Het mag dat jij genoegen met minder neemt, maar de meeste zitten hier voor een zo groot mogelijke pf. Dus het is zeker geen onzin. Als ik nu btc-only zit en straks jou alt goedkoper in btc/alt koopt heb ik toch echt een betere pf dan jij.lighting_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:28:
[...]
Wat een onzin.
De alts staan in rood omdat je minder btc nodig hebt om de alts te kopen. Het gaat om de dollar koers van de alt. En die is niet gedaald of niet zo hard gestegen als btc. Iedereen die alleen naar sats kijkt snapt er werkelijk niks van. Er telt maar 1 koers de fiat koers. Zolang mijn alt pf in fiat koers stijgt interesseert mij de koers tussen alt/btc mij geen reet.
Zolang mijn marktvoorspellingen redelijk kloppen, denk ik dat ik het redelijk snap.
Laten we wel zijn. Als jouw alt pf 10.000 euro is en de BTC stijgt van 11k naar 20k en jouw alt pf is nog steeds 10.000 euro kun je jezelf wellicht gelukkig prijzen maar voor mij voelt dat als een enorme gemiste kans. Ik ben ooit begonnen met 1BTC en heb er nu een aantal, en wil dat aantal enkel laten groeien naar meer. Niets anders.
[ Voor 25% gewijzigd door Malarky op 18-02-2018 00:37 ]