[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.008 views

Onderwerpen

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Ik ken voornamelijk mensen die wilden instappen maar met kerst in het vooruitzicht dat uitgesteld hebben, vervolgens worden crypto's volledig gebasht in de media en zijn de geluiden nu weer overwegend positief. Ik wil niet al te positief zijn maar volgens mij is er nog plek voor heeeeeeeeeel veel schaapjes in de crypto markt. :)
De hele cryptomarkt staat nog maar in de kinderschoenen zelfs.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:14:
[...]

In december is iedereen en zijn moeder (schoenenpoetser) ingestapt. Er zijn onvoldoende "fools" meer om de koers nog boven de december-koers te drukken.
Ook al zou Bitcoin zelf niet in waarde stijgen, dan nog zal de prijs t.o.v. van fiat stijgen -vermoed ik- omdat de dollar zeer grote inflatie voor zijn kiezen krijgt. En de Euro ook. Er is zoveel geld de economie in gepompt, dat gaat echt nog een groot effect hebben op de prijs van goederen, en ook Bitcoin. Alleen dat klinkt al als een goed argument om spaargeld wat je de komende paar jaar niet nodig hebt te investeren, in goud of bijv crypto (als je er enig vertrouwen in hebt). De aandelenmarkt is ook voor een groot deel gegroeid door gratis geld vanuit het niks, dus die zie ik ook wel nog grote klappen krijgen.

Zolang Bitcoin nog blijft bewijzen dat het werkt en veilig is, dan zie ik nog genoeg 'fools' in de wereld, zeker als de economie ons gaat vertellen dat er iets niet goed zit. Ik ben zeker geen financieel expert, maar dat is wel wat ik denk geleerd te hebben door mijn interesse in het onderwerp en 'onderzoek doen' naar de staat van de economie en de wereld van Bitcoin.

Ik heb helaas ook geen glazen bol dus ook ik ben zeker niet all-in :P

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Universa UTN-P is vandaag ook op CMC terug te vinden, voor wie deze heeft

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
En het gaat economisch erg goed in veel landen (veel landen ook niet maar dat ter zijde) en mensen willen rendement op hun money. Ik zie zeker nog wel potentieel voor flinke groei, mits er niet al te veel gezeur meer komt vanuit overheden over verbieden, veel hogere belastingen oid.

• tias86
Marketcap to the moon!!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Het gaat weer lekker. Ongelooflijk hoe snel zoiets kan dalen en stijgen.
Als je voor 5000$ een BTC had gekocht, had je mooi met de stijging gezeten.

Nadeel is alleen: bij daling durven mensen niet te kopen. Bij stijging gaan ze kopen maar ben je al eigenlijk te laat.

Kortom: steeds iets inleggen bij daling is de beste strategie.

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01-2025
<knip> Dat hoort hier: Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]

[ Voor 73% gewijzigd door Grotman op 17-02-2018 10:35 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:40

CyBeRSPiN

sinds 2001

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:30:
En het gaat economisch erg goed in veel landen (veel landen ook niet maar dat ter zijde) en mensen willen rendement op hun money. Ik zie zeker nog wel potentieel voor flinke groei, mits er niet al te veel gezeur meer komt vanuit overheden over verbieden, veel hogere belastingen oid.
Ik hoop dat BTC het nieuwe goud wordt waar men naar vlucht als de (onvermijdelijke) recessie ooit in gaat zetten :P

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:24:
[...]

Dit. De metselaar en de groenteboer op de hoek zijn met een paar honderd euro ingestapt.
Kijk liever naar de grote jongens die de markt beheersen en echt kunnen beinvloeden.

Die BTC gaat nog wel ver over de 20K dit jaar.
Dan is het nog steeds een mooi instapmomentje -_^

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:14:
[...]

In december is iedereen en zijn moeder (schoenenpoetser) ingestapt. Er zijn onvoldoende "fools" meer om de koers nog boven de december-koers te drukken.
Wanneer ben jij en je moeder (schoenenpoetster) ingestapt?
Maw, er is meen ik nog voldoende potentieel.

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:32:
Het gaat weer lekker. Ongelooflijk hoe snel zoiets kan dalen en stijgen.
Als je voor 5000$ een BTC had gekocht, had je mooi met de stijging gezeten.

Nadeel is alleen: bij daling durven mensen niet te kopen. Bij stijging gaan ze kopen maar ben je al eigenlijk te laat.

Kortom: steeds iets inleggen bij daling is de beste strategie.
Dank voor deze super analyse

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Je hebt al antwoord gekregen maar wil het niet zien, eth is tov btc gedaald of btc is tov eth gestegen, maar net hoe je het wil bekijken. Dat je op winst in fiat staat is omdat beiden zijn gestegen tov fiat. :)
Ik ben soms een held in te lastig denken.
Waar ik nog wel mee blijf zitten is, met een dalende ETH, zou het dus slimmer zijn om de TRX direct met BTC te handelen?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Wanneer ben jij en je moeder (schoenenpoetster) ingestapt?
Maw, er is meen ik nog voldoende potentieel.
Vorig jaar juni en toen te snel weer uitgestapt op 500 euro winst.

Maar je bent dus met me eens dat het gewoon dit is:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Greater_fool_theor

En ik denk dat de grootste hype geweest is. Vandaar mijn verwachting. Just my 2 cents.

• tias86
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:37:
[...]

En ik denk dat de grootste hype geweest is. Vandaar mijn verwachting. Just my 2 cents.
In andere woorden je 500 euro winst had 15000euro winst kunnen zijn en nu baal je? En daarom denk je dat de hype over is.?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Iemand die vandaag in verge gaat?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• radiance2012
  • Laatst online: 16-01-2025
Na een maandje ff niet naar de koersen te hebben gekeken gaat alles weer ok zo lijkt het ...

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Yes, je greater, fool theory omarm ik
Daar zitten mijn winsten zolang ééa nog duurt.

Toch denk ik, dat het aantal instappers/inleggers pas op 0,0001% zit.
Dat adoptie en vertrouwen nog stabiliseren gaat.

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025

KoudeAardbei

Moderator

Net 300 dollar aan verge gehaald, sowieso te hoog maargoed lange termijn investering.

• zwembroek
KoudeAardbei schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:43:
[...]

Net 300 dollar aan verge gehaald, sowieso te hoog maargoed lange termijn investering.
Ik heb er voor de gein 8000 gekocht. Er staan gigantische buy orders. Mijn gokje coin van de dag.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:41:
[...]

In andere woorden je 500 euro winst had 15000euro winst kunnen zijn en nu baal je? En daarom denk je dat de hype over is.?
Omdat zijn achternaam mopperkont is

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tripod62 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Ik ben soms een held in te lastig denken.
Waar ik nog wel mee blijf zitten is, met een dalende ETH, zou het dus slimmer zijn om de TRX direct met BTC te handelen?
Als je dat eerste van jezelf weet stel jezelf dan ook de vraag waarom je persé in het eth paar wil handelen? Deze discussie is al heel vaak voorbij gekomen maar in het kort loop je hiermee nog een extra valuta risico. Kan leuk uitpakken als eth een snelle stijging doormaakt maar bij een daling krijg je dus wat je nu hebt...

Doorgaans heeft handelen in eth paren erg weinig voordelen tov btc. Koers is soms iets gunstiger echter:
- extra valuta risico op exchanges die geen eth/fiat bieden.
- extra omrekenslag.
- eth kan prijzig zijn om over te zetten.
- volumes doorgaans kleiner dan btc paren.

Dus waarom? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:48:
[...]

Als je dat eerste van jezelf weet stel jezelf dan ook de vraag waarom je persé in het eth paar wil handelen? Deze discussie is al heel vaak voorbij gekomen maar in het kort loop je hiermee nog een extra valuta risico. Kan leuk uitpakken als eth een snelle stijging doormaakt maar bij een daling krijg je dus wat je nu hebt...

Doorgaans heeft handelen in eth paren erg weinig voordelen tov btc. Koers is soms iets gunstiger echter:
- extra omrekenslag.

Dus waarom? ;)
Nou precies dat dus, oftewel, terug naar BTC, bedankt voor je uitleg! Heerlijk zo'n zaterdag ochtend met een rekenmachine in je hoofd zonder koffie 8)7

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:48:
[...]

- extra omrekenslag.

Dus waarom? ;)
Denk dat je dit per coin/pair moet bekijken, rekenmachine ernaast en rekenen maar! Gisteren wou ik HTMLcoin kopen met een plukje BTC, maar kwam erachter dat ik, wanneer ik ze omzette in DOGEcoin, ik er 3000 meer voor kon kopen, ondanks de fees van BTC naar DOGE en daarna weer HTML.

Ja het kost even wat moeite, en ff een minuutje rekenwerk maar het kan soms wel iets schelen. Als je dat op grote schaal bekijkt kan dat best in de papieren lopen. In mijn geval ging het om een verschil van $4 maar ik kijk dan liever hoe ik de meeste muntjes kan scoren voor hetzelfde “geld”.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Uiteraard had ik meer willen verdienen, maar dat is niet waarom ik denk dat de hype over is. Ik leg de link met de beurscrash in de jaren 20. Daar is bekende verhaal van dat een grote belegger uitstapte omdat zelfs zijn schoenenpoetser hem ging adviseren dat je in moest stappen.

Hetzelfde is/was nu aan de hand. Iedereen vond dat je in bitcoin moest stappen en dacht dat iedereen er rijk van kon worden.

Overigens maak ik me geen illusies. Als ik in juni/juli een hodler tot en met december was geweest, dan zou ik nu ws nog steeds aan hodl-en zijn en nu een beetje blij aan doen zijn op forum hier dat de koers toch weer wat opgeveerd was.

Het is de kunst om tijdig in te stappen en "net" te vroeg uit te stappen. Die beheers ik helaas niet.

• tias86
Het is de kunst om tijdig in te stappen en "net" te vroeg uit te stappen. Die beheers ik helaas niet.
[/quote]
Ben der ook slecht in, heeft met fomo, panicsell en ongeduld te maken.

[ Voor 82% gewijzigd door tias86 op 17-02-2018 11:01 ]

• Crypts
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Denk dat je dit per coin/pair moet bekijken, rekenmachine ernaast en rekenen maar! Gisteren wou ik HTMLcoin kopen met een plukje BTC, maar kwam erachter dat ik, wanneer ik ze omzette in DOGEcoin, ik er 3000 meer voor kon kopen, ondanks de fees van BTC naar DOGE en daarna weer HTML.

Ja het kost even wat moeite, en ff een minuutje rekenwerk maar het kan soms wel iets schelen. Als je dat op grote schaal bekijkt kan dat best in de papieren lopen. In mijn geval ging het om een verschil van $4 maar ik kijk dan liever hoe ik de meeste muntjes kan scoren voor hetzelfde “geld”.
Dat klopt voor muntjes met een redelijk laag volume idd. Punt daarvan is dat je er ook weer vanaf wil dus moet je eigen volume niet al te groot zijn en dan is het verschil wellicht de moeite niet meer waard maar goed, zoals je zegt, dat kun/moet je per coin bekijken. ;)
In het algemeen en zeker bij wat grotere munten loont het de moeite niet, nog een ander nadeel, tijdens het omzetten kan de koers fluctueren dus je moet ook een beetje mazzel hebben. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Het minen van html is waarschijnlijk over voor de wallet miners. Ze vermoeden dat er een data center aan het minen is, of dat er een groep mensen heeft uitgevonden hoe te gpu minen. Difficulty is verdubbeld binnen een dag.

Misschien een tip voor als je je servers nog hebt draaien.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-01 19:52
Ja, Verge XVG leeft nog wat.
Komt er toch nog beweging in.
Gisterenmiddag voor het laatst gekeken in het topic.
Moest wat andere dingen doen, ik dacht dat er wel weer een weekend dip zou komen met weinig actie.
Vanmorgen dus aangenaam verrast met Verge.
Helaas VEN blijft weer achter tov eerdere stijgingen.
Gisteren iets van 59k nu 56k, dat lijkt niet erg logisch.
Maar goed ik heb al vaker gezien dat VEN met wat vertraging de koerslijn van BTC volgt.
Buiten dat is de waarde in euro's wel op peil.

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Het minen van html is waarschijnlijk over voor de wallet miners. Ze vermoeden dat er een data center aan het minen is, of dat er een groep mensen heeft uitgevonden hoe te gpu minen. Difficulty is verdubbeld binnen een dag.

Misschien een tip voor als je je servers nog hebt draaien.
Ohhh die laat ik nog ff doorpruttelen. Vannacht nog 4 blocks gepakt, zoals de hele week al dus valt aan mijn kant nog mee. Had het al wel gelezen in de Telegram groep, maar thanks voor de tip iig. Mocht het de komende dagen niks meer worden gaan we op zoek naar een nieuw ruw diamantje. Zit al bijna op de 100k muntjes dus vind het langzaam wel tijd voor iets nieuws ;)
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Dat klopt voor muntjes met een redelijk laag volume idd. Punt daarvan is dat je er ook weer vanaf wil dus moet je eigen volume niet al te groot zijn en dan is het verschil wellicht de moeite niet meer waard maar goed, zoals je zegt, dat kun/moet je per coin bekijken. ;)
In het algemeen en zeker bij wat grotere munten loont het de moeite niet, nog een ander nadeel, tijdens het omzetten kan de koers fluctueren dus je moet ook een beetje mazzel hebben. :)
Ja het is niet altijd feest, maar in dit geval was het ruim 5% dus zonde om te laten liggen. Moest van mijn geminede BTCZ af, en ze moesten ook nog eens van de ene naar de andere exchange, fees van DOGE zijn dan flink lager als BTC in dat geval.

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Zelf ben ik positief over crypto het komende jaar,maar zie btc (en de rest) de komende daaagen toch nog een correctie maken. Gewoon door het feit dat 30% winst op een week te veel is. Zelf kleinere beleggers die met 10 btc onder de 9 k$ zijn ingestapt hebben al vlug een weekwinst van 10 a 15 k. Voor je al je fiat erin stopt nu even rondlezen of zo kan zeker geen kwaad.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Ohhh die laat ik nog ff doorpruttelen. Vannacht nog 4 blocks gepakt, zoals de hele week al dus valt aan mijn kant nog mee. Had het al wel gelezen in de Telegram groep, maar thanks voor de tip iig. Mocht het de komende dagen niks meer worden gaan we op zoek naar een nieuw ruw diamantje. Zit al bijna op de 100k muntjes dus vind het langzaam wel tijd voor iets nieuws ;)
Zolang je nog blocks pakt lekker laten draaien inderdaad. Denk geef je ff heads up.

Ben benieuwd voor de komende maanden. Kucoin, web wallet en ook add op hitbtc las ik gisteren.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
wally228 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:10:
zelf ben ik positief over crypto het komende jaar maar zie btc (en de rest) de komende daaagen toch nog een correctie maken gewoon door het feit dat 30% winst op een week te veel zelf kleinere beleggers die met 10 btc onder de 9 k$ zijn ingestapt hebben alvlug een weekwinst van 10 a 15 k voor je al je fiat erin stopt nu even rondlezen of zo kan zeker geen kwaad
Zo, leestekens weer duurder geworden?

[ Voor 86% gewijzigd door vuurtjih op 17-02-2018 11:12 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Verwijderd

vuurtjih schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Zo, leestekens weer duurder geworden?
12 dollar alweer. Gaat nergens over met die leestekens, zit echt correctie aan te komen.

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Zolang je nog blocks pakt lekker laten draaien inderdaad. Denk geef je ff heads up.

Ben benieuwd voor de komende maanden. Kucoin, web wallet en ook add op hitbtc las ik gisteren.
Thanks in ieder geval. Alle info waardeer ik. Verwacht op HitBTC de grootste groei, zeker met zo’n goedkope munt als deze. Ze zullen daar maar hetzelfde doen met HTML als DentaCoin destijds daar. Loop ik binnen _/-\o_

Zit iig nog genoeg in het vat... En wat in het vat zit... 8)

• wally228
Beter zo?
Zal er volgende keer meer aandacht aan besteden, ik maak niet graag mensen ongelukkig.
Moesten er nog fauten inzitten, laat maar weten. :)
No offence

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:16:
[...]

Thanks in ieder geval. Alle info waardeer ik. Verwacht op HitBTC de grootste groei, zeker met zo’n goedkope munt als deze. Ze zullen daar maar hetzelfde doen met HTML als DentaCoin destijds daar. Loop ik binnen _/-\o_

Zit iig nog genoeg in het vat... En wat in het vat zit... 8)
Als je ergens weg wilt blijven, is het wel HitBTC.....shady toko.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:16:
[...]

12 dollar alweer. Gaat nergens over met die leestekens, zit echt correctie aan te komen.
_/-\o_ _/-\o_

Ik lul ook zomaar wat

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Rookert25 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:00:
[...]

Goud wordt nog wel meer gebruikt dan BTC en ik vind de sprong van valuta naar opslag wel heel makkelijk gemaakt om waarde te onderbouwen.

Mag hoor maar ik heb liever altcoins met dedicated teams met visie :)
Altcoins met dedicated teams en visie zijn inderdaad leuk, maar volgens mij zijn veel coins inclusief team en visie niet hun marketcap waard.

Dit wilt niet zeggen dat ze niet zullen stijgen aangezien het op dit moment puur vraag en aanbod is, ik zit zelf voor 90% in altcoins.

• Dakillerbean
Trent900 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Tot dusver nooit problemen mee gehad, handel er al ruim een jaar. Deposits/withdrawals gaan prima en snel, zowel onbekende altcoins als bijvoorbeeld LiteCoin. Stond zelfs met de drukte in januari binnen 5 minuten op CoinBase.

Moet er wel bijzeggen dat het niet om wereldbedragen gaat. De grootste trade/withdraw van mij daar was $400, de rest is tientjeswerk :7 Stuur altijd even een “proeftransactie” van een beperkt amount om te zien hoe het gaat, daarna de rest. Doe ik overigens bijna altijd op iedere exchange waar ik nog niet eerder deposits heb gedaan, of met een voor mij nieuwe munt aan de slag ga.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

wally228 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:10:
Zelf ben ik positief over crypto het komende jaar,maar zie btc (en de rest) de komende daaagen toch nog een correctie maken. Gewoon door het feit dat 30% winst op een week te veel is. Zelf kleinere beleggers die met 10 btc onder de 9 k$ zijn ingestapt hebben al vlug een weekwinst van 10 a 15 k. Voor je al je fiat erin stopt nu even rondlezen of zo kan zeker geen kwaad.
Crypto is al keihard op zijn bek gegaan door FAKE news and onzin media en natuurlijk de slappe handjes.
Alles moet een keer omhoog. De marketcap van 400 Miljard kan makkelijk 400 triljard worden op het einde, een groei van 1000x. En dan mis je nog potentieele nieuwkomers die nog niet bestaan!
En er was al 400 miljard verdampt door de crash van afgelopen weken. 30% winst op een week is niets.

Als je nog goed op gaat letten kan je bakken met geld verdienen mits je over een goede reserve beschikt. heb nu ook al 200 euro verdient in anderhalve dag door niets doen, maar soms verlies je het nog sneller

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 11:40 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• HoppyF
Weet iemand waarom Verge XVG vandaag zo sterk is gestegen?
Meestal is er wel één of ander nieuwsbericht maar nu weet ik het niet.

• Crypts
Geeft bij jullie de Binance app ook problemen? Hij klapt er zonder reden eens in de zoveel tijd uit...

Verwijderd

Trent900 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Mee eens, niet gebruiksvriendelijk, belachelijke fee's en slechte customer service.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:49:
Nee
Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:56:
Geeft bij jullie de Binance app ook problemen? Hij klapt er zonder reden eens in de zoveel tijd uit...
Totaal geen last van hier.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:05:
[...]

Mee eens, niet gebruiksvriendelijk, belachelijke fee's en slechte customer service.
Is dat zo ja? Jammer. Ik zat gisteren naar de site te kijken en vond het er allemaal erg nice uit zien.

Was eigelijk van plan wat speelgeld die kant op te suren.. :/

Verwijderd

Eindelijk pakken ze die kansloze pump & dump groepen aan! Stelletje boeven zijn dat.

http://lifeofcrypto.nl/cftc-pump-and-dump/

Bewijst ook dat crypto volwassen wordt. Dat het serieus wordt genomen.

Verwijderd

Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Is dat zo ja? Jammer. Ik zat gisteren naar de site te kijken en vond het er allemaal erg nice uit zien.

Was eigelijk van plan wat speelgeld die kant op te suren.. :/
Het was eerste de enige plaats waar je VeChain kon kopen, dus ik zat er even kortstondig op. Maar het koste mij uiteindelijk toendertijd 22 VEN om het eraf te halen. Toen $20,- ofzo.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
ICX lekker op weg.

• HoppyF
Heel opvallend, ik keek naar de koers van Verge XVG die aan het stijgen is.
De koers ging naar 799 sats. Je ziet op 800 een sell wall staan van 60 BTC die opeens inkakt naar 30 BTC.
De koers komt niet boven de 799 en zakt iets terug.
Even later herhaalt het spelletje zich, opnieuw een aanval naar boven.
Nu wel boven de 800 en weg is de sell wall.
Deze schuift nu mee naar boven.

Nog steeds geen bericht waarom XVG meer dan 30% gestegen is maar who cares?

Verwijderd

[b][message=54308043,noline]

Net zoals in nov/dec, het gaat niet om het product maar gewoon om de hype, dus iedereen blijft kopen. "Toen deed ie het goed dus nu ook vast wel weer"

Verwijderd

Ik zie steeds meer Pump and Dumps verschijnen. Helaas stappen veel nieuwe mensen hier in. Ik wil ze waarschuwen! http://lifeofcrypto.nl/cftc-pump-and-dump/ De CFTC zijn wel bazen, soort beschermers van crypto (tenminste nu nog wel)

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:24:
Ik zie steeds meer Pump and Dumps verschijnen. Helaas stappen veel nieuwe mensen hier in. Ik wil ze waarschuwen! http://lifeofcrypto.nl/cftc-pump-and-dump/ De CFTC zijn wel bazen, soort beschermers van crypto (tenminste nu nog wel)
Kijk even een paar posts omhoog...

• Nopheros
  • Nu online
Ik speel nooit mee met pumps maar als ik er één zie wacht ik altijd voor de dump, gisteren ook 60% gepakt nadat de prijs weer omghoog ging na de dump. *O*

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:19:
Heel opvallend, ik keek naar de koers van Verge XVG die aan het stijgen is.
De koers ging naar 799 sats. Je ziet op 800 een sell wall staan van 60 BTC die opeens inkakt naar 30 BTC.
De koers komt niet boven de 799 en zakt iets terug.
Even later herhaalt het spelletje zich, opnieuw een aanval naar boven.
Nu wel boven de 800 en weg is de sell wall.
Deze schuift nu mee naar boven.

Ja nog 3 cent en we zijn waar we moeten zijn!

Zero.

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Kijk even een paar posts omhoog...
Had ik niet gezien. sorry voor de dubbele post

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-01 21:31
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:53:
[...]

Mooi momentje om ark te kopen lijkt me, mejongeren? Lijkt in een dipmoment te zitten. Klimt vaak weer op. Mensen die er ook zo over denken?
Ik doe wel ff met je mee. ARK staat al een tijdje op m'n watchlist en heb de afgelopen dagen mooi wat bij weten te sprokkelen dankzij ICX en VEN.

• HoppyF
Pelox schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:26:
[...]

Ja nog 3 cent en we zijn waar we moeten zijn!
Zeker!
Toch raar, XVG de nr 1. stijger van vandaag en niemand weet waarom, ook niet op Reddit.
https://bitgur.com/performance

• kaptelefoon
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-07-2025
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:49:
Meestal is er wel één of ander nieuwsbericht maar nu weet ik het niet.
Het heeft iets met de Gaming industrie in Zuid-Korea te maken, die accepteren nu Verge.

https://steemit.com/crypt...2us-for-microtransactions

• Nopheros
  • Nu online
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:33:
[...]

Zeker!
Toch raar, XVG de nr 1. stijger van vandaag en niemand weet waarom, ook niet op Reddit.
https://bitgur.com/performance
Moet er perse een reden zijn dan mensen een coin kopen behalve dat ze hebberig zijn?

Bedoel kijk naar de mensen hier die vandaag verge gekocht hebben.. hebben ze ook niet met een andere reden gedaan dan te hopen dat ze vandaag even makkelijk wat geld kunnen verdienen.

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 17-02-2018 12:37 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Waarom zou je moeite doen om die mensen te waarschuwen? De nieuwe mensen die instappen op pump & dumps denken slapend rijk te kunnen worden en zijn vaak hartstikke naïef. Ze hebben geen idee waarin ze investeren en ze doen volgen blindelings de adviezen van Telegramgroepen.

Ik heb weinig medelijden met mensen die voor dit soort dingen vallen eerlijk gezegd.

• HoppyF
Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Moet er perse een reden zijn dan mensen een coin kopen behalve dat ze hebberig zijn?

Bedoel kijk naar de mensen hier die vandaag verge gekocht hebben.. hebben ze ook niet met een andere reden gedaan dan te hopen dat ze vandaag even makkelijk wat geld kunnen verdienen.
Natuurlijk moet er een reden zijn, een coin stijgt niet zomaar uit het niet met 30 of 40%.
Dat zijn grote stappen.
Ik lees nu de reden en dat is dus een goede verklaring.
Ik ben dus blij dat ik XVG nog even gehouden heb.
Er is veel gezeik geweest over XVG maar nu dan toch een positief punt.

PS
Je kunt nog instappen!!!
De trein gaat nog steeds naar boven ...... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 17-02-2018 12:42 ]

• zwembroek
Mijn alles op verge pakt tot nu toe goed uit. Als we de 0.12 halen dan spring ik een gat in de lucht. Dan heb ik mijn mega fout van afgelopen week goed gemaakt.

• Nopheros
  • Nu online
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:39:
[...]

Natuurlijk moet er een reden zijn, een coin stijgt niet zomaar uit het niet met 30 of 40%.
Dat zijn grote stappen.
Ik lees nu de reden en dat is dus een goede verklaring.
Ik ben dus blij dat ik XVG nog even gehouden heb.
Er is veel gezeik geweest over XVG maar nu dan toch een positief punt.
Ehm die reden geeft ik toch zojuist? Mensen zijn hebberig, zien de coin 10% hoger staan en denken nog wat mee te kunnen pakken.

Nogmaals, kijk naar de mensen op dit forum dit vandaag xvg gekocht hebben. Maar als jij denk dat ze dat allemaal gedaan hebben om dat nieuws bericht.. mag ook.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Dat is leuk thuiskomen na een ochtendje vernikkelen langs de lijn op het voetbalveld irl. BTC, LTC, VEN en ICX uit de pf gaan allemaal lekker nu :9

• Ypuh
Therapy777 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:18:
ADA en XLM profiteren nog niet echt van de stijgende BTC. Die dalen nog altijd flink.
XLM heeft al een redelijk dump & pump gehad in de afgelopen dagen. ADA is behoorlijk steady aan het zakken.

Verwacht dat die laatste nog wel een opleving krijg, maar vind de coin (#6 in marketcap) zwaar overgewaardeerd en wil er daarom ook van af zodra de koers weer aantrekt.

• wally228
Bmfd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Waarom zou je moeite doen om die mensen te waarschuwen? De nieuwe mensen die instappen op pump & dumps denken slapend rijk te kunnen worden en zijn vaak hartstikke naïef. Ze hebben geen idee waarin ze investeren en ze doen volgen blindelings de adviezen van Telegramgroepen.

Ik heb weinig medelijden met mensen die voor dit soort dingen vallen eerlijk gezegd.
Ik wel.
Dat soort mensen wordt eigenlijk financieel misbruikt door gasten zonder scrupules en moeten weten waar ze mee bezig zijn.

• Ypuh
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:39:
[...]
Je kunt nog instappen!!!
De trein gaat nog steeds naar boven ...... ;)
Haha, no fucking way:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AFUzuOj.png

• HoppyF
Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:41:
[...]

Ehm die reden geeft ik toch zojuist? Mensen zijn hebberig, zien de coin 10% hoger staan en denk en nog wat mee te kunnen pakken.

Nogmaals, kijk naar de mensen op dit forum dit vandaag xvg gekocht hebben. Maar als jij denk dat ze dat allemaal gedaan hebben om dat nieuws bericht.. mag ook.
Ja, kip/ei verhaal.
Of waar rook is is vuur.
Mensen proberen mee te liften op de stijging en veroorzaken een nog grotere stijging dan normaal verwacht.
Ik vind het wel prima.
Misschien houd ik Verge aan of verkoop ze toch als ik wat winst kan maken en stop het in VEN die ik al heb.

• HoppyF
Dan laat je winst liggen.....

• zwembroek
Hij gaat nog wel even door.

• Nopheros
  • Nu online
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:44:
[...]

Ja, kip/ei verhaal.
Of waar rook is is vuur.
Mensen proberen mee te liften op de stijging en veroorzaken een nog grotere stijging dan normaal verwacht.
Ik vind het wel prima.
Misschien houd ik Verge aan of verkoop ze toch als ik wat winst kan maken en stop het in VEN die ik al heb.
De rek is er uit, gaat weer wat naar beneden, heb zelf dan ook maar verkocht. Helaas maar 3% winst voor mij.

[EDIT]
Ik was btw ook veel te laat met kopen, doe meestal niet meer met dit soort stijgers

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 17-02-2018 12:49 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Haha en daar zijn de XVG shillers weer. Waar waren jullie de laatste weken?

• zwembroek
Trent900 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:48:
Haha en daar zijn de XVG shillers weer. Waar waren jullie de laatste weken?
Welke shillers

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Lisk gaat ook lekker ondertussen zeg :) Ben benieuwd op hoeveel we staan voor dinsdag. Zoals eerder gezegd ik ga zelf naar de relaunch dus zal wat updates plaatsen hier als het spannend is

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-01 14:38
“VERGE ($XVG)
Available on Bittrex and Binance.

Fundamentals and news:
Verge has smart contracts, new website and anonymous mobile transaction coming. All will be done by March 31st (Q1).
As exciting as that all sounds, the problem with Verge is that they have failed to deliver on deadlines before. However, they STILL delivered. Delayed yes, but they delivered what they promised.
Whether you like it or not, Verge has a huge community that believes in it, some of the most passionate people. So news like that will definitely make the same community go out and buy XVG. And all of these upcoming events are "hot events".

Technical analysis:
First of all. XVG has bottomed out. EVERYTHING that has happened with BTC, it didn't make XVG go any lower than the 617 level. There have been flash dips (when BTC crashed to 6k and 5k) but it quickly went up and traded above the 617 fib level. THIS is the bottom for XVG.
There is no other way for this coin but to go up. Currently at 602 sats.

MACD is trending up on 1D chart and 1h chart.
BB is squeezing hard and it's looking to break out.
RSI is moving upward on the 1h. And the daily chart.

Here's the thing though, don't expect XVG to just shoot up out of the blue, we expect it to go a bit sideways and then it'll start going up.

Entry and targets:
We are accumulating under 730 for now.
Targets are:
915
1143
1308
1463
1664
Even 2000

Your stop loss should be around 10%-15% under your buy-in. This allows some breathing room because this is a medium to long-term call.”

Ikzelf twijfelde nog om te kopen na dit bericht. Nu is het denk ik te laat.

• zwembroek
Straks de USA ook nog wat in verge pompen en we halen de 12 cent. Dan wegwezen.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
wally228 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:42:
[...]

Ik wel.
Dat soort mensen wordt eigenlijk financieel misbruikt door gasten zonder scrupules en moeten weten waar ze mee bezig zijn.
Hoezo worden ze financieel misbruikt?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik wil ook van verge ervan af

Weg

• Ypuh
japjaan schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:49:
Lisk gaat ook lekker ondertussen zeg :) Ben benieuwd op hoeveel we staan voor dinsdag. Zoals eerder gezegd ik ga zelf naar de relaunch dus zal wat updates plaatsen hier als het spannend is
Lisk staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar aangezien ik de boot afgelopen week heb gemist vind ik hem te duur :9.

• Nopheros
  • Nu online
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:00:
[...]

Lisk staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar aangezien ik de boot afgelopen week heb gemist vind ik hem te duur :9.
Mja ik vond BTC te duur op 7k :P

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-01 23:41
Ik wil ook wel van Verge af maar ik zit nog niet zo lang in de coins heb tot nu toe alleen maar alt coins "gekocht" (geruild voor ETH of BTC) niks verkocht.
Ik heb Verge 29/1 voor 0,00007373 ETH gekocht. Kan ik nu beter weer terug ruilen voor ETH of voor BTC? Volgens Binance is de stijging van Verge t.o.v. ETH groter dan t.o.v. BTC. De BTC stijgt ook harder in $. Dus mijn boerenverstand zegt dat ik dus beter XVG kan ruilen tegen BTC dan tegen ETH.
Denk ik goed? Of kan ik beter vasthouden omdat de winst nog te klein is?

[ Voor 4% gewijzigd door Timminator op 17-02-2018 13:04 ]

• wally228
Bmfd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:54:
[...]

als iemand bewust uw geld afneemt door u te misleiden dan wordt je gebruikt

https://bitfalls.com/2018/01/12/anatomy-pump-dump-group/#

Verwijderd

Bmfd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:54:
[...]

Ik ben zowiezo van mensen waarschuwen. als iemand oversteekt zonder te kijken en er komt een auto aan, wil ik deze persoon ook waarschuwen. Zo ook in crypto en vond ik daarom het artikel lifeofcrypto.nl wel interessant.

Maar goed als jou gedachtes anders in elkaar steekt, kan dat natuurlijk ook. Niet iedereen is het zelfde.
Maar imo als we iedereen er nou op wijze waar ze op moeten letten komen we verder.

Vandaar dat ik het had gepost en het een goed iets vind dat de CFTC hier iets aan gaat doen.

• Steefmeister
  • Laatst online: 13-01 16:02
XLM > EURO trading vanaf nu mogelijk op kraken :)

• Ypuh
HoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:46:
[...]

Dan laat je winst liggen.....
Hij is van 9.800 naar 9.040 ETH gegaan in het afgelopen kwartier, dus ben wel content met m'n beslissing :p.

Blijft overigens een vaste regel, niet inkopen tijdens/na een 20%+ stijging. Mis ik de rest van de stijging, so be it.

Het enige wat ik vervelend vind is te vroeg verkopen (5% winst pakken voorafgaand aan een 20-50% stijging). Niet ingestapt zijn (FOMO) en dan een stijging heb ik geen last van.
Steefmeister schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:05:
XLM > EURO trading vanaf nu mogelijk op kraken :)
Volgens mij kon dat al een tijdje?

[ Voor 15% gewijzigd door Ypuh op 17-02-2018 13:07 ]

• New Yorker
  • Niet online
Timminator schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Ik wil ook wel van Verge af maar ik zit nog niet zo lang in de coins heb tot nu toe alleen maar alt coins "gekocht" (geruild voor ETH of BTC) niks verkocht.
Ik heb Verge 29/1 voor 0,00007373 ETH gekocht. Kan ik nu beter weer terug ruilen voor ETH of voor BTC? Volgens Binance is de stijging van Verge t.o.v. ETH groter dan t.o.v. BTC. De BTC stijgt ook harder in $. Dus mijn boerenverstand zegt dat ik dus beter XVG kan ruilen tegen BTC dan tegen ETH.
Denk ik goed? Of kan ik beter vasthouden omdat de winst nog te klein is?
Tja, straks gaat BTC dippen en ETH verder stijgen. Ik durf hierdoor geen advies te geven.
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:06:
[...]

[...]

Dat was BTC alleen.

[ Voor 11% gewijzigd door New Yorker op 17-02-2018 13:09 ]

Weg

• New Yorker
  • Niet online
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door New Yorker op 17-02-2018 13:08 ]

Weg

• Ypuh
Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Mja ik vond BTC te duur op 7k :P
Hehe, volgens mij zijn wij ongeveer tegelijk naar fiat gegaan met een deel, en zitten we nu al een dag of 10 te wachten tot we opnieuw in kunnen kopen :9.

Heb gister maar besloten weer wat ETH te kopen, mijn verwachting is dat die wel bij gaat trekken t.o.v. de BTC en dat er nog wel een leuke 10% stijging in het verschiet ligt. Daarna weer naar fiat denk ik om wat achter de hand te houden.

Verwijderd

DGB gaat ook weer lekker. Joepie

• Nopheros
  • Nu online
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:09:
[...]

Hehe, volgens mij zijn wij ongeveer tegelijk naar fiat gegaan met een deel, en zitten we nu al een dag of 10 te wachten tot we opnieuw in kunnen kopen :9.

Heb gister maar besloten weer wat ETH te kopen, mijn verwachting is dat die wel bij gaat trekken t.o.v. de BTC en dat er nog wel een leuke 10% stijging in het verschiet ligt. Daarna weer naar fiat denk ik om wat achter de hand te houden.
Ongeveer wel ja, alleen moet je soms dan ook maar toegeven dat je te lang aan het wachten bent zoals ikzelf dus heb gedaan.

Ik heb 2 weken gewacht op de 2de dump van btc.. 20% van m'n inleg gekocht op 9200 en 45% erbij op 9800.

Hou dus ongeveer 35% achter de hand als het weer in elkaar klapt. Tot nu toe een goede beslissing.

• A87
  • Niet online

A87

Bmfd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Klopt ik weet nog dat ik ooit advies ergens over gaf (in een zaak waar ik verstand van had, geen crypto)
En de narrowminded naivelingen negeren je advies gewoon Keihard!!
Die mensen moeten maar voelen hoor, denk aan bitconnect etc.... Valt genoeg info op internet te vinden voordat je ergens instapt

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 13:13 ]

• Steefmeister
  • Laatst online: 13-01 16:02
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:06:
[...]

[...]

het kon t/m augustus vorig jaar. Toen is het verwijderd, maar inmiddels is er een comeback :) To the moon!

https://www.reddit.com/r/...and_xlmeur_trading_pairs/

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025

KoudeAardbei

Moderator

Hebben er nog mensen guldens hier? Veel te stabiel afgelopen dagen helaas...

• A87
  • Niet online

A87

KoudeAardbei schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:13:
Hebben er nog mensen guldens hier? Veel te stabiel afgelopen dagen helaas...
Ik had ooit gratis Eguldens gekregen heb er nog 50
https://e-gulden.org/

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 13:14 ]

• Ypuh
Nopheros schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:11:
[...]

Ongeveer wel ja, alleen moet je soms dan ook maar toegeven dat je te lang aan het wachten bent zoals ikzelf dus heb gedaan.

Ik heb 2 weken gewacht op de 2de dump van btc.. 20% van m'n inleg gekocht op 9200 en 45%erbij op 9800.

Hou dus ongeveer 35% achter als het weer in elkaar klapt. Tot nu toe een goede beslissing.
Same here ongeveer. 25% op €7800 en 45% iets daarboven.

30% in fiat waar ik gister weer ETH voor gekocht hebt. Pakt tot nu toe goed uit, maar ik wil straks wel weer wat fiat achter de hand hebben voor een eventuele dip.

Verwijderd

DGB, XVG, RDD, NAV

Dit zijn de munten waar ik blindelings op vertrouw en keer op keer de golf meepak.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-01 11:28
Paar calls: AION (net door de MA's op bijna alle timeframes) en VIBE :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:16:
[...]

DGB, XVG, RDD, NAV

Dit zijn de munten waar ik blindelings op vertrouw en keer op keer de golf meepak.
Lekker man. Ja DGB 8% afgelopen uur. Mag wel ff paar weken 8% per uur doorgaan haha. Ff wachten tot de volgende bullrun van RDD. Die heeft de laatste tijd wel veel te verduren gehad

Verwijderd

Nou Amerika, kom maar door zometeen..lekker doortrekken die hap, bravo !

• Nopheros
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:19:
[...]

Lekker man. Ja DGB 8% afgelopen uur. Mag wel ff paar weken 8% per uur doorgaan haha. Ff wachten tot de volgende bullrun van RDD. Die heeft de laatste tijd wel veel te verduren gehad
RDD, reddcoin? Die op 75 satoshi staat?

Mis ik wat of is dit een shitcoin en gaan jullie op goed geluk?
Pagina: 1 ... 65 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!