als ik op binance zat wel ja. maar helaas niet.
ik vind doge grappig. mooie troll coin. voor 100 euro wat gekocht en mogelijk wordt het nog wat waard. who knows
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
als ik op binance zat wel ja. maar helaas niet.
We hadden het toch over ven of reageer je op een bericht van 8 pagina's geleden?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ik had het over Sven.dennis112 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:47:
[...]
We hadden het toch over ven of reageer je op een bericht van 8 pagina's geleden?
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 174% gewijzigd door A87 op 15-02-2018 14:57 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Oooooffff.... De ultieme matchfix van de Olympische SpelenStevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:36:
[...]
Precies! Iedereen verwachte moon / lambo / ATH. Maar keiharde crash, complete dump. Sell by the news denk ik. Toch jammer hoor, had er wel wat van verwacht. Deze dip maar even overleven en dan bij enig herstel verkopen. Vergane glorie dit.
Tsja, het is koud he, gaskranen moet gewoon af en toe iets verder op, zeker nu het nog kan. Of bedoel je iets anders?Dacide schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:09:
Gas maakte zojuist ook even een flink sprintje. Heb ik iets gemist qua nieuws?
Verwijderd
Hahahaha, dus door de Olympische Spelen is er nu even geen fud? Man man man man man.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:12:
Heb wel het idee dat mede door de Spelen, het nu even rustig is rondom crypto nieuws.
Maar wat gebeurt er als media en overheden straks weer FUD gaan verspreiden ?
Ik zie de btc nog wel een keer richting 6-7k gaan komende weken.
Het kan wel zo zijn dat ze liever Olympische Spelen nieuws dan nietszeggend crypto nieuws uitbrengenStevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:14:
[...]
Hahahaha, dus door de Olympische Spelen is er nu even geen fud? Man man man man man.
Als de spelen straks klaar zijn richt heel zuid Korea zich juist op crypto. Ik zie de BTC nog wel richting 11-12k gaan de komende wekenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:12:
Heb wel het idee dat mede door de Spelen, het nu even rustig is rondom crypto nieuws.
van de spelen worden mensen alleen maar positiever-Marc- schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:15:
[...]
Het kan wel zo zijn dat ze liever Olympische Spelen nieuws dan nietszeggend crypto nieuws uitbrengen
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
De "bitcoin is terug" berichten zullen inderdaad vast wel op de plank blijven liggen tijdens de OS, maar reken maar dat ieder zuchtje tegenwind voor crypto nog steeds breed in de media uitgemeten zal worden. Als we vanavond weer terug zijn op de koers van gisterochtend, weet je gewoon dat er een chocoladeletterkop "bitcoin crasht opnieuw" voorbij komt.-Marc- schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:15:
[...]
Het kan wel zo zijn dat ze liever Olympische Spelen nieuws dan nietszeggend crypto nieuws uitbrengen
Ik denk dat het nog wel goed komt met vechain.Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:36:
[...]
Precies! Iedereen verwachte moon / lambo / ATH. Maar keiharde crash, complete dump. Sell by the news denk ik. Toch jammer hoor, had er wel wat van verwacht. Deze dip maar even overleven en dan bij enig herstel verkopen. Vergane glorie dit.
Alsof de gemiddelde crypto belleger sportief is, die zit liever opgesloten in zijn zolderkamertje naar niets zeggende TA's en candelstickjes te staren-Marc- schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:15:
[...]
We hebben net de 10k getest... net zoals de afgelopen dagen de 9k... Ik gok ergens binnen nu en 24 uur nog een test op de 10k, en dan er doorheen... En waar we dan eindigen? Ik pak mijn glazen bolletje er effe bij.........Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:12:
Verwijderd
Jij kunt niet zo goed lezen, zit je haar voor je ogen?Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:14:
[...]
Hahahaha, dus door de Olympische Spelen is er nu even geen fud? Man man man man man.
Verwijderd
De gemiddelde daytrader misschien. Ik denk dat tegenwoordig de gemiddelde crypto belegger wel wat anders in elkaar steektSlux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Alsof de gemiddelde crypto belleger sportief is, die zit liever opgesloten in zijn zolderkamertje naar niets zeggende TA's en candelstickjes te staren
Duidelijk dat jij veelte te weinig op dit forum mee leestVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:24:
[...]
De gemiddelde daytrader misschien. Ik denk dat tegenwoordig de gemiddelde crypto belegger wel wat anders in elkaar steekt
In het begin kan men nerveus reageren op berichtgeving in de media.anboni schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:17:
[...]
De "bitcoin is terug" berichten zullen inderdaad vast wel op de plank blijven liggen tijdens de OS, maar reken maar dat ieder zuchtje tegenwind voor crypto nog steeds breed in de media uitgemeten zal worden. Als we vanavond weer terug zijn op de koers van gisterochtend, weet je gewoon dat er een chocoladeletterkop "bitcoin crasht opnieuw" voorbij komt.
Als ik wat om me heen kijk en luister naar hoeveel verschillende types mensen er wel niet in crypto hebben geïnvesteerd dan denk ik dat de 'gemiddelde' crypto belegger niet bestaat.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:24:
[...]
De gemiddelde daytrader misschien. Ik denk dat tegenwoordig de gemiddelde crypto belegger wel wat anders in elkaar steekt
Sorry, ik lees wat minder aandachtig i.v.m. de Olympische SpelenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:23:
[...]
Jij kunt niet zo goed lezen, zit je haar voor je ogen?
Ik zeg dat er misschien minder aandacht is voor crypto in de media.
Wanneer is een meet-up gepland voor Lisk?MitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:37:
Vind het wel spannend wat er met Lisk gaat gebeuren komende dagen. Vorige keer kwam er nog een flinke run op Lisk naarmate de meet-up dichterbij kwam. Ook nu is er een mooie stijging te zien.Tot hoever zullen we gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Jasikevicius3 op 15-02-2018 15:43 ]
Verwijderd
Haha wellicht. Maar als je aangeeft dat ik het fout heb omdat ik veel te weinig op dit forum mee lees. Moet ik er dan van uit gaan dat jij denkt dat de gemiddelde crypto belegger hetzelfde is als de gemiddelde forumbezoeker?Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:27:
[...]
Duidelijk dat jij veelte te weinig op dit forum mee leest
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2018 15:45 ]
[ Voor 24% gewijzigd door mannowlahn op 15-02-2018 15:53 ]
20 februari. Is overigens niet zomaar een meet-up maar een zogenoemde Relaunch event. Zie https://lisk.io/relaunchJasikevicius3 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:40:
[...]
Wanneer is een meet-up gepland voor Lisk?
Ja ik zat naar die diepte te kijken en de muur bij 55k satoshi werd weggehaald. en nou wegblijven met dat vieze dingAdnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:45:
VEN gaat hard
Even serieus he, betaalt iemand jou lisk om dit te posten hier of ben ik the argwanend ingesteld?MitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:45:
[...]
20 februari. Is overigens niet zomaar een meet-up maar een zogenoemde Relaunch event. Zie https://lisk.io/relaunch
Ze gaan het groots aanpakken zo lijkt hetIk kijk er iig naar uit!
Je snapt hoop ik toch ook wel dat het sarcastisch bedoeld was .Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:44:
[...]
Haha wellicht. Maar als je aangeeft dat ik het fout heb omdat ik veel te weinig op dit forum mee lees. Moet ik er dan van uit gaan dat jij denkt dat de gemiddelde crypto belegger hetzelfde is als de gemiddelde forumbezoeker?
Met alle respect, er zal vast en zeker een grote diversiteit zijn binnen dit forum, maar voor mijn gevoel zijn dit toch over het algemeen wel de liefhebbers van techniek. En tegenwoordig zijn er genoeg crypto beleggers die daar geen enkele affiniteit mee hebben![]()
Zoals @AtlAntA aangeeft, denk ik dat er niet eens meer echt een gemiddelde crypto belegger kan aangewezen worden.
(Zelf gewoon bedrijfseconomie student. Hoewel ik techniek en wetenschap daadwerkelijk interessant vind, zie ik mezelf niet echt als een Tweaker. Ook ben ik me toch echt in crypto gaan verdiepen puur voor de moneys)
Edit: Ik ga al weer veel te lang door op een grapje vanuit jouw kant haha
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Verwijderd
Haha ja dat snapte ik zeker. (Zie ook de laatste edit). Maar ik verveelde me even dus ging er toch even serieus op reagerenSlux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:51:
[...]
Je snapt hoop ik toch ook wel dat het sarcastisch bedoeld was .
Typisch een zolderkamer reactieVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:52:
[...]
Haha ja dat snapte ik zeker. (Zie ook de laatste edit). Maar ik verveelde me even dus ging er toch even serieus op reageren
Weet je zeker dat dit niet komt omdat alle coins in bitcoin uitgedrukt worden en de bitcoin omhoog gaat?styx1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:52:
Waves gaat ook lekker, op naar de 50eur
Hahaha, ik ben gewoon fan van Lisk (grootste deel van m'n portfolio is ook Lisk). En ik dacht het is wel eens verfrissend om het een keertje niet over VeChain te hebben, ondanks dat ik daar ook een redelijk aantal van heb.Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:51:
[...]
Even serieus he, betaalt iemand jou lisk om dit te posten hier of ben ik the argwanend ingesteld?
Dit vraag ik mij soms ook weleens af... Of het eigenlijk heel erg veel uitmaakt welke coin je hebt.Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Weet je zeker dat dit niet komt omdat alle coins in bitcoin uitgedrukt worden en de bitcoin omhoog gaat?
Ik heb een account bij kraken en bittrex, en die hebben geen vechain, dus ik doe niet meeMitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Hahaha, ik ben gewoon fan van Lisk (grootste deel van m'n portfolio is ook Lisk). En ik dacht het is wel eens verfrissend om het een keertje niet over VeChain te hebben, ondanks dat ik daar ook een redelijk aantal van heb.
Waves stijgt ook 12% ten opzichte van BTC, dus het is inherent aan de munt zelf, niet door BTC per se. Zelfde geldt voor VEN en WTC en KomodoRyan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Weet je zeker dat dit niet komt omdat alle coins in bitcoin uitgedrukt worden en de bitcoin omhoog gaat?
SPiET
Van mij mag je het over Lisk en Vechain tegelijk hebben. Allebei vertegenwoordigd in mijn portfolio. Samen met wat REQ wat ik liever in NULS gooi... toch maar doen denk ikMitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Hahaha, ik ben gewoon fan van Lisk (grootste deel van m'n portfolio is ook Lisk). En ik dacht het is wel eens verfrissend om het een keertje niet over VeChain te hebben, ondanks dat ik daar ook een redelijk aantal van heb.
https://m.hln.be/geld/exp...00-dollar-staat~a63f4a2e/spietie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
Denkt er iemand dat investeren een XRP en ADA een goeie keus is? Niet op te traden maar voor (heel) pak later?
Verwijderd
Voor de lange termijn heb ik juist de meer onbekende munten die nog op kleine exchanges vast zitten en nog lekker kunnen groeien. MAN en SPHTX bijvoorbeeld laatst gekocht.spietie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
Denkt er iemand dat investeren een XRP en ADA een goeie keus is? Niet op te traden maar voor (heel) pak later?
Aangezien beide worden verkocht en ook gekocht, blijken er genoeg mensen te zijn die iets in die munten zien.spietie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
yep ook gelezen maar van ADA had ik voorspellingen gelezen op finder.com , die claimen dit ook al maar ja is natuurlijk ook koffiedik kijken hé.Goh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:04:
[...]
https://m.hln.be/geld/exp...00-dollar-staat~a63f4a2e/
Vanmorgen is dat hier gepost.
SPiET
Met dit soort voorspellingen zou het dus eigenlijk totaal niets uitmaken in welke coin je nou investeert. Zolang de alts de BTC redelijk blijven volgen zou je in theorie eind dit jaar bijna overal gigantische winst op moeten maken.Goh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:04:
[...]
https://m.hln.be/geld/exp...00-dollar-staat~a63f4a2e/
Vanmorgen is dat hier gepost.
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Dat vraag ik mij dus ook eigenlijk af.aidanl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Met dit soort voorspellingen zou het dus eigenlijk totaal niets uitmaken in welke coin je nou investeert. Zolang de alts de BTC redelijk blijven volgen zou je in theorie eind dit jaar bijna overal gigantische winst op moeten maken.
Of begrijp ik dit verkeerd?
Interessant, ik hou ook al een tijdje de verhouding BTC en ETH in de gaten. Zou jij iets kunnen verzinnen waardoor deze verhouding beter lijkt dan wat hij in werkelijkheid is? Een hypothese die ik denk dat geld is als er BTC omgezet wordt in Waves, dan zou de waarde van BTC moeten zakken en die van Waves stijgen.Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
[...]
Waves stijgt ook 12% ten opzichte van BTC, dus het is inherent aan de munt zelf, niet door BTC per se. Zelfde geldt voor VEN en WTC en Komodo
VEN, VEN en nog een beetje VEN zou ik doen.spietie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:07:
[...]
yep ook gelezen maar van ADA had ik voorspellingen gelezen op finder.com , die claimen dit ook al maar ja is natuurlijk ook koffiedik kijken hé.
Weet niet of XRP en ADA goeie keuzes zijn?
En eventueel VEN of .... ?
Nogal een newbie hier ivm crypto's maar toch al ene pak gelezen. :-)
Groetjes, FaceDown.
SPiET
Precies mijn gedachte maar dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Er zullen heel veel nutteloze alts (moneygrabs, troll coins, hype coins, shitcoins, crap coins) af moeten vallen willen we een gezonde cryptocurrency markt hebben.aidanl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Met dit soort voorspellingen zou het dus eigenlijk totaal niets uitmaken in welke coin je nou investeert. Zolang de alts de BTC redelijk blijven volgen zou je in theorie eind dit jaar bijna overal gigantische winst op moeten maken.
Of begrijp ik dit verkeerd?
Verwijderd
Had een beetje lisk die een week oid terug mijn portfolio redelijk gered heeft en me wat winst opgeleverd heeft maar op het moment staat dat geld in wat nuls. Overweeg nu nuls wat omhoog is gegaan weer lisk te kopen, is wel een leuk project. Kleine cryptoboy hier dus weet niet of ik het geld in mn portfolio kan vrijmakenMitchellHearth schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Helaas, die hebben ze niet op bittrex of kraken dus deze boot moet ik missenFaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]
VEN, VEN en nog een beetje VEN zou ik doen.
Verwijderd
Je kunt altijd nog registeren op Binance.Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Helaas, die hebben ze niet op bittrex of kraken dus deze boot moet ik missen
Als ik het opnieuw zou kunnen doen ... dan zou ik inderdaad 70% in VEN stoppen en 30% in ICX.FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]
VEN, VEN en nog een beetje VEN zou ik doen.
@aidanl Ja vooral in de hype kopen. Get burnedAtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]
Precies mijn gedachte maar dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Er zullen heel veel nutteloze alts (moneygrabs, troll coins, hype coins, shitcoins, crap coins) af moeten vallen willen we een gezonde cryptocurrency markt hebben.
dan wil ik ook weten waarover het gaat dan kan ik je ook kneus noemenGreymore1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:17:
Hallo. Ik ben hier de grootste kneus dus jullie mogen mij gewoon kneus noemen voortaan. Ik wil niet in details gaan treden maar geloof mij; Ik ben een kneus.
Misschien minder kneus aan het eind van het jaar, maar op dit moment de kneus der kneuzen.
[ Voor 44% gewijzigd door Goh op 15-02-2018 16:23 ]
Je wilt niet in detail trAden?Greymore1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:17:
Hallo. Ik ben hier de grootste kneus dus jullie mogen mij gewoon kneus noemen voortaan. Ik wil niet in details gaan treden maar geloof mij; Ik ben een kneus.
Misschien minder kneus aan het eind van het jaar, maar op dit moment de kneus der kneuzen.
Mee eens, maar zolang je dus een beetje logisch nadenkt en een beetje kennis heb van de projecten opzich dan zou je dus altijd prijs hebbenAtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:14:
[...]
Precies mijn gedachte maar dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Er zullen heel veel nutteloze alts (moneygrabs, troll coins, hype coins, shitcoins, crap coins) af moeten vallen willen we een gezonde cryptocurrency markt hebben.
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Geloof me je bent niet de enigeGreymore1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:17:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In Q2 ergens. De 26e zal hoogstwaarschijnlijk alles duidelijk worden.NLKornolio schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:15:
Wanneer is de ven naar vet change ?
Groetjes, FaceDown.
Je eerste selectie coins zijn 'redelijk tot goed' te noemen. Hiermee bedoel ik dat het munten zijn met een usercase en al goede partners.. Bovendien allemaal al een redelijk stijgen en (jammer genoeg) daling meegemaakt.. Het is dus aan jou om je huiswerk te doen en te kijken welke munt(en) goed bij je visie passen en dus over een lange tijd nog bestaansrecht hebben. Zo te lezen ga je voor HODL?aidanl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:23:
[...]
Mee eens, maar zolang je dus een beetje logisch nadenkt en een beetje kennis heb van de projecten opzich dan zou je dus altijd prijs hebbenvind het een mooie gedachte, maar klinkt te simpel.
In principe is dit ook de enige die je in de gaten moet houden totdat er een direct fiat (euro/dollar) pair is met je altcoin. Tot die tijd moet je via ETH of BTC en ben je afhankelijk van hun koers om uiteindelijk in fiat uit te komen.Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Interessant, ik hou ook al een tijdje de verhouding BTC en ETH in de gaten. Zou jij iets kunnen verzinnen waardoor deze verhouding beter lijkt dan wat hij in werkelijkheid is? Een hypothese die ik denk dat geld is als er BTC omgezet wordt in Waves, dan zou de waarde van BTC moeten zakken en die van Waves stijgen.
[ Voor 50% gewijzigd door Slux op 15-02-2018 16:33 ]
Ik begrijp zelf dat dit op 26 februari a.s. is, maar dat de daadwerkelijke uitrol van hun main net, dus eigenlijk de échte lancering, pas in juni 2018 is (eind Q2). Je moet dus nog even geduld hebben.NLKornolio schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:15:
Wanneer is de ven naar vet change ?
Ikke niet snap. Wie gaat deze blockchain beheren? Als het gecentraliseerd is, wat is dan nog het voordeel tov een 'gewone' database?Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:30:
ABN gaat aan de slag met blockchain
https://www.emerce.nl/nie...tief-derdengeldenrekening
Groetjes, FaceDown.
Blijf je er dan ook tot minimaal juni in?Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:31:
[...]
Ik begrijp zelf dat dit op 26 februari a.s. is, maar dat de daadwerkelijke uitrol van hun main net, dus eigenlijk de échte lancering, pas in juni 2018 is (eind Q2). Je moet dus nog even geduld hebben.
Verwacht in ieder geval meer nieuws/aandacht de komende 1.5 week voor VEN.
Zit er zelf voor 95% in, de rest in NEO, slaap rustig zo
Ik zit ook in IOTA voor de hodl, verwacht er nog best veel van.D-Ed schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:29:
[...]
Je eerste selectie coins zijn 'redelijk tot goed' te noemen. Hiermee bedoel ik dat het munten zijn met een usercase en al goede partners.. Bovendien allemaal al een redelijk stijgen en (jammer genoeg) daling meegemaakt.. Het is dus aan jou om je huiswerk te doen en te kijken welke munt(en) goed bij je visie passen en dus over een lange tijd nog bestaansrecht hebben. Zo te lezen ga je voor HODL?
Overigens heb ik geen van de genoemde munten.. Persoonlijk zit ik in IOTA (grootste deel pf), wat BTC, LTC en in de ico Legolas Exchange (LGO).
Verwijderd
Zelf ben ik van plan om alles vast te houden. Maar stel dat die straks echt onredelijk hard omhoog schiet (bepaal ik wel op het moment zelf of ik dat vind) dan stap ik er waarschijnlijk voor een deel (tijdelijk) uit.Jasikevicius3 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:34:
[...]
Blijf je er dan ook tot minimaal juni in?
Of stap je tussen maart en begin juni er waarschijnlijk even uit?
Op het moment dat er waves gekocht wordt is de vraag automatish hoger dan het aanbod anders was hij niet verkocht of mis ik hier iets? Waar ik op doelde was idd dat als je waves direct met euro's kon kopen i.p.v. met BTC, de stijging die je ziet in waves t.o.v. bitcoin wel eens 0 zou kunnen zijn.Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:30:
[...]
In principe is dit ook de enige die je in de gaten moet houden totdat er een direct fiat (euro/dollar) pair is met je altcoin. Tot die tijd moet je via ETH of BTC en ben je afhankelijk van hun koers om uiteindelijk in fiat uit te komen.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, want volgens mij leg je vooral uit met wat omwegen dat als er Waves wordt gekocht de prijs van Waves kan stijgen. Dit gebeurt alleen als de vraag groter is dan aanbod, anders kan je prima Waves kopen en alsnog de Waves-prijs ten opzichte van BTC dalen natuurlijk
Nxchange wat ik eruit haal.FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:33:
[...]
Ikke niet snap. Wie gaat deze blockchain beheren? Als het gecentraliseerd is, wat is dan nog het voordeel tov een 'gewone' database?
Ik blijf er minstens 1 jaar in, kijken of een masternode lukt.Jasikevicius3 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:34:
[...]
Blijf je er dan ook tot minimaal juni in?
Of stap je tussen maart en begin juni er waarschijnlijk even uit?
Waarom 1 jaar en niet 363 dagen en 7 minuten?Rookert25 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:39:
[...]
Ik blijf er minstens 1 jaar in, kijken of een masternode lukt.
Tussendoor uitstappen gaat denk ik spijt opleveren.
Nou vooruit dan, ik ook maar even opscheppen. Ethereum gaat lekker, zit al weer 100 euro boven mijn aankoopbedrag, iets met galaxy far far away dingenTripod62 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:40:
Ven gaat lekker vandaag, dat ie ff door gaat, iets met maan dingen.
Als ie dit nou doet tot aan de 26e.. minimaal.Tripod62 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:40:
Ven gaat lekker vandaag, dat ie ff door gaat, iets met maan dingen.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
D-Ed schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:29:
[...]
Je eerste selectie coins zijn 'redelijk tot goed' te noemen. Hiermee bedoel ik dat het munten zijn met een usercase en al goede partners.. Bovendien allemaal al een redelijk stijgen en (jammer genoeg) daling meegemaakt.. Het is dus aan jou om je huiswerk te doen en te kijken welke munt(en) goed bij je visie passen en dus over een lange tijd nog bestaansrecht hebben. Zo te lezen ga je voor HODL?
Overigens heb ik geen van de genoemde munten.. Persoonlijk zit ik in IOTA (grootste deel pf), wat BTC, LTC en in de ico Legolas Exchange (LGO).
Waves gaat zelf ook omhoog..Ryan1981 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
(Misschien handig om onder de quote te reageren..)Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:44:
Ik heb bijna zelfde portfolio en ook meegedaan met de ico van Legolas, benieuwd wat die gaat doen de komende maanden
[...]
Ligt eraan of die blijft zakken...Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:46:
Waarom blijft NANO zakken? Zou het geen goed idee zijn om nu in te stappen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq