[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.973 views

Onderwerpen

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

ionn schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:14:
[...]

Klopt. Blockchains waar je DAPPS op kan bouwen of weet ik het wat, die voegen iets toe. Maar de rest. Crypto's die nieuwe protocollen ontwikkelen of platformen, die zullen overeind blijven imho.
Dapps? VEN dus oOo

https://www.reddit.com/r/...y0sz/vechains_first_dapp/

[ Voor 9% gewijzigd door FaceDown op 15-02-2018 22:17 ]

Groetjes, FaceDown.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Kosten van Thor kunnen worden bijgesteld zodat de kosten voor gebruik ervan niet teveel op zal lopen. Bekijk de Vechain reddit even voor uitgebreide uitleg hierover.
Ja, je kan dat dynamisch laten aanpassen. De grap is dat de waarde van 1 Thor net zo dynamisch mee beweegt.

Het is heel simpel: als niemand wil betalen voor het onderhouden van het VET-netwerk, dan verdiend er ook niemand aan. De waarde van Thor zal afhankelijk zijn van wat een bedrijf wil betalen om zijn product op de blockchain te krijgen, gedeeld door de supply.

Een blockchain print geen geld. Crypto is puur vraag/aanbod.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 20:46
Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Aan jou heb ik tenminste wat... Wel beter je best doen want hij gaat nog steeds naar beneden. ;( :P
“If you watch Every tick you’ll trade like a dick”

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Voordat je daar op kunt bouwen ben je zo een jaar verder. Er zijn dus betere opties. Ben benieuwd of je ooit eens je roze bril af kan zetten want het begint wel erg saai te worden zo

Edit: ze hebben dus al een dapp lees ik? Maar is het dan een enthereum fork oid? Wat is het voordeel nu van ven tov ethereum of neo?

[ Voor 17% gewijzigd door japjaan op 15-02-2018 22:19 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
GVD wilde nog GTO kopen voor 1 ETH om mee te doen met die trekking, maar kom ik net boven en zie ik een 64% stijging. Dat zit er nu niet meer in dus.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Ja, je kan dat dynamisch laten aanpassen. De grap is dat de waarde van 1 Thor net zo dynamisch mee beweegt.

Het is heel simpel: als niemand wil betalen voor het onderhouden van het VET-netwerk, dan verdiend er ook niemand aan. De waarde van Thor zal afhankelijk zijn van wat een bedrijf wil betalen om zijn product op de blockchain te krijgen, gedeeld door de supply.

Een blockchain print geen geld. Crypto is puur vraag/aanbod.
Lees dit https://www.reddit.com/r/...rease_in_value_long_term/

Als je dat gelezen hebt en snapt dan lullen we verder.

Groetjes, FaceDown.

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:58: Een coin bezitten is immers geen aandeel in het bedrijf VeChain, het is enkel het recht hebben op een aantal blokjes in de ketting.
Daarom ben ik ook ingestapt in https://byeshares.com. Bedrijf bestaat al jaren, heeft goed werkende producten, een degelijk klantenbestand en gaat de ICO gebruiken om de marketing te intensiveren. Deze coin geeft je dus wel een aandeel in het bedrijf, inclusief dividend, stemrecht e.d. Bovendien: Nederlands bedrijf.
Weer eens wat anders dan de standaard ICO waarbij het maar afwachten is of er ooit een product uit rolt.

• Richh
FragileM64 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:15:
Spannende dagen voor Wagerr bezitters. Heb via tweakers aan deze ico mee gedaan. Morgen zouden ze hun testnet uitrollen en wat aankondigingen doen. Zeer benieuwd hoe de markt erop gaat reageren
Cool, ik ben daar lang geleden ook ingestapt, puur als ico-tryout. Heb al een hoop tokens verkocht rond de jaarwisseling, achteraf was dat niet een heel slecht idee, maar ik ben benieuwd waar het nu naar toe gaat :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:18:
[...]

Voordat je daar op kunt bouwen ben je zo een jaar verder. Er zijn dus betere opties. Ben benieuwd of je ooit eens je roze bril af kan zetten want het begint wel erg saai te worden zo
Inderdaad.. alleen niet zo slim van je om die opmerking te maken op een dag als vandaag waarop VEN de lucht in knalt. Je had beter kunnen luisteren, dan had je nog wat centjes verdiend.

Groetjes, FaceDown.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Inderdaad.. alleen niet zo slim van je om die opmerking te maken op een dag als vandaag waarop VEN de lucht in knalt. Je had beter kunnen luisteren, dan had je nog wat centjes verdiend.
Wie zegt dat ik geen ven heb?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

RedHat schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:17:
[...]

“If you watch Every tick you’ll trade like a dick”
Dat is alleen als het je een zak interesseert toch? :P

Ik heb een sell order staan en dat duurt een week of 2 weken, ik maak hoe dan ook winst uiteindelijk. Dus ook al kijk ik de hele dag maakt niks uit.

Mocht ik ooit met tonnen gaan spelen dan wordt dat ws wel anders, maar de kans dat dat ooit gebeurt acht ik nihil. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik ga VEN in ieder geval in de gaten houden tot de rebrand. DAPPS verandert de zaak wel een beetje. Misschien mijn WTC ervoor inruilen.

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:28
GTO, WOW !

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01 22:18
Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Ja, ik weet dat ze naar andere coins hebben gekeken en dit snel hebben ingebouwd om een antwoord klaar te hebben voor die kritische vraag :+

Maargoed, uiteindelijk verschuift het de vraag. Uiteindelijk moet de waarde van VET of Thor gebaseerd worden op iemand die geld wil betalen voor zo'n muntje. En wie is dat? Het bedrijf wat gebruik maakt van de blockchain. Uiteindelijk moeten die gewoon de hodlers betalen voor het onderhouden van die blockchain.

Mijn persoonlijke visie is dat bedrijven er dan achter gaan komen hoe ontzettend duur een gedecentraliseerd systeem is, waarna er al snel een bedrijf de interest gaat overnemen met een gewone trusted database zoals we die al jaren kennen, of een bedrijf dat zelf de blockchain onderhoudt.

Nogmaals: ik heb er wel degelijk vertrouwen in dat het een nuttige sector is en ik zie zeker toekomst in het concept. Maar totaal niet in de manier hoe het project nu is opgezet, in de waarde voor particulieren, laat staan in de market cap.
Ben het voor een heel groot deel met je eens. In de praktijk zie je heel veel databases die aan elkaar geknoopt worden d.m.v. interfaces/middleware en over de jaren heen enkel zorgt voor veel hoofdpijn om te onderhouden, iets waar de blockchain wat makkelijker mee zou kunnen helpen omdat je ook minder bang hoeft te zijn dat een 3rd party je hele chain in de war schopt.

Naast de technische database/bigdata oplossing die VEN lijkt te gaan bieden heb ik ook mijn ernstige twijfels bij de hele RFID hype waar WTC, VEN en nog een aantal andere zich op richten. RFID is relatief duur, moeilijk om tamper-proof te maken en is verre van ideaal om te gebruiken in een groot deel van de toepassingen waar ze zich op lijken te willen focussen. Vandaar mijn verbazing over het gebrek aan ideeën om QR codes te gebruiken i.c.m. cryptografische public/private key combinaties die je weer kan laten verifiëren door een 3rd party blockchain hoster.

• Richh
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Lees dit https://www.reddit.com/r/...rease_in_value_long_term/

Als je dat gelezen hebt en snapt dan lullen we verder.
Claim ik ergens dat het anders zit dan? Ik begrijp het systeem prima.

Het punt is dat er op een gegeven moment bedrijven moeten zijn die willen betalen per registratie van een product. De uiteindelijke waarde van VeChain/Thor is gebaseerd op het geld dat deze bedrijven bereid zijn om te betalen, gedeeld door het aantal Thor wat beschikbaar is (wat door VeChain aanpasbaar is).

Persoonlijk heb ik niet het idee dat dit een industrie gaat worden waar tientallen miljarden in om zullen gaan.

En als dat het wel zou zijn, dan zou het (fors) goedkoper zijn om een relationele database te starten, of het VeChain idee te kopiëren maar dan niet aan particulieren uit te delen, maar enkel te verdelen onder de bedrijven die de blockchain willen gebruiken voor hun productregistraties.
Al is het maar omdat de waarde van crypto (en dus van VET en Thor) ontzettend volatiel zal blijven, daar hebben bedrijven geen trek in.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

Nano!!! Make me proud!!

Al 48 uur proberen ze pumpjes.. gaat deze slagen en hard doorzetten? Wel de grootste tot nu toe.

[ Voor 68% gewijzigd door Malarky op 15-02-2018 22:30 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 20:46
Palmbeach

Gebeurd elke maand. No worries.

(Kost 5k entry fee alleen de coin Vd maand wordt vaak gelekt wat voor pump zorgt)

[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 15-02-2018 22:32 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RedHat schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Tja, dat kan. Alleen ik zie dat nog niet gebeuren en ik trade op ROI/time en dan zijn er projecten die een beter uitzicht hebben. Als je echt mad gaat spreiden dan zal ik ook nooit zeggen dat je IOTA niet moet meenemen, en ik zal ook nooit zeggen dat IOTA een slechte investering is. De adoptie is ee gewoonweg nog niet (terecht dat je dat opmerkt overigens) alleen wij zien dat nog niet op korte / middellange termijn.

Wij kunnen iig nog geen entry point ontdekken maar dat kan absoluut veranderen.
Q1 ‘ergens’.. Volgens de founders is dit het kwartaal waar veel aankondigingen komen. Maar terecht hoor. Ik zit er vwb IOTA eigenlijk ook te ‘emotioneel’ in.. ;) Geloof heilig in het project en de samenwerkingen waar ze flink in investeren.

Wie is ‘wij’? Opereer je met meerderen? Ik dacht dat je een solo trader was/bent

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
De pump van vechain is ten einde zo lijkt, zometeen inkopen als ie nog wat meer zakt?:D

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:27
Malarky schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:30:
Nano!!! Make me proud!!

Al 48 uur proberen ze pumpjes.. gaat deze slagen en hard doorzetten? Wel de grootste tot nu toe.
Had een buy order staan ergens op 8900 ETH, knalt ie ineens naar 9600.

• Junia
Hoewel ik het NANO erg gun ben ik bang dat dit niet heel ver zal komen. De afgelopen 48 uur zie je telkens dat als er een flinke uptrend is (pump) dat deze gewoon keihard neer wordt geknuppelt door een dump van zoveel duizend NANO. Lijkt er best op dat er wat manipulatie bezig is om de FUD te versterken.

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-01 11:34
lijkt op een p&d

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Junia schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:35:
Hoewel ik het NANO erg gun ben ik bang dat dit niet heel ver zal komen. De afgelopen 48 uur zie je telkens dat als er een flinke uptrend is (pump) dat deze gewoon keihard neer wordt geknuppelt door een dump van zoveel duizend NANO. Lijkt er best op dat er wat manipulatie bezig is om de FUD te versterken.
Deze pump is vanaf nu niet meer vergelijkbaar met de vorige. Stuk krachtiger, gedecimeerder en fatsoenlijke opbouw. Met tussentijds 'reloaden'.
Klopt. Maar als ze er nog even 15% bij doen, ben ik blij en weg;) Maar dat lijkt me wel een hele grote pump. Gaat zeker niet in 1 sessie.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 15-02-2018 22:38 ]

• Junia
Malarky schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Deze pump is vanaf nu niet meer vergelijkbaar met de vorige. Stuk krachtiger, gedecimeerder en fatsoenlijke opbouw. Met tussentijds 'reloaden'.
Ik hoop het voor NANO, naar mijn idee letterlijk de beste (crypto)Currency.

• Richh
Junia schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:28:
[...]

Ben het voor een heel groot deel met je eens. In de praktijk zie je heel veel databases die aan elkaar geknoopt worden d.m.v. interfaces/middleware en over de jaren heen enkel zorgt voor veel hoofdpijn om te onderhouden, iets waar de blockchain wat makkelijker mee zou kunnen helpen omdat je ook minder bang hoeft te zijn dat een 3rd party je hele chain in de war schopt.
Ik zie niet in hoe blockchain dat probleem oplost. Het aan elkaar knopen van databases is gewoon lastig door verschillende datatypen en dan moet de performance ook nog een beetje meezitten. En dat laatste is vooral qua writes en real-time data júíst een probleem met blockchain.

Derde partijen die de datastructuur van bestaande databases verknoeien, dat probleem ken ik niet eigenlijk :P
Naast de technische database/bigdata oplossing die VEN lijkt te gaan bieden heb ik ook mijn ernstige twijfels bij de hele RFID hype waar WTC, VEN en nog een aantal andere zich op richten. RFID is relatief duur, moeilijk om tamper-proof te maken en is verre van ideaal om te gebruiken in een groot deel van de toepassingen waar ze zich op lijken te willen focussen. Vandaar mijn verbazing over het gebrek aan ideeën om QR codes te gebruiken i.c.m. cryptografische public/private key combinaties die je weer kan laten verifiëren door een 3rd party blockchain hoster.
Helemaal eens. Ik denk dat QR niet high-tech genoeg klinkt voor de cryptoborrels, want QR-codes kent men al.

• Ypuh
Junia schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:35:
Mwoah. In ieder geval weer eens wat positieve signalen. Volgens mij komt morgen ook hun nieuwe desktop wallet uit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ktAlcEW.png

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Nano eerste pump leg is afgelopen. Nu komt de 2e leg die nog iets hoger gaat. En dan weer urenlang kloten. Morgenmiddag nog een pump en dan dump ik hem. Mijn voorspelling als daytrader;)

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-01 11:34
En dat was Nano.
Laten we het weer over VEN hebben,

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Ik zie niet in hoe blockchain dat probleem oplost. Het aan elkaar knopen van databases is gewoon lastig door verschillende datatypen en dan moet de performance ook nog een beetje meezitten. En dat laatste is vooral qua writes en real-time data júíst een probleem met blockchain.

Derde partijen die de datastructuur van bestaande databases verknoeien, dat probleem ken ik niet eigenlijk :P

[...]

Helemaal eens. Ik denk dat QR niet high-tech genoeg klinkt voor de cryptoborrels, want QR-codes kent men al.
Mwah, RFID kan je wel een hoop meer mee, omdat je daar een geheime sleutel bij kan opslaan. Of je onder de streep niet even ver komt met een QR code weet ik niet, misschien zou dat ook afdoende zijn. Maar uiteindelijk is je NFC betaalchip gewoon een voorbeeld van tamper proof RFID. Oké, niks is compleet veilig, maar als je niet voor het aller goedkoopste gaat (*kuch OV chipkaart*) zijn er beste oplossingen te kopen die behoorlijk veilig zijn.

Probleem dan natuurlijk is dat een pinpas chip best een aantal Euro mag kosten, maar een chip om een spijkerbroek te tracken mag niet zo duur zijn.

• Richh
Sissors schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Mwah, RFID kan je wel een hoop meer mee, omdat je daar een geheime sleutel bij kan opslaan.
Point taken, dat is waar :)
Maar uiteindelijk is je NFC betaalchip gewoon een voorbeeld van tamper proof RFID. Oké, niks is compleet veilig, maar als je niet voor het aller goedkoopste gaat (*kuch OV chipkaart*) zijn er beste oplossingen te kopen die behoorlijk veilig zijn.
De OV chipkaart is beschrijfbaar, daar gaat het mis. Is niet nodig voor deze oplossing, dus dat zal wel goedkomen :)
Probleem dan natuurlijk is dat een pinpas chip best een aantal Euro mag kosten, maar een chip om een spijkerbroek te tracken mag niet zo duur zijn.
En daar komen de Thor-kosten dus nog overheen.

En de hoogte van die Thor kosten bepaalt hoeveel VET-holders gaan verdienen, en op dit moment zijn er mensen van overtuigd dat het bijna 3 miljard dollar waard is om voor die industrie deze database te onderhouden.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Wat doet LTC nu? :/

• Richh
Corrigeren, stap gerust uit en stap later weer in :)

De vraag is wanneer we op de dip van de correctie zitten :9 misschien zitten we er nu wel, misschien gaan we wel 30% terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 15-02-2018 22:56 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Precies wat ik besteld had vanmiddag.. sorry.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:51:
[...]
Point taken, dat is waar :)

[...]
De OV chipkaart is beschrijfbaar, daar gaat het mis. Is niet nodig voor deze oplossing, dus dat zal wel goedkomen :)

[...]

En daar komen de Thor-kosten dus nog overheen.

En de hoogte van die Thor kosten bepaalt hoeveel VET-holders gaan verdienen, en op dit moment zijn er mensen van overtuigd dat het bijna 3 miljard dollar waard is om voor die industrie deze database te onderhouden.
Waarom zijn zoveel mensen aan het zeuren over die 3 miljard die VEN 'waard' is momenteel. Nog geen enkele crypto heeft daadwerkelijk een usecase met bestaansrecht die hun waarde representeert dus uiteindelijk is er gewoon 472 miljard die niet onderbouwd kan worden.

En vergeet ook niet dat marketcap niet betekent hoeveel het waard is, maar puur hoeveel de laatste persoon voor zijn muntje betaald heeft.

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-01 22:54

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:55:
[...]

Corrigeren, stap gerust uit en stap later weer in :)

De vraag is wanneer we op de dip van de correctie zitten :9 misschien zitten we er nu wel, misschien gaan we wel 30% terug.
Wacht je tot morgen of stel je een buy order in?

[EDIT]
Of wachten tot na de fork...

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 15-02-2018 22:59 ]

• Ypuh
Nano wordt ook weer keihard gedumpt. Gewoon een ordinaire P&D dus.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-01 14:53
BTC doet ook een stapje terug, had het fijner gevonden als we boven de 10k waren gebleven. Zolang we maar wel boven de 9.8k blijven..

• Junia
Ypuh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:59:
Nano wordt ook weer keihard gedumpt. Gewoon een ordinaire P&D dus.
Ordinaire zou ik het niet noemen, even +-500 BTC volume creëren.

• Richh
mark-k schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Waarom zijn zoveel mensen aan het zeuren over die 3 miljard die VEN 'waard' is momenteel. Nog geen enkele crypto heeft daadwerkelijk een usecase met bestaansrecht die hun waarde representeert dus uiteindelijk is er gewoon 472 miljard die niet onderbouwd kan worden.
Omdat VEN totaal verschilt van heel veel andere muntjes.

Mensen holden VEN nu omdat het in een later stadium Thor op gaat leveren. Hoeveel dat precies op gaat leveren is eigenlijk totaal onduidelijk en is vrij in te vullen door Vechain, maar 1 ding is zeker: het gaat niet meer opleveren, dan wat bedrijven willen uitgeven voor een plekje op de blockchain.

Mensen die nu VEN voor de hodl kopen, gaan er dus vanuit dat alle bedrijven samen 3 miljard euro gaan stoppen in de coin over een bepaalde terugverdientijd. Dat is letterlijk de enige use case en de manier hoe je als particulier er aan kan verdienen.
Andere redenen om VEN te houden zijn er niet, tenzij je zelf een bedrijf bent die producten op de VeChain wil hebben.

Vele andere muntjes werken totaal anders, bijvoorbeeld door als geld te functioneren, iets wat toevalligerwijs ook perfect schaalt met het vraag/aanbodprincipe. Daardoor is er een stuk minder sprake van lucht. Na een eventuele massa-adoptie zullen vraag en aanbod stabiliseren.
En vergeet ook niet dat marketcap niet betekent hoeveel het waard is, maar puur hoeveel de laatste persoon voor zijn muntje betaald heeft.
Het geeft wel aan of die laatste persoon teveel of te weinig voor zijn muntje heeft betaald.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Toch maar even alles uit ltc getrokken. Even kijken wat morgen brengt. Stel geen buy order in, zie het morgen wel weer.

Zero.

• Richh
Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:57:
[...]

Wacht je tot morgen of stel je een buy order in?

[EDIT]
Of wachten tot na de fork...
Ik hodl, in ieder geval tot na de fork, en waarschijnlijk tot na de lancering van Litepay.

• Ypuh
Junia schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:02:
[...]

Ordinaire zou ik het niet noemen, even +-500 BTC volume creëren.
Njah, had graag gezien dat ie ergens rond de 1x weer support had gevonden, maar daar ging het te snel voor. Volume is in ieder geval ook welkom, laat zien dat de coin nog niet helemaal dood is.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Ik hodl, in ieder geval tot na de fork, en waarschijnlijk tot na de lancering van Litepay.
Eerst maar eens even LitePay afwachten ..Als die dan de €215 niet weet te halen gaan we nog eens nadenken. :)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Nou maar hopen op een ECHTE bullrun!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Mensen die nu VEN voor de hodl kopen, gaan er dus vanuit dat alle bedrijven samen 3 miljard euro gaan stoppen in de coin over een bepaalde terugverdientijd. Dat is letterlijk de enige use case en de manier hoe je als particulier er aan kan verdienen.
Andere redenen om VEN te houden zijn er niet, tenzij je zelf een bedrijf bent die producten op de VeChain wil hebben.
Nee. Er zit ook een bepaalde verwachtingswaarde in de munt. Verder zou ik niet weten waarom bedrijven de market cap zouden moeten 'aflossen'. Pure onzin als je het mij vraagt. En ja ik geloof dat bedrijven bereid zijn enorme sommen geld neer te leggen voor de functionaliteiten die blockchain aan supply chain kan bieden, zoals traceability en garantie van authenticiteit.
Jij gelooft er niet in. Dus dan investeer je niet. Ik geloof er wel in dus ik investeer wel. Simple as that.

[ Voor 8% gewijzigd door FaceDown op 15-02-2018 23:19 ]

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

8)7 8)7
Dat filmpje

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 15-02-2018 23:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Richh
Turbo-Puppy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Eerst maar eens even LitePay afwachten ..Als die dan de €215 niet weet te halen gaan we nog eens nadenken. :)
Voor mijn 'speelgeld' inderdaad, maar ik hodl sowieso een gedeelte omdat ik denk dat LTC eind dit jaar wel gaat groeien :)

• Richh
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:14:
[...]

Nee. Er zit ook een bepaalde verwachtingswaarde in de munt.
Echt? Wat dan?
En ja ik geloof dat bedrijven bereid zijn enorme sommen geld neer te leggen voor de functionaliteiten die blockchain aan supply chain kan bieden.
Jij gelooft er niet in. Dus dan investeer je niet. Ik geloof er wel in dus ik investeer wel. Simple as that.
Ik had wel verwacht dat je er met zo'n dooddoener uit zou stappen :+

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Pelox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:04:
Toch maar even alles uit ltc getrokken. Even kijken wat morgen brengt. Stel geen buy order in, zie het morgen wel weer.
Dat dacht ik gisteren ook maar toen liep ik een stijging van +20 euro mis. Ben benieuwd of hij dit niveau aanhoudt, vandaag ging er iig flink wat vanaf. Van 190 naar net 167 euro. Ik ga denk ik toch een order instellen en hopen dat hij hem haalt.

• Junia
Hoewel ik ook voor LTC het beste hoop, ben ik toch bang dat LTC simpelweg te weinig meerwaarde gaat bieden aan de hele markt in vergelijking met NANO of Bitcoin.

Ik zag iemand anders een post maken en vond hem best goed, dus copy-paste:
Bitcoin Cash has a scaling plan. Litecoin doesn't.

Litecoin is just a Segwit bitcoin clone. If the bitcoin Lightning Network is successfully implemented, Litecoin dies. If not, it runs into the same fee-and-scaling problem as Bitcoin and Litecoin dies. There is literally no long-term scenario where Litecoin doesn't die.

Lightning Network is, of course, a separate network. It is neither Bitcoin nor Litecoin. The really interesting question, beyond whether it will work or be secure, is who will end up owning/controlling that network?

Segwit is a do-nothing technology, as BTC has demonstrated. While it enables some other technologies like Lightning Network, by itself it has not been very useful nor highly adopted. BTC capacity with Segwit did not improve enough to prevent periods of very high fees and long transaction delays. So it's not clear why you think Segwit is a coin-killer.

If LN is successful on BTC, however, then that solves all the transactional use-cases for LTC (and BCH). There would be no functional reason for either to exist.

Note: zelf hou ik LTC wel nog even vast ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Junia op 15-02-2018 23:26 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwachting van uitbreiding marktaandeel, klantenkring, grotere vraag naar VEN en Thor. Zie ook mijn vorige edit. De suggestie dat bedrijven de market cap van VEN zouden moeten aflossen slaat nergens op.

Groetjes, FaceDown.

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Afscheid nemen van LTC?

• Richh
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:20:
[...]

Verwachting van uitbreiding marktaandeel, klantenkring, grotere vraag naar VEN en Thor. Zie ook mijn vorige edit. De suggestie dat bedrijven de market cap van VEN zouden moeten aflossen slaat nergens op.
Ah ja, die edit had ik nog niet gezien. Vandaar dat ik daar nog niet op kon reageren.
Verder zou ik niet weten waarom bedrijven de market cap zouden moeten 'aflossen'. Pure onzin als je het mij vraagt.
Lees dit stukje anders even https://www.reddit.com/r/...rease_in_value_long_term/
Dan lullen we daar na verder.

Maar omdat je het blijkbaar niet begrijpt: ik wil pas een ticket printer hebben als hij uiteindelijk zoveel geld gaat printen, dat ik mijn ticket printer + een beetje extra er voor terug krijg.
Gezien de waarde van een ticket (= het uitbetaalde bedrag) volledig afhankelijk is van wat bedrijven erin pompen, heb je dus genoeg betalingen van bedrijven nodig om alle ticket printers terug te betalen. De waarde van alle ticket printers is gelijk aan de market cap. De benodigde terugbetaling van alle ticket printers is dus gelijk aan de market cap.
Wil je dus verdienen aan VET, dan moeten bedrijven er 2,8 miljard + een beetje extra inpompen. En betalen voor de RFID tags natuurlijk. In een sector waar het budget op dit moment miniem is.

Edit: To be fair, als je heel goedkoop VET hebt gekocht heb je natuurlijk eerder je geld terugverdiend. Maar als álle VET-bezitters willen verdienen, dan moet er een bedrag ter waarde van de market cap in gestopt worden.

Uitbreiding van marktaandeel en klantenkring zal er in resulteren dat er inderdaad meer geld in gepompt gaat worden, maar zoals ik al zei: ik geloof niet dat bedrijven daar zo veel geld voor over hebben.
En als ze dat wel hebben, dan zijn er dus talloze goedkopere oplossingen te bedenken, zoals een eigen blockchain of een oude vertrouwde relationele database. Dat zijn systemen die je voor een paar ton, laten we zeggen een paar miljoen, wel gerealiseerd hebt...

[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 15-02-2018 23:31 ]

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik ga m'n Lambo afbestellen, het wordt een Bugatti.😁😁😁

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
ggj87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:18:
[...]

Dat dacht ik gisteren ook maar toen liep ik een stijging van +20 euro mis. Ben benieuwd of hij dit niveau aanhoudt, vandaag ging er iig flink wat vanaf. Van 190 naar net 167 euro. Ik ga denk ik toch een order instellen en hopen dat hij hem haalt.
Gisteren ook niet vol kunnen profiteren helaas. Waar zet je je order op in?

Zero.

• JustSys
Ton Hasselt schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:30:
Ik ga m'n Lambo afbestellen, het wordt een Bugatti.😁😁😁
Ik ga de mijne naar de automarkt brengen...

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Als ETH dit laffe tempo vast houdt word dit mijn Lambo :(
https://www.epicplay.co.u...27136e95/1/0/100_1428.jpg

• JustSys
Tegen eind 2018 zullen de volgende coins deze waarde bereikt hebben:
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:26:
[...]

Ah ja, die edit had ik nog niet gezien. Vandaar dat ik daar nog niet op kon reageren.

[...]

Maar omdat je het blijkbaar niet begrijpt: ik wil pas een ticket printer hebben als hij uiteindelijk zoveel geld gaat printen, dat ik mijn ticket printer + een beetje extra er voor terug krijg.
Gezien de waarde van een ticket (= het uitbetaalde bedrag) volledig afhankelijk is van wat bedrijven erin pompen, heb je dus genoeg betalingen van bedrijven nodig om alle ticket printers terug te betalen. De waarde van alle ticket printers is gelijk aan de market cap. De benodigde terugbetaling van alle ticket printers is dus gelijk aan de market cap.
Wil je dus verdienen aan VET, dan moeten bedrijven er 2,8 miljard + een beetje extra inpompen. En betalen voor de RFID tags natuurlijk. In een sector waar het budget op dit moment miniem is.
Hmm. Dus je gaat uit van een 100% rendement over een beperkt aantal jaar? Interessant.. verwacht je dit met aandelen of je spaarrekening ook?
Verder is 2.8 miljard op laten we zeggen 10 jaar natuurlijk peanuts op een wereldwijde industrie. En bedrijven kijken niet alleen naar kosten maar ook de opbrengsten van bepaalde technologie.

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
JustSys schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:41:
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
Kidding, right? :X

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
Lijkt me alleen voor BTC haalbare kaart. XRP mag blij zijn met $10 en VET hopelijk $50-100.

Groetjes, FaceDown.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Echt niet, maarja ben zelf geen daytrader :)

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
Dat is nogal een pesimistische inschatting :O

• Ypuh
ETH hobbelt er inderdaad maar wat lafjes achteraan.

• Richh
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:42:
Hmm. Dus je gaat uit van een 100% rendement over een beperkt aantal jaar? Interessant..
Precies. Ik kan namelijk niks met de 'munt' an sich, dus rendement/geld verdienen is voor mij de enige reden om het te hebben. Je kan je sowieso afvragen of VET wel een munt is, maar dat terzijde.

Nu je het zegt, op het einde heb je natuurlijk ook nog een VET (ticket printer) 'over', die ook nog waarde heeft zolang de VeChain gebruikt wordt. Maargoed, de waarde van die ticket printer is weer afhankelijk van hoeveel Thor hij print (daarvoor moet je wel erg veel vertrouwen hebben in de afstelling die in handen is van VeChain imho) en dus ook weer van het bedrag dat bedrijven erin stoppen...
Ik verwacht dat het sowieso erg volatiel zou blijven dus.
Verder is 2.8 miljard op laten we zeggen 10 jaar natuurlijk peanuts op een wereldwijde industrie. En bedrijven kijken niet alleen naar kosten maar ook de opbrengsten van bepaalde technologie.
Hoeveel geld gaat er op dit moment om bij de genoemde Renault en Louis Vuitton, om fakes tegen te gaan? Of zijn er plannen bekend dat dit een groeimarkt is?
En is VeChain de totaaloplossing voor het namaakprobleem? Ik denk dat bedrijven nog altijd geld moeten stoppen in de zoektocht naar de fake fabrikanten.

Edit: en dan dus nogmaals: mijn 'probleem' is dat er voor bedrijven goedkopere betrouwbare alternatieven mogelijk zijn. Xiaomi doet het nu al met een ID onder een kraslaagje, zouden ze hetzelfde met een private/public key pair doen dan heb je eigenlijk al een oplossing voor je probleem. Gooi het in een database die je op www.renault.com beschikbaar maakt en je bent klaar voor de rest van het bestaan van je bedrijf, in plaats van dat je iedere maand tonnen naar VeChain moet overmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 15-02-2018 23:58 ]

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
25 voor VEN is al redelijk. Maar dit is erg positief. December had ik je gelijk gegeven maar je kan er niets meer van zeggen.

Ik heb ook een leuke computer..

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Koreaantjes worden wakker en we zien wel wat dat aankomende nacht weer brengt ;)

• miicker
  • Niet online
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
Na het lezen van je XRP voorspelling wist ik dat ik je niet meer serieus hoef te nemen

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:52:
[...]

Edit: en dan dus nogmaals: mijn 'probleem' is dat er voor bedrijven goedkopere betrouwbare alternatieven mogelijk zijn. Xiaomi doet het nu al met een ID onder een kraslaagje, zouden ze hetzelfde met een private/public key pair doen dan heb je eigenlijk al een oplossing voor je probleem. Gooi het in een database die je op www.renault.com beschikbaar maakt en je bent klaar voor de rest van het bestaan van je bedrijf, in plaats van dat je iedere maand tonnen naar VeChain moet overmaken.
Ja want dat willen Chinese die hun babymelkpoeder niet meer vertrouwen, op de website van de fabrikant kijken 8)7
Nee, die willen traceability t/m grondstoffen aan toe, meteen op hun telefoon.
En papiertjes met scratchlaagjes? Nee die zijn zeker niet na te maken...

Groetjes, FaceDown.

• JustSys
miicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:02:
[...]

Na het lezen van je XRP voorspelling wist ik dat ik je niet meer serieus hoef te nemen
XRP gaat echt wel voor een verrassing zorgen dit jaar! Tis ook de anti-bitcoin

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:53
Mijn top5
XRP=> 220$
VEN=> 250$
TRX=> 25$
EOS=> 180$
BTC=> 24K $
Haha dan is zo'n beetje driekwart van de cryptoscene miljonair. Bam gelijk hyperinflatie in fiat

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:54
miicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:02:
[...]

Iedereen weet toch dat XRP naar $9T market cap gaat dit jaar!!

• Bmfd
JustSys schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:04:
[...]

XRP gaat echt wel voor een verrassing zorgen dit jaar! Tis ook de anti-bitcoin
Ik heb het even nagerekend. Met deze koersen zou je uitkomen op een marketcap van €8.677.315.200.000, oftewel: 8.7 biljoen (8677 miljard). Dan zijn er nog een hoop andere coins waar ik geen rekening mee heb gehouden. Denk je echt dat jouw schatting realistisch is?

• miicker
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:04:
[...]

Haha dan is zo'n beetje driekwart van de cryptoscene miljonair. Bam gelijk hyperinflatie in fiat
XRP $220 betekend dat het een marketcap heeft van ruim 8 biljoen (8 duizend miljard), dat is dus 20 keer de totale marketcap van alle munten die op dit moment in omloop zijn koekkoek 8)7

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16
#durftedromen :P

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Als je naar de Total Supply kijkt van zo'n coin (XRP) dan weet je toch al dat het nooit verder dan 10 dollar gaat komen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rezje schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:08:
Als je naar de Total Supply kijkt van zo'n coin (XRP) dan weet je toch al dat het nooit verder dan 10 dollar gaat komen.
Dat is dan weer onzin. Niemand weet hoever welke munt gaat komen dus je weet ook niet waar een munt 'nooit' gaat komen.
Stel XRP wordt de nieuwe wereldmunt dan is $10 een lachertje. Aannemelijk? Nee. Uitgesloten? Ook niet.

Groetjes, FaceDown.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-01 23:49
Ltc weer op 0.0221 btc, Aziaten zijn er nog niet op uitgekeken >:)

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:11:
[...]

Dat is dan weer onzin. Niemand weet hoever welke munt gaat komen dus je weet ook niet waar een munt 'nooit' gaat komen.
Stel XRP wordt de nieuwe wereldmunt dan is $10 een lachertje. Aannemelijk? Nee. Uitgesloten? Ook niet.
Hij had het over eind 2018, en dan mag je toch wel aannemen dat het onmogelijk is ja.

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-01 07:02
De enige manier waarop dat mogelijk is zal zijn doordat iedereen naar crypto overstapt waardoor fiat niks meer waard zal zijn.
Als xrp op 250 staat dan weet ik dat ik nog niet wakker ben.

Zelf 0 xrp btw.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rezje schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:14:
[...]

Hij had het over eind 2018, en dan mag je toch wel aannemen dat het onmogelijk is ja.
Jij had het over 'nooit verder dan $10'. Bovendien suggereer je dat totale supply bepalend is voor de prijs, terwijl dat niet zo is. Prijs komt tot stand door vraag en aanbod.

[ Voor 21% gewijzigd door FaceDown op 16-02-2018 00:17 ]

Groetjes, FaceDown.

• Richh
Leuk dat je de kern van mijn reactie negeert. Genoeg kritische vragen die je kan hebben bij de effecten die meer/minder thor productie zal hebben en hoe gedecentraliseerd dat nou echt is.
En bovenal: je weigert onder ogen te zien dat dit op dit moment een redelijk onbestaande markt is waar amper geld in om gaat. Er vanuit gaan dat ieder bedrijf dat goederen produceert (je noemt hieronder melkpoeder...) de kosten van een RFID chip + productregistratie op het VET netwerk beschikbaar heeft, is naar mijn smaak behoorlijk optimistisch.
Ja want dat willen Chinese die hun babymelkpoeder niet meer vertrouwen, op de website van de fabrikant kijken 8)7
Nee, die willen traceability t/m grondstoffen aan toe, meteen op hun telefoon.
Als Chinezen zoveel waarde aan legitimiteit hechten, ja dan is men best bereid om dat te doen. Als het daar te lui voor is, heeft het product niet echt toegevoegde waarde, want dan lost het toch helemaal geen probleem op?
En papiertjes met scratchlaagjes? Nee die zijn zeker niet na te maken...
Ik weet niet hoe moeilijk jij denkt dat het is om een RFID tag na te maken? :+

Het gaat om encryptie door middel van private en public keys, het maakt niet uit of je die key nou in een RFID, QR code of leesbaar stuk tekst zet.

• Richh
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:11:
Stel XRP wordt de nieuwe wereldmunt
Zolang Ripple Labs dat niet als doel voor XRP heeft gesteld lijkt me dat tamelijk onmogelijk.

Laat staan dat XRP de achterliggende techniek heeft om een wereldmunt te worden, daarvoor zijn de servers van Ripple Labs wel een beetje 'single point of failure'.

[ Voor 76% gewijzigd door Richh op 16-02-2018 00:20 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:17:
[...]

Leuk dat je de kern van mijn reactie negeert. Genoeg kritische vragen die je kan hebben bij de effecten die meer/minder thor productie zal hebben en hoe gedecentraliseerd dat nou echt is.

[...]
Staat allemaal uitgelegd op de link die ik gaf.

Groetjes, FaceDown.

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-01 08:06
Leuk thuiskomen zo als je GTO ziet, gaat maar om een klein bedrag maar toch. Helaas paar dagen terug zo'n 80% van wat ik had verkocht :P. Ga de rest zo toch maar verkopen denk ik.. of niet.. lastig..

Sta nog maar op 10% in de min tov mijn inleg. Was een paar dagen na mijn instap bijna -50%. Gaat de goede kant op!

Alleen die verdomde ICX moet nog flink stijgen, weiger om met zoveel verlies te gaan verkopen.

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik zit ook op fora waar men het begrip 'niveauban' hanteert. Wees blij dat dat hier niet is.

• miicker
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:17:

[...]

Ik weet niet hoe moeilijk jij denkt dat het is om een RFID tag na te maken? :+

Het gaat om encryptie door middel van private en public keys, het maakt niet uit of je die key nou in een RFID, QR code of leesbaar stuk tekst zet.
Dit is exact waarom ik me ook afvraag wat nu echt de meerwaarde van VEN gaat zijn. In het filmpje dat 4000 VEN heeft gewonnen omdat het de beste 'simpele' uitleg van VEN gaf, werd als voorbeeld gegeven dat er chips worden ingezet die ook dingen kunnen bijhouden als temperatuur en dergelijke en in welke omstandigheden het product zich bevind, dan denk ik leuk, maar van een pot pindakaas interesseert het me echt geen reet, en als het product vervolgens $100 duurder wordt.. Maar goed, ik zie wel toepasbaarheid voor VEN en geloof wel in wat ze verkopen, maar toch heb ik bij sommige onderdelen wel m'n vraagtekens.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:19:
[...]

Zolang Ripple Labs dat niet als doel voor XRP heeft gesteld lijkt me dat tamelijk onmogelijk.

Laat staan dat XRP de achterliggende techniek heeft om een wereldmunt te worden, daarvoor zijn de servers van Ripple Labs wel een beetje 'single point of failure'.
Mijn punt was dat je op dit moment niet kan beweren dat iets 'nooit' gaat gebeuren. Ten eerst getuigt het van kortzichtigheid en ten tweede kun je een dergelijk statement nooit bewijzen en dus zijn het holle woorden.

Groetjes, FaceDown.

• Richh
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:19:
[...]

Op welke link doel je nu? Op die link waarvan ik je heb uitgelegd hoe het systeem nou écht in elkaar steekt?

Je bent gewoon aan het ontwijken omdat je weet dat het kaartenhuis niet klopt.
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:15:
Bovendien suggereer je dat totale supply bepalend is voor de prijs, terwijl dat niet zo is. Prijs komt tot stand door vraag en aanbod.
Dat dachten ze in Zimbabwe ook.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/160504154606-one-trillion-dollar-exlarge-169.jpg

Dit hoeven we toch niet nogmaals te bespreken?

[ Voor 44% gewijzigd door Richh op 16-02-2018 00:24 ]

• miicker
  • Niet online
Bakkels schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:21:
[...]

Ik zit ook op fora waar men het begrip 'niveauban' hanteert. Wees blij dat dat hier niet is.
Gelukkig is dat in dit topic niet het geval, dan werd het een dooie boel hier :+

• Bmfd
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:22:
[...]

Mijn punt was dat je op dit moment niet kan beweren dat iets 'nooit' gaat gebeuren. Ten eerst getuigt het van kortzichtigheid en ten tweede kun je een dergelijk statement nooit bewijzen en dus zijn het holle woorden.
Geldt dit ook voor gevallen waarbij iemand claimt dat je gegarandeerd winst gaat maken met een bepaalde coin? ;)

• Richh
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:22:
[...]

Ik zal tegen m'n vriendin zeggen dat ze kortzichtig is, wanneer ze beweert dat mijn penis nooit 30 centimeter zal worden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:21:
[...]

Dit is exact waarom ik me ook afvraag wat nu echt de meerwaarde van VEN gaat zijn. In het filmpje dat 4000 VEN heeft gewonnen omdat het de beste 'simpele' uitleg van VEN gaf, werd als voorbeeld gegeven dat er chips worden ingezet die ook dingen kunnen bijhouden als temperatuur en dergelijke en in welke omstandigheden het product zich bevind, dan denk ik leuk, maar van een pot pindakaas interesseert het me echt geen reet, en als het product vervolgens $100 duurder wordt.. Maar goed, ik zie wel toepasbaarheid voor VEN en geloof wel in wat ze verkopen, maar toch heb ik bij sommige onderdelen wel m'n vraagtekens.
Daarom hebben ze het ook over sushi en niet over pindakaas. En natuurlijk wordt het product niet $100 duurder.
Ik denk dat op termijn alle producten overigens dergelijke traceability hebben. Kan misschien decennia duren, maar gebeuren gaat het.

Groetjes, FaceDown.

• miicker
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:26:
[...]

Daarom hebben ze het ook over sushi en niet over pindakaas. En natuurlijk wordt het product niet $100 duurder.
Ik denk dat op termijn alle producten overigens dergelijke traceability hebben. Kan misschien decennia duren, maar gebeuren gaat het.
Denk inderdaad ook wel dat het gaat gebeuren, maar wat je zegt, dat gaat nog heel lang duren. En of VeChain in rol erin gaat spelen, dat vraag ik me ook af. Maar goed stel het zou nu worden toegepast bij Sushi, dat is nog niet echt rendabel, Sushi is nu ook niet dusdanig duur dat een paar euro's/dollars meer niets uit maakt

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:25:
[...]

Ik zal tegen m'n vriendin zeggen dat ze kortzichtig is, wanneer ze beweert dat mijn penis nooit 30 centimeter zal worden.
En waarom is het ondenkbaar dat je op een dag besluit er 25 cm bij te nemen met een operatie? Niemand kan beweren (en bewijzen) dat dat nooit zal gebeuren.

Groetjes, FaceDown.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:19:
[...]

Opvallend hoe jij je discussies altijd probeert te voeden/ontwijken met linkjes en informatie van anderen. Ik heb je eigenlijk, eerlijk waar en met alle respect van dien, nog nooit echt een discussie zien voeren waarin ik echt overtuigd werd van wat je zei. Als je achter je keuze staat en er vol in gelooft, moet je dat natuurlijk ook zelf goed kunnen onderbouwen en kritische vragen kunnen beantwoorden, toch? Een linkje hier en daar komt wat knullig over en het blijft lastig om een bepaalde waarde te hechten aan de dingen die je zegt.

• miicker
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:28:
[...]

En waarom is het ondenkbaar dat je op een dag besluit er 25 cm bij te nemen met een operatie? Niemand kan beweren (en bewijzen) dat dat nooit zal gebeuren.
_O-

Pagina: 1 ... 57 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!