Hoezo je private key afgeven? Dat moet je toch nooit doen? Vragen ze daar echt naar?Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Er zijn er genoeg die wel een private key zullen geven en vergeten hun wallet te legen.
Met BCC was het een stuk makkelijker, als je toen op kraken BTC had krijg je automatisch BCC.
zo zijn er nog een paar forks geweest die zo gingen.
Ik durf het zelf niet aan. heb al moeite met de ledger s, om dan ltc op een andere wallet te zetten en weer terug naar een exchange, zal je net zien dat mijn PC oid crashed.
Plus ik heb nog een hoop vragen wat hier boven staat over litecoincash
ik dacht dat een hardfork een kopie was van een coin?
LCC heeft er 840 miljoen ?
Elke LTC is 10LCC waard, zijn alle LCC al gemined om dat uit te kunnen delen ?
Ja daar vragen ze naar anders kunnen ze niet zien wat er in je wallet zat. Maar private key Kun je imo wel geven als je wallet helemaal leeg is, lijkt mij.ggj87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Hoezo je private key afgeven? Dat moet je toch nooit doen? Vragen ze daar echt naar?
Edit: daarna die wallet niet meer gebruiken natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Goh op 15-02-2018 12:05 ]
Maar dan zitten er toch geen coins in? Ik neem aan dat je die coins alleen krijgt als je daadwerkelijk LTC in je wallet hebt?Goh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:05:
[...]
Ja daar vragen ze naar anders kunnen ze niet zien wat er in je wallet zat. Maar private key Kun je imo wel geven als je wallet helemaal leeg is, lijkt mij.
Nee daar vragen ze niet om, raden het ook af, maar ik durft te wedden dat er een hoop zijn die dat uit onwetendheid toch zullen doenggj87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Hoezo je private key afgeven? Dat moet je toch nooit doen? Vragen ze daar echt naar?
IN ALL CASES: Practice safe forking. That means you must never paste private keys that hold live funds into ANY website or wallet in order to claim fork coins -- including ours. After the fork, FIRST move your LTC to a new address, THEN use the private key from the "old" address to claim your LCC.
https://litecoinca.sh/
Snap eerlijk niet wat die toevoegt en waarom mensen hier in willen investeren, zal geen goed doen voor LTC ben ik bang
[ Voor 23% gewijzigd door Slux op 15-02-2018 12:07 ]
Ik wou net zeggen, moet je wel een nieuwe key aanmaken of wallet want anders kunnen ze alsnog alles leeghalen. Wel een raar systeem vind ik of gaat dat altijd zo?
Nee daarom is het ook een scam, tenminste dat is wat de meesten denkenggj87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:06:
Ik wou net zeggen, moet je wel een nieuwe key aanmaken of wallet want anders kunnen ze alsnog alles leeghalen. Wel een raar systeem vind ik of gaat dat altijd zo?
Verwijderd
Guys even een korte vraag; ik heb al een aantal "daytrades" gemaakt (swingtrades, bijvoorbeeld laat op de avond verkopen als ik een patroon denk te zien waar 's ochtends de koers lager staat) en daar tot nu toe alleen maar winst mee gemaakt. Nu heb ik een dagje vrij en wil ik eens kijken of ik op kleinere schaal wat swings kan pakken, om het een beetje in de vingers te krijgen. Nou heb ik xrp, xlm en eth op kraken staan maar daar is helaas de gratis trade niet meer actief. Op binance heb ik een kleiner bedrag nuls, icx en ven staan als speelgeld om het daytraden mee te oefenen. Nou merk ik alleen dat ik wat betreft BTC redelijk goed lijk te worden in het voorspellen van de swings maar andere coins nog niet echt. Welke coin raden jullie aan om daytrades op te proberen te pakken, of als jullie daar geen adviezen over hebben, welke coin(s) gebruiken jullie voornamelijk?
Ik ben niet zo slim, dus werkt het dan ongeveer zo?Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:11:
[...]
Nee daarom is het ook een scam, tenminste dat is wat de meesten denken
Iedereen met een LG oled TV thuis krijgt van LGMEGAOLED 2 nieuwe tv's als ze hun huissleutel afgeven zodat ze kunnen kijken dat jij een LG hebt?
En dat terwijl LG aangeeft dat zij er niks mee te maken hebben en dat het ws oplichters zijn?
Snap ik het dan?
Seems legit...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee je snapt het niet... je krijgt er geen 2 maar 10 nieuwe tv's voorFlagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Ik ben niet zo slim, dus werkt het dan ongeveer zo?
Iedereen met een LG oled TV thuis krijgt van LGMEGAOLED 2 nieuwe tv's als ze hun huissleutel afgeven zodat ze kunnen kijken dat jij een LG hebt?
En dat terwijl LG aangeeft dat zij er niks mee te maken hebben en dat het ws oplichters zijn?
Snap ik het dan?
Seems legit...
Wow ik ga meteen alvast massaal oude LG OLEDs inslaan!Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Snap ik het dan?
Seems legit...
Groetjes, FaceDown.
Hahahaha. Okay ja nee dan klopt het wel denk ik. Wat kan er mis gaan, toch kans op 10 tv's.Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:20:
[...]
Nee je snapt het niet... je krijgt er geen 2 maar 10 nieuwe tv's voor
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Precies, of lege LTC walletsFaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Wow ik ga meteen alvast massaal oude LG OLEDs inslaan!
Klopt, maar elke tv heeft wel het formaat van 1/10 van de tv die je al hadSlux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:20:
[...]
Nee je snapt het niet... je krijgt er geen 2 maar 10 nieuwe tv's voor
Die Nuls' had je vanmorgen mooi mee kunnen oefenen +16,33% tov BTC...Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:17:
Guys even een korte vraag; ik heb al een aantal "daytrades" gemaakt (swingtrades, bijvoorbeeld laat op de avond verkopen als ik een patroon denk te zien waar 's ochtends de koers lager staat) en daar tot nu toe alleen maar winst mee gemaakt. Nu heb ik een dagje vrij en wil ik eens kijken of ik op kleinere schaal wat swings kan pakken, om het een beetje in de vingers te krijgen. Nou heb ik xrp, xlm en eth op kraken staan maar daar is helaas de gratis trade niet meer actief. Op binance heb ik een kleiner bedrag nuls, icx en ven staan als speelgeld om het daytraden mee te oefenen. Nou merk ik alleen dat ik wat betreft BTC redelijk goed lijk te worden in het voorspellen van de swings maar andere coins nog niet echt. Welke coin raden jullie aan om daytrades op te proberen te pakken, of als jullie daar geen adviezen over hebben, welke coin(s) gebruiken jullie voornamelijk?
Verwijderd
Ik zag het inderdaad van die nuls
Dat is ook de coin die ik op het moment op het oog heb al swingt ie niet heel hard op het moment
Ja maar da's met coins wel gunstiger.powercoaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:25:
[...]
Klopt, maar elke tv heeft wel het formaat van 1/10 van de tv die je al had
Ik bedoel als je voor 100€ 1 coin koopt die 10% stijgt heb je die 10% winst.
Maar als je voor die 100€ 10 coins koopt krijg je op alle 10 coins 10% en 10x 10% is toch 100% winst met diezelfde 100€.
Profit!!
Eentje waar ik nog wel eens wat winst op gepakt heb met daytraden (nu geen tijd meer voor): ZenCash. Is redelijk stabiel. Misschien heeft iemand wat aan deze tip.
Maar als je wallet leeg is, dan kunnen ze er toch niks mee.Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:11:
[...]
Nee daarom is het ook een scam, tenminste dat is wat de meesten denken
Ze willen bewijs dat je LTC had tijdens de fork. Kunnen ze toch aan historie zien. Ze vragen echt puur om een lege wallet, niet dat er nog LTC inzit om bewijs te leveren.
Maar idd, wss hopen ze erop dat mensen vergeten hun wallet leeg te halen.
Neen, ze vragen je om je tv in een gebouw te zetten met vensters zodat zij kunnen zien of je wel een LG TV hebt.Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Snap ik het dan?
Seems legit...
Dan vragen ze je om de sleutels van dat gebouw zodat ze je 10 tv's extra kunnen geven voor elke tv die ze in je gebouw konden zien. Ze raden je wel eerst aan om het gebouw leeg te maken en alles te verhuizen naar een ander gebouw voordat je de sleutels overhandigt.
Ik zeg zeker niet dat het niet fishy is, begrijp me niet verkeerd. En als de mensen achter LTC al publiek zeggen dat het een scam is, dan moeten er zeker alarmbellen afgaan.
Maar als je het risico wilt nemen en je volgt alle instructies op, dan is de kans toch 0% dat je er verlies mee maakt. Als je je oud tv's terug in het originele gebouw zet en de nieuwe tv's blijken niets waard te zijn, dan moet je achteraf niet komen klagen dat je in het zak gezet bent, want er waren genoeg waarschuwingen.
Ik laat mijn LTC voorlopig braaf op gdax staan. Ik heb niet genoeg vertrouwen in mijzelf dat ik de coins tussen wallets verscheept krijgt zonder ze onderweg kwijt te spelen
Offtopic: Sven Kramer start om 13:37 de 10Km.........1337
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Dit is idd de uitleg hoe ik t ooi begrepen heb.somfortiwan schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:37:
[...]
Neen, ze vragen je om je tv in een gebouw te zetten met vensters zodat zij kunnen zien of je wel een LG TV hebt.
Dan vragen ze je om de sleutels van dat gebouw zodat ze je 10 tv's extra kunnen geven voor elke tv die ze in je gebouw konden zien. Ze raden je wel eerst aan om het gebouw leeg te maken en alles te verhuizen naar een ander gebouw voordat je de sleutels overhandigt.
Ik zeg zeker niet dat het niet fishy is, begrijp me niet verkeerd. En als de mensen achter LTC al publiek zeggen dat het een scam is, dan moeten er zeker alarmbellen afgaan.
Maar als je het risico wilt nemen en je volgt alle instructies op, dan is de kans toch 0% dat je er verlies mee maakt. Als je je oud tv's terug in het originele gebouw zet en de nieuwe tv's blijken niets waard te zijn, dan moet je achteraf niet komen klagen dat je in het zak gezet bent, want er waren genoeg waarschuwingen.
Ik laat mijn LTC voorlopig braaf op gdax staan. Ik heb niet genoeg vertrouwen in mijzelf dat ik de coins tussen wallets verscheept krijgt zonder ze onderweg kwijt te spelen
Maar nav dit topic, ik brand mijn handen er ook maar niet aan
MietjeGoh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:42:
[...]
Dit is idd de uitleg hoe ik t ooi begrepen heb.
Maar nav dit topic, ik brand mijn handen er ook maar niet aan
Verwachten jullie overigens nog een verdere stijging de komende twee dagen tot de fork?
Pak de glazen bol er maar bij
Dus niet holden, denk dat dat alles zegt.Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:50:
[...]
Aan de andere kant, lijkt mij dat als we over de manier van traden hebben, dat iedereen wel weet dat het uit iemand zijn eigen ervaring is, anders zouden we allemaal zo rijk als Warren Buffet zijn![]()
Met soms 20/30 trade's per dag is dat vrij moeilijk bij te houden![]()
Mijn ervaring is dat ik meer verdien de laatste weken, dan de laatste 2 dagen want daar kan ik dan beter op inspelen, ik zit dan in een sort flow, de markt is redelijk voorspelbaar en als het ineens zoals de laatste 2 dagen mega veranderd, moet je ook snel kunnen mee kunnen schakelen, dat lukt mij niet altijd en zit daarom grotendeels in cash.
Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:30:
[...]
Ja maar da's met coins wel gunstiger.
Maar als je voor die 100€ 10 coins koopt krijg je op alle 10 coins 10% en 10x 10% is toch 100% winst met diezelfde 100€.
Profit!!
€100 + 10% = €110
€100 verdelen over 10 coins = €10, €10 +10% = €11. dat weer x10 is ook €110.
Echt geen idee waar jij die 100% vandaan haalt...
We gaan vast wel een keer omhoog in de komende twee dagenGoh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:44:
Verwachten jullie overigens nog een verdere stijging de komende twee dagen tot de fork?
Hij is toch aan het trollen manDakillerbean schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:45:
[...]
![]()
€100 + 10% = €110
Are you ffing serious?????Dakillerbean schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:45:
[...]
![]()
€100 + 10% = €110
Je bent genomineerd voor de
10% is 10% hoor, op 1 of op 100 coins. Weet niet waar jij die 100% vandaan hebt.Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:30:
[...]
Profit!!
NVM troll
Dit topic wordt met de dag leuker om te volgen
Goed visweer vandaag.loonatick78 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:48:
[...]
10% is 10% hoor, op 1 of op 100 coins. Weet niet waar jij die 100% vandaan hebt.![]()
![]()
*Haalt er weer 1 binnen*
Mijn 8 ball zegt, abandon ship, dead cat bounce incomingGoh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:44:
Ze willen goed bijten vandaag ?Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:49:
[...]
Goed visweer vandaag.
*Haalt er weer 1 binnen*
Het zou me niks verbazen als de btc een paar dagen rond de 9500 blijft kabbelen net zoals dat rond de 8k gebeurde.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Had nooit verwacht dat er iemand hier daadwerkelijk serieus op zou reageren.
Hoogstens dat ik mijn winst nog een keer kon vertienvoudigen door 100 coins van 1 euro te halen...
Oh wacht we're on to something here.
Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:30:
[...]
Profit!!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Iemand nog bank deposits gedaan naar Kraken recent?
Zo ja, wat was de verwerkingstijd?
Lijkt momenteel erg lang ergens in de lucht te hangen hier...
2 jaar geleden 100 euro overgemaakt naar Kraken, kwam vandaag binnen, not disappointed.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:58:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Volume van BTC is lekker aan het uprampen. Gisteren was het nog laag op CMC, rond de $6 miljard. Zitten nu op de $9 miljard. Een hoog volume is toch een goed teken in het geval van een stijgende koers?
NOSIG
Kortste tijd was binnen 24 uur. Langste was 2.5 dagen. Je omschrijving was goed?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:58:
Verwijderd
Voor zover bij mij bekend wel jaDacuuu schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Kortste tijd was binnen 24 uur. Langste was 2.5 dagen. Je omschrijving was goed?
maandag nog , verwerkingstijd halve dagVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:58:
Zelfde verhaal bij mij. Staat al 3 dgn on holdVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:58:
Zeker._Christiaan_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:59:
Volume van BTC is lekker aan het uprampen. Gisteren was het nog laag op CMC, rond de $6 miljard. Zitten nu op de $9 miljard. Een hoog volume is toch een goed teken in het geval van een stijgende koers?
Het volume was de laatste dagen vrij laag, beetje afwachtende houding zou je kunnen zeggen.
Dat is nu doorbroken.
We zitten nog niet op het oude niveau maar het gaat wel de goede kant op.
Gisterochtend een SEPA overboeking gedaan naar Kraken, stond er iets na de lunch op (4 uur later ongeveer).Goh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:08:
[...]
Zelfde verhaal bij mij. Staat al 3 dgn on hold
Nano is weer aan het moonen. Instappen kan nog denk ik. Treintje dit en raketje dat...
??Dhr. Satoshi schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:15:
Nano is weer aan het moonen. Instappen kan nog denk ik. Treintje dit en raketje dat...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lol - 3.00% is moonen.
Wat heb je gesnoven?
Wat heb je gesnoven?
[ Voor 35% gewijzigd door New Yorker op 15-02-2018 13:20 ]
Weg
nano is wel heel erg laag nu niet?
Zou bijna gokje willen wagen
[ Voor 30% gewijzigd door zwembroek op 15-02-2018 13:20 ]
jazwembroek schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:19:
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Is maar wat je laag noemt.. $8 voor een mogelijke buggy coin. Van de andere kant.. een gokje is altijd leuk, misschien krijg je wel 2x zoveel coins als je kooptzwembroek schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:19:
Groetjes, FaceDown.
maybe maybe not.FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Is maar wat je laag noemt.. $8 voor een mogelijke buggy coin. Van de andere kant.. een gokje is altijd leuk, misschien krijg je wel 2x zoveel coins als je koopt
Als ik het order book op binance zo bekijk is het gokje op dit moment aardig groot
[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 15-02-2018 13:27 ]
Hmmm. Een sellwall van 18.3 BTC bij ICX. Die gaat voorlopig ook niet omhoog.
Beauty is in the eye of the beerholder
Welke aanwijzingen zijn er om uit te gaan van een scenario waarbij er problemen met de coin zelf zijn?FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Is maar wat je laag noemt.. $8 voor een mogelijke buggy coin. Van de andere kant.. een gokje is altijd leuk, misschien krijg je wel 2x zoveel coins als je koopt
Ik ben er stiekem blij mee...HellBeast schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:28:
Hmmm. Een sellwall van 18.3 BTC bij ICX. Die gaat voorlopig ook niet omhoog.
Hoezo dan?
edit: Ik zou echt geen 18BTC in ICX verkopen voor de prijs van nu. Dat is toch wel vreemd.
[ Voor 21% gewijzigd door HellBeast op 15-02-2018 13:34 ]
Voor luie mensen die geen research doen en die inderdaad maar wat roepen (ik noem geen namen hé tom)TomTorquay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:05:
[...]
Tuurlijk, zo van de ene dag op de andere hebben ze dat beslist, daar op het darkweb
Wat een quatsch dat je hier soms leest...
https://www.want.nl/bitcoin-dark-web/
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Op internet gaan er een hoop verschillende verhalen zoals dezeBmfd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Welke aanwijzingen zijn er om uit te gaan van een scenario waarbij er problemen met de coin zelf zijn?
Bad news often comes in threes and supporters of the beleaguered crypto-currency Nano (recently rebranded from RaiBlocks) suffered another fatal blow last night when the BitGrail exchange announced that they had lost 17 million XRB and were halting all trading immediately.
This follows hot on the heels of a price crash from an all time high of $37.62 and a problem with nodes which was previously blamed on the incompetence of BitGrail and Mercatox (the only exchanges on which Nano was available on a few months ago) but turned out to be actual problems in the Nano software.
https://hackernoon.com/17...ryptocurrency-a21af8f088a
neem gewoon 1 coin en focus u daarop leer hoe die reageert tov btc als je koopt reken dan op voorhand uit op hoeveel je ze minimum moet verkopen om je fee eruit te halen is het haalbaar volgen u ...instappen dan anders wachtenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:17:
Moet weer even wat ICX terug kopen. Na de hele week goed kunnen wisselen tussen Ven en ICX ging het gister redelijk mis! Dus probeer vandaag op mijn oude voorraad terug te komen.
Wat is jullie gevoel bij LTC?
Ik heb heb deze op 22 december gekocht voor 195 nog wat (euro) en heb daarna een korte stijging meegemaakt, om erna weer in te zakken en wederom weer te stijgen.
Nog meer LTC houders die rond dezelfde tijd hebben aangeschaft? Hebben jullie, mocht hij weer op 200 euro komen, zoiets van 'eindelijk weer geld terug dus uitcashen' of hebben jullie nog het gevoel dat deze een forse stijging daar doormaken?
Zelf hink ik wat op twee gedachten. Ik ben bang dat hij niet een stevige klim van +200% nog gaat maken dit jaar, omdat er toch wat hype verloren is gegaan.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet uit te sluiten. Merk ook dat de berichtgevingen over LitePay ook steeds nadrukkelijker worden.
Ik heb heb deze op 22 december gekocht voor 195 nog wat (euro) en heb daarna een korte stijging meegemaakt, om erna weer in te zakken en wederom weer te stijgen.
Nog meer LTC houders die rond dezelfde tijd hebben aangeschaft? Hebben jullie, mocht hij weer op 200 euro komen, zoiets van 'eindelijk weer geld terug dus uitcashen' of hebben jullie nog het gevoel dat deze een forse stijging daar doormaken?
Zelf hink ik wat op twee gedachten. Ik ben bang dat hij niet een stevige klim van +200% nog gaat maken dit jaar, omdat er toch wat hype verloren is gegaan.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet uit te sluiten. Merk ook dat de berichtgevingen over LitePay ook steeds nadrukkelijker worden.
Dat weet niemand natuurlijk. Ik zou het laten afhangen van jouw alternatieve plan. Heb je een andere munt waarvan je denkt dat het aannemelijker is dat die gaat stijgen? Dan overstappen, anders vasthouden.Steefmeister schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:40:
Zodra een coin omhoog schiet.. Fomo.. Iedereen gooit z'n ideeën en idealen aan de kant, en zien alleen euro tekens..Steefmeister schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:40:
omdat er toch wat hype verloren is gegaan.
Hype, idealen, ideeën..
freestyler2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:34:
[...]
Voor luie mensen die geen research doen en die inderdaad maar wat roepen (ik noem geen namen hé tom)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Iemand nog geïnvesteerd in de FDN coin....
ICX is momenteel een lastige coin om mee te traden. Lijkt alsof er whales de koers lopen te beinvloeden, en kunstmatig laag te houden.zwembroek schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Moet weer even wat ICX terug kopen. Na de hele week goed kunnen wisselen tussen Ven en ICX ging het gister redelijk mis! Dus probeer vandaag op mijn oude voorraad terug te komen.
I know, maar tot nu toe lijkt alles erop te wijzen dat het door een bug binnen Bitgrail werd veroorzaakt. Ook al vind ik dat het team achter Nano verschillende dingen slecht heeft afgehandeld, er is naar mijn weten geen aanleiding om te denken dat er iets mis is met de coin zelf.Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:36:
[...]
Op internet gaan er een hoop verschillende verhalen zoals deze
Bad news often comes in threes and supporters of the beleaguered crypto-currency Nano (recently rebranded from RaiBlocks) suffered another fatal blow last night when the BitGrail exchange announced that they had lost 17 million XRB and were halting all trading immediately.
This follows hot on the heels of a price crash from an all time high of $37.62 and a problem with nodes which was previously blamed on the incompetence of BitGrail and Mercatox (the only exchanges on which Nano was available on a few months ago) but turned out to be actual problems in the Nano software.
Goed teken als dat zo is.MauriceOwns schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:48:
[...]
ICX is momenteel een lastige coin om mee te traden. Lijkt alsof er whales de koers lopen te beinvloeden, en kunstmatig laag te houden.
Ik heb em nog veel duurder gekocht, maar de laatste weken in de dalende trend extra gekocht dus nu is mijn gemiddelde prijs 153 voor iets meer dan 11 coinsSteefmeister schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:40:
Ik kijk het nog aan tot de 26ste en ga er dan waarschijnlijk wat uithalen omdat er nu meer in zit dan ik mijzelf in december beloofd had. Dan plaats ik een automatische verkoop als hij ooit op 350 komt ofzo komt, dan heb ik er genoeg 'snelle' winst mee gemaakt en is dit een succes geweest.
Ik zit hier niet voor het grote geld, dan moet ik meer ballen en spaargeld hebben. Ik geloof wel in de goede berichten en positieve meningen over LTC, maar langs de andere kant zijn hier ook al veel betere ideeën die geflopt zijn (Biiiitcoooonnect /trollmode off) en veel slechtere ideeen die kortstondig gemoond hebben, dus elke projectie van prijs of termijn is gewoon nattevingerwerk. Misschien staat hij na LitePay wel op 500 en verkoop ik dan al alles. Ofwel flopt het en is hij nog maar 10 euro waard.
Ik was initieel begonnen met 500 euro speelgeld, maar je kan zelf het sommetje maken en zien hoeveel er nu in steekt Het is een klein percentage van 6 jaar spaargeld, dus ik had het kunnen missen als de bubble ontploft was, maar nu heeft het (viruteel) op 2 dagen al wel meer opgebracht dan al dat spaargeld in de afgelopen jaren.
Met de ideologie van blockchain heb ik weinig, ik wil graag een centje verdienen en heb er nu na 2 maanden nog steeds vertrouwen in dat LTC daar de goeie keuze voor is/was.
Persoonlijk vind ik uitcashen als je je geld terugkrijgt een slechte strategie. Dan neem je alleen maar onnodig risico, en had je beter je geld nooit in crypto kunnen investeren. Wat wel belangrijk is is winsten ook verzilveren bij ATH's (iets waar ik vaak slecht in ben geweest). Ik heb eigenlijk weinig twijfel dat LTC nog wel een nieuwe ATH gaat zetten, helemaal omdat er voor het eerst ook echt aan maatschappelijk nut wordt gewerkt dmv bv Litepay.Steefmeister schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:40:
Ik heb het artikel gelezen als NANO hodl'er en vond ook dit in hetzelfde artikel:Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:36:
[...]
Op internet gaan er een hoop verschillende verhalen zoals deze
...and a problem with nodes which was previously blamed on the incompetence of BitGrail and Mercatox (the only exchanges on which Nano was available on a few months ago) but turned out to be actual problems in the Nano software.
"Is there a fatal flaw in the Nano software? It doesn’t seem like this is the case despite Francesco’s assertions to the contrary."
"A lot of internet commentators are suggesting that this is Nano’s “MtGox” or “DAO” moment and that they will weather the storm and eventually be better for it. We agree, and perhaps you might even consider loading up whilst the coin is trading at a discounted price due to this unfortunate saga!"
Ik wilde namelijk na jouw citaat overwegen om de NANO die ik heb te verkopen met nog 15% winst. Maar na het hele artikel te hebben gelezen heb ik er wel vertrouwen in dat over een half jaar ze wel weer knallen.
Men vroeg zich af waarom de ltc omhoog was gegaan. Er werd gesuggereerd dat de criminelen van btc af zijn gestapt omdat die te traag zou zijn en omdat de kosten te hoog zouden zijn. Wat an sich een best valide theorie is en wat de stijging van ltc inderdaad zou kunnen verklaren.freestyler2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:34:
[...]
Voor luie mensen die geen research doen en die inderdaad maar wat roepen (ik noem geen namen hé tom)
Dat jij met dat linkje - die alleen over btc gaat - en die opmerking komt is een beetje de plank mis slaan.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nano gaat alweer omhoog as we speak.
Heb er ook wat moeite mee de laatste week. Volume is/was behoorlijk groot (voordat iedereen op LTC sprong), maar de prijzen blijven redelijk gelijk. Kan mij ook nauwelijks voorstellen waarom mensen nu zouden verkopen, terwijl de prijs relatief laag staat.MauriceOwns schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:48:
[...]
ICX is momenteel een lastige coin om mee te traden. Lijkt alsof er whales de koers lopen te beinvloeden, en kunstmatig laag te houden.
Het lukt overigens wel redelijk om steeds 2-3% winst te pakken door ze rond de 46-47k te kopen en 48-49k te verkopen, maar dat gaat een keer mis natuurlijk
Ging hier gister misYpuh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:09:
[...]
Heb er ook wat moeite mee de laatste week. Volume is/was behoorlijk groot (voordat iedereen op LTC sprong), maar de prijzen blijven redelijk gelijk. Kan mij ook nauwelijks voorstellen waarom mensen nu zouden verkopen, terwijl de prijs relatief laag staat.
Het lukt overigens wel redelijk om steeds 2-3% winst te pakken door ze rond de 46-47k te kopen en 48-49k te verkopen, maar dat gaat een keer mis natuurlijk.
Doe je netjes heb helaas de piek gemist, en staat nu laag:)Ypuh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:09:
[...]
Heb er ook wat moeite mee de laatste week. Volume is/was behoorlijk groot (voordat iedereen op LTC sprong), maar de prijzen blijven redelijk gelijk. Kan mij ook nauwelijks voorstellen waarom mensen nu zouden verkopen, terwijl de prijs relatief laag staat.
Het lukt overigens wel redelijk om steeds 2-3% winst te pakken door ze rond de 46-47k te kopen en 48-49k te verkopen, maar dat gaat een keer mis natuurlijk.
Waarom duurt het nog zo lang?hellsau schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Ik heb het artikel gelezen als NANO hodl'er en vond ook dit in hetzelfde artikel:
"Is there a fatal flaw in the Nano software? It doesn’t seem like this is the case despite Francesco’s assertions to the contrary."
"A lot of internet commentators are suggesting that this is Nano’s “MtGox” or “DAO” moment and that they will weather the storm and eventually be better for it. We agree, and perhaps you might even consider loading up whilst the coin is trading at a discounted price due to this unfortunate saga!"
Ik wilde namelijk na jouw citaat overwegen om de NANO die ik heb te verkopen met nog 15% winst. Maar na het hele artikel te hebben gelezen heb ik er wel vertrouwen in dat over een half jaar ze wel weer knallen.
5% winst in een dag gaat al niet lukken, dus ik heb mijn marge wat verkleind (kan ook goed nu de BNB fees zo laag zijn). 2-3% en dat 2-3x per dag lukt redelijk. Nadeel is dat ik verwacht dat hij straks weer naar 58-60k schiet en dat je niet meer terug kunt kopen.MauriceOwns schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:11:
[...]
Doe je netjes heb helaas de piek gemist, en staat nu laag:)
Nou Amerika knallen met die hap. Op naar 10K
Dat daytraden lijdt wel af van je werk zeg haha...
Klopt dit had ik met Ven vanacht die omhoog schoot, veel te lage sel order geplaatst, wel goedkoop op kunnen pikken gisteren.Ypuh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:13:
[...]
5% winst in een dag gaat al niet lukken, dus ik heb mijn marge wat verkleind (kan ook goed nu de BNB fees zo laag zijn). 2-3% en dat 2-3x per dag lukt redelijk. Nadeel is dat ik verwacht dat hij straks weer naar 58-60k schiet en dat je niet meer terug kunt kopen.
Half januari ingekocht. Had de hoop al opgegeven met -70%. Maar dat is nu toch alweer 'mooi' -45% geworden. Nu doorzetten richting de 14k aub.
Sven deed geen moon, Bitcoin dus ook niet. Ik zie het verband wel. Ben benieuwd of we ooit nog moon gaan, ziet er slecht uit voor Sven, beste tijd wel gehad.
Wat is Sven?Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:27:
Sven deed geen moon, Bitcoin dus ook niet. Ik zie het verband wel. Ben benieuwd of we ooit nog moon gaan, ziet er slecht uit voor Sven, beste tijd wel gehad.
Swen Kramer, die man die heel snel kan schaatsen enzo
Schaatscoinjuliusyoup schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:34:
[...]
Precies! Iedereen verwachte moon / lambo / ATH. Maar keiharde crash, complete dump. Sell by the news denk ik. Toch jammer hoor, had er wel wat van verwacht. Deze dip maar even overleven en dan bij enig herstel verkopen. Vergane glorie dit.juliusyoup schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:34:
[...]
Hoezo dip? Gisteren stond die rond de 47k nu tussen 53-54k, dat is toch geen dipStevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:36:
[...]
Precies! Iedereen verwachte moon / lambo / ATH. Maar keiharde crash, complete dump. Sell by the news denk ik. Toch jammer hoor, had er wel wat van verwacht. Deze dip maar even overleven en dan bij enig herstel verkopen. Vergane glorie dit.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
RISE community kan wel wat stemmen gebruiken tegen Doge coin. svp op Rise stemmen (Round of 16, Tie 7).
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
WAAR HEB JE HET OVER?dennis112 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:39:
[...]
Hoezo dip? Gisteren stond die rond de 47k nu tussen 53-54k, dat is toch geen dip
lekker op doge stemmen allemaal, heb je meer plezier aan en kan je er veel meer van kopenZhou schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:39:
RISE community kan wel wat stemmen gebruiken tegen Doge coin. svp op Rise stemmen (Round of 16, Tie 7).
Jij hebt zeker veel PACcoin.nemesis2212 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:41:
[...]
lekker op doge stemmen allemaal, heb je meer plezier aan en kan je er veel meer van kopen
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
nou viel wel meejuliusyoup schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:34:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!