[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.125 views

Onderwerpen

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07-2025
Crypts schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Wat denk je dat ik nu doe? ;)
Ik ook. Heb op dit moment 80% LTC in mijn PF. Helaas heeft de daling verder doorgezet.
Nu dus weer afwachten. Heb hiervan 60% in Sell staan en de overige voor als hij toch nog gaat moonen d:)b

Seriously? Nope, not a bit...

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Crypto met markt van pakweg 450 miljard is niet zo veel, sommige bedrijven zijn meer waard zoals Apple (900+).
Aangezien crypto bigger is dan life moet dat wel flink hoger gaan, vooral op korte termijn

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 22-02-2018 21:17 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Dat zei ik er wel bij. En het is net zo decentraal als een Binance of GDAX. Overigens boeit het niet of een exchange centraal is of niet. Zolang deze maar betrouwbaar is. Misschien ontwikkelen als dApp? Dan is ie decentraal maar kun je waarschijnlijk niet de performance halen die je nodig hebt.
Binance en GDAX zijn heul niet decentraal. Of heb jij de private keys van je wallets daar.......

• A87
  • Niet online

A87

• Trent900
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Dat zei ik er wel bij. En het is net zo decentraal als een Binance of GDAX. Overigens boeit het niet of een exchange centraal is of niet. Zolang deze maar betrouwbaar is. Misschien ontwikkelen als dApp? Dan is ie decentraal maar kun je waarschijnlijk niet de performance halen die je nodig hebt.
Binance en GDAX zijn heul niet decentraal. Of heb jij de private keys van je wallets daar.......

Edit: Totaal geen kracht rond de 10k. Morgen worden we bij een lagere stand wakker denk ik.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Had je dat niet eerder kunnen zeggen, haha.

Maar eigenlijk is het toch hetzelfde als je verlies in EUR nemen en lager terugkopen?? Alleen lijkt het niet zo omdat je je EUR niet ziet verdampen. Je koopt er echter wel minder BTC voor terug dan voor de daling. Ergens klinkt het toch een beetje raar.
Mjah beetje creatief zijn toch? Beiden kan hoor, gewoon even kijken welke het meest oplevert in de swings. En dat verdampen, tsja emotie uitzetten. Ltc/btc is iets 'veiliger' omdat de swings minder groot zijn, ltc/eur levert meer op maar kan dus ook meer verlies geven. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Trent900 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Ik heb geen wallet daar. Op Binance heb je alleen een saldo in een database. Daar staan wel coins op een hot/cold wallet tegenover. De exchange zelf, de engines, de database etc draaien gewoon ergens op een servertje.

Groetjes, FaceDown.

• Trent900
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:25:
[...]

Ik heb geen wallet daar. Op Binance heb je alleen een saldo in een database. Daar staan wel coins op een hot/cold wallet tegenover. De exchange zelf, de engines, de database etc draaien gewoon ergens op een servertje.
Maakt verder geen reet uit. Jij hebt geen full control/access tot de coins die daar staan, je bent overgeleverd aan de Binance goden. Oftwel centralised exchange.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Trent900 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Maakt verder geen reet uit. Jij hebt geen full control/access tot de coins die daar staan, je bent overgeleverd aan de Binance goden. Oftwel centralised exchange.
Ja precies mijn punt dus. :)

Groetjes, FaceDown.

• Trent900
Nee, jij noemde Binance en GDAX decentraal?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Trent900 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Als je vaak handelt of verschillende coins heb dan is lastig heen en weer van exchange of cold wallet te verplaatsen. Voordat het op de exchange is kan je al te laat zijn. Laat staan de kosten die je hebt tijdens overboeken. Ik wens je veel succes.

[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 22-02-2018 21:38 ]

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-01 23:45
Zoals verwacht, bounce op 9,7 en weer omhoog

www.twitch.tv/seezung77

• Trent900
lighting_ schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Als je vaak handelt of verschillende coins heb dan is lastig heen en weer van exchange of cold wallet te verplaatsen. Voordat het op de exchange is kan je al te laat zijn. Laat staan de kosten die je hebt tijdens overboeken. Ik wens je veel succes.
Waar heb jij het nou weer over?

Heb ik het ook maar 1 seconde over handelen gehad? Ik had het over de definitie van (de)centralised exchanges.

Als je je met een discussie bemoeit, zorg dan op z'n minst dat je relevant bent.

[ Voor 7% gewijzigd door Trent900 op 22-02-2018 21:43 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Trent900 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:33:
[...]

Nee, jij noemde Binance en GDAX decentraal?
Dan heb je een cursusje begrijpend lezen nodig. ;)

Groetjes, FaceDown.

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 06:00

Archimond

Lopende Helpdesk

Wat zal er nu gebeuren, gaat het naar boven richting de 9000 of gaat het vanaf 8200 euro weer naar beneden

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Archimond schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:52:
Wat zal er nu gebeuren, gaat het naar boven richting de 9000 of gaat het vanaf 8200 euro weer naar beneden
Verwacht je hier nou een zinvol antwoord op?

Groetjes, FaceDown.

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 10:37

ulTimaS

Mayhaps

Archimond schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:52:
Even mijn glazen bol van zolder halen...

• lighting_
  • Laatst online: 20-01 16:49
Trent900 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:42:
[...]

Waar heb jij het nou weer over?

Heb ik het ook maar 1 seconde over handelen gehad? Ik had het over de definitie van (de)centralised exchanges.

Als je je met een discussie bemoeit, zorg dan op z'n minst dat je relevant bent.
Wellicht moet je je eigen opmerkingen eens goed lezen. Ik zal het maar voor je doen. Je zegt op binance heb je geen full control op je coins en overgeleverd aan de binance goden bent. De enige manier om total control te hebben is een cold wallet. Met als nadeel dat je niet snel kan handelen. Zo beter.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:53:
[...]

Verwacht je hier nou een zinvol antwoord op?
Zeer waarschijnlijk gaat de lijn naar rechts .... dat weten we zelfs nagenoeg zeker.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:48
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Zeer waarschijnlijk gaat de lijn naar rechts .... dat weten we zelfs nagenoeg zeker.
Rechts en beneden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Dat ligt er maar aan aan welke kant van je monitor je staat, of je ligt of zit, je in een spiegel kijkt, je gedronken hebt of drugs gebruikt hebt. Het kan echt alle kanten op nu. * paniek *

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mijn tingling trading senses hadden gewoon gelijk. *O* :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik wil niet te persoonlijk worden maar word je nooit moe van je eigen pessimisme?

Groetjes, FaceDown.

• Trent900
lighting_ schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:54:
[...]

Wellicht moet je je eigen opmerkingen eens goed lezen. Ik zal het maar voor je doen. Je zegt op binance heb je geen full control op je coins en overgeleverd aan de binance goden bent. De enige manier om total control te hebben is een cold wallet. Met als nadeel dat je niet snel kan handelen. Zo beter.
Ja lul er maar omheen, alsof ik niet weet wat een cold en hot wallet is. Het ging over wat een (de)-centralised exchange is.

Handel was een NON-item hier.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:01:
Dank. Mede door jouw post heb ik besloten niet al mijn VEN te verkopen en crypto aan de wilgen te hangen. Nu heb ik misschien over 5 jaar toch een lambo ipv een Skoda :9

Groetjes, FaceDown.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Dat ligt er maar aan aan welke kant van je monitor je staat, of je ligt of zit, je in een spiegel kijkt, je gedronken hebt of drugs gebruikt hebt. Het kan echt alle kanten op nu. * paniek *
Gebeurt me iedere zaterdagavond ... :+

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Mysterie van de weekenddip bij deze opgelost.

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Dank. Mede door jouw post heb ik besloten niet al mijn VEN te verkopen en crypto aan de wilgen te hangen. Nu heb ik misschien over 5 jaar toch een lambo ipv een Skoda :9
Als je een long and prosperous life ambieert, moet je vooral niet naar mij luisteren denk ik.

Als je short and preposterous ook prima vindt dan wel. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:54
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmSrDM9aCERfYfRzZt7Vs4GE7LqqXsVFJRqBatNBKbh4JY/Screenshot_20180102-195716_01.jpg

• Nopheros
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:01:
[...]

Ik wil niet te persoonlijk worden maar word je nooit moe van je eigen pessimisme?
:O

Je bedoeld realisme. Iets met trend en koersen. Laatste 2 weken up, nu down.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/lego/images/c/c3/39215-grumpy-cat-no-Rwoe.jpeg/revision/latest?cb=20130709214607

Mijn trading senses never fail...

Denk ik..

Misschien. :P

• Crypts
Doe mij die roze maar. :9 Het is bijna een quiz overigens, die roze is particle? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:10:
[...]

En ik hoor je al 2 weken roepen dat we naar beneden gaan. Je bent net als die figuren die roepen dat er weer een economische crisis aan komt. Natuurlijk komt die er ooit. Maar als je je hele leven alleen op de volgende crisis wacht alleen om te kunnen zeggen 'zie je wel' dan ben je behoorlijk ongelukkig en zul je nooit rijk worden.

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Niet online

A87

Bullish ?? bullshit markt
YouTube: Bullshit--Anti-Psychiatry and Anti-Medication Song

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 22-02-2018 22:17 ]

• Ypuh
Crypts schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Doe mij die roze maar. :9 Het is bijna een quiz overigens, die roze is particle? :?
Die gele is net een roller coaster en die twee blauwe zijn dikke downers heb ik van horen zeggen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:01:
Over 3 dagen kan je zoiets zeggen, niet nu. Ja we gaan nu weer omhoog, maar niemand weet of het ook zo blijft. Je kan niet zeggen dat je gelijk hebt met je voorspelling want zover zijn we gewoon nog niet.

Edit: Terwijl ik dit typ gaat de 10k er aan :P

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 22-02-2018 22:19 ]

• Nopheros
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:14:
[...]

En ik hoor je al 2 weken roepen dat we naar beneden gaan. Je bent net als die figuren die roepen dat er weer een economische crisis aan komt. Natuurlijk komt die er ooit. Maar als je je hele leven alleen op de volgende crisis wacht alleen om te kunnen zeggen 'zie je wel' dan ben je behoorlijk ongelukkig en zul je nooit rijk worden.
LoL. Ik ben op 9200 ingestapt vorige dip, je hebt echt geen idee waar je 't over hebt blijkbaar.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:09

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Over 3 dagen kan je zoiets zeggen, niet nu. Ja we gaan nu weer omhoog, maar niemand weet of het ook zo blijft. Je kan niet zeggen dat je gelijk hebt met je voorspelling want zover zijn we gewoon nog niet.
Pssst Ik heb niet echt tingling trading senses. ;)

[Edit] nee hoor nog gewoon boven de 10k hier. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 22-02-2018 22:20 ]

• Ypuh
PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Haha, alsof zo'n tingling 3 dagen vooruit kan voelen. Hij kan niet toveren ofzo... :+
Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Speel nou ff mee -O-

[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 22-02-2018 22:21 ]

• Trent900
Zometeen Azië wakker, "Ahhh de Yanks en Europeanen hebben niet veel bij gepumped, we gaan weer verder met BTC's unloaden".

Zo gaat dat toch? Altijd naar het verre oosten wijzen? :+

• Nopheros
Trent900 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:21:
Zometeen Azië wakker, "Ahhh de Yanks en Europeanen hebben niet veel bij gepumped, we gaan weer verder met BTC's unloaden".

Dat is wel de trend ja. 8)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

:N ...Nee, volgens de Tweakers kalender ben jij vanavond de boeman ... :Y

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:20:
[...]

Haha, alsof zo'n tingling 3 dagen vooruit kan voelen. Hij kan niet toveren ofzo... :+

[...]

Speel nou ff mee -O-
Ik heb ze ook wel maar probeer ze te downplayen, anders moet ik straks lezingen gaan geven en word ik ontvoerd om mijn senses. Dawiliknie!!! :+

• Crypts
Ypuh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Die gele is net een roller coaster en die twee blauwe zijn dikke downers heb ik van horen zeggen.
Dogecoin een rollercoaster? :+ Dash, ripple en ethereum vallen wat tegen idd. :P

• Trent900
EMA50 is ie al even doorheen en de EMA200 heeft ie ook moeite mee. Gaat niet goed dit.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Volgens mij heeft Azie het lekker gedaan afgelopen nacht en hebben de Europeanen lopen kutten zonder enige reden.

Groetjes, FaceDown.

• Trent900
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:24:
[...]

Volgens mij heeft Azie het lekker gedaan afgelopen nacht en hebben de Europeanen lopen kutten zonder enige reden.
Was ook mijn idee inderdaad.

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:31
Finger op de buy trigger maar de vinger is nog ontspannen genoeg. Ik wacht nog lekker :)

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Praat er dan ook niet over.
[Edit] nee hoor nog gewoon boven de 10k hier. O-)
Dan kijk je op de verkeerde plek: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:26:
[...]

Praat er dan ook niet over.

[...]

Dan kijk je op de verkeerde plek: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Ja nu niet meer nee. :P

Maar geen zorgen, tis but a flesh wound, morgenvroeg blij wakker worden hoor. :)

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:23:
[...]

:N ...Nee, volgens de Tweakers kalender ben jij vanavond de boeman ... :Y
Nog 100 erbij en hij brengt ons naar de maan

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yJ9lqgp.png

Of z'n nick te veranderen in Trend9000

Afbeeldingslocatie: https://blog.getyourguide.com/wp-content/uploads/2012/01/9000.jpg

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
ik lees hier, Aziaten, Europeanen en Amerikanen? hoe zit het met de Afrikanen, zuid amerikanen?

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

seezung schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:42:
Zoals verwacht, bounce op 9,7 en weer omhoog
Zoals verwacht, af-en-toe een kleine bounce en dan verder naar beneden. ;)

• PilatuS
  • Niet online
Op het moment dat ik het schreef zat ie onder de 10k, anders zou ik het niet zeggen.

• Ypuh
JustSys schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:31:
ik lees hier, Aziaten, Europeanen en Amerikanen? hoe zit het met de Afrikanen, zuid amerikanen?
Die hebben geen internet.

Wat staat er trouwens ontzettend veel onzin op het internet.

• sourcecode
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

ga maar naar de 8000K :)
dan is het weer oogsten :)

voor nu ff aan de zijlijn in USDT

[ Voor 26% gewijzigd door sourcecode op 22-02-2018 22:32 ]

Prepare for the next ATH

• Flagg
  • Niet online

Flagg

JustSys schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:31:
Er is nog geen spiegeltjes kraaltjes/btc pair op exchanges.

Sorrie sorrie Ik profileerde etnisch. Mea culpa en maxima enzo :)

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:32:
Met 8000K komen er een hoop miljonairs bij. (8.000.000)

• seezung
  • Laatst online: 15-01 23:45
DJT schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Zoals verwacht, af-en-toe een kleine bounce en dan verder naar beneden. ;)
We gaan het morgen vroeg zien, zie hem nog niet onder 9,5-9,7k range droppen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jd664y1.png

[ Voor 10% gewijzigd door seezung op 22-02-2018 22:34 ]

www.twitch.tv/seezung77

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
sourcecode schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:32:

voor nu ff aan de zijlijn in USDT
Al m'n buy-orders zijn al vervuld.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik heb mijn BOT ff uitgezet :)

Prepare for the next ATH

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Op het moment dat ik het schreef zat ie onder de 10k, anders zou ik het niet zeggen.
En toen ik het schreef zat ie er weer boven.

Voor 10 seconden... :P

Je neemt of mij of jezelf iets te serieus. Pick one.

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Je neemt of mij of jezelf iets te serieus. Pick one.
Ik probeer niet te trollen, jij wel. Dit is dan wel het slowchat topic, maar ik probeer het niveau nog een beetje normaal te houden. Een grapje moeten kunnen, maar laten we het een beetje normaal houden.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Ik probeer niet te trollen, jij wel. Dit is dan wel het slowchat topic, maar ik probeer het niveau nog een beetje normaal te houden. Een grapje moeten kunnen, maar laten we het een beetje normaal houden.
Oh okay we gaan weer op die toer.

Bye.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zijn er mensen die in de beta van https://upcoin.com zitten ?

Prepare for the next ATH

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:01:
[...]

Word jij nooit moe van dat optimisme?
Hoewel, 1 MTgox en je bent ook weer de pessimist zelve!

XRP = trash

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Met 8000K komen er een hoop miljonairs bij. (8.000.000)
Je had in 2010 moeten zeggen (bitcoin 30 cent) dat bitcoin naar 20.000 ging in 2017.
Lijkt hier eenn beetje op lol _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 22-02-2018 22:47 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:47:
[...]

Je had in 2010 moeten zeggen (bitcoin 30 cent) dat bitcoin naar 20.000 ging in 2017.
Lijkt hier eenn beetje op lol _/-\o_
Ik kan mij nog 1 van de eerste Bitcoin topics herinneren. Geen idee wanneer dat precies was, maar sowieso helemaal in het begin. Dat was ook nog in de tijd dat je met een simpele PC of laptop goed kon minen. Ik zag het topic voorbij komen en dacht, meh, wat moet je daar nou mee _O-

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

nu is het wel een rollercoaster DOWN, weer een leercurve wat er aan komt.
heb er ff geen grip op waarom.....

wat ik wel weet dat ik USDT de nacht in gaat

Prepare for the next ATH

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Ik kan mij nog 1 van de eerste Bitcoin topics herinneren. Geen idee wanneer dat precies was, maar sowieso helemaal in het begin. Dat was ook nog in de tijd dat je met een simpele PC of laptop goed kon minen. Ik zag het topic voorbij komen en dacht, meh, wat moet je daar nou mee _O-
Dan ben je wel echt een early adopter geweest ... ik doe al mee vanaf het begin, en al vrij vlot kwam iedereen erachter dat je een beste videokaart nodig had ... m'n toenmalige quadro heeft toen meer uren gemined dan gerenderd. ( op kosten van de werkgever destijds O+ )

Een E8400 .. dat was toen DÉ proc die je moest hebben ook ... had je die niet, dan deed je niet mee ook. _O-
(voor de cpu miners)

[ Voor 9% gewijzigd door Turbo-Puppy op 22-02-2018 22:55 ]

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Dan ben je wel echt een early adopter geweest ... ik doe al mee vanaf het begin, en al vrij vlot kwam iedereen erachter dat je een beste videokaart nodig had ... m'n toenmalige quadro heeft toen meer uren gemined dan gerenderd. ( op kosten van de werkgever destijds O+ )
Ik had toen zoiets van wat moet je er mee. Heb er toen dus niets mee gedaan en dus niet gemined of gekocht. Gelukkig wel na de drop van 1.000 naar 350 dollar voor het eerst BTC gekocht. Dat is in ieder geval beter dan afgelopen december :P

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Ik had toen zoiets van wat moet je er mee. Heb er toen dus niets mee gedaan en dus niet gemined of gekocht. Gelukkig wel na de drop van 1.000 naar 350 dollar voor het eerst BTC gekocht. Dat is in ieder geval beter dan afgelopen december :P
Meegedaan of niet ... bij mij zijn ze ook allemaal op gegaan hoor ... iets met Silkroad en de leeftijd waarop je andere prioriteiten stelt. Er zullen er maar weinig zijn die ze nog hebben...al geloof ik dat er ongetwijfeld nog wel ergens een bitcoin van me staat op MGox (= over de kop ja)... of andere vage beurzen.

Niet te lang over nadenken, niemand zag dit aankomen, so be it. :)

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:52:
[...]

echt kut is dat heh dat niemand had overgehaalt om bitcoins te kopen...
Geen zin om weer een 2e kans te missen

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 22-02-2018 23:00 ]

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:58:
[...]

Meegedaan of niet ... bij mij zijn ze ook allemaal op gegaan hoor ... iets met silkroad en de leeftijd waarop je andere prioriteiten stelt. Er zullen er maar weinig zijn die ze nog hebben...al geloof ik dat er ongetwijfeld not wel ergens een bitcoin van me staat op MGox ... of andere vage beurzen.

Niet te lang over nadenken, niemand zag dit aankomen, so be it. :)
Zat er ook redelijk vanaf het begin in en alles weer uitgegeven maar kom... Het hele fenomeen is nog geen 10 jaar oud, laten we nu niet ineens nostalgisch gaan doen. :D

• Crypts
A87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Whut?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Zat er ook redelijk vanaf het begin in en alles weer uitgegeven maar kom... Het hele fenomeen is nog geen 10 jaar oud, laten we nu niet ineens nostalgisch gaan doen. :D
Jij gebruikt nog steeds de E8400 met FX580 Quadro ? ... om maar even computerjaren in perspectief te zetten. ;)

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:44

orf

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Grappig. Ik kan me dat ook nog goed herinneren en was vooral verbaasd over dat mensen naar mijn idee nutteloos hun computer lieten rekenen. Ik vergeleek het met distributed-computing en dat was tenminste nog iets nuttigs.

Toen ik er later naar keek viel er wat meer een kwartje. Eind 2013 heb ik geinvesteerd. Ergens tussen €300 en €600 gekocht, gemiddeld voor 460. Toen ging het hard omhoog, tot de crash. Toen een paar kleine trades gedaan die slecht uitpakten. Vervolgens 2 jaar stilgezeten, tot ik weer op winst stond. Toen de helft verkocht en ongeveer m'n inzet eruit gehaald. Eind december nog eens de helft verkocht.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:03:
[...]

Jij gebruikt nog steeds de E8400 met FX580 Quadro ? ... om maar even computerjaren in perspectief te zetten. ;)
ssd erbij klaar :)

Prepare for the next ATH

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bmfd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:14:
[...]

Nouja, het is de laatste tijd wel zo dat er bij zo ongeveer iedere TA die gedeeld wordt lacherige reacties komen, of dat je opmerkingen over een glazen bol etc. krijgt. Prima als je zelf niet in TA's gelooft, maar dan snap ik niet waarom er continu op een lachwekkende manier op gereageerd moet worden als iemand er wel vertrouwen in heeft. Op deze manier neemt het aantal inhoudelijke reacties alleen maar af en dat is jammer om te zien.
Omdat de meeste van die opmerkingen van SUKKELS komen die zelf nog geen fatsoenlijke trade op hun naam hebben staan.. Op Fok lees je tegenwoordig beter onderbouwde posts en nemen de users nog eens iets van elkaar aan ipv hier in deze thread.. Omdat dit een slowchat topic is denken die mannetjes dat alles maar geoorloofd is.. |:(

Echt ongelofelijk jammer dat mensen als @RedHat (en velen anderen) het veld ruimen (wel begrijpelijk overigens, heeft niets met ‘op je teentjes getrapt’ reageren te maken maar tegen zoveel lompe domheid is gewoon geen kruid gewassen).

Vanaf nu distantieer ik mij ook van dit topic vwb reageren en zal nog eens meelezen maar wat een sloot bagger is hier in een paar maanden bij elkaar gekomen zeg.. Tweakers onwaardig

• A87
  • Niet online

A87

iemand had in 2010 iedereen moeten overhalen om bitcoins te kopen, maakt niet uit wie

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Geen zin om weer een 2e kans te missen
Het is net zoals Turbo-Puppy zegt, de meeste hadden het al lang uitgegeven of verkocht op een lagere prijs. Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn geweest die zeg 100BTC hadden en deze niet al op de 1.000 verkocht hebben. Anders wel op de drop toen de 350 dollar voor lange tijd bleeft staan. Wie er voor de 1.000 dollar van 2013 veel in bezit hebben en vandaag nog steeds is denk ik nog geen 1% van alle mensen.

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:03:
[...]

Heb nog steeds een machine draaien met core2duo P8800 (zelfde tijd), doet het prima maar niet voor minen natuurlijk. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 22-02-2018 23:11 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wel erg teleurstellend dat LTC ondanks de grote aankondiging van maandag a.s. ( LitePay) met handen en voeten gebonden lijkt aan de rest...met name BTC, Kennelijk is het niet voldoende om een eigen koers te varen. Was oprecht van mening dat we t/m dinsdag echt over de €200 zouden blijven... we zijn juist nog verder er naar beneden gegaan... (BTC / LTC verhoudingsgewijs)

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:16:
Wel erg teleurstellend dat LTC ondanks de grote aankondiging van maandag a.s. ( LitePay) met handen en voeten gebonden lijkt aan de rest...met name BTC, Kennelijk is het niet voldoende om een eigen koers te varen. Was oprecht van mening dat we t/m dinsdag echt over de €200 zouden blijven... we zijn juist nog verder er naar beneden gegaan... (BTC / LTC verhoudingsgewijs)
Heb ze net weer gekocht, hoop doet leven.

• Crypts
Ton Hasselt schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:21:
[...]

Heb ze net weer gekocht, hoop doet leven.
En drank maakt meer goed dan crypto's kapot kunnen maken. :+

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

D-Ed schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Omdat de meeste van die opmerkingen van SUKKELS komen die zelf nog geen fatsoenlijke trade op hun naam hebben staan.. Op Fok lees je tegenwoordig beter onderbouwde posts en nemen de users nog eens iets van elkaar aan ipv hier in deze thread.. Omdat dit een slowchat topic is denken die mannetjes dat alles maar geoorloofd is.. |:(

Echt ongelofelijk jammer dat mensen als @RedHat (en velen anderen) het veld ruimen (wel begrijpelijk overigens, heeft niets met ‘op je teentjes getrapt’ reageren te maken maar tegen zoveel lompe domheid is gewoon geen kruid gewassen).

Vanaf nu distantieer ik mij ook van dit topic vwb reageren en zal nog eens meelezen maar wat een sloot bagger is hier in een paar maanden bij elkaar gekomen zeg.. Tweakers onwaardig
Heb nog niet gepost in dit topic en lees nu een tijdje mee. Heb nog geen ervaring en probeer wat dingen op te pakken.

Ik zag een paar pagina's terug dat inderdaad @RedHat behoorlijk negatieve reacties kreeg op zijn interessante, wat diepgaandere post. Toen wilde ik al reageren maar kwam het er niet van. Nu ik dit lees wil ik graag aangeven dat ik (en waarschijnlijk nog meer mee lezende tweakers) het jammer vinden dat dit gebeurd en deze mensen het topic verlaten.

• Ton Hasselt
Het is hier net zo saai als in cryptoland.😫

• JustSys
Het is saai omdat ik er niet ben

[ Voor 3% gewijzigd door JustSys op 23-02-2018 00:03 ]

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:28
hoe kan je dan antwoorden? :P

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

• Ton Hasselt
Ben nog wel jarig.🙆‍♂️

• Crypts
Wellicht zijn mensen gewoon bezig met geld verdienen. Ik wel iig. :P

• Ton Hasselt
Crypts schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:06:
Wellicht zijn mensen gewoon bezig met geld verdienen. Ik wel iig. :P
Heb je ook Ltc?
Ik ben gewoon bezig met geld verliezen, hoef ik niets voor te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ton Hasselt op 23-02-2018 00:09 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ach, misschien gaat het wel deze kant op en misschien ook niet :
Concluderend zijn er meerdere indicatoren die indiceren dat de koers verder zal zakken, echter is het afwachten op de vorming van een nieuw patroon voordat er "echte" conclusies kunnen worden getrokken. Voor de HODL'ers onder ons, wees niet getreurd, de aankomende periode zou wel eens een van de laatste momenten kunnen zijn om "goedkoop" bitcoins in te kopen. Alle fundamentele aspecten omtrent bitcoin zijn namelijk nog steeds erg positief.
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...yse-Bitcoin-onderuit.aspx

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
OT *O* De felies en proost Ton :)

• Crypts
Yup en daar wat leuke swings op gepakt. Ga nu naar bed maar mijn aandeel is erg leuk verhoogd. Morgen weer verder, kreeg net nog wat bevestigingen binnen voor rekeningen en aanvragen die ik had lopen. Allemaal goedgekeurd. O+ Het leven is mooi, zelfs met een dalende koers. :P

• JustSys
https://www.telegraaf.nl/...il-bitcoin-zwaar-belasten

Onderstaande is wel grappig:

Een probleem is ook dat de Belgische fiscus geen volledig zicht heeft op de bitcoinhandel, omdat die grotendeels via het buitenland verloopt. De fiscus is daarom grotendeels afhankelijk van de bereidheid van mensen om hun vermogen in bitcoins te melden bij hun belastingaangifte.

Hallo minister ik heb 100.000€ verdient hier is mijn 33% en tot de volgende fiat

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
Gefelicitaart!

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmfU6f1KeYX6m7B46jBbU9rENR9GSHaZ1ujLoSFsbFsmKF/image.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Niet online

A87

Pagina: 1 ... 98 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!