[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.044 views

Onderwerpen

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Helix schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:11:
[...]

Ik heb zelf ook nog een LTC, maar ben er bang voor dat er gedumpt wordt :o Hou het even goed in de gaten..
Dan verkoop je nu en koopt zometeen terug? :?

Vraag is meer dat als hij gedumpt tot hoever hij daalt, had kooporders staan op €176 maar hoop dat hij daar nog wel wat meer onder duikt eigenlijk. Moet hij daarna wel weer terugveren natuurlijk. :P
Vind deze lastig in te schatten als ik eerlijk ben...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over ark praten, why? zitten toch nederlanders in als delegate....

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
tias86 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:30:
T maanmannetje zou eerder naar Elon smsen waar al die autos blijven..
https://www.autoblog.nl/n...-willen-geld-terug-106906
Stelletje zeikerds.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:14:
Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over ark praten, why? zitten toch nederlanders in als delegate....
Beter kijken ;)
Best leuk muntje. Geen hypecoin à la VEN. Dat is zowel een voor- als een nadeel.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Crypts
A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:14:
Und? Al zou Wimpie of Maxi erin zitten? Kan niet voor anderen spreken maar voor mij vanuit handelsoogpunt absoluut geen interessante coin, volume is veel te laag. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:13:
[...]
Vraag is meer dat als hij gedumpt tot hoever hij daalt, had kooporders staan op €176 maar hoop dat hij daar nog wel wat meer onder duikt eigenlijk. Moet hij daarna wel weer terugveren natuurlijk. :P
Vind deze lastig in te schatten als ik eerlijk ben...
Ik had ze op 170 staan maar toch maar ingetrokken, blijf voor de zekerheid in cash zitten tot morgen.
Vannacht kijk ik nog wel een keer wat die doet

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[opportunistische modus on]

Kan ook zijn dat LCC wordt opgepakt door een andere generatie of doelgroep die LTC al te ver weg vind, en daarmee LTC naar grotere hoogte stuwen...ergo, LCC gaat een gat vullen (waar ik niet op zit te wachten) waar vraag naar is.

Ti's een raar scenario ... maar BCH heeft ook zijn plek gevonden ...valt wat van te zeggen, maar hij staat er wel.

[opportunistische modus off]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:09:
Mij benieuwen wat LTC gaat doen naar die fork.

Was het niet dat LTC up ging en de rest volgde vorige week ? had het idee van wel, maar lijkt me sterk dat LTC de rest van de markt mee trekt
Ik hodl ze gewoon, welke kant het ook opgaat.
Dat is het verschil met de daytraders hier.

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:16:
[opportunistische modus on]

Kan ook zijn dat LCC wordt opgepakt door een andere generatie of doelgroep die LTC al te ver weg vind, en daarmee LTC naar grotere hoogte stuwen...ergo, LCC gaat een gat vullen (waar ik niet op zit te wachten) waar vraag naar is.

Ti's een raar scenario ... maar BCH heeft ook zijn plek gevonden ...valt wat van te zeggen, maar hij staat er wel.

[opportunistische modus off]
Hou die opportunistische modus maar op off ;)

Kans is echt nihil maar je weet het nooit in crypto

• Crypts
Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:16:
[...]

Ik had ze op 170 staan maar toch maar ingetrokken, blijf voor de zekerheid in cash zitten tot morgen.
Vannacht kijk ik nog wel een keer wat die doet
Ik ga wel kijken of ik wat swings mee kan pakken, mits die komen natuurlijk. Twijfel nog steeds hoe serieus ik het moet nemen...

• Ypuh
  • Nu online
Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:16:
[...]

Und? Al zou Wimpie of Maxi erin zitten? Kan niet voor anderen spreken maar voor mij vanuit handelsoogpunt absoluut geen interessante coin, volume is veel te laag. ;)
Idem. Heb wel een plukje ARK gekocht van de week met het simpele doel om er iets op te verdienen (lukt aardig).

Leuk project, maar niet uniek en loopt al wat achter op andere platform tokens zoals ETH, NEO en ICX. Het volume is inderdaad ook nog veel te laag om serieus mee te handelen.

@A87 Voel je vrij om wat meer te delen over ARK hoor. Van wat ik gelezen heb zag ik nog geen aanleiding om me er helemaal in te verdiepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2018 20:23 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
De litecoin cash site met counter aan het crashen?

https://litecoinca.sh/

[EDIT]
Kreeg een 500 error, lijkt nu weer te laden..

[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 18-02-2018 20:21 ]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 13:50
Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:20:

[EDIT]
Lees dit ook even over LCC
https://www.reddit.com/r/...c_and_the_team_behind_it/

• Crypts
Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:20:

[EDIT]
Echt elke keer dat ik die site aanklik krijg ik er minder vertrouwen in, te beginnen met het adres zelf en die yep... :D
Nog 5 blocks.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Overigens moet ik het LCC team 1 ding nageven ... slimme zet om voor het sha256 algoritme te kiezen.
Er is een mega berg aan SHA256 miner met heel veel rekenkracht die niets meer te zoeken hebben op BTC mining, als je die groep nieuw leven in kunt blazen, dan heb je in ieder geval in no-time een leuk netwerk.

• A87
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Idem. Heb wel een plukje ARK gekocht van de week met het simpele doel om er iets op te verdienen (lukt aardig).

Leuk project, maar niet uniek en loopt al wat achter op andere platform tokens zoals ETH, NEO en ICX. Het volume is inderdaad ook nog veel te laag om serieus mee te handelen.

@A87 Voel je vrij om wat meer te delen over ARK hoor. Van wat ik gelezen heb zag ik nog geen aanleiding om me er helemaal in te verdiepen.
Het is een HODL coin, er is weinig over te vinden want projecten zijn nog niet afgerond, in interviews willen ze ook weinig bekendmaken behalve dat alles compleet wordt, ipv gehaast. En er komt een ''betaalpas''
En ze staan al in de NANO ledger!!! Nu al.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 20:27 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

nog 3 blokken ....

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
We gaan weer goed richting de 11k :)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:59

GaMbiNo

1337

En nog 1 😬

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HOLY SHIT ...

Heel m'n wallet is opeens leeg !!!! Alle LTC weg ...

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/8Ly6Vx9xvb0s0/giphy.gif

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:24:
Overigens moet ik het LCC team 1 ding nageven ... slimme zet om voor het sha256 algoritme te kiezen.
Er is een mega berg aan SHA256 miner met heel veel rekenkracht die niets meer te zoeken hebben op BTC mining, als je die groep nieuw leven in kunt blazen, dan heb je in ieder geval in no-time een leuk netwerk.
Die snap ik even niet? Btc en bch oa gebruiken sha256? Ik heb absoluut geen verstand van minen maar wat is dan het voordeel? :?

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Fork had happened. Tegen deze tijd zijn ze dus de wallets aan het leegtrekken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Down she goes!

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Die snap ik even niet? Btc en bch oa gebruiken sha256? Ik heb absoluut geen verstand van minen maar wat is dan het voordeel? :?
Iedereen met een Scrypt miner (wat LTC is) zet zijn miners wel in op andere coins, zelfs een scrypt miner met weinig power heeft nog voldoende rendement. SHA256 miners lopen al wat langer mee, waarvan een groot deel doelloos in de kast staat, en daarop is ook veel ...HEEL VEEL meer hashpower beschikbaar.

De keuze voor SHA256 vind ik derhalve een betere dan op dit moment voor de oververzadigde scrypt algoritme te kiezen.

Een niet populaire munt wordt niet snel op gemined ... op scrypt kun je dat in ieder geval wel vergeten ... je zal echter toch een netwerk moeten hebben die je transacties gaat ondersteunen ... dus sha256 maakt mijns inziens dan een betere kans.

• Crypts
Wow! -2% Abandon ship! :D

• jeroencuracao
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-11-2021
Oh oh LTC neerwaarts?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:44
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:34:
HOLY SHIT ...

Heel m'n wallet is opeens leeg !!!! Alle LTC weg ...

[afbeelding]
hehe wat?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ja en hard ook, tis ongeloofelijk

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Wat denken jullie? Moeite waard om vannacht een sell te zetten op 11200dollar btc en een buy op 10300? Oftewel de run die hij afgelopen nacht ook gehaald heeft? Of zullen we vannacht zelfs hoger uit gaan komen (koffie dik kijken, maar alsnog).

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nee man .. zat maar te ouwehoeren. ;)

• Ypuh
  • Nu online
Ff leuk pumpje meegepakt op ETC

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KlSIycO.png

[ Voor 31% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2018 20:45 ]

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:38:
Een niet populaire munt wordt niet snel op gemined ... op scrypt kun je dat in ieder geval wel vergeten ... je zal echter toch een netwerk moeten hebben die je transacties gaat ondersteunen ... dus sha256 maakt mijns inziens dan een betere kans.
Ah okee, dat is op zich wel logisch. Zelfs voor mij. Heb echt absoluut geen verstand van dat deel, ik kan weer andere dingen. :P

Is nog even afwachten wat de werkelijke impact gaat worden maar vooralsnog lijkt het reuze mee te vallen. :) Het geld is alleen nog onderweg zo te zien. Volume is er ook nog niet.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
Tripod62 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:43:
Wat denken jullie? Moeite waard om vannacht een sell te zetten op 11200dollar btc en een buy op 10300? Oftewel de run die hij afgelopen nacht ook gehaald heeft? Of zullen we vannacht zelfs hoger uit gaan komen (koffie dik kijken, maar alsnog).
Zet je toch een sell order op 11200 en een stop buy order op 11200/10300

Heb je alleen kans dat je morgenochtend of alles nog hebt of alleen $$

[ Voor 7% gewijzigd door De Rikster op 18-02-2018 20:51 ]

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
maghribier schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:55:
zojuist bevestigd dat bigrail is gehacked. De XRB's zijn gestolen en dus niet meer terug te krijgen.

https://bitgrail.com/news

edit; De xrb team heeft als volgt gereageerd:
https://medium.com/@nanoc...l-insolvency-ed4422bf274b

het ziet er naar uit dat dit een exitscam is.
Ik zie nog dat ik XRB heb staan bij Bitgrail, ondanks de hack.
Ben ik die nu kwijt :?

• Ypuh
  • Nu online
MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Ik zie nog dat ik 74 XRB heb staan bij Bitgrail, ondanks de hack.
Ben ik die nu kwijt :?
Auch. Ga er maar wel vanuit ja. Withdrawen lukte sowieso al een paar weken niet.

• MaStar
Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Auch. Ga er maar wel vanuit ja. Withdrawen lukte sowieso al een paar weken niet.
Ongelooflijk :( |:(

• PilatuS
  • Niet online
Dat blijft het nadeel van je coins online stallen. Het is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Wel enorm balen natuurlijk, maar dat risico loop je helaas.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

2% Drop tegen ... 60% (?) over de week gezien. Geen slechte deal op LTC so far.

• MaStar
PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Dat blijft het nadeel van je coins online stallen. Het is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Wel enorm balen natuurlijk, maar dat risico loop je helaas.
Het proberen van withdrawen niet meer waard?
Meer mensen hier op het forum die daar nog coins hadden staan?

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Bitgrail / NANO gedupeerden verzameltopic

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Zie: Bitgrail / NANO gedupeerden verzameltopic

• tias86
[...]

Je kan tocj\h inloggen en proberen?

• mannowlahn
[...]

Hadden wel ja. er is een ander topic in het Cryptocurrencies mbt hierom, je kan je daar toevoegen.

• Ypuh
  • Nu online
PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Nadeel is alleen wel dat de eigenaar van de exchange waarschijnlijk een beveiligingslek in zijn eigen systeem heeft misbruikt en/of verborgen. Dat is wel één van de zuurste manieren om van je geld af te geraken.

• mannowlahn
Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Nadeel is alleen wel dat de eigenaar van de exchange waarschijnlijk een beveiligingslek in zijn eigen systeem heeft misbruikt en/of verborgen. Dat is wel één van de zuurste manieren om van je geld af te geraken.
tja in beide gevallen, geen coins op exchange laten staan. Ze zouden dat eigenijk op elke exchange met koeienletters moeten tonen. Geeft zo'n exchange ook weer voordeel met fees.

• MaStar
muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:59:
[...]

tja in beide gevallen, geen coins op exchange laten staan. Ze zouden dat eigenijk op elke exchange met koeienletters moeten tonen. Geeft zo'n exchange ook weer voordeel met fees.
Heb jij alles van de exchanges afgehaald? Ook Binance en Bittrex?
Steeds die fee betalen voor de Nano is ook onhandig. Plus handelen wordt lastig.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Je loopt toch altijd risico om ze kwijt te raken. Als je ze thuis bewaard kunnen ze ook gestolen/gehackt/kwijt raken.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
GaMbiNo schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:02:
Je loopt toch altijd risico om ze kwijt te raken. Als je ze thuis bewaard kunnen ze ook gestolen
Misschien
/gehackt
Nee
/kwijt raken.
Eigen schuld

Totaal niet te vergelijken met deze scam.

• Ypuh
  • Nu online
muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Njah. Ik ben zelf ook nog zo dom dat al mijn geld (ca 1.2k) op exchanges staat. Staat dan wel verdeeld over 3 grote exchanges. De reden is dat ik met het overgrote deel wel regelmatig handel (pak em beet 1-2 wekelijks is alles wel een keer verkocht/opnieuw geïnvesteerd).

Vind de kosten van transacties en een Ledger Nano dus nog niet helemaal in verhouding staan en accepteer het risico dat ik 1/3e kwijt raak.

Nu zijn coins als NANO, NEO en XLM vrijwel gratis en instant om over te zetten... Dus moet er toch maar een keer aan geloven.

Zou toch not amused zijn om het op die manier kwijt te geraken! Verliezen met een trade/koers is tot daar aan toe, maar de eigenaar of een vrij simpel lek.... :X

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2018 21:09 ]

• A87
  • Niet online

A87

Wat is er aan de hand dat die prijzen zo blijven hangen???????????
Eerst ramt alles omlaag als donder bij bliksem door media onzin nieuws en nu gebeurd er weinig, wtf

Bitcoin had al 15k moeten staan oid

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 21:07 ]

• Crypts
Nou erg spannend is het (nog) niet. Af en toe komt er een grote order door en de trend is rood maar dat vertaald zich nog niet in een leuk instapmoment. *slingert* PS4 maar aan. :P

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:06:
Eerst ramt alles omlaag als donder bij bliksem door media onzin nieuws en nu gebeurd er weinig, wtf

Geef het even wat tijd joh. Dat ie al op 15k had moeten staan is echt onzin. Dan hebben we het over 10% per dag en dan een aantal dagen achter elkaar. De koers gaat nooit iedere dag 10% omhoog over meerdere dagen. Je hebt altijd weer een kleine terugval van een paar dagen en dan weer langzaam omhoog. Het is niet normaal om van 8k naar 15k te gaan in 2 weken tijd.

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:07:
Nou erg spannend is het (nog) niet. Af en toe komt er een grote order door en de trend is rood maar dat vertaald zich nog niet in een leuk instapmoment. *slingert* PS4 maar aan. :P
bij bitonic zie je wel dat mensen inslaan

• jeroencuracao
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-11-2021
Hoe denken jullie nu over LTC?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat die weer terug stijgt naar de prijs van een uurtje geleden ... jij?

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ik denk dat die nog gaat zakken.

Verwijderd

Zie nu al een aantal keer gebeuren dat er een kleine rally richting 11k is, vervolgens lijkt die af te zwakken waarna er een buywall op 10.850 komt te staan tot er weer een kleine stijging volgt. Wat mij betreft ziet het er naar uit dat iemand/een aantal mensen de prijs omhoog probeert te krijgen. Ik overweeg serieus om in fiat te stappen vanavond...

• RaptorXS
1K voor het einde van dit jaar.

• tias86
Ik denk dat het heel druk is het op het ltc netwerk en dat ie verder gaat zakken straks

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Ik denk dat het heel druk is het op het ltc netwerk en dat ie verder gaat zakken straks
Kijkend naar de grafiek op GDAX kon dat wel eens tegenvallen ...

• Crypts
Goh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Ik denk dat die nog gaat zakken.
Ik ook, kleine buy (15 ltc) gezet op ~€175, er is nog wat geld onderweg richting exchanges. Terug naar oude nivo kan ook zomaar overigens, hij gaat nu harder omhoog dan hij naar beneden ging. :P

Ik ga iig nu niet meer dan dit inzetten. :)

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Er wordt toch vaak over gesproken dat wanneer de bitcoin stijgt, de meeste alts meestijgen? wat als er straks een keerpunt is en de alts achterblijven? verstandig om toch 60% in BTC te houden?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Jeuh .. na 8 pogingen om m'n PK uit die core wallet te krijgen, kom je er achter dat er nog helemaal geen één geen wallet is voor LCC. Top!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-12-2025
A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:06:

We hebben net in een week 100 mld marketcap gewonnen... En BTC 30 procent in de plus, stond een week geleden nog op 8K. Vind het wel meevallen met die hangende prijzen. :)

• RaptorXS
Counter_culture schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:20:
[...]

We hebben net in een week 100 mld marketcap gewonnen... En BTC 30 procent in de plus, stond een week geleden nog op 8K. Vind het wel meevallen met die hangende prijzen. :)
Je hebt nu eenmaal te maken met mensen die kijken naar de prijs van een coin, per minuut, uur, dag, maand.
Sommigen kijken naar de iets langere termijn. :)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:23
Weet iemand of je ergens kunt zien hoeveel procent van de orders op n markt door bots gedaan wordt? Die handelen 24/7 en dan maakt t dus niet uit of t dag/nacht is in eu/us/azië

Ik lul ook zomaar wat

• shovelhead1340
Hoeveel volume is misschien nog beter

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:27:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoeveel procent van de orders op n markt door bots gedaan wordt? Die handelen 24/7 en dan maakt t dus niet uit of t dag/nacht is in eu/us/azië
Hoe had je dat in gedachten? :?
Ik zou niet weten hoe je dat geautomatiseerd uit een orderbook moet halen iig...

• shovelhead1340
Ik dus ook niet

Ik lul ook zomaar wat

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Hebben mensen hier hun LCC’s gekregen?

(Ik heb het zelf niet gedaan, vraag uit interesse)

• mannowlahn
MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:02:
[...]

Heb jij alles van de exchanges afgehaald? Ook Binance en Bittrex?
Steeds die fee betalen voor de Nano is ook onhandig. Plus handelen wordt lastig.
ja, op de ledger nano s. Ik handel niet waar dan verdien ik toch geen kut mee. Ik koop alleen voor lange termijn. misschien als ik jaren ervaring heb en geen baan meer dat ik wel ga handelen, maar voor u zie ik dat mij alleen maar verlies gaan geven en een hoop stres.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:31:
Hebben mensen hier hun LCC’s gekregen?

(Ik heb het zelf niet gedaan, vraag uit interesse)
working on it ... heb de private keys er nu uit ..
Alleen nergens een werkend LCC wallet te vinden niet online en ook niet voor desktop.

Als je wat tegenkomt dan wil ik het wel proberen.

• PilatuS
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:27:
Gokje: Meer dan 80%.

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:33:
[...]

working on it ... heb de private keys er nu uit ..
Alleen nergens een werkend LCC wallet te vinden niet online en ook niet voor desktop.

Als je wat tegenkomt dan wil ik het wel proberen.
Ik hoop van harte dat het leuk uitpakt voor je maar voor nu lijkt het veel moeite voor weinig. (of niks) Je moet die coins ook nog ergens kwijt...

• Slux
  • Niet online
80% ?? ik zou eerder 10/20% verwachten, op sommige exchanges zijn bots ook verboden.
Het is een hoop werk om ze bij te tunen wat ik vorig jaar las, misschien is het nu anders hoor maar toen gaf het niet echt top rendementen wat ik hier las

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:36:
[...]

Ik hoop van harte dat het leuk uitpakt voor je maar voor nu lijkt het veel moeite voor weinig. (of niks) Je moet die coins ook nog ergens kwijt...
Ze staan alweer op hun oude plek .. de LTC dan ..alleen nu zit ik met een rits sleutels die ik nergens kan invoeren. 8)7

Ze zijn gratis... als ze ooit een dubbeltje waard worden gaan ze al van de hand.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:37:
[...]

80% ?? ik zou eerder 10/20% verwachten, op sommige exchanges zijn bots ook verboden.
Het is een hoop werk om ze bij te tunen wat ik vorig jaar las, misschien is het nu anders hoor maar toen gaf het niet echt top rendementen wat ik hier las
Ik heb echt geen idee hoor, maar ik denk wel dat het aandeel heel groot is. Zeker in deze 24/7 markt is een bot heel erg handig.

• Mdegier1990
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:08
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Ze staan alweer op hun oude plek .. de LTC dan ..alleen nu zit ik met een rits sleutels die ik nergens kan invoeren. 8)7

Ze zijn gratis... als ze ooit een dubbeltje waard worden gaan ze al van de hand.
Trading is al actief op YoBit, staan nu op 1,21 USD.

https://yobit.net/en/trade/LCC/BTC

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Mooi dat die weer veilig staan! Dat is toch het belangrijkste. Dit soort dingen blijft voor mij toch een beetje het idee om te proberen met een briefje van 1000 eentje van 5 te vangen...

Ik heb geen enkele 'swing' kunnen pakken maar het viel dan ook nogal tegen. Niet het risico waard iig. Back to business maar weer. :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mdegier1990 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:41:
[...]

Yobit ondersteunde de fork inderdaad ... alleen ga ik niet mijn LTC overmaken naar die toko.
De procedure die ik nu moest volgens kon ik technisch goed volgen, en vertrouwen. Daar wil ik het bij houden ook.

Wel grappig dat ze op 1,21 staan ... voor de helft wil ik er ook wel vanaf .. en voor nog minder ook wel. ;)

• RaptorXS
PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:40:
[...]

Ik heb echt geen idee hoor, maar ik denk wel dat het aandeel heel groot is. Zeker in deze 24/7 markt is een bot heel erg handig.
Denk zelf dat je de bot handel te hoog inschat.
Worldwide kunnen we bijv. niet traden met de KRW munteenheid op de Koreaanse beursen, die best groot zijn.

• mannowlahn
Mdegier1990 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:41:
[...]

wat de neuk is dat voor kerstboomlicht website hey, je zou maar epileptisch zijn. 8)7

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Waarom niet gewoon holden? Het zijn gratis coins, wat kan jou het schelen?

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:43:
[...]

Yobit ondersteunde de fork inderdaad ... alleen ga ik niet mijn LTC overmaken naar die toko.
De procedure die ik nu moest volgens kon ik technisch goed volgen, en vertrouwen. Daar wil ik het bij houden ook.

Wel grappig dat ze op 1,21 staan ... voor de helft wil ik er ook wel vanaf .. en voor nog minder ook wel. ;)
Voor wat het waard is, Yobit is op zich wel te vertrouwen, beetje aparte exchange maar nog geen klachten over. Wel handel ik daar in hele kleine volumes. That said, de volumes in lcc zijn ook erg klein.
Yobit is Russisch overigens, ondersteuning in het Engels kun je min of meer shaken. Ik spreek het een klein beetje dus mocht iemand hulp nodig hebben?

• shovelhead1340
RaptorXS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:43:
[...]

Denk zelf dat je de bot handel te hoog inschat.
Worldwide kunnen we bijv. niet traden met de KRW munteenheid op de Koreaanse beursen, die best groot zijn.
Hoezo niet?
Als ik daar een account heb en btc heen stuur kan ik traden wat ik wil.
Dat ik die krw niet zo makkelijk uitgekeert krijg maakt voor n bot niks uit.
Je wil uiteindelijk gewoon meer btc die je weer naar gdax verstuurt ofzo

Ik lul ook zomaar wat

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb het LCC/USD pair gevonden na 4 minuten laden. (en dat met een 1gbps verbinding) ... $1,33 nu ...dan ben je niet wijs ook, maar goed.

Maar even vasthouden dan, leuk om even te volgen

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:48:
Heb het LCC/USD pair gevonden na 4 minuten laden. (en dat met een 1gbps verbinding) ... $1,33 nu ...dan ben je niet wijs ook, maar goed.

Met zo'n lage prijs inderdaad lekker holden. Mogelijk word het wat of komt er een keer een leuke pump. Kijk maar naar de prijs van de shitmunt Bcash toen ie geforked werd en nu.

• RaptorXS
shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Hoezo niet?
Als ik daar een account heb en btc heen stuur kan ik traden wat ik wil.
Dat ik die krw niet zo makkelijk uitgekeert krijg maakt voor n bot niks uit.
Je wil uiteindelijk gewoon meer btc die je weer naar gdax verstuurt ofzo
Heb je gelijk aan, maar niet voor cash aankopen/verkopen dus.

• Crypts

Je moet klikken op de market en even wachten, blijf je klikken dan duurt het laden exponentieel langer. Is niet echt een responsive design maar als je de manko's weet is er wel aardig mee te werken. Iemand maakte eerder vandaag de opmerking dat Cryptopia shitcoin heaven is maar volgens mij wint Yobit het wel, ze ondersteunen iig elke shitfork/coin die je maar kan bedenken tot nu toe. :D

• RaptorXS

Grijns, dat is best wel een bak geld hier, als de ratio 1:10 is, toch wacht ik wel.

• shovelhead1340
Nee inderdaad niet voor cash maar verder kan iedereen met een bot wereldwijd met allerlei paren handelen. Ik las ergens dat op okcoin en huobi de percentages boven de 70% lagen (maar die hadden geen fees).
Helaas kan ik verder weinig info vinden

Ik lul ook zomaar wat

• Slux
  • Niet online
Ik dacht dat wij al op een ''hoog'' niveau zitten op dit forum, maar die chatbox op YoBit slaat echt alles :+

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Grijns, dat is best wel een bak geld hier, als de ratio 1:10 is, toch wacht ik wel.
Heb je meegedaan aan de fork ? jij durft :9

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Wil ze wel ruilen voor wat LTC met je hoor :*) ... Krijg je wel een lijst met PK's .. claimen mag je zelf doen. >:)

• shovelhead1340
Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:56:
Ik dacht dat wij al op een ''hoog'' niveau zitten op dit forum, maar die chatbox op YoBit slaat echt alles :+
Die van Btc-e was ook bijzonder intelligent hoor 7(8)7

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:56:
Niet anders dan die op HitBTC.

Overigens staat lcc nu op $1,59. Had het risico sowieso niet genomen maar dat valt nog niet tegen. Moet je ze wel daar kunnen krijgen natuurlijk. :P

Edit: $1,81 al. 8)7

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat ding gaat gewoon over de $2 zometeen ... ik heb me bedacht ... hou ze wel even vast.

Die Russen zijn echt niet goed bij hun hoofd.....

Nooit gedacht dat ik dit kon zeggen, maar ik zou in me 1tje het hele orderbook kunnen vullen op Yobit. 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 22:10 ]

• PilatuS
  • Niet online
Net geforkte munten zijn extreem onstabiel. Het kan echt alle kanten op gaan met die dingen :P

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Niet anders dan die op HitBTC.

Overigens staat lcc nu op $1,59. Had het risico sowieso niet genomen maar dat valt nog niet tegen. Moet je ze wel daar kunnen krijgen natuurlijk. :P

Edit: $1,81 al. 8)7
Bij hitbtc noemen ze het dan ook de trollbox, da's dan wel weer grappig. En zeer treffend. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RaptorXS
shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Die van Btc-e was ook bijzonder intelligent hoor 7(8)7
Die trollbox daar was altijd echt lachen :P
Pagina: 1 ... 74 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!