Sterker nog ... Ik sta momenteel m'n muur te behangen met Vechain RFID's.
Als ik dit lees lijkt het erop dat 20K een groot deel van je spaargeld is. Daarnaast geef je zelf al aan dat je redelijk nieuw bent en dat was om eerlijk te zijn ook al duidelijk gezien jouw prijsprognoses van Tron, Ripple, Vechain en EOS. Daaruit blijkt naar mijn mening dat je de markt dus nog niet begrijpt.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:39:
Allen bedankt voor jullie antwoord!
De 20k is van de verkoop van de auto en die had ik gekocht met de verkoop van een renovatie project, waarmee ik echt wel geluk had.
Ik ben nog nieuw in de crypto en ben bezig met daytraden aan te leren en het lukt me wel, maar om mij veilig te stellen wil ik een bedrag inzetten en holden en zien waar het uitkomt... ik zal ook wel op tijd erbij staan als het zeer slecht gaat met bitcoin en op tijd verkopen.
Ik zal er gewoon later spijt van krijgen als BTC binnen een jaar of 3 of zo op 20k/40k zal staan, en ik zal niet de enige zijn
Slim plan dus, vooral doen.
Dan heb je een index fonds.tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:57:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je 100eu op elke circa 1300 crypto zet..
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als ik mijn laatste spaargeld ergens in zou stoppen zou dat zeker geen bearish markt zijn zonder dat ik weet wat ik doe.
Dan moet je op de marketcap gaan letten om te bepalen of je winst of verlies staat
Daarom, pas op met advies geven hier. En vooral de shillers (VEN).Bmfd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:05:
[...]
Als ik dit lees lijkt het erop dat 20K een groot deel van je spaargeld is. Daarnaast geef je zelf al aan dat je redelijk nieuw bent en dat was om eerlijk te zijn ook al duidelijk gezien jouw prijsprognoses van Tron, Ripple, Vechain en EOS. Daaruit blijkt naar mijn mening dat je de markt dus nog niet begrijpt.
Het hele idee van de blockchain is nou juist precies dat het openbaar is. "Jouw data" in een openbare database, juist...k7of9 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:23:
De wereld is groter dan Nederland. En openbaar? Dit draait er juist om dat jouw data jouw data blijft. Dus waar je in hemelsnaam het openbare karakter vandaan haalt is me een raadsel.
Of je geeft gewoon toe dat het een enorm slecht idee is om medische gegevens in een blockchain op te slaan.Knap staaltje Nederlands probleem denken!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou persoonlijk zelf onderzoek doen maar vooral de mensen vermeiden die melden dat je mensen moet vermeiden die bullish zijn over een coinRaptorXS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:07:
[...]
Daarom, pas op met advies geven hier. En vooral de shillers (VEN).
Dyor
haha was serieuze vraag, volg het topic niet constant maar zo te zien is VEN een meme geworden hier,
9-11 grapjes maken over die coin is echt te makkelijk.Jarune schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:04:
VEN wordt hier enorm vaak genoemd, maar heeft iemand weleens de vergelijk met WTC gemaakt ?
Volgens mij is WTC veel verder en serieuzer namelijk.
Ik zou dan weer mensen vermijden die melden dat je iets moet vermeiden.RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:10:
[...]
Ik zou persoonlijk zelf onderzoek doen maar vooral de mensen vermeiden die melden dat je mensen moet vermeiden die bullish zijn over een coin
Dyor
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik bedoel er eigenlijk meer mee te zeggen dat het hier een competitie ver pissen is zonder enige onderbouwing en dat je eigenlijk beter niet hier om informatie kan vragenCrypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:11:
[...]
Ik zou dan weer mensen vermijden die melden dat je iets moet vermeiden.
Kan je wel zeggen maar ik pis toch het verst.RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:12:
[...]
Ik bedoel er eigenlijk meer mee te zeggen dat het hier een competitie ver pissen is zonder enige onderbouwing en dat je eigenlijk beter niet hier om informatie kan vragen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Niet voor niks blijft blijkbaar? de harde kern van vorig jaar hier weg.RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:12:
[...]
Ik bedoel er eigenlijk meer mee te zeggen dat het hier een competitie ver pissen is zonder enige onderbouwing en dat je eigenlijk beter niet hier om informatie kan vragen
Hij was idd erg flauw, dit topic is sowieso niet meer serieus te nemen in geen enkel opzicht. Wat dat betreft kun je beter advies vragen aan je kapper of zometeen na 12 uur in een willekeurige kroeg. Ik heb ook echt geen idee hoe sommigen hier terecht gekomen zijn, het lijkt me niet dat ze buiten dit topic echt iets op tweakers te zoeken hebben.RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:12:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ach, wat denk jij dan te kunnen zeggen van iemand anders z'n prijsprognose? ik denk dat je deze markt pas écht 'snapt' als je beseft dat álles kan gebeuren. trx kan 'makkelijk' onder de 1 ct duiken, maar net zo 'makkelijk' over een tijdje boven de dollar staan. who knowsBmfd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:05:
[...]
Als ik dit lees lijkt het erop dat 20K een groot deel van je spaargeld is. Daarnaast geef je zelf al aan dat je redelijk nieuw bent en dat was om eerlijk te zijn ook al duidelijk gezien jouw prijsprognoses van Tron, Ripple, Vechain en EOS. Daaruit blijkt naar mijn mening dat je de markt dus nog niet begrijpt.
Dan zit je dus op de verkeerde exchange.FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:00:
[...]
Makkelijk gezegd als je exchange geen eur of usd ondersteunt..
En toen kwam je er achter dat Binance de enige grote exchange is die VEN pairs heeft, en dat er dus een heel select clubje mee bezig is
Verwijderd
Als die gast van 20k serieus is:
BuyCombiCoin.com (vanaf maart ergens via iDeal te kopen, nu ff geen sale ivm AfM gedoe). NL toko. 100% betrouwbaar. Deze week nog 50% van mn ICO via buyback gecasht.
Of Crypto20.com: zelfde concept, maar index fund coin van Top 20 ipv Top 30 coins.
Absoluut de moeite waard voor lange termijn, zeker als je meerdere K wil investeren.
BuyCombiCoin.com (vanaf maart ergens via iDeal te kopen, nu ff geen sale ivm AfM gedoe). NL toko. 100% betrouwbaar. Deze week nog 50% van mn ICO via buyback gecasht.
Of Crypto20.com: zelfde concept, maar index fund coin van Top 20 ipv Top 30 coins.
Absoluut de moeite waard voor lange termijn, zeker als je meerdere K wil investeren.
Ondertussen staat BTC ondanks alle geouwehoer hier alweer een uurtje boven de 10k
Ik heb ze gewoon allebeiJarune schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:04:
VEN wordt hier enorm vaak genoemd, maar heeft iemand weleens de vergelijk met WTC gemaakt ?
Volgens mij is WTC veel verder en serieuzer namelijk.
Het is iedere keer door een sellwall heen bijten waarvan de prijs iedere omhoog gaat. Gisteren rond deze tijd hadden we het over zo'n 250BTC, nu is daar als makkelijk 150BTC van opgegeten. Het gaat de goede kant opTurbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:17:
Ondertussen staat BTC ondanks alle geouwehoer hier alweer een uurtje boven de 10k
Ja heel selectRichh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
[...]
Dan zit je dus op de verkeerde exchange.
En toen kwam je er achter dat Binance de enige grote exchange is die VEN pairs heeft, en dat er dus een heel select clubje mee bezig is
Groetjes, FaceDown.
Niet eens alleen van vorig jaar, kijk een paar weken terug? Er is zo goed als geen kennis meer aanwezig, geen onderbouwde posts meer en het heeft bar weinig nog met crypto's te maken.RaptorXS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:14:
[...]
Niet voor niks blijft blijkbaar? de harde kern van vorig jaar hier weg.
Verpissen lijkt me zelfs voor sommigen iets te ver gezocht, dan moet je hem toch eerst zelf leren beet te houden.
Prima, dat mag jij vinden. Hij verwacht dat Tron aan het einde van het jaar op 25 dollar staat en dat vind ik onrealistisch en naïef en ik denk niet dat je de markt begrijpt als je met zo'n prognoses komt.BBBrt schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
[...]
ach, wat denk jij dan te kunnen zeggen van iemand anders z'n prijsprognose? ik denk dat je deze markt pas écht 'snapt' als je beseft dat álles kan gebeuren. trx kan 'makkelijk' onder de 1 ct duiken, maar net zo 'makkelijk' over een tijdje boven de dollar staan. who knows
"iets" wat je niet zegt na een SOA test ....
Het is niet mijn spaargeld, zoals ik zei is een verkoop van mijn auto!Bmfd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:05:
[...]
En zoals velen weten kost auto na de aankoop ook nog geld. (Brandstof, verzekering, onderhoud...)Dus voor mij is het een winst, “gratis” auto van de firma
Dus.....Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
NL toko. 100% betrouwbaar.
Waarom zou je via een vaag iets aan de slag gaan in plaats van gewoon BTC of iets anders kopen ?
En 100% betrouwbaar mijn reet dus....
Jeetje, nog steeds geirriteerd omdat je gisteravond niet uit de discussie kwam?
Ik heb hier toch al wat info opgedaan, al moet je soms eerst door pagina's MOON/LAMBO heen scrollen. Het handelstopic biedt meer interessante weetjes maar dat is niet zo actief.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
[...]Hij was idd erg flauw, dit topic is sowieso niet meer serieus te nemen in geen enkel opzicht. Wat dat betreft kun je beter advies vragen aan je kapper of zometeen na 12 uur in een willekeurige kroeg. Ik heb ook echt geen idee hoe sommigen hier terecht gekomen zijn, het lijkt me dat ze buiten dit topic echt iets op tweakers te zoeken hebben.
Aan de andere kant, aangezien de vriend waarmee ik vanavond had afgesproken met griep in bed ligt heb ik niet veel beters te doen dus meh
Overdrijven is ook een vak...Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Niet eens alleen van vorig jaar, kijk een paar weken terug? Er is zo goed als geen kennis meer aanwezig, geen onderbouwde posts meer en het heeft bar weinig nog met crypto's te maken.
Verpissen lijkt me zelfs voor sommigen iets te ver gezocht, dan moet je hem toch eerst zelf leren beet te houden.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen en waarna ik ging pitten terwijl jij jezelf nog een uur bleef herhalen op je zolderkamertje? Nee dat vond ik wel vermakelijk. En nu naar bed kssst.Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]
[afbeelding]
Groetjes, FaceDown.
Soms vraag je je af, waar doe je het voorRichh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]
[afbeelding]
Iets met bijtelling en eigen bijdrage ... staat zonder enige twijfel ergens vermeld op een papiertje dat je hebt getekend of gaat tekenen.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Het is niet mijn spaargeld, zoals ik zei is een verkoop van mijn auto!
En zoals velen weten kost auto na de aankoop ook nog geld. (Brandstof, verzekering, onderhoud...)Dus voor mij is het een winst, “gratis” auto van de firma
Een lease auto privé rijden is gewoon net zo duur, al dan niet duurder dan een eigen auto...of jou werkgever moet voor Sinterklaas spelen.
Okee misschien had ik er her en der het woord bijna tussen moeten fietsen, wilde echt niemand op zijn p#k trappen hoor.
Want zo simpel is het natuurlijk...Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:09:
[...]
Het hele idee van de blockchain is nou juist precies dat het openbaar is. "Jouw data" in een openbare database, juist...
Het is geen probleem om uiteindelijk iedereen zijn spaargeld in de blockchain te zetten, maar bij medische gegevens is dat een heel ander verhaal? Ik weet wel wat ik minder wil missen. Maar goed, er wordt serieus naar blockchain techniek gekeken in de zorg, en zeker niet alleen in Nederland. Erg goed van je dat jij het allemaal wel snapt en dat jij wel in ziet dat medische gegevens centraal op een paar servers een veel beter en veiliger idee is.
Kan ook een youngtimer zijn 35% van dagwaarde.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Iets met bijtelling en eigen bijdrage ... staat zonder enige twijfel ergens vermeld op een papiertje dat je hebt getekend of gaat tekenen.![]()
Een lease auto privé rijden is gewoon net zo duur, al dan niet duurder dan een eigen auto...of jou werkgever moet voor Sinterklaas spelen.
Nee hoor ik betaal geen eigen bijdrage. En voor die 450 netto bijtelling kan ik echt geen wagen van 50k prive rijden incl afschrijving, brandstof, verzekering, belasting, onderhoud.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Iets met bijtelling en eigen bijdrage ... staat zonder enige twijfel ergens vermeld op een papiertje dat je hebt getekend of gaat tekenen.![]()
Groetjes, FaceDown.
true ... hoe groot acht jij die kans?tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:25:
[...]
Kan ook een youngtimer zijn 35% van dagwaarde.
*We gaan het zo vernemen ...
Tig vragen negeren en hard lalala roepen is niet hetzelfde als de discussie winnenFaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen en waarna ik ging pitten terwijl jij jezelf nog een uur bleef herhalen op je zolderkamertje? Nee dat vond ik wel vermakelijk. En nu naar bed kssst.
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen

Je gaat er in ieder geval als een VENt mee om
Als je het hebt over een discussie winnen sta je gelijk al 0-1 achter.FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen
Okee serieus antwoord, op dit moment doet eea niet zoveel en dan is er dus ook weinig te melden. Zodra de goudkoorts en fomo weer aanzwelt zal het ongetwijfeld weer wat interessanter worden. Zelf ook weinig anders te melden dan dat ik constant ltc ritjes doe, probeer alleen mijn positie te versterken maar saai is het wel.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Ik heb hier toch al wat info opgedaan, al moet je soms eerst door pagina's MOON/LAMBO heen scrollen. Het handelstopic biedt meer interessante weetjes maar dat is niet zo actief.
mja wat dat betreft ben ik het met je eens hoorBmfd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Prima, dat mag jij vinden. Hij verwacht dat Tron aan het einde van het jaar op 25 dollar staat en dat vind ik onrealistisch en naïef en ik denk niet dat je de markt begrijpt als je met zo'n prognoses komt.
LoL, op internet kun je geen discussie winnen. Dat zou iedereen op de leeftijd 4-6 moeten leren imho
Discussie winnen is sowieso niet mogelijk, je kunt wel tot een consensus komen.RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
LoL, op internet kun je geen discussie winnen. Dat zou iedereen op de leeftijd 4-6 moeten leren imho
RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
Dat zei een collega ook tegen mij, die wel blij was met zijn golf variant.FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:25:
[...]
Nee hoor ik betaal geen eigen bijdrage. En voor die 450 netto bijtelling kan ik echt geen wagen van 50k prive rijden incl afschrijving, brandstof, verzekering, belasting, onderhoud.
Toen zei ik dat ie een Ferrari kreeg van de zaak, wel 2000 euro bijtelling per maand maar hey daar kan je geen nieuwe Ferrari van rijden met 35k km per jaar.
Ik rijd er dus ook niet privé meer in gelukkig. Leasen is leuk als je iets zoekt om van a naar beneden te hobbelen,maar echt leuke auto zijn er niet te vinden voor lease behalve de standaard bwm Audi volvo modellen.
Zijn toen privé een 330ci gaan rijden, ga die maar eens proberen te leasen als je niet toevallig eigenaar bent van het bedrijf..
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 22:31 ]
Het scoreverloop maakt niet uit als je wint he.PilatuS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:27:
[...]
Als je het hebt over een discussie winnen sta je gelijk al 0-1 achter.
Groetjes, FaceDown.
Het gaat erom op welk niveau je lees- en schrijfrechten hebt. Monero toont bijvoorbeeld prima aan dat je blockchaingegevens goed kan anonimiseren, wat voor je spaargeld vrij relevant is. Enkel persoonlijk heb je direct inzicht in je gegevens.k7of9 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:24:
Het is geen probleem om uiteindelijk iedereen zijn spaargeld in de blockchain te zetten, maar bij medische gegevens is dat een heel ander verhaal? Ik weet wel wat ik minder wil missen. Maar goed, er wordt serieus naar blockchain techniek gekeken in de zorg, en zeker niet alleen in Nederland. Erg goed van je dat jij het allemaal wel snapt en dat jij wel in ziet dat medische gegevens centraal op een paar servers een veel beter en veiliger idee is.
In het geval van medische gegevens wil je er niet alleen maar zelf bij, maar ook je (huis)arts, apotheek, maar niet je verzekeraar en werkgever. Hoe ga je decentraal beslissen wie er wel en niet bij je data kan?
Laat staan dat ik claim dat de huidige oplossing een goede is hoor. Het punt is dat de blockchain (imho) niet de oplossing is.
Maargoed ik zal het inderdaad wel minder goed weten dan al die zorginstanties die met blockchain bezig zijn. Zorginstanties weten namelijk heel veel over IT, innovatie, investeringen en techniek.
really? er gebeurt heel veel. kijk alleen maar naar de chart van btc over de afgelopen 10 dagen. en zo nog veel meer munten.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
[...]
Okee serieus antwoord, op dit moment doet eea niet zoveel en dan is er dus ook weinig te melden. Zodra de goudkoorts en fomo weer aanzwelt zal het ongetwijfeld weer wat interessanter worden. Zelf ook weinig anders te melden dan dat ik constant ltc ritjes doe, probeer alleen mijn positie te versterken maar saai is het wel.
het 'probleem' is alleen dat velen op een veel hogere stand dan 6000 dollar zijn ingestapt, waardoor de laatste 10 dagen waardeloos zijn. dat wil zeggen: een beperking van verlies. maar degenen die wél 10 dagen geleden zijn ingestapt, hebben flink kunnen cashen
Dat is mijn punt, dat winnen nergens over gaat....FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:30:
[...]
Het scoreverloop maakt niet uit als je wint he.
Dankjewel voor je serieuze en onderbouwde bijdrages hier, zouden er meer moeten doenRichh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:32:
[...]
Het gaat erom op welk niveau je lees- en schrijfrechten hebt. Monero toont bijvoorbeeld prima aan dat je blockchaingegevens goed kan anonimiseren, wat voor je spaargeld vrij relevant is. Enkel persoonlijk heb je direct inzicht in je gegevens.
In het geval van medische gegevens wil je er niet alleen maar zelf bij, maar ook je (huis)arts, apotheek, maar niet je verzekeraar en werkgever. Hoe ga je decentraal beslissen wie er wel en niet bij je data kan?
Laat staan dat ik claim dat de huidige oplossing een goede is hoor. Het punt is dat de blockchain (imho) niet de oplossing is.
Maargoed ik zal het inderdaad wel minder goed weten dan al die zorginstanties die met blockchain bezig zijn. Zorginstanties weten namelijk heel veel over IT, innovatie, investeringen en techniek.
Blockchain 1.0, geef ik je helemaal gelijk. Alleen blockchains evolueren ook en in de toekomst is dit prima mogelijk. Blockchain is een heel oud concept wat nu ineens gehyped wordt (3D voor consumenten anyone) maar door technische vorderingen zal dit wel op een veel hoger niveau getild worden dan zoals wij nu de blockchain kennen.Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:32:
[...]
Het gaat erom op welk niveau je lees- en schrijfrechten hebt. Monero toont bijvoorbeeld prima aan dat je blockchaingegevens goed kan anonimiseren, wat voor je spaargeld vrij relevant is. Enkel persoonlijk heb je direct inzicht in je gegevens.
Dr staat nu al een paar minuten een giga buy wall op hitbtc bij xrp. Heb ik iets gemist?
Exit strategie voor een hele-grote-zak-hodlerFlagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:35:
Dr staat nu al een paar minuten een giga buy wall op hitbtc bij xrp. Heb ik iets gemist?
Met een buy wall een exit strategie? Ik wist wel dat ik er niks van snapte.RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:36:
[...]
Exit strategie voor een hele-grote-zak-hodler
Als je er maar genoeg hebt wel ....Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:39:
[...]
Met een buy wall een exit strategie? Ik wist wel dat ik er niks van snapte.
Bill Gates-achtige volume's bijvoorbeeld.
Het is maar net wat je scope is, zoom uit naar bijv. een kwartaal en het is gewoon saai. Dat plukje wat puur toevallig 10 dagen hier in is gerold kun je op 1 hand tellen.BBBrt schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:33:
[...]
really? er gebeurt heel veel. kijk alleen maar naar de chart van btc over de afgelopen 10 dagen. en zo nog veel meer munten.
het 'probleem' is alleen dat velen op een veel hogere stand dan 6000 dollar zijn ingestapt, waardoor de laatste 10 dagen waardeloos zijn. dat wil zeggen: een beperking van verlies. maar degenen die wél 10 dagen geleden zijn ingestapt, hebben flink kunnen cashen
Kan ook zijn dat ik me gewoon verveel.
Chainlink trouwens. Sinds 2 november 2017 hebben ze al niks van zich laten horen.
Ik weet nog toen ze op 4chan chainlink constant aan het shillen waren hahaha
Daar lijkt het wel op dan, lijkt eerder een glitch in matrix gewoon een massieve balk verticaal omhoog.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:40:
[...]
Als je er maar genoeg hebt wel ....![]()
Bill Gates-achtige volume's bijvoorbeeld.
Maar dan krijg je toch een sell wall?
Ja, die walls zijn er voor een reden.Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:39:
[...]
Met een buy wall een exit strategie? Ik wist wel dat ik er niks van snapte.
Bij VeChain deden ze het omgekeerde om nodes te farmen: sell walls neerzetten zodat mensen die wouden verkopen onder de sell wall verkochten zodat degene die de wall neerzette die munten weer kon kopen. Zo bleef de prijs laag en konden ze grote getallen inkopen. Enige manier om heel veel munten te kopen zonder de prijs explosief te doen laten stijgen
Dit is omgekeerd: als je veel wilt sellen zonder dat de koers hard zakt dan doe je met buy walls munten verkopen aan mensen die orders inschieten net boven de wall.
Als de wall aangeraakt werd dan cancelde ze de order en zetten ze hem iets hoger of lager net wat doel is.
Dr is niemand met veel geld die aan de hele wereld laat zien fuck it im out / in.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 16-02-2018 22:44 ]
Iets wat je bij grotere volume's ziet gebeuren is een buy hoog instellen, de markt reageert daarop ... prijs vliegt omhoog, stel dat je daarvoor 20% van je pf moest opofferen, dan pak je het daarna op de resterende 80% prima terug. Ofwel, kunstmatig vraag creëren... zelfde als een p&dFlagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:41:
[...]
Daar lijkt het wel op dan, lijkt eerder een glitch in matrix gewoon een massieve balk verticaal omhoog.![]()
Maar dan krijg je toch een sell wall?
Gebeurt bij ICX nu ookRedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:42:
[...]
Ja, die walls zijn er voor een reden.
Bij VeChain deden ze het omgekeerde om nodes te farmen: sell walls neerzetten zodat mensen die wouden verkopen onder de sell wall verkochten zodat degene die de wall neerzette die munten weer kon kopen. Zo bleef de prijs laag en konden ze grote getallen inkopen. Enige manier om heel veel munten te kopen zonder de prijs explosief te doen laten stijgen
Dit is omgekeerd: als je veel wilt sellen zonder dat de koers hard zakt dan doe je met buy walls munten verkopen aan mensen die orders inschieten net boven de wall.
Als de wall aangeraakt werd dan cancelde ze de order en zetten ze hem iets hoger of lager net wat doel is.
Dr is niemand met veel geld die aan de hele wereld laat zien fuck it im out / in.
Point takenRedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Blockchain 1.0, geef ik je helemaal gelijk. Alleen blockchains evolueren ook en in de toekomst is dit prima mogelijk. Blockchain is een heel oud concept wat nu ineens gehyped wordt (3D voor consumenten anyone) maar door technische vorderingen zal dit wel op een veel hoger niveau getild worden dan zoals wij nu de blockchain kennen.
Hmm gebeurt alleen weinig met de prijs, ws toch een glitch dan. Nou ja viel me gewoon op.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:44:
[...]
Iets wat je bij grotere volume's ziet gebeuren is een buy hoog instellen, de markt reageert daarop ... prijs vliegt omhoog, stel dat je daarvoor 20% van je pf moest opofferen, dan pak je het daarna op de resteren 80% prima terug. Ofwel, kunstmatig vraag creëren... zelfde als een p&d
Ik zie hem niet...Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:46:
[...]
Hmm gebeurt alleen weinig met de prijs, ws toch een glitch dan. Nou ja viel me gewoon op.
Volume daar is ook redelijk laag.
Glitch hier dus.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:46:
[...]
Ik zie hem niet...![]()
Volume daar is ook redelijk laag.
Zijn je inkomsten als daytrader wel stabiel dan nu?Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
[...]
Okee serieus antwoord, op dit moment doet eea niet zoveel en dan is er dus ook weinig te melden. Zodra de goudkoorts en fomo weer aanzwelt zal het ongetwijfeld weer wat interessanter worden. Zelf ook weinig anders te melden dan dat ik constant ltc ritjes doe, probeer alleen mijn positie te versterken maar saai is het wel.
Iets uitzoomen geeft wel n ander beeld hoor.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
[...]
Als je 4-6 weken geleden naar fiat was gegaan en rond 6 duizend weer ingestapt dan zit je nu wel erg lekker.
En volgens mij schommelt btc de afgelopen weken dagelijks honderden dollars heen en weer dus voor daytraders veel kansen
Ik lul ook zomaar wat
Ja zoiets alleen extremer.smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:52:
[...]
Bedoel je dit?
[afbeelding]
Dat zie ik momenteel in mijn Binance app
Niks gemist dusFlagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:35:
Ik lul ook zomaar wat
Verre van maar dat ligt meer aan mijn persoonlijke omstandigheden, vanaf zondag (altijd de dag ervoor nemen om te vergelijken): €780, €200, -€250, €130, €40. De focus was even iets verschoven door wat vervelende voorvallen.Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:50:
[...]
Zijn je inkomsten als daytrader wel stabiel dan nu?
Morgen wordt weer een baggerdag, dat weet ik nu al.
smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:52:
[...]
Bedoel je dit?
[afbeelding]
Dat zie ik momenteel in mijn Binance app

Dit dus.
Dan vind ik 900 euro in een week nog best wel prima, ik heb het traden even laten zitten de laatste tijd. Te druk met afstuderen en ben tegen alle verwachtingen in HODLER van VEN geworden. Zelfs geen tijd gehad om m'n PF uit te breiden (en nu toch redelijk blij mee achteraf want wilde ICX en ETH erbij kopen)Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:56:
[...]
Verre van maar dat ligt meer aan mijn persoonlijke omstandigheden, vanaf zondag (altijd de dag ervoor nemen om te vergelijken): €780, €200, -€250, €130, €40. De focus was even iets verschoven door wat vervelende voorvallen.![]()
Morgen wordt weer een baggerdag, dat weet ik nu al.Vandaag is ook tsja, had wat ltc voor btc ingeruild en dat niet helemaal handig gedaan zeg maar.
Kan het er wel uittrekken maar ltc doet ook even flatline.
Willen jullie even stemmen op GET Protocol naar cobinhood? Bij voorbaat dank
https://cobinhood.canny.i...g/p/list-request-get-guts
Nee, GET gaat gewoon niet werken in de praktijk.tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:01:
Willen jullie even stemmen op GET Protocol naar cobinhood? Bij voorbaat dank
Ik ben werkzaam bij een ticketprovider (afstuderen) + al 10 jaar werkzaam in de evenementen. Dit kan gewoon niet de performance leveren die nodig is. Volgens mij al vaker aangegeven hier.
Zat er net aan te denken... Die -€250 is (in)direct het gevolg van het proberen om een boeketje van €35 te laten bezorgen in het buitenland op valentijnsdag.Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:59:
[...]
Dan vind ik 900 euro in een week nog best wel prima, ik heb het traden even laten zitten de laatste tijd. Te druk met afstuderen en ben tegen alle verwachtingen in HODLER van VEN geworden. Zelfs geen tijd gehad om m'n PF uit te breiden (en nu toch redelijk blij mee achteraf want wilde ICX en ETH erbij kopen)
Morgen gaat dat eindelijk lukken maar het gaat om het idee toch?
Vanaf zondag kan ik weer 'los' en nee ik mag niet klagen hoor (doe ik ook niet
Edit: ven? What happened?
Het werkt toch al in de praktijk?Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:04:
[...]
Nee, GET gaat gewoon niet werken in de praktijk.
Ik ben werkzaam bij een ticketprovider (afstuderen) + al 10 jaar werkzaam in de evenementen. Dit kan gewoon niet de performance leveren die nodig is. Volgens mij al vaker aangegeven hier.
@Lucky0wn ja sorry, we gaan weer verder over Ven, waar waren we.
Ik heb VEN gekocht. Sorrie.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:04:
[...]
Zat er net aan te denken... Die -€250 is (in)direct het gevolg van het proberen om een boeketje van €35 te laten bezorgen in het buitenland op valentijnsdag.Nog nooit zulke dure bloemen 'gekocht'.
![]()
Morgen gaat dat eindelijk lukken maar het gaat om het idee toch?![]()
Vanaf zondag kan ik weer 'los' en nee ik mag niet klagen hoor (doe ik ook niet). Eigenlijk is het best okee maar daar had veel meer ingezeten...
Edit: ven? What happened?
Goffer! Okee wie knalt er even een buy market order ltc doorheen op Gdax?
50 ltc is genoeg om de boel weer in beweging te krijgen maar die heb ik nu even niet.
Edit: thanks! Daar gaan we weer.
[ Voor 5% gewijzigd door Crypts op 16-02-2018 23:15 ]
Helaas niks op gdax staan
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:16:
Helaas niks op gdax staan
Een ticketsysteem moet schaalbaar zijn. Leuk dat het kleinschalig werkt, maar zodra je gaat opschalen loop je tegen de limitaties van de Tx/s aan.
Hier de rekensom:
Lucky0wn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"
Double spenden wat als reactie hierop gegeven wordt is een non-issue: personeel is hier altijd nog de zwakste schakel in.
[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 16-02-2018 23:25 ]
...2 trades? LTC heeft amper bewogen?Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
[...]
Ik ben alweer 2 trades verder. Beetje rottig dat ik nog geld in btc heb zitten, eens even denken hoe ik daar nou weer van af ga komen.
€184.01->€184.51. Netto winst €50 samen met de order (€183.01->€183.91) ervoor.
Snelheid gaat een issue wordeninderdaad, ze zijn wel aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Genoemd werd raiden/plasma protocol.Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
[...]
Een ticketsysteem moet schaalbaar zijn. Leuk dat het kleinschalig werkt, maar zodra je gaat opschalen loop je tegen de limitaties van de Tx/s aan.
Hier de rekensom:
Lucky0wn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"
Double spenden wat als reactie hierop gegeven wordt is een non-issue: personeel is hier altijd nog de zwakste schakel in.
Dat is mijn punt helemaal niet. Voor kleine evenementen is het leuk. Maar zoals in m'n rekenvoorbeeld aangegeven: je moet zelfs met raiden/plasma nog 400% meer snelheid hebben om een middel-groot evenement te kunnen doen.Pierlala schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:39:
[...]
Snelheid gaat een issue wordeninderdaad, ze zijn wel aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Genoemd werd raiden/plasma protocol.
Ik ben helemaal blij ik zie 10200 !! op bitcoin
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als ETH dan ook even doorgaat over de 1000$A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:46:
Ik ben helemaal blij ik zie 10200 !! op bitcoin
Zolang btc stijgt gaat eth (meestal) niet mee.The_Scarabial schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:49:
[...]
Als ETH dan ook even doorgaat over de 1000$
Staat nu weer boven mijn panicsell niveau doei 1k
Verwijderd
Ik heb gekocht op 0.08 en aangevuld toen het 0.03 was.tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:01:
[...]
Staat nu weer boven mijn panicsell niveau doei 1k
Deze tip kost je niks ...Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:10:
[...]
Ik heb gekocht op 0.08 en aangevuld toen het 0.03 was.
Geef ze allemaal een schup nu ze nog iets waard zijn.
Verwijderd
Kan je die tip onderbouwen?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:13:
[...]
Deze tip kost je niks ...
Geef ze allemaal een schup nu ze nog iets waard zijn.
Twitter --> Dood
Project kansen --> 0
Resultaten van de fork --> nog verder gezakken
Waarde --> nagenoeg niks
Verwachting 2018 --> ook zo'n beetje niets.
Zo'n beetje alle coins met kans van slagen zijn bijna terug op december niveau, en XVG staat nog niet op 25% daarvan, en er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit nog geld waard gaat worden.
Waar hoop jezelf op? Waar zie jij de toepassing voor Verge dit jaar opgepakt worden?
Wat kan Verge wat andere coins absoluut niet kunnen?
Hoe laat vind de LTC fork plaats precies trouwens?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!