[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.797 views

Onderwerpen

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
BTC 9.9k

Het wordt spannend nu, want ik denk dat de resistance op 10k heel groot is. Ofwel bouncen we terug richting 9.5k ofwel gaan we er over en is de weg richting 11k open

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-04 14:32
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Jup klopt. Ongeveer 10 procent. De andere 90 staat dik in de min. Zo werkt het bij beleggen ook.
71% in de plus sinds 30 december, knappe holder die dat gelukt is.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-04 15:25
soulcrusher schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Dat snap ik. Holden is inderdaad een goede (en enigszins veilige) tactiek. Maar claimen dat holden altijd meer oplevert dan daytraden is onzin.
Nee hoor. Dat is gewoon bewezen dat lange termijn altijd meer oplevert. Enkele uitzonderingen daar gelaten. Tegenover 1 succesverhaal staan 9 met verlies.

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-04 08:58
Malarky schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Mwah.... Bij 8900 op de weg naar beneden realiseerde ik mij dat we echt kapot gingen. Verlies genomen op alles inclusief alts naar USDT. Bij 8000 weer ingestapt en snel er weer uit op 8100 omdat het niets werd. Toen bij 6000 er weer in en vol in aantal mooie alts.

Nu meer BTC dan ooit al een tijdje, dus is toch betere strategie ;)
Ja, nu achteraf besef ik ook dat ik nog beter op die piek had moeten verkopen, mijn winst moeten pakken en in het dal weer in had moeten stappen. Maar goed, het moment van aan-en verkopen is lastig te bepalen en dat is gelijk de kern van succesvol beleggen. Bij mij werd ik afgeremd om te verkopen door het feit dat die 2K winst naar veel meer smaakte en ik wilde meer. Ook bij een sterke daling denk je toch hij gaat wel weer stijgen,...

Ach, achteraf is alles makkelijk!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-03 18:54

FaceDown

Storende factor.

soulcrusher schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Dat snap ik. Holden is inderdaad een goede (en enigszins veilige) tactiek. Maar claimen dat holden altijd meer oplevert dan daytraden is onzin.
Op lange termijn is dat bijna altijd zo. Leuk die succesverhalen dat mensen verkopen voor een dip en op de bodem terugkopen maar in de praktijk lukt dat zelden en al helemaal niet meerdere keren terwijl ze ook profiteren van alle stijgingen. Dus ja je kan eens geluk hebben maar op lange termijn werkt HODL bijna voor iedereen beter.

Groetjes, FaceDown.

• Sunri5e
gabn88 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:13:
[...]

71% in de plus sinds 30 december, knappe holder die dat gelukt is.
Een holder kijkt niet naar een termijn van 1,5 maand zoals jij nu schets. Een holder kijkt over een termijn van jaren.

Een holder die er vanaf 2014 in zit en niet is uitgestapt lacht om die 71% van jou.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Nu dat alles omhoog gaat zal die dump ook wel meevallen denk ik, tuurlijk zal het iets omlaag gaan maar een mega dump lijkt mij sterk

Er komt nog meer nieuws een volgens CL en er zijn ook nieuws berichten van Microsoft.
Dus of het puur de fork en litepay is wat de koers omhoog gooit is nog een beetje onduidelijk imo
Beide imho en eens dat wegvalt komt er een correctie.

MS verhaal zie ik langs geen kanten gebeuren , zit weinig logica achter en veel hoop.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 09:42
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:11:
[...]

Jawel. Alleen lukt het 99% procent het niet om op de piek te verkopen en op het diepste dal te kopen.
Tuurlijk, maar jij zei ALTIJD :/

Als je niet constant de koers bij kan houden is holden wellicht de betere optie ja.

iRacing Profiel

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Jup klopt. Ongeveer 10 procent. De andere 90 staat dik in de min. Zo werkt het bij beleggen ook.
90% is bij jou dus gelijk aan ALTIJD... Overigens lijkt die 90% mij veel te hoog ingeschat.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:32
FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Op lange termijn is dat bijna altijd zo. Leuk die succesverhalen dat mensen verkopen voor een dip en op de bodem terugkopen maar in de praktijk lukt dat zelden en al helemaal niet meerdere keren terwijl ze ook profiteren van alle stijgingen. Dus ja je kan eens geluk hebben maar op lange termijn werkt HODL bijna voor iedereen beter.
Dat het zelden lukt, betekent niet dat het nooit lukt. En dat het niet nooit lukt, betekent automatisch dat holden niet altijd meer oplevert...

woorden als " nooit " en " altijd " zijn gevaarlijk om te gebruiken in dit soort situaties; immers maakt 1 uitzondering de betreffende woorden al waardeloos.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Sunri5e
TomTorquay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:15:
[...]
90% is bij jou dus gelijk aan ALTIJD... Overigens lijkt die 90% mij veel te hoog ingeschat.
Koop anders eens het boek "Beleggen voor dummies". Dan zul je zien dat daytraden nagenoeg nooit rendement oplevert.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:15:
[...]

Een holder kijkt niet naar een termijn van 1,5 maand zoals jij nu schets. Een holder kijkt over een termijn van jaren.

Een holder die er vanaf 2014 in zit en niet is uitgestapt lacht om die 71% van jou.
Een holder die in december is ingestapt staat nu nog op -50%. Reken het zelf uit. Einde discussie wat mij betreft.

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 15-02-2018 10:18 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Sunri5e
TomTorquay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Een holder die in december is ingestapt staat nu nog op -50%. Reken het zelf uit.
Jij snapt het niet he? Of wil je het niet snappen? Wat boeit die holder die in december is ingestapt het nou wat de koers 1,5 maand later doet? Die kijkt volgend jaar wel weer wat de koers heeft gedaan.

:X

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-04 07:07
Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:12:
BTC 9.9k

Het wordt spannend nu, want ik denk dat de resistance op 10k heel groot is. Ofwel bouncen we terug richting 9.5k ofwel gaan we er over en is de weg richting 11k open
Voordat we de 10k gaan aantikken hebben we nog wel ff te gaan vermoed ik... flinke buy walls op 9890/9900 op Binance, maar om de $10 staat er weer eentje. Gok dat er rond de 10k een hoop sell orders afgaan als we die aantikken, en we weer ff een duikeling maken. Beetje van hetzelfde zoals gisteren rond de 9k.

• k995
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Nee hoor. Dat is gewoon bewezen dat lange termijn altijd meer oplevert. Enkele uitzonderingen daar gelaten. Tegenover 1 succesverhaal staan 9 met verlies.
Dat is helemaal nergens bewezen, daarbij wat vorig jaar misschien correct was geld daarvoor nu niet meer.

BTC ging van 400->15000 in 2017
Nu 15 000->9000 .

Bekijk gerust het prijs verloop van enkele van de grotere munten de laatste maanden enorme schommelingen en weinig permanente hogere pushes.

Iedereen moet gewoon zien wat het beste voor hem is.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-04 20:50

_Christiaan_

Master of SOG

FaceDown schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Ik heb mezelf voorgenomen om idd de hold strategie te volgen (heb dit geleerd van de aandelen in 2008).

In het geval van crypto houd ik daarnaast het volgende aan v.w.b. uitcashen na de hold (geleerd van de 'big dip' dit jaar):
Take your initial investment out at 2x
Take half of your remaining at 5x
Half again at 10x
and continue every 5x more incriment

So you always own some coins, and always take profits, so if a coin goes to 0, you got your profits, if it moons, you didnt miss

NOSIG

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-04 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Alsof het alles of niets is. Of je hodl'ed of je verkoopt op de piek en koopt in het dal in. Ik heb verkocht op 8900 en zat ook al heel lang in de BTC toen die 20.000 was, dus dat is allesbehalve op de piek verkopen. Maar als je gewoon realiseert dat het marktsentiment echt heel negatief is, dan kun je beter full focust aan de zijlijn staan imho.

Nu geloof ik al 2 jaar heilig in ronde 2000-getallen op de bitcoin vandaar dat ik wist waar ik moest instappen. 8000 was geen succes maar tijdig gerealiseerd en 6000 was raak. Dat maakt het instap moment wat makkelijker ;)

En welke alts je moet nemen als je op 6000 instapte? Simpel:
1. Kijk naar welke het goed deden vlak voordat de grote crash begon (VEN, WTC, NEO, etc)
2. Kijk naar welke het meeste hebben verloren in % (was met name NEO).

Werkt ook al sinds de begindagen van BTC hetzelfde.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 15-02-2018 10:21 ]

• k995
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Koop anders eens het boek "Beleggen voor dummies". Dan zul je zien dat daytraden nagenoeg nooit rendement oplevert.
Zeg dat tegen de vele daytraders die er hun geld mee verdienen.

Indien je de tijd/kennis hebt kan je daar veel meer winst uithalen dan holden ooit kan.

• Adnanos
Dakillerbean schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Voordat we de 10k gaan aantikken hebben we nog wel ff te gaan vermoed ik... flinke buy walls op 9890/9900 op Binance, maar om de $10 staat er weer eentje. Gok dat er rond de 10k een hoop sell orders afgaan als we die aantikken, en we weer ff een duikeling maken. Beetje van hetzelfde zoals gisteren rond de 9k.
Ik volg nu hier:

https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD

Ik heb gemerkt dat de andere exchanges de prijs hiervan volgen. Bitmex heeft blijkbaar ook veruit de grootste volume.

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-04 13:55

Cliffie

Trompetslet

Als HODL-er hoef je niet te timen... als daytrader wel, en dat kan vaak fout gaan en soms goed :) Dan krijg je de "mijn opa werd ook 100 met 10 pakjes sigaretten per dag"-verhalen :P

Ik HODL al heel lang, en ja, MITS ik goed getimed zou hebben, had ik meer kunnen hebben, maar tot nu toe legt HODL me geen windeieren.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Sunri5e
k995 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Zeg dat tegen de vele daytraders die er hun geld mee verdienen.

Indien je de tijd/kennis hebt kan je daar veel meer winst uithalen dan holden ooit kan.
Jup. De vele succesverhalen die je leest van mensen die met 100 euro begonnen en nu een huis zonder hypotheek hebben gekocht en een dikke Lambo voor de deur hebben staan. De rest van de verhalen zie je niet.

Wake-up

• k995
TomTorquay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Een holder die in december is ingestapt staat nu nog op -50%. Reken het zelf uit. Einde discussie wat mij betreft.
Idd toen ik serieus geld erin stak stond BTC op 11k-13k in euro.

Door niet te holden maar te daytraden sta ik nu nog +300% BTC & +150% euro.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Jij snapt het niet he? Of wil je het niet snappen? Wat boeit die holder die in december is ingestapt het nou wat de koers 1,5 maand later doet? Die kijkt volgend jaar wel weer wat de koers heeft gedaan.

:X
Een holder die hier over een jaar naar de koers kijkt :+

Tijdje terug was er hier iemand die de definitie hold op tweakers uitlegde, volgens mij was het zo iets als dit

Short Hold 1 uur
Mid hold 6 uur
LT hold 8 uur
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:16:
[...]
Dit is echt hele grote onzin wat je nu verteld, hoe denk je dat de grote jongens geld verdienen ? door alleen maar te holden ?
Zou maar snel dat boekje beleggen voor dummies halen als ik jou was ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 15-02-2018 10:26 ]

• Adnanos
Jullie die handelen hebben jullie coins ook op exchanges staan neem ik aan? Dat is ook een heel grote risico.
Ik heb een deel op Binance en Bittrex staan, maar 90%+ staat op mijn ledger nano s. Handelen hiermee is niet echt evident.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar goed dat ik niet short ben gegaan :p

Knalt zo gewoon door de 10k. Ben benieuwd wanneer ie weer omlaag knalt.

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08-2025
Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Ik volg nu hier:

https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD

Ik heb gemerkt dat de andere exchanges de prijs hiervan volgen. Bitmex heeft blijkbaar ook veruit de grootste volume.
http://bitcointicker.co

Dit is ook een handige om de supports/walls te zien en het volume

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Jup. De vele succesverhalen die je leest van mensen die met 100 euro begonnen en nu een huis zonder hypotheek hebben gekocht en een dikke Lambo voor de deur hebben staan. De rest van de verhalen zie je niet.

Wake-up
Er kan ook echt niks tussenin zitten he? |:( Ik haal met daytraden een meer dan net inkomen binnen, liever zou ik idd financieel onafhankelijk worden maar je moet iets hebben om naartoe te werken toch? ;)
Die lambo kan me gestolen worden. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04 21:01
zorss schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Hoe lees je nou zo'n wall af daar?

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Zo, even mijn winst op LTC omgezet naar Neo en een kleine aanvulling van mijn Nano stack.

wonderbaarlijk waarom iedereen opeens negatief over Nano is vanwege de hack , is toch meer een fout van de exchange, net alsof er bij BTC nooit gehacked is :?

• k995
Sunri5e schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Wake-up
Wake up van wat?

Een stratgie die enkel werkt in steeds stijgende markten? Sorry ik heb veel ervaring in aandelen en zit in crypto om geld niet om 1 of ander ideaal of groepsgevoel.

Hold is goed voor langdurige projecten die aan het ontwikkelen zijn en waar je vroeg instapt of projecten die enorm ondergewardeerd zijn door markwerking.

Tegen iemand zeggen die op 15k euro BTC kocht : hold is gewoonweg absurd omdat het een pure gok is dat die ooit zijn geld terug heeft of enige deftige rendement zal zien.

Laat die zich inlezen en onderzoeken en goed investeren en die zal bakken meer winst maken .

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 10:48
Ik weet niet of jullie het verband al zien:

- Sven Kramer schaatst om 12:00 de 10KM.
- Rond 12:00 is BTC steady rondom de 10K.

Kan geen toeval zijn.

Ik ga voor goud vandaag.

• Crypts
Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:27:

Kan geen toeval zijn.

Ik ga voor goud vandaag.
Goldcoin? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Wie zegt dat de exchanges nog bestaan zoals ze nu worden gebruikt? Neem aan als ze gaan reguleren een andere optie gaat bestaan. Hoe denken jullie daar over? De wereld praat steeds positiever over de techniek van blockchain.

• Adnanos
zorss schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Dat is voor Bitfinex. Daarvoor gebruikte ik altijd de volgende site:

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

Maar sinds ik gisteren geleerd heb dat de volume op Bitmex hoger is, volg ik nu daar. En ik merk dat dat de trendsetter is (de prijs omhoog of omlaag begint daar altijd)

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben benieuwd of we vandaag ook een bericht op de site van De Telegraaf krijgen dat de Bitcoin weer "gigantisch" aan het stijgen is......

• Slux
  • Niet online
RideWithUz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:26:
Zo, even mijn winst op LTC omgezet naar Neo en een kleine aanvulling van mijn Nano stack.

wonderbaarlijk waarom iedereen opeens negatief over Nano is vanwege de hack , is toch meer een fout van de exchange, net alsof er bij BTC nooit gehacked is :?
Toen ik vanochtend NEO met NANO verwarde :Z
Probleem met NANO is dat ook het dev team er een potje van maakt ze beschuldigen elkaar het is nog steeds onduidelijk allemaal dat doet de koers niet goed.
Stel dat het wel is gegaan zoals die eigenaar beweerd dan is er toch wel een serieus probleem met nano.
Schijnt een flapdrol te zijn, maar waarom zou hij ze eigen exchange oplichten ?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:31
Mijn inzet vandaag verhoogt van 20% naar 66%. Mag nu dan ook wel weer omhoog ^^

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-04 22:59
Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:33:
Vandaar dat we nu beginnen met de daling :+

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Crypts schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Er kan ook echt niks tussenin zitten he? |:( Ik haal met daytraden een meer dan net inkomen binnen, liever zou ik idd financieel onafhankelijk worden maar je moet iets hebben om naartoe te werken toch? ;)
Die lambo kan me gestolen worden. :+
Deze discussie komt elke keer weer terug en is volgens mij heel simpel: als je geen tijd hebt om elke dag boven op de koersen te zitten (want 24/7/365 markt) ben je als hodler vrijwel zeker beter af.

Als je van daytraden je day job kunt maken, kun je vast een beter rendement halen dan met holden. Moet je wel aardig stressbestendig zijn en bereid zijn risico te lopen. Dus niet zenuwachtig worden van flinke dalingen (dat zijn namelijk kansen) en goed zijn met cijfers. Heel eerlijk, ik denk dat de meeste mensen niet per se in de wieg zijn gelegd voor daytraden.

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08-2025
Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:33:
Huh wil jij op eens dat btc omhoog gaat? afgelopen weken alleen maar comments geplaatst met 'btc naar 4k' 'btc eerst naar de 3k', 'en weer omlaag naar 6k' etc..

• Slux
  • Niet online
zilver7 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Deze discussie komt elke keer weer terug en is volgens mij heel simpel: als je geen tijd hebt om elke dag boven op de koersen te zitten (want 24/7/365 markt) ben je als hodler vrijwel zeker beter af.

Als je van daytraden je day job kunt maken, kun je vast een beter rendement halen dan met holden. Moet je wel aardig stressbestendig zijn en bereid zijn risico te lopen. Dus niet zenuwachtig worden van flinke dalingen (dat zijn namelijk kansen) en goed zijn met cijfers. Heel eerlijk, ik denk dat de meeste mensen niet per se in de wieg zijn gelegd voor daytraden.
Dat is zeker zo, ik doe het full time en meer dan 12uur per dag, het is echt niet te doen als je maar een paar uur per dag tijd hebt en er niet boven op zit.
imo gedoomd te mislukken.

Stress krijg ik er niet van, ik krijg alleen stress als ik van mijn leder over zet naar exchanges of anders om

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 15-02-2018 10:38 ]

• k995
zilver7 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:34:
[...]

"Daytraden" houd niet in dat je 24/7 achter je PC zit hoor.
Eerder in en uitstap punten zetten en dagelijks bekijken en je er wat mee bezig houden.

Er is nog een groot verschil tussen echt minuut per minuut de koers in de gaten houden en enkele %'en pakken en een trade van een aantal dagen of weken waar je inzit.

• Nopheros
zorss schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Huh wil jij op eens dat btc omhoog gaat? afgelopen weken alleen maar comments geplaatst met 'btc naar 4k' 'btc eerst naar de 3k', 'en weer omlaag naar 6k' etc..
Ik heb nog een gedeelte van m'n inleg over, op zich mag het nog best even crashen hoor, laag inkopen is nooit verkeerd :P

Maar de down trend is inmiddels wel gebroken, dus het is nu of nooit..

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 15-02-2018 10:41 ]

• Slux
  • Niet online
k995 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:39:
[...]

"Daytraden" houd niet in dat je 24/7 achter je PC zit hoor.
Eerder in en uitstap punten zetten en dagelijks bekijken en je er wat mee bezig houden.

Er is nog een groot verschil tussen echt minuut per minuut de koers in de gaten houden en enkele %'en pakken en een trade van een aantal dagen of weken waar je inzit.
Als ik er niet achter zit trade ik ook niet, en er zijn ook dagen dat ik niet handel.
Om echt 24/7/365 dagen er achter te zitten is voor iedereen onmogelijk

Maar als je daytrade heb je toch echt wel een hoop tijd nodig, als ik voor mij zelf spreek dan.

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Dat is zeker zo, ik doe het full time en meer dan 12uur per dag, het is echt niet te doen als je maar een paar uur per dag tijd hebt en er niet boven op zit.
imo gedoomd te mislukken
:)

[ Voor 36% gewijzigd door wally228 op 15-02-2018 11:25 ]

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

k995 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Wel mensen weten dat een fork meestal betekend dat de waarde stijgt omdat mensen die gratis coins krijgen indien ze LTC hebben.

Ze gaan dus kopen op voorhand wat de prijs opdrijft.

Echter als de nieuwe coin weinig waarde heeft (en deze heeft alle eigenschappen van een snelle kopie om er geld uit te halen zonder enige meerwaarde) geven die mensen die er eerst inzaten weinig om de nieuwe munt en nemen ze liever hun winst er al uit voordat de eigenlijke fork er is waardoor LTC dus terug zakt in waarde.

Voeg daarbij dat er recent veel goed nieuws was voor LTC en het is heel moeilijk te bepalen waardoor die nu precies stijgt en wat die zal doen.

beste is de nieuwe munt te bestuderen en zien of je denkt dat die effectief ooit de moeite zal worden en weet dat veel mensen die munt gaan dumpen na de fork en je waarschijnlijk goedkoper kan kopen na de fork dan dat het nu de moeite is om LTC duur te kopen nu/
Top uitleg! Thnx!

• Crypts
Volgens mij hebben we zelfs binnen de daytraders grote verschillen zitten, trades die ik maak zit zelden meer dan een uur tussen. Meestal maar 10~15 minuten. Mijn target is/was ook niet gek hoog met minimaal €50 per dag, ik doe het wel 7 dagen per week maar ik zit dus echt niet constant koersen in de gaten te houden, tabjes staan wel open maar ik heb ook andere dingen te doen. ;)

Op dit moment besteed ik er al met al wel een 8 uur per dag aan maar die deel ik flexibel in. :)

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-04 07:07
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:37:
[...]

imo gedoomd te mislukken
Dit kan ik redelijk bevestigen. Tijdens de kerstvakantie tijd over en een beetje aan daytraden begonnen. P&D meegepakt maar verder werd het niet veel soeps. paar keer per dag kijken en schuiven zet ook geen zoden aan de dijk. Zag mijn saldo sneller teruglopen als groeien. Dus na mijn vakantie maar weer lekker in muntjes gezet en de boel weer op slot...

Was een goede keus, HODL is toch mijn ding, geeft me ook meer rust. En dan spreek ik over maanden en geen 2 weken zoals sommigen. Op de dip mijn PF zien halveren, 1 muntje gewisseld voor een waar ik toekomst in zag in de tussentijd en daarna weer laten staan. Ben nu bijna op het punt dat ik weer op het saldo sta van de piek in december. 1 verschil: de BTC is nu rond de 10k ipv 20, dus in dat opzicht heb ik ergens de goede keuze gemaakt en mijn "stack" verdubbeld. In de tussentijd ook weer de nodige amounts bij elkaar gemined met wat muntjes, dus daar zal ook wel een verschil in zitten.

Mij hoor je niet klagen. Zit er zeker niet in voor het "grote geld" maar om te zien wat ik kan maken met niets. En dat was al een gratis weekend weg, en op dit tempo moet die gratis zomervakantie er over een maand of 3/4 er ook wel inzitten. _/-\o_

• Adnanos
Crypts schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:48:
Volgens mij hebben we zelfs binnen de daytraders grote verschillen zitten, trades die ik maak zit zelden meer dan een uur tussen. Meestal maar 10~15 minuten. Mijn target is/was ook niet gek hoog met minimaal €50 per dag, ik doe het wel 7 dagen per week maar ik zit dus echt niet constant koersen in de gaten te houden, tabjes staan wel open maar ik heb ook andere dingen te doen. ;)

Op dit moment besteed ik er al met al wel een 8 uur per dag aan maar die deel ik flexibel in. :)
Ik heb ook altijd willen traden, maar ik heb altijd de schrik dat ik met nog minder ga eindigen. Welke strategie hanteer jij? Wanneer koop je en wanneer verkoop je?

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-04 07:12

KoudeAardbei

Moderator

Stevie_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:27:

Kan geen toeval zijn.

Ik ga voor goud vandaag.
Monero Gold? }:O

• RustStorm
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Als ik er niet achter zit trade ik ook niet, en er zijn ook dagen dat ik niet handel.

Maar als je daytrade heb je toch echt wel een hoop tijd nodig, als ik voor mij zelf spreek dan.
Eerder geef je aan dat wanneer je er geen tijd aan kunt besteden (1-2 uur per dat zou niet voldoende zijn), het gedoemd is te mislukken. Maar je zult toch, net als bij alles, er op een bepaalde manier aan moeten beginnen? Ik bedoel: ik wil het daytraden gewoon onder de knie krijgen, maar m'n inkomen zal ik voor nu toch echt moeten genereren uit een fulltime job. Met andere woorden, je kan toch niet stoppen met werken omdat je uren zou moeten besteden aan het daytraden? Ergens moet je beginnen om vermogen te genereren, waarna je eventueel zou kunnen stoppen met het fulltime werken omdat je financieel enigszins safe zit en je het daytraden in de vingers hebt en het inkomen kunt blijven genereren...

Al het begin is moeilijk, dus ook het daytraden, en je zult er wat mij betreft gewoon zo veel mogelijk vrije uurtjes aan moeten spenderen om er feeling voor te krijgen. Er niet 8 uur per dag aan kunnen zitten wil toch niet zeggen dat rendement behalen onmogelijk zou zijn. ?

ik snap wel wat je zegt hoor, maar het is zo zwart/wit nog niet

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Adnanos
Wow BTC dondert gewoon naar beneden nu

• Nopheros
Crypts schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:48:

Als ik daytrade op cryptopia dan doe ik dat op de spread, wat betekend dat ik probeer te kopen en verkopen binnen 5 minuten.

Lukte ook aardig, $45 naar $750. Helaas is het volume nu wel wat teruggelopen waardoor deze tactiek niet meer echt goed werkt....

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-04 13:55

Cliffie

Trompetslet

Orderboeken zijn heel dun, dus met 200BTC knal je 300 dollar naar beneden (Bitstamp).

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 12:11

nAffie

...

Da's een grote rooie kaars jonguh!

meh.

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:01

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:53:
zeer hard naar beneden! wtf :( :'(

Do { Ping } while ( LOL )

• Crypts
Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Ik heb ook altijd willen traden, maar ik heb altijd de schrik dat ik met nog minder ga eindigen. Welke strategie hanteer jij? Wanneer koop je en wanneer verkoop je?
Ik krijg daar sowieso veel vragen over maar kijk naar trends, beste tip die ik kan geven. En kweek stalen ballen, net ook aangekocht net voor het dipje, tsja. Ken beur'n. :+
Niet druk maken iig, heeft geen zin. Je kan de koers toch niet omhoog kijken. :)

• Nopheros
Mensen ik heb vanochtend gekocht, had ik toch gezegd :P

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:53:
En alles dondert mee. Er is effectief maar 1 coin. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:41
Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Mensen ik heb vanochtend gekocht, had ik toch gezegd :P
Gewoon even corrigeren en daarna weer opnieuw proberen :-)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Is LTC weer uit de mode? Wat is deze?

• Adnanos
De resistance op 10k is dus gewoon heel groot.
We zijn nu gestabiliseerd boven 9.6k
Mijn verwachting: we gaan stilletjes terug richting 10k, als we er heel dicht bij aan zitten zakken we terug, maar deze keer iets minder (9.7-9.8k). En dan gaan we erover.

• Nopheros
ggj87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:57:
Is LTC weer uit de mode? Wat is deze?
Zit ik ook naar te kijken, zit te denken om LTC maar te verkopen en lager in te kopen...

• k995
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Ik zie mensen die 'holden" meer tijd steken in erover praten dan mensne die daytraden .

Het verschil lijkt me eerder dat holden eenvoudiger is, daytraden is veel ingewikkelder en vraagt meer inzet.

• powercoaster
8 uur stijging in 5 minuten weggepoetst. Blijft spannend dit :)

• Goh

Goh

Wie heeft er al n LTC wallet? Welke is n goede?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Mijn verwachting: we gaan stilletjes terug richting 10k, als we er heel dicht bij aan zitten zakken we terug, maar deze keer iets minder (9.7-9.8k). En dan gaan we erover.
Ik denk niet dat 9600 de onderlijn is. Enige reden voor 9600 nu is omdat daytraders bij zulke enorme rode kaarsen er miljoenen intrappen (ik doe daar persoonnlijk ook altijd aan mee, alleen zonder miljoenen). Dat zijn namelijk mooie bulltraps voor een paar procent in 2 minuten). Maar die jongens verkopen weer even snel als ze inkochten. Een bodem is een plekje waar weinig volaliteit is en een die een paar keer is opgezocht zonder dat die er door heen brak.

Of ze gaan mij verbazen deze keer.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56
Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Inderdaad.
Het is al opmerkelijk dat zo snel na de 9k de 10k al volgt.
Dat scheelde maar een haar zag ik net.
Logisch dat je hierdoor wat schommelingen krijgt, dat hoort erbij.

Ik ben wel blij want ik had verwacht dat de BTC wel rond de 9,3 zou blijven hangen een paar dagen.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-04 08:22
BTC is 10% gestegen op huidige prijs, superveel, dus je kan betere rekenen op langdurige weerstand met 4-6% 24h groei.

Als BTC echt naar 10-10.5k gaat zullen alts relatief dalen, dat vergeet men nog wel eens na de alt-run sinds kerst.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Nopheros schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Zit ik ook naar te kijken, zit te denken om LTC maar te verkopen en lager in te kopen...
8 euro koersdaling gaat mij wat te ver ;(

• Slux
  • Niet online
RustStorm schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:52:
[...]

Eerder geef je aan dat wanneer je er geen tijd aan kunt besteden (1-2 uur per dat zou niet voldoende zijn), het gedoemd is te mislukken. Maar je zult toch, net als bij alles, er op een bepaalde manier aan moeten beginnen? Ik bedoel: ik wil het daytraden gewoon onder de knie krijgen, maar m'n inkomen zal ik voor nu toch echt moeten genereren uit een fulltime job. Met andere woorden, je kan toch niet stoppen met werken omdat je uren zou moeten besteden aan het daytraden? Ergens moet je beginnen om vermogen te genereren, waarna je eventueel zou kunnen stoppen met het fulltime werken omdat je financieel enigszins safe zit en je het daytraden in de vingers hebt en het inkomen kunt blijven genereren...

Al het begin is moeilijk, dus ook het daytraden, en je zult er wat mij betreft gewoon zo veel mogelijk vrije uurtjes aan moeten spenderen om er feeling voor te krijgen. Er niet 8 uur per dag aan kunnen zitten wil toch niet zeggen dat rendement behalen onmogelijk zou zijn. ?

ik snap wel wat je zegt hoor, maar het is zo zwart/wit nog niet
Als je er geen tijd voor hebt dan is het idd gedoomd te mislukken met 1-2 uur per dag kom je er niet.
Ik ben niet gestopt met werken om te daytraden, ik doe het er naast, klein voordeel dat ik een bedrijfje heb waar ik zelf niet meer naar om hoef te kijken, natuurlijk hou je wel alles in de gaten en beslis ik mee. maar ik heb meer tijd voor daytraden dan mijn bedrijf, en ik was met een aanzienlijk bedrag ingestapt vorig jaar toen bijvoorbeeld een BTC nog op 1500 Euro stond en een LTC op 16 euro ETH op 20 euro enz

Je kan ook met minder uurtje traden zolang je maar met je fingers op de knoppen zit, maar om te zeggen dat het meer zal opleveren dan met holden ? je moet de markt echt goed in de gaten houden en er echt op zitten anders mis je het.
En wat al aangeven was je mocht er tegen kunnen, kan me voorstellen dat mensen er stress van krijgen helemaal als je niet met 100% winst speelt

• k995
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Als je er geen tijd voor hebt dan is het idd gedoomd te mislukken met 1-2 uur per dag kom je er niet.
Sorry dat is en blijft onzin.

Bepaalde strategien kan je gerust met enkele uren per dag doen. Het is onzinnig eventjes "de waarheid" te verkondigen voor alle traders.
Je kan ook met minder uurtje traden zolang je maar met je fingers op de knoppen zit, maar om te zeggen dat het meer zal opleveren dan met holden ? je moet de markt echt goed in de gaten houden en er echt op zitten anders mis je het.
Nee er is altijd genoeg te vinden waar je winst op kan pakken.

Denkende dat je met een stabiele BTC koers winst zak pakken is idd absurd maar zie de schommelingen nu, kan je perfect winst op nemen hoor. Je ziet toch van mijlenver aankomen dat die op 10k zal bosten en zet je verkoopsorders daaronder? Hoef je toch niet seconden per seconden op te kijken?

• Adnanos
Malarky schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Ik denk niet dat 9600 de onderlijn is. Enige reden voor 9600 nu is omdat daytraders bij zulke enorme rode kaarsen er miljoenen intrappen (ik doe daar persoonnlijk ook altijd aan mee, alleen zonder miljoenen). Dat zijn namelijk mooie bulltraps voor een paar procent in 2 minuten). Maar die jongens verkopen weer even snel als ze inkochten. Een bodem is een plekje waar weinig volaliteit is en een die een paar keer is opgezocht zonder dat die er door heen brak.

Of ze gaan mij verbazen deze keer.
Het lijkt toch voorlopig stabiel te staan op 9.6k

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Adnanos schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Het lijkt toch voorlopig stabiel te staan op 9.6k
Wacht maar af.... 9450 is al aangetikt :) Denk als een whale >:)

• Nopheros
ggj87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:07:
[...]

8 euro koersdaling gaat mij wat te ver ;(
Heb LTC verkocht op 214.. hopelijk weer kopen rond de 200.

• Slux
  • Niet online
k995 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Sorry dat is en blijft onzin.

Bepaalde strategien kan je gerust met enkele uren per dag doen. Het is onzinnig eventjes "de waarheid" te verkondigen voor alle traders.
[...]

Nee er is altijd genoeg te vinden waar je winst op kan pakken.

Denkende dat je met een stabiele BTC koers winst zak pakken is idd absurd maar zie de schommelingen nu, kan je perfect winst op nemen hoor. Je ziet toch van mijlenver aankomen dat die op 10k zal bosten en zet je verkoopsorders daaronder? Hoef je toch niet seconden per seconden op te kijken?
ik vertel zeker niemand de waarheid alleen wat mijn ervaring is, en toen ik er minder tijd instopte maakte ik meer verlies dan winst met daytraden. Holden was in mijn geval toen beter geweest.

Alle traders doen het op hun eigen manier, er is ook geen handleiding voor.
Sorry als dat bij jou zo overkwam, is niet mijn bedoeling, vertel puur mijn ervaringen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 15-02-2018 11:18 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-04 20:02
TheKeeper schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Site lezen: https://litecoinca.sh/
Litecoin Wallet dowloaden, daar je LTC op zetten.
Vervolgens maandagochtend eerst je LTC weer van je wallet afhalen (ander wallet adres of een exchange)
daarna de LCC wallet downloaden en daarin de gegevens van je LTC wallet (de lege) kanllen, zodat LCC kan zien dat jij op het moment van de forkblock x aantal LTC had en ze daar dus x maal 10 LCC voor gaan storten in je LCC wallet.
Nogmaals, ik acht de kans super groot dat je gewoon al je coins kwijt bent als je hie rin trapt.

https://twitter.com/SatoshiLite/status/960197866546282496

Een wallet downloaden die niet open source is en bovenstaande twitter bericht.

Doe het nou gewoon niet |:(

Verwijderd

muffstuff schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Nogmaals, ik acht de kans super groot dat je gewoon al je coins kwijt bent als je hie rin trapt.

Dom, dom, dom idd. En nadat ze dat hebben gedaan klagen dat ze hun coins kwijt zijn...

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Zooo wat heb ik gemist vannacht :9

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou dat klotehondje is zich weer onder de bank aan het verstoppen. Gelukkig precies bovenop de piek gekocht. :) Moet ik weer een week wachten om mijn 25€ inmiddels al 27€ :*) veilig te stellen.

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:34
[...]

Als je gewoon netjes je LTC naar een nieuwe wallet zet en daarna pas met die scam aan de slag gaat, kan er niet zoveel misgaan (als je tenminste die scam software niet op dezelfde machine draait als je echte)

• powercoaster
[...]

Gebruik inderdaad gewoon een officiële wallet (https://litecoin.com/#wallets)
Dan merk je vanzelf of het wel of niet echt geforked is.

• mannowlahn
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Dom, dom, dom idd. En nadat ze dat hebben gedaan klagen dat ze hun coins kwijt zijn...
Ik word er inmiddels een beetje kwaad over om te zien dat mensen zo hebberig zijn dat ze ze dom kunnen worden. FFS Net zoals dat verhaal van iota waar mensen die website gebruikten om ene seed te creeeren.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-04 09:59
anboni schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Als je gewoon netjes je LTC naar een nieuwe wallet zet en daarna pas met die scam aan de slag gaat, kan er niet zoveel misgaan (als je tenminste die scam software niet op dezelfde machine draait als je echte)
Als zoveel mensen het al een scam noemen en als er al zoveel rode vlaggen omheen hangen was ik er niet eens aan begonnen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• mannowlahn
powercoaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Gebruik inderdaad gewoon een officiële wallet (https://litecoin.com/#wallets)
Dan merk je vanzelf of het wel of niet echt geforked is.
Ja dat is wellicht nog veilig genoeg, maar dan nog, LTCash wordt al aangemerkt als scam door LTC. Hoeveel signalen wil je hebben?

Ik ga zo alvast een topic openen voor de gedupeerden waar ze hun verhaal in kwijt kunnen. Kunnen we aangifte doen tegen LTCash na de diefstal van mijn munten?

[ Voor 16% gewijzigd door mannowlahn op 15-02-2018 11:22 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

muffstuff schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:22:
[...]

Ja dat is wellicht nog veilig genoeg, maar dan nog, LTCash wordt al aangemerkt als scam door LTC. Hoeveel signalen wil je hebben?

Ik ga zo alvast een topic openen voor de gedupeerden waar ze hun verhaal in kwijt kunnen. Kunnen we aangifte doen tegen LTCash na de diefstal van mijn munten?
Iets met bitconnect...

Als mensen dollartekens zien, dan verweekt het rationele gedeelte van het brein lijkt het wel.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:34
AtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Als zoveel mensen het al een scam noemen en als er al zoveel rode vlaggen omheen hangen was ik er niet eens aan begonnen.
Ik ga er zelf ook absoluut geen tijd aan besteden, ik wilde alleen even de uitspraak nuanceren dat je je geld ermee kwijt gaat raken. (die scamforks kunnen op zich nog best interessant zijn trouwens, die december shitforks van BTC hebben me toch 'n leuk 5-cijferig bedrag opgeleverd :P )

• powercoaster
muffstuff schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:22:
[...]

Absoluut, maar als je toch litecoins hebt, kan ze in een wallet zetten (ipv exchange) sowieso geen kwaad. Als bonus krijg je dan heel misschien LTCash coins. Scam of niet, als je ze hebt (gratis krijgt) kan je er mee doen wat je wil. Maar gebruik inderdaad geen wallet van LTCash zelf in dit geval. Gebruik altijd de officiële of wallets waarvan je weet dat ze betrouwbaar zijn zoals Exodus.

[ Voor 6% gewijzigd door powercoaster op 15-02-2018 11:28 ]

• RustStorm
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:15:
[...]

ik vertel zeker niemand de waarheid alleen wat mijn ervaring is, en toen ik er minder tijd instopte maakte ik meer verlies dan winst met daytraden. Holden was in mijn geval toen beter geweest.

Sorry als dat bij jou zo overkwam, is niet mijn bedoeling, vertel puur mijn ervaringen ;)
In je reply op mijn post staat inderdaad dat het " gedoomd is te mislukken " -- en dat komt over als zekerheid en waarheid. ;) Maar ik vermoed dat je bedoelt dat de kans dan aannemelijk groot is dat het mislukt. :)

Anyways, zoals ik al eerder zei zal je toch op een gegeven moment moeten beginnen en dan helpen alle uurtjes die je er in kan investeren mee. Oefening baart kunst en oefening kost tijd, dus ieder uurtje geïnvesteerd is winst door behaalde ervaring. ;) Niet alleen het inkopen en verkopen telt als ervaring: ook het bekijken van een koersverloop kan zorgen voor inzicht.

• Slux
  • Niet online
Wat ik zelf nog niet helemaal van LTCcash,
Het is een hardfork maar er komen 10x meer muntjes van.
Elke LTC bezitter krijg voor 1 LTC 10 LLC

LCC is een mine coin, zijn er al meer dan 500 miljoen muntjes gemind bij release ?

Experts die hier antwoord op weten ?

• mannowlahn
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:57:
Heeft iemand enig idee hoe we zondag de LiteCoin Cash kunnen claimen?

- Voor iedere LTC, ontvang je 10 LCC .. duidelijk.
- Dan zullen ze ergens in een wallet gedeponeerd moeten worden ... ja, welke
- Vervolgens zal bekend zijn dat jij -X- aantal bezit ...
- Je zal een LCC wallet moeten installeren om ze te ontvangen?

Ik heb echt geen idee, zoiets nog nooit gedaan, en eerlijk gezegd wil ik hier ook niet met halve kennis aan beginnen.

Dus mocht er iemand in voorbereiding zijn om dit te claimen ... ik verneem graag hoe en wat.

Geloof niet echt in die LCC ... maar wie weet zijn ze voor de hoofdprijs te slijten net na de fork ... BTD wist ook een moment de €135 te halen voor die in elkaar kieperde. ;)
Deze ook nog even quoten in de hoop dat hij niet zo dom is om hier in te trappen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-04 09:59
24 uurs volume op gdax is verdrievoudigd sinds gisteren. FYI

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

..en de huidige marketcap is niet verkeerd.. bijna $ 461 Mrd. ...

• k995
Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Beste is dan niet termen zoals "altijd" te gebruiken maar gewoon "in mijn ervaring"

Vertel er dan best ook wanneer dit was, er is een enorm verschil tussen periode's waar BTC enkel omhoog ging met maar korte dips en een periode zoals nu waar ik verwacht een langdurige correctie met veel dips.

• mannowlahn
AtlAntA schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:34:
24 uurs volume op gdax is verdrievoudigd sinds gisteren. FYI
holy shit

• Slux
  • Niet online
k995 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Beste is dan niet termen zoals "altijd" te gebruiken maar gewoon "in mijn ervaring"

Vertel er dan best ook wanneer dit was, er is een enorm verschil tussen periode's waar BTC enkel omhoog ging met maar korte dips en een periode zoals nu waar ik verwacht een langdurige correctie met veel dips.
Aan de andere kant, lijkt mij dat als we over de manier van traden hebben, dat iedereen wel weet dat het uit iemand zijn eigen ervaring is, anders zouden we allemaal zo rijk als Warren Buffet zijn :+

Met soms 20/30 trade's per dag is dat vrij moeilijk bij te houden ;)

Mijn ervaring is dat ik meer verdien de laatste weken, dan de laatste 2 dagen want daar kan ik dan beter op inspelen, ik zit dan in een sort flow, de markt is redelijk voorspelbaar en als het ineens zoals de laatste 2 dagen mega veranderd, moet je ook snel kunnen mee kunnen schakelen, dat lukt mij niet altijd en zit daarom grotendeels in cash.

• Goh

Goh

muffstuff schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:33:
[...]

Deze ook nog even quoten in de hoop dat hij niet zo dom is om hier in te trappen.
Ik zou ook zeker geen risico nemen door een of andere wallet te downloaden. Ik ben Mss n sukkel, maar zie er geen kwaad in je LTC in n officiële wallet te zetten, ze daarna leeg te halen en dan je private key te geven. Er zit immers geen geld in de wallet op t moment van claimen van je LCC, toch?

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:52:
[...]

Ik zou ook zeker geen risico nemen door een of andere wallet te downloaden. Ik ben Mss n sukkel, maar zie er geen kwaad in je LTC in n officiële wallet te zetten, ze daarna leeg te halen en dan je private key te geven. Er zit immers geen geld in de wallet op t moment van claimen van je LCC, toch?
Er zijn er genoeg die wel een private key zullen geven en vergeten hun wallet te legen.

Met BCC was het een stuk makkelijker, als je toen op kraken BTC had krijg je automatisch BCC.
zo zijn er nog een paar forks geweest die zo gingen.

Ik durf het zelf niet aan. heb al moeite met de ledger s, om dan ltc op een andere wallet te zetten en weer terug naar een exchange, zal je net zien dat mijn PC oid crashed.

Plus ik heb nog een hoop vragen wat hier boven staat over litecoincash
ik dacht dat een hardfork een kopie was van een coin?
LCC heeft er 840 miljoen ?
Elke LTC is 10LCC waard, zijn alle LCC al gemined om dat uit te kunnen delen ?

• Goh

Goh

Slux schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Er zijn er genoeg die wel een private key zullen geven en vergeten hun wallet te legen.

Met BCC was het een stuk makkelijker, als je toen op kraken BTC had krijg je automatisch BCC.
zo zijn er nog een paar forks geweest die zo gingen.

Ik durf het zelf niet aan. heb al moeite met de ledger s, om dan ltc op een andere wallet te zetten en weer terug naar een exchange, zal je net zien dat mijn PC oid crashed.

Plus ik heb nog een hoop vragen wat hier boven staat over litecoincash
ik dacht dat een hardfork een kopie was van een coin?
LCC heeft er 840 miljoen ?
Elke LTC is 10LCC waard, zijn alle LCC al gemined om dat uit te kunnen delen ?
Op zich durf ik t wel aan ze op een officiële wallet te zetten en ze daarna weer om te zetten naar Binance bijvoorbeeld. Gaat toch maar om een korte tijd dat ze daar moeten staan.

Wel goede vraag idd, of ze wel gemined zijn

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Flagg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Ik verwacht binnenkort een rebrand van Doge naar Laika. :+
Correctie, rebrand is naar Pavlov. :+

Pagina: 1 ... 51 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!