[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.684 views

Onderwerpen

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:39:
Wat is vol?, vol genoeg denk ik..
had dat beter niet gevraagd maar soms geef jij degelijke antwoorden
vandaag dus nie

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Waarom zit ven niet op bittrex?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo, dat is lekker thuis komen met de huidige BTC en LTC koers, zelfs voor een longterm Hodler.
Toch blijft de LTC ondergewaardeerd.

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

RaptorXS schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:53:
Zo, dat is lekker thuis komen met de huidige BTC en LTC koers, zelfs voor een longterm Hodler.
Toch blijft de LTC ondergewaardeerd.
Verwacht jij n nog verdere stijging dan? Ik denk nl dat we t wel gehad hebben hoor

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Dit is gewoon een klein hobbeltje op weg naar de 4k :+

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik kocht 1 ltc in dec op 280 euro, kan die best weer halen denk ik. Met een beetje hype er om heen

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Haal die partypoppers maar vast tevoorschijn want VEN is echt aan het knallen:P

Dotabuff profile

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 15:28
hellsau schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:06:
Haal die partypoppers maar vast tevoorschijn want VEN is echt aan het knallen:P
Ja, maar ik snap niet waarom. Inside info?

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Geen idee. Het enige dat ik voorbij zie komen op hun twitter is de top 5 van video's die uitleggen wat VEN inhoud. Misschien zien mensen nu opeens de potentie en willen ze investeren?

Dotabuff profile

Verwijderd

Ik denk dat het gewoon een van de alt's is die nu achter bitcoin aan omhoog gaat, is wel vaker zo dat alts in opvolging van bitcoin/eth niet alleen puur in dollar maar ook wat in sat's omhoog gaat.

(correct me if I'm wrong)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-10 15:40
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:42:
[...]

Ik vind het toch knap dat zelfs met zo'n flinke stijging van BTC een VEN daar nog een schepje bovenop kan doen. Je moet niet alleen naar de waarde in sats, maar ook naar een stijging in $/EUR kijken. Ik ben ervan overtuigd dat VEN op termijn de koppeling met BTC helemaal los kan laten en een eigen koers kan gaan varen.
Ik zie niet in wat daar knap aan is, al helemaal niet met een stijging van slechts 4,13% in sats. Koersen stijgen en dus hebben mensen er weer wat meer vertrouwen in.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
VEN gaat wel lekker. Weer op naar de $6!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Hmm, VEN stijgt gelukkig wat nu maar zit nog altijd iets onder mijn aankoopbedrag van de eerste week januari. Mag wel wat bij.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Ik vind het toch knap dat zelfs met zo'n flinke stijging van BTC een VEN daar nog een schepje bovenop kan doen. Je moet niet alleen naar de waarde in sats, maar ook naar een stijging in $/EUR kijken. Ik ben ervan overtuigd dat VEN op termijn de koppeling met BTC helemaal los kan laten en een eigen koers kan gaan varen.
Lol op ieder forum bij iedere coin staat iedere keer bij een geringe afwijking in stijging/daling tov Bitcoin dat $coin$ gaat "decouplen". :D

Never happens though. :P

psst western union gaat een pilot opzetten met xrapid en xrp. Niet verder vertellen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 14-02-2018 18:17 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:55

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

De aller eerste coin ooit die een eigen koers gaat varen? :o

Dat zeiden ze van LTC en ETH ook al velen malen. Maar al die jaren, niet gelukt. Ik geloof er dan ook niet in. Misschien als er net zoveel coins in VEN worden verhandeld als BTC. Moet minimaal bekendheid van LTC en ETH hebben + meer.

Als BTC echt crashed, crashed alles mee. Hoevaak is dat niet bewezen. Andersom als BTC echt heel hard gaat zoals begin december wordt 95% van de alts helemaal leeggetrokken in BTC waarde.

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 14-02-2018 18:17 ]

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-09 18:10
Maar nu, VEN hodl'en tot na het event de 26e of denken jullie dat hij nog weer even gaat dippen?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 19:49
Ik ben erg benieuwd waar dit straks heen gaat, goed om te zien dat een serieus platform als FTM er ook in is gedoken.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
MarviinL schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:16:
Maar nu, VEN hodl'en tot na het event de 26e of denken jullie dat hij nog weer even gaat dippen?
5% vind ik nou ook weer niet zoveel, ik heb vandaag met andere coins het dubbele gepakt.

• Ypuh
Ik ben ze al aan het hodl'en al is een dipje niet uit te sluiten. Veel goedkoper dan de afgelopen weken, ergens zo rond de 50k sats, zullen ze niet worden lijkt me.

• tias86
Er zijn heel wat altcoins verdubbeld in sats, misschien ven nu ook.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:21:
Er zijn heel wat altcoins verdubbeld in sats, misschien ven nu ook.
Verdubbeld in sats 8)7 7(8)7 |:(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

Waarom zou je het verkopen? Ven lijkt mij een mooie munt om voor lange tijd vast te houden. Korte termijn winst denken is niet altijd goed.

• Goh

Goh

muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:18:
[...]

Ik ben erg benieuwd waar dit straks heen gaat, goed om te zien dat een serieus platform als FTM er ook in is gedoken.
Dit zou wel drastisch invloed hebben op de koers.

• Rookert25
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:29:
Waarom zou je het verkopen? Ven lijkt mij een mooie munt om voor lange tijd vast te houden. Korte termijn winst denken is niet altijd goed.

[...]
Ik houd mijn stapel tot zeker juli 2018, vanaf juni wordt mainnet gelanceerd en kunnen we wat zeggen over Tho r Power en de prijs (hoop ik). Dan wordt het bekijken of dat interessant is om te houden en passief inkomen te cashen of niet. :)

Ik vind het zelf het leukste project van crypto met meest sympathieke CEO (samen met Da Hongfei van NEO) en overall de toon van hun communicatie. Het ademt controle, professionaliteit en visie. _/-\o_

• mannowlahn
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:30:
[...]

Dit zou wel drastisch invloed hebben op de koers.
Ik maak mij nog meer zorgen daar de fucking ING in zee is gegaan met tether. Ik heb er een rekening. IS natuurlijk een behoorlijke wat als, maar wat als dat gekloot met tether weer een effect op ING heeft?

• Goh

Goh

Gaat LTC nu al stoppen met de gestegen koers? Is alweer behoorlijk gezakt sinds vanmiddag

• xmarvinx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11-2024
Iemand meegedaan met Concierge.io Presale?
Ik heb er paar NEO ingestopt maar bij thuiskomst zijn de CGE tokens uit mijn NEO address verdwenen (?)
Ook kom ik niet meer in de Telegram group, lijkt wel of de groep niet meer bestaat of ik ben geband.

Telegram meldt, Sorry this group is not accessible.

• Rookert25
https://twitter.com/sunshinelu24/status/963826136223571969

VeChain CEO geeft net even 19.000 dollar uit om prijzen van VeChain videowedstrijd te verdubbelen :P Zo maak je snel vrienden.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Rookert25 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:41:
https://twitter.com/sunshinelu24/status/963826136223571969

VeChain CEO geeft net even 19.000 dollar uit om prijzen van VeChain videowedstrijd te verdubbelen :P Zo maak je snel vrienden.
VENnetjes genoeg daar ;)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:40:
Gaat LTC nu al stoppen met de gestegen koers? Is alweer behoorlijk gezakt sinds vanmiddag
Nee, we geven je nog 1 kans om in stappen voor we vertrekken ... oOo

Afbeeldingslocatie: https://cdn.dribbble.com/users/1574335/screenshots/3392399/tothemoonammended.gif

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 23:56
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:47:
[...]

[afbeelding]
Volgens mij is ie al vertrokken..

• RaptorXS
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:40:
Dit zegt Charlie Lee erover, wie kent hem niet _/-\o_

https://www.reddit.com/r/..._this_and_this_is_answer/

• ion
  • Niet online

ion

FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:24:
[...]

En niet onbelangrijk in deze: VEN doet het ook lekker. Zou de aanloop naar het event de 26e begonnen zijn?
Nee :+

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02
Ok dus elke keer als ik mijn btc verkoop stijgt ie ineens als een raket. Begint wat vervelend te worden. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Op naar de €2000 ... verkoop ik de boel, en alle LTC, en dan kan ik met pensioen. _O- (best netjes voor je 35e) :+

• Goh

Goh

Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:47:
[...]

[afbeelding]
Hahaha :)

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:55:
[...]

Op naar de €2000 ... verkoop ik de boel, en alle LTC, en dan kan ik met pensioen. _O- (best netjes voor je 35e) :+
#MeToo, wel wat ouder....
:)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Iemand nog in Nano? Die is er geweest...

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:59:
Why? Zo sterk is die nog niet gedaald toch?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-10 15:43
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:59:
Waarom is die er geweest?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kan zijn dat deze al oud is ... in dat geval excuses.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ap18xn55r2g01.jpg

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:43
Morgen chinees nieuwjaar. Benieuwd wat dat vannacht & morgen zal geven..

Net even de BTC koers van vorig jaar bekeken rond die periode, zo te zien had het geen invloed op de koers. Ben er toch niet gerust in.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Crypts schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:02:
[...]

Why? Zo sterk is die nog niet gedaald toch?
Nu de 0.001 support niet gevonden is, waar moet dan support gevonden worden? Vind het een stevige daling sinds die hack, zeker als je ziet wat er al vanaf was. Zit er helaas in.

Edit: hoewel dat ook altijd oppertunisme biedt natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 14-02-2018 19:06 ]

• wally228
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:03:
Kan zijn dat deze al oud is ... in dat geval excuses.

[afbeelding]
groter kon nie of wa |:(

• Ypuh
xmarvinx schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:41:
Wat moet een conciërge nou weer met blockchain? Kijken welke ruimte voor het laatst schoongemaakt is of waar zijn bezem staat?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:08:
[...]

Wat moet een conciërge nou weer met blockchain? Kijken welke ruimte voor het laatst schoongemaakt is of waar zijn bezem staat?
Als hij zegt dat ie de bezem in de kast heeft gezet wordt de blockchain gebruikt om te verifiëren dat ie daar daadwerkelijk is neergezet en dat het om de goede bezem gaat. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Bushalte
  • Laatst online: 30-10 20:19
Rubberen schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:03:

Net even de BTC koers van vorig jaar bekeken rond die periode, zo te zien had het geen invloed op de koers. Ben er toch niet gerust in.
Wat voor invloed zou dat hebben dan?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:34:
[...]

Ik maak mij nog meer zorgen daar de fucking ING in zee is gegaan met tether. Ik heb er een rekening. IS natuurlijk een behoorlijke wat als, maar wat als dat gekloot met tether weer een effect op ING heeft?
Tot 100k hoef je je geen zorgen te maken.

https://www.dnb.nl/consumenten/info/depositogarantiestelsel/

Verwijderd

Laten we naar de december 2017 koersen gaan.
Nu ja.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wat heeft de ING er precies mee te maken dan? Voor hetzelfde gld hebben ze daar hun zakelijke rekening lopen.

Als een bedrijf over de kop gaat is de bank toch ook niet failliet? Dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk.

En dan nog, al zou ING de totale marketcap van usdt te verwerken krijgen, wat complete onzin zou zijn overigens, dan nog zien ze "enkel" de winst van 1,5 jaar verdampen, dus bij lange na niet failliet.

En ING gaat never nooit de volledige marketcap dekken. Dus nogmaals, welk probleem zou ING precies hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 14-02-2018 19:24 ]

• Crypts
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Nu de 0.001 support niet gevonden is, waar moet dan support gevonden worden? Vind het een stevige daling sinds die hack, zeker als je ziet wat er al vanaf was. Zit er helaas in.

Mjah het is niet heel gek dat een alt daalt wanneer btc stijgt, hij heeft wat vriendjes die met hetzelfde zitten. Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken maar ik weet niet waar je bent ingestapt natuurlijk. Overigens vind ik die supports ook niet veelzeggend eigenlijk? Het koersverloop is vaak zo grillig dat het imho minder vertrouwen geeft dan in de traditionele beleggingswereld. Daar is het echt een ding in veel gevallen, hier meer een pingpong lijntje...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-10 15:43
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Een daling van 25% is toch niet zo raar als blijkt dat 12% van de supply is gestolen? Daarnaast is er de afgelopen dagen erg amateuristisch gecommuniceerd door Bitgrail en het team achter Nano zelf, dat is de situatie niet ten goede gekomen.

Uiteindelijk komt het echt wel goed met Nano, maar op korte termijn zou ik er niet veel van verwachten.

• Ypuh
Bushalte schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:12:
[...]

Wat voor invloed zou dat hebben dan?
Een dikke kater...

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 17:06

https://pasteboard.co/H7Dv1Ts.jpg

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zeker wel, wat heeft je voorkeur 4k 21:9 of UW?
Desnoods als EPS, kun je er behang van laten drukken.

• mannowlahn
Helaas heb ik dat niet dus ik zit wel safe, maar ik werd wel een beetje pissig dat die fucking klote ing weer met zoiets bezig is. Ze zijn godverdomme al eerder gered door de nederlandse staat. Wat is dat toch met die banken?

• tias86
Bitfinex en thether zijn gewoon klanten, als de klant er een potje van maakt is het geen pakkie an van de ing.

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 14-02-2018 19:22 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
als dezelfde lijn dit jaar komt, moet ik nog wat inkopen doen >:)

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:16:
[...]

De aller eerste coin ooit die een eigen koers gaat varen? :o

Dat zeiden ze van LTC en ETH ook al velen malen. Maar al die jaren, niet gelukt. Ik geloof er dan ook niet in. Misschien als er net zoveel coins in VEN worden verhandeld als BTC. Moet minimaal bekendheid van LTC en ETH hebben + meer.
En dat is een prima indicatie dat crypto in de huidige vorm (nog) geen bestaansrecht heeft als betaalmiddel, die afhankelijkheid en koersvolging komt buiten het algemene sentiment ten aanzien van crypto's ook voort uit de kluwe van trading pairs waardoor geen zelfstandige koers te ontwikkelen is.

Het is geen kaartenhuis maar het rammelt wel aan alle kanten.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:20:
[...]

Helaas heb ik dat niet dus ik zit wel safe, maar ik werd wel een beetje pissig dat die fucking klote ing weer met zoiets bezig is. Ze zijn godverdomme al eerder gered door de nederlandse staat. Wat is dat toch met die banken?
Waar héb je het nou in vredesnaam over? :?

• wally228
laat de boel het komende half uur naar 9.5k gaan er zit een auto in hup hup

• Crypts
Zou overigens leuk zijn als ltc nog even de €170 grens beslecht, heb nog wat restjes over waar ik vanaf wil. :)

• Ypuh
De Rikster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:25:
[...]
Het is geen kaartenhuis maar het rammelt wel aan alle kanten.
Dat is nu juist waarom zoveel mensen er interesse in hebben. Er is nog geen 1:1 relatie zoals oogstseizoenen, goud of bedrijven. Het is puur de tech en innovatiegehalte waar je op speculeert en die kan nog alle kanten op schieten.

• deamz0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 12:20
xmarvinx schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:41:
Ik heb er paar NEO ingestopt maar bij thuiskomst zijn de CGE tokens uit mijn NEO address verdwenen (?)
Ook kom ik niet meer in de Telegram group, lijkt wel of de groep niet meer bestaat of ik ben geband.

Telegram meldt, Sorry this group is not accessible.
Ik heb ook mee gedaan, paar neo. Zie ze ook niet meer maar schijnt een wallet issue te zijn. Zit nog wel in de telegram groep..

• Flagg
  • Niet online

Flagg

deamz0r schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:30:
[...]

Ik heb ook mee gedaan, paar neo. Zie ze ook niet meer maar schijnt een wallet issue te zijn. Zit nog wel in de telegram groep..
Een issue dat ze met de wallet er vandoor zijn bedoel je? :P

• tias86
Zolang je met 1 BTC nog geen grachtenpand in Amsterdam koopt, is er nog giga veel ruimte voor exponentiele groei van de cryto markt.

• deamz0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 12:20
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:31:
[...]

Een issue dat ze met de wallet er vandoor zijn bedoel je? :P
Dat zal wel meevallen, was via de neon wallet functie. Quote van de telegram groep:

Steve Admin:
We are working with neo tracker on the token visibility from the smart contract sales

• mannowlahn
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:26:
[...]

Waar héb je het nou in vredesnaam over? :?
is de link weg gevallen naar FTM?

https://www.ftm.nl/artike...aude-cryptomunten?share=1

• Flagg
  • Niet online

Flagg

deamz0r schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Dat zal wel meevallen, was via de neon wallet functie. Quote van de telegram groep:

Steve Admin:
We are working with neo tracker on the token visibility from the smart contract sales
Geintje natuurlijk. :)

Toch? :/

;)

• mannowlahn
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:22:
Bitfinex en thether zijn gewoon klanten, als de klant er een potje van maakt is het geen pakkie an van de ing.
Heb je ook gelijk in, maar tether heeft nou niet echt een jofele naam en wellicht een discutabele gang van zaken. Ik ben benieuwd naar part 2 van FTM.

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
REQ gaat mooi *O*

[ Voor 13% gewijzigd door GJmetal op 14-02-2018 19:40 ]

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:20:
[...]

Ze worden gerund door mensen ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja duh, dat heb ik gelezen (ik wel) "Leidt naar de ING".

Dat betekend dus dat ze helemaal niks concreets hebben en dat de ING misschien hun lease auto's heeft geregeld. Het is FTM, grappige toko en weten best veel, maar ze weten dondersgoed hoe ze een artikel smeuïger kunnen maken dan het daadwerkelijk is.

En voor de rest, zie mijn vorige post over ING en USDT. Of je overschat usdt of je onderschat de financiële markt voor volwassen. ING vreet de hele marketcap van USDT op in 1.5 jaar winst.

• mannowlahn
Maar op de een of andere manier trekken dat soort bedrijven bepaalde mensen aan.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Yay Lend! Nog maar +25% te gaan en ik break even op je :') Jeetje, ik heb in het begin echt zomaar wat zooi gekocht he :') Al doende leert men, zullen we maar zeggen!

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• tias86
muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Heb je ook gelijk in, maar tether heeft nou niet echt een jofele naam en wellicht een discutabele gang van zaken. Ik ben benieuwd naar part 2 van FTM.
Behoorlijk discutabel, en de ceo/directeuren ook een behoorlijk discutabele carierre.

Door openheid van zaken te geven, voorkomen ze onderzoek en een hoop paniek. Het feit dat zij dat niet doen is nogal veel zeggend. Of ze lopen nog meer smerige spelletjes te spelen met vermogende klanten, zou mij ook niet verbazen. Door deze tether onrust uit te buiten.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:42:
[...]

Behoorlijk discutabel, en de ceo/directeuren ook een behoorlijk discutabele carierre.

Door openheid van zaken te geven, voorkomen ze onderzoek en een hoop paniek. Het feit dat zij dat niet doen is nogal veel zeggend. Of ze lopen nog meer smerige spelletjes te spelen met vermogende klanten, zou mij ook niet verbazen. Door deze tether onrust uit te buiten.
Ik kan je verzekeren dat usdt in elkaar klapt vlak nadat lsk de 30 usdt bereikt en nxt de .25 usdt.

Want daar heb ik sell orders op staan dus de seconde dat die bereikt zijn en ik "alles" in usdt heb staan... ;w usdt. :P

• Ypuh
Nano begint idd wel pijn te doen. Had verwacht dat ie wel weer zou opkrabbelen, maar zakt nog steeds langzaam weg.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 27-10 18:05
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:03:
Nano begint idd wel pijn te doen. Had verwacht dat ie wel weer zou opkrabbelen, maar zakt nog steeds langzaam weg.
Ik zit in het zelfde schuitje... Wat zullen we doen?

• xmarvinx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11-2024
deamz0r schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Steve Admin:
Ik zie ze weer, maar voor hoelang nog :)

• ion
  • Niet online

ion

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Clubje opstarten om elkaar te troosten. :9 Ik heb nog paar eth over, ga denk nano halen.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Hij moet even stabiel stilvallen op een punt, bijvoorbeeld hier op 98satosh. Dan kunnen we komende 24 uur wellicht pumpje tegemoet zien.

• mannowlahn
[...]

Zo'n lekker burger halen als in je avatar, plaatst het weer in perspectief.

• Ypuh
[...]

Dunno. Het is niet dat je nu snel op een ander treintje kunt springen.

Optie 1: 20%+ verlies nemen
Optie 2: Bijkopen om aankoop prijs te middelen
Optie 3: Geforceerd hodl-en

Heb eerlijk gezegd wel hoop dat ie weer opkrabbelt omdat er in feite niet zoveel aan de hand is door die hack.

[ Voor 13% gewijzigd door Ypuh op 14-02-2018 20:09 ]

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
ik heb wat RPX staan op binance, hoe krijg ik die zichtbaar in mijn Neon wallet app ? Heb ze gestuurd naar mijn neo adres , ik zie ze wel op de neotracker.io staan maar ze worden niet zichtbaar in mijn neon wallet , alleen Neo & Gas

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:08:
[...]

Dunno. Het is niet dat je nu snel op een ander treintje kunt springen.

Optie 1: 20%+ verlies nemen
Optie 2: Bijkopen om aankoop prijs te middelen
Optie 3: Geforceerd hodl-en

Heb eerlijk gezegd wel hoop dat ie weer opkrabbelt omdat er in feite niet zoveel aan de hand is door die hack.
Als dat laatste het geval is, dan optie 2. :)

Disclaimer, zou ik doen he. Maar is wellicht handiger om die dan sowieso over te slaan. :+

Maar mocht nxt/lsk eruit gaan zal ik solidair zijn en NANO kopen. Gedeelde smart is... Dubbele smart!!! :P sorrie been nano bij hitbtc te koop, dus dat gaat niet lukken.

[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 14-02-2018 20:18 ]

• tias86
Optie 4: gewoon holden, straks is er weer semi-positief berichtje over een mogelijke samenwerking met een of ander bedrijf en hij staat weer op 12 dollar, nog een beetje hypen op diverse fora en tadda daar is de 32 dollar weer

• Ypuh
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:13:
Optie 4: gewoon holden, straks is er weer semi-positief berichtje over een mogelijke samenwerking met een of ander bedrijf en hij staat weer op 12 dollar, nog een beetje hypen op diverse fora en tadda daar is de 32 dollar weer
Njah, ga idd een beetje bijkopen. Mijn aankoopprijs haal ik er naar verwachting sowieso wel weer uit, en rest valt ook geen peil op te trekken wanneer ze nou wel of niet omhoog gaan.

• TomTorquay
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:12:
[...]
Maar mocht nxt/lsk eruit gaan zal ik solidair zijn en NANO kopen. Gedeelde smart is... Dubbele smart!!! :P sorrie been nano bij hitbtc te koop, dus dat gaat niet lukken.
Lisk mag anders ook wel eens omhoog gaan. Sinds die ene groene kaars een paar dagen geleden staat die compleet stil, of gaat zelfs een beetje terug. Waar blijven al die pro-actieve kopers voor de rebrand? Of werkt die truc alleen maar bij VEN? :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:20:
[...]
Lisk mag anders ook wel eens omhoog gaan. Sinds die ene groene kaars een paar dagen geleden staat die compleet stil, of gaat zelfs een beetje terug. Waar blijven al die pro-actieve kopers voor de rebrand? Of werkt die truc alleen maar bij VEN? :P
Die hield op met stijgen de dag dat ik lsk kocht... Af en toe hé. :F

Nu heb ik fooiengeld in lsk zitten dus maakt niet uit maar toch...

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]
VEN staat anders ook al vrij lang stil helaas, als je kijkt naar sats dan. Bleef een tijd hangen rond de 52k, stond nu een paar dagen op 48k, en nu op 51k, geen grote verschillen, er mag van mij wel wat meer (opwaartse) beweging in zitten.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

[...]
Bij VEN houdt het echt iets in: Live gaan van mainnet en generatie van Thor tokens. Ik weet niet wat de rebrand van Lisk precies inhoudt?

Groetjes, FaceDown.

• Ypuh
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:23:
[...]

Bij VEN houdt het echt iets in: Live gaan van mainnet en generatie van Thor tokens. Ik weet niet wat de rebrand van Lisk precies inhoudt?
Een zaal vol Duitsers en champagne.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Dat klinkt wel gezelliger iig. Alles op lsk!!!! :D

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:23:
[...]

https://blog.lisk.io/the-lisk-relaunch-2e479fc74d39

• TomTorquay
Ypuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Duitsers en champagne? Ik dacht het niet. Zal wel bier zijn :9
En verder stellen ze een nieuw logo voor. En hopelijk ook nog veel meer, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:59
[...]
Gaat niet slecht, maar staat inderdaad stil nu. Toch die laatste Lisk niet moeten kopen in het weekend op 316k. Op de rest sta ik wel lekker in het groen tot nu toe :)

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
ksborg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:31:
[...]

Gaat niet slecht, maar staat inderdaad stil nu. Toch die laatste Lisk niet moeten kopen in het weekend op 316k. Op de rest sta ik wel lekker in het groen tot nu toe :)
Kan me niet voorstellen dat we voor de 20e niet over de 350k heen zitten minimaal. De drop van nu komt puur doordat een whale 157k heeft gelost gister en dan gaan de botjes aan de slag

• Crypts
Zat me net af te vragen, is er eigenlijk nog nieuws te verwachten of is dat al geweest? :?

Pagina: 1 ... 46 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!