Onzin.muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:39:
[...]
Ik zit pas twee weken in dit topic en toen was de algemene consensus hier dat VEN een shitcoin was.
Facedown was/is gewoon een irritante gast. Had niets met VEN te maken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Onzin.muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:39:
[...]
Ik zit pas twee weken in dit topic en toen was de algemene consensus hier dat VEN een shitcoin was.
Ja, Bitcoin is al gebaseerd op VEN las ik op Facebook
Zolang bestaat VEN nog niet eens
Groetjes, FaceDown.
Trent900 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:46:
[...]
Onzin.
Facedown was/is gewoon een irritante gast. Had niets met VEN te maken.
Groetjes, FaceDown.
VEN blijft voor mij altijd nog een hype munt. Deze jonge markt is teveel gebaseerd op de prijs en niet op de techniek. Schaapjes gedrag in mij ogen. Toekomst zal het uitwijzen. Nu is het allemaal iets teveel twitter telegram gehalte...Dit heeft niks met gunnen te maken. Gun het jullie van harte als VEN doorbreekt mainstream. Zie het alleen niet zo 123 gebeuren.muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:28:
Toch leuk om te lezen dat men tot twee weken terug hier veel op VEN een negatieve gedachte had en dat nu in eens iedereen er anders naar kijkt.
Ja hij is een beetje als die mensen met dat wachttoren blaadje in de hand die verlossing aan de deur komen verkopen.muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:42:
[...]
Daar ben ik het mee eens inderdaad, hij is denk ik een van de slechtste verkopers ooit
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Om winst te pakken?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ze hebben vorige week de Lambo besteld en deze week moeten ze die gaan betalen
Dat je dat juist over VEN zegt slaat helemaal nergens op. Die zijn juist bezig om techniek toe te passen op een huidig probleem. De techniek is er, de partnerships zijn er. Het is juist een van de munten die bezig is om de integratie met toepasbaarheid in de echte wereld op dit moment aan te tonen in plaats van honderden muntjes met een gelikt marketing team en een papiertje waarop ze beloven zoveel transacties per seconde te verwerken maar geen werkend product. Dat zijn de hype munten waarvan er veel gaan verdwijnen.jorisdeket schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:49:
[...]
VEN blijft voor mij altijd nog een hype munt. Deze jonge markt is teveel gebaseerd op de prijs en niet op de techniek. Schaapjes gedrag in mij ogen. Toekomst zal het uitwijzen. Nu is het allemaal iets teveel twitter telegram gehalte...Dit heeft niks met gunnen te maken. Gun het jullie van harte als VEN doorbreekt mainstream. Zie het alleen niet zo 123 gebeuren.
Hou toch op. De hele cryptomarkt is grotendeels hype.jorisdeket schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:49:
[...]
VEN blijft voor mij altijd nog een hype munt.
En mijn Lambo dan?JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:53:
[...]
ze hebben vorige week de Lambo besteld en deze week moeten ze die gaan betalen
Yep, gruwelijk traag.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:54:
Binance app werkt niet goed, meer mensen last van?
Verwijderd
Momenteel iets boven de $5k. Met mn huidige coins is dit al 7k geweest maar ook 2kJustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:54:
Wie durft er te melden hoeveel $$ er zijn/haar PF zitik ben echt benieuwd!
zoiets kan je beter niet doen op een openbaar forumJustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:54:
[ Voor 38% gewijzigd door wally228 op 20-02-2018 09:59 ]
0, ik heb er € in zitten, geen $JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:54:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik heb voor 25euro aan electriciteit 5 ethereum gemined (toen waren ze nog 10 euro per stuk) die 5 heb ik nog steeds.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Momenteel iets boven de $5k. Met mn huidige coins is dit al 7k geweest maar ook 2k
[ Voor 17% gewijzigd door Ryan1981 op 20-02-2018 09:59 ]
Ja want ze staan dan ineens voor je deur, en dreigen je bitcoins af te staanwally228 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:55:
[...]
zoiets kan je beter niet doen op een openbaar forum
We hoeven niet exact bedr&g te wetenwally228 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:55:
[...]
zoiets kan je beter niet doen op een openbaar forum
Ze?C6DL schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:57:
[...]
Ja want ze staan dan ineens voor je deur, en dreigen je bitcoins af te staan
Wie is we? De BD?
stel je voor, bankoverval:C6DL schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:57:
[...]
Ja want ze staan dan ineens voor je deur, en dreigen je bitcoins af te staan
https://www.rtlnieuws.nl/...uele-munt-wat-een-idiotenJustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:59:
[...]
stel je voor, bankoverval:
Give me al your bitcoins! staan ze daar met hun sportzakken
mee eens, als ik meer had gehad was ik waarschijnlijk al uitgestapt en had ik hier niet meer gepostksborg schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:59:
[...]
Ze?
Mja dat niet, maar hoe meer je erin hebt zitten, hoe minder je dat wil vertellen in het openbaar. Lijkt mij. Toch? Of denk ik nu onlogisch?
Verwijderd
Wat voor informatie gaat dit je geven? Stel iemand zegt je dat hij/zij 823.000 in zijn PF heeft ( wat dan nogal zal fluctueren ook), wat ga je daarmee doen? Als je ene poll houdt krijg je ook een scheve distributie naar beneden te zien, diegenen die veel hebben vertellen het juist niet. Je zal ook altijd wat mensen hebben die trollen en >1 mio opgeven.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:54:
Binance app werkt niet goed, meer mensen last van?
Klopt.Mooya schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:00:
Hebben meerdere mensen hun Litecoin Cash al geclaimd?
Ik zit diverse stappenplannen te lezen en als eerste is het belangrijk dat je coins tijdens de fork in een wallet zitten waarbij je de keys kan exporteren.
Mijn coins zitten in een Ledger Nano wallet. Volgens mij is het daarbij niet mogelijk om de keys te exporteren.
Kan ik dus mijn litecoin cash coins niet claimen?
[ Voor 11% gewijzigd door Stoffa op 20-02-2018 10:04 ]
Verwijderd
Als ik in Hollywood of Hillywood zou werken zou ik een film maken over de bitcoin. Net als die over FB. Zal zeker aanslaan als het verhaal een beetje sterk is.JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:59:
[...]
stel je voor, bankoverval:
Give me al your bitcoins! staan ze daar met hun sportzakken
Verwijderd
Neen. De ledger geeft geen toegang tot je private keys voor een fork.Mooya schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:00:
Hebben meerdere mensen hun Litecoin Cash al geclaimd?
Ik zit diverse stappenplannen te lezen en als eerste is het belangrijk dat je coins tijdens de fork in een wallet zitten waarbij je de keys kan exporteren.
Mijn coins zitten in een Ledger Nano wallet. Volgens mij is het daarbij niet mogelijk om de keys te exporteren.
Kan ik dus mijn litecoin cash coins niet claimen?
VEN is eigenlijk al doorgebroken nu beursgenoteerde bedrijven het gaan gebruikenjorisdeket schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:49:
[...]
VEN blijft voor mij altijd nog een hype munt. Deze jonge markt is teveel gebaseerd op de prijs en niet op de techniek. Schaapjes gedrag in mij ogen. Toekomst zal het uitwijzen. Nu is het allemaal iets teveel twitter telegram gehalte...Dit heeft niks met gunnen te maken. Gun het jullie van harte als VEN doorbreekt mainstream. Zie het alleen niet zo 123 gebeuren.
Tja, niet alles in 1x is mijn advies.zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:53:
Damn ICX zwaar naar beneden en Ven dik omhoog. Gister te vroeg omgewisseld. Blijft moeilijk inschatten.
haha ok, nou goed om de volgende keer in de gaten te houdenVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:06:
[...]
Neen. De ledger geeft geen toegang tot je private keys voor een fork.
Je had ze ten tijde van de fork op een software wallet moeten zetten.
Ik heb op de piek verkocht en vervolgens stond ie een paar tellen later alweer 5% hoger en nu weer 5% lager.Therapy777 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:46:
Zou dit het piekje zijn voor vandaag bij VEN?
Vraag is sowieso of je wat gemist hebt hoor. As we speak staat de koers van LCC misschien op 7.34 dollar, maar naar mijn weten heeft nog niemand succesvol LCC weten te claimen middels de wallet. En als dat wel zo is, dan accepteert Yobit nog altijd geen LCC deposits.Mooya schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:11:
[...]
haha ok, nou goed om de volgende keer in de gaten te houden
Met 100 LCC coins vind ik het nog wel de moeiteStoffa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:15:
[...]
Vraag is sowieso of je wat gemist hebt hoor. As we speak staat de koers van LCC misschien op 7.34 dollar, maar naar mijn weten heeft nog niemand succesvol LCC weten te claimen middels de wallet. En als dat wel zo is, dan accepteert Yobit nog altijd geen LCC deposits.
Met andere woorden: alleen diegenen die ten tijde van de hardfork LTC op Yobit hadden staan kunnen daar nu handelen met hun LCC.
Verwijderd
Dat was idd een leuke 7,5k dollar geweest...Mooya schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:18:
[...]
Met 100 LCC coins vind ik het nog wel de moeite
Nee, 10 LTC wordt 100 LCCVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:20:
[...]
Dat was idd een leuke 7,5k dollar geweest...
[ Voor 0% gewijzigd door Mooya op 20-02-2018 10:22 . Reden: typo ]
Verwijderd
Sorry ik las 100 LTC... My badMooya schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:21:
[...]
Nee, 10 LTC wordt 100 LCC![]()
Maar 750 euro was ook leuk
Zeker, maar ik probeer aan te geven dat de huidige koers bitter weinig zegt. Ik denk dat de floodgates open gaan als iedereen straks zijn LCC kan claimen en kan verhandelen op Yobit, denk dat er weinig over blijft van de huidige koers.Mooya schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:18:
[...]
Met 100 LCC coins vind ik het nog wel de moeite
Verwijderd
Das een feit. Dan wordt er 90% lcc gedumpt als een malle.Stoffa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:23:
[...]
Zeker, maar ik probeer aan te geven dat de huidige koers bitter weinig zegt. Ik denk dat de floodgates open gaan als iedereen straks zijn LCC kan claimen en kan verhandelen op Yobit, denk dat er weinig over blijft van de huidige koers.
zoals ik zei niet exact het bedragD-Ed schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:28:
[...]
Echt? Op een forum gaan vragen naar hoeveel mensen uit crypto halen..? Hoe oud ben je eigenlijk?
Gewoon lekker in percentages of deel van je pf praten.. Ik ben persoonlijk met een laag bedrag begonnen maar heb er toch een leuk bedrag uit kunnen halen. Jij?
Voorlopig ben ik nog niet klaar met crypto. Het kost me weinig/niks en kan eigenlijk alleen maar geld opleveren als het goed gaat. De spaarrekening doet niet zoveel helaas dus dan maar een ander gokje nemenRyan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:00:
[...]
mee eens, als ik meer had gehad was ik waarschijnlijk al uitgestapt en had ik hier niet meer gepostDus als jullie mij hier niet meer zien dan weet je dat ik het goed gedaan heb. Tot die tijd zoek ik hier mijn troost
ja duidelijk.Stoffa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:23:
[...]
Zeker, maar ik probeer aan te geven dat de huidige koers bitter weinig zegt. Ik denk dat de floodgates open gaan als iedereen straks zijn LCC kan claimen en kan verhandelen op Yobit, denk dat er weinig over blijft van de huidige koers.
Hoe snel ging dat toen met IGNIS? Hoop zelf dat ik, als ik snel mn LCC verkoop, een paar dollar per LCC kan vangen nog.spokje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:26:
Net zoals IGNIS, die was ineens 17 dollar. Totdat het beschikbaar was op de exchanges, en daardoor staat ie nu op 21 eurocent. Dusja, dat gaat met LCC ook gebeuren.
Ja okay, maar... Waarom...? Wat maakt het bezoeken van dit forum voor jou leuker/fijner als je weet hoeveel mensen 'ongeveer' winst of verlies hebben?? Iedereen kan hier meelezen en ja.. Via social engineering kunnen kwaadwillende heel veel te weten komen.. Met dit soort verzoeken help je de 'bad guys' een handje in mijn ogen..JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:30:
[...]
zoals ik zei niet exact het bedrag
je kan toch meedelen: -1K +1K of - 5K of +5K
Verwijderd
Je kunt ze altijd nog op marktplaats zetten voordat yobit een send/withdrawal wallet heeftStoffa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:32:
[...]
Hoe snel ging dat toen met IGNIS? Hoop zelf dat ik, als ik snel mn LCC verkoop, een paar dollar per LCC kan vangen nog.
M'n long term hodl's uit ICO's en airdropsJustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:54:
[ Voor 11% gewijzigd door nAffie op 20-02-2018 12:32 ]
meh.
Kijk dit vind ik super interessant. Kun je wat meer vertellen over hoe lang je bijvoorbeeld deze airdrops hebt vastgehouden, hoeveel ze zijn gestegen of wat de beste stijgers zijn? Is dit allemaal uit airdrops waarbij je je registreert, ETH address opgeeft en eventueel wat social media taken uitvoert (delen, like, tweeten etc) ?nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:36:
[...]
M'n long term hodl's uit ICO's en airdrops
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de rest heb ik wat ETH en BTC op Bittrex en Binance staan voor m'n botjes om mee te traden.Totaal iets meer dan 1 BTC.
En ongeveer 0.72 BTC in een paper wallet.
Ach nog maar de helft over en boem! Daar ging hij al.ggj87 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:38:
Pff sellwall van 1000 LTC op GDAX. Dan zal hij nog wel wat harder zakken denk ik..
De airdrops zijn ETHlend en Candy, ik heb er beide keren niet om gevraagd, maar toch stonden ze opeens in een ETH wallet.Elegy123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Kijk dit vind ik super interessant. Kun je wat meer vertellen over hoe lang je bijvoorbeeld deze airdrops hebt vastgehouden, hoeveel ze zijn gestegen of wat de beste stijgers zijn? Is dit allemaal uit airdrops waarbij je je registreert, ETH address opgeeft en eventueel wat social media taken uitvoert (delen, like, tweeten etc) ?
meh.
Hoeveel heb je er ~ in geinvesteerd? Of heb je echt al je geinvesteerde ETH's er weer uit gehaald... Goede portfolio hoor! Nette ROI lijkt mij.nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:36:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de rest heb ik wat ETH en BTC op Bittrex en Binance staan voor m'n botjes om mee te traden.Totaal iets meer dan 1 BTC.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
GLA ziet er wel heel leuk uit hoor. Wil er zelf ook een boel van inslaan.Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:56:
Ik ken gewoon 0 van die ICO's uit je PF. Hele andere wereld nog dus.
Ik heb gespreid in september en oktober misschien totaal 700 of 800 euro naar BTC omgezet en daar mee begonnen. Ben dus geen daytrader of crypto expert, maar was erg geïnteresseerd in automatisch traden met behulp van een bot. Daarnaast heb ik wat crypto verdiend door later reseller te worden van de bot die ik gebruik. Bijna al m'n verdiensten voer ik aan de bots en ICO's, waar ik dus weer winst uithaal en opnieuw investeer, of long term hold.hmr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Hoeveel heb je er ~ in geinvesteerd? Of heb je echt al je geinvesteerde ETH's er weer uit gehaald... Goede portfolio hoor! Nette ROI lijkt mij.
meh.
telcoin heb ik ook.. maar dan "slechts" 26000 hahahanAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:36:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben wel nieuwsgierig naar de bots. Stel je had die afgelopen week op btc op gdax gezet. Had je dan meer winst gehad dan met hodlen? Zou je me tevens een linkje oid kunnen geven naar een bot die werkt op gdax? Het liefst met gui.nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Ik heb gespreid in september en oktober misschien totaal 700 of 800 euro naar BTC omgezet en daar mee begonnen. Ben dus geen daytrader of crypto expert, maar was erg geïnteresseerd in automatisch traden met behulp van een bot. Daarnaast heb ik wat crypto verdiend door later reseller te worden van de bot die ik gebruik. Bijna al m'n verdiensten voer ik aan de bots en ICO's, waar ik dus weer winst uithaal en opnieuw investeer, of long term hold.
Moet nog steeds de eerste coin kopen op een exchange die ik long term wil holden. Daytraden begin ik niet aan, wel een paar keer geprobeerd, maar daar heb ik het geduld en de zenuwen gewoon niet voor.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Thanks! zo dit geeft me toch meer gevoel om nog meer in te pompennAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Ik werk met ProfitTrailer, deze is er alleen voor Bittrex, Binance of Poloniex. Ik trade met BTC, ETH en USDT als basis, verspreid over 2 exchanges, waarbij het de bedoeling is om deze te laten groeien.AtlAntA schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:08:
[...]
Ben wel nieuwsgierig naar de bots. Stel je had die afgelopen week op btc op gdax gezet. Had je dan meer winst gehad dan met hodlen? Zou je me tevens een linkje oid kunnen geven naar een bot die werkt op gdax? Het liefst met gui.
meh.
Bedankt voor je antwoord. En inderdaad je dayjob op kunnen zeggen terwijl je bot een fatsoenlijk inkomen genereert lijkt me ook fantastisch vandaar mijn interesse.nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:21:
[...]
Ik werk met ProfitTrailer, deze is er alleen voor Bittrex, Binance of Poloniex. Ik trade met BTC, ETH en USDT als basis, verspreid over 2 exchanges, waarbij het de bedoeling is om deze te laten groeien.
Gemiddeld groeit dit met ongeveer 1% per dag. Soms wat meer, soms wat minder, soms doet BTC het beter, soms ETH of USDT.
Maar ik wil straks gewoon genoeg hebben staan zodat dit echt passief inkomen wordt (waar je zelf de volledige controle over hebt) en ik m'n dayjob gedag kan zeggen.
Helaas plunder ik nu nog iets vaak m'n exchange wallets om ETH in ICO's te stoppen...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Als ik naar die live demo kijk vind ik de resultaten niet indrukwekkend met een last week profit van 2.91usd, en al helemaal niet als je naar de wallet inhoud kijkt.nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:21:
[...]
Ik werk met ProfitTrailer, deze is er alleen voor Bittrex, Binance of Poloniex. Ik trade met BTC, ETH en USDT als basis, verspreid over 2 exchanges, waarbij het de bedoeling is om deze te laten groeien.
Gemiddeld groeit dit met ongeveer 1% per dag. Soms wat meer, soms wat minder, soms doet BTC het beter, soms ETH of USDT.
Maar ik wil straks gewoon genoeg hebben staan zodat dit echt passief inkomen wordt (waar je zelf de volledige controle over hebt) en ik m'n dayjob gedag kan zeggen.
Helaas plunder ik nu nog iets vaak m'n exchange wallets om ETH in ICO's te stoppen...
Trade niet teveel pairs, zet laag in (de bot gebruikt DCA om het gemiddelde omlaag te brengen door de dubbelen wanneer een coin in waarde dropt, dus je initiële aankoop kan soms tot 512x je eerste inleg worden, afhankelijk van je instellingen en budget natuurlijk)AtlAntA schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:27:
[...]
Bedankt voor je antwoord. En inderdaad je dayjob op kunnen zeggen terwijl je bot een fatsoenlijk inkomen genereert lijkt me ook fantastisch vandaar mijn interesse.![]()
Zijn er nog obvious pitfalls bij het gebruik van een bot?
meh.
[ Voor 97% gewijzigd door RideWithUz op 20-02-2018 11:48 ]
SPiET
jezelf als zeer triest omschrijven lijkt mij niet de juiste verwoording. je kan beter de situatie zeer triest noemenspietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:48:
Ik ben gewoon zeer triest dat ik niet eerder in het btc verhaal en dergelijke ben ingestapt. Ken BTC al jaren maar nooit aan gedacht om die aan te kopen enzDOH!
Mij meermaals al veel vervloekt :-)
Herkenbaar helaasspietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:48:
Ik ben gewoon zeer triest dat ik niet eerder in het btc verhaal en dergelijke ben ingestapt. Ken BTC al jaren maar nooit aan gedacht om die aan te kopen enzDOH!
Ach, put hoop uit de gedachte dat ik ergens in 2013 voor 1000 euro aan bitcoins heb willen kopen op een Nederlandse website en het geld ook al had overgemaakt. De volgende dag kreeg ik het bericht dat er onvoldoende voorraad was en toen heb ik de bestelling maar geannuleerd en het geld terug laten storten. Natuurlijk nooit meer naar om gekeken.... Als er gewoon voorraad was geweest.......spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:48:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja je hebt helemaal gelijk.nemesis2212 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:49:
[...]
jezelf als zeer triest omschrijven lijkt mij niet de juiste verwoording. je kan beter de situatie zeer triest noemen
SPiET
Oh ja dat moet ook heel zuur zijn geweest.hmr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:50:
[...]
Ach, put hoop uit de gedachte dat ik ergens in 2013 voor 1000 euro aan bitcoins heb willen kopen op een Nederlandse website en het geld ook al had overgemaakt. De volgende dag kreeg ik het bericht dat er onvoldoende voorraad was en toen heb ik de bestelling maar geannuleerd en het geld terug laten storten. Natuurlijk nooit meer naar om gekeken.... Als er gewoon voorraad was geweest.......
SPiET
Ja maar jij hebt, als ik het goed hebt gelezen al heel veel fiat ingestoken niet?JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:51:
het is nog zeker niet te laat o in te stappen... ben ook maar sinds december 2017 ingestapt en ik mag niet klagen ( 3x klop) en ik ben zeker geen cryptoExpert!
SPiET
Als je nu in zou stappen ben je er nog steeds eerder bij dan +- 99% van de bevolking.spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:48:
Ik hoorde laatst een reclame spot op de radio waar cryptocurrency in genoemd werdt. Ik denk niet dat je moet onderschatten dat het aantal mensen dat uberhaubt durft in te stappen in crypto wellicht eens sterk tegen kan vallen. Er zijn ook nog best wel veel drempels, het aanschaffen en op een veilige locatie opslaan van die dingen is niet simpel, het omzetten naar euro's die op je bankrekening staan is niet simpel etc.Grotman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:54:
[...]
Als je nu in zou stappen ben je er nog steeds eerder bij dan +- 99% van de bevolking.
€€€ op de bank brengt niks op in tegendeel je moet er zelf ervoor betalen. ik zelf investeer in vastgoed en met de winst dat ik eruit haal gaat een deel naar Crypto en terug in vastgoed.spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:51:
[...]
Ja maar jij hebt, als ik het goed hebt gelezen al heel veel fiat ingestoken niet?
Achteraf is alles zo makkelijk :-)spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:48:
Dat is nu wel zo indd, maar ga er maar vanuit dat ook dat gaat veranderen, misschien met tussenpersonen in de vorm van bedrijven die de zorgen wegnemen bijv.Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:58:
[...]
Ik hoorde laatst een reclame spot op de radio waar cryptocurrency in genoemd werdt. Ik denk niet dat je moet onderschatten dat het aantal mensen dat uberhaubt durft in te stappen in crypto wellicht eens sterk tegen kan vallen. Er zijn ook nog best wel veel drempels, het aanschaffen en op een veilige locatie opslaan van die dingen is niet simpel, het omzetten naar euro's die op je bankrekening staan is niet simpel etc.
Haha dat is ook waarGrotman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:54:
[...]
Als je nu in zou stappen ben je er nog steeds eerder bij dan +- 99% van de bevolking.
SPiET
Klopt, daar zijn ze heel hard mee bezig...Litecoin met bitpay, Ethos met haar universele wallet, de Robin Hood exchange die er aan zit te komen...spokje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Dat is nu wel zo indd, maar ga er maar vanuit dat ook dat gaat veranderen, misschien met tussenpersonen in de vorm van bedrijven die de zorgen wegnemen bijv.
Ik heb dit met drie collega's meegemaakt. Het leek allemaal zo moeilijk en ingewikkeld maar toen ze eenmaal wat gekocht hadden zeiden ze dat het best simpel is eigenlijk.Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:58:
[...]
Ik hoorde laatst een reclame spot op de radio waar cryptocurrency in genoemd werdt. Ik denk niet dat je moet onderschatten dat het aantal mensen dat uberhaubt durft in te stappen in crypto wellicht eens sterk tegen kan vallen. Er zijn ook nog best wel veel drempels, het aanschaffen en op een veilige locatie opslaan van die dingen is niet simpel, het omzetten naar euro's die op je bankrekening staan is niet simpel etc.
En daarmee ook een gedeelte van je mogelijke winst. Geld verdienen is nooit makkelijk, en investeringen zijn nooit zonder risico.spokje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Dat is nu wel zo indd, maar ga er maar vanuit dat ook dat gaat veranderen, misschien met tussenpersonen in de vorm van bedrijven die de zorgen wegnemen bijv.
Ben ik nu de enige die zich niet van de indruk kan ontdoen dat jij hier gewoon wat zieltjes komt vangen voor jouw zogezegde superbot? En dat daar een niet onbelangrijk deel van je inkomsten vandaan komt? Als je naar de review van die bot kijkt is het ook allemaal gewoonweg te mooi om waar te zijn. Zelfs een kleuter haalt daarmee dagelijks 1%, zo lijkt. Het zal welnAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Trade niet teveel pairs, zet laag in (de bot gebruikt DCA om het gemiddelde omlaag te brengen door de dubbelen wanneer een coin in waarde dropt, dus je initiële aankoop kan soms tot 512x je eerste inleg worden, afhankelijk van je instellingen en budget natuurlijk)
Trade geen shitcoins of pump&dump coins (die kan je excluden middels diverse filters of werk met een whitelist).
Als je meer wilt weten ben je van harte welkom in m'n telegram groepje, de slowchat moet natuurlijk wel de slowchat blijven...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
en door af en toe "domme" vragen te stellen in de forum leer je ook heel wat. ( ik kan er wat van zeggen)Lawwie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:02:
[...]
En daarmee ook een gedeelte van je mogelijke winst. Geld verdienen is nooit makkelijk, en investeringen zijn nooit zonder risico.
Als je echt in crypto wil investeren en je bent een computernoob, dan neem je ook wel even de tijd om zelf informatie te vergaren of je door anderen in te lichten over hoe je het dient in te richten etc.
Ik vraag mij af hoe zij fiat gaan regelen, volgens mij moet je dan wel aan een hoop voorwaarden voldoen? Het ziet er wel mooi uit en de social feature vind ik ook wel geinig ja.Rezje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:27:
Blockport blijft ook maar gaan zeg!
bijna x3 in 3 dagen tijd. Mooi Nederlands project.
Nog meer mensen in Blockport? kan de nieuwe Coinbase worden.
Domme vragen bestaan nietJustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:04:
[...]
en door af en toe "domme" vragen te stellen in de forum leer je ook heel wat. ( ik kan er wat van zeggen)
MAN is een ontzettend toffe technologie, zeker de moeite waard om in te lezen.Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:56:
Ik ken gewoon 0 van die ICO's uit je PF. Hele andere wereld nog dus.
Had ik ook, dacht dat het allemaal te hoog gegrepen was.. Wallets exchanges koersen.. en nu zit ik op 5 exchanges en heb ik een aardige HODL PF en zit wat te daytraden met rond de 50-100euro winst per dag wat ik in nieuwe coins stop met leuke potentie. Spijt dat ik niet eerder ben begonnen maar je moet er het beste van zien te maken.soulcrusher schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:01:
[...]
Ik heb dit met drie collega's meegemaakt. Het leek allemaal zo moeilijk en ingewikkeld maar toen ze eenmaal wat gekocht hadden zeiden ze dat het best simpel is eigenlijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq