[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.028 views

Onderwerpen

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als iedereen nu gewoon stopt met de termen: "bashen, shillen, Moonen, Pump, Dump", en zich gewoon houd aan: "HODL, FOMO, FUD" dan wordt het hier een stuk gezelliger en lijkt het niet op een klas lagere school leerlingen die Little Kleine als icoon zien... d:)b *;

Verwijderd

mark-k schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:58:
[...]

Neem aan dat je wel gewoon een Kucoin account hebt dan?

Wel stom van die winacties, alleen mensen die ook zo al geld hadden voor een lambo kunnen m winnen...
inderdaad. De contest daar gaan vaak om trade volume. Dus alleen als je veel hebt kan je die lambo winnen

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:38:
[...]

12 euro cent of dollar cent?
Beiden veel te veel want Verge stond op ongeveer 5,5 euro cent.
Opeens naar 12 cent zou wel heel vreemd zijn.
Dat is net zoiets als de Postcodeloterij straatprijs winnen, zeeeeer kleine kans.
Dollar...heb eerder zo'n spurt met verge meegemaakt. Maar als je het order book erbij neemt op binance zie je nog steeds miljoenen buy orders opgegeten worden.

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 17-02-2018 15:43 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

D-Ed schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:39:
Als iedereen nu gewoon stopt met de termen: "bashen, shillen, Moonen, Pump, Dump", en zich gewoon houd aan: "HODL, FOMO, FUD" dan wordt het hier eens stuk gezelliger en lijkt het niet op een klas lagere school leerlingen die Little Kleine als icoon zien... d:)b *;
Schaf hodl, fomo en fud dan ook af, dan zijn we ook af van het Geek-In-Momma's-Cellar imago af. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

De Rikster schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Dat komt omdat VEN wel is gestegen tov BTC maar tov ETH is gedaald en ETH in USDT ook is gedaaldplus je fees moet je meerekenen.

Trading pairs...
Oké, thnx. Fees zijn alleen niet veel nu op Binance

Merk wel dat ik er toch nog te weinig van snap :+

En traden in EUR is niet mogelijk op Binance. Mag ik vragen waar julllie dat dan wel doen?

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:40:
[...]

Dollar...heb eerder zo'n spurt met verge meegemaakt.
Van 5 naar 20 cent in december als ik t me goed herinner.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Gewoon alleen Lambo of Cinqueciento als termen voor goede of slechte tijden :+
Oogje schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Ja in McAfees coin of the day tijden...

[ Voor 59% gewijzigd door mark-k op 17-02-2018 15:43 ]

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Oké, thnx. Fees zijn alleen niet veel nu op Binance

Merk wel dat ik er toch nog te weinig van snap :+

En traden in EUR is niet mogelijk op Binance. Mag ik vragen waar julllie dat dan wel doen?
Ik doe alles in BTC pairs want dat vind ik het makkelijkst.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Oogje schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Klopt toen had ik 800 euro in verge en 800 in tron. Haha dat heeft me greedy en blind gemaakt. Ik dacht toen ik mijn saldo zag aan het eind van die runs the sky is the limit.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Goh

Goh

De Rikster schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Ik doe alles in BTC pairs want dat vind ik het makkelijkst.
Maar daar haal je nu dus ook de meeste rendement uit?

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:38:
[...]

12 euro cent of dollar cent?
Beiden veel te veel want Verge stond op ongeveer 5,5 euro cent.
Opeens naar 12 cent zou wel heel vreemd zijn.
Dat is net zoiets als de Postcodeloterij straatprijs winnen, zeeeeer kleine kans.
We doen niet mee met de postcodeloterij maar ik heb al 1x gehad dat verschillende buren € 50.000 - € 80.000 hadden op de straatprijs (paar jaar later zijn we verhuisd) en laten we het maar niet hebben over de trekking van eind december... :X (deden we nog steeds niet mee)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:46:
[...]

Ik dacht dat je een geintje maakte omdat exact dezelfde vraag vanmorgen ook al was gesteld maar dat was dus iemand anders. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Goh

Goh

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Ik dacht dat je een geintje maakte omdat exact dezelfde vraag vanmorgen ook al was gesteld maar dat was dus iemand anders. :D
Serieus? Sorry ook voor de “domme” vragen maar ik kom er zelf niet goed uit wat nu t beste is. Maar dat is dus of EUR of BTC pairs.
Komt vast omdat ik n vrouw ben :D

[ Voor 4% gewijzigd door Goh op 17-02-2018 15:55 ]

• MauriceOwns
  • Laatst online: 10-04-2021
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Had ook wat plukjes verkocht gedurende de stijging. Jammer dat 1 van de sell orders niet doorging op 1 satoshi (!!) om vervolgens weer 8-9% te droppen.

Ik wacht nog ff met terugkopen. ICX blijft zeker in mijn PF, maar is ook een leuke coin om mee te traden.
Inderdaad een intressant project, meestal wel een redelijk onvoorspelbare koers imo.
Soms dagen moeten wachten om een goede trade te kunnen maken.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Pos2007 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:48:
[...]

We doen niet mee met de postcodeloterij maar ik heb al 1x gehad dat verschillende buren € 50.000 - € 80.000 hadden op de straatprijs (paar jaar later zijn we verhuisd) en laten we het maar niet hebben over de trekking van eind december... :X (deden we nog steeds niet mee)
Die met 2 huisjes op 1 postcode? 1 daarvan is een oude kameraad van mij. Was wel grappig om te zien. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Crypts
Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Serieus? Sorry ook voor de “domme” vragen maar ik kom er zelf niet goed uit wat nu t beste is. Maar dat is dus of EUR of BTC pairs.
Komt vast omdat ik n vrouw ben :D
Dat laatste neem ik je niet kwalijk hoor, kun je ook niks aan doen. ;)

De vraag is niet dom hoor maar lees even terug en je kunt de antwoorden vinden waarom eth niet handig is soms. :)

Edit: er zit weer iemand drifig te market orderen op Gdax, net werd een order op 109 ltc geraakt op €181, was die van jou Slux? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Crypts op 17-02-2018 16:00 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Wanneer je je chrome tab open laat staan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZC1XlZT.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Schaf hodl, fomo en fud dan ook af, dan zijn we ook af van het Geek-In-Momma's-Cellar imago af. :)
Zie het probleem van deze termen niet zolang ze niet te pas en te onpas worden gebruikt... zijn gewoon afkortingen voor termen die van toepassing zijn toch? Anders kan je alle (internet) termen en afkorting wel gaan schrappen..

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:46:
[...]

Ik verkoop mijn coins voor meer BTC dan ik ze koop, doordat de BTC ook stijgt is dat dubbelop op het moment.

Of ik 8,3 of 8,6 % pak op een trade maakt me niet zoveel uit, ik heb geen zin om over drie coins te moeten kijken wat ik koop/verkoop. Mijn doel is meer BTC verkrijgen onder aan de streep, de rest geloof ik wel.

• Goh

Goh

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Dat laatste neem ik je niet kwalijk hoor, kun je ook niks aan doen. ;)

De vraag is niet dom hoor maar lees even terug en je kunt de antwoorden vinden waarom eth niet handig is soms. :)

Edit: er zit weer iemand drifig te market orderen op Gdax, net werd een order op 109 ltc geraakt op €181, was die van jou Slux? :P
:+

Dank je voor de tip, ga ik doen (y)

• Goh

Goh

De Rikster schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Ik verkoop mijn coins voor meer BTC dan ik ze koop, doordat de BTC ook stijgt is dat dubbelop op het moment.

Of ik 8,3 of 8,6 % pak op een trade maakt me niet zoveel uit, ik heb geen zin om over drie coins te moeten kijken wat ik koop/verkoop. Mijn doel is meer BTC verkrijgen onder aan de streep, de rest geloof ik wel.
Jij ook bedankt voor t antwoord!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:41:
[...]

We moeten nog wel nét kunnen doen of we er verstand van hebben natuurlijk 😜

• Goh

Goh

De Rikster schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Dat doe ik toch dan trouwens ook, maar dan met ETH? Ik hou er ook meer ETH aan over maar qua $ lijk ik er niks mee op te schieten ;(

• Crypts
Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Dat doe ik toch dan trouwens ook, maar dan met ETH? Ik hou er ook meer ETH aan over maar qua $ lijk ik er niks mee op te schieten ;(
Gewoon wachten tot eth weer de rit naar boven maakt, of switchen naar btc. Niemand kan in de toekomst kijken maar vergeleken met december (als dat uberhaubt iets zegt) zit er meer groeipotentieel in btc maar goed, dit is geen advies. Zal je net zien dat over een maand btc net aan de €10k komt en eth naar €1500 knalt. Het blijven crypto's. :+

• Richh
[...]

ETH stijgt een stuk minder hard, dus je kan wel meer ETH hebben, maar als ETH zelf minder waard is geworden schiet het niet heel veel op.

En misschien betaal je meer trading fee dan je denkt? Ook kan de ETH koers iets anders uitvallen dan de BTC fee die vaak leidend is (meer volume). Dat kan best heel positief uitpakken, maar ook negatief.

Waarom trade je trouwens naar ETH ipv BTC?

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 17-02-2018 16:19 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:20
[...]

ETH loopt een beetje te kutten met de $1.000 drempel op dit moment, waar de BTC allang boven de $10k zit. Uitermate vervelend als je het mij vraagt.

• Crypts
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:07:
[...]

ETH loopt een beetje te kutten met de $1.000 drempel op dit moment, waar de BTC allang boven de $10k zit. Uitermate vervelend als je het mij vraagt.
Maar als hij er doorheen schiet kan het ineens hard gaan. Blijft een gokje wel... ;)

• Pos2007
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Die met 2 huisjes op 1 postcode? 1 daarvan is een oude kameraad van mij. Was wel grappig om te zien. :)
Nee de hoofdprijs niet maar een paar loten in elke andere straat was ook al 100k...

• Pos2007
  • Niet online
Pos2007 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Nee de hoofdprijs niet maar een paar loten in elke andere straat was ook al 100k...
edit: toen begin januari maar in de crypto's gestapt, ook al zo'n goeie zet :X

...en dat had hierboven dus moeten staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Pos2007 op 17-02-2018 16:11 ]

• Crypts
Pos2007 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:11:
[...]

Dan ben je vast heel gelukkig in de liefde? :+

• Ypuh
MauriceOwns schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Inderdaad een intressant project, meestal wel een redelijk onvoorspelbare koers imo.
Soms dagen moeten wachten om een goede trade te kunnen maken.
Tja, echt nieuws en updates zijn er niet elke dag. De koers lijkt de laatste dagen (in ETH) te schommelen tussen 450k-600k. Valt wel op dat ie heel erg rond de ronde getallen blijft hangen, dus 450k, 500k, 550k en 600k.

Hoe dan ook, voor de huidige koers had ik gister getekend. Is nog steeds een 10-12% gain zonder dat er iets gebeurd is. Ik heb onder de 500k ruim ingeslagen en vandaag plukjes verkocht bij 530, 580 en 598. Hopelijk van de week weer inslaan voor de updates ergens eind maart.

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:23:
[...]
Wist niet dat Verge nog levend was.
Hoe zit dat ook alweer met de supply en de devs? |:(
Ja hoe zit dat ook alweer, oh wacht er was geen pre-mine 8)7 ;w want daar doel je op, de developers zijn beginnen minen op het moment dat dogecoindark released werd, ga ergens anders je FUD verspreiden a.u.b..

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Als je pech hebt gaan mensen ether niet zien als store of value

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ypuh
A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Mwoah, ik denk gewoon dat ie achter loopt (daar heb ik ook op ingezet). De laatste keer dat BTC crashte duurde het ook ff voordat ETH begon met dalen. Nu is BTC met een opmars bezig en hapert ETH nog een beetje. Als ik het mis heb, heb ik winst misgelopen, geen saldo verloren.

Mijn doel is in ieder geval meer ETH overhouden dan ik had en dat lukt aardig.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 17-02-2018 16:21 ]

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Eigenlijk BTC de meest winstgevende coin op dit moment of niet soms?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BITCONNECT ! nog steeds 4 euro waard :D
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/

moet je nagaan hoe dom die mensen zijn, sommige hodlen en denken dat het nog meer waard wordt!! echt gezien op youtube!! echt extreeeeem hardcore domme mensen L O L!
het toppunt van dom BCC hodlen 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 16:28 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• HoppyF
  • Laatst online: 22:22
A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Toch wel!

“By 2020 Ethereum’s Market Cap Will Be Ten Times Higher Than Bitcoin’s” Says Pantera’s Noyes
https://www.trustnodes.co...coins-says-panteras-noyes

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Pos2007 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:11:
[...]

...en dat had hierboven dus moeten staan.
Gewoon jaartje vasthouden als dat bitcoin en eth zijn en het is allemaal weer koek en ei.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:55
Cryptocompare update de binance prijzen niet snel genoeg vind ik, klopt niet helemaal 100%.

Iemand ervaring met een goede portofolio voor op de pc?

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 17-02-2018 16:29 ]

• Ypuh
Wat is een mooi prijsje om in te stappen op WTC? Is er nog nieuws/updates/releases de komende maanden.

Staat al een tijdje op mijn verlanglijstje en hij staat nu in het rood. Overall lijkt de koers het meest op een rollercoaster.

• mannowlahn
hahaha tering, wel allemaal lezen he?

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:27:
BITCONNECT ! nog steeds 4 euro waard :D
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/

moet je nagaan hoe dom die mensen zijn, sommige hodlen en denken dat het nog meer waard wordt!! echt gezien op youtube!! echt extreeeeem hardcore domme mensen L O L!
het toppunt van dom BCC hodlen 8)7
Wassa wassa wassa wassuuuup! Bitconneeeeeeeec! Nonononono that's a scam! My wife still doesn't believe in me.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:27:
Ehm... niet alleen dit moment hoor, all time en zonder enige dreiging achter hem. BTC staat met kop en schouders boven al het andere uit en de kans dat’ie die positie af zal staan is ongeveer 0. 😉

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Ligt het aan mij of is kopen op Etherdelta momenteel amper mogelijk? Voor mijn gevoel zijn de orderboeken al dagen niet ge-update?

Bij elke aankoop die ik wil doen krijg ik de melding: You cannot trade this order, someone already traded this order and order book hasn't updated yet.

Meer mensen met dit probleem?

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:36:
[...]

Ehm... niet alleen dit moment hoor, all time en zonder enige dreiging achter hem. BTC staat met kop en schouders boven al het andere uit en de kans dat’ie die positie af zal staan is ongeveer 0. 😉
Dat maakt m nog niet altijd de meest winstgevende though...

• Richh
JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:27:
De meest winstgevende zou ik niet snel zeggen. Maar (imho) wel de meest zekere en stabiele.

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:38:
[...]

De meest winstgevende zou ik niet snel zeggen. Maar (imho) wel de meest zekere en stabiele.
Wrong.

https://gfycat.com/NegativeCarefreeIndianelephant

• MauriceOwns
Iemand ervaring met weekend stortingen via sepa naar Bitstamp?
Komt dit dan maandag pas aan of ook gewoon na een halve dag bijvoorbeeld?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MauriceOwns schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:46:
Met ING komt het pas maandag in de loop van de dag aan

• MauriceOwns
Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:47:
[...]

Met ING komt het pas maandag in de loop van de dag aan
Oke, neem dat dit overal zo is met sepa dan, dan ontkom je denk ik niet aan een broker in de weekenden.

Verwijderd

Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:23:
[...]

RDD, reddcoin? Die op 75 satoshi staat?

Mis ik wat of is dit een shitcoin en gaan jullie op goed geluk?
Ik heb 5000 euro winst gepakt op de RDD in december

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wtf is een Bitair?

Kijk ik bij mijn account bij hitbtc staan er in mijn trading omgeving ineens 110 btca bij.

Helaas niet dezelfde koers als btc. :)

Vliegen die dingen wild in het rond oid? Nog nooit naar gekeken maar heb ze gekocht op de 15de naar het schijnt... Maar 110 stuks, da's 35 cent ofzo. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• JustSys
MauriceOwns schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:46:
Hangt van bank en waar je die hebt aangekocht. Via litebit komen deze er wel door ook in het weekend. Heb gisteren ook geld gestuurd naar mijn kraken account maar staat er nog niet op

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Revain gaat die Lambo Huracan coupe weg geven volgens kucoin mail, actie eindigt de 22e.
Je moet revain tokens kopen op kucoin om mee te doen , en de top 999 kopers krijgen eth.

• HoppyF
MauriceOwns schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:49:
[...]

Oke, neem dat dit overal zo is met sepa dan, dan ontkom je denk ik niet aan een broker in de weekenden.
Daarom willen we ook van banken af die niet eens binnen een paar minuten een bedrag van A naar B kunnen overmaken! Zo jaren 70...... :O

• Crypts
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:09:
[...]

Daarom willen we ook van banken af die niet eens binnen een paar minuten een bedrag van A naar B kunnen overmaken! Zo jaren 70...... :O
Er zijn ook landen waar ze op zaterdag gewoon werken en dus ook betalingen doorzetten. ;)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
[...]

Ripple..problem fixed. :o

• HoppyF
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Er zijn ook landen waar ze op zaterdag gewoon werken en dus ook betalingen doorzetten. ;)
Het is toch belachelijk dat electronisch bankieren niet gewoon 24/7 werkt en dat er geen fatsoenlijke NAW controle is. Ok, er wordt aan gewerkt maar in een tergend langzaam tempo.
Dit is echt niet wat klanten willen maar er wél voor betalen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:57:
Revain gaat die Lambo Huracan coupe weg geven volgens kucoin mail, actie eindigt de 22e.
Je moet revain tokens kopen op kucoin om mee te doen , en de top 999 kopers krijgen eth.
Toch, als er dat soort fratsen uitgehaald moeten worden voor aandacht is er ergens iets goed mis volgens mij.

• HoppyF
Ook lekker
Eerst Coinbase zwart maken omdat je onterecht credit card afschrijvingen dubbel zouden hebben afgeschreven terwijl dat dus niet zo is!
Bedankt VISA.
http://jamescrypto.com/vi...-was-it-really-a-mistake/

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:12:
[...]

Het is toch belachelijk dat electronisch bankieren niet gewoon 24/7 werkt en dat er geen fatsoenlijke NAW controle is. Ok, er wordt aan gewerkt maar in een tergend langzaam tempo.
Dit is echt niet wat klanten willen maar er wél voor betalen.
Ik ben oud genoeg dat ik nog acceptgiro's hebt ingevuld en via de post overschrijvingen heb gedaan en cheques.. je weet wel nl 25 jaar geleden ( en die achterlijke Fransen nu nog steeds maar dat terzijde)

Mij hoor je niet zo snel klagen... ;)

• HoppyF
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:15:
[...]

Ik ben oud genoeg dat ik nog acceptgiro's hebt ingevuld en via de post overschrijvingen heb gedaan en cheques.. je weet wel nl 25 jaar geleden ( en die achterlijke Fransen nu nog steeds maar dat terzijde)

Mij hoor je niet zo snel klagen... ;)
Zo oud ben ik ook!
(kuch... maar ik voel me niet zo oud) ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:15:
Ook lekker
Eerst Coinbase zwart maken omdat je onterecht credit card afschrijvingen dubbel zouden hebben afgeschreven terwijl dat dus niet zo is!
Bedankt VISA.
En mooi hè alleen in cryptoland komen ze meteen met een complottheorie, stelletje paranoïde mafklappers. _O-

• Crypts
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:17:
[...]

Zo oud ben ik ook!
Fuck man... Ik heb gezelschap. ;(
Al vind ik 38 nog niet echt oud. 8)

• mannowlahn
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:15:
Ook lekker
Bedankt VISA.
Sorry maar visa heeft zelf helemaal nergens officieel een statement uitgeven die bovenstaande onderschrijft.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:17:
[...]

Zo oud ben ik ook!
Nou denk daar nog even aan dan, weer geen giro enveloppen in huis, dus eerst die even halen, acceptgirootjes erin en hoppa naar de brievenbus op je fietsje en 2 tot 5 werkdagen wachten. :)

En nu ff de app openen en max 2 dagen wachten...

Tel je zegeningen. :)

• Crypts
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:21:
[...]

Nou denk daar nog even aan dan, weer geen giro enveloppen in huis, dus eerst die even halen, acceptgirootjes erin en hoppa naar de brievenbus op je fietsje en 2 tot 5 werkdagen wachten. :)

En nu ff de app openen en max 2 dagen wachten...

Tel je zegeningen. :)
Ach tegenwoordig verwerken banken nog steeds duizenden en duizenden ac's per week... |:( Het is niet alleen het bankwezen wat het tegenhoudt. 8)7
En nee dat zijn echt niet alleen maar 100 plussers die ze nog gebruiken. :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:23:
[...]

Ach tegenwoordig verwerken banken nog steeds duizenden en duizenden ac's per week... |:( Het is niet alleen het bankwezen wat het tegenhoudt. 8)7
En nee dat zijn echt niet alleen maar 100 plussers die ze nog gebruiken. :P
Hoorde het laatst van een glazenier toen we een oud glas in lood raam op gingen halen in ik meen Laren dat het was. De lokale freule van bijna een eeuw zorgt ervoor dat de lokale Rabo nog steeds het hele cheque systeem in stand moet houden voor haar, weigert ook maar iets online te doen of met pasjes. :+ _/-\o_

• JustSys
In 48hr tijd is BTC 1000$ gestegen hmmm. Toch al in BTC?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:26:
Als je nu alles er in zet ben je net op tijd om de volgende kleine daling mee te maken als je mazzel hebt :+

• Pos2007
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Dan ben je vast heel gelukkig in de liefde? :+
Haha ja hoor! Het is mijn eigen geld gelukkig, ik zou niet eens willen spelen met "ons" geld. De eventuele winst is ook voor mij natuurlijk >:)

Ik had niet verwacht in twee weken rijk te worden, heb tijdens de dip ook niet alles maar snel verkocht. "Komt wel weer goed" werd er steeds gezegd dus daar wachtte ik op. Vind het al redelijk snel weer in de plus staan.
Ik durf het hier bijna niet te zeggen maar een groot deel heb ik in VEN (iets van €3,5- per stuk) gestopt begin januari en die hield mijn portfolio steeds aardig in balans. Tijdens de dip van twee weken geleden hield die het echter ook niet meer maar trekt nu aardig weer in plus. Nog 400 euro en ik sta weer gelijk.

• Richh
Sjonge wat een oude lullen in dit topic, geen wonder dat het zo saai is :+ :+
JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:26:
"Kleine coins stijgen het snelst!!1" echt hoor, de waarde van een munt heeft er geen reet mee te maken zo blijkt wel weer.

Maargoed zoals hier al gezegd is, na 10% stijging komt er altijd een correctie :P

• Crypts
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:26:
[...]

Hoorde het laatst van een glazenier toen we een oud glas in lood raam op gingen halen in ik meen Laren dat het was. De lokale freule van bijna een eeuw zorgt ervoor dat de lokale Rabo nog steeds het hele cheque systeem in stand moet houden voor haar, weigert ook maar iets online te doen of met pasjes. :+ _/-\o_
Hou op schei uit! Het hele Gooi lijkt alles nog steeds zo te willen doen... |:(
Ze kopiëren zelfs de gratis aanvraagenvelopjes zodat het ze geen postzegel kost om nieuwe te ontvangen. :+

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56
Richh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:34:

[...]

"Kleine coins stijgen het snelst!!1" echt hoor, de waarde van een munt heeft er geen reet mee te maken zo blijkt wel weer.

Maargoed zoals hier al gezegd is, na 10% stijging komt er altijd een correctie :P
Mwah, dat laatste is ook zwaar afhankelijk van de coin... en in general valt er in de cheap alt coin casino natuurlijk veel meer te verdienen (of te verliezen -.-)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En bedankt maar weer :)

• HoppyF
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:20:
[...]

Fuck man... Ik heb gezelschap. ;(
Al vind ik 38 nog niet echt oud. 8)
Nou dan had ik je vader kunnen zijn! :P

• RaptorXS
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:43:
[...]

Nou dan had ik je vader kunnen zijn! :P
#MeToo 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik moet toch eens wat serieuzer mijn coins kiezen, zit nu ws voor een week of wat aan dat kutkeffertje vast voor ik daar pas weer quitte speel. :+

@RaptorXS en @HoppyF

Jullie zijn allebei 48 en wonen in de Bible belt? :P

[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 17:49 ]

• Slux
  • Niet online

[...]

Zonder de oude lullen ,zou er alleen maar to the moon, lambo en het rillingen woord ''hodl'' op het forum staan, ohja en VET :+

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Zonder de oude lullen ,zou er alleen maar to the moon, lambo en het rillingen woord ''hodl'' op het forum staan, ohja en VET :+
:')

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
[...]

https://www.abnamro.nl/nl...en/verwerkingstijden.html

Soms heeft Kraken of Coinbase binnen 2 uurtjes al de melding dat het binnen is... maar kraken kan ook wel eens een dag later zijn...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Zonder de oude lullen ,zou er alleen maar to the moon, lambo en het rillingen woord hodl op het forum staan, ohja en VET :+
Ik ben gelukkig niet de enige die een soort plaatsvervangend schaamtegevoel krijgt bij HODL!! :)

En echt hé die verrekte xrp zit nog steeds/alweer tegen mijn sell order van.95 aan te schurken. €.9477 nu. }:| :)

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 17:53 ]

• HoppyF
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:47:
Ik moet toch eens wat serieuzer mijn coins kiezen, zit nu ws voor een week of wat aan dat kutkeffertje vast voor ik daar pas weer quitte speel. :+

@RaptorXS en @HoppyF

Jullie zijn allebei 48 en wonen in de Bible belt? :P
Ouder, maar de Bible belt klopt! _/-\o_

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
[...]

(y) (y) (y)

[ Voor 47% gewijzigd door H6nsvV379 op 17-02-2018 17:57 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:55:
[...]

Ouder, maar de Bible belt klopt! _/-\o_
Hehe ik woon er net tegenaan dus herken het. :P

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
De slimste Nederlanders wonen in België.

• Crypts
[...]

VEN! |:(
Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:50:
Ik ben gelukkig niet de enige die een soort plaatsvervangend schaamtegevoel krijgt bij HODL!! :)
Oh nee hoor, ondanks dat ik de helft jonger ben heb ik daar ook last van. :+

[ Voor 35% gewijzigd door Crypts op 17-02-2018 18:01 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Laat die zgn “ouwe lullen” maar lekker toestromen. Ik hekel de stoffige acceptgiro generatie die boven op hun geld zitten en bij hun pensioengerechtigde leeftijd er op terugkijken dat de droom nooit tot werkelijkheid is gekomen. Nee, nooit iets ondernomen en gedacht met hardwerken in loondienst rijk te gaan worden. (Er zijn altijd uitzonderingen) Gewoon lekker met je tijd mee blijven bewegen en er zelf iets van durven maken, dat waardeer ik zeer...zeker als je 50+ bent momenteel.

Daarbij... het houd de gesprekken op niveau, en dan horen/lezen we ook eens wat anders dan lambo en hoeren zoals je al noemt.

• mannowlahn
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Laat die zgn “ouwe lullen” maar lekker toestromen. Ik hekel de stoffige acceptgiro generatie die boven op hun geld zitten en bij hun pensioengerechtigde leeftijd er op terugkijken dat de droom nooit tot werkelijkheid is gekomen. Nee, nooit iets ondernomen en gedacht met hardwerken in loondienst rijk te gaan worden. (Er zijn altijd uitzonderingen) Gewoon lekker met je tijd mee blijven bewegen en er zelf iets van durven maken, dat waardeer ik zeer...zeker als je 50+ bent momenteel.

Daarbij... het houd de gesprekken op niveau, en dan horen/lezen we ook eens wat anders dan lambo en hoeren zoals je al noemt.
haha na partfyflock en nu.jij dacht ik de bodem van mentaal uitgedaagden wel te hebben meegemaakt, maar als ik dan 'when lambo?', 'when moon?' en hodl zie ben ik bereid dat te heroverwegen. Of komen die termen van mensen die de engelse taal gewoon niet machtig zijn, dan neem ik het terug.

• RaptorXS
[...]

Feit is dat de 50+ generatie, waaronder ikkes, bakken met geld heeft.
En had het geluk om al een paar jaar geleden te beginnen met crypto's ondanks dat men mij uitlachtte
op verjaardagen. Iets met gebakken lucht ;)

• mannowlahn
RaptorXS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:05:
[...]

En had het geluk om al een paar jaar geleden te beginnen met crypto's ondanks dat men mij uitlachtte
In hindsight he ;) Ik zelf met 18 jaar professionele IT ervaring zit er ook pas recentelijk in, dus wat dat betreft petje af voor jou. Heb het altijd tegen gehouden omdat ik niet van gokken hou, maar zie nu in dat crypto /blockchain veel meer dan dat aan het worden is.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56
[...]

Man man man, alsof iedereen rijk wil worden door wat met crypto te doen. Sowieso kan je ipv bitcoin net zo goed roulette gaan spelen. En als je het over ondernemende mensen hebt, als je het nou hebt over mensen die voor $1 (of $100 for that matter) zijn ingestapt... maar dat geldt inmiddels ook niet meer. Hoewel het zomaar zou kunnen dat het toekomstig rendement even groot is, who knows. In feite is het allemaal niks waard en betalen we dik geld voor crap die in werkelijkheid niks waard is. Het is een soort van digitaal gokken, snap niet waarom daar waardering voor moet zijn. Ik zou zelf liever op een pensioen inzetten denk ik.

• mannowlahn
Snowdog schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:07:
[...]

Man man man, alsof iedereen rijk wil worden door wat met crypto te doen. Sowieso kan je ipv bitcoin net zo goed roulette gaan spelen. En als je het over ondernemende mensen hebt, als je het nou hebt over mensen die voor $1 (of $100 for that matter) zijn ingestapt... maar dat geldt inmiddels ook niet meer. Hoewel het zomaar zou kunnen dat het toekomstig rendement even groot is, who knows. In feite is het allemaal niks waard en betalen we dik geld voor crap die in werkelijkheid niks waard is. Het is een soort van digitaal gokken, snap niet waarom daar waardering voor moet zijn. Ik zou zelf liever op een pensioen inzetten denk ik.
nou ik zou liever juist mijn geld op crypto zetten dan pensioen. Ik moet nog 35 jaar werken maar ik zie het er maar somber in hoor tegen die tijd. daarom ben ik er nu hee bewust mee bezig, aflossingsvrije hypo omgezet naar 100% aflossen, tussentijds aflossen en nu deze wereld ingestapt. Ik heb het gevoel dat het vertrouwen op het komt wel goed met dat pensioentje mij veel eigenlijk meer stres geeft.

• Slux
  • Niet online
[...]

Pas maar op want voor je het weet hoor je ook bij de oude lullen die niet zo lulde zoals jij nu lult :+

ik wenste vroeger altijd dat de tijd sneller ging, en mijn oma altijd maar zeggen, pas op waar je voor wenst want tijd haalt je sneller in dan je denkt, en gelijk had ze :'(

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:37
ach het jong en oud gedoe kan je in een goed verhaal samenvatten

er lopen twee stieren boven op een heuvel vader en zoon,zegt de zoon ineens pa er lopen koeien onderaan de heuvel laten we er snel heen lopen en er 1 een beurt geven,waarop zijn vader zegt weet je wat we doen zoon we lopen rustig de heuvel af en we geven ze allemaal een beurt

• Crypts
[...]

Volgens mij hebben we hier iig een stereotype ac gebruiker: Geboortedatum 6 juni 1912

Wel hip taalgebruik ouwe! :+

• JustSys
[...]

Je kan nog altijd op tijd uitstappen dus een groot verlies zal het niet worden. Heb jij wel eens in crypto gehandeld

• HoppyF
[...]

Ik ben ook 50+, bakken geld is overdreven maar het is wel zo dat de meeste 50+ ers het niet zo slecht hebben. Echter een groot deel van die groep is niet opgegroeid met IT hoewel de grens naar boven toe wel opschuift. Ik heb jarenlang in de IT gewerkt dus ben er wel mee opgegroeid.
Niet zoals de huidige generatie maar wel eerst in de electronica en later IT en software.
Ik ben niet jaren geleden al in crypto gestapt, had ik wel kunnen doen maar toen had ik andere prioriteiten dus is dat blijven liggen.
Nu pak ik het wel op maar wel voorzichtig want dit is toch allemaal wat anders dan ooit ervoor.

Verwijderd

[...]

Definieer bakken met geld
Pagina: 1 ... 67 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!