[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.117 views

Onderwerpen

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 10:37

ulTimaS

Mayhaps

muffstuff schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Hmm dus vanaf 150 dollar is het lager, dat was ik sowieso wel van plan om aan MAN te besteden.
Niet per se vanaf 150 dollar, maar dat heb je nodig om een order te mogen plaatsen (dus dan ben je een maker).

Dit is van de FAQ van IDEX:
What are the fees to trade on IDEX?

IDEX charges 0.2% for the market taker and 0.1% for the market maker. Users also pay gas fees to put their transactions on blockchain (read more below).

What is a maker and taker?

Market makers place new orders on the books and wait for another user to match them. They can be buys or sells. Market takers find existing orders on the books and fill them, thus taking orders off of the books.

I made a trade as a market taker, why was I charged more than 0.2%?

Market takers are responsible for covering the gas fees associated with each trade. Given our design, the exchange must pay this gas fee, priced in ether, when dispatching the trade to the network and then deduct it from the balance of the market taker. When exchanging tokens for ether the amount of eth deducted matches that of the gas fee. When exchanging ether for tokens, IDEX deducts the equivalent amount of tokens based on the price of the asset in ETH. This price is calculated using the average of the last 10 trades.

Ethereum gas prices have been increasing and often this fee is higher than the IDEX exchange fee of 0.2%. These high gas prices have led us to instituting order minimums in an attempt to reduce costs for our users (see question below on trade minimums).

What are gas fees?

All transactions on the Ethereum network cost gas, a fee that is paid to miners in order to process the transaction. Trades on IDEX cost ~140k gas. Gas costs are about 1.5x higher than EtherDelta and slightly higher than 0x, but on IDEX there is no risk of competing for the same order and wasting this gas fee. Traders receive their chosen order regardless of how long the transaction takes to settle, so as the exchange grows IDEX can continue to use a normal gas price.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
muffstuff schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Ik zat daar gisteravond ook naar te kijken maar had ff geen zin om door te zetten om dat het nogal omslachtig leek icm ledger nano s? Wat heb je aan fee betaald? Schijnt dat MAN wel zeer snel op andere exchanges komt, maar ik ben bang dat de prijs flink omhoog gaat tot die tijd. Ik zie MAN als een zeer goede voor lange termijn.
Ik had 0,095 ETH overgezet naar mijn idex wallet. Daarna moet je het naar de exchange doorzetten en dan nog traden voor MAN. Uiteindelijk meer dan 10% kwijt aan die twee transacties. Zo'n 0.013 ETH.

Maargoed, AI is altijd goed en ik heb er hoge verwachtingen van.

Dotabuff profile

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Richh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:25:
Door een stukje Monero in mijn PF heb ik de schade weten te beperken :)

Verder viel me deze correctie ontzettend mee.
Ik sta op exact evenveel als gisteren om 23u. Vrij weinig aan de hand dus :)
(NEO, VEN, ETH, WTC, BNB)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-01 07:55
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Gisteren om 23u was de dip toch ook al afgelopen? Op CMC staan al jouw genoemde coins nog op rond de -8% :P

Verder wel eens hoor, dit was niks en eerder gezond.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:20
Richh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Gisteren om 23u was de dip toch ook al afgelopen? Op CMC staan al jouw genoemde coins nog op rond de -8% :P

Ik sta gemiddeld ook op -8%. BTC mag wel even rustig aan doen nu.. gaat er tenminste weer geld richting alts.

• TomTorquay
Richh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Klopt! Maar ik las daarnet eerst de reacties hier van vannacht en ik dacht dat we nog veel verder waren gezakt. Dus fijn om daarna in Delta te zien dat er weinig veranderd is tov gisterenavond (y)

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Mwah, gister op het hoogtepunt vlak voor het slapen gaan deel portfolio overgezet naar BTC. Moet nog even wat terugpakken...

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Nog mensen die inzetten op BTC of wachten die tot dat ie wat zakt?

SPiET

• Richh
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:52:
[...]

Ik sta gemiddeld ook op -8%. BTC mag wel even rustig aan doen nu.. gaat er tenminste weer geld richting alts.
0,3% is er verdwenen in de BTC dominance, en die lijkt toch voor het grootste gedeelte naar ETH, Dash en Monero te gaan :P

• TomTorquay
Richh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:55:
[...]

0,3% is er verdwenen in de BTC dominance, en die lijkt toch voor het grootste gedeelte naar ETH, Dash en Monero te gaan :P
The flippening is real! })

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik weet niet waar iedereen zich zo druk over maakt. 3 dagen geleden hadden we precies zo'n zelfde dipje voordat de 11k wall. Dit zijn ook gewoon de eerste bakstenen in de 12k wall volgens mij.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/Z5eFxoKjf218c/giphy.gif

Wat een vragen zeg .. |:(

[ Voor 17% gewijzigd door D-Ed op 21-02-2018 10:56 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:07
Richh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Dash en Monero doen het opvallend goed de laatste weken. Zijn echt steady stijgers.

Durf zelf niet meer in te stappen, enerzijds omdat ze dus al weken in een uptrend zitten, anderzijds omdat ik niet zo in die privacy coin projecten geloof.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

VEN is vergeten op het launch-knopje te drukken. :( Vanmiddag dan maar als er weer een nieuw AMA-deel online komt?

Groetjes, FaceDown.

• Richh
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Dash en Monero doen het opvallend goed de laatste weken. Zijn echt steady stijgers.

Durf zelf niet meer in te stappen, enerzijds omdat ze dus al weken in een uptrend zitten, anderzijds omdat ik niet zo in die privacy coin projecten geloof.
Haha, dat laatste, daar denken we heel anders over :)

Verder wel eens. Er ligt een correctie op de loer.
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:59:
VEN is vergeten op het launch-knopje te drukken. :(
#beartrap

[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 21-02-2018 11:00 ]

Verwijderd

Shmorky schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:56:
Ik weet niet waar iedereen zich zo druk over maakt. 3 dagen geleden hadden we precies zo'n zelfde dipje voordat de 11k wall. Dit zijn ook gewoon de eerste bakstenen in de 12k wall volgens mij.
Eens, maar als je net een deel van je portfolio overzet naar extra BTC dicht op de 12K wall... dan zie je hem er liever snel overheen stappen ;)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
hellsau schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Ik had 0,095 ETH overgezet naar mijn idex wallet. Daarna moet je het naar de exchange doorzetten en dan nog traden voor MAN. Uiteindelijk meer dan 10% kwijt aan die twee transacties. Zo'n 0.013 ETH.

Thanks, ga vanavond nog eens een poging wagen dan.

• TomTorquay
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:59:
VEN is vergeten op het launch-knopje te drukken. :( Vanmiddag dan maar als er weer een nieuw AMA-deel online komt?
+22% in drie dagen. Worden we niet een beetje overdreven ongeduldig Facedown? ;)

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-01 13:18
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:01:
[...]
+22% in drie dagen. Worden we niet een beetje overdreven ongeduldig Facedown? ;)
Ik vergeet ook altijd te kijken naar VEN/USD ipv VEN/BTC.
VEN/USD is best netjes. VEN/BTC valt mij tegen.

• TomTorquay
0xygen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:05:
[...]

Voor mij is VEN/USD het enige dat telt (VEN/EUR eigenlijk). Er worden straks immers geen btc op mijn bankrekening gestort. Loop ik winst mis door de btc-trends te negeren? Zeker en vast, maar voor mij hoeft al die winstmaximalisatie voorlopig niet...

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Tron ook een pump en dump volgens mij

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
0xygen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:05:
[...]

VEN is afgelopen 24 uur meer in USD gezakt dan in BTC..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Wordt tijd dat er ook een 'thumbs down' button komt...............

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
Shmorky schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:56:
Hoop paniek om niets weer.
Het is logisch dat de BTC weer kort zal dippen en niet lineair doorstijgt naar 12k, 13k, enz.
Dat zou juist ook heel ongezond zijn, er moeten wel dips tussendoor komen.
Zo was het en zo blijft het ook.
Gewoon rustig afwachten en volgen wat er gebeurt.
Ik las net nog een bericht van een analist dat hij verwacht dat in juli dit jaar de BTC weer op z'n ATH zit.
Zou kunnen. De reden is dat veel industriële investeerders FOMO zien ontstaan en nu dus in gaan stappen.

• TomTorquay
miicker schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:08:
[...]

VEN is afgelopen 24 uur meer in USD gezakt dan in BTC..
We hadden het over drie dagen :?

• miicker
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:10:
[...]
We hadden het over drie dagen :?
Ik kom een topic binnen en lees max 3 posts terug :+

• TomTorquay
miicker schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Ik kom een topic binnen en lees max 3 posts terug :+
Ik hoop dat je meer dan 3 minuten terugkijkt als je crypto's handelt :D

• miicker
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:13:
[...]
Uiteraard, meestal 4 minuten zelfs })

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:13:
[...]
Je moet juist 3 minuten vooruit kijken en daar op handelen :+

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Mijn PF is ondanks alle rode cijfers niet in waarde gedaald.
Gisteren veel buy low, sell high trades kunnen doen omdat alles zo ontzettend heen en weer slingerde in waarde.

• miicker
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Je moet juist 3 minuten vooruit kijken en daar op handelen :+
Als je 3 minuten vooruit kan kijken kun je in principe eeuwig vooruit kijken, want dan moeten je jezelf voornemen om over drie minuten uit te teken wat de status is van crypto over drie minuten, en als je dat iedere drie minuten doet kun je dus al heel snel heel lang vooruit kijken!!!!!!1!!1! inception!!1!!!1 :+

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-01 10:13
miicker schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Als je 3 minuten vooruit kan kijken kun je in principe eeuwig vooruit kijken, want dan moeten je jezelf voornemen om over drie minuten uit te teken wat de status is van crypto over drie minuten, en als je dat iedere drie minuten doet kun je dus al heel snel heel lang vooruit kijken!!!!!!1!!1! inception!!1!!!1 :+
3 minuten geleden wist ik al dat je dit ging zeggen

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
zwembroek schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:08:
Mega Pump en Dump 8)7 Nog een paar op een dag en de buit is weer binnen met TRX hehe

[ Voor 14% gewijzigd door Tripod62 op 21-02-2018 11:31 ]

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Mogelijke binance listing van DENT. Prijs schiet al als een malle omhoog. https://www.binance.com/vote.html

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:31:
Mogelijke binance listing van DENT. Prijs schiet al als een malle omhoog. https://www.binance.com/vote.html
DENT, de start up zonder toekomst.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

DENT heb ik ook nooit begrepen.

Mooiste uit hun whitepaper vond ik nog wel de manier waarop ze het aantal coins hadden bepaald. 'we hebben net zoveel munten als dat er mensen op de wereld zijn' - logisch

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-01 12:11
Nou, ben maar blij dat ik niet mijn dagelijkse beroep heb gemaakt van Cryptohandelen. Dacht dat met die Lisk relaunch van gisteren de prijs wel zou knallen. Maar dat was een teleurstelling zeg.

• DGNL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-05-2018
zwembroek schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:08:
Het 'volgens mij' impliceert dat je je totaal niet verdiept hebt in TRX en omdat de coin momenteel niet moont (samen met 95% van alle andere altcoins) is het een pump & dump volgens jou?

TRX bestaat pas 5 maanden, heeft in korte tijd een flink team aan developers aangetrokken, serieus grote (Chinese) namen en investeerders achter zich, meerdere partnerships, het main network komt online 31 maart (het wordt dan een zelfstandige coin en niet meer op het Ethereum netwerk) en er komt een coinburn aan later dit jaar, om zo wat activiteiten en eigenschappen van de coin te noemen.

Geef het wat tijd, maar ik ben er heilig van overtuigd dat die echt wel weer omhoog gaat. Niet vandaag, niet morgen, maar op termijn. In mijn portefuille heb ik posities in bekende jongens zoals XLM, XRP, maar heb ook flink wat TRX ( >miljoen) en wacht het geduldig af.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
DGNL schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:48:
[...]

Het 'volgens mij' impliceert dat je je totaal niet verdiept hebt in TRX en omdat de coin momenteel niet moont (samen met 95% van alle andere altcoins) is het een pump & dump volgens jou?

TRX bestaat pas 5 maanden, heeft in korte tijd een flink team aan developers aangetrokken, serieus grote (Chinese) namen en investeerders achter zich, meerdere partnerships, het main network komt online 31 maart (het wordt dan een zelfstandige coin en niet meer op het Ethereum netwerk) en er komt een coinburn aan later dit jaar, om zo wat activiteiten en eigenschappen van de coin te noemen.

Geef het wat tijd, maar ik ben er heilig van overtuigd dat die echt wel weer omhoog gaat. Niet vandaag, niet morgen, maar op termijn. In mijn portefuille heb ik posities in bekende jongens zoals XLM, XRP, maar heb ook flink wat TRX ( >miljoen) en wacht het geduldig af.
Welke partnerships heeft TRX juist?

• Ypuh
KaiseRRuby schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:48:
Nou, ben maar blij dat ik niet mijn dagelijkse beroep heb gemaakt van Cryptohandelen. Dacht dat met die Lisk relaunch van gisteren de prijs wel zou knallen. Maar dat was een teleurstelling zeg.
Njah, ik heb exact het tegenovergestelde gedaan. N.a.v. de video ook meteen maar alles verkocht omdat ik het een aanfluiting vond (was van plan 50% te holden).

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2018 11:51 ]

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

Adnanos schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:50:
[...]

Die met hun marketing bureau ;)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Je hebt meer dan $50K aan TRX? Jij durft :o

Groetjes, FaceDown.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
Was er nu ook een reden dat de bitcoin zo snel zakte gisteravond? Zoiets gebeurt niet zomaar toch? Was er nieuws oid?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Storm300
[...]

Nou heb je het gedaan, nou krijg je de VEN-clan op je dak. Die gaan dit niet leuk vinden. Dat wordt bashen......

En ja hoor, tijdens het tikken al de eerste tegenberichten.
Terwijl VEN op dezelfde golflengte zit qua ontwikkeling hahahaha.
Dezelfde 'aangekondigde samenwerkingen', dezelfde 'interessante events' NOT!!

#kleuterschoolprietpraat

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
AtlAntA schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:59:
Was er nu ook een reden dat de bitcoin zo snel zakte gisteravond? Zoiets gebeurt niet zomaar toch? Was er nieuws oid?
Een kritiek punt in de algehele koers sinds de hoogste piek van BTC, en lag in de lijn der verwachting. Daarnaast was een correctie op zijn plaats na de stijging van de laatste week.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04
AtlAntA schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:59:
Moet daar altijd een aanwijsbare reden voor zijn? Best kans dat mensen tegen de $12k als uitstapmoment hadden gekozen en dat ook daadwerkelijk hebben gedaan. Winstnemen of hun verlies van een te dure aankoop goedgemaakt en uitgestapt.

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2025
KaiseRRuby schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:48:
Als je het van tevoren had gevraagd, had ik je het advies wel kunnen geven :P. Buy the rumor, sell the news. Zelfde gaat bij de VEN rebranding gebeuren over 5 dagen

• AtlAntA
pirodr01 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Een kritiek punt in de algehele koers sinds de hoogste piek van BTC, en lag in de lijn der verwachting. Daarnaast was een correctie op zijn plaats na de stijging van de laatste week.
anboni schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Moet daar altijd een aanwijsbare reden voor zijn? Best kans dat mensen tegen de $12k als uitstapmoment hadden gekozen en dat ook daadwerkelijk hebben gedaan. Winstnemen of hun verlies van een te dure aankoop goedgemaakt en uitgestapt.
Ok dat begrijp ik maar in een hele korte tijdsspanne werd er best veel btc gedumpt. Vond het nogal opvallend.

• Ypuh
ICX pump oOo

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Storm300 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Nou heb je het gedaan, nou krijg je de VEN-clan op je dak. Die gaan dit niet leuk vinden. Dat wordt bashen......

En ja hoor, tijdens het tikken al de eerste tegenberichten.
Terwijl VEN op dezelfde golflengte zit qua ontwikkeling hahahaha.
Dezelfde 'aangekondigde samenwerkingen', dezelfde 'interessante events' NOT!!

#kleuterschoolprietpraat
https://www.reddit.com/r/...nounced_partnerships_for/

Uitgeluld. ;w
tenhagen12500 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Als je het van tevoren had gevraagd, had ik je het advies wel kunnen geven :P. Buy the rumor, sell the news. Zelfde gaat bij de VEN rebranding gebeuren over 5 dagen
Er vanuit gaande dat het VEN-event een stel puisterige pubers met een beamer in een zaaltje is. Ik denk het echter niet en verwacht juist wat vuurwerk, maar we gaan het zien.

[ Voor 28% gewijzigd door FaceDown op 21-02-2018 12:15 ]

Groetjes, FaceDown.

• Tripod62
ICX gaat ff lekker zo :)

• pirodr01
AtlAntA schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:12:
[...]

[...]

Ok dat begrijp ik maar in een hele korte tijdsspanne werd er best veel btc gedumpt. Vond het nogal opvallend.
Deels is dat een automatisch proces, omdat veel mensen met stop-losses werken...als een munt dus een bepaalde mate van daling inzet triggered dat stop-losses waardoor er automatisch meer gedumpt wordt, tot het moment dat automatische aankopen (die vaak lager afgesteld staan) de verkopen weer opheffen. Als je terugschaalt naar 6 of 24 uur is dit gewoon prima koersverloop.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
sssst.. Don't jinx it :X

• Ypuh
Too laat :/

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Nieuw website Lisk is gelanceerd inclusief Academy, nieuwe wallet (hub) o.a.: https://lisk.io

[ Voor 12% gewijzigd door japjaan op 21-02-2018 12:21 ]

• HoppyF
tenhagen12500 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Nee dus.
Er is geen rumor rond VEN het is een vaststaand feit dat de rebranding er komt.
Geen reden dus om de koers alleen hiervoor omhoog te stuwen.
Het gaat bij VEN niet alleen om een rebranding maar nog veel meer.
Noem het een rumor als je dit zo graag wilt maar het is het dus niet.

Wat is wel een rumor?
Als er geruchten zijn dat er een partnership aankomt van coinX maar deze uiteindelijk toch niet doorgaat.
De koers stijgt dan flink maar kakt daarna in elkaar.

• AtlAntA
pirodr01 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:15:
[...]

Deels is dat een automatisch proces, omdat veel mensen met stop-losses werken...als een munt dus een bepaalde mate van daling inzet triggered dat stop-losses waardoor er automatisch meer gedumpt wordt, tot het moment dat automatische aankopen (die vaak lager afgesteld staan) de verkopen weer opheffen. Als je terugschaalt naar 6 of 24 uur is dit gewoon prima koersverloop.
Ja dat klinkt inderdaad best logisch. Bedankt voor je informatieve antwoord.

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:03
Ik denk dat we nog een rondje gaan. De lift in >:)

• Tripod62
Ik zeg niks meer hahaha

Overigens, gister was ICX goed aan het zakken en VEN ging de lucht in, nu lijkt het bijna andersom. Ook TRX is weer wat aan het opkrabbelen terwijl VEN daalt.

Ik had gister in de dip, de hoop op een goede zet door VEN bij te kopen, helaas staat ie nu veel lager dan gister in de dip. Al doende leert men zeggen ze altijd he :)

[ Voor 47% gewijzigd door Tripod62 op 21-02-2018 12:27 ]

• Ypuh
Het is net een bevalling bij ICX.

• Greymore1
Ik blijf nog ff mooi van die ICX af.

• Tripod62
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:27:
Vind vast niemand erg :)

• DGNL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-05-2018
Voor zover ik weet o.a. Peiwo App (maar dit is de eigen app van Justin Sun. Schijnt wel miljoenen gebruikers te hebben.), Obike (bike verhuur. Grotere speler in Azie, maar komt volgens mij ook naar Rotterdam.), Gifto, GSC - Global Social Chain, Baofeng en andere Chinese Partners die mij, en waarschijnlijk veel andere Europeanen, niets zeggen. :)
Je hebt meer dan $50K aan TRX? Jij durft
Momenteel wel ja, maar dat was veel meer tijdens ATH. En ik zie het echt nog wel hoger gaan dan de ATH van afgelopen januari. Maar zoals ik zei, dat zal niet vandaag of morgen zijn. Ik wacht het af, heb geen haast.

Noem het een gok, maar niet geschoten is altijd mis. Velen noemen TRX een shitcoin, maar ik heb er bijna blindelings vertrouwen in (net als in XRP en XLM bijvoorbeeld). Justin Sun heeft goede connecties in China en ik zie hem nog wel veel bereiken. Bovendien vind ik het een knappe prestatie wat hij heeft bereikt in 5 maanden tijd en hij staat met TRX toch in de Top15 momenteel. Geef hem wat tijd en dan beslissen we later wel of het een 'shitcoin' is of niet.
Geen idee, want heb dit forum een tijdje niet gevolgd, juist omdat iedereen elkaars coins aan het bashen was zonder zich verdiept te hebben in andermans coin. Is er nog steeds een strijd aan de gang welke coin de meeste partnerships heeft of welke tot nu het meeste bereikt heeft? (Deze strijd is) Zo kinderachtig en zonde van de tijd om je daar druk om te maken. Elke vooruitgang van welke coin dan ook wordt door mij toegejuicht of het nou BTC, ETH, XRP, ICX, TRX of VEN is. Het is alleen maar goed voor de cryptomarkt in z'n geheel.

• Ypuh
Greymore1 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:27:
Als in niet verkopen of hij dropt wel weer?

• Nopheros
Ik heb ICX dus graag allemaal kopen... 8)

• Ypuh
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:29:
[...]

Heb er net ff 25 verkocht. Kijken of ik ze 4-5% lager weer oppikken kan vandaag en anders stop ik ze in VEN die ook wel weer redelijk bijgekomen is.

• Nopheros
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:31:
[...]

Heb er net ff 25 verkocht. Kijken of ik ze 4-5% lager weer oppikken kan vandaag en anders stop ik ze in VEN die ook wel weer redelijk bijgekomen is.
:F

• Greymore1
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:29:
[...]

Als in niet verkopen of hij dropt wel weer?
Niet verkopen natuurlijk!

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04-2025
Nopheros schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:29:
[...]
Aan het volume te zien op Binance doen ze dat nu ook! Post dit berichtje anders nog een keer voor de zekerheid _/-\o_

• Ypuh
(y)

Ik heb groot ICX ingeslagen de afgelopen 3 dagen en zo'n 50% van mijn PF was ICX. Pak met deze stijging alweer een leuke 6-8% winst en wil ook weer wat ETH hebben.

• Nopheros
RookieRooster schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Aan het volume te zien op Binance doen ze dat nu ook! Post dit berichtje anders nog een keer voor de zekerheid _/-\o_
Thuis wordt er niet naar me geluisterd dus denk probeer het hier eens :P

• Ypuh
Die sell wall van 30k tokens op ETH houdt nog even stand.

• Storm300
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Uitgeluld. ;w

[...]

Er vanuit gaande dat het VEN-event een stel puisterige pubers met een beamer in een zaaltje is. Ik denk het echter niet en verwacht juist wat vuurwerk, maar we gaan het zien.
Uitgeluld door Reddit?! <knip> Je mag het oneens zijn met elkaar, maar niet op de man. Hou het een beetje gezellig of negeer gewoon sommige personen Reddit gebruiken als bewijs met een boel aziatische namen die je niet eens kunt lezen. Whohahahahaha

VEN is de Titanic van de crypto ;w

[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 21-02-2018 12:42 ]

• wann0wfhc
Nou dat was een leuk rondje ICX. Ik heb hem toch even gecasht. (slap of niet toch 15% tov toen ik ze gister kocht :9 )

• HoppyF
Storm300 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:37:
[...]

Uitgeluld door Reddit?! <knip> Reddit gebruiken als bewijs met een boel aziatische namen die je niet eens kunt lezen. Whohahahahaha

<knip>
Lees de topic warnings even....
Wees vriendelijk, reageer niet op de man.

[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 21-02-2018 12:42 ]

• Nopheros
Steeds meer coins in het groen, gaan de goede kant op... *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2018 12:44 ]

• Ypuh
Volgens mij zijn ze ook ff bewust VEN naar beneden aan het drijven. Werdt ff een flinke sell order gedaan en een sell wall neergezet. Kan me niet voorstellen dat dat een bewuste manier van handelen is om je winst te maximaliseren... Buiten dat je belang hebt bij een lagere koers dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2018 12:46 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Uitgeluld door Reddit?! [mbr]<knip> Je mag het oneens zijn met elkaar, maar niet op de man. Hou het een beetje gezellig of negeer gewoon sommige personen[/] Reddit gebruiken als bewijs met een boel aziatische namen die je niet eens kunt lezen. Whohahahahaha

PwC, DNV GL, Kuhne Nagel, Microsoft; daar zit geen woord Chinees bij hoor. En tussen die 'aziatische namen die ik niet kan lezen' zitten ook een paar hele grote.

Groetjes, FaceDown.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
hellsau schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Nou het is mij gelukt, MatrixAINetwork op de ledger nano s. Het was wel even zweten zeg omdat ik vergat te withdrawen haha. Maar staat er inmiddels op. Wel fijn dat ik nu idex een beetje door heb, zal eens kijken wat daar nog meer voor interessante tokens op staan.

• wann0wfhc
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:45:
Volgens mij zijn ze ook ff bewust VEN naar beneden aan het drijven. Werdt ff een flinke sell order gedaan en een sell wall neergezet. Kan me niet voorstellen dat dat een bewuste manier van handelen is om je winst te maximaliseren... Buiten dat je belang hebt bij een lagere koers dan.
Ik ga straks weer de switch maken. ICX gecasht dan weer in VEN. Daar kwam mijn inleg origineel ook vandaan.

Maar nu eerst lunchen :)

• pirodr01
wann0wfhc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:47:
[...]

Ik ga straks weer de switch maken. ICX gecasht dan weer in VEN. Daar kwam mijn inleg origineel ook vandaan.

Maar nu eerst lunchen :)
Dan ben je te laat...ICX gaat al weer ;)

• HoppyF
Ja, dat is bewust.
Gelukkig kan iedereen dit wel zien en valt een piek van 80.000 echt wel op.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik zou heel voorzichtig zijn om VEN nu te verkopen. Die kan wel eens als een raket gaan binnen nu en 4 dagen. Ik durf het in elk geval niet aan nu (met mijn stukje 'speel'-inleg).

Groetjes, FaceDown.

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Uitgeluld. ;w

[...]

Kijkend naar het zakengevoel van Sunny Lu/Vechain verwacht ik er idd ook veel van. Zij weten dondersgoed de markt te bespelen en het kan maar zo dat ze het veel tactischer aanpakken dan de rest. Ik ga in ieder geval live meekijken :-)

• pirodr01
Dean The Vee schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:
[...]

Kijkend naar het zakengevoel van Sunny Lu/Vechain verwacht ik er idd ook veel van. Zij weten dondersgoed de markt te bespelen en het kan maar zo dat ze het veel tactischer aanpakken dan de rest. Ik ga in ieder geval live meekijken :-)
Me2...daarnaast, en dat is speculatie, maar houdt Cisco toevallig 26 februari - 1 maart een conferentie over IoT en Blockchain...Cisco wordt al enige tijd in verband gebracht met Vechain. Denk dat er naast BMW nog wat fraais in de pijpleiding zit.

Dit is daar oa het programma;

IoT Security & the Blockchain
Anoop Nannra, Chairman of Trusted IoT Alliance, Head of Blockchain Initiatives
Monday, 26 February
11:00-12:10
Hall 4, Auditorium 4

Smart Community Collaboration
Kishen Mangat, VP/GM, Mobility Business Group
Wed, February 28
3:00pm-4:00pm
Hall 4, Auditorium 5

Future Networks and Content Optimisation
Alok Gera, CTO, Service Provider Platforms and Applications
Wed, February 28
3:00pm-4:00pm
Hall 4, Auditorium 3

Check ook: Anoop Nannra, Chairman of Trusted IoT Alliance, Head of Blockchain Initiatives zn tweet:

https://twitter.com/anannra/status/957229506560917504

[ Voor 34% gewijzigd door pirodr01 op 21-02-2018 12:54 ]

• Ypuh
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:
[...]

Ik zou heel voorzichtig zijn om VEN nu te verkopen. Die kan wel eens als een raket gaan binnen nu en 4 dagen. Ik durf het in elk geval niet aan nu (met mijn stukje 'speel'-inleg).
Ben juist aan het inkopen. Heb VEN gister op de piek verkocht (750k ETH) en ICX in het dal gekocht (465k ETH) en nu ICX weer verkocht bij 515k en VEN gekocht bij 685k.

Niet met hele grote aantallen, maar wel lekker om je vooraf bedachte strategie precies zoals gepland te zien gaan.

• TomTorquay
Ypuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:52:
[...]

Ben juist aan het inkopen. Heb VEN gister op de piek verkocht (750k ETH) en ICX in het dal gekocht (465k ETH) en nu ICX weer verkocht bij 515k en VEN gekocht bij 685k.
Well played sir! Ik durfde niet uit VEN eerlijk gezegd.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dean The Vee schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:
[...]

De professionele manier waarop ze aankondigingen doen, persberichten uitsturen, meetings hebben met hooggeplaatste executives en regeringsfunctionarissen en reactie geven op bijv de Reddit AMA laat gewoon een heel goede indruk achter.
Je merkt gewoon dat de markt nu vaak heel erg op emotie reageert en elkaar als een kudde achterna rent. Daardoor worden zaken zoals ik hierboven aangeef niet tot nauwelijks meegenomen in beslissing om te investeren. Je ziet dan dat coins met eigenlijk alleen een leuke whitepaper enorm geboost worden, terwijl coins met een goede fundering weinig doen. Het is echter juist op lange termijn dat laatstgenoemde coins echt van waarde zullen blijken te zijn en de eerste uit de markt zullen verdwijnen. Dus leuk voor snelle relatief kleine winsten te boeken, maar voor het grote geld moet je imho bij de veel belovende coins zijn.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:54:
[...]
Well played sir! Ik durfde niet uit VEN eerlijk gezegd.
Ik ook niet. Ik zou bijna zeggen helaas, ware het niet dat dit soort 'gokkers' ook wel eens misgrijpen en een stijging van bijv 10% mislopen. Ik ben van mening dat dit soort 'gelukstreffers' op de lange termijn dan ook weinig meer opleveren dan HODL-posities innemen.

Groetjes, FaceDown.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:21
ik wilde Ripple hodl'en tot ik mijn verlies op Ripple goed gemaakt had maar heb mijn verlies genomen en in VEN gestopt. Nu maar hopen dat dat de juiste beslissing was

PSN ID: Svennie-NL

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01 23:59
[...]

Uitgeluld door Reddit?! [mbr]<knip> Je mag het oneens zijn met elkaar, maar niet op de man. Hou het een beetje gezellig of negeer gewoon sommige personen[/] Reddit gebruiken als bewijs met een boel aziatische namen die je niet eens kunt lezen. Whohahahahaha

Ja want omdat je de namen niet kan lezen tellen ze niet mee. Lekker kortzichtig :+

• Ypuh
FaceDown schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:56:
[...]

Ik ook niet. Ik zou bijna zeggen helaas, ware het niet dat dit soort 'gokkers' ook wel eens misgrijpen en een stijging van bijv 10% mislopen. Ik ben van mening dat dit soort 'gelukstreffers' op de lange termijn dan ook weinig meer opleveren dan HODL-posities innemen.
Helemaal mee eens hoor!

VEN en ICX beide coins die ik ook wel 50/50 hodl. In het ergste geval verschuift de verdeling ICX/VEN van 50/50 naar 75/25 of vice versa. Swingtrade ook maar met een klein bedrag om het te leren.

Staan nog steeds meer flaters dan succesjes, soms pak ik 3-5% winst om hem vervolgens nog een keer over de kop te zien gaan (o.a. ETC, BCH, LTC, POE and many many more).

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Als je in het order book van binance kijkt bij Tron dan verbaasd het mij hoeveel dikke orders daar steeds voorbij komen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:23

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

zwembroek schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:05:
Als je in het order book van binance kijkt bij Tron dan verbaasd het mij hoeveel dikke orders daar steeds voorbij komen.
Sinds de pump naar 20 cent blijft het de speelbal van whales, was mij ook opgevallen. Zou mij niets verbazen dat er een aantal Chinezen ervoor proberen te zorgen dat Tron qua volume in de top blijft meedraaien.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik snap niet waarom alles ineens weer omlaag gaat???

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2025
HoppyF schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Nee dus.
Er is geen rumor rond VEN het is een vaststaand feit dat de rebranding er komt.
Geen reden dus om de koers alleen hiervoor omhoog te stuwen.
Het gaat bij VEN niet alleen om een rebranding maar nog veel meer.
Noem het een rumor als je dit zo graag wilt maar het is het dus niet.

Wat is wel een rumor?
Als er geruchten zijn dat er een partnership aankomt van coinX maar deze uiteindelijk toch niet doorgaat.
De koers stijgt dan flink maar kakt daarna in elkaar.
We laten de koersen wel voor zich spreken I guess. Althans, als die niet al voor zich spreken. Forse stijging VEN de afgelopen dagen, heel erg fijn natuurlijk, maar dat is dus al het buy the rumor gedeelte.

De Lisk re-release was ook precies wat iedereen die er langer in zit ervan had verwacht. En toch gaat het gerucht rond dat er misschien toch een SDK release zou zijn gister terwijl dat door het team nergens wordt beweerd of bevestigd.

Edit: sorry als het wat negatief overkomt. VEN is een fantastisch project, maar het lijkt me geen gek idee om tijdens de stream met je binance open te kijken om wat extra profit te pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door tenhagen12500 op 21-02-2018 13:23 ]

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

A87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:17:
Ik snap niet waarom alles ineens weer omlaag gaat???
Omdat we in een downtrend zitten?

[ Voor 71% gewijzigd door DJT op 21-02-2018 13:20 ]

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01 11:49
Het is niet te snappen gewoon van genieten. Lekker je netflix abo opzeggen en hele dag grafieken staren is net zo spannend onderhand.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• HoppyF
DJT schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Omdat we in een downtrend zitten?
Welke downtrend? :?
Kijk hier even en zet de grafiek op één maand.
https://www.moonstats.com/btc

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

HAHA ik ben blij dat ik geen daytrader ben, ik zou alleen maar verlies draaien dan

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 21-02-2018 13:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1 ... 89 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!