[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.639 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-10 16:43
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Ik lees op vele forums/sites enkel positief over ripple, is het de moeite om 250€ in de xrp te investeren en ergens te parkeren
Dat kan.
Je moet alleen niet verwachten dat te meteen een fors rendement krijgt op korte termijn.
Op langere termijn wellicht wel.
Blijft altijd lastig te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Dat kan.
Je moet alleen niet verwachten dat te meteen een fors rendement krijgt op korte termijn.
Het is op lange termijn, kopen en parkeren ergens.

Wat is een begin bedrag om te daytraden,? 1500 of 2500€ Met in het oog iedere dsg te cashen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:21
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Waarom is dat laatste een probleem? Anders was hij wellicht $5 geweest ipv $1 nu.
Ik zie een hoop FUD over Ripple omdat ze heel professioneel zijn en banken als klant hebben. En dat is tegen het zere been van vele "principiele" crypto-eigenaren. Hoewel ze er zelf inzitten om zoveel mogelijk te cashen, dus juist datgene doen waar ze de boze banken van beschuldigen.
De tech van Ripple valt gewoon onder een soort dochteronderneming van ze. Als een bank besluit de exclusiviteit van de tech voor een niet te weigeren op te kopen om intra-bank transacties af te handelen, dan staan de XRP hodlers met lege handen terwijl de devs op Ripple-eiland zitten met een cocktail in hun hand.

Zie het ook eerder gebeuren dat de tech opgekocht wordt dan dat meerdere banken het gaan adopteren als de opvolger van SWIFT. No way dat je ING, ABN, Rabobank door één deur krijgt, laat staan de grote banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Dat kan.
Hoor net dat Ripple de nieuwe BTC wordt of al bijna is dus reken op een vermogen van tussen de €2.812.500 en de €5.526.000 ergens tussen najaar 2018 en voorjaar 2019 met een investering van €250. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10 19:31
jostefa schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:31:
250 euro? Daar ga je niet rijk van worden, dus ik zeg nee.
Ik heb er 350 ingegooid toen hij 0,18 was, dat was leuk. nu zou ik het persoonlijk niet doen.. maar je weet het niet he. Denk dat hij uiteindelijk nog max 2 a 3 euro kan worden maar meer denk ik niet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Waarom is dat laatste een probleem? Anders was hij wellicht $5 geweest ipv $1 nu.
Ik zie een hoop FUD over Ripple omdat ze heel professioneel zijn en banken als klant hebben. En dat is tegen het zere been van vele "principiele" crypto-eigenaren. Hoewel ze er zelf inzitten om zoveel mogelijk te cashen, dus juist datgene doen waar ze de boze banken van beschuldigen.
Omdat die 20% schaarste creeert die de marketcap opdrijft, waar de 80% hodl'ers vroeg of laat kunnen besluiten dat het een mooi moment is om te cashen en de markt overspoeld raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Hoor net dat Ripple de nieuwe BTC wordt of al bijna is dus reken op een vermogen van tussen de €2.812.500 en de €5.526.000 ergens tussen najaar 2018 en voorjaar 2019 met een investering van €250. O-)
Dat zei ik toch niet?
Je moet wel realistisch blijven.
Met 250 euro zul je niet snel rijk worden maar dat hoeft toch ook niet?
Het gaat om een lange termijn belegging waarbij er een redelijke kans op succes is.
Daar geloof ik wel in bij XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:40:
[...]

Dat zei ik toch niet?
Je moet wel realistisch blijven.
Met 250 euro zul je niet snel rijk worden maar dat hoeft toch ook niet?
Het gaat om een lange termijn belegging waarbij er een redelijke kans op succes is.
Daar geloof ik wel in bij XRP.
Was niet gericht aan jou laatste post ... beetje ongelukkige quote. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of je veel zult merken kwa stijging bij Ven in aanloop naar de rebranding zolang BTC blijft doormodderen en niet echt doorbreekt. Stijging kon wel eens tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:39:
[...]

Omdat die 20% schaarste creeert die de marketcap opdrijft, waar de 80% hodl'ers vroeg of laat kunnen besluiten dat het een mooi moment is om te cashen en de markt overspoeld raakt.
Dat kan dus niet omdat ze in escrow zitten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En dit is precies de reden waarom crypto niks meer gaat worden, gezien de posts hierboven :+

Zolang het zo door blijft gaan zal de markt lekker volatiel blijven en er niks van terecht komen dan dat Slux zijn zakjes vult

Happy trading everyone slux verlaat zijn zolder kamertje voor vandaag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:41:
Vraag me af of je veel zult merken kwa stijging bij Ven in aanloop naar de rebranding zolang BTC blijft doormodderen en niet echt doorbreekt. Stijging kon wel eens tegenvallen.
Dat klopt.
De BTC is wel belangrijk voor de prijs in Euro's.
Echter als je dat even niet meetelt dan is er wel een stijging te verwachten.
Het nieuws is al bekend dus onverwacht is het allemaal niet.
Meer samenwerkingen die VEN zal gaan aankondigen hebben vast meer effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
CMPCO + FUN gaan het heel goed doen aankomende lente. Heb ik van een psychic! Ja serieus. CMPCO net al lekker omhoog gegaan nadat ik er een aantal heb gekocht. FUN ook nog even stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:41:
Ik denk dat aankondigingen meer gaan doen. Er gaan nu geruchten van Cisco en/of BMW, VAG of andere grote autofabrikant. Overigens boeien die korte bumps me niet zoveel maar op lange termijn zullen dit soort partnerships huge blijken omdat ze allemaal Ven/Thor gaan kopen/gebruiken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Het ziet er inderdaad een beetje uit als een uit de hand gelopen schoolproject.
Als iemand die regelmatig in Chinese fabrieken geweest is waar ook NFC chips in producten gestopt werden kom ik niet meer bij van dit filmpje...en dan staat het nog als een soort van "proof" op de reddit van VeChain. Eens kijken:
- 2(?) zuigertjes die een enorm plastic ding verplaatsen. Wat heeft dit met NFC te maken?
- De doorvoersnelheid is hillarisch. Kost ongeveer 30 seconden voor 1 zo'n ding.

Ik weet waartoe Chinezen (ook in positieve zin) in staat zijn, helemaal in fabrieken. Die NFC 'lijn' knutselen ze in 1 avond in elkaar in de hoek van een bestaande fabriek. Filmpje maken. Hop! Koers omhoog.

Ver weg van blijven. Ik lach me suf om al die bewijzen in die reddit.

De recensies van de iOS app zijn ook fantastisch.
This app is saving my company so much money. I just had to hire 8 new employees to individually scan every product that enters our warehouse. This requires thousands of man hours and significantly increases operating costs but it’s totally worth it because now I can fool people into believing that VEN tokens are mooning and dump these bags on unsuspecting normies. Thanks VeChain!
EDIT: Ik was abuis kwa filmpje. Ik bedoelde deze: YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek
Hillarisch.

[ Voor 32% gewijzigd door armageddon_2k1 op 13-02-2018 20:53 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:43:
[...]

Dat kan dus niet omdat ze in escrow zitten.
Er komen straks iedere maand 1 miljard van die dingen uit escrow naar de markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Htmlcoin op hitbtc...

Kwartaal 2.
Als dit klopt is het $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:47:
[...]

Als iemand die regelmatig in Chinese fabrieken geweest is waar ook NFC chips in producten gestopt werden kom ik niet meer bij van dit filmpje...en dan staat het nog als een soort van "proof" op de reddit van VeChain. Eens kijken:
- 2(?) zuigertjes die een enorm plastic ding verplaatsen. Wat heeft dit met NFC te maken?
- De doorvoersnelheid is hillarisch. Kost ongeveer 30 seconden voor 1 zo'n ding.
- Heb je de recensies van de iOS app gezien? En wat moet die app doen? Het maakt een fotootje van een product en zegt of jet echt is? Wat??? Ik kan niet eens beginnen met hoe veel hieraan mis is.

Ik weet waartoe Chinezen (ook in positieve zin) in staat zijn, helemaal in fabrieken. Die NFC 'lijn' knutselen ze in 1 avond in elkaar in de hoek van een bestaande fabriek. Filmpje maken. Hop! Koers omhoog.

Ja joh. PwC zal er wel naast zitten. Die doen geen due diligence. Dit apparaat is het. Daar gaan ze miljarden chips mee maken. :') Allemaal verkopen die VEN coins!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ik had laatst wat Stratis gekocht en zie nu dat deze, anders dan de BTC, wel lekker aan t stijgen is. Iemand iets over gehoord qua nieuws ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Ja joh. PwC zal er wel naast zitten. Die doen geen due diligence. Dit apparaat is het. Daar gaan ze miljarden chips mee maken. :') Allemaal verkopen die VEN coins!
Met jou ga ik niet meer in discussie :D Het is echt te grappig. Moet je eens opzoeken hoe vaak PwC ergens naast zit :')

Als je ook maar een keertje voet hebt gezet in een Chinese fabriek, of uberhaubt met ze gewerkt hebt, dan weet je dat dit SCAM schreeuwt aan alle kanten. Ik ken heel veel zeer capabele Chinese suppliers en bedrijven, maar dit heeft alarmlichten aan alle kanten af gaan.

Newsflash: die NFC machine die je ziet, is niet hoe dat in de normale wereld gaat :+ Zou wat zijn zeg. Als dat echt zo is dan is NFC ten dode opgeschreven.

Helemaal prima dat mensen lekker speculeren op de VeChain bubbel, en dat ze wat duiten verdienen aan een nieuwe shitcoin, maar ga niet pretenderen dat het ook maar iets anders is dan een scam met allemaal hippe termpjes (Thor, Mjolnir, really?) om zoveel mogelijk geld aan te trekken.

[ Voor 24% gewijzigd door armageddon_2k1 op 13-02-2018 20:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:47:
[...]

De recensies van de iOS app zijn ook fantastisch.

[...]

EDIT: Ik was abuis kwa filmpje. Ik bedoelde deze: YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek
Hillarisch.
Moest wel een beetje aan dit filmpje denken toen ik het zag ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Er komen straks iedere maand 1 miljard van die dingen uit escrow naar de markt.
Gebeurt volgens mij nu al en de coins die niet verkocht worden gaan terug de escrow in.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Met jou ga ik niet meer in discussie :D Het is echt te grappig. Moet je eens opzoeken hoe vaak PwC ergens naast zit :')

Als je ook maar een keertje voet hebt gezet in een Chinese fabriek, of uberhaubt met ze gewerkt hebt, dan weet je dat dit SCAM schreeuwt aan alle kanten. Ik ken heel veel zeer capabele Chinese suppliers en bedrijven, maar dit heeft alarmlichten aan alle kanten af gaan.

Newsflash: die NFC machine die je ziet, is niet hoe dat in de normale wereld gaat :+ Zou wat zijn zeg. Als dat echt zo is dan is NFC ten dode opgeschreven.

Helemaal prima dat mensen lekker speculeren op de VeChain bubbel, en dat ze wat duiten verdienen aan een nieuwe shitcoin, maar ga niet pretenderen dat het ook maar iets anders is dan een scam met allemaal hippe termpjes (Thor, Mjolnir, really?) om zoveel mogelijk geld aan te trekken.
De machine maakt waarschijnlijk wat prototypes. Ik zie het probleem niet.
En nu ook termijn als 'scam' in de mond nemen. Sorry kan jou niet meer serieus nemen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:00:
[...]

De machine maakt waarschijnlijk wat prototypes. Ik zie het probleem niet.
En nu ook termijn als 'scam' in de mond nemen. Sorry kan jou niet meer serieus nemen.
Deed je toch al niet, maakt niet uit. Ik neem jou ook niet serieus hoor :+ Ik gun je die miljarden aan de horizon echt hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 13-02-2018 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 18:05
Kan het wat serieuzer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Slowchat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Wat gaat EDO nog doen? borrelt ie nog wat even na en zakt dan weer of is dit voordat hij gaat spuwen? Glazen bol a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:00:
[...]

Deed je toch al niet, maakt niet uit. Ik neem jou ook niet serieus hoor :+ Ik gun je die miljarden aan de horizon echt hoor.
Nog even een quote uit het betreffende Mediumartikel:
This is just a tease of the hardware functionality VeChain is patenting and implementing for unnamed partners.
Dus onzin om te beweren dat Vechain met dit machientje denk massa productie te gaan uitvoeren.
Het is jammer om te zien dat bij elk stukje nieuws dat er over een coin naar buiten komt meteen weer een aantal figuren klaar staan om eea belachelijk te maken. Met dit soort kleutergedrag zal het nog heeel lang duren voordat crypto echt mainstream wordt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Goh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:54:
Ik had laatst wat Stratis gekocht en zie nu dat deze, anders dan de BTC, wel lekker aan t stijgen is. Iemand iets over gehoord qua nieuws ofzo?
https://stratisplatform.c...velopment-roadmap-update/

Zal hierdoor komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een dikke groene candle op de bct 5 minute scale? Nooit begrepen wat er voor zo 'n increase zorgt, dacht dat bitcoin toch wat te groot was voor market manipulatie die dit soort spikes kan veroorzaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:19:
Even een dikke groene candle op de bct 5 minute scale? Nooit begrepen wat er voor zo 'n increase zorgt, dacht dat bitcoin toch wat te groot was voor market manipulatie die dit soort spikes kan veroorzaken...
Lijkt me geen bijzonder vreemde ontwikkeling, als er (toevalligerwijs) een x aantal mensen besluit te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:19:
Flinke buy order is genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greymore1
Zoveel gevoelens en emoties, ups en downs, crashes, hodl en meer.. en dat in mn eerste maand in crypto. Wat een ontgroening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:24:
[...]

Mij te duur om nu te kopen.
Ik heb een buy-order op 8110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-10 19:43
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:24:
[...]

Gevecht met de $9k gaat weer beginnen. Popcorn en frissterke drank staan klaar.

Edit: beter zo? Zuipschuiten... :p

[ Voor 10% gewijzigd door gabn88 op 13-02-2018 21:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
gabn88 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Gevecht met de $9k gaat weer beginnen. Popcorn en frisdrank staan klaar.
Frisdrank???😲😲😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
gabn88 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Gevecht met de $9k gaat weer beginnen. Popcorn en frisdrank staan klaar.
Meh. Eerst maar eens naar de 8900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-10 10:23
Hoe wordt er eigenlijk gezorgd dat de btc/eur prijs tussen de exchanges redelijk gelijk blijft? Kan me voorstellen dat dit snel uit de pas kan gaan lopen. Of zijn er mensen die hier op inspelen?

Als dit een domme vraag is hoor ik het ook graag 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 09-10 08:11
Sam2013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:52:
Htmlcoin op hitbtc...

Kwartaal 2.
Als dit klopt is het $$$
Van mij mag het, die KuCoin waar HTML op gelist zou worden schiet maar niet op. Als ze op HitBTC hetzelfde met HTML doen als met DentaCoin afgelopen december dan loop ik zwaar binnen _/-\o_

Fingers crossed dan maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:15
Aardig gevuld orderboek op Finex. Volume nog lager dan gisteren. Ik zou niet te hard van stapel lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt er eigenlijk gezorgd dat de btc/eur prijs tussen de exchanges redelijk gelijk blijft? Kan me voorstellen dat dit snel uit de pas kan gaan lopen. Of zijn er mensen die hier op inspelen?
Er zijn inderdaad mensen die hier op in spelen, dit houdt de koersen redelijk gelijk :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2018 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eikelder schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:29:

Als dit een domme vraag is hoor ik het ook graag 🙈
Als het verschil groot aan het worden is gaan mensen van de ene naar de andere exchange sturen om een kleine winst te pakken. Op die manier blijft de prijs vrijwel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
Met welke bedrag moet je “spelen” om gemiddeld 500€/dag winst te cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Als het verschil groot aan het worden is gaan mensen van de ene naar de andere exchange sturen om een kleine winst te pakken. Op die manier blijft de prijs vrijwel gelijk.
Wel met de connotatie dat arbitrage ook niet perfect is, zelfs wanneer er geen withdrawal/depositproblemen zijn. Zie bijvoorbeeld hoe GDAX en Bitfinex in 2017 beide een tijdje hogere prijzen hadden dan andere exchanges (en met name de alt exchanges zoals Bittrex en Binance). Tijdens de grote pumps op het einde van het jaar liep Bittrex zelfs steevast ~$1000 achter op GDAX, op pieken zelfs meer. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-10 19:43
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:33:
€41. Dat is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:33:
Op z'n minst 25k en balls of steel als je het iedere dag volledig in durft te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-10 20:19
He bah je was me voor maar inderdaad 41 euro rond. Geen cent meer of minder anders werkt het algoritme niet.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:38:
[...]

Op z'n minst 25k en balls of steel als je het iedere dag volledig in durft te zetten.
En zonder jaren ervaring met day trading is die 25k na 2 weken waarschijnlijk nog 2k waard :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Rond de 10 / 15k is prima te doen hoor, alleen dan moet je er 24/7 opzitten en heel actief traden.
Een veel groter probleem is ...wanneer je --om F* welke reden dan ook ergens denkt €500 per dag voor nodig te hebben, je waarschijnlijk eerst een veel hogere mentale drempel over moet... als je €500 wil winnen, moet je er ook €500 durven verliezen. :)

Vergelijk het met de ondernemer die vanaf dag 1 winst wil boeken...met dat voor ogen, alle succes van de wereld toegewenst.

*Als je overigens ... en hierover lopen de meningen flink uit elkaar, maar blijkt in veel gevallen nadien de kracht van een goede hodl toch vrijwel net zo effectief. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo-Puppy op 13-02-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
The Redman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:34:
[...]

Wel met de connotatie dat arbitrage ook niet perfect is, zelfs wanneer er geen withdrawal/depositproblemen zijn. Zie bijvoorbeeld hoe GDAX en Bitfinex in 2017 beide een tijdje hogere prijzen hadden dan andere exchanges (en met name de alt exchanges zoals Bittrex en Binance). Tijdens de grote pumps op het einde van het jaar liep Bittrex zelfs steevast ~$1000 achter op GDAX, op pieken zelfs meer. :+
Meen je niet? Dat is dan echt slapend rijk worden wanneer je een (groot) vermogen hebt op meerdere exchanges. Gewoon x BTC verkopen op exchange A en x BTC kopen voor hetzelfde bedrag op exchange B.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

En nog wel wat meer als je gemiddeld die winst wil halen. Veel succes met die 25k volledig inzetten in iets wat met 50% omlaag gaat, kan je weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
[...]

Balls, zijn er. Alleen nog “oefenen”. Is er een video of een curcus online die meer inzicht geeft in daytraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-10 11:31
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:43:
[...]

Balls, zijn er. Alleen nog “oefenen”. Is er een video of een curcus online die meer inzicht geeft in daytraden
waarom ga je gewoon niet eerst gewoon een paar maanden met klein geld aan de gang? Ervaring en feeling heb je niet zomaar in iets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
muffstuff schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:44:
[...]

waarom ga je gewoon niet eerst gewoon een paar maanden met klein geld aan de gang? Ervaring en feeling heb je niet zomaar in iets hoor.
Ja daar ben ik al met bezig. :) en het lukt wel beetje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Het ligt ook enorm aan de markt. In een downswing is winst halen erg moeilijk. In de run van eind vorig jaar kan je met holden nog 500 per dag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Klopt ik ben eergisteren begonnen met een mega winst van 30 cent die ik vandaag heb zien krimpen naar 13 cent. Heb de lambo eerst maar afbesteld. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:36
[...]

Als je dat nog moet leren/oefenen dan raad ik je ten zeerste aan het eerst is met een klein bedrag te gaan doen ipv meteen groot in te zetten.

Leren doe je door te gaan traden, zou zonde zijn als je straks bij het clubje van grote verliezers hoort :-) goedbedoeld advies

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Ja daar ben ik al met bezig. :) en het lukt wel beetje
er zijn zat youtube's, blogs etc, maar het is geen exacte wetenschap he. heel veel lezen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
[...]

Inderdaad, begin bv met 100 euro en doe daar ervaring mee op.
Meteen met 10.000 starten is vragen om moeilijkheden.
Fouten maken doet iedereen en daar leer je ook van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:42:
[...]

En nog wel wat meer als je gemiddeld die winst wil halen. Veel succes met die 25k volledig inzetten in iets wat met 50% omlaag gaat, kan je weer opnieuw beginnen.
Precies. Maar met zulke bedragen zou ik het toch op BTC/ETH/LTC en EUR pairs houden en tevreden zijn met 0.5 - 1% per trade. Dan pak je 3-4 kleine golfjes per dag mee, of iets meer voor wanneer je verlies maakt. Beetje spreiden met verschillende in- en verkoop momenten.

Je moet dan ook echt wel je verlies durven te pakken om te voorkomen dat je 10% in de min gaat. Al met al een dagtaak en ontzettend stressvol. De ene dag kun je in 2 uurtjes klaar zijn, de andere dag 12-20 uur en op sommige dagen helemaal niet.

Met 10-15k wordt dat echt te krap/hoog risco lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Snelcursus daytraden ...

Investeer vanavond nog t/m vrijdag a.s. iedere avond €500 in Monero Gold, kijk pas zaterdag morgen naar de koers, en vraag je vrouw smiddags of je humeur er vooruit of achteruit op is gegaan ... ga je vooruit, dan ben jij een echte daytrader in spe! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
LuisjeNL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:46:
[...]

Als je dat nog moet leren/oefenen dan raad ik je ten zeerste aan het eerst is met een klein bedrag te gaan doen ipv meteen groot in te zetten.

Leren doe je door te gaan traden, zou zonde zijn als je straks bij het clubje van grote verliezers hoort :-) goedbedoeld advies
Ik ga ook geen 25k direct inzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

Het is net als neuken, je leert het alleen door te oefenen.

Met een klein bedrag oefenen is prima, het loont alleen totaal niet voor de tijd die je erin stopt. Je gaat sowieso nat de eerste dagen/weken/maanden dus meer dan €1.000,- kan ik je écht niet aanraden (ook al kun je het missen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:48:
[...]

Ik ga ook geen 25k direct inzetten :)
Leer eerst maar eens met bijv. LTC traden, bijna overal geaccepteerd en nog betaalbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Met een klein bedrag oefenen is prima, het loont alleen totaal niet voor de tijd die je erin stopt. Je gaat sowieso nat de eerste dagen/weken/maanden dus meer dan €1.000,- kan ik je écht niet aanraden (ook al kun je het missen).
exact, zoals Elon Musk ooit zei : soms neuk je en soms wordt je geneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Waar blijft die 9K strijd ??? (probeer het maar weer on topic te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
Dat ik ga verliezen weet ik zo en dat zal ik ook moete inzien, maar het heeft geen zin om uren naar het scherm te kijken voor 10€ winst per dag. Velen zeggen je moet in de munt geloven doe ik ook maar ik vergelijk dit net als op de beurs. Je doet mee voor het geld!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AtlAntA
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:52:
Waar blijft die 9K strijd ??? (probeer het maar weer on topic te krijgen)
We wachten met zijn allen op het live 'wedstrijd' verslag van @Malarky :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:53:
Dat ik ga verliezen weet ik zo en dat zal ik ook moete inzien, maar het heeft geen zin om uren naar het scherm te kijken voor 10€ winst per dag. Velen zeggen je moet in de munt geloven doe ik ook maar ik vergelijk dit net als op de beurs. Je doet mee voor het geld!
Bij daytrading is geloof in een munt totaal irrelevant. Je laat het geld niet staan en gaat terug naar fiat wanneer je achter de pc vandaan stapt. Je hebt dan meer aan de release kalender, Twitter en nieuwssites volgen dan een whitepaper lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:53:
[...]

We wachten met zijn allen op het live 'wedstrijd' verslag van @Malarky :p
Zal de boel een beetje op gang helpen ...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8KR68WaEDoc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
die 25 k had op etc classic moeten staan op 6 feb;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Staat een soort Hooverdam op 8800 .. :/ hopelijk staat die minder stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Ja, dat was de eerste keer ook een doorslaand succes maar werd al snel een stuk minder. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
tias86 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:58:
die 25 k had op etc classic moeten staan op 6 feb;)
Sorry maar je mag alleen maar XRP en VEN promoten hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Viep schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Ja, dat was de eerste keer ook een doorslaand succes maar werd al snel een stuk minder. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat krijg je als je gaat trouwen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Viep schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Ja, dat was de eerste keer ook een doorslaand succes maar werd al snel een stuk minder.... Zit je er aan vast en blijven ze geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Denken jullie dat er nog genoeg hype is voor BTC om deze naar de 10k te sturen? Wat de gek er voor geeft. 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jorisdeket schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:09:
Denken jullie dat er nog genoeg hype is voor BTC om deze naar de 10k te sturen? Wat de gek er voor geeft. 🤔
Ik denk dat BTC dit jaar makkelijk weer het dubbele gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Misschien als JustSys z'n 25k inzet voor 12k per stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:14
Ik denk het persoonlijk niet. Ik zie al enkele dagen dat er zéér voorzichtig wordt gehandeld rond de BTC. Er is de drang om de koers omhoog te duwen, maar er is geen vertrouwen..

Ben ook benieuwd naar de futures morgen, wat voor invloed dat zal hebben (positief of negatief of miss helemaal niets).

Nu handelen is met een groot risico naar mijn mening.

Persoonlijk heb ik het risico genomen, dus hoop ik dat we de 9k doorgaan. Maar sceptisch als ik ben, denk ik eerder dat we terug naar 6k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:13:
[...]

Ik denk dat BTC dit jaar makkelijk weer het dubbele gaat doen.
Vraag me dat af omdat we natuurlijk al meerdere jaren in een bullish market zitten. Zeker met BTC. Nu zie je wel altijd dat BTC dit zelfe patroon laat zien. Bubbel + herstel. Maar toch. Echt naar de 40k?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Hij groeit in 10 jaar van 0.5 naar 19k dollar. Tuurlijk gaat dat ding weer een keer door het plafond.

Het kwakkelt nu even maar wat zegt dat nou. Die paar weekjes.

Heb er zelf geen trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Volgens deze tijdreiziger uit 2030 wel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
https://www.telegraaf.nl/...-voor-test-leugendetector
Trump wordt in 2020 herkozen, er wordt steeds meer betaald met Bitcoins, in 2021 wordt kunstmatige intelligentie heel groot en mensen vliegen in 2028 naar Mars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

We kwakkelen een dag of 12 en iedereen denkt dat het nooit meer goed komt. Alsof het vorig jaar alleen maar in het groen was allemaal en we nooit slechte tijden hebben gekend.

Ik spreek je wel weer als je portfolio straks 70% gestegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Zie ook dat er voorzichtig gehandeld wordt en de grens van 9k wil die niet zomaar overheen. Om de markt weer gezond te maken, groeien in het algemeen. Denk ik ook dat we wat gaan zakken. Maar dit is allemaal gebakken lucht. Zit al een paar dagen naar trading views te kijken en iedereen zegt maar wat. Ik hoop dat ie stijgt want me alts zien er ook wat roder uit als BTC zakt. Sta 50/50 FIAT. Sta wat verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk van wel ja :)
RaptorXS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Trump wordt in 2020 herkozen
Zou de USA echt zo achterlijk zijn om deze idioot voor een 2e keer te kiezen ? Faith in Humanity Lost als het gebeurt :P

[ Voor 45% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2018 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dubbel, my bad.

[ Voor 95% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 11:50
jorisdeket schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:15:
[...]

Vraag me dat af omdat we natuurlijk al meerdere jaren in een bullish market zitten. Zeker met BTC. Nu zie je wel altijd dat BTC dit zelfe patroon laat zien. Bubbel + herstel. Maar toch. Echt naar de 40k?
Meerdere jaren? Nou dat valt wel mee hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
Harmvdw schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:24:
[...]

Meerdere jaren? Nou dat valt wel mee hoor
2 jaar toch? 😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 11:50
Nou krap aan, maar vooruit dan meerdere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Heb de glazen bol niet en ben geen tijdreiziger maar gezien de BTC waarde die ik al netjes een paar jaar
aangeef bij de belastingdienst, is een stijging naar 40/50 K dit jaar niet onmogelijk.
Maar dat weet ik pas op 1 jan. 2020
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:27:
een stijging naar 40/50 K dit jaar niet onmogelijk.
Zoiets kan heel goed inderdaad. En dan weer een drop naar 15k ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Zoiets kan heel goed inderdaad. En dan weer een drop naar 15k ofzo :P
Met kerst verkopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Ik denk van wel ja :)

[...]

Zou de USA echt zo achterlijk zijn om deze idioot voor een 2e keer te kiezen ? Faith in Humanity Lost als het gebeurt :P
Afbeeldingslocatie: https://media.nu.nl/m/ihoxujmay3gs_wd640.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://media.ed.edmunds-media.com/toyota/prius/2012/oem/2012_toyota_prius_4dr-hatchback_five_fq_oem_2_1280.jpg

Heb ik het goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is even afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Genoeg mensen die dan in BTC zitten hebben deze correctie ook meegemaakt. Dat dit jaar precies zoals vorig jaar gaat moeten we maar zien. Sowieso moeten we eerst eens uit deze dip gaan komen. Of we vanaf nu de 9k gaan breken of nog een ritje naar de 6k gaan maken zal ook wel wat uitmaken voor de toekomst. Ik zie een exacte herhaling en dus de top met kerst eigenlijk niet weer precies zo gebeuren.
Je kan vinden van Klaver wat je wil, maar vergelijk je hem met Trump ? :P Ik zie Klaver toch als iemand met een bepaalde mening, maar hij is niet achterlijk zoals Trump. Ik vind Trump echt de grootste idioot die de politiek waar ook ter wereld ooit gezien heeft, wat Klaver daar mee te maken heeft zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Wat ik me ook afvraag; kwam deze morgen in contact met originTrail.
We hadden al VEN, WTC, WABI deze zijn gebaseerd op transactie over de blockchain. OriginTrail schijnt weer te werken als protocol. Je ziet door de bomen het bos niet meer😕 Zoveel keuzes. Ik hoop dat ze dit jaar gaan reguleren. Dat je meer overzicht hebt over verschillende projecten, platforms en currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Om even op de politieke offtopic door te gaan:
Nederland heeft maar één echte Trump-tegenhanger, namelijk Baudet: https://www.facebook.com/.../videos/1678462622212349/
(En Trump is natuurlijk een mongol, net als Baudet die opvallend veel dezelfde ideeën deelt.)

Edit: Verkeerde linkje gerepareerd.

[ Voor 43% gewijzigd door The Redman op 13-02-2018 22:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Het is even afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Genoeg mensen die dan in BTC zitten hebben deze correctie ook meegemaakt. Dat dit jaar precies zoals vorig jaar gaat moeten we maar zien. Sowieso moeten we eerst eens uit deze dip gaan komen. Of we vanaf nu de 9k gaan breken of nog een ritje naar de 6k gaan maken zal ook wel wat uitmaken voor de toekomst. Ik zie een exacte herhaling en dus de top met kerst eigenlijk niet weer precies zo gebeuren.

[...]

Je kan vinden van Klaver wat je wil, maar vergelijk je hem met Trump ? :P Ik zie Klaver toch als iemand met een bepaalde mening, maar hij is niet achterlijk zoals Trump. Ik vind Trump echt de grootste idioot die de politiek waar ook ter wereld ooit gezien heeft, wat Klaver daar mee te maken heeft zie ik niet.
Nee, ik suggereer dat jij een Klaver-fan bent met een Prius.
The Redman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:41:
Om even op de politieke offtopic door te gaan:
Nederland heeft maar één echte Trump-tegenhanger, namelijk Baudet: https://www.facebook.com/.../videos/1678462622212349/
(En Trump is natuurlijk een mongol, net als Baudet die opvallend veel dezelfde ideeën deelt.)

Edit: Verkeerde linkje gerepareerd.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 13-02-2018 22:46 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!