[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.087 views

Onderwerpen

Verwijderd

Morgen de rebranding van Lisk (LSK), ik ben benieuwd.

http://lifeofcrypto.nl/lisk-rebrand/

Was wel een beetje teleurgesteld in november toen het werd uitgesteld. Tuurlijk is het gewoon cosmetisch, maar kijk wat het deed voor antshares -> NEO :)

Als gaat de prijs maar met de helft daarvan omhoog ben ik al blij.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Nou, al ff niet meer gechecked omdat het verlies toch niet groter kon worden..

Ik werd zowaar weer even blij van wat ik zag! Nu wordt het weer leuk enigszins aanvaardbaar.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:47

orf

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:29:
Ben net begonnen met btc ipv ltc maar of dit mijn spelletje is? €50 in een half uur is leuk maar hij stuitert behoorlijk, aan de andere kant, ltc staat zo goed als stil en je moet wat...
Kijk het nog wel even aan maar ik word er vooral heel nerveus van terwijl ik normaal altijd heel relaxed zit te handelen. :+
Grappig, ik zit voor 95% in BTC en heb gisteren juist wat LTC gekocht toen dat dipte.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:05
Dash en Monero gaan wel lekker op de 4h charts. Zijn er hier nog van die privacy coin liefhebbers?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:29:
Ben net begonnen met btc ipv ltc maar of dit mijn spelletje is? €50 in een half uur is leuk maar hij stuitert behoorlijk, aan de andere kant, ltc staat zo goed als stil en je moet wat...
Kijk het nog wel even aan maar ik word er vooral heel nerveus van terwijl ik normaal altijd heel relaxed zit te handelen. :+
Tja, dat krijg je bij een hoge muntwaarde en veel handelsvolume :P maargoed, de verschillen zijn procentueel niet heel gek hoor.

Als je meerdere hele Bitcoins hebt is het inderdaad wel af te raden om niet al te vaak per dag te kijken :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
orf schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Grappig, ik zit voor 95% in BTC en heb gisteren juist wat LTC gekocht toen dat dipte.
Maar doe je ook aan daytraden? Ik ben juist naar btc aan het kijken omdat het volume op Gdax in ltc om te janken is op het moment... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:47

orf

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:55:
[...]

Maar doe je ook aan daytraden? Ik ben juist naar btc aan het kijken omdat het volume op Gdax in ltc om te janken is op het moment... :/
Met een klein deel daytrade ik ja. Soms met BTC, een beetje met XLM (al heb ik daar alleen maar verlies op) en nu dus een beetje LTC. Veruit grootste gedeelte is hold (al sinds 2013). Ik heb geld op de Exchange staan om actief te traden als iets laag staat. Laatst met BTC zo behoorlijk wat verdiend met 2 trades.

Edit: Met LTC gebeurt niet veel inderdaad. Sta wel op een (kleine) winst t.o.v. mijn buy gisteren.

[ Voor 8% gewijzigd door orf op 19-02-2018 19:59 ]

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Greymore1 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:00:
Wat TRAC, GLA(dius) en DADI coins gekocht onder de ICO prijs dus laten we hopen dat er tenminste een 10x of meer gaat opleveren dit jaar!
Ik was me aan het verdiepen in TRAC en toen kwam ik jouw post tegen! Mag ik vragen wat jouw beweegredenen zijn om hem aan te schaffen? En persoonlijk vind ik het ook altijd handig om te weten: waar zie jij de zwakke punten?

• Ypuh
miikebtc schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:58:
[...]

Ik was me aan het verdiepen in TRAC en toen kwam ik jouw post tegen! Mag ik vragen wat jouw beweegredenen zijn om hem aan te schaffen? En persoonlijk vind ik het ook altijd handig om te weten: waar zie jij de zwakke punten?
De zwakke punten zijn dat ie alleen op IDEX en EtherDelta verhandeld wordt.

Staat ook al ff op mijn watchlist, maar heb me er nog niet in verdiept.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:58
Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:03:
[...]

Hoe is dat een zwakte? Het is algemeen bekend wat er gebeurt met kleine coins zodra ze ergens gelist worden, bijvoorbeeld op Binance: To the moon!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:46:

Was wel een beetje teleurgesteld in november toen het werd uitgesteld. Tuurlijk is het gewoon cosmetisch, maar kijk wat het deed voor antshares -> NEO :)

Net even de charts bekeken van LISK. Ziet er toch wel iets raar uit.. Ook gebeurd er momenteel een dump, 1 dag voor het evenement? Beetje raar tenzij er al signalen zijn dat het nieuws negatief zou zijn.

Ik hou deze even in de gaten. Ben benieuwd hoe het afloopt.

Verwijderd

Benieuwd of het nog een boost gaat krijgen, zit er al een tijd in.

Verwijderd

Rubberen schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:11:
[...]

Net even de charts bekeken van LISK. Ziet er toch wel iets raar uit.. Ook gebeurd er momenteel een dump, 1 dag voor het evenement? Beetje raar tenzij er al signalen zijn dat het nieuws negatief zou zijn.

Iets met sell the news? Hoop het toch niet...

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Ik vrees dat de boost al voorbij is. Ik vrees morgen tijdens/na het event vooral een daling eerlijk gezegd. De stijging de laatste week was ook niet echt geweldig.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:03:
[...]

Etherdelta is de laatste tijd inderdaad dramatisch, maar Idex in combinatie met metamask is nog wel te doen toch?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
Rubberen schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:11:
[...]

Chainlink werd gisteren ook massaal gedumpt.
Vlak voordat er een press conf ergens is waarbij gezegd werd dat de testnet live was.
Zie nu waar het nu staat.

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:12:
[...]

Iets met sell the news? Hoop het toch niet...
Denk dat de sell the news al is begonnen ja maar denk niet dat het nog veel verder doorgaat eigenlijk. Maar dat is ook maar gissen. Het sellen is begonnen door delegates die 100k+ Lisk begonnen te verkopen op ATH 2 dagen terug. Triggered panic sellers en stop losses en nu gaat iedereen maar sellen. Hoop op goed nieuws morgen, een buy the news zou weer 's wat anders zijn :9

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:58
In dit tempo is ETH einde van de week .04 BTC.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
SonyEricsson schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:16:
[...]

Chainlink werd gisteren ook massaal gedumpt.
Vlak voordat er een press conf ergens is waarbij gezegd werd dat de testnet live was.
Zie nu waar het nu staat.
Is idd gekkenhuis, voor de tweede keer deze week 20% op gepakt.

• Crypts
orf schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Met een klein deel daytrade ik ja. Soms met BTC, een beetje met XLM (al heb ik daar alleen maar verlies op) en nu dus een beetje LTC. Veruit grootste gedeelte is hold (al sinds 2013). Ik heb geld op de Exchange staan om actief te traden als iets laag staat. Laatst met BTC zo behoorlijk wat verdiend met 2 trades.

Edit: Met LTC gebeurt niet veel inderdaad. Sta wel op een (kleine) winst t.o.v. mijn buy gisteren.
Mjah ik doe het de hele dag dus dan is btc behoorlijk vermoeiend... Of ik word oud, dat kan ook nog. :+
Wellicht went het nog wel, kan hier sneller mee verdienen iig dan ltc, zeker op dit moment...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:55:
[...]

Ik ben nog lerende in de cryptowereld, zou je mij uit kunnen/willen leggen wat t inhoud als t volume laag is? Weinig mensen die erin zitten op t moment, of dat er nu weinig beschikbaar is voor n bepaalde koers?

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-01 19:18
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:25:
[...]

Ik ben nog lerende in de cryptowereld, zou je mij uit kunnen/willen leggen wat t inhoud als t volume laag is? Weinig mensen die erin zitten op t moment, of dat er nu weinig beschikbaar is voor n bepaalde koers?
Als er een laag volume is wordt er weinig gehandeld

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Ypuh
Hoe staan jullie tegenover het traden in coins met lage volumes (bijv. PIVX, ARK, WAVES, ENG, NULS etc)? De kans op een 10x is natuurlijk groter, maar ik blij het toch een beetje onhandig/onvoorspelbaar vinden en durf het niet zo goed :p.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-01 22:24
[...]

Een laag volume betekent dat er weinig transacties gedaan worden.
Dit zegt overigens niets over de prijs alleen maar over het aantal verkopen en kopen per dag.
Soms is er weinig nieuws te melden of is er een andere reden dat het even rustig is.
Uit het "niets" kan het volume sterk toenemen omdat er wèl wat nieuws is.
Dit heeft dan wel effect op de prijs.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:39
Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:27:
Hoe staan jullie tegenover het traden in coins met lage volumes (bijv. PIVX, ARK, WAVES, ENG, NULS etc)? De kans op een 10x is natuurlijk groter, maar ik blij het toch een beetje onhandig/onvoorspelbaar vinden en durf het niet zo goed :p.
REQ eens bekijken. Ook een laag volume, best ook een hype coin geweest in het verleden.

31maart mainnet release.

10x ga je er niet uithalen maar 100% lijkt me wel zeker mogelijk.

(mijn mening natuurlijk)

• Goh

Goh

vuurtjih schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:26:
[...]

Als er een laag volume is wordt er weinig gehandeld
Dank voor je antwoord :)

• SonyEricsson
De Rikster schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Is idd gekkenhuis, voor de tweede keer deze week 20% op gepakt.
Chainlink voor de lange termijn. :)
Deze week van 48ct naar 84ct is leuk

• Goh

Goh

HoppyF schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Een laag volume betekent dat er weinig transacties gedaan worden.
Dit zegt overigens niets over de prijs alleen maar over het aantal verlopen en kopen per dag.
Soms is er weinig nieuws te melden of is er een andere reden dat het even rustig is.
Uit het "niets" kan het volume sterk toenemen omdat er wèl wat nieuws is.
Dit heeft dan wel effect op de prijs.
Top uitgelegd, dankjewel (y) weer wat geleerd :)

• Richh
[...]

Tot nu toe zijn alle begrippen waar je naar vraagt geen cryptowereld, maar meer economische termen :) de beste uitleg over heel veel dingen kan je vinden in de topicstart van het handelstopic:
[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)
Veel dingen zijn ook toepasbaar op aandelenmarkten.

Wat betreft volume: dit is hoeveel munten er in een bepaalde tijd verhandeld worden. Meestal gaat men uit van 24 uur.
Om een hoog volume te krijgen heb je vooral veel vraag nodig, en op zijn plek ook genoeg aanbieders om de vraag te vullen.
Bij een laag volume is er ofwel weinig vraag, ofwel weinig aanbod. Al is er in weinig gevallen gebrek aan aanbod :P een laag volume is in mijn ogen een gebrek aan mensen met interesse, wat zou kunnen zorgen voor instabiliteit.

Coinmarketcap kan trouwens ook muntjes op volgorde van volume zetten: https://coinmarketcap.com/currencies/volume/24-hour/

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Voor de LCC liefhebbers en volgers ... er is een prijstarget gezet op $26.

Momenteel $9,56

Afwachten of het gehaald wordt ... maar daarmee zou iedere holder zijn PF dus in 1 klap 100% kunnen uitbreiden.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:29
Dan ook even kijken naar t volume per exchange anders raak je je munten misschien niet kwijt als je op de verkeerde handelt

Ik lul ook zomaar wat

• Richh
shovelhead1340 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:40:
Dan ook even kijken naar t volume per exchange anders raak je je munten misschien niet kwijt als je op de verkeerde handelt
Kwijt raak je ze wel, maar misschien voor een andere prijs :P

Bij de grotere munten is op alle exchanges wel volume en komt het sowieso wel goed.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09-2025

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:39:
Voor de LCC liefhebbers en volgers ... er is een prijstarget gezet op $26.

Momenteel $9,56

Afwachten of het gehaald wordt ... maar daarmee zou iedere holder zijn PF dus in 1 klap 100% kunnen uitbreiden.
Dan zou het een marketcap van meer dan 20Miljard hebben 8)7

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Dan zou het een marketcap van meer dan 20Miljard hebben 8)7
Wel handig als je je doel wilt bereiken als onofficiële "cash" vennoot. ;)
Of de LTCF het leuk vind of niet ... als exchanges de LCC oppakken, dan kan het een leuke boost worden voor de LTC zelf. een 1:10 verhouding zoals bij BTC en BCH ongeveer is prima toch?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:29
De meeste mensen kunnen toch nog helemaal geen lcc claimen en dus ook niet handelen?
Of is er al een lcc wallet waar je je keys in kunt importeren?

Ik lul ook zomaar wat

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:59
Fancy video hoor, leg eens kort en bondig uit wat zo boeiend is aan dit project, en wat de toegevoegde waarde van blockchain is?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

shovelhead1340 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:44:
De meeste mensen kunnen toch nog helemaal geen lcc claimen en dus ook niet handelen?
Of is er al een lcc wallet waar je je keys in kunt importeren?
Over een uurtje is die er ja. nodes zijn nu aan het syncen. Zodra die synchroom lopen worden de wallets online gezet. (zie twitter ... bericht van 50 min terug ongeveer)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Weet iemand trouwens hoe het kan dat Bcash een (iets) hogere supply heeft dan BTC? Ik dacht dat dat een 1 op 1 fork was. Of komt dat doordat er daarna verschillen zijn ontstaan met mining?

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Wel handig als je je doel wilt bereiken als onofficiële "cash" vennoot. ;)
Of de LTCF het leuk vind of niet ... als exchanges de LCC oppakken, dan kan het een leuke boost worden voor de LTC zelf. een 1:10 verhouding zoals bij BTC en BCH ongeveer is prima toch?
Er zit niks achter LCC, waarom zouden exchanges het dan oppakken ?
ik zie het niet gebeuren, maar dat zegt ook niks want ik zag het ook niet naar 9 usd gaan :P

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:32
Mocht LCC toch 'legit' zijn en er echt wat development vandaan komen, dan vraag ik me af of Binance in de toekomst het toch gaat ondersteunen en dus uitkeren aan de mensen die het op Binance hadden staan ten tijden van de fork.

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
Ik heb (niks meer) met XRP, maar wat is die Tiffany Hayden toch een lekker wijf :9

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:05
mark-k schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:47:
Weet iemand trouwens hoe het kan dat Bcash een (iets) hogere supply heeft dan BTC? Ik dacht dat dat een 1 op 1 fork was. Of komt dat doordat er daarna verschillen zijn ontstaan met mining?
Ze hebben de "Emergency Difficulty Adjustment" implementatie behoorlijk verkloot, waardoor het bij tijd en wijlen enorm profitable was om BCH te minen. In een paar weken tijd is BCH toen 'n 6000 ofzo blocks voor gaan lopen op BTC. Inmiddels hebben ze dat (met een nieuwe hard fork) gefixt, waardoor het nu netjes gelijk op blijft gaan, maar die voorsprong wordt niet meer gecorrigeerd. (zie https://fork.lol/blocks/height)

• PilatuS
  • Niet online
Of komt dat doordat er daarna verschillen zijn ontstaan met mining?
Dit dus :)

• SonyEricsson
algoritme problemen met difficulty adjustment.
toen het was gefixed was er al 100000 verschil in coins

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Er zit niks achter LCC, waarom zouden exchanges het dan oppakken ?
ik zie het niet gebeuren, maar dat zegt ook niks want ik zag het ook niet naar 9 usd gaan :P
Heb je ook helemaal gelijk in, maar dat denk ik bij meer dan 60% van alle coins die ik voorbij zie komen ... het leeuwendeel heeft er echt geen bal te zoeken...sterker nog, ik zou liever zien dat er een sterke krimp zou plaats vinden in coins. ( de top 30 van nu is mij prima ) Ik vind persoonlijk VEN / bijvoorbeeld .. qua team, kansen en technology het minimale waaraan een coin zou moeten voldoen voor het op de grote beurzen mag verschijnen. Dan kun je je wel bedenken hoe ik over nagenoeg iedere andere munt denk. ;)

• Junia
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Heb je ook helemaal gelijk in, maar dat denk ik bij meer dan 60% van alle coins die ik voorbij zie komen ... het leeuwendeel heeft er echt geen bal te zoeken...sterker nog, ik zou liever zien dat er een sterke krimp zou plaats vinden in coins. ( de top 30 van nu is mij prima ) Ik vind persoonlijk VEN / bijvoorbeeld .. qua team, kansen en technology het minimale waaraan een coin zou moeten voldoen voor het op de grote beurzen mag verschijnen. Dan kun je je wel bedenken hoe ik over nagenoeg iedere andere munt denk. ;)
Geen poging om VEN te bashen, maar welk team en welke (werkende) technologie? Dit is toch nog eigenlijk 1 groot raadsel hoe groot het team is en in welke mate ze iets werkend hebben?

ICX daarentegen vind ik wel een beter voorbeeld.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mozes123 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:50:
Ik heb (niks meer) met XRP, maar wat is die Tiffany Hayden toch een lekker wijf :9
Les 1 ... prima dat je zoiets roept ... maar doe er dan een foto bij! .. kunnen wij ook meegenieten. :Y

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DSeG4i5X0AA1Bla.jpg

• Slux
  • Niet online
SonyEricsson schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:52:
[...]

algoritme problemen met difficulty adjustment.
toen het was gefixed was er al 100000 verschil in coins
Hoe is het mogelijk dat LCC er 800+ miljoen van heeft? dat was toch ook een hard fork ?

Had het al eerder gevraagd hier maar nooit antwoord op gehad

En als het een coin is de te minen is hoe was het dan mogelijk dat ze wel LCC aan de LTC houders kunnen uitkeren ?

• Junia
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Les 1 ... prima dat je zoiets roept ... maar doe er dan een foto bij! .. kunnen wij ook meegenieten. :Y

[afbeelding]
Nu wachten op de photoshop met Nipple en een pijltje :p

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Junia schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Geen poging om VEN te bashen, maar welk team en welke (werkende) technologie? Dit is toch nog eigenlijk 1 groot raadsel hoe groot het team is en in welke mate ze iets werkend hebben?

ICX daarentegen vind ik wel een beter voorbeeld.
Ik bedoelde dat iets algemener ... niet specifiek op VEN. (m'n backslash staat er ook nog tussen zie ik, echter zonder een ander project genoemd te hebben), Echter in het voorbeeld doelde ik op RFID, dat is een bestaande techniek die ze willen fuseren met blockchain .. prima haalbaar project ... hoe ze het gaan doen gaan we zien, maar het is geen onhaalbare kaart.

Initiatieven als wietcoin, titcoin en weet ik al wat voor onzin er rond gaat ... dat mag van mij met de grond gelijk gemaakt worden.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb zelfs 200 euro in TEL gestopt, hoopt dat die nog eens 30 cent waard wordt :9~

Dit is trouwens de juiste link: https://www.telco.in/

[ Voor 10% gewijzigd door Arrien op 19-02-2018 21:12 ]

http://www.avfoto.nl

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
Turbo-Puppy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:55:
[...]

[afbeelding]
Bedankt @Turbo-Puppy _/-\o_ . Het is dat zij 40+ is net zoals ik, alleen heb ik meer moeite met foto's uploaden van ripples nipples :-)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Junia schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Nu wachten op de photoshop met Nipple en een pijltje :p
Ben wel vrij handig met css ... probeer dit eens;

.nipple.right
display:pointer;
color:pink;
}

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Hoe is het mogelijk dat LCC er 800+ miljoen van heeft? dat was toch ook een hard fork ?

Had het al eerder gevraagd hier maar nooit antwoord op gehad

En als het een coin is de te minen is hoe was het dan mogelijk dat ze wel LCC aan de LTC houders kunnen uitkeren ?
Bij LCC hebben ze er voor gekozen om het x10 te doen. Verder krijgt iedereen die tijdens de hardfork LTC heeft ook gelijk LCC. Als jij al 2 jaar BTC hebt, heb je nu ook iedere fork die er is, BCH, BTG, enz.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Arrien schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Heb zelfs 200 euro in TEL gestopt, hoopt dat die nog eens 30 cent waard wordt :9~
Ja I wish :) heb er "maar" 80k. Zou er nog wat bij kunnen kopen maar wacht op een lichte stijging. Even wat goed nieuws want ze zijn nu overal heen aan het vliegen om in gesprek te gaan met telco's. Als ze overstag gaan dan is dat echt een juweeltje denk ik.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Weet iemand waarom NEM als een van de weinige munten op het moment in de min staat? Klinkt interessant om in de gaten te houden en evt. te kopen of is het niks?

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Greymore1 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Ja I wish :) heb er "maar" 80k. Zou er nog wat bij kunnen kopen maar wacht op een lichte stijging. Even wat goed nieuws want ze zijn nu overal heen aan het vliegen om in gesprek te gaan met telco's. Als ze overstag gaan dan is dat echt een juweeltje denk ik.
Ja, dit is echt een gokje, maar mochten ze wat goede samenwerkingen kunnen scoren zou het hard kunnen gaan met TEL.

Ook is het de goedkoopste coin op Kucoin waardoor ik hoop dat veel nieuwkomers hier voor gaan kiezen als de markt hard omhoog gaat. Soort van PAC effect, maar hopelijk met een beter resultaat 8)

http://www.avfoto.nl

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:23

GaMbiNo

1337

Ik was vanmiddag even uit VEN gestapt omdat ik dacht dat er een dipje aan zou komen. Vervolgens schoot hij omhoog en ik kon hem pas net op het laagste punt weer inkopen met een hele kleine winst. Ik verwacht eigenlijk toch dat hij nog wel verderstijgt tot de rebrand.

Zoiets pakt ook bijna nooit goed uit als ik dat probeer. Nu maar weer even hodlen tot iig de rebrand. 8)

• Bushalte
  • Laatst online: 17-01 22:46
Mozes123 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:50:
Die moest ik even Googlen. Lekker >:)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
GaMbiNo schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:18:
Ik was vanmiddag even uit VEN gestapt omdat ik dacht dat er een dipje aan zou komen. Vervolgens schoot hij omhoog en ik kon hem pas net op het laagste punt weer inkopen met een hele kleine winst. Ik verwacht eigenlijk toch dat hij nog wel verderstijgt tot de rebrand.

Zoiets pakt ook bijna nooit goed uit als ik dat probeer. Nu maar weer even hodlen tot iig de rebrand. 8)
Ik hoop dat ie nog even terug zakt naar 55495, ik dacht namelijk hetzelfde en heb een x aantal VEN verkocht, in gedachte dat ie dat niet lang vol zou houden het stijgen. Is inmiddels wel weer wat gezakt en hoop dat ie nog even iets verder zakt. Dan weer door stijgt :)

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Tripod62 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:22:
[...]

Ik hoop dat ie nog even terug zakt naar 55495, ik dacht namelijk hetzelfde en heb een x aantal VEN verkocht, in gedachte dat ie dat niet lang vol zou houden het stijgen. Is inmiddels wel weer wat gezakt en hoop dat ie nog even iets verder zakt. Dan weer door stijgt :)
Ik was op 56797 even uitgestapt dus ik ben inmiddels iets lager weer ingestapt. Het blijft toch een risico zoiets en het levert zo vaak weinig tot niks op... 8)7

Ik kwam trouwens net een artikel over een NEO ONT AirDrop tegen die ook door Kucoin ondersteunt wordt. Deze zou 1 maart plaats moeten vinden en dit is eigenlijk nog helemaal niet terug te zien in de prijs. Gaan hier nog mensen instappen?
We are pleased to announce the launch of ONT Airdrop Program on KuCoin. The airdrop ONT tokens to our NEO holder as follows:

1, Airdrop ratio: Each NEO will get 0.2 ONT (50% of which are freely tradable and the other 50% are automatically locked).
2, The snapshot of NEO addresses will be done at block height 1974823, which is estimated to be at March 1st, 2018, around 5:00 am (Pacific Time).
3, Delivery of the first ONT tokens will be completed in the weeks following March 1 (0.1 ONT per NEO). The other locked half (0.1 ONT per NEO) will be using the same snapshot, but will instead be airdropped on the Ontology MainNet. Ontology MainNet is expected to be released in Q2, 2018, specific date depends on how the Ontology TestNet is operating. Further details will be released.

The NEO Council Official Announcement: Click Here

Thank you for your support!

KuCoin Team

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Doet binance dat ook of moet ik even mn coins verplaatsen?

• Tripod62
GaMbiNo schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:32:
[...]

Ik was op 56797 even uitgestapt dus ik ben inmiddels iets lager weer ingestapt. Het blijft toch een risico zoiets en het levert zo vaak weinig tot niks op... 8)7

Ik kwam trouwens net een artikel over een NEO ONT AirDrop tegen die ook door Kucoin ondersteunt wordt. Deze zou 1 maart plaats moeten vinden en dit is eigenlijk nog helemaal niet terug te zien in de prijs. Gaan hier nog mensen instappen?

[...]
Ik op 56200 en had een buy gezet op 55200, maar hij kwam niet verder dan iets van +/- 55450. Nu maar hopen dat ie dat vannacht wel doet haha

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

GaMbiNo schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:32:
[...]
[...]
Neo is toch al eventjes aan het stijgen?

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04-2025
Tripod62 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:44:
[...]
Ik op 56200 en had een buy gezet op 55200, maar hij kwam niet verder dan iets van +/- 55450. Nu maar hopen dat ie dat vannacht wel doet haha
Welke exchange, verschil lijkt nauwelijks genoeg om transaction fee er uit te halen?

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

Zijn er hier mensen die buiten de het platform om tradingsoftwre gebruiken? Ik trade nu met name op Binance, maar wil indien mogelijk het traden meer automatiseren (buy orders, stop losses, etc), omdat het me nu wel erg veel tijd kost om continu de charts in de gaten te houden. Iemand een tip?

Sup

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Veel exchages ondersteunen api calls, dus als je enigszins handig bent met programmeren kun je gewoon een botje bouwen. Op youtube zijn talloze video's te vinden

• Crypts
Harrie21 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:51:
Zijn er hier mensen die buiten de het platform om tradingsoftwre gebruiken? Ik trade nu met name op Binance, maar wil indien mogelijk het traden meer automatiseren (buy orders, stop losses, etc), omdat het me nu wel erg veel tijd kost om continu de charts in de gaten te houden. Iemand een tip?
Inzicht en ballen hebben, bots zorgen er dikwijls voor dat je of geld verliest of heel snel bag holder wordt. :)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

RookieRooster schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:51:
[...]

Welke exchange, verschil lijkt nauwelijks genoeg om transaction fee er uit te halen?
Jij betaalt altijd 2% fee ofwat? Binance is 0.05% per trade, dus 0.11% voor die hele handeling ff afgerond, terwijl hij 1.8% winst pakt.

• Goh

Goh

Richh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:36:
[...]

Tot nu toe zijn alle begrippen waar je naar vraagt geen cryptowereld, maar meer economische termen :) de beste uitleg over heel veel dingen kan je vinden in de topicstart van het handelstopic:
[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)
Veel dingen zijn ook toepasbaar op aandelenmarkten.

Wat betreft volume: dit is hoeveel munten er in een bepaalde tijd verhandeld worden. Meestal gaat men uit van 24 uur.
Om een hoog volume te krijgen heb je vooral veel vraag nodig, en op zijn plek ook genoeg aanbieders om de vraag te vullen.
Bij een laag volume is er ofwel weinig vraag, ofwel weinig aanbod. Al is er in weinig gevallen gebrek aan aanbod :P een laag volume is in mijn ogen een gebrek aan mensen met interesse, wat zou kunnen zorgen voor instabiliteit.

Coinmarketcap kan trouwens ook muntjes op volgorde van volume zetten: https://coinmarketcap.com/currencies/volume/24-hour/
Dankjewel voor je uitleg! Ik voel me echt nog zo’n groentje hierin, maar heb al wel veel bijgeleerd door o.a hier veel te leren :) :)

• Crypts
mark-k schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Jij betaalt altijd 2% fee ofwat? Binance is 0.05% per trade, dus 0.11% voor die hele handeling ff afgerond, terwijl hij 1.8% winst pakt.
Je rekensommetje is iets te positief maar verder heb je gelijk. ;)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:58:
[...]

Je rekensommetje is iets te positief maar verder heb je gelijk. ;)
562/552 = 1.018 in mijn boekje (1.8%). Daar moet uiteraard die 0.11 procent nog van af, hou je ongeveer 1.7% over.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Imgnrydrmr schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:46:
[...]

Neo is toch al eventjes aan het stijgen?
Volgens mij is hij sinds 12 februari (het moment dat de ONT AirDrop aangekondigd werd) licht gezakt.

• Tripod62
RookieRooster schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:51:
[...]

Binance, Ik had het plan om deels een verkoop te doen op 56200, 56500 en 5700 en had verwacht dat ie daarna goed zou zakken. Maar na de verkoop op 56200, knalde ie dermate snel naar boven om vervolgens niet echt hard te dalen. Dus zette ik een nieuwe buy op 55200, dat ging aardig als gepland, behalve dat ie stopte bij 55400.

Nu moet ik ook toegeven dat ik nog aardig zoekende ben naar een fijne strategie, al doende leert men :)

Al typende is VEN weer wat aan het zakken, dat ie dat maar even doorzet dan haha

[ Voor 9% gewijzigd door Tripod62 op 19-02-2018 22:04 ]

• Junia
https://www.reddit.com/r/...e_bomber_tomorrow_20_feb/

Morgen schijnbaar een Q&A met de CEO (scammer) van Bitgrail. Grote kans dat hij de FUD tegen het NANO dev team enkel gaat vergroten, dus misschien een idee om even tijdelijk uit te stappen mocht je er nog inzitten.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Messaging app provider Telegram says it has raised $850 million in the first part of its controversial initial coin offering (ICO), public records show.
De bedragen die worden opgehaad met ICO’s gaan nergens meer over :F

• Ari Gold
  • Laatst online: 13:05
ggj87 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:12:
Weet iemand waarom NEM als een van de weinige munten op het moment in de min staat? Klinkt interessant om in de gaten te houden en evt. te kopen of is het niks?
Coincheck hack meegemaakt?

• Ypuh
Oepsje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:34:
Doet binance dat ook of moet ik even mn coins verplaatsen?
NEO is gelukkig gratis om te transferren en KuCoin is een prima exchange.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Bmfd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:05:
[...]

De bedragen die worden opgehaad met ICO’s gaan nergens meer over :F
Slaat idd nergens op maar geef ze groot gelijk

• Bmfd
Junia schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:02:

Morgen schijnbaar een Q&A met de CEO (scammer) van Bitgrail. Grote kans dat hij de FUD tegen het NANO dev team enkel gaat vergroten, dus misschien een idee om even tijdelijk uit te stappen mocht je er nog inzitten.
Ook al heb ik zelf geen funds meer op Bitgrail staan, wat is deze man kansloos bezig zeg. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier zonder problemen mee weg gaat komen.

• Ypuh

Ben al uitgestapt, maar wel héél benieuwd wat die gast te melden heeft. 90% van het internet legt de schuld bij hem neer, dat hij afwist van het lek op zijn Exchange, maar hulp van buitenaf weigerde om het op te lossen en dat het lek daarom een aantal weken heeft mogen duren. Natuurlijk is de rekensom gemaakt dat hij zelf misbruik heeft gemaakt van zijn eigen lek en vervolgens de vermoorde onschuld heeft gespeeld.

De NANO buyers geven de schuld aan het dev team omdat zij Bitgrail aangeprezen hebben (was de eerste exchange die hun coin wou listen) en niet hun due diligence gedaan hebben. Zoals iemand laatst opmerkte; als particulier VW verwijten dat jou Golfje gestolen is.

Het is sowieso een shady gast, maar ben benieuwd of ze de waarheid boven tafel krijgen (150 miljoen is wel serieus geld).

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Ben al uitgestapt, maar wel héél benieuwd wat die gast te melden heeft. 90% van het internet legt de schuld bij hem neer, dat hij afwist van het lek op zijn Exchange, maar hulp van buitenaf weigerde om het op te lossen en dat het lek daarom een aantal weken heeft mogen duren. Natuurlijk is de rekensom gemaakt dat hij zelf misbruik heeft gemaakt van zijn eigen lek en vervolgens de vermoorde onschuld heeft gespeeld.

De NANO buyers geven de schuld aan het dev team omdat zij Bitgrail aangeprezen hebben (was de eerste exchange die hun coin wou listen) en niet hun due diligence gedaan hebben. Zoals iemand laatst opmerkte; als particulier VW verwijten dat jou Golfje gestolen is.

Het is sowieso een shady gast, maar ben benieuwd of ze de waarheid boven tafel krijgen (150 miljoen is wel serieus geld).
Ik heb ze niet in mijn portfolio.

• Junia
Ypuh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Jep, Bitgrail was ook toevallig de enige exchange met dit zogenaamde probleem. Vind het wel frappant dat hij dus een Q&A gaat houden, het lijkt me immers best moeilijk om kritische vragen te beantwoorden vanuit zijn positie. Ik vrees echter dat het vingertje wijzen wordt naar het NANO dev team.

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 19-02-2018 22:24 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Harrie21 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:51:
Lukt het nog om een goede strategie te vinden? Vanaf begin december tot halverwege januari had ik een bot die bizarre winsten maakte, maar dat is de laatste weken echt afgelopen. Weet niet of het aan mij ligt of dat de markt nu zodanig op zijn gat ligt dat er geen winst meer te maken valt.

Ik denk dat veel mensen die niet goed wisten wat ze deden weg zijn, en dat het daardoor nu veel moeilijker is om in een stijgende markt te kopen of in een dalende markt te verkopen.

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01 10:31

Dank hiervoor. Zojuist met 10% verlies uitgestapt.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Greymore1 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Ik heb 1M TEL's, hopen dat die ooit $1 waard worden, dan kan ik met pensioen... :)

meh.

• Crypts
Ik begin het een beetje door te krijgen denk ik. :+

code:
1
2
1.0000 BTC 8953.73 8m ago filled
1.0000 BTC 8993.73 7m ago filled

Het zijn geen wereld bedragen maar het gaat wel heel snel. :9

• TomTorquay
pgs010 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:45:
[...]

Ben ook maar uitgestapt, 15% verlies. You win some, you lose some. Deze coin gaat TRX achterna, vrees ik :|

• Junia
pgs010 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:45:
[...]

Hopelijk is het de goede keuze (voor nu). Zelf ben ik nu ook maar even uit NANO gestapt met een 30% verlies.

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2025
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:47:
Ik begin het een beetje door te krijgen denk ik. :+

code:
1
2
1.0000 BTC 8953.73 8m ago filled
1.0000 BTC 8993.73 7m ago filled

Het zijn geen wereld bedragen maar het gaat wel heel snel. :9
Zijn dat een sell en buy order? Zo ja, ik weet niet waar je trade, maar die 0.5% profit ben je waarschijnlijk al weer kwijt aan fees...

• Crypts
tenhagen12500 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Zijn dat een sell en buy order? Zo ja, ik weet niet waar je trade, maar die 0.5% profit ben je waarschijnlijk al weer kwijt aan fees...
Gdax dus geen fees en €40 cash erbij in een minuut. ;)

Ik ben nog zoekende hoe ik dit een beetje structureel aan kan gaan pakken, ik begin te wennen aan de snelheid van het orderbook maar het blijft een straf tempo...

• TomTorquay
Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:51:
[...]

Je zet ook wel €9000 in...

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2025
[...]

Ik ben nog zoekende hoe ik dit een beetje structureel aan kan gaan pakken, ik begin te wennen aan de snelheid van het orderbook maar het blijft een straf tempo...
Ah kijk, prima gedaan dan! In een bull market zijn dit soort kleine trades prima te doen. In een bear market kun je het beter niet proberen :)

• Goh

Goh

Er is vandaag al veel gezegd over de Nano Ledger S. Zou het betrouwbaar zijn als ik hem bij Bol.com koop? Ik las dat iemand hier zei dat het enkel betrouwbaar is om hem via de originele site te kopen.

Hoe denken jullie er allemaal over? Wil hem daar ivm levertijd toch graag bestellen.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Als je dit nou 60 min in het uur kan doen word het leuk

• PilatuS
  • Niet online
Goh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:53:
Er is vandaag al veel gezegd over de Nano Ledger S. Zou het betrouwbaar zijn als ik hem bij Bol.com koop? Ik las dat iemand hier zei dat het enkel betrouwbaar is om hem via de originele site te kopen.

Hoe denken jullie er allemaal over? Wil hem daar ivm levertijd toch graag bestellen.
Bij Bol.com, of via een reseller via Bol.com ? Dat is wel een verschil natuurlijk.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:18

Waarom niet gewoon bij cryptomaan? Zij zijn officieel reseller van Ledger.

• Bmfd

Ik kreeg een paar dagen geleden een mail dat ze bij cryptomaan weer op voorraad waren en zij zijn een officiële reseller.

Edit: spuit 11

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55

He shit. Had er wat rommel op ingezet in de hoop dat ik er een beetje op terug kon verdienen. Misschien niet nu, maar op (korte) termijn. Gekocht op 88500, zou ik het nu wéér met verlies moeten verkopen :(
Pagina: 1 ... 80 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!