[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.650 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:44:
[...]

Nee, ik suggereer dat jij een Klaver-fan bent met een Prius.
_O- Ik heb niet op Klaver gestemt. Verder rij ik een KTM RC8 die 1:11 loopt :P
The Redman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:41:
Om even op de politieke offtopic door te gaan:
Nederland heeft maar één echte Trump-tegenhanger, namelijk Baudet: https://www.facebook.com/.../videos/1678462622212349/
(En Trump is natuurlijk een mongol, net als Baudet die opvallend veel dezelfde ideeën deelt.)

Edit: Verkeerde linkje gerepareerd.
Baudet is een heel vies ventje, maar hij heeft in ieder geval nog wat intelligentie.

[ Voor 48% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2018 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:57
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Dan is het goed. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hopelijk heb jij je medicijnen geslikt met die nickname :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:48
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Hele toffe bike. Zit er zelf al een tijdje aan te denken binnenkort een 390 Duke 2017 te halen :P. Over 2 weken nog even langs de motorbeurs en dan mijn beslissing maken (ER6n, MT-07, 690, GSR600 zijn allemaal net iets te klein/lelijk/duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Zit er nog winst tussen 2 Exchange indien je coin1 bij ex1 goedkoop aankoopt en verkoopt aan ex2 en dan cashen of is dit verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:52:
Zit er nog winst tussen 2 Exchange indien je coin1 bij ex1 goedkoop aankoopt en verkoopt aan ex2 en dan cashen of is dit verleden tijd
Áls ie ondertussen stijgt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 18:22
Geen idee of het recent is besproken, maar, ik zie een complete economische crisis in het verschiet staan. Wellicht wel heftiger dan de crisis die we hebben gehad. Waarom? Er is 0,0% rente en de drukpersen staan al sinds de crisis volle toeren te maken. Wist iedereen. Maar, de echte grote jongens kopen sinds kort weer goud. Dat is misschien wel de grootste voorbode plus de paniek van vorige week op de beurzen door een komende rentestijging in het vizier. Anyway, genoeg economen die al jaren voorspellen dat de ruilhandel ooit terug gaat komen, maar, dat was gebaseerd nog voordat crypto bestond.

Wat ik ter discussie wil stellen: stel, wereldecomonie crasht, wat gebeurt er met crypto? Verdwijnt crypto? Of heeft het juist dan meer kansen? Want grote kans dat nu het regelen orgaan, zoals overheid en centrale banken bij een volgende crisis als schuldige worden aangewezen: lijkt mij dat crypto dan nog belangrijker gaat worden.

Ik vind het wel interessant, want 1 ding is zeker, een laag conjunctuur zit er weer aan te komen en ik ben benieuwd welke impact dat op cryptocurrency zal hebben. Iemand een goede visie daar over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Stevie_ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:56:
Geen idee of het recent is besproken, maar, ik zie een complete economische crisis in het verschiet staan. Wellicht wel heftiger dan de crisis die we hebben gehad. Waarom? Er is 0,0% rente en de drukpersen staan al sinds de crisis volle toeren te maken. Wist iedereen. Maar, de echte grote jongens kopen sinds kort weer goud. Dat is misschien wel de grootste voorbode plus de paniek van vorige week op de beurzen door een komende rentestijging in het vizier. Anyway, genoeg economen die al jaren voorspellen dat de ruilhandel ooit terug gaat komen, maar, dat was gebaseerd nog voordat crypto bestond.

Wat ik ter discussie wil stellen: stel, wereldecomonie crasht, wat gebeurt er met crypto? Verdwijnt crypto? Of heeft het juist dan meer kansen? Want grote kans dat nu het regelen orgaan, zoals overheid en centrale banken bij een volgende crisis als schuldige worden aangewezen: lijkt mij dat crypto dan nog belangrijker gaat worden.

Ik vind het wel interessant, want 1 ding is zeker, een laag conjunctuur zit er weer aan te komen en ik ben benieuwd welke impact dat op cryptocurrency zal hebben. Iemand een goede visie daar over? :)
Ik denk niet dat er een crisis gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 13-10 18:22
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Ik denk niet dat er een crisis gaat komen.
Ok top.

Ooit van conjunctuur blabla gehoord? Naja laat maar, morgen moon, lambo, bla.

[ Voor 18% gewijzigd door Stevie_ op 13-02-2018 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS

Vraag het de mensen in Venezuela, en ja... die crisis komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Een economische crisis komt er zeker weer, maar dat gaat nog wel wat jaren duren denk ik zo. De beurs van de laatste week zie ik meer als een correctie dan een crash, het ging net even iets te goed dus een kleine dip. Ik zie dat niet als een voorbode van een crash en ik denk dat de beurs vrij snel weer door omhoog gaat.

Geen idee wat crypto doet als er weer een crisis gaat komen. Sowieso is crypto erg klein als je het gaat vergelijken met de beurs en de wereldhandel. Ik zie crypto echt niet als fiat vervanger, sowieso de komende 10 jaar niet, maar eigenlijk nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Er moet eerst iets gebeuren voordat er weer een crisis ontstaat. If any, is de huidige crisis nauwelijks voorbij. Bedrijven draaien weer in de plus, huizen worden weer verkocht, auto's boeken weer recordverkopen, maar de lonen en prijsstijgingen blijven achter.

Pas wanneer er weer een luchtkasteel instort komt er weer een nieuwe crisis. De rente is dat niet. Een luchtkasteel kan bijvoorbeeld Spanje, Italie of Griekenland zijn, maar daar lijkt het voorlopig nog niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door Ypuh op 13-02-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:03:
Er moet eerst iets gebeuren voordat er weer een crisis ontstaat. If any, is de huidige crisis nauwelijks voorbij. Bedrijven draaien weer in de plus, huizen worden weer verkocht, auto's boeken weer recordverkopen, maar de lonen en prijsstijgingen blijven achter.

Pas wanneer er weer een luchtkasteel instort komt er weer een nieuwe crisis. De rente is dat niet.
Het huidige fiat systeem, gebaseerd op schulden, kan idd. renteverhogingen niet meer aan.
Dat is het grote verschil met de crypto's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anyway, genoeg economen die al jaren voorspellen dat de ruilhandel ooit terug gaat komen, maar, dat was gebaseerd nog voordat crypto bestond.
Zou je een paar van die economen kunnen linken? (Mensen die zich met Alex Jones en soortgelijken inlaten tellen even niet mee).
Want grote kans dat nu het regelen orgaan, zoals overheid en centrale banken bij een volgende crisis als schuldige worden aangewezen: lijkt mij dat crypto dan nog belangrijker gaat worden.
Dat zie ik dan zelf eerder weer als één van de primaire redenen waarom ik crypto nooit als standaard currency zie werken: Geloof het of niet, maar het beleid van de centrale banken wordt grotendeels op deze manier gedaan om een volgende crisis zoveel mogelijk te verzwakken. Je kan lang over discussieren wat de beste methode daarvoor is, maar ik geloof niet dat niets doen de beste methode is (waar het bij crypto op neer zou komen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:03:
Er moet eerst iets gebeuren voordat er weer een crisis ontstaat.
Zijn we met allen weer hard mee bezig hoor.

If any, is de huidige crisis nauwelijks voorbij. Bedrijven draaien weer in de plus,
Op een manier waarvan we zelf ook wel weten dat het ongezond goed gaat, het zwakt alweer ietsjes af inmiddels.

de lonen en prijsstijgingen blijven achter.
Nee, zeker niet ...alleen netto inkomen wil er niet op vooruit, de lastendruk op werkgevers is heel erg hoog, ze stijgen wel, alleen het komt in andere handen terecht.

De rente is dat niet.
De 5 grote banken hebben rente op alle vermogen van meer dan 50.000 op of nagenoeg 0 staan momenteel, en er wordt openlijk gesproken over negatieve rente ... Hoe en wat dat teweeg brengt weet ik ook niet, voor het eerst dat we zoiets gaan meemaken.
Nou wil ik geen crisisprediker zijn, maar als links van ons de crisis nog zit, en rechts een nieuwe bubbel dan staan we met 1 been stuurboord. Hopelijk stabiliseren we een beetje terug naar een gezonde middenweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:02:
[...]

Vraag het de mensen in Venezuela, en ja... die crisis komt.
Een crisis komt er altijd dat is inherent aan het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Sissors schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:05:
[...]

Zou je een paar van die economen kunnen linken? (Mensen die zich met Alex Jones en soortgelijken inlaten tellen even niet mee).

[...]

Dat zie ik dan zelf eerder weer als één van de primaire redenen waarom ik crypto nooit als standaard currency zie werken: Geloof het of niet, maar het beleid van de centrale banken wordt grotendeels op deze manier gedaan om een volgende crisis zoveel mogelijk te verzwakken. Je kan lang over discussieren wat de beste methode daarvoor is, maar ik geloof niet dat niets doen de beste methode is (waar het bij crypto op neer zou komen).
Zover mij bekend werd een bankrun in Griekenland en Cyprus onderdrukt door afromen van banktegoeden in Cyprus en het sluiten van pin automaten in Griekenland die daarna de pin automaten beperkt openden met een opnamebeperking van 60 euro per dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:10:
[...]

Nou wil ik geen crisisprediker zijn, maar als links van ons de crisis nog zit, en rechts een nieuwe bubbel dan staan we met 1 been stuurboord. Hopelijk stabiliseren we een beetje terug naar een gezonde middenweg. :)
:9

Afbeeldingslocatie: https://www.feelingoodtees.com/Assets/ProductImages/PS_0413_REALIST_BEER.jpg

Denk dat het nog wel ff duurt voor we weer op onze bek gaan. Hebben we geleerd van onze fouten, absoluut niet, maar met naïef denken kom je ook een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:02:
[...]

Een economische crisis komt er zeker weer, maar dat gaat nog wel wat jaren duren denk ik zo. De beurs van de laatste week zie ik meer als een correctie dan een crash, het ging net even iets te goed dus een kleine dip. Ik zie dat niet als een voorbode van een crash en ik denk dat de beurs vrij snel weer door omhoog gaat.

Geen idee wat crypto doet als er weer een crisis gaat komen. Sowieso is crypto erg klein als je het gaat vergelijken met de beurs en de wereldhandel. Ik zie crypto echt niet als fiat vervanger, sowieso de komende 10 jaar niet, maar eigenlijk nooit.
Nee maat het kan wel zo zijn dat beleggers van aandelen naar crypto vluchten ipv naar goud. In zo'n geval zou een crisis crypto een enorme boost kunnen geven.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Nee maat het kan wel zo zijn dat beleggers van aandelen naar crypto vluchten ipv naar goud. In zo'n geval zou een crisis crypto een enorme boost kunnen geven.
Denk aan al die buitenlandse zwart-spaarders die hun geld in BTC ramde toen in Griekeland gevestigde banken vielen. Heb je jarenlang zwart gespaard, wordt je bij een val gedwongen in crypto te duiken, die dan even een keer of 20 over de kop gaat sindsdien... Je grootste zorg is dan wel ... Hoe de F* ga ik dat ooit nog op krijgen. 8)7

Ik zie er de humor ook wel van in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Stevie_ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Ok top.

Ooit van conjunctuur blabla gehoord? Naja laat maar, morgen moon, lambo, bla.
Mijnheer weetal, zeg maar wanneer we de voedselbonnen kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:43:
[...]

Want op lange termijn kan VEN nooit iets worden met Thor na de rebranding in Q2 en partners als DNV GL, PwC en nog enkele grote namen? Heb je daar ook argumenten voor? Die coins die jij opnoemde hebben nog helemaal geen partners van betekenis en dus vooralsnog geen enkel toekomstperspectief op lange termijn. Hooguit leuk om eens mee te gokken. En dat is wat jij doet, gokken op ICOs. Kan best eens leuk uitpakken maar meestal gaat het mis en zie je je geld nooit meer terug. En dat geldt zeker voor de toekomst wanneer ze al die shitcoin ICOs aan banden willen leggen, en terecht.
Dat zeg ik niet. Je moet toch echt leren lezen. Ik zeg de gains die je ermee maakt zijn gewoon lager. Je moet je niet zo aangevallen voelen dat ik VEN geen goede aankoop vind.
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:46:
[...]

Aha dus jij hebt een paar coins ontzettend laag ingekocht tijdens de ICO, vervolgens uitgecasht op het hoogtepunt en weer lager ingekocht. Daarnaast 0 euro in slechte coins gestopt. Jij moet dus wel multimiljonair zijn inmiddels met zoveel mazzel/kunde. Ik denk dat er weinig mensen te vinden zijn die dat geloven. Ik in elk geval niet.
Ten eerste ik heb tot nu nog nooit megedaan aan een ICO. Dus je moet niet zomaar aannames gaan doen. Het zal voor jou misschien moeilijk te geloven zijn, maar sommige mensen hebben wel betere trades gemaakt. En het maakt mij echt niet uit of je me gelooft of niet. ;w

Nog even inhakend op dat ik gok. Ik gok net zo veel als jij, want uiteindelijk blijft crypto speculatief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Crypto is erg onzeker terwijl er juist zekerheid gezocht word in goud. De winsten bij crypto kunnen enorm zijn, maar de verliezen ook. Crypto heeft nog een lange weg te gaan voordat het iets als goud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:34:
[...]

Crypto is erg onzeker terwijl er juist zekerheid gezocht word in goud. De winsten bij crypto kunnen enorm zijn, maar de verliezen ook. Crypto heeft nog een lange weg te gaan voordat het iets als goud is.
Ik zeg niet dat het goud vervangt maar het kan een alternatief bieden als aandelen even minder interessant zijn. Al is dit maar voor 0.01% van de handelaren zo dan is het al huge voor crypto.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:34:
[...]

Toch bewijst Venezuela wat anders en hoe wil je betalen met goud in een crisis, een stukje van je goudbaar afschrapen en dat wegen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:39:
[...]

Toch bewijst Venezuela wat anders en hoe wil je betalen met goud in een crisis, een stukje van je goudbaar afschrapen en dat wegen? :)
Wij hebben toch Bitcoin Gold, Monero Gold ... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chocolade bitcoins als de crisis echt naar de totale anarchistische chaos bodem gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
[...]

In Argentinië kon je betalen met de schakels van gouden kettingen toen de economie instortte.

Zimbabwe gingen mensen goud pannen om wat brood te kunnen kopen.

Als het echt fout gaat met de economie is goud nog steeds koning.

[ Voor 16% gewijzigd door deavonden op 13-02-2018 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:37:
[...]

Ik zeg niet dat het goud vervangt maar het kan een alternatief bieden als aandelen even minder interessant zijn. Al is dit maar voor 0.01% van de handelaren zo dan is het al huge voor crypto.
Ik denk dat het te onstabiel is voor de mensen die juist zekerheid zoeken. Maar wie weet :)
[...]

Venezuela bewijst wat precies ? Voor zover ik weet kunnen de mensen daar niet eens fatsoenlijk eten, laat staan geld in crypto stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
deavonden schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:45:
[...]

In Argentinië kon je betalen met de schakels van gouden kettingen toen de economie instortte.
Dat kan, je gouden Krugerrand met een tangetje in stukjes knippen is idd. lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Indien je een voorstander bent van corruptie, dan is de investering zeker niet onaardig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
RaptorXS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:48:
[...]

Dat kan, je gouden Krugerrand met een tangetje in stukjes knippen is idd. lastiger :)
Kan prima, knip er een stuk af en het is nog steeds gewoon goud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:46:
[...]

Ik denk dat het te onstabiel is voor de mensen die juist zekerheid zoeken. Maar wie weet :)

[...]

Venezuela bewijst wat precies ? Voor zover ik weet kunnen de mensen daar niet eens fatsoenlijk eten, laat staan geld in crypto stoppen.
Mensen die al niks hebben, hebben geen crypto's of goud.
Degenen die nog wel wat hebben vluchten in crypto's.
http://www.news.com.au/te...802ed265a237699aa2ed4dd44

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:00

Malarky

Wils voor wat ieder

AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:53:
[...]

We wachten met zijn allen op het live 'wedstrijd' verslag van @Malarky :p
Vannacht is wat mij betreft enkel warming-up helaas. Wat rondjes rennen tusssn 8400-8800 verder niet. Zou me verbazen als het een wilde nacht wordt.

Volume in de markt ligt heel laag, meestal is dat geen best voorteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
RaptorXS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:55:
[...]

Mensen die al niks hebben, hebben geen crypto's of goud.
Degenen die nog wel wat hebben vluchten in crypto's.
http://www.news.com.au/te...802ed265a237699aa2ed4dd44
Dat is een bericht van 15 december? Dat weet je?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:55:
[...]

Vannacht is wat mij betreft enkel warming-up helaas. Wat rondjes rennen tusssn 8400-8800 verder niet. Zou me verbazen als het een wilde nacht wordt.

Volume in de markt ligt heel laag, meestal is dat geen best voorteken.
In afwachting future settlement wellicht? Weet jij toevallig hoe laat dat is? Uur of 1600?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 00:20:
[...]

In afwachting future settlement wellicht? Weet jij toevallig hoe laat dat is? Uur of 1600?
17.00 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:28

Crusader

Arc Nature

inXs schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:38:
Weet iemand of je bij de rebrand van ven naar vet ook al een evenredige joeveelheid thor krijgt, net als bij bitcoin en bitcoin cash toen was bij de fork?
Nee. Thor is nog niet beschikbaar, komt pas in Q2 wanneer hun mainnet en wallet beschikbaar komt.
De rebrand van VEN naar VET is géén fork.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen,

Ik las zojuist het volgende over Litecoin en ben behoooorlijk enthousiast geworden!

Op 26 februari komt LitePay uit.
-> Gebruikers kunnen dan betalen in LTC en de verkopende partij kan het direct omzetten in fiat voor 1% kosten :)

Wat denken jullie hiervan?

Bron: https://koersupdate.nl/20...-26-februari-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 00:43:
Dag allen,

Ik las zojuist het volgende over Litecoin en ben behoooorlijk enthousiast geworden!

-> Gebruikers kunnen dan betalen in LTC en de verkopende partij kan het direct omzetten in fiat voor 1% kosten :)

Als de sendfees niet zo vreselijk hoog zijn zoals bij BTC kan dit op kleine schaal wel een succes zijn.
Maar ik loop hier niet echt warm van, de verkopers krijgen namelijk gewoon in fiat betaald net als dat jij je litecoins zou omwisselen naar fiat en dan een bestelling plaats bij een verkoper met fiat geld.
Het wordt pas echt interessant als ( grote ) webwinkels deze digitale munten accepten en behouden.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:46
Dag allen,

Tis al een tijdje bekend dat dit eraan gaat komen :) de huidige koers heeft er dus al een beetje rekening mee gehouden.

In mijn ogen is LitePay de eerstvolgende stap richting serieuze adoptie. In navolging van BTC met BitPay heeft Litecoin straks wel een aantal voordelen waardoor ze naar mijn mening flink ondergewaardeerd qua marketcap zijn.
Litecoin hoort naar mijn mening hoger te staan dan Cardano (duh) en ook zeker hoger dan Bitcoin Cash qua marketcap. $300 per Litecoin lijkt me helemaal niet onrealistisch.

Desalniettemin is de cryptomarkt anno 2018 niet vatbaar voor logisch nieuws. Stijgende muntjes krijg je van CEO's die zelf geruchten en speculaties in de markt brengen, roeptoeteren op social media, ofwel een nieuw logo/kleurtje/naam doorvoeren. Het liefst met een zo hoog mogelijke supply (want: 'goedkoop'!) maar vooral: nog geen werkend product. Want dan 'zal het nog groeien'. :F

Ik vrees dan ook dat dit imho grote nieuws niet eenzelfde grote stijging gaat verzorgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe wil je betalen met goud in een crisis, een stukje van je goudbaar afschrapen en dat wegen? :)
In oude tijden ging het zo inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
JohanNL schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 00:55:
[...]

Als de sendfees niet zo vreselijk hoog zijn zoals bij BTC kan dit op kleine schaal wel een succes zijn.
Maar ik loop hier niet echt warm van, de verkopers krijgen namelijk gewoon in fiat betaald net als dat jij je litecoins zou omwisselen naar fiat en dan een bestelling plaats bij een verkoper met fiat geld.
Het wordt pas echt interessant als ( grote ) webwinkels deze digitale munten accepten en behouden.
Die van BTC zijn momenteel gemiddeld ongeveer €2 (wat komt omdat enkele grote exchanges weigeren Segwit te implementeren). Die van LTC, waarbij gezegd moet worden dat het LTC netwerk een stuk minder gebruikt wordt, zijn €0,20.

Ik snap dat jij er niet warm van wordt, maar ik vraag me wel af hoe jij adoptie van crypto in het dagelijks leven voor je ziet. Om dat te realiseren is er nou eenmaal een crossover periode nodig. Crypto is te volatiel voor (web)winkels om te accepteren, een directe conversie naar fiat is simpelweg nodig, gezien zij ook fiat nodig hebben om vaste lasten te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:03:
[...]

Die van BTC zijn momenteel gemiddeld ongeveer €2 (wat komt omdat enkele grote exchanges weigeren Segwit te implementeren). Die van LTC, waarbij gezegd moet worden dat het LTC netwerk een stuk minder gebruikt wordt, zijn €0,20.
Hoe kom je bij die 2 euro ? Een paar dagen terug nog BTC verzonden voor 35 cent met de eerste bevestiging binnen 15 min. Mensen zeggen wel vaker dat BTC duur is alleen nu is dat zeker niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:07:
[...]

Hoe kom je bij die 2 euro ? Een paar dagen terug nog BTC verzonden voor 35 cent met de eerste bevestiging binnen 15 min. Mensen zeggen wel vaker dat BTC duur is alleen nu is dat zeker niet zo.
Gebaseerd op https://bitcoinfees.earn.com; satoshi omgerekend naar dollar.

Dat is echter een gemiddelde wat men gebruikt. Het kan heel goed dat het met minder ook wel lukt :)
Sowieso; als je een Segwit transactie maakt die een stuk minder bytes kost zal je al snel ver onder het gemiddelde zitten.

Het is verder inderdaad totale onzin dat BTC duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:03:
[...]

Ik snap dat jij er niet warm van wordt, maar ik vraag me wel af hoe jij adoptie van crypto in het dagelijks leven voor je ziet. Om dat te realiseren is er nou eenmaal een crossover periode nodig. Crypto is te volatiel voor (web)winkels om te accepteren, een directe conversie naar fiat is simpelweg nodig, gezien zij ook fiat nodig hebben om vaste lasten te betalen.
Ja, het moet ergens beginnen maar we komen zo niet vooruit.
Ik snap best dat webwinkels ook gewoon fiat moeten hebben maar hoeveel zouden nou daadwerkelijk met litecoin of een andere cryptomunt bij een whitehat webwinkel iets kopen? juist ja.
Dat kleine aantal bestellingen in crypto kunnen de meeste webwinkels die deze betaalmethode aanboden of gaan bieden wel gewoon behouden in crypto.
Het punt is echter gewoon dat ze niet willen.
Aan de andere kant '' als een schaap over de dam is volgen er meer ''.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:10:
[...]

Gebaseerd op https://bitcoinfees.earn.com; satoshi omgerekend naar dollar.

Dat is echter een gemiddelde wat men gebruikt. Het kan heel goed dat het met minder ook wel lukt :)
Sowieso; als je een Segwit transactie maakt die een stuk minder bytes kost zal je al snel ver onder het gemiddelde zitten.

Het is verder inderdaad totale onzin dat BTC duur is.
Gemiddeld klopt wel inderdaad. Er zitten nog genoeg mensen bij die een veel te hoge fee meegeven waardoor het gemiddelde hoog uitkomt. Op dit moment is meer dan 50 cent betalen nergens voor nodig, ook zonder segwit.

En inderdaad, mensen blijven graag roepen dat het enorm duur is ook al is dat al lang niet meer zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10 22:06
Dag allen,

Volgens mij nog niet voorbij gekomen, nieuws over NAVPay, de variant van NAVCoin:

https://mobile.twitter.co...status/963440267943645184

Heb de app sinds kort erop staan, werkt zeer soepel en is reuze gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
JohanNL schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:23:
Ik snap best dat webwinkels ook gewoon fiat moeten hebben maar hoeveel zouden nou daadwerkelijk met litecoin of een andere cryptomunt bij een whitehat webwinkel iets kopen? juist ja.
Nou, ik, als ik de kans zou hebben :P
Dat kleine aantal bestellingen in crypto kunnen de meeste webwinkels die deze betaalmethode aanboden of gaan bieden wel gewoon behouden in crypto.
Klopt, omdat niemand crypto gebruikt.
Precies.

Als je daar verder niet in gelooft, vraag ik me af hoe jij in crypto zit. Puur voor het speculatieve, of denk je dat crypto daadwerkelijk ooit gebruikt gaat worden?
Zo ja, hoe denk jij dat een transitie moet werken?

In mijn ogen zijn simpele betalingsproviders die naadloos aansluiten op pinautomaten (TenX) en (in Nederland) diensten als iDeal de eerste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een rekening bij bank en wat pasjes is ondertussen ook iets van 3,50 Euro per maand en rente 0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
Richh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:27:
[...]

Nou, ik, als ik de kans zou hebben :P

[...]

Klopt, omdat niemand crypto gebruikt.

[...]

Precies.

Als je daar verder niet in gelooft, vraag ik me af hoe jij in crypto zit. Puur voor het speculatieve, of denk je dat crypto daadwerkelijk ooit gebruikt gaat worden?
Zo ja, hoe denk jij dat een transitie moet werken?

In mijn ogen zijn simpele betalingsproviders die naadloos aansluiten op pinautomaten (TenX) en (in Nederland) diensten als iDeal de eerste stap.
Ik denk dat het voor nu zakken vullen is en dat het nooit zijn eigenlijke doel gaat bereiken: een internationaal betaalmiddel.
Overheden gaan dit namelijk in deze vorm ook niet toestaan, dat kan ook niet, wat zeg ik je het zal een RAMP zijn met onze huidige sociaal-financiële stelsel.
Belasting ontduiking is gewoon te makkelijk met crypto, men heeft het dan nog wel eens over '' ja maar ooit moet je je crypto weer terug omruilen in fiat dus komen ze er wel achter '', maar als crypto gewoon jouw geld is waarmee je alles kunt doen gaat dit natuurlijk niet op.

Hoe de overheid crypto dan gaat boycotten is ook wel weer een leuk discussiepunt.
Ik denk dat ze door exchanges gewoon helemaal te verbieden met sancties als hier niet aan voldaan wordt al succes hebben.
Waarschijnlijk zitten er ook ~90% in crypto enkel of voornamelijk voor het speculeren en nemen die heel heeel snel de benen als de overheid aan gaat kondigen alles met crypto te verbieden.
Dan heb je nog 9% die het voor blackhat zaken gebruikt, ik denk dat die er wel gewoon blijven zolang er maar genoeg BTC munten zijn waarmee je wat wiet kunt kopen :+

Uiteindelijk denk ik dat enkel de blockchain toekomst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanNL schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 02:29:
[...]

Uiteindelijk denk ik dat enkel de blockchain toekomst heeft.
En die is open source en waarom er een coin aan vasthangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielskr
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Wow. Litecoin gaat er echt vandoor als een raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:08
Nielskr schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 03:05:
Wow. Litecoin gaat er echt vandoor als een raket.
Ja had ik dat geweten dan had ik niet verkocht..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 04:45:
[...]

Ja had ik dat geweten dan had ik niet verkocht..
Als en had bestaan niet he? Ik heb gister 57 ltc's veilig in fiat geparkeerd maar 17 even laten staan als gokje, was leuker andersom geweest maar ik ben er alsnog heel blij mee. :)
Had ook anders uit kunnen pakken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crypts schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 05:24:
[...]

Als en had bestaan niet he? Ik heb gister 57 ltc's veilig in fiat geparkeerd maar 17 even laten staan als gokje, was leuker andersom geweest maar ik ben er alsnog heel blij mee. :)
Had ook anders uit kunnen pakken. ;)
Heb je gelijk in. Had alleen verwacht/gehoopt dat ltc de koers van btc een beetje zou volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 05:39:
[...]

Heb je gelijk in. Had alleen verwacht/gehoopt dat ltc de koers van btc een beetje zou volgen.
Snap ik, het is nog heel vroeg (of laat) en ik zie ook even niet waar deze vandaan komt maar goed. Hij is voldoende in beweging om op te swingtraden dus je kunt alsnog wat leuke centen meepakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Omfg die LTC.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

omg ...wat lekker wakker worden !!! ik dacht dat de koers op USD stond ... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crypts schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 05:45:
[...]

Snap ik, het is nog heel vroeg (of laat) en ik zie ook even niet waar deze vandaan komt maar goed. Hij is voldoende in beweging om op te swingtraden dus je kunt alsnog wat leuke centen meepakken. :)
Zou het dan toch dat litepay nieuws zijn geweest? Lijkt me niet echt logisch want dat was al een paar weken geleden bekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dat is even lekker worden met die verouderede LTC die hopeloos achterloopt :+

Mijn verkoop ordertje staat klaar, jammer dat ik maar voor 50% inzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Litepay staat voor de 26e bevestigd. Als dit de eerste tekenen zijn van vertrouwen tot die datum dan komt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:00:
Na de middag dip begint de weg naar de 9k weer.
Zoveelste poging maar misschien dat het deze keer wel gaat lukken.
Gisteren op enkele euro's na gehaald dus het zit er wel in.

Verder las ik dat de Japanse Exchange Coincheck ook weer beschikbaar is.
Dit ivm de NEM ellende.
Toch weer een beetje positief nieuws ook al zal dit op de gehele markt weinig effect hebben.
De markt wordt zo verschrikkelijk beïnvloed door de gebruikers zelf met hun grafieken. Op de meeste grafieken raden ze aan om op 8800 dollar weer de BTC te verkopen en op een lager punt in te kopen. Zo blijft het onmogelijk om de 9k te breken aangezien de meeste mensen luisteren naar het zogenaamde advies. Nu zie je niets anders dan swingtraden. De holders maken geen winst en de daytraders wel door continue te profiteren van de schommelingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:29:
De holders maken geen winst en de daytraders wel door continue te profiteren van de schommelingen.
Slapend rijk worden is zo 2017... Je moet er inderdaad wel iets voor doen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-10 20:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:59
JohanNL schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 01:23:
[...]

Ja, het moet ergens beginnen maar we komen zo niet vooruit.
Geen enkel zichzelf respecterend bedrijf wil crypto houden voor lange termijn, die shit is veels te volatiel. Gewoon PoS omzetten naar fiat is de enige mogelijkheid. Maar gezien de betaler eerst crypto moet kopen (=kosten+gedoe) en dan de ontvanger direct crypto moet omzetten naar fiat (=kosten+gedoe) is cryptocurrency gewoon gedoemd om te mislukken als currency.

Als iedereen nu gewoon met Euro’s betaald, daarvan zijn de transactie kosten al laag (~25 cent) en hoeft ook niet 2 keer een conversie plaats te vinden. Probleem opgelost... of wacht eens, waarvoor hebben we dan crypto? Store of value? Hype? Andere toepassingen?

Edit: ik bedacht me net dat het wel grappig zou zijn om alle retouren terug te betaling met litecoin. Eens kijken hoeveel telefoontjes dat oplevert :+

[ Voor 5% gewijzigd door gabn88 op 14-02-2018 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Journalisten die de kreet "follow the money" hanteren hebben mijn wantrouwen. :X

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Zeer interessant. Klinkt als heel erg foute boel eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
Lijkt wel of er afgelopen nacht een enorme sell off van Lisk is geweest. Van 320k naar 303k in 5 minuten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
ksborg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:37:
Lijkt wel of er afgelopen nacht een enorme sell off van Lisk is geweest. Van 320k naar 303k in 5 minuten :o
Klopt, iemand heeft 95k lsk verkocht op Poloniex. Een early investor. Alsnog rare tijd om te verkopen zo een week voor een evenement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
japjaan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Klopt, iemand heeft 95k lsk verkocht op Poloniex. Een early investor. Alsnog rare tijd om te verkopen zo een week voor een evenement
Misschien weet die iets dat wij niet weten? Ik vind het ook een zeer vreemde timing.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

So close... Gaan we vandaag dan eindelijk de $9k aantikken? Gezien de reacties op internet lijkt dat een zeer belangrijke psychologische grens.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
_Christiaan_ schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:06:
So close... Gaan we vandaag dan eindelijk de $9k aantikken? Gezien de reacties op internet lijkt dat een zeer belangrijke psychologische grens.
Ben ook vol spanning nu aan het volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Afgelopen week zijn we er al een paar keer overheen gegaan iirc maar steeds maar voor korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
edit .. ik kijk niet goed .. tis nog vroeg :X

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 14-02-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:09:
[...]

Afgelopen week zijn we er al een paar keer overheen gegaan iirc maar steeds maar voor korte tijd.
1x volgens mij

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneaky88
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-05 22:01
wat vinden jullie van bankera?
Lijkt mij wel intressant ook vanwege de wekelijkse rente die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Wat ik heel raar vind op Bitfinex: zodra er een enorme buy wall komt wordt die onmiddelijk opgegeten en gaan we naar beneden. Hetzelfde geld voor een enorme sell wall, alleen gaan we dan naar boven. Je zou toch juist het omgekeerde verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
japjaan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Damn, even snel rekenend is dat een beste winst :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
TomTorquay schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:01:
[...]
Misschien weet die iets dat wij niet weten? Ik vind het ook een zeer vreemde timing.
Tja of hij wil een mooie mansion kopen van zijn investering en heeft het geld nu nodig. Who knows. Ik denk dat we deze keer bij het evenement eerder dingen te zien gaan krijgen/gaan horen die we niet verwachten dan andersom (zoals in November). Ik hoop iig op launch core 1.0 op testnet op de 20e dat zou al erg mooi zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Adnanos schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:12:
Wat ik heel raar vind op Bitfinex: zodra er een enorme buy wall komt wordt die onmiddelijk opgegeten en gaan we naar beneden. Hetzelfde geld voor een enorme sell wall, alleen gaan we dan naar boven. Je zou toch juist het omgekeerde verwachten?
Opgegeten of verwijderd? Ik vind dat er in het algemeen teveel waarde wordt gehecht aan buy- en sell-walls. Meestal zijn dit gewoon manieren van whales om het sentiment te beinvloeden zodat ze goedkoop in kunnen slaan of tegen een goede prijs kunnen verkopen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:33
ksborg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:12:
[...]

Damn, even snel rekenend is dat een beste winst :o.
Inderdaad...Wie dat ook verkocht heeft, het is hem/haar/hun gegund. Fantastisch mooie winst..Lisk kan misschien nog verdubbelen maar dit is nu al een fantastische winst. Nooit spijt hebben dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03
Zo das lekker wakker worden. Vanmorgen mijn sell order op LTC geactiveerd bij 150 euro. Nu wachten op een daling zodat ik weer kan inslaan :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
FaceDown schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Opgegeten of verwijderd? Ik vind dat er in het algemeen teveel waarde wordt gehecht aan buy- en sell-walls. Meestal zijn dit gewoon manieren van whales om het sentiment te beinvloeden zodat ze goedkoop in kunnen slaan of tegen een goede prijs kunnen verkopen.
Niet verwijdert: letterlijk opgegeten. We stonden stabiel rond 8900$. Iemand zette een buy wall op 8895$ van 100 BTC en de uitverkoop begon onmiddelijk. Ik heb dit zo veel keer gezien. Zodra er een enorme buy wall komt, begint het uitverkoop. En zodra er een enorme sell wall komt, begint met als een zot te kopen. Er worden toch rare spelletjes gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Goed nieuws voor de HODL-ers: in 2030 is bitcoin nog steeds relevant en veel gebruikt volgens deze tijdreiziger :P

https://www.telegraaf.nl/...-voor-test-leugendetector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Rebbelx schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Inderdaad...Wie dat ook verkocht heeft, het is hem/haar/hun gegund. Fantastisch mooie winst..Lisk kan misschien nog verdubbelen maar dit is nu al een fantastische winst. Nooit spijt hebben dan!
Ah het was nog meer, 157k! https://explorer.lisk.4mi...ess/12119837060711654257L

Eerste transacties uit mei 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-10 18:16
sjukke schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:17:
Goed nieuws voor de HODL-ers: in 2030 is bitcoin nog steeds relevant en veel gebruikt volgens deze tijdreiziger :P

Hoorde het vanmorgen op de radio haha. En Trump wordt herkozen. Kom op mensen allemaal bitcoins kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Pelox schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:15:
Zo das lekker wakker worden. Vanmorgen mijn sell order op LTC geactiveerd bij 150 euro. Nu wachten op een daling zodat ik weer kan inslaan :)
Inderdaad lekker wakker worden! Ik heb helaas gisteren verkocht op 128€. En ben eigenlijk niet van plan duurder weer in te kopen. Vraag me af of ltc wel weer zover zakt. Nog maar een week geleden zat het onder de 100€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03
AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Inderdaad lekker wakker worden! Ik heb helaas gisteren verkocht op 128€. En ben eigenlijk niet van plan duurder weer in te kopen. Vraag me af of ltc wel weer zover zakt. Nog maar een week geleden zat het onder de 100€.
Ja klopt, vorige week "te duur" gekocht voor 103.. nu dus met een lekker winst verkocht. Buy order staat nu weer op 140.. Kleine opbouw maar toch lekker.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 14-02-2018 09:22 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

sjukke schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:17:

De tijdmachine werkt waarschijnlijk op VEN en THOR :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Zal het niet psychologisch zijn wat er met LTC gebeurt? Als die fork echt wat is, droppen heel veel mensen de LTC toch, of zie ik dat verkeerd? Want t nieuws met Litepay is al oud, zal toch niet nu pas invloed op de prijs hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik zie trouwens mijn inkomsten via nicehash bijna verdubbelen het afgelopen uur. De laatste 2x dat dit gebeurde ging de btc een beste klap omhoog. De laatste keer was vlak na de 'crash' dat we van 6k naar 8k gingen in een dag tijd.

In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Het viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:29:
Zal het niet psychologisch zijn wat er met LTC gebeurt? Als die fork echt wat is, droppen heel veel mensen de LTC toch, of zie ik dat verkeerd? Want t nieuws met Litepay is al oud, zal toch niet nu pas invloed op de prijs hebben.
Dat zie je verkeerd, als er een fork zou komen heeft dat niks met LTC te maken.
Mensen zullen dan juists LTC kopen ipv droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:42:
[...]

Dat zie je verkeerd, als er een fork zou komen heeft dat niks met LTC te maken.
Mensen zullen dan juists LTC kopen ipv droppen
Ja, voor de fork, maar eens de fork gebeurd is droppen ze massaal LTC. Heb ik al bij elke fork meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:43:
[...]

Ja, voor de fork, maar eens de fork gebeurd is droppen ze massaal LTC. Heb ik al bij elke fork meegemaakt.
Hoe kom je daarbij ?
BTC is niet gedumpt.
kijk maar naar BCC en BTG

Nogmaals die fork heeft niks met LTC te maken en voegt niks toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Hoe kom je daarbij ?
BTC is niet gedumpt.
kijk maar naar BCC en BTG

Nogmaals die fork heeft niks met LTC te maken en voegt niks toe
Bij de forks die ik persoonlijk heb meegemaakt, BTC heb ik niet. De fork van ACT meegemaakt, steeg enorm voor de fork en eens de fork gedaan was, poef, crash: https://coinmarketcap.com/currencies/achain/

Ik denk dat je duidelijk kan zien wanneer de fork was :) Terwijl Achain toch veelbelovend is, maar dat telt tegenwoordig niet, gewoon cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Bij de forks die ik persoonlijk heb meegemaakt, BTC heb ik niet. De fork van ACT meegemaakt, steeg enorm voor de fork en eens de fork gedaan was, poef, crash: https://coinmarketcap.com/currencies/achain/

Ik denk dat je duidelijk kan zien wanneer de fork was :) Terwijl Achain toch veelbelovend is, maar dat telt tegenwoordig niet, gewoon cashen.
Ja maar je hebt het nu over ltc waar afaik al meerdere forks van zijn geweest die weinig tot geen invloed op de koers hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:59:
[...]

Ja maar je hebt het nu over ltc waar afaik al meerdere forks van zijn geweest die weinig tot geen invloed op de koers hebben gehad.
Ok, dan stel ik mijn mening bij, niet alle forks leiden tot een drop van de originele munt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Maar hoe kan t nu dan ineens invloed op de koers hebben, als t om de lancering van Litepay gaat, wat allang bekend was? Ik blijf t vreemd vinden. Ik hodl voor nu nog wel, maar weet niet precies wat ik ervan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

AtlAntA schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:59:
[...]

Zijn forks nou een handige manier om meer coins in omloop te krijgen zodat je potentiele marketcap voor 1 coin niet boven een bepaalde psychologische grens komt?

Is wel leuk als je maar een relatief klein totaal aantal coins hebt, maar als je dan daarna met x forks komt ben je gewoon het totaal aantal van je coins op slimme manier aan het vermeerderen zonder dat je met "teveel" coins zit.

Of zeg ik dan iets raars. Wat heel goed mogelijk is uiteraard. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1 ... 42 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!