[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.002 views

Onderwerpen

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Hoezo, zat je ook aan VEN te denken? O+
Sterker nog ... Ik sta momenteel m'n muur te behangen met Vechain RFID's. 8)7

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:39:
Allen bedankt voor jullie antwoord!

De 20k is van de verkoop van de auto en die had ik gekocht met de verkoop van een renovatie project, waarmee ik echt wel geluk had.

Ik ben nog nieuw in de crypto en ben bezig met daytraden aan te leren en het lukt me wel, maar om mij veilig te stellen wil ik een bedrag inzetten en holden en zien waar het uitkomt... ik zal ook wel op tijd erbij staan als het zeer slecht gaat met bitcoin en op tijd verkopen.

Ik zal er gewoon later spijt van krijgen als BTC binnen een jaar of 3 of zo op 20k/40k zal staan, en ik zal niet de enige zijn
Als ik dit lees lijkt het erop dat 20K een groot deel van je spaargeld is. Daarnaast geef je zelf al aan dat je redelijk nieuw bent en dat was om eerlijk te zijn ook al duidelijk gezien jouw prijsprognoses van Tron, Ripple, Vechain en EOS. Daaruit blijkt naar mijn mening dat je de markt dus nog niet begrijpt.

Slim plan dus, vooral doen. ;)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:57:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je 100eu op elke circa 1300 crypto zet..
Dan heb je een index fonds. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20
Als ik mijn laatste spaargeld ergens in zou stoppen zou dat zeker geen bearish markt zijn zonder dat ik weet wat ik doe.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:50
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:06:
[...]

Dan heb je een index fonds. :)
Dan moet je op de marketcap gaan letten om te bepalen of je winst of verlies staat 8)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bmfd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:05:
[...]

Als ik dit lees lijkt het erop dat 20K een groot deel van je spaargeld is. Daarnaast geef je zelf al aan dat je redelijk nieuw bent en dat was om eerlijk te zijn ook al duidelijk gezien jouw prijsprognoses van Tron, Ripple, Vechain en EOS. Daaruit blijkt naar mijn mening dat je de markt dus nog niet begrijpt.

Daarom, pas op met advies geven hier. En vooral de shillers (VEN).

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 08:30
k7of9 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:23:
De wereld is groter dan Nederland. En openbaar? Dit draait er juist om dat jouw data jouw data blijft. Dus waar je in hemelsnaam het openbare karakter vandaan haalt is me een raadsel.
Het hele idee van de blockchain is nou juist precies dat het openbaar is. "Jouw data" in een openbare database, juist...
Knap staaltje Nederlands probleem denken!
Of je geeft gewoon toe dat het een enorm slecht idee is om medische gegevens in een blockchain op te slaan. :F

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RedHat
RaptorXS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:07:
[...]

Daarom, pas op met advies geven hier. En vooral de shillers (VEN).
Ik zou persoonlijk zelf onderzoek doen maar vooral de mensen vermeiden die melden dat je mensen moet vermeiden die bullish zijn over een coin

Dyor

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 21:17
haha was serieuze vraag, volg het topic niet constant maar zo te zien is VEN een meme geworden hier,

• Richh
Jarune schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:04:
VEN wordt hier enorm vaak genoemd, maar heeft iemand weleens de vergelijk met WTC gemaakt ?
Volgens mij is WTC veel verder en serieuzer namelijk.
9-11 grapjes maken over die coin is echt te makkelijk.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:10:
[...]

Ik zou persoonlijk zelf onderzoek doen maar vooral de mensen vermeiden die melden dat je mensen moet vermeiden die bullish zijn over een coin

Dyor
Ik zou dan weer mensen vermijden die melden dat je iets moet vermeiden. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RedHat
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:11:
[...]

Ik zou dan weer mensen vermijden die melden dat je iets moet vermeiden. :+
Ik bedoel er eigenlijk meer mee te zeggen dat het hier een competitie ver pissen is zonder enige onderbouwing en dat je eigenlijk beter niet hier om informatie kan vragen

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Ik bedoel er eigenlijk meer mee te zeggen dat het hier een competitie ver pissen is zonder enige onderbouwing en dat je eigenlijk beter niet hier om informatie kan vragen
Kan je wel zeggen maar ik pis toch het verst. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RaptorXS
[...]

Niet voor niks blijft blijkbaar? de harde kern van vorig jaar hier weg.

• Crypts
[...]

Hij was idd erg flauw, dit topic is sowieso niet meer serieus te nemen in geen enkel opzicht. Wat dat betreft kun je beter advies vragen aan je kapper of zometeen na 12 uur in een willekeurige kroeg. Ik heb ook echt geen idee hoe sommigen hier terecht gekomen zijn, het lijkt me niet dat ze buiten dit topic echt iets op tweakers te zoeken hebben. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:57
[...]

ach, wat denk jij dan te kunnen zeggen van iemand anders z'n prijsprognose? ik denk dat je deze markt pas écht 'snapt' als je beseft dat álles kan gebeuren. trx kan 'makkelijk' onder de 1 ct duiken, maar net zo 'makkelijk' over een tijdje boven de dollar staan. who knows :)

• Richh
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:00:
[...]

Makkelijk gezegd als je exchange geen eur of usd ondersteunt..
Dan zit je dus op de verkeerde exchange.

En toen kwam je er achter dat Binance de enige grote exchange is die VEN pairs heeft, en dat er dus een heel select clubje mee bezig is

Verwijderd

Als die gast van 20k serieus is:
BuyCombiCoin.com (vanaf maart ergens via iDeal te kopen, nu ff geen sale ivm AfM gedoe). NL toko. 100% betrouwbaar. Deze week nog 50% van mn ICO via buyback gecasht.

Of Crypto20.com: zelfde concept, maar index fund coin van Top 20 ipv Top 30 coins.

Absoluut de moeite waard voor lange termijn, zeker als je meerdere K wil investeren.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ondertussen staat BTC ondanks alle geouwehoer hier alweer een uurtje boven de 10k :)

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20
Jarune schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:04:
VEN wordt hier enorm vaak genoemd, maar heeft iemand weleens de vergelijk met WTC gemaakt ?
Volgens mij is WTC veel verder en serieuzer namelijk.
Ik heb ze gewoon allebei

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:17:
Ondertussen staat BTC ondanks alle geouwehoer hier alweer een uurtje boven de 10k :)
Het is iedere keer door een sellwall heen bijten waarvan de prijs iedere omhoog gaat. Gisteren rond deze tijd hadden we het over zo'n 250BTC, nu is daar als makkelijk 150BTC van opgegeten. Het gaat de goede kant op :)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
[...]

Dan zit je dus op de verkeerde exchange.

En toen kwam je er achter dat Binance de enige grote exchange is die VEN pairs heeft, en dat er dus een heel select clubje mee bezig is
Ja heel select :') gast.. :O

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
RaptorXS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:14:
[...]

Niet voor niks blijft blijkbaar? de harde kern van vorig jaar hier weg.
Niet eens alleen van vorig jaar, kijk een paar weken terug? Er is zo goed als geen kennis meer aanwezig, geen onderbouwde posts meer en het heeft bar weinig nog met crypto's te maken.

Verpissen lijkt me zelfs voor sommigen iets te ver gezocht, dan moet je hem toch eerst zelf leren beet te houden. :+

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
BBBrt schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
[...]

ach, wat denk jij dan te kunnen zeggen van iemand anders z'n prijsprognose? ik denk dat je deze markt pas écht 'snapt' als je beseft dat álles kan gebeuren. trx kan 'makkelijk' onder de 1 ct duiken, maar net zo 'makkelijk' over een tijdje boven de dollar staan. who knows :)
Prima, dat mag jij vinden. Hij verwacht dat Tron aan het einde van het jaar op 25 dollar staat en dat vind ik onrealistisch en naïef en ik denk niet dat je de markt begrijpt als je met zo'n prognoses komt.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

"iets" wat je niet zegt na een SOA test ....

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Het is niet mijn spaargeld, zoals ik zei is een verkoop van mijn auto!

En zoals velen weten kost auto na de aankoop ook nog geld. (Brandstof, verzekering, onderhoud...)Dus voor mij is het een winst, “gratis” auto van de firma
:)

• PilatuS
  • Niet online
Dus.....

Waarom zou je via een vaag iets aan de slag gaan in plaats van gewoon BTC of iets anders kopen ?

En 100% betrouwbaar mijn reet dus....

• Richh
Jeetje, nog steeds geirriteerd omdat je gisteravond niet uit de discussie kwam?

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/3ea03e2ba19c1dcd5d5cff888501f442/tenor.gif

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:
[...]Hij was idd erg flauw, dit topic is sowieso niet meer serieus te nemen in geen enkel opzicht. Wat dat betreft kun je beter advies vragen aan je kapper of zometeen na 12 uur in een willekeurige kroeg. Ik heb ook echt geen idee hoe sommigen hier terecht gekomen zijn, het lijkt me dat ze buiten dit topic echt iets op tweakers te zoeken hebben. :D
Ik heb hier toch al wat info opgedaan, al moet je soms eerst door pagina's MOON/LAMBO heen scrollen. Het handelstopic biedt meer interessante weetjes maar dat is niet zo actief.

Aan de andere kant, aangezien de vriend waarmee ik vanavond had afgesproken met griep in bed ligt heb ik niet veel beters te doen dus meh ;)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Niet eens alleen van vorig jaar, kijk een paar weken terug? Er is zo goed als geen kennis meer aanwezig, geen onderbouwde posts meer en het heeft bar weinig nog met crypto's te maken.

Verpissen lijkt me zelfs voor sommigen iets te ver gezocht, dan moet je hem toch eerst zelf leren beet te houden. :+
Overdrijven is ook een vak...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]

[afbeelding]
Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen en waarna ik ging pitten terwijl jij jezelf nog een uur bleef herhalen op je zolderkamertje? Nee dat vond ik wel vermakelijk. En nu naar bed kssst.

Groetjes, FaceDown.

• RaptorXS
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]

[afbeelding]
Soms vraag je je af, waar doe je het voor :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]

Het is niet mijn spaargeld, zoals ik zei is een verkoop van mijn auto!

En zoals velen weten kost auto na de aankoop ook nog geld. (Brandstof, verzekering, onderhoud...)Dus voor mij is het een winst, “gratis” auto van de firma
:)
Iets met bijtelling en eigen bijdrage ... staat zonder enige twijfel ergens vermeld op een papiertje dat je hebt getekend of gaat tekenen. ;)

Een lease auto privé rijden is gewoon net zo duur, al dan niet duurder dan een eigen auto...of jou werkgever moet voor Sinterklaas spelen.

• Crypts
TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:22:
[...]
Overdrijven is ook een vak...
Okee misschien had ik er her en der het woord bijna tussen moeten fietsen, wilde echt niemand op zijn p#k trappen hoor. ;(

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10-2025
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:09:
[...]

Het hele idee van de blockchain is nou juist precies dat het openbaar is. "Jouw data" in een openbare database, juist...
Want zo simpel is het natuurlijk...

Het is geen probleem om uiteindelijk iedereen zijn spaargeld in de blockchain te zetten, maar bij medische gegevens is dat een heel ander verhaal? Ik weet wel wat ik minder wil missen. Maar goed, er wordt serieus naar blockchain techniek gekeken in de zorg, en zeker niet alleen in Nederland. Erg goed van je dat jij het allemaal wel snapt en dat jij wel in ziet dat medische gegevens centraal op een paar servers een veel beter en veiliger idee is.

Mijn fotografie en videografie

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Iets met bijtelling en eigen bijdrage ... staat zonder enige twijfel ergens vermeld op een papiertje dat je hebt getekend of gaat tekenen. ;)

Een lease auto privé rijden is gewoon net zo duur, al dan niet duurder dan een eigen auto...of jou werkgever moet voor Sinterklaas spelen.
Kan ook een youngtimer zijn 35% van dagwaarde.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Nee hoor ik betaal geen eigen bijdrage. En voor die 450 netto bijtelling kan ik echt geen wagen van 50k prive rijden incl afschrijving, brandstof, verzekering, belasting, onderhoud.

Groetjes, FaceDown.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:25:
[...]

Kan ook een youngtimer zijn 35% van dagwaarde.
true ... hoe groot acht jij die kans?
*We gaan het zo vernemen ... ;)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:57
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen en waarna ik ging pitten terwijl jij jezelf nog een uur bleef herhalen op je zolderkamertje? Nee dat vond ik wel vermakelijk. En nu naar bed kssst.
Tig vragen negeren en hard lalala roepen is niet hetzelfde als de discussie winnen ;)

• Richh
[...]

Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/dc74818034bdeb1cb1c8c136fb675ecf/tenor.gif

Je gaat er in ieder geval als een VENt mee om d:)b

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Je bedoelt de discussie die ik had gewonnen
Als je het hebt over een discussie winnen sta je gelijk al 0-1 achter.

• Crypts
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]

Ik heb hier toch al wat info opgedaan, al moet je soms eerst door pagina's MOON/LAMBO heen scrollen. Het handelstopic biedt meer interessante weetjes maar dat is niet zo actief.
Okee serieus antwoord, op dit moment doet eea niet zoveel en dan is er dus ook weinig te melden. Zodra de goudkoorts en fomo weer aanzwelt zal het ongetwijfeld weer wat interessanter worden. Zelf ook weinig anders te melden dan dat ik constant ltc ritjes doe, probeer alleen mijn positie te versterken maar saai is het wel. :/

• BBBrt
Bmfd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Prima, dat mag jij vinden. Hij verwacht dat Tron aan het einde van het jaar op 25 dollar staat en dat vind ik onrealistisch en naïef en ik denk niet dat je de markt begrijpt als je met zo'n prognoses komt.
mja wat dat betreft ben ik het met je eens hoor ;) zolang we allemaal maar in het achterhoofd houden dat het niet ondenkbaar-uitzinnig-idioot is als het wél gebeurt. alles kan in deze markt, dat heeft december wel bewezen.

• RedHat
LoL, op internet kun je geen discussie winnen. Dat zou iedereen op de leeftijd 4-6 moeten leren imho

• Crypts
RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
LoL, op internet kun je geen discussie winnen. Dat zou iedereen op de leeftijd 4-6 moeten leren imho
Discussie winnen is sowieso niet mogelijk, je kunt wel tot een consensus komen. :)

• PilatuS
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/328/079/3c9.jpg

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:25:
[...]

Nee hoor ik betaal geen eigen bijdrage. En voor die 450 netto bijtelling kan ik echt geen wagen van 50k prive rijden incl afschrijving, brandstof, verzekering, belasting, onderhoud.
Dat zei een collega ook tegen mij, die wel blij was met zijn golf variant.
Toen zei ik dat ie een Ferrari kreeg van de zaak, wel 2000 euro bijtelling per maand maar hey daar kan je geen nieuwe Ferrari van rijden met 35k km per jaar.

Ik rijd er dus ook niet privé meer in gelukkig. Leasen is leuk als je iets zoekt om van a naar beneden te hobbelen,maar echt leuke auto zijn er niet te vinden voor lease behalve de standaard bwm Audi volvo modellen.

Zijn toen privé een 330ci gaan rijden, ga die maar eens proberen te leasen als je niet toevallig eigenaar bent van het bedrijf.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 22:31 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Als je het hebt over een discussie winnen sta je gelijk al 0-1 achter.
Het scoreverloop maakt niet uit als je wint he. 8)

Groetjes, FaceDown.

• Richh
k7of9 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:24:
Het is geen probleem om uiteindelijk iedereen zijn spaargeld in de blockchain te zetten, maar bij medische gegevens is dat een heel ander verhaal? Ik weet wel wat ik minder wil missen. Maar goed, er wordt serieus naar blockchain techniek gekeken in de zorg, en zeker niet alleen in Nederland. Erg goed van je dat jij het allemaal wel snapt en dat jij wel in ziet dat medische gegevens centraal op een paar servers een veel beter en veiliger idee is.
Het gaat erom op welk niveau je lees- en schrijfrechten hebt. Monero toont bijvoorbeeld prima aan dat je blockchaingegevens goed kan anonimiseren, wat voor je spaargeld vrij relevant is. Enkel persoonlijk heb je direct inzicht in je gegevens.

In het geval van medische gegevens wil je er niet alleen maar zelf bij, maar ook je (huis)arts, apotheek, maar niet je verzekeraar en werkgever. Hoe ga je decentraal beslissen wie er wel en niet bij je data kan?

Laat staan dat ik claim dat de huidige oplossing een goede is hoor. Het punt is dat de blockchain (imho) niet de oplossing is.

Maargoed ik zal het inderdaad wel minder goed weten dan al die zorginstanties die met blockchain bezig zijn. Zorginstanties weten namelijk heel veel over IT, innovatie, investeringen en techniek. :+

• BBBrt
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:28:
[...]

Okee serieus antwoord, op dit moment doet eea niet zoveel en dan is er dus ook weinig te melden. Zodra de goudkoorts en fomo weer aanzwelt zal het ongetwijfeld weer wat interessanter worden. Zelf ook weinig anders te melden dan dat ik constant ltc ritjes doe, probeer alleen mijn positie te versterken maar saai is het wel. :/
really? er gebeurt heel veel. kijk alleen maar naar de chart van btc over de afgelopen 10 dagen. en zo nog veel meer munten.

het 'probleem' is alleen dat velen op een veel hogere stand dan 6000 dollar zijn ingestapt, waardoor de laatste 10 dagen waardeloos zijn. dat wil zeggen: een beperking van verlies. maar degenen die wél 10 dagen geleden zijn ingestapt, hebben flink kunnen cashen :)

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:30:
[...]

Het scoreverloop maakt niet uit als je wint he. 8)
Dat is mijn punt, dat winnen nergens over gaat....

• RaptorXS
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:32:
[...]

Het gaat erom op welk niveau je lees- en schrijfrechten hebt. Monero toont bijvoorbeeld prima aan dat je blockchaingegevens goed kan anonimiseren, wat voor je spaargeld vrij relevant is. Enkel persoonlijk heb je direct inzicht in je gegevens.

In het geval van medische gegevens wil je er niet alleen maar zelf bij, maar ook je (huis)arts, apotheek, maar niet je verzekeraar en werkgever. Hoe ga je decentraal beslissen wie er wel en niet bij je data kan?

Laat staan dat ik claim dat de huidige oplossing een goede is hoor. Het punt is dat de blockchain (imho) niet de oplossing is.

Maargoed ik zal het inderdaad wel minder goed weten dan al die zorginstanties die met blockchain bezig zijn. Zorginstanties weten namelijk heel veel over IT, innovatie, investeringen en techniek. :+
Dankjewel voor je serieuze en onderbouwde bijdrages hier, zouden er meer moeten doen :)

• RedHat
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:32:
[...]

Blockchain 1.0, geef ik je helemaal gelijk. Alleen blockchains evolueren ook en in de toekomst is dit prima mogelijk. Blockchain is een heel oud concept wat nu ineens gehyped wordt (3D voor consumenten anyone) maar door technische vorderingen zal dit wel op een veel hoger niveau getild worden dan zoals wij nu de blockchain kennen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Dr staat nu al een paar minuten een giga buy wall op hitbtc bij xrp. Heb ik iets gemist?

• RedHat
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:35:
Dr staat nu al een paar minuten een giga buy wall op hitbtc bij xrp. Heb ik iets gemist?
Exit strategie voor een hele-grote-zak-hodler

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Exit strategie voor een hele-grote-zak-hodler
Met een buy wall een exit strategie? Ik wist wel dat ik er niks van snapte. :P

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Als je er maar genoeg hebt wel .... ;)
Bill Gates-achtige volume's bijvoorbeeld.

• Crypts
BBBrt schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:33:
[...]

really? er gebeurt heel veel. kijk alleen maar naar de chart van btc over de afgelopen 10 dagen. en zo nog veel meer munten.

het 'probleem' is alleen dat velen op een veel hogere stand dan 6000 dollar zijn ingestapt, waardoor de laatste 10 dagen waardeloos zijn. dat wil zeggen: een beperking van verlies. maar degenen die wél 10 dagen geleden zijn ingestapt, hebben flink kunnen cashen :)
Het is maar net wat je scope is, zoom uit naar bijv. een kwartaal en het is gewoon saai. Dat plukje wat puur toevallig 10 dagen hier in is gerold kun je op 1 hand tellen. ;)

Kan ook zijn dat ik me gewoon verveel. :+

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Chainlink trouwens. Sinds 2 november 2017 hebben ze al niks van zich laten horen. _O- Ik weet nog toen ze op 4chan chainlink constant aan het shillen waren hahaha

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:40:
[...]

Als je er maar genoeg hebt wel .... ;)
Bill Gates-achtige volume's bijvoorbeeld.
Daar lijkt het wel op dan, lijkt eerder een glitch in matrix gewoon een massieve balk verticaal omhoog. :+

Maar dan krijg je toch een sell wall?

• RedHat
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Ja, die walls zijn er voor een reden.
Bij VeChain deden ze het omgekeerde om nodes te farmen: sell walls neerzetten zodat mensen die wouden verkopen onder de sell wall verkochten zodat degene die de wall neerzette die munten weer kon kopen. Zo bleef de prijs laag en konden ze grote getallen inkopen. Enige manier om heel veel munten te kopen zonder de prijs explosief te doen laten stijgen

Dit is omgekeerd: als je veel wilt sellen zonder dat de koers hard zakt dan doe je met buy walls munten verkopen aan mensen die orders inschieten net boven de wall.

Als de wall aangeraakt werd dan cancelde ze de order en zetten ze hem iets hoger of lager net wat doel is.

Dr is niemand met veel geld die aan de hele wereld laat zien fuck it im out / in.

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 16-02-2018 22:44 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:41:
[...]

Daar lijkt het wel op dan, lijkt eerder een glitch in matrix gewoon een massieve balk verticaal omhoog. :+

Maar dan krijg je toch een sell wall?
Iets wat je bij grotere volume's ziet gebeuren is een buy hoog instellen, de markt reageert daarop ... prijs vliegt omhoog, stel dat je daarvoor 20% van je pf moest opofferen, dan pak je het daarna op de resterende 80% prima terug. Ofwel, kunstmatig vraag creëren... zelfde als een p&d

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:42:
[...]

Ja, die walls zijn er voor een reden.
Bij VeChain deden ze het omgekeerde om nodes te farmen: sell walls neerzetten zodat mensen die wouden verkopen onder de sell wall verkochten zodat degene die de wall neerzette die munten weer kon kopen. Zo bleef de prijs laag en konden ze grote getallen inkopen. Enige manier om heel veel munten te kopen zonder de prijs explosief te doen laten stijgen

Dit is omgekeerd: als je veel wilt sellen zonder dat de koers hard zakt dan doe je met buy walls munten verkopen aan mensen die orders inschieten net boven de wall.

Als de wall aangeraakt werd dan cancelde ze de order en zetten ze hem iets hoger of lager net wat doel is.

Dr is niemand met veel geld die aan de hele wereld laat zien fuck it im out / in.
Gebeurt bij ICX nu ook :) 1000ETH sell wall.

• Richh
RedHat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:35:
[...]

Blockchain 1.0, geef ik je helemaal gelijk. Alleen blockchains evolueren ook en in de toekomst is dit prima mogelijk. Blockchain is een heel oud concept wat nu ineens gehyped wordt (3D voor consumenten anyone) maar door technische vorderingen zal dit wel op een veel hoger niveau getild worden dan zoals wij nu de blockchain kennen.
Point taken :) ben ik met je eens.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:44:
[...]

Iets wat je bij grotere volume's ziet gebeuren is een buy hoog instellen, de markt reageert daarop ... prijs vliegt omhoog, stel dat je daarvoor 20% van je pf moest opofferen, dan pak je het daarna op de resteren 80% prima terug. Ofwel, kunstmatig vraag creëren... zelfde als een p&d
Hmm gebeurt alleen weinig met de prijs, ws toch een glitch dan. Nou ja viel me gewoon op.

• Crypts
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Hmm gebeurt alleen weinig met de prijs, ws toch een glitch dan. Nou ja viel me gewoon op.
Ik zie hem niet... ;(
Volume daar is ook redelijk laag.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Ik zie hem niet... ;(
Volume daar is ook redelijk laag.
Glitch hier dus. :)

• Lucky0wn
[...]

Zijn je inkomsten als daytrader wel stabiel dan nu?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:19
[...]

Iets uitzoomen geeft wel n ander beeld hoor.
Als je 4-6 weken geleden naar fiat was gegaan en rond 6 duizend weer ingestapt dan zit je nu wel erg lekker.
En volgens mij schommelt btc de afgelopen weken dagelijks honderden dollars heen en weer dus voor daytraders veel kansen

Ik lul ook zomaar wat

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:53
Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S6LEbYXY5U4Fzw5i0vWqWNTr/medium.png

Dat zie ik momenteel in mijn Binance app

• Flagg
  • Niet online

Flagg

smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Bedoel je dit?

[afbeelding]

Ja zoiets alleen extremer. :)

• shovelhead1340
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:35:
Niks gemist dus

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:50:
[...]

Zijn je inkomsten als daytrader wel stabiel dan nu?
Verre van maar dat ligt meer aan mijn persoonlijke omstandigheden, vanaf zondag (altijd de dag ervoor nemen om te vergelijken): €780, €200, -€250, €130, €40. De focus was even iets verschoven door wat vervelende voorvallen. :)
Morgen wordt weer een baggerdag, dat weet ik nu al. :X Vandaag is ook tsja, had wat ltc voor btc ingeruild en dat niet helemaal handig gedaan zeg maar. :P Kan het er wel uittrekken maar ltc doet ook even flatline.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Bedoel je dit?

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/64wWA0wiuAtvS2eSB3joRsvb/medium.png

Dit dus. :)

• Lucky0wn
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Verre van maar dat ligt meer aan mijn persoonlijke omstandigheden, vanaf zondag (altijd de dag ervoor nemen om te vergelijken): €780, €200, -€250, €130, €40. De focus was even iets verschoven door wat vervelende voorvallen. :)
Morgen wordt weer een baggerdag, dat weet ik nu al. :X Vandaag is ook tsja, had wat ltc voor btc ingeruild en dat niet helemaal handig gedaan zeg maar. :P Kan het er wel uittrekken maar ltc doet ook even flatline.
Dan vind ik 900 euro in een week nog best wel prima, ik heb het traden even laten zitten de laatste tijd. Te druk met afstuderen en ben tegen alle verwachtingen in HODLER van VEN geworden. Zelfs geen tijd gehad om m'n PF uit te breiden (en nu toch redelijk blij mee achteraf want wilde ICX en ETH erbij kopen)

• tias86
Willen jullie even stemmen op GET Protocol naar cobinhood? Bij voorbaat dank

https://cobinhood.canny.i...g/p/list-request-get-guts

• Lucky0wn
tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:01:
Willen jullie even stemmen op GET Protocol naar cobinhood? Bij voorbaat dank

https://cobinhood.canny.i...g/p/list-request-get-guts
Nee, GET gaat gewoon niet werken in de praktijk.
Ik ben werkzaam bij een ticketprovider (afstuderen) + al 10 jaar werkzaam in de evenementen. Dit kan gewoon niet de performance leveren die nodig is. Volgens mij al vaker aangegeven hier.

• Crypts
Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:59:
[...]

Dan vind ik 900 euro in een week nog best wel prima, ik heb het traden even laten zitten de laatste tijd. Te druk met afstuderen en ben tegen alle verwachtingen in HODLER van VEN geworden. Zelfs geen tijd gehad om m'n PF uit te breiden (en nu toch redelijk blij mee achteraf want wilde ICX en ETH erbij kopen)
Zat er net aan te denken... Die -€250 is (in)direct het gevolg van het proberen om een boeketje van €35 te laten bezorgen in het buitenland op valentijnsdag. |:( Nog nooit zulke dure bloemen 'gekocht'. :D
Morgen gaat dat eindelijk lukken maar het gaat om het idee toch? :+

Vanaf zondag kan ik weer 'los' en nee ik mag niet klagen hoor (doe ik ook niet :P ). Eigenlijk is het best okee maar daar had veel meer ingezeten...

Edit: ven? What happened? :o

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Nee, GET gaat gewoon niet werken in de praktijk.
Ik ben werkzaam bij een ticketprovider (afstuderen) + al 10 jaar werkzaam in de evenementen. Dit kan gewoon niet de performance leveren die nodig is. Volgens mij al vaker aangegeven hier.
Het werkt toch al in de praktijk?

• tias86
@Lucky0wn ja sorry, we gaan weer verder over Ven, waar waren we.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Zat er net aan te denken... Die -€250 is (in)direct het gevolg van het proberen om een boeketje van €35 te laten bezorgen in het buitenland op valentijnsdag. |:( Nog nooit zulke dure bloemen 'gekocht'. :D
Morgen gaat dat eindelijk lukken maar het gaat om het idee toch? :+

Vanaf zondag kan ik weer 'los' en nee ik mag niet klagen hoor (doe ik ook niet :P ). Eigenlijk is het best okee maar daar had veel meer ingezeten...

Edit: ven? What happened? :o
Ik heb VEN gekocht. Sorrie. :P

• tias86
Ven ven ven

• Crypts
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Ik heb VEN gekocht. Sorrie. :P
Goffer! Okee wie knalt er even een buy market order ltc doorheen op Gdax? |:(
50 ltc is genoeg om de boel weer in beweging te krijgen maar die heb ik nu even niet. ;(

Edit: thanks! Daar gaan we weer. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Crypts op 16-02-2018 23:15 ]

• shovelhead1340
Helaas niks op gdax staan

Ik lul ook zomaar wat

• Crypts
:+ Ik ben alweer 2 trades verder. Beetje rottig dat ik nog geld in btc heb zitten, eens even denken hoe ik daar nou weer van af ga komen. 8)7

• Lucky0wn
Pierlala schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:05:
[...]

Het werkt toch al in de praktijk?
Een ticketsysteem moet schaalbaar zijn. Leuk dat het kleinschalig werkt, maar zodra je gaat opschalen loop je tegen de limitaties van de Tx/s aan.

Hier de rekensom:

Lucky0wn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"

Double spenden wat als reactie hierop gegeven wordt is een non-issue: personeel is hier altijd nog de zwakste schakel in.

[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 16-02-2018 23:25 ]

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
[...]
:+ Ik ben alweer 2 trades verder. Beetje rottig dat ik nog geld in btc heb zitten, eens even denken hoe ik daar nou weer van af ga komen. 8)7
...2 trades? LTC heeft amper bewogen? :?

• Crypts
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:22:
[...]

...2 trades? LTC heeft amper bewogen? :?
€184.01->€184.51. Netto winst €50 samen met de order (€183.01->€183.91) ervoor. ;) Het is een beetje sprokkelen met redelijk wat risico maar je moet wat toch? Denk alleen dat ik het zo wel even goed vind, dit staat weer in fiat iig. Nog wat hele lage buy orders zetten en dan zien we morgen wel weer. :)

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Lucky0wn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
[...]

Een ticketsysteem moet schaalbaar zijn. Leuk dat het kleinschalig werkt, maar zodra je gaat opschalen loop je tegen de limitaties van de Tx/s aan.

Hier de rekensom:

Lucky0wn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"

Double spenden wat als reactie hierop gegeven wordt is een non-issue: personeel is hier altijd nog de zwakste schakel in.
Snelheid gaat een issue wordeninderdaad, ze zijn wel aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Genoemd werd raiden/plasma protocol.

• Lucky0wn
Pierlala schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:39:
[...]

Snelheid gaat een issue wordeninderdaad, ze zijn wel aan het zoeken naar een oplossing hiervoor. Genoemd werd raiden/plasma protocol.
Dat is mijn punt helemaal niet. Voor kleine evenementen is het leuk. Maar zoals in m'n rekenvoorbeeld aangegeven: je moet zelfs met raiden/plasma nog 400% meer snelheid hebben om een middel-groot evenement te kunnen doen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik ben helemaal blij ik zie 10200 !! op bitcoin

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-01 17:34

The_Scarabial

MTB for life!

A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:46:
Ik ben helemaal blij ik zie 10200 !! op bitcoin
Als ETH dan ook even doorgaat over de 1000$ :)

• Crypts
The_Scarabial schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:49:
[...]

Als ETH dan ook even doorgaat over de 1000$ :)
Zolang btc stijgt gaat eth (meestal) niet mee. :)

Verwijderd

Er zit nog leven in Verge :)

• tias86
Staat nu weer boven mijn panicsell niveau doei 1k 8)7

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:01:
[...]

Staat nu weer boven mijn panicsell niveau doei 1k 8)7
Ik heb gekocht op 0.08 en aangevuld toen het 0.03 was.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:10:
[...]

Ik heb gekocht op 0.08 en aangevuld toen het 0.03 was.
Deze tip kost je niks ...

Geef ze allemaal een schup nu ze nog iets waard zijn. O-)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:13:
[...]

Deze tip kost je niks ...

Geef ze allemaal een schup nu ze nog iets waard zijn. O-)
Kan je die tip onderbouwen?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Twitter --> Dood
Project kansen --> 0
Resultaten van de fork --> nog verder gezakken
Waarde --> nagenoeg niks
Verwachting 2018 --> ook zo'n beetje niets.

Zo'n beetje alle coins met kans van slagen zijn bijna terug op december niveau, en XVG staat nog niet op 25% daarvan, en er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit nog geld waard gaat worden.

Waar hoop jezelf op? Waar zie jij de toepassing voor Verge dit jaar opgepakt worden?
Wat kan Verge wat andere coins absoluut niet kunnen?

• Richh
Hoe laat vind de LTC fork plaats precies trouwens?

Pagina: 1 ... 63 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!