[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.089 views

Onderwerpen

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

TomTorquay schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Ben ik nu de enige die zich niet van de indruk kan ontdoen dat jij hier gewoon wat zieltjes komt vangen voor jouw zogezegde superbot? En dat daar een niet onbelangrijk deel van je inkomsten vandaan komt? Als je naar de review van die bot kijkt is het ook allemaal gewoonweg te mooi om waar te zijn. Zelfs een kleuter haalt daarmee dagelijks 1%, zo lijkt. Het zal wel :/

Jammer ook dat de ongeschreven regel om geen $-bedragen te noemen blijkbaar niet meer van tel is. Zo is het wel heel makkelijk om mensen te proberen overtuigen...
Ik wist niet dat er een ongeschreven regel was. Daarvoor loop ik te kort mee denk ik. Ik reageerde in eerste instantie alleen op een post waar gevraagd werd om je PF te tonen.

Maar goed, de bot waarmee ik werk is the next Bitconnect... blijf er dus ver van weg!!!

meh.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:44:
@nAffie bedankt voor je input! dus mijn vraag was toch wel iets leerrijk en sommige waren mij aan het uitlachen waarom ik vroeg hoeveel er in hun PF zit.

ik zit zelf met +5K op verschillende exchanges.
Niemand lacht je hier uit.. Een aantal mensen (waaronder ik) geven alleen aan dat het NIET SLIM is om de waarde van je pf te delen (hoe groot of hoe klein ook).

De redenen zijn reeds meerdere malen benoemd. Je kunt er iets mee doen of niet maar ga aub niet mensen woorden in de mond leggen.

Verwijderd

TomTorquay schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Ben ik nu de enige die zich niet van de indruk kan ontdoen dat jij hier gewoon wat zieltjes komt vangen voor jouw zogezegde superbot? En dat daar een niet onbelangrijk deel van je inkomsten vandaan komt? Als je naar de review van die bot kijkt is het ook allemaal gewoonweg te mooi om waar te zijn. Zelfs een kleuter haalt daarmee dagelijks 1%, zo lijkt. Het zal wel :/

Jammer ook dat de ongeschreven regel om geen $-bedragen te noemen blijkbaar niet meer van tel is. Zo is het wel heel makkelijk om mensen te proberen overtuigen...
1% per dag is x3700 per jaar. In een jaartje miljonair

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:06:
Maar goed, de bot waarmee ik werk is the next Bitconnect... blijf er dus ver van weg!!!
Bedankt voor deze verduidelijking. Standaardantwoordje van op de verkoopscursus? ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
Lawwie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:04:
[...]

Domme vragen bestaan niet :>
Waar is de Sneekweek en hoe lang duurt die?

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
De Rikster schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Duurt 4 dagen en is dit jaar in Den Bosch ;)

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
[...]

Toch langer dan je verwacht... 3 tot 12 augustus dit jaar.

http://www.sneekweekgids.nl/lp/datum-sneekweek-2018.html

[ Voor 11% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 20-02-2018 12:14 ]

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Trouwens mensen met LTC. Als je die op een exchange had staan voor de fork, dan ben je er niets mee ivm LCC right?

De LTC moest dus voor de fork op een sw/hw wallet staan? Deze nu er nog op staan is dus zinloos voor de gratis LCC, klopt dit?

bedankt.

SPiET

Verwijderd

[...]
6 dagen, geen grap. 8)7

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
D-Ed schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:07:
[...]

Niemand lacht je hier uit.. Een aantal mensen (waaronder ik) geven alleen aan dat het NIET SLIM is om de waarde van je pf te delen (hoe groot of hoe klein ook).

De redenen zijn reeds meerdere malen benoemd. Je kunt er iets mee doen of niet maar ga aub niet mensen woorden in de mond leggen.
als ik me niet vergis loopt er ook een topic van "hoeveel verdien je als ICT" ik lees dan ook soms een maandloon van +5K.... enz
dus wat is het verschil?

• TomTorquay
spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:12:
Trouwens mensen met LTC. Als je die op een exchange had staan voor de fork, dan ben je er niets mee ivm LCC right?

De LTC moest dus voor de fork op een sw/hw wallet staan? Deze nu er nog op staan is dus zinloos voor de gratis LCC, klopt dit?

bedankt.
Klopt!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:13
spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:48:
Ik ben gewoon zeer triest dat ik niet eerder in het btc verhaal en dergelijke ben ingestapt. Ken BTC al jaren maar nooit aan gedacht om die aan te kopen enz :( DOH!

Mij meermaals al veel vervloekt :-)
Daar heb je dus veel spietie van.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
spokje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Dat is nu wel zo indd, maar ga er maar vanuit dat ook dat gaat veranderen, misschien met tussenpersonen in de vorm van bedrijven die de zorgen wegnemen bijv.
Bitconnect?
Nemen alles van je weg. _O-
Geen geld...geen zorgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 20-02-2018 12:16 ]

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Rezje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:27:
Blockport blijft ook maar gaan zeg!
bijna x3 in 3 dagen tijd. Mooi Nederlands project.

Nog meer mensen in Blockport? kan de nieuwe Coinbase worden.
Heb het team even nagetrokken, maar no way. Een paar HBO'ers (no offence) die zich voornamelijk op marketing richten. 1 developer (ook een HBO'er)? Dit moet een concurrent van Binance etc worden he.. Verder wel een leuk idee, maar absoluut niet de capaciteit om een volwaardig tradingplatform te worden.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:02
Kan iemand Icon even een kick onder zijn kont geven?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:17:
Kan iemand Icon even een kick onder zijn kont geven?
@Verwijderd Zwembroek vroeg mij om jou een kick onder je kont te geven.

• zwembroek
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:17:
[...]

@Verwijderd Zwembroek vroeg mij om jou een kick onder je kont te geven.
Thanks mate! Dat zal em leren..

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 20-02-2018 12:19 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:13:
[...]

als ik me niet vergis loopt er ook een topic van "hoeveel verdien je als ICT" ik lees dan ook soms een maandloon van +5K.... enz
dus wat is het verschil?
Daar ben ik ook geen fan van, maar kwaadwillenden kunnen naar mijn mening een stuk minder met de informatie over hoeveel je verdient. Voor mij is het een ander verhaal als jij open en bloot de waarde van je portfolio gaat bespreken, maar je moet het zelf weten natuurlijk.

• spietie
Iemand vooruitzichten voor bijv ADA en XRP? Maar dan lange termijn? Of gaan die nooit echt wat worden?

Bedankt @TomTorquay voor de info.

Als je kijkt op Yobit gaat die wel snel, die LCC maar iedereen raad het af om deze aan te kopen (en eventueel terug te verkopen).

[ Voor 45% gewijzigd door spietie op 20-02-2018 12:20 ]

SPiET

Verwijderd

spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:19:
Iemand vooruitzichten voor bijv ADA en XRP? Maar dan lange termijn? Of gaan die nooit echt wat worden?
XRP grote shitcoin :D :D :o :o

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
spietie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:19:
Volgens mij was de algemene consensus moon en lambo.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:35
Wat is er met dat Ethereum aan de hand? Zit geen leven in al een week ofzo. Het traden in ETH/BTC pairs begint nu ook wel storend te worden.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
En hoe zit het met Stellar?

Weg

• Tom_JK
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-12-2021
Opgelost

[ Voor 100% gewijzigd door Tom_JK op 20-02-2018 12:31 ]

• Dhr. Satoshi
Ongetwijfeld met goede bedoelingen, maar doe dit de volgende keer via een TR en niet in een topic :)

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 20-02-2018 12:45 ]

• TomTorquay
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:21:
Wat is er met dat Ethereum aan de hand? Zit geen leven in al een week ofzo. Het traden in ETH/BTC pairs begint nu ook wel storend te worden.
Die schiet wel een keer los, denk ik zo. Ongetwijfeld juist op het moment dat jij en ik naar BTC zijn overgestapt ;)

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Nopheros schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:20:
[...]

Volgens mij was de algemene consensus moon en lambo.
Ik weet nog goed toen ik pas begon met altcoins buiten ethereum ik ook dacht van hee die XRP is lekker laag, die kan nog mooi groeien. Toen werdt ik in dit topic terecht gewezen op het feit dat er zoo veel van zijn en dat er nog veel bij de ontwikkelaar zitten en dat ze er gewoon bij kunnen drukken dat een echt grote winst vergelijkbaar met die van bitcoin of eth er niet in zal zitten, en ondanks dat dit nog steeds waar is, ben ik nog steeds verbijsterd dat die coin gestegen is naar 3+$ per stuk.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
want ? Volgens mij werken er al redelijk grote bedrijven mee , ja ook met de xrp zelf via het Xrapid systeem, voordat alle boeroepers onterecht verkondigen dat alleen het ripplesysteem wordt gebruikt i.p.v. de munt zelf

Verwijderd

Offtopic, dus weg.

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 20-02-2018 12:46 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:13:
[...]

dus wat is het verschil?
:F Dat is in jou ogen hetzelfde? Het gaat erom dat jij vraagt aan anderen om hun waarde te delen..

Ik kom niet in dat andere topic dus ik begrijp niet waarom je dat nu als voorbeeld neemt..

Verwijderd

RideWithUz schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:23:
[...]

want ? Volgens mij werken er al redelijk grote bedrijven mee , ja ook met de xrp zelf via het Xrapid systeem, voordat alle boeroepers onterecht verkondigen dat alleen het ripplesysteem wordt gebruikt i.p.v. de munt zelf
Ik was niet serieus, zei alleen de algemene mening voor xrp :+ , zit allang in xrp :)

• zwembroek
Ik denk serieus dat XRP en XLM op de lange termijn zeker winstgevend gaan zijn. Het is alleen zo dat ze beide max naar de 3 a 4 dollar gaan de komende jaren. dus snel zal je er niet op verdienen en met lage inleg ook niet.

• TomTorquay
Offtopic, heeft niets met coins te maken, dus weg.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 20-02-2018 12:50 ]

• Dhr. Satoshi
Doe niet zo kinderachtig

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 20-02-2018 14:56 ]

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:26:
Ik denk serieus dat XRP en XLM op de lange termijn zeker winstgevend gaan zijn. Het is alleen zo dat ze beide max naar de 3 a 4 dollar gaan de komende jaren. dus snel zal je er niet op verdienen en met lage inleg ook niet.
:9 If you only knew what was coming

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:35
Malawolar schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Heb het team even nagetrokken, maar no way. Een paar HBO'ers (no offence) die zich voornamelijk op marketing richten. 1 developer (ook een HBO'er)? Dit moet een concurrent van Binance etc worden he.. Verder wel een leuk idee, maar absoluut niet de capaciteit om een volwaardig tradingplatform te worden.
Liever een plukje HBO'ers dan zo'n team PhD'ers zoals bij iExec RLC die enkel conceptueel blijven denken. Zo lastig is het ook allemaal weer niet, de kunst zit hem in de toepassing en adoptie, niet in de technologie.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:08:
[...]

3678,343433288732% om precies te zijn. Niet dat je er ver naast zat, maar zou sneu zijn als iemand gaat automutileren omdat ie net iets te weinig had ingelegd om in 1 jaar miljonair te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FvoYlnMjiTlhwl5xEvqiuSUp/full.gif

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• spietie
zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:26:
Ja denk ik ook, enkel maar 100 euro in XRP geinvesteerd op dit moment dusja ... zal zeker voor de (heel) lange termijn zijn maar als het blijft op je watchlist staan dan kan je wel nog investeren als het eens van de grond komt en stijgt.

SPiET

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:38
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:28:
[...]

Liever een plukje HBO'ers dan zo'n team PhD'ers zoals bij iExec RLC die enkel conceptueel blijven denken. Zo lastig is het ook allemaal weer niet, de kunst zit hem in de toepassing en adoptie, niet in de technologie.
Daar heb je een punt, ik vind het sowieso een heel mooi marketing verhaal. Maar een ding kan ik niet achterhalen, er wordt 6 keer gefereerd aan Fiat, ik vraag mij nogmaals af hoe zij dit kunnen bereiken, want daar moet je aan behoorlijke voorwaarden voldoen wil je dat kunnen implementeren.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:37
Iemand in lendconnect (lct)?

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 20-02-2018 12:42 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
nAffie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Ik wist niet dat er een ongeschreven regel was. Daarvoor loop ik te kort mee denk ik. Ik reageerde in eerste instantie alleen op een post waar gevraagd werd om je PF te tonen.

Ik vind het juist leuk om te lezen? :? Juist met bots e.d. is het fijn om concrete voorbeelden te krijgen, ken ook iemand die met profittrailer werkt maar die zit nu juist met alles in dca...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Offtopic, dus weg

[ Voor 106% gewijzigd door janvanduschoten op 20-02-2018 12:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
Weer offtopic, dus weg.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 20-02-2018 12:51 ]

• Li1quid
  • Laatst online: 23-01 19:17
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:21:
Afgelopen week +7,85%. Waarover klaag je?

• hmr

hmr

*knip*, Offtopic

[ Voor 107% gewijzigd door janvanduschoten op 20-02-2018 12:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• maajelvv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-12-2025
Gratis gekregen, nog niks mee gedaan..
Zie wel wat er van komt

• xeoMe
  • Laatst online: 18-01 14:02
jup 165 stuks, groot gedeelte op 2.5eu overige op bijna ATH dus nog voldoende verlies :'(
Op 7.5eu speel ik pas quitte dus wie weet.

• janvanduschoten
  • Laatst online: 16:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Slowchat is prima, maar het is geen topic om spelling en grammatica te bespreken en andere users daarop aan te spreken.

Nu graag weer on topic, over coins en zo :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• hmr

hmr

Ik heb VEN ingekocht op zowel 1,20 als 6,15. Gelukkig naderen we die laatste koers weer! Dat betekent weer pure winst voor mij indien we dus over de 6,15 heengaan. Ik wacht de rebrand af en dan haal wat fiat uit mijn VEN positie. Tijd voor een nieuw horloge.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
Heb zojuist geïnvesteerd in de Noord-Koreaanse CNS-coin. Heel wat activiteit daarin. Gaat binnenkort moonen

• JustSys
hmr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:55:
Ik heb VEN ingekocht op zowel 1,20 als 6,15. Gelukkig naderen we die laatste koers weer! Dat betekent weer pure winst voor mij indien we dus over de 6,15 heengaan. Ik wacht de rebrand af en dan haal wat fiat uit mijn VEN positie. Tijd voor een nieuw horloge.
Rolex ? 8)7

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
horloges kan je ook op de kermis winnen, kost je minder :P

• k1978
  • Laatst online: 18:37
TomTorquay schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:56:
Heb zojuist geïnvesteerd in de Noord-Koreaanse CNS-coin. Heel wat activiteit daarin. Gaat binnenkort moonen
Zeker niet op binance ?

• hmr

hmr

Neig meer naar een Omega. Rolex toch te veel een "rapper boef en lil-kleine imago" gekregen....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bmfd
xeoMe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:52:
[...]

jup 165 stuks, groot gedeelte op 2.5eu overige op bijna ATH dus nog voldoende verlies :'(
Op 7.5eu speel ik pas quitte dus wie weet.
LendConnect is toch hetzelfde als BitConnect en ook een ponzischeme? Waarom ben je daarop ingestapt?

• JustSys
hmr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Neig meer naar een Omega. Rolex toch te veel een "rapper boef en lil-kleine imago" gekregen....
Dat is een blingBling rolex je moet een simple on opvallende halen zoals een Oyster

• xeoMe
Bmfd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:57:
[...]

LendConnect is toch hetzelfde als BitConnect en ook een ponzischeme? Waarom ben je daarop ingestapt?
Klopt maar kijk hoelang bitconnect het heeft volgehouden, als je op tijd uit stapt gaat het goed haha :+
Ze gaan van heel dat lending afstappen en willen overgaan naar een global exchange daarom blijf ik nog even hangen. Ik krijg elke dag wel een aantal updates dus ik kijk even waar de prijs heen gaat of wat ze van plan zijn met de exchange.

• TomTorquay
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:01:
even nu over de exchange, op welke zitten jullie allemaal.

1. Kraken
2. Binance
3. kuCoin ( sinds kort)

ik wil eigenlijk enkel op 2 blijven, 1 voor korte holds en andere day traden alleen weet ik niet welke ik moet kiezen...
Daar is naar het schijnt een ander topic voor ;)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:56
Kraken voor fiat withdrawals en (relatief) korte holds. Binance voor een beetje speelcoins, en ik heb nog iets bij coinexchange.io staan.

• JustSys
TomTorquay schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Daar is naar het schijnt een ander topic voor ;)
zoals ze in België zeggen: " niks beter te doen of wa"

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Het probleem is dat je op een gegeven moment met tonnen moet gaan traden en daar zijn bij veel coins de volumes te klein voor om het daadwerkelijk te doen. Voor kleine bedragen is het vrij simpel om rendement te halen, maar hoe groter je inleg hoe lastiger het is om je trades te doen.

• Nopheros
mark-k schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:05:
[...]

Het probleem is dat je op een gegeven moment met tonnen moet gaan traden en daar zijn bij veel coins de volumes te klein voor om het daadwerkelijk te doen. Voor kleine bedragen is het vrij simpel om rendement te halen, maar hoe groter je inleg hoe lastiger het is om je trades te doen.
Zeker waar, heb inmiddels 2000% winst op m'n 45 dollar inleg op cryptopia :P

Gaat me echter niet lukken met een inleg van 2k oid.

• TomTorquay
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:05:
[...]

zoals ze in België zeggen: " niks beter te doen of wa"
Nu wel. Da-ag!

• Bmfd
xeoMe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Klopt maar kijk hoelang bitconnect het heeft volgehouden, als je op tijd uit stapt gaat het goed haha :+
Ze gaan van heel dat lending afstappen en willen overgaan naar een global exchange daarom blijf ik nog even hangen. Ik krijg elke dag wel een aantal updates dus ik kijk even waar de prijs heen gaat of wat ze van plan zijn met de exchange.
Haha, ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Ik heb me er voor de rest niet in verdiept, maar ik zou wel enigszins sceptisch zijn met het geloven van de plannen van LendConnect. Het kan best zo zijn dat ze echt van plan zijn om van het lendingplatform af te stappen en verder te gaan als global exchange, maar dit kan natuurlijk ook prima gebruikt worden om investeerders nog net wat langer aan het lijntje te houden.

Reden dat BitConnect het zo lang heeft volgehouden is dat er een gigantische bullmarket was, waardoor het makkelijker was om zulke rendementen te behalen. Nu staat de markt er een stuk minder goed voor en volgens mij beloofd LendConnect zelfs nog een hoger rentepercentage, dus dat wordt een erg lastig verhaal denk ik. Ook is de aandacht die crypto krijgt vanuit de autoriteiten een stuk toegenomen nu crypto een stuk groter is geworden, waardoor er ook eerder opgetreden wordt tegen ponzischemes. Kijk maar naar BitConnect en Davorcoin die beide een 'cease and desist' hebben ontvangen.

Uit nieuwsgierigheid: wat is het gemiddelde rendement dat LendConnect 'behaald' en werd dat percentage ook gehaald toen de markt crashte?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
xeoMe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Als ze morgen omvallen, ben je dan tevreden of niet? BitConnect ging toch nog voor velen onverwacht onderuit.

Ik zou eruit stappen :)

• xeoMe
Bmfd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Haha, ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Ik heb me er voor de rest niet in verdiept, maar ik zou wel enigszins sceptisch zijn met het geloven van de plannen van LendConnect. Het kan best zo zijn dat ze echt van plan zijn om van het lendingplatform af te stappen en verder te gaan als global exchange, maar dit kan natuurlijk ook prima gebruikt worden om investeerders nog net wat langer aan het lijntje te houden.

Reden dat BitConnect het zo lang heeft volgehouden is dat er een gigantische bullmarket was, waardoor het makkelijker was om zulke rendementen te behalen. Nu staat de markt er een stuk minder goed voor en volgens mij beloofd LendConnect zelfs nog een hoger rentepercentage, dus dat wordt een erg lastig verhaal denk ik. Ook is de aandacht die crypto krijgt vanuit de autoriteiten een stuk toegenomen nu crypto een stuk groter is geworden, waardoor er ook eerder opgetreden wordt tegen ponzischemes. Kijk maar naar BitConnect en Davorcoin die beide een 'cease and desist' hebben ontvangen.

Uit nieuwsgierigheid: wat is het gemiddelde rendement dat LendConnect 'behaald' en werd dat percentage ook gehaald toen de markt crashte?
Ja true ben er ook erg sceptisch over maar ik neem een gok als ik nu sell heb ik 300eu ongeveer nou voor dat geld neem ik de gok wel.
ze hebben 1x 0.5% rente gegeven en alle overige keren op z'n minst 1.5%
Heb zelf geen lending lopen daar had alleen de coins aangeschaft om ze vervolgens op een hoger niveau te sellen.
Rookert25 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:18:
[...]

Als ze morgen omvallen, ben je dan tevreden of niet? BitConnect ging toch nog voor velen onverwacht onderuit.

Ik zou eruit stappen :)
Ik heb nu zo'n 300eu aan value op lendconnect en als het omvalt lig ik daar niet wakker van zie het namelijk al als verloren (soort van)
Ik neem de gok mijn PF is sowieso een long term HODL.

Verwijderd

Lol really? Lendconnect??? Mensen hebben een kort geheugen.:)

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 16:02
LendCONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nog meer goed nieuws.
Zuid Korea geeft groen licht voor crypto.
https://verifiedtopics.co...nlights-cryptocurrencies/

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:18
Ethereum volgt normaal gesproken de Bitcoin koers, maar hij loopt de laatste tijd iets achter.. Zou dit te maken kunnen hebben dat Bitcoin eerder is met het lightning network en de update van ETH iets langer duurt? Of zou het iets anders zijn? Al.veel zelf gezocht maar kan niks vinden helaas...

Verwijderd

Deze gaat positief invloed hebben op de koreaanse koers.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Rezje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:27:
Blockport blijft ook maar gaan zeg!
bijna x3 in 3 dagen tijd. Mooi Nederlands project.

Nog meer mensen in Blockport? kan de nieuwe Coinbase worden.
Zit toevallig net een nieuw filmpje van Altcoin Buzz te kijken over Blockport...

meh.

• zwembroek
Wat voor horloge heb je op het oog. :P

• JustSys
dan moet je 3 coin opvolgen
XRP
BTC
ETH

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-01 16:39
Ik ben aan het denken om nu VEN te verkopen en als die zakt weer te kopen, echter vindt ik dit altijd zo moeilijk. (Nooit aan daytraden gedaan) Wat is jullie advies, en natuurlijk bind ik er niemand aan vast met wat er als advies gegeven wordt.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:41:
[...]

dan moet je 3 coin opvolgen
XRP
BTC
ETH
ICX lijkt me?

Groetjes, FaceDown.

• zwembroek
hmr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Oh zie het al...ik wil naast mijn Seamaster planet Ocean, wel een Sea Dweller.

• hmr

hmr

zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Wat voor horloge heb je op het oog. :P
Omega Speedmaster (en dan komt het, zonder grappen) Moonwatch versie :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Nopheros
valermos schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:42:
Ik ben aan het denken om nu VEN te verkopen en als die zakt weer te kopen, echter vindt ik dit altijd zo moeilijk. (Nooit aan daytraden gedaan) Wat is jullie advies, en natuurlijk bind ik er niemand aan vast met wat er als advies gegeven wordt.
Mijn advies, 90% van je inleg hold en een klein beetje mee spelen zoals je nu voorstelt.

Als je erg goed bent in swing traden, waarom niet. In elk ander geval maak je meer geld met hold...

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04-2025
Risky.. VEN stijgt tegen de algemene ALT malaise in. Persoonlijk zie ik komende week geen sterke dip in het vooruitzicht

• JustSys
denk sowieso ETH

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:17

HaTe

haat niet

Holdem_NL schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:37:
Ethereum volgt normaal gesproken de Bitcoin koers, maar hij loopt de laatste tijd iets achter.. Zou dit te maken kunnen hebben dat Bitcoin eerder is met het lightning network en de update van ETH iets langer duurt? Of zou het iets anders zijn? Al.veel zelf gezocht maar kan niks vinden helaas...
Bijna alle altcoins gaan in waarde omlaag.. Het marktaandeel bitcoin neemt ook steeds meer toe, dus dat betekend dat er minder geld naar altcoins gaat.

Ik vraag me af wat slim is om te doen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:45
Vanavond is het Lisk event, wat denken jullie daar van?

• JustSys
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:50:
Vanavond is het Lisk event, wat denken jullie daar van?
lekkere hapjes gaan eten :+

Verwijderd

Wat denken jullie van Genesis Vision? Sinds mijn instap (rond kerst) in portefeuille en één van de enige die altijd positief is gebleven. Leuk project + als je houdt van beperkte supply is dit ook lang niet slecht (4,4mio).

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
HaTe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:49:
[...]

Bijna alle altcoins gaan in waarde omlaag.. Het marktaandeel bitcoin neemt ook steeds meer toe, dus dat betekend dat er minder geld naar altcoins gaat.

Ik vraag me af wat slim is om te doen.
Alts gaan omlaag als de dollar koers daalt. Rood betekent dat btc koers gestegen is tov alt koers en je dus minder btc nodig hebt om een alt te kopen.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:17

HaTe

haat niet

lighting_ schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Alts gaan omlaag als de dollar koers daalt. Rood betekent dat btc koers gestegen is tov alt koers en je dus minder btc nodig hebt om een alt te kopen.
Euh, ik weet niet waarom je dit nu zegt.. Ik vroeg me alleen af of het nu slim is om wat altcoins om te zetten naar btc, omdat de meeste keihard aan het dalen zijn. De alt/btc koers gaat nu omlaag terwijl de bitcoin koers stijgt. De hoeveelheid bitcoin die ik heb gaat dan ook omlaag.

Maar goed, niemand kan in de toekomst kijken. Ik hoop dat de alts snel weer aantrekken.

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 20-02-2018 14:03 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Beetje treurig dat mensen moedwillig zo'n oplichtingszaak als Lendconnect op de benen houden, in de hoop dat ze net zo lang door kunnen gaan met oplichten als bitconnect.

ten eerste, help je er mee in de hand dat er weer (ontwetende) mensen in gaan stappen die denken dat hun pensioen wordt veilig gesteld.
ten tweede, zijn dit soort piramidespellen een schade voor de hele cryptomarket.

Maar goed, zolang jij lekker je 100 euro winst pakt vind je het helemaal top.

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
ik heb ze zelf verkocht op 62k maar of het een goed advies is moet blijken.

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Deze gaat positief invloed hebben op de koreaanse koers.
Hopelijk komt ICX dan eindelijk van z'n luie reet

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:58
VEN nog sprintje naar 80 kilosatoshi voor de rebrand? ICX trekt me ook wel dus mss over paar dagen heroriënteren wat ik met VEN wil.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
VEN!! :)

https://themerkle.com/vec...t&utm_content=extended%20%traffic%boost

It is also worth noting the VeChain price isn’t suffering from Bitcoin or Ethereum price changes. In fact, the altcoin has gained 10.75% over Bitcoin and 16.17% over Ethereum. Many people are disappointed with the Ethereum price not moving up alongside Bitcoin right now, but that situation will turn around at some point, by the look of things. The VeChain price isn’t impeded by either currency right now, which is rather nice to see in the altcoin sector.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:38
The Redman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:09:
VEN nog sprintje naar 80 kilosatoshi voor de rebrand? ICX trekt me ook wel dus mss over paar dagen heroriënteren wat ik met VEN wil.
tering wat een rekeneenheid zeg, 80 kilo satoshi.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:13
muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Ja snap ook niet echt waarom mBTC oid niet wat meer gebruikt wordt. Maakt het imho een stuk overzichtelijker. Vooral voor nieuwe instappers.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-01 15:43

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

AtlAntA schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Ja snap ook niet echt waarom mBTC oid niet wat meer gebruikt wordt. Maakt het imho een stuk overzichtelijker. Vooral voor nieuwe instappers.
Ja, hoeveel euro heb je op zak? oh, zo'n 5000 eurocent.

• nemesis2212
muffstuff schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:18:
[...]

sowieso hele gepraat over satoshi is niet echt boeiend. denk als mensen in euro's gaan praten dat het voor vele stuk duidelijker is.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

nemesis2212 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:26:
[...]

sowieso hele gepraat over satoshi is niet echt boeiend. denk als mensen in euro's gaan praten dat het voor vele stuk duidelijker is.
Ja want de hele wereld gebruikt immers euro's.

Groetjes, FaceDown.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Iemand nog een idee waarom Reddcoin blijft stijgen? Is er iets van nieuws?

Zero.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:18
nemesis2212 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Vind jij ja. Ik handel liever in satoshi zodat ik weet hoe de coin zelf presteert.

• nemesis2212
Pelox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:28:
Iemand nog een idee waarom Reddcoin blijft stijgen? Is er iets van nieuws?
hoorde dat yobit upbit weer open is of iets in die trand waardoor koreanen weer kunnen inleggen
Pagina: 1 ... 84 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!