We zijn het hier allemaal wel eens dat VEN de meest gehypte shitcoin van 2018 is tochTomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:50:
[...]
Kom je nu serieus vragen wat we van VEN vinden?
[...]
De koers heeft niet echt een geheugen. Anders zou het wel zeer gemakkelijk zijn.
Heb het net even gelezen maar nee... Moet heel eerlijk bekennen dat ik de browser niet heb gedownload en die dus niet kan beoordelen maar dit gaat Google niet 'toestaan'.Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:43:
[...]
Dat is waar natuurlijk. Misschien beter geformuleerd: met Brave kun je je aandacht verhandelen naar liquide middelen.
Laat staan dat bijv. Facebook hierin meegaat. Idee is op zich niet eens zo gek hoor maar als dit al echt voet aan de grond krijgt dan zal het marktaandeel echt miniem zijn. Bedenk je ook dat veel (en steeds meer) content in verhouding op mobiele apparaten wordt geconsumeerd. Hoe gaan ze het zover krijgen mensen daarop een apart browser gaan installeren als het uit de doos al prima werkt voor tante Sjaan en ome Wim?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Grote kans dat die na het event weer wat inzakt, maar misschien ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:54:
Verkopen jullie voor het event van VEN of is het verstandiger te holden?
Verkoop, Hold of doe dit 50/50. Wist ik maar wat de juiste keuze was
De meesten hier vinden VEN een uitstekende munt om te hodlen of om mee te swing traden. Er zijn er inderdaad ook die er mee daytraden, maar die personen gebruiken even goed een andere munt om mee te daytraden als hen dat beter uitkomt. Zoiets kies je op basis van volatiliteit, volume, koerstrends, en is dus niet aan één munt gekoppeld.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:52:
[...]
Ja en neen de meeste hier vinden dit een uitstekende munt maar waarschijnlijk enkel om te daytraden? :-)
Ik verkoop. Ik heb nog geen enkel event gezien waarna de koers gewoon is blijven doorstijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:54:
[ Voor 20% gewijzigd door TomTorquay op 16-02-2018 09:57 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Sowieso het event afwachten. VEN is een groot deel van mijn portfolio. Als hij tijdens/na het event flink gaat stijgen ga ik flink geld mislopen. Mocht hij dippen dan hold ik gewoon omdat ik 100% vertrouwen heb ik de potentie van de munt (dan verlies ik sowieso niks). In juni komt Mainnet/Wallet uit, dus ik ga ze daarin sowieso deponeren vanwege de Thor Power.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:54:
Dit is o.a. op basis van de support van voorheen. Voorheen zal er op die waarde support geweest zijn, een support level (bij een weg naar beneden) is ook een resistance level op de weg naar boven.Temujin schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:31:
[...]
De waardepunten waar resistance word verwacht, is dit enigsinds gebasseerd op bepaalde effecten gekoppeld aan de waarde ? of is dit enkel gebasseerd op gevoel en emotie en daarmee een simpele gok ?
Daarbij worden het bepaald op basis van de rij van Fibonacci, veel bots gebruiken deze om sell en buy orders in te schieten. Als er maar genoeg mensen zijn die die waardes gebruiken wordt de koers hierdoor ook bepaald.
Dit is zo'n beetje de basis, zal vast nog meer achter zitten. Daarnaast zijn crypto's uiteraard erg gevoelig voor het nieuws die support en resistance makkelijk kunnen breken. Maar als je deze support en resistance levels in acht neemt kom je al een heel eind.
Die van 2000+ LTC zijn meerdere ordersggj87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:59:
LOL iemand zit ff 3,5 ton in LTC te cashen op GDAX. Lambooo!
Als je inderdaad niet al te veel tijd hebt dan zou ik zeggen koop wat munten en hou deze aan voor een jaar of 2.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:50:
Ok ik vraag me af of het soms de moeite is om te gaan daytraden met bijv GTO, VEN ipv te HODL.
Ik heb geen massa's tijd (ook een fulltime job) dus kan ook niet echt checken hoe t zit met de koers of je met een sell limit order instellen (?).
Is het dan niet beter dat je bijv deze of andere munten gewoon HODL en niet daytrade, toekomst gericht.
Of zijn deze munten beter in daytraden ? Vraag me dan af hoeveel je erop verdient (ook te zien hoeveel fiat je erin stopt).
Ik zelf zit voor 90% lange termijn en heb dus een kleine beetje over om te day traden. Dat wil niet zeggen dat ik hele dagen naar het scherm kijk maar wanneer ik tijd heb iets koop en meteen 10% hoger een sell order plaats.
Wat jij doet is natuurlijk je eigen keuze maar als je kiest voor de lange termijn kies dan ook echt voor de lange termijn en ga niet zitten switchen tussen coins omdat er een dip is bijvoorbeeld. Daar ga je namelijk verlies op maken, helemaal als je nog niet veel ervaring hebt.
Hold = Hold, zelf als je 40% in de min staat. Uiteindelijk gaat het wel weer naar boven namelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 16-02-2018 10:02 ]
edit* laat maar zitten
[ Voor 79% gewijzigd door Pelox op 16-02-2018 10:05 ]
Zero.
Buiten dat gaat die er nooit (helemaal) doorheen, daarvoor staat hij daar ook helemaal niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hmmm, ik ben het wel met je eens hoor, het is een lastige casus tegen zulke giganten.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:53:
[...]
Heb het net even gelezen maar nee... Moet heel eerlijk bekennen dat ik de browser niet heb gedownload en die dus niet kan beoordelen maar dit gaat Google niet 'toestaan'.![]()
Laat staan dat bijv. Facebook hierin meegaat. Idee is op zich niet eens zo gek hoor maar als dit al echt voet aan de grond krijgt dan zal het marktaandeel echt miniem zijn. Bedenk je ook dat veel (en steeds meer) content in verhouding op mobiele apparaten wordt geconsumeerd. Hoe gaan ze het zover krijgen mensen daarop een apart browser gaan installeren als het uit de doos al prima werkt voor tante Sjaan en ome Wim?
De Brave browser excelleert (althans, dat zou het moeten doen) wel in snelheid door het standaard blokkeren van advertenties, cookies etc. Dat zou al een argument kunnen zijn op deze browser ook mobiel te gebruiken ( zeker rekening houdende met de datalimieten en de soms gare responsiveness bij te veel advertenties op mobiel).
Ja idd, heb wel wat tijd hoor per dag maar moet ook nog andere dingen doen :-)Nopheros schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:00:
[...]
Als je inderdaad niet al te veel tijd hebt dan zou ik zeggen koop wat munten en hou deze aan voor een jaar of 2.
Ik zelf zit voor 90% lange termijn en heb dus een kleine beetje over om te day traden. Dat wil niet zeggen dat ik hele dagen naar het scherm kijk maar wanneer ik tijd heb iets koop en meteen 10% hoger een sell order plaats.
Wat jij doet is natuurlijk je eigen keuze maar als je kiest voor de lange termijn kies dan ook echt voor de lange termijn en ga niet zitten switchen tussen coins omdat er een dip is bijvoorbeeld. Daar ga je namelijk verlies op maken, helemaal als je nog niet veel ervaring hebt.
Hold = Hold, zelf als je 40% in de min staat. Uiteindelijk gaat het wel weer naar boven namelijk.
Je kan dan bijv wel een sell order plaatsen op bijv binance of andere exchange en die verkoopt dan automatisch van zodra die daalt onder een bepaalde koers die jij ingegeven hebt?
Trouwens, zoals jij 90% lange termijn, waar steek je dan je coins? hardware wallet ? software wallet of laat je ze gewoon staan op de exchange. Weet echt nog niet het beste is.
Grtjs
SPiET
In lees veel over VEN van holden tot na de “event”. Is dit met de bedoeling om direct na de event te cashen? Zo ja hoeveel zou je dan moeten ingezet te hebben voor een deftige cashOUT winst?
Ik zet een sell order boven de prijs die ik gekocht hebt, als ik niet aanwezig ben en die prijs wordt gehaald heb ik toch mijn winst.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:06:
[...]
Ja idd, heb wel wat tijd hoor per dag maar moet ook nog andere dingen doen :-)
Je kan dan bijv wel een sell order plaatsen op bijv binance of andere exchange en die verkoopt dan automatisch van zodra die daalt onder een bepaalde koers die jij ingegeven hebt?
Trouwens, zoals jij 90% lange termijn, waar steek je dan je coins? hardware wallet ? software wallet of laat je ze gewoon staan op de exchange. Weet echt nog niet het beste is.
Grtjs
Je wilt eigenlijk geen verkoop order instellen waarmee je met verlies verkoopt, coins hebben nu eenmaal dips en de kans is groot dat je regelmatig met verlies verkoopt waardoor je dus ook echt verlies hebt.
Als een coin naar beneden gaat dan is dat jammer, zul je geduld moeten hebben.
@wallet, ligt eraan hoeveel geld je inzet. Bij mij gaat het niet om heel veel dus ik heb het voor nu nog gewoon op de exchange staan. Zodra ik wat winst heb gemaakt en het dus meer geld wordt ga ik het overzetten naar een wallet.
Nogmaals dit is mijn persoonlijke mening, genoeg hier die het anders doen.
Ok bedankt voor de info. hoe bedoel je 'thor power' ?DragonXZ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:57:
[...]
Sowieso het event afwachten. VEN is een groot deel van mijn portfolio. Als hij tijdens/na het event flink gaat stijgen ga ik flink geld mislopen. Mocht hij dippen dan hold ik gewoon omdat ik 100% vertrouwen heb ik de potentie van de munt (dan verlies ik sowieso niks). In juni komt Mainnet/Wallet uit, dus ik ga ze daarin sowieso deponeren vanwege de Thor Power.
SPiET
ik denk dat je er juist veel eerder uit zal moeten... als het nieuws eenmaal de deur uit is gaat iedereen cashen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Misschien heb jij antwoorden dan? Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"DragonXZ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:57:
VEN is een groot deel van mijn portfolio.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit is volledig subjectief en daar kan je niks over zeggen.JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:07:
In lees veel over VEN van holden tot na de “event”. Is dit met de bedoeling om direct na de event te cashen? Zo ja hoeveel zou je dan moeten ingezet te hebben voor een deftige cashOUT winst?
In het algemeen geldt wel dat op dag/tijd van event/nieuws er een massale verkoop is die meestal na enkele uren, dagen weer aantrekt. Het hangt even af van de inhoud van het event of er een nieuwe ATH wordt verwacht (ik denk het zelf nog niet, maar we hebben nog even). Als er onverwachte nieuwe partnerships zijn dan is een nieuwe resistance op een hoger niveau mogelijk. Als er alleen een event is dan is dat al ingeprijsd en dan zal ie waarschijnlijk 15-30% dalen.
Waar je echt naar moet kijken is juni 2018, dat duurt nog een eeuwigheid in cryptoland, maar dan is de echte lancering van hun blockchain en Thor Power. Lees meer hierover op hun Medium, het is echt een topper om lang vast te houden.
https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910
Wanneer is dit ven event juist? Eind deze maand?
Trouwens, hoe koop je dan bijv best ven? Bijv BTC overschrijven (of ETH) van een andere exchance (kraken bijv) naar binance? En van zodra die in je Binance wallet komt, dan VEN of andere munt mee kopen?
Trouwens, hoe koop je dan bijv best ven? Bijv BTC overschrijven (of ETH) van een andere exchance (kraken bijv) naar binance? En van zodra die in je Binance wallet komt, dan VEN of andere munt mee kopen?
SPiET
Dat is dus heel makkelijk te pareren voor dat soort partijen, snelheid aanpassen aan de hand van de hoeveelheid advertenties. Of het verstandig is is wat anders maar ik zou bij gebruikers met een bepaalde browser en/of add blockers gewoon de snelheid /10 doen. Wil je geen advertenties zien? Prima maar dan krijg je een rete trage website.Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:02:
[...]
Hmmm, ik ben het wel met je eens hoor, het is een lastige casus tegen zulke giganten.
De Brave browser excelleert (althans, dat zou het moeten doen) wel in snelheid door het standaard blokkeren van advertenties, cookies etc. Dat zou al een argument kunnen zijn op deze browser ook mobiel te gebruiken ( zeker rekening houdende met de datalimieten en de soms gare responsiveness bij te veel advertenties op mobiel).
Overigens bedenk ik me aan de hand van bovenstaande weer wat anders en dat idee heb ik al vaker gehad. Veel van dit soort projecten zijn in theorie leuk hoor maar de al gevestigde partijen zitten echt niet stil. Zodra iets ook maar enigszins voet aan de grond kan krijgen wordt dat redelijk eenvoudig de nek omgedraaid. Anders gezegd, veel van dit soort projecten gaan uit van een statische situatie maar het 'probleem' wat ze met hun oplossing willen tackelen zal al lang en breed opgelost zijn voor ze uberhaubt met een breed gedragen product kunnen komen.
VEN voor 600k ETH is nog wel een prima prijsje. Verwacht vandaag nog wel wat pumpjes naar de 650k en de komende week nog wel hoger i.v.m. de rebrand.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:46:
Iemand een idee over GTO, VEN ?
Op dit moment is GTO de grootste stijger maar koop je die dan om te traden of beter HODL?
Idem VEN.
Ben er nog nie helemaal in thuis maar die munten fluctueren zodanig. Ook aantal munten is zodanig groot dat je dan ook niet meer hoe weet in welke je best investeer.
spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:09:
[...]
Ok bedankt voor de info. hoe bedoel je 'thor power' ?
Doe eens wat eigen onderzoek en kom daarna nog eens langs met concrete nuttige vragen.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:12:
Wanneer is dit ven event juist? Eind deze maand?
Wanneer dat event is, vind je op twee seconden op google. Wat Thor is: idem. Je zult toch echt wel een beetje inspanning moeten doen om mooie winsten te maken. Anders word je gewoon de speelbal van wat anderen je wijsmaken.
Wat betreft je laatste vraag: ETH doorsturen naar Binance en dan kan je onmiddelijk VEN aankopen.
VEN gaat ongetwijfeld dalen na de rebrand van 26 februari, want sell the news en er zijn vast veel mensen die genoegen nemen met een aardige winst.Chiron schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:09:
ik denk dat je er juist veel eerder uit zal moeten... als het nieuws eenmaal de deur uit is gaat iedereen cashen.
Echter, als je meer van de hold bent en er vertrouwen in hebt dat VEN tot de lancering van het main net en Thor (zoiets als Gas bij Neo) in juni van dit jaar ook echt hoger zal staan dan de verwachte ATH op 26 februari dan zou ik ze gewoon aanhouden.
Het blijft gewoon een gok.
Dit is een algemeen VEN-adviesTomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:17:
Doe eens wat eigen onderzoek
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het hangt er maar net vanaf of je er voor de korte of lange termijn in zit. Ik denk dat ik de boel ook verkoop als ie hoog genoeg staat voor/tijdens het event, als ie daarna weer gaat dippen is dat weer een mooi moment om in te stappen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Goedemorgen iedereen, Hier een filmpje uit 2014 van XRP met Founder Chris Larsen.
Kijk even op 3.32 min om het antwoord te horen wat het verschil is tussen BTC en XRP.
En kijk even op 23.09 min Wat er nu speelt waarom XRP maar 39 miljard heeft vrijgeven van de 100 miljard XRP.
Veel plezier met XRP!!
Wat is de waarde van cryptomunten?
Hier wat meer uitleg over:
https://www.reddit.com/r/..._value_of_cryptocurrency/
[ Voor 18% gewijzigd door jorisdeket op 16-02-2018 10:24 ]
Verdomme bitcoin is gestagneert, wil bitcoin echt eens boven 15K zien gaan
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 10:23 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
80% van de wereld gebruikt IE en Safari omdat deze standaard geïnstalleerd staan. Firefox en Chrome gaan ze ook niet verslaan, dus dan blijft er nog bar weinig marktaandeel over.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:53:
[...]
Heb het net even gelezen maar nee... Moet heel eerlijk bekennen dat ik de browser niet heb gedownload en die dus niet kan beoordelen maar dit gaat Google niet 'toestaan'.![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-02-2018 10:27 ]
of VEN het gaat worden of niet, waarom in een 100% chinese munt investeren als je in NL woont.zilver7 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:18:
[...]
VEN gaat ongetwijfeld dalen na de rebrand van 26 februari, want sell the news en er zijn vast veel mensen die genoegen nemen met een aardige winst.
Echter, als je meer van de hold bent en er vertrouwen in hebt dat VEN tot de lancering van het main net en Thor (zoiets als Gas bij Neo) in juni van dit jaar ook echt hoger zal staan dan de verwachte ATH op 26 februari dan zou ik ze gewoon aanhouden.
Het blijft gewoon een gok.
Ik zie liever een internationale munt met nederlanders, franzen, japanners, chinezen, amerikanen etc zoals ARK.
En dan mag VEN beter of slechter zijn qua idee dat maakt niet uit
> H O D L
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 10:27 ]
VEN is veel meer dan RFID chips op food products.
Als je je vraagtekens zet bij de toepasbaarheid daarvan (of op welke schaal het gebruikt gaat worden) dan pak je eigenlijk de minst interessante sector uit hun 'portfolio'.
DNV GL, Chinese Exchange (?), Counterfit products voor de Chinese markt, er zijn nog zoveel meer dingen die Vechain doet en gaat doen. Er zijn zoveel partnerships niet eens aangekondigd. Als je je blind staat op RFID chips op food products dan moet je iets meer research doen om tot een beeld te komen waarom je wel of niet in VEN zou willen investeren.
De explosieve groei bij VEN komt pas bij confirmaties over o.a. Chinese overheid en Exchanges, de Rebranding zal een (op de lange termijn) een mini pump&dump worden in mijn optiek. Ven moet je echt zien over een jaar en niet over een dag/week/maand. Als je daytrade zou ik de rebrand pump&dump overigens wel meepakken maar ik denk dat het overgrote deel in VEN investeert ipv trade.
DNV GL dwingt al haar klanten min of meer om gebruik te gaan maken van VeChain / TOR, ik zou zelf researchen welke bedrijven in hun klantenbestand zitten en hoe ze dit uit gaan werken. Ik zou zelf researchen wat ze wel of niet gaan doen met de Chinese overheid en hoe groot de kans daarop is dat het daadwerkelijk wel of niet gebeurd. Als je je standpunt alleen op de food PF van Ven inschaalt dan is je blik beperkt en kun je (investor wise) geen goede afweging maken om wel of niet te investeren.
DYOR.
Als je je vraagtekens zet bij de toepasbaarheid daarvan (of op welke schaal het gebruikt gaat worden) dan pak je eigenlijk de minst interessante sector uit hun 'portfolio'.
DNV GL, Chinese Exchange (?), Counterfit products voor de Chinese markt, er zijn nog zoveel meer dingen die Vechain doet en gaat doen. Er zijn zoveel partnerships niet eens aangekondigd. Als je je blind staat op RFID chips op food products dan moet je iets meer research doen om tot een beeld te komen waarom je wel of niet in VEN zou willen investeren.
De explosieve groei bij VEN komt pas bij confirmaties over o.a. Chinese overheid en Exchanges, de Rebranding zal een (op de lange termijn) een mini pump&dump worden in mijn optiek. Ven moet je echt zien over een jaar en niet over een dag/week/maand. Als je daytrade zou ik de rebrand pump&dump overigens wel meepakken maar ik denk dat het overgrote deel in VEN investeert ipv trade.
DNV GL dwingt al haar klanten min of meer om gebruik te gaan maken van VeChain / TOR, ik zou zelf researchen welke bedrijven in hun klantenbestand zitten en hoe ze dit uit gaan werken. Ik zou zelf researchen wat ze wel of niet gaan doen met de Chinese overheid en hoe groot de kans daarop is dat het daadwerkelijk wel of niet gebeurd. Als je je standpunt alleen op de food PF van Ven inschaalt dan is je blik beperkt en kun je (investor wise) geen goede afweging maken om wel of niet te investeren.
DYOR.
Waarom berichten schrijven op een forum als iedereen je toch negeert omwille van troll-gedrag?A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:25:
[...]
of VEN het gaat worden of niet, waarom in een 100% chinese munt investeren als je in NL woont.
Ik zie liever een internationale munt met nederlanders, franzen, japanners, chinezen, amerikanen etc zoals ARK
Geduld is een schone zaak. Duurt nog wel een tijdjeA87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:23:
Verdomme bitcoin is gestagneert, wil bitcoin echt eens boven 15K zien gaan
Je eerste alinea waag ik te betwijfelen. Technisch gezien wel heel makkelijk, maar verdienmodeltechnisch gezien niet zozeer (core business draait rondom advertenties)... En als je gebruikers bewust gaat downtunen op basis van minder/geen advertentievertoningen, dan rennen ze natuurlijk al helemaal snel naar een beter alternatief.Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:12:
[...]
Dat is dus heel makkelijk te pareren voor dat soort partijen, snelheid aanpassen aan de hand van de hoeveelheid advertenties. Of het verstandig is is wat anders maar ik zou bij gebruikers met een bepaalde browser en/of add blockers gewoon de snelheid /10 doen. Wil je geen advertenties zien? Prima maar dan krijg je een rete trage website.![]()
Overigens bedenk ik me aan de hand van bovenstaande weer wat anders en dat idee heb ik al vaker gehad. Veel van dit soort projecten zijn in theorie leuk hoor maar de al gevestigde partijen zitten echt niet stil. Zodra iets ook maar enigszins voet aan de grond kan krijgen wordt dat redelijk eenvoudig de nek omgedraaid. Anders gezegd, veel van dit soort projecten gaan uit van een statische situatie maar het 'probleem' wat ze met hun oplossing willen tackelen zal al lang en breed opgelost zijn voor ze uberhaubt met een breed gedragen product kunnen komen.
De tweede alinea kan ik me wel bij aansluiten. Met de kanttekening dat juist kleinschalige start-ups karakteristiek kunnen uitblinken in de factor 'disruptive' (maar daar vaker in falen dan slagen, relatief gezien).
Jij hebt je gister geregistreerd (zie zijn reg datum), ik zit hier al sinds 2006!!TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:27:
[...]
Waarom berichten schrijven op een forum als iedereen je toch negeert omwille van troll-gedrag?
ga nou niet met valse nickname manipuleren
Ik ben scherp
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 10:30 ]
Trolling since 2006, je moet dat als onderschrift gebruiken joh!A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:29:
[...]
Jij hebt je gister geregistreerd, ik zit hier al sinds 2006.
ga nou niet met valse nickname manipuleren
Nou nou het is hier vandaag wel weer de stel vragen die al 1000x gesteld zijn dag he.
T lijkt er op dat crypto weer nieuw bloed aan trekt
T lijkt er op dat crypto weer nieuw bloed aan trekt
Ik ga zo weer voor 500 euro ark kopen. meer mensen met ark ??? Ik las 1 iemand met 30 stuks?
[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 10:31 ]
Idd, no offense voor mensen die hierin geloven... Dan moet je er dus vanuit gaan dat:Ypuh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:24:
[...]
80% van de wereld gebruikt IE en Safari omdat deze standaard geïnstalleerd staan. Firefox en Chrome gaan ze ook niet verslaan, dus dan blijft er nog bar weinig marktaandeel over.
- de reeds bestaande partijen dit met lede ogen aan gaan kijken en
- dat eindgebruikers daadwerkelijk de moeite nemen om een third party browser te gaan installeren.
Not going to happen, not by far...
Klopt niet: https://netmarketshare.com/browser-market-share.aspxYpuh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:24:
[...]
80% van de wereld gebruikt IE en Safari omdat deze standaard geïnstalleerd staan. Firefox en Chrome gaan ze ook niet verslaan, dus dan blijft er nog bar weinig marktaandeel over.
PS: Bravebrowser is een idee van de co-founder van Firefox.
Yup, heb er 25.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:31:
Ik ga zo weer voor 500 euro ark kopen. meer mensen met ark ??? Ik las 1 iemand met 30 stuks?
12,5 gekocht op 3,30 euro en 12,5 op 6,44 euro.
Ypuh doelt natuurlijk enkel op desktops.
Ha ik heb VEN in de tang, sell order op 6.5 usd en buy order op 5.4.
Nou weet ie het niet meer.
Nou weet ie het niet meer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Please.. DYOR...spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:50:
Ok ik vraag me af of het soms de moeite is om te gaan daytraden met bijv GTO, VEN ipv te HODL.
Ik heb geen massa's tijd (ook een fulltime job) dus kan ook niet echt checken hoe t zit met de koers of je met een sell limit order instellen (?).
Is het dan niet beter dat je bijv deze of andere munten gewoon HODL en niet daytrade, toekomst gericht.
Of zijn deze munten beter in daytraden ? Vraag me dan af hoeveel je erop verdient (ook te zien hoeveel fiat je erin stopt).
Die sell order gaat ie vandaag wel aantikken! (hoop ikFlagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:36:
Nou weet ie het niet meer.![]()
Ja, maar ook dan klopt het niet, by far niet zelfs.TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Ypuh doelt natuurlijk enkel op desktops.
YouTube: Kabouter Wesley - 100 Miljoen MiljardJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:07:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heel lastig met tradingview om markers te plaatsen waarbij de datum/tijd blijft staan maar bij deze:TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:50:
[...]
De koers heeft niet echt een geheugen. Anders zou het wel zeer gemakkelijk zijn.
https://www.tradingview.com/x/sy5jqfdQ/
Alleen de 12e was er geen dip in de ochtend.
ziet er wel naar uit, grappige was dat die 5.4 ook nog had gekunt net.pirodr01 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:37:
[...]
Die sell order gaat ie vandaag wel aantikken! (hoop ik)
Ideale scenario: ff dipje naar 5.4 en een uur later op 6.5.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Same here. Het is gister gelukt om ze voor 650k ETH te verkopen en vandaag voor 590k terug te kopen.Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:36:
Nou weet ie het niet meer.![]()
Excuus, ik had niet gezien dat er een selectie aanstond. Dus 60% van de desktop/laptop-gebruikers zou chrome gebruiken? Ik waag dat te betwijfelen. Heel hard te betwijfelen zelfs. Een steekproef in mijn ruime omgeving geeft Chrome hooguit 5 à 10%.Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:37:
[...]
Ja, maar ook dan klopt het niet, by far niet zelfs.
https://netmarketshare.co...ments%22%3A%22-1000%22%7DTomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Excuus, ik had niet gezien dat er een selectie aanstond. Dus 60% van de desktop/laptop-gebruikers zou chrome gebruiken? Ik waag dat te betwijfelen. Heel hard te betwijfelen zelfs. Een steekproef in mijn ruime omgeving geeft Chrome hooguit 5 à 10%.
Jij leeft in een hele rare omgeving...
[edit] anders post je een link die al eerder geplaatst is...
Maar ik ken ook niemand die chrome niet gebruikt eigenlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 10:44 ]
Ik heb de bron verder niet onderzocht (eerste hit op Google), maar eerlijk gezegd ken ik persoonlijk niemand die ook maar iets anders gebruikt dan Chrome.TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Excuus, ik had niet gezien dat er een selectie aanstond. Dus 60% van de desktop/laptop-gebruikers zou chrome gebruiken? Ik waag dat te betwijfelen. Heel hard te betwijfelen zelfs. Een steekproef in mijn ruime omgeving geeft Chrome hooguit 5 à 10%.
Add blockers en third party browsers worden zelden voorgeinstalleerd dus dan zou je in theorie de snelheid en responsiveness na het installeren onder die van daarvoor kunnen brengen, wat je zegt, dat is technisch gezien heel makkelijk. Nogmaals of het verstandig is is weer een ander verhaal maar geloof mij maar dat mensen die brave browser als de sodemieter weer verwijderen als dat gebeurt.Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:28:
Je eerste alinea waag ik te betwijfelen. Technisch gezien wel heel makkelijk, maar verdienmodeltechnisch gezien niet zozeer (core business draait rondom advertenties)... En als je gebruikers bewust gaat downtunen op basis van minder/geen advertentievertoningen, dan rennen ze natuurlijk al helemaal snel naar een beter alternatief.
Ik ben niet tegen bat of het idee overigens (het kan veel beter dan het nu is) maar ik zie gewoon niet hoe dit ooit groot kan worden. Op zijn best zal dit een niche markt worden voor een zeer beperkt publiek.
Maar goed, dan bat het muntje. Kan speculatief leuk zijn maar ziet er niet bijster interessant uit, volume is ook laag dus bezint... Er zijn betere opties voor daytraders.
Serieus? België-Nederland dingetje? Of iets met IT'ers? Ik heb zelf helemaal geen band met IT en ken ook slechts één iemand die er mee bezig is. Of mss ben ik inderdaad gewoon de vreemde eend.Flagg schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:42:
[...]Maar ik ken ook niemand die chrome niet gebruikt eigenlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 16-02-2018 10:53 ]
Ik ben de enige it'er in mijn omgeving. Maar wellicht dat ik een kleine invloed uitoefen.TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Serieus? België-Nederland dingetje? Of iets met IT'ers? Ik heb zelf helemaal geen band met IT en ken ook slechts één iemand die er mee bezig is.
Gebruik het zelf nu al vanaf de eerste beta, en never looked back.
VEN 100% Chinees, net als die 100% Chinese Jim Breyer.A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:25:
[...]
of VEN het gaat worden of niet, waarom in een 100% chinese munt investeren als je in NL woont.
Ik zie liever een internationale munt met nederlanders, franzen, japanners, chinezen, amerikanen etc zoals ARK.
En dan mag VEN beter of slechter zijn qua idee dat maakt niet uit
> H O D L
Heb ook maar sell orders geplaatst op mijn VEN, 50% tegen $6,73 en 50% tegen $9,73.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
LTC, heeft precies een slechte nacht gehad.. begint weer te zakken
[quote]KaiseRRuby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:57:
Heb ook maar sell orders geplaatst op mijn VEN, 50% tegen $6,73 en 50% tegen $9,73.
Ben benieuwd
6,73 daar teken ik voor vandaag.
Ben benieuwd
6,73 daar teken ik voor vandaag.
[ Voor 38% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2018 11:00 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
VECHAIN zit opeens in een rebrand?
Voor delegate stake minimaal 10.000 token nodig, klinkt slecht, toch al gouw 50.000 dollar netto wat je moet inzetten. Voor de HODLERS
Voor delegate stake minimaal 10.000 token nodig, klinkt slecht, toch al gouw 50.000 dollar netto wat je moet inzetten. Voor de HODLERS
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 11:04 ]
Ja 5 december was dat redelijk "opeens"...A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:01:
Voor delegate stake minimaal 10.000 token nodig, klinkt slecht, toch al gouw 50.000 dollar netto wat je moet inzetten
scherp...
Volgens mij ben jij net actief in dit topic, maar ben je nou werkelijk gekomen om te trollen?A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:01:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoho ik ben de troll volgens hem... Wel de dingen even zuiver houden he.hmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:05:
[...]
Volgens mij ben jij net actief in dit topic, maar ben je nou werkelijk gekomen om te trollen?
Het was toen 4800 dollarA87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:01:
https://www.google.nl/sea...Q_AUICigB&biw=911&bih=616A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:01:
Het voelt alsof ik mij een beetje moet verdedigen voor een discussie waarin ik niet in heb deelgenomen, maar ik zal mijn best doen om je vragen te beantwoorden.Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Misschien heb jij antwoorden dan? Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
- Genoeg kritische vragen die je kan hebben bij de effecten die meer/minder thor productie zal hebben en hoe gedecentraliseerd dat nou echt is als VeChain de thor-productie kan bepalen.
De hoeveelheid THOR Power wat gegenereerd wordt is vooraf bepaald. Per VET ontvang je 0.00042 THOR Power. Wanneer je Node houder bent krijg je a.d.h.v. het soort node een percentage extra THOR Power. Bij de "goedkoopste Node", 10k VET is dit bijvoorbeeld 38,7% extra THOR Power.
THOR Power wordt gebruikt om de transacties/smart contracts/dApps op het Blockchain network van vechain te bekostigen. Wanneer THOR Power wordt ingezet binnen een transactie wordt er 70% van deze THOR Power verbrand/vernietigd en de resterende 30% gegeven aan de grootste nodes (Trudheim Nodes).
Er is dus geen sprake van meer/minder THOR Power productie. Het is een vooraf gedefinieerde formule, vertaald naar de techiek, waar vechain voor de rest geen regie/invloed op heeft.
- Je weigert onder ogen te zien dat dit op dit moment een redelijk onbestaande markt is waar amper geld in om gaat. Er vanuit gaan dat ieder bedrijf dat goederen produceert (je noemt hieronder melkpoeder) de kosten van een RFID chip + productregistratie op het VET netwerk beschikbaar heeft, is naar mijn smaak behoorlijk optimistisch.
Vechain gaat straks verschillende markten betreden m.b.v. de blockchain oplossing. Eén van de markten is anti-counterfeiting -> neppe (luxury) producten. Het probleem rondom counterfeiting wordt in 2022 geschat op $2.3 trillion.
Naast anti-counterfeiting wilt vechain de blockchain ook inzetten voor het logistieke proces. Grip op je producten. Waar komen ze vandaan? Waar zijn ze op dit moment? Welke kwaliteit/omstandigheden zijn er aanwezig tijdens het maken/vervoer/opslag. Dit willen ze bereiken door de integratie van Internet of Things en Artificial Intelligence.
Tenslotte heeft vechain toegang tot ontzettend veel bedrijven middels hun partnership met DNV GL (23,2 miljard omzet in 2015). DNV GL heeft expliciet aangegeven om vechain te kiezen als blockchain-partner. Dan doe ik eigenlijk de rest van de partnerships te kort, waarmee ook heel veel markten bereikt worden (bv. tabak/wijn/overheid/logistiek/transport).
- En in opvolging op bovenstaande: er zijn voor bedrijven fors goedkopere manieren om een dergelijk vertrouwenssysteem op te bouwen.
Dit snap ik niet helemaal. De essentie van de blockchain techniek is juist bedoeld om op een transparante, efficiënte, snelle en betrouwbare manier vertrouwen op te bouwen.
Ondanks dat ik de eerdere discussie m.b.t.. bovenstaande vragen niet heb gevolgd hoop ik dat je iets met de antwoorden kan.
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:01:
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:01:
Iets anders, de Rabobank begint opeens heel nobel te worden en zich zorgen te maken om ONS geld.
Anders gezegd, ze maken zich vooral zorgen om hun EIGEN geld want de Rabobank denkt natuurlijk niet aan jou maar vooral aan zichzelf.
Invloed op pensioenfondsen hebben we al helemaal niet was dat maar zo want juist daar zit ons geld in.
Al met al beginnen banken steeds meer om zich heen te slaan omdat ze hier en daar inkomsten zien verdwijnen en betalingsverkeer straks voor een deel buiten hun omgaat.
Het gaat nu nog maar om een heel klein percentage ivm de crypto markt maar dit neemt toe en dat weten banken.
https://www.telegraaf.nl/...-nederlanders-is-te-klein
Anders gezegd, ze maken zich vooral zorgen om hun EIGEN geld want de Rabobank denkt natuurlijk niet aan jou maar vooral aan zichzelf.
Invloed op pensioenfondsen hebben we al helemaal niet was dat maar zo want juist daar zit ons geld in.
Al met al beginnen banken steeds meer om zich heen te slaan omdat ze hier en daar inkomsten zien verdwijnen en betalingsverkeer straks voor een deel buiten hun omgaat.
Het gaat nu nog maar om een heel klein percentage ivm de crypto markt maar dit neemt toe en dat weten banken.
Ik zie niet echt in wat dit te maken heeft met cryptocoins, als ze onderzoek hebben gedaan of laten uitvoeren en de conclusie is dat de meeste mensen niet genoeg geld opzij zetten dan zal dit wel zo zijn?HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:16:
Iets anders, de Rabobank begint opeens heel nobel te worden en zich zorgen te maken om ONS geld.
Denk niet dat al die mensen hun geld niet opzij zetten omdat ze het liever in cryptocoins investeren eigenlijk
Wellicht in combinatie met zijn avatar, maar bij elke reply van die gast gaan bij mij de haren overeind staan. Echt een vervelende persoonlijkheid, druipt de persoonlijke zelfhaat van af.hmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:05:
[...]
Volgens mij ben jij net actief in dit topic, maar ben je nou werkelijk gekomen om te trollen?
Wel komisch om te zien, laat ze maar even spartelen die bankenHoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:16:
Behalve dat Brave op dit moment standaard een grote addblocker is (of begrijp ik jou nu verkeerd?).Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:45:
[...]
Add blockers en third party browsers worden zelden voorgeinstalleerd dus dan zou je in theorie de snelheid en responsiveness na het installeren onder die van daarvoor kunnen brengen, wat je zegt, dat is technisch gezien heel makkelijk. Nogmaals of het verstandig is is weer een ander verhaal maar geloof mij maar dat mensen die brave browser als de sodemieter weer verwijderen als dat gebeurt.
Ik ben niet tegen bat of het idee overigens (het kan veel beter dan het nu is) maar ik zie gewoon niet hoe dit ooit groot kan worden. Op zijn best zal dit een niche markt worden voor een zeer beperkt publiek.
Maar goed, dan bat het muntje. Kan speculatief leuk zijn maar ziet er niet bijster interessant uit, volume is ook laag dus bezint... Er zijn betere opties voor daytraders.
Verder wel eens wat betreft het nichedeel en het daytraders verhaal.
Vertel, hoe zou ik 100k (gezond) verstandig moeten beleggen volgens jou?Soundman12 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:22:
[...]
Natuurlijk niet gelijk heel je hebben en houden in Crypto steken in de hoop dat het goed komt, maar gewoon verstandig beleggen.
You're either part of the solution or you're part of the problem
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt hoeveel macht banken op deze planeet hebben. Geld komt bij banken vandaan, niet uit crypto, dat is vooralsnog alleen handel. In de tussentijd zijn ze natuurlijk allang bezig met blockchain al dan niet in test fases en onderzoeken. Als je bijv naar het lightning network kijkt, dan is 1+1=2: liquiditeit zit alleen bij exchanges en banken.HoppyF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:16:
...
Verstandig is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat bijvoorbeeld all-in gaan op PACCoins op basis van de hype die er een aantal weken omheen hing niet echt verstandig ispoehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Vertel, hoe zou ik 100k (gezond) verstandig moeten beleggen volgens jou?
Zijn avatar kun je nog als kunstzinnig beschouwen maar al het andere..muffstuff schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:20:
[...]
Wellicht in combinatie met zijn avatar, maar bij elke reply van die gast gaan bij mij de haren overeind staan. Echt een vervelende persoonlijkheid, druipt de persoonlijke zelfhaat van af.
Snap ik.Soundman12 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:25:
[...]
Verstandig is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat bijvoorbeeld all-in gaan op PACCoins op basis van de hype die er een aantal weken omheen hing niet echt verstandig is.
Ik was alleen benieuwd hoe jij het zou doen (in plaats van melden wat niet verstandig is)
You're either part of the solution or you're part of the problem
Staatsobligaties.poehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:28:
[...]
Snap ik.
Ik was alleen benieuwd hoe jij het zou doen (in plaats van melden wat niet verstandig is)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sparen is inderdaad niet meer interessant door het lage rendement.Soundman12 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:22:
[...]
Wel komisch om te zien, laat ze maar even spartelen die banken. Daarnaast is het zo dat als je tegenwoordig je geld op de bank zet (bijv op spaarrekening) je geld alleen maar minder waard wordt door de lage rentes die banken op rekeningen geven. Dan kan je net zo goed investeren. Natuurlijk niet gelijk heel je hebben en houden in Crypto steken in de hoop dat het goed komt, maar gewoon verstandig beleggen.
Een vlucht naar alternatieven zoals crypto zie je dus ook ontstaan.
Het gaat nu nog maar om een heel klein percentage want de miljoenen die er nu in Nederland omgaan in crypto vallen nog in het niet tov het spaargeld en beleggingen in tradionele aandelen.
Er is echter wel een verschuiving aan de gang.
Het gaat nu langzaam maar op een gegeven moment komt de vaart er wel in.
Als ik 100k had zou ik een deel van de hypotheek aflossen, een deel op een bufferspaarrekening zetten, een deel beleggen op de beurs in etf's en met een heel klein deel speculeren in crypto's.poehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Als mensen geld kunnen missen en het liever in crypto stoppen dan op een suffe spaarrekening te zetten kan ik dit goed begrijpen.Nopheros schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:20:
[...]
Ik zie niet echt in wat dit te maken heeft met cryptocoins, als ze onderzoek hebben gedaan of laten uitvoeren en de conclusie is dat de meeste mensen niet genoeg geld opzij zetten dan zal dit wel zo zijn?
Denk niet dat al die mensen hun geld niet opzij zetten omdat ze het liever in cryptocoins investeren eigenlijk
Dit gaat in stappen, eerst begint men met 100 euro om maar iets te noemen maar als het resultaat goed blijkt te zijn zal men gaan opschalen. De banken hebben dan het nakijken ondanks de risicos die aan crypto maar ook aan andere beleggingen zitten.
Hm ik heb NEO gekocht op 125.. m'n enige flinke daler. Te hoog gekocht blijkbaar..
VENpoehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Nog wel ja.z1rconium schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt hoeveel macht banken op deze planeet hebben. Geld komt bij banken vandaan, niet uit crypto, dat is vooralsnog alleen handel. In de tussentijd zijn ze natuurlijk allang bezig met blockchain al dan niet in test fases en onderzoeken. Als je bijv naar het lightning network kijkt, dan is 1+1=2: liquiditeit zit alleen bij exchanges en banken.
Maar hoe lang zal deze situatie zo blijven?
Veel mensen zijn de macht van de banken wel zat, vooral ook omdat er al zoveel fout is gegaan.
We zitten niet op nog een financiële crisis te wachten toch?
Ik heb ook een hypotheek en een spaarrekening bij een bank, uit noodzaak niet omdat ik het zo leuk vind.
Wat ik met zo'n bedrag zou doen:poehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
-> Op de standaard spaarrekening: 5k. Geld dat je snel ter beschikking kan hebben (bv wasmachine gaat stuk, reparatie aan wagen die je nodig hebt om naar het werk te gaan).
-> Emergency fund voor als ooit iets (serieus!) tegenslaat op een spaarrekening met getrouwheids spaarrente: 15k. (Bv je valt zonder werk, ziekte.)
-> Sparen voor pensioen later (= lange termijn): 50k op ETF of fondsen afhankelijk van de situatie op het moment. Preferabel gebaseerd in Ierland en kiezen voor dividend herinvesteren.
-> Ietwat riskier in aandelen: 20k. Ook lange termijn. voordeel dat je dividend kan meepikken.
-> Crypto, grootste risico maar ook grootste mogelijkheid tot winst: 10k.
Voila
Je vergeet nog €500,- voor jou voor dit adviesImgnrydrmr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Wat ik met zo'n bedrag zou doen:
-> Op de standaard spaarrekening: 5k. Geld dat je snel ter beschikking kan hebben (bv wasmachine gaat stuk, reparatie aan wagen die je nodig hebt om naar het werk te gaan).
-> Emergency fund voor als ooit iets (serieus!) tegenslaat op een spaarrekening met getrouwheids spaarrente: 15k. (Bv je valt zonder werk, ziekte.)
-> Sparen voor pensioen later (= lange termijn): 50k op ETF of fondsen afhankelijk van de situatie op het moment. Preferabel gebaseerd in Ierland en kiezen voor dividend herinvesteren.
-> Ietwat riskier in aandelen: 20k. Ook lange termijn. voordeel dat je dividend kan meepikken.
-> Crypto, grootste risico maar ook grootste mogelijkheid tot winst: 10k.
Voila
Dogecoin of KINpoehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Verwijderd
Dat is nu net het interessante van de ontwikkeling.z1rconium schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt hoeveel macht banken op deze planeet hebben. Geld komt bij banken vandaan, niet uit crypto, dat is vooralsnog alleen handel. In de tussentijd zijn ze natuurlijk allang bezig met blockchain al dan niet in test fases en onderzoeken. Als je bijv naar het lightning network kijkt, dan is 1+1=2: liquiditeit zit alleen bij exchanges en banken.
Banken hebben geen macht op zich, maar hebben zich wel een machtspositie verworven.
ééa is mijn inziens al geruime tijd aan het veranderen
In die zin hoop ik ook niet op een bank adoptie maar meer een alternatief.
Enige tijd geleden via een link hier een cartoonachtig filmpje bekeken over hoe de wereld draait op schulden, hoe de banken dit creëren en daar geld mee verdienen.
Kan deze niet meer vinden, zou iemand 'm weer kunnen plaatsen? Thx
Kan deze niet meer vinden, zou iemand 'm weer kunnen plaatsen? Thx
Ik denk dat ik het volgende zou doen met 100K, als ik die vandaag zo handje contantje zou hebben :poehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:28:
[...]
Snap ik.
20% - Luxe pot, vakanties, auto's etc. etc.
20% - Nood reserve voor als er belangrijke dagelijkse appliances stuk gaan en dergelijke
25% - Als startkapitaal gebruiken voor een eigen onderneming
25% - Investeren in Crypto met de volgende verhoudingen :
35% - Bitcoin
15% - Ethereum
10% - Cardano
10% - AppCoins
10% - Publica
10% - VeChain
10% - Electroneum
10% - Beleggen in technologie bedrijven op de beurs
EDIT: Formatting ging niet helemaal goed
[ Voor 7% gewijzigd door Soundman12 op 16-02-2018 11:55 ]
Eigenlijk kan dit binnen de 6maanden als we op dit tempo gaanJustSys schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:41:
Tegen eind 2018 zullen de volgende coins deze waarde bereikt hebben:
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
Als we dit vasthouden vasthouden over 6 maanden wel inderdaad, maar ik denk dat je meer kans hebt om de loterij te winnen binnen 6 maandenJustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:55:
[...]
Eigenlijk kan dit binnen de 6maanden als we op dit tempo gaan
Alhoewel die Bitcoin waarde wel goed mogelijk zou kunnen zijn met nog een aantal sprintjes. Zeker van Ripple betwijfel ik of die nog grote stappen kan maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Soundman12 op 16-02-2018 11:58 ]
Is het beter dat je ETH koopt van je euro's of BTC om dan door te storten naar een exchange? Of maakt dit niet echt uit?
SPiET
You're joking, right?
ETH. BTC-fees zijn hoger. Nog beter is LTC, of XLM. Of een van de andere coins met zeer lage fee.spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:58:
Is het beter dat je ETH koopt van je euro's of BTC om dan door te storten naar een exchange? Of maakt dit niet echt uit?
[ Voor 53% gewijzigd door TomTorquay op 16-02-2018 12:00 ]
100kpoehee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
[...]
Renovatie project aannemen, renoveren en verkopen en met de winst in de crypto steken en dan opnieuw opkopen renoveren investeren ...
Als het totaal verkeerd gaat in de crypto dan heb je je 100k nog
[sarcasm]Nee joh, hebben we maar een Ripple market cap van 8.582.027.484.360 voor nodig.[/sarcasm]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!