Ik hoop het wel maar ik zie het niet gebeurenLawwie schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:58:
Gaan we de 9k vandaag dan eindelijk definitief doorbreken?
Ik wel. Zo nu is in elk geval 1 van ons 2 straks een 'ziener'.Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:59:
[...]
Ik hoop het wel maar ik zie het niet gebeuren
Groetjes, FaceDown.
9K!!! 
Edit: Alleen Binance en Bitfinex nog net niet..
Edit: Alleen Binance en Bitfinex nog net niet..
[ Voor 76% gewijzigd door powercoaster op 14-02-2018 13:06 ]
BINGO! Ooh nee wacht dat is een ander spelletje
Ik ben gewend dat ik het zo vaak fout heb dat ik maar tegengesteld ga adviseren, dan gaat het vanzelf goedFaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Ik wel. Zo nu is in elk geval 1 van ons 2 straks een 'ziener'.
Tenzij juist dan het tegenovergestelde gebeurt.Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Ik ben gewend dat ik het zo vaak fout heb dat ik maar tegengesteld ga adviseren, dan gaat het vanzelf goed
Groetjes, FaceDown.
Nog geen 9000 op Binance...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ook niet op Bitfinex. Er staat een sell wall van 350 BTC op 9k die nog doorbroken moet worden. En dan moeten we daar nog blijven (we hebben het al is aangetikt en zijn dan naar beneden gegaan).
Welke sell wall ;-)Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:08:
Ook niet op Bitfinex. Er staat een sell wall van 350 BTC op 9k die nog doorbroken moet worden. En dan moeten we daar nog blijven (we hebben het al is aangetikt en zijn dan naar beneden gegaan).
En nu ook bij Bitfinex, wat is Valentijnsdag toch een mooie dag
[ Voor 5% gewijzigd door powercoaster op 14-02-2018 13:10 ]
Update: op Bitfinex zijn we er ook over (9080$ zelfs nu
)
Nu welTomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:07:
Nog geen 9000 op Binance...
Gdax gaat ook rap. Fikse candles maar nog niet veel volume lijkt het.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
WTF, hij blijft maar klimmen
Zit op 5min te kijken en het is lang geleden dat ik zo'n stijgende lijn heb gezien.
Als de rest dan ook eens een beetje mee stijgt maar dat blijft nog achter helaas
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Wow wat is er gaande? Op dit tempo zitten we zo weer over de 10k
9200$ op GDAX alsof het niks is, GO GO GO
stijgt toch rustig mee zo te ziendennis112 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:14:
Als de rest dan ook eens een beetje mee stijgt maar dat blijft nog achter helaas
Hoppa, BTC eindelijk over de 9000$!
En Litepay lijkt men ook serieus te nemen. Litecoin krijgt eindelijk de verwachte stijging en groeit langzamerhand naar een terechte positie. Nu nog voorbij Bitcoin Cash.
De vraag is verder natuurlijk hoe lang we het vast gaan houden, maar naar mijn mening gaan we eindelijk weer de goede en verstandige kant op.
En Litepay lijkt men ook serieus te nemen. Litecoin krijgt eindelijk de verwachte stijging en groeit langzamerhand naar een terechte positie. Nu nog voorbij Bitcoin Cash.
De vraag is verder natuurlijk hoe lang we het vast gaan houden, maar naar mijn mening gaan we eindelijk weer de goede en verstandige kant op.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Veel alts idd vrij bedroevend nog voorlopig. Of zijn dat alleen de mijne?dennis112 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:14:
In BTC prijs bedoel ik dan, niet in dollar prijs want het is logisch dat dat stijgt als de bitcoin prijs stijgt
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Is toch vrij normaal met zo'n bullrun van BTC. Als BTC weer enigzins stabiel is gaan de alts wel weer bijtrekken.TomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:18:
[...]
Veel alts idd vrij bedroevend nog voorlopig. Of zijn dat alleen de mijne?
En dan was ik Monero nog vergeten wat is daarmee aan de hand? Die heeft ook z'n rocketstart net gehad.
Ik zag VEN niet meestijgen, dus ik verkoop m'n VEN (alleen 'speel'-VENnetjes natuurlijk), en koop TRX. Vervolgens stagneert die ook. Kan hem verkopen met iets verlies, omdat ik zie dat VEN net iets harder onderuit zakt. VEN teruggekocht tegen lagere prijs. Resultaat: 1 VEN winst
Groetjes, FaceDown.
Goed nieuws BTC eindelijk boven de 9k.
Minpuntje is wel dat VEN nu onder de 48k sats is gezakt.
Dus meer in euro's maar minder BTC.
Trekt wel weer bij.
Belangrijker is de nu stijgende lijn.
dan blijven ze idd achter jadennis112 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:19:
[...]
In BTC prijs bedoel ik dan, niet in dollar prijs want het is logisch dat dat stijgt als de bitcoin prijs stijgt
+1HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:20:
[...]
Trekt wel weer bij.
Eens. VEN komt er wel met een hoop nieuws dat er nog aan zit te komen. Echter als BTC niet opkrabbelt gaan we allemaal naar de verdoemenisHoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:20:
[...]
Goed nieuws BTC eindelijk boven de 9k.
Minpuntje is wel dat VEN nu onder de 48k sats is gezakt.
Dus meer in euro's maar minder BTC.
Trekt wel weer bij.
Groetjes, FaceDown.
De bulls zijn ingestapt. 9000-9050 waren de levels nodig om een bull market te komen. De overtuigende run van 8800 liet velen al instappen.
Dus? Bij dit soort snelle moves kijk ik niet naar wat voor coins het is, maar puur naar de koersbeweging. Of het dan TRX, LTC, Tittycoin of whatever is boeit me niks.
Groetjes, FaceDown.
Volgende grens zal de 10k wel zijn.Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:24:
De bulls zijn ingestapt. 9000-9050 waren de levels nodig om een bull market te komen. De overtuigende run van 8800 liet velen al instappen.
En dat heeft goed uitgepakt zo te zienFaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:24:
[...]
Dus? Bij dit soort snelle moves kijk ik niet naar wat voor coins het is, maar puur naar de koersbeweging. Of het dan TRX, LTC, Tittycoin of whatever is boeit me niks.
Vanavond?
Groetjes, FaceDown.
Ik zie ook maar weinig volume op GDAX. Ik zou niet te hard op 10k hopen..
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Lol noem je mij nu een bull?Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:24:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nou uit eerdere ervaring heeft goed nieuws bijna geen invloed op de koers helaas.FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Eens. VEN komt er wel met een hoop nieuws dat er nog aan zit te komen. Echter als BTC niet opkrabbelt gaan we allemaal naar de verdoemenis
OK als jij het zegt dan gaan we allemaal maar snel verkopen.Malantur schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:26:
Groetjes, FaceDown.
Haha.. De 7500 EUR grens moet nu genomen worden. Belangrijke EUR levels gelden ook, al zijn dollar levels veel bepalender.
Bitfinex is de bepalende beurs voor de BTC. Al zeker 6 maanden.Malantur schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:26:
[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 14-02-2018 13:30 ]
We zullen eens zien, als ze straks partnership met Cisco aankondigen.dennis112 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Nou uit eerdere ervaring heeft goed nieuws bijna geen invloed op de koers helaas.
Groetjes, FaceDown.
Op Bitfinex op de 15 minuten schaal was dit de hoogste volume in twee weken tijd.Malantur schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:26:
Doe vooral wat je wilt maar het lijkt al te stotteren op 9200FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:26:
[...]
OK als jij het zegt dan gaan we allemaal maar snel verkopen.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Wat hij zegt klopt toch gewoon? Hij zegt nergens dat je moet verkopen. De 9K is nu doorbroken en er was een behoorlijke toename in het volume het afgelopen uur, wat erg positief is, maar overall zit er nog altijd weinig volume in de markt.FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:26:
[...]
OK als jij het zegt dan gaan we allemaal maar snel verkopen.
Bitfenix is toch van die scam icm tetherImo62 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Op Bitfinex op de 15 minuten schaal was dit de hoogste volume in twee weken tijd.
Daar wordt echter wel veel meer volume van Bitcoin verhandeld vergeleken met coinbase/gdax en is als dusdanig een veel betere indicator voor overal market volume.KoudeAardbei schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Bitfenix is toch van die scam icm tetherDaar vertrouw ik sws al niet meer op
BTC is net een trage tank, komt langzaam op gang maar als hij eenmaal de vaart heeft is hij niet meer te stoppen. Momentum is doorbroken dat punt is vooral psychisch maar dat bij de gewone aandelenmarkt ook zo.Bmfd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Wat hij zegt klopt toch gewoon? Hij zegt nergens dat je moet verkopen. De 9K is nu doorbroken en er was een behoorlijke toename in het volume het afgelopen uur, wat erg positief is, maar overall zit er nog altijd weinig volume in de markt.
Maar is wel de bepalende BTC beurs. Daar worden support/resistance levels wel/niet doorbroken. Andere beurzen zijn volgend of lopen juist stom vooruit op de feiten. Hang maar 4-5 schermen op met tradingterminals op alle beurzen tegelijkKoudeAardbei schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Mooie link: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 14-02-2018 13:37 ]
Ja lambo, moon en hoeren.dylan111111 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Ja dat snap ik niet, gaat 1 coin 20% omhoog woeptiedoe.
Als een coin %1000 gaat is pas leuk (HTMLcoin van 2sat naar +20sat)
Als je vandaag een noemenswaardige hoeveelheid LTC in handen heb dan wordt je wel blij hoor. 🙂
Dat al die niets toevoegende rotzooi soms 1000% doet is leuk, maar dat gaat aan me voorbij. Geen hond die voor grote sommen geld hier ook op instapt, dus totaal niet relevant.
In de top 20 zijn dit DE dagen waar geld gemaakt wordt, en is deze stijging het noemen waard.
Idd laat nu de FOMO berichten maar vershijnen in de media!, op naar de 40KHoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:35:
[...]
BTC is net een trage tank, komt langzaam op gang maar als hij eenmaal de vaart heeft is hij niet meer te stoppen. Momentum is doorbroken dat punt is vooral psychisch maar dat bij de gewone aandelenmarkt ook zo.
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:37:
Op BTC is er echt geen beweging. We zitten net onder de resistance, maar er is amper volume. Er moet op dit punt toch wel iets gebeuren. Ofwel gaan we erover ofwel gaan we terug richting 8.5k
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
Lol er gebeurt gewoon niks met BTC. Letterlijk niemand durft te kopen of te verkopen.
RRCreations schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:45:
Baal dat BTC nog altijd niet door de 9000 dollar gaat. Maar ontzettend blij dat het niet is blijven dalen. Gemixte gevoelens. Hoop nog altijd op een snelle herstel!
Stelletje wizardsRyan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:59:
[...]
Ik hoop het wel maar ik zie het niet gebeuren
Bitfinex heeft de grootste volume wat betreft BTC/USDKoudeAardbei schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Ter vergelijking laatste 24h:
Bitfinex BTC/USD $368.723.000
GDAX BTC/USD $148.539.000
Bitstamp BTC/USD $114.826.000
Kraken BTC/USD $54.345.600
Onzin, we kunnen niet in elkaars portemonnee kijken.Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:36:
[...]
Ja lambo, moon en hoeren.
Als je vandaag een noemenswaardige hoeveelheid LTC in handen heb dan wordt je wel blij hoor. 🙂
Dat al die niets toevoegende rotzooi soms 1000% doet is leuk, maar dat gaat aan me voorbij. Geen hond die voor grote sommen geld hier ook op instapt, dus totaal niet relevant.
In de top 20 zijn dit DE dagen waar geld gemaakt wordt, en is deze stijging het noemen waard.
Verbaast mij alleen dat mensen lijp gaan op een coin die 20% doet
Volume is goede indicatie maar support/resistance levels nog beter. Zag op tradingview van de week al de berichten verschijnen. 9000 + 9050 doorbroken op GDAX, we zijn erdoorAdnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:37:
[...]
Bitfinex heeft de grootste volume wat betreft BTC/USD
Uh, nee, Bitfinex had nog 300btc sellwall staan, beukte er 2x tegenaan, lukt niet, alle beurzen down. Andersom is het tij gekeurd toen de bears niet door de 6000 heenkwamen op Bitfinex 2 weken geleden. 6000 werd exact aangetikt. Andere beurzen zaten al op 5875, of juist 6050, allemaal volgend en daar zit je dus naar random getallen te kijken.
[ Voor 16% gewijzigd door Malarky op 14-02-2018 13:40 ]
Hey ik zeg er later wel bij dat ik bewust het tegengestelde aangeef van wat ik denk omdat wat ik denk vaker fout zit dan goed
Use the force!AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:41:
Gdax flatlined alweer. Hier is toch niet op in te spelen?
Ik voorspelde dat er iets moest gaan gebeuren e
De mensen achter Bitfinex zijn inderdaad dezelfde als achter tether, maar als tether inderdaad een scam blijkt (nog steeds een grote als, het komt tot nu toe nog steeds niet verder dan twijfel en verbanden die gezien worden), dan gaan er op veel meer plekken dan alleen Bitfinex klappen vallen.KoudeAardbei schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Nou idd, ik hoop ook dat ik op tijd te horen krijg dat dit echt een scam is want dan moet ik effe snel naar fiat omzetten om die dip weer af te wachten . . .anboni schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:41:
[...]
De mensen achter Bitfinex zijn inderdaad dezelfde als achter tether, maar als tether inderdaad een scam blijkt (nog steeds een grote als, het komt tot nu toe nog steeds niet verder dan twijfel en verbanden die gezien worden), dan gaan er op veel meer plekken dan alleen Bitfinex klappen vallen.
En deze dan?Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:37:
[...]
Bitfinex heeft de grootste volume wat betreft BTC/USD
1,2B en dat is echt meer.
https://coinlib.io/exchange/bitmex
Kan best zo zijn, maar daar is wel volume bij nodig.HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:35:
[...]
BTC is net een trage tank, komt langzaam op gang maar als hij eenmaal de vaart heeft is hij niet meer te stoppen. Momentum is doorbroken dat punt is vooral psychisch maar dat bij de gewone aandelenmarkt ook zo.
Hoeveel van dit soort groene streepjes hebben we ondertussen al wel niet gezien. Dit zegt nog niets.
Bearflag patroon nog steeds geldig.
Interessant topic op reddit hierover: https://www.reddit.com/r/...er_why_it_accounts_for_a/anboni schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:41:
[...]
De mensen achter Bitfinex zijn inderdaad dezelfde als achter tether, maar als tether inderdaad een scam blijkt (nog steeds een grote als, het komt tot nu toe nog steeds niet verder dan twijfel en verbanden die gezien worden), dan gaan er op veel meer plekken dan alleen Bitfinex klappen vallen.
Succes, ik denk dat het dan heel erg snel bekeken is als het plaats vind.Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:43:
[...]
Nou idd, ik hoop ook dat ik op tijd te horen krijg dat dit echt een scam is want dan moet ik effe snel naar fiat omzetten om die dip weer af te wachten . . .
Ik ben het met je eens dat als je helemaal uitzoemd er nog niet echt een teken van leven is, maarja, het moet ergens beginnen, voor mij blijft het een wonder dat de bitcoin wat waard isTrent900 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:44:
Hoeveel van dit soort groene streepjes hebben we ondertussen al wel niet gezien. Dit zegt nog niets.
Tja wat zou jij doen?muffstuff schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:46:
[...]
Succes, ik denk dat het dan heel erg snel bekeken is als het plaats vind.
[ Voor 20% gewijzigd door Ryan1981 op 14-02-2018 13:49 ]
Vind het raar dat die dan niet op coinmarketcap gelist staat.HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:44:
[...]
En deze dan?
1,2B en dat is echt meer.
https://coinlib.io/exchange/bitmex
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Fijn dat we door de $9k heen zijn. Ik zag wel dat het volume vrij laag was maar begint heel langzaam te stijgen. Je zag wel duidelijk dat veel mensen klaar zaten om te kopen indien hij door de $9k grens zou gaan; de koers knalde in 1x flink door de grens heen.
Laten we hopen dat dit geen bull trap is. Afhankelijk van hoe je de bitcoin grafiek in- of uitzoomt, is het òf een trendbreuk van bear naar bull (zoom op de laatste maand), òf een bull trap (zoom op een jaar of meer).
Laten we hopen dat dit geen bull trap is. Afhankelijk van hoe je de bitcoin grafiek in- of uitzoomt, is het òf een trendbreuk van bear naar bull (zoom op de laatste maand), òf een bull trap (zoom op een jaar of meer).
NOSIG
Verwijderd
Waarom is iedereen zo zeker dat er weer een bullperiode komt vanaf 9k? Kijkend naar de dagchart zie ik nog steeds een een reactie op de grote downmove.
Is ook raar.Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Vind het raar dat die dan niet op coinmarketcap gelist staat.
Hier staat Bitmex ook niet.
https://bitgur.com/map/exchanges
Ik ben helemaal niet zeker, dat was ik wel toen bitcoin net uitkwam en ik dacht, wie gaat er nu electriciteit en levensduur van hardware verspillen om een waardeloos stukje code te genereren. Nu denk ik natuurlijk, had ik toen maar pizza's gebakken!Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:48:
Waarom is iedereen zo zeker dat er weer een bullperiode komt vanaf 9k? Kijkend naar de dagchart zie ik nog steeds een een reactie op de grote downmove.
Waarom niet? Alle oorzaken die voor de crash genoemd waren bleken ongegrond. FUD uit China, futures die uiteindelijk niets met de koers bleken te doen (behalve bij de eerste settlement). Een oud opgerakeld artikel over een USDT subpoena waarbij het leek dat het nieuws was. Verder kwam er goed nieuws uit de Senate hearing. Dus eigenlijk is er geen enkele reden te verzinnen waarom we naar beneden zouden moeten gaan.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:48:
Groetjes, FaceDown.
Buiten dan het feit dat je op dit moment eigenlijk effectief helemaal niets kunt met bitcoin en dat het een grote bubbel is?FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Waarom niet? Alle oorzaken die voor de crash genoemd waren bleken ongegrond. FUD uit China, futures die uiteindelijk niets met de koers bleken te doen (behalve bij de eerste settlement). Een oud opgerakeld artikel over een USDT subpoena waarbij het leek dat het nieuws was. Verder kwam er goed nieuws uit de Senate hearing. Dus eigenlijk is er geen enkele reden te verzinnen waarom we naar beneden zouden moeten gaan.
Waarom pizza`s bakken? Snap de relatie niet echt.Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Ik ben helemaal niet zeker, dat was ik wel toen bitcoin net uitkwam en ik dacht, wie gaat er nu electriciteit en levensduur van hardware verspillen om een waardeloos stukje code te genereren. Nu denk ik natuurlijk, had ik toen maar pizza's gebakken!
Staat het wel, sorteer maar eens op volume dan staat het bovenaan.Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Vind het raar dat die dan niet op coinmarketcap gelist staat.
De reden dat het niet meegeteld wordt, is dat dat je daar geen bitcoins kan kopen of verkopen. Alleen afgeleide producten worden daar verhandeld.
[ Voor 19% gewijzigd door powercoaster op 14-02-2018 13:56 ]
Dus dat is dan toch hetzelfde zoals het al was...?Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:52:
[...]
Buiten dan het feit dat je op dit moment eigenlijk effectief helemaal niets kunt met bitcoin en dat het een grote bubbel is?
Klopt.FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Waarom niet? Alle oorzaken die voor de crash genoemd waren bleken ongegrond. FUD uit China, futures die uiteindelijk niets met de koers bleken te doen (behalve bij de eerste settlement). Een oud opgerakeld artikel over een USDT subpoena waarbij het leek dat het nieuws was. Verder kwam er goed nieuws uit de Senate hearing. Dus eigenlijk is er geen enkele reden te verzinnen waarom we naar beneden zouden moeten gaan.
Een stapeling van negatieve berichten wat een panic sell veroorzaakt heeft.
Achteraf gezien erg dom natuurlijk want mensen benadelen zichzelf daarmee maar in de paniek reageert niemand normaal.
Terug naar af dus en nu leren van de eerder gemaakte fouten hopelijk.
En met goud kun je wel heel veel? Natuurlijk, sierraden maken en in mobieltjes verwerken, maar hoeveel investeerders in goud doen dat daadwerkelijk? Het gaat erom dat we er met z'n allen een waarde aan toekennen. Dat is al genoeg. Verder zijn er natuurlijk genoeg munten waar je (straks) wel iets mee kan. XRP en VEN bijvoorbeeld.Ryan1981 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:52:
[...]
Buiten dan het feit dat je op dit moment eigenlijk effectief helemaal niets kunt met bitcoin en dat het een grote bubbel is?
Groetjes, FaceDown.
VENtastic!FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:55:
[...]
En met goud kun je wel heel veel? Natuurlijk, sierraden maken en in mobieltjes verwerken, maar hoeveel investeerders in goud doen dat daadwerkelijk? Het gaat erom dat we er met z'n allen een waarde aan toekennen. Dat is al genoeg. Verder zijn er natuurlijk genoeg munten waar je (straks) wel iets mee kan. XRP en VEN bijvoorbeeld.
https://www.businessinsid...ijn-nu-e19-miljoen-waard/Dhr. Satoshi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Waarom pizza`s bakken? Snap de relatie niet echt.
Niet
En ICX en NANO niet te vergeten.FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:55:
[...]
En met goud kun je wel heel veel? Natuurlijk, sierraden maken en in mobieltjes verwerken, maar hoeveel investeerders in goud doen dat daadwerkelijk? Het gaat erom dat we er met z'n allen een waarde aan toekennen. Dat is al genoeg. Verder zijn er natuurlijk genoeg munten waar je (straks) wel iets mee kan. XRP en VEN bijvoorbeeld.
Ik snap de redenatie niet. Waarom is het relevant dat de datum in eerste instantie verkeerd was? Er wordt gedaan alsof het nieuws daardoor niet belangrijk is, want 'oud nieuws', maar Bloomberg was de eerste die er verslag over deed. Waar zit voor jou het verschil?FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:51:
Een oud opgerakeld artikel over een USDT subpoena waarbij het leek dat het nieuws was.
Bitcoin met goud vergelijkenFaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Verwijderd
Dat is dus helemaal niet vreemd.
1. Het is redelijke onpraktisch
2. Er is een beperkte hoeveelheid
3. Men kent er waarde aan
4. Men investeert erin in de hoop dat de waarde toeneemt
5. Het kost moeite om het te verkrijgen
In dit geval is het relevant dat er tot dusver blijkbaar geen verdere actie is ondernomen.Bmfd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:56:
[...]
Ik snap de redenatie niet. Waarom is het relevant dat de datum in eerste instantie verkeerd was? Er wordt gedaan alsof het nieuws daardoor niet belangrijk is, want 'oud nieuws', maar Bloomberg was de eerste die er verslag over deed. Waar zit voor jou het verschil?
Groetjes, FaceDown.
Vooral ook dat dit artikel uit mei 2017 komt en de waarde van die twee pizza's de laatste maanden nog veel meer is geworden (en weer een beetje minder
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!