Zou goed kunnen.
Bij meerdere exchanges heet t de trollbox.
Die van poloniex (dacht ik) kun je in n apart venster openen zodat je niet afgeleid wordt door die saaie grafieken en cijfertjes
Die van poloniex (dacht ik) kun je in n apart venster openen zodat je niet afgeleid wordt door die saaie grafieken en cijfertjes
Ik lul ook zomaar wat
De coins hebben ook recht op een rustdag
$1,25 inmiddels weer en hoewel de exchange Russisch is komt de handel voor zeker 90% van buiten Rusland.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:06:
Die Russen zijn echt niet goed bij hun hoofd.....
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Denken ze bij RTL Z... 1K einde van het jaar
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Afhankelijk van 26 feb. Als VISA echt betrokkenheid heeft (gehad), of kort daarna wordt aangekondigd als partner dan zie ik het zelfs voor de zomer al gebeuren.
Bcash claimen was ook gekut met n al dan niet betrouwbare electroncash wallet en is ook n stuk hoger gegaan dan velen (en ik) verwacht hadden. Moeilijk te zeggen waar lcash heen gaat
Ik lul ook zomaar wat
Genoeg mensen van Bcash willen dan ook Bitcoin slopen. Het is echt idioot wat Bcash aanhangers posten aan leugens en onzin. Dan heb je ook nog mensen als Roger Vershovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:20:
Bcash claimen was ook gekut met n al dan niet betrouwbare electroncash wallet en is ook n stuk hoger gegaan dan velen (en ik) verwacht hadden. Moeilijk te zeggen waar lcash heen gaat
Geen idee wat de mensen achter deze fork nou precies willen.
+999PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:24:
[...]
leugens en onzin. Dan heb je ook nog mensen als Roger Ver
Die kerel doet,denkt en praat als Joran van der Sloot
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 22:27 ]
hoe gaat het eigenlijk met joran?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:26:
[...]
+999
Die kerel doet,denkt en praat als Joran van der Sloot
Verwijderd
Yobit is inderdaad shitcoin heaven. Zowat alle dode coins en mislukte forks zijn er wel te krijgen. Tevens wordt er elke dag een dode coin gepumpt en gedumpt. Met handige 'tips' in de trollbox.
Pracht exchange.
Pracht exchange.
Mij boeit dat voor geen meter, ik wil gewoon geld verdienen.PilatuS schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:24:
[...]
Genoeg mensen van Bcash willen dan ook Bitcoin slopen. Het is echt idioot wat Bcash aanhangers posten aan leugens en onzin. Dan heb je ook nog mensen als Roger Ver![]()
Geen idee wat de mensen achter deze fork nou precies willen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Volgens mij heeft ie net litecoin geforkthoe gaat het eigenlijk met joran?
Ik lul ook zomaar wat
Ik zit ook op GDAX mee te kijken maar weet niet goed waar ik mijn order op moet zetten. €176? €175? Of nog lager? Er zit een dalende lijn in maar tot hoever gaat het? Dikke buywall op €175 dus misschien beter op €175,10 en dan maar eens wat langer HODL'en?Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:31:
Net litecoin aangeschaft.😚
Onderste getal in het rood ... dus de eerste boven de groene.ggj87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:33:
[...]
Ik zit ook op GDAX mee te kijken maar weet niet goed waar ik mijn order op moet zetten. €176? €175? Of nog lager? Er zit een dalende lijn in maar tot hoever gaat het? Dikke buywall op €175 dus misschien beter op €175,10 en dan maar eens wat langer HODL'en?
Daaronder ben je hem instant kwijt, daarboven .. even wachten.
Je ziet de de actuele prijs waarvoor een order gevuld wordt.
(tot 1 van beide partijen cancelled natuurlijk)
Als je nou even op "depth" drukt dan zie je die rijen als tabel verschijnen ... denk dat je dat een beeld geeft van hoe het werkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 22:38 ]
om zijn bruiloft te betalen denk ik https://www.lindanieuws.n...loft-joran-van-der-sloot/shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:29:
[...]
Volgens mij heeft ie net litecoin geforkt
Ja dat snap ik maar ik heb nu al zoveel fouten gemaakt met aankopen.. Steeds te hoog of net niet geraakt of de boot gemist. De truc was natuurlijk steeds om meer geduld te hebben maarja, ben maar n00b dus dat doe je dan niet
Hij lijkt nu in een aardige 'dip' te zitten. Relatief dan want vorige week stond de boel nog in de €120. Lastig zo.
DigixDAO zit weer flink in de plus. Valt toch wel op dat wanneer alles daalt, die samen met Revain altijd stijgt (nee, heb ze niet).
DigixDAO zit weer flink in de plus. Valt toch wel op dat wanneer alles daalt, die samen met Revain altijd stijgt (nee, heb ze niet).
Ben ook maar een noob, maar je leert vrij snel als het geld kost.ggj87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:39:
Ja dat snap ik maar ik heb nu al zoveel fouten gemaakt met aankopen..
Mijn eerste verkoop ging vet boven de prijs, en de tweede er vet onder ... iets met market en limit![]()
ben maar n00b dus dat doe je dan niet
Revain gisteren nog 10% mee gepakt, mijn vrouw 2 x 40%. 😝
crypto is als noob net zoals daten, niet meteen met je klauwen aanzitten, gewoon rustig afwachten.ggj87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:39:
Ja dat snap ik maar ik heb nu al zoveel fouten gemaakt met aankopen.. Steeds te hoog of net niet geraakt of de boot gemist. De truc was natuurlijk steeds om meer geduld te hebben maarja, ben maar n00b dus dat doe je dan nietHij lijkt nu in een aardige 'dip' te zitten. Relatief dan want vorige week stond de boel nog in de €120. Lastig zo.
€185 morgen, althans dat zou mooi zijn.Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:39:
176.86 betaald, wacht wel af.
De rust moet gewoon weer even terugkeren, teveel panic buys en sells nu.
Slux zet een koop order neer op 167 en verlaat zijn zolderkamertje voor vandaag
Nou "date" ik niet zoveel, maar ik trade liever, dan dat ik op "date" moet .. geloof niet dat het 2e me goed af zal gaan, en proberen de avond te redden door wat geld te bieden kan wellicht een verkeerd beeld geven bij de wederpartij.muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:42:
[...]
crypto is als noob net zoals daten, niet meteen met je klauwen aanzitten, gewoon rustig afwachten.
Heb van beiden geen verstand dus bedankt voor de tip.muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:42:
[...]
crypto is als noob net zoals daten, niet meteen met je klauwen aanzitten, gewoon rustig afwachten.
Ik had op Gdax nog wat euro's staan, maar ja die doen niet veel, dus maar omgezet in Ltc.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:42:
[...]
€185 morgen, althans dat zou mooi zijn.
De rust moet gewoon weer even terugkeren, teveel panic buys en sells nu.
God damn gasten, zie tinder als een mooie plek met allemaal ICO's, meerendeel zijn shitdates, maar ja, als je net die ene te pakken hebt die wel potentie heeft. Lees hun white papers, aka bekijk hun foto's en maak analyse, diversify, dus elke week een andere ico. Statistisch gezien moet je na verloop van tijd gewoon moonen.
Moonen doe ik vooral na veel bier
Ik lul ook zomaar wat
Ik zelf vind cryptopia erg fijn, vooral handig overzicht van de markt. Yobit zojuist even getest na je bericht gelezen te hebben, maar er zijn zoveel coins en pairs dat het onoverzichtelijk is?Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:28:
Yobit is inderdaad shitcoin heaven. Zowat alle dode coins en mislukte forks zijn er wel te krijgen. Tevens wordt er elke dag een dode coin gepumpt en gedumpt. Met handige 'tips' in de trollbox.
Pracht exchange.
Filteren op BTC pairs + sorteren op 24hr % lijkt niet eens mogelijk?
Je staat op een + @Ton Hasselt .. Straatfeest?
Zie LTC koersTon Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:39:
176.86 betaald, wacht wel af.
[ Voor 64% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 22:53 ]
Huh???Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:50:
Je staat op een + @Ton Hasselt .. Straatfeest?
O ja, gratis bier..........vrouwen zelf meenemen.
Vergeet mij niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Ton Hasselt op 18-02-2018 22:53 ]
Crypto's kun je imho beter vergelijken met hele mooie vrouwen waarbij je weet/voelt dat er iets mis mee is. Extreem manipulatief, onvoorspelbaar en gevaarlijk, leuk om even mee te spelen maar weet wanneer je uit moet stappen. Korte ritjes prima, kun je zelfs meerdere keren achter elkaar doen maar nooit aan iets verbinden. Dat gaat je met een beetje pech dik geld kosten...muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:42:
[...]
Been there, done that. Ik was alleen wel zo slim om het geen geld te laten kosten.
Verwijderd
Klopt. Het is echt een bagger exchange.Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:49:
[...]
Ik zelf vind cryptopia erg fijn, vooral handig overzicht van de markt. Yobit zojuist even getest na je bericht gelezen te hebben, maar er zijn zoveel coins en pairs dat het onoverzichtelijk is?
Filteren op BTC pairs + sorteren op 24hr % lijkt niet eens mogelijk?
Als je niet snapt hoe het werkt wel ja.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:53:
[...]
Klopt. Het is echt een bagger exchange.
Dus vooral niet hodlen.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:52:
[...]
Crypto's kun je imho beter vergelijken met hele mooie vrouwen waarbij je weet/voelt dat er iets mis mee is. Extreem manipulatief, onvoorspelbaar en gevaarlijk, leuk om even mee te spelen maar weet wanneer je uit moet stappen. Korte ritjes prima, kun je zelfs meerdere keren achter elkaar doen maar nooit aan iets verbinden. Dat gaat je met een beetje pech dik geld kosten...![]()
Been there, done that. Ik was alleen wel zo slim om het geen geld te laten kosten.![]()
Die ene wel natuurlijk maar zie dat pareltje maar eens te vinden tussen al die bagger...
Ik handel ook voornamelijk op Cryptopia.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:58:
[...]
Haha snap wel hoe het werkt. Maar vind het alsnog een bagger exchange...
beter ga je echt uit, online daten is echt kut en je bent een nummertje en geen persoonmuffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:48:
God damn gasten, zie tinder als een mooie plek met allemaal ICO's, meerendeel zijn shitdates, maar ja, als je net die ene te pakken hebt die wel potentie heeft. Lees hun white papers, aka bekijk hun foto's en maak analyse, diversify, dus elke week een andere ico. Statistisch gezien moet je na verloop van tijd gewoon moonen.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 23:08 ]
Verwijderd
De keuze is gelukkig reuze. Yobit is heus wel legit als exchange, maar tis niet echt een fijne interface vind ik persoonlijk...Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:01:
[...]
Ik handel ook voornamelijk op Cryptopia.
Ieder zn eigen.
kraken heeft ook wel een goeie webinterface over de APP kan ik weinig positief erover zeggen.
Daar gaat het uiteindelijk toch om?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:04:
[...]
beter ga je echt uit, online daten is echt kut
Was je oorspronkelijke tekst, sorry.
[ Voor 16% gewijzigd door Ton Hasselt op 18-02-2018 23:11 ]
Tering, ik heb er totaal andere ervaringen mee.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:04:
[...]
beter ga je echt uit, online daten is echt kut en je bent een nummertje en geen persoon
Verwijderd
Kraken, binance, poloniex, coinbase, hitbtc, yobit, bleutrade...JustSys schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:08:
kraken heeft ook wel een goeie webinterface over de APP kan ik weinig positief erover zeggen.
T maakt allemaal niks uit, resultaat is altijd hetzelfde. Buy high sell low
Deze kerel ook.muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:10:
[...]
Tering, ik heb er totaal andere ervaringen mee.
https://www.rijnmond.nl/n...ij-date-in-Rotterdam-Zuid
buy high and holdVerwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:12:
[...]
Kraken, binance, poloniex, coinbase, hitbtc, yobit, bleutrade...
Alsof je gedate hebt..........platzak.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:12:
[...]
Haha, wtf. Bitgrail is aan het proberen een faillissement te vermijden en wilt de exchange weer openen
Tweet van Fransesco (eigenaar Bitgrail):
Tweet van Fransesco (eigenaar Bitgrail):
KansloosWe are working on the plan.
reopen with all the available coins and then, repay missing nano with 50% of the future profits of the exchange
Maarruh over beroerde dates gesproken, waar zijn die VEN sletjes?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik me maar afvragen waarom er zo weinig gebeurt met de koers op bfxdata, blijkt de tab gecrashed te zijn waardoor de tab title niet meer bijgewerkt werd...
Voor daytraden is een exchange met veel volume wel handiger.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:12:
[...]
Heel eerlijk? Cryptopia heeft een wat rustiger interface maar withdrawals zijn gewoon k#t. Yobit is net een kermis maar verwerkt betalingen wel snel, ik weet wel wat ik belangrijker vind.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:06:
[...]
De keuze is gelukkig reuze. Yobit is heus wel legit als exchange, maar tis niet echt een fijne interface vind ik persoonlijk...
Ieder zn eigen.
Daarnaast bied Yobit mij mogelijkheden om te handelen in fiat buiten de exchange om.
Verwijderd
Platzak, gebroken eigenwaarde en weken douchen om dat gebruikte gevoel weg te krijgenTon Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Alsof je gedate hebt..........platzak.
Zijn een beetje down.Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:14:
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:15:
[...]
weken douchen om dat gebruikte gevoel weg te krijgen
En ik zit nu met bijna 60 van die onhebbelijke prutsmuntjes. Ik ben er gewoon ingetrapt!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Of was het nou zakplat?Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:15:
[...]
Platzak, gebroken eigenwaarde en weken douchen om dat gebruikte gevoel weg te krijgen
50 .. geen VEN-FAN .. toch zou ik best uit willen breiden naar 200.Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:17:
[...]
En ik zit nu met bijna 60 van die onhebbelijke prutsmuntjes. Ik ben er gewoon ingetrapt!!
Ik zie er wel wat in .. niet voor korte termijn overigens.
Je praat hier tegen overwegend mannen he?Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:15:
[...]
Platzak, gebroken eigenwaarde en weken douchen om dat gebruikte gevoel weg te krijgen
Verwijderd
Als het voor jou werkt prima toch? Gaat om het resultaat. Welk gereedschap je gebruikt is eigenlijk niet relevant. Zolang je maar veilig werkt. OfzoCrypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:15:
[...]
Heel eerlijk? Cryptopia heeft een wat rustiger interface maar withdrawals zijn gewoon k#t. Yobit is net een kermis maar verwerkt betalingen wel snel, ik weet wel wat ik belangrijker vind.![]()
Daarnaast bied Yobit mij mogelijkheden om te handelen in fiat buiten de exchange om.
FaceUp.Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Daar denkt een date anders over.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:19:
[...]
Als het voor jou werkt prima toch? Gaat om het resultaat. Welk gereedschap je gebruikt is eigenlijk niet relevant. Zolang je maar veilig werkt. Ofzo
Mij had je hoor, bijna een willekeurige ico. Ik dacht echt dat je een vrouw was.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:20:
[...]
Ik ben zelf ook een man. Genaaid en misbruikt door crypto. Vandaar de naam
Ik ook wel hoor, gaat vast wel weer omhoog. Maar wel weer apart dat wanneer ik instap het slimme geld blijkbaar uitstapt.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:18:
[...]
50 .. geen VEN-FAN .. toch zou ik best uit willen breiden naar 200.
Ik zie er wel wat in .. niet voor korte termijn overigens.
en vooral cash...h8bal schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:14:
[...]
Voor daytraden is een exchange met veel volume wel handiger.
Hou toch op... Spreiden. Ik heb ook 100+ van die kutmuntjes net als van gto, appc en nog wat meuk in die hoek. We gaan het wel zien toch?Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:21:
[...]
Ik ook wel hoor, gaat vast wel weer omhoog. Maar wel weer apart dat wanneer ik instap het slimme geld blijkbaar uitstapt.
Gratis LCC Hodler hierFlagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:21:
[...]
Ik ook wel hoor, gaat vast wel weer omhoog. Maar wel weer apart dat wanneer ik instap het slimme geld blijkbaar uitstapt.
* Wordt trouwens ongefundeerd een target gezet op $7 usd (Twitter ergens tussendoor) ... Center Parcs ...de groeten, wordt een week Dominicaanse Republiek!
Oh ik heb ook nog Doge dus ik spreid wel....Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:24:
[...]
Hou toch op... Spreiden. Ik heb ook 100+ van die kutmuntjes net als van gto, appc en nog wat meuk in die hoek. We gaan het wel zien toch?
....
Please shoot me... now.
I ran out of bullets.Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:27:
[...]
Oh ik heb ook nog Doge dus ik spreid wel....
....
Please shoot me... now.
Wel frustrerend dit.. heb +/- 35 verschillende alts en zonder uitzondering bloeden ze allemaal langzaam dood de afgelopen 24 uur..Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:24:
[...]
Hou toch op... Spreiden. Ik heb ook 100+ van die kutmuntjes net als van gto, appc en nog wat meuk in die hoek. We gaan het wel zien toch?
Geen idee wat hiervoor de aanleiding is en dus ook niet wanneer we een ommekeer kunnen verwachten
Gewoon wachten, komt vanzelf goed.RookieRooster schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:28:
[...]
Wel frustrerend dit.. heb +/- 35 verschillende alts en zonder uitzondering bloeden ze allemaal langzaam dood de afgelopen 24 uur..
Geen idee wat hiervoor de aanleiding is en dus ook niet wanneer we een ommekeer kunnen verwachten
Ja, die zijn VET stil nu
Seriously? Nope, not a bit...
Verwijderd
Hodl.RookieRooster schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:28:
[...]
Wel frustrerend dit.. heb +/- 35 verschillende alts en zonder uitzondering bloeden ze allemaal langzaam dood de afgelopen 24 uur..
Kijk eventjes wat de BTC dominance tussen juni en december 2017 deed.RookieRooster schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:28:
[...]
Alle alts zijn gekoppeld aan de BTC waarde door het gebrek aan fiat pairs waar men daadwerkelijk gebruik van maakt. En dan laat ik grote coins zoals ETH, XRP en LTC nog buiten beschouwing.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hieroh man, ik lach de ballen uit mijn broek op dit moment. Gaat lekker ook, 15 % groen nog steeds.Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:14:
Vanochtend ook wat htmlcoins gedaan want waarom niet?
Complete PF is ook 15% groen met alleen maar slechte coins aldus de mensen hier. Grotendeels in Coss, die knalt ook lekker door de laatste dagen.
35 is teveel, dat ga je niet bij kunnen houden. Hoe kwam je op het idee dat dit een goed idee was? Gooi er iig minimaal 25 uit als dat kan zonder veel verlies te maken. 10 is ook al best veel of je moet willen holden.RookieRooster schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:28:
[...]
Verwijderd
+1 voor html. Die hield mijn portfolio gewoon staande. Zegt ook wel weer meteen genoeg over mijn portfolio maargoed...muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:39:
[...]
hieroh man, ik lach de ballen uit mijn broek op dit moment. Gaat lekker ook, 15 % groen nog steeds.
Vanochtend ook wat htmlcoins gedaan want waarom niet?
Complete PF is ook 15% groen met alleen maar slechte coins aldus de mensen hier. Grotendeels in Coss, die knalt ook lekker door de laatste dagen.
ik doe echt maar wat, heb ook het idee dat het nog steeds allemaal bullshit isVerwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:40:
[...]
+1 voor html. Die hield mijn portfolio gewoon staande. Zegt ook wel weer meteen genoeg over mijn portfolio maargoed...
We're screwed... Geen idee hoeveel ik er heb, teveel maar dat komt wel goed met de reductie binnenkort.
Soms moet je dingen gewoon afschrijven, het is niet anders toch?
Coins zijn wakker geworden, ze beginnen groen te zien.
Verwijderd
Hahaha same here. Beetje aanprutsen en hopen dat het wat wordt. Sowieso die html erg goedkoop gekocht, en ook meer met 2020 op het oog. Puur kijken waar het heengaat met alles, roulette is er niets bijmuffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:43:
[...]
ik doe echt maar wat, heb ook het idee dat het nog steeds allemaal bullshit isEn die htmlcoin is zo stront goedkoop daar kan ik geen buil aan vallen.
Al mijn coins zijn voor over een jaar of ergens eind volgend jaar. Of het het allemaal niks meer waards, of het is vertienvoudigd. Die htmlcoin kan zomaar keer tien gaan, das dan makkelijk cashen.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:46:
[...]
Hahaha same here. Beetje aanprutsen en hopen dat het wat wordt. Sowieso die html erg goedkoop gekocht, en ook meer met 2020 op het oog. Puur kijken waar het heengaat met alles, roulette is er niets bij
Maar wat is er dan in 2020 gaande met de htmlcoin? Of is dat meer een mooi jaartal?
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 18-02-2018 23:49 ]
Verwijderd
Ja klopt zo sta ik er ook in. Als het echt een leuk bedrag begint te worden cashen, of deel in ieder geval. En anders maar een waardeloze bult monopolie geld...muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:48:
[...]
Al mijn coins zijn voor over een jaar of ergens eind volgend jaar. Of het het allemaal niks meer waards, of het is vertienvoudigd. Die htmlcoin kan zomaar keer tien gaan, das dan makkelijk cashen.
Maar html doet intussen wel redelijk goed wat op hun roadmap staat, nog niet echt gehyped ofzo dus zou nog leuk kunnen gaan.
We proberen overal onze GRAM te halen.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:46:
[...]
Hahaha same here. Beetje aanprutsen en hopen dat het wat wordt. Sowieso die html erg goedkoop gekocht, en ook meer met 2020 op het oog. Puur kijken waar het heengaat met alles, roulette is er niets bij
Welnee die is zo weer duizend keer zoveel waard.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:44:
[...]
We're screwed... Geen idee hoeveel ik er heb, teveel maar dat komt wel goed met de reductie binnenkort.![]()
Soms moet je dingen gewoon afschrijven, het is niet anders toch?
Verwijderd
Gewoon een mooi jaartal. Crypto is flink gehyped en ook kapot bestookt maar de stijgende lijn gaat maar door als je het vanaf begin bekijkt. Wie weet is de marketcap over 2 jaar verdrievoudigd vanaf nu dan is er sowieso ruimte zat voor kleine muntjes. Alles heb ik goedkoper gekocht dan ze nu staan dus doet het nog leuk. Maar meer een gokje op langere termijn dan echt serieus investeren en traden als dagelijkse bezigheid.muffstuff schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:48:
[...]
Maar wat is er dan in 2020 gaande met de htmlcoin? Of is dat meer een mooi jaartal?
Gaat alleen mijn voigende vakantie niet betalen helaas.Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:55:
[...]
Welnee die is zo weer duizend keer zoveel waard.
Ik hou het wel bij ltc.
Verwijderd
Hahahaha of niet dan. Yobit heeft echt allesDhr. Satoshi schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:55:
[...]
We proberen overal onze GRAM te halen.
Ben Ik miljonair.Crypts schreef op maandag 19 februari 2018 @ 00:00:
[...]
Gaat alleen mijn vakantie niet betalen helaas.![]()
Ik hou het wel bij ltc.
Pump en dump, ik zweer t je. Ik zag t al gebeuren maar ja.. Verkeerde knopje en zo en zus.Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 00:01:
[...]
Hahahaha of niet dan. Yobit heeft echt alles
Verwijderd
Dhr. Satoshi schreef op maandag 19 februari 2018 @ 00:03:
[...]
Pump en dump, ik zweer t je. Ik zag t al gebeuren maar ja.. Verkeerde knopje en zo en zus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!