[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.040 views

Onderwerpen

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

lighting_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:28:
[...]

Wat een onzin.
De alts staan in rood omdat je minder btc nodig hebt om de alts te kopen. Het gaat om de dollar koers van de alt. En die is niet gedaald of niet zo hard gestegen als btc. Iedereen die alleen naar sats kijkt snapt er werkelijk niks van. Er telt maar 1 koers de fiat koers. Zolang mijn alt pf in fiat koers stijgt interesseert mij de koers tussen alt/btc mij geen reet.
Het mag dat jij genoegen met minder neemt, maar de meeste zitten hier voor een zo groot mogelijke pf. Dus het is zeker geen onzin. Als ik nu btc-only zit en straks jou alt goedkoper in btc/alt koopt heb ik toch echt een betere pf dan jij.

Zolang mijn marktvoorspellingen redelijk kloppen, denk ik dat ik het redelijk snap.

Laten we wel zijn. Als jouw alt pf 10.000 euro is en de BTC stijgt van 11k naar 20k en jouw alt pf is nog steeds 10.000 euro kun je jezelf wellicht gelukkig prijzen maar voor mij voelt dat als een enorme gemiste kans. Ik ben ooit begonnen met 1BTC en heb er nu een aantal, en wil dat aantal enkel laten groeien naar meer. Niets anders.

[ Voor 25% gewijzigd door Malarky op 18-02-2018 00:37 ]

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:29:
Wel lekker om te zien zo'n stijging maar ik verwacht eigenlijk maandag ochtend weer onder de 10k te zien.

Ben benieuwd.
Ik verwacht maandag 15K

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Voorlopig stijgt m'n altwaarde nog in btc.

[ Voor 9% gewijzigd door Ton Hasselt op 18-02-2018 00:34 ]

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 09:11
[...]

Wat een onzin.
De alts staan in rood omdat je minder btc nodig hebt om de alts te kopen. Het gaat om de dollar koers van de alt. En die is niet gedaald of niet zo hard gestegen als btc. Iedereen die alleen naar sats kijkt snapt er werkelijk niks van. Er telt maar 1 koers de fiat koers. Zolang mijn alt pf in fiat koers stijgt interesseert mij de koers tussen alt/btc geen reet.
Als jij die alts gekocht hebt met BTC had je beter je BTC kunnen houden. Dan had je meer winst in euro’s. Als je alts met BTC koopt moet je dat doen om meer BTC te verzamelen.

Of je moet traden tegen USD/EUR.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Malarky schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:33:
[...]

Het mag dat jij genoegen met minder neemt, maar de meeste zitten hier voor een zo groot mogelijke pf. Dus het is zeker geen onzin. Als ik nu btc-only zit en straks jou alt goedkoper in btc/alt koopt heb ik toch echt een betere pf dan jij.

Zolang mijn marktvoorspellingen redelijk kloppen, denk ik dat ik het redelijk snap.
Dat heet niks anders dan je pf.
Zit je vol in btc prima. Maar alts kunnen in korte tijd 10x gaan. We gaan niet wijs doen door te pochen hoe goed je het doet.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Ton Hasselt schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:34:
Voorlopig stijgt m'n altwaarde nog in btc.
Tov wat?

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

lighting_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:38:
[...]

Dat heet niks anders dan je pf.
Zit je vol in btc prima. Maar alts kunnen in korte tijd 10x gaan. We gaan niet wijs doen door te pochen hoe goed je het doet.
Als je nog een alt weet die neigt naar x10, laat het hier zeker weten. Ik houd me altijd aanbevolen voor de potentiële hardlopers :)

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Wat een onzin.
De alts staan in rood omdat je minder btc nodig hebt om de alts te kopen. Het gaat om de dollar koers van de alt. En die is niet gedaald of niet zo hard gestegen als btc. Iedereen die alleen naar sats kijkt snapt er werkelijk niks van. Er telt maar 1 koers de fiat koers. Zolang mijn alt pf in fiat koers stijgt interesseert mij de koers tussen alt/btc geen reet.
Man, je snapt er geen bal van. Ik zit in alts om BTC's te verzamelen, dollar koers kan aan m'n reet roesten. Dat is pas over een paar jaar relevant als ik besluit uit te cashen.

Je trade in BTC pairs, dus je hebt niets met dollars van doen.

• Ton Hasselt
BTC, minimaal maar toch.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ja ... mooi geweest zo.

Als jullie nog even LTC op €200 willen zetten, en de laatste het licht achter zich uit doet, dan blijf gerust nog even.
Tot morgen mensen. :)

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Welke alts heb jij dan? XVG? :-)

• Ton Hasselt
Mozes123 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:48:
[...]

Welke alts heb jij dan? XVG? :-)
Heleboel, sommigen stijgen andere dalen, toch iets meer btc.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik wet morgen dat bitcoin 12K tikt :D

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

wetten van niet :+

Te koop....

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Wat gaat UCash toch hard de laaste dagen, wat is dit voor een coin eigenlijk? Deze lijkt uit het niets te komen.

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10-2025
Er zijn 22 alts die het beter doen dan de btc in de top 100. De BTC zit dus zeker in de top 25% van vandaag. Maar het is ook zeker niet zo dat de btc alle alts eruit knalt. Is dus puur kijken per pf wat je hebt en per pf keuzes maken wat je doet.
Voor mij maakt het geen reet uit die discussie aangezien ik 100% in XRP zit :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Pfff, wat kan je nou het beste doen? Je geld inzetten op LTC? Of BTC kopen en daar weer een paar alts van kopen? Ik vind BTC nu wat te duur eigenlijk en LTC weet ik niet zo. Ergens denk ik dat die nog wel kan stijgen maar ik lees hier ook weer dat hij na de fork of Litepay ook weer kan dalen, maar hoe ver? Lastig weer zo.

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 01:22:
Pfff, wat kan je nou het beste doen? Je geld inzetten op LTC? Of BTC kopen en daar weer een paar alts van kopen? Ik vind BTC nu wat te duur eigenlijk en LTC weet ik niet zo. Ergens denk ik dat die nog wel kan stijgen maar ik lees hier ook weer dat hij na de fork of Litepay ook weer kan dalen, maar hoe ver? Lastig weer zo.
Inderdaad moeilijk.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-01 09:40
Best balen dat BTC nu plots zo doortrekt.

Zit voor 70% in VEN momenteel, omwille van het evenement op 26feb. Had dus wel graag eerder een horizontale beweging van de BTC gezien in plaats van een to the moon beweging.

De vraag is natuurlijk wat de BTC in de komende 7/8 dagen zal doen..

Nu is het ook naar mij inzien te laat om op BTC te springen. Niet omdat ik denk dat hij niet meer zal stijgen. Maar eerder omdat ik denk dat het geen 20%+ procent meer zal zijn. (wat voor mij niet de moeite is, aangezien ik maar beperkte tijd heb om de koersen op te volgen)

Time will tell...

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Rubberen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 01:26:
Best balen dat BTC nu plots zo doortrekt.

Zit voor 70% in VEN momenteel, omwille van het evenement op 26feb. Had dus wel graag eerder een horizontale beweging van de BTC gezien in plaats van een to the moon beweging.

De vraag is natuurlijk wat de BTC in de komende 7/8 dagen zal doen..

Nu is het ook naar mij inzien te laat om op BTC te springen. Niet omdat ik denk dat hij niet meer zal stijgen. Maar eerder omdat ik denk dat het geen 20%+ procent meer zal zijn. (wat voor mij niet de moeite is, aangezien ik maar beperkte tijd heb om de koersen op te volgen)

Time will tell...
Het event is nog ruim een week weg, en in de tussentijd wordt er nog het 1 en ander verwacht qua aankondigingen...beter stijgt BTC nu nog snel, VEN krijgt komende dagen haar moment nog wel denk k ;)

• JustSys
Nu BTC en net voor de event VEN aankopen ;)

• Ton Hasselt
JustSys schreef op zondag 18 februari 2018 @ 01:48:
Nu BTC en net voor de event VEN aankopen ;)
Beter andersom.

• jeroencuracao
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-11-2021
BAM! BTC door de 11000 heen!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:51
Haha, zure mensen hier dat BTC hard gaat :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• JustSys
Ik heb alles in BTC gestoken

• jeroencuracao
Nu net?

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-01 09:40
Ven gaat nu wel heer hard naar beneden.. Hopelijk vindt hij support op 0.00052

• jeroencuracao
En door naar de BTC 11300!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We gaan terug naar 11k

Weg

• jeroencuracao

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Mocht je nog ICX willen hebben, dan moet je daar waarschijnlijk niet te lang mee wachten. De MACD cross-over zal bijna plaatsvinden in de daily chart en dat kan wel eens voor een aardige stijging zorgen. Daarnaast zit de huidige koers bijna op een erg sterke support level dus echt verliezen zal moeilijk worden.

Just my 2 cents voor de geïnteresseerden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 18-02-2018 04:05 ]

• jeroencuracao
Wat is precies een MACD cross-over?
Danny.G schreef op zondag 18 februari 2018 @ 04:03:
Mocht je nog ICX willen hebben, dan moet je daar waarschijnlijk niet te lang mee wachten. De MACD cross-over zal bijna plaatsvinden in de daily chart en dat kan wel eens voor een aardige stijging zorgen. Daarnaast zit de huidige koers bijna op een erg sterke support level dus echt verliezen zal moeilijk worden.

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-01 09:57

Radjesh

hoi

Nu net eronder, zal vanmiddag wel in de 11 staan met een goede support :P

Niet

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Oef, wat is er gebeurd? VEN, LTC, ICX alles is enorm gedaald.

• Goh

Goh

Weten jullie Hoelang t trouwens duurt als ik iets van Binance naar Kraken stuur?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Rood dagje😁

• jorisdeket
Iedereen weer in DGD. Wordt wel lachwekkend😂😂😂

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-12-2025
De MACD cross-over zal bijna plaatsvinden in de daily chart en dat kan wel eens voor een aardige stijging zorgen.
Je hebt ergens een term gelezen en dacht laat ik hem in de groep gooien ? 8)7

• Goh

Goh

Goh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 06:52:
Weten jullie Hoelang t trouwens duurt als ik iets van Binance naar Kraken stuur?
Oh en visa versa trouwens?

• AtlAntA
  • Laatst online: 19-01 19:10
Bloody Sunday vandaag?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:32
Met ijs graag..
En @Goh eigen inzet blijft gewenst.

• jorisdeket
Iets? 😄👊

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 20:46
Email? Instant.

Brief? 1-3 dagen

Postduif? Afhankelijk van de wind .

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• jorisdeket
Airmail, fax, aangetekend schrijven, sms🤣🤣🤣🙈🙈

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Hoelang is toch het broertje van...?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Goh

Goh

Hahaha. Nu bedankt jongens, voor jullie input :P

Heb t zelf al gevonden, duurt dus 10 min :)

En dat iets was in dit geval LTC ;)

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Hoelang is 155cm :)

Edit: Hoelang is best rap :P :*)

[ Voor 49% gewijzigd door iNSANiTi op 18-02-2018 08:07 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-01 11:01

Werd vier weken geleden ook al gezegd :). Ongetwijfeld gaat icx een keer doorbreken, maar het hangt volgens mij vanaf of btc zijn oude waarde weer een beetje terug gaat vinden. Tot op heden doen de alts, die al wat langer meegaan, zoals icx, ven, xml, neo etc. het niet bijzonder goed. Ook niet slecht, maar goede stijgingen lukt denk ik pas als btc rond de 12 - 13k staat. Aangezien alles nu in het rood staat en steeds meer mensen bang zijn dat het om een bulltrap gaat ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren komende dagen.

Sowieso is alles nog steeds goedkoop en heeft icx veel potentie. Als btc doorknalt dan heb ik ook goede hoop voor icx! :)

• jorisdeket
Spelletje spelen met Axie Infinity op het ETH network blockchain? Update volgt;
https://www.reddit.com/r/AxieInfinity/

I’m the author of Axie Infinity – the game you were talking about.
• In Axie Infinity, players are required to have some Axies beforehand to participate in various activities. However the gameplay itself will always be free.
• We use iEx.ec to power some heavy computational operations, which will cost a lot of gas if they are computed on-chain. One example of these operations is the battle feature.
Axie Infinity will open presale of Axies in the next 2-3 hours. I will notify everyone here when it’s ready.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:14
Alles weer down, shit. Mijn hele precies uitgerekende, strak neergezetten buy orders zijn allemaal afgegaan om vervolgens nog ff er onder door te gaan. Ik moet echt stoppen met buy orders open laten staan in de nacht :P.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Goh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 06:49:
Oef, wat is er gebeurd? VEN, LTC, ICX alles is enorm gedaald.
Nee, nee... jij sport zeker nooit? Bij het hordelopen ga je er toch ook niet tegenaan staan om er overheen te komen? ;)

• Ypuh
Dat Cryptopia is echt shitcoin heaven hé?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
$700 van BTC af sinds de laatste refresh. Heerlijk.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Rode zondag. Mijn glazen bol was in form gisteren. Mooi zo :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand hoe het nu met Tether is ?
Ik lees zoveel verschillende verhalen dat het moeilijk er achter is te komen wat nou de waarheid is.

Dat tether uit het niks bij print om BTC te kopen, vind ik nog het meest zorgelijke puntje.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

TomTorquay schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:21:
Rode zondag. Mijn glazen bol was in form gisteren. Mooi zo :)
Nou idd die drop nadat hij 11K gehaald heeft is niet mis!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ypuh schreef op zondag 18 februari 2018 @ 08:45:
Alles weer down, shit. Mijn hele precies uitgerekende, strak neergezetten buy orders zijn allemaal afgegaan om vervolgens nog ff er onder door te gaan. Ik moet echt stoppen met buy orders open laten staan in de nacht :P.
Same here, heb er wel een hele VEN bij! Hadden er wat meer kunnen zijn though. Wel blij dat ik toch mijn ltc eruit gedrukt heb gisteravond, dat was anders een beetje een koude douche geweest. :P

Zit ik alleen nog met bnb, iets te duur aangekocht en kreeg het idee om daarmee wat te gaan daytraden maar aan de andere kant gaat daar weer veel tijd in zitten...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• pirodr01
Niks aan het handje, gezonde consolidatie dit...

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Damn. Gisterenavond in slaap gevallen zonder stop sell orders te zetten :(

Had een stop rond de 9000 willen zetten.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
pirodr01 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:23:
Niks aan het handje, gezonde consolidatie dit...
Nee de aziaten. Na al dat vuurwerk na hun nieuwjaar moest er weer geld bij, en dat hebben wij met zijn allen overdag weer betaald |:(

• pirodr01
Daar komen de alu hoedjes weer...de afgelopen nachten hebben we telkens goede nachten gehad, het kan niet eindeloos doorgaan. Zet de chart eens op daily of desnoods 6 hour, dan ziet dit er gewoon prima uit. Het kan niet alleen maar omhoog gaan..

• Crypts
pirodr01 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:31:
Daar komen de alu hoedjes weer...de afgelopen nachten hebben we telkens goede nachten gehad, het kan niet eindeloos doorgaan. Zet de chart eens op daily of desnoods 6 hour, dan ziet dit er gewoon prima uit. Het kan niet alleen maar omhoog gaan..
Niet verkeerd bedoeld hoor maar dit soort opmerkingen slaat zo helemaal nergens op... Het komt ook zo wijsvingerig over. En nee ik heb niks verloren oid, mijn zaakjes staan er goed bij maar ik zie de meerwaarde van dit soort opmerkingen niet zo. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Dakillerbean schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:29:
[...]

Nee de aziaten. Na al dat vuurwerk na hun nieuwjaar moest er weer geld bij, en dat hebben wij met zijn allen overdag weer betaald |:(
Altijd die Aziaten. Makkelijk, zo'n zondebok. Als het overdag of 's avonds daalt hoor ik nooit commentaar over Europeanen of Amerikanen. Misschien waren het wel de Australiërs...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ypuh
Het blijft wel bijzonder dat we om 1u op bed gaan met louter groene cijfers en 6u later opstaan en alles in het rood staat. Je ziet letterlijk dag op dag de laatste weken dat de Europeanen er geld in stoppen (08.00u), de Amerikanen een klein stukje uitcashen (14.00u) om vervolgens weer bij te leggen (22.00u) en dat de Aziaten het er weer uittrekken (02.00u).

Bovenstaande is eigenlijk hoe het de hele maand jan+feb al verloopt. Wie dat nou precies doet is onduidelijk natuurlijk, maar de onvoorspelbaarheid is wel één van de nadelen van een 24/7/365 markt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2018 09:37 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
O fuck! Mijn stop sell op 8500 van 2 dagen terug stond nog open en is afgegaan :(

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dat zal we een teleurstelling zijn voor de moonboys dan, want volgens hun kan het alleen maar to the moon.

• pirodr01
Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:32:
[...]

Niet verkeerd bedoeld hoor maar dit soort opmerkingen slaat zo helemaal nergens op... Het komt ook zo wijsvingerig over. En nee ik heb niks verloren oid, mijn zaakjes staan er goed bij maar ik zie de meerwaarde van dit soort opmerkingen niet zo. ;)
Hoezo slaat het nergens op, BTC dipt een beetje na een knaller van een stijging, en meteen wordt er gewezen naar de Aziaten...dat slaat toch ook nergens op? Dit is gewoon gezond koersverloop, heel veel anders kun je er niet van maken...

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Wat me opvalt is dat bcd vrijwel altijd stijgt als btc daalt... Vrijwel elke dip gebeurd dit

Verwijderd

Als we maar niet terug vallen tot onder de 10K...

• Trent900
Het grootste "probleem" met ICX is denk ik dat er nog heel veel mensen zijn met grote ICO bags. Dat verklaart misschien het hoge volume en een prijs dat niets doet (behalve dalen).

Kwestie van tijd tot die offloaded zijn en er een betere spreiding is (en meer listings).

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Mazzel vannacht in usdt. Vanmorgen mijn verlies bijna terug kunnen kopen van vorige week. Op 5 icx na. Net iets te laat wakker.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Crypts
pirodr01 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Hoezo slaat het nergens op, BTC dipt een beetje na een knaller van een stijging, en meteen wordt er gewezen naar de Aziaten...dat slaat toch ook nergens op? Dit is gewoon gezond koersverloop, heel veel anders kun je er niet van maken...
Mijn excuses als dit komt omdat ik slecht heb geslapen maar van 'gezond' kun je imho niet echt spreken met crypto's, nog niet. Het komt op mij gewoon een beetje nabeschouwerig-na-een-voetbal-wedstrijd over. :)

Nou gokje op Gdax, beetje support gegeven net boven de €178, knalt hij daar doorheen dan ligt €177 ook meteen binnen bereik. Helft is al opgegeten. :P

• pirodr01
Trent900 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:48:
Het grootste "probleem" met ICX is denk ik dat er nog heel veel mensen zijn met grote ICO bags. Dat verklaart misschien het hoge volume en een prijs dat niets doet (behalve dalen).

Kwestie van tijd tot die offloaded zijn en er een betere spreiding is (en meer listings).
Dat idd, en volgens mij schipperen heel veel mensen tussen VEN en ICX, en denk dat mensen in aanloop voor de 26e tijdelijk hun portfolio meer richting VEN zullen drukken, en daarna weer terug.

Verwijderd

btc lijkt wat support the hebben rond 10400, als ie daar nou goed doorheen zakt switch ik denk ik maar even naar usdt en euro

• pirodr01
Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Mijn excuses als dit komt omdat ik slecht heb geslapen maar van 'gezond' kun je imho niet echt spreken met crypto's, nog niet. Het komt op mij gewoon een beetje nabeschouwerig-na-een-voetbal-wedstrijd over. :)
Nouja, de stijging in december was in ieder geval ongezond, daar kunnen we het met elkaar over eens zijn denk ik...het alternatief is deze manier, of we dat dan gezond willen noemen of niet.

Maar leuk is het niet natuurlijk, heb ook liever groene cijfers op de zondagochtend :)

• zwembroek
Handen jeuken alweer om alles weer in usdt te zetten. Icx blijft maar dalen. Grafiek loopt naar beneden.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

GJmetal schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:38:
Wat me opvalt is dat bcd vrijwel altijd stijgt als btc daalt... Vrijwel elke dip gebeurd dit
BCD kun je eigenlijk heel makkelijk limit-buyen en sellen. Die wordt constant getriggerd rond 0.04 eth en gaat vaak tot 0.055, soms 0.06. Easy money.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:52:
btc lijkt wat support the hebben rond 10400, als ie daar nou goed doorheen zakt switch ik denk ik maar even naar usdt en euro
Zet hem op 10K rond... verwacht dat als hij daar onder valt dat het dan wel hard kan gaan

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:41
we gaan allemaal naar de klote vandaag dan he volgende week stijgt het weer zijn we allemaal weer blij

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou da's tot nu toe voor de helft gelukt. 2 sell orders gehaald maar net niet ver genoeg gezakt daarna voor de buy order.

Maar die kan nog komen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Crypts
pirodr01 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Nouja, de stijging in december was in ieder geval ongezond, daar kunnen we het met elkaar over eens zijn denk ik...het alternatief is deze manier, of we dat dan gezond willen noemen of niet.

Maar leuk is het niet natuurlijk, heb ook liever groene cijfers op de zondagochtend :)
Mjah die van juli-aug ook, sept-okt ook etc. etc. Dalingen net zo, het is gewoon extreem volatiel.

Nah 50 ltc als support was toch niet genoeg, inmiddels al onder de €177. Volgt netjes btc helaas.

• Trent900
zwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:53:
Handen jeuken alweer om alles weer in usdt te zetten. Icx blijft maar dalen. Grafiek loopt naar beneden.
Tricky, ik ben rond dit niveau er ook een paar keer ingestonken.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
nuls en blockport nog steeds in t groen hehe

Verwijderd

Nuls dropt ook gewoon mee afgelopen uren toch?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Valt op zich nog wel mee toch, btc nog steeds ruim boven 10k.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• zwembroek
Trent900 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:58:
[...]

Tricky, ik ben rond dit niveau er ook een paar keer ingestonken.
Nu ook beste buy wall. Denk dat ik het hierbij laat.

• AtlAntA
  • Laatst online: 19-01 19:10
Ik ben op dagen als dit best blij dat ik gestopt ben met daytraden. Ik weet dat je met zulke schommelingen best veel kan verdienen maar ik had het 'unieke' talent om hoog te kopen en daarna slechts een klein beetje hoger te verkopen. Dus wel met winst maar niet het maximale. Maar kreeg er best wat stress van.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:18
Hier hetzelfde. Al heb ik best mooie slagjes gemaakt nu zie ik mn pf heel langzaam stijgen en da's beter voor m'n hart.
Maar zo'n drop bij de alts geeft toch...had ik maar even verkocht om lager in te stappen.

Ik lul ook zomaar wat

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
welke drop?

• Stevie_
shovelhead1340 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:26:
Hier hetzelfde. Al heb ik best mooie slagjes gemaakt nu zie ik mn pf heel langzaam stijgen en da's beter voor m'n hart.
Maar zo'n drop bij de alts geeft toch...had ik maar even verkocht om lager in te stappen.
Ohhh boeehoeee, huilen. Verkoop nu dan, want wellicht zakken we straks nog verder en blijf je jezelf de komende week, iedere dag, herhalen. En dan nog harder janken als we straks stijgen "boeehoeee had ik maar....blablabla'. :'( :'( :'( :F

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stevie_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Ohhh boeehoeee, huilen. Verkoop nu dan, want wellicht zakken we straks nog verder en blijf je jezelf de komende week, iedere dag, herhalen. En dan nog harder janken als we straks stijgen "boeehoeee had ik maar....blablabla'. :'( :'( :'( :F
Lees nou je post nog eens...

Klonk intelligenter in je hoofd toen je hem typte, of niet?

• Crypts
[...]

Hoewel jij het een beetje erg bot stelt klopt het wel, 'had ik maar' heb je niks aan. Je moet het doen met het hier en nu en 'spijt' hebben is zinloos. :)
Zorg ervoor dat je alleen dingen doet als je er achter staat, accepteer dat je niet altijd de goede beslissing neemt en dan hoef je ook nooit spijt te hebben. ;)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:18
Je hebt gelijk dat t geen tientallen procenten zijn dus drop is idd overdreven maar ik zie m'n pf gewoon liever stijgen.

Edit: na ruim 4 jaar crypto ben ik t stadium van boehoe wel gepasseerd hoor
(Meermaals)

[ Voor 15% gewijzigd door shovelhead1340 op 18-02-2018 10:42 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Stevie_
Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Lees nou je post nog eens...

Klonk intelligenter in je hoofd toen je hem typte, of niet?
Vind het nog steeds best een intelligent stukje tekst hoor! 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stevie_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Vind het nog steeds best een intelligent stukje tekst hoor! 8)
Ik zou de lat wat hoger leggen dan voortaan. :P

• Stevie_
Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Ik zou de lat wat hoger leggen dan voortaan. :P
Ik moet voortaan gewoon meejanken bedoel je?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Crypts schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Hoewel jij het een beetje erg bot stelt klopt het wel, 'had ik maar' heb je niks aan. Je moet het doen met het hier en nu en 'spijt' hebben is zinloos. :)
Zorg ervoor dat je alleen dingen doet als je er achter staat, accepteer dat je niet altijd de goede beslissing neemt en dan hoef je ook nooit spijt te hebben. ;)
"Had ik maar" is gewoon een beetje zelfreflectie. En kan heel nuttig zijn.

Als je keer op keer hetzelfde doet en keer op keer "had ik maar" dacht. Dan moet je ophouden. :P
Stevie_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Ik moet voortaan gewoon meejanken bedoel je?
Volgens mij was er eentje aan het janken...

Maar je je kan ook gewoon niks zeggen. Er zit nog iets tussen meejanken en er recht tegenin janken.

Blijft janken.. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 18-02-2018 10:44 ]

• Stevie_
Flagg schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:43:
[...]

Volgens mij was er eentje aan het janken...

Maar je je kan ook gewoon niks zeggen. Er zit nog iets tussen meejanken en er recht tegenin janken.
Maar, jij zit nu toch ook te janken omdat wij janken? Eigenlijk janken we allemaal. :9

• zwembroek
[...]

Ook een met het verkeerde been uit bed gestapt.

• Stevie_
zwembroek schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Ook een met het verkeerde been uit bed gestapt.
NIET WAAR

ik ben supervrolijk
Pagina: 1 ... 71 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!