[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.665 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:04:
Maar hoe kan t nu dan ineens invloed op de koers hebben, als t om de lancering van Litepay gaat, wat allang bekend was? Ik blijf t vreemd vinden. Ik hodl voor nu nog wel, maar weet niet precies wat ik ervan moet denken.
LTC staat volgens de meeste te laag, de community explodeert momenteel, je ziet dat er heel veel mensen LTC als betaalmiddel accepteren, kan je terug vinden op twitter, restaurants, makelaars, autohandelaars, diensten enz.

Ik heb het zelf ook op mijn facturen staan, en heb al een keer een betaling gehad met LTC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:08:
[...]

LTC staat volgens de meeste te laag, de community explodeert momenteel, je ziet dat er heel veel mensen LTC als betaalmiddel accepteren, kan je terug vinden op twitter, restaurants, makelaars, autohandelaars, diensten enz.

Ik heb het zelf ook op mijn facturen staan, en heb al een keer een betaling gehad met LTC 8)
Is dit dan nu nog een moment om meer bij te kopen? Tis eigenlijk dan nu buy high, tenzij de koers nog meer omhoog schiet. Wilde gisteren op t laagste punt kopen, maar helaas niet gedaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ligt het aan mij of lijken de koersen van de alts minder te reageren op die van BTC?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:34

Malarky

Wils voor wat ieder

Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Hoe kom je daarbij ?
BTC is niet gedumpt.
kijk maar naar BCC en BTG

Nogmaals die fork heeft niks met LTC te maken en voegt niks toe
BTG is geen serieuze fork, 90% van de mensen heeft die niet eens gezien, net zoals de 6 andere forks. Enkel BCC/BCH was een serieuze fork bij BTC@4000 en daar vond wel degelijk een pump en dump plaats. Ik was er bij :+.

Natuurlijk niet zo een enorme pump en dump als bij alts (bij BTC mag je blij zijn met 10%-15%), maar de BTC met elke random alt vergelijken is dan ook appels met peren vergelijken. Wat bij GAS/IGNIS gebeurde en alle andere forks is tekenent voor alts.
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:12:
Ligt het aan mij of lijken de koersen van de alts minder te reageren op die van BTC?
Zodra de BTC in rustig voorwater komt gaan alts hun eigen weg weer. Zolang de BTC volatiel is, reageren alts heftig op de BTC. Waren niet alle alt pump days in tijden dat de BTC vrij weinig deed.....

[ Voor 43% gewijzigd door Malarky op 14-02-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:32
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Zijn forks nou een handige manier om meer coins in omloop te krijgen zodat je potentiele marketcap voor 1 coin niet boven een bepaalde psychologische grens komt?

Is wel leuk als je maar een relatief klein totaal aantal coins hebt, maar als je dan daarna met x forks komt ben je gewoon het totaal aantal van je coins op slimme manier aan het vermeerderen zonder dat je met "teveel" coins zit.

Of zeg ik dan iets raars. Wat heel goed mogelijk is uiteraard. :P
Voor zover ik weet zijn forks afgeleid van het origineel maar hoeven ze verder geen partnerships of andere verbintenissen met het origineel te hebben. Misschien dat je in de war bent met rebranding?

Als ik er naast zit hoor ik het graag!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 15:28
TomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:01:
[...]
Misschien weet die iets dat wij niet weten? Ik vind het ook een zeer vreemde timing.
Sell the news. Kans is groot dat LSK zal dalen voor of rond het evenement, zie je vrijwel altijd. Tegen beter weten in hold ik altijd, maar je ziet altijd een grotere dip dan de piek bij evenementen en dus had je beter kunnen verkopen als je winst wil maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:11:
[...]

Is dit dan nu nog een moment om meer bij te kopen? Tis eigenlijk dan nu buy high, tenzij de koers nog meer omhoog schiet. Wilde gisteren op t laagste punt kopen, maar helaas niet gedaan |:(
Die keus moet je zelf maken, je geeft het zelf al aan, buy high ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Voor zover ik weet zijn forks afgeleid van het origineel maar hoeven ze verder geen partnerships of andere verbintenissen met het origineel te hebben. Misschien dat je in de war bent met rebranding?

Als ik er naast zit hoor ik het graag!
Ah okay ik dacht dat forks vanuit dezelfde organisatie kwamen, en dat ze eigenlijk een andere afdeling of soort dochterbedrijf werden/waren.

Maar het is dan zelfs niet dezelfde techniek begrijp ik.

Maar ja wat is dan een "fork" is de Smart een fork van Mercedes? Of is Lexus een fork van Toyota? Of was vroegah de Seat Marbella een fork van de Fiat Panda? Moet er toch eens wat over gaan lezen, nog nooit in verdiept.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:07
Na lang wachten (achter af gezien te lang.... of misschien wel niet lang genoeg.. 8)7 ) toch maar besloten om 20% van m'n inleg in te zetten.

Wat VEN en REQ gekocht. Het zal nu dus wel naar beneden gaan.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
sjukke schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:17:
Goed nieuws voor de HODL-ers: in 2030 is bitcoin nog steeds relevant en veel gebruikt volgens deze tijdreiziger :P

https://www.telegraaf.nl/...-voor-test-leugendetector
Of deze bitcoinbeliever is zo gevoelloos geworden voor uitwendige invloeden, zoals een continue fluctuerende markt, dat hij makkelijk een leugendetector kunnen verslaan... :+

Maar alles op YouTube geloof ik natuurlijk altijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Ah okay ik dacht dat forks vanuit dezelfde organisatie kwamen, en dat ze eigenlijk een andere afdeling of soort dochterbedrijf werden/waren.

Maar het is dan zelfs niet dezelfde techniek begrijp ik.

Maar ja wat is dan een "fork" is de Smart een fork van Mercedes? Of is Lexus een fork van Toyota? Of was vroegah de Seat Marbella een fork van de Fiat Panda? Moet er toch eens wat over gaan lezen, nog nooit in verdiept.
Zo uit mijn bolle koppie gezegd is BTC open source en veel andere currencys ook. Een fork is dus gewoon dat projekt met je eigen sausje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:11
Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:21:
Na lang wachten (achter af gezien te lang.... of misschien wel niet lang genoeg.. 8)7 ) toch maar besloten om 20% van m'n inleg in te zetten.

Wat VEN en REQ gekocht. Het zal nu dus wel naar beneden gaan.. 8)
Jaaa hij is eindelijk gezwicht! Wel te laat ben ik bang hahaha ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:32
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Zijn forks nou een handige manier om meer coins in omloop te krijgen zodat je potentiele marketcap voor 1 coin niet boven een bepaalde psychologische grens komt?
Forks zijn in de meeste gevallen volgens mij gewoon pogingen om snel wat geld te cashen . Slechts in enkele gevallen had een fork een serieuze reden (ETH ivm DAO, BCH [en die is zelfs enigszins open voor discussie] )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:23:
[...]

Jaaa hij is eindelijk gezwicht! Wel te laat ben ik bang hahaha ;)
Ja heb al weer 50% gemist natuurlijk, aan de andere kant ga ik me hier niet aan storen.. Heb al genoeg ervaring met handelen in aandelen om te weten dat je nooit alles kan meepakken...

En het is maar 20% van m'n inleg, voor de meesten van jullie kleingeld waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:29
Wij handelen allemaal met tonnen ja

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Die keus moet je zelf maken, je geeft het zelf al aan, buy high ;)
Ja, haha das waar. Ik laat t idd maar voor wat t is, zie de koers nu iig ook alweer dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
vuurtjih schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:27:
Met mijn inleg had ik een hoop tonnen kunnen kopen dat wel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
vuurtjih schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:27:
Misschien is 20% van m'n inleg maar 20 euro.. weet jij veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Zo uit mijn bolle koppie gezegd is BTC open source en veel andere currencys ook. Een fork is dus gewoon dat projekt met je eigen sausje.
Dus wat ik al zei, basically hetzelfde zonder dat ze de totale marketcap van de "moedercoin" bizar hoog gaat worden.

Zo kan Bitcoin de prijs hoog houden want er zijn maar een beperkt aantal bitcoins. En ondertussen zijn er vier nagenoeg identieke coins bijgekomen. Maar eigenlijk zijn er 4x zoveel bitcoins.

Clever. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:29
Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:27:
[...]

Misschien is 20% van m'n inleg maar 20 euro.. weet jij veel ;)
True that.

Maar, ik doe lekker mee op de VENmoontrain.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:28:
[...]

Dus wat ik al zei, basically hetzelfde zonder dat ze de totale marketcap van de "moedercoin" bizar hoog gaat worden.

Zo kan Bitcoin de prijs hoog houden want er zijn maar een beperkt aantal bitcoins. En ondertussen zijn er vier nagenoeg identieke coins bijgekomen. Maar eigenlijk zijn er 4x zoveel bitcoins.

Clever. :P
Nee dat zie je verkeerd. Zoek eens op wat open source betekent. En lees dan dit stukje: https://news.bitcoin.com/...k-is-and-why-they-happen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
Rookert25 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Sell the news. Kans is groot dat LSK zal dalen voor of rond het evenement, zie je vrijwel altijd. Tegen beter weten in hold ik altijd, maar je ziet altijd een grotere dip dan de piek bij evenementen en dus had je beter kunnen verkopen als je winst wil maximaliseren.
Dit inderdaad. Ik vraag me nu af of het niet ook verstandig is om alvast iets weg te doen en dan daarna opnieuw in te kopen. LSK is toch 50% van m'n totale portfolio en op de meeste heb ik al flinke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dus de hardforks van LTC (19 februari), ZCL (28 februari) en ETC (5 maart) komen eraan en de pumps zijn al in volle gang.

Waar liggen de kansjes?
- XMR een mooie hardfork op 13 maart
- ICX op 31 maart

Zorg dat je erbij bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-10 22:51
Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:34:
Dus de hardforks van LTC (19 februari), ZCL (28 februari) en ETC (5 maart) komen eraan en de pumps zijn al in volle gang.

Waar liggen de kansjes?
- ICX op 31 maart

De hardfork van LTC is toch niet van LTC zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Waar liggen de kansjes?
- ICX op 31 maart

Ik wist van ICX af, maar niet van XMR. Bedankt voor de tip! :)
Nu alleen proberen een goed Lsk verkoop momentje in te schatten...

[ Voor 7% gewijzigd door Imgnrydrmr op 14-02-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Waar liggen de kansjes?
- ICX op 31 maart

Ik las net op twitter dat Charlie Lee heeft bevestigd LTC geen hardfork gaat doen? (dat het een scam is oid?)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Waar liggen de kansjes?
- ICX op 31 maart

Die fork is een scam
https://twitter.com/satoshilite/status/958170338621145089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Hehe, misschien toch een extra zetje voor die pump vannacht. Wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

LosGieros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Ik las net op twitter dat Charlie Lee heeft bevestigd LTC geen hardfork gaat doen? (dat het een scam is oid?)
Charlie Lee had al tijdje terug aangegeven dat elke fork scam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

Malarky schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Hehe, misschien toch een extra zetje voor die pump vannacht. Wie weet. :)
Lijkt me niet dat dit t zetje heeft gegeven, is namelijk al n oud bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:32:
[...]

Nee dat zie je verkeerd. Zoek eens op wat open source betekent. En lees dan dit stukje: https://news.bitcoin.com/...k-is-and-why-they-happen/
Van bitcoin.com.. sorrie maar "biased" is het eerste wat in me opkomt, dat is echt een vreselijke "news" site vwb crypto. Zelfs wc-eend was subtieler in hun uitingen. :P

En open source betekend in dit geval toch gewoon dat iedereen de code kan inzien en gebruiken in hun eigen techniek zolang er een juiste bronvermelding is?

Nou ja ga vanavond wel eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-10 21:55

Waar liggen de kansjes?
- ICX op 31 maart
Ehh heel concreet wil dit dan toch zeggen dat ik nu het beste mijn geld erop kan gooien op die data (en niet ervoor, right?)
Want die gaan dus op 13 en 31 maart flink omlaag, om daarna weer te stijgen? (sorry, n00b question)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:42:
[...]

Lijkt me niet dat dit t zetje heeft gegeven, is namelijk al n oud bericht.
Excuses, dan toch waarschijnlijk (https://cryptopanic.com/news/litecoin/?filter=hot) een combinatie van Microsoft die LTC de hemel inprijst en de definitieve datum voor LitePay, maar dat was beiden de 12e al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:16
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:12:
Nee je hebt gelijk....de alts blijven achter op de koers van BTC.

Als je kijkt naar WTC, Ven, ICX dan staan ze nog steeds op de helft van voor de grote eerste dip van dit jaar. Ik vind vooral het herstel van Ven en ICX echt achterblijven.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Jasikevicius3 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:44:
[...]

Ehh heel concreet wil dit dan toch zeggen dat ik nu het beste mijn geld erop kan gooien op die data (en niet ervoor, right?)
Want die gaan dus op 13 en 31 maart flink omlaag, om daarna weer te stijgen? (sorry, n00b question)
Wanneer de pump aangaat en hoe hard en hoelang is niet te voorspellen. Dat er zeer waarschijnlijk iets met de coin gaat gebeuren tussen nu en fork datum durf ik wel mijn geld op te zetten. Als je op safe wilt spelen dump je net voor fork datum je XMR / ICX, maar het kan ook dat een combinatie van je lagere primaire coin en forkcoin meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:42:
[...]

Van bitcoin.com.. sorrie maar "biased" is het eerste wat in me opkomt, dat is echt een vreselijke "news" site vwb crypto. Zelfs wc-eend was subtieler in hun uitingen. :P

En open source betekend in dit geval toch gewoon dat iedereen de code kan inzien en gebruiken in hun eigen techniek zolang er een juiste bronvermelding is?

Nou ja ga vanavond wel eens zoeken.
Joh doe je aluhoedje even af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:16:
[...]

Niet verwijdert: letterlijk opgegeten. We stonden stabiel rond 8900$. Iemand zette een buy wall op 8895$ van 100 BTC en de uitverkoop begon onmiddelijk. Ik heb dit zo veel keer gezien. Zodra er een enorme buy wall komt, begint het uitverkoop. En zodra er een enorme sell wall komt, begint met als een zot te kopen. Er worden toch rare spelletjes gespeeld.
Precies wat je zegt er worden rare spelletjes gespeeld.
Je kunt dit duidelijk zien aan de koersontwikkeling van de BTC over de afgelopen dagen.
Het lijkt er zeker op dat er bewust gestuurd wordt op een zeer geleidelijke stijging en men niet meer van die enorme paniek pieken en dalen wil hebben.
Daar valt wel iets voor te zeggen met december in het achterhoofd.
Vandaag (alweer!!) de $ 8900 en of de 9000 gehaald gaat worden blijft weer onzeker.
Ik dacht al eerder dat deze snel gepasseerd zou worden maar dat lukt niet met deze manipulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:49:
[...]

Joh doe je aluhoedje even af :p
Ah okay, Gewoon alles klakkeloos voor waarheid aannemen bedoel je? Ze hebben allemaal het beste met ons voor en zijn uiteraard idealisten die de rijkdommen in de wereld willen herverdelen. ;)

Joh zet je lavalamp eens uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Flagg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:53:
[...]

Ah okay, Gewoon alles klakkeloos voor waarheid aannemen bedoel je? Ze hebben allemaal het beste met ons voor en zijn uiteraard idealisten die de rijkdommen in de wereld willen herverdelen. ;)

Joh zet je lavalamp eens uit. :P
Ja! Wist je niet dat Robin hood daar aan het hoofd staat? Hahaha.

Point taken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Nee je hebt gelijk....de alts blijven achter op de koers van BTC.

Als je kijkt naar WTC, Ven, ICX dan staan ze nog steeds op de helft van voor de grote eerste dip van dit jaar. Ik vind vooral het herstel van Ven en ICX echt achterblijven.
Dat was mij ook opgevallen.
Er is gelukkig wel een geleidelijk herstel van de BTC maar het gaat langzaam.
Misschien is dat beter voor de markt en ook de alt coins maar dit betekent wel meer geduld.
De plotselinge explosies gevolgd door flinke correcties zullen dus nu uitblijven.
Dat kan ook positief zijn, we zullen het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:56:
[...]

Ja! Wist je niet dat Robin hood daar aan het hoofd staat? Hahaha.

Point taken. ;)
Is er al een Robin Hood coin? Ken jij iemand die een beetje kan coden?

We gaan rijk worden!!!!. Ik bedoel... we gaan andere mensen rijk maken!!! :)

En we gaan niet forken, we beginnen iets nieuws we gaan spoo... Uhm nee.... We gaan knifen!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Opvallend is ook het toch wel lage volume van de alt coins de laatste tijd.
Het was veel hoger.
De laatste dagen is dat ingekakt hoewel er een klein beetje groei te zien is.

1 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-10 15:43

Waar liggen de kansjes?
- ICX op 31 maart

Ik denk niet dat de stijging van Litecoin veel te maken heeft met de hardfork, maar dat ligt misschien aan mij.

ICX voert de tokenswap uiterlijk op 31 maart uit, dat is niet hetzelfde als een fork.

[ Voor 14% gewijzigd door Bmfd op 14-02-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Zou de koers van LTC dan niet weer net zo hard omlaag gaan als het een scam is? Lijkt me dan niet slim om tegen de huidige prijs LTC te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

ggj87 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Zou de koers van LTC dan niet weer net zo hard omlaag gaan als het een scam is? Lijkt me dan niet slim om tegen de huidige prijs LTC te kopen.
Tenzij de koers gebaseerd is op het nieuws over Litepay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Alles kan maar ik denk niet dat het met een fork te maken heeft.
Ik geef geen advies om te kopen of verkopen zal je echt zelf moeten doen. ;)

Voor mij zelf, ik ben vanochtend uitgestapt en kijk het even aan, ik vind het zelf te tricky momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC blijft ook redelijk stabiel nu, had wel verwacht dat die terug zou vallen naar 8400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wat is ltc nou aan het doen.. zak eens terug.. ik wil weer instappen aub..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ik had daarstraks ook gekocht maar net toch weer verkocht voor dezelfde prijs om dezelfde reden. Hij staat nu wel 2 euro hoger maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Lisk relaunch hype begint:
https://imgur.com/a/ao0SG

[ Voor 53% gewijzigd door japjaan op 14-02-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 10:57
Ik heb sinds eind december mijn gemiddelde prijs van 290 euro (gekocht op high + veel te veel fees, wat wist ik er van en wie heeft nu tijd om zich in te lezen in hoe dit werkt) tot 153 gekregen. Nog 3 euro's te gaan en ik haal de champagne boven. Wel maar 1 glas, want dan is de theoretische winst op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:20:
Wat is ltc nou aan het doen.. zak eens terug.. ik wil weer instappen aub..
Niets van zakken! Hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Even zakken tot 145/140 euro en dan to the moon, oke?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
somfortiwan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:24:
Ik heb sinds eind december mijn gemiddelde prijs van 290 euro (gekocht op high + veel te veel fees, wat wist ik er van en wie heeft nu tijd om zich in te lezen in hoe dit werkt) tot 153 gekregen. Nog 3 euro's te gaan en ik haal de champagne boven. Wel maar 1 glas, want dan is de theoretische winst op :(
Wat ben je kwijt geweest aan fee's ?

Snap niet dat mensen zich druk maken om die paar euro fee, als je met 10 euro instapt kan ik er nog wel inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Rare koers bij de LTC.
Op precies 150.00 gaat het los om bij 151 weer te gaan verkopen.
Kan geen toeval zijn.

LTC GDAX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:26:
[...]
Even zakken tot 145/140 euro en dan to the moon, oke?
Als jij die moon kan garanderen, mag ie zelfs zakken tot 130 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Op BTC is er echt geen beweging. We zitten net onder de resistance, maar er is amper volume. Er moet op dit punt toch wel iets gebeuren. Ofwel gaan we erover ofwel gaan we terug richting 8.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:33:
Rare koers bij de LTC.
Kan geen toeval zijn.

[afbeelding]
Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Ik als leek snap dit ff niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Alles kan maar ik denk niet dat het met een fork te maken heeft.
Ik geef geen advies om te kopen of verkopen zal je echt zelf moeten doen. ;)

Voor mij zelf, ik ben vanochtend uitgestapt en kijk het even aan, ik vind het zelf te tricky momenteel
Denk je dat die zo drastisch gaat zakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:37:
Op BTC is er echt geen beweging. We zitten net onder de resistance, maar er is amper volume. Er moet op dit punt toch wel iets gebeuren. Ofwel gaan we erover ofwel gaan we terug richting 8.5k
Nog een paar uur en de futures lopen af en dan knallen we eindelijk door de 9k :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 13:59
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:37:
Zoals altijd wachten we netjes op Amerika met doorbreken van weerstand. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:33:
Rare koers bij de LTC.
Kan geen toeval zijn.

[afbeelding]
Volgens mij vrij logisch. Veel sell orders op 150 en als die verdwenen zijn gaat hij omhoog om straks bij 155 weer te zakken naar 140 :) of lager

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Ik als leek snap dit ff niet :+
Ik ben ook geen expert maar je ziet opmerkelijke dingen zoals bij precies de koers van 150.00
Niet 149,5 maar rond 150.
Kijk zelf maar, het gaat ook om flinke volumes.
https://www.gdax.com/trade/LTC-EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Ik ben ook geen expert maar je ziet opmerkelijke dingen zoals bij precies de koers van 150.00
Niet 149,5 maar rond 150.
Kijk zelf maar, het gaat ook om flinke volumes.
https://www.gdax.com/trade/LTC-EUR
Sta op t punt de boel te verkopen als ik dit nu zo lees allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
powercoaster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:39:
[...]

Nog een paar uur en de futures lopen af en dan knallen we eindelijk door de 9k :*)
Welke futures? Ik dacht die waren al lang afgelopen en de futures die overbleven waren long en niet short?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Welke futures? Ik dacht die waren al lang afgelopen en de futures die overbleven waren long en niet short?
Deze: https://www.marketwatch.com/investing/future/xbtg8
Loopt vandaag om 21:45 uur Nederlandse tijd af (2:45 pm Chicago Time).

Zie ook http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures voor alle actuele CBOE futures voor bitcoin.

[ Voor 17% gewijzigd door powercoaster op 14-02-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
powercoaster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:39:
[...]

De vorige paar keer dat de markt zogenaamd op futures zat te wachten, gebeurde er helemaal niets toen die afliepen. Er is ook al een keer een artikel gelinkt dat uitlegt waarom de invloed van futures maar zeer beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10 02:05
Baal dat BTC nog altijd niet door de 9000 dollar gaat. Maar ontzettend blij dat het niet is blijven dalen. Gemixte gevoelens. Hoop nog altijd op een snelle herstel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
anboni schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:44:
[...]

De vorige paar keer dat de markt zogenaamd op futures zat te wachten, gebeurde er helemaal niets toen die afliepen. Er is ook al een keer een artikel gelinkt dat uitlegt waarom de invloed van futures maar zeer beperkt is.
Ach ik help gewoon graag met zoeken naar een reden, ook al is die er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:53
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Sta op t punt de boel te verkopen als ik dit nu zo lees allemaal
The Force Was Strong with this Young Padawan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:28

npolm

P8

Even over $zcl; Ik heb er twee op Bittrex, maar heb nog nooit een fork meegemaakt.
Als Bittrex de fork support, krijg ik er BTCP bij? En daarna keldert ZCL waarschijnlijk?
Wat zou jullie plan/actie zijn in deze?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Lol er gebeurt gewoon niks met BTC. Letterlijk niemand durft te kopen of te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Volgens mij vrij logisch. Veel sell orders op 150 en als die verdwenen zijn gaat hij omhoog om straks bij 155 weer te zakken naar 140 :) of lager
hmm.. toch niet blijkbaar.. 200 dollar wellicht

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
Geen gek moment, net nu het een beeeetje begon weg te zakken. Hype creëren was nooit echt iets dat Lisk deed, maar het mag wel een keer nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Tweet van Kucoin:
Just a word of warning to all investors, do not trust any project or token trying to hype their product based on a future listing on KuCoin. The only reliable source for future listings is KuCoin official channels.
Het komt in dit geval van Kucoin, maar dit geldt eigenlijk voor iedere ‘grote’ exchange. Het is gebruikelijk dat er non-disclosure agreements worden getekend, wat betekent dat het team achter een coin zelf niks over een toekomstige listing mag zeggen. Als ze het alsnog doen, dan wordt de listing geannuleerd. Je kunt het dus als een behoorlijke red flag zien als er dan toch uitspraken worden gedaan over een toekomstige listing (een aanvraag tot listing is een ander verhaal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
Lol er gebeurt gewoon niks met BTC. Letterlijk niemand durft te kopen of te verkopen.
Toch grappig hoe erg we gewend zijn geworden aan grote schommelingen. BTC staat op +3,5%, als de AEX dit zou doen is het overal feest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:57:
[...]
hmm.. toch niet blijkbaar.. 200 dollar wellicht
Bij €160 staat er toch een grote hoop te koop. Benieuwd of hij erdoor raakt!
Ik hoop stiekem dat LTC de €175 aantikt, maar da's waarschijnlijk wishful thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
npolm schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:47:
Even over $zcl; Ik heb er twee op Bittrex, maar heb nog nooit een fork meegemaakt.
Als Bittrex de fork support, krijg ik er BTCP bij? En daarna keldert ZCL waarschijnlijk?
Wat zou jullie plan/actie zijn in deze?
Als Bittrex de fork support, dan ontvang je BTCP, ja.

ZCL keldert sowieso na de snapshot op 28 (?) februari, maar een paar dagen van te voren waarschijnlijk ook al. Als jij BTCP wilt, dan moet je de boel tot na de snapshot aanhouden en daarna zou ik het verkopen (mits de koers gunstig is). Als je even snel geld wilt verdienen en niet per se BTCP wilt, dan zou ik het 3 of 4 dagen voor de snapshot dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:28

npolm

P8

Bmfd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:04:
[...]

Als Bittrex de fork support, dan ontvang je BTCP, ja.

ZCL keldert sowieso na de snapshot op 28 (?) februari, maar een paar dagen van te voren waarschijnlijk ook al. Als jij BTCP wilt, dan moet je de boel tot na de snapshot aanhouden en daarna zou ik het verkopen (mits de koers gunstig is). Als je even snel geld wilt verdienen en niet per se BTCP wilt, dan zou ik het 3 of 4 dagen voor de snapshot dumpen.
Thanks, ik hoef niet perse BTCP, tenzij die uiteraard als een gek gaat stijgen. Maar is dat realistisch...

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
Nogal logisch door dat gezeik met Tether. Iedereen kijkt de kat uit de boom. Als Tether onderuit gaat zakt BTC weer een stuk waardoor de alts mega hard naar beneden gaan. Tether heeft zoveel roet in het eten gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Nogal logisch door dat gezeik met Tether. Iedereen kijkt de kat uit de boom. Als Tether onderuit gaat zakt BTC weer een stuk waardoor de alts mega hard naar beneden gaan. Tether heeft zoveel roet in het eten gegooid.
Maar waarom? De tether marketcap stelt geen reet voor, hell, de kans dat Tether gewoon daadwerkelijk gebacked is door USD is niet eens zo'n gek idee.

Ik begrijp niet waarom Tether echt van invloed zou moeten zijn op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Maar waarom? De tether marketcap stelt geen reet voor, hell, de kans dat Tether gewoon daadwerkelijk gebacked is door USD is niet eens zo'n gek idee.

De geloofwaardigheid.

Een fervente criticus van het bedrijf, zo meldde The New York Times eerder, heeft een gedetailleerd essay geschreven waarin wordt betoogd dat ruilbeurs Bitfinex nieuwe eenheden van cryptomunt tether uit het niets lijkt te scheppen en die gebruikt voor koersmanipulatie.

Hier wat meer uitleg
http://www.welingelichtek...oor-een-crash-zorgen.html

Dus grote zorgen voor nieuwe investeerders want stel je voor dat de prijs 80% zakt. Dan ben je gek om nu in te stappen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2018 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Junia schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Lees dit stuk eens. Redelijk wat leeswerk, maar het legt de situatie wel goed uit.
Nobody can tell for sure exactly how much money has been invested in cryptocurrency market, but analysts from JPMorgan found that there was only net inflow of $6 billion fiat that resulted in $300 billion market cap at the time. This gives us a roughly 50:1 ratio of market cap to fiat inflow. Prominent crypto evangelist Julian Hosp gives the following estimate: "For a cryptocurrency to have a market cap of $1 billion, maybe only $50 million actually moved into the cryptocurrency."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gaat de Litecoin jacht maken op de positie en prijs van BTC ? Kanonnen zeg wat een heerlijke dag! De Litecoin komt eindelijk tot zijn recht. 😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:18:
Gaat de Litecoin jacht maken op de positie en prijs van BTC ? Kanonnen zeg wat een heerlijke dag! De Litecoin komt eindelijk tot zijn recht. 😁👍
Denk het niet.
Ondanks dat wel een mooie stijging van de LTC koers alleen is mij nog steeds onduidelijk waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Turbo-Puppy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:18:
Gaat ook een coin 20% omhoog hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:04
Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:19:
[...]

Gaat ook een coin 20% omhoog hoor :P
Ja dat snap ik niet, gaat 1 coin 20% omhoog woeptiedoe.
Als een coin %1000 gaat is pas leuk (HTMLcoin van 2sat naar +20sat) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
dylan111111 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Ja dat snap ik niet, gaat 1 coin 20% omhoog woeptiedoe.
Als een coin %1000 gaat is pas leuk (HTMLcoin van 2sat naar +20sat) :)
naja het is natuurlijk altijd fijn als een coin die je hebt 20% ophoog gaat, laten we eerlijk wezen.

Maar de dag dat LTC meer waard is als BTC.. gaat vast nog wel een tijdje duren als we er ooit al komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 10:57
Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Wat ben je kwijt geweest aan fee's ?

Snap niet dat mensen zich druk maken om die paar euro fee, als je met 10 euro instapt kan ik er nog wel inkomen
Relatief gezien weinig uiteraard, want in het begin was de idee om er niet te veel geld in te steken, gwn wat aan te kijken... En dan meteen op coinbase visa fees betaald van paar euro + het normale percentage, dan lijkt het gewoon ontzettend veel... Nu op de low periods nog steeds die fees betaald en die smelten nu gewoon mooi weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:19:
[...]

Denk het niet.
Ondanks dat wel een mooie stijging van de LTC koers alleen is mij nog steeds onduidelijk waarom?
Er komt zondag een fork: Litecoin Cash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Rhndy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Lees even paar pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Rhndy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Da's een scam (volgens de persoon achter LTC tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog geinvesteerd in Concierge.io?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
anboni schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:26:
[...]

Da's een scam (volgens de persoon achter LTC tenminste)
Why are you using the Litecoin name? Is this an official Litecoin project?

No. We're using the Litecoin Cash name simply because it has become customary in recent months for a coin which forks a blockchain to prefix its name with the name of the coin being forked. This practice has become a widely understood convention. We're not associated or affiliated with Charlie Lee or any of the Litecoin team in any way; we are big fans though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ok jongens wie zit er een pump n dump op BTC te doen.. >:)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:39
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:54
HoppyF schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:19:
[...]

Denk het niet.
https://www.litepay.us/
We are currently in private beta, and plan on opening up signups in February of 2018.
misschien ook een reden?

[ Voor 3% gewijzigd door Den_John op 14-02-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:43:
Ok jongens wie zit er een pump n dump op BTC te doen.. >:)
Ja bittrex forceerd je om eerst weer terug te gaan naar BTC om dan weer over te gaan naar een andere coin, net voor 70 euro gewisselt van XVG naar NEO :P Zal voortaan even waarschuwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 10:57

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Gaan we de 9k vandaag dan eindelijk definitief doorbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Zou het nu toch gaan gebeuren dan door die 9k heen?
Pagina: 1 ... 43 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!