https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Nu al de meest random reactie van de dag
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): Cryptomiljonair
3:37
poffertjes
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 23-02-2018 01:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik voorspelde....Dakillerbean schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:59:
[...]
Dan krijgen we de posts vanzelf weer na 48 uur: "Wat is het saai in cryptoland!". Crypto is in NL als het weer... nooit goed...
Daar issie hoor!!!Ton Hasselt schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:02:
Het is hier net zo saai als in cryptoland.😫
En nu hophop die BTC naar 12k vandaag... Kijken of die voorspelling een beetje uitkomt
Helaas eerst naar 7k, en daarna richting 18k.Dakillerbean schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 07:32:
[...]
Ik voorspelde....
[...]
Daar issie hoor!!!
En nu hophop die BTC naar 12k vandaag... Kijken of die voorspelling een beetje uitkomt
XRP = trash
Wow jij bent goed dat je dat allemaal weet.Mr_Ripple schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:05:
[...]
Helaas eerst naar 7k, en daarna richting 18k.
Groetjes, FaceDown.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het is een mathematisch gegeven, in een willekeurig etablissement staat de gokkast er tenslotte ook niet om de klanten rijk te maken.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:14:
[...]
Wow jij bent goed dat je dat allemaal weet.
XRP = trash
Waarom zou belasting ontduiking toegestaan moeten zijn bij Cryptocurrency dan.. ik ga ook gewoon alles netjes aangeven..JustSys schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:13:
https://www.telegraaf.nl/...il-bitcoin-zwaar-belasten
Onderstaande is wel grappig:
Een probleem is ook dat de Belgische fiscus geen volledig zicht heeft op de bitcoinhandel, omdat die grotendeels via het buitenland verloopt. De fiscus is daarom grotendeels afhankelijk van de bereidheid van mensen om hun vermogen in bitcoins te melden bij hun belastingaangifte.
Hallo minister ik heb 100.000€ verdient hier is mijn 33% en tot de volgende fiat
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
de regering heeft een slecht beeld over Cryptocurrency en willen deze niet "erkenen" maar als het geld op brengt dan staan ze 1ste op de rij...hmr schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:33:
[...]
Waarom zou belasting ontduiking toegestaan moeten zijn bij Cryptocurrency dan.. ik ga ook gewoon alles netjes aangeven..
In een gokkast is er een achterliggende organisatie die ervoor zorgt dat winst gegarandeerd is, en de klant dus altijd verlies maakt. Dat is een wezenlijk verschil met een markt die niet door een organisatie gestuurd wordt. Verder is crypto booming. Dat wil zeggen dat de markt groeit als je het bekijkt op de lange termijn (en fors ook). Gokken op dalingen is dus niets anders dan, juist, gokken. Om dan maar steeds te roepen dat er een daling gaat komen klinkt misschien heel interessant maar het is absolute non-informatie en imho vervuiling in dit topic.Mr_Ripple schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:28:
[...]
Het is een mathematisch gegeven, in een willekeurig etablissement staat de gokkast er tenslotte ook niet om de klanten rijk te maken.
Groetjes, FaceDown.
33% betalen over je winst, of vermogensrendementheffing zoals in Nederland is me nogal een verschil anders.hmr schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:33:
[...]
Waarom zou belasting ontduiking toegestaan moeten zijn bij Cryptocurrency dan.. ik ga ook gewoon alles netjes aangeven..
Groetjes, FaceDown.
Ja ja, maar nu officiele statement van ING of was die ook al bekend?muffstuff schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:55:
[...]
https://www.ftm.nl/artike...aude-cryptomunten?share=1
artikel van follow the money
Moet wel ergens in dit topic staan maar mijn zoekskills laten me in de steek.Ryan1981 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:04:
[...]
[...]
Ja ja, maar nu officiele statement van ING of was die ook al bekend?
Gokken op stijgingen is hetzelfde!FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:50:
[...]
In een gokkast is er een achterliggende organisatie die ervoor zorgt dat winst gegarandeerd is, en de klant dus altijd verlies maakt. Dat is een wezenlijk verschil met een markt die niet door een organisatie gestuurd wordt. Verder is crypto booming. Dat wil zeggen dat de markt groeit als je het bekijkt op de lange termijn (en fors ook). Gokken op dalingen is dus niets anders dan, juist, gokken. Om dan maar steeds te roepen dat er een daling gaat komen klinkt misschien heel interessant maar het is absolute non-informatie en imho vervuiling in dit topic.
XRP = trash
Verwijderd
Verwijderd
*knip* Spam, dus weg
Helemaal gek.
[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 23-02-2018 14:28 ]
op dit moment geloven we niks meer BTC heeft ons in de steek gelatenVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:17:
goedemorgen, hebben mensen hier al gehoord over de telegram ico? Die gaan waarschijnlijk tussen de 1 en 2 miljard ophalen, tenminste zo lijkt de doelstelling.
*knip*
Helemaal gek.
[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 23-02-2018 14:28 ]
Jammer dat het alleen voor een select groepje (met heel veel geld) was, zo'n hype coin wil ik ook wel hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:17:
goedemorgen, hebben mensen hier al gehoord over de telegram ico? Die gaan waarschijnlijk tussen de 1 en 2 miljard ophalen, tenminste zo lijkt de doelstelling.
Knip
Helemaal gek.
[ Voor 39% gewijzigd door janvanduschoten op 23-02-2018 14:32 ]
Telegram is dan ook wel een grote naam...ik denk dat als Facebook een ICO zou lanceren, makkelijk hetzelfde binnen zou harken. Het zijn wel onwerkelijke bedragen idd.powercoaster schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:22:
[...]
Er is zelfs al een eerste ronde geweest waarin 850 miljoen dollar is opgehaald.
https://slimbeleggen.com/...haalt-850-miljoen-op-ico/
Ik hoor je niet over de lagere belasting op andere vlakken in België... Zo heeft elk land een ander regime.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:51:
[...]
33% betalen over je winst, of vermogensrendementheffing zoals in Nederland is me nogal een verschil anders.
Los van wat jij hiervan vindt is dat niet echt relevant toch? Ik kan mij zo voorstellen dat de Nederlandse regering ook zijn bedenkingen heeft van de oorsprong van sommige inkomens dan wel vermogens in Nederland, maar het wel belast wil zien.JustSys schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:41:
[...]
de regering heeft een slecht beeld over Cryptocurrency en willen deze niet "erkenen" maar als het geld op brengt dan staan ze 1ste op de rij...
[ Voor 43% gewijzigd door hmr op 23-02-2018 09:34 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Edit: Je kan nu schijnbaar NANO donaten via Twitch aan streamers. Grappig en een leuke toepassing van instant, feeless transactions.
[ Voor 57% gewijzigd door Ypuh op 23-02-2018 09:48 ]
Ruimte genoeg voor groei ook, ATH was meer dan $37,-Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:43:
Nano, wtf. Toch ff wat langer vast moeten houden
Edit: Je kan nu schijnbaar NANO donaten via Twitch aan streamers. Grappig en een leuke toepassing van instant, feeless transactions.
Wat doe ik nu 'verkeerd' waardoor ik toch niet omhoog ga in bedrag?
Mij viel gisterenmiddag al op dat Nano bleef stijgen, dus kocht ik eerst BTC en daarvan volledig omgezet naar Nano. Toch bleef mijn geldbedrag (Binance) ongeveer op hetzelfde hangen. Van wat ik begrepen heb komt dat omdat BTC niet omhoog ging en Nano en BTC aan elkaar gekoppeld zijn, correct?
Maar hoe had ik dit anders moeten doen? Ik kon niet direct van USDT naar Nano gaan. Kon alleen maar door eerst BTC of ETH te kopen en dat weer om te zetten naar Nano...
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ligt eraan hoe je je waarde berekend...als NANO is gestegen zou je nu meer Satoshi moeten hebben, dus in die zin winst. Maar als in de tussentijd BTC daalt, dan daalt je dollar waarde.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Mij viel gisterenmiddag al op dat Nano bleef stijgen, dus kocht ik eerst BTC en daarvan volledig omgezet naar Nano. Toch bleef mijn geldbedrag (Binance) ongeveer op hetzelfde hangen. Van wat ik begrepen heb komt dat omdat BTC niet omhoog ging en Nano en BTC aan elkaar gekoppeld zijn, correct?
Maar hoe had ik dit anders moeten doen? Ik kon niet direct van USDT naar Nano gaan. Kon alleen maar door eerst BTC of ETH te kopen en dat weer om te zetten naar Nano...
Je hebt niets verkeerd gedaan, minder hard dalen dan BTC kan je in dit geval als "winst" zien. Je portfolio is in BTC waarde gestegen.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Haha, ik heb toevallig net het tegenovergestelde gedaan. ICX is nu erg laag en NANO had ik laag gekocht.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:
Toch maar ff wat ICX omgezet in NANO. Zal wel te laat zijn, maar heb die coin wekenlang in de gaten gehouden en zal er nu aan verdienen ook!
Daar zit ik okk nog mee. Hoe moet je dan verdienen aan die alts? Wat als je een alt koopt als BTC hoog staat en je verkoopt als BTC daalt maar de alt stijgt? Krijg je dan nog meer BTC terug? Ik snap dat nog niet zo goed. Ik had zoiets laatst nl.pires101 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:03:
[...]
Ligt eraan hoe je je waarde berekend...als NANO is gestegen zou je nu meer Satoshi moeten hebben, dus in die zin winst. Maar als in de tussentijd BTC daalt, dan daalt je dollar waarde.
Je doet niks verkeerdJasikevicius3 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:01:
[...]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik doe met je mee: Nano verkocht en ICX aangeschaft.Jarrean schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Haha, ik heb toevallig net het tegenovergestelde gedaan. ICX is nu erg laag en NANO had ik laag gekocht.
Heb mijn ICX ook laag gekocht en die staat nu nog steeds laag. Daar heb ik niets aan verloren.Jarrean schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Haha, ik heb toevallig net het tegenovergestelde gedaan. ICX is nu erg laag en NANO had ik laag gekocht.
Gokje is dat NANO een paar % stijgt en dan weer terug. Druist wel in tegen mijn principe om niet tijdens een 15-20% stijging te kopen.
Het zijn 2 valuta waar je rekening mee moet houden, je alt en BTC. Als je je alt verkoopt voor BTC en BTC wordt minder waard, dan zak je in dollarwaarde. Idealiter is BTC stabiel en stijgen de alts, dan maak je winst met je alt ten opzichte van BTC en dus ook dollar. Stijgt BTC en stijgt je alt ook maar minder snel, dan maak je wel winst door de stijgende BTC-dollar verhouding, maar maak je verlies in BTC. Het ligt er dus helemaal aan wat je doel is, meer BTC of meer dollar. Soms gaan die 2 hand in hand, en soms wisselen ze elkaar af.ggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:10:
[...]
Daar zit ik okk nog mee. Hoe moet je dan verdienen aan die alts? Wat als je een alt koopt als BTC hoog staat en je verkoopt als BTC daalt maar de alt stijgt? Krijg je dan nog meer BTC terug? Ik snap dat nog niet zo goed. Ik had zoiets laatst nl.
Maar aan de andere kant kan dit de stijging zijn naar ongekende hoogte
In dat geval gewoon de helft van je Nano's verkopen?hellsau schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:15:
NANO staat nu bij mij op 50% winst. Ik wil echt graag verkopen want ik verwacht dat hij weer aardig zal dalen als ik kijk naar de afgelopen weken.
Maar aan de andere kant kan dit de stijging zijn naar ongekende hoogteFOMO!
Pak je nu in ieder geval voor 50%van die nano's je winst. En met de resterende 50% pak je de eventuele verdere stijging (of natuurlijk de daling waar je dan alsnog kunt uitstappen zodra die in mocht zetten).
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Waarom zou je ICX kopen? Alleen omdat deze 'laag' staat? Er is een reden dat het zo is. Een heel teleurstellend event. Ik zie ook niet direct een reden dat deze weer omhoog zou knallen. Je kunt je geld beter op munten zetten met meer toekomstperspectief imho.Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:12:
[...]
Heb mijn ICX ook laag gekocht en die staat nu nog steeds laag. Daar heb ik niets aan verloren.
Gokje is dat NANO een paar % stijgt en dan weer terug. Druist wel in tegen mijn principe om niet tijdens een 15-20% stijging te kopen.
Groetjes, FaceDown.
Ja precies want Nano was in het verleden ook al rond de $30 geloof ik en heeft een vrij grote community en nu door alle FUD en gezeik met bitgrail veel van zijn waarde verloren maar dat kan op lange termijn wel weer terug groeien. Maar ik denk dat Nano een correctie gaat krijgen als BTC weer stijgt naar 11-12k (In btc waarde welteverstaan)hellsau schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:15:
NANO staat nu bij mij op 50% winst. Ik wil echt graag verkopen want ik verwacht dat hij weer aardig zal dalen als ik kijk naar de afgelopen weken.
Maar aan de andere kant kan dit de stijging zijn naar ongekende hoogteFOMO!
Don't touch my ICX! VEN en ICX daytrade ik mee en aan beide heb ik ongeveer evenveel verdiend. Zijn naast ETH en NEO ook de tokens waarvan ik het niet erg zou vinden als ik er mee blijf zitten voor de langere termijn.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Waarom zou je ICX kopen? Alleen omdat deze 'laag' staat? Er is een reden dat het zo is. Een heel teleurstellend event. Ik zie ook niet direct een reden dat deze weer omhoog zou knallen. Je kunt je geld beter op munten zetten met meer toekomstperspectief imho.
In maart staat er het e.e.a. op de planning voor ICX en heb ik wel wat verwachtingen voor de koers. Juist omdat ie nu laag staat, zie ik het als een redelijk safe bet.
Enige nadeel is dat Ada al een maand aan het dalen is...Crystal007 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:21:
Wou gister dus 30k Ada kopen, 1 dagje gewacht puur op de gok, nu 33k kunnen kopen voor het zelfde geld, best lekker 10% meerpuur geluk natuurlijk want voor het zelfde geld ging ie weer omhoog
[ Voor 19% gewijzigd door Ypuh op 23-02-2018 10:23 ]
Goed idee. Heb nu net de helft verkocht. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij nog veel meer zal stijgen vooral gezien de BTC koers en situatie van alle andere alts.kazz1980 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:17:
[...]
In dat geval gewoon de helft van je Nano's verkopen?![]()
Pak je nu in ieder geval voor 50%van die nano's je winst. En met de resterende 50% pak je de eventuele verdere stijging (of natuurlijk de daling waar je dan alsnog kunt uitstappen zodra die in mocht zetten).
30k in als?Crystal007 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:21:
Wou gister dus 30k Ada kopen, 1 dagje gewacht puur op de gok, nu 33k kunnen kopen voor het zelfde geld, best lekker 10% meerpuur geluk natuurlijk want voor het zelfde geld ging ie weer omhoog
Heeft die munt toekomst?
SPiET
Verstandig! Zou idd ook winst pakken als je nu al een 50% stijging hebt. De absolute piek mis je dan misschien op een paar procent, maar als je daar op gaat timen kom je altijd van een koude kermis thuis. Zie hem ook niet nog een keer over de kop gaan.hellsau schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:33:
[...]
Goed idee. Heb nu net de helft verkocht. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij nog veel meer zal stijgen vooral gezien de BTC koers en situatie van alle andere alts.
30k coins neem ik aan. Staan nu ergens rond de 35 cent gok ik.
Munt heeft zeker toekomst, maar het moet er nog wel uitkomen. Ik hik vooral tegen de hoge market cap aan en dat het de laatste tijd vrij stil is (hoeven beide niet negatief te zijn, zeker niet als je van plan bent langere tijd te holden).
30.000 coins dan?Ypuh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:37:
[...]
30k coins neem ik aan. Staan nu ergens rond de 35 cent gok ik.
Munt heeft zeker toekomst, maar het moet er nog wel uitkomen. Ik hik vooral tegen de hoge market cap aan en dat het de laatste tijd vrij stil is (hoeven beide niet negatief te zijn, zeker niet als je van plan bent langere tijd te holden).
ongeveer 9600 USD? wow
SPiET
Volg Ada nu al een half jaar, ik vind echt dat het de toekomst is , nu nog niet, maar over enkele jaren als het af is wel. Ze hebben nu nog geen werkend product maar als die over 2 jaar af is komt het goed. Daarom wil ik ook 5 jaar vasthouden .
Heb nu 50k Ada totaal, nu is het genoeg haha #whale
Is weer redelijk goed aan het klimmenAdnanos schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:43:
Het wordt tijd dat VEN wakker schiet, de rebranding is binnen 3 dagen. Grote volume nu... ben benieuwd
Misschien dat dit meehelptAdnanos schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:43:
Het wordt tijd dat VEN wakker schiet, de rebranding is binnen 3 dagen. Grote volume nu... ben benieuwd
https://twitter.com/VechainThorCom/status/966961089597419520
HODL
Ada staat heerlijk laag nu en gezien je je research gedaan hebt zeg ik good luck :)! Heb zelf ook een deeltje ADA (4-5%) en kijk de daling daarom een beetje met lede ogen aan. Heb ze echter ook gekocht voor de lange termijn dus het boeit me ook niet zoveel.Crystal007 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Volg Ada nu al een half jaar, ik vind echt dat het de toekomst is , nu nog niet, maar over enkele jaren als het af is wel. Ze hebben nu nog geen werkend product maar als die over 2 jaar af is komt het goed. Daarom wil ik ook 5 jaar vasthouden .
Heb nu 50k Ada totaal, nu is het genoeg haha #whale
Fiat-pair, topRalphie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:45:
[...]
Misschien dat dit meehelpt
https://twitter.com/VechainThorCom/status/966961089597419520
VEN is hetgeen wat je nu kan kopen right? Word dit dan na de 26ste VET?
Thor zou je dus bijkrijgen later als je VEN hebt in je pf? Moet je deze dan op een sw/hw wallet plaatsen en niet op een exchange?
SPiET
Heb je al eventjes een googleopdrachtje uitgevoerd? Een beetje effort wordt wel gewaardeerd.spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:48:
Wil iemand effe uitleggen wat nu VEN, VET en Thor is?
Thor zou je dus bijkrijgen later als je VEN hebt in je pf? Moet je deze dan op een sw/hw wallet plaatsen en niet op een exchange?
Ik heb al keurig een keertje antwoord gegeven op jouw andere vragen in een PM
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jazeker natuurlijk maar ik word er jammer genoeg niet wijzer van omdat ik dit nog maar paar weken mee bezig ben. Dikke sorry hoor.hmr schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:54:
[...]
Heb je al eventjes een googleopdrachtje uitgevoerd? Een beetje effort wordt wel gewaardeerd.
Ik heb al keurig een keertje antwoord gegeven op jouw andere vragen in een PM
SPiET
https://www.cryptopoint.nl/vechain-rebrand-thor-ven-vetspietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:57:
[...]
Jazeker natuurlijk maar ik word er jammer genoeg niet wijzer van omdat ik dit nog maar paar weken mee bezig ben. Dikke sorry hoor.
.......
Een van de eerste resultaten op google.
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 23-02-2018 11:03 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bedankt @hmr
Al een pak duidelijker. Best dat ik deze sites es in mijn favs zet ook.
Maar ik moet mijn VENs wel dan in een wallet plaatsen voor de 26ste voor VET tokens te krijgen?
SPiET
Tjah, dat geldt voor alle ATH's.The Redman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:58:
VEN is gewoon .0008-ish geweest. Daar gaan we voorlopig niet meer overheen lijkt me.
Denk persoonlijk dat we geen maanden (5+) hoeven te wachten tot VEN er weer over heen gaat. De hype is groot en ze lijken te leveren. Het is geen bedrijfje die in de donkere crypto kelders opereert en ze zijn actief bezig met het stuwen van de koers.
Je moet vooral even helemaal niks doen. Echt werk is pas rond junispietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Bedankt @hmr
Al een pak duidelijker. Best dat ik deze sites es in mijn favs zet ook.
Maar ik moet mijn VENs wel dan in een wallet plaatsen voor de 26ste voor VET tokens te krijgen?
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
VEN wordt vanaf maandag VET. VET blijft dan nog steeds hetzelfde token op de Ethereum chain. In Q2 (waarschijnlijk juni) zal mainnet live gaan. Pas dan ga je met je VET ook Thor genereren. Over precieze timings wordt maandag hopelijk meer duidelijk.spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:48:
Wil iemand effe uitleggen wat nu VEN, VET en Thor is?
Houdt er wel rekening mee dat naar aanloop van live gaan van mainnet de koers flink zal stijgen. Op het moment dat mainnet live is, zullen namelijk veel VET muntjes gelockt worden in nodes, of gewoon in wallets om Thor te vergaren. Dit zal een stimulerend effect op prijs hebben. Als je laag wil inkopen is dit dus het moment, of wellicht nog even wachten op een dip (die al dan niet komt).
Vechain komt tegen die tijd nog met een eigen wallet voor VET. Het zal tegen die tijd ook wel duidelijk worden hoe de oude tokens om te zetten in de nieuwe. Tokens die je op een exchange hebt staan worden waarschijnlijk automatisch voor je omgezet.spietie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:04:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door FaceDown op 23-02-2018 11:13 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Nadat het weer wat gestegen is, herhaalt hij het proces. Easy profit... Money makes money!
Mijn nr 2 coin na VENVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:26:
De universa hype is hier wel niet zo groot merk ik vergeleken met Fok:p.
Verwijderd
Bij mij ook inmiddels. Zal ook wel sneller over de kop gaan dan VEn door lage marketcap
Verwijderd
Volgende ronde doen ze mee in de stemming. Gelukkig maar want anders moesten ze tegen Wepower concurreren.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:36:
Wanneer komt Universa nou op Binance???
Doe eens niet zo negatiefAtlAntA schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:39:
De dipjes zijn elke keer een beetje dieper dan de pieken hoog zijn. Was dat 2 weken geleden ook niet zo?
Verwijderd
Waar kan ik deze kopen?Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Bij mij ook inmiddels. Zal ook wel sneller over de kop gaan dan VEn door lage marketcap.
Verwijderd
Cobinhood.
Dit is wel nog de Erc-20 token. Uiteindelijk moet je ze dus swappen naar hun eigen token als mainnet live gaat.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2018 11:44 ]
Net kort over gelezen, maar zie niet 1..2..3 in wat Universa nu kan wat 300 andere coins niet kunnen. Dus dan zou ik Universa moeten kopen en hopen dat het ooit wat wordt? Dat staat praktisch gelijk aan gokken. Of hebben ze al belangrijke partners / klanten?Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:26:
De universa hype is hier wel niet zo groot merk ik vergeleken met Fok:p.
Groetjes, FaceDown.
Sinds gisteren ook op hitbtc. Maar die raad ik af uit ervaring met HDG die ik er destijds op had staan. De withdrawal fee was belachelijk hoog. Ik weet niet of dat nog altijd zo is.
Doet me eraan denken dat ik GATcoin wou aanschaffen.
Eerst eens kijken of we op coss.io kunnen registreren...
Hoge TPS, De chef daar heeft een goede opleiding en weet waar die het over heeft. Veel connecties vanuit het verleden. Dynamsche blokchain. Ligt tegen overheden aan.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:45:
[...]
Net kort over gelezen, maar zie niet 1..2..3 in wat Universa nu kan wat 300 andere coins niet kunnen. Dus dan zou ik Universa moeten kopen en hopen dat het ooit wat wordt? Dat staat praktisch gelijk aan gokken. Of hebben ze al belangrijke partners / klanten?
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Haha het is maar een constatering. Als ik dan die grafiekjes over elkaar heen leg dan zou een btc van 4k niet eens ondenkbaar zijn.
Verwijderd
Hype(mcafee), goed team en vooral en inderdaad grote samenwerkingen die er aan gaan komen met vooral grote bedrijven.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:45:
[...]
Net kort over gelezen, maar zie niet 1..2..3 in wat Universa nu kan wat 300 andere coins niet kunnen. Dus dan zou ik Universa moeten kopen en hopen dat het ooit wat wordt? Dat staat praktisch gelijk aan gokken. Of hebben ze al belangrijke partners / klanten?
Qua gebruik lijkt het inderdaad niet veel anders dan een Neo, Waves of ETH.
https://www.nu.nl/iexnl/5...-onkruid-cryptomarkt.html
Maar wie moet het gebruiken?Mortel schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:48:
[...]
Hoge TPS, De chef daar heeft een goede opleiding en weet waar die het over heeft. Veel connecties vanuit het verleden. Dynamsche blokchain. Ligt tegen overheden aan.
Het is vooral de CEO die elke dag de wereld rondreist en nieuwe contacten/partnerships legt dat het voor mij zo veelbelovend maakt. Ze hebben al partnerships met bedrijven en overheden. Een beetje vergelijkbaar met VEN (alleen staat VEN natuurlijk een stap verder). Ik denk dat uiteindelijk de coins die het snelst tot partnerships komen en effectief gebruikt worden de coins zullen zijn die gigantisch in waarde gaan stijgen. Universa geef ik daar een heel grote kans voor.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:45:
[...]
Veel info kun je op hun telegram news channel vinden:
https://t.me/UniversaNews
Die viel mij laatst op toen ik op CMC eens sorteerde op volume ipv de standaard marketcap. Dan staat ETC niet op 14 maar op 6! Ik weet niet of hij dan nog veel kan stijgen? Waardes van ETH zullen er wel niet in zitten of wel?Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:13:
Nog mensen in ETC? eerstvolgende 9 dagen redelijk wat op de agenda (28 feb / 1 maart en 5 maart hardfork als topje) en stijging lijkt me stevig ingezet.
Wel 3.3 miljard tokens in circulating supply wat 6 x zoveel is als VEN. En voor zover ik kan zien niet echt een overtuigende use case die VEN wel heeft. Natuurlijk kosten de coins ook maar 0,04 tegenover 1,00 voor VEN (naar ratio), maar ben er toch niet van overtuigd dat dit nou zo'n enorme kans is.Adnanos schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Het is vooral de CEO die elke dag de wereld rondreist en nieuwe contacten/partnerships legt dat het voor mij zo veelbelovend maakt. Ze hebben al partnerships met bedrijven en overheden. Een beetje vergelijkbaar met VEN (alleen staat VEN natuurlijk een stap verder). Ik denk dat uiteindelijk de coins die het snelst tot partnerships komen en effectief gebruikt worden de coins zullen zijn die gigantisch in waarde gaan stijgen. Universa geef ik daar een heel grote kans voor.
Veel info kun je op hun telegram news channel vinden:
https://t.me/UniversaNews
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Dat maakt alleen dat de waarde van 1 munt laag is.FaceDown schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:06:
[...]
Wel 3.3 miljard tokens in circulating supply wat 6 x zoveel is als VEN. En voor zover ik kan zien niet echt een overtuigende use case die VEN wel heeft. Natuurlijk kosten de coins ook maar 0,04 tegenover 1,00 voor VEN (naar ratio), maar ben er toch niet van overtuigd dat dit nou zo'n enorme kans is.
Marcetcap van Ven is al vrij hoog. Zie dat niet als probleem als je naar de marketcap kijkt. x 10 redelijk snel is dan best wel haalbaar. Is overigens al x 4 sinds ico.
Lijkt erop dat hij weet waar hij het over heeft. Vooral dat 95% van de coins shitcoins zijn.Nopheros schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:49:
Beetje open deur maar er zijn dus wel grote investeerders bezig met btc en crypto in het algemeen:
https://www.nu.nl/iexnl/5...-onkruid-cryptomarkt.html
Ik vind persoonlijk de market cap van VEN nog belachelijk laag aangezien ze als 1 van de weinigen al heel veel partners hebben en werkende producten. Een munt als Universa moet dat allemaal nog maar zien te bereiken. En inderdaad als ze slagen dan heb je een geweldige ROI, maar dat is wel een enorme gok op dit moment. Leuk om EUR 100 in te stoppen maar echt rijk zul je daarvan niet worden. En om er nou EUR 5000 in te stoppen, dat vind ik dan weer veel te riskant. Er zijn namelijk 1000 andere coins die ook eventueel iets zouden kunnen worden en waarschijnlijk maakt 0,01% deze beloftes uiteindelijk waar. Bij de rest ben je je inleg kwijt op den duur. Want hoe meer er coins met een echt product en echte partners ontstaan, hoe minder in trek de ICO's zullen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:14:
[...]
Dat maakt alleen dat de waarde van 1 munt laag is.
Marcetcap van Ven is al vrij hoog. Zie dat niet als probleem als je naar de marketcap kijkt. x 10 redelijk snel is dan best wel haalbaar. Is overigens al x 4 sinds ico.
Groetjes, FaceDown.
Dat is puur omdat er veel prijsverschillen zijn nu en traders daar hardcore gebruik van maken. Als ETC weer stabiliseert zal ETC waarschijnlijk een stuk lager in de volume-sortering terecht komenggj87 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:51:
[...]
Die viel mij laatst op toen ik op CMC eens sorteerde op volume ipv de standaard marketcap. Dan staat ETC niet op 14 maar op 6! Ik weet niet of hij dan nog veel kan stijgen? Waardes van ETH zullen er wel niet in zitten of wel?
Verder gaat het hier echt om exchange handel. Het daadwerkelijke gebruik van de munt is hier niet in mee genomen (vandaar dat Bitcoin Cash vrij laag staat nu).
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!