ze hebben me weer opgelicht vandaag orrr
Of ik ben een dief van mijn eigen wallet
[ Voor 60% gewijzigd door iNSANiTi op 21-02-2018 16:15 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Ven for life !!
Wow dude, dit is best eng...ik dacht net nog de geit is gemolken haha, kom jij ermee! Lacht even hard achter zijn bureau hier!hellsau schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Serieus? De geit is gemolken?
Hij zal morgen wel weer stabiel worden en langzaam omhoog gaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
(link: https://idex.market/eth/cpc )
[ Voor 13% gewijzigd door The Redman op 21-02-2018 16:16 ]
Nee, die heb ik niet, maar daar doelde ook niet op met mijn postFlagg schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Jij zit zeker ook dik in VEN?![]()
I'll let myself out...![]()
PS heb zelf nog 19 stuks VEN, meeste verkocht om andere verlieslatende meuk weer terug te kopen.
Wat je al had holden, als je nog fiat hebt nu inkopen?ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:21:
Pfff verkopen of holden? Lastig lastig zo.
zelf uit maken ,maar na een uptrend van enkele weken zou het prima kunnen dat we enkele dagen een neerwaartse trend hebbenggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:21:
Absoluut verkopen. Duh, dat doet iedereen in crypto. Hodl is voor noobs :-).ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:21:
In theorie wel, in de praktijk meestal niet... Je weet namelijk niet of het nog verder zakt. Grote kans dat het morgen gewoon weer omhoog gaat en dan heb je weer 10% gemist.ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:23:
Nee heb hele dure LTC's. Maar als hij nog veel verder zalt is het (achteraf) beter om toch wat verlies te nemen en goedkoper in te kopen. Of niet?
Als je in verlies staat gewoon holden, is mijn advies. Wat je uiteindelijk doet moet je natuurlijk zelf weten....
Yes klein zakje ervan.k1978 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:02:
Zitten hier ook mensen in Ven ???
Dat noemt men handelen en dat moet je liggen.ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:23:
Nee heb hele dure LTC's. Maar als hij nog veel verder zalt is het (achteraf) beter om toch wat verlies te nemen en goedkoper in te kopen. Of niet?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Buy low, sell high right?
Dat wist ik niet he? Ik wilde gisteravond voor het slapen gaan nog wat kopen voor 's nachts. Ik dacht dat hij wel door zou stijgen, al dan niet overdag, maar niet dus. Als ik dit had geweten had ik natuurlijk nooit gekocht of gelijk weer verkocht. Maar goed, dat is weer achterom kijken.Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:29:
Als je had willen verkopen dan had je dat gisteren moeten doen op 11.8k.
Buy low, sell high right?
Niet met verlies verkopen iigggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:31:
[...]
Dat wist ik niet he? Ik wilde gisteravond voor het slapen gaan nog wat kopen voor 's nachts. Ik dacht dat hij wel door zou stijgen, al dan niet overdag, maar niet dus. Als ik dit had geweten had ik natuurlijk nooit gekocht of gelijk weer verkocht. Maar goed, dat is weer achterom kijken.
Er is momenteel een binance vote aan de gang die WePower hoogstwaarschijnlijk gaat winnen.
De eerste sellwall is vandaag al opgesnoept.
:)
Hoogstwaarschijnlijk gaat winnen?Tony schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:33:
Mensen hier in WPR ?
Er is momenteel een binance vote aan de gang die WePower hoogstwaarschijnlijk gaat winnen.
De eerste sellwall is vandaag al opgesnoept.
We mogen stemmen tot de 25ste he
Dat is 4 dagen. Een community met 50K leden. de nummer 2 DENT heeft 6,8K leden.Rezje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:35:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk gaat winnen?
We mogen stemmen tot de 25ste he
Do the math.
:)
Vasthouden!!!ggj87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:23:
Verwijderd
Kies jij trouwens voor verlies of blijf je ergens 'in hangen' ?Crypts schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Dat noemt men handelen en dat moet je liggen.
Effe voelen.Stoffa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:56:
Loopt het jullie al dun door de broek inmiddels?
Relax..Rubberen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:57:
En we gaan binnenkort weer naar beneden! Kut BTC die alles weer verpest ...
Rubberen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:57:
En we gaan binnenkort weer naar beneden! Kut BTC die alles weer verpest ...
Volgens mij wel.Stoffa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:56:
Respect voor uw geduld elke keer meneer Grotman.Grotman schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Nee, die heb ik niet, maar daar doelde ook niet op met mijn post
das dan geen probleem voor een zwembroekzwembroek schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:04:
Dit word niet meer dan een natte scheet mannen.
Absoluut niet! Paar keer door het diepe duiken en klaar is kees.oldgrumpy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:04:
[...]
das dan geen probleem voor een zwembroek
Nee.Stoffa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:56:
Ik geef geen advies maar het is imho wel een gokje waard, ik verwacht dat ltc wel weer terug veert richting de 0.02. Zit niet gek veel tussen maar het is toch een beetje winst.Ton Hasselt schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:51:
Crypts, zou ik nou m'n btc weer omzetten in Ltc?
Wat vind jij?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik blijf gewoon doorhandelen om mijn aandeel te vergroten, kan in ltc/eur of ltc/btc zijn net naargelang het beste uitkomt.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:52:
[...]
Kies jij trouwens voor verlies of blijf je ergens 'in hangen' ?
Arg, excuus. Dacht er post vast wel iemand tussendoor terwijl ik bovenstaande zit te tikken.
[ Voor 13% gewijzigd door Crypts op 21-02-2018 17:14 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:18:
-20% afgelopen 24h. -50% tov instap eind december. Pfff...
Gewoon holden, achter de wolken schijnt altijd de zon.TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:18:
-20% afgelopen 24h. -50% tov instap eind december. Pfff...
Edit: gelijk maar even ingekocht.
[ Voor 15% gewijzigd door orf op 21-02-2018 17:29 ]
Behalve 's nachts.Stoffa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:20:
[...]
Gewoon holden, achter de wolken schijnt altijd de zon.
Ja, als de nacht zijn intrede doet in cryptoland dan wordt t pas echt huilen.
Ach, wakker worden in cryptoland is altijd weer een verassingStoffa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Ja, als de nacht zijn intrede doet in cryptoland dan wordt t pas echt huilen.
k1978 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:15:
Hoop dat mijn geit vanavond wordt gemolken !!
Ven for life !!
[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2018 17:35 ]
Stoffa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:56:
[ Voor 26% gewijzigd door Wurmpje op 21-02-2018 17:38 ]
Ripple XRP
https://ripple.com/insigh...edger-consensus-protocol/
Zoals gewoonlijk bij Ripple doet de cryptomarkt niets met positief nieuws als het om Ripple gaat.
Slim op een laag punt..Wurmpje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:37:
Ik heb net mijn ETH & BTC omgezet naar Euro's. Ik vertrouw het niet helemaal....
Tja wat is laag, als die weer richting de 8 gaat is het idd slim
Volgens Charlie Lee (Litecoin) is de Ripple geen crypto dus waarom plaats je dit nieuws hier?HoppyF schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:40:
Ondanks het gestaar de hele dag naar grafiekjes is er ook goed nieuws.
Ripple XRP
https://ripple.com/insigh...edger-consensus-protocol/
Zoals gewoonlijk bij Ripple doet de cryptomarkt niets met positief nieuws als het om Ripple gaat.
Tja beetje hetzelfde als bij kopen op ATH en dan zeggen ja maar wat als het nog x hoger word.Marcon schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:45:
[...]
Tja wat is laag, als die weer richting de 8 gaat is het idd slim
Het kan wel maar vind het niet slim.
Maar misschien had zijn voorgevoel het juist.
Tja, mocht die echt weer naar de 6k gaan is het gewoon slim. Mocht ik het nu terug kopen heb ik er alweer wat aan verdiend
Zero.
Ben overigens op Trade Satoshi beland ... nog niks op gedaan dus echt oordelen kan ik niet .. maar ze hebben veel alts, ziet er rustig uit .. een chat waarin je normaal vragen kunt stellen ... ziet er allemaal best aardig uit eigenlijk.
[ Voor 61% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-02-2018 17:55 ]
Ik maak alvast m'n winst weer over naar bitstamp wat ik vorige week nog naar m'n bankrekening had overgemaaktTurbo-Puppy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:52:
We hebben een kleine correctie ... en iedereen begint alweer met omzetten?
We zullen zien wat het wordt, lijkt op een normale correctie/dip whatever.
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2018 17:54 ]
Echt he...wat een overgevoeligheid hier zeg...Turbo-Puppy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:52:
We hebben een kleine correctie ... en iedereen begint alweer met omzetten?
[ Voor 32% gewijzigd door pirodr01 op 21-02-2018 17:57 ]
Verwijderd
A oké, ik bedoelde meer: Stel je koopt ltc op 2025 st om te verkopen op 2099 maar hij blijft een paar dagen hier onder hangen rond 1900. Ga je er dan uit met verlies of blijf je wachten?Crypts schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:14:
[...]
Ik blijf gewoon doorhandelen om mijn aandeel te vergroten, kan in ltc/eur of ltc/btc zijn net naargelang het beste uitkomt.
Arg, excuus. Dacht er post vast wel iemand tussendoor terwijl ik bovenstaande zit te tikken.
Huh?Pelox schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:51:
En we zijn weer terug bij af.. het was een leuk weekje. Niet dat het mij iets uitmaakt maar ben erg benieuwd wanneer ik ooit mijn inleg weer terug heb.. if ever.
Een week geleden op 14 februari stond de BTC $ 1500 LAGER dan nu!
Charlie zal wel verbolgen zijn omdat Ripple hoger in de ranking staat dan LTC...RaptorXS schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:46:
[...]
Volgens Charlie Lee (Litecoin) is de Ripple geen crypto dus waarom plaats je dit nieuws hier?
🎵 Oh I want a man with a weak hand 🎵Wurmpje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:37:
Ik heb net mijn ETH & BTC omgezet naar Euro's. Ik vertrouw het niet helemaal....
https://cointelegraph.com...arily-purchased-for-0-yen
20trillion in btc tijdelijk gekocht voor 0 yen
Dat het cheap is kan je nu nog niet weten. Dat hoop je.Imgnrydrmr schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:05:
Hee, mijn LTC order is aangetikt. Yay cheap LTC.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Charlie Lee is ook ongeveer net zo zinnig als john mcafee.HoppyF schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:03:
[...]
Charlie zal wel verbolgen zijn omdat Ripple hoger in de ranking staat dan LTC...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Nou, dat gaat een dure cursus worden...anboni schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:07:
Zo, BTC verkocht en een buy order op E500 lager ingesteld. Tijd om naar m'n cursus te gaan.
Ik moest lachen, dank UFlagg schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:07:
[...]
Charlie Lee is ook ongeveer net zo zinnig als john mcafee.
No comprende.Schuey schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:03:
Snap er geen snars meer van. Alles diep in het rood, en dan Cardano ineens een spurt omhoogHoezo dan!?
Cardano, die dooie pier, rust al weken in mijn PF en het enige waar die in uitblinkt is stabiel dalen. Snap echt niet hoe die #6 kan staat op de marketcap, nog boven NEO, Monero, ICX, Nano etc.
[ Voor 12% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2018 18:23 ]
Het aantal munten mischien.Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:20:
[...]
No comprende.
Cardano, die dooie pier, rust al weken in mijn PF en het enige waar die in uitblinkt is stabiel dalen. Snap echt niet hoe die #6 kan staat op de marketcap, nog boven NEO, Monero, ICX, Nano etc.
Dan probeer ik dus mijn aandeel te vergroten door swings mee te pakken hopende dat hij weer een keer omhoog gaat, duurt dat te lang of is het einde oefening dan zoek ik een manier om er zo voordelig mogelijk uit te komen, meestal middels arbitrage.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:59:
[...]
A oké, ik bedoelde meer: Stel je koopt ltc op 2025 st om te verkopen op 2099 maar hij blijft een paar dagen hier onder hangen rond 1900. Ga je er dan uit met verlies of blijf je wachten?
Verwijderd
Oké thanks!Crypts schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:41:
[...]
Dan probeer ik dus mijn aandeel te vergroten door swings mee te pakken hopende dat hij weer een keer omhoog gaat, duurt dat te lang of is het einde oefening dan zoek ik een manier om er zo voordelig mogelijk uit te komen, meestal middels arbitrage.
Ach, als de koers toch niet meer zo laag komt, gaat het gewoon ook naar de spaarrekening voor ons huis
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zo te zien was er wel wat weerstand op 10k. Nu weer gestaag omhoog?Richh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:02:
Deze correctie zat er aan te komen. Benieuwd of we nog tegen de 10k gaan aanschuiven en wat de weerstand is
Laten we het hopenAtlAntA schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Zo te zien was er wel wat weerstand op 10k. Nu weer gestaag omhoog?
Met de 1h candles vermoed ik max 8.800 en daarna weer omlaag. Met de 6h candles gaan we richting de 10k. Kortom: Het kan alle kanten opAtlAntA schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Zo te zien was er wel wat weerstand op 10k. Nu weer gestaag omhoog?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
TheKey en Qlink staan er niet tussen, maar zullen deze binnenkort op Binance beschikbaar zijn? http://lifeofcrypto.nl/thekey-qlink-binance/
Achteraf ist mooi wonenRichh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:02:
Deze correctie zat er aan te komen. Benieuwd of we nog tegen de 10k gaan aanschuiven en wat de weerstand is
Haha, dit zeg ik al dagen in deze thread hoor
Aha dus er zijn wel vrouwen aanwezig op het forum
AnimeAdicted
Ah, was jij die enige verstandigeRichh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:14:
[...]
Haha, dit zeg ik al dagen in deze thread hoor
Het is altijd zo ontzettend simpel idd.. Ach tja, vanmiddag eindelijk besloten om 10% IOTA te verkopen en in VEN te stappen want mijn voorspellingen kloppen over het algemeen altijd bijna
Hoeveel geld zet je daarvoor in? Met 100 euro ga je dan nl. geen winst maken. Dan moet je of meer inzetten of een goedkopere coin kiezen.PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:16:
Noob question; op binance paar keer gekocht op een bepaalde bitcoin koers (bv 10,550usd) en vervolgens verkocht op een koers 30 usd hoger (10.580usd). Je zou zeggen dat levert winst op, blijkt dus van niet. Hoe is dit mogelijk? De fee is 0,015% dus dat zal het niet zijn?
Wanneer je ze koopt betaal je 0.15% fee en wanneer je ze verkoopt betaal je 0.15%?PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:16:
Noob question; op binance paar keer gekocht op een bepaalde bitcoin koers (bv 10,550usd) en vervolgens verkocht op een koers 30 usd hoger (10.580usd). Je zou zeggen dat levert winst op, blijkt dus van niet. Hoe is dit mogelijk? De fee is 0,015% dus dat zal het niet zijn?
Edit: Ik zie idd 0.015%. Op je trade heb je 0.28% gepakt, dus ik zie iets over het hoofd. Heb je wel BNB om je fees te betalen?
[ Voor 17% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2018 19:25 ]
Er gemakshalve van uitgaande dat je inzet 1btc of meer is ... waar ben je mee bezig?PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:16:
ja maar 30 euro keer 365Turbo-Puppy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:24:
[...]
Er gemakshalve van uitgaande dat je inzet 1btc of meer is ... waar ben je mee bezig?
ik snap dit soort dingen ook niet, tientjeswerk , veel risico lopen en een hoop tijd er aan kwijt.
Net maar even gekeken toch. Valt mee, totale pf staat nog steeds 30% in de plus.JustSys schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:14:
Hoe doen we het? Sinds vanochtend niet meer willen kijken
Maar op dit soort daaldagen open ik Delta eerlijk gezegd net zo graag als de enveloppen van het CJIB.
[...]
Net maar even gekeken toch. Valt mee, totale pf staat nog steeds 30% in de plus.
Maar op dit soort daaldagen open ik Delta eerlijk gezegd net zo graag als de enveloppen van het CJIB.
[/quote
Bij crypto kan de waarde omhoog gaan als je een tijd je delta app niet open maakt . Bij de brief van cjib weet je zeker dat die omhoog gaat als je hem niet open maakt.
Dacuuu schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:39:
[quote]zilver7 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:37:
[...]
Net maar even gekeken toch. Valt mee, totale pf staat nog steeds 30% in de plus.
[/quote
Bij crypto kan de waarde omhoog gaan als je een tijd je delta app niet open maakt . Bij de brief van cjib weet je zeker dat die omhoog gaat als je hem niet open maakt.
Je hoeft je niet te verdedigen, en evenmin is het als kritiek bedoeld, maar ..PHPResource schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:33:
Ik ontvang gelaten en terecht de kritiek. Maar ter verdediging het waren niet slechts tientjes ^^. Overigens ook geen hele BTC dus ik heb het antwoord.
Wat je doet is nogal kansloos .. daarmee bedoel ik niet de beledigende versie, maar zoals het woord bedoeld is. De marges zijn simpelweg te mager zoals je reeds ondervonden hebt.
Dagen als vandaag is wel wat mee te verdienen, gewoon even vasthouden tot je een procent of 3 verschil hebt minimaal ... dan dekt het de fees wel al, en loont de moeite die je er in stopt.
* die 3% is overigens wel aan de lage kant, dus of de inzet omhoog ... of je momenten beter afwachten is het advies. Wellicht is het handiger om met wat anders te traden dan BTC op dit moment ook al zijn er mooie momenten geweest.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!