-- == Alta Alatis Patent == --
"Looking forward to the coming days for $CPC. Team announced they would gear up works, team and marketing after Chinese holiday. They started to order their Telegram by adding a bunch of admins. I've been told some of them are also admin in $VEN Telegram 🤔"ksborg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:48:
[...]
I know. Ik hoop dat er na deze opleving nog even een dipje komt. Je zou zeggen dat ie er in de huidige markt nog wel moet komen
Hahahah het is maar net wat je wilt zien toch?Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:48:
Head and shoulders patroon bij BTC , nog even door de zure appel en dan trend reversal?
Aardige gast, ook informatief voor beginners:
YouTube: (94) Bitcoin naar 18000?: Head & Shoulders...
Ik zie het. Althans, de daling lijkt iets af te zwakkenggj87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:02:
Het lijkt weer omhoog te gaan.
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
True. Ik hou ook nog even mijn centen op zak.PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:
Dat zegt niet dat de val over is. Rond 12:00 ging het ook even een stuk omhoog.
had tijdens de dot com bubbel een clubje en een van de leden was bezeten van ta ;;; die printte elke week grafieken af en begon daarop steun lijnen ed te teken als hij zich een half uur had uitgeleefd op zo een grafiek zag je gewoon de koers van het aandeel niet meer
TA's zijn inderdaad zinloos en een verspilling van tijd en energie.untflanked schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:36:
Al die mensen die geloven in TA's, alsjeblieft zeg. Er zijn zoveel sites waar fiat/BTC beschikbaar is, maar op magischer wijze lopen deze altijd gelijk. Die hele markt wordt compleet gespeeld door robots waarbij geen enkel mens weet wat er aan de hand is. Flikker die hele TA's gewoon eens uit je hoofd, dan heb je ook geen verwachtingen of teleurstellingen. Het hele probleem van de markt is dat er te weinig Fiat/iedere coin markten zijn waardoor BTC compleet door robots wordt onderhouden.
Als je pak hem beet 1000 TA's pakt zal er altijd wel eentje juist zijn.
De rest kan zo de prullenbak in.
Robots verpesten de markt maar ik denk toch dat er wel iets aan te doen is.
Robots zijn gemaakt (geprogrammeerd) om logische beslissingen te nemen.
Als mens kun je precies het omgekeerde doen wat onlogisch lijkt maar wel tegen de robots ingaat.
Daardoor missen robots hun doel en valt er geen winst meer te behalen.
Dat is net zoiets als "Breaking the Wall".
Gezamenlijk kun je ervoor zorgen dat Buy en Sell Walls die kunstmatig gecreëerd worden om de prijs te beïnvloeden, ongedaan te maken.
Als dit een paar keer gedaan wordt zullen er geen onnodige Buy en Sell Walls meer bestaan.
Zelf een Buy/Sell Wall creëeren zal niet lukken maar met een gecoördineerd aanpak kun je ze wel bestrijden.
Nice, doe nu es een analyse voor BTC met al die kennis die je hebt opgestoken en zeg ff waar we naar toe gaan de komende dagen. Thx.wally228 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:14:
voor de TA'er
had tijdens de dot com bubbel een clubje en een van de leden was bezeten van ta ;;; die printte elke week grafieken af en begon daarop steun lijnen ed te teken als hij zich een half uur had uitgeleefd op zo een grafiek zag je gewoon de koers van het aandeel niet meermaar heb toen wel veel opgestoken van die analyses
Ik voorspel dat we spoedig door de magische grens van 10000 schieten :-) Daarna is de moon de volgende stop.Stevie_ schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Nice, doe nu es een analyse voor BTC met al die kennis die je hebt opgestoken en zeg ff waar we naar toe gaan de komende dagen. Thx.
Ok top, alleen nog maar moon dus want die 10k is er al heeuhhuhuh MOONNNNNNsjukke schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Ik voorspel dat we spoedig door de magische grens van 10000 schieten :-) Daarna is de moon de volgende stop.
nice? aan ta is niks nice aan das ene pot nat die werkt omdat genoeg mensen da doen (wa da wasSelf-fulfilling prophecy .. of zoiets)Stevie_ schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Nice, doe nu es een analyse voor BTC met al die kennis die je hebt opgestoken en zeg ff waar we naar toe gaan de komende dagen. Thx.
We duiken inmiddels al weer aardig omlaag. Dat ie even boven de 10k komt geeft niet aan dat de trend omlaag gebroken is. Inmiddels zitten we alweer op 9920.
Nu is het kiezen van het goede instap moment weer aangebroken..PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:27:
[...]
We duiken inmiddels al weer aardig omlaag. Dat ie even boven de 10k komt geeft niet aan dat de trend omlaag gebroken is. Inmiddels zitten we alweer op 9920.
Vol in op 8500?
Spreiden over 9500, 8500, 7500 etc?
Het ene moment zeg ik sellen op 680k VEN/ETH, terug kopen op 664k, dan hit ie de 680k, verkoop ik niet, want hij stijgt vast door het is zo'n mooie klim die ie gemaakt heeft. 1 seconde later, knalt terug naar 670k.
Wie kent dit probleem en wilt hier ook openlijk over praten??
man man man ... hahaha.... altijd blijven lachen
p.s. dit was een voorbeeld, het gaat over alle crypto munten, dus iedereen mag joinen
[ Voor 11% gewijzigd door Tripod62 op 22-02-2018 15:32 ]
wat is dit dan...
Dat is spam, graag voortaan niet quoten maar een topicreport indienen
[ Voor 43% gewijzigd door Grotman op 22-02-2018 15:34 ]
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Ik gok zelf dat we onder de 9000 gaan komen voor einde van de week en daar weer de weg omhoog vinden. Helemaal terug naar 7500 zie ik dan weer niet gebeuren. Het is even kijken waar we zaterdag of zondag staan aangezien ik denk dat we dan wel weer omhoog gaan. Is wel vaker dat het door de week omlaag gaat om op zaterdag of zondag weer omhoog te gaan.Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Nu is het kiezen van het goede instap moment weer aangebroken..
Vol in op 8500?
Ik ben het met je eens dat ik zelf ook denk dat we niet de diepte op gaan zoeken, echter 8k zie ik nog wel gebeuren.PilatuS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:32:
[...]
Ik gok zelf dat we onder de 9000 gaan komen voor einde van de week en daar weer de weg omhoog vinden. Helemaal terug naar 7500 zie ik dan weer niet gebeuren. Het is even kijken waar we zaterdag of zondag staan aangezien ik denk dat we dan wel weer omhoog gaan. Is wel vaker dat het door de week omlaag gaan om op zaterdag of zondag weer omhoog te gaan.
Iemand met FIAT die een strategie heeft uitgezet?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik lees hier 10 uur per dag .... wil wel wat weghalen.oisyn schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:37:
[modbreak]Ja, een spammer. Shit happens. Maar als we nou eens niet met z'n allen de reactie gaan quoten, dan hebben wij moderators er ook geen dagtaak aan om alles weer weg te halen ;)[/]
Als je er zo in zit zou ik dus niet in de crypto's gaan. Als je bevestiging van je onzekere investering zoekt zal je altijd verliezen. Jij hebt blijkbaar veel moeite met wat als, als je dat niet kan loslaten is crypto echt niks voor jou.Tripod62 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:31:
Hallo, ik heb een probleem, ik kan geen keuzes maken.
Het ene moment zeg ik sellen op 680k VEN/ETH, terug kopen op 664k, dan hit ie de 680k, verkoop ik niet, want hij stijgt vast door het is zo'n mooie klim die ie gemaakt heeft. 1 seconde later, knalt terug naar 670k.
man man man ... hahaha.... altijd blijven lachen![]()
hehehe
p.s. dit was een voorbeeld, het gaat over alle crypto munten, dus iedereen mag joinen
Ik ken dit probleem niet, in zoverre dat ik gewoon voor lange termijn er in zit, knalt dadelijk ven naar beneden dan is mijn portfolio rood, maar ik heb VEN gekocht voor lange termijn, eigenlijk al mijn tokens. Bij een x 10 verkoop ik de helft, anders raak ik ze niet aan.
In fases inkopen is sowieso geen slecht plan. Op die manier krijg je vaak een mooi gemiddelde. Dus bijvoorbeeld 25% op 8900 en weer 25% op 8700. Gaat ie dan verder omlaag pak je nog 2x 25%. Gaat ie omhoog pak je in 1x die 50% op bijvoorbeeld 8800.Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:37:
[...]
Ik ben het met je eens dat ik zelf ook denk dat we niet de diepte op gaan zoeken, echter 8k zie ik nog wel gebeuren.
Iemand met FIAT die een strategie heeft uitgezet?
SPiET
Wie gaan deze jongens steunen?
https://www.businessinsid...n&utm_campaign=pushassist
[ Voor 8% gewijzigd door wehave op 22-02-2018 16:01 ]
GDAX is aanzienlijk goedkoperspietie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:49:
BTC @ 7910 eur op gdax. Btw is het beter om coins te kopen op coinbase of gdax? Zelfste firma maar fees en kosten liggen lager zeker bij gdax? Of scheelt dit niet zo veel.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het is vooral het ding dat je snel meer winst wilt pakken. Ik zit in crypto voor deels een langer termijn, maar op sommige momenten van de dag heb ik even "niks" te doen en probeer ik wat te daytraden. Maar ik moet daar nog wat meer rust in zien te vinden en vaste regels voor mijzelf.muffstuff schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:45:
[...]
Als je er zo in zit zou ik dus niet in de crypto's gaan. Als je bevestiging van je onzekere investering zoekt zal je altijd verliezen. Jij hebt blijkbaar veel moeite met wat als, als je dat niet kan loslaten is crypto echt niks voor jou.
Ik ken dit probleem niet, in zoverre dat ik gewoon voor lange termijn er in zit, knalt dadelijk ven naar beneden dan is mijn portfolio rood, maar ik heb VEN gekocht voor lange termijn, eigenlijk al mijn tokens. Bij een x 10 verkoop ik de helft, anders raak ik ze niet aan.
Afwachten wat er gebeurt tussen de 9000-8200 dollar en sowieso spreiden. Als het na deze correctie maanden lang weer omhoog beukt maakt dat kleine verschil ook niet heel veel meer uitNopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Nu is het kiezen van het goede instap moment weer aangebroken..
Vol in op 8500?
Kopen en verkopen op GDAX is met limit orders gratis. Met marktorders betaal je wel een fee maar die is vele malen lager dan op Coinbase.spietie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:49:
BTC @ 7910 eur op gdax. Btw is het beter om coins te kopen op coinbase of gdax? Zelfste firma maar fees en kosten liggen lager zeker bij gdax? Of scheelt dit niet zo veel.
Werkt dit met kraken ook zo? dat je alleen een fee betaalt bij market orders?ggj87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:51:
[...]
Kopen en verkopen op GDAX is met limit orders gratis. Met marktorders betaal je wel een fee maar die is vele malen lager dan op Coinbase.
Ah ok thanks maar je kan dan wel alles van gdax overzetten na coinbase zonder kosten? (en vice versa).
Paar eurotjes meer kosten op coinbase?
SPiET
lees dit eens rustig doorTripod62 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:51:
[...]
Het is vooral het ding dat je snel meer winst wilt pakken. Ik zit in crypto voor deels een langer termijn, maar op sommige momenten van de dag heb ik even "niks" te doen en probeer ik wat te daytraden. Maar ik moet daar nog wat meer rust in zien te vinden en vaste regels voor mijzelf.
http://www.swingtrading.b...delenselectie/1-inleiding
financiële produkten zullen zelden onophoudend stijgen of dalen. Ze bewegen in cycli. Ofwel zijwaarts ofwel stijgend of dalend. Deze cycli kunnen geïdentificeerd worden op een grafiek in eender welk tijdsperspectief. Minuten, uren, dagen, weken, maanden of zelf jaren.
Bedankt! Ik ga die site is goed door spitten.wally228 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:54:
[...]
lees dit eens rustig door
http://www.swingtrading.b...delenselectie/1-inleiding
financiële produkten zullen zelden onophoudend stijgen of dalen. Ze bewegen in cycli. Ofwel zijwaarts ofwel stijgend of dalend. Deze cycli kunnen geïdentificeerd worden op een grafiek in eender welk tijdsperspectief. Minuten, uren, dagen, weken, maanden of zelf jaren.
Ik zit in crypto met een relatief laag bedrag en vind het geweldig om iedere dag bij te leren over crypto, handelen, etc.
[ Voor 10% gewijzigd door Tripod62 op 22-02-2018 15:57 ]
Verwijderd
Mooi toch? Kunnen de mensen nog even inkopen en ook meedoen met run naar boven daarna.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:57:
BTC verpest op deze manier wel het Ven feestje naar aanloop van de rebranding. Als dat op en neer blijft gaan zonder duidelijke richting zie ik Ven geen echte spurt naar boven maken de komende dagen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik sta al te trappelen met mijn lege winkelwagentje. Loerend naar de dalende prijskaartjes.Jumpman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:01:
[...]
Mooi toch? Kunnen de mensen nog even inkopen en ook meedoen met run naar boven daarna.
NEO op 85 euro, Verge op 45 cent, Monero op 210 euro en Litecoin op 150 euro lijkt mij wel wat.
Dat zou moeten kunnen als er een lichte daling aan komt straks.
Ach ja, misschien beter ook dat VEN stabiel blijft? Tenzij je VEN gekocht heb om net voor event te verkopen en dan hopend op lagere waarde na event.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:57:
BTC verpest op deze manier wel het Ven feestje naar aanloop van de rebranding. Als dat op en neer blijft gaan zonder duidelijke richting zie ik Ven geen echte spurt naar boven maken de komende dagen.
#metooTripod62 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:31:
Hallo, ik heb een probleem, ik kan geen keuzes maken.
man man man ... hahaha.... altijd blijven lachen![]()
hehehe
Omdat er ook geen goede reden was voor de stijging eerder deze week.onnaj schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:08:
Is er nu echt duidelijke reden waarom het weer zo keldert? Had ff niet meer gekeken maar zag dat het toch flink gekelderd was.
Ik wil je wel verge voor 45 cent verkopenRechtzodiegaat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:04:
[...]
Ik sta al te trappelen met mijn lege winkelwagentje. Loerend naar de dalende prijskaartjes.
NEO op 85 euro, Verge op 45 cent, Monero op 210 euro en Litecoin op 150 euro lijkt mij wel wat.
Dat zou moeten kunnen als er een lichte daling aan komt straks.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Gezellig! EDIT: haha, komma vergeten zie ikOogje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:10:
[...]
Ik wil je wel verge voor 45 cent verkopen
[ Voor 9% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 22-02-2018 16:12 ]
Ripple daar zou ik na dat nieuws van een kwartier geleden even niks meer in gooien...wally228 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:13:
heb juist nen nieuwe auto gegooid in ripple op kraken 0.721 duim even mee :-)
Share the news?Rechtzodiegaat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:15:
[...]
Ripple daar zou ik na dat nieuws van een kwartier geleden even niks meer in gooien...
Ik zou persoonlijk sowieso nooit een cent in Ripple steken
even linkRechtzodiegaat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:15:
[...]
Ripple daar zou ik na dat nieuws van een kwartier geleden even niks meer in gooien...
https://ripple.com/press-center/#press
niks te zien
[ Voor 10% gewijzigd door wally228 op 22-02-2018 16:20 ]
Was een gebbetje. Ripple is raar. Kondigen ze een samenwerking met Western Union aan. Gebeurt er niks. Komt er later nog meer nieuws over mooie plannen. Weer niks. Wie het weet mag het zeggen.Adnanos schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Share the news?
Ik zou persoonlijk sowieso nooit een cent in Ripple steken
BTC was de afgelopen daagjes "overbought", en daar volgt een correctie op: YouTube: The Next Big Move in Bitcoin is Setting Up Now . Het enige wat ik momenteel kan bedenken "waarom" dit gebeurt.onnaj schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:08:
Is er nu echt duidelijke reden waarom het weer zo keldert? Had ff niet meer gekeken maar zag dat het toch flink gekelderd was.
Deze grapje goede grapje!ggj87 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:16:
Tether blijft ondanks de daling mooi stabiel zeg.
Verwijderd
wally228 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:13:
Verwijderd
NeeAdnanos schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:19:
Is het niet zo dat het bezitten van de XRP eigenlijk waardeloos is, hoe goed het bedrijf Ripple het ook doet?
Daar lijkt het wel op.Adnanos schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:19:
Is het niet zo dat het bezitten van de XRP eigenlijk waardeloos is, hoe goed het bedrijf Ripple het ook doet?
Ja, dat kan inderdaad.spietie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:52:
[...]
Ah ok thanks maar je kan dan wel alles van gdax overzetten na coinbase zonder kosten? (en vice versa).
Paar eurotjes meer kosten op coinbase?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Misschien.Adnanos schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:19:
Ik heb niets tegen ripple, zag alleen een trend en wou deze niet doorbreken.
Niet echt.JorzoR schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:19:
[...]
BTC was de afgelopen daagjes "overbought", en daar volgt een correctie op: YouTube: The Next Big Move in Bitcoin is Setting Up Now . Het enige wat ik momenteel kan bedenken "waarom" dit gebeurt.
Ben je de enorme dip van 7 februari vergeten?
Er zal eerst een flink herstel naar boven ingezet moeten worden om dit te compenseren.
De BTC zat aardig goed met bijna $ 12k.
Misschien een iets te snelle stijging wat ook nadelen heeft vooral ook voor de alt coin.
Ik had liever een wat geleidelijker stijging gezien.
Dit soort geneuzel met 10-15% sprongen is niet goed.
https://medium.com/@vecha...tions-part-2-6f6a0c79b630
speelgoed autotje zkrwally228 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:13:
ja natuurlijk matchbox he
en terug da klein ding maar verkocht op 0.728
[ Voor 11% gewijzigd door wally228 op 22-02-2018 16:39 ]
Niet vergeten, ik verdiep me zo nu en dan in wat onderwerpen om de markt te begrijpen. Waar baseer jij je argument dan op?HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:33:
[...]
Niet echt.
Ben je de enorme dip van 7 februari vergeten?
Er zal eerst een flink herstel naar boven ingezet moeten worden om dit te compenseren.
Misschien een iets te snelle stijging wat ook nadelen heeft vooral ook voor de alt coin.
Die gast in de video lijkt het aardig te onderbouwen wat er aan de hand is
Fijn dat je dat allemaal vindt, maar voegt niet echt iets nuttigs toe aan deze discussie.HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:33:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door JorzoR op 22-02-2018 16:40 ]
duurste hot wheels collector autotje is $70k dus die zal het vast niet zijn geweest haha
Het gaat nooit in 1 rechte lijn omlaag of omhoog dus dat zegt vrij weinig.Rechtzodiegaat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:46:
Het lijkt er op dat we de kuil weer uit rommelen op dit moment...
True. Toch vond ik ze laag genoeg om een winkelwagentje vol NEO, Monero, Dash en Litecoin langs de kassa van de Cryptosupermarkt te duwen.Nopheros schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:54:
[...]
Het gaat nooit in 1 rechte lijn omlaag of omhoog dus dat zegt vrij weinig.
Op naar +15% de komende 24 uur.
ja of -15% en dan zegt de supermarkt, dank je wel voor je geldRechtzodiegaat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:58:
[...]
True. Toch vond ik ze laag genoeg om een winkelwagentje vol NEO, Monero, Dash en Litecoin langs de kassa van de Cryptosupermarkt te duwen.
Op naar +15% de komende 24 uur.
Zero.
Have a little faith, brother.nemesis2212 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:00:
[...]
ja of -15% en dan zegt de supermarkt, dank je wel voor je geld
faith zat zolang je voor december maar koopt is het prima. alleen ik denk dat we morgen/komende week de coins nog wel wat goedkoper kunnen aanschaffen.
Want?nemesis2212 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:02:
[...]
faith zat zolang je voor december maar koopt is het prima. alleen ik denk dat we morgen/komende week de coins nog wel wat goedkoper kunnen aanschaffen.
Omdat het vrijdag is....
nee een gevoel, verder nergens op gebaseerd dan naar wat grafiekjes kijken. maar ja dat is ook dit topic. iedereen zet zijn eigen gevoel en mening hier neer. Wat de markt doet weten we echter nooit
[ Voor 20% gewijzigd door nemesis2212 op 22-02-2018 17:04 ]
oei wat ga je vanavond eten?Pelox schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:00:
Ik heb mijn laatste geld in stratis en ark gegooid. Nu weer omhoog por favor!
Mijn gevoel zegt wat anders.nemesis2212 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:03:
[...]
nee een gevoel, verder nergens op gebaseerd dan naar wat grafiekjes kijken. maar ja dat is ook dit topic. iedereen zet zijn eigen gevoel en mening hier neer. Wat de markt doet weten we echter nooit
Dat kan natuurlijk.
Ik geef ook toe dat er werkelijk geen peil op te trekken is en dat de invloed van de BTC op de alt coins erg groot is.
Los daarvan ben ik nog steeds erg positief over VEN.
VEN doet het ook relatief veel beter dan de BTC als je de koers van nu vergelijkt met een week geleden.
De BTC (sats) waarde van VEN is minder gedaald.
We praten maandag wel weer verder. Als BTC een rebranding in de agenda had staan voor aanstaande maandag was het nu ook wel naar Jupiter gestegen.HoppyF schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:09:
[...]
VEN doet het ook relatief veel beter dan de BTC als je de koers van nu vergelijkt met een week geleden.
De BTC (sats) waarde van VEN is minder gedaald.
Integendeel. The Flippening is real.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:57:
Groetjes, FaceDown.
Omzetten naar EUR en lekker bier van kopenvipers120 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:14:
tja op 9900USD nu op binance, wat te doen. alles omzetten naar tether of laten staan...
Als iedereen alles in tether omzet gaan we als een meteoriet naar beneden. Laten staan dus. En aangezien er geen slecht nieuws is waarop deze daling gebaseerd is ga ik er vanuit dat we straks weer omhoog gaan. Zit je dan met je fluttethers.vipers120 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:14:
tja op 9900USD nu op binance, wat te doen. alles omzetten naar tether of laten staan...
Groetjes, FaceDown.
Daar gaat men dikke winst op VEN!
Nog niet, blijf nog maar even weg:PJustSys schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:12:
gaat het terug beter? Maw mag ik terug aanmelden om te kijken hoeveel verlies ik heb?
Welke exchanges hebben support dan op 8500?Rubberen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:19:
Hopelijk is die support op 9850 sterk genoeg. Anders gaan we onmiddellijk naar de 8500..
Daar gaat men dikke winst op VEN!
Ik zie meeste support op 8800~9100 zitten gemiddeld genomen. Ik ga er ook vanuit dat dat de bounce zal zijn om later de trend te kunnen doorbreken (En een retrace na een run van 6k naar 12k is prima imho). En zelfs de complete run van 6k naar 12k past nog precies binnen de trendline van een bearish markt...
De 8800-9100 area is degene die ik in de gaten ga houden in ieder geval
[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 22-02-2018 17:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!