[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.003 views

Onderwerpen

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:23:
[...]

Twitter --> Dood
Project kansen --> 0
Resultaten van de fork --> nog verder gezakken
Waarde --> nagenoeg niks
Verwachting 2018 --> ook zo'n beetje niets.

Zo'n beetje alle coins met kans van slagen zijn bijna terug op december niveau, en XVG staat nog niet op 25% daarvan, en er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit nog geld waard gaat worden.

Waar hoop jezelf op? Waar zie jij de toepassing voor Verge dit jaar opgepakt worden?
Wat kan Verge wat andere coins absoluut niet kunnen?
Ik hoop nergens op. Ik verbind mij ook niet aan een coin.
Ik zie het als een spelletje met geld wat ik kan missen. Een sport om winst te pakken.
Ik vermaak mij prima en vind het leuk om een beetje tegendraads te zijn en meng mij zo weinig mogelijk met discussies hier. Ik zie verstandige mensen hier (ik heb er zelf niet veel verstand van) maar ook een boel tweakers die hier opeens denken grote analisten zijn omdat ze toevallig op tijd op de trein gesprongen zijn. Een beetje als al die mensen die een dure camera kopen en zich dan opeens fotograaf noemen.
In ieder geval lees ik met veel plezier dit topic.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-01 15:56
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "ik zie het al! Uit de kom!"

Weltrusten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:35:

Weltrusten.
Wat een fantastische manier om het nivo hier uit te drukken! Hulde daarvoor. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
:? Weet niet waar jij kijkt maar ik zie tweets van deze maand?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Oogje schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:52:
[...]

:? Weet niet waar jij kijkt maar ik zie tweets van deze maand?
Ja .. met 90 reacties waarvan 20 P&D, 10 send me 1 verge and you get 100 in return, een handje vol mensen die negatief is .. en dan wat believers.

Dat is niet genoeg hoor, Begrijp me niet verkeerd ... al stop je heel je pensioen er in, mij prima ... Geloof jij er in? .. blijven doen dan!

Realistisch gezien heeft Verge wat mij betreft geen kans van slagen (meer), en dat zie je sterk terug in de waarde. Wellicht nog belangrijker om het even over een periode van 60 dagen te bekijken...dat ziet er gewoon niet lekker uit.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:58:
[...]

Ja .. met 90 reacties waarvan 20 P&D, 10 send me 1 verge and you get 100 in return, een handje vol mensen die negatief is .. en dan wat believers.

Dat is niet genoeg hoor, Begrijp me niet verkeerd ... al stop je heel je pensioen er in, mij prima ... Geloof jij er in? .. blijven doen dan!

Realistisch gezien heeft Verge wat mij betreft geen kans van slagen (meer), en dat zie je sterk terug in de waarde. Wellicht nog belangrijker om het even over een periode van 60 dagen te bekijken...dat ziet er gewoon niet lekker uit.
is dat dood??

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
PilatuS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:00:
[...]

Puur het nieuwsbericht dat er 2 miljard aan tether uitgegeven is dat er niet is zal een flinke inloed hebben. Los van het feit of het een groot aandeel is of niet. De verkeerde FUD kan gewoon flinke invloed hebben. Persoonlijk ben ik ook niet zo bang voor het tether verhaal, maar onderschat de invloed van FUD ook niet.

Edit: Los van tether kan er natuurlijk ook iets anders gebeuren waardoor de boel in elkaar klapt. Als alles goed gaat gaan we lekker omhoog, maar als het fout gaat, gaat het ook echt goed fout.
Er zijn meerdere artikelen te vinden waarom Tether wel een flinke invloed heeft en je de 2 miljard niet moet vergelijken met de gehele market cap.

Het geld dat in Tether zit is namelijk echt geld.

Voor een marketcap van een miljard dollar van een coin, schijnt maar 50 miljoen usd nodig te zijn qua handelen. Dus de 2miljard van Tether heeft een veel grotere invloed, dan de market cap doet vermoeden (factor 20-40)

Lees vooral dit soort informatie artikel op reddit:
https://www.reddit.com/r/...er_why_it_accounts_for_a/

en dan vooral het kopje Most common misconception: Tether is only a small part of the total market cap

[ Voor 10% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 17-02-2018 01:11 ]

Ps4/switch gamer

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:35:

Weltrusten.
Hoe kan het dan dat hij bij de dokter komt, terwijl hij uit de kom is, dan komt hij toch niet? :+

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter "Ruim je het eVEN zelf op?"

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 08:30
Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
[...]

Een ticketsysteem moet schaalbaar zijn. Leuk dat het kleinschalig werkt, maar zodra je gaat opschalen loop je tegen de limitaties van de Tx/s aan.

Hier de rekensom:

Lucky0wn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"

Double spenden wat als reactie hierop gegeven wordt is een non-issue: personeel is hier altijd nog de zwakste schakel in.
Door het groeperen van transacties en het gebruik van een lightning network is dit juist heel goed op te lossen, omdat je te maken hebt met slechts een paar endnodes (de scanners).
Nou zijn beide geen standaard implementaties, maar I theorie mogelijk.

Volgens mij zijn blockchain tickets handig, om veilige ticket handel mogelijk te maken. Daar zou blockchain volgens mij best inzetbaar kunnen zijn, en biedt het decentralisatie waar het nodig is.

Vervolgens kan je voor het ticket scan moment natuurlijk best de inhoud van een blockchain in een relationele database kunnen hangen, en deze gebruiken voor het scanmoment.
Sterker nog: je kan je afvragen of je op dat moment nog wel wil dat je gescande (en dus niet gescande) tickets vrij uitleesbaar zijn.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Laatst online: 18-01 08:30
Chris.nl schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 01:49:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter "Ruim je het eVEN zelf op?"
Mopje, VEN, kort maar krachtig, wat wil je nog meer.

Vijf reeten van mij)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

meh.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-01 09:40
ADA (cardano), zit op de bodem momenteel.

5Maart zie ik dat er een roadmap update staat gepland.

Mooi moment om in te kopen?

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
btc 10,5k

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-01 19:40
VEN is going lekker!!! ;)

Alles eigenlijk wel op het moment (vandaag gezien alles even groen voor mij). Zit er aan te denken om nog wat fiat erbij te doen. Alleen lastig kiezen waarin. Als ICX was bijgekomen stond ik eindelijk weer vrijwel gelijk met mijn inleg, doet me toch denken dat ik het goed doe. Al heb ik soms het idee dat ik nog steeds geen idee heb.

Buy low sell high lijkt simpel, maar afgelopen dag toch weer paar keer op de high ingekocht denkende dat het niet de high was..

Vertrouw erop dat het wel weer goed komt. Ben ook niet echt van plan om met verlies te gaan verkopen, dan maar hodlen. Daar tot nu toe wel blij mee, lijkt dat de meeste coins wel weer bijkomen..

Kan me wel goed voorstellen dat mensen die gewoon met de 'hype' meegaan zich met verlies terugtrekken, lijkt wel gewoon een gokspel. En bang alles te verliezen.

Sta zelf ook nog op een klein verlies, maar kan mezelf in elk geval later niet kwalijk nemen dat ik niet heb meegedaan. Alleen dat ik zelf verkeerde keuzes heb gemaakt, maar dat is een ander verhaal.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
bobdigi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 05:48:
VEN is going lekker!!! ;)

Alles eigenlijk wel op het moment (vandaag gezien alles even groen voor mij). Zit er aan te denken om nog wat fiat erbij te doen. Alleen lastig kiezen waarin. Als ICX was bijgekomen stond ik eindelijk weer vrijwel gelijk met mijn inleg, doet me toch denken dat ik het goed doe. Al heb ik soms het idee dat ik nog steeds geen idee heb.

Buy low sell high lijkt simpel, maar afgelopen dag toch weer paar keer op de high ingekocht denkende dat het niet de high was..

Vertrouw erop dat het wel weer goed komt. Ben ook niet echt van plan om met verlies te gaan verkopen, dan maar hodlen. Daar tot nu toe wel blij mee, lijkt dat de meeste coins wel weer bijkomen..

Kan me wel goed voorstellen dat mensen die gewoon met de 'hype' meegaan zich met verlies terugtrekken, lijkt wel gewoon een gokspel. En bang alles te verliezen.

Sta zelf ook nog op een klein verlies, maar kan mezelf in elk geval later niet kwalijk nemen dat ik niet heb meegedaan. Alleen dat ik zelf verkeerde keuzes heb gemaakt, maar dat is een ander verhaal.
valt mee VEN.. die moet wel door de 60k minimaal om uit te breken. staat nu wat stil omdat btc stijgt.. :)

• bobdigi
  • Laatst online: 17-01 19:40
shakespeare schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 05:51:
[...]

valt mee VEN.. die moet wel door de 60k minimaal om uit te breken. staat nu wat stil omdat btc stijgt.. :)
Reacie was ook omdat ik zelf nu weer bijna op hetzelfde niveau zit als waar ik het voor ingekocht, en op reactie van Facedown ;). Heb dik in de min gestaan op deze coin en ben blij dat het weer bijna gelijk is.

Kijk het nog even aan of ik wat fiat naar Kraken stuur of toch wat btc via Bitonic oid ga kopen. Verleiding is wel groot nu. Wat ik heb wil ik eigenlijk wel houden maar wil ook wel wat nieuwe coins.BTC heb ik vrijwel niks meer van.

edit: Ik ga de VEN ook wel hodlen hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bobdigi op 17-02-2018 06:00 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan ben je dus een echte whale. Verklaart een hoop. Ben benieuwd hoe lang het effect ervan aanhoudt.

Overigens ook wel geinig dat het initiëren van pumps en dumps hier verboden is. Alsof alle mensen bij elkaar op dit forum ook zon geintje zouden kunnen uithalen :D

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 06:55:
[...]

Dan ben je dus een echte whale. Verklaart een hoop. Ben benieuwd hoe lang het effect ervan aanhoudt.

Overigens ook wel geinig dat het initiëren van pumps en dumps hier verboden is. Alsof alle mensen bij elkaar op dit forum ook zon geintje zouden kunnen uithalen :D
Niet alleen met Tweakers mensen, maar wil je nu echt de deur open zetten voor een stroom aan constante berichten die vragen om een obscure telegram in te stappen om de pineut te worden in een p&d?

• AtlAntA
Ik had niet verwacht dat de de bitcoin nog zulke sprongen zou maken in het weekend. Gaat lekker! oOo

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
*O* Wakker worden allemaal!! oOo

Edit: Als dit zo doorgaat zitten we op 11K voordat iedereen hier z’n tweede bakkie pleur opheeft ;)

[ Voor 62% gewijzigd door D-Ed op 17-02-2018 07:21 ]

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-01 14:42
10650 en marktcab 500k. Wauw.

• AtlAntA
Serieus gevalletje van fomo hier nu. Had mijn vrouw belooft er eerst geen fiat meer in te steken maar ja.. Ben ook wel een beetje bang dat als ik nu btc ga kopen het een gevalletje 'buy high, don't sell and sweat' gaat worden. Iemand met een wat nuchterdere (is dat een woord) kijk er op?

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:30:
Serieus gevalletje van fomo hier nu. Had mijn vrouw belooft er eerst geen fiat meer in te steken maar ja.. Ben ook wel een beetje bang dat als ik nu btc ga kopen het een gevalletje 'buy high, don't sell and sweat' gaat worden. Iemand met een wat nuchterdere (is dat een woord) kijk er op?
Kijk naar wat je hebt, en wees tevreden!

XRP = trash

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31
Ik ga nu niet kopen iig. Sta net weer op 0.

Kan me wel voor m'n kop slaan dat de BTC die ik gekocht heb op 6k weer verkocht heb voor 7k en daarna nooit meer de kans gehad om ze goedkoper terug te kopen. Toch vind ik dat een fijner gevoel dan de coins die ik duurder heb ingekocht en nu net weer mee op 0 sta.

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Je moet niet naar je vrouw luisteren. Als ik dat had gedaan had ik nu op verlies gestaan ipv dikke winst

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
Zo...das lekker wakker worden.
Verlies van december en januari in een nacht weer goed gemaakt. Had deze week voor de zekerheid flink extra fiat als een "joker" mee laten liften met BTC dat heeft vannacht de portemonnee weer tot de rand gevuld.😅😆😊

• AtlAntA
Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:43:
[...]

Kan me wel voor m'n kop slaan dat de BTC die ik gekocht heb op 6k weer verkocht heb voor 7k en daarna nooit meer de kans gehad om ze goedkoper terug te kopen. Toch vind ik dat een fijner gevoel dan de coins die ik duurder heb ingekocht en nu net weer mee op 0 sta.
Ja als ik koop dan hou ik ze toch tot na de zomer. Maar met het beetje traden wat ik het begin van deze week heb gedaan heb ik alleen maar minder winst gehaald dus dat was een gematigd succes.
Mr_Ripple schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:38:
[...]

Kijk naar wat je hebt, en wees tevreden!
Haha ja daar heb je gelijk in. Ik heb er geen grote bedragen in zitten en dat bedrag wat er in zit is ook maar een klein percentage van het spaargeld dus het is niet dat ik het niet kan missen maar in de bitcoin heb ik best wel vertrouwen en die zie ik op het einde van het jaar gerust op 40k staan. Maar de lijn tussen vertrouwen en hoop is dun en vaag ;)
RideWithUz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:46:
[...]

Je moet niet naar je vrouw luisteren. Als ik dat had gedaan had ik nu op verlies gestaan ipv dikke winst
Mijn vrouw is degene in onze relatie die erg terughoudend is in zulke situaties. Wat heel vaak (achteraf natuurlijk) het beste blijkt om te doen. Maar in dit geval twijfel ik toch om door te zetten. Zoals ik hierboven al aangaf zie/hoop ik de btc wel op 40k staan aan het einde van het jaar. En misschien nog wel hoger in de jaren daarna. Zoals ik in mijn eerste post al zei, fomo.

Voel me een beetje als toen ik 16 was en bij echt ELK feestje aanwezig moest zijn. Als de dood dat ik iets (meisjes lol) zou missen. ;) _O-

Verwijderd

Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:43:
[...]

Ik begrijp deze redenering niet goed.
Als je zoveel mogelijk BTC wil verzamelen begrijp ik het maar als je er zoveel mogelijk geld van wil maken maakt het toch niet uit op welke waarde je je BTC koop.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Edit: Goedemorgen :)

[ Voor 93% gewijzigd door pirodr01 op 17-02-2018 08:05 ]

• RideWithUz
AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:00:
[...]

[...]

Mijn vrouw is degene in onze relatie die erg terughoudend is in zulke situaties. Wat heel vaak (achteraf natuurlijk) het beste blijkt om te doen.
Mijne ook, wilde dat ik max 100€ in zou leggen, niet geluisterd en nu is ze blij 😂

Ik denk dat crypto sowieso meer een mannending is

Boze reacties van feministen in 3,2,1...

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
hoeveel xrp er momenteel verbrand wordt door de huidige transacties
http://turfpool.world/ripple-burn-rate

Verwijderd

Waar zijn die sukkels nu allemaal van 2 weken terug?
"Dit komt nooit meer goed", "We gaan naar 0", "De hype en crypto is over", "Verkoop om te redden wat er te redden valt", "Ik lach de HODL-ers heel hard uit".

Iedereen met een beetje gezond verstand wist dat we weer het groen in zouden gaan. Respect voor de niet-panic sellers ! HODL !

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:16:
"Dit komt nooit meer goed", "We gaan naar 0", "De hype en crypto is over", "Verkoop om te redden wat er te redden valt", "Ik lach de HODL-ers heel hard uit".

Iedereen met een beetje gezond verstand wist dat we weer het groen in zouden gaan. Respect voor de niet-panic sellers ! HODL !
Tja achteraf nu wat roepen ....knap hoor :X

• AtlAntA

Ow daar kan je op wachten bij het volgende dipje. Ik denk zelf dat de populaire buzz phrase dan 'extended dead cat' bounce word en dat men gaat roepen dat we eind maart op 1500 dollars zitten.

Verwijderd

wally228 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:16:
hoeveel xrp er momenteel verbrand wordt door de huidige transacties
http://turfpool.world/ripple-burn-rate
Naarmate het volume toeneemt zal er ook meer xrp verbrandt worden 🤔

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:18:
[...]

Dommerik, lees mijn posts gewoon terug en je ziet dat ik gelijk had. Jij was altijd maar aan het janken.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:19:
[...]

Dommerik, lees mijn posts gewoon terug en je ziet dat ik gelijk had. Jij was altijd maar aan het janken.
Zo laat meteen weer zien wat voor volwassen kerel jij bent met zulke reacties.

Misschien moet je eerst eens ergens in verdiepen voordat je zulke complete onzin uitkraamt.
Je liegt ook nog eens een keer wat die opmerkingen van jou met de bubbel is stuk, we gaan naar nul enz enz heb ik nooit gezegd

Merendeels hier is in Dec ingestapt .. daar zijn we nog lang niet.

En je snapt blijkbaar ook niet dat er ''sukkels'' zoals jij ze noemt stress er van krijgen, en nu wel lekker slapen.

Stoer hoor

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kunnen we gewoon weer ontopic anders? Dat op de man de hele tijd en mensen die de discussie steeds maar weer over henzelf of andere users laten gaan. Niet alleen jullie direct hierboven, maar ook een paar pagina's terug al. Blijf gewoon bij het onderwerp en zet de ego's opzij :)

[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 17-02-2018 08:28 ]

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:23:
[...]

Zo laat meteen weer zien wat voor volwassen kerel jij bent met zulke reacties.

Misschien moet je eerst eens ergens in verdiepen voordat je zulke complete onzin uitkraamt.
Je liegt ook nog eens een keer wat die opmerkingen van jou met de bubbel is stuk, we gaan naar nul enz enz heb ik nooit gezegd

Merendeels hier is in Dec ingestapt .. daar zijn we nog lang niet.

En je snapt blijkbaar ook niet dat er ''sukkels'' zoals jij ze noemt stress er van krijgen, en nu wel lekker slapen.

Stoer hoor
Waar staat dat die citaten van jou zijn? Als je stress hebt luister dan naar de mensen die je hier kunnen adviseren en helpen. Of blijf weg uit crypto. Het advies was duidelijk om niet te panic sellen.

Ontopic:
We gaan to the moon jongens !!!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:19:
[...]

Kritisch zijn is iets anders dan janken, en daar kom je vanzelf achter. ;)

XRP = trash

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:41
edit foutje

[ Voor 88% gewijzigd door Timminator op 17-02-2018 08:43 . Reden: sorry ]

• Ernemmer
  • Niet online
linkdrops worden nooit gewaardeerd, zet er dan iig bij waar het over gaat.

edit. Achteraf dus gewoon spam.

[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 17-02-2018 08:44 ]

Verwijderd

haha zouden er mensen zijn die denken dat dit echt Elon Musk is?

• Rookert25
  • Laatst online: 12-01 16:50
Reden voor stijging van BTC? Zolang die niet aanwijsbaar is, vertrouw ik het nooit zo :)

Verder wel mooi voor dollar waarde hoor van m’n VEN. Snap alleen niet dat mensen BTC zelf holden, het gaat nooit op grote schaal gebruikt worden, het is te ouwe meuk in een beschadigd PR jasje; zoals Nokia :)

• Ernemmer
  • Niet online
Rookert25 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:44:
Reden voor stijging van BTC? Zolang die niet aanwijsbaar is, vertrouw ik het nooit zo :)

Verder wel mooi voor dollar waarde hoor van m’n VEN. Snap alleen niet dat mensen BTC zelf holden, het gaat nooit op grote schaal gebruikt worden, het is te ouwe meuk in een beschadigd PR jasje; zoals Nokia :)
Goud wordt ook bijna nergens voor gebruikt en toch heeft het waarde. Misschien is dat juist wel waarvoor het gebruikt wordt, het opslaan van waarde in een zeldzaam iets.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Instappen man, en zoom de grafiek eens uit.
We gaan gewoon weer terug omhoog naar de 20 dit jaar (Vroeg of laat)

• Rookert25
Ernemmer schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:46:
[...]

Goud wordt ook bijna nergens voor gebruikt en toch heeft het waarde. Misschien is dat juist wel waarvoor het gebruikt wordt, het opslaan van waarde in een zeldzaam iets.
Goud wordt nog wel meer gebruikt dan BTC en ik vind de sprong van valuta naar opslag wel heel makkelijk gemaakt om waarde te onderbouwen.

Mag hoor maar ik heb liever altcoins met dedicated teams met visie :)

• RideWithUz
Icon breekt ook weer even lekker uit

• D-Ed
  • Niet online
Das lang geleden 8)
Afbeeldingslocatie: https://www.cryptolulz.com/content/uploads/images/November2017/crypto-hodlers-be-like-meme.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 17-02-2018 09:08 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 16:19
Rookert25 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:44:
Was er n aanwijsbare reden waardoor btc vorig jaar ineens van 10k naar 20k ging?
Ik denk (hoop) dat er langzaamaan weer vertrouwen komt in n stabiele stijging en dat trekt meer geld aan.

Ik lul ook zomaar wat

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Icx making moves 😎

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:29:
[...]

Was er n aanwijsbare reden waardoor btc vorig jaar ineens van 10k naar 20k ging?
Ik denk (hoop) dat er langzaamaan weer vertrouwen komt in n stabiele stijging en dat trekt meer geld aan.
een zelfde stijging is denk ik ook niet heel bevorderlijk, geleidelijk zou mooier zijn voor stabiliteit (en dus vertrouwen). Niet dat je me hoort klagen bij 20K volgende maand >:)

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Kunnen jullie mij is even helpen met deze berekening?
Ik heb vannacht TRX verkocht op een waarde van 0,00005599TRX/ETH, totaal waarde 0.01842071ETH
Deze heb ik verkocht toen ETH een waarde had van 0,092711ETH/BTC.
Vanochtend weer TRX gekocht voor 0.00005460TRX/ETH met een totaal van 0.0179634ETH
Zou je zeggen een winst van 0,0004573ETH (genoeg voor 8 nieuwe TRX), is niet veel maar daar gaat het even niet om. Nu staat de ETH weer op 0,089487 (Dus in die zin eigenlijk een verlies ten opzichte van toen ik ETH met TRX kocht), maar wel een winst ten opzichte van TRX zelf.
Nu heb ik gister en eergister diverse sells gemaakt, maar mijn BTC totaal blijft nagenoeg hetzelfde. De euros gaan wel omhoog, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met dat de waardes van de crypto weer omhoog gaan.

Waar ga ik de fout in, los van het feit dat de winst marge in bovenstaande verhaal natuurlijk niet veel is geweest.

• lighting_
  • Laatst online: 01-01 11:17
altijd hetzelfde verhaal.
Had ik maar groot ingeslagen tijdens de diepe dip.

• Rookert25
shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:29:
[...]

Nee vandaar de logische crash.

De stijging van laatste dagen is ook best snel. Op dit tempo zitten we op ATH in 2 weken, dus dat gaat niet zo door

• Crypts
AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:00:
Mijn vrouw is degene in onze relatie die erg terughoudend is in zulke situaties. Wat heel vaak (achteraf natuurlijk) het beste blijkt om te doen. Maar in dit geval twijfel ik toch om door te zetten.
Als ik naar mijn (ex)vrouw had geluisterd en had getwijfeld woonde ik nu in een doos onder een brug. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
lighting_ schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:33:
Haha denk ik nu ook, maar ja is altijd achteraf lullen. Voor hetzelfde geld was de koers nadat je gekocht had nog verder doorgeschoten naar beneden en was je nu blij geweest dat je niet gekocht hebt.

• Rookert25
Tripod62 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:32:
Kunnen jullie mij is even helpen met deze berekening?
Ik heb vannacht TRX verkocht op een waarde van 0,00005599TRX/ETH, totaal waarde 0.01842071ETH
Deze heb ik verkocht toen ETH een waarde had van 0,092711ETH/BTC.
Vanochtend weer TRX gekocht voor 0.00005460TRX/ETH met een totaal van 0.0179634ETH
Zou je zeggen een winst van 0,0004573ETH (genoeg voor 8 nieuwe TRX), is niet veel maar daar gaat het even niet om. Nu staat de ETH weer op 0,089487 (Dus in die zin eigenlijk een verlies ten opzichte van toen ik ETH met TRX kocht), maar wel een winst ten opzichte van TRX zelf.
Nu heb ik gister en eergister diverse sells gemaakt, maar mijn BTC totaal blijft nagenoeg hetzelfde. De euros gaan wel omhoog, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met dat de waardes van de crypto weer omhoog gaan.

Waar ga ik de fout in, los van het feit dat de winst marge in bovenstaande verhaal natuurlijk niet veel is geweest.
BTC is harder gestegen dan ETH

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
lighting_ schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:33:
Klopt...maar als hij dan over een maand naar 4000 gaat. Is het weer huilen. Dus ja zoals zo vaak hier wordt gezegd, wie de glazenbol heeft is multi miljonair.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Als ik naar mijn (ex)vrouw had geluisterd en had getwijfeld woonde ik nu in een doos onder een brug. :+
Met een bordje in je hand "HODL" ?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hoelang gaat de markt nog weerstand bieden op elke 1k verhoging van BTC .. nu richting de 11k begint de muur zich op te bouwen. Ben benieuwd hoe makkelijk we hier doorheen gaan. :)

Is dat nou echt zo'n "tussen de oren" spelletje dat iedere stijging moet worden tegengewerkt zodra er een rond bedrag in zicht komt?

• tias86
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:37:
Hoelang gaat de markt nog weerstand bieden op elke 1k verhoging van BTC .. nu richting de 11k begint de muur zich op te bouwen. Ben benieuwd hoe makkelijk we hier doorheen gaan. :)

Is dat nou echt zo'n "tussen de oren" spelletje dat iedere stijging moet worden tegengewerkt zodra er een rond bedrag in zicht komt?
Als je elk uur de btc koers zit te monitoren lijkt het daar op, maar als je kijkt vanaf de crash naar nu 12 dagen verder alweer ruim 3500 euro omhoog valt het allemaal wel mee met tegenwerken toch.

• shovelhead1340
Het zijn nu eenmaal voorspelbare boven en ondergrenzen dus mensen pakken daar winst om iets lager weer terug te kopen

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Met een bordje in je hand "HODL" ?
Als ik van iemand een stift had mogen lenen wel ja. :P

• shovelhead1340
Ik hoop ook dat t wat minder snel gaat als in december want dat was niet gezond.
Aan de andere kant mag t van mij net zo snel gaan maar dan hoop ik dat ik dit keer wèl de ballen heb om alles te verkopen en 2x zoveel terug te kopen na n crash

Ik lul ook zomaar wat

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:41:
[...]

Als je elk uur de btc koers zit te monitoren lijkt het daar op, maar als je kijkt vanaf de crash naar nu 12 dagen verder alweer ruim 3500 euro omhoog valt het allemaal wel mee met tegenwerken toch.
Als je op GDAX op de juiste momenten meekijkt, dan zie je muren verschijnen die de pan uit rijzen. Gelukkig worden ze ook net zo makkelijk opgevreten. Het valt echt op dat tussen de ronde bedragen door nauwelijks weerstand is, en zodra er helemaal links van de komma wat moet veranderen, dan moet er van alles gedaan worden om dat de kop in te drukken. Er komen orders voorbij van 300+ BTC ... die zie je tussendoor nagenoeg niet.

• D-Ed
  • Niet online
Veel alts knallen lekker mee naar boven. Wat mij betreft gooien ze bij IOTA zsm een fatsoenlijke wallet online en komen ze vanaf dan iedere dag met het juiste nieuws.

• Slux
  • Niet online
Nog mensen die in ITC zitten ?

Zelf vandaag weer ingestapt, een kijken of we een leuk ritje kunnen maken de komende dagen

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Rookert25 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:35:
[...]

BTC is harder gestegen dan ETH
Ja dat is duidelijk. Maar waar ik op vast loop, is hoe kan je bereken wat nu de juiste momenten zijn. Met een sell order verkoop je je crypto met een winst, in mijn geval verkocht ik TRX naar ETH met winst tenopzichte van mijn eerdere buy order. Zou je er vanuit gaan dat ik meer BTC heb gesprokkeld.
Nu koop ik vanochtend op een lager punt weer TRX in, zou je denken dat je de winst wel terug moet zien in je totale BTC, maar niet dus. Maar dat komt natuurlijk omdat in de tussentijd tussen mijn sell order van TRX en de nieuwe buy order de ETH waarde flink naar beneden is gegaan.

Nu heb ik weer nieuwe TRX gekocht voor de aantal ETH die ik had (inclusief die winst). Als ETH nu weer omhoog gaat, heeft dat niet altijd effect op de hoogte van TRX, dus zal mijn aantal BTC niet snel stijgen right? Ben dus erg benieuwd waar ik fout ga en hoe ik mijn sell-orders / buy-orders nog beter kan gaan plannen.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Alles stijgt lekker, mooi zo. Vraag is nu echter, als je nog fiat hebt, waar steek je het nu dan in ? Wat heeft nog flink wat groeimarge ?

Verwijderd

shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:44:
Ik hoop ook dat t wat minder snel gaat als in december want dat was niet gezond.
Aan de andere kant mag t van mij net zo snel gaan maar dan hoop ik dat ik dit keer wèl de ballen heb om alles te verkopen en 2x zoveel terug te kopen na n crash
Omgekeerde FOMO, durven te verkopen als het maar blijft stijgen, die is nog erger dan het rood in gaan :)

Verwijderd

Rebbelx schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:51:
Alles stijgt lekker, mooi zo. Vraag is nu echter, als je nog fiat hebt, waar steek je het nu dan in ? Wat heeft nog flink wat groeimarge ?
Dat kunnen we je achteraf vertellen.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 18-01 13:58
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Omgekeerde FOMO, durven te verkopen als het maar blijft stijgen, die is nog erger dan het rood in gaan :)
Mooi momentje om ark te kopen lijkt me, mejongeren? Lijkt in een dipmoment te zitten. Klimt vaak weer op. Mensen die er ook zo over denken?

• RideWithUz
Alleen mijn rippeltjes stijgen niet echt lekker mee, wel 2,3% maar niet zoveel als al mijn andere ALTS, kom op xrp :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

In iedere andere situatie van het dagelijks leven rust er een taboe op zulke vragen ...zoiets zeg of vraag je gewoon niet ... alleen in crypto gesprekken is dit een zeer respectabele vraag, en geeft men nog keurig antwoord ook. :Y)

We leven echt in een eigen wereldje ...

• tias86
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:53:
[...]

Mooi momentje om ark te kopen lijkt me, mejongeren? Lijkt in een dipmoment te zitten. Klimt vaak weer op. Mensen die er ook zo over denken?
Ze hebben net een marketing man geregeld, dus dat zou wel is goed kunnen uitpakken komende tijd.

• Crypts
Tripod62 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Ja dat is duidelijk. Maar waar ik op vast loop, is hoe kan je bereken wat nu de juiste momenten zijn.
Je hebt al antwoord gekregen maar wil het niet zien, eth is tov btc gedaald of btc is tov eth gestegen, maar net hoe je het wil bekijken. Dat je op winst in fiat staat is omdat beiden zijn gestegen tov fiat. :)

Verwijderd

Happy VERGE day jongens !

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat denk ik nog steeds (dat het wel een beetje klaar is). Ik denk niet dat de piek van december ooit nog wordt overfroffen.

Maar goed: ik heb er wel vaker naast gezeten met bitcoin. Klopt ook. Deze rebounce is behoorlijk en had ik ook niet verwacht (en daar had je best centen aan kunnen verdienen als je op 6k was ingestapt, maar achteraf is dat bij elke koers makkelijk).

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
[...]

jep kan nog lager hopelijk

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Dat denk ik nog steeds (dat het wel een beetje klaar is). Ik denk niet dat de piek van december ooit nog wordt overfroffen.

Maar goed: ik heb er wel vaker naast gezeten met bitcoin. Klopt ook. Deze rebounce is behoorlijk en had ik ook niet verwacht (en daar had je best centen aan kunnen verdienen als je op 6k was ingestapt, maar achteraf is dat bij elke koers makkelijk).
Je bedoelt BTC specifiek of de hele markt die nooit meer die piek haalt?

• Crypts
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Kun je dat ook onderbouwen of zit je maar een beetje te mopperen? :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Jaa! nog maar 1x over de kop (200%) en ik sta weer quitte!!!

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Naam en avatar onderschrift lijken wel zorgvuldig gekozen .... no offense. ;)

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-01 12:31

watercoolertje

Untertitel

Slux schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:18:
[...]

En toch heeft ie gelijk. Net als de mensen die hij uitdaagd gelijk hadden op het moment dat hun het riepen wat natuurlijk op dat moment ook achteraf was (lekker makkelijk).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Pelox
[...]

Gisteren weer wat ark ingeslagen, misschien zet ik later nog wat over van mijn verge.

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

watercoolertje schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:10:
[...]
En toch heeft ie gelijk. Net als de mensen die hij uitdaagd gelijk hadden op het moment dat hun het riepen wat natuurlijk op dat moment ook achteraf was (lekker makkelijk).
Ongefundeerd en emotioneel dingen roepen tijdens een dipje is inderdaad een stuk lastiger.

Ti's gewoon zo makkelijk ... laf gedraag (lees:uitstappen door angst) en vervolgens je overweging verdedigen verdient mijns inziens minder respect dan achteraf even een por geven. We hoeven er niet op door te blijven gaan, maar het mag best even genoemd worden. :)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:08:
[...]

In december is iedereen en zijn moeder (schoenenpoetser) ingestapt. Er zijn onvoldoende "fools" meer om de koers nog boven de december-koers te drukken.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:14:
[...]

In december is iedereen en zijn moeder (schoenenpoetser) ingestapt. Er zijn onvoldoende "fools" meer om de koers nog boven de december-koers te drukken.
Kerel, de mensen die in december zijn ingestapt zijn een druppel op de gloeiende plaat...een paar miljoen op een paar miljard, naast het echte geld uit het bedrijfsleven.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:18
yup proost man

• Therapy777
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

ADA en XLM profiteren nog niet echt van de stijgende BTC. Die dalen nog altijd flink.

• AtlAntA
8800€ ook al bijna beslecht op gdax

Verwijderd

Verge Fanboys united, we're going to the moon

• shovelhead1340
Kerel, de mensen die in december zijn ingestapt zijn een druppel op de gloeiende plaat...een paar miljoen op een paar miljard, naast het echte geld uit het bedrijfsleven.
Dat dus, ik denk dat er nog genoeg in crypto kan stromen als mensen maar denken dat er geld te verdienen valt.

Ik lul ook zomaar wat

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Verge Fanboys united, we're going to the moon
#vergefam #wraithprotocol #moon #vergelambo

Zero.

Verwijderd

pirodr01 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:17:
[...]

Dit. De metselaar en de groenteboer op de hoek zijn met een paar honderd euro ingestapt.
Kijk liever naar de grote jongens die de markt beheersen en echt kunnen beinvloeden.

Die BTC gaat nog wel ver over de 20K dit jaar.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:12:
[...]

Ongefundeerd en emotioneel dingen roepen tijdens een dipje is inderdaad een stuk lastiger.

Ti's gewoon zo makkelijk ... laf gedraag (lees:uitstappen door angst) en vervolgens je overweging verdedigen verdient mijns inziens minder respect dan achteraf even een por geven. We hoeven er niet op door te blijven gaan, maar het mag best even genoemd worden. :)
'Crabs in the bucket' mentaliteit.
Mensen willen niet dan een ander succes heeft als ze zelf het gevoel hebben de boot te hebben gemist. Triest. Je ziet het vaker in dit topic :)

• Crypts
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Ik ken voornamelijk mensen die wilden instappen maar met kerst in het vooruitzicht dat uitgesteld hebben, vervolgens worden crypto's volledig gebasht in de media en zijn de geluiden nu weer overwegend positief. Ik wil niet al te positief zijn maar volgens mij is er nog plek voor heeeeeeeeeel veel schaapjes in de crypto markt. :)

Pagina: 1 ... 64 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!