[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.673 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
powercoaster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Staat het wel, sorteer maar eens op volume dan staat het bovenaan.

De reden dat het niet meegeteld wordt, is dat dat je daar geen bitcoins kan kopen of verkopen. Alleen afgeleide producten worden daar verhandeld.
Ja, maar dan staat er volume excluded.
Beetje vaag.
Hoe dan ook gaan er ook veel BTC's om op de Japanse exchanges alleen is dat tegen de yen niet USD.

Dit overzicht laat Binance zien als grootste volume.
https://bitgur.com/coin/BTC

[ Voor 7% gewijzigd door HoppyF op 14-02-2018 14:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Bitcoin met goud vergelijken 8)7
Toch heeft ie wel een punt. Er liggen belachelijke hoeveelheden goud niets te doen. Zoek maar eens een plaatje op van zo'n kluis waar landen hun voorraad bewaren. Goud heeft veel waarde omdat wij vinden dat het veel waarde heeft. Als je alleen naar het praktisch nut gaat kijken zou de waarde van goud een fractie zijn van wat het nu is. De waarde is alleen hoog omdat wij vinden dat het veel waarde heeft, niet omdat de waarde ook echt heel hoog is in de praktijk. Als wij vinden dat BTC veel waarde heeft dan krijgt het ook veel waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Dat is dus helemaal niet vreemd.
1. Het is redelijke onpraktisch
2. Er is een beperkte hoeveelheid
3. Men kent er waarde aan
4. Men investeert erin in de hoop dat de waarde toeneemt
5. Het kost moeite om het te verkrijgen
Nee helemaal niet vreemd, een betaalmiddel al 5000 jaar in gebruik waarmee je zeker weet dat je er in elk land geld voor krijgt en nooit veel in waarde zal zakken vergelijken met iets waar je eigenlijk vrij weinig mee kunt en in 2 weken 90% in waarde kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Nee helemaal niet vreemd, een betaalmiddel al 5000 jaar in gebruik waarmee je zeker weet dat je er in elk land geld voor krijgt en nooit veel in waarde zal zakken vergelijken met iets waar je eigenlijk vrij weinig mee kunt en in 2 weken 90% in waarde kan verliezen.
Ik weet vrij zeker dat ik in elk land geld kan krijgen voor bitcoin. En volatiliteit is maatstaf voor waardevastheid. De waarde vermindert niet als de volatiliteit hoog is of andersom.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Ik zeg ook niet dat goud en Bitcoin hetzelfde zijn, dat is inderdaad niet het geval. Maar de vergelijking is helemaal niet vreemd om de genoemde redenen. Het is mogelijk dat bitcoin waarde houdt en dus steeds betrouwbaarder en stabieler wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:40
PilatuS schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Toch heeft ie wel een punt. Er liggen belachelijke hoeveelheden goud niets te doen. Zoek maar eens een plaatje op van zo'n kluis waar landen hun voorraad bewaren. Goud heeft veel waarde omdat wij vinden dat het veel waarde heeft. Als je alleen naar het praktisch nut gaat kijken zou de waarde van goud een fractie zijn van wat het nu is. De waarde is alleen hoog omdat wij vinden dat het veel waarde heeft, niet omdat de waarde ook echt heel hoog is in de praktijk. Als wij vinden dat BTC veel waarde heeft dan krijgt het ook veel waarde.
Alles heeft een waarde omdat wij dat vinden, dat bestrijd ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:58:
Zou lekker zijn als onze Amerikaanse vrienden ook even lekker de boel omhoog pompen.
En vreten de Koreanen het weer leeg vannacht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:03:
[...]

En vreten de Koreanen het weer leeg vannacht >:)
Je zou denken dat die inmiddels al hun BTC wel verkocht hebben. :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:51:
[...]

Waarom niet? Alle oorzaken die voor de crash genoemd waren bleken ongegrond. FUD uit China, futures die uiteindelijk niets met de koers bleken te doen (behalve bij de eerste settlement). Een oud opgerakeld artikel over een USDT subpoena waarbij het leek dat het nieuws was. Verder kwam er goed nieuws uit de Senate hearing. Dus eigenlijk is er geen enkele reden te verzinnen waarom we naar beneden zouden moeten gaan.
Crypto heeft een heel kort geheugen idd. Wie weet nog dat het eigenlijk het eind december allemaal echt downhill ging na die verrekte Bitcoin Cash fork van Roger Ver en de bijbehorende bizarre pump naar 9000 dollar op Gdax (waar we trouwens ook niks meer van hebben gehoord, daar zijn intern vast een wel een paar mensen erg rijk van geworden).

Die dagvaarding van Tether zie ik echter nog wel een staartje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
https://www.cnbc.com/2018...n-in-2018-kraken-ceo.html

Met zulk soort berichten, snap ik wel dat we weer omhoog gaan.
Graag meer van dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-10 15:43
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:58:
[...]

In dit geval is het relevant dat er tot dusver blijkbaar geen verdere actie is ondernomen.
Maar wat maakt het nou uit of die dagvaarding eind januari of begin december is verstuurd? Ik weet niet hoe je het voor je ziet, maar het is niet zo dat er een dagvaarding wordt verstuurd en dat je daarna een paar dagen later voor het gerecht moet komen, daar gaat veel tijd overheen. Ik zie echt niet in waarom het minder slecht nieuws is omdat de dagvaarding al begin december is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Hebt ik precies alles vannacht in USDT gezet. Dacht wel een nacht dipje te pakken. Toch anders uitgepakt 8)7

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Zo hehe. Eindelijk eens kunnen meeliften op LTC net. Ik heb mijn verliezen nog niet goed gemaakt maar dit helpt wel. Voelt wel goed om een keer winst te maken ipv continu verkeerde beslissingen maken en de koers zien duikelen als je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
We gaan terug omhoog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 19:49
Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:46:
[...]

Ik ben het met je eens dat als je helemaal uitzoemd er nog niet echt een teken van leven is, maarja, het moet ergens beginnen, voor mij blijft het een wonder dat de bitcoin wat waard is :P

[...]

Tja wat zou jij doen?
ik ben conservatief, dus ik mijd die tethers. Laten we eerlijk zijn, als de boel klapt kan dat zo maar s'nachts zijn en wanneer jij wakker wordt is het al lang te laat. Het blijft koffie dik kijkerij, maar er is de laatste tijd veel ophef over. Het wordt weg gewuifd onder de noemer dat het onzin is, FUD blabla, maar als ik die verhalen lees zit er best een merkwaardig luchtje aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Eindelijk ook een positief nieuws van de Telegraaf over de Bitcoin koers boven de $ 9000.
Ook Ethereum en Ripple worden genoemd.
https://www.telegraaf.nl/...oin-stijgt-tot-boven-9000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:31

Malarky

Wils voor wat ieder

7500EUR resistance ook gebroken. Volgende logisch halte is 10k, maar dat is nog wel erg ver weg, zullen wellicht onderweg ergens stranden voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Maar wat maakt het nou uit of die dagvaarding eind januari of begin december is verstuurd? Ik weet niet hoe je het voor je ziet, maar het is niet zo dat er een dagvaarding wordt verstuurd en dat je daarna een paar dagen later voor het gerecht moet komen, daar gaat veel tijd overheen. Ik zie echt niet in waarom het minder slecht nieuws is omdat de dagvaarding al begin december is verstuurd.
Scenario 1: Als je op een dag hoort dat er een bendelid van no surrender wordt opgepakt dan is dat meteen groot nieuws. Er komt allerlei nieuws naar buiten; wapens gevonden, drugs gevonden etc.
Scenario 2: Als je hoort dat er 2 maanden geleden iemand van dezelfde motorclub is opgepakt, en diegene loopt nog steeds vrij rond, en je hoort verder niets over een rechtzaak, aanklacht, of andere geruchten.

Welk scenario zou het meeste paniek in de motorclub-geleden veroorzaken?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:12:
Eindelijk ook een positief nieuws van de Telegraaf over de Bitcoin koers boven de $ 9000.
Ook Ethereum en Ripple worden genoemd.
https://www.telegraaf.nl/...oin-stijgt-tot-boven-9000
Telegraaf refereert toch naar de fork, oorzaak stijging LTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:44
muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:12:
[...]

ik ben conservatief, dus ik mijd die tethers. Laten we eerlijk zijn, als de boel klapt kan dat zo maar s'nachts zijn en wanneer jij wakker wordt is het al lang te laat. Het blijft koffie dik kijkerij, maar er is de laatste tijd veel ophef over. Het wordt weg gewuifd onder de noemer dat het onzin is, FUD blabla, maar als ik die verhalen lees zit er best een merkwaardig luchtje aan.
Conservatief in crypto :P

Maar ben het helemaal met je eens, ik vertrouw het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:15:
7500EUR resistance ook gebroken. Volgende logisch halte is 10k, maar dat is nog wel erg ver weg, zullen wellicht onderweg ergens stranden voor vandaag.
10K ver weg? We zitten al op 1/3 (van 9K). Heeft wel ruim een uur geduurd. Dat wel. :P

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 14-02-2018 14:21 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:15:
[...]

Scenario 1: Als je op een dag hoort dat er een bendelid van no surrender wordt opgepakt dan is dat meteen groot nieuws. Er komt allerlei nieuws naar buiten; wapens gevonden, drugs gevonden etc.
Scenario 2: Als je hoort dat er 2 maanden geleden iemand van dezelfde motorclub is opgepakt, en diegene loopt nog steeds vrij rond, en je hoort verder niets over een rechtzaak, aanklacht, of andere geruchten.

Welk scenario zou het meeste paniek in de motorclub-geleden veroorzaken?
Je kunt dit scenario niet vergelijken met een dagvaarding, dit heeft dus weinig waarde.

Het feit dat Bloomberg de datum in eerste instantie fout had, maakt naar mijn mening weinig verschil. Zij waren de eerste die erover schreven, dus het was actueel nieuws. Je kunt zelfs beredeneren dat de zaak nu al langer voorbereid wordt, waardoor hij ook eerder voor het gerecht gaat komen. Dan ligt het aan het vertrouwen wat je in Tether hebt of dat goed of slecht nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Je kunt dit scenario niet vergelijken met een dagvaarding, dit heeft dus weinig waarde.
Waarom kun je dat niet vergelijken?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:16
Nu Ethereum nog naar de 1000

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-10 15:33
Eindelijk doorbroken, hopelijk blijft BTC dit nu aanhouden en zakt ie niet nogmaals onderuit binnen paar uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Iedereen is z'n coins op GDAX aan het ruilen voor LTC lijkt het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:27:
[...]

Waarom kun je dat niet vergelijken?
Omdat jij een dagvaarding vergelijkt met een scenario waarin er een aanhouding en meerdere strafbare feiten hebben plaatsgevonden. Lees je anders even in over het verschil tussen een dagvaarding en een aanhouding. Daarnaast zit er een groot verschil tussen de vervolgstappen die worden gezet bij een dagvaarding ten opzichte van een aanhouding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

En LTC is even over de €175 gesprongen op GDAX. Didn't expect that.

[ Voor 13% gewijzigd door Imgnrydrmr op 14-02-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:40:
[...]

Omdat jij een dagvaarding vergelijkt met een scenario waarin er een aanhouding en meerdere strafbare feiten hebben plaatsgevonden. Lees je anders even in over het verschil tussen een dagvaarding en een aanhouding. Daarnaast zit er een groot verschil tussen de vervolgstappen die worden gezet bij een dagvaarding ten opzichte van een aanhouding.
Ik snap het verschil tussen een dagvaarding en een aanhouding. Maar blijkbaar snap jij het concept van 'vergelijking' niet. Bij een vergelijking hoeven 2 zaken niet exact gelijk te zijn. Het is voldoende als er enkele belangrijke aspecten gelijkwaardig zijn. In dit geval overheidsbemoeienis en onmiddellijke juridische actie om een (al dan niet natuurlijk) persoon ter verantwoording te roepen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:44
Imgnrydrmr schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:49:
En LTC is even over de €175 gesprongen op GDAX. Didn't expect that.
ik ook niet toen ik op 150 verkocht.. :(

Toch maar weer op 165 aangekocht.. nu even opletten geblazen

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:38
De grootste stijger in mijn PF is GAS :').

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:15:
Zou er echt een Euro-based resistance bestaan? Is het niet gewoon toevallig 7500 * 1.233 = 9,250 USD?
Ik denk dat de meeste mensen fiat traden in USD, gevolgd door KRY&CNY en daarna pas Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom XRP zo "laag" blijft steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:53:
[...]

ik ook niet toen ik op 150 verkocht.. :(

Toch maar weer op 165 aangekocht.. nu even opletten geblazen
Je bent niet de enigste, you win some, you lose some

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Ik snap het verschil tussen een dagvaarding en een aanhouding. Maar blijkbaar snap jij het concept van 'vergelijking' niet. Bij een vergelijking hoeven 2 zaken niet exact gelijk te zijn. Het is voldoende als er enkele belangrijke aspecten gelijkwaardig zijn. In dit geval overheidsbemoeienis en onmiddellijke juridische actie om een (al dan niet natuurlijk) persoon ter verantwoording te roepen.
Jij pakt er een vergelijking bij die jouw argumentatie versterkt, terwijl de vergelijking niet relevant is. Góh, het is groot nieuws als iemand wordt aangehouden nadat er wapens en drugs zijn gevonden. Als je er in scenario 2 vervolgens vanuit gaat dat de 2 strafbare feiten zijn weggevallen, dan maakt dat wel een verschil voor de zaak, ja. Knap dat je die vergelijking kunt trekken.

Het is normaal dat er na het versturen van een dagvaarding niks spectaculairs gebeurt, aangezien de zaak door beide partijen wordt voorbereid. In dat opzicht maakt het verschil in datum dus niet zoveel uit en dat was mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:00:
Iemand enig idee waarom XRP zo "laag" blijft steken?
Omdat de 'scam' artikelen nog volop circuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:01:
[...]

weer verkocht op 175 en precies op tijd lijkt het.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Ik denk dat de ltc pump nog wel even doorgaat vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Hier zit nog wel iets rek in volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
De Rikster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:06:
[...]

stt. verkocht op 175 en weer terug gekocht op 169,9 ;)

Ik pak alles wat ik kan vandaag!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-10 07:15
De Rikster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Met 35% groei op één dag verwacht ik niet dat het nog erg doorzet. Ik heb verkocht rond de 172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adviseren jullie nu om in fiat te gaan of verwachten jullie nog een stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik begin pas weer euforisch te worden als het stabiel boven de 600 miljard komt. Het was alleen maar kommer en kwel de laatste zes weken. Een klein stijginkje zegt me niet zoveel nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik heb de mijne de deur uitgedaan voor € 170. Mijn eerste LTC winst! ^.^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:01:
[...]

Hier ook maar die winst staat mooi veilig en dat is ook wat waard! Zit er nu nog wel in dus nog even naar de €175 aub en dan was dit een hele hele mooie dag! 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 15:28
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:08:
adviseren jullie nu om in fiat te gaan of verwachten jullie nog een stijging?
Misschien nog een kleine push van Amerikanen die in midden/westen wakker worden maar verder niet. 25% erbij in BTC waarde op 1 dag is best wel veel.

Maar goed, het is een Coinbase munt en die doen soms gekke dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MauriceOwns
  • Laatst online: 10-04-2021
ICX lijkt de laatste dagen niet echt omhoog te willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:53:
[...]

Waarom pizza`s bakken? Snap de relatie niet echt.
Iets met pizza die verkocht is voor 10000 bitcoins in het verleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie hulk op de coin market

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Ik gebruik ook geen usdt, en idd we lopen allemaal risico want als naar buiten komt dat USDT een probleem is dan zakt alles in en zijn de meeste vast te laat.

Ik heb op dit moment mijn ethereum op Kraken, ik zou niet weten hoe ik een stop loss in moet stellen daar, en ik had ook begrepen dat ze die functionaliteit uitgezet hadden dus al zou ik het willen dan kon het nog niet. Daarnaast schijnt het toch slecht te werken. Geen zin om het over te hevelen naar een andere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zit er te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:08:
[...]

stt. verkocht op 175 en weer terug gekocht op 169,9 ;)

Ik pak alles wat ik kan vandaag!
Alles? :o
Die mensen die nog niet zo lang geleden voor grote bedragen de mist in zijn gegaan en nu proberen hun verlies te verminderen.

[ Voor 68% gewijzigd door Ryan1981 op 14-02-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ja alles wat in mijn vermogen ligt ja :9

169,90 weer verkocht op 172 dus ook weer wat gepakt. Nu blijf ik er even van weg want ik verwacht dat het nu wel klaar is voorlopig. En terwijl ik dit type knalt hij weer omhoog.. 8)7

*edit, o'nee toch niet

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 14-02-2018 15:37 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:31:
[...]

Alles? :o

[...]

Die mensen die nog niet zo lang geleden voor grote bedragen de mist in zijn gegaan en nu proberen hun verlies te verminderen.
5 euro winst. wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 19:06
En alles verkocht. Lekker ritje van $7600 naar $9250. Die laatste paar procent mogen anderen pakken, ik zie wel weer rond $6k.

Edit: Dit hoop ik idd, ik verwacht hooguit $8k nog terug te zien.

[ Voor 21% gewijzigd door gabn88 op 14-02-2018 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:38
MauriceOwns schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:22:
ICX lijkt de laatste dagen niet echt omhoog te willen
Heb ik ook wat problemen mee, blijf maar bijkopen ;).

https://www.cointrackr.com/s/6V4x3TmMaiYve

Ik wacht nog ff tot de rebrand van VEN en eind maart voor ICX. Dan ga ik m'n PF weer wat anders indelen rondom ETH/NEO/ICX en misschien nog wat BTC/LTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Blijkbaar staat nederland bovenaan :P

https://trends.google.com...ow%201-d&q=bitcoin%209000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:34:
En alles verkocht. Lekker ritje van $7600 naar $9250. Die laatste paar procent mogen anderen pakken, ik zie wel weer rond $6k.
Je verwacht dat hij binnenkort weer terug zakt naar 6k? Zo ja, waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-10 18:14
Haha grappig, zelf ook die meme gegoogeld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Je verwacht dat hij binnenkort weer terug zakt naar 6k? Zo ja, waarom ?
Dat is waarschijnlijk hopen op 6k om snel bij te kopen.
Helaas, daar is het te laat voor inkopen kan nog steeds maar dan voor hoger.
De koers van 9k+ zal nog wel eens dippen maar de dips komen steeds hoger te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Eindelijk weer eens boven de 9K, en wtf, waar is LTC mee bezig en waarom heb ik daar maar heel weinig van? :+

En waarom is VEN zo'n dood paard de laatste tijd?

vragen, vragen, vragen...

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 16:42
LTC is wel aan het swingen in de $200/$210 range waarbij BCH opeens ook een pump laat zien.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 10:14
Ik heb zojuist wat HTMLCOINS gekocht.
Nog meer mensen die hierin zitten ik lees her en der dat ze naar een andere exchange willen gaan en hoop daarmee wat winst te pakken.

Zouden jullie verwachten dat deze naar de 0,50 cent zien gaan dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
valermos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:11:
Nog meer mensen die hierin zitten ik lees her en der dat ze naar een andere exchange willen gaan en hoop daarmee wat winst te pakken.

Ik denk het wel. Vooral wanneer de hardfork naar HTML 2.0 er aan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024

Als je geluk hebt tikt hij ooit de 1 cent aan. 50 cent met een total supply van 93 miljard? Uhh nee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:55:
LTC is wel aan het swingen in de $200/$210 range waarbij BCH opeens ook een pump laat zien.
stond die niet eventjes op 218?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd

Met een circulating supply van 65 miljard zie ik het zelf niet gebeuren. Er is een gerucht dat HTML op HitBtc komt, mocht het echt zo zijn zal het vast wel een effect op de prijs hebben, maar ik verwacht zelf geen grote stijging. Hitbtc staat niet bepaald als een goede exchange bekend.

Edit: blijkbaar komen ze op Kucoin, dat is in ieder geval een stuk beter dan Hitbtc.

[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 14-02-2018 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

effe bankkaart pakken en beetje aankopen. BTC or ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
intressant artikel.

https://btcmanager.com/be...2-strat-etc-bnty-gas-zcl/

CBOE Future Contract Expiration
The CBOE future contracts on bitcoin for the month of January expire February 14, 2018. This is the first month there are more contracts going “long” or betting BTC will appreciate than going “short” and expecting BTC to depreciate in value. This is a very positive sign for BTC’s price in the short term as last month when the future’s traders betting BTC will depreciate they clearly manipulated the market downward the day of futures expiration for the CBOE and CBOT. This month if they do use their invisible hand in the market to move it up or down, at least it will be with their future’s positions, moving the value of BTC higher. The futures traders are clearly the “whales” in these markets, and their influence impacts the markets greatly. Their betting BTC will appreciate heading into the five major conferences this week is a very positive occurrence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

wehave schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:23:[..] Their betting BTC will appreciate heading into the five major conferences this week is a very positive occurrence.
Iemand meer info over dit?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Hahaha kijk dit dan! Wasa wasa wasa wassaaaap!! https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Even wat FUD versprijden: https://www.nu.nl/wetensc...uidpool-en-groenland.html

Lol @ Thermale expansie! Wist niet dat dat correct nederlands was, dacht dat het thermische expansie moest zijn :P

[ Voor 30% gewijzigd door Ryan1981 op 14-02-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:28:
Even wat FUD versprijden: https://www.nu.nl/wetensc...uidpool-en-groenland.html

Lol @ Thermale expansie! Wist niet dat dat correct nederlands was, dacht dat het thermische expansie moest zijn :P
Thermische expansie inderdaad. Weer een staaltje journalistiek braaksel. We zijn niet anders gewoon.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
wehave schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:23:
intressant artikel.

https://btcmanager.com/be...2-strat-etc-bnty-gas-zcl/

CBOE Future Contract Expiration
The CBOE future contracts on bitcoin for the month of January expire February 14, 2018. This is the first month there are more contracts going “long” or betting BTC will appreciate than going “short” and expecting BTC to depreciate in value. This is a very positive sign for BTC’s price in the short term as last month when the future’s traders betting BTC will depreciate they clearly manipulated the market downward the day of futures expiration for the CBOE and CBOT. This month if they do use their invisible hand in the market to move it up or down, at least it will be with their future’s positions, moving the value of BTC higher. The futures traders are clearly the “whales” in these markets, and their influence impacts the markets greatly. Their betting BTC will appreciate heading into the five major conferences this week is a very positive occurrence.
Dat hele gedoe met die futures is sterk overdreven.
Het volume wat erin omgaat bij de futures is veel te laag om de markt te kunnen beïnvloeden.
In eerste instantie was men wel wat ongerust maar toe er uiteindelijk niets aan de hand bleek te zijn nam de vrees af. Terecht.
Dus ook al komen er nog X keer futures langs zal het ons een worst zijn.

De magische 7,5k Euro grens is ook gepasseerd! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:56
Kopen nu het nog goedkoop kan. Over paar maanden to the moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:33:
[...]
Thermische expansie inderdaad. Weer een staaltje journalistiek braaksel. We zijn niet anders gewoon.
Hehe, ik vrees ook wel dat de FOMO voor mensen met een lege accu die nu vastzitten in de trein ook ongekende niveau's berijkt heeft:

https://www.nu.nl/binnenl...-en-gouda.html?redirect=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Dat hele gedoe met die futures is sterk overdreven.
Het volume wat erin omgaat bij de futures is veel te laag om de markt te kunnen beïnvloeden.
In eerste instantie was men wel wat ongerust maar toe er uiteindelijk niets aan de hand bleek te zijn nam de vrees af. Terecht.
Dus ook al komen er nog X keer futures langs zal het ons een worst zijn.

De magische 7,5k Euro grens is ook gepasseerd! :)
uiteindelijk heb je gelijk maar ...volg de markt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
YouTube: VeChain: An Introduction

Dit is de winnaar van VeChain's videowedstrijd, de winnaar krijgt 1000 VEN als beloning voor het beste uitleggen van wat VeChain nu eigenlijk doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
De koers van bitcoin staat boven de 9700$ op Koreaanse exchanges. Tijdens de crash van de afgelopen weken lag de koers daar juist lager ten opzichte van westerse exchanges, maar nu ligt de koers daar weer 4/5% hoger, best opmerkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Rookert25 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:55:
YouTube: VeChain: An Introduction

Dit is de winnaar van VeChain's videowedstrijd, de winnaar krijgt 1000 VEN als beloning voor het beste uitleggen van wat VeChain nu eigenlijk doet :)
Geen halfnaakte vrouwen? Hoe verwachten ze dat die video ooit gaat aangeklikt worden op youtube? :-( ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Nu met goede support door de 9300 heen: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Futures zijn 3minuten geleden verlopen, kijken wat voor reactie er is (of niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Rookert25 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:01:
Futures zijn 3minuten geleden verlopen, kijken wat voor reactie er is (of niet).
Nee hoor, pas om 21:45 uur Nederlandse tijd (2:45 pm Chicago Time)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
powercoaster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:02:
[...]

Nee hoor, pas om 21:45 uur Nederlandse tijd (2:45 pm Chicago Time)
Waar had ik 17 uur gezien dan :P Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Rookert25 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:08:
[...]

Waar had ik 17 uur gezien dan :P Thx
Dat zijn de CME Futures. Vandaag lopen de CBOE futures af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
powercoaster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:09:
[...]

Ah top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 19:06
2 keer zoveel buy volume als sell volume het afgelopen uur. Volumes nog steeds laag (vergeleken met december/begin januari), maar FOMO begint terug te komen.

Edit: Wat ik wel gek vind is dat de total market cap / Ethereum en Ripple etc niet echt mee willen.

[ Voor 24% gewijzigd door gabn88 op 14-02-2018 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Tether FUD van Follow the money.

https://www.ftm.nl/artike...aude-cryptomunten?share=1

Edit: was de link vergeten. 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door deavonden op 14-02-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
powercoaster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:09:
[...]

Waarschijnlijk neemt de markt alvast een voorschot op het aflopen en stijgt de koers daarom al flink.
Het kan dus alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
gabn88 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:16:
2 keer zoveel buy volume als sell volume het afgelopen uur. Volumes nog steeds laag (vergeleken met december/begin januari), maar FOMO begint terug te komen.
"Laag" tov die twee maanden wil ik niet perse 'laag' noemen.. Gewoon wat realistischer wellicht..

*O* oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

D-Ed schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:19:
[...]

"Laag" tov die twee maanden wil ik niet perse 'laag' noemen.. Gewoon wat realistischer wellicht..

*O* oOo
realistisch was een extra belastings heffing op mileuvervuilende activiteiten als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Het zou heel mooi zijn om weer eens met double digits te stijgen ipv het dalen van paar weken terug. Goed om te zien dat de weg naar boven gevonden is, dit geeft de markt genoeg vetrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Krul schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:22:
Het zou heel mooi zijn om weer eens met double digits te stijgen ipv het dalen van paar weken terug. Goed om te zien dat de weg naar boven gevonden is, dit geeft de markt genoeg vetrouwen.
En niet onbelangrijk in deze: VEN doet het ook lekker. Zou de aanloop naar het event de 26e begonnen zijn?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Te snel stijgen is ook niet goed, dat geeft onstabiliteit.
Liever dan zoiets als nu.
Ben benieuwd of dit niveau vastgehouden kan worden.
Meer vertrouwen geeft het zeker. Market cap zit nu op $450M.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HoppyF
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:24:
[...]

En niet onbelangrijk in deze: VEN doet het ook lekker. Zou de aanloop naar het event de 26e begonnen zijn?
Nee.
Ik vind 49k sats wel redelijk maar niet bijzonder.
VEN moet eerst terug naar 60k of meer.
Zal wel gaan gebeuren maar niet in een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik weet niet wat jij onder dalen verstaat, kijk voor de grap waar hij op 10 sept staat 2017, om dat niveau te bereiken heeft 10 jaar gekost. Nu is de BTC na de Ath halverwege naar de dampkring teruggekeerd en jij zegt alleen maar dalen, Ik vind het bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
tias86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:29:
[...]

Ik weet niet wat jij onder dalen verstaat, kijk voor de grap waar hij op 10 sept staat 2017, om dat niveau te bereiken heeft 10 jaar gekost. Nu is de BTC na de Ath halverwege naar de dampkring teruggekeerd en jij zegt alleen maar dalen, Ik vind het bijzonder.
tias ? zit jij op het moment vol in crypto of nog een deel in fiat is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Wat is vol?, vol genoeg denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:27:
[...]

Nee.
Ik vind 49k sats wel redelijk maar niet bijzonder.
VEN moet eerst terug naar 60k of meer.
Zal wel gaan gebeuren maar niet in een paar dagen.
Ik vind het toch knap dat zelfs met zo'n flinke stijging van BTC een VEN daar nog een schepje bovenop kan doen. Je moet niet alleen naar de waarde in sats, maar ook naar een stijging in $/EUR kijken. Ik ben ervan overtuigd dat VEN op termijn de koppeling met BTC helemaal los kan laten en een eigen koers kan gaan varen.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 45 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!