Ven en LTC hebben nog steeds geen zin om te bewegen .. of ze worden onderdrukt door BTC, wie zal het zeggen, maar de aankondigingen van maandag lijkt ze vooralsnog niets te doen ... wat opmerkelijk is in de overgevoelige wereld van crypto.
Er staat niet heel veel puf aan de buy kant bij VEN/ETH op Binance. Dit in tegenstelling tot ICX/ETH (die natuurlijk een stuk lager staat).
Ben benieuwd of VEN voor morgen nog flink gaat stijgen of dat dit nieuws al volledig ingecalculeerd is (of de koers bewust laag gehouden wordt).
Ben benieuwd of VEN voor morgen nog flink gaat stijgen of dat dit nieuws al volledig ingecalculeerd is (of de koers bewust laag gehouden wordt).
Aha ok dus infeite op myetherwallet een account aanmaken en dan metamask installeren.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:41:
[...]
WPR wordt nog niet aangeboden op Binance hé, dus daar kun je ze nu ook nog niet heen sturen.
Ik heb via MetaMask een dingetje aangemaakt, een plugin op je Chrome browser. Was ff snuffelen hoe dat allemaal werkt.
Of is er ergens een tutorial?
SPiET
Verwijderd
Ja ik zie men nieuwe inbox alles dus dat moet goed zijn. heb een verkeerd wallet adres gebruikt bij de eerste keer dus baal als een stekker.smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:40:
[...]
Heb je ook uitgelogd en weer opnieuw ingelogd?
Even op je account klikken om te kijken of je onder de nieuwe bent ingelogd.
Bij mij werkte het prima gisteren!
Zo, de NANO trein heb ik gemist.
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
MetaMask is zelf ook een wallet zoals ik begrepen heb. MEW staat wel vrij goed bekend en zou je kunnen koppelen en beheren vanuit MetaMask. Dan heb je volgens mij het voordeel van MEW en het gemak van MetaMask.spietie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:48:
[...]
Aha ok dus infeite op myetherwallet een account aanmaken en dan metamask installeren.
Of is er ergens een tutorial?
Vond het zelf ook allemaal niet zo duidelijk... Als ik meer richting het miljoen ga moet ik me er nog eens goed in verdiepen.
Verwijderd
zoals ik het las kan je ook de wallet cipher gebruiken. staat gewoon in de play store.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:51:
[...]
MetaMask is zelf ook een wallet zoals ik begrepen heb. MEW staat wel vrij goed bekend en zou je kunnen koppelen en beheren vanuit MetaMask. Dan heb je volgens mij het voordeel van MEW en het gemak van MetaMask.
Vond het zelf ook allemaal niet zo duidelijk... Als ik meer richting het miljoen ga moet ik me er nog eens goed in verdiepen.
Maar ik ben wel een n00b/leek
Ha-ha!Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:54:
[...]
zoals ik het las kan je ook de wallet cipher gebruiken. staat gewoon in de play store.
Maar ik ben wel een n00b/leek
Verwijderd
Wat ging er mis? Ik heb "Ether wallet" (Android app) opgegeven als adres. Zou dit dus ook fout moeten gaan?Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:51:
[...]
Ja ik zie men nieuwe inbox alles dus dat moet goed zijn. heb een verkeerd wallet adres gebruikt bij de eerste keer dus baal als een stekker.
Hoe veilig is NANO tov Bitcoin en anderen?
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
No offense maar wat is er zo moeilijk aan het gebruik van exchanges en wallets? 

Bedankt voor de tip overigens!

Bedankt voor de tip overigens!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik dacht dat metamask een plug-in was voor je browser? Om phising enz tegen te gaan?Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:51:
[...]
MetaMask is zelf ook een wallet zoals ik begrepen heb. MEW staat wel vrij goed bekend en zou je kunnen koppelen en beheren vanuit MetaMask. Dan heb je volgens mij het voordeel van MEW en het gemak van MetaMask
SPiET
Hoe bedoel je?bobberg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:01:
Hoe veilig is NANO tov Bitcoin en anderen?
NANO is een prima bedrijf (geen aandelen) als je geloof in instant, feeless transactions op een schaalbaar netwerk. Persoonlijk geloof ik niet zo in de financiele currencies zoals LTC, XMR, XRP en dus ook NANO, maar daar begin ik langzamerhand al een beetje op terug te komen.
Klopt, maar je krijgt ook gelijk een account en wallet adres (die je niet verwijderen kan)?spietie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:06:
[...]
Ik dacht dat metamask een plug-in was voor je browser? Om phising enz tegen te gaan?
[ Voor 25% gewijzigd door Ypuh op 24-02-2018 10:08 ]
Verwijderd
Ik krijg het via men telefoon niet voor elkaar met metamask. dus had een app gedownload en dat was achteraf helemaal niet goed haha. Ja ik leer nog elke dag.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Wat ging er mis? Ik heb "Ether wallet" (Android app) opgegeven als adres. Zou dit dus ook fout moeten gaan?
Verwijderd
[quote]Greymore1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:55:
Niet goed dus
edit: sorry 2 posts achter elkaar.
Niet goed dus
edit: sorry 2 posts achter elkaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2018 10:09 ]
Iemand dit voor mekaar gekregen? Hoe je dit juist moet doen met het maken van een ecr20 Wallet en / of niet metamask?
SPiET
Zijn hier nou echt 3 pagina's voorbij gegaan over het gezeik om 0.1 BNB te verkrijgen, waarbij sommige ook nog redelijk gepikeerd overkomen dat er nog niets ontvangen is? ... voor de goede orde, en als ik het verkeerd heb, dan corrigeer me... maar is 0,1 BNB as we speak €0.75 ..
Nelson van de Simpsons! uitlachen terwijl hij zelf ook niet echt al te snugger is. Beetje ironie
Haha inderdaad.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:09:
Zijn hier nou echt 3 pagina's voorbij gegaan over het gezeik om 0.1 BNB te verkrijgen, waarbij sommige ook nog redelijk gepikeerd overkomen dat er nog niets ontvangen is? ... voor de goede orde, en als ik het verkeerd heb, dan corrigeer me... maar is 0,1 BNB as we speak €0.75 ..
Ik heb die 0.1 BNB wel aangevraagd, maar heb gelijk daarna mijn vote gedaan en het bewijs opgestuurd.
Zie wel of die BNB ooit aankomt.
Ik had niet voldoende BNB, dus ik had hem wel nodig om die vote kunnen plaatsen.
Maar ik heb niet "geklaagd" dat het te lang zou duren ... ;-)
Wat ik wel fijn zou kunnen waarderen: is er iemand die een token heeft die nauwelijks geld kost en die zou willen testen of ik mijn wallet goed heb ingericht? Natuurlijk betaal ik gewoon de waarde van of die token zelf terug. Ik zou het gewoon fijn vinden indien ik testen of ik het goed gedaan heb met MEW/MetaMask ... want ik vond het een onduidelijk proces...
Maar ik heb niet "geklaagd" dat het te lang zou duren ... ;-)
Wat ik wel fijn zou kunnen waarderen: is er iemand die een token heeft die nauwelijks geld kost en die zou willen testen of ik mijn wallet goed heb ingericht? Natuurlijk betaal ik gewoon de waarde van of die token zelf terug. Ik zou het gewoon fijn vinden indien ik testen of ik het goed gedaan heb met MEW/MetaMask ... want ik vond het een onduidelijk proces...
Ik ook... Verkocht op 87000 in de downtrend, durfde nog niet terug te kopen.. Dom dom dom. Had niet verwacht dat het zo hard zou gaanbobberg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:51:
Zo, de NANO trein heb ik gemist.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Meen je dit nu serieus?smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:22:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Stel dat ik zou weten HOE ik dat zou moeten doen, 1 token kopen en dat verzenden, zou ik dat dan niet al lang gedaan hebben? Dus, ik vraag hier om hulp ... op Tweakers, een community welke ooit voor dit soort vragen is opgericht, en dan krijg ik een uitbrander?Crypts schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:25:
[...]
Meen je dit nu serieus?Je kunt toch zelf iets versturen naar je wallet?
Top. Gelukkig schijnt de zon.
Maar ja, je hebt natuurlijk altijd mensen die gewoon alles weten en nooit ergens hulp bij nodig hebben. Een soort Uber Mensch zeg maar... kijken altijd enorm neer op mensen die vragen stellen en ipv inhoudelijk te reageren krijg je dan berichten zoals bovenstaand.
edit: en dan ook nog van iemand die pas 2 maanden member is hier ... tsss
[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 24-02-2018 10:40 ]
Damn WPR lijkt gewoon te winnen?! Lag niet in de lijn der verwachtingen..
Hopelijk wordt die 200WPR nog wat waard nadat ze winnen.
Hopelijk wordt die 200WPR nog wat waard nadat ze winnen.
Hier een korte instructie over hoe je een wallet klaarmaakt voor WPR tokens.
https://steemit.com/wepower/@bitcoinquest/wepower-ico-nearly-there-instructions-to-prepare-your-wallets
https://steemit.com/wepower/@bitcoinquest/wepower-ico-nearly-there-instructions-to-prepare-your-wallets
ecr20 Wallet = myetherwallet.
Duurd 30 seconden om op te zetten, je hoeft niets te configureren, nadat WPR wint stuur je de tokens naar binance en kijk je er nooit meer naar om. Simpel.
Duurd 30 seconden om op te zetten, je hoeft niets te configureren, nadat WPR wint stuur je de tokens naar binance en kijk je er nooit meer naar om. Simpel.
Tx!!drijfhout schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:35:
Hier een korte instructie over hoe je een wallet klaarmaakt voor WPR tokens.
Het ging inderdaad zo snel, dat ik het niet vertrouw zeg maar ;-)Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:36:
ecr20 Wallet = myetherwallet.
Duurd 30 seconden om op te zetten, je hoeft niets te configureren, nadat WPR wint stuur je de tokens naar binance en kijk jer nooit meer naar om. Simpel.
En die keys die je tijdens de set-up allemaal krijgt, wanneer heb je die nodig? Of heb ik die niet meer nodig omdat ik MetaMask heb?
Ik zou echt zo hard lachen wanneer ik morgen m'n VEN tokens dump en de koers maandag skyrocket.
Moet de koers eerst nog wel gaan stijgen voordat ik ze verkoop.
Moet de koers eerst nog wel gaan stijgen voordat ik ze verkoop.
Ik ken metamask persoonlijk niet. De keys heb je nodig om de wallet te unlocken, het is een webbased wallet dus soort gebruikersnaam.smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:39:
[...]
Tx!!
[...]
Het ging inderdaad zo snel, dat ik het niet vertrouw zeg maar ;-)
En die keys die je tijdens de set-up allemaal krijgt, wanneer heb je die nodig? Of heb ik die niet meer nodig omdat ik MetaMask heb?
[EDIT]
Nou heeft iemand hier nog een bepaalde verwachting bij dit weekend? Of durft niemand nu meer een fatsoenlijke strategie te vertellen omdat je toch alleen maar commentaar krijgt?
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 24-02-2018 10:56 ]
smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:31:
Je hebt een adres neem ik aan? Als je dat aan iemand kunt geven dan kun je er ook zelf naar overmaken.
Ik begin hem wat beter te begrijpen denk ik en ben nu ingelogd in MEW met die private key (al raden ze dat niet aan, ze raden MetaMask aan).Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Ik ken metamask persoonlijk niet. De keys heb je nodig om de wallet te unlocken, het is een webbased wallet dus soort gebruikersnaam.
Alleen: nu zie ik in MEW een ander (wallet?) adress bij "you're adress" staan dan in MetaMask onder de optie "copy adress to clipboard". Ik heb die van MetaMask doorgegeven voor de WePower bounty. Is dit een probleem?
Het is toch fantastisch waar men zich zoal druk om kan maken. Morgen ochtend is hun pf in 20 bnb waarde weer gezakt.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:09:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hahaha ja ik snapte dat ook al niet helemaal. Ik dacht dat het wellicht 5 euro waard was maar .75, damn nou ja alles is relatief natuurlijk, als je scholier bent kan die 75 cent het wellicht waard zijn?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:09:
1 dollar investering om (koers van gisteren) 36 dollar terug te krijgen lijkt me niet slecht, die 0.1 boeit met dan ook niet.zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:58:
[...]
Het is toch fantastisch waar men zich zoal druk om kan maken. Morgen ochtend is hun pf in 20 bnb waarde weer gezakt.
Hopelijk gaat de koers nog even flink stijgen na de listing
Als je niet weet hoe en het is te moeilijk voor je om op internet te achterhalen hoe het wel moet, kan je beter ook niet met crypto aan de gang gaan.smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:31:
[...]
Stel dat ik zou weten HOE ik dat zou moeten doen, 1 token kopen en dat verzenden, zou ik dat dan niet al lang gedaan hebben? Dus, ik vraag hier om hulp ... op Tweakers, een community welke ooit voor dit soort vragen is opgericht, en dan krijg ik een uitbrander?
Top. Gelukkig schijnt de zon.
Maar ja, je hebt natuurlijk altijd mensen die gewoon alles weten en nooit ergens hulp bij nodig hebben. Een soort Uber Mensch zeg maar... kijken altijd enorm neer op mensen die vragen stellen en ipv inhoudelijk te reageren krijg je dan berichten zoals bovenstaand.
Dat is nog een poging waard misschien. Al begin ik er niet aan. Maar sommigen willen dan alsnog hun 0.1 terug.Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:00:
[...]
1 dollar investering om (koes van gisteren) 36 dollar terug te krijgen lijkt me niet slecht, die 0.1 boeit met dan ook niet.
Hopelijk gaat de koers nog even flink stijgen na de listing
Ripple is ook weer aardig aan het zakken btw.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 24-02-2018 11:06 ]
Following the mothership again.zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Dat is nog een poging waard misschien. Al begin ik er niet aan. Maar sommigen willen dan alsnog hun 0.1 terug.
Ripple is ook weer aardig aan het zakken btw.
Xrp moet eens wat ruggegraat gaan kweken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mr. Flagg, je werd gemist gisterFlagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:12:
[...]
Following the mothership again.
Xrp most eens wat ruggegraat gaan kweken.
Was beetje saai hier, behalve het gebash van Mr. gezichnaarbeneden natuurlijk.
Dank je voor deze reactie.Crypts schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:54:
[...]
![]()
![]()
![]()
Je hebt een adres neem ik aan? Als je dat aan iemand kunt geven dan kun je er ook zelf naar overmaken.
Ik heb inderdaad een adres in MetaMask, mij valt nu alleen op dat het adres verschilt tov het adres in MEW. En dan vraag ik me dus af: heb ik er wel goed aan gedaan om het MetaMask adres door te geven bij WePower ..
Maar zoals jij zegt: als je een adres hebt kun je er iets naar overmaken, dus dan zal dat adres van MetaMask wel gewoon goed zijn verwacht ik.
Druk ff op f5 en er is weer $50 verdwenenRechtzodiegaat schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:13:
Ah, daar gaat de boel weer...
[afbeelding]
Ik las het.Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Mr. Flagg, je werd gemist gister
Was beetje saai hier, behalve het gebash van Mr. gezichnaarbeneden natuurlijk.
Maar Ik breng het niveau te ver naar beneden, dus durf niet meer zo goed.
FacePalm is grappig, niet echt serieus te nemen (waar je de klemtoon ook legt) al heeft tie soms best een punt. Is een soort snowglobe, als je een keer flink schudt gebeurt er van alles maar uiteindelijk, komt het tot niks en ben je weer terug bij af.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Haha, exact. Je gaat kakken, komt terug en hup daar is weer een paar honder dollar pleite.
Ik voelde het vanmorgen al aankomen. Nog snel wat winst gepakt op ast en in usdt gegaan. Ik denk 8200 de komende dagen.Rechtzodiegaat schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:13:
Ah, daar gaat de boel weer...
[afbeelding]
Ik zat vanmorgen al te balen dat mijn buy order vannacht op 1 cent na niet gehaald was...zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Ik voelde het vanmorgen al aankomen. Nog snel wat winst gepakt op ast en in usdt gegaan. Ik denk 8200 de komende dagen.
Zo te zien krijg ik een tweede kans, ben nu aan het bedenken of ik genoeg lef heb om mijn buy order nog wat lager te zetten. Om hem vervolgens wederom op 1 cent niet te halen waarschijnlijk.
Mja ik heb er 2 dagen geleden al op gegokt, tot nu toe heeft het me maar 5% opgeleverd...zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Ik voelde het vanmorgen al aankomen. Nog snel wat winst gepakt op ast en in usdt gegaan. Ik denk 8200 de komende dagen.
Winst is altijd goed. En 5% op 10.000 is prima toch Haha.
Ik ga zelf niet meedoen aan de actie van WePower, maar als jullie MEW/Metamask zo lastig vinden, waarom gebruiken jullie dan geen mobile wallet als Eidoo? Is een stuk gebruiksvriendelijker en handig voor dit soort bounties. Je hoeft toch alleen een geldig ERC-20 adres op te geven, of mis ik iets?
Vast al vaker langsgekomen, maar Wepower geeft gratis 0.1BNB weg om voor de listing op Binance te stemmen. Verder krijg je - als WPR de vote wint - ook nog eens 200WPR op je ETH wallet gestort (nu ongeveer $30 waard, maar tja...als ze op Binance komen kan het wel eens snel gaan).
Gratis geld dus. Ga naar de Wepower Telegram voor de details hoe je de 0.1BNB kunt krijgen.
Gratis geld dus. Ga naar de Wepower Telegram voor de details hoe je de 0.1BNB kunt krijgen.
Hebben we het inderdaad al een paar dagen overGustavSan schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:31:
Vast al vaker langsgekomen, maar Wepower geeft gratis 0.1BNB weg om voor de listing op Binance te stemmen. Verder krijg je - als WPR de vote wint - ook nog eens 200WPR op je ETH wallet gestort (nu ongeveer $30 waard, maar tja...als ze op Binance komen kan het wel eens snel gaan).
Leek er niet op dat ze gingen winnen maar eindelijk staan ze wat voor...
Denk dat de mensen die daadwerkelijk 0.1 BNB ontvangen hebben ook maar besloten om toch te gaan stemmen.Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:32:
[...]
Hebben we het inderdaad al een paar dagen over
Blijft het wel bijzonder vinden, letterlijk stemmen kopen
Ja, lol. Ik lees hier voor het eerst sinds tijden weer even, dacht het nog even te pluggen, maar idd...het staat er al vol meeNopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:32:
[...]
Hebben we het inderdaad al een paar dagen over
Heb meegedaan aan de ICO en was lichtelijk teleurgesteld dat Wepower (maar ook diverse andere populaire ICO's) niet actief gaan listen, dus tja...dan moet het van dit soort initiatieven komen. WPR staat nog aan het begin en kan maar zo nog x10 ofzo gaan na listing. Ik zie het wel zitten (heb maar een kleine bag maar toch).
Bizar... Ik hadden buy order gezet op .0725 koers is nu .074 (gatehub) en de sell is erdoor... Had hem toch moeten verlagen dus. 
Maar gebeurt dat vaker dat iemand zo ruim onder de koers aankoopt?
Nou ja mijn positie s weer vergroot met 5%, ik zeg prima. Kleine stapjes wat vaker zetten gaat ook goed.
[Edit] nu is er vraag, wat gaat er gebeuren, nog verder naar beneden... Dan verkoop ik weer een klein plukje namelijk..
choices choices. Nou ja even afwachten wat er gaat gebeuren.
[Edit] en weer omhoog, grappig mijn 0.725 is nooit gehaald uiteindelijk. Stiekem toch laag genoeg gezet dus. Nu ff wachten op een piek(je) om weer te kunnen verkopen. Rince, repeat.
Maar gebeurt dat vaker dat iemand zo ruim onder de koers aankoopt?
Nou ja mijn positie s weer vergroot met 5%, ik zeg prima. Kleine stapjes wat vaker zetten gaat ook goed.
[Edit] nu is er vraag, wat gaat er gebeuren, nog verder naar beneden... Dan verkoop ik weer een klein plukje namelijk..
[Edit] en weer omhoog, grappig mijn 0.725 is nooit gehaald uiteindelijk. Stiekem toch laag genoeg gezet dus. Nu ff wachten op een piek(je) om weer te kunnen verkopen. Rince, repeat.
[ Voor 38% gewijzigd door Flagg op 24-02-2018 11:57 ]
Gratis geld bestaat toch niet, of heb je een garantie dat die 200 wepower zooi op je wallet komt?
1 minuut geleden een mailtje gehad van binance met als titel Deposit Succes, ze waren helemaal gul, 0.11 BNB gekregen
Gratis geld vriend! Go go gomuffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:34:
Gratis geld bestaat toch niet, of heb je een garantie dat die 200 wepower zooi op je wallet komt?
Als ze winnen krijgt iedereen die gevote heeft 200 WPR...
Verwijderd
Heb ook meegedaan aan die wepower actie maar ergens vraag ik me af of ze daadwerkelijk gaan uitkeren, die bijna 40k votes zou als dat een op een heeft meegedaan toch een berg WPR gaan kosten...
?muffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:34:
Wat bedoel je? Als ze de vote winnen krijg je 200 WPR (maar wel als je aan alle regeltjes etc voldoet, waaronder de bounty telegram joinen van WPR = weer ander channel).
Jij suggereert dat ze dit wellicht niet betalen? Geloof ik geen reet van
Die ene BNB is sowieso gratis. De tokens die ze uitdelen hadden ze gereserveerd voor de community (is ook gericht op de Telegram groep).muffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:34:
Hoe dan ook, het zet ze wel op de kaart. Denk dat het meer gaat opleveren dan het ze kost (ze hebben immers al 40mil opgehaald bij de ICO en de tokens zijn in principe gratis).
Iemand hier zei gisteren dat ze een budget van enkele miljoenen PWR gereserveerd hebben staan voor dit soort promoties.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:36:
Heb ook meegedaan aan die wepower actie maar ergens vraag ik me af of ze daadwerkelijk gaan uitkeren, die bijna 40k votes zou als dat een op een heeft meegedaan toch een berg WPR gaan kosten...
Is er een garantie daarop?Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Gratis geld vriend! Go go go
Als ze winnen krijgt iedereen die gevote heeft 200 WPR...
Ze hebben er zat gehouden, juist voor dit soort acties.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:36:
Garantie.. nee ik ken ze ook niet persoonlijk.
Maar dat is wat ze zeggen...
Als ze de vote winnen en je heb gestemd en voldoet aan die paar regels, dan krijg je 200WPR. Of ze dit daadwerkelijk uitbetalen is de vraag, maar ik zou niet weten waarom niet.
Daarbij, wat voor garantie had je eigenlijk willen hebben in crypto in general?
Ja ik suggereer inderdaad dat als er geen garantie is, ze niet zullen betalen. Gratis geld bestaat niet en tuurllijk is die listing op binance ze wat waard. Maar het spijt mij zeer, crypto wereld is al vergeven van de charlatanen en dit soort acties zorgen bij mij dat ik helemaal sceptisch wordt.GustavSan schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:36:
[...]
?
Wat bedoel je? Als ze de vote winnen krijg je 200 WPR (maar wel als je aan alle regeltjes etc voldoet, waaronder de bounty telegram joinen van WPR = weer ander channel).
Jij suggereert dat ze dit wellicht niet betalen? Geloof ik geen reet van. Die listing is ze wel wat waard
.
Dan nog, als iedereen gratis geld krijgt is de waarde toch nihil?
Of is hier weer speciale cryptologica voor nodig om het te kunnen begrijpen?
Helemaal niets, maar het verbaasd mij dat mensen zoveel moeite doen voor die 0.1 bnb met als extra drijfveer dat er een belofte is dat men gratis geld krijgt.GustavSan schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Als ze de vote winnen en je heb gestemd en voldoet aan die paar regels, dan krijg je 200WPR. Of ze dit daadwerkelijk uitbetalen is de vraag, maar ik zou niet weten waarom niet.
Daarbij, wat voor garantie had je eigenlijk willen hebben in crypto in general?
In het slechtste geval kost het je 1 dollar en krijgen we er een goedkope coin bij op binance..muffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:39:
[...]
Ja ik suggereer inderdaad dat als er geen garantie is, ze niet zullen betalen. Gratis geld bestaat niet en tuurllijk is die listing op binance ze wat waard. Maar het spijt mij zeer, crypto wereld is al vergeven van de charlatanen en dit soort acties zorgen bij mij dat ik helemaal sceptisch wordt.
Kan ik wel mee leven.
okay fair enough.Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:40:
[...]
In het slechtste geval kost het je 1 dollar en krijgen we er een goedkope coin bij op binance..
Kan ik wel mee leven.
Ze hebben die PWR zelf gemaakt. Het heeft geen inherente waarde, dus eigenlijk geven ze niet eens wat weg. De waarde is wat de markt eraan geeft.muffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:39:
[...]
Ja ik suggereer inderdaad dat als er geen garantie is, ze niet zullen betalen. Gratis geld bestaat niet en tuurllijk is die listing op binance ze wat waard. Maar het spijt mij zeer, crypto wereld is al vergeven van de charlatanen en dit soort acties zorgen bij mij dat ik helemaal sceptisch wordt.
Deze actie komt vanuit WePower zelf. Van de 746 miljoen tokens heeft WePower er zelf 18% (134 miljoen) in handen, bedoeld voor community en user growth. Ik zie het probleem niet, maarja.muffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:39:
[...]
Vind het zelf al bijzonder dat ze die 1 BNB vooraf overmaken. Al is dat makkelijk te verklaren dat ze die kosten ingecalculeerd hebben in de ICO.
0.1Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:45:
Vind het zelf al bijzonder dat ze die 1 BNB vooraf overmaken. Al is dat makkelijk te verklaren dat ze die kosten ingecalculeerd hebben in de ICO.
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 24-02-2018 11:56 ]
Als je van $ 12,21 naar $ 12,22 gaat, ga je ook richting het miljoen toch?Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:51:
[...]
Opmerkelijk om te zien hoeveel mensen vanuit FOMO weer in Nano stappen. Na de afgelopen marketcrash had ik verwacht dat mensen wat terughoudender zouden gaan zijn met instappen nadat er al een grote stijging is geweest, maar het tegendeel is waar. En dan straks bij een kleine daling weer gaan klagen over dat ze op verlies staan
Ik zou er nu ook niet meer instappen.Bmfd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:05:
Opmerkelijk om te zien hoeveel mensen vanuit FOMO weer in Nano stappen. Na de afgelopen marketcrash had ik verwacht dat mensen wat terughoudender zouden gaan zijn met instappen nadat er al een grote stijging is geweest, maar het tegendeel is waar. En dan straks bij een kleine daling weer gaan klagen over dat ze op verlies staan
Lijkt erop dat de support er doorheen gaat, 9630 op bitfinex.
Krijg net een bericht in de WePower telegram group dat er 1 drop per wallet gedaan wordt indien ze winnen ... dus let daarop indien je meerdere votes doet ...
Ik heb helaas 3x hetzelfde adress gebruikt
Ook daar is geen sprake van op dit momentViep schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:58:
[...]
Als je van $ 12,21 naar $ 12,22 gaat, ga je ook richting het miljoen toch?
Haha, ik ook niet. Maar Nano heeft de afgelopen week vaak rond de 8 dollar gestaan en stond op het dieptepunt op 6.7$. Weinig mensen stapten toen in. Nu heeft er een stijging van 100% plaatsgevonden en wilt ineens iedereen instappen.Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:07:
[...]
Ik zou er nu ook niet meer instappen.
Wat is jullie verwachting? Gaat er nog een pump komen van VEN of is de piek 3 dagen terug al geweest?
Idd, mooi dagje om in fiat toe te kijken naar de koersenNopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:09:
Lijkt erop dat de support er doorheen gaat, 9630 op bitfinex.
ik denk dat hij al geweest is en nu met de dalende bitcoin helemaal.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:14:
Wat is jullie verwachting? Gaat er nog een pump komen van VEN of is de piek 3 dagen terug al geweest?
Zal vast wel wat beweging zijn vlak voor, tijdens en na het event, maar ik verwacht geen enorme schommelingen en eerder een minimaal effect zolang btc blijft klootviolen.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:14:
Ah ok, een standaard waakzame houding is best gezond jamuffstuff schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:39:
[...]
Ik heb meegedaan aan de ICO en velen met mij. Het project heeft wat mij betreft grote potentie op lange termijn. Betalen voor listings begint een beetje not-done te worden en diverse projecten doen dit dan ook niet zomaar meer. WPR heeft zich laten verleiden door de community (nadat eerst MedicalChain en later Elastos ook een reward aan de vote koppelde).
Mijn belang is simpel. Ik heb WPR en op Binance is de kans groter dat ze op termijn wat stijgen. Nu op IDEX is het diep triest, maar iedereen kan decentraal handelen via IDEX natuurlijk, beetje buiten de macht van WPR.
Ik vind het wel moreel twijfelachtig of zo'n bounty nou nodig was, maar de community wil perse WPR op Binance (logisch). Nu is het in elk geval draaiende. Het team heeft idd vele miljoenen coins in reserve voor juist dit soort acties.
Ik denk dat als je al vanaf november bij het project betrokken was je wellicht net wat meer enthousiast zou zijn (of juist niet, ieder zijn DYOR). Die 200WPR is in elk geval peanuts en die krijg je hoe dan ook wel. Maar een garantie krijgen is wellicht too much om te verlangen. Je doet zeker ook niet aan ICO's mee
Dit is abnormaal gedrag inderdaad, kan ook net zo hard weer omlaag gaan. Ik ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.Bmfd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:13:
[...]
Haha, ik ook niet. Maar Nano heeft de afgelopen week vaak rond de 8 dollar gestaan en stond op het dieptepunt op 6.7$. Weinig mensen stapten toen in. Nu heeft er een stijging van 100% plaatsgevonden en wilt ineens iedereen instappen.
Hoe dan ook, jammer dat ik verkocht heb... Wel weer wat geleerd, ik wist niet dat het zo snel kon gaan.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
No idea.A87 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:27:
Waarom stort alles weer in?
Als je naar de lange termijn kijkt zie je wel dat de hoogste punten steeds lager worden... Vanaf de +/- 20k al.
Volgens technische analyses komt er nog 1 grote dip voordat we omhoog gaan.A87 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:27:
Waarom stort alles weer in?
Welk channel? Moet je dat joinen in telegram? Ik dacht enkel die google docs invullen?GustavSan schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:36:
[...]
?
Jij suggereert dat ze dit wellicht niet betalen? Geloof ik geen reet van. Die listing is ze wel wat waard
.
SPiET
Zou je is een TA willen posten of anders een link?HaTe schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Volgens technische analyses komt er nog 1 grote dip voordat we omhoog gaan.
Oei dan is t beter op versch computers dit te doen of misschien met versch ether wallets of werkt dit ook niet?smoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:10:
Krijg net een bericht in de WePower telegram group dat er 1 drop per wallet gedaan wordt indien ze winnen ... dus let daarop indien je meerdere votes doet ...
SPiET
Vroeg me het ook af aan de hand van die post, maar volgens mij hoeft het niet.spietie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:32:
[...]
Welk channel? Moet je dat joinen in telegram? Ik dacht enkel die google docs invullen?
https://medium.com/wepowe...g-on-binance-da4f6a48f301
Dit is niet de meest duidelijke update, maar wel de meest recente van aan aantal analysten:Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:33:
[...]
Zou je is een TA willen posten of anders een link?
https://steemit.com/crypt...ary-of-analysts-23-feb-18
Maar goed, alles kan.. Ook trendlines kunnen gebroken worden
Uiteindelijk wordt er altijd een trend lijn gebroken anders gaan we alleen nog maar omhoog of omlaagHaTe schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:39:
[...]
Dit is niet de meest duidelijke update, maar wel de meest recente van aan aantal analysten:
https://steemit.com/crypt...ary-of-analysts-23-feb-18
Maar goed, alles kan.. Ook trendlines kunnen gebroken worden
Maar thanks had gehoopt dat er in deze thread wat meer van dit soort info aanwezig was. Uiteraard kan ik zelf ook genoeg vinden maar hoor graag waar andere gebruikers hier naar kijken.
Volgens mij staat er in het stappenplan dat je de standaard groep moet joinen en na de voge die andere groep.tomdg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:38:
[...]
Vroeg me het ook af aan de hand van die post, maar volgens mij hoeft het niet.
https://medium.com/wepowe...g-on-binance-da4f6a48f301
Werkelijk geen idee ... ik denk dat het gewoon zo laat zoals ik het nu gedaan heb. En dan zien we wel wat er gebeurt ..spietie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:36:
[...]
Oei dan is t beter op versch computers dit te doen of misschien met versch ether wallets of werkt dit ook niet?
Hier bijna 24h later en nog steeds niks ontvangen. Serieussmoken schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:58:
[...]
Ik heb nu in totaal 3x 0.1 BNB ontvangen. Werkt prima.
Hoop alleen dat ik het goed gedaan heb met dat Wallet adres, maar we zullen zien ;-)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!