Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik kan dat best zonder spijt bekijken hoor
Ik lul ook zomaar wat
Haha alleen klink het niet zo.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik lul ook zomaar wat
Omdat je er zoveel woorden mee kunt VErNeuken?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:49:
Ok, waarom is VEN zo populair hier?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee
[ Voor 8% gewijzigd door shovelhead1340 op 18-02-2018 10:52 ]
Ik lul ook zomaar wat
Wat denk je nu. Laat ik weer eens wat roepen.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:49:
Allemaal mogelijke partnerships en rebranden waardoor de koers eind van de maand op 100 dollar staat aldus facedownA87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:49:
Ok sorry! Dan even positief; zolang we boven die 10k blijven komt ALLES goed! BELOOFD!
Zonnetje schijnt, lekker naar buiten, drink wijn, lach hard, denk na en kom later weer terug om de btc koers te checken (en mocht je een deel van deze zin herkennen; you are awesome).
Heb je ook gelijk in maar ezel, steen. Na twee keer had ik maar ga ik er toch wel vanuit dat iemand er iets van leert en betere beslissingen neemt. Beter als in beter overwogen, een betere beslissing betekent niet automatisch een goede beslissing.Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:43:
[...]
"Had ik maar" is gewoon een beetje zelfreflectie. En kan heel nuttig zijn.
Als je keer op keer hetzelfde doet en keer op keer "had ik maar" dacht. Dan moet je ophouden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
jazwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Wat denk je nu. Laat ik weer eens wat roepen.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb ook steeds die prijzen tegen me gehad een tijdje is klote. zon ik spoel geld door de plee gevoel.TomTorquay schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:53:
Verdomme. Net ETH op $940 gekocht terwijl de prijs op $910 staat. Lomp
net mijn laatste crypto gekocht voor deze maand iig
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 10:56 ]
Hoeft nog niet eens de beste beslissing te zijn, als je achteraf er maar vrede mee kan hebben en denkt dat je op dat moment met die info de beste keuze hebt gemaakt.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:53:
[...]
Heb je ook gelijk in maar ezel, steen. Na twee keer had ik maar ga ik er toch wel vanuit dat iemand er iets van leert en betere beslissingen neemt. Beter als in beter overwogen, een betere beslissing betekent niet automatisch een goede beslissing.
Achteraf nog steeds achter je keuze staan dus. Als je dat te vaak niet kan moet je ophouden.
Pff moeilijk allemaal hoor op de vroege zondagmorgen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
vlot in de - jaAtlAntA schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:58:
Btc kruipt vlot richting de 10k nu. Ben benieuwd of er veel support is daar en of het blijft staan.
Ok heb 2 buy orders die ik laat staan eentje is er bijna door (ja net als gisteren ws.zwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:59:
Wat gaan we doen even in fiat of blijven we zitten. Ik denk dat we onder de 10k gaan.
Volgens mij zijn we het aardig eens dus dat valt mee toch? Maarre koffie!Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:55:
Pff moeilijk allemaal hoor op de vroege zondagmorgen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit geeft vertrouwen in de markt.
Het is echter geen lineaire stijging dus dips volgen er ook zeker na zo'n sterkte stijging. Dat is heel normaal.
De alt coins lijken nu gedaald te zijn maar dat is maar schijnt ook dat trekt bij.
Kortom, een gunstige ontwikkeling en sneller dan gedacht.
maar ze werken nog niet srry
[ Voor 24% gewijzigd door wally228 op 18-02-2018 11:14 ]
haha, vertrouwen, normaal, gunstige ontwikkelingen, bij trekken. Ik vind helemaal mooiHoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:07:
Mooi te zien dat de BTC de 11k grens gepasseerd heeft en nog ruim ook.
Dit geeft vertrouwen in de markt.
Het is echter geen lineaire stijging dus dips volgen er ook zeker na zo'n sterkte stijging. Dat is heel normaal.
De alt coins lijken nu gedaald te zijn maar dat is maar schijnt ook dat trekt bij.
Kortom, een gunstige ontwikkeling en sneller dan gedacht.
Gekke vraag Mss, ik ben nog redelijk nieuw dus vat nog niet alles (lees; nog heel weinigwally228 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:09:
Tis me juist opgevallen, we hebben terug stop loss orders op kraken
Maar wat bedoel je nu hiermee, is dit nu een indicatie dat t gaat zakken of juist niet?
Goh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:15:
[...]
Gekke vraag Mss, ik ben nog redelijk nieuw dus vat nog niet alles (lees; nog heel weinig)
Maar wat bedoel je nu hiermee, is dit nu een indicatie dat t gaat zakken of juist niet?
Dat heeft niks met de koers te maken
dat is gewoon een type order ..limit ..;market .. stop loss etcGoh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:15:
[...]
Gekke vraag Mss, ik ben nog redelijk nieuw dus vat nog niet alles (lees; nog heel weinig)
Dat is een soort order die je kunt plaatsen.Goh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:15:
[...]
Ik verslikte me bijna in mijn koffie toen ik je vraag las, thanks!
Haal maar een softijsje met chocodip als je graag een dip wil, de koers gaat omhoog.Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:29:
Lekker wakker worden zo.. Hopelijk is dit niet het begin van de dip waar ik weken op zat te wachten..
Zeker, heerlijk somsYpuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 08:59:
Dat Cryptopia is echt shitcoin heaven hé?
Probeer nog even snel m'n lange termijn inleg eruit te halen door hier wat winst te maken..
Die zal wel een probleem hebben als zijn hardware Ledger stuk is....
Zo manipuleer je dus ook de markt.
Bitcoin address 3Cbq7aT1tY8kMxWLbitaG7yT6bPbKChq64 purchased $344 million worth at an average of $8,400 from 2/09/18 through 02/12/18 - then, doubled down adding nearly 41,000 coins for a new total of 96,000 coins worth around $900,000,000 at today’s price ($9,400).
Met mijn speelgeld in fiat gegaan en buy orders op -10% van de huidige waarde gezet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dan in VEN. Deze staat lekker laag dus kan lekker stijgen voor het event de 26e. Ook partneraankondigingen zijn te verwachten (BMW? Cisco?), maar wellicht pas de 26e.
Groetjes, FaceDown.
wally228 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:17:
[...]
dat is gewoon een type order ..limit ..;market .. stop loss etc
Voel je vrij t uit te leggen, als je daar zin in hebt
Ik heb er 2, maak je geen zorgen.HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:31:
Kijk dit is nu een echte Whale!
Die zal wel een probleem hebben als zijn hardware Ledger stuk is....
Zo manipuleer je dus ook de markt.
Bitcoin address 3Cbq7aT1tY8kMxWLbitaG7yT6bPbKChq64 purchased $344 million worth at an average of $8,400 from 2/09/18 through 02/12/18 - then, doubled down adding nearly 41,000 coins for a new total of 96,000 coins worth around $900,000,000 at today’s price ($9,400).
Wellicht handig om deze even door te nemen: https://www.investopedia.com/terms/s/stop-lossorder.aspGoh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:35:
[...]
Tjee, best lastig dit allemaal. Die termen ga ik maar even googlen.
Voel je vrij t uit te leggen, als je daar zin in hebt
Thnx!Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:37:
[...]
Wellicht handig om deze even door te nemen: https://www.investopedia.com/terms/s/stop-lossorder.asp
Waarom die spike? Laatkomers die op het allerlaatste moment nog willen meedoen aan de competitie? Zouden er dat zoveel zijn?FaceDown schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:35:
Hier mijn strategie voor de komende dagen voor wie het wel en niet willen weten: Nu vol in GTO. Om 01.00u vannacht loopt de Binance competitie af, dus er is een spike te verwachten. De truuk is uitstappen op de top. In ieder geval eruit voor 01.00 want dan volgt meteen de selloff.
Daarom dus, de manier waarop je je vragen stelt is een soort van 'schattig'.Goh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:42:
[...]
Tof trouwens dat de meeste hier behulpzaam zijn, ondanks mijn knullige vragen
Vandaag meer tijd en kijk ik... Alles weer omlaag. Pfff.
Is gelukkig alweer rustig aan het stijgen, stond uur geleden nog op verlies, inmiddels al weer in de plus..Imgnrydrmr schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:46:
Man, man. Gisteren amper tijd gehad om te kijken, had wel gezien dat alles mooi hoog stond maar geen tijd om sell orders in te stellen.
Vandaag meer tijd en kijk ik... Alles weer omlaag. Pfff.
Net weer even terug naar fiat met een klein deeltje, toch weer +€67, moet ook weer niet te greedy worden.Nopheros schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Is gelukkig alweer rustig aan het stijgen, stond uur geleden nog op verlies, inmiddels al weer in de plus..
Edit: Het gaat ineens wel weer heel rap omhoog?
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 18-02-2018 11:54 ]
Ja ik snap niet echt waar de grilligheid vandaan komt sweekends. Iirc is het de afgelopen paar weekends steeds zo grillig geweest.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:52:
[...]
Net weer even terug naar fiat met een klein deeltje, toch weer +€67, moet ook weer niet te greedy worden.
Edit: Het gaat ineens wel weer heel rap omhoog?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ligt een beetje aan je verdeling, als je (iets) boven de 500 eruit kan stappen zonder (veel) verlies zou ik dat persoonlijk doen. Het sentiment voor trx zit niet echt mee maar goed, met crypto's kan alles. Voor hetzelfde geld komen ze met wat goede aankondigingen en is het weer het hype muntje van de week.Animal schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:55:
Ik ben dus zo dom geweest om op 3 verschillende momenten TRX te kopen. Een paar duizend op 300 sats maar ook een paar duizend op 1000 sats. De coin is echt een ramp. Iemand nog enig vooruitzicht voor Tron?
Al zie ik dat niet snel gebeuren.
Ziet er goed uit, 80% van me portfolio.TuutjDrie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:21:
Laatste kans om in the stappen op de RLC (iExec) trein, ze zijn begonnen om hem de top 100 qua volume in te pompen (de wens is de vader van de gedachte)
Verwijderd
*edit; lijkt wel weer wat bij te trekken. Krijg wat, marco.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2018 12:05 ]
Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:45:
[...]
Daarom dus, de manier waarop je je vragen stelt is een soort van 'schattig'.
Wat mij vooral opvalt bij ltc dan is dat de markt of heel hard gaat of flatlined op een bepaald punt zonder dat daar echte buy en sell walls tegenover staan. Wel denk ik te zien dat er driftig op prijs gestuurd wordt. In het orderbook staat een trapje en aan de andere kant is hij dan licht hellend. Zodra het 'te lang' duurt wordt er aan een van de kanten ineens een grote order gezet die verdere stijging/daling tegenhoudt. Dan is het wachten tot iemand er een grote market order doorheen slingert en begint het spelletje weer opnieuw.AtlAntA schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:01:
[...]
Ja ik snap niet echt waar de grilligheid vandaan komt sweekends. Iirc is het de afgelopen paar weekends steeds zo grillig geweest.
Veel weet ik niet maar blijkbaar vinden dit soort spikes vaker plaats aan het eind van deze competities. Zijn toch een aantal handelaren die aan het eind van de competitie net instappen en na 01.00u meteen eruit.TomTorquay schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Waarom die spike? Laatkomers die op het allerlaatste moment nog willen meedoen aan de competitie? Zouden er dat zoveel zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 18-02-2018 12:24 ]
Groetjes, FaceDown.
Relatief laag verhandeld volume?AtlAntA schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:01:
[...]
Ja ik snap niet echt waar de grilligheid vandaan komt sweekends. Iirc is het de afgelopen paar weekends steeds zo grillig geweest.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De orderboeken zijn vooral heel erg 'dun'.
Wel mooi want zo kun je erg snel beetjes winst pakken. Ik heb voor vandaag en morgen iig mijn target weer gehaald, wellicht moet ik die maar eens naar boven bij gaan stellen.
En wat voor targets zijn dat als ik vragen magCrypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:35:
[...]
De orderboeken zijn vooral heel erg 'dun'.![]()
Wel mooi want zo kun je erg snel beetjes winst pakken. Ik heb voor vandaag en morgen iig mijn target weer gehaald, wellicht moet ik die maar eens naar boven bij gaan stellen.
Min. €50 per dag en 10% per week. Ik ben snel tevreden.KoudeAardbei schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:41:
[...]
En wat voor targets zijn dat als ik vragen mag
[ Voor 99% gewijzigd door vuurtjih op 18-02-2018 12:45 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Inherent aan de hoge volatiliteit van de cryptomarkt, niks om je druk over te maken (uitgaande van het beginsel dat je speelt met geld dat je makkelijk kan missen).Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:39:
Ow nee. Echt alles gaat mis vandaag. De buy orders die zijn door gegaan zijn inmiddels alweer ver boven de prijs, alle sell orders die ik gecanceld heb zijn gezakt en waren anders verkocht, en diegene die ik heb laten staan (RLC) heeft net een gigantische pump gehad.
Dit is het slechtste ASCII plaatje dat ik ooit heb gezien.vuurtjih schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:45:
Oke, mislukt grapje.
Oh, weggehaald... Dan slaat mijn comment ook nergens meer op.
[ Voor 14% gewijzigd door HellBeast op 18-02-2018 12:48 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Njah, ergens moet ik ook niet piepen hoor. Die sell orders was ik gister tevreden mee geweest en zijn gewoon winst (3-5% vaak). Ook heb ik meer coins terug kunnen kopen voor een lagere prijs. De timing is alleen verkeerd, wat gister een koopje leek is vandaag alweer 10-15% boven de prijs.TuutjDrie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:45:
[...]
Inherent aan de hoge volatiliteit van de cryptomarkt, niks om je druk over te maken (uitgaande van het beginsel dat je speelt met geld dat je makkelijk kan missen).
Spaarpotje om te hodlen?Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:18:
Hmmm mijn ideetje om een spaarpotje te maken is toch wat lastiger zie ik, idee was om €10 per week in te leggen en daar de meest gunstig geprijsde munt van te kopen maar de enige exchange die zulke lage orders toelaat is Gdax en daar handel ik al terwijl ik het los van elkaar wil hebben. Wilde het eigenlijk op Kraken hebben maar dat kost dus weer een extra tussenstap.
Poloniex kan je ook met lage orders werken, wel hoge fee's.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:18:
Hmmm mijn ideetje om een spaarpotje te maken is toch wat lastiger zie ik, idee was om €10 per week in te leggen en daar de meest gunstig geprijsde munt van te kopen maar de enige exchange die zulke lage orders toelaat is Gdax en daar handel ik al terwijl ik het los van elkaar wil hebben. Wilde het eigenlijk op Kraken hebben maar dat kost dus weer een extra tussenstap.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Yup, wilde het eigenlijk op Kraken doen omdat die wat meer keus in munten hebben maar minimum order daar is ~€15 per munt en dat vind ik teveel.
Ja dat schiet zijn doel dus voorbij.vuurtjih schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Poloniex kan je ook met lage orders werken, wel hoge fee's.
Nou ja Gdax it is. Nu nog even kijken op welke dag het het handigst is, ondanks dat ik 7 dagen per week handel weet ik dat dus niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Crypts op 18-02-2018 13:29 ]
Alleen voor de Whales dus.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Yup, wilde het eigenlijk op Kraken doen omdat die wat meer keus in munten hebben maar minimum order daar is ~€15 per munt en dat vind ik teveel.
Bij kraken moet je toch minimaal aantal munten kopen ipv €15?Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:26:
[...]
[...]
Ja dat schiet zijn doel dus voorbij.![]()
Nou ja Gdax it is. Nu nog even kijken op welke dag het het handigst is, ondanks dat ik 7 dagen per week handel weet ik dat dus niet.
What is the minimum order size?
The minimum order size goes by base currency (base currency is the left currency in each pair - e.g. XBT is the base currency in the pair XBT/USD). The order minimums for each base currency are as follows:
Augur (REP): 0.3
Bitcoin (XBT): 0.002
Bitcoin Cash (BCH): 0.002
Dash (DASH): 0.03
Dogecoin (DOGE): 3000
EOS (EOS): 3
Ethereum (ETH): 0.02
Ethereum Classic (ETC): 0.3
Gnosis (GNO): 0.03
Iconomi (ICN): 2
Litecoin (LTC): 0.1
Melon (MLN): 0.1
Monero (XMR): 0.1
Ripple (XRP): 30
Stellar Lumens (XLM): 300
Zcash (ZEC): 0.03
Tether (USDT): 5
Examples: If you are trading XBT the volume of the order must be at least 0.002 XBT or larger. If you are trading ETH the volume of the order must be at least 0.02 ETH or larger.
[ Voor 42% gewijzigd door Dacuuu op 18-02-2018 13:33 ]
Ja €15 is alleen weggelegd voor de echt grote vissen.
En als je dat omrekent kom je op ~€15.Dacuuu schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Bij kraken moet je toch minimaal aantal munten kopen ipv €15?
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Crypts op 18-02-2018 13:37 ]
die kerel met 20K is een grote whale, die maakt zeker vaak poffertjes.Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:36:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 13:37 ]
Op dit moment, in December waren de aantallen net zo, toen was het niet omgerekend ongeveer €15..Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:36:
[...]
[...]
En als je dat omrekent kom je op ~€15.
Klopt, Gdax lijkt de enige te zijn die een minimum in € hanteert.Dacuuu schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Op dit moment, in December waren de aantallen net zo, toen was het niet omgerekend ongeveer €15..
Die had gisteren toch alles in BTC gestoken?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:36:
[...]
die kerel met 20K is een grote whale, die maakt zeker vaak poffertjes.
Die loopt nu het zondagskrantje te bezorgen.
Ik lul ook zomaar wat
Ik zag er gisteren eentje die 27.5k in Ripple stak en 5 minuten later 2250,- verdiende, je moet het maar durvenTon Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Die had gisteren toch alles in BTC gestoken?
https://coincheckup.com/analysis/github
aanrader denk?
Makkelijk om de scam er uit te vissen. Neem als voorbeeld BITCOIN GOLD EN Veritaseum No joke!
Alle SHITCOINS hebben vrijwel geen actviteit
[ Voor 58% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 14:01 ]
Nee, ik weet toevallig wat ik zeg.z1rconium schreef op zondag 18 februari 2018 @ 07:07:
[...]
Je hebt ergens een term gelezen en dacht laat ik hem in de groep gooien ?
Ik lul ook zomaar wat
Stilte voor de storm.shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:02:
VEN nog minder activiteit dan Verge lol
Groetjes, FaceDown.
AOIN doet ook weinigshovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:02:
VEN nog minder activiteit dan Verge lol
Dude, jij snapt hem niet... dit is github, als er weinig wordt gewerkt = slecht .... dat soort grafieken.
Stilte voor de storm? Die opmerking slaat nergens op in deze context.
Dit is geen coinmarketcap grafiek dan past die opmerking wel
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 14:16 ]
Oh ja effe niet opgelet.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:14:
[...]
Dude, jij snapt hem niet... dit is github, als er weinig wordt gewerkt = slecht .... dat soort grafieken.
Stilte voor de storm? Die opmerking slaat nergens op in deze context.
Dit is geen coinmarketcap grafiek dan past die opmerking wel
Groetjes, FaceDown.
Bitcoin price showing many bullish signs above $10,000 against the US Dollar. BTC/USD may correct a few points in the short term, but it remains supported above $10,150.
https://www.newsbtc.com/2...sis-btc-usd-eyeing-gains/
Op tijd uit gestapt 🤫Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Die had gisteren toch alles in BTC gestoken?
In hoeverre is dit representatief (in de zin van: kan er ook op de achtergrond gewerkt worden aan een project?)? NEO en IOTA doen het niet bijster goed, terwijl die bij mij wel wat aanzien hebben bijv.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:52:
HOE doen de cryptos het?? leuke site
aanrader denk?
Makkelijk om de scam er uit te vissen. Neem als voorbeeld BITCOIN GOLD EN Veritaseum No joke!
Vriend van me heeft 30k aan ripple, hij kijkt enkel naar ripple niks andergolfgti5 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Ik zag er gisteren eentje die 27.5k in Ripple stak en 5 minuten later 2250,- verdiende, je moet het maar durven
Met een korreltje zout nemen die grafiekjes. Klopt weinig van.Weakhand schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:30:
[...]
In hoeverre is dit representatief (in de zin van: kan er ook op de achtergrond gewerkt worden aan een project?)? NEO en IOTA doen het niet bijster goed, terwijl die bij mij wel wat aanzien hebben bijv.
als ik het goed zie dan zou Litecoin dus een shitcoin zijn?A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:52:
HOE doen de cryptos het?? leuke site
aanrader denk?
Of kijk ik nu verkeerd?
En of dat dus effect heeft op de prijs
Ik lul ook zomaar wat
ripple heb ik 0% vertouwen in in long term, het is de satanische coin, de centralized bankers coin.JustSys schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:31:
[...]
Vriend van me heeft 30k aan ripple, hij kijkt enkel naar ripple niks ander
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 14:45 ]
http://computerworld.nl/d...-populair-is-in-nederlandWeakhand schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:30:
[...]
In hoeverre is dit representatief (in de zin van: kan er ook op de achtergrond gewerkt worden aan een project?)? NEO en IOTA doen het niet bijster goed, terwijl die bij mij wel wat aanzien hebben bijv.
Als je goed oplet zie je dat de SCAM coins 0,00% activiteit hebben! of coins die ermee gestopt zijn.
makes sense, imo
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 14:52 ]
Dat begrijp ik.JustSys schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:31:
[...]
Wel een risico om alles op één paard te zetten.
Ik neem aan dat hij voor de lange termijn (weken/maanden) in Ripple XRP is gestapt.
Het is immers geen korte termijn belegging.
Komt wel goed, kwestie van geduld dus.
Soms willen mensen te snel, dat kan wel maar dan moet je dus een andere coin kiezen.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 18-02-2018 14:51 ]
Niet erg voornemens om maandag gelijk m'n private key te importeren in hun wallet, maar eerst eens even afwachten .. heb ik in ieder geval bij het juiste block wel de munten in een compatible wallet gehad.
Als het zo zou werken zouden we allemaal schathemeltjerijk zijn, zijn we niet dus het werkt niet zo.Danny.G schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:02:
[...]
Nee, ik weet toevallig wat ik zeg.Ga ergens anders leuk proberen te doen als je dat zo graag wil, hier hebben we niks aan.
Daar waar er 1 wint, verliest een ander. Indicatoren zijn geen waarheid.
kans wordt ''groter'' dat het een shitcoin is als activiteit extreem laag iswehave schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:37:
[...]
als ik het goed zie dan zou Litecoin dus een shitcoin zijn?
Of kijk ik nu verkeerd?
XRP is juist perfect voor de short term handel, daar heb je de laatste weken goed aan kunnen verdienen.HoppyF schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:50:
[...]
Dat begrijp ik.
Wel een risico om alles op één paard te zetten.
Ik neem aan dat hij voor de lange termijn (weken/maanden) in Ripple XRP is gestapt.
Het is immers geen korte termijn belegging.
Komt wel goed, kwestie van geduld dus.
Soms willen mensen te snel, dat kan wel maar dan moet je dus een andere coin kiezen.
Ingekocht op 25 cent of 2.50 ?JustSys schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:31:
[...]
Wat een onzin, de wereld draait niet alleen op github.A87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:53:
[...]
kans wordt ''groter'' dat het een shitcoin is als activiteit extreem laag is
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!