heb ik gisteren maar verkocht. De tx blijft nu echter op pending staan. Nu lees ik wel meer berichten over coinexchange dat het soms dagen duurt voordat de deposit door komt.

Iemand ervaring mee? Kan ik er nog iets aan doen?

https://etherscan.io/tx/0...91ef405ab4fc74959804c0a32

Verwijderd

smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:36:
Voor degenen die de moeite ook willen nemen: ik heb meerdere accounts aangemaakt op Binance...dus meerdere votes.

Hoop alleen dat de WPR wel gewoon naar 1 wallet adres mogen 😬
Als ik klik op de link om de bnb te claimen zegt ie dat ik het al gedaan heb. ook nadat ik de cookies verwijderd heb. hoe heb jij meerdere keren gevote dan?

• smoken
Ik ben vooral benieuwd wat VEN nu gaat doen. Maandag is dat evenement, dus je zou verwachten dat er vandaag en morgen een stijging zou moeten komen.

Op zich is hij natuurlijk wel aardig gestegen de afgelopen dagen, maar de waarde in $ valt wel tegen door de wisselende BTC.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:13:
[...]

Als ik klik op de link om de bnb te claimen zegt ie dat ik het al gedaan heb. ook nadat ik de cookies verwijderd heb. hoe heb jij meerdere keren gevote dan?
Meerdere gmail accounts. Dus even uitloggen in Google en onder een ander account inloggen.
Kost moeite, maar als ze meerdere malen naar 1 wallet sturen (daar had ik van te voren niet aan gedacht) en winnen .. dan ontvang ik 600 WPR, best leuk denk ik..misschien

[ Voor 49% gewijzigd door smoken op 24-02-2018 09:14 ]

• smoken
..

[ Voor 117% gewijzigd door smoken op 24-02-2018 09:14 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:13:
Ik ben vooral benieuwd wat VEN nu gaat doen. Maandag is dat evenement, dus je zou verwachten dat er vandaag en morgen een stijging zou moeten komen.

Op zich is hij natuurlijk wel aardig gestegen de afgelopen dagen, maar de waarde in $ valt wel tegen door de wisselende BTC.

[...]
Manipulatie op en top. Maar goed nog iets meer geklooi naar beneden en ik ga er fiat ingooien. Altijd leuk goedkope VENnetjes. In juni lachen we om een prijs van $5-6.

Groetjes, FaceDown.

• smoken
FaceDown schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:25:
[...]

Manipulatie op en top. Maar goed nog iets meer geklooi naar beneden en ik ga er fiat ingooien. Altijd leuk goedkope VENnetjes. In juni lachen we om een prijs van $5-6.
Extra fiat ga ik er niet instoppen ... sowieso .. met mijn "gedaytrade" heb ik veel van mijn PF zien verdampen. Dus ik wacht nu maar gewoon. Heb nog maar zo weinig over dat ik beter met mijn tengels er vanaf kan blijven denk ik ;-)

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FaceDown schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:25:
[...]

Zou ook maar in gedachten houden dat die manipulatie er ook voor kan zorgen dat je met heimwee in juni naar 5-6usd kijkt...als er ergens geen safe bet is dan is dat wel in de cryptowereld. Verder hoop ik met je mee hoor ;)

Rapapa...

Verwijderd

Heb een nieuw gmail account gemaakt maar hou dezelfde melding..

• Ypuh
Pas wanneer de boel dropt naar ~€6k druk ik er weer wat fiat bij. Gaat hopelijk voorlopig niet gebeuren.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Ivm die wpr 200 tokens. Je moet daar een ecr20 adres ingeven? Moet je daarvoor een software Wallet voor installeren dan?

Of komt dat gewoon op je Binance account?

[ Voor 15% gewijzigd door spietie op 24-02-2018 09:38 ]

SPiET

• smoken
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:35:
[...]

Heb een nieuw gmail account gemaakt maar hou dezelfde melding..
Heb je ook uitgelogd en weer opnieuw ingelogd?
Even op je account klikken om te kijken of je onder de nieuwe bent ingelogd.
Bij mij werkte het prima gisteren!

• Ypuh
spietie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:37:
Ivm die wpr 200 tokens. Je moet daar een ecr20 adres ingeven? Moet je daarvoor een software Wallet voor installeren dan?

Of komt dat gewoon op je Binance account?
WPR wordt nog niet aangeboden op Binance hé, dus daar kun je ze nu ook nog niet heen sturen.

Ik heb via MetaMask een dingetje aangemaakt, een plugin op je Chrome browser. Was ff snuffelen hoe dat allemaal werkt.
Pagina: 1 ... 102 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!