[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.028 views

Onderwerpen

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:52
Kan hier iemand iets verhelderen over de LTC hardfork? Het zou een scam zijn, niets met het daadwerkelijke LTC team te maken te hebben, Charlie Lee waarschuwt ertegen etc etc...

En tegelijkertijd heeft iedereen en zn oma het erover alsof het prima te vertrouwen is. Snap er vrij weinig van of ik me hier nou mee bezig moet houden of niet :s

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nee dus, vraag het aan de belastingdienst.
Heb hier ook al eerder gemeld dat ik de hoeveelheid crypto's die ik bezit niet relevant vindt,
het "patseren" ermee laat ik wel aan anderen over :)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
En ik word zo moe van ltc soms... Net op €184,48 eruit geduwd en dat was blijkbaar de trigger om nog even flink hoger te klimmen. |:(
Aan de andere kant had ik moment ook kunnen missen als ze mijn kapsalon wel op tijd hadden gebracht. :X

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hier is een vrij nauwkeurige uitleg
YouTube: GELD GELD BAKKEN MET GELD!!!!!!!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:46
Vandaag al drie aanvallen op de 11k grens van de BTC langs zien komen.
Binnenkort zal deze grens dus wel gepasseerd worden.
Wellicht wordt februari dan toch nog een goede maand vwb de crypto.
Verliezen goedmaken kost tijd maar op zich is dat niet zo erg.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Grappig. Uit een airdrop een tijdje terug REBL gekregen. Naar exchange gezet na een tijdje en al een klein beetje extra kunnen kopen. Had een sell order gezet die ik eigenlijk soort van vergeten was. Kijk vandaag, is die order geraakt gisteravond en staat ie nu veel lager :+. Ik hou ervan als dat gebeurt. Heb er nu in elk geval veel meer :)

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:28:
En ik word zo moe van ltc soms... Net op €184,48 eruit geduwd en dat was blijkbaar de trigger om nog even flink hoger te klimmen. |:(
Aan de andere kant had ik moment ook kunnen missen als ze mijn kapsalon wel op tijd hadden gebracht. :X
Kapsalon! Je brengt me op een idee >:) Net avondeten achter de kiezen, maar krijg ineens een goed idee voor een late night snack vanavond, om te vieren dat BTC de 11k voorbij is :+

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:31:
Vandaag al drie aanvallen op de 11k grens van de BTC langs zien komen.
Binnenkort zal deze grens dus wel gepasseerd worden.
Wellicht wordt februari dan toch nog een goede maand vwb de crypto.
Verliezen goedmaken kost tijd maar op zich is dat niet zo erg.
Op Bitfenix staat zo'n 350BTC rond de 11k. Mogelijk worden die opgeschoven, maar heel makkelijk omhoog zal het niet gaan.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
orgineel: https://www.reddit.com/r/...ing_lessons_learned_over/

Staan mooie tips bij :*)

1 - Everyone’s a genius in a bull market. Real traders can survive and even thrive in bear markets or highly volatile markets.
2 - Don’t be a blind bull. ALL markets are cyclical. Don’t be afraid of pullbacks or market crashes – that’s where you can make the most money.
3 - There’s a big difference between a trade and an investment.
4 - Fully plan your trade before you pull the trigger on the entry.
5 - Entries are important, but risk & money management is where you make or lose money.
6 - Beware of get-rich-quick gurus hopping on the crypto bandwagon over the past year.
7 - Decide which types of trade setups or investments you’ll take and ignore everything else.
8 - Don’t assume just because you’ve made a lot of money in crypto that you can just as easily make money in other financial markets. 95%+ of stock market traders LOSE money. The game is rigged. Stick to what you know works for you.
9 - The best way to day trade cryptocurrencies is – DON’T!
10 - The best way to profit in any market is to find something you think has big potential early (before the general public catches on), and invest assuming you’re going to lose 100% of your capital. It’s the “angel investor” approach.
11 - You can’t control the market. The only thing you can control is your entries, trade size, and exits.
12 - One market participant can completely destroy “good technical analysis”.
13 - Don’t blindly follow trade alerts from ANYONE, especially random people on social media or chat rooms.
14 - All financial networking marketing projects are ponzi schemes, period.
15 - If you make a life-changing amount of money, do NOTHING for at least 30 days.
16 - Trading isn’t about picking exact tops and bottoms in a market – it’s about catching the meat of a move.
17 - Don’t turn a small losing trade into a massive losing investment.
18 - Don’t set daily profit target goals – set long-term performance goals.
19 - Learn to survive, then thrive.
20 - The best charting indicators are price action and volume. You can use others, but it won’t necessarily make you a more profitable trader.
21 - Trends can go way past what seems rational.
22 - Don’t try to pick tops in a market. Wait for the market to tell you when the trend is over.
23 - Don’t trade in front of big news events – it’s impossible to predict how markets will react.
24 - The biggest challenge for most traders is their ego, or the need to be right.
25 - You can lose 50% of your trades and still be profitable if you manage risk properly.
26 - The best entrepreneurs and CEO’s typically make the worst traders and investors.
27 - People with the best mindset for investing typically have a career in high-risk situations like firefighters, pilots, police.
28 - Avoid pump and dump groups like the plague they are.
29 - You WILL make every mistake in the book. Don’t beat yourself up when you make mistakes, just learn and try not to make the same mistake twice.
30 - Don’t treat crypto exchanges like bank accounts. You don’t own the coins unless you control the private keys.
31 - Crypto is a 24/7/365 market. You can’t catch every trade. If you miss one, don’t worry – there’s ALWAYS another trade.
32 - Don’t invest in a coin unless you understand it inside out.
33 - You can make money trading the momentum and hype in shitcoins, just don’t invest long-term.
34 - Stay away from coins with low trading volume and low market caps. They are easily manipulated and you can get stuck in a position.
35 - Don’t trade with money you need for living expenses. It’s called “risk capital” for a reason.
36 - Think of yourself as a hunter – save your ammo for the big game.
37 - Crypocurrency exchanges go down when there’s high volatility. If price hits a major target or buy zone, it might make sense to place some orders BEFORE everyone else.
38 - Trading and investing brings all your emotions to the forefront – fear, greed, hesitation.
39 - The hardest thing to do in trading is… NOTHING. This can also be the most profitable thing to do.
40 - Just because a market is in a “bubble” doesn’t mean it’s going to die. Bitcoin has been through over half a dozen big bubbles and increased in price after each one.
41 - Manage your trades in a way that would leave you with no regrets no matter what the market does.
42 - Learn to think like a contrarian. If you’re someone who needs to have your opinion validated by everyone around you, then trading and investing isn’t for you.
43 - The shorter the chart time frame, the less reliable the chart patterns are. The longer the time frame, the more variables affect price action and the harder it becomes to predict price. My sweet spot in the daily chart for trade setups and 60-minute chart for entries.
44 - Some market conditions are great for pushing the gas on every trade setup you can find, where other market conditions call for you to slam on the brakes and step away from the markets altogether.
45 - 90%+ of cryptocurrencies will eventually go to zero. Invest accordingly.
46 - The mental side of trading is the hardest to master, the most under-appreciated skill, and will cause you to make or lose the biggest amounts of money.
47 - The 3 biggest problems for traders are over-trading, hesitating on entries, and closing positions prior to profit targets when the trade is still intact.
48 - You can make a career’s worth of profit in one year or one trade – don’t feel like every day has to be a home run. Play the long game. Be patient and wait for the best plays.
49 - Don’t trust anyone else to trade for you. Manage your own high-risk investments (like crypto trading) or don’t participate at all.
50 - Take the news for what it is – they’re trying to get views and clicks. They’re NOT looking out for your best interests or trying to help you make money.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:34:
[...]

Kapsalon! Je brengt me op een idee >:) Net avondeten achter de kiezen, maar krijg ineens een goed idee voor een late night snack vanavond, om te vieren dat BTC de 11k voorbij is :+
Weet je al wat je gaat eten, als we de 12k gepasseerd zijn?

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:28:
Het ging de hele middag al rond in de p&d groep...zodra @Crypts zijn sell order in beeld komt, beginnen we met de Mega Pump.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
10 - The best way to profit in any market is to find something you think has big potential early (before the general public catches on), and invest assuming you’re going to lose 100% of your capital. It’s the “angel investor” approach. _/-\o_ :+

• Crypts
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:34:
[...]

Dat is dan 0,00104 btc voor de tip vriend. :P
€9 voor een kapsalon, ik moet echt gaan verhuizen. Haf uuhtje nog mieneer. :X Ik sterf van de honger...

Je moet trouwens elke dag iets vieren, elke dag kapsalon lijkt me alleen niet zo gezond. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
RaptorXS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:39:
10 - The best way to profit in any market is to find something you think has big potential early (before the general public catches on), and invest assuming you’re going to lose 100% of your capital. It’s the “angel investor” approach. _/-\o_ :+
Dat is wat ik altijd zeg! Je steekt geld in crypto met de gedachten het is weg

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:41:
[...]

Dat is wat ik altijd zeg! Je steekt geld in crypto met de gedachten het is weg
Nou pomp die 20k erin dan

• JustSys
Ben ik mee bezig :P

• tias86
Top, ark en nuls en get protocol zijn de beste projecten waarin je kan investeren, gaan sowieso 10keer

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

>> dit is echt het BEWIJS dat alles meeschaalt met prijs van bitcoin XD
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Ik gok bitcoin op bullrun 50k daarna drop naar 25 ofso

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 18:48 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:46:
[...]

Top, ark en nuls en get protocol zijn de beste projecten waarin je kan investeren, gaan sowieso 10keer
Speltip 105.

Neem geen adviezen van mensen die monero gold kochten de dag voor ze met het geld ervandoor gingen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• tias86
A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:47:
>> dit is echt het BEWIJS dat alles meeschaalt met prijs van bitcoin XD
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Ik gok bitcoin op bullrun 50k daarna drop naar 25 ofso
https://coinmarketcap.com/currencies/monero-gold/ dit ook

• A87
  • Niet online

A87

ja maar dat is GOUD jonge!! gold never gets old >:)

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 18:50 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 20:18
Goud? Goud? Waar kan ik dat monero goud kopen?

Ik lul ook zomaar wat

• Dakillerbean
Ton Hasselt schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:39:
[...]

Weet je al wat je gaat eten, als we de 12k gepasseerd zijn?
Kapsalon dus :P
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:41:
[...]

Dat is dan 0,00104 btc voor de tip vriend. :P
€9 voor een kapsalon, ik moet echt gaan verhuizen. Haf uuhtje nog mieneer. :X Ik sterf van de honger...

Je moet trouwens elke dag iets vieren, elke dag kapsalon lijkt me alleen niet zo gezond. :+
Hier €8,50 en altijd warm, smakelijk en binnen een half uurtje op de stoep. Kreeg laatst een mail van Thuisbezorgd met mijn bestelhistorie van 2017. 34x besteld. Dus bijna elke week staan ze hier wel met zo’n calorie bom of iets in die geest... O-)

Dit jaar maar eens halveren en het bespaarde geld in crypto steken 8)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:49:
[...]

Speltip 105.

Neem geen adviezen van mensen die monero gold kochten de dag voor ze met het geld ervandoor gingen. :+
en ik heb het gevoel dat tias86 sterke banden met guts heeft, werknemer?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

muffstuff schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:56:
[...]

Dan is iedereen hier werknemer bij een bepaalde coin, en switchen ze iedere week van baan. _O-

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• shovelhead1340
Speltip 106:
Advies van kapsalon liefhebbers is goud waard

Ik lul ook zomaar wat

• JustSys
tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:46:
[...]

Wat ik ermee bedoel van “je steekt geld in geld crypto met de gedachten het is weg”

Voorbeeld:
Je investeert 20k in een huis/auto en neemt een verzekering. Indien deze gestolen/verdwenen is dan zal je nog altijd geld (of deel) terug krijgen van de verzekering.

Je investeert 20k in coin, verzekering? Indien de Exchange met een hack te maken krijgt dan ben je alles kwijt. (Tenzij een mobiele hardware wallet hebt)

• tias86
muffstuff schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:56:
[...]

Ik heb er geld in zitten, en ik ben mijn eigen werknemer zo gezegd

• tias86
JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:00:
[...]

Wat ik ermee bedoel van “je steekt geld in geld crypto met de gedachten het is weg”

Voorbeeld:
Je investeert 20k in een huis/auto en neemt een verzekering. Indien deze gestolen/verdwenen is dan zal je nog altijd geld (of deel) terug krijgen van de verzekering.

Je investeert 20k in coin, verzekering? Indien de Exchange met een hack te maken krijgt dan ben je alles kwijt. (Tenzij een mobiele hardware wallet hebt)
Daarom snap ik ook dat jij die 20k erin steekt

• Crypts
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:55:

Hier €8,50 en altijd warm, smakelijk en binnen een half uurtje op de stoep. Kreeg laatst een mail van Thuisbezorgd met mijn bestelhistorie van 2017. 34x besteld. Dus bijna elke week staan ze hier wel met zo’n calorie bom of iets in die geest... O-)

Dit jaar maar eens halveren en het bespaarde geld in crypto steken 8)
34x?!? Ik red wellicht 4x oid. Dat laatste is dan wel weer een goed idee! Speel al een tijdje met het idee een soort van crypto spaarpotje te maken alleen is/was het aanmaken van nieuwe accounts een beetje lastig, zo nog maar eens een poging doen. Elke week €10 oid en dat dan in de meest gunstig staande ltc/eth/btc/bch steken. Niet handelen ermee :X en eens zien waar het op komt eind 2018.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:00:
[...]

Ik heb er geld in zitten, en ik ben mijn eigen werknemer zo gezegd
Klote hé die werknemers die nooit doen wat je zegt. Of je simpelweg niet begrijpen. :P

• Dakillerbean
shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:59:
Speltip 106:
Advies van kapsalon liefhebbers is goud waard
Nou bij deze dan: HTMLcoin. Berg van kopen, nu Lekker laag, en 6 maanden in je wallet laten staan _/-\o_
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:58:
[...]

Dan is iedereen hier werknemer bij een bepaalde coin, en switchen ze iedere week van baan. _O-
Dan heb ik binnenkort mijn 1 jarig jubileum *O*
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:02:
[...]

34x?!? Ik red wellicht 4x oid. Dat laatste is dan wel weer een goed idee! Speel al een tijdje met het idee een soort van crypto spaarpotje te maken alleen is/was het aanmaken van nieuwe accounts een beetje lastig, zo nog maar eens een poging doen. Elke week €10 oid en dat dan in de meest gunstig staande ltc/eth/btc/bch steken. Niet handelen ermee :X en eens zien waar het op komt eind 2018.
Heb er tot op de dag van vandaag 0 euro ingestoken, alleen maar gemined en beetje rondgeschoven. En al een keer gedeelte uitbetaald. Zit er wel aan te denken om er inderdaad iedere maand iets in te stoppen. Krijg om de maand een soort van stand-by vergoeding van mijn werkgever die ik daarvoor denk ik maar eens ga inzetten. Anders “verdwijnt” het ook maar de massa in. In Crypto ook, maar wie weet wordt het wel meer waard. Meer als bij de bank in ieder geval >:)

• tias86
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:10:
[...]

Klote hé die werknemers die nooit doen wat je zegt. Of je simpelweg niet begrijpen. :P
Heb eigenlijk meer last van opdrachtgevers die van de hak op de tak springen hehe

• shovelhead1340
Nou, dat van die html coin zou best kunnen.
Ik vond gisteren op mn werkkamer n krabbel van november: 1 btc doge kopen op 15 sat? (Omdat ie erg laag stond en met enige regelmaat flink piekt)
Niet gedaan helaas

Ik lul ook zomaar wat

• A87
  • Niet online

A87

Ik weet nog die advertentie die ik wegklikte in 2010... .. 2000 bitcoin voor 27 euro xD.
ik dacht dat het spam was 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 19:25 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:25:
Ik weet nog die advertentie die ik wegklikte in 2010... .. 2000 bitcoin voor 27 euro xD.
:o

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:24:
Nou, dat van die html coin zou best kunnen.
Ik vond gisteren op mn werkkamer n krabbel van november: 1 btc doge kopen op 15 sat? (Omdat ie erg laag stond en met enige regelmaat flink piekt)
Niet gedaan helaas
die htmlcoin vind ik wel een leuke om gewoon 100 euro tegen aan te knallen. ff wat onderzoek doen, de naam gaat overigens nergens over op het eerste gezicht. Maar dat is ijn persoonlijke mening, wellicht vernderd die wel als ik wat onderzoek gedaan heb. Zie wel dat het ooit begon met htmlcoin > html5 > htmlcoin. Verwarrend allemaal.

• Crypts
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:11:
Heb er tot op de dag van vandaag 0 euro ingestoken, alleen maar gemined en beetje rondgeschoven. En al een keer gedeelte uitbetaald. Zit er wel aan te denken om er inderdaad iedere maand iets in te stoppen. Krijg om de maand een soort van stand-by vergoeding van mijn werkgever die ik daarvoor denk ik maar eens ga inzetten. Anders “verdwijnt” het ook maar de massa in. In Crypto ook, maar wie weet wordt het wel meer waard. Meer als bij de bank in ieder geval >:)
Net geprobeerd bij Gdax maar ik blijf hangen op de sms code, zal wel te maken hebben met het feit dat ik hetzelfde nummer gebruik. :(

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 23:20
Een 2 weken oude sell-order van AION is er eindelijk doorgekomen. Die lijkt ook aan een opleving bezig :).

Eigenlijk gaat alles hard, behalve ETH :/.

[ Voor 18% gewijzigd door Ypuh op 17-02-2018 19:28 ]

• shovelhead1340
Of de eerste faucets waar je echt wel veel sats kreeg (als je ze had gehouden tot nu)

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
Waarschijnlijk wel en bood een of andere negert je biitcoin aan. :+

• tias86
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:30:
[...]

Kom der maar in Sylvana, we weten dat je mee leest

• shovelhead1340
Zo hip waren die Nigeriaanse prinsen niet volgens mij

Ik lul ook zomaar wat

• A87
  • Niet online

A87

muffstuff schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:26:
[...]

die htmlcoin vind ik wel een leuke om gewoon 100 euro tegen aan te knallen. ff wat onderzoek doen, de naam gaat overigens nergens over op het eerste gezicht. Maar dat is ijn persoonlijke mening, wellicht vernderd die wel als ik wat onderzoek gedaan heb. Zie wel dat het ooit begon met htmlcoin > html5 > htmlcoin. Verwarrend allemaal.
Ze zeggen toch dat mensen die spreiden niet weten waar ze mee bezig zijn :P

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:30:
[...]

Volgens mij was het aanbod ergens omdat ik op een torrent site zat, was een AD, pop up hele pagina

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 19:40 ]

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:39:
[...]

Volgens mij was het aanbod ergens omdat ik op een torrent site zat, was een AD, pop up hele pagina
Toen zaten we toch nog in de napster tijd ?

Oops 2004 1999 was dat alweer... ben oud :'( :+

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 17-02-2018 19:43 ]

• tias86
Nigeria het land van de scammers

• Dakillerbean
Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:41:
[...]

Toen zaten we toch nog in de napster tijd ?

Oops 2004 2001 was dat alweer... ben oud :'( :+
_/-\o_ op mijn dubbele ISDN lijn met 15kb/s omdat de kabel of ADSL in dat boerengat bij mijn ouders er nog lang niet was... God wat waren we een paar jaar later toch blij met die 2mbit 8)7

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tijd om de 11k te doorbreken wat mij betreft ... :Y

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o6vXTilbee5ydx10Q/giphy.gif
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:45:
[...]

_/-\o_ op mijn dubbele ISDN lijn met 15kb/s omdat de kabel of ADSL in dat boerengat bij mijn ouders er nog lang niet was... God wat waren we een paar jaar later toch blij met die 2mbit 8)7
Regiolicht Kabelinternet (voorloper Casema) een Whopping 256k verbinding, en alleen op uit uitnodiging kon je klant worden van een hele echte eigen internet verbinding ... En mijn ouders destijds zagen daar wel wat in. I.c.m. een "dikke" Vobis Pentium 2 MMX / 16mb ram mooie tijden mee beleefd. 8)

Die modem .. gruwelijk!

(zoek even een plaatje)

[ Voor 71% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-02-2018 19:51 ]

• Slux
  • Niet online
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Ik was al blij met mij 28.8k modem inbellen op een 020 nummer bij xs4all :P
2 uur wachten voor 1 mp3tje en net voor die binnen wat viel je modem weer uit

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
iemand die in DeepBrainChain zit ?

• Crypts
shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:31:
[...]

Zo hip waren die Nigeriaanse prinsen niet volgens mij
Ze deden zich toen ook al voor als blanke chicks met dikke tieten dus waarom geen biitcoin aanbieden? 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Met de meest fantastisch downloadmanagers die daadwerkelijk je download konden resumen, die dingen waren een zegen. :)

Maar volgens mij waren er nog geen MP3 ten tijde van de inbelmodem toch?

Of je hebt heel lang een inbelmodem gehad natuurlijk. Ik was een van de eerste die in Apeldoorn bij telekabel breedband kreeg. Email was gewoon voornaam@telekabel.nl probeer dat nu nog maar eens ergens. :)

Geen softcap, gewoon up en down allebei gelijk. Heb, volgens mij was het half life, nog naar iemand gemaild ooit in 2 of 3 mailtjes gedownload bij HappyHippo.com _/-\o_ Hadden geen flauw idee dat ze daar misschien een maximum op moesten zetten. Heeft niet lang geduurd. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 19:55 ]

• tias86
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:50:
[...]

Met de meest fantastisch downloadmanagers die daadwerkelijk je download konden resumen, die dingen waren een zegen. :)
Kazaa Limewire?

• Ypuh
[...]

Kazaa en Limewire, stelletje virus infected download tools ;(

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:27
[...]

Getright O+ :P

• Crypts
Hey hou eens op! Zometeen gaan we nog helemaal melancholisch worden enzo... ;w

• PilatuS
  • Niet online
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:52:
[...]

Kazaa en Limewire, stelletje virus infected download tools ;(
Echte Tweakers gebruiken gewoon nog steeds DC++ :P Was sowieso ook een heerlijk programma voor lan parties in de tijd van de CRT.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 17-02-2018 19:56 ]

• Slux
  • Niet online
Die waren er pas met de patat generatie :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nee ver daarvoor,volgens mij heette ie gewoon downloadmanager. Heb ik destijds ooit nog de NL vertaling van gedaan voor een gedeelte. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wel die periode idd, getright idd ook nog even gebruikt.

Volgens mij iets met een geel met rood bliksemschichtje ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 19:59 ]

• Dakillerbean
Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Dan ga ik nog een klein tandje verder terug. 1e pc. 286 met grijstinten scherm, 40mb hdd en 2400baud modem. Inbellen in het BBS een dorp verderop. Man wat mooi! Lijntje voor lijntje bouwde het beeld zich op. Toen naar de 486 met cd-rom, geluidskaart en 33k6. Holy f*ck _/-\o_ . Een paar jaar nog een eigen BBS gerund toen die isdn lijn er kwam, extra lijntje diende er prima voor >:)

Maargoed, on-topic: ben benieuwd wanneer ik die kapsalon nu kan gaan bestellen... nog geen 11k...

• Ton Hasselt
Ik mis m'n Sinclair met z'n rubberen toetsjes. ;w

[ Voor 42% gewijzigd door Ton Hasselt op 17-02-2018 20:01 ]

• anboni
Ik ben nog begonnen op 'n Atari ST met 'n 1200 baud modem.. Vanuit Den Haag bellen naar Untitled BBS in Rotterdam.. M'n pa was not amused met de telefoonrekeningen :P

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:56:
[...]

Nee ver daarvoor,volgens mij heette ie gewoon downloadmanager. Heb ik destijds ooit nog de NL vertaling van gedaan voor een gedeelte. :)
Zo heette dat inderdaad, en downloaden deed je vanaf downloaden.com en Napster. ;)
Met pech had je wel eens dat muis virus er bij zitten .. ging jij links, dan ging je muis recht en vice versa.
Wat was alles nog onschuldig toen heh. :+

• Ypuh
Geen idee waar jullie het over hebben..

• PilatuS
  • Niet online
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:59:
[...]
Maargoed, on-topic: ben benieuwd wanneer ik die kapsalon nu kan gaan bestellen... nog geen 11k...
Morgen :P

• Ton Hasselt
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:01:
Geen idee waar jullie het over hebben..
Wij waren de proefkonijnen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Dan ga ik nog een klein tandje verder terug. 1e pc. 286 met grijstinten scherm, 40mb hdd en 2400baud modem. Inbellen in het BBS een dorp verderop. Man wat mooi! Lijntje voor lijntje bouwde het beeld zich op. Toen naar de 486 met cd-rom, geluidskaart en 33k6. Holy f*ck _/-\o_ . Een paar jaar nog een eigen BBS gerund toen die isdn lijn er kwam, extra lijntje diende er prima voor >:)

Ik heb mijn eerst pc hier nog op de vliering liggen. Msx van JVC met bandjes en groenbeeld monitor. :Y)

• RideWithUz
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Wel die periode idd, getright idd ook nog even gebruikt.

Volgens mij iets met een geel met rood bliksemschichtje ofzo.
Was dat dezelfde periode als Larries maken in DOS ? _/-\o_

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:00:
[...]

Zo heette dat inderdaad, en downloaden deed je vanaf downloaden.com en Napster. ;)
Met pech had je wel eens dat muis virus er bij zitten .. ging jij links, dan ging je muis recht en vice versa.
Wat was alles nog onschuldig toen heh. :+
Napster bestond nog niet. Astalavista was the place to be, dat was pas anarchie! Het handboek van de anarchist was heerlijk leesvoer. Hoe je zelf C4 kon maken met accuzuur, of hoe je de nicotine uit 5 of 6 pakjes shag kon halen zodat het geconcentreerd genoeg was om iemand te vergiftigen. :+

Of "woordgek" virus in WP 5.1 flikkerden al je letter door elkaar of naar beneden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 20:07 ]

• Slux
  • Niet online
Gelukkig ik voel me nog jong met al die oudjes hier :+ met mijn eerste IBM 6x86 en later de Pentium mmx ..FTW wat was ik een baas toen 8)
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:06:
[...]
Napster bestond nog niet. Astalavista was the place to be, dat was pas anarchie! Het handboek van de anarchist was heerlijk leesvoer. Hoe je zelf C4 kon maken met accuzuur, of hoe je de nicotine uit 5 of 6 pakjes shag kon halen zodat het geconcentreerd genoeg was om iemand te vergiftigen. :+
Ja de anarchist cookbook, mooie tijd was dat 8)
Altavista en Astalavista was ik altijd mee in de war

[ Voor 65% gewijzigd door Slux op 17-02-2018 20:08 ]

• RideWithUz
Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:07:
Gelukkig ik voel me nog jong met al die oudjes hier :+ met mijn eerste IBM 6x86 en later de Pentium mmx ..FTW wat was ik een baas toen 8)
ik rulde the place met mijn commodore 64

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:07:
Daar brak ik bij aankoop direct het pinnetje van de processor om de multiplier te unlocken. :)

• JustSys

• Dakillerbean
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:02:
[...]

Ik heb mijn eerst pc hier nog op de vliering liggen. Msx van JVC met bandjes en groenbeeld monitor. :Y)
Die heb ik ook nog kort gehad... en de Amiga, Atari500sx. Heerlijk, floppy’s omdraaien, dubbel zoveel ruimte. Nooit weg moeten doen eigenlijk maarja... mijn BBS heb ik wel nog op zolder liggen op een 20gb HDD. Als die het ooit nog gaat doen, ligt er al ruim 10 jaar in een hoekje... ;w
anboni schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:00:
Ik ben nog begonnen op 'n Atari ST met 'n 1200 baud modem.. Vanuit Den Haag bellen naar Untitled BBS in Rotterdam.. M'n pa was not amused met de telefoonrekeningen :P
400 gulden in de maand was standaard... En met mijn eigen BBS ging het nog harder, die belde om het uur in bij mijn FidoNet masternode, voor de electronische mail. Hoop kranten voor gelopen om dat terug te betalen aan mijn ouders 7(8)7

• Crypts

Ik ga niet meedoen met dat historische geouwehoer, komt me allemaal veel te bekend voor. :X

Even naar de belangrijke zaken in het leven, kapsalon! 11k is al aangetikt op Bithump en Upbit maar als je niet vals wil spelen kun je ook xlm/btc als handelspaar pakken op Binance en Bittrex, ook over de 11k. Of ada/btc, anyhow, tijd om te bestellen! 8)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik helaas, staat op -70% ofzo bij mij. Elke keer mn buy order niet aangeraakt en weer gespiket, was t toen zat, buyorder gezet en toen kakte de hele zooi keihard in :X
PilatuS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:55:
[...]

Echte Tweakers gebruiken gewoon nog steeds DC++ :P Was sowieso ook een heerlijk programma voor lan parties in de tijd van de CRT.
DC++ gecombineerd met het universiteitsnetwerk. Lege 750GB HDD meegenomen, voor het college de downloads aangezet, was voor het college klaar was gewoon al volledig vol :9

[ Voor 40% gewijzigd door mark-k op 17-02-2018 20:12 ]

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2025
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:09:

400 gulden in de maand was standaard... En met mijn eigen BBS ging het nog harder, die belde om het uur in bij mijn FidoNet masternode, voor de electronische mail. Hoop kranten voor gelopen om dat terug te betalen aan mijn ouders 7(8)7
2:281/1.10 groet je.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 19:43
Sinds de vorige grote dip hou ik me veel afzijdiger. Dat geeft toch wat meer rust..
Mijn geld staat voor 2/3 in ETH en 1/3 in VEN.
Ik zie nu dat we zelfs op zaterdag stijgen, dat lijkt me toch een geruststellend teken?

• RideWithUz
mark-k schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Ik helaas, staat op -70% ofzo bij mij. Elke keer mn buy order niet aangeraakt en weer gespiket, was t toen zat, buyorder gezet en toen kakte de hele zooi keihard in :X

[...]

DC++ gecombineerd met het universiteitsnetwerk. Lege 750GB HDD meegenomen, voor het college de downloads aangezet, was voor het college klaar was gewoon al volledig vol :9
tja ingekocht voor eind januari , dan zit jij bij alles wel redelijk diep de min in Ik vond het wel een interessante munt , blockchain gebruiken voor AI startups , staat nu ook aardig laag, schijnen wel veel munten van in omloop te komen

• Dakillerbean
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Ik ga niet meedoen met dat historische geouwehoer, komt me allemaal veel te bekend voor. :X

Even naar de belangrijke zaken in het leven, kapsalon! 11k is al aangetikt op Bithump en Upbit maar als je niet vals wil spelen kun je ook xlm/btc als handelspaar pakken op Binance en Bittrex, ook over de 11k. Of ada/btc, anyhow, tijd om te bestellen! 8)
Haha ik doelde stiekem eigenlijk op CMC. Als het gemiddelde op 11k zit. Zo eerst de kids naar bed, anders krijgen we dat gezeur weer |:(
Hahahaha tsja de mijne weet ik helaas niet meer. Morgen maar eens die oude HDD opspinnen, kijken of ik er nog wat van kan bakken <3 Alleen de belkosten in totaal over die jaren zouden nu ruim 1 BTC waard zijn gok ik *O*

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Die heb ik ook nog kort gehad... en de Amiga, Atari500sx. Heerlijk, floppy’s omdraaien, dubbel zoveel ruimte. Nooit weg moeten doen eigenlijk maarja... mijn BBS heb ik wel nog op zolder liggen op een 20gb HDD. Als die het ooit nog gaat doen, ligt er al ruim 10 jaar in een hoekje... ;w

[...]

En de hele familie zitten spammen toen ik erachter kwam dat de KLPD hun smtp server wagenwijd (relay) open had staan en ik dus met "Trojan Defense Suite" (of de command prompt maar die suite zag er vet cool uit) eenvoudig mailtjes kon sturen met John.Doe@KLPD.nl heel wat familie die destijds slecht sliepen omdat ze zich moesten melden bij het bureau vanwege een ernstige verkeersovertreding. :+

• Crypts
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:18:
[...]

En de hele familie zitten spammen toen ik erachter kwam dat de KLPD hun smtp server wagenwijd (relay) open had staan en ik dus met "Trojan Defense Suite" (of de command prompt maar die suite zag er vet cool uit) eenvoudig mailtjes kon sturen met John.Doe@KLPD.nl heel wat familie die destijds slecht sliepen omdat ze zich moesten melden bij het bureau vanwege een ernstige verkeersovertreding. :+
Dat kon je toch zelf ook in elkaar zetten en later met ghostmail doen? Was dan wel niet echt afkomstig van hun server maar niemand die daar naar keek. :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Even ontopicmij sell order voor xrp @.95€ is er nog steeds niet doorheen staat nu op. 0.9484. hufters zijn het. :+

En iemand moet zijn kapsalon teruggeven want die 11k gaat hem niet worden vandaag. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 20:27 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:10:
[...]
Even naar de belangrijke zaken in het leven, kapsalon! 11k is al aangetikt op Bithump en Upbit
Volgens mijn informatie werd begin van de middag 2 keer de 10880 aangetikt en vooralsnog niet hoger.
Niet toevallig een sell order die op 11k stond gezien?

• tias86
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:26:
[...]

Volgens mij informatie werd begin van de middag 2 keer de 10880 aangetikt en vooralsnog niet hoger.
Misschien in zimbabwaanse dollars?

• Crypts
[...]

Volgens mij informatie werd begin van de middag 2 keer de 10880 aangetikt en vooralsnog niet hoger.
Kijk anders even op cmc? btc/krw staat er al overheen, in Korea doen ze niet zo gek veel met usd paren. :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Kijk anders even op cmc? btc/krw staat er al overheen, in Korea doen ze niet zo gek veel met usd paren. :P
Ga dan daar ook je kapsalon bestellen. :P

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Daar zit ik ... halen we het door het midden .. 1 keer werd de 10908 aangetikt. maar nog nergens de 11k hoor ... ja muggenziften i know, maar die 11 rond is toch wel een dingetje. ;)

• A87
  • Niet online

A87

[...]

Volgens mijn informatie werd begin van de middag 2 keer de 10880 aangetikt en vooralsnog niet hoger.
waarom dat gekruip?

• Crypts
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Ga dan daar ook je kapsalon bestellen. :P
Het zal de leeftijd zijn maar je bent een beetje in de war, ik heb de mijne al op. Het gaat nu om die van Dakillerbean. ;)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:31:
[...]

Het zal de leeftijd zijn maar je bent een beetje in de war, ik heb de mijne al op. Het gaat nu om die van Dakillerbean. ;)
oi .. ongelukkig .. ik quote nu je nieuwe post ... maar die hoorde dus bij voorgaande. :)
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/369436/5GmN1yxL.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-02-2018 20:33 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Pff het gaat ook allemaal zo snel. <+:) Maar daarom zei ik ook "teruggeven" als in, vinger in je keel.

• A87
  • Niet online

A87

Ik heb 0,3 bitcoin }:O

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 20:33 ]

• anboni
Joh, zat jij bij Eelco :P (2:281/545 hier ;) )

• Dakillerbean
[...]

10830 op CMC... duurt nog ff... kapsalon boer is tot 01.30 open vandaag :+

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Daar zit ik ... halen we het door het midden .. 1 keer werd de 10908 aangetikt. maar nog nergens de 11k hoor ... ja muggenziften i know, maar die 11 rond is toch wel een dingetje. ;)
Volgens mij praten we langs elkaar heen maarre:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tzCiCuu.jpg

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:34:
[...]

10830 op CMC... duurt nog ff... kapsalon boer is tot 01.30 open vandaag :+
Dan is hij dus al 19 uur dicht :+

• A87
  • Niet online

A87

Ik drink nu op de 1 triljard marketcap. proost

Pagina: 1 ... 68 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!