Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:27:
[...]
Nou, ik, als ik de kans zou hebben
[...]
Klopt, omdat niemand crypto gebruikt.
[...]
Precies.
Als je daar verder niet in gelooft, vraag ik me af hoe jij in crypto zit. Puur voor het speculatieve, of denk je dat crypto daadwerkelijk ooit gebruikt gaat worden?
Zo ja, hoe denk jij dat een transitie moet werken?
In mijn ogen zijn simpele betalingsproviders die naadloos aansluiten op pinautomaten (TenX) en (in Nederland) diensten als iDeal de eerste stap.
Ik denk dat het voor nu zakken vullen is en dat het nooit zijn eigenlijke doel gaat bereiken: een internationaal betaalmiddel.
Overheden gaan dit namelijk in deze vorm ook niet toestaan, dat kan ook niet, wat zeg ik je het zal een RAMP zijn met onze huidige sociaal-financiële stelsel.
Belasting ontduiking is gewoon te makkelijk met crypto, men heeft het dan nog wel eens over '' ja maar ooit moet je je crypto weer terug omruilen in fiat dus komen ze er wel achter '', maar als crypto gewoon jouw geld is waarmee je alles kunt doen gaat dit natuurlijk niet op.
Hoe de overheid crypto dan gaat boycotten is ook wel weer een leuk discussiepunt.
Ik denk dat ze door exchanges gewoon helemaal te verbieden met sancties als hier niet aan voldaan wordt al succes hebben.
Waarschijnlijk zitten er ook ~90% in crypto enkel of voornamelijk voor het speculeren en nemen die heel heeel snel de benen als de overheid aan gaat kondigen alles met crypto te verbieden.
Dan heb je nog 9% die het voor
blackhat zaken gebruikt, ik denk dat die er wel gewoon blijven zolang er maar genoeg BTC munten zijn waarmee je wat wiet kunt kopen
Uiteindelijk denk ik dat enkel de blockchain toekomst heeft.