Sentiment kan je beïnvloeden, vraag maar aan de VenboysNopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:23:
[...]
RDD, reddcoin? Die op 75 satoshi staat?
Mis ik wat of is dit een shitcoin en gaan jullie op goed geluk?
Begrijp met niet verkeerd, heb in de afgelopen maand 2000% winst behaald op m'n 45 dollar investering met shitcoinsVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:24:
[...]
Sentiment kan je beïnvloeden, vraag maar aan de Venboys
M'n long term zit maar op 11%.
Probeer het alleen te begrijpen.
Ik zit met veel te veel in verge, zodra we de 11/12 cent halen haal ik er een flink deel uit. Laat de rest wel gewoon staan maar even wat beter verdelen.zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:54:
Straks de USA ook nog wat in verge pompen en we halen de 12 cent. Dan wegwezen.
Zero.
Ah, heb nu eindelijk mijn 192 lumen kunnen verkopen (daar zat eerst een minimum limiet op). 73 euro in de pocket (toch mooi na een investering van 7 euro anderhalf jaar terug). Helaas te laat gezien het nu een beetje laag staat. Maar beter dan niks (want ik kon er anders niks mee, tenzij ik bij kocht).Steefmeister schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:05:
XLM > EURO trading vanaf nu mogelijk op kraken
Verwijderd
ik begreep je in die zin, vind het prima als er sentiment gecreëerd word, prima percentages :):):)Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Begrijp met niet verkeerd, heb in de afgelopen maand 2000% winst behaald op m'n 45 dollar investering met shitcoins
M'n long term zit maar op 11%.
Probeer het alleen te begrijpen.
Dus nu koop je weer 10 coins voor 7 euro? Heb je over 1.5 jaar toch mooi rendementBLACKfm schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Ah, heb nu eindelijk mijn 192 lumen kunnen verkopen (daar zat eerst een minimum limiet op). 73 euro in de pocket (toch mooi na een investering van 7 euro anderhalf jaar terug). Helaas te laat gezien het nu een beetje laag staat. Maar beter dan niks (want ik kon er anders niks mee, tenzij ik bij kocht).
Verwijderd
Je zult zien dat ie dit jaar wel een paar keer over de kop gaat nog.Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Maar idd reddcoin ja
Ik zou alleen in een social media coin investeren als je er zelf helemala achter staat. als je fan bent van social media ofso anders nooit doen als je het allemaal niet boeitNopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:23:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 13:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als resultaat uit het verleden zo werkt wel jaNopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Dus nu koop je weer 10 coins voor 7 euro? Heb je over 1.5 jaar toch mooi rendement
Verwijderd
Ik vind het juist wel mooi. Dat sommigen superveel research doet en de potentie van bepaalde crypto's tot op de bodem uitzoekt, partnerships volgt en alle stappen. Alles uitpluizen en zo zorgvuldig mogelijk de serieuze projecten denken uit te kiezen.
En dan doet " die shitcoin Verge" ineens 40% in 24 uur uit het niets. Machtig
We blijven toch er dicht bij de 11k BTC zitten.. Leuke tijd
En nog heeft denk ik 99% van de mensen die de shitcoin XVG hebben verlies omdat ze XVG een tijdje geleden hebben gekocht toen die nog hoger stondVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:35:
Ik vind het juist wel mooi. Dat sommigen superveel research doet en de potentie van bepaalde crypto's tot op de bodem uitzoekt, partnerships volgt en alle stappen. Alles uitpluizen en zo zorgvuldig mogelijk de serieuze projecten denken uit te kiezen.
ben benieuwd wat die 3 chinese teams gaan brengen als het gebundeld gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:35:
Kijken hoe ARK zich verhoudt hiertegenover
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 13:40 ]
Verwacht je niet dat XLM juist nog gaat stijgen? BTC is hard gestegen en meestal komt de stijging van XLM later als BTC wat meer stabiliseert. Ik houd m'n XLM vast (die heb ik gratis gekregen als airdrop)BLACKfm schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Ah, heb nu eindelijk mijn 192 lumen kunnen verkopen (daar zat eerst een minimum limiet op). 73 euro in de pocket (toch mooi na een investering van 7 euro anderhalf jaar terug). Helaas te laat gezien het nu een beetje laag staat. Maar beter dan niks (want ik kon er anders niks mee, tenzij ik bij kocht).
Zou me niks verbazen dat er op zondag een dip komt. #glazenbol#AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:41:
Zou me niks verbazen dat we 11k nog halen voor het zondag is.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Inderdaad.Dacuuu schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:47:
Zo! De ripple raket is ook weer opgestegen.
Kan niet op vandaag....
Misschien gaat ie weer over de € 1.
-1% tov gisteren, serieuze raket...Dacuuu schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:47:
Zo! De ripple raket is ook weer opgestegen.
Verwijderd
Dat geld voor de meeste coins... Ben geen fan van verge ofzo, maar iedereen die voor de correctie aankopen heeft gedaan staat denk ik nog in de min. Uitzonderingen daargelaten.aaaido schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:39:
[...]
En nog heeft denk ik 99% van de mensen die de shitcoin XVG hebben verlies omdat ze XVG een tijdje geleden hebben gekocht toen die nog hoger stond
misschien even je internetverbinding checken
Kijk niet alleen naar de prijs in BTC maar ook naar het volume.
Deze schiet plotseling omhoog na 13:25.
XRP dus.
Misschien even de prijs in satoshi checken, beste shiller. XRP doet het ok, maar een raket is nog wel iets anders.RideWithUz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:52:
[...]
misschien even je internetverbinding checken
[ Voor 10% gewijzigd door TomTorquay op 17-02-2018 13:54 ]
Hooguit zo’n “DREFT” flesraketTomTorquay schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Misschien even de prijs in satoshi checken, beste shiller. XRP doet het ok, maar een raket is nog wel iets anders.
Hij volgt gewoon btc weer, as usual.TomTorquay schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Misschien even de prijs in satoshi checken, beste shiller. XRP doet het ok, maar een raket is nog wel iets anders.
[Edit] Oh wacht nu niet meer, btc "zakt" en xrp blijft nog ff stijgen. Zal niet lang duren ws.
[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 13:57 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ook best, als ie maar op de schuur land
Zero.
Hahaha...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://www.legalgambling...latform-to-support-verge/Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:35:
https://steemit.com/crypt...2us-for-microtransactions
https://steemit.com/xvg/@blbtheman/dq8wlr35
[ Voor 12% gewijzigd door wehave op 17-02-2018 14:01 ]
Klopt inderdaad niet.Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Hij volgt gewoon btc weer, as usual.
[Edit] Oh wacht nu niet meer, btc "zakt" en xrp blijft nog ff stijgen. Zal niet lang duren ws.
XRP reageert toch anders dan andere alt coins.
https://coinlib.io/compare/2018-02-01/BTC/XRP
Is alweer bijgetrokken, zit meestal toch een vertraging in aangezien hij reageert op btc. Als er geen nieuws is, reageert xrp bijna identiek aan btc. Niet altijd uiteraard.HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Klopt inderdaad niet.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja, wat een enorm verschil zegHoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Klopt inderdaad niet.
Ik zie gewoon twee min of meer gelijklopende trends
Maar als je nu alles van ETH naar BTC omzet, kost het je dan niet heel veel voor t omzetten zelf al, omda ETH lager tov BTC staat?Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Als je dat eerste van jezelf weet stel jezelf dan ook de vraag waarom je persé in het eth paar wil handelen? Deze discussie is al heel vaak voorbij gekomen maar in het kort loop je hiermee nog een extra valuta risico. Kan leuk uitpakken als eth een snelle stijging doormaakt maar bij een daling krijg je dus wat je nu hebt...
Doorgaans heeft handelen in eth paren erg weinig voordelen tov btc. Koers is soms iets gunstiger echter:
- extra valuta risico op exchanges die geen eth/fiat bieden.
- extra omrekenslag.
- eth kan prijzig zijn om over te zetten.
- volumes doorgaans kleiner dan btc paren.
Dus waarom?
Verwijderd
Ok. Dus niet uit het niets. Verge heeft gewoon een slecht imago bij sommigen maar timmerd lekker aan z'n eigen weg.
Zou het mooi vinden als het echt tegen alle verwachtingen een top 5 crypto wordt, wat zullen een aantal mensen zich daar flink aan ergeren haha
Voor de liefhebbers van cijfers en de huidige koersen:
https://www.moonstats.com/
Ik vind deze wel mooi en overzichtelijk.
Sorteren gaan snel en je kunt nu ook per 1h, 24h , 7d overzichten krijgen.
Gainers en Fallers is erbij gekomen.
Prijzen in Euro's USD of wat je wilt.
Dan kijk je toch even of je in een alt kan stappen en zet je die om naar btc? Beetje creatief zijn he?Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:04:
[...]
Maar als je nu alles van ETH naar BTC omzet, kost het je dan niet heel veel voor t omzetten zelf al, omda ETH lager tov BTC staat?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Thanks.HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:06:
Echt mn favo site op dit moment. Mis alleen een dashboard functie, dus bijv 4-8 coins op 1 pagina voor op mn tv. Helaas ondersteund chromecast geen splitHoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:06:
Is alweer 15 min aan het zakken mateVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:07:
Ripple on the rise! All aboard!
Nog steeds vind ik het sterk overtrokken het afrekenen van Verge XVG op een datum die gemist is.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:05:
[...]
Ok. Dus niet uit het niets. Verge heeft gewoon een slecht imago bij sommigen maar timmerd lekker aan z'n eigen weg.
Zou het mooi vinden als het echt tegen alle verwachtingen een top 5 crypto wordt, wat zullen een aantal mensen zich daar flink aan ergeren haha
Een kleine afstraffing was misschien nog te rechtvaardigen maar om de hele tent tot de grond toe af te branden slaat eigenlijk nergens op.
Zoals overal is een imago snel te beschadigen en moeilijk te herstellen.
ok , dus als btc binnen een dag van 12k naar 20k gaat en XRP van 1,2 naar 1,8 mag je XRP geen raket noemen ?TomTorquay schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:53:
[...]
ok btc een grotere raket , maar beide gaan ze de lucht in , heeft niets met shillen te maken
Verwijderd
Handige site. Ik gebruik zelf altijd www.livecoinwatch.comHoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:06:
Aan de andere kant hebben ze wel er van geleerd heb ik het gevoel ,zijn veel opener met informatie ook.HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:09:
[...]
Nog steeds vind ik het sterk overtrokken het afrekenen van Verge XVG op een datum die gemist is.
Een kleine afstraffing was misschien nog te rechtvaardigen maar om de hele tent tot de grond toe af te branden slaat eigenlijk nergens op.
laat ze er maar voor vechten.
Verwijderd
Klopt wel beetje, de datum is meerdere keren opgeschoven, gemist en uiteindelijk en overhaaste release met erg veel kinderfouten. Ze hebben het zelf erg gehyped, en die fout ligt bij verge zelf vind ik.HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:09:
[...]
Nog steeds vind ik het sterk overtrokken het afrekenen van Verge XVG op een datum die gemist is.
Met als resultaat een hoop serieuze mensen die er uit zijn gestapt.
Mooi om te zien dat ze ondanks alles gewoon stug doorgaan.
Nice ja, lekker simpel.HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:06:
Verwijderd
Inderdaad. Als ze de kop er even voor gooien hebben ze zeker nog mooie vooruitzichten. Die coin is echt gewoon bijna kapot gehyped.wehave schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:11:
[...]
Aan de andere kant hebben ze wel er van geleerd heb ik het gevoel ,zijn veel opener met informatie ook.
laat ze er maar voor vechten.
Die is inderdaad ook mooi.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:10:
[...]
Handige site. Ik gebruik zelf altijd www.livecoinwatch.com
In dat geval zijn 80% van de coins raketten... Maar we zijn vandaag niet van 12k naar 20k gegaan.RideWithUz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:09:
[...]
ok , dus als btc binnen een dag van 12k naar 20k gaat en XRP van 1,2 naar 1,8 mag je XRP geen raket noemen ?![]()
ok btc een grotere raket , maar beide gaan ze de lucht in , heeft niets met shillen te maken
ICX, Lend, Aion, Bread, QSP,... Allemaal beter dan XRP nu. Dat cherry picking begint hier trieste vormen aan te nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 17-02-2018 14:18 ]
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:09:
[...]
Zie de mogelijkheden, als je vind dat het overdreven was dan is XVG dus nu lekker goedkoop?
[EDIT]
Was eigenlijk voor HoppyF bedoeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 17-02-2018 14:21 ]
Ik heb geen idee. Paar keer xvg gehad en meestal met kleine winstjes kunnen verkopen soms na veel geduld. Ik snap niets van dat ding, dan zakt ie spontaan weer om vervolgens na een poos om volledig onbekende redenen (voor mij iig) te gaan stijgen.Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:20:
[...]
Zie de mogelijkheden, als je vind dat het overdreven was dan is XVG dus nu lekker goedkoop?
Ik heb er geen gevoel bij, en waag me er dan ook niet meer aan eigenlijk.
[Edit] oh okay dan was deze lekker ook niet voor jou bedoeld.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 14:25 ]
Heb VEN 3 dagen geleden gekocht en sta 20% in de plus, mij hoor je niet klagen
Net een blog gepubliceerd over een project die op Lisk gebouwd gaat worden, van Nederlandse makelij: https://lisk.support/proj...iew-with-the-moosty-team/
Hmm, ik gisteren en eergisteren...Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:29:
[...]
Maar de mensen die geld verliezen met pumps proberen ook bewust het geld van anderen af te nemen, alleen lukt het in hun geval dan niet.wally228 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:03:
[...]
als iemand bewust uw geld afneemt door u te misleiden dan wordt je gebruikt
https://bitfalls.com/2018/01/12/anatomy-pump-dump-group/#
Als je blindelings meedoet aan pumpgroepen heb je naar mijn mening geen recht om vervolgens slachtoffer te gaan spelen als het backfired.
@Verwijderd
Sympathieke intenties, maar ik denk dat waarschuwen geen zin heeft.
Als je stelselmatig meedoet aan een pumpgroep en verwacht dat je 10%/20%30% of nog meer winst gaat maken, dan ben je naïef en dan heb je geen idee waarin je investeert. Niemand gaat je zulke winsten op een presenteerplaatje aanreiken: if it sounds too good to be true, it usually is. Je kunt die mensen zo vaak waarschuwen als je wilt, maar ze zullen voor dat soort scams blijven vallen aangezien ze niet begrijpen waarin ze investeren.
Neem als voorbeeld BitConnect: mensen zijn er maandenlang voor gewaarschuwd dat het een scam was, omdat zo’n hoog rendement niet in stand gehouden kon worden. Weinig mensen hebben zich daar wat van aangetrokken, om vervolgens als de ballon knapt het slachtoffer te gaan spelen. Dan hoop je dat die mensen hun les hebben geleerd, maar nee: veel mensen die in BitConnect hadden geïnvesteerd zijn vervolgens ingestapt op Davorcoin/LendConnect etc.
Cryptocurrencies kopen is erg laagdrempelig, met als gevolg dat mensen die er totaal geen verstand van hebben in gaan investeren. Die mensen hebben succesverhalen gehoord in de media of van bekenden en zij stappen in en hopen/verwachten een zelfde soort scenario waarin ze slapend rijk worden. Die hebzucht en naïviteit in combinatie met geen verstand hebben in hetgeen waarin je investeert is een gouden combinatie om geld te verliezen. Waarschuwen verandert daar imo weinig aan, ook al doe je het met de goede bedoelingen.
Misschien even een daily update doen voortaan: "What Would Flagg Do [so smart people can do the opposite]".Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:32:
[...]
Hmm, ik gisteren en eergisteren...Maar ja had ook gezegd dat ik VEN vakkundig de nek om zou draaien, en da's gelukt blijkbaar.
![]()
4 dagen geleden en 40% plus, word ik ook wel vrolijk van ja. Inmiddels 30% van mn portfolio VEN, ga ervan uit dat die tov BTC nog wel stijgt dus dan pak je 2 stijgingen mee. Verder gewoon HODL.Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:29:
[...]
Overigens heb ik m'n VEN grotendeels (50/50) op de piek weten te verkopen en goedkoper terug weten te kopen. Heb nog een paar extra buy orders staan omdat ik nog wel wat kansen zie voor de 26e en dan niet met lege handen wil staan.
Bij .95€ verkoop ik een beetje xrp.Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:42:
[...]
Misschien even een daily update doen voortaan: "What Would Flagg Do [so smart people can do the opposite]".
Verwijderd
Aanpakken, zal eens paar mensen doorgeven en die bonus opstrijkenVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:24:
Ik zie steeds meer Pump and Dumps verschijnen. Helaas stappen veel nieuwe mensen hier in. Ik wil ze waarschuwen! http://lifeofcrypto.nl/cftc-pump-and-dump/ De CFTC zijn wel bazen, soort beschermers van crypto (tenminste nu nog wel)
Wanneer is de eerstkomende Lambo-meeting?
Stond net bij gatehub op .9497€
En ging toen weer dalen..
dat ripple bashen ook , fijn weekendTomTorquay schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:16:
[...]
In dat geval zijn 80% van de coins raketten... Maar we zijn vandaag niet van 12k naar 20k gegaan.
ICX, Lend, Aion, Bread, QSP,... Allemaal beter dan XRP nu. Dat cherry picking begint hier trieste vormen aan te nemen.
Lekkere koers, genieten.
MAAR ik kom wederom niet in bittrex door die kut 2fa code.. meerdere devices geprobeerd, jullie nog tips?
MAAR ik kom wederom niet in bittrex door die kut 2fa code.. meerdere devices geprobeerd, jullie nog tips?
Als het een achterwielaangedreven met middenmotor sportwagen (soort Lamborghini dusTon Hasselt schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:47:
Wanneer is de eerstkomende Lambo-meeting?
[Edit] .9481
WHAHAHAHA ik krijg opeens een random mail van Cucoin ''win a lamborghini contest''
-1
fokking spammers
-1
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 14:56 ]
Ondanks die lage fees van Binance, verdienen ze gezien de volumes volgens mij nog net zoveel als voor de black out.
Neem aan dat je wel gewoon een Kucoin account hebt dan?A87 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:55:
WHAHAHAHA ik krijg opeens een random mail van Cucoin ''win a lamborghini contest''
-1fokking spammers
Wel stom van die winacties, alleen mensen die ook zo al geld hadden voor een lambo kunnen m winnen...
zal xrp vandaag wel door de 1 euro gaan schieten?
Alleen als Bitcoin blijft stijgen.Johnfok schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:58:
Nee want @Flagg ging verkopen op 0.95 dus dar komt hij net niet aan.Johnfok schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:58:
Verwijderd
Niet helemaal uit het niets, best wel een dikke samenwerking dit, met de wereldleider in mobiele games.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:35:
http://lifeofcrypto.nl/verge-samenwerking-com2us/
Vraag me alleen af hoeveel spelers daadwerkelijk VERGE gaan gebruiken voor de "ingame" items.
.9474mark-k schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:59:
[...]
Nee want @Flagg ging verkopen op 0.95 dus dar komt hij net niet aan.
absoluut niet nooit gehadmark-k schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:58:
[...]
Neem aan dat je wel gewoon een Kucoin account hebt dan?
Wel stom van die winacties, alleen mensen die ook zo al geld hadden voor een lambo kunnen m winnen...
Ik kom wederom niet in bittrex door die kut 2fa code.. meerdere devices geprobeerd, jullie nog tips?
Verwijderd
Heb je je klok wel gesynchroniseerd?PHPResource schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:04:
Ik kom wederom niet in bittrex door die kut 2fa code.. meerdere devices geprobeerd, jullie nog tips?
miscihen een tijdje wachten er meePHPResource schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:04:
Zie je het echt als bashen? Er wordt hier regelmatig nogal overdreven vind ik. Ik volg de koersen niet erg nauwlettend, maar af en toe zie ik hier reacties voorbij komen waarin wordt aangegeven dat coin X hartstikke hard aan het stijgen is. Als ik vervolgens ga kijken naar de koersen blijkt het om een stijging van een paar procent te gaan..
Ook zie ik hier tijdens correcties reacties voorbij komen waarin wordt geclaimd dat *random altcoin* zich goed staande houdt ten opzichte van de dalende bitcoin. Als je de koersen vervolgens vergelijkt blijkt het vaak dat *random altcoin* harder is gedaald dan bitcoin zelf en dat je dus beter af was met bitcoin in je portfolio.
Ach da's een beetje wishfull thinking. Doet iedereen wel eens, als je daar al moeite mee hebt.Bmfd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:11:
[...]
Zie je het echt als bashen? Er wordt hier regelmatig nogal overdreven vind ik. Ik volg de koersen niet erg nauwlettend, maar af en toe zie ik hier reacties voorbij komen waarin wordt aangegeven dat coin X hartstikke hard aan het stijgen is. Als ik vervolgens ga kijken naar de koersen blijkt het om een stijging van een paar procent te gaan..
Ook zie ik hier tijdens correcties reacties voorbij komen waarin wordt geclaimd dat *random altcoin* zich goed staande houdt ten opzichte van de dalende bitcoin. Als je de koersen vervolgens vergelijkt blijkt het vaak dat *random altcoin* harder is gedaald dan bitcoin zelf en dat je dus beter af was met bitcoin in je portfolio.
Ik hoop dat mensen mij willen helpen. Komt wss knullig over op jullie, maar snap ff niet hoe jullie in fiat gaan vanuit Binance
IK heb net VEN leuk verkocht met ETH pair, lijkt alsof ik er in $ niks mee op ben geschoten.
IK heb net VEN leuk verkocht met ETH pair, lijkt alsof ik er in $ niks mee op ben geschoten.
Verwijderd
Wist niet dat Verge nog levend was.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:00:
[...]
Niet helemaal uit het niets, best wel een dikke samenwerking dit, met de wereldleider in mobiele games.
http://lifeofcrypto.nl/verge-samenwerking-com2us/
Vraag me alleen af hoeveel spelers daadwerkelijk VERGE gaan gebruiken voor de "ingame" items.
Hoe zit dat ook alweer met de supply en de devs?
Sync je tijd eens van je telefoon.PHPResource schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:04:
Ik heb er geen moeite mee, ook al zie ik de toegevoegde waarde er niet van in. Het ging mij er meer om dat de opmerking van @TomTorquay geassocieerd wordt met bashen, terwijl ik niet echt vind dat je het als bashen kunt zien.Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Ach da's een beetje wishfull thinking. Doet iedereen wel eens, als je daar al moeite mee hebt.
Jep weer verkocht.Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:19:
ICX dropt weer als een baksteen.
En hij vindt van wel...Bmfd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:23:
[...]
Ik heb er geen moeite mee, ook al zie ik de toegevoegde waarde er niet van in. Het ging mij er meer om dat de opmerking van @TomTorquay geassocieerd wordt met bashen, terwijl ik niet echt vind dat je het als bashen kunt zien.
Nou mooi dat dat ook weer uit de lucht is. Dacht even dat er weer zo'n nutteloze internet discussie gestart zou worden rondom semantiek.
Had ook wat plukjes verkocht gedurende de stijging. Jammer dat 1 van de sell orders niet doorging op 1 satoshi (!!) om vervolgens weer 8-9% te droppen.
Ik wacht nog ff met terugkopen. ICX blijft zeker in mijn PF, maar is ook een leuke coin om mee te traden.
Hartstikke bedankt! Het is mede gelukt dankzij het orakel T-imoVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:26:
[...]
ga naar instellingen, tijdcorrectie voor codes en dan syncen
Vreemd. Ik had die mail ook, maar heb wel gewoon een account.
Dat komt omdat VEN wel is gestegen tov BTC maar tov ETH is gedaald en ETH in USDT ook is gedaaldplus je fees moet je meerekenen.Goh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:22:
Ik hoop dat mensen mij willen helpen. Komt wss knullig over op jullie, maar snap ff niet hoe jullie in fiat gaan vanuit Binance
Trading pairs...
Verge geen 12 cent vandaag denk ik...verkeerd gegokt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daarom trade ik alleen maar in EUR pairs, en de overige pairs trade ik alleen om meer BTC/ETH te krijgen maar voor mij met daytraden, werkt het voor geen meter in andere pairs dan EUR.
Mooi!PHPResource schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Hartstikke bedankt! Het is mede gelukt dankzij het orakel T-imo
12 euro cent of dollar cent?zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:34:
Verge geen 12 cent vandaag denk ik...verkeerd gegokt
Beiden veel te veel want Verge stond op ongeveer 5,5 euro cent.
Opeens naar 12 cent zou wel heel vreemd zijn.
Dat is net zoiets als de Postcodeloterij straatprijs winnen, zeeeeer kleine kans.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!