If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Stelletje zeikerds.tias86 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:30:
T maanmannetje zou eerder naar Elon smsen waar al die autos blijven..
https://www.autoblog.nl/n...-willen-geld-terug-106906
Beter kijkenA87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:14:
Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over ark praten, why? zitten toch nederlanders in als delegate....
Best leuk muntje. Geen hypecoin à la VEN. Dat is zowel een voor- als een nadeel.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Und? Al zou Wimpie of Maxi erin zitten? Kan niet voor anderen spreken maar voor mij vanuit handelsoogpunt absoluut geen interessante coin, volume is veel te laag.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:14:
Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over ark praten, why? zitten toch nederlanders in als delegate....
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik had ze op 170 staan maar toch maar ingetrokken, blijf voor de zekerheid in cash zitten tot morgen.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:13:
[...]
Vraag is meer dat als hij gedumpt tot hoever hij daalt, had kooporders staan op €176 maar hoop dat hij daar nog wel wat meer onder duikt eigenlijk. Moet hij daarna wel weer terugveren natuurlijk.![]()
Vind deze lastig in te schatten als ik eerlijk ben...
Vannacht kijk ik nog wel een keer wat die doet
Kan ook zijn dat LCC wordt opgepakt door een andere generatie of doelgroep die LTC al te ver weg vind, en daarmee LTC naar grotere hoogte stuwen...ergo, LCC gaat een gat vullen (waar ik niet op zit te wachten) waar vraag naar is.
Ti's een raar scenario ... maar BCH heeft ook zijn plek gevonden ...valt wat van te zeggen, maar hij staat er wel.
[opportunistische modus off]
Ik hodl ze gewoon, welke kant het ook opgaat.Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:09:
Mij benieuwen wat LTC gaat doen naar die fork.
Was het niet dat LTC up ging en de rest volgde vorige week ? had het idee van wel, maar lijkt me sterk dat LTC de rest van de markt mee trekt
Dat is het verschil met de daytraders hier.
Hou die opportunistische modus maar op offTurbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:16:
[opportunistische modus on]
Kan ook zijn dat LCC wordt opgepakt door een andere generatie of doelgroep die LTC al te ver weg vind, en daarmee LTC naar grotere hoogte stuwen...ergo, LCC gaat een gat vullen (waar ik niet op zit te wachten) waar vraag naar is.
Ti's een raar scenario ... maar BCH heeft ook zijn plek gevonden ...valt wat van te zeggen, maar hij staat er wel.
[opportunistische modus off]
Kans is echt nihil maar je weet het nooit in crypto
Ik ga wel kijken of ik wat swings mee kan pakken, mits die komen natuurlijk. Twijfel nog steeds hoe serieus ik het moet nemen...Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:16:
[...]
Ik had ze op 170 staan maar toch maar ingetrokken, blijf voor de zekerheid in cash zitten tot morgen.
Vannacht kijk ik nog wel een keer wat die doet
Idem. Heb wel een plukje ARK gekocht van de week met het simpele doel om er iets op te verdienen (lukt aardig).Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:16:
[...]
Und? Al zou Wimpie of Maxi erin zitten? Kan niet voor anderen spreken maar voor mij vanuit handelsoogpunt absoluut geen interessante coin, volume is veel te laag.
Leuk project, maar niet uniek en loopt al wat achter op andere platform tokens zoals ETH, NEO en ICX. Het volume is inderdaad ook nog veel te laag om serieus mee te handelen.
@A87 Voel je vrij om wat meer te delen over ARK hoor. Van wat ik gelezen heb zag ik nog geen aanleiding om me er helemaal in te verdiepen.
[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2018 20:23 ]
https://litecoinca.sh/
[EDIT]
Kreeg een 500 error, lijkt nu weer te laden..
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 18-02-2018 20:21 ]
Lees dit ook even over LCCNopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:20:
De litecoin cash site met counter aan het crashen?
[EDIT]
https://www.reddit.com/r/...c_and_the_team_behind_it/
Echt elke keer dat ik die site aanklik krijg ik er minder vertrouwen in, te beginnen met het adres zelf en die yep...Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:20:
De litecoin cash site met counter aan het crashen?
[EDIT]
Nog 5 blocks.
Er is een mega berg aan SHA256 miner met heel veel rekenkracht die niets meer te zoeken hebben op BTC mining, als je die groep nieuw leven in kunt blazen, dan heb je in ieder geval in no-time een leuk netwerk.
Het is een HODL coin, er is weinig over te vinden want projecten zijn nog niet afgerond, in interviews willen ze ook weinig bekendmaken behalve dat alles compleet wordt, ipv gehaast. En er komt een ''betaalpas''Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:19:
[...]
Idem. Heb wel een plukje ARK gekocht van de week met het simpele doel om er iets op te verdienen (lukt aardig).
Leuk project, maar niet uniek en loopt al wat achter op andere platform tokens zoals ETH, NEO en ICX. Het volume is inderdaad ook nog veel te laag om serieus mee te handelen.
@A87 Voel je vrij om wat meer te delen over ARK hoor. Van wat ik gelezen heb zag ik nog geen aanleiding om me er helemaal in te verdiepen.
En ze staan al in de NANO ledger!!! Nu al.
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 20:27 ]
Heel m'n wallet is opeens leeg !!!! Alle LTC weg ...
Die snap ik even niet? Btc en bch oa gebruiken sha256? Ik heb absoluut geen verstand van minen maar wat is dan het voordeel?Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:24:
Overigens moet ik het LCC team 1 ding nageven ... slimme zet om voor het sha256 algoritme te kiezen.
Er is een mega berg aan SHA256 miner met heel veel rekenkracht die niets meer te zoeken hebben op BTC mining, als je die groep nieuw leven in kunt blazen, dan heb je in ieder geval in no-time een leuk netwerk.
Iedereen met een Scrypt miner (wat LTC is) zet zijn miners wel in op andere coins, zelfs een scrypt miner met weinig power heeft nog voldoende rendement. SHA256 miners lopen al wat langer mee, waarvan een groot deel doelloos in de kast staat, en daarop is ook veel ...HEEL VEEL meer hashpower beschikbaar.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Die snap ik even niet? Btc en bch oa gebruiken sha256? Ik heb absoluut geen verstand van minen maar wat is dan het voordeel?
De keuze voor SHA256 vind ik derhalve een betere dan op dit moment voor de oververzadigde scrypt algoritme te kiezen.
Een niet populaire munt wordt niet snel op gemined ... op scrypt kun je dat in ieder geval wel vergeten ... je zal echter toch een netwerk moeten hebben die je transacties gaat ondersteunen ... dus sha256 maakt mijns inziens dan een betere kans.
Wow! -2% Abandon ship!Pelox schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:37:
Down she goes!
hehe wat?Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:34:
HOLY SHIT ...
Heel m'n wallet is opeens leeg !!!! Alle LTC weg ...
[afbeelding]
Ja en hard ook, tis ongeloofelijkjeroencuracao schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:41:
Oh oh LTC neerwaarts?
Nee man .. zat maar te ouwehoeren.
Ah okee, dat is op zich wel logisch. Zelfs voor mij. Heb echt absoluut geen verstand van dat deel, ik kan weer andere dingen.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:38:
Een niet populaire munt wordt niet snel op gemined ... op scrypt kun je dat in ieder geval wel vergeten ... je zal echter toch een netwerk moeten hebben die je transacties gaat ondersteunen ... dus sha256 maakt mijns inziens dan een betere kans.
Is nog even afwachten wat de werkelijke impact gaat worden maar vooralsnog lijkt het reuze mee te vallen.
Zet je toch een sell order op 11200 en een stop buy order op 11200/10300Tripod62 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:43:
Wat denken jullie? Moeite waard om vannacht een sell te zetten op 11200dollar btc en een buy op 10300? Oftewel de run die hij afgelopen nacht ook gehaald heeft? Of zullen we vannacht zelfs hoger uit gaan komen (koffie dik kijken, maar alsnog).
Heb je alleen kans dat je morgenochtend of alles nog hebt of alleen $$
[ Voor 7% gewijzigd door De Rikster op 18-02-2018 20:51 ]
Ik zie nog dat ik XRB heb staan bij Bitgrail, ondanks de hack.maghribier schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:55:
zojuist bevestigd dat bigrail is gehacked. De XRB's zijn gestolen en dus niet meer terug te krijgen.
https://bitgrail.com/news
edit; De xrb team heeft als volgt gereageerd:
https://medium.com/@nanoc...l-insolvency-ed4422bf274b
het ziet er naar uit dat dit een exitscam is.
Ben ik die nu kwijt
Auch. Ga er maar wel vanuit ja. Withdrawen lukte sowieso al een paar weken niet.MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:48:
[...]
Ik zie nog dat ik 74 XRB heb staan bij Bitgrail, ondanks de hack.
Ben ik die nu kwijt
OngelooflijkYpuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:49:
[...]
Auch. Ga er maar wel vanuit ja. Withdrawen lukte sowieso al een paar weken niet.
Dat blijft het nadeel van je coins online stallen. Het is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Wel enorm balen natuurlijk, maar dat risico loop je helaas.
Het proberen van withdrawen niet meer waard?PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:53:
[...]
Dat blijft het nadeel van je coins online stallen. Het is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Wel enorm balen natuurlijk, maar dat risico loop je helaas.
Meer mensen hier op het forum die daar nog coins hadden staan?
Bitgrail / NANO gedupeerden verzameltopicMaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Het proberen van withdrawen niet meer waard?
Zie: Bitgrail / NANO gedupeerden verzameltopicMaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Je kan tocj\h inloggen en proberen?MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Hadden wel ja. er is een ander topic in het Cryptocurrencies mbt hierom, je kan je daar toevoegen.MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Nadeel is alleen wel dat de eigenaar van de exchange waarschijnlijk een beveiligingslek in zijn eigen systeem heeft misbruikt en/of verborgen. Dat is wel één van de zuurste manieren om van je geld af te geraken.PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:53:
[...]
tja in beide gevallen, geen coins op exchange laten staan. Ze zouden dat eigenijk op elke exchange met koeienletters moeten tonen. Geeft zo'n exchange ook weer voordeel met fees.Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:55:
[...]
Nadeel is alleen wel dat de eigenaar van de exchange waarschijnlijk een beveiligingslek in zijn eigen systeem heeft misbruikt en/of verborgen. Dat is wel één van de zuurste manieren om van je geld af te geraken.
Heb jij alles van de exchanges afgehaald? Ook Binance en Bittrex?muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:59:
[...]
tja in beide gevallen, geen coins op exchange laten staan. Ze zouden dat eigenijk op elke exchange met koeienletters moeten tonen. Geeft zo'n exchange ook weer voordeel met fees.
Steeds die fee betalen voor de Nano is ook onhandig. Plus handelen wordt lastig.
MisschienGaMbiNo schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:02:
Je loopt toch altijd risico om ze kwijt te raken. Als je ze thuis bewaard kunnen ze ook gestolen
Nee/gehackt
Eigen schuld/kwijt raken.
Totaal niet te vergelijken met deze scam.
Njah. Ik ben zelf ook nog zo dom dat al mijn geld (ca 1.2k) op exchanges staat. Staat dan wel verdeeld over 3 grote exchanges. De reden is dat ik met het overgrote deel wel regelmatig handel (pak em beet 1-2 wekelijks is alles wel een keer verkocht/opnieuw geïnvesteerd).muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:59:
[...]
tja in beide gevallen, geen coins op exchange laten staan. Ze zouden dat eigenijk op elke exchange met koeienletters moeten tonen. Geeft zo'n exchange ook weer voordeel met fees.
Vind de kosten van transacties en een Ledger Nano dus nog niet helemaal in verhouding staan en accepteer het risico dat ik 1/3e kwijt raak.
Nu zijn coins als NANO, NEO en XLM vrijwel gratis en instant om over te zetten... Dus moet er toch maar een keer aan geloven.
Zou toch not amused zijn om het op die manier kwijt te geraken! Verliezen met een trade/koers is tot daar aan toe, maar de eigenaar of een vrij simpel lek....
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2018 21:09 ]
Eerst ramt alles omlaag als donder bij bliksem door media onzin nieuws en nu gebeurd er weinig, wtf
Bitcoin had al 15k moeten staan oid
[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 21:07 ]
Geef het even wat tijd joh. Dat ie al op 15k had moeten staan is echt onzin. Dan hebben we het over 10% per dag en dan een aantal dagen achter elkaar. De koers gaat nooit iedere dag 10% omhoog over meerdere dagen. Je hebt altijd weer een kleine terugval van een paar dagen en dan weer langzaam omhoog. Het is niet normaal om van 8k naar 15k te gaan in 2 weken tijd.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:06:
Wat is er aan de hand dat die prijzen zo blijven hangen???????????
Eerst ramt alles omlaag als donder bij bliksem door media onzin nieuws en nu gebeurd er weinig, wtf
bij bitonic zie je wel dat mensen inslaanCrypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:07:
Nou erg spannend is het (nog) niet. Af en toe komt er een grote order door en de trend is rood maar dat vertaald zich nog niet in een leuk instapmoment. *slingert* PS4 maar aan.
Dat die weer terug stijgt naar de prijs van een uurtje geleden ... jij?jeroencuracao schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:09:
Hoe denken jullie nu over LTC?
Ik denk dat die nog gaat zakken.jeroencuracao schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:09:
Verwijderd
1K voor het einde van dit jaar.jeroencuracao schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:09:
Ik denk dat het heel druk is het op het ltc netwerk en dat ie verder gaat zakken straksjeroencuracao schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:09:
Kijkend naar de grafiek op GDAX kon dat wel eens tegenvallen ...tias86 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Ik denk dat het heel druk is het op het ltc netwerk en dat ie verder gaat zakken straks
Ik ook, kleine buy (15 ltc) gezet op ~€175, er is nog wat geld onderweg richting exchanges. Terug naar oude nivo kan ook zomaar overigens, hij gaat nu harder omhoog dan hij naar beneden ging.
Ik ga iig nu niet meer dan dit inzetten.
We hebben net in een week 100 mld marketcap gewonnen... En BTC 30 procent in de plus, stond een week geleden nog op 8K. Vind het wel meevallen met die hangende prijzen.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:06:
Wat is er aan de hand dat die prijzen zo blijven hangen???????????
Je hebt nu eenmaal te maken met mensen die kijken naar de prijs van een coin, per minuut, uur, dag, maand.Counter_culture schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:20:
[...]
We hebben net in een week 100 mld marketcap gewonnen... En BTC 30 procent in de plus, stond een week geleden nog op 8K. Vind het wel meevallen met die hangende prijzen.
Sommigen kijken naar de iets langere termijn.
Ik lul ook zomaar wat
Hoe had je dat in gedachten?shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:27:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoeveel procent van de orders op n markt door bots gedaan wordt? Die handelen 24/7 en dan maakt t dus niet uit of t dag/nacht is in eu/us/azië
Ik zou niet weten hoe je dat geautomatiseerd uit een orderbook moet halen iig...
Ik lul ook zomaar wat
ja, op de ledger nano s. Ik handel niet waar dan verdien ik toch geen kut mee. Ik koop alleen voor lange termijn. misschien als ik jaren ervaring heb en geen baan meer dat ik wel ga handelen, maar voor u zie ik dat mij alleen maar verlies gaan geven en een hoop stres.MaStar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:02:
[...]
Heb jij alles van de exchanges afgehaald? Ook Binance en Bittrex?
Steeds die fee betalen voor de Nano is ook onhandig. Plus handelen wordt lastig.
working on it ... heb de private keys er nu uit ..ggj87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:31:
Hebben mensen hier hun LCC’s gekregen?
(Ik heb het zelf niet gedaan, vraag uit interesse)
Alleen nergens een werkend LCC wallet te vinden niet online en ook niet voor desktop.
Als je wat tegenkomt dan wil ik het wel proberen.
Gokje: Meer dan 80%.shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:27:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoeveel procent van de orders op n markt door bots gedaan wordt? Die handelen 24/7 en dan maakt t dus niet uit of t dag/nacht is in eu/us/azië
Ik hoop van harte dat het leuk uitpakt voor je maar voor nu lijkt het veel moeite voor weinig. (of niks) Je moet die coins ook nog ergens kwijt...Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:33:
[...]
working on it ... heb de private keys er nu uit ..
Alleen nergens een werkend LCC wallet te vinden niet online en ook niet voor desktop.
Als je wat tegenkomt dan wil ik het wel proberen.
80% ?? ik zou eerder 10/20% verwachten, op sommige exchanges zijn bots ook verboden.
Het is een hoop werk om ze bij te tunen wat ik vorig jaar las, misschien is het nu anders hoor maar toen gaf het niet echt top rendementen wat ik hier las
Ze staan alweer op hun oude plek .. de LTC dan ..alleen nu zit ik met een rits sleutels die ik nergens kan invoeren.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:36:
[...]
Ik hoop van harte dat het leuk uitpakt voor je maar voor nu lijkt het veel moeite voor weinig. (of niks) Je moet die coins ook nog ergens kwijt...
Ze zijn gratis... als ze ooit een dubbeltje waard worden gaan ze al van de hand.
Ik heb echt geen idee hoor, maar ik denk wel dat het aandeel heel groot is. Zeker in deze 24/7 markt is een bot heel erg handig.Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:37:
[...]
80% ?? ik zou eerder 10/20% verwachten, op sommige exchanges zijn bots ook verboden.
Het is een hoop werk om ze bij te tunen wat ik vorig jaar las, misschien is het nu anders hoor maar toen gaf het niet echt top rendementen wat ik hier las
Trading is al actief op YoBit, staan nu op 1,21 USD.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:37:
[...]
Ze staan alweer op hun oude plek .. de LTC dan ..alleen nu zit ik met een rits sleutels die ik nergens kan invoeren.![]()
Ze zijn gratis... als ze ooit een dubbeltje waard worden gaan ze al van de hand.
https://yobit.net/en/trade/LCC/BTC
Mooi dat die weer veilig staan! Dat is toch het belangrijkste. Dit soort dingen blijft voor mij toch een beetje het idee om te proberen met een briefje van 1000 eentje van 5 te vangen...Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:37:
[...]
Ze staan alweer op hun oude plek .. de LTC dan ..alleen nu zit ik met een rits sleutels die ik nergens kan invoeren.![]()
Ik heb geen enkele 'swing' kunnen pakken maar het viel dan ook nogal tegen. Niet het risico waard iig. Back to business maar weer.
Yobit ondersteunde de fork inderdaad ... alleen ga ik niet mijn LTC overmaken naar die toko.Mdegier1990 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:41:
[...]
Trading is al actief op YoBit, staan nu op 1,21 USD.
De procedure die ik nu moest volgens kon ik technisch goed volgen, en vertrouwen. Daar wil ik het bij houden ook.
Wel grappig dat ze op 1,21 staan ... voor de helft wil ik er ook wel vanaf .. en voor nog minder ook wel.
Denk zelf dat je de bot handel te hoog inschat.PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:40:
[...]
Ik heb echt geen idee hoor, maar ik denk wel dat het aandeel heel groot is. Zeker in deze 24/7 markt is een bot heel erg handig.
Worldwide kunnen we bijv. niet traden met de KRW munteenheid op de Koreaanse beursen, die best groot zijn.
wat de neuk is dat voor kerstboomlicht website hey, je zou maar epileptisch zijn.Mdegier1990 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:41:
[...]
Trading is al actief op YoBit, staan nu op 1,21 USD.
Voor wat het waard is, Yobit is op zich wel te vertrouwen, beetje aparte exchange maar nog geen klachten over. Wel handel ik daar in hele kleine volumes. That said, de volumes in lcc zijn ook erg klein.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:43:
[...]
Yobit ondersteunde de fork inderdaad ... alleen ga ik niet mijn LTC overmaken naar die toko.
De procedure die ik nu moest volgens kon ik technisch goed volgen, en vertrouwen. Daar wil ik het bij houden ook.
Wel grappig dat ze op 1,21 staan ... voor de helft wil ik er ook wel vanaf .. en voor nog minder ook wel.
Yobit is Russisch overigens, ondersteuning in het Engels kun je min of meer shaken. Ik spreek het een klein beetje dus mocht iemand hulp nodig hebben?
Hoezo niet?RaptorXS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:43:
[...]
Denk zelf dat je de bot handel te hoog inschat.
Worldwide kunnen we bijv. niet traden met de KRW munteenheid op de Koreaanse beursen, die best groot zijn.
Als ik daar een account heb en btc heen stuur kan ik traden wat ik wil.
Dat ik die krw niet zo makkelijk uitgekeert krijg maakt voor n bot niks uit.
Je wil uiteindelijk gewoon meer btc die je weer naar gdax verstuurt ofzo
Ik lul ook zomaar wat
Maar even vasthouden dan, leuk om even te volgen
Met zo'n lage prijs inderdaad lekker holden. Mogelijk word het wat of komt er een keer een leuke pump. Kijk maar naar de prijs van de shitmunt Bcash toen ie geforked werd en nu.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:48:
Heb het LCC/USD pair gevonden na 4 minuten laden. (en dat met een 1gbps verbinding) ... $1,33 nu ...dan ben je niet wijs ook, maar goed.
Heb je gelijk aan, maar niet voor cash aankopen/verkopen dus.shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Hoezo niet?
Als ik daar een account heb en btc heen stuur kan ik traden wat ik wil.
Dat ik die krw niet zo makkelijk uitgekeert krijg maakt voor n bot niks uit.
Je wil uiteindelijk gewoon meer btc die je weer naar gdax verstuurt ofzo
Je moet klikken op de market en even wachten, blijf je klikken dan duurt het laden exponentieel langer. Is niet echt een responsive design maar als je de manko's weet is er wel aardig mee te werken. Iemand maakte eerder vandaag de opmerking dat Cryptopia shitcoin heaven is maar volgens mij wint Yobit het wel, ze ondersteunen iig elke shitfork/coin die je maar kan bedenken tot nu toe.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:48:
Heb het LCC/USD pair gevonden na 4 minuten laden. (en dat met een 1gbps verbinding) ... $1,33 nu ...dan ben je niet wijs ook, maar goed.
Grijns, dat is best wel een bak geld hier, als de ratio 1:10 is, toch wacht ik wel.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:48:
Helaas kan ik verder weinig info vinden
Ik lul ook zomaar wat
Heb je meegedaan aan de fork ? jij durftRaptorXS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:55:
[...]
Grijns, dat is best wel een bak geld hier, als de ratio 1:10 is, toch wacht ik wel.
Wil ze wel ruilen voor wat LTC met je hoorRaptorXS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:55:
[...]
Grijns, dat is best wel een bak geld hier, als de ratio 1:10 is, toch wacht ik wel.
Die van Btc-e was ook bijzonder intelligent hoorSlux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:56:
Ik dacht dat wij al op een ''hoog'' niveau zitten op dit forum, maar die chatbox op YoBit slaat echt alles
Ik lul ook zomaar wat
Niet anders dan die op HitBTC.Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:56:
Ik dacht dat wij al op een ''hoog'' niveau zitten op dit forum, maar die chatbox op YoBit slaat echt alles
Overigens staat lcc nu op $1,59. Had het risico sowieso niet genomen maar dat valt nog niet tegen. Moet je ze wel daar kunnen krijgen natuurlijk.
Edit: $1,81 al.
Die Russen zijn echt niet goed bij hun hoofd.....
Nooit gedacht dat ik dit kon zeggen, maar ik zou in me 1tje het hele orderbook kunnen vullen op Yobit.
[ Voor 29% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 22:10 ]
Bij hitbtc noemen ze het dan ook de trollbox, da's dan wel weer grappig. En zeer treffend.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:03:
[...]
Niet anders dan die op HitBTC.
Overigens staat lcc nu op $1,59. Had het risico sowieso niet genomen maar dat valt nog niet tegen. Moet je ze wel daar kunnen krijgen natuurlijk.
Edit: $1,81 al.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Die trollbox daar was altijd echt lachenshovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:02:
[...]
Die van Btc-e was ook bijzonder intelligent hoor
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!