[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.977 views

Onderwerpen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:28:
[...]

En waarom is het ondenkbaar dat je op een dag besluit er 25 cm bij te nemen met een operatie? Niemand kan beweren (en bewijzen) dat dat nooit zal gebeuren.
Hier kan ik niks tegenin brengen :+

Maar je begrijpt denk ik mijn punt wel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Danny.G schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:28:
[...]

Opvallend hoe jij je discussies altijd probeert te voeden met linkjes en informatie van anderen. Ik heb je eigenlijk, eerlijk waar en met alle respect van dien, nog nooit echt een discussie zien voeren waarin ik echt overtuigd werd van wat je zei. Als je achter je keuze staat en er vol in gelooft, moet je dat natuurlijk ook zelf goed kunnen onderbouwen en kritische vragen kunnen beantwoorden, toch? Een linkje hier en daar komt wat knullig over en het blijft lastig om een bepaalde waarde te hechten aan de dingen die je zegt.
Ja zeg je zou toch eens bronnen gaan geven. Sorry maar deze discussie duurt me al veel te lang. Ik heb je de uitleg in een link gegeven en als jij vindt dat het niet klopt, ga het lekker zelf op reddit uitleggen.
Die FUD die jij niet gehinderd door enig gebrek aan kennis verspreidt is behoorlijk vermoeiend.
Nu ga ik verder genieten van mijn stijgende VENnetjes. Of wil je beweren dat die stijging er ook niet is sinds ik flink bijkocht op $2.90?

Groetjes, FaceDown.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik hou het weer voor gezien, als VEN morgenvroeg op 80K sats staat ben ik tevreden :+
Gaat wel hard nu :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen, maar VEN he, lijkt jullie dat wat?

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
JustSys schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:41:
Tegen eind 2018 zullen de volgende coins deze waarde bereikt hebben:
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
1. Hoezo dan?
2. No way. Alleen al die XRP. Er zijn er 39 miljard in omloop, bij die koers zou de market cap van alleen XRP al 8 biljard (8000 miljard) zijn. Ok, ik weet dat het enige wat de market cap bepaalt is wat de laatste persoon voor een munt betaald heeft, maar zo hoog, dat gelooft niemand meer, dus niemand gaat er zoveel voor betalen.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:15:
[...]

Prijs komt tot stand door vraag en aanbod.
Ok laten we er van uitgaan dat de vraag naar XRP stijgt. Hoe kan de prijs zich ontwikkelen naar die hoeveelheid coins die nog in escrow staan en nog bij de huidige circulaying supply op komen?

Aanbod > vraag 》 prijs gaat echt niet veel stijgen.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:32:
[...]

Ja zeg je zou toch eens bronnen gaan geven. Sorry maar deze discussie duurt me al veel te lang. Ik heb je de uitleg in een link gegeven en als jij vindt dat het niet klopt, ga het lekker zelf op reddit uitleggen.
Die FUD die jij niet gehinderd door enig gebrek aan kennis verspreidt is behoorlijk vermoeiend.
Nu ga ik verder genieten van mijn stijgende VENnetjes. Of wil je beweren dat die stijging er ook niet is sinds ik flink bijkocht op $2.90?
Je mist, wederom, het punt en dat is zonde. Ik krijg het idee dat je dit soort discussies bewust probeert te ontwijken en dat is jammer.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Midacmm schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:36:
[...]

Ok laten we er van uitgaan dat de vraag naar XRP stijgt. Hoe kan de prijs zich ontwikkelen naar die hoeveelheid coins die nog in escrow staan en nog bij de huidige circulaying supply op komen?

Aanbod > vraag 》 prijs gaat echt niet veel stijgen.
Komen ze vanuit escrow op de markt? Wellicht niet. Bovendien komen de coins maandelijks in kleinere gedeeltes uit escrow en worden ze daarin teruggestopt indien niet verkocht. Massaal dumpen op de markt gaat dus niet gebeuren.

Maar ik zie uiteraard ook dat er vooralsnog weinig beweging in de prijs zit. Daarom heb ik momenteel ook geen xrp.

Groetjes, FaceDown.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bakkels schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:21:
[...]

Ik zit ook op fora waar men het begrip 'niveauban' hanteert. Wees blij dat dat hier niet is.
Dat zal zo’n slecht idee niet zijn idd!

Ik weet dat we hier in een slowchat topic hangen maar ‘my god’ wat is het niveau hier steeds vaker van een ontzettend lage kwaliteit.. Het is zoeken naar waardevolle posts en ik begrijp steeds beter waarom ‘old school’ users zich hier steeds minder laten zien..

Bestaat er ook zoiets als een ‘shitUser’ die we ergens kunnen dumpen? :9

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Specy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:35:
[...]

1. Hoezo dan?
2. No way. Alleen al die XRP. Er zijn er 39 miljard in omloop, bij die koers zou de market cap van alleen XRP al 8 biljard (8000 miljard) zijn. Ok, ik weet dat het enige wat de market cap bepaalt is wat de laatste persoon voor een munt betaald heeft, maar zo hoog, dat gelooft niemand meer, dus niemand gaat er zoveel voor betalen.
Maar $20.000 voor 1 bitcoin, dat zagen we allemaal al jaren aankomen natuurlijk.

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
miicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:21:
werd als voorbeeld gegeven dat er chips worden ingezet die ook dingen kunnen bijhouden als temperatuur en dergelijke en in welke omstandigheden het product zich bevind, dan denk ik leuk, maar van een pot pindakaas interesseert het me echt geen reet
Ventastic!

*aluhoedje op*
Dat moment dat mijn koelkast mij gaat vertellen dat ik toch echt even dat diy sushi pakketje moet gaan verorberen omdat het anders over de datum raakt... En appie die me tegelijkertijd een receptje stuurt voor morgen met ingrediënten die ook bijna tegen de houdbaarheidsdatum aanhangen. Hmmm, trek even een hertog open en *poef* Jumbo met een melding dat hertog nu in de aanbieding is aangezien het de een na laatste is.
*aluhoedje af*

Nee dank u. :P Buiten het geshil van sommigen hier zie ik er echt niet zoveel in. Bepaalde aspecten kunnen hun toepassing wel vinden maar ven/vechain is niet het bedrijf wat dat gaat brengen, absoluut niet.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:41:
[...]

Maar $20.000 voor 1 bitcoin, dat zagen we allemaal al jaren aankomen natuurlijk.
Nee,zelfs ik niet al hodler.
Maar het chinese Jaar van de hond is begonnen en 40K voor een BTC, 2K voor een LTC zou zo maar kunnen :)

• D-Ed
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:46:
[...]

Nee,zelfs ik niet al hodler.
Maar het chinese Jaar van de hond is begonnen en 40K voor een BTC, 2K voor een LTC zou zo maar kunnen :)
Aha, vandaar de gigantische pump van 1,56% van TRX -O-

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:41:
[...]

Ok, maar eind dit jaar is over 10.5 maand. En om bijv. voor de Bitcoin dezelfde market cap te halen zou 'ie naar de $600 000 moeten. In 10 maanden dus.

Tja, ok, alles kan. Maar dit klinkt wel een beetje onwaarschijnlijk...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:32:
Sorry maar deze discussie duurt me al veel te lang.
Ik zei toch dat je het je er zo gemakkelijk af van zou gaan brengen?

Ik stel vrij simpele vragen, maar als het ingewikkeld lijkt te worden moet ik kijken naar 'een linkje' (welke?) dat helemaal geen antwoord geeft op mijn vragen.

Edit: nog een keertje dan
- Genoeg kritische vragen die je kan hebben bij de effecten die meer/minder thor productie zal hebben en hoe gedecentraliseerd dat nou echt is als VeChain de thor-productie kan bepalen.

- Je weigert onder ogen te zien dat dit op dit moment een redelijk onbestaande markt is waar amper geld in om gaat. Er vanuit gaan dat ieder bedrijf dat goederen produceert (je noemt hieronder melkpoeder) de kosten van een RFID chip + productregistratie op het VET netwerk beschikbaar heeft, is naar mijn smaak behoorlijk optimistisch.

- En in opvolging op bovenstaande: er zijn voor bedrijven fors goedkopere manieren om een dergelijk vertrouwenssysteem op te bouwen.
als jij vindt dat het niet klopt, ga het lekker zelf op reddit uitleggen
Als Reddit de ruimte gaf voor een serieuze discussie was dat een mogelijkheid geweest. Jammer genoeg bestaat de VeChain Reddit voornamelijk uit fanboys die alles wegmodden wat kritisch is en nooit serieus reageren. Lijkt best wel op de BTC/Bitcoin threads wat dat betreft.

Als we het nou eens zouden zijn over de eigenlijke waarde van VEN/VET... dan kan ik je ook gelijk uitleggen waarom 'ie zo hoog is. Namelijk precies door die Reddit hypethread. Is het je al opgevallen dat 70 tot 90% van alle VET handel op dit moment gedaan wordt op Binance? Heel anders dan de meeste andere coins, waarbij de koers over 10 exchanges en talloze pairs verdeeld is.
Het is een redelijk selectieve groep gebruikers die serieus in VET handelt, dat maakt pumps veel makkelijker. Al helemaal gecombineerd met een hoge supply, sites die ranken op market cap, en je staat al snel in the picture.
Als jij er zoveel kennis over hebt... enlighten me!
Ik heb nergens ontkend dat er geen geld op te verdienen valt. Als je perfect met de pumps and dumps mee gaat kan je heel rijk worden. Dat betekent niet dat het product geweldig is, hell, je kan dat tegenwoordig zelfs realiseren zonder een product te hebben :+

Je verdedigt hier de toekomstvastheid van VEN. Cryptokoersen en toekomstvastheid hoeven zeker niet hand in hand te gaan. Bitconnect had ook een marketcap van 2,5 miljard.

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 16-02-2018 01:03 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Bakkels
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:50:
Als Reddit de ruimte gaf voor een serieuze discussie was dat een mogelijkheid geweest. Jammer genoeg bestaat de VeChain Reddit voornamelijk uit fanboys die alles wegmodden wat kritisch is en nooit serieus reageren. Lijkt best wel op de BTC/Bitcoin threads wat dat betreft.
Dit geldt voor vrijwel alle coins op Reddit. Vandaar dat ik hier graag kom. Of kwam, misschien.
Er zitten hier ook steeds meer alleen maar te posten over dat ene muntje waar ze helemaal van overtuigd zijn.

Excuses verder dat ik de bijzonder interessante en pas net ontluikende discussie over VEN verstoor. Het zal niet weer gebeuren.

• Crypts
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:50:
Cryptokoersen en toekomstvastheid hoeven zeker niet hand in hand te gaan.
Sterker nog, dat heeft helemaal geen flikker met elkaar te maken... ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• D-Ed
  • Niet online
Bakkels schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:57:
[...]

Dit geldt voor vrijwel alle coins op Reddit. Vandaar dat ik hier graag kom. Of kwam, misschien.
Er zitten hier ook steeds meer alleen maar te posten over dat ene muntje waar ze helemaal van overtuigd zijn.

Excuses verder dat ik de bijzonder interessante en pas net ontluikende discussie over VEN verstoor. Het zal niet weer gebeuren.
Is er hier een discussie gestart over VEN? Dan lees ik even een pagina of twee terug om er wat over te lezen, leuk!

• Bakkels
D-Ed schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:01:
[...]

Is er hier een discussie gestart over VEN? Dan lees ik even een pagina of twee terug om er wat over te lezen, leuk!
Jahaa, als je niet oplet kan dat zomaar aan je voorbij gaan!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Ik ga de VEN discussie niet eens meer aan, na mijn kritische opmerkingen over de XRP hier.

• Crypts
Tsja wen er maar aan, het is een slowchat maar wordt voornamelijk bevolkt door LT holders en fanboys, raar maar waar... :+

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 14:24
[...]

Lees ook het vorige deel van dit topic eens op je gemak door. Wordt ook belachelijk veel over ven geluld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• D-Ed
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:05:
[...]

Lees ook het vorige deel van dit topic eens op je gemak door. Wordt ook belachelijk veel over ven geluld.
In zo’n druk topic is het ontdekken van sarcasme wat moeilijker dan ‘normaal’.. Excuses ;)

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Zou leuk zijn als elke keer dat iemand VEN typt het forum er gewoon een random ander coin van maakt.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Het eerste wat mij bij Ven opvalt, pump en dump + een waardeloze website.
Ook al mag dit groot worden hier zou ik niet in investeren.

Die chinezen zijn te nationalistisch, mischien zit de chinese overheid er nog achter ook als je pech hebt,
nogmaals mijn advies slechte website = shitcoin

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 01:10 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Bakkels
deavonden schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:08:
Zou leuk zijn als elke keer dat iemand VEN typt het forum er gewoon een random ander coin van maakt.
Beste idee ooit _/-\o_

• D-Ed
  • Niet online
deavonden schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:08:
I aprove this message!

En om het helemaal leuk te maken kan die randomizer de minst besproken munten wat vaker in de mix gooien :+

• A87
  • Niet online

A87

Specy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:35:
[...]

1. Hoezo dan?
Investeren in munten met miljarden in omloop zou ik niet doen, dat ruikt naar manipulatie en whales

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 01:12 ]

• Crypts
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:12:
[...]

Investeren in munten met miljarden in omloop zou ik niet doen, dat ruikt naar manipulatie en whales
Ik zou mijn geld ook nooit op een spaarrekening zetten. :+

• deavonden
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:12:
[...]

Nu ik er over nadenk. In vesteren in dingen die je niet in handen kan houden zou ik ook nooit doen. Denk dat ik toch weer terug ga naar de tulpenbollen en schelpjes:P

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
deavonden schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:15:
[...]

Nu ik er over nadenk. In vesteren in dingen die je niet in handen kan houden zou ik ook nooit doen. Denk dat ik toch weer terug ga naar de tulpenbollen en schelpjes:P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tulpenmanie

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:14:
[...]

Ik zou mijn geld ook nooit op een spaarrekening zetten. :+
tot je gaat verbouwen of verhuizen ofso heb je ineens ff 10K nodig .. of de auto gaat kapot etc kost bakken met geld, zeker dikke spaarrekening gevuld !!!
ik stop 10% in crypto en dat is echt de limit

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 01:28 ]

• Bakkels
Kun je het inderdaad beter in Ripple steken. Ik heb uit betrouwbare bron dat die naar $220 gaat!

• A87
  • Niet online

A87

Bakkels schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:29:
[...]

Kun je het inderdaad beter in Ripple steken. Ik heb uit betrouwbare bron dat die naar $220 gaat!
lol, ja eerst bitcoin naar 2 Mil.. anders gaat ripple niet naar 220, inde tussentijd bestel ik alvast een ferrari

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 01:30 ]

• Crypts
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:26:
[...]

tot je gaat verbouwen of verhuizen ofso heb je ineens ff 10K nodig .. of de auto gaat kapot etc kost bakken met geld, zeker dikke spaarrekening gevuld !!!
ik stop 10% in crypto en dat is echt de limit
Is hij echt zo moeilijk dat ik hem uit moet gaan leggen? :+

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:32:
[...]

Is hij echt zo moeilijk dat ik hem uit moet gaan leggen? :+
ik snap hem nu pas

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Eerst dit en dan nog een vriendengroepje Saudische prinsen die besluiten Ripple te gaan hodl'n en die $220 is nog steeds een natte :z

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• deavonden
Chris.nl schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:37:
Eerst dit en dan nog een vriendengroepje Saudische prinsen die besluiten Ripple te gaan hodl'n en die $220 is nog steeds een natte :z
Of ze besluiten dat Ripple gelijk staat aan 1$ en gebruiken hun miljarden om dat zo te houden :D .
Lekker stabiel en veilig te gebruiken.

• Bakkels
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:29:
[...]

lol, ja eerst bitcoin naar 2 Mil.. anders gaat ripple niet naar 220, inde tussentijd bestel ik alvast een ferrari
Als je het sarcasme in mijn post al niet weet op te pikken vrees ik voor je welzijn in de cryptowereld. Maar evengoed wens ik je alle succes.

• Crypts
deavonden schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:40:
[...]

Of ze besluiten dat Ripple gelijk staat aan 1$ en gebruiken hun miljarden om dat zo te houden :D .
Of ze gaan gewoon de techniek van Ripple gebruiken (zoals ook in het artikel staat) en hebben geen zak te maken met xrp, het muntje. Gekke gedachte wellicht hoor. :P

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
deavonden schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:40:
[...]

Als de Ripple gereguleerd gaat worden, dan hoop ik dat ze iets gretiger zijn dan $1.
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:42:
[...]

Of ze gaan gewoon de techniek van Ripple gebruiken (zoals ook in het artikel staat) en hebben geen zak te maken met xrp, het muntje. Gekke gedachte wellicht hoor. :P
Klopt, maar de kans dat Saudische prinsen Ripple gaan kopen is er vast niet kleiner op geworden :+ Daarnaast is dit geen slecht tijdstip om te dromen toch :+

[ Voor 38% gewijzigd door Chris.nl op 16-02-2018 01:47 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• deavonden
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:42:
[...]

Dat idee heb ik dus bij alle altcoins die een produkt achter zich hebben. Eind van het liedje is dat er hele leuke bedrijven zijn onstaan(of niet) en dat de muntjes een t-shirt zijn met "ik heb 3k gestoken in VEN en alles wat ik nu heb is dit stomme t-shirt".

Leuke aan bitcoin is dat het geen ruk kan, het is waard wat mensen er voor willen geven.

• deavonden
[b]

Klopt, maar de kans dat Saudische prinsen Ripple gaan kopen is er vast niet kleiner op geworden :+ Daarnaast is dit geen slecht tijdstip om te dromen toch :+
Die gasten huren ook een vliegtuig om wat vogels van A naar B te vervoeren.... 8)7

• Crypts
deavonden schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:47:
[...]

Dat idee heb ik dus bij alle altcoins die een produkt achter zich hebben. Eind van het liedje is dat er hele leuke bedrijven zijn onstaan(of niet) en dat de muntjes een t-shirt zijn met "ik heb 3k gestoken in VEN en alles wat ik nu heb is dit stomme t-shirt".
Precies het verkeerde voorbeeld, ven heeft thor nodig en om thor te krijgen moet ven in de lucht blijven. Xrp staat volledig los van Ripple. Als xrp het loodje legt gaat Ripple gewoon door, als ven of thor of beiden het loodje leggen is er niets meer.

• A87
  • Niet online

A87

Investeer alleen in altcoins met een ECHTE toekomst!!

• Crypts
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:53:
Ik heb mijn centen in de A87 coin zitten iig. 8)

• A87
  • Niet online

A87

Ik hodl alles zelf

• deavonden
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:52:
[...]

Precies het verkeerde voorbeeld, ven heeft thor nodig en om thor te krijgen moet ven in de lucht blijven. Xrp staat volledig los van Ripple. Als xrp het loodje legt gaat Ripple gewoon door, als ven of thor of beiden het loodje leggen is er niets meer.
Totdat vechain ze centen binnen heeft een bedenkt dat ze hun produkt ook gewoon kunnen verkopen voor cash en Tor stom is.

• A87
  • Niet online

A87

Alsjeblieft mensen koop geen chinese nationalisten coins.... }:O

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 16-02-2018 01:57 ]

• Crypts
Ik ga naar bed. Als er nou eens een blockchain oplossing komt voor insomnie dan ben ik zelfs bereid aan de ico mee te doen. :P

• deavonden
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:57:
[...]

Ik ga naar bed. Als er nou eens een blockchain oplossing komt voor insomnie dan ben ik zelfs bereid aan de ico mee te doen. :P
Smartblockchain schijnt daar voor te helpen.

Slaapze

• A87
  • Niet online

A87

• Bakkels
A87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:53:
Spuw alleen ECHTE oneliners! Wie heeft er iets aan ARGUMENTEN?

• Crypts
Chris.nl schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:42:
Daarnaast is dit geen slecht tijdstip om te dromen toch :+
Dat laatste ben ik met je eens en ik begin me sowieso ernstig ongemakkelijk te voelen dus dat gaan we maar weer proberen. :P

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 02:30:
[...]

Wasssa wassssa wasssa wassssuppppp

[video]
Als ik kon investeren in de toekomst van bitconnect meme's en videos had ik er 10k tegenaan gegooid. Bitconnect meme's zijn al groot maar gaan echt huge worden in de cryptowereld.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Pelox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:30:
[...]

Gisteren ook niet vol kunnen profiteren helaas. Waar zet je je order op in?
165, maar dat was net iets te laag zie ik nu. Er zat een dalende lijn in dus ik hoopte dat hij nog wat verder zou zakken maar ik ging net op het laagste punt slapen blijkt.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
ggj87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:02:
[...]

165, maar dat was net iets te laag zie ik nu. Er zat een dalende lijn in dus ik hoopte dat hij nog wat verder zou zakken maar ik ging net op het laagste punt slapen blijkt.
Ik had/heb hem op 167 En 160 staan. Laat ik voor nu eventjes zo.

Zero.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09-2025
Hebben jullie dit ECC filmpje al gezien?

YouTube: ECC - Unchaining the internet

Erg fraai gemaakt !

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-01 04:01

Archimond

Lopende Helpdesk

Wilde ik net even nog wat extra Fiat euro's overmaken naar coinbase/Gdax zag ik gelukkig op tijd dit bericht: https://www.theverge.com/...ther-unauthorized-charges

Mijn eerste bitcoin aankoop was met Bitvavo, dat is goed, maar ze hebben 2,5% fees voor crypto. Aan de andere kant inkoopprijs is wel tot 100 euro lager voor Bitcoin.

Bitstamp heeft veel withdraw en deposit problemen: https://www.reddit.com/r/...ur_enquiry_about_missing/

BTCDirect heeft ook hoge fees

Is Kraken nog een goed alternatief om Fiat euro's te storten en eruit te halen?

Mijn plan is om 2 usb sticks te encrypten en daarop een portable software wallet te maken.
1 usb stick in de bank kluis leggen en de andere thuis in een kluis.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Archimond schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:10:
Wilde ik net even nog wat extra Fiat euro's overmaken naar coinbase/Gdax zag ik gelukkig op tijd dit bericht: https://www.theverge.com/...ther-unauthorized-charges

Mijn eerste bitcoin aankoop was met Bitvavo, dat is goed, maar ze hebben 2,5% fees voor crypto. Aan de andere kant inkoopprijs is wel tot 100 euro lager voor Bitcoin.

Bitstamp heeft veel withdraw en deposit problemen: https://www.reddit.com/r/...ur_enquiry_about_missing/

BTCDirect heeft ook hoge fees

Is Kraken nog een goed alternatief om Fiat euro's te storten en eruit te halen?

Mijn plan is om 2 usb sticks te encrypten en daarop een portable software wallet te maken.
Lees dat bericht eens goed dan, dat gaat alleen maar over credit cards.

Er is niks mis met SEPA betalingen van en naar Gdax

https://blog.coinbase.com...-debit-cards-4c08273f0039

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 16-02-2018 08:23 ]

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
Inderdaad, ik heb mijn Visa afschriften voor de zekerheid vanmorgen even bekeken van de afgelopen weken omdat ik in de dip van ltc een paar keer problemen heb gehad met betalingen met Visa bij coinbase.

Ik zag dat ze 2 keer ten onrechte een bedrag hadden geclaimd, maar dat is 2 keer dezelfde dag volledig teruggestort. Hier dus niks aan het handje

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:19:
[...]

Thx had besloten de eerste de beste obscure coin die hier voorbij kwam te kopen. Buy order op 1.07 usdt nu.

Scheelt weer kiezen. :P

[Edit]En 150 usdt stukgeslagen op ZRX @1.07. Laat het je weten wat ik ervan vind over een weekje ofzo. :)
Anders quote ik mijzelf even.

Maar even terugkomend op ZRX, ik vond hem leuk, toch leuk beetje aan verdiend 1.20 is ie verkocht. :)

Ennuh VEN? pff wat een deceptie... prutcoin. ;) , , ,

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 16-02-2018 08:46 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Weakhand
  • Laatst online: 07-02-2021
Wat is jullie mening over BAT?

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
1 miljard coins met een totale waarde van 420 miljoen voor een systeem voor blockchain advertising 8)7

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Op dit moment is het gewoon lekker onduidelijk wat een goed moment gaat zijn om weer te kopen haha.
Gister avond nog blij weer wat VEN terug gekocht te kunnen hebben op 0,00609999ETH, maar daarna geen sell meer gezet in de hoop dat ie door zou trekken vannacht en daar zou blijven. Zit ie nu op 0,00601458, dompertje haha

• Weakhand
De Rikster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:56:
[...]

1 miljard coins met een totale waarde van 420 miljoen voor een systeem voor blockchain advertising 8)7
Even afgezien van het aantal coins, 420 miljoen is toch 'best te doen' afgezet tegen de totale online advertentiemarkt?

• De Rikster
Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Even afgezien van het aantal coins, 420 miljoen is toch 'best te doen' afgezet tegen de totale online advertentiemarkt?
Ja dat is een scheet en drie knikkers, de vraag is alleen in welke mate er behoefte/levensvatbaarheid is aan een 'gedecentraliseerde advertentie iets dinges' binnen die markt.

• Weakhand
De Rikster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:01:
[...]

Ja dat is een scheet en drie knikkers, de vraag is alleen in welke mate er behoefte/levensvatbaarheid is aan een 'gedecentraliseerde advertentie iets dinges' binnen die markt.
Het is een drieluik tussen opdrachtgever, publisher en gebruiker; dat maakt het een nieuw advertentiemodel met als uitgangspunt relevantie en privacy voor de gebruiker. De gebruiker kan zelf bepalen op welke websites hij promo content wil zien, en zelfs of hij promoties wil belonen. Ook verdient hij zelf tokens door content te consumeren. Zo wordt 'aandacht' een verhandelbaar gegeven, en advertenties worden effectiever. Lijkt me in essentie best wat voor te zeggen, ik merk dat jij er niet warm voor loopt... :P

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Dat wel, maar wat is volgens hun de toegevoegde waarde van blockchain techniek (en dan heb ik het nog niet eens over de coin) voor advertenties?

edit [spuit 11] :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:05:
[...]

Het is een drieluik tussen opdrachtgever, publisher en gebruiker; dat maakt het een nieuw advertentiemodel met als uitgangspunt relevantie en privacy voor de gebruiker. De gebruiker kan zelf bepalen op welke websites hij promo content wil zien, en zelfs of hij promoties wil belonen. Ook verdient hij zelf tokens door content te consumeren. Zo wordt 'aandacht' een verhandelbaar gegeven, en advertenties worden effectiever. Lijkt me in essentie best wat voor te zeggen, ik merk dat jij er niet warm voor loopt... :P
Ik zou hem ook niet kopen, google is nog steeds heerser met advertenties, en er komt in de EU waarschijnlijk een nieuwe cookiewet waar je advertenties kan blocken.
Meest irritante van het hele www, advertenties.
Die ga ik echt niet steunen, een add blocker blockcahin coin heeft veel meer toekomst imo :9

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 16-02-2018 09:11 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
Zo, er worden even 500 LTC's gekocht op GDAX. Zouden ze nog een stijging verwachten? Ik hoop het wel, ik moet mijn ath buy van gisterenochtend nog goed maken :'(

Edit: We have liftoff!

[ Voor 7% gewijzigd door ggj87 op 16-02-2018 09:13 ]

• Crypts
Archimond schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:10:
Idee is leuk maar welke bank biedt nog kluisjes aan? :?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
ggj87 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:12:
Zo, er worden even 500 LTC's gekocht op GDAX. Zouden ze nog een stijging verwachten? Ik hoop het wel, ik moet mijn ath buy van gisterenochtend nog goed maken :'(

Edit: We have liftoff!
Zowat elke coin heeft momenteel een consolidatiemomentje

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Weet iemand wat Kraken aan fees berekend op t moment van uitbetalen naar je rekening? Ik zie t nergens staan nl.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Goh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:16:
Weet iemand wat Kraken aan fees berekend op t moment van uitbetalen naar je rekening? Ik zie t nergens staan nl.
Ik herinner mij enkel dat het iets heel klein was

• De Rikster
Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:05:
[...]

Nee is echt dikke onzin, aandacht is al een verhandelbaar gegeven. Google en Facebook hebben hier hun corebusiness van gemaakt en kunnen het al veel gerichter sturen dan ze nu doen om de creepiness factor niet te ver op te laten lopen.

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08-2025
Goh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:16:
Vaste fee van € 0.09

• Goh

Goh

Adnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Ik herinner mij enkel dat het iets heel klein was
Maar wat is klein voor jou, haha

Ik zag net dat Litebit €5 berekent voor een transactie naar Binance. Echt hoog vind ik

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 14:24
Weekend dip is vroeg deze week.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Adnanos
Goh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Ik zag net dat Litebit €5 berekent voor een transactie naar Binance. Echt hoog vind ik
Het was 10 cent ofzo als ik mij het goed herinner

• Adnanos
De resistance op 10.3k is groot. Als we dat doorbreken zou de volgende pas op 11-11.2k liggen.

• Goh

Goh

Adnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Het was 10 cent ofzo als ik mij het goed herinner
Oh, dat is zeker niet veel! Thnx!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Adnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:23:
[...]

De resistance op 10.3k is groot. Als we dat doorbreken zou de volgende pas op 11-11.2k liggen.
De waardepunten waar resistance word verwacht, is dit enigsinds gebasseerd op bepaalde effecten gekoppeld aan de waarde ? of is dit enkel gebasseerd op gevoel en emotie en daarmee een simpele gok ?

• Goh

Goh

Adnanos schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Maar gaan we t doorbreken, that’s the big guestion voor vandaag :)

• Weakhand
De Rikster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Nee is echt dikke onzin, aandacht is al een verhandelbaar gegeven. Google en Facebook hebben hier hun corebusiness van gemaakt en kunnen het al veel gerichter sturen dan ze nu doen om de creepiness factor niet te ver op te laten lopen.
Oké, maar kun je dan ook onderbouwen waarom het onzin is? Hoe is aandacht nu dan al verhandelbaar? Ik als gebruiker krijg er online niks voor om advertenties te bekijken. En de browser behorende bij BAT (Brave) is er juist helemaal op gericht om de 'creepiness' factor weg te nemen (privacy als hoogste doel). Ik sta open voor je argumenten, maar ik zie nog niet meteen iets wat me overtuigd.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:21
Goh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Klopt, heb 2 keer overgemaakt van litebit naar binance.

• Crypts
Weakhand schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Oké, maar kun je dan ook onderbouwen waarom het onzin is? Hoe is aandacht nu dan al verhandelbaar? Ik als gebruiker krijg er online niks voor om advertenties te bekijken.
Je maakt 'gratis' gebruik van een platform. ;)

Verwijderd

Ari Gold schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Klopt, heb 2 keer overgemaakt van litebit naar binance.
Ligt dat niet aan het type munt?
Ik heb in december mijn Verge van Litebit naar Binance gestuurd en koste mij 5 XVG (75ct op dat moment).
Of is er iets veranderd in de fee?

• Weakhand
Crypts schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Je maakt 'gratis' gebruik van een platform. ;)
Dat is waar natuurlijk. Misschien beter geformuleerd: met Brave kun je je aandacht verhandelen naar liquide middelen. :+

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:42:
[...]

Ligt dat niet aan het type munt?
Ik heb in december mijn Verge van Litebit naar Binance gestuurd en koste mij 5 XVG (75ct op dat moment).
Of is er iets veranderd in de fee?
Ligt idd aan type munt. Zo is XLM een van de goedkoopste dacht ik.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Iemand een idee over GTO, VEN ?

Op dit moment is GTO de grootste stijger maar koop je die dan om te traden of beter HODL?

Idem VEN.

Ben er nog nie helemaal in thuis maar die munten fluctueren zodanig. Ook aantal munten is zodanig groot dat je dan ook niet meer hoe weet in welke je best investeer.

SPiET

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-01 17:57
spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:46:
Iemand een idee over GTO, VEN ?

Op dit moment is GTO de grootste stijger maar koop je die dan om te traden of beter HODL?

Idem VEN.

Ben er nog nie helemaal in thuis maar die munten fluctueren zodanig. Ook aantal munten is zodanig groot dat je dan ook niet meer hoe weet in welke je best investeer.
Er is volgens mij een wedstrijd omtrent GTO op Binance. daar kun je misschien op daytraden maar ik zou ze niet HODLen

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik heb bij VEN de trend gezien de afgelopen dagen dat in de ochtend hij in een dal zit en daarna de rest van de dag stijgt. Laten we hopen dat dat vandaag weer zo is. Zou dus betekenen voor de daytraders dat je moet verkopen ergens in de avond/nacht.

Dotabuff profile

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Kom je nu serieus vragen wat we van VEN vinden? 7(8)7
hellsau schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:47:
Ik heb bij VEN de trend gezien de afgelopen dagen dat in de ochtend hij in een dal zit en daarna de rest van de dag stijgt. Laten we hopen dat dat vandaag weer zo is. Zou dus betekenen voor de daytraders dat je moet verkopen ergens in de avond/nacht.
De koers heeft niet echt een geheugen. Anders zou het wel zeer gemakkelijk zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door TomTorquay op 16-02-2018 09:51 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• spietie
Ok ik vraag me af of het soms de moeite is om te gaan daytraden met bijv GTO, VEN ipv te HODL.

Ik heb geen massa's tijd (ook een fulltime job) dus kan ook niet echt checken hoe t zit met de koers of je met een sell limit order instellen (?).

Is het dan niet beter dat je bijv deze of andere munten gewoon HODL en niet daytrade, toekomst gericht.

Of zijn deze munten beter in daytraden ? Vraag me dan af hoeveel je erop verdient (ook te zien hoeveel fiat je erin stopt).

SPiET

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03-2025
wann0wfhc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:47:
[...]

Er is volgens mij een wedstrijd omtrent GTO op Binance. daar kun je misschien op daytraden maar ik zou ze niet HODLen
GTO wordt nu gepumpt door een call van Palm Beach. Dit is een (betaalde) investeerders club die munten promoten aan hun leden. Deze calls worden direct geleaked waardoor er een ordinaire Pump & Dump ontstaat. Pas dus op!!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
spietie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:50:
Ok ik vraag me af of het soms de moeite is om te gaan daytraden met bijv GTO, VEN ipv te HODL.

Ik heb geen massa's tijd (ook een fulltime job) dus kan ook niet echt checken hoe t zit met de koers of je met een sell limit order instellen (?).

Is het dan niet beter dat je bijv deze of andere munten gewoon HODL en niet daytrade, toekomst gericht.

Of zijn deze munten beter in daytraden ? Vraag me dan af hoeveel je erop verdient (ook te zien hoeveel fiat je erin stopt).
Ik zou met het evenement van Vechain op komst maar niet daytraden met Ven want daar kan je nog wel eens spietie van krijgen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• spietie
TomTorquay schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:50:
[...]
Kom je nu serieus vragen wat we van VEN vinden? 7(8)7
Ja en neen de meeste hier vinden dit een uitstekende munt maar waarschijnlijk enkel om te daytraden? :-)

SPiET

Pagina: 1 ... 58 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!