If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Je kan het ook in je haar smeren.AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:39:
Kapsalon? Jullie bedoelen zo'n shoarma schotel met rotzooi er overheen of een zaakje waar je naar binnen gaat en men probeert je haar mooi te maken?
Kebab met rotzooi, vind ik beter dan met shoarma.AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:39:
Kapsalon? Jullie bedoelen zo'n shoarma schotel met rotzooi er overheen of een zaakje waar je naar binnen gaat en men probeert je haar mooi te maken?
Ken jij een kapper die open is tot 01.30?AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:39:
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Beiden! Zo'n zaakje waar ze gesmolten kaas in je haar smeren en het opleuken met wat sla. Gezichtsmasker van shoarma met knoflooksaus en je kunt er de hele dag weer tegenaan.AtlAntA schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:39:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

0.9499€
I kid you not.
Nog steeds niet er doorheen.
[Edit] 0.9497
0.9498
0.9467
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 20:51 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ouwe centenneukert.Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:42:
[afbeelding]
0.9499€
I kid you not.![]()
Nog steeds niet er doorheen.
[Edit] 0.9497
Ik weiger nu ook voor een cent minder te verkopen.
0.9467
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
jup! The Lamp! good times.....tijden van muziek.028, klets.028...
Herkenbaar maar daar schiet je jezelf soms wel mee in de voeten. Soms moet je een beetje flexibel zijn.Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:49:
[...]
Ik weiger nu ook voor een cent minder te verkopen.
0.9467
Muziek.028 heb ik inderdaad een aantal van m'n huidige favorieten leren kennen ja. Goeie ouwe tijdpeschinl schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:52:
[...]
jup! The Lamp! good times.....tijden van muziek.028, klets.028...
[/opa vertelt]
Ik heb xvg sinds oktober en hou ze rustig vastVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:39:
Zijn hier nog bezitters met Verge? Ook al lekker bezig de hele dag. Ben benieuwd naar de komende maanden, anonimiteit is natuurlijk belangrijk maar in combinatie met de AVG en witwassen e.d. twijfel ik soms wel over Verge.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nope nope nope tis nu oorlog!! Ik zit in mijn loopgraaf en ik weiger eruit te komen. All is fair in war and crypto!! *Throws grenade*Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:52:
[...]
Herkenbaar maar daar schiet je jezelf soms wel mee in de voeten. Soms moet je een beetje flexibel zijn.
* Ryan1981 eats grenade: That's a spicy meatball!Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:02:
[...]
Nope nope nope tis nu oorlog!! Ik zit in mijn loopgraaf en ik weiger eruit te komen. All is fair in war and crypto!! *Throws grenade*
Ik ze geen pair bij hitbtc dus helaas. Je weet dat ik je inzichten heel hoog inschat dus anders had ik hem zeker gekocht.tias86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:56:
@flagg blockport is ook wel een leuk nieuw project voor jou, alleen reeds onderweg naarr de moo n
Ik niet anders hoor alleen zit ik aan de kopende kant... Van ltc dan. Zit nu 12 cent tussen op ruim €184 maar ik ga niet toegeven... Never give up... Over my dead body.Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:02:
[...]
Nope nope nope tis nu oorlog!! Ik zit in mijn loopgraaf en ik weiger eruit te komen. All is fair in war and crypto!! *Throws grenade*
Edit: 24 ltc vervuld, was net te laat met intrekken... Begon toch te twijfelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 17-02-2018 21:15 ]
Ik ben nu wel benieuwd wat het echt voor een invloed gaat hebben nu het nieuwjaar daar is begonnen!
Ik ben nu een dikke maand bezig, en het verlies(!! jaja..) wordt elke dag iets minder. Heb nu vooral VEN en BTC.
Ze gaan kopen kopen kopen.pilskes schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:12:
Ik lees al een sinds de dip begonnen is, dat dit door het Chinese nieuwjaar komt. Chinezen cashen massaal hun winst blablablabla...
Ik ben nu wel benieuwd wat het echt voor een invloed gaat hebben nu het nieuwjaar daar is begonnen!
Ik ben nu een dikke maand bezig, en het verlies(!! jaja..) wordt elke dag iets minder. Heb nu vooral VEN en BTC.
YouTube: Rick Astley - never gonna give you up (Official meme video)Ik niet anders hoor alleen zit ik aan de kopende kant... Van ltc dan. Zit nu 12 cent tussen op ruim €184 maar ik ga niet toegeven... Never give up... Over my dead body.
Ik lul ook zomaar wat
Hou op!
Waar?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Een potlood en daarmee kon je bandjes terugdraaien.
Ze komen weer terug.Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:26:
[...]
Een potlood en daarmee kon je bandjes terugdraaien.
Wat? Potloden?
Ik lul ook zomaar wat
Why VERGE XVG Just EXPLODED in PRICE!
YouTube: Why VERGE XVG Just EXPLODED in PRICE!
Hoeveel aanwijzingen zijn er nog nodig. en die website helemaal vol chinese tekens, lekker decentralized!
En die grafieken die op en neer rammen xD door de pumps.
Waarom hier je geld in stoppen seriously, over een jaar zijn ze waarschijnlijk weer verdwenen net als de 8000 andere shitcoins, je ziet ze komen en gaan.
[ Voor 71% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 21:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Misschien dat hij rond bezorgtijd dan nog door de 11k heen gaat, maar dat zie ik daarna wel weer!
dat zijn die VEN voters met 10.000 tokensshovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:39:
En potloodVENters?
Verwijderd
Prioriteiten. Kapsalon boven allesDakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:51:
Nou die BTC bekijkt het maar met zijn 11k op CMC. Zin in kapsalon!
Misschien dat hij rond bezorgtijd dan nog door de 11k heen gaat, maar dat zie ik daarna wel weer!
Dat wordt er dan wel eentje zonder kaas.Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:51:
Dan ga ik nog verder terug...Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:59:
[...]
Dan ga ik nog een klein tandje verder terug. 1e pc. 286 met grijstinten scherm, 40mb hdd en 2400baud modem. Inbellen in het BBS een dorp verderop. Man wat mooi! Lijntje voor lijntje bouwde het beeld zich op. Toen naar de 486 met cd-rom, geluidskaart en 33k6. Holy f*ck. Een paar jaar nog een eigen BBS gerund toen die isdn lijn er kwam, extra lijntje diende er prima voor
![]()
Maargoed, on-topic: ben benieuwd wanneer ik die kapsalon nu kan gaan bestellen... nog geen 11k...
8086 PC 300 baud inbel modem.
Ik ben ook sysop geweest van een behoorlijk groot BBS met meerdere inbellijnen.
Om de kosten te drukken gebruikten de sysop een terugbel optie die we zelf hadden ontwikkeld.
Leuke tijd.
Muziek downloaden deed men niet wel veel foto's (ja, ook van de besloten secties)
Terug on topic, BTC nog niet door de 11k, maakt mij ook niet veel uit we zitten immers in de buurt.
Verge XVG blijft ook lekker doorgaan.
Ga je al naar bed dan?Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:53:
En voor het slapen gaan stellen we ons de vraag: 'What Will the Asians Do?'
Met zo'n vraag op dit tijdstip ga je bijna denken dat het niet over crypto ging ....
(bedoel de vraag van @Ypuh dan...)
[ Voor 7% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-02-2018 21:58 ]
Destijds had je de voorganger van de MP3, de MOD files.... zelf ook nog gemaakt. Stukken kleiner en wat zat er een hoop zooi tussen... Inclusief die van mezelfHoppyF schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:54:
[...]
Dan ga ik nog verder terug...
8086 PC 300 baud inbel modem.
Ik ben ook sysop geweest van een behoorlijk groot BBS met meerdere inbellijnen.
Om de kosten te drukken gebruikten de sysop een terugbel optie die we zelf hadden ontwikkeld.
Leuke tijd.
Muziek downloaden deed men niet wel veel foto's (ja, ook van de besloten secties)![]()
Terug on topic, BTC nog niet door de 11k, maakt mij ook niet veel uit we zitten immers in de buurt.
Verge XVG blijft ook lekker doorgaan.
Op onze leeftijd moet je je voorbereiden, als ik om 11 uur in bed liggen, rollator wegzetten en inklappen, gebit in de kukident. Afvragen waarik mijn sleutels heb gelaten om over een kwartier erachter te komen dat ze nog in het slot zitten. Steunkousen uit. Valt niet mee hoor.
Hah, dan ben je op een lekker moment ingestapt.Kalloewase schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:02:
Op dit moment zit ik sinds een aantal dagen in VEN. Mooie stijging meegepakt vanaf ongeveer 4 USD. Denken jullie dat er nog meer in zit voor de rebrand? Anders kan ik misschien beter op andere coins inzetten
Ik zou ze persoonlijk nu nog even houden tot ongeveer de 26e februari. Zit nog wel meer in, maar verwacht daarna ook dat een aantal wel even hun winst gaan pakken waardoor hij wat afzakt.
1% van je vermogen in Bitcoins steken?
Pfff...ik vind 10 euro toch wel gewaagd.🤤🤤🤤
Zit jij ff lekker te pochen over je spaarrekening ja?Ton Hasselt schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:05:
[...]
1% van je vermogen in Bitcoins steken?
Pfff...ik vind 10 euro toch wel gewaagd.🤤🤤🤤
[ Voor 65% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-02-2018 22:07 ]
Kolere dat is snel, daar issie al. De kapsalon dan... ;-)Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:51:
Liever 5K, zou wat willen rebuyenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:05:
T gaat gebeuren denk ik ... --> GDAX .. kleine 20 minuten zijn we door de 11k?
[...]
Zit jij ff lekker te pochen over je spaarrekening ja?
Ah, de ouwe lullen fase dient zich weer aanCrypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:20:
[...]
Fuck man... Ik heb gezelschap.![]()
Al vind ik 38 nog niet echt oud.
Edit: Okay Ed, volgende keer eerst weer bijlezen voordat je iets post...
[ Voor 12% gewijzigd door D-Ed op 17-02-2018 22:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 17-02-2018 22:09 ]
Market order, niks speciaals.Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:08:
Zo, wat gebeurde daar net ff bij ICX. Gok op een foutje, maar wel met een behoorlijk volume.
[afbeelding]
Dit gebeurde 2 weken terug ook een keer met ETH .. geen idee of daar echt iets mee gebeurd is .. of wat dat kan en doet, maar zo'n vage glitch naar beneden van enkele seconden. Zouden er dan echt order gevuld worden op achterlijke prijzen?Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:08:
Zo, wat gebeurde daar net ff bij ICX. Gok op een foutje, maar wel met een behoorlijk volume.
[afbeelding]
Njah, een market order van een kwart miljoen. Zou ze toch liever via limit orders van de hand doen als ik er zo graag vanaf wou (en de koers staat bijna op een 24h low na een leuke run vandaag).
Verwijderd
Hier staat nog meer dan 300BTC te wachten. https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusdTurbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:05:
T gaat gebeuren denk ik ... --> GDAX .. kleine 20 minuten zijn we door de 11k?
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 17-02-2018 22:11 ]
Kinderen niet wakker door de bel of heb je een speciaal lijntje met de lokale soa zaak?Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:07:
[...]
Kolere dat is snel, daar issie al. De kapsalon dan... ;-)
Edit, ltc weer op make or break, zo vermoeiend... Sell order 25 cent boven de huidige ask, zie het morgen wel kant het opgeknald is...
[ Voor 19% gewijzigd door Crypts op 17-02-2018 22:15 ]

Zag het op andere beurzen ook al, daarom zei ik ... minuutje of 20, maar hij lijkt nu wel een aanloop te nemen en goed honger te hebben .. de 11k muur schuift steeds harder naar links.PilatuS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:11:
[...]
Hier staat nog meer dan 300BTC te wachten. https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
[ Voor 45% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-02-2018 22:16 ]
Voor de LTC hardfork van morgen ben ik op zoek naar een online wallet waar ik ook eenvoudig de private key kan inzien. Dit om er wat LTC te stallen tot de fork, ze weg te halen, de private key vervolgens in te kloppen bij LCC en deze te ontvangen.
Iemand een suggestie voor een geschikte wallet?
Nope. In de avond zo rustig in de straat dat wanneer er een scooter aan komt rijden je het meteen door hebtCrypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:13:
[...]
Kinderen niet wakker door de bel of heb je een speciaal lijntje met de lokale soa zaak?
Edit, ltc weer op make or break, zo vermoeiend... Sell order 25 cent boven de huidige ask, zie het morgen wel kant het opgeknald is...

Ik wil gewoon naar 11k
Ik lul ook zomaar wat
Gaat vandaag niet meer gebeuren denk ik. Hij loopt al de hele dag tegen die 10.900 aan te hikken, maar er over heen wil ie niet.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:15:
[...]
Zag het op andere beurzen ook al, daarom zei ik ... minuutje of 20, maar hij lijkt nu wel een aanloop te nemen en goed honger te hebben .. de 11k muur schuift steeds harder naar links.
Ben er ook bang voor.PilatuS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Gaat vandaag niet meer gebeuren denk ik. Hij loopt al de hele dag tegen die 10.900 aan te hikken, maar er over heen wil ie niet.
Hier komen ze met een aftandse Opel Combo diesel met loshangende uitlaat, daar helpt weinig tegen....Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:17:
[...]
Nope. In de avond zo rustig in de straat dat wanneer er een scooter aan komt rijden je het meteen door hebt
Maar goed, was hij lekker?
Ik had vandaag pizza besteld en zag dat de bezorger er was omdat ie met scooter en al voor de deur omvielNope. In de avond zo rustig in de straat dat wanneer er een scooter aan komt rijden je het meteen door hebt
Ik lul ook zomaar wat
Het aanbod onder de 11k is echter vandaag nog niet zo laag geweest ... ik geef het een kans, als je op GDAX zit .. schuif de grafiek eens 3 stapjes naar rechts ... er zijn er kennelijk zat die een nog hogere verwachting hebben voor vanavond.PilatuS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Gaat vandaag niet meer gebeuren denk ik. Hij loopt al de hele dag tegen die 10.900 aan te hikken, maar er over heen wil ie niet.
Heerlijk!Crypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:21:
[...]
Hier komen ze met een aftandse Opel Combo diesel met loshangende uitlaat, daar helpt weinig tegen....
Maar goed, was hij lekker?
Bitfenix is toch waar het gebeurt als je het mij vraagt. Daarom kijk ik dus hier: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd En als ik daar zo kijk schiet het niet echt opTurbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:21:
[...]
Het aanbod onder de 11k is echter vandaag nog niet zo laag geweest ... ik geef het een kans, als je op GDAX zit .. schuif de grafiek eens 3 stapjes naar rechts ... er zijn er kennelijk zat die een nog hogere verwachting hebben voor vanavond.
YouTube: That's a scam - Carlos MatosKalloewase schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:02:
Op dit moment zit ik sinds een aantal dagen in VEN. Mooie stijging meegepakt vanaf ongeveer 4 USD. Denken jullie dat er nog meer in zit voor de rebrand? Anders kan ik misschien beter op andere coins inzetten
Dan mag het nog wel x50 gaanJustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:23:
Welke wagen gaan jullie aanschaffen
Een 911 uit 2008 oid wordt het dan
Een Bugatti op kerosine.JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:23:
Gooi je 20k in een shitmunt die x100 gaat doen en wees de eerste die ook echt een lambo gaat kopen ?JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:23:
[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 22:26 ]
Niks bijzonders 2011 Saab 9-5 waarschijnlijk. Kan de huidige 9-3 eruit.JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:23:
Kom op dit moment niet verder dan deze ...JustSys schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:23:
Mag ik een lift?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:28:
[...]
Kom op dit moment niet verder dan deze ...
[afbeelding]
Kom je niet echt ver mee hoor, wel hoog.
Welke kroeg en indicatie van een gewenste tijd? Ik sta d'r!
Het is dat je al kinderen hebt maar heet eten op je schoot zetten zorgt voor zwak zaad, dat weet je? De knoflookwalm zal ook weinig goeds doen.

Of deze:
[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 17-02-2018 22:35 ]
Kijk ff op de site van litecoin, daar staat een wallet.Stoffa schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:15:
Kan iemand mij adviseren?
Voor de LTC hardfork van morgen ben ik op zoek naar een online wallet waar ik ook eenvoudig de private key kan inzien. Dit om er wat LTC te stallen tot de fork, ze weg te halen, de private key vervolgens in te kloppen bij LCC en deze te ontvangen.
Iemand een suggestie voor een geschikte wallet?
Haha d'r zat nog een bord onder, zie je alleen op de foto niet... Zo'n bakkie zet ik niet zo op mijn schoot, kijk wel uit... En ach, vrouwtje is met een vriendin de kroeg in, dus die merkt daar vannacht hoogstwaarschijnlijk vrij weinig van. Zo wel, heeft ze de bank als alternatiefCrypts schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:30:
[...]
Het is dat je al kinderen hebt maar heet eten op je schoot zetten zorgt voor zwak zaad, dat weet je? De knoflookwalm zal ook weinig goeds doen.
Oe jaaaaaah good choice. Maar ik ga dan voor benelli tnt.Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:32:
Voor mij wordt het eerder zoiets. Is nog een beetje realistisch qua prijs:
[afbeelding]
Hoe harder het mot, hoe eerder bij God.Ypuh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:32:
Voor mij wordt het eerder zoiets. Is nog een beetje realistisch qua prijs:
[afbeelding]
Ik liet haar de foto net zien, en eerste wat ze zei "ik ben er weer niet en hij gaat weer aan de kapsalon".Dakillerbean schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:34:
[...]
Haha d'r zat nog een bord onder, zie je alleen op de foto niet... Zo'n bakkie zet ik niet zo op mijn schoot, kijk wel uit... En ach, vrouwtje is met een vriendin de kroeg in, dus die merkt daar vannacht hoogstwaarschijnlijk vrij weinig van. Zo wel, heeft ze de bank als alternatief
Je moet zorgen dat je doodgaat met het geluid van een drie cilinder die 12.000 toeren draait terwijl je achterwaarts in een vuurbal de poorten van de hel binnen vliegt.Ton Hasselt schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:34:
[...]
Hoe harder het mot, hoe eerder bij God.
[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 17-02-2018 22:37 ]
haha echt belachelijk, als er 1 team/coin is waar ik in geloof is het wel WTC.
de zoveelste bullshit verhaal.
Ik heb zeker wel een ferrari of 2 staan over 10 jaar, waarom ook niet.KoudeAardbei schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:25:
[...]
Dan mag het nog wel x50 gaan![]()
Een 911 uit 2008 oid wordt het dan
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 17-02-2018 22:38 ]
Vertel mij eens... hoe krijg je het voor elkaar om het whatsapp gesprek van mij en mijn vrouw in te zien???Flagg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Ik liet haar de foto net zien, en eerste wat ze zei "ik ben er weer niet en hij gaat weer aan de kapsalon".
Leuk dat dromen maar hier staat een zxr400 zonder schaamrandjes.PilatuS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:37:
Ben tevreden met mijn huidige fiets. Maar als het dan toch moet: Panigale V4
Vind zelf zo'n Street Triple nog aan de kleine kant? De Speed ken ik niet, die gaat me te hard. Zo'n Tiger lijkt me ook tof, maar ben ik nog een jaar of 25 te jong voor.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:37:
Ik hou het bescheiden ... (lees: heb geen andere keus met mijn lengte)
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!