[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.964 views

Onderwerpen

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Zhou schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:44:
[...]

Jij hebt zeker veel PACcoin. ;)
als ik op binance zat wel ja. maar helaas niet.

ik vind doge grappig. mooie troll coin. voor 100 euro wat gekocht en mogelijk wordt het nog wat waard. who knows

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:06
We hadden het toch over ven of reageer je op een bericht van 8 pagina's geleden?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-01 14:42
dennis112 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:47:
[...]

We hadden het toch over ven of reageer je op een bericht van 8 pagina's geleden?
Ik had het over Sven.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Who cares about fucking schaatsen.. ontopic please.

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Alles gaat weer omhoog net weer ff voor 800 euro ark gekocht _/-\o_
Net als Ethereum zie ik die prijs nog wel flink omhoog gaan als de projecten zijn afgerond, ARK is gewoon solid met o.a. mensen van Nederlandse universiteiten, die ook als delegate fungeren.

Met ethereum ging het niveau prijs ook opeens van 10 naar 500 in een jaar ofso.

Je moet gek zijn om geen gokje te wagen. Wat heb je te verliezen? iig niet je leven.

[ Voor 174% gewijzigd door A87 op 15-02-2018 14:57 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Het wakker worden van Amerika heeft tot nu toe helemaal geen effect gehad. Altijd al geweten dat het geen echt land is. Is alleen van de film. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Precies! Iedereen verwachte moon / lambo / ATH. Maar keiharde crash, complete dump. Sell by the news denk ik. Toch jammer hoor, had er wel wat van verwacht. Deze dip maar even overleven en dan bij enig herstel verkopen. Vergane glorie dit.
Oooooffff.... De ultieme matchfix van de Olympische Spelen :+

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
TRX was even zn raket aan het luchten, maar bleek nog te koud te zijn. Wachten op de zomer :)

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Gas maakte zojuist ook even een flink sprintje. Heb ik iets gemist qua nieuws?

• Stevie_
Dacide schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:09:
Gas maakte zojuist ook even een flink sprintje. Heb ik iets gemist qua nieuws?
Tsja, het is koud he, gaskranen moet gewoon af en toe iets verder op, zeker nu het nog kan. Of bedoel je iets anders?

Verwijderd

Heb wel het idee dat mede door de Spelen, het nu even rustig is rondom crypto nieuws.
Maar wat gebeurt er als media en overheden straks weer FUD gaan verspreiden ?
Ik zie de btc nog wel een keer richting 6-7k gaan komende weken.

• Stevie_
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:12:
Heb wel het idee dat mede door de Spelen, het nu even rustig is rondom crypto nieuws.
Hahahaha, dus door de Olympische Spelen is er nu even geen fud? Man man man man man.

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:28
Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:14:
[...]

Hahahaha, dus door de Olympische Spelen is er nu even geen fud? Man man man man man.
Het kan wel zo zijn dat ze liever Olympische Spelen nieuws dan nietszeggend crypto nieuws uitbrengen :D

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:05
Als de spelen straks klaar zijn richt heel zuid Korea zich juist op crypto. Ik zie de BTC nog wel richting 11-12k gaan de komende weken :9

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Geld slaapt nooit :)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

-Marc- schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:15:
[...]

Het kan wel zo zijn dat ze liever Olympische Spelen nieuws dan nietszeggend crypto nieuws uitbrengen :D
van de spelen worden mensen alleen maar positiever

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49
[...]

De "bitcoin is terug" berichten zullen inderdaad vast wel op de plank blijven liggen tijdens de OS, maar reken maar dat ieder zuchtje tegenwind voor crypto nog steeds breed in de media uitgemeten zal worden. Als we vanavond weer terug zijn op de koers van gisterochtend, weet je gewoon dat er een chocoladeletterkop "bitcoin crasht opnieuw" voorbij komt.

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Precies! Iedereen verwachte moon / lambo / ATH. Maar keiharde crash, complete dump. Sell by the news denk ik. Toch jammer hoor, had er wel wat van verwacht. Deze dip maar even overleven en dan bij enig herstel verkopen. Vergane glorie dit.
Ik denk dat het nog wel goed komt met vechain.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
BTC is een mini run aan het maken :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Alsof de gemiddelde crypto belleger sportief is, die zit liever opgesloten in zijn zolderkamertje naar niets zeggende TA's en candelstickjes te staren :+

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
We hebben net de 10k getest... net zoals de afgelopen dagen de 9k... Ik gok ergens binnen nu en 24 uur nog een test op de 10k, en dan er doorheen... En waar we dan eindigen? Ik pak mijn glazen bolletje er effe bij.........

TO THE MOON!!! LAMBO!!!

Alsof de crypto wereld het een biet kan schelen wat Kramer op zijn schaatsjes doet... Het is dat ik vandaag thuiswerk en de TV op de achtergrond heb aanstaan met de Spelen, maar al het andere Spelen-nieuws krijg ik dagelijks bij het 8 uur journaal pas mee, zoveel boeit het mij... En met mij vermoedelijk een hoop meer mensen. de 10k test van BTC vond ik een stuk spannender als die matige vertoning van Kramer in ieder geval!

Verwijderd

Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:14:
[...]

Jij kunt niet zo goed lezen, zit je haar voor je ogen?
Ik zeg dat er misschien minder aandacht is voor crypto in de media.

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Alsof de gemiddelde crypto belleger sportief is, die zit liever opgesloten in zijn zolderkamertje naar niets zeggende TA's en candelstickjes te staren :+
De gemiddelde daytrader misschien. Ik denk dat tegenwoordig de gemiddelde crypto belegger wel wat anders in elkaar steekt :P

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:24:
[...]

De gemiddelde daytrader misschien. Ik denk dat tegenwoordig de gemiddelde crypto belegger wel wat anders in elkaar steekt :P
Duidelijk dat jij veelte te weinig op dit forum mee leest :+

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 22:41
anboni schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:17:
[...]

De "bitcoin is terug" berichten zullen inderdaad vast wel op de plank blijven liggen tijdens de OS, maar reken maar dat ieder zuchtje tegenwind voor crypto nog steeds breed in de media uitgemeten zal worden. Als we vanavond weer terug zijn op de koers van gisterochtend, weet je gewoon dat er een chocoladeletterkop "bitcoin crasht opnieuw" voorbij komt.
In het begin kan men nerveus reageren op berichtgeving in de media.
Dat is alleen de eerste keren zo daarna is het nieuws eraf en zullen mensen hier nauwelijks meer op reageren. De sensatie is er immers dan al af.
Kortom, crypto gebeurtenissen zullen minder impact hebben bij de mainstream media.
Echt belangrijk crypto nieuws wordt uiteraard wel opgepakt maar dit nieuws is dan al lang bekend voordat het bij de mainstream media bekend wordt.

Het is net als met weeralarmen. Veel alarmen afgeven werkt contra productief.
Dit wordt snel genegeerd als er veel van dit soort nieuwsfeiten langs komen.
Je krijgt dan "ja hoor, nu weten we het wel....".

Verwijderd

aardig gevecht op de 9800 :D

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 21:22
Vind het wel spannend wat er met Lisk gaat gebeuren komende dagen. Vorige keer kwam er nog een flinke run op Lisk naarmate de meet-up dichterbij kwam. Ook nu is er een mooie stijging te zien.Tot hoever zullen we gaan :D

• AtlAntA
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Als ik wat om me heen kijk en luister naar hoeveel verschillende types mensen er wel niet in crypto hebben geïnvesteerd dan denk ik dat de 'gemiddelde' crypto belegger niet bestaat.

• Stevie_
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Jij kunt niet zo goed lezen, zit je haar voor je ogen?
Ik zeg dat er misschien minder aandacht is voor crypto in de media.
Sorry, ik lees wat minder aandachtig i.v.m. de Olympische Spelen ;) .

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:46
MitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:37:
Vind het wel spannend wat er met Lisk gaat gebeuren komende dagen. Vorige keer kwam er nog een flinke run op Lisk naarmate de meet-up dichterbij kwam. Ook nu is er een mooie stijging te zien.Tot hoever zullen we gaan :D
Wanneer is een meet-up gepland voor Lisk?
- 20 feb rebrand.... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jasikevicius3 op 15-02-2018 15:43 ]

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:28
Net maar een kleine 25 Nano's aangeschaft. Hopelijk niet tegen beter weten in :-P

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Duidelijk dat jij veelte te weinig op dit forum mee leest :+
Haha wellicht. Maar als je aangeeft dat ik het fout heb omdat ik veel te weinig op dit forum mee lees. Moet ik er dan van uit gaan dat jij denkt dat de gemiddelde crypto belegger hetzelfde is als de gemiddelde forumbezoeker?

Met alle respect, er zal vast en zeker een grote diversiteit zijn binnen dit forum, maar voor mijn gevoel zijn dit toch over het algemeen wel de liefhebbers van techniek. En tegenwoordig zijn er genoeg crypto beleggers die daar geen enkele affiniteit mee hebben :P

Zoals @AtlAntA aangeeft, denk ik dat er niet eens meer echt een gemiddelde crypto belegger kan aangewezen worden.

(Zelf gewoon bedrijfseconomie student. Hoewel ik techniek en wetenschap daadwerkelijk interessant vind, zie ik mezelf niet echt als een Tweaker. Ook ben ik me toch echt in crypto gaan verdiepen puur voor de moneys :P)

Edit: Ik ga al weer veel te lang door op een grapje vanuit jouw kant haha :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2018 15:45 ]

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Vandaag paar keer 5% weten te pakken op Neblio (Binance), zit elke keer aardig wat vaart achter na dat hij al 40% omhoog is gegaan.
Muntje ziet er verder ook goed uit, en staat nog vrij laag qua totale circulatie en prijs.

• Adnanos
VEN gaat hard

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:30
Ik kwam net deze link tegen https://github.com/ethereum/EIPs/pull/867 , interessante discussie hoe om te gaan met verloren tokens op Ethereum. In ieder geval heeft deze gozer aangeven te resignen omdat het tegen de Japanse wet in gaat.

[ Voor 24% gewijzigd door mannowlahn op 15-02-2018 15:53 ]

• MitchellHearth
Jasikevicius3 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:40:
[...]

Wanneer is een meet-up gepland voor Lisk?
20 februari. Is overigens niet zomaar een meet-up maar een zogenoemde Relaunch event. Zie https://lisk.io/relaunch

Ze gaan het groots aanpakken zo lijkt het :) Ik kijk er iig naar uit!

• wann0wfhc
Ja ik zat naar die diepte te kijken en de muur bij 55k satoshi werd weggehaald. en nou wegblijven met dat vieze ding _/-\o_

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

MitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:45:
[...]

20 februari. Is overigens niet zomaar een meet-up maar een zogenoemde Relaunch event. Zie https://lisk.io/relaunch

Ze gaan het groots aanpakken zo lijkt het :) Ik kijk er iig naar uit!
Even serieus he, betaalt iemand jou lisk om dit te posten hier of ben ik the argwanend ingesteld? :P

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:44:
[...]

Haha wellicht. Maar als je aangeeft dat ik het fout heb omdat ik veel te weinig op dit forum mee lees. Moet ik er dan van uit gaan dat jij denkt dat de gemiddelde crypto belegger hetzelfde is als de gemiddelde forumbezoeker?

Met alle respect, er zal vast en zeker een grote diversiteit zijn binnen dit forum, maar voor mijn gevoel zijn dit toch over het algemeen wel de liefhebbers van techniek. En tegenwoordig zijn er genoeg crypto beleggers die daar geen enkele affiniteit mee hebben :P

Zoals @AtlAntA aangeeft, denk ik dat er niet eens meer echt een gemiddelde crypto belegger kan aangewezen worden.

(Zelf gewoon bedrijfseconomie student. Hoewel ik techniek en wetenschap daadwerkelijk interessant vind, zie ik mezelf niet echt als een Tweaker. Ook ben ik me toch echt in crypto gaan verdiepen puur voor de moneys :P)

Edit: Ik ga al weer veel te lang door op een grapje vanuit jouw kant haha :+
Je snapt hoop ik toch ook wel dat het sarcastisch bedoeld was .

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Waves gaat ook lekker, op naar de 50eur

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Je snapt hoop ik toch ook wel dat het sarcastisch bedoeld was .
Haha ja dat snapte ik zeker. (Zie ook de laatste edit). Maar ik verveelde me even dus ging er toch even serieus op reageren ;)

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:52:
[...]

Haha ja dat snapte ik zeker. (Zie ook de laatste edit). Maar ik verveelde me even dus ging er toch even serieus op reageren ;)
Typisch een zolderkamer reactie :+ :P

• wann0wfhc
Ik baal wel een beetje van die stijging van NULS vanmorgen. Ik wilde weer wat in mijn portfolio zetten maar ik ben bang dat ze op dit moment te duur zijn. Vanochtend eerst niks aan de hand, kom ik op mn werk in een keer een dikke jump in koers en te laat :'(

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

styx1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:52:
Waves gaat ook lekker, op naar de 50eur
Weet je zeker dat dit niet komt omdat alle coins in bitcoin uitgedrukt worden en de bitcoin omhoog gaat?

• MitchellHearth
Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Even serieus he, betaalt iemand jou lisk om dit te posten hier of ben ik the argwanend ingesteld? :P
Hahaha, ik ben gewoon fan van Lisk (grootste deel van m'n portfolio is ook Lisk). En ik dacht het is wel eens verfrissend om het een keertje niet over VeChain te hebben, ondanks dat ik daar ook een redelijk aantal van heb. :9

• Jasikevicius3
Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Weet je zeker dat dit niet komt omdat alle coins in bitcoin uitgedrukt worden en de bitcoin omhoog gaat?
Dit vraag ik mij soms ook weleens af... Of het eigenlijk heel erg veel uitmaakt welke coin je hebt.
Het lijkt immers toch allemaal tegelijkertijd te stijgen en/of te dalen (ok ok ene iets meer dan ander)

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

MitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Hahaha, ik ben gewoon fan van Lisk (grootste deel van m'n portfolio is ook Lisk). En ik dacht het is wel eens verfrissend om het een keertje niet over VeChain te hebben, ondanks dat ik daar ook een redelijk aantal van heb. :9
Ik heb een account bij kraken en bittrex, en die hebben geen vechain, dus ik doe niet mee :P Ik zelf heb Ark boven Lisk staan dus ik hoop dat Ark lekker gaat stijgen!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-01 16:50
[...]

Waves stijgt ook 12% ten opzichte van BTC, dus het is inherent aan de munt zelf, niet door BTC per se. Zelfde geldt voor VEN en WTC en Komodo

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Denkt er iemand dat investeren een XRP en ADA een goeie keus is? Niet op te traden maar voor (heel) pak later?

SPiET

• wann0wfhc
[...]

Van mij mag je het over Lisk en Vechain tegelijk hebben. Allebei vertegenwoordigd in mijn portfolio. Samen met wat REQ wat ik liever in NULS gooi... toch maar doen denk ik 8)

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26
Dat ICX maar eens gaat stijgen .... nog steeds -45% voor mij 😭

Gaat vast snel goed komen 😂

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

spietie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
Denkt er iemand dat investeren een XRP en ADA een goeie keus is? Niet op te traden maar voor (heel) pak later?
https://m.hln.be/geld/exp...00-dollar-staat~a63f4a2e/

Vanmorgen is dat hier gepost.

Verwijderd

Voor de lange termijn heb ik juist de meer onbekende munten die nog op kleine exchanges vast zitten en nog lekker kunnen groeien. MAN en SPHTX bijvoorbeeld laatst gekocht.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Aangezien beide worden verkocht en ook gekocht, blijken er genoeg mensen te zijn die iets in die munten zien. :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• MitchellHearth
Trouwens, iemand anders die ook SONM in z'n portfolio heeft? Is een kleine speler maar heeft in mijn ogen wel potentie om groot te worden. Maja, wie ben ik :P Heb al eens "de AirBNB van de blockchain" langs horen komen.

• spietie
yep ook gelezen maar van ADA had ik voorspellingen gelezen op finder.com , die claimen dit ook al maar ja is natuurlijk ook koffiedik kijken hé.

Weet niet of XRP en ADA goeie keuzes zijn?

En eventueel VEN of .... ?

Nogal een newbie hier ivm crypto's maar toch al ene pak gelezen. :-)

SPiET

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:22
Met dit soort voorspellingen zou het dus eigenlijk totaal niets uitmaken in welke coin je nou investeert. Zolang de alts de BTC redelijk blijven volgen zou je in theorie eind dit jaar bijna overal gigantische winst op moeten maken.

Of begrijp ik dit verkeerd?

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

• Goh

Goh

aidanl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:
[...]

Met dit soort voorspellingen zou het dus eigenlijk totaal niets uitmaken in welke coin je nou investeert. Zolang de alts de BTC redelijk blijven volgen zou je in theorie eind dit jaar bijna overal gigantische winst op moeten maken.

Dat vraag ik mij dus ook eigenlijk af.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Waves stijgt ook 12% ten opzichte van BTC, dus het is inherent aan de munt zelf, niet door BTC per se. Zelfde geldt voor VEN en WTC en Komodo
Interessant, ik hou ook al een tijdje de verhouding BTC en ETH in de gaten. Zou jij iets kunnen verzinnen waardoor deze verhouding beter lijkt dan wat hij in werkelijkheid is? Een hypothese die ik denk dat geld is als er BTC omgezet wordt in Waves, dan zou de waarde van BTC moeten zakken en die van Waves stijgen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

spietie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:07:
[...]

yep ook gelezen maar van ADA had ik voorspellingen gelezen op finder.com , die claimen dit ook al maar ja is natuurlijk ook koffiedik kijken hé.

Weet niet of XRP en ADA goeie keuzes zijn?

En eventueel VEN of .... ?

Nogal een newbie hier ivm crypto's maar toch al ene pak gelezen. :-)
VEN, VEN en nog een beetje VEN zou ik doen.

Groetjes, FaceDown.

• spietie
@aidanl Dus infeite best wat inzetten op munten die heel laag staan dan? Alhoewel dat is ook speculatie hé.

SPiET

• AtlAntA
aidanl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:
[...]

Precies mijn gedachte maar dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Er zullen heel veel nutteloze alts (moneygrabs, troll coins, hype coins, shitcoins, crap coins) af moeten vallen willen we een gezonde cryptocurrency markt hebben.

Verwijderd

[...]

Had een beetje lisk die een week oid terug mijn portfolio redelijk gered heeft en me wat winst opgeleverd heeft maar op het moment staat dat geld in wat nuls. Overweeg nu nuls wat omhoog is gegaan weer lisk te kopen, is wel een leuk project. Kleine cryptoboy hier dus weet niet of ik het geld in mn portfolio kan vrijmaken O-)

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-01 10:55

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Wanneer is de ven naar vet change ?

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Helaas, die hebben ze niet op bittrex of kraken dus deze boot moet ik missen :P

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Hallo. Ik ben hier de grootste kneus dus jullie mogen mij gewoon kneus noemen voortaan. Ik wil niet in details gaan treden maar geloof mij; Ik ben een kneus.

Misschien minder kneus aan het eind van het jaar, maar op dit moment de kneus der kneuzen.

Verwijderd

Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Helaas, die hebben ze niet op bittrex of kraken dus deze boot moet ik missen :P
Je kunt altijd nog registeren op Binance.

Maar ik gok dat jje voor je eigen overzicht je wilt beperken tot 2 exchanges?

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Als ik het opnieuw zou kunnen doen ... dan zou ik inderdaad 70% in VEN stoppen en 30% in ICX.
Richting de 26e zal VEN verder stijgen, dus dan op een mooi punt een deel verkopen en in ICX steken, die gaan in maart waarschijnlijk weer een stuk stijgen.

En dan proberen rustig te wachten ...

Maar ja, DAT heb ik dus niet gedaan ..... 😂😂

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

AtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Precies mijn gedachte maar dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Er zullen heel veel nutteloze alts (moneygrabs, troll coins, hype coins, shitcoins, crap coins) af moeten vallen willen we een gezonde cryptocurrency markt hebben.
@aidanl Ja vooral in de hype kopen. Get burned

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Greymore1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:17:
Hallo. Ik ben hier de grootste kneus dus jullie mogen mij gewoon kneus noemen voortaan. Ik wil niet in details gaan treden maar geloof mij; Ik ben een kneus.

Misschien minder kneus aan het eind van het jaar, maar op dit moment de kneus der kneuzen.
dan wil ik ook weten waarover het gaat dan kan ik je ook kneus noemen :P

• Goh

Goh

https://www.google.nl/amp...-koers-ontploft-25976/amp

Dit is overigens t enige stukje schrijven die de stijging in verband houdt met Litepay. De anderen hadden t allemaal over de fork.

[ Voor 44% gewijzigd door Goh op 15-02-2018 16:23 ]

• AtlAntA

Je wilt niet in detail trAden? :p

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:22
AtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Mee eens, maar zolang je dus een beetje logisch nadenkt en een beetje kennis heb van de projecten opzich dan zou je dus altijd prijs hebben :P vind het een mooie gedachte, maar klinkt te simpel.

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55

Geloof me je bent niet de enige _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Goh

Goh

AtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:22:
[...]

Je wilt niet in detail trAden? :p
_O-

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

In Q2 ergens. De 26e zal hoogstwaarschijnlijk alles duidelijk worden.

Groetjes, FaceDown.

• D-Ed
  • Niet online
aidanl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Mee eens, maar zolang je dus een beetje logisch nadenkt en een beetje kennis heb van de projecten opzich dan zou je dus altijd prijs hebben :P vind het een mooie gedachte, maar klinkt te simpel.
Je eerste selectie coins zijn 'redelijk tot goed' te noemen. Hiermee bedoel ik dat het munten zijn met een usercase en al goede partners.. Bovendien allemaal al een redelijk stijgen en (jammer genoeg) daling meegemaakt.. Het is dus aan jou om je huiswerk te doen en te kijken welke munt(en) goed bij je visie passen en dus over een lange tijd nog bestaansrecht hebben. Zo te lezen ga je voor HODL?

Overigens heb ik geen van de genoemde munten.. Persoonlijk zit ik in IOTA (grootste deel pf), wat BTC, LTC en in de ico Legolas Exchange (LGO).

• Rookert25
Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:13:
[...]

Interessant, ik hou ook al een tijdje de verhouding BTC en ETH in de gaten. Zou jij iets kunnen verzinnen waardoor deze verhouding beter lijkt dan wat hij in werkelijkheid is? Een hypothese die ik denk dat geld is als er BTC omgezet wordt in Waves, dan zou de waarde van BTC moeten zakken en die van Waves stijgen.
In principe is dit ook de enige die je in de gaten moet houden totdat er een direct fiat (euro/dollar) pair is met je altcoin. Tot die tijd moet je via ETH of BTC en ben je afhankelijk van hun koers om uiteindelijk in fiat uit te komen.

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, want volgens mij leg je vooral uit met wat omwegen dat als er Waves wordt gekocht de prijs van Waves kan stijgen. Dit gebeurt alleen als de vraag groter is dan aanbod, anders kan je prima Waves kopen en alsnog de Waves-prijs ten opzichte van BTC dalen natuurlijk :)

• Slux
  • Niet online
ABN gaat aan de slag met blockchain
https://www.emerce.nl/nie...tief-derdengeldenrekening

En de 7 grote banken gaan IBM gebruiken, en daar valt ook de Rabo onder, helaas voor de XRP holders die zeggen dat het XRP zou zijn
https://www.banken.nl/nie...lisatie-blockchainnetwerk

[ Voor 50% gewijzigd door Slux op 15-02-2018 16:33 ]

• Rookert25
Ik begrijp zelf dat dit op 26 februari a.s. is, maar dat de daadwerkelijke uitrol van hun main net, dus eigenlijk de échte lancering, pas in juni 2018 is (eind Q2). Je moet dus nog even geduld hebben.

Verwacht in ieder geval meer nieuws/aandacht de komende 1.5 week voor VEN.

Zit er zelf voor 95% in, de rest in NEO, slaap rustig zo 8)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ikke niet snap. Wie gaat deze blockchain beheren? Als het gecentraliseerd is, wat is dan nog het voordeel tov een 'gewone' database?

Groetjes, FaceDown.

• Jasikevicius3
Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:31:
[...]

Ik begrijp zelf dat dit op 26 februari a.s. is, maar dat de daadwerkelijke uitrol van hun main net, dus eigenlijk de échte lancering, pas in juni 2018 is (eind Q2). Je moet dus nog even geduld hebben.

Verwacht in ieder geval meer nieuws/aandacht de komende 1.5 week voor VEN.

Zit er zelf voor 95% in, de rest in NEO, slaap rustig zo 8)
Blijf je er dan ook tot minimaal juni in?
Of stap je tussen maart en begin juni er waarschijnlijk even uit?

• Goh

Goh

D-Ed schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:29:
[...]

Je eerste selectie coins zijn 'redelijk tot goed' te noemen. Hiermee bedoel ik dat het munten zijn met een usercase en al goede partners.. Bovendien allemaal al een redelijk stijgen en (jammer genoeg) daling meegemaakt.. Het is dus aan jou om je huiswerk te doen en te kijken welke munt(en) goed bij je visie passen en dus over een lange tijd nog bestaansrecht hebben. Zo te lezen ga je voor HODL?

Overigens heb ik geen van de genoemde munten.. Persoonlijk zit ik in IOTA (grootste deel pf), wat BTC, LTC en in de ico Legolas Exchange (LGO).
Ik zit ook in IOTA voor de hodl, verwacht er nog best veel van.

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
zijn er eigenlijk mensen hier die hiernaar aan het luisteren zijn ?
https://www.agriculture.s...d-cross-border-agreements

Verwijderd

Jasikevicius3 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Zelf ben ik van plan om alles vast te houden. Maar stel dat die straks echt onredelijk hard omhoog schiet (bepaal ik wel op het moment zelf of ik dat vind) dan stap ik er waarschijnlijk voor een deel (tijdelijk) uit.

Zit overigens met alles in VEN. Verstandig? Niet echt waarschijnlijk, maar speel enkel nog met winst en heb geen een coin die me zo enthousiast maakt als VEN dus ik durf de gok te wagen. Verliezen kan ik tenslotte niet meer.

Verwijderd

*edit*

Zie ico topic

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2018 17:03 ]

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:30:
[...]

In principe is dit ook de enige die je in de gaten moet houden totdat er een direct fiat (euro/dollar) pair is met je altcoin. Tot die tijd moet je via ETH of BTC en ben je afhankelijk van hun koers om uiteindelijk in fiat uit te komen.

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, want volgens mij leg je vooral uit met wat omwegen dat als er Waves wordt gekocht de prijs van Waves kan stijgen. Dit gebeurt alleen als de vraag groter is dan aanbod, anders kan je prima Waves kopen en alsnog de Waves-prijs ten opzichte van BTC dalen natuurlijk :)
Op het moment dat er waves gekocht wordt is de vraag automatish hoger dan het aanbod anders was hij niet verkocht of mis ik hier iets? Waar ik op doelde was idd dat als je waves direct met euro's kon kopen i.p.v. met BTC, de stijging die je ziet in waves t.o.v. bitcoin wel eens 0 zou kunnen zijn.

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Ikke niet snap. Wie gaat deze blockchain beheren? Als het gecentraliseerd is, wat is dan nog het voordeel tov een 'gewone' database?
Nxchange wat ik eruit haal.
Voordeel hiervan is dat ze de 3rde geld rekening kunnen vervangen

• Rookert25
Jasikevicius3 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Ik blijf er minstens 1 jaar in, kijken of een masternode lukt.

Tussendoor uitstappen gaat denk ik spijt opleveren.

• Tripod62
Ven gaat lekker vandaag, dat ie ff door gaat, iets met maan dingen.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Ik blijf er minstens 1 jaar in, kijken of een masternode lukt.

Tussendoor uitstappen gaat denk ik spijt opleveren.
Waarom 1 jaar en niet 363 dagen en 7 minuten? :P

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Tripod62 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:40:
Nou vooruit dan, ik ook maar even opscheppen. Ethereum gaat lekker, zit al weer 100 euro boven mijn aankoopbedrag, iets met galaxy far far away dingen :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tripod62 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:40:
Als ie dit nou doet tot aan de 26e.. minimaal. :9

Groetjes, FaceDown.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Sleeping giant met veel nieuws de laatste dagen: IExec (ticker RLC)
https://twitter.com/iEx_ec
https://www.worldcoinindex.com/coin/iexec
https://hackernoon.com/bl...lized-it-yet-5597c743cd0a
https://medium.com/iex-ec...-14-feb-2018-544d87e28869

Coin die totaal onder de radar blijft vanwege de positie buiten de top 100 o.b.v. market cap en volume maar waar behoorlijke potentie in zit vanwege goede berichten:
- marketingtechnisch lijken ze eindelijk wakker te worden, afgelopen weken iedere 2-3 dagen een update via twitter en reddit
- informele aankondiging partnership NEO
- toetreding Openfog ("iExec joined the OpenFog Consortium, which was founded by ARM, Cisco, Dell, Intel and Microsoft. The consortium’s aim is to accelerate the deployment of fog computing technologies that will support intelligence at the edge of IoT.")
- introductie Docker en Blender support
- de Dapps store begint vol te lopen met apps

Overige gunstige aspecten:
- Ondanks zeer lage volumes reeds verhandelbaar op o.a. Binance, Bitrexx en Bitfinex (ook een eigen pair RLC/USD hier).
- Tot slot is er gezien het beperkt aantal coins (86 miljoen total supply) een mooie basis aanwezig om de huidige koers (1,40 dollar) te zien stijgen de komende tijd. Listprice was +- 0,50 dollar 7 maand geleden.

Disclaimer: ik heb RLC in mijn portefeuille zitten. Middels deze post wil ik graag mensen attent maken op RLC en een klein beetje tegengeluid bieden tegen de manische VEN-menigte (hoewel ik VEN ook een mooi project vind).

Verwijderd

Ik heb bijna zelfde portfolio en ook meegedaan met de ico van Legolas, benieuwd wat die gaat doen de komende maanden
D-Ed schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:29:
[...]

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

[...]

Waves gaat zelf ook omhoog..

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• Adnanos
Waarom blijft NANO zakken? Zou het geen goed idee zijn om nu in te stappen?

• Tripod62
Hebben jullie dat ook? Waar ik iedere dag tegenaan loop met daytraden.
Stijgt een munt naar een hoogte die ie in 2 weken tijd nog niet gemaakt heeft, dan hoop ik dat ie door stijgt en verkoop ik het niet. Maar let ik even niet op en hij keldert kneiterhard, waardoor die sell een erg mooie optie was geweest.

Gebeurt dat een paar keer, oke, maar het overkomt mij iedere keer.
Nu bijvoorbeeld, VEN gaat naar 600k ETH, is die al even niet meer geweest, mooi moment om te verkopen. Maar je kan jezelf voor je kop slaan als die door gaat naar bijvoorbeeld 650k ETH.

Waar nemen jullie genoegen mee?

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:44:
Ik heb bijna zelfde portfolio en ook meegedaan met de ico van Legolas, benieuwd wat die gaat doen de komende maanden

[...]
(Misschien handig om onder de quote te reageren..)

Ja, via een mede Tweaker bij Legolas binnengekomen. Bijna blind ingesprongen maar zit al tijdje op hun Discord kanaal en het is wel een erg fijne club mensen vwb communicatie en doelstellingen _/-\o_ Ook de community daar is top.

Ik gun ze dan ook alle succes!

En natuurlijk een persoonlijk succes dat mijn investering richting Musk z'n Tesla knalt :*)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01 19:38
Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:46:
Waarom blijft NANO zakken? Zou het geen goed idee zijn om nu in te stappen?
Ligt eraan of die blijft zakken...
Pagina: 1 ... 53 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!