[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.118 views

Onderwerpen

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Salv schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:20:
Het is niet te snappen gewoon van genieten. Lekker je netflix abo opzeggen en hele dag grafieken staren is net zo spannend onderhand.
Toevallig vroeg mijn vriendin mij gister avond nog wat ik nu zo leuk vond het aan het bekijken van de grafieken. Ach het is inderdaad bijna leuker dan de gemiddelde film op Netflix :P

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
A87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:22:
HAHA ik ben blij dat ik geen daytrader ben, ik zou alleen maar verlies draaien dan
Ik ook maar een daytrader wil juist pieken en dalen anders valt er niets te verdienen.
Een HODL-er wil alleen maar een stijgende lijn (op termijn dan).

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

HoppyF schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Welke downtrend? :?
Kijk hier even en zet de grafiek op één maand.
https://www.moonstats.com/btc
Zet jij 'm dan ff op drie maanden. ;)

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01 11:49
Tripod62 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Toevallig vroeg mijn vriendin mij gister avond nog wat ik nu zo leuk vond het aan het bekijken van de grafieken. Ach het is inderdaad bijna leuker dan de gemiddelde film op Netflix :P
En je hebt veel sneller gevonden wat je wilt kijken! Bedoel ik ben meestal wel een 10 a 15min bezig met het zoeken naar een film, nu is het gewoon CMC of Livecoinwatch e.d. openen en boem het staat er :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• Tripod62
Salv schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:25:
[...]

En je hebt veel sneller gevonden wat je wilt kijken! Bedoel ik ben meestal wel een 10 a 15min bezig met het zoeken naar een film, nu is het gewoon CMC of Livecoinwatch e.d. openen en boem het staat er :P
Scheelt zoveel tijd inderdaad hahaha

Geen Netflix en chill meer, maar Crypto en Chill

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

HoppyF schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Welke downtrend? :?
Kijk hier even en zet de grafiek op één maand.
https://www.moonstats.com/btc
cool 1 euro = 10.000 satoshi, nu wachten tot 1 satoshi 1 euro is :9 :9 de echte moon. Ik ben eigenlijk wel klaar voor de moon

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 21-02-2018 13:33 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
*zucht* zo veel leuks om te kopen en ik zit weer vast met 500$ in een flipmunt die plots daalde waardoor ik na de 4e flip 2 flips verlies zou gaan lijden.. Help! (de rest staat op hodl)

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
https://www.binance.com/vote.html

WePower voorlopig aan de leiding

• Tripod62
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:34:
*zucht* zo veel leuks om te kopen en ik zit weer vast met 500$ in een flipmunt die plots daalde waardoor ik na de 4e flip 2 flips verlies zou gaan lijden.. Help! (de rest staat op hodl)
Troost je, je bent niet de enige hehe

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:34:
"flipmunt", "na 4e flip 2 flips verlies"
ehm.. vertaling iemand?

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01 10:25
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:45:
Volgens mij zijn ze ook ff bewust VEN naar beneden aan het drijven. Werdt ff een flinke sell order gedaan en een sell wall neergezet. Kan me niet voorstellen dat dat een bewuste manier van handelen is om je winst te maximaliseren... Buiten dat je belang hebt bij een lagere koers dan.
Ik heb ergens iets gelezen vechain is noet heel gedecentraliseerd hoeft ook niet perse.

Wat ik las dat er enorme sell wals inkicken als prijs te hard stijgt wie dat doet weten ze niet.(niet van site vechain)

Gedachte ervan is om de munt stabiel te laten groeien en niet bij als neo van maart 2017 1 naar 199 dollar in december . ( al zal ik niet ontkennen dat ik het erg zou vinden als het zou gebeuren)

Zal eens kijken of ik een link kan vinden.

AnimeAdicted

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:07
|:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F3MqLaL.png
Offens1490 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:42:
[...]
Wat ik las dat er enorme sell wals inkicken als prijs te hard stijgt wie dat doet weten ze niet.(niet van site vechain)
Haha, alsof de duvel er mee speelt.

[ Voor 71% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2018 13:44 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:20
Ik denk dat hij bedoeld,

4x geswitched naar een andere munt met winst gepakt, als hij nu verkoopt gaat hij dus weer 2 stappen terug

[EDIT]
Maar je kunt ook niet verwachten altijd winst te maken.

Ik had afgelopen vrijdag 100 dollar, maandag was dat 400 dollar. Gisteren 100 dollar verloren...

3 stappen vooruit.. 1 stap terug.. Mag niet klagen.

[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2018 13:45 ]

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-01 07:04
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld,

4x geswitched naar een andere munt met winst gepakt, als hij nu verkoopt gaat hij dus weer 2 stappen terug
Ik zou er voor tekenen: vier stappen naar voren, twee stappen terug.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Offens1490 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Ik heb ergens iets gelezen vechain is noet heel gedecentraliseerd hoeft ook niet perse.

Gedachte ervan is om de munt stabiel te laten groeien en niet bij als neo van maart 2017 1 naar 199 dollar in december . ( al zal ik niet ontkennen dat ik het erg zou vinden als het zou gebeuren)

Zal eens kijken of ik een link kan vinden.
Meestal worden de enorme sell-walls gebruikt om te voorkomen dat de prijs stijgt. Worden muntjes onder die (sell wall-)prijs aangeboden dan worden ze opgekocht door de whale. Zo kan de whale goedkoop veel muntjes inslaan zonder dat de prijs skyrocket. Over het algemeen is een gigantische sell wall dus een teken dat de prijs zal gaan stijgen. Omdat de koopdruk stijgt, maar ook omdat de whale vermoedt dat de prijs omhoog gaat en waarschijnlijk meer zal weten dan jan met de korte achternaam.

Groetjes, FaceDown.

• Adnanos
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:42:

[afbeelding]

[...]

9 van de 10 keer haalt hij het weg als hij genoeg mensen heeft doen verkopen en koopt hij dan bij als de prijs laag genoeg staat.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Oeh, zie Elastos er tussen staan. Hoopte eigenlijk dat die nog wat langer onder de radar zou blijven.

PSN: Eczeem

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
DJT schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Zet jij 'm dan ff op drie maanden. ;)
Niet van belang.
Je weet wel: in het verleden behaalde resultaten enz...

Kijk naar de toekomst.
Vanaf 6 februari is in feite het startpunt.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Meestal worden de enorme sell-walls gebruikt om te voorkomen dat de prijs stijgt. Worden muntjes onder die (sell wall-)prijs aangeboden dan worden ze opgekocht door de whale. Zo kan de whale goedkoop veel muntjes inslaan zonder dat de prijs skyrocket. Over het algemeen is een gigantische sell wall dus een teken dat de prijs zal gaan stijgen. Omdat de koopdruk stijgt, maar ook omdat de whale vermoedt dat de prijs omhoog gaat en waarschijnlijk meer zal weten dan jan met de korte achternaam.
Het is maar net door welk brilletje je kijkt ;)

• Nopheros
HoppyF schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:48:
[...]

Niet van belang.
Je weet wel: in het verleden behaalde resultaten enz...

Kijk naar de toekomst.
Vanaf 6 februari is in feite het startpunt.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPzwaYzUMAI85AY.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2018 13:53 ]

• Greymore1
Die binance votes kunnen ook weer een onderdeel van manipulatie worden door een groep mensen die samen even een munt omhoog werken, waardoor de rest die munt gaat opkopen. Je mag geloof ik Meerdere keren stemmen dus die maken er gretig gebruik van. Wat is 0.1 BNB nou op honderden al niet duizenden winst.

Verwijderd

Wat is jullie ervaring met Huobi? Moet je daar KYC doorlopen? Wil wel wat Wepower kopen.

• Adnanos
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:54:
Die binance votes kunnen ook weer een onderdeel van manipulatie worden door een groep mensen die samen even een munt omhoog werken, waardoor de rest die munt gaat opkopen. Je mag geloof ik Meerdere keren stemmen dus die maken er gretig gebruik van. Wat is 0.1 BNB nou op honderden al niet duizenden winst.
Je kunt maar 1x op 1 coin stemmen. Stemmen op meerdere coins is wel mogelijk.

• Adnanos
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:55:
[...]

Wat is jullie ervaring met Huobi? Moet je daar KYC doorlopen? Wil wel wat Wepower kopen.
Enkel positieve ervaringen met Huobi.
KYC is niet nodig.

• Greymore1
Adnanos schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Je kunt maar 1x op 1 coin stemmen. Stemmen op meerdere coins is wel mogelijk.
Ja dat weet ik? Ik snap je punt niet helemaal. Ik heb het over groepen die afspreken welke munt ze eerst laten stijgen om daarna een tweede naar boven te stemmen. Meerdere munten die 20% of hoger kunnen gaan stijgen simpelweg doordat ze op binance worden ge-list.

• Greymore1
WPR 0.00022998 231.68 +48.37% Puur door die votes en voor deze munt, DENT die al 30% steeg door die stemmen. Hier zit veel geld in. Leuk om de volgende maand op in te spelen!

• Adnanos
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Ja dat weet ik? Ik snap je punt niet helemaal. Ik heb het over groepen die afspreken welke munt ze eerst laten stijgen om daarna een tweede naar boven te stemmen. Meerdere munten die 20% of hoger kunnen gaan stijgen simpelweg doordat ze op binance worden ge-list.
Dat is wel heel vergezocht. Als je de voting een beetje volgt op binance dan merk je dat de coin die in het begin aan kop staat meestal de voting ook wint.

• Adnanos
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:02:
WPR 0.00022998 231.68 +48.37% Puur door die votes en voor deze munt, DENT die al 30% steeg door die stemmen. Hier zit veel geld in. Leuk om de volgende maand op in te spelen!
Als de coin effectief op binance komt, kun je longterm veel hogere gains verwachten. Dus ik begrijp wel dat mensen ze nu gaan kopen.

• Nopheros
OMG OMG!

1 van m'n alt coins staat bijna in het groen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2018 14:05 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:04:
OMG OMG!

1 van m'n alt coins staat bijna in het groen :+
nice dan kan je weer boodschappen doen

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Slux schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:51:
[...]

Het is maar net door welk brilletje je kijkt ;)
Dat ik over een bril begon had ik een mod in mijn nek, hilarisch hier soms........

• Greymore1
Adnanos schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Als de coin effectief op binance komt, kun je longterm veel hogere gains verwachten. Dus ik begrijp wel dat mensen ze nu gaan kopen.
"Manipulatie door een groep" Nu lijkt ELA de "belovende" munt te worden. We zullen zien.

• Adnanos
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:11:
[...]

"Manipulatie door een groep" Nu lijkt ELA de "belovende" munt te worden. We zullen zien.
Afbeeldingslocatie: https://thespanishprisoner.files.wordpress.com/2013/01/conspiracy_theorists.jpg

• Greymore1
Oh je bent er zo een. Fijne dag.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Storm300 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:10:
[...]

Dat ik over een bril begon had ik een mod in mijn nek, hilarisch hier soms........
Tja, er zijn er hier een paar die VEN op een hele nare manier promoten, het is niet zo raar dat ze zulke reacties krijgen, ook al onderbouw je iets waarom het zo is, dan wordt je voor domme gek uitgemaakt terwijl zij niks anders kunnen roepen partners Pwc blabla.

Discussies waarom een munt goed of slecht is zijn juist leerzaam en geven een objectieve beeld van iets imo, maar dat kan hier helaas niet meer want VEN is heilig.

Je kan er beter niet op reageren, zonde van je tijd verpest de sfeer wel een beetje.
ik ben er zelf ook wel een beetje klaar mee en zit wat meer op andere forums de laatste tijd waar je wel een normale discussie kan voeren en niet alleen over VEN gaat.
jaja jullie kunnen een feestje bouwen, Slux finally checking out op dit forum :w

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Tja, er zijn er hier een paar die VEN op een hele nare manier promoten, het is niet zo raar dat ze zulke reacties krijgen, ook al onderbouw je iets waarom het zo is, dan wordt je voor domme gek uitgemaakt terwijl zij niks anders kunnen roepen partners Pwc blabla.

Discussies waarom een munt goed of slecht is zijn juist leerzaam en geven een objectieve beeld van iets imo, maar dat kan hier helaas niet meer want VEN is heilig.

Je kan er beter niet op reageren, zonde van je tijd verpest de sfeer wel een beetje.
ik ben er zelf ook wel een beetje klaar mee en zit wat meer op andere forums de laatste tijd waar je wel een normale discussie kan voeren en niet alleen over VEN gaat.
jaja jullie kunnen een feestje bouwen, Slux finally checking out op dit forum :w
Kom je nog wel naar het Tweakers eVENt? :+

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01 23:59
[...]

ik ben best benieuwd welke forums dat dan zijn, oprecht

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Slux respect

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 21-02-2018 14:36 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
[...]

Veel plezier Slux! Was echt een machtige tijd met jou hier. Zal je nooit vergeten. Kusjes.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het valt mij sowieso al langer op dat de mensen met verstand van zaken en oudgedienden vertrokken zijn van dit forum. Ik snap dat wel met al die cryptopubers hier. :)

• RustStorm
Leer die mensen die VEN op een bepaalde manier "promoten" toch gewoon negeren en laat je eens niet zo kennen; dat is wat ik er van denk.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• k1978
  • Laatst online: 26-01 07:24
Ajuu sluxie

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Luuk schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:44:
Het valt mij sowieso al langer op dat de mensen met verstand van zaken en oud gedienden vertrokken zijn van dit forum. Ik snap dat wel met al die cryptopubers hier. :)
LOL.. ICootje dan maar? CPC (CryptoPuberCoin)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 15:21
RustStorm schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:45:
Leer die mensen die VEN op een bepaalde manier "promoten" toch gewoon negeren en laat je eens niet zo kennen; dat is wat ik er van denk.
gelukkig wordt er binnenkort niet meer over VEN gepraat :+

PSN ID: Svennie-NL

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:12
Het valt mij sowieso al langer op dat de mensen met verstand van zaken en oud gedienden vertrokken zijn van dit forum. Ik snap dat wel met al die cryptopubers hier. :)
Wel een mooie term "cryptopuber". :D

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Dit is toch het ongereguleerde slow-chattopic, in de cryptohandel heb je hoger niveau. Prima toch :)

Na rebrand van VEN zal paar maanden relatief stil zijn tot lancering van mainnet in juni, in cryptotijd 10 lichtjaar verwijderd van nu.

• RustStorm
Ik zal er geen geheim van maken dat ik ook een zooitje VEN muntjes in m'n bezit heb, omdat ik wel degelijk in het project geloof long-term. Maar ik heb helemaal geen behoefte om mensen over te gaan halen, want iedereen moet lekker helemaal zelf weten wat ze met zijn/haar centjes doet. Al gooien ze het door de plee. Dat iemand anders het een sport vind om in iedere post VEN te noemen, waarna (zoals echt ALTIJD) er mensen zijn die daarop reageren, dan ben je alleen maar aan het voeden.

Negeren is de enige optie. En ik denk dat we met z'n allen volwassen genoeg zijn om te begrijpen hoe dat moet. Nogmaals: mensen laten zichzelf zo snel kennen... dat is niet normaal meer.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01 10:25
[quote]Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:42:

[afbeelding]

[...]

[quote]

Gevonden al weet ik niet of het een betrouwbare site is. Had laatst een Engelse link
Een daadwerkelijke sturing en controle van de waarde
Wat een ander belangrijk aspect is van deze coin is ’t feit dat er een gereguleerde waardering plaatsvindt. VEN wordt namelijk gecontroleerd door strategisch geplaatste sell-walls die telkens een flink gat slaan in de stijging die op dat moment doorgemaakt wordt. Door deze sell-walls kan de coin niet ineens door het plafond schieten en wordt de koop en verkoop van de Cryptocurrency enigszins gereguleerd. Wie werkelijk voor deze sell-walls verantwoordelijk is, dat is niet direct te bepalen.
http://man-man.nl/vechain-redenen-investeren/

AnimeAdicted

• Dhr. Satoshi
Vandaag weer in VEN gedoken op 55k.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Laten we hopen dat we nu echt een keer goed naar beneden gaan met BTC!
Even wat actie kan geen kwaad ;-)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
C6DL schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:10:
Nog geen BTC gekocht dus :P

• C6DL
Jawel zit er lange tijd in,
maar van mij mogen de weakhands eruit :-)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
C6DL schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:10:
Even wat actie kan geen kwaad ;-)
Ja, twee maand rood was nog niet genoeg... :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ongelooflijk, dit is gewoon om mij te pesten, dat kan niet anders :'(

• C6DL
ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:16:
Ongelooflijk, dit is gewoon om mij te pesten, dat kan niet anders :'(
want?

ik gok (hoop) / verwacht dat we weer even getest worden op de 10k grens
Ben erg benieuwd wat er dan gebeurd..
Zou niet gek staan te kijken van een nieuwe downtrend

[ Voor 30% gewijzigd door C6DL op 21-02-2018 15:17 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:14:
[...]
Ja, twee maand rood was nog niet genoeg... :/
Dat dacht ik ook. Met een drop van 20k naar 6k in een dikke maand zou je zeggen dat de weakhands er nu echt wel uit zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• ggj87
Ik wilde gisteravond nog wat kopen voor 's nachts want ik dacht dat iedereen nog wel bullish was maar niet dus. En net toen ik op buy klikte kakte alles meteen in. En nu staat hij tegen de €170. Ouch.

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
AtlAntA schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Dat dacht ik ook. Met een drop van 20k naar 6k in een dikke maand zou je zeggen dat de weakhands er nu echt wel uit zijn.
Jep, de laatste loser is hier zonet ook vertrokken... Nu kunnen we allen met de die-hards naar de maan.

(ff checken of hij echt weg is, love you Slux, ik meende dit niet)

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:03
ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:19:
Ik wilde gisteravond nog wat kopen voor 's nachts want ik dacht dat iedereen nog wel bullish was maar niet dus. En net toen ik op buy klikte kakte alles meteen in. En nu staat hij tegen de €170. Ouch.
Troost je met de gedachte dat je vast niet de enige bent die de markt niet kan timen ;)

• Ypuh
ICX is wel weer lekker goedkoop nu. Kijken of we vanavond nog een ritje kunnen maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/24eW3id.png

Het zijn geen wereldbedragen, maar ik wordt er blij van :+

• ggj87
Blijkt maar weer dat er niks te timen valt. Het is niet zo dat ik expres hoog koop, je kunt de hele dag naar die grafieken staren maar dan gebeurt er toch altijd weer iets heel anders. Wat dat betreft is het echt gokken.

• wann0wfhc
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:21:
ICX is wel weer lekker goedkoop nu. Kijken of we vanavond nog een ritje kunnen maken.

[afbeelding]

Het zijn geen wereldbedragen, maar ik wordt er blij van :+
Nee nee niet stiekem op ICX ritjes gaan als ik niet mee ben.
Laat LSK en VEN vanavond maar even gaan dan. En bitcoin meteen maar mee.

Veeleisend >:)

• Dhr. Satoshi
wann0wfhc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Nee nee niet stiekem op ICX ritjes gaan als ik niet mee ben.
Laat LSK en VEN vanavond maar even gaan dan. En bitcoin meteen maar mee.

Veeleisend >:)
VEN mag van mij ook wel weer stijgen vandaag. Zou leuk als VEN de 60k nog ff aantikt. Tik em aan ouwe!

• Tripod62
Ik had vanochtend zo'n goede hoop, maar inmiddels is dat even vertrokken.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Tripod62 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:29:
Ik had vanochtend zo'n goede hoop, maar inmiddels is dat even vertrokken.
lekker boeiend. kunnen we straks weer goedkoop inkopen als de boel even goed gaat dalen

• somfortiwan
  • Laatst online: 13-11-2025
ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:22:
Blijkt maar weer dat er niks te timen valt. Het is niet zo dat ik expres hoog koop, je kunt de hele dag naar die grafieken staren maar dan gebeurt er toch altijd weer iets heel anders. Wat dat betreft is het echt gokken.
Ach, toen LTC gisteren op 200 stond, dacht ik ook te verkopen voor een stuk en werd ik uitgelachen omdat hij zeker nog naar 215 ging gaan voor de 26ste. Heb ik maar niet gedaan en nu staat hij 30 euro lager... Als de persoon die me gisterenochtend 195 per stuk wilde geven me even een PB stuurt, hij mag ze meteen hebben!

Ach, had ik maar... Is gewoon allemaal achteraf, de realiteit van dit moment is dat ik nog steeds 20 euro per munt in de plus sta en ik me rijkelijk amuseer met dit topic elke dag. En in 2070 als elke LTC 500k waard is, lachen we nog een keertje omdat we ooit ons zorgen maakten over 30 euro.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Een nieuw bedrag (fiat) verdelen over enkele alts, wat is nu de goedkoopste manier om dit te doen?
BTC aankopen en op een exchange omwisselen of zijn er goedkopere munten/manieren?

• Tripod62
nemesis2212 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:31:
[...]

lekker boeiend. kunnen we straks weer goedkoop inkopen als de boel even goed gaat dalen
Normaal dikke prima, moet je wel ff de sells gehit hebben. Dat is in mijn geval dus even niet gelukt. Dus nog even een positief rondje, dan mag het weer zakken :)

Verwijderd

PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:32:
Een nieuw bedrag (fiat) verdelen over enkele alts, wat is nu de goedkoopste manier om dit te doen?
BTC aankopen en op een exchange omwisselen of zijn er goedkopere munten/manieren?
Via kraken euro's storten en kopen maar.

• C6DL
hou je vast, wordt een bumpy ride :D

• PHPResource
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Via kraken euro's storten en kopen maar.
Dankje. Kan je via kraken ook tijdelijk weer terug in fiat (eur of usd)? Dus niet per se een sepa overboeking maar even een periode overbruggen bijvoorbeeld.

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-01 22:12
Heeft iemand een idee waarom DigixDao altijd omhoog gaat wanneer de markt zakt?

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Lekker weer Europa die de prijzen naar beneden halen.
Mogen de Aziaten/Amerikanen het straks weer oplossen...

• Adnanos
untflanked schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:44:
Het zou gelinkt zijn aan goud (stabiliteit dus)

• darkownage
  • Laatst online: 18-12-2022
wehave schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:44:
Lekker weer Europa die de prijzen naar beneden halen.
Mogen de Aziaten/Amerikanen het straks weer oplossen...
Amerika is ondertussen ook wakker eh.
Vanaf 14u gaat het snel naar beneden, van de voormiddag steeg het eerder.

Verwijderd

PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Dankje. Kan je via kraken ook tijdelijk weer terug in fiat (eur of usd)? Dus niet per se een sepa overboeking maar even een periode overbruggen bijvoorbeeld.
dacht van wel. zit niet vaak op kraken. meld je er anders even aan en kijk even rond.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
A87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:22:
HAHA ik ben blij dat ik geen daytrader ben, ik zou alleen maar verlies draaien dan
Of een markt nu ophoog of omlaag gaat maakt niet uit, dat heb ik al best vaak hier verteld. Ik zit nu in ltc en nee die gaan op dit moment niet weg voor euro's maar ik pak wel de golfjes mee om er meer ltc van te maken. :)

Het maakt voor een handelaar echt heel weinig uit al is het op dit moment wel zo dat er even niet tegen de waardedaling in euro is op te handelen, althans mij lukt het (net) niet. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ggj87
untflanked schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:44:
Dat valt mij ook op. Misschien wel juist daarom: omdat die altijd omhoog gaat als alles in het rood staat. Vergeet niet dat de meeste mensen die in crypto zitten maar een stel schapen zijn die achter elkaar aan rennen. Dan kan je zo'n effect krijgen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zo ik ben vanaf nu aan de goden overgeleverd, heb alles zoveel mogelijk bijgekocht. Maar ben nu door de liquide middelen heen.

Verplicht vasthouden nu dus. En geduld hebben. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:46:
[...]

dacht van wel. zit niet vaak op kraken. meld je er anders even aan en kijk even rond.
Je kan de coin verkopen en dan de geld idd gewoon erop laten staan.

• PHPResource
Fordius schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Je kan de coin verkopen en dan de geld idd gewoon erop laten staan.
Thanks. Laatste vraag, werkt dit op binance ook zo? Ziet er wat gebruiksvriendelijker uit m.i.
* stelt deze vragen omdat hij alleen nog op bittrex heeft gehandeld

[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 21-02-2018 15:52 ]

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:52
PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Thanks. Laatste vraag, werkt dit op binance ook zo? Ziet er wat gebruiksvriendelijker uit m.i.
* stelt deze vragen omdat hij alleen nog op bittrex heeft gehandeld
Binance heeft alleen USDT, geen fiat.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Flagg schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:48:
Zo ik ben vanaf nu aan de goden overgeleverd, heb alles zoveel mogelijk bijgekocht. Maar ben nu door de liquide middelen heen.

HODL 4 life! Welcome 2 the club ;)

Ach ik hou alles gewoon waar het staat, al sinds november... OF het wordt 0, OF het wordt een gratis zomervakantie en zonnepanelen. Een tussenweg is er niet. En wordt het niet dit jaar, dan volgend jaar. Of niet... In de tussentijd rapen we zoveel mogelijk muntjes voor nop bij elkaar en ik zie wel waar het eindigd...

• Ypuh

Same here. Zit ook met alles 'vast'.

Gister stond alles zo tegen 18u op z'n hoogste punt (of was het nou laagste :/), dus ff geduld.

• Rookert25
  • Laatst online: 21-01 17:35

Heb nog wat NEO verschoven naar VEN. VEN staat lager dan NEO in 24 uur en heb nog eens onderstaande AMA doorgelezen van de CEO, wat sommige zaken alweer vergeten, bijvoorbeeld onderstaand:
Q21: What was the purpose of the ATM testing? If VET is supposed to be enterprise focused, how does the focus on enterprise fit with making the purchase of VET available to the general public via the ATMs?

VET is not only enterprise focused. This is a very interesting collaboration between VeChain and BitOcean, who was just rewarded by the Japanese Government the first license of crypto-ATMs. Firstly, like I said, VET is not only enterprise focused. VeChain Thor is a platform, which gives enterprises a way to innovate and connect to the crypto world. But a lot of the customers are not only the enterprises, but also consumers. We are a platform for ecosystems with new business models, which in most cases, consumers are a big part. Secondly, with fiat-VET pairing, we will be able to provide another alternative to trade; to be more user-friendly with online exchanges and offline ATMs. Besides, this is always a way to legitimize VET and the VeChain storage network in Japan. Japan is the world’s third largest economy, and there are very many reputable enterprises that would love to be part of the VeChain ecosystem in the future, so why not? I think it’s a great way to open up the market in Japan. Luckily, we have a very good partnership with BitOcean, and I’m really expecting more. We actually just setup the office in Tokyo with BitOcean together. And I already see some projects in the pipelines, so let’s expect more in the futur
https://www.reddit.com/r/...er_forged_ama_transcript/

• Nopheros
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Same here. Zit ook met alles 'vast'.

Gister stond alles zo tegen 18u op z'n hoogste punt (of was het nou laagste :/), dus ff geduld.
Heb zelf inmiddels 20% van m'n inleg eruit gehaald als winst. Voor als het verder naar beneden gaat...

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 12:46
Ik gok dat het woord Bulltrap hier zometeen wel weer gaat vallen ;-)

• C6DL
Jasikevicius3 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:01:
why?

• k1978
Zitten hier ook mensen in Ven ???

• ulTimaS
  • Laatst online: 21-01 10:37

ulTimaS

Mayhaps

k1978 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:02:
Jazeker!

• k1978

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
k1978 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:02:
Nee niemand.

• k1978
Hoor hier ook bijna niks over deze coin...
Vreemd...

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01 07:25
bulltrap

:9 ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Stevie_ op 21-02-2018 16:05 ]

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
k1978 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:04:
Hoor hier ook bijna niks over deze coin...
Vreemd...
Geen liefhebbers.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Jasikevicius3 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:01:
En als de daling vervolgens nog verder doorzet (wat ik zelf niet verwacht) krijg je weer reacties als ‘de bubbel is gebarsten’ :)

• Grotman
  • Niet online
Hou het een beetje ontopic heren, en niet op de man spelen. Het is dan wel het slowchat topic, maar dat wil niet zeggen dat je maar wat kan gaan spammen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Fuck! De bubbel is gebarsten!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Grotman schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:10:
Hou het een beetje ontopic heren, en niet op de man spelen. Het is dan wel het slowchat topic, maar dat wil niet zeggen dat je maar wat kan gaan spammen.
Jij zit zeker ook dik in VEN? :P

I'll let myself out... ;)

PS heb zelf nog 19 stuks VEN, meeste verkocht om andere verlieslatende meuk weer terug te kopen. 8)7

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• wann0wfhc
Flagg schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Jij zit zeker ook dik in VEN? :P

I'll let myself out... ;)

PS heb zelf nog 19 stuks VEN, meeste verkocht om andere verlieslatende meuk weer terug te kopen. 8)7
Buy High Sell Low en dat vooral veel en vaak doen zodat je ook nog veel transactiekosten aan je broek krijgt!

Zo werkt het spelletje toch _/-\o_
Pagina: 1 ... 90 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!