[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.995 views

Onderwerpen

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Soundman12 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:00:
[...]

[sarcasm]Nee joh, hebben we maar een Ripple market cap van 8.582.027.484.360 voor nodig.[/sarcasm]
Makkie O-)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Hij is net als @A87 een obvious troll, geen aandacht aan geven.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

KaiseRRuby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:57:
Heb ook maar sell orders geplaatst op mijn VEN, 50% tegen $6,73 en 50% tegen $9,73.

Ben benieuwd :)
Ja maar eerst ff naar de 5.4 hè, zijn we bijna. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Zijn hier ook kritische geluiden tov VeChain of is het enkel to the moon in dit topic?

Geen white paper is toch wel vreemd.. En details over het mainnet (tx/sec) zijn niet bekend.. Tijd geleden noemde ze Vitalik als adviseur/investeerder, maar die reageerde dat hij nog nooit van VeChain had gehoord..

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:11
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:05:
Zijn hier ook kritische geluiden tov VeChain of is het enkel to the moon in dit topic?
Zoek de posts van @Richh van afgelopen avond/nacht even terug ;)

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-01 11:34
Ik vertrouw ven voor geen meter.
Maar ze stijgen wel, dus ik heb ze.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

We hebben hier wel eens zitten filosoferen daarover. Maar wat is de max marketcap voor x coin? Of totale marketcap?

En dan meenemen dat wellicht ooit de financiële wereld voor volwassenen iets ziet in cryptocurrency.

Totale marketcap nu is daarmee vergeleken een fooi.

Ben heel benieuwd de komende 10 jaar maar een vertienvoudiging van de marketcap zou me nog tegenvallen eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:58:
Is het beter dat je ETH koopt van je euro's of BTC om dan door te storten naar een exchange? Of maakt dit niet echt uit?
Is het echt zo lastig om even een fee schedule te checken? :? Probeer het anders en kijk wat er gebeurt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11-2025

Geen white paper is toch wel vreemd.. En details over het mainnet (tx/sec) zijn niet bekend.. Tijd geleden noemde ze Vitalik als adviseur/investeerder, maar die reageerde dat hij nog nooit van VeChain had gehoord..
VeChain heeft potentie om iets te worden wat door veel bedrijven gebruikt kan gaan worden. Dat gezegt hebbende is het natuurlijk vreemd dat er geen Whitepaper is, en er verschillende details niet worden gegeven. Ik denk dat de prijs op dit moment vooral gedragen wordt door die potentie. Of de groei echt door gaat zetten, zal afhankelijk zijn van of bedrijven er gebruik van gaan maken en in welke mate.

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

• Flagg
  • Niet online

Flagg

VEN doet me weinig. Nu doe ik tijdelijk ff mee maar bij 6.5 stap ik weer uit. Kan er wel leuk op meeliften.

En er zijn maar enkele moonhowlers maar vallen wat meer op wellicht. ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Eigenlijk kan dit binnen de 6maanden als we op dit tempo gaan *O*
HahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fuck zeg verslik mezelf in de koffie. Wat heb jij gesnoven? _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Flagg
  • Niet online

Flagg

JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Eigenlijk kan dit binnen de 6maanden als we op dit tempo gaan *O*
De kans dat de noord- en Zuidpool omdraaien in 6 maanden acht ik groter. :+

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:15:
[...]

HahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fuck zeg verslik mezelf in de koffie. Wat heb jij gesnoven? _O-
Nog niks, maar denk dat ik een paper Wallet ik dd blender gooien en snuiven 🌝

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Update van de whitepaper verschijnt waarschijnlijk de 26e bij het rebranding event. Dan ook meer info mbt mainnet.
Op korte termijn ook veel technische antwoorden van de Vechain COO. Vragen zijn gesteld in 24uurs AMA op reddit.
Het Vitalik-verhaal zegt me niks.

Groetjes, FaceDown.

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik zie het volgende gebeuren binnen dit een x aantal jaren, bitcoins(MSN) zal opzij gezet worden door Ripple(Whatsapp)

Of zie ik het verkeerd

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-01 18:01
JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:25:
Ik zie het volgende gebeuren binnen dit een x aantal jaren, bitcoins(MSN) zal opzij gezet worden door Ripple(Whatsapp)

Of zie ik het verkeerd
Dat zie je verkeerd.

• Crypts
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:23:
Het Vitalik-verhaal zegt me niks.
[–]vbuterin 104 punten 1 maand geleden
I have heard the name and met some of the people in China but know almost nothing about what vechain is. I invested nothing into them and am not an advisor.

https://www.reddit.com/r/...visor_to_vechain/drqn80w/

Geen idee of het echt is of niet hoor maar ter info. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als je iets negatiefs zegt over Vechain ben je een troll.
het is gewoon een bagger coin, slechte website... allemaal aziaten (super centralized). minimaal 10.000 tokens nodig als aandeelhouder voor proof of stake.. etc.

Als ik een trol was was ik al lang gebanned mijn account komt uit 2006, ik geef gewoon mijn mening en heb niet altijd gelijk ja. Op marketcap stond dat vehchain een rebrand kreeg vandaar....https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/
daarom post ik dat dus

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 12:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:27:
[...]

[–]vbuterin 104 punten 1 maand geleden
I have heard the name and met some of the people in China but know almost nothing about what vechain is. I invested nothing into them and am not an advisor.

https://www.reddit.com/r/...visor_to_vechain/drqn80w/

Geen idee of het echt is of niet hoor maar ter info. :)
Heb me even ingelezen. Blijkbaar waren er met een fake FB onder zijn naam enkele coins gepitched waaronder Vechain. Dat is dus waar de geruchten vandaan kwamen.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Deze twee nieuwsberichten wil ik graag met jullie mede- tweakers delen:

ETN (Electroneum) on Ku coin exchange- we can now officially confirm that ETN IS set to be listed next week!

Bron: https://twitter.com/electroneum/status/964454235684458496

BlockShow 2018: Het grootste crypto- en blockchain event van Europa is 28 & 29 mei in Berlijn
(WIE GAAT ER MEE?)

Bron: https://koersupdate.nl/20...-is-28-29-mei-in-berlijn/

• Crypts
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:31:
[...]

Heb me even ingelezen. Blijkbaar waren er met een fake FB onder zijn naam enkele coins gepitched waaronder Vechain. Dat is dus waar de geruchten vandaan kwamen.
Ik vond juist iets terug over vechain en een investeringsmaatschappij waar Buterik blijkbaar in zit. Anyhow klopt het verhaal dus niet waar het dan ook vandaan komt. :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Hoe werken de ARK rewards nou eigenlijk? Ik heb een tijdje geleden mijn vote uitgebracht maar wat nu? Zijn er bepaalde specifieke data waarop je een reward krijg of gaat dit per block oid?

Zero.

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Pelox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:34:
Hoe werken de ARK rewards nou eigenlijk? Ik heb een tijdje geleden mijn vote uitgebracht maar wat nu? Zijn er bepaalde specifieke data waarop je een reward krijg of gaat dit per block oid?
Ligt er volgens mij aan op wie je gestemt hebt, ene betaalt per week andere per dag, enz enz

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-12-2025
HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:39:
[...]

Nog wel ja.
Maar hoe lang zal deze situatie zo blijven?
Veel mensen zijn de macht van de banken wel zat, vooral ook omdat er al zoveel fout is gegaan.
We zitten niet op nog een financiële crisis te wachten toch?

Ik heb ook een hypotheek en een spaarrekening bij een bank, uit noodzaak niet omdat ik het zo leuk vind.
En jij denkt dat crypto nu het antwoord is ? Kijk anders even naar je balans.
Crypto blockchain heeft de toekomst, maar we leven nu in het heden, banken zullen deze tafel heel netjes voor zichzelf gaan dekken, de politiek doet daar in mee.

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:31:
[...]

Nee dit was de officiële website van Fenbushi VC, dus het was echt een heel rare situatie.
Zie https://www.reddit.com/r/...vestoradvisor_to_vechain/ voor meer info.

Investeer jij in VEN voor een node of puur vanwege speculatie?

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2025
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:33:
[...]

Ik vond juist iets terug over vechain en een investeringsmaatschappij waar Buterik blijkbaar in zit. Anyhow klopt het verhaal dus niet waar het dan ook vandaan komt. :)
Ik vermoed dat dit het verband is: Jim Breyer was een vroege investeerder in ETH en in VeChain. Daaruit zijn ezels weer gaan noemen dat Vitalik dan ineens advisor is etc en nu gebruik een andere ezel het weer als negatief argument over VeChain. Jim Breyer is trouwens wel advisor voor VeChain, heeft daar ook zelf een blog over geschreven.

Daarnaast is het gemiddelde niveau van de crypto investeerder ook echt triest laag. Whitepaper? Omdat Bitcoin een whitepaper had moet ineens ieder project een whitepaper delen? Dat is echt schapengedrag, zelf blijven nadenken!

VeChain lijkt vooralsnog een legit bedrijf een kijkje naar de volledige presentatie van DNV GL met Vechain is voldoende. Dit is al meer dan de meeste projecten in de crypto markt ooit bereikt hebben!

Kortom, vooralsnog lijkt VeChain gewoon een legit project er is vrij weinig reden om anders te concluderen. Het is jammer dat sommige mensen niet objectief kunnen kijken maar omdat zij de coin niet hebben het direct naar beneden willen praten. Of omdat het overhyped is, het daarom een slecht project is. Dat zijn geen trollen maar ezels. O-)

Natuurlijk is VeChain ook nog maar in de begin fase, net als ieder ander project. Het is speculeren op de potentie in de toekomst. Nadelen van VeChain zijn mogelijk dat het overhyped is op het moment en dat er nog niet heel veel bekend is over het mainnet (ookal is er wel redelijk wat info).

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-01 23:18
z1rconium schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:40:
[...]

En jij denkt dat crypto nu het antwoord is ? Kijk anders even naar je balans.
Crypto blockchain heeft de toekomst, maar we leven nu in het heden, banken zullen deze tafel heel netjes voor zichzelf gaan dekken, de politiek doet daar in mee.
De vraag is of de gewone burger blijft meelopen met de banken en de politiek.
Vroeger geloofde iedereen de banken en de politiek, dat vertrouwen is wel behoorlijk afgenomen.
Het is dus tijd dat de burger zelf de touwtjes in handen gaat nemen en als ik jou dus wat wil gaan betalen die niet meer in euro's of usd gaat maar in een crypto currency die per direct op je account komt te staan.
Banken buitenspel dus.
Dat gaat niet in één dag maar het streven is wel goed om dit te gaan bereiken.

• MauriceOwns
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:43:
[...]

Nee dit was de officiële website van Fenbushi VC, dus het was echt een heel rare situatie.
Zie https://www.reddit.com/r/...vestoradvisor_to_vechain/ voor meer info.

Investeer jij in VEN voor een node of puur vanwege speculatie?
Zonder node krijg je ook Thor.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oh okay blijkbaar heeft VEN de 5.4 aangetikt toen straks. *O* [edit] die 5.4 moet wel een close shave geweest zijn zeg. :+ Fear my leet tr4d1ng skillzz. :')

Dus als dan toch alles volgens plan gaat dan maar de sell order meteen op 7$ gezet. Dan wacht ik wel ff tot morgen desnoods. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 13:06 ]

• HoppyF
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:03:
Oh okay blijkbaar heeft VEN de 5.4 aangetikt toen straks. *O*

Dus als dan toch alles volgens plan gaat dan maar de sell order meteen op 7$ gezet. Dan wacht ik wel ff tot morgen desnoods. ;)
Of overmorgen....
Hoe dan ook die $6 komt eerst nog daarna nog even wachten op de 7.

(de $ 6 was al eerder gepasseerd vannacht maar is helaas door toedoen van de BTC weer naar beneden gedrukt)

[ Voor 12% gewijzigd door HoppyF op 16-02-2018 13:08 ]

• z1rconium
HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:59:
[...]

De vraag is of de gewone burger blijft meelopen met de banken en de politiek.
Vroeger geloofde iedereen de banken en de politiek, dat vertrouwen is wel behoorlijk afgenomen.
Het is dus tijd dat de burger zelf de touwtjes in handen gaat nemen en als ik jou dus wat wil gaan betalen die niet meer in euro's of usd gaat maar in een crypto currency die per direct op je account komt te staan.
Banken buitenspel dus.
Dat gaat niet in één dag maar het streven is wel goed om dit te gaan bereiken.
Mooi verhaal, kijk even naar de historie, kan jij je 1 ding herinneren waar de "gewone man" iets heeft overwonnen van mensen in machtsposities of overheden en waar we nu nog de vruchten van plukken ? Denk dat je ze op 1 hand kan tellen. Ze (overheden/banken) kunnen deze markt aan zoveel kanten beheersen wees maar niet bang.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:03:
Oh okay blijkbaar heeft VEN de 5.4 aangetikt toen straks. *O* [edit] die 5.4 moet wel een close shave geweest zijn zeg. :+ Fear my leet tr4d1ng skillzz. :')

welke site gebruik je voor sell en buy orders? en levert ven wat op? ik heb ze zelf niet.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:06:
[...]

Of overmorgen....
Hoe dan ook die $6 komt eerst nog daarna nog even wachten op de 7.
Vanavond tussen 17:23 en 17:26 staat ie op 7.

Ik heb een hele heldere glazen bol die draait op een blockchain. :Y)

[Edit] ik bedoelde morgenavond, zo'n bol vertekend wat hè.

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 13:20 ]

• HoppyF
z1rconium schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:08:
[...]

Mooi verhaal, kijk even naar de historie, kan jij je 1 ding herinneren waar de "gewone man" iets heeft overwonnen van mensen in machtsposities of overheden en waar we nu nog de vruchten van plukken ? Denk dat je ze op 1 hand kan tellen. Ze (overheden/banken) kunnen deze markt aan zoveel kanten beheersen wees maar niet bang.
Klopt, vroeger ging dat zo en nu nog.
Echter vroeger was er geen internet en bestonden er geen alternatieven.
Je moest wel gewoon volgen.
Met de komst van crypto is er toch wel wat veranderd en gaan er alternatieven ontstaan voor betalingsverkeer buiten de banken om. Dat is toch wel vrij uniek te noemen.
De macht zal dus af gaan nemen en teruggaan naar de burger.
Niet volledig uiteraard maar wel voor een deel en dat is winst (voor ons....)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:11
[...]

Toch is er nu een belangrijk verschil met die historie: internet. Dat maakt het veel eenvoudiger om grootschalig informatie uit te wisselen (wisdom of the crowds) en ik zie het echt niet meer gebeuren dat de overheden die geest weer volledig in de fles krijgen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

nemesis2212 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:10:
[...]

welke site gebruik je voor sell en buy orders? en levert ven wat op? ik heb ze zelf niet.
Ik gebruik hitbtc, en levert tot nu toe vrij weinig op maar als toe op 7 staat straks dan wel. :) maar ik heb er maar 50 ofzo dus rijk wordt ik er niet van, zit nog in mijn trial periode.

Ga over een maand of 2 de score eens opnemen en mocht ik dan te weinig winst hebben gooi ik de handdoek in de ring en is het alleen nog maar holden en eens per kwartaal de koers checken. (Alsof ik niet iedere dag 2x ga kijken :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 13:18 ]

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-01 21:11
Kan ook gewoon op Binance hoor.

• Pelox
MauriceOwns schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Ligt er volgens mij aan op wie je gestemt hebt, ene betaalt per week andere per dag, enz enz
Ik heb een paar weken geleden gestemd op Dutchdelegate, iemand ervaring?.

Zero.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

En kraken, bitstamp etc etc. :)

• TomTorquay
HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:14:
[...]
De macht zal dus af gaan nemen en teruggaan naar de burger.
Niet volledig uiteraard maar wel voor een deel en dat is winst (voor ons....)
Nou, nee. Als de overheid macht verliest, dan zal die macht naar allerlei onfrisse misdaadorganisaties gaan. De gewone man vist altijd achter het net, want die is nooit genoeg georganiseerd, zelfs niet in deze tijden van internet. Daarvoor ontbreekt simpelweg het startkapitaal en/of de animo. En een niet-onbelangrijk deel van de bevolking is ook simpelweg achterlijk.

Kiezen tussen de cholera en de pest dus. Maar geef mij dan toch maar politiekers in plaats van maffiosi, drugsdealers, terroristen en pooiers.

[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 16-02-2018 13:24 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
Nano gaat ook weer lekker, net weer te snel weggedaan gister.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-01 11:36
Op kraken zijn de limit orders toch tijdelijk stop gezet of was dat op kucoin? Door de mensen hier meer gebruik gemaakt van limit of stop limit orders tijdens het traden?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Nou, nee. Als de overheid macht verliest, dan zal die macht naar allerlei onfrisse misdaadorganisaties gaan. De gewone man vist altijd achter het net, want die is nooit genoeg georganiseerd, zelfs niet in deze tijden van internet. Daarvoor ontbreekt simpelweg het startkapitaal en/of de animo.

Kiezen tussen de cholera en de pest dus. Maar geef mij dan toch maar politiekers in plaats van maffiosi, drugsdealers, terroristen en pooiers.
Dat zijn eenzelfde soort figuren met identieke werkzaamheden. En de gewone man betaald voor beide :)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Nou, nee. Als de overheid macht verliest, dan zal die macht naar allerlei onfrisse misdaadorganisaties gaan. De gewone man vist altijd achter het net, want die is nooit genoeg georganiseerd, zelfs niet in deze tijden van internet. Daarvoor ontbreekt simpelweg het startkapitaal en/of de animo.

En ik weet ook niet of de macht naar de burger een heel florissant vooruitzicht zou zijn. Alsof "de burger" niet enkel en alleen om zijn eigen hachje denkt when push comes to shove.

• TomTorquay
zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:24:
Blij om te zien dat die toch een beetje lijkt bij te trekken. Heb de helft gisteren omgezet naar VEN. Geen spijt van. Maar geloofde wel nog steeds dat het ging goedkomen met Nano, daarom de andere helft laten staan. Waarschijnlijk voor de langere termijn.

• Weakhand
  • Laatst online: 07-02-2021
[...]

Het internet zelf, prachtig voorbeeld: geen informatiemonopolie meer voor de staat (of welke entiteit dan ook).
Same goes for blockchain. Niet dat ik denk dat alle macht meteen bij de brave burgertjes zal komen te liggen hoor, maar het is wel degelijk een 'paradigm shift'.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:
[...]

En ik weet ook niet of de macht naar de burger een heel florissant vooruitzicht zou zijn. Alsof "de burger" niet enkel en alleen om zijn eigen hachje denkt when push comes to shove.
Haha ja, you're screwed either way. Crypto is kapitalisme in zijn rauwste vorm.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

zilver7 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Haha ja, you're screwed either way. Crypto is kapitalisme in zijn rauwste vorm.
En zoals je ziet haalt het werkelijk het beste in de mens naar boven. :+

• TomTorquay
c0ne schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:25:Dat zijn eenzelfde soort figuren met identieke werkzaamheden. En de gewone man betaald voor beide :)
Ik snap wel wat je bedoelt. Ben ook geen fan van politiekers. Maar ik aanzie hen toch meer als een soort witteboordencriminelen (desnoods willens nillens, omdat ze anders slechte verkiezingsuitslagen riskeren), terwijl die uit het andere rijtje vaak echt compleet zonder scrupules zijn. Al heb je overal gradaties in natuurlijk.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:05
Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Het internet zelf, prachtig voorbeeld: geen informatiemonopolie meer voor de staat (of welke entiteit dan ook).
Same goes for blockchain. Niet dat ik denk dat alle macht meteen bij de brave burgertjes zal komen te liggen hoor, maar het is wel degelijk een 'paradigm shift'.
Zodra de overheid de macht niet meer heeft, dan heb je het meest aan een geweer, machete en een voorraad eten in je keuken. Het is de overheid of bendes wat de macht neemt. Ik geef toe, er komen steeds meer regels bla bla, maar alle macht naar de burger? Komt ook niet goed..

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 17:11
zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:24:
Ik zou graag die 0.001000 overstegen zien worden, maar er is veel weerstand op dat niveau

Verwijderd

Soundman12 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Verstandig is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat bijvoorbeeld all-in gaan op PACCoins op basis van de hype die er een aantal weken omheen hing niet echt verstandig is ;) .
Komt binnenkort (maart als ik me niet vergis) een redemption van (1000:1 ratio in begin, erna 2000:1, 3000:1, etc.). Lijkt me aannemelijk dat dit de prijs wel ten goede zal komen? Thouhts?

• z1rconium
Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Het internet ? Wel eens van net-neutraliteit gehoord ? Of het berg aan landen wat aan censuur doet ?
Dat zijn allemaal zaken waar ze invloed mee kunnen uitoefenen.

Als de overheid belasting gaat heffen op elke trade die je doet in crypto (zoals in de US of A), heeft invloed op de markt. Ze kunnen het helemaal naar wens controleren.

Blockchain als techniek heeft zeker de toekomst, maar niet omdat de gewone man er mee bezig is.

• c0ne

c0ne

It's m3!

TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Ik snap wel wat je bedoelt. Ben ook geen fan van politiekers. Maar ik aanzie hen toch meer als een soort witteboordencriminelen (desnoods willens nillens, omdat ze anders slechte verkiezingsuitslagen riskeren), terwijl die uit het andere rijtje vaak echt compleet zonder scrupules zijn. Al heb je overal gradaties in natuurlijk.
De criminelen zijn in ieder geval eerlijker in hun doelen :) En zonder scrupules zijn ze ook allemaal. Als Rutte en consorten besluiten dat doel X gehaald moet worden en daar moeten N soldaten voor sterven, gaat dat gewoon gebeuren.
Uiteraard kies ik ook de politieke kant, zij hebben het meeste baat bij gezond en tevreden voetvolk. Daar profiteer ik dus het meest van :) Oh ja, en ze hebben het geweldsmonopolie :+

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Weakhand
Dacuuu schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Zodra de overheid de macht niet meer heeft, dan heb je het meest aan een geweer, machete en een voorraad eten in je keuken. Het is de overheid of bendes wat de macht neemt. Ik geef toe, er komen steeds meer regels bla bla, maar alle macht naar de burger? Komt ook niet goed..
Nee, dat ben ik zeker met jou eens. Dan krijg je Wildwest-taferelen, een beetje zoals op die gekke cryptomarkt... 8) :+

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 10:09
Wanneer gaat ICX nou eens stijgen? Mijn plan was om (op een mooie waarde) de helft van mijn ICX te ruilen tegen VEN .... aargh

(nog steeds heb ik natuurlijk maar 14 ICX en 1 VEN en 10 ADA gekocht op het hoogtepunt met een inleg van 115€ dus al met al boeit het voor geen meter.)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

c0ne schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:36:
[...]

De criminelen zijn in ieder geval eerlijker in hun doelen :) En zonder scrupules zijn ze ook allemaal. Als Rutte en consorten besluiten dat doel X gehaald moet worden en daar moeten N soldaten voor sterven, gaat dat gewoon gebeuren.
Uiteraard kies ik ook de politieke kant, zij hebben het meeste baat bij gezond en tevreden voetvolk. Daar profiteer ik dus het meest van :) Oh ja, en ze hebben het geweldsmonopolie :+
Ach die soldaten valt best mee, zie het in een historisch perspectief. Nu worden er kamervragen gesteld als 3 soldaten sterven tijdens een conflict.

Vroeger ging je met 2x 300 man op een veldje staan en rende je hard op elkaar af om vervolgens te kijken van welke kant er het meeste bleven staan. En dat was op commando van een of andere veldheer met een godcomplex. :)

Je kan onmogelijk zeggen dat het er slechter op geworden is.

Dat is overigens wel het hele problem, mensen die denken dat het nu allemaal zo vreselijk geregeld is, hebben heel weinig historisch besef.

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 13:41 ]

• TomTorquay
c0ne schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:36:
[...]Als Rutte en consorten besluiten dat doel X gehaald moet worden en daar moeten N soldaten voor sterven, gaat dat gewoon gebeuren.
Wat een vergelijking. Rutte beslist dat dan toch echt voor 'het algemeen goed' en niet omdat hij bij zijn vriendjes wil gaan pochen met z'n 7 nieuwe Tesla's, mogelijk gemaakt door een oorlog tussen drugskartels.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Crypto is kapitalisme? Nee joh, dit is Crypto:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bv_8RRaIQAE-O2-.png

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• c0ne

c0ne

It's m3!

Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:
[...]

Ach die soldaten valt best mee, zie het in een historisch perspectief. Nu worden er kamervragen gesteld als 3 soldaten sterven tijdens een conflict.

Vroeger ging je met 2x 300 man op een veldje staan en rende je hard op elkaar af om vervolgens te kijken van welke kant er het meeste bleven staan. En dat was op commando van een of andere veldheer met een godcomplex. :)

Je kan onmogelijk zeggen dat het er slechter op geworden is.
Kamervragen voor de bühne zijn dat. Er wordt gewoon nog steeds gerekend voor een "acceptabel percentage" verliezen.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:
(nog steeds heb ik natuurlijk maar 14 ICX en 1 VEN en 10 ADA gekocht op het hoogtepunt met een inleg van 115€ dus al met al boeit het voor geen meter.)
Jij koopt serieus 1 VEN? Dat is volgens mij met de fees die je moet betalen niet echt lucratief :)

• c0ne

c0ne

It's m3!

TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Wat een vergelijking. Rutte beslist dat dan toch echt voor 'het algemeen goed' en niet omdat hij bij zijn vriendjes wil gaan pochen met z'n 7 nieuwe Tesla's, mogelijk gemaakt door een oorlog tussen drugskartels.
Nee, dan gaat het niet om 7 Tesla's. Maar er is altijd een quid pro quo.

• LED-Maniak
  • Nu online
BillMcNeal schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Jij koopt serieus 1 VEN? Dat is volgens mij met de fees die je moet betalen niet echt lucratief :)
Gezien fees percentages zijn maakt dat geen ruk uit natuurlijk ;)
1 ven is net zo lucratief als 100 of 1000.

[ Voor 7% gewijzigd door LED-Maniak op 16-02-2018 13:45 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
poehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Vertel, hoe zou ik 100k (gezond) verstandig moeten beleggen volgens jou?
Bedankt allemaal voor alle adviezen 8)7
Precies wat ik had verwacht!

Succes allemaal.
Vooralsnog staat het in deposito bij Centraal Beheer tegen 3.5%, als het vrijkomt (2022) zal ik jullie advies opvolgen.

You're either part of the solution or you're part of the problem

• TomTorquay
c0ne schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:43: Maar er is altijd een quid pro quo.
Dat is nu eenmaal de beschrijving van het leven zelf.

Verwijderd

smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:
Wanneer gaat ICX nou eens stijgen? Mijn plan was om (op een mooie waarde) de helft van mijn ICX te ruilen tegen VEN .... aargh

lol :P

• KaiseRRuby
De Lisk blijft ook prachtig stijgen, zojuist voor het eerst 300% winst sinds mijn buy-in op 27 november.

• c0ne

c0ne

It's m3!

TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Dat is nu eenmaal de beschrijving van het leven zelf.
Yessir. En daarom kiezen wij voor de politiekers. Uiteindelijk krijgen wij, het voetvolk, daar het meest voor terug met de kleinst mogelijke inleg.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

c0ne schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Kamervragen voor de bühne zijn dat. Er wordt gewoon nog steeds gerekend voor een "acceptabel percentage" verliezen.
Ja zo kan je alles onder je aluhoedje schuiven natuurlijk.

Alsof je de rubbertegelmaatschappij het echte verhaal zou kunnen uitleggen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

poehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Bedankt allemaal voor alle adviezen 8)7
Precies wat ik had verwacht!

Succes allemaal.
Vooralsnog staat het in deposito bij Centraal Beheer tegen 3.5%, als het vrijkomt (2022) zal ik jullie advies opvolgen.
Oh je verwachtte werkelijk dat iemand je in detail kon uitleggen hoe je gegarandeerd 5% per dag kan genereren.

Het is idd wel het beste als je het bij een deposito houdt ja, in jouw geval is dat de verstandigste keuze. d:)b

• TomTorquay
KaiseRRuby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:46:
De Lisk blijft ook prachtig stijgen, zojuist voor het eerst 300% winst sinds mijn buy-in op 27 november.
Lisk staat stil sinds gisterenavond? :?

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Wat heeft LTC weer n opleving zeg

Verwijderd

KaiseRRuby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:46:
Lekker man, daar ergens in de buurt heb ik mijn Lisk verkocht 8)7

• KaiseRRuby
TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:50:
[...]
Lisk staat stil sinds gisterenavond? :?
Zojuist, of gisteren, weet ik veel. Ik keek zojuist weer voor het eerst sinds een week oid.

• smoken
Zeg! ;-)

Ach ja .... je denkt dat je het snapt .... komt tot de conclusie dat je een verkeerde aankoop gedaan hebt, doet een panic-sell ... gaat nog verder mis ... BTC waarde valt omlaag.

Zo ging het ongeveer 😂

Oh, en nee ... ik heb niet meer 1 VEN gekocht. Had er meer maar steeds verkocht. Daar is er dus 1 van over.

Zo had ik ook: XRP, TRX, XVG, CND en XLM .. dus ik heb wel plezier gehad met mijn €115,- !!

• Weakhand
z1rconium schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:35:
[...]

Het internet ? Wel eens van net-neutraliteit gehoord ? Of het berg aan landen wat aan censuur doet ?
Dat zijn allemaal zaken waar ze invloed mee kunnen uitoefenen.

Als de overheid belasting gaat heffen op elke trade die je doet in crypto (zoals in de US of A), heeft invloed op de markt. Ze kunnen het helemaal naar wens controleren.

Blockchain als techniek heeft zeker de toekomst, maar niet omdat de gewone man er mee bezig is.
Jawel hoor, zeker van gehoord. Je bevestigt eigenlijk wat ik zeg, de overheid heeft geen informatiemonopolie meer (hadden ze al niet helemaal, maar nu nog vele malen minder), dus moeten ze ingrijpen om het binnen de perken te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Weakhand op 16-02-2018 13:59 ]

• HoppyF
Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:49:
[...]

Oh je verwachtte werkelijk dat iemand je in detail kon uitleggen hoe je gegarandeerd 5% per dag kan genereren.

Het is idd wel het beste als je het bij een deposito houdt ja, in jouw geval is dat de verstandigste keuze. d:)b
Sommige mensen hebben blijkbaar een bevestiging nodig voor de keuze die je gemaakt hebben.
Bij deze.
Succes met de 3,5% zou ik zeggen.

• c0ne

c0ne

It's m3!

Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Ja zo kan je alles onder je aluhoedje schuiven natuurlijk.

Alsof je de rubbertegelmaatschappij het echte verhaal zou kunnen uitleggen.
Aluhoedje? Gewoon realiteit, meegemaakt en gezien als beroepsmilitair.

En natuurlijk kan de maatschappij realpolitik niet handelen, wij zijn nog verknocht aan ethische en morele politieke ideeën. Ik heb daar minder problemen mee, wat goed is voor Nederland is goed voor mij, en ik ga ervan uit dat de politiek dat als doel heeft. Maar ze profiteren er ook zelf graag van.

• HoppyF
smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Zeg! ;-)

Ach ja .... je denkt dat je het snapt .... komt tot de conclusie dat je een verkeerde aankoop gedaan hebt, doet een panic-sell ... gaat nog verder mis ... BTC waarde valt omlaag.

Zo ging het ongeveer 😂

Oh, en nee ... ik heb niet meer 1 VEN gekocht. Had er meer maar steeds verkocht. Daar is er dus 1 van over.

Zo had ik ook: XRP, TRX, XVG, CND en XLM .. dus ik heb wel plezier gehad met mijn €115,- !!
Ik zou zeggen "gooi" er nog eens een keer 100 euro tegenaan en begin opnieuw.
Je kunt leren van je fouten en deze niet meer maken.
Die nieuwe 100 euro wordt dan wellicht verdubbeld.

• smoken
HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Ik zou zeggen "gooi" er nog eens een keer 100 euro tegenaan en begin opnieuw.
Je kunt leren van je fouten en deze niet meer maken.
Die nieuwe 100 euro wordt dan wellicht verdubbeld.
Ik snap je en wellicht gelijk! Maar de afspraak met mezelf is dat er pas geld bij mag als ik weer op het originele niveau sta. Áls ICX weer naar $9,50 gaat dan lukt dat.

Het frustrerende is echter dat VEN dat waarschijnlijk eerder gaat halen..

(off-topic: daarnaast heb ik na 2,5jr wachtlijst een afspraak voor mijn volgende tattoo kunnen inplannen over 3 maanden.. dus de volgende inleg gaat daar naartoe (aanzienlijk uurtarief))

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Ik snap je en wellicht gelijk! Maar de afspraak met mezelf is dat er pas geld bij mag als ik weer op het originele niveau sta. Áls ICX weer naar $9,50 gaat dan lukt dat.
Goed dat je je aan de afspraken met jezelf houdt, gaat dat alleen niet ten koste van een 'goed' instapmoment?
Die snap ik echt niet, ik koop al 5 dagen goedkoper dan ik ze verkoop.
(off-topic: daarnaast heb ik na 2,5jr wachtlijst een afspraak voor mijn volgende tattoo kunnen inplannen over 3 maanden.. dus de volgende inleg gaat daar naartoe (aanzienlijk uurtarief))
Doe Rob de groeten :)

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 12:46
Zo in het algemeen aan iedereen die het leest;

Als jullie 1 á 2 coins zouden moeten noemen die het beste zijn om te HODLen voor, laten we zeggen, 1 jaar.
Welke zou dat zijn?

• TomTorquay
De Rikster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:09:Goed dat je je aan de afspraken met jezelf houdt, gaat dat alleen niet ten koste van een 'goed' instapmoment?
Waarop baseer jij je dat dit een goed instapmoment is? Ik ben er nog zo zeker niet van dat we nu in één keer naar $15000 doorstomen. Zou best wel weer eens een klein beetje omlaag kunnen gaan.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 04-01 22:54
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:11:

Als jullie 1 á 2 coins zouden moeten noemen die het beste zijn om te HODLen voor, laten we zeggen, 1 jaar.
Welke zou dat zijn?
BTC en ETH.

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 17:11
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:11:

Welke zou dat zijn?
Hangt in mijn ogen van het bedrag af.

Als je maar zou spreiden over 1-2 coins zou ik nooit het risico nemen op shitcoins

Beter bij de gevestigde waarden blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door h8bal op 16-02-2018 14:14 ]

• smoken
De Rikster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:09:
[...]

Goed dat je je aan de afspraken met jezelf houdt, gaat dat alleen niet ten koste van een 'goed' instapmoment?

[...]

Die snap ik echt niet, ik koop al 5 dagen goedkoper dan ik ze verkoop.

[...]

Doe Rob de groeten :)
Geen idee, maar ik weet sowieso niet of Crypto en ik een goede combi zijn.. dus ik wacht even af ;-)

Wou ICX verkopen met een hogere waarde voordat ik VEN ging kopen, te lang gewacht...

Zelfde stijl, andere artiest: Jeroen ;-)

[ Voor 21% gewijzigd door smoken op 16-02-2018 14:19 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-01 12:39
Toch apart, dat nu China stil ligt qua handel (want Chinees nieuwjaar) crypto's omhoog gaan.

Je zou bijna denken dat Azië handel een drukkend effect heeft op de prijzen van crypto.

• MauriceOwns
Pelox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Ik heb een paar weken geleden gestemd op Dutchdelegate, iemand ervaring?.
Hoor je al betaalt te hebben, misschien te weinig coins? ze versturen niet bij een bepaald aantal vanwege de fee's.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

smoken schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Ven heeft eind deze maand een event. ICON eind maart. Dus nog even geduld hebben :)

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
NEO lichte stijging op dit moment.

• smoken
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Ven heeft eind deze maand een event. ICON eind maart. Dus nog even geduld hebben :)
Daarom baal ik ook dat ik ze niet “omgeruild” heb toen het 1:1 kon ... Hield teveel vast aan de waarde satoshi, die wou ik hoger hebben voordat ik verkocht. ICX stond steeds iets hoger dan VEN dus ik dacht ik verkoop 7 ICX en koop 8 VEN ... maar toen ging VEN ineens hard 😂

• Pelox
MauriceOwns schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:20:
[...]

Hoor je al betaalt te hebben, misschien te weinig coins? ze versturen niet bij een bepaald aantal vanwege de fee's.
Heb er 73 nu.. :/

Zero.

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-01 12:23
Spam, dus weg. Niet meer doen aub.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 16-02-2018 15:02 ]

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
[...]
ETH. BTC-fees zijn hoger. Nog beter is LTC, of XLM. Of een van de andere coins met zeer lage fee.
LTC gaat ook op Binance, maar dan moet je deze eerst dan omzetten naar BTC of bijv ETH. Dat zijn dan terug extra kosten niet of zijn die dan nog steeds minder dan ETH te kopen en deze te versturen naar bijv Binance.

SPiET

• Richh
  • Laatst online: 08:30
Gisteren was een voorbeeld van stijgende BTC, waarbij NANO zakte.

Vandaag is een voorbeeld van een enigszins dalende BTC, en NANO stijgt weer in waarde.

Need I say more?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Laatst online: 08:30
gabn88 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:19:
Toch apart, dat nu China stil ligt qua handel (want Chinees nieuwjaar) crypto's omhoog gaan.

Je zou bijna denken dat Azië handel een drukkend effect heeft op de prijzen van crypto.
Mensen verwachten een stijging als het Chinees nieuwjaar is afgelopen. Een aantal kopen dus nu vast in, wat de huidige koersen laat groeien.

Dat maakt het vooral spannend wat er gebeurd als er niet al te veel Chinezen in gaan stappen over een paar dagen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wordt tijd dat NANO eens keer een mooie run maakt richting de 20 dollar, die mini-run van vanmorgen werd bruut afgekapt :(

Verwijderd

Dit is een fucking goede tip. Ze staan relatief nog vrij laag

• TomTorquay
spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:37:
[...]

LTC gaat ook op Binance, maar dan moet je deze eerst dan omzetten naar BTC of bijv ETH. Dat zijn dan terug extra kosten niet of zijn die dan nog steeds minder dan ETH te kopen en deze te versturen naar bijv Binance.
Ikzelf ga altijd via ETH. Werkt voor mij het makkelijkst. LTC zal (inlusief de extra transactie op Binance) wel goedkoper zijn, maar uiteindelijk scheelt dat allemaal niet zoveel. En op deze manier blijf ik tenminste niet met LTC-dust zitten op Binance.

Pagina: 1 ... 60 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!