[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.124 views

Onderwerpen

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
JustSys schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:07:
[...]

oei wat ga je vanavond eten?
Had al boodschappen gedaan en ontvang morgen weer mijn salaris dus komt goed. 8)

Zero.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-01 18:41
RedHat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:21:
[...]

Welke exchanges hebben support dan op 8500?

Ik zie meeste support op 8800~9100 zitten gemiddeld genomen. Ik ga er ook vanuit dat dat de bounce zal zijn om later de trend te kunnen doorbreken (En een retrace na een run van 6k naar 12k is prima imho). En zelfs de complete run van 6k naar 12k past nog precies binnen de trendline van een bearish markt...
Op de binance chart.

Ja wat nu gebeurt moest gewoon gebeuren. Enkel het tijdstip van het gebeuren bevalt me niet hah :P

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
Rubberen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:31:
[...]

Op de binance chart.

Ja wat nu gebeurt moest gewoon gebeuren. Enkel het tijdstip van het gebeuren bevalt me niet hah :P
Heb even voor het gemak een medestander opgezocht op tradingview.
Alles boven de resistance level (8800~9100) is een gezonde retracement (in mijn optiek, geen financieel advies), breekt de support op dat level dan gaan we denk ik een ATL zien in de bear trend.

https://www.tradingview.c...00-USD-How-low-can-we-go/

Nagenoeg hoe ik er over denk dus. Dit is nodig om de trendlijn te doorbreken.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 22-02-2018 17:41 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Soms he, als ik al dat jargon lees, moet ik best wel grinniken.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:19
muffstuff schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:42:
Vooral vanwege al die mensen die het volledig serieus nemen :P

• mannowlahn
anboni schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:44:
[...]

Vooral vanwege al die mensen die het volledig serieus nemen :P
nee meer omdat ik het gevoel heb dat die mensen zichzelf veels te serieus nemen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:34
muffstuff schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:42:
Ja ik ook. Krijg vaak het gevoel dat die begrippen bedacht zijn en gebruikt worden om net wat interessanter over te komen ofzo. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Overtuiging rond de 10k is er niet echt, dat zegt eigenlijk al genoeg....

• RedHat
muffstuff schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:45:
[...]

nee meer omdat ik het gevoel heb dat die mensen zichzelf veels te serieus nemen.
Tja, sommige mensen kijken anders naar iets dan hoe jij naar iets kijkt.
Kun je wel 'grinniken' of dom doen, maar dat draagt helemaal nergens aan bij |:(

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:48
RedHat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:40:
[...]

Heb even voor het gemak een medestander opgezocht op tradingview.
Alles boven de resistance level (8800~9100) is een gezonde retracement (in mijn optiek, geen financieel advies), breekt de support op dat level dan gaan we denk ik een ATL zien in de bear trend.

https://www.tradingview.c...00-USD-How-low-can-we-go/

Nagenoeg hoe ik er over denk dus. Dit is nodig om de trendlijn te doorbreken.
Fijn om toch eens wat gedachten te horen van anderen.

• mannowlahn
RedHat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:46:
[...]

Tja, sommige mensen kijken anders naar iets dan hoe jij naar iets kijkt.
Kun je wel 'grinniken' of dom doen, maar dat draagt helemaal nergens aan bij |:(
haha precies wat ik dus dacht. :>

het doet mij hier aan denken:

[ Voor 12% gewijzigd door mannowlahn op 22-02-2018 17:50 ]

• RedHat
Ik verlaat dit topic dan ook :w
Alleen maar dat reageren om te reageren, uitdagen, uitlachen of wat dan ook.

Gaat nergens over.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Tot nu toe op het laagste punt uitgestapt van vandaag. Doe ik goed :p

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
RedHat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:51:

Gaat nergens over.
Zonde! Ik vind jouw opmerkingen juist zinvol.
Helaas geldt dat niet voor een aantal hier, die slechts uit zijn op het provoceren om lollig over te komen.
Succes met je trades en overweeg een comeback.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
AtlAntA schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:46:
[...]

Ja ik ook. Krijg vaak het gevoel dat die begrippen bedacht zijn en gebruikt worden om net wat interessanter over te komen ofzo. ;)
Ik moet dan weer om jou grinneken aangezien jij het zojuist nog had over dat bitcoin de resistance op 10K zou gaan testen, terwijl je support bedoelde. Over interessant doen gesproken..

Overigens vind ik TA’s etc. persoonlijk wél interessant en relevant en geloof ik dat het van waarde kan zijn. Tuurlijk, je kunt niet alles correct ‘voorspellen’, maar het kan wel een richtlijn aangeven. Het is niet voor niks dat technische en fundamentale analyses op andere financiële markten veelvuldig gebruikt worden, maar hier wordt het ineens als waardeloos afgedaan. :)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gaat nergens over.
Ik zie nergens opmerkingen, aantijgingen of zaken van andere orde staan die je niet langs je op zou kunnen laten gaan. Zo'n topic bestaat nou éénmaal uit veel meningen ... vraag desbetreffende jou niet meer te quoten, en dan is het toch klaar?

Weglopen heeft en geen zin én lost niets op ... als de koers wat positiever is, dan zijn we wellicht allemaal wat minder op elkaar gebrand. ;) Gewoon blijven ... niks aan het handje. :Y

• AtlAntA
Bmfd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:58:
[...]

Ik moet dan weer om jou grinneken aangezien jij het zojuist nog had over dat bitcoin de resistance op 10K zou gaan testen, terwijl je support bedoelde. Over interessant doen gesproken..

Overigens vind ik TA’s etc. persoonlijk wél interessant en relevant en geloof ik dat het van waarde kan zijn. Tuurlijk, je kunt niet alles correct ‘voorspellen’, maar het kan wel een richtlijn aangeven. Het is niet voor niks dat technische en fundamentale analyses op andere financiële markten veelvuldig gebruikt worden, maar hier wordt het ineens als waardeloos afgedaan. :)
Haha ja touche.

Ik vind het ook wel degelijk interessant hoor. Maar sommige termen zijn ook gewoon grappig. Zoals dead cat bounce bijvoorbeeld. Het is zonde dat @RedHat zo snel op zijn teentjes is getrapt (alweer). Ik vond het zeker leuk en interessant om zijn posts te lezen.

• Nopheros
AtlAntA schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:04:
[...]

Haha ja touche.

Ik vind het ook wel degelijk interessant hoor. Maar sommige termen zijn ook gewoon grappig. Zoals dead cat bounce bijvoorbeeld. Het is zonde dat @RedHat zo snel op zijn teentjes is getrapt (alweer). Ik vond het zeker leuk en interessant om zijn posts te lezen.
Als we @RedHat gewoon blijven taggen komt die vanzelf wel kijken wat er aan de hand is 8)

[EDIT]
In other news.. zitten weer rond de 9850 +/-, kan toch niet lang goed blijven gaan. Grote sell orders op bitfinex.

[EDIT2]
Inmiddels zijn de buy walls alweer groter..

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 22-02-2018 18:10 ]

• Bmfd
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:01:
[...]

Ik zie nergens opmerkingen, aantijgingen of zaken van andere orde staan die je niet langs je op zou kunnen laten gaan. Zo'n topic bestaat nou éénmaal uit veel meningen ... vraag desbetreffende jou niet meer te quoten, en dan is het toch klaar?

Weglopen heeft en geen zin én lost niets op ... als de koers wat positiever is, dan zijn we wellicht allemaal wat minder op elkaar gebrand. ;) Gewoon blijven ... niks aan het handje. :Y
Nouja, het is de laatste tijd wel zo dat er bij zo ongeveer iedere TA die gedeeld wordt lacherige reacties komen, of dat je opmerkingen over een glazen bol etc. krijgt. Prima als je zelf niet in TA's gelooft, maar dan snap ik niet waarom er continu op een lachwekkende manier op gereageerd moet worden als iemand er wel vertrouwen in heeft. Op deze manier neemt het aantal inhoudelijke reacties alleen maar af en dat is jammer om te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Bmfd op 22-02-2018 18:15 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:46

Edit: Het is een parodie, in het echte filmpje gingen Samson en Gert wel naar de maan :+

[ Voor 60% gewijzigd door Ypuh op 22-02-2018 18:22 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:16:
[video]

Edit: Het is een parodie, in het echte filmpje gingen Samson en Gert wel naar de maan :+
*Ligt helemaal in een deuk hier van het onverwachte, wat je dan toch verwachtte. _O-

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ypuh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:16:
[video]

Dacht al, zie ze niet meer. ;w

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Adnanos schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:19:
Is het niet zo dat het bezitten van de XRP eigenlijk waardeloos is, hoe goed het bedrijf Ripple het ook doet?
Dat klopt!

XRP = trash

• PilatuS
  • Niet online
En daar ging de 9800. De buywall op Bitfenix is ook geslonken van 500BTC naar 375BTC. Die stond eerst op 9800 en nu op 9750

Verwijderd

xrp haalt nooit 10 dollar.... marketcap.... CL BG rijkste personen van de wereld... 60% xrp in handen van Ripple.... 8)7 8)7 8)7

2019 :9~

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:38:
[...]

xrp haalt nooit 10 dollar.... marketcap.... CL BG rijkste personen van de wereld... 60% xrp in handen van Ripple.... 8)7 8)7 8)7

2019 :9~
Je weet maar nooit. Ik vond de 1 dollar al belachelijk. Eind dit jaar kwam iemand met dat XRP naar de 1 dollar ging toen ie op 30 cent stond en toen vertelde ik ook dat dit niet voor het einde van het jaar ging gebeuren, blijkbaar wel dus. Je weet nooit hoe het loopt, maar inderdaad 10 dollar voor XRP is inderdaad belachelijk, maarja dat vond ik van de 1 dollar dus al :P

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben blij dat jij het wel zeker weet...

De rest van de wereld heeft de zekerheid niet namelijk. Maar we gaan het de komende jaren meemaken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:43:
[...]

Je weet maar nooit. Ik vond de 1 dollar al belachelijk. Eind dit jaar kwam iemand met dat XRP naar de 1 dollar ging toen ie op 30 cent stond en toen vertelde ik ook dat dit niet voor het einde van het jaar ging gebeuren, blijkbaar wel dus. Je weet nooit hoe het loopt, maar inderdaad 10 dollar voor XRP is inderdaad belachelijk, maarja dat vond ik van de 1 dollar dus al :P
We haven't seen anything yet

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Gaat nergens over.
Kun je dan ff melden waar je dan heengaat? Ik vind jouw en @MAX3400 (die ik ook al ff niet meer gezien heb met analyses) commentaar altijd wel interessant om te lezen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:36:
En daar ging de 9800. De buywall op Bitfenix is ook geslonken van 500BTC naar 375BTC. Die stond eerst op 9800 en nu op 9750
Begrijp jij het nog? Het ene moment leggen we lachend 11k + neer voor 1 btc, en 3 dagen later zijn we wereldwijd van mening dat zelfs 10k eigenlijk te veel is ... volatiel .. i know, maar wat maakt hem dat? Als ik een brood koop, die echt overal te krijgen is kost die niet de ene dag 2 euro en 3 dagen later 1 euro omdat mensen even geen zin hadden in brood die dag.

Ik zit zelf iedere dag in een markt van dagprijzen, maar zo volslagen idioot als dat het nu schommelt slaat werkelijk nergens op ... puur het gegeven dat het kan, dat m'n pf stijgt of zakt zal me een zorg zijn verder.

Ik zou gewoon wel eens willen weten waarom een product .. in dit geval crypto munten zo sterk kunnen wisselen van waarde. (wellicht dat dat woord "product" nu net de crux is in het verhaal) ... :)

Iemand die met steekhoudende argumenten en aantoonbare of onweerlegbare wijsheid mij eens kan uitleggen hoe zoiets kan? .. vrij specifiek, de enorme prijsschommelingen. :)

• PilatuS
  • Niet online
Geen idee wat XRP gaat doen. Ik vind wel dat het enorm achter gebleven is qua herstel in vergelijking met de andere munten. BTC staat ongeveer op de helft van de ATH terwijl XRP op zo'n 35% staat.

Edit: @Turbo-Puppy Dit is geen brood, dit is crypto. Eén en al handel om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te verdienen. Een 24/7/365 markt zonder enige vorm van regulering waarbij mensen met een paar miljoen enorm veel kunnen uithalen. Als iets met 50% omhoog gaat in maanden tijd is het niet zo vreemd dat het ook met 40% omlaag gaat. Bij normale aandelen is 4% op een dag extreem veel, hier is het de normaalste zaak van de wereld.

[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 22-02-2018 18:50 ]

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Zit ondertussen bijna 3 maanden in crypto. Snap heus dat bv de run die we vanaf(?) tot begin januari hadden niet kon aanhouden en dat we een enorme crash zouden krijgen. Ik snap echter de huidige situatie niet....Ik had verwacht dat we een correctie zouden gaan krijgen op de run die BTC had de laatste 2 weken. Op dit moment lijkt het mij nog steeds een correctie maar ergens heb ik het gevoel dat dit opnieuw gaat uitgroeien tot een echte crash...

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:46:
[...]

Geen idee wat XRP gaat doen. Ik vind wel dat het enorm achter gebleven is qua herstel in vergelijking met de andere munten. BTC staat ongeveer op de helft van de ATH terwijl XRP op zo'n 35% staat.
Dat klopt maar daarin is XRP niet de enige :) .

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Dat klopt maar daarin is XRP niet de enige :) .
Klopt, maar voor een top10 coin gaat het herstel heel erg moeizaam en blijft het achter tegenover de andere munten in de top10. Verder doet eigenlijk alleen Bcash het slecht (en terecht) maar LTC en ETH doen het wel even veel beter dan XRP.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Rebbelx schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:49:
Zit ondertussen bijna 3 maanden in crypto. Snap heus dat bv de run die we vanaf(?) tot begin januari hadden niet kon aanhouden en dat we een enorme crash zouden krijgen. Ik snap echter de huidige situatie niet....Ik had verwacht dat we een correctie zouden gaan krijgen op de run die BTC had de laatste 2 weken. Op dit moment lijkt het mij nog steeds een correctie maar ergens heb ik het gevoel dat dit opnieuw gaat uitgroeien tot een echte crash...
En na de crash komen er weer maantochten ... vraag en aanbod, het zal ongetwijfeld ... het opmerkelijk is wel dat de pikorde in lijn blijft, het niet zo dat XRP even vrolijk wegloopt terwijl de rest zakt, of dat Ethereum even de BTC voorbij streeft .. nee, allen blijft gelijk, zakt gelijk .. stijgt gelijk. give or take een paar dagen, maar gemiddeld genomen wel zoals de taken verdeeld zijn. Dat maakt het mijns inziens nog opmerkelijker.

Zelfde zou zijn als de tuinhuisjes iedere dag stijgen en het koningsproduct zijn, en derhalve de tuinsets ook mee stijgen, echter kan een tuinset nooit duurder zijn dan een tuinhuisje ... want dat is gewoon maar zo .. Dat is toch raar? :?

(Echt een slecht voorbeeld, maar ik trek vrij bewust zaken uit zijn context)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:55:
[...]

En na de crash komen er weer maantochten ... vraag en aanbod, het zal ongetwijfeld ... het opmerkelijk is wel dat de pikorde in lijn blijft, het niet zo dat XRP even vrolijk wegloopt terwijl de rest zakt, of dat Ethereum even de BTC voorbij streeft .. nee, allen blijft gelijk, zakt gelijk .. stijgt gelijk. give or take een paar dagen, maar gemiddeld genomen wel zoals de taken verdeeld zijn. Dat maakt het mijns inziens nog opmerkelijker.

Zelfde zou zijn als de tuinhuisjes iedere dag stijgen en het koningsproduct zijn, en derhalve de tuinsets ook mee stijgen, echter kan een tuinset nooit duurder zijn dan een tuinhuisje ... want dat is gewoon maar zo .. Dat is toch raar? :?

BTC pairs :D

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:46:
[...]

Edit: @Turbo-Puppy Dit is geen brood, dit is crypto. Een en al handel om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te verdienen. Een 24/7/365 markt zonder enige vorm van regulering waarbij mensen met een paar miljoen enorm veel kunnen uithalen. Als iets met 50% omhoog gaat in maanden tijd is het niet zo vreemd dat het ook met 40% omlaag gaat. Bij normale aandelen is 4% op een dag extreem veel, hier is het de normaalste zaak van de wereld.
Maar xrp kwam van .20$ vorig jaar deze tijd, met een max van 3$ meen ik. Per saldo niet zo slecht gedaan.

En tja die marketcap blijft ze achtervolgen, maar mensen vergelijken het ook met de Crypto geld. En totale marketcap van crypto is nu echt pinda's vergeleken met de financiële wereld.

Maar het komt mij ook wel onwerkelijk over dat ze ooit 50$ gaat halen, aan de andere kant, wat is de max marketcap van welke coin dan ook? Als ze 10% van die triljarden die (quadriljoen op jaarbasis aan cross border transactie in totaal) dagelijks worden heen en weer gestuurd. En ook daadwerkelijk met xrp (daar zit de crux op dit moment) dan is het de enige coin die de waarde aan de coin daadwerkelijk ontleent aan een real word use.

Dus niet vraag en aanbod op basis van leuke evenementen, maar klanten die daadwerkelijk xrp aan moeten kopen om geld te versturen.

Er zijn nog veel onzekerheden, zoals of xrp daadwerkelijk en grote getale gebruikt gaat worden. Western Union is een van de weinige die nu een pilot opzetten met xrapid (xcurrent draait al) en xrp.

Wat de toekomst gaat brengen weet niemand, vandaar dat ze het speculeren noemen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:55:
[...]

Alle munten zijn gekoppeld aan BTC.
Kleine markt met veel grote spelers.
Makkelijk te beinvloeden met relatief weinig geld.
Extreem korte termijn handelen. Groot inkopen, 10% pakken in 2 dagen en weer dumpen.
Veel mensen kopen het voor de snelle handel, niet om jaren vast te houden.
FUD en FOMO doet hier extreem veel meer dan bij aandelen.
Als de boel omlaag gaat snel veel panic sellers of mensen die nog even een paar % willen pakken waardoor helemaal hard omlaag gaat.
De ene stop-loss triggert de volgende stop-loss en zo maar door.
Het is vrij nieuw en relatief klein met veel onervaren mensen.
Extreem omhoog is extreem omlaag.

Zoiets ? :P

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Rubberen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:19:
Hopelijk is die support op 9850 sterk genoeg. Anders gaan we onmiddellijk naar de 8500..

Daar gaat men dikke winst op VEN!
De feiten zijn anders.
VEN stond op zijn hoogste punt afgelopen week op ruim 60k.
Nu 54k er is dus zo'n 10 procent af.
De BTC daarentegen is veel verder gezakt.
Zeg mij maar wie hier de slechte coin is!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
Waren er hiernog mensen met REQ? Die schiet net even met 30% omhoog, vanwege een nieuwe listing.

Heb er lang op gewacht, maar toch even mijn winst gepakt.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:43:
[...]

Ben blij dat jij het wel zeker weet...
Believe me, don't go there, they all float!

XRP = trash

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:57

TheDudez

Usenet stofzuiger!

https://www.nu.nl/cryptov...rivaten-cryptomunten.html

En we zakken vrolijk verdere.

[ Voor 14% gewijzigd door TheDudez op 22-02-2018 19:08 ]

Usenet handleidingen

• Ton Hasselt
HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:02:
[...]

De feiten zijn anders.
En tov de USD?
BTC staat nog steeds op 1,00000000

[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 22-02-2018 19:09 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Mr_Ripple schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:03:
[...]

Believe me, don't go there, they all float!
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xWazTCAcI7m2A/giphy.gif

• Bmfd
[...]

De feiten zijn anders.
In deze vergelijking ga je er met VEN dus in hoeveelheid bitcoin op achteruit en aangezien bitcoin in waarde is gedaald, ga je er dubbel op achteruit en was je beter af als je in bitcoin zat, of zie ik dit verkeerd?

• HoppyF
  • Nu online
Ton Hasselt schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:07:
[...]

En tov de USD?
BTC staat nog steeds op 1,00000000
Daar gaat het niet om.
Het gaat om de relatieve daling tov de Bitcoin.
VEN scoort daar beter in dan de Bitcoin.
In Euro's of Dollars is VEN uiteraard ook gedaan maar dat komt..... door de Bitcoin.

Niet alleen bij VEN gebeurt dit maar ook bij andere alt coins.
Er zijn meer alt coins die beter presteren tov anderen.
LTC bijvoorbeeld.

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-01 20:03
Ben momenteel aan het inlezen met CTR, Centra token.
Is er hier al iemand bekend mee?

• Ton Hasselt
HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:13:
[...]

Daar gaat het niet om.
Het gaat om de relatieve daling tov de Bitcoin.
VEN scoort daar beter in dan de Bitcoin.
In Euro's of Dollars is VEN uiteraard ook gedaan maar dat komt..... door de Bitcoin.

Niet alleen bij VEN gebeurt dit maar ook bij andere alt coins.
Er zijn meer alt coins die beter presteren tov anderen.
LTC bijvoorbeeld.
Bitcoin is tegenover bitcoin hetzelfde gebleven.🤔

• HoppyF
  • Nu online
Ton Hasselt schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:17:
[...]

Bitcoin is tegenover bitcoin hetzelfde gebleven.🤔
Uiteraard. ;)
Ik bedoel dit.
Kijk nog maar eens naar de plaatjes.
https://coinlib.io/compare/2018-02-15/BTC/VEN

• AtlAntA
Prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. Dat weten we allemaal. Maar waarom is er nu eigenlijk vraag naar bitcoin? Ik weet dat de vergelijking met goud deels opgaat in dit opzicht maar vraag het me toch af.

• Nopheros
AtlAntA schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:22:
Prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. Dat weten we allemaal. Maar waarom is er nu eigenlijk vraag naar bitcoin? Ik weet dat de vergelijking met goud deels opgaat in dit opzicht maar vraag het me toch af.
Omdat de kans bestaat dat de prijs omhoog gaat en mensen geld kunnen verdienen, denk dat dit ongeveer de enige reden is :)

• Ton Hasselt
HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Uiteraard. ;)
Ik bedoel dit.
Kijk nog maar eens naar de plaatjes.
https://coinlib.io/compare/2018-02-15/BTC/VEN
Zet hem eens op 2 dagen geleden.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gaat lekker gisteren was "mijn" waarde 411$ daarna redelijk snel 385 en nu 355$.

Dat wordt vasthouden tot ergens eind mei ofzo. :+

• BrainBugs
  • Laatst online: 26-01 19:08
Ik zou eigenlijk in Mei pas weer hier komen maar....nou ja dat is dus niet gelukt O-) .
Het is wel duidelijk dat de crypto handel nogal onstuimig is. Staat ook nog een beetje in de kinderschoenen en ik denk dat er een boel mensen nu ingestapt zijn (zoals ik) die totaal geen ervaring hebben met crypto currencies of aandelen handel. De instap drempel is ook laag, financieel gezien dan. Op andere gebieden is het denk ik best lastig voor Jan uut Assen (niets tegen mensen uit Assen maar je begrijpt hoop ik wel wat ik bedoel). Je zit al snel op meerdere exchanges en brokers en dan nog maar niet te spreken over het aantal wallets (en alle veiligheidsmaatregelen waar je rekening mee moet houden). Maar ik denk dat de techniek een grote rol gaat spelen in de toekomst en ik verwacht ook dat er flink meer geld in crypto currencies gestoken gaat worden de komende jaren. Ben zeer benieuwd hoe de markt eruit ziet als het wat meer volwassen wordt.
Wat wil ik hier eigenlijk mee zeggen...ehh geen idee maar vind het wel bijzonder en spannend om dit "live" mee te maken.
Carry on :)

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:27:
Gaat lekker gisteren was "mijn" waarde 411$ daarna redelijk snel 385 en nu 355$.

Dat wordt vasthouden tot ergens eind mei ofzo. :+
Wordt je toch nog hodler. _O-

• HoppyF
  • Nu online
Derivaten is wat anders.
Voor het gemak gooit NU.nl alles maar op één hoop.
Eigenlijk zijn de media gelijk aan de wispelturigheid van de cryptomarkt.
De ene dat roepen ze dit de andere dag compleet het tegenovergestelde.
Ik kan me goed voorstellen dat de gemiddelde Nederlander hierdoor in de war raakt en niet weet waar hij aan toe is.
Wie moet je immers geloven?
(dit kan ook een bewuste strategie zijn om de cryptomarkt een slecht en onbetrouwbaar imago te geven)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Man man die pricedrops, ik had midden in de grote dip toen bitocin rond 5000 euro stond flink ingeslagen in bepaalde alt coin prijs was om van te dromen (prijs van 2017)............ vandaag weer 500 euro minder waard echt WTF is dit allemaal 8)7.. hoe lang dropt alles nog?

Dit klopt echt niet! vals nieuws weer ofso?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

A87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:31:

Dit klopt echt niet! vals nieuws ofso?
Nee, het natuurlijke verloop van bitcoin, is tenslotte niets meer dan een algoritme. ;)

XRP = trash

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BrainBugs schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:27:
s en dan nog maar niet te spreken over het aantal wallets (en alle veiligheidsmaatregelen waar je rekening mee moet houden)
Dat 100 wallets nodig is een groot probleem in de toekomst :9

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ga in USDT vannacht.......

Prepare for the next ATH

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:29:
[...]

Derivaten is wat anders.
Voor het gemak gooit NU.nl alles maar op één hoop.
Eigenlijk zijn de media gelijk aan de wispelturigheid van de cryptomarkt.
De ene dat roepen ze dit de andere dag compleet het tegenovergestelde.
Ik kan me goed voorstellen dat de gemiddelde Nederlander hierdoor in de war raakt en niet weet waar hij aan toe is.
Wie moet je immers geloven?
(dit kan ook een bewuste strategie zijn om de cryptomarkt een slecht en onbetrouwbaar imago te geven)
De Bitcoin futures van CME en CBOE zijn derivaten. Dat nieuws klopt toch best? Of ben je bang dat mensen BTC verwarren met futures op BTC?

• BrainBugs
A87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Dat 100 wallets nodig is een groot probleem in de toekomst :9
Ja, dat is inderdaad verre van praktisch. Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is maar als iemand een wallet ontwikkelt waar je al je coins in kan bewaren zou ik erg blij zijn :).

edit: ontwikkelt verdorie

[ Voor 4% gewijzigd door BrainBugs op 22-02-2018 19:37 ]

• AtlAntA
Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:24:
[...]

Omdat de kans bestaat dat de prijs omhoog gaat en mensen geld kunnen verdienen, denk dat dit ongeveer de enige reden is :)
Verklaart de volatiliteit wel meteen. ;)

• Bmfd

Ik zag dit net voorbij komen op Twitter. Ik vind hem wel toepasselijk :)
Why is it that whenever $btc goes up it is destiny but when it goes down it is manipulation?
Sinds de low van 6000$ op 6 februari werd bereikt, is bitcoin met 100% gestegen. Prima als daar nu een correctie op komt.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Man man die pricedrops, ik had midden in de grote dip toen bitocin rond 5000 euro stond flink ingeslagen in bepaalde alt coin prijs was om van te dromen (prijs van 2017)............ vandaag weer 500 euro minder waard echt WTF is dit allemaal 8)7.. hoe lang dropt alles nog?

Zoom eens wat uit op de grafiek, dan zie je dat de koers nooit aan 1 stuk stijgt en nooit aan 1 stuk daalt. Toen BTC omlaag ging, ging dat niet in 1 rechte lijn, en nu ie weer omhoog probeert te krabbelen, gaat dat ook niet in 1 rechte lijn. We hebben nu 4 of 5 dagen aan groei gehad, het is onvermijdelijk en zelfs nodig dat BTC of welke andere munt ook, een adempauze neemt en weer een stukje terug dipt. Dat is geen vals nieuws, dat is geen TA geneuzel, dat is nou eenmaal hoe het is..

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat kan, maar dan mis je misschien 10-15% van de eventuele stijging...

http://www.avfoto.nl

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:32
Bmfd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:37:
[...]

[...]

Sinds de low van 6000$ op 6 februari werd bereikt, is bitcoin met 100% gestegen, prima als daar nu een correctie op komt.
Correct, maar vergeet niet dat er toch wel wat bijzondere dingen lijken te gebeuren. Er is de afgelopen dagen vrijwel enkel positief nieuws qua adoptie en zaken zoals Zuid-Korea die weer kunnen gaan handelen, vervolgens wordt er op de 12k koers gebeukt, maar toch ontstaat deze wegzakker, dat terwijl we net uit een diep dal komen waarin veel 'weak hands' zeer waarschijnlijk zijn gesneuveld.

Tegelijkertijd zullen er veel mensen met de wat strongere hands nu proberen een slaatje te slaan als BTC weer in een flinke potentiële dip komt door tijdig te verkopen en later weer terug te kopen, zit onder andere veel door mijn hoofd te spoken. Ook hebben veel mensen nog klamme billetjes van de dippening.

@RedHat bedankt voor de TA en info post, iets wat hier helaas te weinig voorbij komt de laatste tijd.

• lighting_
  • Laatst online: 20-01 16:49
De overheden zijn nog in ontkenning.
Eindelijk heeft de burger iets wat de bedrijven altijd hadden. Belasting ontduiking. Ja ik neem het ontduiking omdat als je nagenoeg 0% betaalt niet kan spreken over ontwijking. Het is ontduiking met behulp van de wet.

https://www.telegraaf.nl/...il-bitcoin-zwaar-belasten

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
[...]

De feiten zijn anders.
VEN, als ik je eigen voorbeeld mag geloven.

BTC is flink gezakt, én VEN is 10% minder BTC waard geworden. In dollars is VEN dus de BTC daling + 10% extra daling gezakt.

Je had beter BTC kunnen houden volgens dit verhaal.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:37:
[...]

[...]

Sinds de low van 6000$ op 6 februari werd bereikt, is bitcoin met 100% gestegen, prima als daar nu een correctie op komt.
Zolang in grote lijn de highs higher worden en de lows ook is er niks aan de hand. Het is nog een tikje onvolwassen markt die heel heftig reageert op niks, maar ik denk dat dat in de komende jaren het wel wat zal afvlakken.

En ik denk (going out on a limb here) dat wellicht *zet meest diplomatieke stem op* de mensen die aangetrokken worden tot cryptocurrency een... Uhm bovengemiddeld interesse hebben in complot theorieën...

Pff nog meer nuance en ik klap uit elkaar. :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57
Eerste buy order is afgegaan zie ik op € 7901,00, nu de 10 lagere buy orders nog. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
lighting_ schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:41:
Eindelijk heeft de burger iets wat de bedrijven altijd hadden. Belasting ontduiking. Ja ik neem het ontduiking omdat als je nagenoeg 0% betaalt niet kan spreken over ontwijking. Het is ontduiking met behulp van de wet.

https://www.telegraaf.nl/...il-bitcoin-zwaar-belasten
Ontduiking is buiten de wet/illegaal. Ontwijken is binnen de lijnen van de wet :)

Kern van de Belgen is dus : hodl, anders belasten.

• BrainBugs
Is Nano weer aan het omhoog krabbelen na het bitgrail drama?

• Richh
BrainBugs schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:46:
Is Nano weer aan het omhoog krabbelen na het bitgrail drama?
Bitcoin daalt, dus Nano stijgt. Zo gaat het al maanden :P nieuws heeft amper invloed op beide koersen.

• Nopheros
Flagg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:42:
[...]

Zolang in grote lijn de highs higher worden en de lows ook is er niks aan de hand. Het is nog een tikje onvolwassen markt die heel heftig reageert op niks, maar ik denk dat dat in de komende jaren het wel wat zal afvlakken.

En ik denk (going out on a limb here) dat wellicht *zet meest diplomatieke stem op* de mensen die aangetrokken worden tot cryptocurrency een... Uhm bovengemiddeld interesse hebben in complot theorieën...

Pff nog meer nuance en ik klap uit elkaar. :)
Maar niemand weet uiteraard of dat wel gaat gebeuren. Je kunt dit ook zien als een grote pump en dump, misschien niet van te voren bedacht maar als je de grafiek pakt van een jaar dan lijkt het daar best wel op. Bitcoin is net zoals in een normale P&D langzaam leeg aan het bloeden.

Ik ben van plan wat lager weer te kopen dus hoop het natuurlijk niet 8)

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

blabla1986 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:03:
Waren er hiernog mensen met REQ? Die schiet net even met 30% omhoog, vanwege een nieuwe listing.

Heb er lang op gewacht, maar toch even mijn winst gepakt.
kon je dat niet eerder melden :7

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Bmfd
Junia schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:40:
[...]

Correct, maar vergeet niet dat er toch wel wat bijzondere dingen lijken te gebeuren. Er is de afgelopen dagen vrijwel enkel positief nieuws qua adoptie en zaken zoals Zuid-Korea die weer kunnen gaan handelen, vervolgens wordt er op de 12k koers gebeukt, maar toch ontstaat deze wegzakker, dat terwijl we net uit een diep dal komen waarin veel 'weak hands' zeer waarschijnlijk zijn gesneuveld.

Tegelijkertijd zullen er veel mensen met de wat strongere hands nu proberen een slaatje te slaan als BTC weer in een flinke potentiële dip komt door tijdig te verkopen en later weer terug te kopen, zit namelijk veel door mijn hoofd te spoken.
Eens, maar alsnog: een stijging van 100% zonder enige vorm van retrace zou onlogisch zijn naar mijn mening. Deze correctie vind ik dus nog altijd prima en ik zie het zelf niet zo ver dippen als een paar weken terug. Er zit nu ook stukken meer vertrouwen in de markt, dat scheelt ook behoorlijk.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Bmfd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:51:
[...]

Eens, maar alsnog: een stijging van 100% zonder enige vorm van retrace zou onlogisch zijn naar mijn mening. Deze correctie vind ik dus nog altijd prima en ik zie het zelf niet zo ver dippen als een paar weken terug. Er zit nu ook stukken meer vertrouwen in de markt, dat scheelt ook behoorlijk.
Klopt, deze correctie is zelfs broodnodig om straks de weerstand rond de 12K te doorbreken, de bodem van 6K was daarvoor ontoereikend. Het is nu even zuur, maar twijfel er echt niet aan dat we over paar dagen gewoon weer in de up zitten.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik kijk er eigenlijk nooit, maar ik keek net zo eens naar die BTC/LTC op GDAX. Daar zou je natuurlijk ook nog kunnen proberen om wat winst mee te pakken, ook al heb je te hoog LTC gekocht. Er is iig wel enorm veel activiteit dus zo’n slecht idee zal het niet zijn.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:32
Bmfd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:51:
[...]

Jep. Ik was zelf wel een tikkeltje nerveus toen de 10k $ werd doorbroken vanwege de mogelijke fomo die zou ontstaan, maar aangezien we nu al de halve dag net eronder blijven hangen zal het me niet verbazen als de weg omhoog snel weer gaat volgen. Denk dat de meeste 'weak hands' nu al zouden hebben omgezet naar USD en dat de hoeveelheid sellers voor <10k gaat afnemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 22-02-2018 20:01 ]

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:15
BTC, ga maar gewoon even zakken naar max 8800 usd. Dan mag je weer omhoog to the moon :)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:19
lighting_ schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:41:
Ik geef braaf m'n virtuele coins op in m'n belastingaangifte en betaal daar dus netjes de fictieve vermogensrendementsheffing over. Hoe is dat ontwijking, laat staan ontduiking?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

*Trading senses are tingling.*

Ik zeg dat de bodem bereikt is.

Onderbouwing? Geen. :) Maar had het ook bij de 5900$ van de laatste dip. En ik heb op het allerlaatste moment toen bijgekocht.

Heb nu geen fiat meer dus helaas, maar anders had ik nu ingekocht.

Wil het toch ff gemeld hebben for future reference. :P

En kan ik rustig uitgelachen worden straks als we toch op 8500 staan. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 22-02-2018 20:38 ]

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

haha

;)

[ Voor 46% gewijzigd door iNSANiTi op 22-02-2018 20:41 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Ton Hasselt
+10k

• Richh
Als ik dan ook een voorspelling mag doen: ik denk dat we de komende periode nog rond de 10k blijven schommelen, waarna uiteindelijk de weg omhoog gevonden gaat worden.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

En mijn voorspelling: Vechain gaat fiat pairing op hun eigen VET/Thor exchange aankondigen waardoor de prijs explodeert en zich niets meer aantrekt van de kwakkelende btc.

Groetjes, FaceDown.

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk dat we nog wel een ritje omlaag gaan maken vannacht.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik ga af op de handel ... eerste 2 maanden altijd ellende .. vanaf 1 maart slaat de stemming om en kan alles weer.

Waarom ... er is een bijna identiek verloop van omzetten vs crytpto koersen. Zeer waarschijnlijk gewoon toeval, maar ik hoef hem niet te volgen als hodl'er, maar m'n nieuwsgierigheid wil weten of dat zo blijft. ;)
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:51:
En mijn voorspelling: Vechain gaat fiat pairing op hun eigen VET/Thor exchange aankondigen waardoor de prijs explodeert en zich niets meer aantrekt van de kwakkelende btc.
Dit zou ik oprecht toejuichen .. onafhankelijk opereren van de BTC! Het hangt, valt en staat nu allemaal te veel met elkaar wat mij betreft. Ik hoop dus dat VEN hierin zal slagen.

[ Voor 41% gewijzigd door Turbo-Puppy op 22-02-2018 20:54 ]

• Richh
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:51:
Huh, maar als er enkel VET/Thor bestaat, hoe komt er dan nieuw geld bij? En hoe krijg jij in dollars of euro's je opbrengsten? >:)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:49:
Als ik dan ook een voorspelling mag doen: ik denk dat we de komende periode nog rond de 10k blijven schommelen, waarna uiteindelijk de weg omhoog gevonden gaat worden.
Ik denk dat we de 11k vannacht nog halen en dat we dan blijven hangen voor een dag of 2 tussen 10800 en de 11500.

Daarna of verder naar boven of weer onder de 10k.

Zo nog meer munitie om uitgelachen te worden de komende dagen. :P

Edit Correctie morgenavond halen we de 11k daarna verder zoals ik zei dacht dat het al vrijdag was vandaag. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 22-02-2018 20:56 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Huh, maar als er enkel VET/Thor bestaat, hoe komt er dan nieuw geld bij? En hoe krijg jij in dollars of euro's je opbrengsten? >:)
Fiat pairing. Dus EUR/USD storten en VET/Thor kopen. Thor genereer je automatisch en kun je HODLen of verkopen op de exchange voor fiat of VET.

Groetjes, FaceDown.

• Richh
Ah, dat zei je er niet bij :)

Lekker decentraal idee trouwens :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Ah, dat zei je er niet bij :)

Lekker decentraal idee trouwens :)
Dat zei ik er wel bij. En het is net zo decentraal als een Binance of GDAX. Overigens boeit het niet of een exchange centraal is of niet. Zolang deze maar betrouwbaar is. Misschien ontwikkelen als dApp? Dan is ie decentraal maar kun je waarschijnlijk niet de performance halen die je nodig hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 22-02-2018 20:59 ]

Groetjes, FaceDown.

• Richh
FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Dat zei ik er wel bij. En het is net zo decentraal als een Binance of GDAX. Overigens boeit het niet of een exchange centraal is of niet. Zolang deze maar betrouwbaar is. Misschien ontwikkelen als dApp?
Oke, point taken :)

Je kan trouwens, ik geloof sinds deze week (?) tegen USDT handelen op Huobi, Gate.io en HitBTC. Niet dat mensen daar serieus gebruik van willen maken, maar het kan.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Dat zei ik er wel bij. En het is net zo decentraal als een Binance of GDAX. Overigens boeit het niet of een exchange centraal is of niet. Zolang deze maar betrouwbaar is. Misschien ontwikkelen als dApp? Dan is ie decentraal maar kun je waarschijnlijk niet de performance halen die je nodig hebt.
Je hebt gelijk!!! :D

http://thorexchange.com

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:53:
Ik kijk er eigenlijk nooit, maar ik keek net zo eens naar die BTC/LTC op GDAX. Daar zou je natuurlijk ook nog kunnen proberen om wat winst mee te pakken, ook al heb je te hoog LTC gekocht. Er is iig wel enorm veel activiteit dus zo’n slecht idee zal het niet zijn.
Wat denk je dat ik nu doe? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Crypts schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Wat denk je dat ik nu doe? ;)
Had je dat niet eerder kunnen zeggen, haha.

Maar eigenlijk is het toch hetzelfde als je verlies in EUR nemen en lager terugkopen?? Alleen lijkt het niet zo omdat je je EUR niet ziet verdampen. Je koopt er echter wel minder BTC voor terug dan voor de daling. Ergens klinkt het toch een beetje raar.

Trouwens;
Zet de grafiek van LTC/BTC eens op 1h. Je ziet dan dat de daling al 'bekend' was voordat LTC/EUR daalde. Bij de andere BTC pairs is dat ook zo. Als blijkt dat die echt voorlopen is het goed om die BTC pairs voortaan in de gaten te houden.

[ Voor 21% gewijzigd door ggj87 op 22-02-2018 21:16 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!