Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 47 ... 204 Laatste
Acties:
  • 534.654 views

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-03 16:49

FaceDown

Storende factor.

quote:
Gelezen. Nieuw logo, nieuwe website en hoop PR blah. Dat zal de koers niet verder gaan helpen. De ene rebrand is duidelijk de andere niet.

Groetjes, FaceDown.

• ksborg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:27
quote:
japjaan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Kan me niet voorstellen dat we voor de 20e niet over de 350k heen zitten minimaal. De drop van nu komt puur doordat een whale 157k heeft gelost gister en dan gaan de botjes aan de slag
Zou niet verkeerd zijn. Lisk gekocht in stukjes, de goedkoopste op 120k en de n na duurste op 270k. Tot nu toe zeker geen verkeerde keus. Verder geloof ik ook dat ze een dijk van een product aan het neerzetten zijn dat potentieel heel groot kan worden.

Discogs

• Goh
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19:26
Stratis gaat ook nog steeds lekker mensen! Waar zal dat op uitlopen qua koers.

• TomTorquay
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 19:46
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:35:
[...]

Gelezen. Nieuw logo, nieuwe website en hoop PR blah. Dat zal de koers niet verder gaan helpen. De ene rebrand is duidelijk de andere niet.
Dat zever-praatje van VEN in Londen heeft de koers van VEN anders destijds wel lekker omhoog doen gaan. Dus laat ons nu niet denigrerend doen over dit Lisk-event :*)

• Goh
Moet wel zeggen dat t voor de rest weer n beetje aan t inkakken is. Normaal altijd n beetje stijging rond dit tijdstip. Nu dus niet echt.

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:16
Hm, Ripple gaat nu testen met western union. Biedt ook kansen voor XRP holders

Even een bron

https://www.bloomberg.com...-transactions-with-ripple

Danster wijzigde deze reactie 14-02-2018 20:39 (45%)

• japjaan
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-05 12:38
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:35:
[...]

Jou neem ik allang niet meer serieus ;) er is meer dan ven en xrp man, open je ogen. Deze rebrand heeft heel wat meer voeten in de aarde dan de meeste rebrands. Als je het niet volgt zeg er dan niks over. Kijk eens naar de agencies waarmee ze hun missie, visie, identiteit etc. hebben ontwikkeld (Rlevance, Taikonauten, Expand Online) en naar hun klanten.

Nog meer positief nieuws over Lisk: https://www.reddit.com/r/..._will_pledge_1700000_lsk/

• tias86
  • Laatst online: 19:25
haha facedown je krijgt nu zelfs tegengas vanuit je eigen Venclub

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
TomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:36:
[...]
Dat zever-praatje van VEN in Londen heeft de koers van VEN anders destijds wel lekker omhoog doen gaan. Dus laat ons nu niet denigrerend doen over dit Lisk-event :*)
Sja ze zullen wel met iets verrassends moeten komen anders wordt het een 'sell the news' gevalletje denk ik. (Hoe idioot ik die hele 'sell the news' hype ook vind. Stelletje amateurs die denken te moeten sellen bij nieuws en de hele meute schapen die daar achteraan loopt).

Groetjes, FaceDown.

• Goh
In Reddit wordt trouwens ook gepraat over de stijging van LTC, dat t komt door die fork. Zal de koers dan na de lancering van die (eventuele scam) fork inzakken? Wat denken jullie?

• japjaan
quote:
ksborg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:35:
[...]

Zou niet verkeerd zijn. Lisk gekocht in stukjes, de goedkoopste op 120k en de n na duurste op 270k. Tot nu toe zeker geen verkeerde keus. Verder geloof ik ook dat ze een dijk van een product aan het neerzetten zijn dat potentieel heel groot kan worden.
Core 1.0 zit in interne test fase dus kunnen we op korte termijn verwachten op testnet. Het duurt allemaal wel erg lang maar hopelijk is het het wachten waard!

• TomTorquay
  • Laatst online: 19:46
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:39:
[...]

Sja ze zullen wel met iets verrassends moeten komen anders wordt het een 'sell the news' gevalletje denk ik.
Daar ga ik eigenlijk sowieso van uit. Nog maar weinig anders gezien, de laatste tijd.

• tias86
quote:
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:40:
In Reddit wordt trouwens ook gepraat over de stijging van LTC, dat t komt door die fork. Zal de koers dan na de lancering van die (eventuele scam) fork inzakken? Wat denken jullie?
Ik weet wel dat de koers ingeval niet alleen maar kan stijgen

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:16
quote:
Normaal gesproken bij een fork zal die inderdaad weer wat dalen. Maar hoeveel is altijd de vraag.

• BillMcNeal
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15-04 12:25
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:12:
[...]

Maar mocht nxt/lsk eruit gaan zal ik solidair zijn en NANO kopen. Gedeelde smart is... Dubbele smart!!! :P sorrie been nano bij hitbtc te koop, dus dat gaat niet lukken.
Zeker inderdaad geen hitbtc gebruiken.. ik wacht nu al 9 dagen om mijn XEM deposit.
Verschijnt maar niet in mn wallet en is wrs achterover gedrukt door de site. Hoor ook niks van support. Forum staat vol met deze berichten (helaas te laat gezien).

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
japjaan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:38:
[...]

Jou neem ik allang niet meer serieus ;) er is meer dan ven en xrp man, open je ogen. Deze rebrand heeft heel wat meer voeten in de aarde dan de meeste rebrands. Als je het niet volgt zeg er dan niks over. Kijk eens naar de agencies waarmee ze hun missie, visie, identiteit etc. hebben ontwikkeld (Rlevance, Taikonauten, Expand Online) en naar hun klanten.

Nog meer positief nieuws over Lisk: https://www.reddit.com/r/..._will_pledge_1700000_lsk/
Heel mooi daarom vroeg ik er ook naar. Ik ben van mening dat daar geen rebrand/relaunch voor nodig is overigens. Je kunt een bestaande coin ook ontwikkelen, klantenkring uitbreiden etc. Een rebrand is in dat geval niks anders dan een PR stunt.

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 10:38
quote:
BillMcNeal schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Zeker inderdaad geen hitbtc gebruiken.. ik wacht nu al 9 dagen om mijn XEM deposit.
Verschijnt maar niet in mn wallet en is wrs achterover gedrukt door de site. Hoor ook niks van support. Forum staat vol met deze berichten (helaas te laat gezien).
Uiteindelijk krijg je het wel (waarschijnlijk) maar ze nemen idd flink de tijd, waarom? Geen idee. Support = 0.

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Heel mooi daarom vroeg ik er ook naar. Ik ben van mening dat daar geen rebrand/relaunch voor nodig is overigens. Je kunt een bestaande coin ook ontwikkelen, klantenkring uitbreiden etc. Een rebrand is in dat geval niks anders dan een PR stunt.
Een rebrand is per definitie een PR stunt en niet nodig, dat geld ook voor VEN. Al het moois dat ze gaan doen hadden ze ook gewoon kunnen doen onder de naam VeChain zonder dat er een rebrand bij komt kijken.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Goh
quote:
Danster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Normaal gesproken bij een fork zal die inderdaad weer wat dalen. Maar hoeveel is altijd de vraag.
Afwachten dan maar idd

• japjaan
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Gedeeltelijk mee eens. Ik denk dat ze het moment gebruiken om een hele zooi in een keer te releasen en daarmee ook de marketing machine aanslingeren..tot nu toe weinig van gezien.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

quote:
BillMcNeal schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Ach is gezeik met alle exchanges volgens mij, so far werkt hitbtc prima voor mij en ik speel met een paar 100 daar, dus maakt niet uit.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• ksborg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:27
quote:
japjaan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Gedeeltelijk mee eens. Ik denk dat ze het moment gebruiken om een hele zooi in een keer te releasen en daarmee ook de marketing machine aanslingeren..tot nu toe weinig van gezien.
Het schijnt dat ze na de relaunch vol gaan inzetten op marketing. Dus het is inderdaad te verwachten dat de 1.0 gereed is volgende week dinsdag. Misschien is dat de big surprise waarmee ze komen. Volgens github zijn er vooral nog test- en cosmetische taken momenteel

Discogs

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
miicker schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Een rebrand is per definitie een PR stunt en niet nodig, dat geld ook voor VEN. Al het moois dat ze gaan doen hadden ze ook gewoon kunnen doen onder de naam VeChain zonder dat er een rebrand bij komt kijken.
Alleen verandert er bij Vechain wel iets fundamenteels in het netwerk. Verder wordt er weinig nadruk op de nieuwe naam gelegd en meer op wat er gaat veranderen.
Vergelijk ik dat met Lisk (dat linkje) en zie dat ze het hebben over nieuwe website, nieuw logo en een presentatie met (jawel) een state of the art 4K projector.. sjah. Vind ik koerstechnisch allemaal niet zo boeiend.

Groetjes, FaceDown.

• Goh
Ik heb een deposit gedaan op Kraken, maar nu staat t bedrag op on hold (nee, niet hodl :P ) Iemand n idee?

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-05 09:16
Is er een goedkoper alternatief voor een Ledger Nano S die ook een beetje gebruiksvriendelijk is? Of moet ik gewoon lappen? Een wallet op m'n pc/mobiel zie ik niet zitten.

Een encrypted USB stick dan ofzo?

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
Danster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:38:
Hm, Ripple gaat nu testen met western union. Biedt ook kansen voor XRP holders

Even een bron

https://www.bloomberg.com...-transactions-with-ripple
XRP voor de lange hodl. Maak je riemen maar vast, de raket vertrekt.. Alleen de lanceer datum staat nog niet vast. :o

Gearbest kortingcodes: chinadiscount.net

• Dakillerbean
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 11:03
Zojuist een gedeelte LTC verpatst op +18% en HTMLCoin voor teruggekocht... KuCoin en HitBTC, kom maar op! Heel benieuwd waar dit muntje over pakweg een half jaar staat. Heb er wel een goed gevoel bij.

Minen van HTML wordt steeds minder, maar ach, ieder block is toch weer gratis 1250 van die muntjes. Gek genoeg gebeurt er overdag vrij weinig en in de nachtelijke uurtjes (tussen 23.00 en 06.00) pik ik de meeste blocks op. Afgelopen nacht weer 6 stuks, altijd leuk, gratis geld ;-)
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Ach is gezeik met alle exchanges volgens mij, so far werkt hitbtc prima voor mij en ik speel met een paar 100 daar, dus maakt niet uit.
Tot dusver regelmatig op HitBTC wat over en weer gestuurd, nog nooit echt problemen ervaren. Moet er wel bijzeggen dat ik daar eigenlijk alleen kom als ik iets moet met mijn ByteCoins, maar zelfs na mijn DentaCoin avontuur tijdens een weekje daytraden stond mijn LTC transactie vanaf HitBTC in een kleine 5 minuten op CoinBase.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 16:29
quote:
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:47:
Ik heb een deposit gedaan op Kraken, maar nu staat t bedrag op on hold (nee, niet hodl :P ) Iemand n idee?
heeft bij mijn toen een week op hold gestaan maar goed misschien heb je geluk en duurt het niet zo lang bij jou

• Crypts
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Geen idee hoeveel ervaring je met HitBTC hebt maar withdrawals en deposits kunnen echt lang (maand of langer) duren. Ik zou het niet aanraden iig...

• japjaan
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:47:
[...]

Alleen verandert er bij Vechain wel iets fundamenteels in het netwerk. Verder wordt er weinig nadruk op de nieuwe naam gelegd en meer op wat er gaat veranderen.
Vergelijk ik dat met Lisk (dat linkje) en zie dat ze het hebben over nieuwe website, nieuw logo en een presentatie met (jawel) een state of the art 4K projector.. sjah. Vind ik koerstechnisch allemaal niet zo boeiend.
Voor zover ik het begrijp wordt de website een plek waar alles in 1 is. Website, academy, wallet, ico-suite (zodra dit geactiveerd wordt), eigenlijk alles wat je moet en wil kan op 1 plek straks.

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:48
quote:
LTC had op basis van TA de beste kaarten van de 3. (Btc/eth/LTC) Dit zorgt ervoor dat wat serieuzere partijen wachten op een koopmoment en ook daadwerkelijk kopen.

Voor de rest stond LTC voor de ‘crash’ ook al op uitbreken en toen kocht men zelfs al ik op $250 op wat grotere schaal.

LTC is altijd al een schoolvoorbeeld geweest van TA en daar reageren de wat doorgewinterde handelaren op.

Buiten dat is LTC ook echt een goede coin en met de hele markt in contrast zettende is LTC eigenlijk zelfs op $200 een goede investering geweest.

Het punt is dat 99% in dit topic niet naar het grotere plaatje kijkt (de markten in het algemeen) maar als je LTC in je PF hebt zou ik die gewoon HODLen. Alle Makro traders hebben LTC in hun PF. Die spelen het spel op de lange termijn en zien “nieuw geld” niet als market pump maar als nieuwe competitie en dat zijn de mensen die op lange termijn meer geld verdienen tov mensen die in bull markets wat pompjes meepakken op slechte coins.

Zelfde met VeChain, zitten bij de Makro traders al in hun PF sinds ico tm 5k sats. In die range. Dat hij nu wat stil staat boeit het grote geld geen reet. Die kijken naar het eindstation.

RedHat wijzigde deze reactie 14-02-2018 20:53 (6%)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 9

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:48:
Is er een goedkoper alternatief voor een Ledger Nano S die ook een beetje gebruiksvriendelijk is? Of moet ik gewoon lappen? Een wallet op m'n pc/mobiel zie ik niet zitten.

Een encrypted USB stick dan ofzo?
Paper wallet? Snap de toegevoegde waarde van een Ledger nooit zo. Leuk speeltje maar uiteindelijk is het gewoon een hele dure USB stick met je private key erop.

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Crypts schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Geen idee hoeveel ervaring je met HitBTC hebt maar withdrawals en deposits kunnen echt lang (maand of langer) duren. Ik zou het niet aanraden iig...
Withdrawals heb ik sowieso nog niet gedaan. Zou ik niet weten waar ik dat moet doen want ben nog nergens volledig geverifieerd. :) Zolang ik nog geen 300.000 waard ben in de boeken ga ik geen id's opsturen, en ga ik ervan uit dat ik gewoon stilletjes failliet ga (cryptocurrencytechnischerwijs uiteraard) en dan is het helemaal niet nodig. :)

Als ik uiteindelijke wel geld eruit wil halen om de hypotheek af te betalen :+ , denk ik dat ik voor kraken ga, daar heb je gewoon dezelfde dag het geld nog op je rekening staan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Goh
quote:
RedHat schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:50:
[...]

LTC had op basis van TA de beste kaarten van de 3. (Btc/eth/LTC) Dit zorgt ervoor dat wat serieuzere partijen wachten op een koopmoment en ook daadwerkelijk kopen.

Voor de rest stond LTC voor de ‘crash’ ook al op uitbreken en toen kocht men zelfs al ik op $250 op wat grotere schaal.

LTC is altijd al een schoolvoorbeeld geweest van TA en daar reageren de wat doorgewinterde handelaren op.

Buiten dat is LTC ook echt een goede coin en met de hele markt in contrast zettende is LTC eigenlijk zelfs op $200 een goede investering geweest.

Het punt is dat 99% in dit topic niet naar het grotere plaatje kijkt (de markten in het algemeen) maar als je LTC in je PF hebt zou ik die gewoon HODLen. Alle Makro traders hebben LTC in hun PF. Die spelen het spel op de lange termijn en zien “nieuw geld” niet als market pump maar als nieuwe competitie en dat zijn de mensen die op lange termijn meer geld verdienen tov mensen die in bull markets wat pompjes meepakken op slechte coins.
(y) thnx voor je uitgebreide antwoord.

• jeroencuracao
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21-05 14:15
Is het nu nog goed om in LTC te stappen?

• deavonden
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18:26
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Paper wallet? Snap de toegevoegde waarde van een Ledger nooit zo. Leuk speeltje maar uiteindelijk is het gewoon een hele dure USB stick met je private key erop.
Mischien dat er wat meer ondersteuning is mocht de Nano ledger de geest geven?

• Goh
quote:
bie100 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:49:
[...]

heeft bij mijn toen een week op hold gestaan maar goed misschien heb je geluk en duurt het niet zo lang bij jou
:F een week??

• Goh
quote:
jeroencuracao schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:54:
Vraag ik mij ook af. Maar Tis meer nu n gevalletje buy high.

• tias86
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Withdrawals heb ik sowieso nog niet gedaan. Zou ik niet weten waar ik dat moet doen want ben nog nergens volledig geverifieerd. :) Zolang ik nog geen 300.000 waard ben in de boeken ga ik geen id's opsturen, en ga ik ervan uit dat ik gewoon stilletjes failliet ga (cryptocurrencytechnischerwijs uiteraard) en dan is het helemaal niet nodig. :)

Als ik uiteindelijke wel geld eruit wil halen om de hypotheek af te betalen :+ , denk ik dat ik voor kraken ga, daar heb je gewoon dezelfde dag het geld nog op je rekening staan.
Maarf als jij 330k aan muntjes op hitbtc hebt, en die wil je dus uitbetalen op kraken. moet je ze dus withdrawallen op hitbtc naar kraken, en dat blijkt vaak een probleem te zijn.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
deavonden schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Mischien dat er wat meer ondersteuning is mocht de Nano ledger de geest geven?
:? Ondersteuning bij een paper wallet is niet nodig. En wat doe je als je ledger kapot is en je kunt geen nieuwe meer krijgen? Bijv fabrikant failliet?

Groetjes, FaceDown.

• bie100
quote:
een week ja was wel in de drukste tijd toen daarom zeg ik misschien gaat het bij jou wel sneller

• jeroencuracao
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21-05 14:15
Is het dan nu dom om in Litecoin te stappen of zal de trend zich tot dinsdag nog wel even doorzetten?

• orf
  • Laatst online: 21:30
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Het is ook gewoon hele fijne en gebruiksvriendelijke wallet software. Die key verlaat de hardware wallet niet, waardoor het ook wat veiliger is en je niet met offline computers hoeft te rommelen als het om wat meer geld gaat.

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17:24
quote:
jeroencuracao schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:54:
Ach adviseer niemand maar LTC dit jaar op 1K, van het voorjaar/zomer zal me niks verbazen.

• bie100
quote:
jeroencuracao schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:58:
Is het dan nu dom om in Litecoin te stappen of zal de trend zich tot dinsdag nog wel even doorzetten?
als we dat wisten ;) blijft een gok man

• Dacuuu
  • Nu online
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:57:
[...]

:? Ondersteuning bij een paper wallet is niet nodig. En wat doe je als je ledger kapot is en je kunt geen nieuwe meer krijgen? Bijv fabrikant failliet?
Bij failliet even de ledger van iemand anders lenen. Er zijn genoeg ledgers in de omloop.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Dat weet je pas achteraf natuurlijk. Als je wilt HODL'en, gewoon instappen. Wil je snelle winsten dan kun je nu beter bij andere coins kijken denk ik.

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Maarf als jij 330k aan muntjes op hitbtc hebt, en die wil je dus uitbetalen op kraken. moet je ze dus withdrawallen op hitbtc naar kraken, en dat blijkt vaak een probleem te zijn.
Kan je ze niet gewoon versturen van de ene wallet (hitbtc) naar wallet op kraken?

Moet ik toch eens gaan uitzoeken dan. :)

En anders alles naar btc, via changely (wilt u even afrekenen? Dank u.) naar nlg en via de nlg wallet naar mijn iban. :)

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Nu online
quote:
Dat ligt er toch aan of je zelf een stijging of daling verwacht? Ik snap zelf niet zo waarom je nu nog in zou stappen nadat er een stijging van 30% op een dag is geweest, maar ja.

• deavonden
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:57:
[...]

Geen idee hoeveel er van verkocht zijn, maar als dat er heel veel zijn is de kans dat iemand de info eraf kan krijgen bij een defect veel groter dan als een of andere chineese usb stick de geest geeft lijkt me.

• ionn
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
quote:
Buy high sell low ;)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
Dacuuu schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Bij failliet even de ledger van iemand anders lenen. Er zijn genoeg ledgers in de omloop.
Klinkt niet heel handig. Als ik er een had zou ik 'm ook zeker niet uitlenen.

Groetjes, FaceDown.

• Greymore1
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:42
Hoeveel mensen hier hebben nou 1 ETH aan GTO gekocht? (buys min sells)

• Goh
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Dat weet je pas achteraf natuurlijk. Als je wilt HODL'en, gewoon instappen. Wil je snelle winsten dan kun je nu beter bij andere coins kijken denk ik.
Is ook zo idd. Maar ben alleen bang dat, die ik nu heb, zullen zakken na die fork. Als de koers daar tenminste op gebaseerd is natuurlijk.

Maar 1k, zou t serieus?

• tias86
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:00:
[...]

Kan je ze niet gewoon versturen van de ene wallet (hitbtc) naar wallet op kraken?

Moet ik toch eens gaan uitzoeken dan. :)

En anders alles naar btc, via changely (wilt u even afrekenen? Dank u.) naar nlg en via de nlg wallet naar mijn iban. :)
Ja dat is withdrawallen, dus als je daar iets hebt wat dan ook en je wilt cashen moet het daar weg.

• orf
quote:
Dacuuu schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Je kunt ook gewoon je 24 recovery words (BIP39) gebruiken om je wallet te recoveren in een software client.

Ikzelf heb 2 ledgers. En nano S en een nano. En daarvan ligt veilig ergens opgeslagen, zodat ik die kan gebruiken als m'n huis afbrandt o.i.d.

• RaptorXS
quote:
Tuurlijk, dacht ik vorig jaar ook toen ze 4 dollar kostten :)

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 02-05 13:04
quote:
orf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:02:
[...]

Je kunt ook gewoon je 24 recovery words (BIP39) gebruiken om je wallet te recoveren in een software client.

Ikzelf heb 2 ledgers. En nano S en een nano. En daarvan ligt veilig ergens opgeslagen, zodat ik die kan gebruiken als m'n huis afbrandt o.i.d.
is het bij iedere transactie dat je de Ledger aan je laptop moet koppelen of versturen naar een BTC/ETH adres?

• bie100
quote:
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:02:
[...]

Is ook zo idd. Maar ben alleen bang dat, die ik nu heb, zullen zakken na die fork. Als de koers daar tenminste op gebaseerd is natuurlijk.

Maar 1k, zou t serieus?
met LTC zou het zo kunnen

• orf
quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:04:
[...]

is het bij iedere transactie dat je de Ledger aan je laptop moet koppelen of versturen naar een BTC/ETH adres?
Bij een transactie koppelen inderdaad. Je kunt ook wel een transactie doen naar een wallet adres als je ledger niet verbonden is. De transacties staan in de blockchain, niet in je ledger. Zelf vind ik het wel fijn om iedere keer naar een uniek adres te transferen.

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:38
Het duurt echt een eeuwigheid om een sell order eruit te krijgen, voor de laatst bekende prijs (b.v. bij XLM). Zijn er zo weinig kopers momenteel=

• JustSys
quote:
orf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:05:
[...]

Bij een transactie koppelen inderdaad. Je kunt ook wel een transactie doen naar een wallet adres als je ledger niet verbonden is. De transacties staan in de blockchain, niet in je ledger. Zelf vind ik het wel fijn om iedere keer naar een uniek adres te transferen.
ik zelf zou dan de Ledger enkel gebruiken voor holden? toch niet bij daily traden

• Dacuuu
  • Nu online
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:01:
[...]

Klinkt niet heel handig. Als ik er een had zou ik 'm ook zeker niet uitlenen.
Je kan de ledger resetten, 24 woorden key invoeren en klaar. Alles staat in de blockchain he :)

Dit wist ik niet, thanks!
quote:
[...]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:19

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
omdat plaatjes meer dan 1000 woorden zeggen ....

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:02:
[...]

Ja dat is withdrawallen, dus als je daar iets hebt wat dan ook en je wilt cashen moet het daar weg.
Maar dat heb ik al vaker gedaan, gekocht bij litebit en dan meteen naar de wallet van hitbtc gestuurd of eerst in een wallet bij litebit en dan versturen naar hitbtc wallet. En dan naar trading omgeving, kwestie van minuten voor dat dat klaar is.

Ik zie een withdrawal als Crypto naar Fiat bankrekening sturen.

Flagg wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:10 (7%)

• orf
quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:07:
[...]

ik zelf zou dan de Ledger enkel gebruiken voor holden? toch niet bij daily traden
Het is inderdaad niet handig om te daytraden en dan elke keer iets in je wallet te zetten of eruit te halen. Daytraden is makkelijker en veel sneller op een exchange, zodat je niet zit te wachten op confirms en elke keer fees moet betalen. Ik hold mijn bitcoins op m'n Ledger en doe af en toe wat trades met wat geld en coins die ik op een Kraken heb staan.

• JustSys
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:08:
[...]

Maar dat heb ik al vaker gedaan, gekocht bij litbit en dan meteen naar de wallet van hitbtc gestuurd of eerst in een wallet bij litbit en dan versturen naar hitbtc wallet. En dan naar trading omgeving, kwestie van minuten voor dat dat klaar is.

is litebit niet duur? en je krijgt weinig coin ervoor terug...

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:14

Kain_niaK

Bitcoin moet vrij blijven

Een versie van monopoly die iemand gemaakt heeft.
Check het hier --> https://github.com/ned0flanders/Cryptocoinopoly

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Kain_niaK wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:24 (49%)

Met Bitcoin Cash heb ik als content creator geen adverteerders meer nodig om geld op internet te verdienen.

• JustSys
quote:
orf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:10:
[...]

Het is inderdaad niet handig om te daytraden en dan elke keer iets in je wallet te zetten of eruit te halen. Daytraden is makkelijker en veel sneller op een exchange, zodat je niet zit te wachten op confirms en elke keer fees moet betalen. Ik hold mijn bitcoins op m'n Ledger en doe af en toe wat trades met wat geld en coins die ik op een Kraken heb staan.
Top het zelfde wat ik ga doen... alleen nog afwachten tot ze leverbaar zij,.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:10:
[...]

is litebit niet duur? en je krijgt weinig coin ervoor terug...
Yep niet geschikt voor daytrading met kleinere marges, maar wel lekker makkelijk met Ideal betalen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
[...]

En die 24 words bewaar je ergens op papier, net als een paper wallet? Dan zie ik de toevoeging van een Ledger niet zo tenzij je vaak in je wallet moet zijn wellicht. Ikzelf stuur er eenmalig coins naartoe voor HODLen en dat is het.

Groetjes, FaceDown.

• JustSys
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Yep niet geschikt voor daytrading met kleinere marges, maar wel lekker makkelijk met Ideal betalen.
is er een alternatief voor litebit... btcDirect is ook ongeveer zelfde...

• deavonden
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:08:
[...]

Maar dat heb ik al vaker gedaan, gekocht bij litebit en dan meteen naar de wallet van hitbtc gestuurd of eerst in een wallet bij litebit en dan versturen naar hitbtc wallet. En dan naar trading omgeving, kwestie van minuten voor dat dat klaar is.

Eerste keer dat ik wat kocht ook eerst in de litebit wallet gezet. Toen ik het naar Binance stuurde was ik 10% kwijt.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
Kain_niaK schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:11:
[afbeelding]
Een versie van monopoly die iemand gemaakt heeft.
Check het hier --> https://github.com/ned0flanders/Cryptocoinopoly
Waardeloos.. belangrijkste coin vergeten. :N

Groetjes, FaceDown.

• Harmvdw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:12
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:12:
[...]

En die 24 words bewaar je ergens op papier, net als een paper wallet? Dan zie ik de toevoeging van een Ledger niet zo tenzij je vaak in je wallet moet zijn wellicht. Ikzelf stuur er eenmalig coins naartoe voor HODLen en dat is het.
Ik gebruik hem op etherdelta en idex, werkt best fijn vind ik. En kan hem eenvoudig meenemen aan mijn sleutelbos.

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:14

Kain_niaK

Bitcoin moet vrij blijven

quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Welke is dat dan? :P

Met Bitcoin Cash heb ik als content creator geen adverteerders meer nodig om geld op internet te verdienen.

• tias86
.

tias86 wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:19 (99%)

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:26

AtlAntA

BANAAN!

quote:
doe nou niet... :X

Avatar does not reflect reality. *much*

• deavonden
quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:12:
[...]

is er een alternatief voor litebit... btcDirect is ook ongeveer zelfde...
Btcdirect heeft een iets betere wisselkoers.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
deavonden schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Eerste keer dat ik wat kocht ook eerst in de litebit wallet gezet. Toen ik het naar Binance stuurde was ik 10% kwijt.
Je moet ook de fees van de coin zelf in de gaten houden h, je moet niet voor 100 euro Bitcoin gaan versturen dan heb je al 15$ transactie kosten van btcte pakken. Kan je litebit niet aanrekenen.

• Oepsje
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-04 19:44
quote:
Haha jij hebt de laatste tijd niet meegelezen op dit forum he... facedown staat gelijk aan.....

• -Skyhawk-
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 13:34
quote:
HTMLCoin :P

PVOutput: http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=45787&sid=46740

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
quote:
Dogecoin.

Let's hug it out, b*tch.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

quote:
Oepsje schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Haha jij hebt de laatste tijd niet meegelezen op dit forum he... facedown staat gelijk aan.....
VacEdowN

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
[...]

FacePalm? :P :F

• deavonden
quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:16:
[...]

Je moet ook de fees van de coin zelf in de gaten houden h, je moet niet voor 100 euro Bitcoin gaan versturen dan heb je al 15$ transactie kosten van btcte pakken. Kan je litebit niet aanrekenen.
Het was litecoin die fees zouden 1 euro moeten zijn ofzo. Was idd maar 50 euro, maar was toch lullig toen ik het eidelijk op Binance had staan het nog maar 50$ waard was zonder dat de koers echt iets gedaan had.

• RaptorXS
quote:
FaceDown mag op tv bij Harry Mens :)

• Archimond
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:08

Archimond

Lopende Helpdesk

Beste is om met ripple xrp, litecoin ltc of neo te versturen.

Maar withdrawel van binance is wel hoog, alleen neo is gratis.

Lenovo ideapad 500 | Oneplus One

• Crypts
quote:
Ik zie ltc ook echt wel als serieuze speler maar.... Tov btc is deze onevenredig gestegen, aan de andere kant komt hij van de 250 af en ondanks dat hij deels 'gekoppeld' zit aan btc worden er ook fiatparen verhandeld dus tsja, het is geen doorsnee alt zoals ven. :P

• JustSys
quote:
Archimond schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:22:

(binance) omzetten naar NEO en naar KrakenNeo opsturen?

• Ypuh
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Hij is duidelijk geen ven.

• tias86
Feestdown

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:26

AtlAntA

BANAAN!

quote:
Crypts schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:22:
[...]

Ik zie ltc ook echt wel als serieuze speler maar.... Tov btc is deze onevenredig gestegen, aan de andere kant komt hij van de 250 af en ondanks dat hij deels 'gekoppeld' zit aan btc worden er ook fiatparen verhandeld dus tsja, het is geen doorsnee alt zoals ven. :P
Op gdax staat dat het liteoin network degraded performance heeft. Weet jij wat ze daar mee bedoelen?
quote:
[...]

Ik snap niet precies wat je bedoelt? Maar ik heb erg veel meegelezen de laatste tijd en mijn reactie op jou was om te voorkomen (all for the lolz natuurlijk) dat gezichtnaarbeneden weer een pagina vol zou bleren over VEN.

Avatar does not reflect reality. *much*

• Viep
  • Laatst online: 19-05 17:56
quote:
ionn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Clubje opstarten om elkaar te troosten. :9 Ik heb nog paar eth over, ga denk nano halen.
Mag ik ook lid worden? Vorige week zelfs nog wat bijgekocht omdat ik ervan overtuigd was dat het niet veel lager kon. Hopen van het Bitgrailverhaal met een sisser afloopt. Ik hodl voorlopig. Zoals Louis zou zeggen: "the dead or the gladiolis ".

• Ypuh
quote:
Archimond schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:22:

XLM is ook gratis? Of rekent Binance dan wel withdrawel fees.
quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:23:
[...]

(binance) omzetten naar NEO en naar KrakenNeo opsturen?
Kraken heeft geen NEO helaas. Zou ideaal zijn.

• Ypuh
quote:
orf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Het is ook gewoon hele fijne en gebruiksvriendelijke wallet software. Die key verlaat de hardware wallet niet, waardoor het ook wat veiliger is en je niet met offline computers hoeft te rommelen als het om wat meer geld gaat.
Bij een Nano S betaal je dus vooral voor de overzichtelijke gebruikersinterface en de gebruiksvriendelijkheid. Op zich niet verkeerd, maar doet nog niet de vraag beantwoorden of het mogelijk niet goedkoper kan ;). Kun je die software wallets niet aan een gewone USB stick koppelen, of stel ik nu een domme vraag?

Paper wallets zie ik niet zo zitten. Wil zo nu en dan toch wel eens wisselen of ff checken of ze er nog staan :+.

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:45

HellBeast

Oh My GoT!

Dikke sell walls op ICX. Schiet niet echt op zo

Beauty is in the eye of the beerholder

• TheKeeper
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-05 13:54

TheKeeper

In 2 words: NO!

quote:
De fork van BTC naar BCH leverde maar een kleine dip op voor BTC om daarna gewoon weer door te groeien.

Ook IEX https://www.iex.nl/Crypto/275323/Litecoin-schiet-omhoog.aspx schrijft over crypto's, maar een beetje in de materie verdiepen zit er niet in... de fork is 20 feb? zeker niet op de website van LCC gekeken... Daar was initieel de datum 19e, maar door iets snellere verwerking van de blocks is dat al naar de 18e verschoven.

Waarom er nog steeds van een scam gesproken word, is mij onduidelijk. Kijk, of LCC ooit wat waard gaat worden is de vraag, maar je LTC ben je nooit kwijt als je precies de stappen volgt die aangegeven worden.

Daarnaast blijf ik erbij dat de stijging van vandaag een correctie was op de lage prijs en het nieuws van LitePay (buy the rumour)

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:48
Voor mensen die wat serieuze materiaal willen omtrent markten, btc, nieuws kan ik voor de beginner zeker coinmastery aanraden. Wordt zeer begrijpelijk uitgelegd, bevat geen financieel advies en is bijna dagelijks

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 9

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19:21
quote:
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Heb ik rond 18.00u nog gedaan. Zat te denken “Zou het stijgen, zou het zakken? Meestal stijgt het nog als iedereen weer thuis is.” En weer PRECIES nadat ik kocht zakte hij van 168 naar 159 :') Net gelukkig met krappe winst kunnen verkopen.
Pagina: 1 ... 47 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen [2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*