https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat is wellicht het beste en meest steekhoudende argument dat ik ooit gelezen heb, waarvoor hulde!A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:
Ik vind de naam litecoin kut daarom nooit gekocht, het klinkt als een ripoff van bitcoin
is 10x niks (aangezien t n nieuwe lege wallet is) niet gewoon nog steeds 0?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:02:
Is er inmiddels al duidelijkheid omtrent Litecoin Cash?
Niet dat ik zit te wachten om daarvan een zak te hodlen, maar het hele idee met in een wallet plaatsen zondag, en maandag er uit .. in ruil voor x10 aan LCC coins.
Persoonlijk zie ik niet in hoe het een gevaar kan wezen om de private key af te staan van een wallet dat ik éénmalig ga gebruiken, je kunt daar simpelweg niets mee...leeg is immers leeg.
Of LCC een scam is of niet, dat zullen we in het midden laten, ik persoonlijk heb er niets mee, echter met wel met gratis munten die wellicht ooit nog een paar tientjes waard zijn.
Inderdaad Cola lite drink ik ook niet.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:
Ik vind de naam litecoin kut daarom nooit gekocht, het klinkt als een ripoff van bitcoin.
ja ik ken de verhalen dat litecoin mischien nog best groot kan worden door partners met grote bedrijven.
Coins met slechte naam koop ik gewoon niet.
Lacht hierA87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:
Ik vind de naam litecoin kut daarom nooit gekocht, het klinkt als een ripoff van bitcoin.
ja ik ken de verhalen dat litecoin mischien nog best groot kan worden door partners met grote bedrijven.
Coins met slechte naam koop ik gewoon niet.
De Aziaten zijn nu juist weer aan de andere kant gaan staan; juist de KRW en JPY pairs trekken coins nu omhoog. Het is ook daarom dat ik denk dat het wel goed gaat; dat is een verschil met de vorige keer.Dakillerbean schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:55:
[...]
Ergens gok ik dat we eind van de avond al tegen de 9K aan schurken of er net onder, en de Aziaten doen er vannacht nog wat vanaf. 8.5k morgenvroeg vind ik best een kanshebber eerlijk gezegd. Als ik zie hoe mijn alts al aardig de min in gaan de afgelopen 2 uur, gaat BTC er rap achteraan... Laatste keren ook gebeurd dus zou niet weten waarom deze keer ook niet.
Zelf vermoed ik dat BTC marktaandeel terug gaat pakken. In juni 2017 zat BTC ook rond de 36% marktaandeel, wat uiteindelijk weer terugstroomde naar 60% toen BTC $10.000 waard was (en bij 20.000 nog meer, maar dat was zwaar onnatuurlijk). Of dat nu gaat gebeuren weet ik niet, maar dat die dag gaat komen... mja dat denk ik wel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zitten mensen nou serieus litecoin CASH to kopen??? En wat volgt daarna? Bitconnect?mark-k schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:06:
[...]
is 10x niks (aangezien t n nieuwe lege wallet is) niet gewoon nog steeds 0?
Ik heb dat filmpje gezien van litecoin cash, echt zon fout mannetje die het aankondigt. Zon oplichter
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 20:15 ]
Een zeer aangrijpende droom die mij dit door heeft gegeven zonder dat ik veel weet over de PACcoin. We zullen zien.
Interesse? .. Klinkt beter dan gewoon "Litecoin" of niet?A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:14:
[...]
Zitten mensen nou serieus litecoin CASH to kopen???
[ Voor 20% gewijzigd door Turbo-Puppy op 16-02-2018 20:16 ]
Zekers, klinkt als VENTurbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:15:
[...]
Interesse? .. Klinkt beter dan gewoon "Litecoin" of niet?
Pacoin is dat op basis van Pac-man of toch gewoon gecentraliseerd met smart-contracts en utp kabels.?Greymore1 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:14:
[...]
Een zeer aangrijpende droom die mij dit door heeft gegeven zonder dat ik veel weet over de PACcoin. We zullen zien.
De naam van een product heeft altijd invloed, ook in de crypto markt.
Lijkt mij ook! Hoe kan dat geen invloed hebben, litecoin klinkt gewoon slap en weak.drijfhout schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:18:
[...]
De naam van een product heeft altijd invloed, ook in de crypto markt.
'' hier is mijn litecoin pas'' klinkt toch gewoon kut net als DOGECOIN en ORLYCOIN etc
http://www.orlycoin.com/
[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 20:20 ]
Heb je de email niet gehad? Dat is omdat de coin burn eraan komt.Greymore1 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:19:
PACcoin market gelocked op cryptopia, ben benieuwd of mijn droom een voorspellende droom is geweest laatst.
Dear Cryptopia Users,
You are receiving this email because you currently have a non-zero PACcoin balance or you have generated a PACcoin deposit address for your wallet.
Over the past month Cryptopia and the $PAC team have been working together to facilitate the PACcoin to $PAC RCO (Redemption Coin Offering). The original PACcoin has been completely reworked. This includes an algorithm change from SHA256 to X11 and a total supply reduction from 100 billion to 3.5 billion in circulation. As a result of these changes a hard fork will occur on March 1st.
More information about these changes can be found here: http://download.paccoin.net/PAC_White_Paper_2018_Final.pdf
Here’s how the swap is going to work:
• We will be halting the PAC/BTC market sometime in the next few days. If you haven’t cancelled any open orders by the time this happens then we will cancel them for you
• The old wallet will be decommissioned and replaced with the new $PAC wallet. While this is in progress we will be disabling deposits and withdrawals. Please DO NOT send any PACcoin to your Cryptopia wallet effective immediately.
• Any confirmed balance of PACcoin you have on Cryptopia will be swapped 1000:1 or 1000 current PACcoins for 1 new $PAC on the new blockchain.
• The new $PAC will be listed on Cryptopia once we have completed the balance transfers.
Thank you for your continued support!
The Cryptopia team
Moet het wel verhandelbaar zijn op een paar populaire beurzen.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:19:
[...]
Lijkt mij ook! Hoe kan dat geen invloed hebben, litecoin klinkt gewoon slap en weak.
'' hier is mijn litecoin pas'' klinkt toch gewoon kut net als DOGECOIN en ORLYCOIN etc
http://www.orlycoin.com/
BitcoinCash heb ik idd. echt van genoten, gratis geld
Ja dat weet ik? Daar heb ik ook over gedroomd, na die burn gaat het stijgen kennelijk. #voorspellendedromenmark-k schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:20:
[...]
Heb je de email niet gehad? Dat is omdat de coin burn eraan komt.
[...]
Voorlopige stand (bij mij)
XRP (40%)
VEN (40%)
LTC (2010%)
TRX (2010%)
Ik ga deze holden tot ze een ons wegen
[ Voor 4% gewijzigd door JustSys op 16-02-2018 20:59 . Reden: Reken fout, thanks mark-k ]
Lijkt mij persoonlijk nou niet de slimste verdeling, maar je zult er je argumenten wel voor hebben. Acht de kans realistischer dat ze over 3 jaar alle 4 niet meer bestaan, dan dat je PF x5 gegroeid is.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:45:
Ging bijna LTC wegdoen maar begint terug wakker te worden.
XRP (40%)
VEN (40%)
LTC (20%)
TRX (20%)
En dat baseer je op?Ypuh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:48:
[...]
Lijkt mij persoonlijk nou niet de slimste verdeling, maar je zult er je argumenten wel voor hebben. Acht de kans realistischer dat ze over 3 jaar alle 4 niet meer bestaan, dan dat je PF x5 gegroeid is.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ben je pas geleden ingestapt?JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:45:
XRP (40%)
VEN (40%)
LTC (20%)
TRX (20%)
Ik weet niet waarop jij het baseert maar welke munten zijn volgens u wel goed?Ypuh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:48:
[...]
Lijkt mij persoonlijk nou niet de slimste verdeling, maar je zult er je argumenten wel voor hebben. Acht de kans realistischer dat ze over 3 jaar alle 4 niet meer bestaan, dan dat je PF x5 gegroeid is.
Al denk ik dat XRP en VEN toch wel 2 munten die lang zullen meegaan
Damn, ik zou ook graag 120% in mn portfolio hebben.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:45:
XRP (40%)
VEN (40%)
LTC (20%)
TRX (20%)
Wanneer is uwes ingestapt? Vind persoonlijk je reaktie nogal dubieus.
dat is erg kort, ik kocht al BTC in 2013. helaas had ik geen hodl
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 20:58 ]
stoer manA87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:58:
[...]
Niet
Thanks, heb het aangepast moest 10/10 zijnmark-k schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:55:
[...]
Damn, ik zou ook graag 120% in mn portfolio hebben.
En hoe ziet uwe portofolie eruit?A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:58:
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door JustSys op 16-02-2018 21:02 . Reden: Typfouten (dikke vingers) ]
Naja verklaart je keuze van crypto's (de gehypte). Iedereen van mijn opleiding heeft ongeveer die portfolio.
Ik hoop het inderdaad, ik volg 'm op de voet de laatste dagen... Heb de helft van mijn Nano op 17,50 dollar gekocht en de andere helft een paar dagen geleden op 8,95. We gaan het zienMalarky schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:52:
Nano maakt zich klaar voor mooie pump. Perfecte startblokken. Zou mij tegenvallen als dit niet de grote 100satosh doorbraak wordt
KBR heb ik een klein aandeel inzitten als gokje.miikebtc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:54:
Hebben jullie nog projecten (ECR-20 tokens bij voorkeur wegens opslag) waar jullie in zitten die alleen nog op de kleinere exchanges staan, lage waarde per token of lage marketcap hebben?
Ik ben nog op zoek naar een aantal 'gokjes'
Volgens roadmap is het wachten tot maart.
https://kuberacoin.com/
Er is geen officiële telegram app, wel een onofficiële met 200+ man.
Erg kleine community nog, lage marketcap.
Verder komt er amper tot geen nieuws los bij het team, maar ze zijn wél bezig op de achtergrond.
Ohja, welke heb je zelf als "gokjes"?
ja onderhand heb ik voor 4000 euro BTC dus best stoer, even wachten tot de prijs 100x omhoog gaat
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 21:03 ]
De gemiddelde party-flokker van begin / midden 30 nu deed dat in 2009/2010 al, en kocht er de gekste dingen mee op Silkroad ... je zal toen al ...ondanks onverstandige deelname aan SR, wel zo slim zijn geweest een offline wallet te gebruiken, paper of zelfs hardware ... want die kwamen begin 2010 ook uit.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:58:
[...]
ja ik had nog ergens 10 cent staan in bitcoin.. toen keek ik weer een keer was het 50 waard, meteen LSD gehaald. nee, ik begon pas veel te laat met bitcoin.. en ik sloeg niets op helaasTurbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:04:
[...]
De gemiddelde party-flokker van begin / midden 30 nu deed dat in 2009/2010 al, en kocht er de gekste dingen mee op Silkroad ... je zal toen al ...ondanks onverstandige deelname aan SR, wel zo slim zijn geweest een offline wallet te gebruiken, paper of zelfs hardware ... want die kwamen begin 2010 ook uit.
Of anabolen kopen was ook bitcoin
in 2017 pas aangeschaft veel te duur
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 21:09 ]
Zo te zien is dat veel te sterk spul voor jou, of je voorraad te groot.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:08:
[...]
ja ik had nog ergens 10 cent staan in bitcoin.. toen keek ik weer een keer was het 50 waard, meteen LSD gehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 16-02-2018 21:10 ]
Goede vraag ik ga mij ook wagen aan een ledger S.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:14:
Effe een serieuze vraag waarmee ik al een tijdje zit. Hoe verstandig ( of zeer dom) is het om voor 20K aan BTC te kopen en opslaan op een ledger en gewoon met rust laten? Waarom 20K? Auto verkocht en firma wagen gekregen.
Volgens mij het meest veilige wat er is atm, de bitcoin in de blockchain en de private key in de ledger
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 21:15 ]
Als je het een paar jaar vast houdt.. blijft een gok natuurlijk.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:14:
Effe een serieuze vraag waarmee ik al een tijdje zit. Hoe verstandig ( of zeer dom) is het om voor 20K aan BTC te kopen en opslaan op een ledger en gewoon met rust laten? Waarom 20K? Auto verkocht en firma wagen gekregen.
Ik gok 500K eind 2020 voor 1 bitcoinNopheros schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:16:
[...]
Als je het een paar vast houdt.. blijft een gok natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 21:17 ]
Anders doe je mee aan John McAfee's all-you-can-eat piemelbuffet?
Als de btc eind dit jaar of in de toekomst 40k is. is het zeer verstandig. Maar aangezien we dat niet weten blijft het een zeer hoog risico (investerings) product.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:14:
Regel 1 bij crypto's: Investeer alleen.....................................A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:15:
[...]
Goede vraag ik ga mij ook wagen aan een ledger S.
Volgens mij het meest veilige wat er is atm, de bitcoin in de blockchain en de private key in de ledger
Niet dat jou inkomen mij iets aan gaat, maar voor de meeste in loondienst, waarbij zulke bedragen uit spaartegoeden komen, is het best een bedrag. Dus buiten erfenis of andere extra inkomsten om.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:14:
Wat nou als dit kwartaal de cijfers tegenvallen en een ontslagronde onvermijdelijk is? Dan zal er toch weer een fatsoenlijke auto moeten komen... ik noem maar iets.
Over het rendement van je inleg kan toch niemand iets zinnigs zeggen, maar ik zal privé niet met die bedragen instappen ... of ik het kan missen doet niet eens ter zake. Als ik zulke bedragen kwijtraak, dan draag ik dat verlies liever in de firma.
Zelfs met een inkomen van een ton per jaar (7200 p/m br) ...waar je waarschijnlijk ook uitgaven naar hebt, is het nog best een som om even te verliezen.
Je moet je realiseren dat het over een jaar 40K waard kan zijn of nog meer, maar ook 1K of nog minder. Doe het dus alleen als je het geld kunt missen. Als die 20K al je spaargeld is: niet doen. Als je nog 100K op je rekening hebt staan, dan zou je best een gokje kunnen wagenJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:14:
Ik heb het liever in eigen beheer, dan ergens in een centrale database... En het is uiteraard maar een voorbeeld.gws24 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Waarom zou ik in godsnaam mijn medische gegevens etc in een blockchain willen hebben. Ik krijg steeds meer het idee dat het niet meer gaat om het feit of het nuttig is maar meer omdat het kan
De wereld is groter dan Nederland. En openbaar? Dit draait er juist om dat jouw data jouw data blijft. Dus waar je in hemelsnaam het openbare karakter vandaan haalt is me een raadsel.Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Jij snapt 'm.
Onze landelijke politiek kan, nog buiten de technische implementatie, het nog niet eens worden over privacy in het Elektronische Patiënten Dossier. Want verzekeraars kunnen er misschien wel je premie op aanpassen en werkgevers hebben misschien ook wel een mening.
En dan willen we dat in een openbare blockchain zetten?
Bovendien is GPDR compliance nu juist iets dat aan bod is gekomen.
Knap staaltje Nederlands probleem denken!
[ Voor 3% gewijzigd door k7of9 op 16-02-2018 21:26 ]
nee, die gokt 1 miljoenmark-k schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Anders doe je mee aan John McAfee's all-you-can-eat piemelbuffet?
Je stuitert ook alle kanten op of niet ? Als je denkt dat XRP dit jaar nog 220 dollar gaat doen zoals je eerst aangaf zou ik het daar in stoppenJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:14:
Los van dit is BTC denk ik voorlopig wel de meest veilige haven. Je gaat er niet snel x10 mee voor elkaar krijgen, maar x2 of x3 is zeker mogelijk. Hou er wel rekening mee dat er zomaar iets kan gebeuren waardoor de hele boel in elkaar dondert en je zwaar in de min gaat staan. Is 20k heel veel geld voor je zou ik het sowieso in BTC stoppen als je zoveel geld er in wil stoppen. Aan de andere kant als 20k veel voor je is maakt dat het hele bedrag er in stoppen natuurlijk een heel groot risico. Is 20k niet veel voor je, doen
Niet
Ik houd het zelf bij 10% van spaargeld, houd er rekening mee dat ALLES kan verdwijnen in rook opgaan etc.. dan heb je nog altijd 90% van je spaargeld
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 21:30 ]
Er staan wat munten te wachten om verkocht te worden op 10k en dan steeds wat hoger. Die moeten even opgegeten worden en dan stijgt ie wel door. Als ik nu zo even kijk staan er al flink minder te wachten dan gisteren.Radjesh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:27:
Bitcoin blijft maar vechten rond de 10000 dollar. Ben benieuwd wanneer ie uitbreekt.
Je weet toch niet wat hij heeft?A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:28:
JA OK, 20K inleggen het kan zomaar gebeuren dat bitcoin naar de klote gaat... kleine kans maar gokken met 20K is wel crazy shit.
Ik houd het zelf bij 10% van spaargeld, houd er rekening mee dat ALLES kan verdwijnen in rook opgaan etc.. dan heb je nog altijd 90% van je spaargeld
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen ongebruikelijke bedragen hoor en gaat BTC en LTC door het putje, het zal.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:28:
JA OK, 20K inleggen het kan zomaar gebeuren dat bitcoin naar de klote gaat... kleine kans maar gokken met 20K is wel crazy shit.
Gewoon op tijd je inleg eruit halen en je slaapt er ook prima bij
YouTube: Gezin verkoopt huis om zo veel mogelijk bitcoins te kopenRaptorXS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:33:
[...]
Geen ongebruikelijke bedragen hoor en gaat BTC en LTC door het putje, het zal.
Gewoon op tijd je inleg eruit halen en je slaapt er ook prima bij
XRP 60 %
BTC 20 %
LTC 20 %
Zal Ripple vandaag nog over de 1 euro gaan? wat denken jullie?
Denk het niet, is +- 13% nogJohnfok schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:34:
mijn portofolio:
XRP 60 %
BTC 20 %
LTC 20 %
Niet
Nope vandaag niet denk ik, tenzij er serieus nieuws komt of als btc hard omhoog gaat.Johnfok schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:34:
mijn portofolio:
XRP 60 %
BTC 20 %
LTC 20 %
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Laat maar
[ Voor 17% gewijzigd door ggj87 op 16-02-2018 21:37 ]
De 20k is van de verkoop van de auto en die had ik gekocht met de verkoop van een renovatie project, waarmee ik echt wel geluk had.
Ik ben nog nieuw in de crypto en ben bezig met daytraden aan te leren en het lukt me wel, maar om mij veilig te stellen wil ik een bedrag inzetten en holden en zien waar het uitkomt... ik zal ook wel op tijd erbij staan als het zeer slecht gaat met bitcoin en op tijd verkopen.
Ik zal er gewoon later spijt van krijgen als BTC binnen een jaar of 3 of zo op 20k/40k zal staan, en ik zal niet de enige zijn
Dank! Ik ga me er eens in verdiepen.Pierlala schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:02:
[...]
KBR heb ik een klein aandeel inzitten als gokje.
Volgens roadmap is het wachten tot maart.
https://kuberacoin.com/
Er is geen officiële telegram app, wel een onofficiële met 200+ man.
Erg kleine community nog, lage marketcap.
Verder komt er amper tot geen nieuws los bij het team, maar ze zijn wél bezig op de achtergrond.
Ohja, welke heb je zelf als "gokjes"?
Momenteel heb ik zelf nog geen gokjes, zit enkel nog in ICX, VEN, NULS en WTC.
Mocht ik wat leuks tegenkomen zal ik het laten weten!
Iets wat je bij lanceringen wel meer ziet ... ze houden die raket even vast tot die op volle kracht brand, geeft vaak een steilere curve omhoog. dont worrie.ggj87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:37:
LTC hangt al bijna een half uur vast op GDAX
Laat maar
Haha je kan die monero gold maar moeilijk van je af zetten hé?tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:40:
Zou monero gold nog omhoog gaan vandaag?Liefst met circa 110% Graag jullie mening
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Shit, net mn glazen bol kapot...tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:40:
Zou monero gold nog omhoog gaan vandaag?Liefst met circa 110% Graag jullie mening
Heb je geen glazen bol voor nodig hoor.
Die xrp is een gedachtPilatuS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Je stuitert ook alle kanten op of niet ? Als je denkt dat XRP dit jaar nog 220 dollar gaat doen zoals je eerst aangaf zou ik het daar in stoppenWaarschijnlijk heb je wel door dat die kans zo goed als 0 is, maar het lijkt er op dat je iets blijft zoeken om heel veel geld in te stoppen omdat je veel geld wil verdienden aan crypto. Geen idee hoeveel je er nu al in hebt zitten, maar ik zou een goede afweging maken tussen wat je wel of niet kan missen.
Los van dit is BTC denk ik voorlopig wel de meest veilige haven. Je gaat er niet snel x10 mee voor elkaar krijgen, maar x2 of x3 is zeker mogelijk. Hou er wel rekening mee dat er zomaar iets kan gebeuren waardoor de hele boel in elkaar dondert en je zwaar in de min gaat staan. Is 20k heel veel geld voor je zou ik het sowieso in BTC stoppen als je zoveel geld er in wil stoppen. Aan de andere kant als 20k veel voor je is maakt dat het hele bedrag er in stoppen natuurlijk een heel groot risico. Is 20k niet veel voor je, doen
Nou dan moet je die 20k dus niet doen.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:42:
[...]
Die xrp is een gedacht... geld dat je in crypto steek is geld dat weg is, zo zeg ik het altijd.
RightJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:39:
Allen bedankt voor jullie antwoord!
De 20k is van de verkoop van de auto en die had ik gekocht met de verkoop van een renovatie project, waarmee ik echt wel geluk had.
Ik ben nog nieuw in de crypto en ben bezig met daytraden aan te leren en het lukt me wel, maar om mij veilig te stellen wil ik een bedrag inzetten en holden en zien waar het uitkomt... ik zal ook wel op tijd erbij staan als het zeer slecht gaat met bitcoin en op tijd verkopen.
Ik zal er gewoon later spijt van krijgen als BTC binnen een jaar of 3 of zo op 20k/40k zal staan, en ik zal niet de enige zijn
Groetjes, FaceDown.
Zou die nog veel stijgen richting Litepay?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:40:
[...]
Iets wat je bij lanceringen wel meer ziet ... ze houden die raket even vast tot die op volle kracht brand, geeft vaak een steilere curve omhoog. dont worrie.
Dus BTC gaat volgens u binnen een jaar crashen?FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:46:
[...]
Rightik raad je aan je geld op een bankrekening te zetten want ik verwacht dat je 20k binnen een jaar nog een k of 2 waard is.
Het geld dat ik ga inzetten is in BTC
Nope.ggj87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:49:
Ligt Binance er bij jullie ook uit?
Verwacht volgende week wel een aanloopje ja .. Mijn hoop en gedachten zijn dat we tot aan de lancering van Litepay tussen de €200 en €225 gaan bungelen. Als dat niet gehaald wordt geeft dat reden tot nadenken ... Het gaat er echter om wat de koers daarna doet. Vallen we niet verder terug dan €200 in de eerste week van maart, dan ziet het er goed uit wat mij betreft. De LTC zou zich dan relatief gezien als eerste herpakt hebben t.o.v. de koers 1e week januari. ergo ... inlopen / weglopen op de top 5.
Zitten we eerst week maart ver onder de 200, dan neig ik te overwegen alles om te zetten in BTC. Gewoon even afwachten wat de markt doet.
Mocht BTC crashen dan gaan de Alts meeJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Dus BTC gaat volgens u binnen een jaar crashen?
Als je nieuw bent in de crypto zou ik zeker nu niet gelijk zo'n gok aangaan. Ik zou het vergelijken met de online poker wereld, het is gewoon gokken maar als je echt goed bent, er je er helemaal in verdiept is er nog geld te verdienen. Ik verwacht zelf wel dat ergens op de helft van 2018 er een flinke dip gaat komen door of Tether expose, of doordat landen afspraken gaan maken over regulering (wat naar mijn inziens een goede ontwikkeling is).JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:39:
Allen bedankt voor jullie antwoord!
Verdiep je eens in een aantal coins met een hoge marketcap, daarna in een aantal met een lage marketcap welke groei getoond hebben en daarna nog eens in coins in het midden welke lijken stil te staan. Je krijgt dan een goed idee wat er beweegt en toekomst heeft in de lange termijn.
Met een bedrag van 20k kan je ook makkelijk spreiden, maar niet meer dan 4-5 coins/tokens.
Daytrading is echt andere business volgens mij en ik heb er de tijd niet voor, na mijn verwachte dip ergens dit jaar zal het daytraden ook een stuk minder lucratief worden verwacht ik.
Ik wacht zelf even het herstel van BTC af en ga dan in 2-3 crypto inzetten welke een daadwerkelijk product en business model hebben en laat ik minimaal een jaar staan.
Ik wil mijn strategie (voor zover ik die had) aanpassen en eens lager aankopen en dan een weekje oid. vasthouden en kijken wat de prijs doet. Ik wilde daar woensdag mee beginnen maar dat was nét het moment dat LTC koos om te vertrekkenTurbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:51:
[...]
Verwacht volgende week wel een aanloopje ja .. Mijn hoop en gedachten zijn dat we tot aan de lancering van Litepay tussen de €200 en €225 gaan bungelen. Als dat niet gehaald wordt geeft dat reden tot nadenken ... Het gaat er echter om wat de koers daarna doet. Vallen we niet verder terug dan €200 in de eerste week van maart, dan ziet het er goed uit wat mij betreft. De LTC zou zich dan relatief gezien als eerste herpakt hebben t.o.v. de koers 1e week januari. ergo ... inlopen / weglopen op de top 5.
Zitten we eerst week maart ver onder de 200, dan neig ik te overwegen alles om te zetten in BTC. Gewoon even afwachten wat de markt doet.
Of zijn antwoord daar op ja of nee is maakt geen reet uit. Hij weet het niet, ik weet het niet, niemand weet het. Mogelijk klapt de tetherbom en klapt alles met 80% omlaag. Of BTC pakt over 80 dagen zijn ATH weer en knalt tegen het einde van het jaar tegen de 50k aan. Als je overweegt om 20k te investeren en hier in het slowchat topic aan een random iemand vraag of BTC gaat crashen ben je wel heel fout bezig als je met dat antwoord iets doet.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Er zal aankomende maandag wel een dipje komen toch? De LCC (scam) zal best wel iets doen met de koers in negatieve zin.ggj87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:54:
[...]
Ik wil mijn strategie (voor zover ik die had) aanpassen en eens lager aankopen en dan een weekje oid. vasthouden en kijken wat de prijs doet. Ik wilde daar woensdag mee beginnen maar dat was nét het moment dat LTC koos om te vertrekkenNu hopen dat hij nog eens onder de 180 zakt of anders nu toch maar aankopen en een week aankijken wat hij doet
Welke tether-bom, dat is ook een fabeltje wat we elkaar wijsmaken. De totale waarde van tether is zo klein dat het geen enkele invloed zou moeten hebben en toch raakt iedereen in paniek. Fuck tether en zet gewoon alles even naar USD of EUR als je het even wilt parkeren...PilatuS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:56:
[...]
Of zijn antwoord daar op ja of nee is maakt geen reet uit. Hij weet het niet, ik weet het niet, niemand weet het. Mogelijk klapt de tetherbom en klapt alles met 80% omlaag. Of BTC pakt over 80 dagen zijn ATH weer en knalt tegen het einde van het jaar tegen de 50k aan. Als je overweegt om 20k te investeren en hier in het slowchat topic aan een random iemand vraag of BTC gaat crashen ben je wel heel fout bezig als je met dat antwoord iets doet.
dan volg je de marketcaptias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:57:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je 100eu op elke circa 1300 crypto zet..
Dan ben je 130000 euro armer.tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:57:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je 100eu op elke circa 1300 crypto zet..
Groetjes, FaceDown.
Dat is zeker niet waar, de waarde van tether is relatief laag omdat tether gelijk wordt ingeruild voor andere crypto, dat is het concept van tetherOepsje schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:58:
[...]
Welke tether-bom, dat is ook een fabeltje wat we elkaar wijsmaken. De totale waarde van tether is zo klein dat het geen enkele invloed zou moeten hebben en toch raakt iedereen in paniek. Fuck tether en zet gewoon alles even naar USD of EUR als je het even wilt parkeren...
Als je als organisatie een vrijwillig vertrek meemaakt van je auditor is dat altijd slecht nieuws, kwestie van tijd.
Puur het nieuwsbericht dat er 2 miljard aan tether uitgegeven is dat er niet is zal een flinke inloed hebben. Los van het feit of het een groot aandeel is of niet. De verkeerde FUD kan gewoon flinke invloed hebben. Persoonlijk ben ik ook niet zo bang voor het tether verhaal, maar onderschat de invloed van FUD ook niet.Oepsje schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:58:
[...]
Welke tether-bom, dat is ook een fabeltje wat we elkaar wijsmaken. De totale waarde van tether is zo klein dat het geen enkele invloed zou moeten hebben en toch raakt iedereen in paniek. Fuck tether en zet gewoon alles even naar USD of EUR als je het even wilt parkeren...
Edit: Los van tether kan er natuurlijk ook iets anders gebeuren waardoor de boel in elkaar klapt. Als alles goed gaat gaan we lekker omhoog, maar als het fout gaat, gaat het ook echt goed fout.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 16-02-2018 22:03 ]
Makkelijk gezegd als je exchange geen eur of usd ondersteunt..Oepsje schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:58:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Ik hoop het, ik zit eigenlijk op een mooie dip te wachten om opnieuw in LTC te stappen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:56:
[...]
Er zal aankomende maandag wel een dipje komen toch? De LCC (scam) zal best wel iets doen met de koers in negatieve zin.
Hebben nou zojuist hiermee bewezen dat telepathie echt bestaat?
Hoezo, zat je ook aan VEN te denken?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:01:
[...]
Hebben nou zojuist hiermee bewezen dat telepathie echt bestaat?
Groetjes, FaceDown.
Een account aanmaken op kraken, coinbase of bitstamp is zo gebeurd en als je je btc naar xrp / ltc ofzo omzet is die transfer ook zo gedaan. Daarbij heeft het omzetten in usd/eur/usdt alleen zin bij grote waardes anders ben je alles al kwijt aan transactie fees dus zo vaak zal de gemiddelde persoon dat niet doen...FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:00:
[...]
Makkelijk gezegd als je exchange geen eur of usd ondersteunt..
Enkel FUD kan invloed hebben dus vandaar dat ik gefundeerd probeer te onderbouwen waarom dat onnodig is
Volgens mij is WTC veel verder en serieuzer namelijk.
Of zoals laatst iemand me zei: jij in de cryptos met je snelle stijgingen. Als mijn portfolio 1% daalt ben ik al ruim 10k kwijt. (portfolio heb ik gezien met eigen ogen daarna)Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:33:
[...]
Je weet toch niet wat hij heeft?Met een tegoed van 2 ton zou ik het dan weer 'crazy shit' vinden om maar 20k in te leggen maar dat ben ik.
Toen was toch wel de eerste keer dat ik schrok dat iemand zo'n groot bedrag durft te investeren
Gewoon naar bitconnect doorverwijzenJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:47:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Lucky0wn op 16-02-2018 22:05 ]
Hou eens op.Jarune schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:04:
VEN wordt hier enorm vaak genoemd, maar heeft iemand weleens de vergelijk met WTC gemaakt ?
Volgens mij is WTC veel verder en serieuzer namelijk.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!