Op veel forums heb je een filteroptie om de berichten van specifieke leden er tussenuit te filteren. Mis jij die knop al net zo erg als ik?Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:56:
[...]
Wat een onzin, de wereld draait niet alleen op github.
Ik heb deze "theorie" hier al vaker voorbij zien komen. Ik vind dit zo'n onzin. Alsof iedereen alleen maar handelt als hun werkdag begint. Als je ervan overtuigd bent dat dit een structureel patroon is dan is het toch heel eenvoudig om als Europeaan een buy order te zetten voordat je gaat slapen die je dan in de loop van de volgende dag uit kunt cashen. Het is inderdaad een 24/7 markt maar dag of nacht hoeft toch geen enkele belemmering te zijn?Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:35:
[...]
Je ziet letterlijk dag op dag de laatste weken dat de Europeanen er geld in stoppen (08.00u), de Amerikanen een klein stukje uitcashen (14.00u) om vervolgens weer bij te leggen (22.00u) en dat de Aziaten het er weer uittrekken (02.00u).
Hij heeft ze al een tijdje, en het is idd voor lange termijn. Het geld dat hij kan missen steekt die gewoon in ripple. Geduld heeft die welHoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:50:
[...]
Dat begrijp ik.
Wel een risico om alles op één paard te zetten.
Ik neem aan dat hij voor de lange termijn (weken/maanden) in Ripple XRP is gestapt.
Het is immers geen korte termijn belegging.
Komt wel goed, kwestie van geduld dus.
Soms willen mensen te snel, dat kan wel maar dan moet je dus een andere coin kiezen.
Verwijderd
Gaan jullie nog daytraden met Ven of gaan jullie hem voor langere tijd vastzetten. Ik twijfel er over om de helft als sell order in te stellen voor komende nacht en komende week een keer lager terug te kopen. Maar kijk er ook niet van op als hij niet meer lager gaat dan 5,70
https://www.stocksgazette...itement-coming-next-week/
Dat is ie al.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:04:
Gaan jullie nog daytraden met Ven of gaan jullie hem voor langere tijd vastzetten. Ik twijfel er over om de helft als sell order in te stellen voor komende nacht en komende week een keer lager terug te kopen. Maar kijk er ook niet van op als hij niet meer lager gaat dan 5,70
Ik heb geen idee of xrp wat gaat worden uiteindelijk. Maar vind het een leuk spelletje om te proberen dmv hoog verkopen en lager inkopen om er steeds meer te krijgen.JustSys schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:03:
[...]
Hij heeft ze al een tijdje, en het is idd voor lange termijn. Het geld dat hij kan missen steekt die gewoon in ripple. Geduld heeft die wel
Had iedere coin kunnen zijn uiteindelijk, maar ben toevallig met die begonnen. En nog voor 300 euro aan losse flodders om af en toe wat te doen te hebben tijdens het wachten.
Al ben ik nu ook op die losse flodders aan het wachten dus dat was niet echt nuttig.
Tis een spelletje, en best vermakelijk, ik vind een flinke dip minstens zo leuk als een flinke stijging, en de masochist in me vind een ontzettende grote dip eigenlijk het leukst. Vooral de commotie er omheen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb dan ook helemaal nergens gegarandeerd dat het gaat gebeuren, enkel dat dit een goed moment is om in te stappen omdat er zeker een kans is. En qua support rond deze koers is het ook prima te doen.z1rconium schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:52:
[...]
Als het zo zou werken zouden we allemaal schathemeltjerijk zijn, zijn we niet dus het werkt niet zo.
Daar waar er 1 wint, verliest een ander. Indicatoren zijn geen waarheid.
Zoals ik al zei, just my 2 cents. Doe ermee wat je wil doen.
Je zou jezelf deze vraag moeten stellen:Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:51:
Tegen alle beter weten in toch maar proberen LCC te claimen.
Niet erg voornemens om maandag gelijk m'n private key te importeren in hun wallet, maar eerst eens even afwachten .. heb ik in ieder geval bij het juiste block wel de munten in een compatible wallet gehad.
Waarom heet een private key eigenlijk een private key?
Al het andere is niet relevant.
Wat een alu-onzin iedere keer over het verre oosten.Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:35:
[...]
Het blijft wel bijzonder dat we om 1u op bed gaan met louter groene cijfers en 6u later opstaan en alles in het rood staat. Je ziet letterlijk dag op dag de laatste weken dat de Europeanen er geld in stoppen (08.00u), de Amerikanen een klein stukje uitcashen (14.00u) om vervolgens weer bij te leggen (22.00u) en dat de Aziaten het er weer uittrekken (02.00u).
Bovenstaande is eigenlijk hoe het de hele maand jan+feb al verloopt. Wie dat nou precies doet is onduidelijk natuurlijk, maar de onvoorspelbaarheid is wel één van de nadelen van een 24/7/365 markt.
Alsof de Amerikanen niet wakker zijn, als de Aziaten beginnen te handelen.
Die private key hoort bij een wallet die ik daarna nooit meer zal gebruiken .. met die private key kun je alleen de wallet herstellen. Zolang daar niets meer in zit, dan houdt het gewoon op.HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:22:
[...]
Je zou jezelf deze vraag moeten stellen:
Waarom heet een private key eigenlijk een private key?
Al het andere is niet relevant.
Ik wil jou rustig wat private keys geven van oude wallets hoor, ik wens je daar heel veel plezier mee.
dump nadien of nie .. heb geen ideeNopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:23:
Nog paar uur voor de LTC cash hardfork..
https://litecoinca.sh/
Had sowieso al verkocht omdat ik lager in wou kopen, wacht het dus rustig af..
Hoe wordt er dan ontwikkeld? Iemand op z'n laptopje met een usb-stick? En dan als hij klaar is even op Github zetten?Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:56:
[...]
Wat een onzin, de wereld draait niet alleen op github.
Als je goed met versiebeheer wil werken, dan doe je vaak commits. Je maakt voor elk stukje functionaliteit een aparte branch aan die je merged met de master of develop branch.
Activiteit op Github is een prima maatstaf om te zien of er een beetje ontwikkeld wordt. Je kunt ook goed zien of er meerdere developers aan werken. Bij Bitcoin Gold zag je destijds dat er voor de fork een hoop werk niet gedaan was. Juist omdat het zo openbaar is kun je zien hoe het gaat met de ontwikkeling. Er is helemaal geen incentive om die ontwikkeling verborgen te houden.
Aan een lege wallet heb je inderdaad niets, je kunt dan net zo goed geen private keys vragen als er toch niets te halen valt.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:25:
[...]
Die private key hoort bij een wallet die ik daarna nooit meer zal gebruiken .. met die private key kun je alleen de wallet herstellen. Zolang daar niets meer in zit, dan houdt het gewoon op.
Ik wil jou rustig wat private keys geven van oude wallets hoor, ik wens je daar heel veel plezier mee.
Ok ,dus als het niet op Github staat dan is het dus ook niets.orf schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Hoe wordt er dan ontwikkeld? Iemand op z'n laptopje met een usb-stick? En dan als hij klaar is even op Github zetten?
Als je goed met versiebeheer wil werken, dan doe je vaak commits. Je maakt voor elk stukje functionaliteit een aparte branch aan die je merged met de master of develop branch.
Activiteit op Github is een prima maatstaf om te zien of er een beetje ontwikkeld wordt. Je kunt ook goed zien of er meerdere developers aan werken. Bij Bitcoin Gold zag je destijds dat er voor de fork een hoop werk niet gedaan was. Juist omdat het zo openbaar is kun je zien hoe het gaat met de ontwikkeling. Er is helemaal geen incentive om die ontwikkeling verborgen te houden.
Kan heel wat coins nu dus al afschrijven.
Ik ben geen programmer maar van Vechain is bekend dat het de eerste stresstest onder de cryptomunten goed heeft doorstaan, het lijkt me dat ze daarvoor al een werkend systeem zouden moeten hebben?orf schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Hoe wordt er dan ontwikkeld? Iemand op z'n laptopje met een usb-stick? En dan als hij klaar is even op Github zetten?
https://medium.com/@vecha...lan-from-pwc-f69ccf238a7a
Om 1 voorbeeld te noemen, ITC is al een tijdje bezig en doen dus ook niks met github.orf schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Je ziet een spike, en dat is de tijd dat zij melde dat ze wat op github gingen zetten.
Je hebt echt geen github nodig om te ontwikkelen, die grafiekjes kloppen niet met de werkelijkheid.
ik ben ook geen programmeur maar heb wel de indruk dat alle blockchains iets op elkaar lijkenpires101 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:33:
[...]
Ik ben geen programmer maar van Vechain is bekend dat het de eerste stresstest onder de cryptomunten goed heeft doorstaan, het lijkt me dat ze daarvoor al een werkend systeem zouden moeten hebben?
https://medium.com/@vecha...lan-from-pwc-f69ccf238a7a
Ben al gestopt met het idee ze te claimen ... niet vanuit wantrouwen, maar het ontvangen van LTC op de core wallet duurt zo moeilijk moeilijk lang dat m'n geduld op is. Nevermind. Core Wallet & Node van de PC en weer verder.HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:32:
[...]
Aan een lege wallet heb je inderdaad niets, je kunt dan net zo goed geen private keys vragen als er toch niets te halen valt.
Als LCC wil slagen gaan ze maar met GDAX en Binance, Exodus en Ledger praten ... daar staan ze, anders hou ze maar.
It must be in the namewally228 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:36:
[...]
ik ben ook geen programmeur maar heb wel de indruk dat alle blockchains iets op elkaar lijken
heb juist van een anonieme bron vernomen dat ze heel veel crypto gaan inslagen de komende maanden bij area51
Jaxx wallet al geprobeerd? Die download niet de hele blockchain.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:37:
[...]
Ben al gestopt met het idee ze te claimen ... niet vanuit wantrouwen, maar het ontvangen van LTC op de core wallet duurt zo moeilijk moeilijk lang dat m'n geduld op is. Nevermind. Core Wallet & Node van de PC en weer verder.![]()
Als LCC wil slagen gaan ze maar met GDAX en Binance, Exodus en Ledger praten ... daar staan ze, anders hou ze maar.
Ik had de core wallet al, en die is gesynchroniseerd. Alleen nu een uur later is er nog steeds niets.TheKeeper schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:56:
[...]
Jaxx wallet al geprobeerd? Die download niet de hele blockchain.
Of Gdax gooit de transactie er niet uit .. of de core wallet is zo traag.
Kan op GDAX ook nergens de TX achterhalen.
--Nevermind--
Ti's GDAX die zo moeizaam traag is, via coinbase een rapport aangemaakt, en nog geen TX bekend in die transactie. Ofwel ... GDAX & Coinbase houden lekker je tegoeden vast tot hun vinden dat je er recht op hebt.
Keurig .. ook daar gaan we de boel weer weghalen.
[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 16:08 ]
Mijn arken
http://www57.zippyshare.com/v/5stNeNlB/file.html
Ark to the moon woopwoop
Ark to the moon woopwoop
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 16:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je upload serieus een jpg op een filesharing site? gebruik gewoon imgur ofzo.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:17:
Mijn arken
Ark to the moon woopwoop
who cares, werkt primamark-k schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Je upload serieus een jpg op een filesharing site? gebruik gewoon imgur ofzo.
Zijn public keys, geen private. je kan er enkel meer ark op storten.
Private keys op ark zijn 12 woorden
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 16:25 ]
Orders geannuleerd en maar weer market orders geplaatst, deze correctie was niet sterk genoeg
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ook nog een foto ipv screenshot. Wat een hels karwei :P!mark-k schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Je upload serieus een jpg op een filesharing site? gebruik gewoon imgur ofzo.
Verder is het weer een saaie dag in Cryptoland.
hele dag de tijd, ik word ook moe van die bitcoin prijzen.. zzzzzzYpuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:26:
[...]
Ook nog een foto ipv screenshot. Wat een hels karwei :P!
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 16:28 ]
Ik ga geen meuk binnenhalen van een filesharer, maar buiten dat is het gewoon veel te omslachtig...A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:23:
[...]
who cares, werkt prima
Zijn public keys, geen private. je kan er enkel meer ark op storten.
Private keys op ark zijn 12 woorden
zondag voor iedereenYpuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:26:
[...]
Ook nog een foto ipv screenshot. Wat een hels karwei :P!
tip..A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:17:
Mijn arken
Ark to the moon woopwoop
Snel verkopen die berg SHITCOINS en investeren in een opleiding, dan ga jij pas echt winst maken .... voor de rest van je leven zelfs!
Ik zal de laatste zijn die iemand aan wil sporen tot aankoop of verkoop van crypto, maar voor jou maak ik een uitzondering. Ben veel te bang dat niemand anders het doet.
ik ga da doen ..heb besloten een port aan te maken voor het komende jaar ...er zijn de laatste weken heel veel positieve berichten over crypto dus...Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:29:
[...]
tip..
Snel verkopen die berg SHITCOINS en investeren in een opleiding, dan ga jij pas echt winst maken .... voor de rest van je leven zelfs!
Ik zal de laatste zijn die iemand aan wil sporen tot aankoop of verkoop van crypto, maar voor jou maak ik een uitzondering. Ben veel te bang dat niemand anders het doet.
stem jij op de dutchdelegate? en moet je hier nog meer voor doen dan alleen die 1 ark geven?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:17:
Mijn arken
Ark to the moon woopwoop
Om de tijd te doden, wat moet je met zoveel ARK?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:28:
[...]
hele dag de tijd, ik word ook moe van die bitcoin prijzen.. zzzzzz
Vind het ook wel een leuk projectje en heb er ook een paar muntjes van, mede omdat er wel wat linkjes met Nederland zijn. Maar to be fair doe ik ze van hand zodra er een leuke winst is. Zie er geen nieuwe ETH, NEO of ICX in ofzo.
Verwijderd
Gaan jullie elke avond in usdt of met een gedeelte? En van wat laten jullie dat afhangen?
USDT nooit, EUR soms gedeeltelijk.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:37:
Gaan jullie elke avond in usdt of met een gedeelte? En van wat laten jullie dat afhangen?
Op een dag als vandaag valt er weinig te winnen, dus dan doorgaans lekker in EUR zetten en niks doen.
Laat alles lekker staan, en er valt btw nog te genoeg verdienen vandaag als je maar serieus wat speelgeld inzet .
[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 18-02-2018 16:50 ]
En kan je ook uitleggen waarom je ARK een shitcoin vindt i.p.v. hard en zonder enige duiding shitcoin te roepen?Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:29:
[...]
tip..
[ Voor 16% gewijzigd door KeiFront op 18-02-2018 17:07 ]
Mijn trip to the moon:A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:17:
Mijn arken
Ark to the moon woopwoop
https://imgur.com/a/mrCos
[ Voor 3% gewijzigd door Crystal007 op 18-02-2018 17:37 ]
Ja, goed nieuws.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:01:
Crypto market cap back over 500
https://cointelegraph.com...lvr.it&utm_medium=twitter
En dan deze anonieme BTC koper die even aan het inkopen is geslagen met $ 400 miljoen.
Dan moet je wel vertrouwen hebben in de markt anders investeer je zoveel geld niet.
Ook niet als je miljonair bent.
https://www.marketwatch.c...ion-of-bitcoin-2018-02-16
Als je miljonair bent niet nee, maar miljardair misschien wel.HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:40:
[...]
Ja, goed nieuws.
En dan deze anonieme BTC koper die even aan het inkopen is geslagen met $ 400 miljoen.
Dan moet je wel vertrouwen hebben in de markt anders investeer je zoveel geld niet.
Ook niet als je miljonair bent.
https://www.marketwatch.c...ion-of-bitcoin-2018-02-16
Wie weet...outlandos schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:44:
[...]
Als je miljonair bent niet nee, maar miljardair misschien wel.
Hoe dan ook een flinke aankoop.
We zullen de resultaten wel gaan zien.
Vraag me af of VEN nog wel (flink) gaat stijgen voor de 26e. Die coin is inmiddels zo gehyped dat iedereen inmiddels al wel ingeslagen heeft lijkt me.
Juist daarom zou ik niet verbaast zijn als ie na de 26e flink zakt als er niks spectaculairs gebeurd
Ik lul ook zomaar wat
Dat sowieso. De vraag is of ie nog een push krijgt voor die tijd of dat het hoogtepunt al ergens zo rond de 60k ligt.shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:54:
Juist daarom zou ik niet verbaast zijn als ie na de 26e flink zakt als er niks spectaculairs gebeurd
Als je nagaat dat facedown vandaag nog vol in GTO is gegaan en daarna pas alles weer in VEN steekt...Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:50:
Vraag me af of VEN nog wel (flink) gaat stijgen voor de 26e. Die coin is inmiddels zo gehyped dat iedereen inmiddels al wel ingeslagen heeft lijkt me.
Dan is er schijnbaar nog hoop
Traditioneel gezien zou VEN een zware dip moeten ondergaan net voor het evenement.shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:54:
Ook zou VEN vanaf morgen toch wel een stijgende houding moeten aannemen, tot aan het evenement. Echter zit de BTC net nu in een serieuze bull run, waardoor de stijging van VEN wordt tegengehouden..
Sowieso HOLD tot 25/26FEB als je nu VEN in je portfolio hebt staan.
Momenteel ben ik benieuwd naar LTC. De fork zou vandaag doorgaan om 19:14, Sun 18 February 2018 (UTC). Momenteel zit er niet veel beweging in LTC, waar normaal toch een stijging moet te zien zijn.
Er is eigenlijk altijd een dump na een evenement, dus zou niet weten waarom het nu anders zou zijn?
Ik denk dat ik maar een stop loss instel op 190usdt, om zeker te zijn. Als hij dan stijgt kan ik toch nog de winst nemen. Als hij daalt zit ik ook safe door men stop loss.
[ Voor 29% gewijzigd door Rubberen op 18-02-2018 18:04 ]
Hoe weet hij zo zeker dat GTO gaat stijgen Nog? Ik ga vannacht weer in usdt denk ik. Verwacht nog wel een daling van de Bitcoin.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Geen idee hoe hij aan de info komt.FaceDown schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:35:
Hier mijn strategie voor de komende dagen voor wie het wel en niet willen weten: Nu vol in GTO. Om 01.00u vannacht loopt de Binance competitie af, dus er is een spike te verwachten. De truuk is uitstappen op de top. In ieder geval eruit voor 01.00 want dan volgt meteen de selloff.
Dan in VEN. Deze staat lekker laag dus kan lekker stijgen voor het event de 26e. Ook partneraankondigingen zijn te verwachten (BMW? Cisco?), maar wellicht pas de 26e.
Crypto houdt zich niet aan tradities.....Rubberen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:00:
[...]
Traditioneel gezien zou VEN een zware dip moeten ondergaan net voor het evenement.
Ook zou VEN vanaf morgen toch wel een stijgende houding moeten aannemen, tot aan het evenement. Echter zit de BTC net nu in een serieuze bull run, waardoor de stijging van VEN wordt tegengehouden..
Sowieso HOLD tot 25/26FEB als je nu VEN in je portfolio hebt staan.
Die stijgende lijn in VEN zie ik wel zitten.
Blijft de koers zoals die is na het event kan verkopen alsnog, een piek kan er ook ontstaan als er veel te verwachten valt. Voorlopig HODL dan wel bijkopen als dit nu nog aantrekkelijk is.
De BTC run stopt en stabiliseert ook weer, de lijn loopt niet continu op.
Waarom USDT terwijl daar zoveel onzekerheid in is op het moment? , er zijn verhalen dat ze uit het niets bij drukken.zwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:01:
Hoe weet hij zo zeker dat GTO gaat stijgen Nog? Ik ga vannacht weer in usdt denk ik. Verwacht nog wel een daling van de Bitcoin.
Het is moeilijk te achterhalen wat nou wel en niet waar is met die coin.
Ven heeft de 80K al eens aangetikt en zat deze week al tegen de 60K aan te schuren...ik zie m nog wel hoger uitkomen, afhankelijk van het nieuws dat komende week naar buiten wordt gebracht.Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:58:
[...]
Dat sowieso. De vraag is of ie nog een push krijgt voor die tijd of dat het hoogtepunt al ergens zo rond de 60k ligt.
Waarom zou je in USDT gaan als je in een bullish market zit?zwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:01:
Dan werkt dit juist tegen je.
Als je deze nacht in USDT zat na uit te cashen op 11k $, kon je lekker inkopen van morgen toen het rond de 10.2k zat. Volgens mij bedoelt hij dit?HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:07:
[...]
Waarom zou je in USDT gaan als je in een bullish market zit?
Wat moet je anders? Alles omzetten in euro?Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:06:
[...]
Waarom USDT terwijl daar zoveel onzekerheid in is op het moment? , er zijn verhalen dat ze uit het niets bij drukken.
Het is moeilijk te achterhalen wat nou wel en niet waar is met die coin.
Ik zit op binance, dus als ik alles wil omzetten in euro betekent dat voor mij dat ik alles naar bitstamp moet sturen (met bijhorende fee natuurlijk). Dan nog eens alles omzetten in euro (ook met fee natuurlijk).
Als grote speler begrijp ik de redenatie wel. Enkel als kleinere speler is het niet de moeite aangezien je teveel fees betaalt. Zeker als je dit meerdermaal in een week zou doen.
Daarom ga ik af en toe in usdt zitten. Ik kan me ook niet inbeelden, dat ik plots wakker wordt en de usdt volledig geschrapt is.
lijkt mij ook eerlijk gezegd sterk dat USDT zomaar geschrapt kan wordenRubberen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:10:
[...]
Wat moet je anders? Alles omzetten in euro?
Ik zit op binance, dus als ik alles wil omzetten in euro betekent dat voor mij dat ik alles naar bitstamp moet sturen (met bijhorende fee natuurlijk). Dan nog eens alles omzetten in euro (ook met fee natuurlijk).
Als grote speler begrijp ik de redenatie wel. Enkel als kleinere speler is het niet de moeite aangezien je teveel fees betaalt. Zeker als je dit meerdermaal in een week zou doen.
Daarom ga ik af en toe in usdt zitten. Ik kan me ook niet inbeelden, dat ik plots wakker wordt en de usdt volledig geschrapt is.
Tja, je kan ook niet verwachten dat ze van tevoren aankondigen dat het een scam is en dat je nog 6 maanden de tijd krijgt om je geld uit USDT te halen. De waarschuwingssignalen zijn al geweest, je bent al 3x door rood gereden en er loopt al een onderzoek ergens bij een Amerikaanse justitie o.i.d.Rubberen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:10:
[...]
Ik kan me ook niet inbeelden, dat ik plots wakker wordt en de usdt volledig geschrapt is.
Als Tether valt hebben we allemaal een probleem overigens, maar geld in Tether zetten ga ik zeker niet doen.
Ik vertrouw het ook niet maar snap je argument als het om ‘speelgeld’ gaat ipv grote bedragen. Ik heb het nog amper gedaan in USDT maar is het gokje om een nachtje daarin te parkeren niet immers net zo groot als alle andere gokjes die we nemen al die coins?Rubberen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:10:
[...]
Bitcoin to the moon!
YouTube: Noizefucker - Should I Care
Zitten we dan in een bullish market? Valt over te discussiëren denk ik.HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:07:
[...]
Waarom zou je in USDT gaan als je in een bullish market zit?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zou dan eerder in BNB of BTC gaan aangezien 80+% van USTD gekoppeld is aan BTC.Rubberen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:10:
[...]
BTC kan natuurlijk ook crashen maar daar zijn geen verhalen over zoals nu met USTD
Maar dat ben ik, er zijn te veel verhalen rond Tether op het moment die nog niet de wereld uit zijn
Half uurtje nog, uurtje voor de ltc's weer terug beginnen te komen uit wallets. Ben benieuwd maar verwacht er niet gek veel van...Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:23:
Nog paar uur voor de LTC cash hardfork..
https://litecoinca.sh/
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Van $ 6000 naar $ 11000 is bijna een verdubbeling en dat in twee weken.TomTorquay schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:17:
[...]
Zitten we dan in een bullish market? Valt over te discussiëren denk ik.
Ik noem dat wel bullish.
Uiteraard is er daarvoor een flinke dip geweest en daar zijn we ook nog niet helemaal uit.
Ik weet niet of we echter het ATH van december als startpunt moeten beschouwen.
Ik denk het niet.
Ik kan veel hebben, maar wat een kudt geluid* zeg.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:14:
Bitcoin to the moon!
Klopt! En ik zat in usdt dus vanmorgen inkopen. Ik ben ook niet bang dat usdt in 1 nacht klapt. Zeker nu niet. Plus binance heeft geen andere keus.darkownage schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:09:
[...]
Als je deze nacht in USDT zat na uit te cashen op 11k $, kon je lekker inkopen van morgen toen het rond de 10.2k zat. Volgens mij bedoelt hij dit?
Muziek ?Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Ik kan veel hebben, maar wat een kudt muziek zeg.
Dat dachten jouw ouders vast ook van Elvis.
Ik vind het ook een bak herrie maar het voldoet idd wel aan de definitie van muziek net zoals het opwarmen van een magnetron maaltijd ook 'koken' genoemd mag worden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
As je geen talent hebt maar wel graag gehoord wil worden inderdaad. Ik dacht eerst okay is het terror hardcore ellende, of death trash metal, zelf van beide kan ik vaak nog het muzikale aspect vinden, maar dit is gewoon het resultaat van te veel speed in je bakkes.Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:06:
[...]
Heb hem aangepast. Muziek mag je het niet noemen inderdaad
Het begint ook wel een kansloos project te worden mijns inziens ...Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Half uurtje nog, uurtje voor de ltc's weer terug beginnen te komen uit wallets. Ben benieuwd maar verwacht er niet gek veel van...
De LCC wordt nu uitgegeven .. er is echter nog geen wallet, tevens is niet bekend of andere exchanges of wallets op den duur mee kunnen worden genomen in het claimen van LCC. Het dev team zelf en de foundation willen er niets mee te maken hebben en op de website zie ik een team van 3 waarbij ik niet het idee krijg dat dit de toppers in hun vakgebied zijn, althans ... er wordt niets genoemd over eerdere projecten of successen.
Laat maar lekker voorbij gaan die LCC.
Dit had ik allemaal nog wel willen geloven als alles op voorhand goed geregeld was en er ondersteuning zou zijn, maar nu wordt er wat geroepen .. een vage claim procedure opgezet en verder is het volstrekt onbekend wie wat en hoe ...
Hmm iedere keer als BTC een beetje opkrabbelt, zie je een felle rode dildo. Weet niet wat ik daar van moet denken.
Kan overigens iedereen aanraden om meer naar de 4h chart te kijken i.p.v. spastisch naar de 5m of zelfs korter. Dan zet je het allemaal meer in perspectief.
Kan overigens iedereen aanraden om meer naar de 4h chart te kijken i.p.v. spastisch naar de 5m of zelfs korter. Dan zet je het allemaal meer in perspectief.
Ik wil niet geloven dat de Aziaten vannacht door de 11k gaan.
Was het al, is het nog steeds en zal ook zo blijven... Niemand die het ondersteund, geen exchange die hem gaat listen. Ik heb echt geen idee wat het bestaansrecht is van deze coin. Overigens mag de transactie tijd van ltc wel iets korter, dat dan weer wel.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:10:
[...]
Het begint ook wel een kansloos project te worden mijns inziens ...
Hmmm tricky, staat een mega buy wall op Gdax nu dus iemand wil niet dat de prijs onder de €183 komt maar als ie hem intrekt zakt de boel als een pudding in elkaar. Zie wel middel tot grote kopers nu hun 'slag' slaan maar ik heb zo het idee dat deze wall niet lang na de fork ineens weg is en ltc een behoorlijk duik naar beneden gaat maken. Hoever weet ik niet maar ik heb mijn buy orders voor nu maar even ingetrokken.
Misschien door de 10k?zwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:13:
Ik wil niet geloven dat de Aziaten vannacht door de 11k gaan.
Ik heb sinds een week ongeveer de helft van mijn portfolio in ETC zitten. Heb daarna al een behoorlijke stijging gezien die inmiddels alweer opgevolgd is door een dip. Maar ik verwacht eigenlijk de komende twee weken wel weer een forse stijging.Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:58:
Over 2 weken ofzo is er ook een fork van Ethereum Classic. Zijn er meer mensen die in ETC zitten?
Kreeg net een sms'je van het maanmannetje, waar die crypto's blijven.👾
Was die niet toevallig voor Elon bedoelt?Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:27:
Kreeg net een sms'je van het maanmannetje, waar die crypto's blijven.👾
Op moment van schrijven komen alle Litecoins binnen op de core wallet ..Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:15:
[...]
Was het al, is het nog steeds en zal ook zo blijven... Niemand die het ondersteund, geen exchange die hem gaat listen. Ik heb echt geen idee wat het bestaansrecht is van deze coin. Overigens mag de transactie tijd van ltc wel iets korter, dat dan weer wel.![]()
Hmmm tricky, staat een mega buy wall op Gdax nu dus iemand wil niet dat de prijs onder de €183 komt maar als ie hem intrekt zakt de boel als een pudding in elkaar. Zie wel middel tot grote kopers nu hun 'slag' slaan maar ik heb zo het idee dat deze wall niet lang na de fork ineens weg is en ltc een behoorlijk duik naar beneden gaat maken. Hoever weet ik niet maar ik heb mijn buy orders voor nu maar even ingetrokken.
Whatever ... zo maar weer terug dan, maar dan pak ik toch block 1381111 1371111 even mee, wie weet.
Neemt niet weg dat ik LCC echt op voorhand allemaal al slecht georganiseerd er uit vind zien.
Transactie tijd net vanaf de ledger --> core wallet nog geen 3 seconden, en bijna instant 2 confirms ... op dit moment dus bloedje snel. Houden zo!
--tussentijdse edit--
Nog een poging ondertussen .. vanaf Binance --> core wallet, ook enkele seconden ..
(wall op 187 nu)
T maanmannetje zou eerder naar Elon smsen waar al die autos blijven..
https://www.autoblog.nl/n...-willen-geld-terug-106906
https://www.autoblog.nl/n...-willen-geld-terug-106906
Ik zou zorgen dat je block 1371111 meepakt.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:30:
Op moment van schrijven komen alle Litecoins binnen op de core wallet ..![]()
Whatever ... zo maar weer terug dan, maar dan pak ik toch block 1381111 even mee, wie weet.
Doe er zelf niet aan mee, geen vertrouwen in en gratis coins is leuk maar hij is niet verhandelbaar en geen drol waard. Kan nog veranderen maar ik zie het somber in. Kijk wel of ik in een eventuele dip weer kan instappen, fiat staat klaar iig.
Voor de VEN houders onder ons ...
Op Discovery was vrijdag nacht/eind avond een documentaire ...iets met "Future" waarin de mogelijkheden met RFID benoemd werden. Nou was dat vrij algemeen, maar het ging dieper in op de mogelijkheden en de markt die besproken werd, was nagenoeg de markt die VeChain wil bestuiven.
Als je gelooft in RFID, en de technology, en van mening bent dat VeChain hierin het verschil kan maken, dan is het het kijken waard ... nadien trok ik de conclusie dat als VeChain en een Conglomeraat als Amazon elkaar weten te vinden, er zeer veel te bereiken is samen ...
Maakt verder niet uit wat ik denk met m'n handje vol VEN, maar het zeker de moeite waard om te kijken.
Op Discovery was vrijdag nacht/eind avond een documentaire ...iets met "Future" waarin de mogelijkheden met RFID benoemd werden. Nou was dat vrij algemeen, maar het ging dieper in op de mogelijkheden en de markt die besproken werd, was nagenoeg de markt die VeChain wil bestuiven.
Als je gelooft in RFID, en de technology, en van mening bent dat VeChain hierin het verschil kan maken, dan is het het kijken waard ... nadien trok ik de conclusie dat als VeChain en een Conglomeraat als Amazon elkaar weten te vinden, er zeer veel te bereiken is samen ...
Maakt verder niet uit wat ik denk met m'n handje vol VEN, maar het zeker de moeite waard om te kijken.
mhm .. ja, wellicht heeft dat meer kans van slagen ja.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:37:
[...]
Ik zou zorgen dat je block 1371111 meepakt.
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 19:42 ]
Dat vinden we niet raar maar wel heeeel bijzonder
Ik doe er ook niet aan mee, te veel werk voor de paar centen.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:37:
[...]
Ik zou zorgen dat je block 1371111 meepakt.![]()
Doe er zelf niet aan mee, geen vertrouwen in en gratis coins is leuk maar hij is niet verhandelbaar en geen drol waard. Kan nog veranderen maar ik zie het somber in. Kijk wel of ik in een eventuele dip weer kan instappen, fiat staat klaar iig.
Hele verhaal van LCC klopt niet, het tis imo gewoon een scam en ze proberen wat LTC te pikken van mensen die hun private keys afgeven.
Die gedachten heb ik ook (vooralsnog)Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:43:
[...]
Ik doe er ook niet aan mee, te veel werk voor de paar centen.
Hele verhaal van LCC klopt niet, het tis imo gewoon een scam en ze proberen wat LTC te pikken van mensen die hun private keys afgeven.
Nou wil ik best die private key afgeven nadat de wallet leeg is, maar LCC op zich zelf zie ik niets in.
Nu ze echter toch nog in de CW aankwamen, pak ik hem maar mee ook ...zal überhaupt wel vergeten die PK te exporteren, maar dan staat het maar geregistreerd.
Heb je quote wat aangepast, maar je weet dat XRP zo begonnen is heh.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:37:
[...]
--DEZE QUOTE IS AANGEPAST--
geen vertrouwen in gratis coins en geen drol waard.
Kan nog veranderen maar ik zie het somber in
Volgens mij werden er toen 30k xrp ge-air-dropped per ... trekking loting .. geen idee, in ieder geval grote aantallen.
Had je toch even $27k mee gepakt vandaag de dag.
[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 20:09 ]
Vanmorgen zei ik nog in dit topic dat dit misschien wel een Bloody Sunday zou worden. Het is een Lazy Sunday geworden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat weet ik daarom dat ik zei 'kan nog veranderen' maar die quote je niet mee.Turbo-Puppy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:48:
[...]
Heb je quote wat aangepast, maar je weet dat XRP zo begonnen is heh.![]()
Volgens mij werden er toen 30k xrp ge-air-dropped per ... trekking loting .. geen idee, in ieder geval grote aantallen.
Had je toch even $27k mee gepakt vandaag de dag.
Mij benieuwen wat LTC gaat doen naar die fork.
Was het niet dat LTC up ging en de rest volgde vorige week ? had het idee van wel, maar lijkt me sterk dat LTC de rest van de markt mee trekt
Was het niet dat LTC up ging en de rest volgde vorige week ? had het idee van wel, maar lijkt me sterk dat LTC de rest van de markt mee trekt
Ik heb zelf ook nog een LTC, maar ben er bang voor dat er gedumpt wordtSlux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:09:
Ik hoop eigenlijk dat de stijging te wijten is aan de stijging van BTC en Litepay.
Aan de andere kant .. als een fork die zo hard wordt afgewezen door alle LTC die-hards dit teweeg kan brengen ... wat gaan we dan wel niet zien als LitePay functioneel goed is.
@Crypts --> quote aangepast.
Aan de andere kant .. als een fork die zo hard wordt afgewezen door alle LTC die-hards dit teweeg kan brengen ... wat gaan we dan wel niet zien als LitePay functioneel goed is.
@Crypts --> quote aangepast.
[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2018 20:12 ]
Ja die plotselinge 'spook' stijging inderdaad. Kon er geen goede reden voor vinden behalve dat ik vlak daarvoor mijn laatste ltc had omgezet in btc.Slux schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:09:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!