Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 48 ... 204 Laatste
Acties:
  • 538.275 views

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17-11 12:20
quote:
RedHat schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:31:
Voor mensen die wat serieuze materiaal willen omtrent markten, btc, nieuws kan ik voor de beginner zeker coinmastery aanraden. Wordt zeer begrijpelijk uitgelegd, bevat geen financieel advies en is bijna dagelijks

[video]
Volgens mij heeft die man niet echt in de gaten waar hij het over heeft. Ik blijf dit topic volgen.

• orf
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:46
quote:
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:30:
[...]

Bij een Nano S betaal je dus vooral voor de overzichtelijke gebruikersinterface en de gebruiksvriendelijkheid. Op zich niet verkeerd, maar doet nog niet de vraag beantwoorden of het mogelijk niet goedkoper kan ;). Kun je die software wallets niet aan een gewone USB stick koppelen, of stel ik nu een domme vraag?

Paper wallets zie ik niet zo zitten. Wil zo nu en dan toch wel eens wisselen of ff checken of ze er nog staan :+.
Vergeet de veiligheid niet. Bij de Ledger blijft de key op het apparaat en word je ontzorgt in hoe je veilig met je coins omgaat, zonder dat je zelf goed na moet denken hoe je veilig private en public keys genereert en hoe je ervoor kan zorgen dat je kan restoren.

• Greymore1
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-11 10:57
Ik word helemaal gek van die BTC koers. Net als ik FIAT aanschaf stijgt ie weer, dan zet ik het weer om, daalt ie echt GELIJK. Ik natuurlijk in paniek.. na bijna 150 punten verschil zet ik het toch weer om in FIAT (want de hele avond schommelde hij rond de 9200-9300, en ja hoor stijgt weer. KREGFWRGGEG :)))

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 01:43
quote:
Greymore1 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:36:
Ik word helemaal gek van die BTC koers. Net als ik FIAT aanschaf stijgt ie weer, dan zet ik het weer om, daalt ie echt GELIJK. Ik natuurlijk in paniek.. na bijna 150 punten verschil zet ik het toch weer om in FIAT (want de hele avond schommelde hij rond de 9200-9300, en ja hoor stijgt weer. KREGFWRGGEG :)))
Tsja, dat is het verschil tussen daghandelaren en Hodlers :)

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-03 16:49

FaceDown

Storende factor.

quote:
Rule 1: buy low sell high. Jij doet precies het omgekeerde. Als je koopt en hij daalt, niet verkopen maar wachten. Door de schommelingen in crypto lukt dit bijna altijd, zeker bij een stijgende lijn zoals vandaag.

FaceDown wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:42 (3%)

Groetjes, FaceDown.

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 06-11 17:24
@Dhr. Satoshi Heb vanavond ff de Nano subreddit doorgespit en ben een beetje gerust gesteld dat het allemaal wel weer goed komt.

Devs zijn ff afgeleid de afgelopen week, maar het lijkt toch wel vrij duidelijk te zijn dat de eigenaar van de BitGrail misbruik heeft gemaakt van een bug in de exchange of hier in ieder geval van op de hoogte was. Dit nieuws was natuurlijk al bekend, maar de devs doen hun best om de gestolen coins te traceren en zijn daarnaast de ontwikkeling weer op aan het pakken. Ze verstoppen zich in ieder geval niet.

Zal wel ff blijven haperen, maar verwacht dat de koers over een aantal maanden wel weer hersteld. Binnenkort komt in ieder geval de desktop wallet uit.

Ypuh wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:46 (26%)

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-03 16:49

FaceDown

Storende factor.

quote:
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:39:
@Dhr. Satoshi Heb vanavond ff de Nano subreddit doorgespit en ben een beetje gerust gesteld dat het allemaal wel weer goed komt.

Zal wel ff blijven haperen, maar verwacht dat de koers over een aantal maanden wel weer hersteld. Binnenkort komt in ieder geval de desktop wallet uit.
Als de koers helemaal naar de klote is koop ik er misschien wel een paar om jullie te helpen ;)

Groetjes, FaceDown.

• The Redman
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:55
quote:
Slechts $70 beneden z'n 24H high? Is dat (0.7%) al een daling waarvan je in paniek raakt? ;)

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:16

AtlAntA

BANAAN!

quote:
Lol story of my life sinds de laatste 3 dagen. Ik verkoop nooit met verlies maar achteraf had ik veel meer winst kunnen maken dan dat beetje waar ik nu op zit. Door simpelweg... zal ik het zeggen..ja..? HODLEN. Ik zet er wel even mee door want misschien krijg ik de smaak nog te pakken en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk. :P

Avatar does not reflect reality. *much*

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03:14
quote:
Daar heb ik ook altijd last van. Ik denk dat het grote probleem is dat je te snel geld wil verdienen. Ik dacht er daarom gisteren aan om mijn strategie aan te passen en een bepaalde coin in de gaten te houden en te kopen wanneer die laag staat en dan gedurende een paar dagen te kijken wat de prijs doet en dan proberen hoger te verkopen ipv alles op 1 dag te doen.

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17-11 12:20
quote:
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:39:

Devs zijn ff afgeleid de afgelopen week, maar het lijkt toch wel vrij duidelijk te zijn dat de eigenaar van de BitGrail misbruik heeft gemaakt van een bug in de exchange of hier in ieder geval van op de hoogte was. Dit nieuws was natuurlijk al bekend, maar de devs doen hun best om de gestolen coins te traceren en zijn daarnaast de ontwikkeling weer op aan het pakken. Ze verstoppen zich in ieder geval niet.

Fijn om te horen. Dat wordt een paar maandjes uitzitten dan ben ik bang voor. Gebeurt me wel vaak de laatste tijd met munten als nano icx en ven. Maar blijf ze liever holden dan toegeven aan verlies. Mooi dat je je er even in verdiept hebt.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:34
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:47:
[...]

Alleen verandert er bij Vechain wel iets fundamenteels in het netwerk. Verder wordt er weinig nadruk op de nieuwe naam gelegd en meer op wat er gaat veranderen.
Vergelijk ik dat met Lisk (dat linkje) en zie dat ze het hebben over nieuwe website, nieuw logo en een presentatie met (jawel) een state of the art 4K projector.. sjah. Vind ik koerstechnisch allemaal niet zo boeiend.
Wat zijn voor jou dan de koerstechnisch gezien interessante projecten (BUITEN VEN AUB)?

• Greymore1
quote:
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:39:
[...]

Rule 1: buy low sell high. Jij doet precies het omgekeerde. Als je koopt en hij daalt, niet verkopen maar wachten. Door de schommelingen in crypto lukt dit bijna altijd.
Joh. Het was gewoon super bad timing. En ik haat mezelf er voor, geloof mij. Die daling kwam ook echt pas na uren rond de 9200-9300 gezeten te hebben. Echt op de seconde dat ik hem kocht. En dan dropt ie naar 8600 en dan kan je jezelf nog meer voor je kop slaan, dus verkocht ik hem stukken lager. Hoop dat ie weer daalt dan komt alles weer goed..

• Ypuh
quote:
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:44:
[...]

Fijn om te horen. Dat wordt een paar maandjes uitzitten dan ben ik bang voor. Gebeurt me wel vaak de laatste tijd met munten als nano icx en ven. Maar blijf ze liever holden dan toegeven aan verlies. Mooi dat je je er even in verdiept hebt.
Same here, zit inmiddels ook voor 50% in ICX, VEN en NANO die alle 3 zo dood als een pier zijn de afgelopen weken :P.

De FUD rondom NANO is met name omdat ze maanden lang hun klanten hebben gepusht om via BitGrail te kopen toen dat nog de enige exchange was die ze aanbood. Die voelen zich nu een beetje bedonderd omdat deze partij achteraf onbetrouwbaar blijkt te zijn en doordat de coin inmiddels ook op OKEx en Binance staat is NANO niet meer afhankelijk van BG.

Heeft dus eigenlijk niets met de devs/veiligheid/toekomst te maken, maar meer dat het vertrouwen geschaad is. De coins zijn waarschijnlijk direct gedumpt op KuCoin toen de koers nog hoog was.

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20:21
quote:
Greymore1 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:46:
[...]

Joh. Het was gewoon super bad timing. En ik haat mezelf er voor, geloof mij. Die daling kwam ook echt pas na uren rond de 9200-9300 gezeten te hebben. Echt op de seconde dat ik hem kocht. En dan dropt ie naar 8600 en dan kan je jezelf nog meer voor je kop slaan, dus verkocht ik hem stukken lager. Hoop dat ie weer daalt dan komt alles weer goed..
Maar het gaat toch om een daling van max. 2%? Zo erg is dat toch niet?

• Ypuh
quote:
D-Ed schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Wat zijn voor jou dan de koerstechnisch gezien interessante projecten (BUITEN VEN AUB)?
VET en Thor zijn wel een goeie. Binnenkort start de ICO waar je d.m.v. VEN deze aan kunt schaffen.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
'eindelijk' nieuws omtrent rxp. (xcurrent) ;)
https://mobile.twitter.com/Ripple/status/963854989604081664

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• The Redman
quote:
D-Ed schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Hey Ed,

Ik heb wat CPChain gekocht en helaas bereikte die vandaag een all time low. Moet ik nu wat bijkopen of kan die nog wat lager zakken? Wachten tot er een higher low komt?

Hoe legitiem verwacht je zelf dat de VeChain-partnership is? Dit is eigenlijk de enige officiŽle aanwijzing en die vind ik zelf niet heel overtuigend, zeker gezien er geen link naartoe gaat: http://www.cpchain.io/investors.html
Zou wel een tegenvaller zijn als dit onwaar blijkt.

The Redman wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:57 (6%)

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-11 12:40
quote:
AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Op gdax staat dat het liteoin network degraded performance heeft. Weet jij wat ze daar mee bedoelen?
Die melding en het is partially degraded service slaat op Gdax zelf, heeft niks met ltc te maken. ;)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-10 17:47

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Heeft iemand enig idee hoe we zondag de LiteCoin Cash kunnen claimen?

- Voor iedere LTC, ontvang je 10 LCC .. duidelijk.
- Dan zullen ze ergens in een wallet gedeponeerd moeten worden ... ja, welke
- Vervolgens zal bekend zijn dat jij -X- aantal bezit ...
- Je zal een LCC wallet moeten installeren om ze te ontvangen?

Ik heb echt geen idee, zoiets nog nooit gedaan, en eerlijk gezegd wil ik hier ook niet met halve kennis aan beginnen.

Dus mocht er iemand in voorbereiding zijn om dit te claimen ... ik verneem graag hoe en wat.

Geloof niet echt in die LCC ... maar wie weet zijn ze voor de hoofdprijs te slijten net na de fork ... BTD wist ook een moment de §135 te halen voor die in elkaar kieperde. ;)
Ik heb zojuist ook maar Nano aangeschaft. Hij is belachelijk ver gedaald (ook door dat bitgrail gedoe) terwijl dat eigenlijk niks te maken heeft met Nano zelf. Letsgo to the moon! =)

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

quote:
Wees gerust, het is maar een pilot, niks aan de hand. :P

Ver weg bij blijven iig, kan nooit wat worden. O-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• ionn
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Mensen die nog een leuke shitcoin weten? :)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
ionn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:58:
Heb nog 3 tientjes RDD staan die ik je graag aan wil bieden voor §800 .. met de garantie dat je het zeker een jaar of 5 lang een shitcoin zal blijven vinden.

• Malarky
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-11 23:04

Malarky

Pricewatch Admin

Wils voor wat ieder

quote:
Sjee, wat wordt dat nieuws toch altijd perfect getimed. Net als de coin uit zen dalletje komt, als altijd. Familie en vrienden van crypto-programmeurs zitten er altijd zo dik in voor die paar uur.

• zwembroek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 31-10 21:52

zwembroek

S.C.F.

Ik denk dat ripple vannacht naar de 1.50 gaat met dit nieuws.

PSN ID: Zwembroek

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-11 13:06

Richh

Zeg maar Richard

quote:
Ass up?

Mijn PC

• ionn
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Heb nog 3 tientjes RDD staan die ik je graag aan wil bieden voor §800 .. met de garantie dat je het zeker een jaar of 5 lang een shitcoin zal blijven vinden.
Hmmm dat is echt een perfecte deal. :9

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Sjee, wat wordt dat nieuws toch altijd perfect getimed. Net als de coin uit zen dalletje komt, als altijd. Familie en vrienden van crypto-programmeurs zitten er altijd zo dik in voor die paar uur.
Welnee dat is bij xrp dagelijkse kost met al die partners waar ze mee werken. Doet niks met de koers.
quote:
zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:00:
Nope. Koers van XRP leunt niet op nieuwtjes, er komt bijna iedere dag wel nieuws van een nieuwe grote partner waar ze mee werken. Doet niks met de koers. Die koers gaat pas wat doen als er daadwerkelijk xrp gebruikt gaat worden. Of niet. :)

Tot die tijd wandelt ie vrolijk achter btc aan denk ik.

Flagg wijzigde deze reactie 14-02-2018 22:04 (36%)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• The Redman
quote:
ionn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:58:

• TheKeeper
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-11 11:25

TheKeeper

In 2 words: NO!

quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:57:

Ik heb echt geen idee, zoiets nog nooit gedaan, en eerlijk gezegd wil ik hier ook niet met halve kennis aan beginnen.

Dus mocht er iemand in voorbereiding zijn om dit te claimen ... ik verneem graag hoe en wat.

Geloof niet echt in die LCC ... maar wie weet zijn ze voor de hoofdprijs te slijten net na de fork ... BTD wist ook een moment de §135 te halen voor die in elkaar kieperde. ;)
Site lezen: https://litecoinca.sh/
Litecoin Wallet dowloaden, daar je LTC op zetten.
Vervolgens maandagochtend eerst je LTC weer van je wallet afhalen (ander wallet adres of een exchange)
daarna de LCC wallet downloaden en daarin de gegevens van je LTC wallet (de lege) kanllen, zodat LCC kan zien dat jij op het moment van de forkblock x aantal LTC had en ze daar dus x maal 10 LCC voor gaan storten in je LCC wallet.

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:38
quote:
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:34:
[...]

Volgens mij heeft die man niet echt in de gaten waar hij het over heeft. Ik blijf dit topic volgen.
Goede onderbouwing ook

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 9

• Ypuh
quote:
Match made in heaven.

Ypuh wijzigde deze reactie 14-02-2018 22:04 (12%)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Ach wat schattig wanneer heeft ze ja gezegd? Je hebt toch wel op ťťn knie gezeten hť? :)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
TheKeeper schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Vervolgens maandagochtend eerst je LTC weer van je wallet afhalen (ander wallet adres of een exchange)
daarna de LCC wallet downloaden en daarin de gegevens van je LTC wallet (de lege) kanllen, zodat LCC kan zien dat jij op het moment van de forkblock x aantal LTC had en ze daar dus x maal 10 LCC voor gaan storten in je LCC wallet.
Had het ook gelezen, kennelijk ook wel begrepen, maar ik hoor graag even van een ander of die hetzelfde leest als ik. :)

• jeroencuracao
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 16-11 09:01
Is dat de verwachting?
quote:

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21:08
quote:
niet spotten met mensen.

• Goh
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 14-11 22:50
quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:06:
[...]

Had het ook gelezen, kennelijk ook wel begrepen, maar ik hoor graag even van een ander of die hetzelfde leest als ik. :)
Gaan jullie dat doen? Ik vertrouw t eerlijk gezegd niet zo.

• JustSys
quote:
staat nu al op 1.40 !

• muffstuff
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-10 17:19
quote:
TheKeeper schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:02:
[...]

is die wallet open source?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Ik hoop het niet.

Stiekem hoop ik dat xrp het eerste token wordt dat in waarde stijgt omdat er daadwerkelijk noodzaak en nut is om een coin te kopen als utility. :)

In plaats van flauwe nieuwtjes opblazen om gekkies vanuit een soort geloof je coin te laten kopen. :)

• Yerap
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-11 20:40
quote:
Ehm waar haal je dat vandaan?

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
quote:
Die 1.50 komt er wel, nu of later. ;)

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Yuan? :P

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:57:

Volgens mij is dat nog niet bekend, ik weet ook niet of er al een mainnet is.

Meestal moet je je private keys invoeren in een stukje software van de afgesplitste coin. Ik hoef je waarschijnlijk niet uit te leggen hoe riskant dat kŠn zijn. Als je er geen vertrouwen in hebt, let dan heel goed op wat je doet.

Mijn PC

• zwembroek

zwembroek

S.C.F.

Geloof me maar ripple gaat als een malle nu.

• Knud
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-11 11:14

Knud

Sandvich

XRP stijgt hard op binance (ETH), maar zit nog op 1.14 USD ongeveer

Intel I7-5820K | MSI Krait X99 | Crucial 16GB | EVGA GTX670 FTW Sig2 SLI | Samsung 850 250GB & 840 EVO 1TB | ATCS 840 | CM V850 || Audio set: Denon PMA-510AE + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers || Nog nodig: degelijk audio kaart

• iNSANiTi
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

gaat nu als een malle omlaag

whut goes uppert must cum down :o

iNSANiTi wijzigde deze reactie 14-02-2018 22:20 (40%)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

Fuck principes, toch maar even op Ripple proberen mee te liften.

Mijn PC

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:34
quote:
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:51:
[...]

VET en Thor zijn wel een goeie. Binnenkort start de ICO waar je d.m.v. VEN deze aan kunt schaffen.
Ik vroeg het eigenlijk aan meneer met z'n gezicht naar beneden aangezien die eigenlijk niets anders doet dan het VEN promoteam uithangen -O-

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:18:
Geloof me maar ripple gaat als een malle nu.
Bijna .90§ op gatehub en bijna .91§ op cryptocompare net.

Valt nog wel mee. Maar beter dan de afgelopen weken iig. :)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Meestal moet je je private keys invoeren in een stukje software van de afgesplitste coin. Ik hoef je waarschijnlijk niet uit te leggen hoe riskant dat kŠn zijn. Als je er geen vertrouwen in hebt, let dan heel goed op wat je doet.
Zover ik het nu begrijp mogen ze in de Litecoin wallet staan, dat moet dus zondag avond gebeuren, en maandag morgen kunnen ze weer terug naar GDAX en andere wallets ... vervolgens kan ik met de private key die ik dan exporteer, die weer gebruiken in de LCC wallet, en dan is bekend dat ik de eigenaar was van x-aantal coins op moment van de fork.

Mijn LTC is immers alweer uit die wallet dan, dus dat lijkt me veilig. Dat staat evenwel wel in de blockchain.

• JustSys
zou 1K voldoende zijn om XRP te kopen om eind van de week uit te cashen :) voorshot voor mijne Lambo

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:20:
Fuck principes, toch maar even op Ripple proberen mee te liften.
Hahaha zie hier de ruggegraat van de cryptocommunity. _/-\o_

Alle idealen en principes pleite voor een paar centen. En dan klagen over banken. Briljant. :P

Flagg wijzigde deze reactie 14-02-2018 22:24 (16%)

• zwembroek

zwembroek

S.C.F.

quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:23:
zou 1K voldoende zijn om XRP te kopen om eind van de week uit te cashen :) voorshot voor mijne Lambo
Als je aan 2k genoeg hebt wel haha.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Je mag blij zijn als je een halve optie van de lambo kan kopen :P

• Dakillerbean
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 16-11 21:18
Cryptotermen in de huizenmarkt, het moet niet gekker worden!

https://www.volkskrant.nl...ot-pure-zeepbel~a4569696/

Nou als dat nu ook al een zeepbel genoemd wordt... Valt het met crypto allemaal wel mee ;-)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Voorschot kan altijd... Zorg dat ie refundable is... O-)

Flink optimistische sell order klaargezet, om straks in de komende dip weer in te kunnen slaan. :+

Flagg wijzigde deze reactie 14-02-2018 22:28 (16%)

• JustSys
quote:
zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:24:
[...]

Als je aan 2k genoeg hebt wel haha.
hmm dus 10K zal 20K worden.... effe bankdirecteur wakker bellen

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Hahaha zie hier de ruggegraat van de cryptocommunity. _/-\o_

Alle idealen en principes pleite voor een paar centen. En dan klagen over banken. Briljant. :P

Mijn PC

• Malarky
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-11 23:04

Malarky

Pricewatch Admin

Wils voor wat ieder

quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:00:
[...]

Welnee dat is bij xrp dagelijkse kost met al die partners waar ze mee werken. Doet niks met de koers.

[...]

Nope. Koers van XRP leunt niet op nieuwtjes, er komt bijna iedere dag wel nieuws van een nieuwe grote partner waar ze mee werken. Doet niks met de koers. Die koers gaat pas wat doen als er daadwerkelijk xrp gebruikt gaat worden. Of niet. :)

Uhhh, heb je naar de XRP koers gekeken?

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:00:
[...]

[...]

Eind vorig jaar ging XRP samenwerken met een Japanse bank, toen is-ie drie keer over de kop gegaan. De XRP koers is juist ontzettend vatbaar voor nieuwtjes.

Afgelopen halfuur +4% iig.

Mijn PC

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
Even toch maar mijn sell orders xrp aangepast van 1 euro naar 1.25 en 1.50..

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
Pelox2002 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:37:
Even toch maar mijn sell orders xrp aangepast van 1 euro naar 1.25 en 1.50..
Zet maar weer terug ...

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

Mijn PC

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:28

• TheKeeper
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-11 11:25

TheKeeper

In 2 words: NO!

quote:
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Hoe kan er met een lege wallet gerotzooid worden?

De FUD die sommigen hier verspreiden... :F

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Haha Nee hoor niks menselijks is mij vreemd. :)

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

quote:
TheKeeper schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:42:
[...]

Hoe kan er met een lege wallet gerotzooid worden?

De FUD die sommigen hier verspreiden... :F
Sorry hoor, ik wist niet dat 'ie een tijdelijke wallet ging gebruiken. In dat geval kan je het inderdaad prima proberen, vandaar dat ik 'm daarop ook een thumbs up gaf.

Mijn PC

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:32:
[...]

Uhhh, heb je naar de XRP koers gekeken?
I stand corrected. Maar gaat weer net zo hard naar beneden hoor straks.

Pilot kan betekenen dat ze met 1 xrp 1 dollar gaan versturen. :)

• Richh

Richh

Zeg maar Richard

quote:
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:44:
Pilot kan betekenen dat ze met 1 xrp 1 dollar gaan versturen. :)
Ja fuck, dan gaan we gelijk 17 cent naar beneden :+

Mijn PC

• Greymore1
Mijn hartje vandaag... meermaals gebroken.

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011

AtlAntA

BANAAN!

Zijn jullie ook wel eens koersen naar beneden/boven aan het 'kijken'?

Betrap mezelf er wel eens op. Gevolgd door een licht schaamtegevoel ;)

Avatar does not reflect reality. *much*

• The Redman
Charlie Lee gaat verder met wat hij sinds eind 2017 doet: het hypen van een grote 'onverwachte' aankondiging. Zie https://twitter.com/SatoshiLite/status/963858382238072832

Wordt nu toch wel langzaam tijd om dat minder te doen totdat er een officiŽle bekendmaking is, want het begint nu toch wel enge vormen aan te nemen.

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
The Redman schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:49:
Charlie Lee gaat verder met wat hij sinds eind 2017 doet: het hypen van een grote 'onverwachte' aankondiging. Zie https://twitter.com/SatoshiLite/status/963858382238072832

Wordt nu toch wel langzaam tijd om dat minder te doen totdat er een officiŽle bekendmaking is, want het begint nu toch wel enge vormen aan te nemen.
Ik juich dit wel toe, zeker omdat hij nog even vermeld dat de rest voor Q4 gepland staat. ;)

Snap wel je punt .... feit is dat dit hoe het in de crypto gaat. Kijk voor de grap eens bij XVG .. dood en doodstil, na het werkend maken van WRAITH is er ook niets meer om naar uit te kijken ... dan zie ik liever iets in het vooruitzicht.

• deavonden
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 02:15
Gelukkig nog XRP met iets van 0.3% winst kunnen verkopen :P

• klerk
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Jullie schrijven ripple te snel af. Wacht maar af.

If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can visit tweakers!

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 16-11 11:30
:*) zal mijn benieuwen wat er vannacht nog gebeurd altijd spannend als je je bedje uit komt haha

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 01:43
quote:
klerk schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:01:
Jullie schrijven ripple te snel af. Wacht maar af.
Bedankt voor de onderbouwing van je mening, dat geeft me vertrouwen.

• miicker
  • Niet online
Zodra ik quitte speel met XRP vliegt die toch uit mijn PF hoor.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:34
quote:
miicker schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:04:
Zodra ik quitte speel met XRP vliegt die toch uit mijn PF hoor.
Alleen jammer dat je 20 XRP sowieso kwijt bent op GateHub. Duurt nog wel even dus voordat ik quitte speel...

• miicker
  • Niet online
quote:
Timminator schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Alleen jammer dat je 20 XRP sowieso kwijt bent op GateHub. Duurt nog wel even dus voordat ik quitte speel...
Klopt, dat is volgens mij haast overal zo. Ik heb m'n XRP in toastwallet staan, daar is hetzelfde verhaal. Ik heb maar iets van §100 aan XRP, 20 kwijtraken is dus vrij zuur. Op coinbase schijn je die 20 XRP te krijgen, maar dat wist ik toen nog niet.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

quote:
RaptorXS schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Bedankt voor de onderbouwing van je mening, dat geeft me vertrouwen.
Ja vind ik ook hij had de moeite ff kunnen nemen om een lullig opiniestuk erbij te zoeken die zijn mening ondersteund. :P

Gemakzuchtig dit. ;)

• klerk
  • Niet online
Op kraken rekenen ze ook geen 20 mee. Kun je alles withdrawen. Maar mijn 93000 xrp blijven daar lekker. Hodl

If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can visit tweakers!

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16-11 23:32
Dat lage BTC volume bevalt mij niet. Zou mij niets verbazen als het morgen alsnog in elkaar dondert.

Nog steeds een bearflag voor mij.

Edit: Kijk gewoon naar de 1h of groter chart. Hele heisa om deze uptick stelt geen reet voor.

Trent900 wijzigde deze reactie 14-02-2018 23:18 (41%)

• JustSys
quote:
klerk schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:13:
Op kraken rekenen ze ook geen 20 mee. Kun je alles withdrawen. Maar mijn 93000 xrp blijven daar lekker. Hodl
93K aan ripple ?

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:34
quote:
93000!? Wow. Kom ik aan met mijn 84,26 op GateHub. §100 heeft me dat gekost op 16/1.

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
Ehm .. 93000 xrp op een exchange, maar als hodl ...die snap ik even niet. :N

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:40
Ik zie nog wel een 50% plus vannacht voor Ripple.

• Mozes123
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15-11 18:42
quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:16:
[...]

Ehm .. 93000 xrp op een exchange, maar als hodl ...die snap ik even niet. :N
De 0 van zijn toetsenbord bleef hangen.

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03:14
https://coinmarketcap.com/currencies/42-coin/

Wtf is dit dan? Als je er daar een paar van had gekocht op het dieptepunt dan was je wel binnen :P

• JustSys
het zal pijn doen maar ik zal via litebit XRP aankopen, direct sturen naar BINANCE of KRAKEN wat denken jullie?

• klerk
  • Niet online
Het heeft mij 1500 euro gekost toen ik ze aanschafte. Vond ik toen geen kapitaal en is speelgeld van eerdere winst. Waarom daar? Op Kraken handel ik al 7 jaar denk ik, vertrouwen..

Edit typo

klerk wijzigde deze reactie 14-02-2018 23:20 (4%)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
Mozes123 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:17:
[...]

De 0 van zijn toetsenbord bleef hangen.
Of is z'n vrouw de dag na het huwelijk ook ingetrokken bij de buurman? ... in het kader van, het is nu toch van mij, maar ik wil het niet bij me hebben, en mocht ik er vanaf willen, dan is dat al vast geregeld.

(zo duur is een simpele ledger nou toch ook weer niet?)

even wat anders ... we moesten wachten op iets met Ripple ... zit nu al 20 minuten naar de cijfers te kijken, alleen er gebeurt niet echt wat ... als je tracht de stabiliteit van XRP over een kwartier aan te tonen, dan ben je daar wel in geslaagd.

Turbo-Puppy wijzigde deze reactie 14-02-2018 23:22 (22%)

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:40
quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:18:
het zal pijn doen maar ik zal via litebit XRP aankopen, direct sturen naar BINANCE of KRAKEN wat denken jullie?
Litebit aankopen en dan doorsturen naar Binance is ook mijn weg.

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20:21
quote:
JustSys schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:18:
Ik zou het zelf niet doen. De koers op Binance is 1.12$, omgerekend §0,899 en bij Litebit §0,94. Dan heb je meteen een verschil van 4.5% dat je moet gaan compenseren.

Bmfd wijzigde deze reactie 14-02-2018 23:23 (3%)

Pagina: 1 ... 48 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiŽren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen [2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True