In het andere topic heb ik je ook al gerapporteerd. Dit is ordinaire spam[b][message=54299947,noline]![]()
[ Voor 52% gewijzigd door D-Ed op 16-02-2018 16:41 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In het andere topic heb ik je ook al gerapporteerd. Dit is ordinaire spam[b][message=54299947,noline]![]()
[ Voor 52% gewijzigd door D-Ed op 16-02-2018 16:41 ]
Dat hoeft ook niet hoor, maar waardeer het wel dat je het hebt gedaanDragonXZ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:07:
[...]
Het voelt alsof ik mij een beetje moet verdedigen voor een discussie waarin ik niet in heb deelgenomen, maar ik zal mijn best doen om je vragen te beantwoorden.
Dat wist ik niet en maakt een deel van het verhaal duidelijk, dank.- Genoeg kritische vragen die je kan hebben bij de effecten die meer/minder thor productie zal hebben en hoe gedecentraliseerd dat nou echt is als VeChain de thor-productie kan bepalen.
De hoeveelheid THOR Power wat gegenereerd wordt is vooraf bepaald. Per VET ontvang je 0.00042 THOR Power. Wanneer je Node houder bent krijg je a.d.h.v. het soort node een percentage extra THOR Power. Bij de "goedkoopste Node", 10k VET is dit bijvoorbeeld 38,7% extra THOR Power.
THOR Power wordt gebruikt om de transacties/smart contracts/dApps op het Blockchain network van vechain te bekostigen. Wanneer THOR Power wordt ingezet binnen een transactie wordt er 70% van deze THOR Power verbrand/vernietigd en de resterende 30% gegeven aan de grootste nodes (Trudheim Nodes).
De waarde van het probleem ja, dat is wat anders dan het bedrag wat instanties er daadwerkelijk aan investeren. Film piraterij kost de industrie ook miljarden, als je 20 euro per download rekent. Toch stoppen filmmaatschappijen geen miljarden in anti-piraterij acties.- Je weigert onder ogen te zien dat dit op dit moment een redelijk onbestaande markt is waar amper geld in om gaat. Er vanuit gaan dat ieder bedrijf dat goederen produceert (je noemt hieronder melkpoeder) de kosten van een RFID chip + productregistratie op het VET netwerk beschikbaar heeft, is naar mijn smaak behoorlijk optimistisch.
Vechain gaat straks verschillende markten betreden m.b.v. de blockchain oplossing. Eén van de markten is anti-counterfeiting -> neppe (luxury) producten. Het probleem rondom counterfeiting wordt in 2022 geschat op $2.3 trillion.
Krijgt ieder component dan een VET-stickertje? Hoe moet zoiets gaan werken? En dit staat of valt bij de kosten van 1 VET + implementatiekosten. Die zullen zeer waarschijnlijk hoog liggen, terwijl de opbrengsten niet enorm zijn.Naast anti-counterfeiting wilt vechain de blockchain ook inzetten voor het logistieke proces. Grip op je producten. Waar komen ze vandaan? Waar zijn ze op dit moment? Welke kwaliteit/omstandigheden zijn er aanwezig tijdens het maken/vervoer/opslag.
Dat zijn twee prachtige buzzwords, maar... hoe dan?Dit willen ze bereiken door de integratie van Internet of Things en Artificial Intelligence.
Het is helemaal hip en dus leuk voor de aandeelhouders om te zeggen dat je wat met Blockchain doet. In hoeverre reikt zo'n partnership?Tenslotte heeft vechain toegang tot ontzettend veel bedrijven middels hun partnership met DNV GL (23,2 miljard omzet in 2015). DNV GL heeft expliciet aangegeven om vechain te kiezen als blockchain-partner. Dan doe ik eigenlijk de rest van de partnerships te kort, waarmee ook heel veel markten bereikt worden (bv. tabak/wijn/overheid/logistiek/transport).
Efficiëncy is nooit zo hoog als bij gewone conventionele databases.- En in opvolging op bovenstaande: er zijn voor bedrijven fors goedkopere manieren om een dergelijk vertrouwenssysteem op te bouwen.
Dit snap ik niet helemaal. De essentie van de blockchain techniek is juist bedoeld om op een transparante, efficiënte, snelle en betrouwbare manier vertrouwen op te bouwen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Geen idee, dat bepaal ik niet voor iemand anders. Wil ook nergens pretenderen advies te geven.TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:12:
[...]
Waarop baseer jij je dat dit een goed instapmoment is?
Liever niet inderdaad.Ik ben er nog zo zeker niet van dat we nu in één keer naar $15000 doorstomen.
Zou best kunnen, zou ook leeg kunnen lopen, kan ook naar de 500k stijgen.Zou best wel weer eens een klein beetje omlaag kunnen gaan.
Ok bedankt voor de info. Dus maw LTC volgens jij is een no-go en niet rendabel genoeg. Dus ik koop beter wat ETH en stuur die dan door naar bijv een exchange ipv LTC.TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:47:
[...]
Ikzelf ga altijd via ETH. Werkt voor mij het makkelijkst. LTC zal (inlusief de extra transactie op Binance) wel goedkoper zijn, maar uiteindelijk scheelt dat allemaal niet zoveel. En op deze manier blijf ik tenminste niet met LTC-dust zitten op Binance.
SPiET
Kan zomaar gebeuren.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:25:
Ik zie het volgende gebeuren binnen dit een x aantal jaren, bitcoins(MSN) zal opzij gezet worden door Ripple(Whatsapp)
Of zie ik het verkeerd
Leuke discussieRichh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:57:
[...]
Dat hoeft ook niet hoor, maar waardeer het wel dat je het hebt gedaan
Ik vind het in ieder geval heel interessant om eens een antwoord te krijgen van iemand die daadwerkelijk in de techniek is verdiept. Heb toch het idee dat er heel veel VET investeerders zijn die het zien als een geldmachine 'omdat Reddit het zegt'
[...]
Dat wist ik niet en maakt een deel van het verhaal duidelijk, dank.
De vraag is echter wat de waarde van 1 THOR is. Dat zal (alsnog) afhankelijk zijn van het geld, wat bedrijven in VET stoppen.
[...]
De waarde van het probleem ja, dat is wat anders dan het bedrag wat instanties er daadwerkelijk aan investeren. Film piraterij kost de industrie ook miljarden, als je 20 euro per download rekent. Toch stoppen filmmaatschappijen geen miljarden in anti-piraterij acties.
Daarbij is het niet aannemelijk dat VET een totaaloplossing gaat worden; het is niet fair om dat gehele bedrag aan VET toe te eigenen.
[...]
Krijgt ieder component dan een VET-stickertje? Hoe moet zoiets gaan werken? En dit staat of valt bij de kosten van 1 VET + implementatiekosten. Die zullen zeer waarschijnlijk hoog liggen, terwijl de opbrengsten niet enorm zijn.
Als processen echt behoefte hebben aan deze administratie, dan is er vaak al een dergelijke administratie aanwezig. Ik denk dat ook heel veel fabrikanten helemaal geen belang hebben bij het volledig openbaren van alle gebruikte componenten aan de buitenwereld door middel van een open blockchain.
[...]
Dat zijn twee prachtige buzzwords, maar... hoe dan?
[...]
Het is helemaal hip en dus leuk voor de aandeelhouders om te zeggen dat je wat met Blockchain doet. In hoeverre reikt zo'n partnership?
Tegenwoordig worden ook veel projecten waarbij een stagiair 3 maandjes wat met Blockchain doet al gezien als 'samenwerking'.
Ik zeg niet dat het hier zo is, maar ik vind dat we de realistische kijk op samenwerkingen in het algemeen een beetje uit het oog verliezen.
[...]
Efficiëncy is nooit zo hoog als bij gewone conventionele databases.
De waarde van blockchain zit in transparantie (maar is dat echt wenselijk, wil een Renault wel dat alle componenten nageplozen kunnen worden door de eindgebruiker?), decentralisatie (maar dat is hier niet het geval) en vertrouwen (en als een bedrijf een eigen database beheert, is het vertrouwen ook al aanwezig).
Het is momenteel nog volstrekt onduidelijk hoeveel Thor Power nodig is om als business diensten van VET af te nemen. Bovendien is in AMA gesteld door CEO dat Thor Power volledig op marktprijzen gebaseerd zal zijn. Ik denk dat in de praktijk nog wel gesleuteld zal worden, niemand weet namelijk de daadwerkelijke afname zal zijn en misschien moeten de prijzen wel omhoog of omlaag om bepaalde drempels op te leggen of juist weg te nemen.De vraag is echter wat de waarde van 1 THOR is. Dat zal (alsnog) afhankelijk zijn van het geld, wat bedrijven in VET stoppen
Klopt, dit is pure speculatie. Ik denk dat je overal max 5-10% van de marktwaarde moet nemen en dat grote spelers eerst resultaten moeten zien. De aanwezigheid van PwC en DNV GL zorgt wel voor een marktpenetratie in verschillende sectoren die zonder deze partners ontzettend lastig was geweest in deze opstartfase van VET.De waarde van het probleem ja, dat is wat anders dan het bedrag wat instanties er daadwerkelijk aan investeren. Film piraterij kost de industrie ook miljarden, als je 20 euro per download rekent. Toch stoppen filmmaatschappijen geen miljarden in anti-piraterij acties.
Daarbij is het niet aannemelijk dat VET een totaaloplossing gaat worden; het is niet fair om dat gehele bedrag aan VET toe te eigenen.
Je weet pas waar je behoefte aan hebt als het bestaat. Bedrijven hadden vroeger ook geen behoefte aan een drone-video van hun gebouw, maar nu zie je het in heel veel corporate producties terug. Aanbod doet ook soms vraag ontstaan.Krijgt ieder component dan een VET-stickertje? Hoe moet zoiets gaan werken? En dit staat of valt bij de kosten van 1 VET + implementatiekosten. Die zullen zeer waarschijnlijk hoog liggen, terwijl de opbrengsten niet enorm zijn.
Als processen echt behoefte hebben aan deze administratie, dan is er vaak al een dergelijke administratie aanwezig. Ik denk dat ook heel veel fabrikanten helemaal geen belang hebben bij het volledig openbaren van alle gebruikte componenten aan de buitenwereld door middel van een open blockchain.
Klopt, er is ook een overkill aan blockchain buzz (zie die Kodak-coin o.a.). Hier tekent het wel dat DNV GL zijn hoogste baas van de Business Insurance tak een hele dag aan VeChain PR heeft laten besteden en dit uitgebreid werd gemarket op hun PR-kanalen en dit gebeurt nog steeds. Het is echt wel een ding voor zo'n groot, log bedrijf om zo'n stap te maken. Die matrassenfabrikant die beursgenoteerd staat, Healthcare Co Ltd, gaat 20 miljoen stuks afnemen de komende jaren, dat is gewoon een harde toezegging. Beursgenoteerde bedrijven gaan geen start-upje zoals VeChain dit soort dingen laten zeggen zonder dat het waar is. Het zou direct zijn ontkend door woordvoerders, omdat anders aandeelhouders zouden worden misleid en zij de beurswaakhond aan hun broek hebben.Het is helemaal hip en dus leuk voor de aandeelhouders om te zeggen dat je wat met Blockchain doet. In hoeverre reikt zo'n partnership?
Tegenwoordig worden ook veel projecten waarbij een stagiair 3 maandjes wat met Blockchain doet al gezien als 'samenwerking'.
Ik zeg niet dat het hier zo is, maar ik vind dat we de realistische kijk op samenwerkingen in het algemeen een beetje uit het oog verliezen.
Ik ben het eens, dit wordt niet transparant naar buiten gebracht.Efficiëncy is nooit zo hoog als bij gewone conventionele databases.
De waarde van blockchain zit in transparantie (maar is dat echt wenselijk, wil een Renault wel dat alle componenten nageplozen kunnen worden door de eindgebruiker?), decentralisatie (maar dat is hier niet het geval) en vertrouwen (en als een bedrijf een eigen database beheert, is het vertrouwen ook al aanwezig).
RippleJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:25:
Ik zie het volgende gebeuren binnen dit een x aantal jaren, bitcoins(MSN) zal opzij gezet worden door Ripple(Whatsapp)
Of zie ik het verkeerd
Weet ik ook niet. Week geleden ook gestemd op dutchdelegates.Pelox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:34:
Hoe werken de ARK rewards nou eigenlijk? Ik heb een tijdje geleden mijn vote uitgebracht maar wat nu? Zijn er bepaalde specifieke data waarop je een reward krijg of gaat dit per block oid?
Verwijderd
Dan zullen eerder de grote banken zelf iets ontwikkelen inderdaad. Je hoort ook al dat de grote banken in Nederland er heel actief mee bezig zijn. Hoe en wat geen idee.Sanalologo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:14:
[...]
Ripple![]()
dan kunnen we net zo goed weer terug gaan naar de government issued currency's.
doegg
Verwijderd
Goede punten, hoewel ik op sommige dingen een andere kijk heb, laat ik deze even achterwege.Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:57:
Efficiëncy is nooit zo hoog als bij gewone conventionele databases.
zou je zeker wat dividend horen te krijgen, kijk anders even op google, heb laatst zo'n berekening voorbij zien komen waar alles te zien is hoe vaak ze betalen etc etc
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Een koper van een Renault zal het inderdaad niet interessant vinden waar en wanneer alle onderdelen zijn. Maar een koper van een lambourghini waarschijnlijk wel. En als we 1 ding zeker weten dan is het dat crypto en lambo als 2 handen op 1 buik zijn!Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:20:
[...]
Goede punten, hoewel ik op sommige dingen een andere kijk heb, laat ik deze even achterwege.
Voor jou punt omtrent Renault. Nee, waarschijnlijk heeft Renault niet direct baat bij het feit dat de eindgebruiker alle componenten kan napluizen.
Aan de andere kant zijn er misschien wel eindgebruikers die graag alle componenten na willen pluizen. Mocht Renault daar (een van) de enige in zijn, dan trekt dit mogelijk juist nieuwe klanten.
Mijn kennis van de auto-industrie is alleen zo bar dat ik geen idee heeft in hoeverre eindgebruikers dit nodig achten. Maar toch zullen er minimaal enkele eindgebruikers hier baat bij hebben en daarvoor juist een Renault kiezen omdat ze precies weten wat ze kopen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik ben ook uitgestapt vannacht (heeft een kleine push gehad). Opnieuw lager inkopen is nog niet gelukt, maar ben ik ook niet zo rouwig om. De rest van mijn PF gaat wel oké.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:24:
Nano gaat ook weer lekker, net weer te snel weggedaan gister.
Ik hodle tot de pump boven de 100. Na de pijn ook alle glorie natuurlijk meepakkenYpuh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:25:
[...]
Ik ben ook uitgestapt vannacht (heeft een kleine push gehad). Opnieuw lager inkopen is nog niet gelukt, maar ben ik ook niet zo rouwig om. De rest van mijn PF gaat wel oké.
Dat klopt ABN is al bezig,Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Dan zullen eerder de grote banken zelf iets ontwikkelen inderdaad. Je hoort ook al dat de grote banken in Nederland er heel actief mee bezig zijn. Hoe en wat geen idee.
Ja ik vertrouw Nano op dit moment ook niet om er te lang in blijven hangen. Het volume was gister aan het einde van de middag ook ontzettend laag.Ypuh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:25:
[...]
Ik ben ook uitgestapt vannacht (heeft een kleine push gehad). Opnieuw lager inkopen is nog niet gelukt, maar ben ik ook niet zo rouwig om. De rest van mijn PF gaat wel oké.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ICX en ADA komen nog wel, staan nu relatief laag. VEN z'n uitverkoop lijkt voorlopig even geweest.smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:
Wanneer gaat ICX nou eens stijgen? Mijn plan was om (op een mooie waarde) de helft van mijn ICX te ruilen tegen VEN .... aargh
(nog steeds heb ik natuurlijk maar 14 ICX en 1 VEN en 10 ADA gekocht op het hoogtepunt met een inleg van 115€ dus al met al boeit het voor geen meter.)
Weer B2BSlux schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:27:
[...]
Dat klopt ABN is al bezig,
En de Rabo is aangesloten bij een consortium van de 7 grote EU banken die met IBM bezig zijn.
Bron
https://www.rtlz.nl/finan...an-de-slag-met-blockchain
https://www.banken.nl/nie...lisatie-blockchainnetwerk
Qua currencies is NANO nog steeds mijn favoriet, ondanks alle FUD rondom de hack. Ik heb nog nergens informatie gelezen waaruit blijkt dat NANO "klaar" is, zie het als een mooi instapmoment dit.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Ja ik vertrouw Nano op dit moment ook niet om er te lang in blijven hangen. Het volume was gister aan het einde van de middag ook ontzettend laag.
Nee: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusdAdnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:35:
BTC terug over de 10k
Staat nog een behoorlijke wall bij 10K op Bitfinex.Adnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:35:
BTC terug over de 10k
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-02-2018 15:38 ]
Ja, als je die neppe Koreaanse exchanges erbij pakt wel ja, die staan gemiddeld bijna 10% hoger dan de rest. Momenteel nog 9975. Ongetwijfeld vliegen we er straks weer overheen, maar zitten nog wel veel hobbels tussen de 9999 - 10.500, benieuwd op welk punt BTC straks weer terug stuiterdAdnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:35:
BTC terug over de 10k
[ Voor 5% gewijzigd door Stevie_ op 16-02-2018 15:39 ]
We zijn er inderdaad
De grote orders gaan van 10k naar 10.050 en verder. Ze zijn er nog wel, alleen ietsjes hoger iedere keerTuutjDrie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:39:
De depth graph op Bitfinex is wel bijzonder nu, helemaal geen sell wallsto the moon
Ok, maar ik zie het niet als spam.D-Ed schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:53:
[...]
In het andere topic heb ik je ook al gerapporteerd. Dit is ordinaire spam
Ja zie het, de sells worden nu opgeschoven naar boven.PilatuS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:40:
[...]
We zijn er inderdaad
[...]
De grote orders gaan van 10k naar 10.050 en verder. Ze zijn er nog wel, alleen ietsjes hoger iedere keer
SPiET
Verwijderd
Nope, je kunt enkel wel makkelijk achterhalen wat je winst in BTC is door gewoon je order history van de coin er bij te pakken en die af te trekken van je huidige BTC waarde. (Of eth of bnb)spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:44:
Misschien een domme vraag (maar nog een beetje n00b) maar kan je als je een coin hebt gekocht op Binance ook zien wat je winst/verlies is real-time? Zoals een beetje op Kraken enz?
Thnx
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
VeChain VeChain (VEN)Salv schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:55:
De grens van 10K wederom gehaald en de rest zit ook in de lift, gaat VEN toch naar die $6 / $6.50 voor mijn limit order :-)
Verwijderd
Itota zijn product werkte toch (niet) heb ik ergens vernomen?Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:55:
Ik ben benieuwd tot hoever Vechain kan reiken? +10/15 dollar rond de rebranding zou mooi zijn en hopelijk groeit ie daarna verder door. Ik neem het risico denk ik niet en ga rond de rebranding 50 procent van mijn winst afromen naar een andere munt. Iemand een (gouden) tip?
Ik had grote verwachtingen rond iota maar die munt houdt zich angstvallig stil. Stilte voor de storm?
15 dollar is wel erg enthousiast hoor... Maar mij hoor je zeker niet klagen als dat gebeurd...Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:55:
Ik ben benieuwd tot hoever Vechain kan reiken? +10/15 dollar rond de rebranding zou mooi zijn en hopelijk groeit ie daarna verder door. Ik neem het risico denk ik niet en ga rond de rebranding 50 procent van mijn winst afromen naar een andere munt. Iemand een (gouden) tip?
Ik had grote verwachtingen rond iota maar die munt houdt zich angstvallig stil. Stilte voor de storm?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zijn twee totaal verschillende producten, zeer onrealistisch.
Verwijderd
Klinkt leuk maar wat kan het nu echt meer dan je crypto opslaan in een 3rd party app?Revodrone schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:07:
Zijn er nog mensen die hun pijlen hebben gericht op Pillar? Vanavond om 18:00 een presentatie over hun product. Een Wallet waarmee je meer kunt dan alleen je ‘geld’ bewaren.
Your Pillar wallet starts by helping you store and manage cryptocurrencies and tokens. Eventually, it will hold all your digital assets, and open a world of products and services just for you.
https://pillarproject.io/
Klopt, had te maken met dubbel gebruiken van public keys waardoor je private key openbaar werd.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:02:
[...]
Itota zijn product werkte toch (niet) heb ik ergens vernomen?
Als tie vannacht de 7$ aantikt zit ik vannacht in fiat ja.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:44:
Zou Ven nog door de 6 dollar grens gaan vandaag? Zit er wel vlakbij steeds. En zijn er mensen die vannacht weer in fiat / usdt gaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 16:27 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
In het begin niet meer dan dat. Dat is de fase waarin het project nu zit. Mijn idee is dat deze fase vergelijkbaar is met MEW, maar dan in een app. Uiteindelijk zou je er ook persoonlijke data in op kunnen slaan en dat weer delen met andere apps.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:09:
[...]
Klinkt leuk maar wat kan het nu echt meer dan je crypto opslaan in een 3rd party app?
Daarom ben je dan ook 'ordinair'
Ik gebruik cryptocompare voor m'n verzameling alt coins, werkt erg goed.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:44:
Misschien een domme vraag (maar nog een beetje n00b) maar kan je als je een coin hebt gekocht op Binance ook zien wat je winst/verlies is real-time? Zoals een beetje op Kraken enz?
Thnx
het spam bericht is al weggehaald, nu jij je quote nog even aanpassenD-Ed schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:53:
[...]
In het andere topic heb ik je ook al gerapporteerd. Dit is ordinaire spam
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Ik weet dat BREAD met een soortgelijk geval bezig is. Ik weet nog niet of ik het echt intressant vind.Revodrone schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:24:
[...]
In het begin niet meer dan dat. Dat is de fase waarin het project nu zit. Mijn idee is dat dese fase vergelijkbaar is met MEW, maar dan in een app. Uiteindelijk zou je er ook persoonlijke data in op kunnen slaan en dat weer delen met andere apps.
Maar goede producten hoeven niet per se vernieuwend te zijn. Het gebruiksvriendelijker maken en samenvoegen van ‘handige dingen’ is in het verleden ook wel eens succesvol gebleken.
Donemiicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:38:
[...]
het spam bericht is al weggehaald, nu jij je quote nog even aanpassen
Alleen jammer dat je daar je aankoopwaarde niet in kunt opnemen, dat zou ik nog wel interessant vinden.Nopheros schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:36:
[...]
Ik gebruik cryptocompare voor m'n verzameling alt coins, werkt erg goed.
Wordt bij mij wel weergegeven.anboni schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:45:
[...]
Alleen jammer dat je daar je aankoopwaarde niet in kunt opnemen, dat zou ik nog wel interessant vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 16-02-2018 16:46 ]
Oops, ik zit te suffen. Ik gebruik cointracker, niet cryptocompareNopheros schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:46:
[...]
Wordt bij mij wel weergegeven.
"Acquisition Cost"
Marketcap en weerstand hebben echt niets met elkaar te maken. Op 9k, 10k en 11k zit weerstand op BTC. Andere munten hebben ook weer zo hun weerstand op bepaalde punten. Alleen zeggen dat er op marketcap weerstand zit klopt echt niets van. Sowieso geeft marketcap alleen aan wat alles bij elkaar waard is, niet hoeveel geld er in zit en hoeveel geld erbij komt. Van de marketcap kan je niets aflezen.gabn88 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:46:
Rond $480-500M market cap zit wel een behoorlijke weerstand.
Verwijderd
Dus hij doet precies hetzelfde als alle andere crypto's? WowRebbelx schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:51:
Kan me iemand het volgende uitleggen? Ik heb een tijd geleden de munt crypterium gekocht. Deze munt gaat telkens het ene uur soms met 10% omhoog om vervolgens het volgende uur met 10% weet in elkaar te zakken. Al enkele dagen na elkaar is er dit verschijnsel. Wat kan daarvan de oorzaak zijn?
Zal wel een laag volume hebben.Rebbelx schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:51:
Kan me iemand het volgende uitleggen? Ik heb een tijd geleden de munt crypterium gekocht. Deze munt gaat telkens het ene uur soms met 10% omhoog om vervolgens het volgende uur met 10% weet in elkaar te zakken. Al enkele dagen na elkaar is er dit verschijnsel. Wat kan daarvan de oorzaak zijn?
thanks!Nopheros schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:36:
[...]
Ik gebruik cryptocompare voor m'n verzameling alt coins, werkt erg goed.
SPiET
Jup.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:55:
[...]
thanks!
effe bekijken.
dus je moet je daar registeren en kan je dan bijv al je coins insteken die je hebt inclu aankoopwaarde en hoeveelheid? Dan toont ie deze aan de koers met winst/verlies?
Ik heb een tijdje cryptocompare gebruikt, maar ik gebruik nu de app Delta, zowel op iOS als Android verkrijgbaar, werkt echt top. Cryptocompare heb ik sinds dien links laten liggen.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:44:
Thnx
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Hier ook blije Cryptocompare én Delta gebruiker maar,,,, Ik zit in de beta 1.6 van Delta (vooral omdat je dan via API je pf in de gaten kunt houden en dus niet meer alles handmatig in hoeft te voeren) maar.... jammer genoeg nog maar vier exchanges en dan ook nog eens drie waar ik niets mee doemiicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:57:
[...]
Ik heb een tijdje cryptocompare gebruikt, maar ik gebruik nu de app Delta, zowel op iOS als Android verkrijgbaar, werkt echt top. Cryptocompare heb ik sinds dien links laten liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 16-02-2018 17:11 ]
SPiET
Zie mijn post recht boven jespietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:10:
@miicker
Ah idem cryptocompare dan? Maar misschien gebruiksvriendelijker?
Bedankt hoor! Bekijk ik effe!
Is handig als je alles zo beetje samen hebt van je coins en je kan zien hoe je 't doet met winst/verlies.
Ik gebruik beide, maar vind de Delta idd het duidelijkst en makkelijker op de telefoon ja.miicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:57:
[...]
Ik heb een tijdje cryptocompare gebruikt, maar ik gebruik nu de app Delta, zowel op iOS als Android verkrijgbaar, werkt echt top. Cryptocompare heb ik sinds dien links laten liggen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Een incestkent?japjaan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:02:
De eerste ICO op Lisk is aangekondigd en gelijk een incestkent gehad van de Lisk founder
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Heh wat?japjaan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:02:
De eerste ICO op Lisk is aangekondigd en gelijk een incestkent gehad van de Lisk founder: https://twitter.com/Pione...s/964528825475452928?s=20
Goed nieuws voor de long term Lisk holders hier!
Das het nadeel van autocorrect, hij slaat ook je searches op die je op het darkweb gebruikt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:13:
[...]
Das het nadeel van autocorrect, hij slaat ook je searches op die je op het darkweb gebruikt.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Uiteindelijk kan je denken aan medische data, rijbewijs, digitale diensten, kortingspassen, dat soort dingen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:09:
[...]
Klinkt leuk maar wat kan het nu echt meer dan je crypto opslaan in een 3rd party app?
Waarom zou ik in godsnaam mijn medische gegevens etc in een blockchain willen hebbenk7of9 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:55:
[...]
Uiteindelijk kan je denken aan medische data, rijbewijs, digitale diensten, kortingspassen, dat soort dingen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die komt er echt nooit meer uit.Greymore1 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:19:
PACcoin market gelocked op cryptopia, ben benieuwd of mijn droom een voorspellende droom is geweest laatst.
Post even een plaatje van hoeren en een lambo met een willekeurig daggrafiek ... vergeet niet wat lijnen er op te klatsen en een buitengewoon doorzichtige voorspelling te doen. (roep veel TA, Shitcoin, en iets over VEN) Pak ik even een pilsje en wat pinda's, zien we elkaar weer rond 19:45 ..Ton Hasselt schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:05:
Tis saai in cryptoland.😪😪😪
Is toch super handig je rijbewijs in de blockchain.gws24 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Waarom zou ik in godsnaam mijn medische gegevens etc in een blockchain willen hebben. Ik krijg steeds meer het idee dat het niet meer gaat om het feit of het nuttig is maar meer omdat het kan
Dan moet je niet raar opkijken als de agent z'n blockexplorer app even erbij pakt...tias86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:29:
[...]
Is toch super handig je rijbewijs in de blockchain.
Als je word aangehouden en de agent vraagt om je rijbewijs, zeg je kijk maar ff in de blockchain .
meh.
Saai? Nee joh, dit is de overgang van bearish naar bullish. Als dit aan blijft houden, dan heeft dat een positief gevolg voor vertrouwen en zullen er langzamerhand meer mensen en geld bij komen.Ton Hasselt schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:05:
Tis saai in cryptoland.😪😪😪
\Genoeg gasten die het zagen aankomen met ethereum 2 jaar terug..... opeens 100x meer waard ofsoTurbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Post even een plaatje van hoeren en een lambo met een willekeurig daggrafiek ... vergeet niet wat lijnen er op te klatsen en een buitengewoon doorzichtige voorspelling te doen. (roep veel TA, Shitcoin, en iets over VEN) Pak ik even een pilsje en wat pinda's, zien we elkaar weer rond 19:45 ..
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 19:38 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hoe heet zon overgang>? Ik vind het dodelijk saai dat gehang op 9000-10kRichh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:33:
[...]
Saai? Nee joh, dit is de overgang van bearish naar bullish. Als dit aan blijft houden, dan heeft dat een positief gevolg voor vertrouwen en zullen er langzamerhand meer mensen en geld bij komen.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 19:38 ]
Jij snapt 'm.gws24 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Waarom zou ik in godsnaam mijn medische gegevens etc in een blockchain willen hebben
Mwah, meer omdat het een extreem gemakkelijke manier is geworden om geld aan te trekken, en omdat Blockchain nu al tot "IT-buzzword van het jaar" is verkozen. Geen manager die weet wat het is, maar op de netwerkborrels klinkt het wel heel funky.Ik krijg steeds meer het idee dat het niet meer gaat om het feit of het nuttig is maar meer omdat het kan
Ik vind het eerder spannendA87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:37:
[...]
Hoe heet zon overgang>? Ik vind het dodelijk saai dat gehang op 9000-10k
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 19:49 ]
Dan gun ik jou de eerste voorspelling ...A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:36:
[...]
\Genoeg gasten die het zagen aankomen met ethereum 2 jaar terug..... opeens 100x meer waard ofso.
Ik gok dat er meer kansen komen kans op een lambo mischien? of veel pindas kopen en wijn en dan scheit poffertjes elke dag
Ergens gok ik dat we eind van de avond al tegen de 9K aan schurken of er net onder, en de Aziaten doen er vannacht nog wat vanaf. 8.5k morgenvroeg vind ik best een kanshebber eerlijk gezegd. Als ik zie hoe mijn alts al aardig de min in gaan de afgelopen 2 uur, gaat BTC er rap achteraan... Laatste keren ook gebeurd dus zou niet weten waarom deze keer ook niet.Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Ik vind het eerder spannendals we serieus over de 10k heen gaan, geloof ik sterk dat we 1-3 maanden later op 15k zitten. En als we morgenochtend wakker worden met 8500, dan breekt de hel nog eventjes los voor een nieuwe dip
En tja... "The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient." is hier ook gewoon van toepassing
Ik heb gisteren een lans gebroken voor iExec (RLC), zie mijn post.miikebtc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:54:
Hebben jullie nog projecten (ECR-20 tokens bij voorkeur wegens opslag) waar jullie in zitten die alleen nog op de kleinere exchanges staan, lage waarde per token of lage marketcap hebben?
Ik ben nog op zoek naar een aantal 'gokjes'
Wat was je droom? 0,0 euro?Greymore1 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:19:
PACcoin market gelocked op cryptopia, ben benieuwd of mijn droom een voorspellende droom is geweest laatst.
Blijf maar lekker verder dromen, de glazen bol heb je op zeker nietTurbo-Puppy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Dan gun ik jou de eerste voorspelling ...
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 16-02-2018 19:59 ]
Zero.
Yup, daar geloof ik dus ook in. Op een veilige plek je gegevens ipv op 20 onveilige plekken. Think about itk7of9 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:55:
[...]
Uiteindelijk kan je denken aan medische data, rijbewijs, digitale diensten, kortingspassen, dat soort dingen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq