[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.089 views

Onderwerpen

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:18:
[...]

LendConnect bedoel ik ja. Vooral vasthouden ;-)
Haha, het verbaast me echt dat er nog mensen te vinden zijn die na het BitConnect-fiasco daarin investeren. Geeft wel aan hoe greedy mensen kunnen zijn, lelijke eigenschap.

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 11:56
2000%, Utrust op piek van 1.83$
Alles is mogelijk als je een beetje inleest en wat munten schuift op basis van een strategie.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaïr.exe op 20-02-2018 00:23 ]

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
shovelhead1340 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:20:
[...]

Niet zo moeilijk toch?
Bitcoin gekocht op €200 bijvoorbeeld?
Tuurlijk grapjas... Zolang zitten die gasten er niet in hoor.

• Mozes123
Bmfd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:22:
[...]

Haha, het verbaast me echt dat er nog mensen te vinden zijn die na het BitConnect-fiasco daarin investeren. Geeft wel aan hoe greedy mensen kunnen zijn, lelijke eigenschap.
Ja, ik zag gisteren nog een facebook makker dit nog hypen.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Jaïr.exe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:23:
[...]

2000%, Utrust op piek van 1.83$
Alles is mogelijk als je een beetje inleest en wat munten schuift op basis van een strategie.
Je brengt het als wijsheid maar eigenlijk had je gewoon mazzel? Beetje inlezen en schuiven voor 2000%? 8)7
Zelfoverschattig is killing in dit 'vak'. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
IOTA kon je in november/december leuk op meeliften, van die winst had je TRX kunnen kopen voor $0,004 per stuk. Die kon je dan weer verkopen op ongeveer $0,18 (tenminste, dat deed ik).

Zo heb ik veel meer dan 1000% winst kunnen pakken vanaf zomer 2017.. Heb er nu een flinke computer van gekocht, staat geld op spaarrekening en met de andere helft handel en hodl ik wat door (inleg x zeven eruit gehaald en met de rest dus door).

Edit: Deze route is een simpele samenvatting van mijn avontuur. IOTA heb ik ook diep zien zakken toen ik er een leuk aantal van had maar dus ook zien stijgen en deel daarvan door geïnvesteerd.

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 20-02-2018 00:31 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:45
Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:26:
[...]

Tuurlijk grapjas... Zolang zitten die gasten er niet in hoor.
Zelfgemined, toen dat nog lucratief was op 'n paar GPU's ;)

• Crypts
D-Ed schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:29:
[...]

IOTA kon je in november/december leuk op meeliften, van die winst had je TRX kunnen kopen voor $0,004 per stuk. Die kon je dan weer verkopen op ongeveer $0,18 (tenminste, dat deed ik).

Zo heb ik veel meer dan 1000% winst kunnen pakken vanaf zomer 2017.. Heb er nu een flinke computer van gekocht, staat geld op spaarrekening en met de andere helft handel en hodl ik wat door (inleg x zeven eruit gehaald en met de rest dus door).
Met alle respect want het zijn leuke winsten maar 1000% komt niet overeen met x7. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Mozes123
anboni schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:29:
[...]

Zelfgemined, toen dat nog lucratief was op 'n paar GPU's ;)
Dan was je er vroeg bij, proficiat :) . Voor de rest is het hier gewoon grootspraak denk ik :)

• Mozes123
D-Ed schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:29:
[...]

Edit: Deze route is een simpele samenvatting van mijn avontuur. IOTA heb ik ook diep zien zakken toen ik er een leuk aantal van had maar dus ook zien stijgen en deel daarvan door geïnvesteerd.
En waar heb je zwaar op verloren?

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Trusten.

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:32:
[...]

Met alle respect want het zijn leuke winsten maar 1000% komt niet overeen met x7. :P
Klopt, die x zeven is wat ik eruit heb gehaald ;)

• D-Ed
  • Niet online
Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:34:
[...]

En waar heb je zwaar op verloren?
Euh.. Ik kijk naar het totaal.. Ik heb dus alleen ‘winst’ tot nu.. Natuurlijk ook uit aantal trades verlies maar geen ‘zware verliezen’..

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 23-01 11:56
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:28:
[...]

Je brengt het als wijsheid maar eigenlijk had je gewoon mazzel? Beetje inlezen en schuiven voor 2000%? 8)7
Zelfoverschattig is killing in dit 'vak'. ;)
Het was ook mazzel, las namelijk dat het gewoon ordinair gokken was dus ging ermee in zee :)
Met het schuiven zit natuurlijk wat meer in maar zulke strategieën zijn al te vaak herhaald in deze topic haha

• Crypts
D-Ed schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:44:
[...]

Klopt, die x zeven is wat ik eruit heb gehaald ;)
Inleg keer 7 is nog geen 1000%. Ik pik dit er even uit omdat het met crypto's vaak uitdraait op verpissen zoals iemand al zei. No offense maar ik probeer juist heel eerlijk te zijn over wat ik doe, waarom en hoe. Dat ik daarmee geen giga winsten behaal zal me worst wezen, winst is winst en er is echt best een goede boterham mee te verdienen mits je het op de goede manier doet. Teveel mensen laten zich leiden door dit soort verhalen en nogmaals dat is niet persoonlijk maar een keertje mazzel maakt geen business of vast inkomen. Dat is ook niet wat je zegt maar het kan mensen wel op het verkeerde been zetten. ;)
Jaïr.exe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:49:
[...]

Het was ook mazzel, las namelijk dat het gewoon ordinair gokken was dus ging ermee in zee :)
Met het schuiven zit natuurlijk wat meer in maar zulke strategieën zijn al te vaak herhaald in deze topic haha
Zelfde hier, domme 'pech'.

[ Voor 18% gewijzigd door Crypts op 20-02-2018 01:05 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
En alweer op $11.500. We klimmen hard omhoog uit het dal nu alle FUD rond Bitcoin weg is en het Chinese nieuwjaar voorbij is (in Korea betalen ze al 12k voor BTC).

Waar is dat grafiekje van koersverloop van de afgelopen jaren? :P

De mensen die een paar weken geleden schreeuwden dat BTC is ingehaald en dat een alt de koppositie gaat overnemen, hoor je nergens meer. BTC dominance is afgelopen weken dan ook met 5% gestegen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
Whut, om 3 uur gaan slapen met LTC op 180 euro,nu plots 195 :-P Bedankt China?

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Was toch een te verwachten stijging richting 26 februari.
We zullen eind deze week ergens rond de €215 moeten zitten...

ondertussen wordt de €200 al aangetikt. oOo

[ Voor 16% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-02-2018 07:08 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:30:
[...]

Ja en die day traders hebben ook een groot gedeelte van de bounce gemist. Ben ik zuur? Nee maar vind het wel leuk om mensen die een grote mond hebben te confronteren met hun uitspraken achteraf. Net zoals degenen die beweerden dat we zeker naar 5K zouden gaan. Hoor je ook niks meer van.
Je praat weer eens onzin.

• somfortiwan
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:01:
Was toch een te verwachten stijging richting 26 februari.
We zullen eind deze week ergens rond de €215 moeten zitten...

ondertussen wordt de €200 al aangetikt. oOo
Kan je ook zeggen hoeveel hij gaat zakken? Dan kan ik meteen sell en buy orders zetten om maximale winst te nemen.

Ik ga mezelf editten voor ik te agressief over kom: ik weet ook dat er hype is rond de 26ste, maar zo'n statements als 'natuurlijk gaan we naar 215, dat heb ik hier al 100 keer gezegd', komen wat betweterig over. Ach, ik zal prikkelbaar zijn door het gebrek aan slaap...

[ Voor 25% gewijzigd door somfortiwan op 20-02-2018 07:23 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

somfortiwan schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:17:
[...]

Kan je ook zeggen hoeveel hij gaat zakken? Dan kan ik meteen sell en buy orders zetten om maximale winst te nemen
Nee, maar als je mij nodig hebt voor advies in plaats van zelf bronnen en onderbouwingen te zoeken, dan zou ik ze per direct aan mij verkopen ... bied je €195 / stuk ... handelen we dat nu af.
Kennelijk is dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je...overweeg het maar, hoef je je ook niet druk te maken over verliezen.

-- biedt zijn excuses aan --

[ Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-02-2018 07:35 ]

• somfortiwan
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:19:
[...]

Nee, maar als je mij nodig hebt voor advies in plaats van zelf bronnen en onderbouwingen te zoeken, dan zou ik ze per direct aan mij verkopen ... bied je €195 / stuk ... handelen we dat nu af.
Kennelijk is dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je...overweeg het maar, hoef je je ook niet druk te maken over verliezen.
Ik maak me helemaal nergens druk in, ik deelde gewoon mijn enthousiasme maar dat mag duidelijk niet.

Ik zal gewoon terug on topic gaan en in de toekomst zwijgen: VEN is bagger en Lambo's zijn cool.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

somfortiwan schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:27:
[...]

Ik maak me helemaal nergens druk in, ik deelde gewoon mijn enthousiasme maar dat mag duidelijk niet.

Ik zal gewoon terug on topic gaan en in de toekomst zwijgen: VEN is bagger en Lambo's zijn cool.
Dan wil ik bij deze mijn excuses aanbieden ... ik las het anders dan het bedoeld was.
Ik heb mijn mening gebaseerd op verwachtingen gisteravond al gedeeld .... je zou die post even kunnen terugzoeken. Je hebt er niet veel aan, maar niemand weet het ... ;)

Nogmaals .. mijn excuses.

• somfortiwan
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:34:
[...]

Dan wil ik bij deze mijn excuses aanbieden ... ik las het anders dan het bedoeld was.
Ik heb mijn mening gebaseerd op verwachtingen gisteravond al gedeeld .... je zou die post even kunnen terugzoeken. Je hebt er niet veel aan, maar niemand weet het ... ;)

Nogmaals .. mijn excuses.
No worries, uiteindelijk zijn we toch LiteCoin vriendjes, zand er over.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:13
Vorige week toch handig gedaan door de winst op HTMLcoin naar Btc te zetten en VEN te kopen op +- 4dollar (nu 6.72 dollar :) )

Het plan is om rond de 24/25-2 Ven weer naar btc om te zetten en dan weer in de dip te kopen.
Iemand nog tip en tricks hierop ?

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 01:01:
[...]

Inleg keer 7 is nog geen 1000%. Ik pik dit er even uit omdat het met crypto's vaak uitdraait op verpissen zoals iemand al zei. No offense maar ik probeer juist heel eerlijk te zijn over wat ik doe, waarom en hoe. Dat ik daarmee geen giga winsten behaal zal me worst wezen, winst is winst en er is echt best een goede boterham mee te verdienen mits je het op de goede manier doet. Teveel mensen laten zich leiden door dit soort verhalen en nogmaals dat is niet persoonlijk maar een keertje mazzel maakt geen business of vast inkomen. Dat is ook niet wat je zegt maar het kan mensen wel op het verkeerde been zetten. ;)

[...]

Zelfde hier, domme 'pech'.
Je leest mijn post niet zo goed.. Mijn totale inleg is zelfs (op het hoogtepunt) x 27 geweest.. Vlak voordat de echte dip in januari begon heb ik er die zeven x inleg uitgehaald.. Met de rest ben ik verder gegaan (en dus ook de ‘crash’ meegemaakt..).

Ik heb alles reeds eerder toegelicht.. bij elkaar opgeteld is het niet alleen geluk geweest maar ben ik op de ‘redelijk juiste momenten’ overgestapt van de ene naar de andere coin (met IOTA en TRX de grootste klappers gemaakt.. Mijn eerste TRX had ik gratis uit de AirDrop en die heb ik het grootste deel bijgekocht toen ze nog maar een halve cent waren..).

Natuurlijk komt er ook geluk bij kijken omdat ik optimaal gebruik kon maken van de grote piek van nov/dec... Maar ik heb toch zelf de keus gemaakt om een flink deel te cashen en dat geld te gebruiken voor ‘real life stuph’ ;)

Edit: Overigens doe ik totaal niet mee met die wedstrijdjes en probeer ik juist op een aangename manier iets toe te voegen aan dit topic. Op dit moment baal ik ook dat IOTA iets meer dan $2,- waard is aangezien mijn grootste deel van portfolio uit IOTA bestaat. Maar goed. Ik heb de tijd..

[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 20-02-2018 08:16 ]

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-01 13:27
-7K verlies goedgemaakt in 3 2 weken,...dat is heerlijk wakker worden ;-).

[ Voor 5% gewijzigd door daddycewl op 20-02-2018 08:14 ]

Verwijderd

Geen idee waarom maar reddcoin maakt me toch een bullrun hey... 23% 25% 30% in een uur

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2018 08:41 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:02:
[...]
Ik zit er ook in. Sowieso ook een munt voor de langere termijn.
Heb nu VEN, NEO en WTC. Allen doen het uitstekend.
Oh ja, ik heb ook nog NANO, daarover zwijgen we maar best 8)7
WCT -> NIET WTC.

Verwijderd

HoppyF schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:02:
[...]

Groeien?
Ze zijn juist gedaald in BTC, iets van 23k nu.
3x niks.
WCT he, niet WTC.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

daddycewl schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:07:
-7K verlies goedgemaakt in 3 2 weken,...dat is heerlijk wakker worden ;-).
En wat is je mening nu ga je nog door of heb je het gehad met crypto?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Begint hier toch ook te jeuken om net voor het Vechain rebranding event mijn coins weg te doen. Heb ook wel het idee dat ze gaan dippen, kan ik weer goedkoper inkopen. Maar het zou maar eens net omgekeerd moeten zijn :s

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Als je in 2/3 weken 7k winst kan maken dan zou het wel dom zijn om te stoppen. Als je het moeilijk hebt met verlies dan ben je nog niet klaar voor de crypto/beurs. Je kan niet altijd winst maken

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 20:27
Wie van jullie doen er mee aan de upcoming ZCL/BTC fork naar BTCP? Zal flink gaan stijgen komende dagen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:23
Trekken de alts nu weer een beetje bij? Of trekt de btc ze nog meer de grond in?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Tether genoeg cash reserve maar moet mogelijk toch sluiten https://cointelegraph.com...-could-still-be-shut-down

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:58
Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:41:
Begint hier toch ook te jeuken om net voor het Vechain rebranding event mijn coins weg te doen. Heb ook wel het idee dat ze gaan dippen, kan ik weer goedkoper inkopen. Maar het zou maar eens net omgekeerd moeten zijn :s
tja dat is de gok laat ze wel staan eerst ff 2 uurtjes sporten zien we wel weer waar het staat als ik thuis ben

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:41:
[...]

Als je in 2/3 weken 7k winst kan maken dan zou het wel dom zijn om te stoppen. Als je het moeilijk hebt met verlies dan ben je nog niet klaar voor de crypto/beurs. Je kan niet altijd winst maken
Ben benieuwd of hij er ook zo over denkt

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
bie100 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:43:
[...]

tja dat is de gok laat ze wel staan eerst ff 2 uurtjes sporten zien we wel weer waar het staat als ik thuis ben
Ik doe ze ook zeker nog niet weg, aankondiging BMW zit er hoogstwaarschijnlijk nog aan te komen de komende dagen.

• Rebbelx
bie100 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:43:
[...]

Lol bedoelde wel nu nog niet.. Event is pas de 26ste dacht ik. Maw ik laat zeker nog tem de 24ste staan

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok btc is voorbij de 11.2k waar hij eergister flink van onderuit ging. Wat denken jullie dat het volgende punt is waar hij flink gaat dippen?

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 22:35
De ReddCoin gaat ineens heel hard. Niet dat ik dat erg vind:) Maar weet iemand waarom, of is dit een pump en dump?

• JustSys
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:45:
Ok btc is voorbij de 11.2k waar hij eergister flink van onderuit ging. Wat denken jullie dat het volgende punt is waar hij flink gaat dippen?
Dat weet zelfs “Satoshi Nakamoto“ niet ;)

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:43
rixhting de 12k, die gaan we vandaag iig wel (bijna) aantikken.

Verwijderd

Wurmpje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:46:
De ReddCoin gaat ineens heel hard. Niet dat ik dat erg vind:) Maar weet iemand waarom, of is dit een pump en dump?
Viel mij ook al op! Geen idee wat daar aan de hand is. Lekker laten gaan

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:58
Wurmpje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:46:
denk het wel

• pirodr01
Dippen weet ik niet, maar denk dat we nog wel even rond de 11.5K blijven schommelen gezien daar behoorlijk wat weerstand zat in de weg omlaag.

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-01 13:27
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Op het dieptepunt dacht ik zoiets als: "waar ben ik aan begonnen!" "hoe heb ik zo stom kunnen zijn" "why me!" "ik verkoop alles, accepteer mijn verlies en nooit meer crypto's".

Nu voelt het alweer veel anders,....en i'll stick to my bitties! _/-\o_

• Rebbelx
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:47:
[...]

Viel mij ook al op! Geen idee wat daar aan de hand is. Lekker laten gaan
Zelfde met Crypterium...Is ook +25% laatste uur.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13
Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:51:
[...]

Zelfde met Crypterium...Is ook +25% laatste uur.
Heb ik er ook 95 van 8)

Staat echter nog niet officieel op een exchange?

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-01 21:48
Mensen hebben het licht gezien misschien? ;) Laat het maar weer lekker als een malle stijgen allemaal, maar het liefst wel enigszins gedoseerd... want anders "crasht" de boel natuurlijk weer gemakkelijker.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:02
Damn ICX zwaar naar beneden en Ven dik omhoog. Gister te vroeg omgewisseld. Blijft moeilijk inschatten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Rebbelx
Nopheros schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:52:
[...]

Heb ik er ook 95 van 8)

Staat echter nog niet officieel op een exchange?
Tuurlijk wel, Etherdelta, Coinfalcon, Idex. Maar zouden eind deze maand / begin volgende maand exchanges toevoegen.

• JustSys
Wel jammer dat kraken geen ven heeft

• C6DL
  • Laatst online: 16-09-2025
flink onderuit? pff.. 8)7

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-01 17:20
daddycewl schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:51:
[...]

Op het dieptepunt dacht ik zoiets als: "waar ben ik aan begonnen!" "hoe heb ik zo stom kunnen zijn" "why me!" "ik verkoop alles, accepteer mijn verlies en nooit meer crypto's".

Nu voelt het alweer veel anders,....en i'll stick to my bitties! _/-\o_
Dat waren er veel meer, en dan te bedenken dat die in alle emotie alles gedumpt hebben met dik verlies 8)7

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13
Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:54:
[...]

Tuurlijk wel, Etherdelta, Coinfalcon, Idex. Maar zouden eind deze maand / begin volgende maand exchanges toevoegen.
Niet officieel, de eerste exchange wordt nog aangekondigd..

• JustSys
In 24hr heeft BTC mij een iPhone X opgeleverd :)

Verwijderd

*pakt Lamborghini folder, fluisterd met glimlach: "we gaan moonen"*

• JustSys
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:05:
Mercedes g63 AMG (2018) 8)

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 22:35
zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:53:
Damn ICX zwaar naar beneden en Ven dik omhoog. Gister te vroeg omgewisseld. Blijft moeilijk inschatten.
Ik zou pas 2 dagen voor het event VEN omwisselen naar ICX. En dan niet alles, mocht VEN na het event gaan moonen.

Verwijderd

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:04:
In 24hr heeft BTC mij een iPhone X opgeleverd :)
Oftewel 3 goeie samsung telefoons met het merk ook showende aan de buitenkant.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-01 10:43
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:05:
als je een Lambo wil moet je ZWAAR gaan handelen op kucoin :)

kan je een mooie gele Lambo winnen :)

• JustSys
Wurmpje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:06:
[...]

Ik zou pas 2 dagen voor het event VEN omwisselen naar ICX. En dan niet alles, mocht VEN na het event gaan moonen.
Ik wacht af tot op event zelf en dan zien wat het geeft, kan ook verkeerd lopen maar ook moonen.. als het gaat moonen gewoon keihard €€€ inzetten

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Moonboys zijn er weer, tijd voor Slux om uit te stappen

• Rebbelx
Lol VEN door de 7 dollar...Aan dit tempo zitten we voor het event aan de ATH

Verwijderd

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:07:
[...]

Ik wacht af tot op event zelf en dan zien wat het geeft, kan ook verkeerd lopen maar ook moonen.. als het gaat moonen gewoon keihard €€€ inzetten
Is er al bekend hoe laat dit event plaats vind? Ik twijfel om tegen die tijd 50% uit VEN te halen maar waarom zou ik dat volgens jullie in ICX moeten steken? Heeft er nog iemand tips met alternatieven.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-01 21:48
Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:08:
Je beweegt volgens mij altijd vrij succesvol tegen de stroming in. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:09:
Zo gaat het altijd, na het event een dip.
Buy the rumor, sell the news.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:10:
[...]

Is er al bekend hoe laat dit event plaats vind? Ik twijfel om tegen die tijd 50% uit VEN te halen maar waarom zou ik dat volgens jullie in ICX moeten steken? Heeft er nog iemand tips met alternatieven.
ICX wordt volgens velen gezien als de tegenhanger van VEN. ICX staat op dit moment erg laag, en heeft in maart launch wallet en token swap. Ik verwacht dat veel mensen de overstap straks gaan maken waardoor ICX zal gaan opstijgen en meer mensen willen instappen.

• pirodr01
miicker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:12:
[...]

Zo gaat het altijd, na het event een dip.
Buy the rumor, sell the news.
Bijna altijd idd...tenzij het event echt heel groots is, zoals bij de rebranding van NEO waarna het door the roof ging. Maar de markt was toen ik anders. Toch verwacht ik dat VEN nog een apart aapje uit de mouw schudt die avond...als ze in de aanloop er naartoe al casual naar buiten brengen wat ze laatste weken bekend hebben gemaakt.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:09:
Jep, en dan Sell the news tijdens het event zelf, net zoals de vorige keer? Gok van wel...

• miicker
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:15:
[...]

Bijna altijd idd...tenzij het event echt heel groots is, zoals bij de rebranding van NEO waarna het door the roof ging. Maar de markt was toen ik anders. Toch verwacht ik dat VEN nog een apart aapje uit de mouw schudt die avond...als ze in de aanloop er naartoe al casual naar buiten brengen wat ze laatste weken bekend hebben gemaakt.
Juist als ze casual alles naar buiten brengen gaat er tijdens het event niets gebeuren. Als ze, zoals Apple vroeger vaker had, "one more thing" hebben, waar niemand vanaf weet en wat enorm groot is, dan kan er wel iets gebeuren, maar als vrijwel alles al bekend is voor het event gaat die echt niet moonen.

• zwembroek
Wurmpje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:06:
[...]

Ik had helaas veel meer ICX dan Ven, als ik alles in Ven zou zetten dan had ik er veel minder voor terug en moest ICX echt flink gaan dalen en Ven flink gaan stijgen anders zou ik ermee op mijn bek gaan. En laat dat nu net eens gebeurt zijn haha nah ja.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 20-02-2018 09:19 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik heb vannacht nog mooi ruim 10% kunnen verdienen aan LTC. Ik heb het nog niet verkocht, dat wil ik ook nog niet doen. Maar is het gezien de stijging en rebrand van VEN slim om de helft om te zetten naar BTC en vervolgens naar VEN? Beiden hebben binnenkort iets belangrijks dus ik wil eigenlijk wel wat LTC houden.

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:08:
Het was leuk je gekend te hebben, kort maar krachtig. ;w

• miicker
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:19:
Ik heb vannacht nog mooi ruim 10% kunnen verdienen aan LTC. Ik heb het nog niet verkocht, dat wil ik ook nog niet doen. Maar is het gezien de stijging en rebrand van VEN slim om de helft om te zetten naar BTC en vervolgens naar VEN? Beiden hebben binnenkort iets belangrijks dus ik wil eigenlijk wel wat LTC houden.
Zolang je niet casht heb je ook niets verdiend natuurlijk :+
Ik zou zelf sowieso wel spreiden, niet 100% op één munt.

• pirodr01
miicker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Juist als ze casual alles naar buiten brengen gaat er tijdens het event niets gebeuren. Als ze, zoals Apple vroeger vaker had, "one more thing" hebben, waar niemand vanaf weet en wat enorm groot is, dan kan er wel iets gebeuren, maar als vrijwel alles al bekend is voor het event gaat die echt niet moonen.
Tenzij ze tijdens het event nog groter nieuws naar buiten brengen...VEN heeft tot nu toe altijd in positieve zin verbaasd, en ze hebben het event uitgesteld met het excuus dat er nog teveel partnerships getekend moesten gaan worden. Ik geloof echt niet dat het een dovend nachtkaarsje wordt, hoewel dat niks zegt over de reactie erop door de massa natuurlijk.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

miicker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Zolang je niet casht heb je ook niets verdiend natuurlijk :+
Ik zou zelf sowieso wel spreiden, niet 100% op één munt.
Zijn er munten die beter presteren dan de bitcoin?

• JustSys
Tijd om PF op te splitsen
Binance XRP
KUCOIN VEN
KRAKEN BTC

ING EURO :+

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Heb VEN nu al zo vaak zien swingen, telkens baal ik dat ik geen sell/buy orders heb gezet. Hoop dat ik nu ff een piekje en vannacht dan een dipje mee kan pakken om meer VEN te vergaren

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Lisk begint langzaam aan weg te glijden. Zou die nog een sprongetje maken vanavond of neem ik mijn winst en laat ik het voor bekeken...

• mannowlahn
  • Laatst online: 12:38
Toch leuk om te lezen dat men tot twee weken terug hier veel op VEN een negatieve gedachte had en dat nu in eens iedereen er anders naar kijkt.

• miicker
  • Niet online
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Zijn er munten die beter presteren dan de bitcoin?
Er is altijd wel een munt die beter presteerd.
Bijvoorbeeld:
https://coinmarketcap.com/currencies/flappycoin/
:+

• Crypts
muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:28:
Toch leuk om te lezen dat men tot twee weken terug hier veel op VEN een negatieve gedachte had en dat nu in eens iedereen er anders naar kijkt.
Het blijft een shitcoin maar als er op te verdienen is is ie wel lief. :>

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Als ze nou allemaal naar mij hadden geluisterd.. :+

Groetjes, FaceDown.

• miicker
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:32:
[...]

Hoezo vind je het een shitcoin?

Verwijderd

[...]

Een van de weinige munten die echt gebruikt wordt een shitcoin noemen met bovendien de grootste samenwerkingen. ;w

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Lol, volgens mij wordt VEN juist gezien als positief en 1 van de weinige legitieme projecten in de top 25. Dat Tron en Cardano hoger staan is vooral een grap 8)7 Gisteren is opnieuw bekend geworden dat een echt bedrijf echt VeChain Thor gaat gebruiken (dus niet in overweging neemt. Er zal dus vraag zijn naar VeChain, niet van speculanten, maar van gebruikers. Dat zie je weinig :)

Ik zit voor 95% in Vechain, overige is CPChain en NEO. Zit qua waarde weer ongeveer op niveau 1e week van januari :)

[ Voor 17% gewijzigd door Rookert25 op 20-02-2018 09:37 ]

• pirodr01
Rookert25 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Lol, volgens mij wordt VEN juist gezien als positief en 1 van de weinige legitieme projecten in de top 25. Dat Tron en Cardano hoger staan is vooral een grap 8)7

Ik zit voor 95% in Vechain, overige is CPChain en NEO. Zit qua waarde weer ongeveer op niveau 1e week van januari :)
Dat duurt niet lang meer ;)

• mannowlahn
[...]

Ja maar dat plaatst het voor mij als nieuwkomer in dit topic de meningen wel behoorlijk in perspectief. Niemand heeft een fucking idee en is zo labiel als een zwangere vrouw.

Tot twee weken terug viel iedereen hier continu over FaceDown heen en nu is allemaal hoe kan ik nog zo snel mogelijk inspringen. :+

• mannowlahn
Rookert25 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Lol, volgens mij wordt VEN juist gezien als positief en 1 van de weinige legitieme projecten in de top 25. Dat Tron en Cardano hoger staan is vooral een grap 8)7 Gisteren is opnieuw bekend geworden dat een echt bedrijf echt VeChain Thor gaat gebruiken (dus niet in overweging neemt. Er zal dus vraag zijn naar VeChain, niet van speculanten, maar van gebruikers. Dat zie je weinig :)

Ik zit pas twee weken in dit topic en toen was de algemene consensus hier dat VEN een shitcoin was.

Maar ik ben er toen wel in gesprongen haha.

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Ja maar dat plaatst het voor mij als nieuwkomer in dit topic de meningen wel behoorlijk in perspectief. Niemand heeft een fucking idee en is zo labiel als een zwangere vrouw.

Tot twee weken terug viel iedereen hier continu over FaceDown heen en nu is allemaal hoe kan ik nog zo snel mogelijk inspringen. :+
Maw, de slowchat prima te gebruiken voor het sentiment van de dag en voor inhoudelijke zaken elders te kijken

• pirodr01
muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:39:
[...]

Ik zit pas twee weken in dit topic en toen was de algemene consensus hier dat VEN een shitcoin was.

Ik denk dat de weerstand toen meer lag bij 'de manier waarop' van gezichtomlaag, gezien hij soms wat kinderlijk uit de hoek komt en nogal vasthoudend is in zijn boodschap.

• zwembroek
[...]

Nou dan heb je dat verkeerd opgevat. Ik denk dat het vooral was omdat het op een gegeven moment nergens anders meer over ging. Maar dat had niets met ven zelf te maken.

• mannowlahn
pirodr01 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:41:
[...]

Ik denk dat de weerstand toen meer lag bij 'de manier waarop' van gezichtomlaag, gezien hij soms wat kinderlijk uit de hoek komt en nogal vasthoudend is in zijn boodschap.
Daar ben ik het mee eens inderdaad, hij is denk ik een van de slechtste verkopers ooit :+

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
[...]

Ah ja, er was toen wat overload aan verhalen.

Maar goed, als je alles op een rijtje zet is het ook een mooi project. :)

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:41:
[...]

Nou dan heb je dat verkeerd opgevat. Ik denk dat het vooral was omdat het op een gegeven moment nergens anders meer over ging. Maar dat had niets met ven zelf te maken.
Het ging in 2009 al continu over VEN hier. Toen bitcoin nog maar net om de hoek kwam kijken. Toen was FaceDown al aan het shillen. Iedereen verklaarde hem voor gek. Weinig veranderd

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

miicker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:29:
[...]

Er is altijd wel een munt die beter presteerd.
Bijvoorbeeld:
https://coinmarketcap.com/currencies/flappycoin/
:+
Ook als je de echte pump & dump weglaat en kijkt op de lange termijn?

• mannowlahn
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:43:
[...]

Het ging in 2009 al continu over VEN hier. Toen bitcoin nog maar net om de hoek kwam kijken. Toen was FaceDown al aan het shillen. Iedereen verklaarde hem voor gek. Weinig veranderd
jesus is dit al 9 jaar gaande?
Pagina: 1 ... 82 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!