[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.088 views

Onderwerpen

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35

orf

Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:53:
Er is vandaag al veel gezegd over de Nano Ledger S. Zou het betrouwbaar zijn als ik hem bij Bol.com koop? Ik las dat iemand hier zei dat het enkel betrouwbaar is om hem via de originele site te kopen.

Hoe denken jullie er allemaal over? Wil hem daar ivm levertijd toch graag bestellen.
Bij een reseller van bol.com: https://bitcoinshop.nl/products/ledger-nano-s
Ik zou het best aandurven als de verpakking gewoon ongeopend is. (ledger heeft geen seal als ik het goed herinner)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:09
Je kunt die Ledger gewoon resetten en dan krijg je een nieuwe woorden code?

Seed* duurde ff

[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 19-02-2018 22:56 ]

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
haha heb 7 tientjes betaald voor dat ding, de productie kosten worden zeker hoger naar mate je er meer van verkoopt

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:55:
Je kunt die Ledger gewoon resetten en dan krijg je een nieuwe woorden code?
Kan inderdaad, maar het wordt niet aangeraden. Je kan nooit zeker weten of iemand er opzettelijk mee heeft lopen prutsen o.i.d.

Edit: ik dacht dat je bedoelde dat je hem van een particulier overkoopt

[ Voor 10% gewijzigd door Bmfd op 19-02-2018 22:58 ]

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
ggj87 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:55:
[...]

He shit. Had er wat rommel op ingezet in de hoop dat ik er een beetje op terug kon verdienen. Misschien niet nu, maar op (korte) termijn. Gekocht op 88500, zou ik het nu wéér met verlies moeten verkopen :(
He wat erg. Ik op 110000 8)7

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Zak Zak Zak Zak VEN :) Good boy :)

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:39
Je kan je ledger testen of het een originele is
tias86 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:56:
haha heb 70 tientjes betaald voor dat ding, de productie kosten worden zeker hoger naar mate je er meer van verkoopt
70 tientjes lijkt mij veel zal wel 7 zijn :o

[ Voor 74% gewijzigd door jostefa op 19-02-2018 23:00 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Baas boven vaas, ik op 182k :X

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:32
ggj87 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:55:
[...]

He shit. Had er wat rommel op ingezet in de hoop dat ik er een beetje op terug kon verdienen. Misschien niet nu, maar op (korte) termijn. Gekocht op 88500, zou ik het nu wéér met verlies moeten verkopen :(
Ik baal met je mee. Had zelf een smak gekocht op 110000 ;w
Misschien valt het mee, maar het zal mij niet verbazen als er weer flink wat modder gegooid gaat worden.

• Dhr. Satoshi
mark-k schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:59:
[...]

Baas boven vaas, ik op 182k :X
Autsj. Ik ben de informanten op deze site toch zeer dankbaar!

• Ypuh
Marktplaats staat vol met die Ledger Nano S'en had ik al gezien, maar ik hoef jullie niet te vertellen wat ik daar van denk :X .

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Dhr. Satoshi schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Autsj. Ik ben de informanten op deze site toch zeer dankbaar!
Achja, het waren er gelukkig niet zoveel, nu maar gewoon HODLen tot ze weg zijn of ik winst heb.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:39
Wat denk je daar van?

• Dhr. Satoshi
Soms wel.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:01:
Marktplaats staat vol met die Ledger Nano S'en had ik al gezien, maar ik hoef jullie niet te vertellen wat ik daar van denk :X .
Die van Habib, voor €35 ..bijna nieuw mist 2 schroefjes, en paper kwijt ziet er wel aantrekkelijk uit ...

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
TomTorquay schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:52:
[...]
Je zet ook wel €9000 in...
Und? Nee geintje, dat went. Ik heb jaren bij een bank gewerkt en ben dus gewend aan dit soort bedragen al moet ik wel zeggen dat de eerste keren best een beetje angstig waren met 'eigen geld' maar goed, ik kan hoogstens winst verliezen. :)
tenhagen12500 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Ah kijk, prima gedaan dan! In een bull market zijn dit soort kleine trades prima te doen. In een bear market kun je het beter niet proberen :)
Het gaat mij meer om de bounces, deze hebben voor zover ik het heb kunnen beoordelen tot nu toe minimaal een swing van €50 en meestal meer dus zolang je daar tussen kunt blijven kun je dit soort 'kruimels' meepikken in eender welke markt. Ik zal vast een keer of wat mijn hoofd stoten hoor. Dat is leergeld maar met 1 btc is er op ltc niet meer normaal te handelen en eth en bch zie ik niet zitten.

Mocht het mislukken dan meld ik het natuurlijk ook hier, moet ook nog echt mijn draai een beetje vinden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:32
De verhalen die je soms leest... mensen die een 2e hands ledger kochten en dat er een wegkras sticker op zat met de private key, dus die dachten dat ze veilig zaten... tot ze erachter kwamen dat alle coins van de ledger weg waren en dat ze officieel niet worden geleverd met een wegkras sticker 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 19-02-2018 23:04 ]

• Ypuh
Junia schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:03:
[...]

De verhalen die je soms leest... mensen die een 2e hands ledger kochten en dat er een wegkras sticker op zat met de private key, dus die dachten dat ze veilig zaten... tot ze erachter kwamen dat alle coins van de ledger weg waren en dat ze officieel niet worden geleverd met een wegkras sticker 8)7
Haha, wat een prachtige creatieve wereld leven we toch in :+

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
Mozes123 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:50:
Ik heb (niks meer) met XRP, maar wat is die Tiffany Hayden toch een lekker wijf :9
Jeetje... en dat op 39 jarige leeftijd.

Hoe zou ze dat voor elkaar hebben gekregen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z4Oytm3.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:05:
[...]

Haha, wat een prachtige creatieve wereld leven we toch in :+
Sowieso +1 voor creativiteit:

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Oh top jongens! Ga ik t daar bestellen. Geen idee dat het nog uitmaakte als ik t via bol zou bestellen dat t via een reseller zou gaan :+

• Crypts
tias86 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:53:
[...]

Als je dit nou 60 min in het uur kan doen word het leuk
Overdrijven is ook een vak he? Als ik het eens in de 2 uur kan doen vind ik het al prima. Mijn uitgangspunt is nog steeds dat ik zo min mogelijk risico wil lopen. Gewoon goed kijken naar order books en niet overmoedig worden. Paar tientjes winst in de zak is me veel meer waard dan fictief een paar honderd en als bag holder eindigen. Daarnaast heb ik ook wel wat 'durf kapitaal' (ven oa :X ) erin zitten hoor, wie weet maar dat is niet mijn hoofd bezigheid. Ik hoef er ook niet rijk van worden, financiële onafhankelijkheid is voldoende. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Het is misschien niet veel verlies, maar toch. Elke keer weer is niet leuk. Ik heb ze voor de zekerheid toch maar omgezet in iets anders.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:10:
[...]

Jeetje... en dat op 39 jarige leeftijd.

Hoe zou ze dat voor elkaar hebben gekregen?
De meeste zien er naar 3 jaar in de crypto uit alsof ze de pensioengerechtigde leeftijd bereikt hebben ....
En als LTC deze week niet van z'n plek komt, dan verwacht ik eind van de maand ook m'n eerste grijze dons. :N

• Crypts
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:11:
Oh top jongens! Ga ik t daar bestellen. Geen idee dat het nog uitmaakte als ik t via bol zou bestellen dat t via een reseller zou gaan :+
Waarom wil je eigenlijk een ledger? Heb je er zoveel geld in zitten? :?

• tias86
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:13:
[...]

Overdrijven is ook een vak he? Als ik het eens in de 2 uur kan doen vind ik het al prima. Mijn uitgangspunt is nog steeds dat ik zo min mogelijk risico wil lopen. Gewoon goed kijken naar order books en niet overmoedig worden. Paar tientjes winst in de zak is me veel meer waard dan fictief een paar honderd en als bag holder eindigen. Daarnaast heb ik ook wel wat 'durf kapitaal' (ven oa :X ) erin zitten hoor, wie weet maar dat is niet mijn hoofd bezigheid. Ik hoef er ook niet rijk van worden, financiële onafhankelijkheid is voldoende. :+
Geintje Swa,vind 40 tientjes alleen wel weinig om met 9k te spelen snap te.
Maar wel mooi verdiend, ben blij als ik het per uur krijg.

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:14:
[...]

De meeste zien er naar 3 jaar in de crypto uit alsof ze de pensioengerechtigde leeftijd bereikt hebben ....
En als LTC deze week niet van z'n plek komt, dan verwacht ik eind van de maand ook m'n eerste grijze dons. :N
... maan en grijze Rolls.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Volg deze man even op twitter, wordt ie vrolijk van, hij wil graag een giveaway doen. https://twitter.com/CoinWhizz (legit trouwens)

• ggj87
Ik had vanochtend een LTC order erin gezet maar die was op een paar cent niet gehaald. Anders had ik mooi 6 euro stijging kunnen meepakken.

Hmm.. ik zie nu een buywall van 600 LTC op Gdax. Zou die echt zijn of weer zo iemand die hem steeds lager zet?

• Goh

Goh

jostefa schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:59:
Je kan je ledger testen of het een originele is

[...]

70 tientjes lijkt mij veel zal wel 7 zijn :o
Hoe Kun je dat testen?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:15:
[...]

Wat zou je er van opkijken als hij je nu quote en zegt .. "nee, een ton of 8, maar toch"

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

VEN gaat lekker! Komt nog veel aan de komende dagen. Lekker HODLen, want hier kun je niet tegenop als day trader. Valt me trouwens op dat je de day traders die hier zo'n grote mond hadden tijdens de grote dip niet meer ziet of hoort. Toch tegenvallende rendementen gehad tijdens het herstel zeker :)

Groetjes, FaceDown.

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:28
tias86 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:15:
[...]

Geintje Swa,vind 40 tientjes alleen wel weinig om met 9k te spelen snap te.
Maar wel mooi verdiend, ben blij als ik het per uur krijg.
Lees dit wel vaker.
Je speelt eigenlijk niet met 9k. De kans dat die 9k in zo'n korte tijd 0 wordt is wel heel klein.

• Bmfd
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:15:
[...]

Een ledger is naar mijn mening een verstandige keuze en iedereen moet voor zichzelf bepalen vanaf welk bedrag ze een ledger nodig achten.

• Dhr. Satoshi
ggj87 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:13:
[...]

Het is misschien niet veel verlies, maar toch. Elke keer weer is niet leuk. Ik heb ze voor de zekerheid toch maar omgezet in iets anders.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Hier idem.
Blij dat we het verlies op deze manier nog iets kunnen beperken.
Na het "grote" nieuws dacht ik een gok te wagen in de hoop dat NANO nog wel bij zou kruipen. Na zulke berichten op de slowchat ben ik toch wel de hoop verloren.
Lang leve tweakers.

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Lol was van plan miijn Nano ook maar te dumpen. Maar lijkt nu weer even de hoogte in te gaan :S

• Dhr. Satoshi
FaceDown schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:17:
VEN gaat lekker! Komt nog veel aan de komende dagen. Lekker HODLen, want hier kun je niet tegenop als day trader. Valt me trouwens op dat je de day traders die hier zo'n grote mond hadden tijdens de grote dip niet meer ziet of hoort. Toch tegenvallende rendementen gehad tijdens het herstel zeker :)
Al uit GTO?

• Goh

Goh

Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:17:
[...]

Wat zou je er van opkijken als hij je nu quote en zegt .. "nee, een ton of 8, maar toch"
Nou niet heel veel hoor, maar ik lees dat sommige het al stom vinden als je n paar duizend op een Exchange hebt staan.

• tias86
Sovieto schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:17:
[...]

Lees dit wel vaker.
Je speelt eigenlijk niet met 9k. De kans dat die 9k in zo'n korte tijd 0 wordt is wel heel klein.
Er kleven nu eenmaal risicos aan en dan niet perse extreme waardedalingen, hacks, bitgrail toestanden, etc.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het valt gewoon keihard tegen om én te werken .. én te traden met winst.
Daarbij, het is überhaupt al lastig om de hodl te verslaan ..

Tal van theorieën over te lezen, maar daytraden komt met succes en tegenslag ... met een munt ergens uit de top zit je met een hodl al snel op groene cijfers...kan soms net wat langer duren alleen.

Ik ben er vooral niet succesvol in is gebleken .. in 3 dagen tijd 500/600 armer met munten die n.b. pumps kregen op dat moment ... kennelijk snap ik het minder goed dan ik dacht.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dat was geen succes helaas. Gelukkig alleen wat speelgeld op verloren en geen VEN HODLings die veilig in cold storage staan.

Groetjes, FaceDown.

• Dhr. Satoshi
FaceDown schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Dat was geen succes helaas. Gelukkig alleen wat speelgeld op verloren en geen VEN HODLings die veilig in cold storage staan.
Wat was je toen opeens stil op het forum :9~

• Ypuh
[...]

Dat was geen succes helaas.
Laat je koppie niet hangen hé!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:17:
[...]

Als ik nu speel met 9k wat zou er dan nog meer achter zitten? :+ Nee geintje, bedragen vind ik niet indrukwekkend van welke orde van grootte dan ook. Zoals ik al aangaf, ik ben eraan gewend. Het zijn maar cijfertjes op een scherm. :)

Tot je het daadwerkelijk nodig hebt zegt dat echt geen ene moer...

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Dhr. Satoshi schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:23:
[...]

Wat was je toen opeens stil op het forum :9~
Dagen niet gehoord. _O-

• Bmfd
Valt me trouwens op dat je de day traders die hier zo'n grote mond hadden tijdens de grote dip niet meer ziet of hoort. Toch tegenvallende rendementen gehad tijdens het herstel zeker :)
Wat is nou je doel met dit soort zure reacties? Het komt over alsof je achteraf nog even je gelijk wilt komen halen en dat was precies waar jij anderen op aansprak.

Volgens mij hebben hier weinig mensen beweerd dat daytraden beter is dan holden. Het ging er voornamelijk om dat mensen tijdelijk uitstapten als ze een daling verwachten in plaats van eeuwig vasthouden aan hun posities, dat is heel wat anders dan daytraden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:25:
[...]

Laat je koppie niet hangen hé!
No worries, VEN gaat BMW als partner aankondigen :9~

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:19:
[...]

Nou niet heel veel hoor, maar ik lees dat sommige het al stom vinden als je n paar duizend op een Exchange hebt staan.
Dan verdeel je het over een aantal exchanges? Zorg dat je af en toe teruggaat naar fiat of handel in fiatparen zodat je altijd snel terug kunt en ja je kunt een keer pech hebben maar veel ligt ook aan gezond verstand gebruiken. :)

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
[...]

Note to myself #ignorefacedown# :-)

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Blijkbaar zijn er maar 4 coin in trek
BTC
Etc
Ven
Ltc

• Goh

Goh

Wat voor announcement denken jullie dat t zal worden met LTC? Google ofzo? Of denk ik dan te groot :+

• Ton Hasselt
Heb jij ook al net als ik zo'n 1000% winst?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:25:
[...]

Als ik nu speel met 9k wat zou er dan nog meer achter zitten? :+ Nee geintje, bedragen vind ik niet indrukwekkend van welke orde van grootte dan ook. Zoals ik al aangaf, ik ben eraan gewend. Het zijn maar cijfertjes op een scherm. :)

Tot je het daadwerkelijk nodig hebt zegt dat echt geen ene moer...
Het viel me inderdaad al op dat een mens gek genoeg makkelijker en met meer vertrouwen knappe bedragen overmaakt met digitale muntjes dan met normale bankzaken, althans ... ik heb een controle systeem, en de betalingen worden allemaal ingepland, maar dan nog controleer ik altijd naam, iban en kenmerk 3 keer. Met crypto transacties is het code ctrl+c / ctrl+v en gaan met die banaan ... je moet daar niet al te veel bij stil gaan staan.

Of dat helemaal goed is weet ik ook niet, uiteindelijk is een significant deel wel betaald...en kwijtraken van een transactie is niet iets wat op m'n wishlist staat eerlijk gezegd.

• Crypts
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:28:
Wat voor announcement denken jullie dat t zal worden met LTC? Google ofzo? Of denk ik dan te groot :+
https://www.litepay.us

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:26:
[...]

Wat is nou je doel met dit soort zure reacties? Het komt over alsof je achteraf nog even je gelijk wilt komen halen en dat was precies waar jij anderen op aansprak.

Volgens mij hebben hier weinig mensen beweerd dat daytraden beter is dan holden. Het ging er voornamelijk om dat mensen tijdelijk uitstapten als ze een daling verwachten in plaats van eeuwig vasthouden aan hun posities, dat is heel wat anders dan daytraden.
Ja en die day traders hebben ook een groot gedeelte van de bounce gemist. Ben ik zuur? Nee maar vind het wel leuk om mensen die een grote mond hebben te confronteren met hun uitspraken achteraf. Net zoals degenen die beweerden dat we zeker naar 5K zouden gaan. Hoor je ook niks meer van.

Groetjes, FaceDown.

• Goh

Goh

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Dan verdeel je het over een aantal exchanges? Zorg dat je af en toe teruggaat naar fiat of handel in fiatparen zodat je altijd snel terug kunt en ja je kunt een keer pech hebben maar veel ligt ook aan gezond verstand gebruiken. :)
Dank je voor de tip, dat is idd n goeie. En voor nu nog niet van belang, maar is ben optimistisch dus verwacht (lees; hoop :P ) dat het rendabel is om hem straks te bezitten.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:29:
[...]

Ik vind absolute winst belangrijker dan procentuele ;) Ook heb ik geen haast. Wacht tot VET langzaam explodeert de komende jaren.

Groetjes, FaceDown.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:28:
Haha, nee ... zeker niet zelfs, want zo'n soort aankondiging wordt wel aan gedacht dat die komt dit jaar maar nu in ieder geval niet. De vraag is voor nu ... In hoeverre heeft conventioneel bankwezen medewerking verleent aan LitePay ... Er is genoemd dat VISA betrokkenheid heeft gehad, en er draagkracht is voor betalingen middels het LTC netwerk.

Hier kun je trouwens nog van alles aan verbinden, want het is gebaseerd op aannames. In grote lijnen is dat echter wat er verwacht gaat worden ... dus LitePay wordt gelanceerd .. en hopelijk met ondersteuning van een grote speler ...

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
FaceDown schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:33:
[...]

Ik vind absolute winst belangrijker dan procentuele ;) Ook heb ik geen haast. Wacht tot VET langzaam explodeert de komende jaren.
When Lambo? 100$ VET?

• Crypts
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:31:
[...]

Dank je voor de tip, dat is idd n goeie. En voor nu nog niet van belang, maar is ben optimistisch dus verwacht (lees; hoop :P ) dat het rendabel is om hem straks te bezitten.
Om het rendabel te maken moet je eerst goed gaan handelen, daar zou ik even op focussen. Zorg dat je consequent winst blijft maken, hoe klein deze ook mag zijn. Winst maken en opnieuw investeren, dan wordt het winst op winst. Die ledger komt wel als het om aanzienlijke bedragen gaat of je gaat holden. Ik heb geen ledger (meer), zonde van de tijd en geld, ik maak het wel terug over naar een rekening en daarbij moet je creatief zijn en wegen vinden, ik kan het in meer dan alleen euro terugzetten omdat ik her en der buiten Europa ook rekeningen heb en dat gaat een stuk sneller dan hier. :)

• Bmfd
FaceDown schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:30:
[...]

Ja en die day traders hebben ook een groot gedeelte van de bounce gemist. Ben ik zuur? Nee maar vind het wel leuk om mensen die een grote mond hebben te confronteren met hun uitspraken achteraf. Net zoals degenen die beweerden dat we zeker naar 5K zouden gaan. Hoor je ook niks meer van.
Maar ook dat je nu weer even moet benadrukken dat de daytraders een groot deel van de bounce hebben gemist. Het komt op mij over alsof je anderen het succes niet gunt en dat is jammer. Dit is niet alleen aan jou gericht, maar het zo fijn zijn als we hier allemaal wat minder op elkaar letten, wat minder absoluut in onze uitspraken kunnen zijn en het vooral wat gezelliger kunnen houden in plaats van het toxic gedoe van de afgelopen tijd.

• ggj87
Ik zie veel grote bedragen bij de kooporders van LTC. Dat was vorige week ook zo de dag voordat hij van 129 naar 140+ schoot. Ik koop nu toch maar in, we zien wel en anders wat langer vasthouden mocht hij alsnog zakken.

• Dhr. Satoshi
Bmfd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:39:
[...]

Maar ook dat je nu weer even moet benadrukken dat de daytraders een groot deel van de bounce hebben gemist. Het komt op mij over alsof je anderen het succes niet gunt en dat is jammer. Dit is niet alleen aan jou gericht, maar het zo fijn zijn als we hier allemaal wat minder op elkaar letten, wat minder absoluut in onze uitspraken kunnen zijn en het vooral wat gezelliger kunnen houden in plaats van het toxic gedoe van de afgelopen tijd.
Vooral een teken dat het niet zo lekker gaat in gezicht-neer zijn portfolio. Ach we steunen hem wel in deze barre tijden. Kop op jonge.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:36:
[...]
ik kan het in meer dan alleen euro terugzetten omdat ik her en der buiten Europa ook rekeningen heb en dat gaat een stuk sneller dan hier. :)
Is het een typisch europees ding om in het weekend of 's nachts geen verschrijvingen te doen dan? Niet dat ik het echt een probleem vind om 'n halve werkdag te wachten (SEPA vanaf Kraken).

• Goh

Goh

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:36:
[...]

Om het rendabel te maken moet je eerst goed gaan handelen, daar zou ik even op focussen. Zorg dat je consequent winst blijft maken, hoe klein deze ook mag zijn. Winst maken en opnieuw investeren, dan wordt het winst op winst. Die ledger komt wel als het om aanzienlijke bedragen gaat of je gaat holden. Ik heb geen ledger (meer), zonde van de tijd en geld, ik maak het wel terug over naar een rekening en daarbij moet je creatief zijn en wegen vinden, ik kan het in meer dan alleen euro terugzetten omdat ik her en der buiten Europa ook rekeningen heb en dat gaat een stuk sneller dan hier. :)
Is zeker wat voor te zeggen. Ik ben alleen van t safe spelen. Vind t ergens best eng dat mijn geld, ook al is t niet veel, ergens online te hebben hangen.

Buitenlandse rekeningen zijn wat dat betreft zeker ideaal, maar die heb ik niet tot mijn beschikking, haha.

• Richh
FaceDown schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:27:
[...]

No worries, VEN gaat BMW als partner aankondigen :9~
Zolang het geen Lambo is hoef ik het niet :Z

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:58
Tijd dat Azië normaal wakker wordt en er gebeurt... vooralsnog helemaal niets.

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01 10:31
Junia schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Hopelijk is het de goede keuze (voor nu). Zelf ben ik nu ook maar even uit NANO gestapt met een 30% verlies.
In vergelijking met jou mag ik dan niet klagen. Lijkt mij voor nu ook de beste keuze. Het kan nog flink gaan dalen.

• Crypts
anboni schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:40:
[...]

Is het een typisch europees ding om in het weekend of 's nachts geen verschrijvingen te doen dan? Niet dat ik het echt een probleem vind om 'n halve werkdag te wachten (SEPA vanaf Kraken).
Ik vind van wel, vandaar dat ik ook rekeningen heb in landen waar de (grote) exchanges rekeningen aanhouden, dat gaat instant. En ja we lopen hier hopeloos achter... Halve werkdag? Storting in roebel vanaf een exchange gaat in 10 seconden. ;w Usd niet anders als je de wegen weet maar zodra het om euro's gaat binnen de EU is 4 uur snel en ja daar was ik eerst ook blij mee. Ik hou mijn tegoeden dan wel aan in andere valuta, kan ik veel sneller mee handelen. :)

• Goh

Goh

Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:34:
[...]

Haha, nee ... zeker niet zelfs, want zo'n soort aankondiging wordt wel aan gedacht dat die komt dit jaar maar nu in ieder geval niet. De vraag is voor nu ... In hoeverre heeft conventioneel bankwezen medewerking verleent aan LitePay ... Er is genoemd dat VISA betrokkenheid heeft gehad, en er draagkracht is voor betalingen middels het LTC netwerk.

Hier kun je trouwens nog van alles aan verbinden, want het is gebaseerd op aannames. In grote lijnen is dat echter wat er verwacht gaat worden ... dus LitePay wordt gelanceerd .. en hopelijk met ondersteuning van een grote speler ...
Oh haha, ik was al een paar hele grote stappen verder dus. Ik dacht, Charlie Lee, ex medewerker Google, dat wordt um hoor :D

• tias86
:)B BMW hoor ik eigenlijk niet over ven

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:46:
[...]

Ik vind van wel, vandaar dat ik ook rekeningen heb in landen waar de (grote) exchanges rekeningen aanhouden, dat gaat instant. En ja we lopen hier hopeloos achter... Halve werkdag? Storting in roebel vanaf een exchange gaat in 10 seconden. ;w Usd niet anders als je de wegen weet maar zodra het om euro's gaat binnen de EU is 4 uur snel en ja daar was ik eerst ook blij mee. Ik hou mijn tegoeden dan wel aan in andere valuta, kan ik veel sneller mee handelen. :)
Dan is d'r hier inderdaad nog flink wat te verbeteren (misschien dat XRP daar nog wat voor kan doen :P ). Maar goed, voor mij is het toch alleen af en toe wat coins verkopen om de euros in m'n huis-fonds te stoppen, dat wordt de komende anderhalf jaar geleidelijk omgezet in steen, dus dan mag het best 'n half dagje duren ;)

• Dhr. Satoshi
tias86 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:48:
:)B BMW hoor ik eigenlijk niet over ven
Die zijn al met de helft van het personeel naar de maan.

• Mozes123
Ton Hasselt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:29:
[...]

1000% winst? Op masturberen in je zolderkamer wellicht. Post maar eens bewijzen ipv grootpraat.

• Ton Hasselt
Mozes123 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:49:
[...]

1000% winst? Op masturberen in je zolderkamer wellicht. Post maar eens bewijzen ipv grootpraat.
Vind jij 10x je inzet veel dan?

• Crypts
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:44:
[...]

Is zeker wat voor te zeggen. Ik ben alleen van t safe spelen. Vind t ergens best eng dat mijn geld, ook al is t niet veel, ergens online te hebben hangen.

Buitenlandse rekeningen zijn wat dat betreft zeker ideaal, maar die heb ik niet tot mijn beschikking, haha.
Je geld staat al online, of het nu hier staat of elders. Dat de bankboefjes hier het beheren maakt het niet veiliger. :P

En rekeningen in het buitenland kun je gewoon openen als je ergens op vakantie bent, kost je hooguit een uurtje. Online kan ook maar het kan zijn dat je alsnog persoonlijk langs moet komen, zo 'moet' ik binnenkort naar Riga dus als je niks te doen hebt? :+ Nee geintje, dat wordt even snel op en neer. Zou niet weten wat ik daar verder moet doen. Kan binnen een dag dus dat is ook het probleem niet.

• Bmfd
Ik kijk z'n video's zelf niet, maar zelfs pewdiepie (60 miljoen subscribers) heeft een video over BitConnect en Carlos Matos gemaakt _O-

Linkje

• Mozes123
Ton Hasselt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:51:
[...]

Vind jij 10x je inzet veel dan?
10, 100, 1000€ inzet, het maakt niet uit. Laat maar eens zie hoe jij 1000% winst hebt gehaald.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik weet echt niet wat te doen met LTC... Het beweegt echt helemaal niet op GDAX... Twijfelen, twijfelen. Laten staan of fiat?

• Bmfd
Mozes123 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:56:
[...]

10, 100, 1000€ inzet, het maakt niet uit. Laat maar eens zie hoe jij 1000% winst hebt gehaald.
Dit is toch niet onmogelijk? Ik ben pas 3 maanden geleden ingestapt en ik heb ook >1000% winst behaald. Als je vroeg op bepaalde coins bent ingestapt lukt dat echt wel.

• Dean The Vee
  • Laatst online: 06-09-2024
Imgnrydrmr schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:57:
Ik weet echt niet wat te doen met LTC... Het beweegt echt helemaal niet op GDAX... Twijfelen, twijfelen. Laten staan of fiat?
Lekker laten staan tot eind feb en door met je leven O-)

• tias86
[...]

De 100 eu rdd die ik had werd 900 eu op lb, en dat was nog voor John

• Crypts
anboni schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:49:
[...]

Dan is d'r hier inderdaad nog flink wat te verbeteren (misschien dat XRP daar nog wat voor kan doen :P ).
Weet je wat het grappige is? Onze ontwikkelingen lopen echt zo mijlenver achter omdat er eerst voor alles EU consensus gevonden moet worden. Instant betalingen bestaan al jaren, net als geld overmaken van mobiel naar mobiel, van mobiel naar rekening en van rekening naar mobiel. Net als contactloze betalingen etc. etc. Je kunt zelfs tegoed omzetten in goud of andere edelmetalen, via mobiel deels gaan gokken op koersen of het heel veilig in een spaarrekening zetten of traditioneel gaan beleggen, allemaal instant. Hier wordt het gebracht als een godswonder maar dat kan echt al jaren...

• Mozes123
Bmfd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:58:
[...]

Dit is toch niet onmogelijk? Ik ben pas 3 maanden geleden ingestapt en ik heb ook >1000% winst behaald. Als je vroeg op bepaalde coins bent ingestapt lukt dat echt wel.
Welke coins dan?

• Goh

Goh

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:53:
[...]

Je geld staat al online, of het nu hier staat of elders. Dat de bankboefjes hier het beheren maakt het niet veiliger. :P

En rekeningen in het buitenland kun je gewoon openen als je ergens op vakantie bent, kost je hooguit een uurtje. Online kan ook maar het kan zijn dat je alsnog persoonlijk langs moet komen, zo 'moet' ik binnenkort naar Riga dus als je niks te doen hebt? :+ Nee geintje, dat wordt even snel op en neer. Zou niet weten wat ik daar verder moet doen. Kan binnen een dag dus dat is ook het probleem niet.
Is ook zo, maar bij de bank ben je toch nog tot een x bedrag verzekerd. Hier niet.

Haha, nou is mij te omslachtig om in het buitenland een rekening te openen als ik er helemaal naartoe moet :)

• Ton Hasselt
[...]

Jaloers? :(:)
Je lijkt op iemand anders hier.

• Goh

Goh

Dean The Vee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:58:
[...]

Lekker laten staan tot eind feb en door met je leven O-)
Tja en zal dan na de 26e een enorme daling zijn? Hangt er toch van af wat de announcement is.

• Ton Hasselt
Linda, heel veel mee gewonnen.
Ook Verge, Ripple, Vertcoin enz.

• Bmfd
XRB heeft bij mij voor de meeste winst gezorgd. Ik ben precies op het juiste moment ingestapt, dus je hebt er naar mijn idee wel een beetje geluk bij nodig. Ook met EthLend en Snovio heb ik in een relatief korte tijd veel winst gemaakt.

• Mozes123
Ton Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:05:
[...]

Jaloers? :(:)
Je lijkt op iemand anders hier.
Neen jong, niks jaloers, alleen sceptisch, gevolg van mijn job den ik :-)

• Richh

• Mozes123
Binnenkort een gelijkaardige meme van ETHlend? :)

• Richh
Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:13:
[...]

Ik denk niet dat we ooit nog iemand zo knettergek als Carlos gaan vinden om dat te doen :P

• Bmfd
Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:13:
[...]

EthLend valt niet te vergelijken met BitConnect/LendConnect/Davorcoin etc.

• Ton Hasselt
Richh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:14:
[...]

Ik denk niet dat we ooit nog iemand zo knettergek als Carlos gaan vinden om dat te doen :P
Emile Ratelband?
Tjakaaa.... oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 20-02-2018 00:17 ]

• Mozes123
Richh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:14:
[...]

Bwah, ik ken nog nog een paar goede Amerikaanse directors vanuit mijn job die nog beter lucht kunnen verkopen :P

• Mozes123
Bmfd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:15:
[...]

EthLend valt niet te vergelijken met BitConnect/LendConnect/Davorcoin etc.
LendConnect bedoel ik ja. Vooral vasthouden ;-)

• Ton Hasselt
Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:17:
[...]

Bwah, ik ken nog nog een paar goede Amerikaanse directors vanuit mijn job die nog beter lucht kunnen verkopen :P
Naaahhh...zit een luchtje aan.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:29
Niet zo moeilijk toch?
Bitcoin gekocht op €200 bijvoorbeeld?

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
Goh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:05:
[...]

Is ook zo, maar bij de bank ben je toch nog tot een x bedrag verzekerd. Hier niet.

Haha, nou is mij te omslachtig om in het buitenland een rekening te openen als ik er helemaal naartoe moet :)
Elke bank waar dan ook is verzekerd, of en wanneer je het (terug)krijgt is altijd de vraag, dat is hier niet anders. Icesave anyone? ;w

Wat een saaie dag was dit trouwens voor de handel... :/ Volume is nihil en grote bewegingen zitten er ook niet in...

Pagina: 1 ... 81 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!