[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.556 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:13:
Mensen die pas geleden in VEN zijn ingestapt, je bent allaaang te laat.
Nooit te laat om n graantje mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
Had me dan even je glazen bol geleend, dan was ik op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:36
hmr schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:14:
[...]

Ter info: Thias zat in MoneroGold... #forwhatitsworth
Ik zit er pas 2 weken in, dus geen idee wat de historie is. Zie het vaak voorbij komen ter satire. Maar deze crypto wereld is sowieso puur gokken op een paar technieken na. Zolang er geen exit scam is kan het op lange termijn nog best allemaal rechttrekken. Als bv nu mijn ven 50% naar beneden knalt dan zal het wel, ik zie het over een jaar wel hoe het er voor staat. Zelfde geld met coss waar ik nu in zit of MatrixAINetwork, allemaal met oog op lange termijn,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ben ik de enigste die dit lachwekkend vind ?

Een secretaresse die met haar winter jas achter de receptie zit, en een machine lijkt erg veel op hun eerste
YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek
Ziet er wel heel amateuristisch uit allemaal, maar leuke hype coin.. ik zie het alleen niet terug in de koers zoals jullie hier zeggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10 19:43
muffstuff schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:05:
[...]

Ja klopt het wordt gehyped, net zoals een hoop andere munten. Laten we eerlijk zijn, 90 % van al die munten redden geen levens, wellicht dat ze ooit echt een verandering teweeg zullen brengen. Meerendeel hier wilt graag zien dat zijn of haar investering groeit.

Ik heb tias hier over het algemeen steeds negatief zien reageren als iemand de hoop uitspreekt dat VEN zal groeien, ik snap dat niet zo. Het gaat mij er om als of die hoop niet gegund wordt danwel belachlijk gemaakt omdat die hoop niet overeenkomt met de mening van Tias, ik vind dat armoedig, lijkt mij ook best tergend om zo door het leven te gaan.
Persoonlijk vind ik dat ik dat de uitspraken van Tias nog wel meevallen. Ik heb z’n posthistorie niet bekeken, maar hij zei nu in ieder geval alleen dat er een hype omtrent VEN is. Is dat nou echt zo’n ramp? Als het nou was dat hij uitsprak dat hij hoopte op een daling of whatever, dan was het een ander verhaal, maar hij zegt zelfs indirect dat hij hoopt op een stijging.

Voor de rest zou ik er niet te veel aandacht aan besteden, het lijkt me dat Tias een beetje aan het trollen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Een secretaresse die met haar winter jas achter de receptie zit, en een machine lijkt erg veel op hun eerste
Ziet er wel heel amateuristisch uit allemaal, maar leuke hype coin.. ik zie het alleen niet terug in de koers zoals jullie hier zeggen
Cultureel iets, ze houden daar de ramen ook in de winter open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Ben ik de enigste die dit lachwekkend vind?
Lachwekkend niet, maar zeker ook niet interessant. En verder overdrijft iedereen hier idd constant de koersschommelingen van zijn coins. Beetje jammer wel. Zelf eens checken is altijd aan te raden.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 15-10 21:55
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/vBxtlgvRVH4/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Goh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:16:
[...]

Nooit te laat om n graantje mee te pikken.
Inderdaad.
Er zullen nog veel mensen spijt hebben dat ze geen BTC's hebben gekocht toen deze van 100 naar 200 dollar ging en ze het toe te duur vonden om te te stappen!

Het slechtste moment om in de stappen is op een ATH maar als je dit voor elkaar krijgt moet je wel een heel goede timing hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 11:14
[...]

Ik vind het niet lachwekkend, al had het filmpje wat meer slick kunnen zijn. Het is de demoversie die in hun kantoor staat, het is geen productiehal. Zou ook idioot zijn om een productiehal te hebben als je geen afnemers hebt, wel de kosten, maar niet de omzet om het te dekken. Software en hardware moeten hier hand in hand gaan en de software (mainnet launch in juni 2018) is er nog lang niet, dus dat kan nog groeien.

Ik snap dat er veel aandacht voor is en dat het hyperig overkomt, maar volgens mij is de hype vooral vanwege het feit dat het géén shitcoin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af waarom jij in de crypto zit? Vechain kan makkelijk binnenkort nog de 10 dollar halen. Riep je zulke dingen ook vorig jaar toen Neo en Litecoin nog op 45 euro stonden? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Ik vraag me af waarom jij in de crypto zit? Vechain kan makkelijk binnenkort nog de 10 dollar halen. Riep je zulke dingen ook vorig jaar toen Neo en Litecoin nog op 45 euro stonden? |:(
Of makkelijk $0,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan kan je beter helemaal stoppen met de crypto. Bitcoin kan ook weer 200 dollar worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Ja dan kan je beter helemaal stoppen met de crypto. Bitcoin kan ook weer 200 dollar worden ;)
Tja, dat is het lastige aan deze markt. Niemand weet het maar iedereen denkt het te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ari Gold schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:16:
[...]

Had me dan even je glazen bol geleend, dan was ik op tijd.
Tuurlijk mag je hem lenen, wel tegen betaling.
[...]

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Laatst online: 14-05-2024
Flagg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Waar zegt ie dat dan? Je doet wel heel erg je best hè? :>

[Edit] mijn god het is eeuwig terugkomende opiniestuk van iex weer. Iedereen die iets tegen xrp heeft blijft ongeveer 2 stukken continu herhalen, iets met cherrypicking.

Blijft een vreemde kronkel die "die andere Crypto is kut" mentaliteit van een kleuterschool.
Ik zou zeggen 'live and let die'. Prima als je niet pro XRP bent maar steek dan ook niet je energie in iets waar je zelf niet in geloofd.

En ja, ik ben een long term hodler als het gaat om XRP. Waarom? Omdat het bedrijf op dit moment een crypto (hoewel we tegenwoordig moeten zeggen 'digital asset') uit heeft gebracht die daadwerkelijk in een productie omgeving wordt gebruikt. Het is niet voor niets dat grote (en kleine) partijen zoals MoneyGram, Bank of Santander, Cuallix, IDT, Mercury FX (paymentproviders) al gebruik maken van Xrapid (ja, de tool waar XRP wordt gebruikt). Zoals een mede hodler op twitter zei 'Ripple is currently laying the rails (Xcurrent software) and later on they use it to run the train on it (Xrapid).

En als je kijkt naar al het positieve nieuws afgelopen week: bank of UAE als Ripple partner, nieuwe Exchanges en creatieve mogelijkheden zoals XRPtipbot, het draaien van je eigen validator op het Ripple netwerk. (hoezo centralized?).

Ik zie wel enorme potentie voor deze 'digital asset (want het is geen crypto).

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

[...]

Neem die gast niet serieus. Hij werkt aan een of andere nieuwe exchange Coss.io. Dat in combinatie met het feit dat hij steeds bepaalde coins af zit te zeiken doet bij mij alarmbellen rinkelen. Wegblijven van zijn advies en exchange Coss.io!!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
-Marc- schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:49:
[...]
maar iedereen denkt het te weten
Onzin. 90% van de mensen weet prima dat het niet te voorspellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Neem die gast niet serieus. Hij werkt aan een of andere nieuwe exchange Coss.io. Dat in combinatie met het feit dat hij steeds bepaalde coins af zit te zeiken doet bij mij alarmbellen rinkelen. Wegblijven van zijn advies en exchange Coss.io!!
8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Hij zeikt zeker VEN af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ik zeik VEN niet af. Ik impliceer dat als je het nu koopt minder winst kan maken dan met andere crypto's. Maar be my guest. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Ik zeik VEN niet af. Ik impliceer dat als je het nu koopt minder winst kan maken dan met andere crypto's. Maar be my guest. ;)
Je begrijpt me verkeerd, nvm ;)

Zou je eens een coin kunnen noemen waarvan je denk dat deze goed geprijsd is op moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 11:14
Nopheros schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Zou je eens een coin kunnen noemen waarvan je denk dat deze goed geprijsd is op moment?
De euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Na de middag dip begint de weg naar de 9k weer.
Zoveelste poging maar misschien dat het deze keer wel gaat lukken.
Gisteren op enkele euro's na gehaald dus het zit er wel in.

Verder las ik dat de Japanse Exchange Coincheck ook weer beschikbaar is.
Dit ivm de NEM ellende.
Toch weer een beetje positief nieuws ook al zal dit op de gehele markt weinig effect hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Dan juist de dollar, goedkoop dollars kopen om straks weer te verkopen naar euros. Dat heb ik al gedaan.

Nu nog een crypto munt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07
lentheman1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:53:
[...]

Ik zou zeggen 'live and let die'. Prima als je niet pro XRP bent maar steek dan ook niet je energie in iets waar je zelf niet in geloofd.

En ja, ik ben een long term hodler als het gaat om XRP. Waarom? Omdat het bedrijf op dit moment een crypto (hoewel we tegenwoordig moeten zeggen 'digital asset') uit heeft gebracht die daadwerkelijk in een productie omgeving wordt gebruikt. Het is niet voor niets dat grote (en kleine) partijen zoals MoneyGram, Bank of Santander, Cuallix, IDT, Mercury FX (paymentproviders) al gebruik maken van Xrapid (ja, de tool waar XRP wordt gebruikt). Zoals een mede hodler op twitter zei 'Ripple is currently laying the rails (Xcurrent software) and later on they use it to run the train on it (Xrapid).

En als je kijkt naar al het positieve nieuws afgelopen week: bank of UAE als Ripple partner, nieuwe Exchanges en creatieve mogelijkheden zoals XRPtipbot, het draaien van je eigen validator op het Ripple netwerk. (hoezo centralized?).

Ik zie wel enorme potentie voor deze 'digital asset (want het is geen crypto).
Ik denk ook dat XRP een goede betrouwbare long term hold kan zijn. Net als XLM. Alleen zijn er coins waar je een snellere winst mee kan behalen. In ieder geval wanneer je er bedragen onder de 1000 euro in steekt. Als ik het lef had om nu nog 20.000 van mijn spaar geld in te leggen dan had ik zeker een groot deel in ripple en stellar omgezet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Nopheros schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:59:
[...]

ARK, maar zou ik zelf pas later weer oppakken.
REQ
COSS, ondanks dat ik straks de coss shiller wordt. (de mogelijke gains op deze crypto is nog steeds insane.) https://www.cosscalc.com/

Oja en NULS, maar die zou ik ook pas later oppakken. En nog een niche (bounty0x). Die shitcoin is zo hard gedumpt dus heb er maar wat van opgepakt.

[ Voor 17% gewijzigd door ion op 13-02-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:04:
[...]

REQ
COSS, ondanks dat ik straks de coss shiller wordt. (de mogelijke gains op deze crypto is nog steeds insane.)
En wat denk jij van centra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

tias86 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:05:
[...]

En wat denk jij van centra?
Ik weet niet wat de functie is van de centratoken binnen hun ecosysteem. Ik weet dat ze hetzelfde toen als tenx etc., maar daar blijft het bij.

Mensen die nog steeds tenx holden trouwens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 16:04
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Ik heb Tenx verkocht nadat er werd bekend gemaakt dat de samenwerking met VISA werd stopgezet. Ik had ondanks de daling nog 200% winst eruit kunnen halen. Vervolgens had ik dit geld net zo goed uit kunnen cashen en in de brand kunnen steken dan had ik er meer plezier aan gehad. Ik heb betere keuzes gekend dan 'snelle winst' willen pakken op TRX en XRP in januari na de eerste dip... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Ik weet niet wat de functie is van de centratoken binnen hun ecosysteem. Ik weet dat ze hetzelfde toen als tenx etc., maar daar blijft het bij.

Proud hodler since 16 September! Wel bijna de deur uitgedaan toen met dat hele VISA gebeuren, maar was te lui om met mijn wallet aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-10 13:07
shakespeare schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:25:
ik heb zclassic gekocht:) 28ste BTCP fork. gaat moonen binnen 2 weken. 200 dollar ?
nou, hij stijgt wel mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

m-rody schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:19:
[...]

Ik heb Tenx verkocht nadat er werd bekend gemaakt dat de samenwerking met VISA werd stopgezet. Ik had ondanks de daling nog 200% winst eruit kunnen halen. Vervolgens had ik dit geld net zo goed uit kunnen cashen en in de brand kunnen steken dan had ik er meer plezier aan gehad. Ik heb betere keuzes gekend dan 'snelle winst' willen pakken op TRX en XRP in januari na de eerste dip... :w
Goed dat je bent uitgestapt uit TenX, zonde dat je winst weer verdampt is.
Theniers schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Proud hodler since 16 September! Wel bijna de deur uitgedaan toen met dat hele VISA gebeuren, maar was te lui om met mijn wallet aan de slag te gaan.
Proud ja? Ben blij dat ik allang geen TenX meer heb. De token heeft geen intrinsieke waarde meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Proud ja? Ben blij dat ik allang geen TenX meer heb. De token heeft geen intrinsieke waarde meer.
Komt wel weer, ze zijn nu bezig om een banklicentie te halen zodat ze hun eigen kaarten kunnen uitdelen en beheren:
...we now have a clear timeline to obtain our banking license. We will obtain it by Q2, and we will be able to issue our own cards by Q3. This will allow us to be completely independent in Europe. This is what is important, being able to control our entire value chain.
Schildpad wint uiteindelijk van de haas. De tegenslag en hoe ze het oppakten en proberen op te lossen versterkt juist mijn vertrouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 19:32
[...]

REQ
COSS, ondanks dat ik straks de coss shiller wordt. (de mogelijke gains op deze crypto is nog steeds insane.) https://www.cosscalc.com/

Oja en NULS, maar die zou ik ook pas later oppakken. En nog een niche (bounty0x). Die shitcoin is zo hard gedumpt dus heb er maar wat van opgepakt.
Yes Ark! woohoo! oOo

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Voor de XtraBytes holders (XBY)...
Hebben jullie meegekrgen dat er gesproken wordt over het uitgeven van shares?

Dit lijkt me wel invloed hebben op de prijs vaan de coin, niet per definitie positief :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

REQ

En heb je daar verder nog argumenten bij? ARK zie ik net nog een PnD uitgevoerd worden. Dat soort oplichterij houd ik persoonlijk niet zo van, en munten die daar gevoelig voor zijn ook niet.

REQ zie ik alleen maar dalen. Iets in het vooruitzicht daar?

COSS klinkt als een pyramide spel van pyramide-spelen (gewone crypto). Zal niet meteen zeggen dat het een scam is maar echt goed klinkt het mij vooralsnog niet in de oren.

Maar goed, volgens jou gaan al deze munten het dus beter doen dan VEN de komende 2 weken. Ik ben zeer benieuwd. Heel snel weten we dus hoe serieus we jou voortaan moeten nemen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:08:
[...]

En heb je daar verder nog argumenten bij? ARK zie ik net nog een PnD uitgevoerd worden. Dat soort oplichterij houd ik persoonlijk niet zo van, en munten die daar gevoelig voor zijn ook niet.

COSS klinkt als een pyramide spel van pyramide-spelen (gewone crypto). Zal niet meteen zeggen dat het een scam is maar echt goed klinkt het mij vooralsnog niet in de oren.

Maar goed, volgens jou gaan al deze munten het dus beter doen dan VEN de komende 2 weken. Ik ben zeer benieuwd. Heel snel weten we dus hoe serieus we jou voortaan moeten nemen.
hahaha chapeau, goed verhaal man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-10 02:54
Withdrawals are not currently available

Withdrawals are not currently available in your account for this asset. Your account funding limits may have been exceeded or the asset may be tied up in open orders or positions. If not, it is probably just a temporary technical issue - please check back later and contact support if the problem persists.

Heeft kraken vaker problemen met withdraws of doe ik iets verkeerd?
Of gebeurt dit soms ? En moet ik gewoon wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12
Fordius schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:31:
Withdrawals are not currently available

Withdrawals are not currently available in your account for this asset. Your account funding limits may have been exceeded or the asset may be tied up in open orders or positions. If not, it is probably just a temporary technical issue - please check back later and contact support if the problem persists.

Heeft kraken vaker problemen met withdraws of doe ik iets verkeerd?
Of gebeurt dit soms ? En moet ik gewoon wachten?
Heb ik misschien een keer gezien, refresh en opnieuw proberen was toen de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02
Pump en Dump aan de gang op Stellar (XLM)? Kan niet echt nieuws vinden maar heeft een boost vanaf 15.00 ongeveer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:08:
[...]

:O Gast je hebt er werkelijk waar de ballen verstand van.

Ten eerste vraagt @Nopheros welke munten het best geprijsd zijn op het moment. Ik noem een aantal assets die dat zijn.

Ten tweede je hebt 0.0 verstand van ieder van mij genoemde assets.

ARK is een heel professioneel project met veel toekomst. Zij werken rustig aan hun product zonder shit te hypen zoals VEN, TRX etc.

REQ is een decentralized ecosysteem op ethereum netwerk voor factureren en nog veel meer. REQ heeft een dikke hit gekregen door de fud van afgelopen maand. Dus gunstig om te kopen en meer profits te pakken.

COSS is geen piramide spel. 8)7 COSS doet exact hetzelfde als KuCoin. Alleen COSS doet het legaal en volgens de wetten van de MAS van Singapore, waardoor het niet onder een security valt. Oja en als het een scam was, daarom krijgt het ook fiat traden in maart toch? :+ :F

Ik heb REQ gekocht op 0.06 en verkocht op 1.00 en weer later ingekocht.
Ik heb COSS gekocht op 0.09 en deel verkocht op 2.68 en later weer ingekocht.

Blijf jij maar lekker achter de hype aanrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acidrain schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:11:
Pump en Dump aan de gang op Stellar (XLM) kan niet echt nieuws vinden maar heeft een boost vanaf 15.00 ongeveer
Waar zie je aan dat dit een pnd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:19:
[...]

Waar zie je aan dat dit een pnd is?
Oops vraagteken in de zin vergeten :o O-)

Het is in ieder geval een behoorlijke boost, of de dump nog gaat komen moet nog blijken..
Kan geen positief nieuws vinden wat dit verklaart in ieder geval.

Ahh, XLM is toegevoegd aan eTorro, ik gok dat er daarom een boost is.

[ Voor 35% gewijzigd door Acidrain op 13-02-2018 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk en positief stukje. Volgens mij hier nog niet voorbij gekomen.

https://www.want.nl/bitcoin-neo-groei/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:41
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:14:
[...]

:O Gast je hebt er werkelijk waar de ballen verstand van.

Ten eerste vraagt @Nopheros welke munten het best geprijsd zijn op het moment. Ik noem een aantal assets die dat zijn.

Ten tweede je hebt 0.0 verstand van ieder van mij genoemde assets.

ARK is een heel professioneel project met veel toekomst. Zij werken rustig aan hun product zonder shit te hypen zoals VEN, TRX etc.

REQ is een decentralized ecosysteem op ethereum netwerk voor factureren en nog veel meer. REQ heeft een dikke hit gekregen door de fud van afgelopen maand. Dus gunstig om te kopen en meer profits te pakken.

COSS is geen piramide spel. 8)7 COSS doet exact hetzelfde als KuCoin. Alleen COSS doet het legaal en volgens de wetten van de MAS van Singapore, waardoor het niet onder een security valt. Oja en als het een scam was, daarom krijgt het ook fiat traden in maart toch? :+ :F

Mijn post is niet als kritiek bedoeld, enkel stel ik mij wel de vraag waarom je REQ nu zou kopen.

REQ heeft in maart (31ste) enkele belangrijke evenementen. VEN heeft de 26ste een belangrijk evenement. Hoewel ik ook wel toekomst zie ik in REQ, lijkt het me beter om 'nu' VEN aan te kopen, om vervolgens de 26ste uit te cashen & dan vervolgens in REQ te investeren.

Ik zie REQ voor maart namelijk niet echt meer van de grond komen, tenzij de BTC plots terug naar 15k gaat maar dat is koffiedik kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Rubberen schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:36:
[...]

Mijn post is niet als kritiek bedoeld, enkel stel ik mij wel de vraag waarom je REQ nu zou kopen.

REQ heeft in maart (31ste) enkele belangrijke evenementen. VEN heeft de 26ste een belangrijk evenement. Hoewel ik ook wel toekomst zie ik in REQ, lijkt het me beter om 'nu' VEN aan te kopen, om vervolgens de 26ste uit te cashen & dan vervolgens in REQ te investeren.

Ik zie REQ voor maart namelijk niet echt meer van de grond komen, tenzij de BTC plots terug naar 15k gaat maar dat is koffiedik kijken.
Dat is zeker een slimme tactiek en daar ben ik het dan ook volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb even een serieuze vraag, maar wie van jullie heeft deze coin in zijn/haar portfolio?

https://coinmarketcap.com/currencies/analcoin/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-10 18:16
Ik weet niet of hier groot (of klein) NEO bezitters zitten?

https://neo.org/blog/details/3061

Hier word ik toch wel weer vrolijk van.

GAS sparen en nu weer een klein cadeautje!

[ Voor 3% gewijzigd door GovertNL op 13-02-2018 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:38
Ryan1981 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:13:
Ik heb even een serieuze vraag, maar wie van jullie heeft deze coin in zijn/haar portfolio?

https://coinmarketcap.com/currencies/analcoin/
Misschien valt hier ook geld mee te verdienen:
https://coinmarketcap.com/currencies/blowjobcoin/

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 23-10 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:42
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Goed dat je bent uitgestapt uit TenX, zonde dat je winst weer verdampt is.

[...]

Hoezo dat, heb ik iets gemist? Afgezien vh feit dat de koerst alleen maar aan het dalen is..

Hodl TenX nog steeds, heb er een aantal aangekocht voor 4,50 dus duurt nog wel even voordat we (hopelijk) break even draaien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ryan1981 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:22:
[...]

lol!

Zullen we met zn allen de "shitcoin" oprichten? Of is die er al? :P
Te laat .. afgekort ook wel de "EUR", staat al op diverse exchanges.

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/_Za9zUQloyQM/THNypxLIEdI/AAAAAAAACbA/ybTC0O_GTXk/s1600/631px-Euro_coins_version_II.png

hardware wallets ..
Afbeeldingslocatie: https://www.pon-ecom-static.nl/media/porsche/products/WAP9110020F-leren-portemonnee-1-605.png

software wallets
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Random-readers.jpg/1200px-Random-readers.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 13-02-2018 19:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De ECB en crypto's: https://www.telegraaf.nl/...ar-speculatieve-belegging
De ECB benadrukt ook niet verantwoordelijk te zijn voor een verbod of regulering van bitcoin of andere cryptomunten , maar dat de voorzichtigheid geboden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

paul-s83 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:29:
[...]

Hoezo dat, heb ik iets gemist? Afgezien vh feit dat de koerst alleen maar aan het dalen is..

Hodl TenX nog steeds, heb er een aantal aangekocht voor 4,50 dus duurt nog wel even voordat we (hopelijk) break even draaien.
De tokenstructuur is aangepast, anders is het namelijk een security. Ze zijn nogal vaag laatste tijd, dus ik was er klaar mee. Als ze geen dividende kunnen uitkeren dan heeft het geen intrinsieke waarde imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:44:
[...]

Dat is zeker een slimme tactiek en daar ben ik het dan ook volledig mee eens.
Bovenstaande quote gaat over nu VEN kopen.
Kortom je spreekt jezelf tegen op dezelfde dag en dan zeg je dat ik de ballen verstand ervan heb :X

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Mijn favoriet is en blijft toch wel de SilvioBerlusCoin

Lijkt helaas al een tijdje dood te zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:14:
[...]

Wow nice!! En hoeveel fiat heb je al in ICOs gestopt die pure scam of gewoon shitcoin bleken te zijn? Lekker makkelijk om alleen je successen op te sommen he. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:35:
[...]

Bovenstaande quote gaat over nu VEN kopen.

[...]

Kortom je spreekt jezelf tegen op dezelfde dag en dan zeg je dat ik de ballen verstand ervan heb :X
Ik spreek mezelf niet tegen, want mensen die VEN kopen voor een hodl, je bent allang te laat. Wil je 10-20% short term gains, dan is het eventueel interessant om te kopen en te dumpen, maar zelfs dan nog is het vaak al ingeprijsd. :+
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Wow nice!! En hoeveel fiat heb je al in ICOs gestopt die pure scam of gewoon shitcoin bleken te zijn? Lekker makkelijk om alleen je successen op te sommen he. ;)
0,- ;) ;w

[ Voor 22% gewijzigd door ion op 13-02-2018 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Gaan we weer met die pikcoin meting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Ik spreek mezelf niet tegen, want mensen die VEN kopen voor een hodl, je bent allang te laat. Wil je 10-20% short term gains, dan kun is het interessant om te kopen en te dumpen, maar zelfs dan nog vaak is alles al ingeprijsd. :+
Want op lange termijn kan VEN nooit iets worden met Thor na de rebranding in Q2 en partners als DNV GL, PwC en nog enkele grote namen? Heb je daar ook argumenten voor? Die coins die jij opnoemde hebben nog helemaal geen partners van betekenis en dus vooralsnog geen enkel toekomstperspectief op lange termijn. Hooguit leuk om eens mee te gokken. En dat is wat jij doet, gokken op ICOs. Kan best eens leuk uitpakken maar meestal gaat het mis en zie je je geld nooit meer terug. En dat geldt zeker voor de toekomst wanneer ze al die shitcoin ICOs aan banden willen leggen, en terecht.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blijft jammer dat er van die shitcoins bij blijven komen, zo lang dat door blijft gaan zal crytpo nooit wat worden.

Ik vind het ook jammer dat er niet meer verschil wordt gecreëerd tussen echte cryptocurrencys zoals een BTC, LTC , Monero enz, en bedrijven zoals een ETH, NEO, VEN die meer platforms en producten aan bieden.

Het hele cryptocurrencies is een beetje doorgeslagen, naar een verkapte kickstarter vind ik zelf.
90% weet niet eens meer waar ze geld in stoppen, als er maar lambo en moon staat dan kopen mensen het wel.

Cryptocurrencies, daar alle betaal coins in, en dan komt vanzelf wel naar voren welke de beste techniek heeft om in de toekomst echt wat te worden.

Blockchain companies/platforms en daar dus alle ETH, NEO, VEN, ENZ in te zetten.

Ik lees nu veel dat ETH de nieuwe BTC zou worden, wel leuk allemaal, maar daar is het oorspronkelijk niet voor opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Aha dus jij hebt een paar coins ontzettend laag ingekocht tijdens de ICO, vervolgens uitgecasht op het hoogtepunt en weer lager ingekocht. Daarnaast 0 euro in slechte coins gestopt. Jij moet dus wel multimiljonair zijn inmiddels met zoveel mazzel/kunde. Ik denk dat er weinig mensen te vinden zijn die dat geloven. Ik in elk geval niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
ionn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Ik spreek mezelf niet tegen, want mensen die VEN kopen voor een hodl, je bent allang te laat. Wil je 10-20% short term gains, dan is het eventueel interessant om te kopen en te dumpen, maar zelfs dan nog is het vaak al ingeprijsd. :+

[...]

0,- ;) ;w
Wat een onzin, ik ben 2e week jan in Ven gestapt op ongeveer dezelfde koers als dat hij nu staat ( 3,3 eu)
Een week later stond hij al op 7 euro, dus als je nu instapt en de koersen herstellen zich dan is 100% winst wel het minimale waarop je kan rekenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:45:
Blijft jammer dat er van die shitcoins bij blijven komen, zo lang dat door blijft gaan zal crytpo nooit wat worden.

Ik vind het ook jammer dat er niet meer verschil wordt gecreëerd tussen echte cryptocurrencys zoals een BTC, LTC , Monero enz, en bedrijven zoals een ETH, NEO, VEN die meer platforms en producten aan bieden.

Het hele cryptocurrencies is een beetje doorgeslagen, naar een verkapte kickstarter vind ik zelf.
90% weet niet eens meer waar ze geld in stoppen, als er maar lambo en moon staat dan kopen mensen het wel.

Cryptocurrencies, daar alle betaal coins in, en dan komt vanzelf wel naar voren welke de beste techniek heeft om in de toekomst echt wat te worden.

Blockchain companies/platforms en daar dus alle ETH, NEO, VEN, ENZ in te zetten.

Ik lees nu veel dat ETH de nieuwe BTC zou worden, wel leuk allemaal, maar daar is het oorspronkelijk niet voor opgezet.
Die verschuiving komt er wel. Ik denk zelf dat BTC, LTC en Monero op termijn zullen verdwijnen. Hun marktaandeel daalt nu al zienderogen tov de altcoins. ETH, VEN, NEO etc hebben de toekomst.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Jij kan ook over 5 minuten BTC forken hè? Het is onzin dat er aandacht voor is. Zeker als het ook nog een scam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:49:
[...]

Die verschuiving komt er wel. Ik denk zelf dat BTC, LTC en Monero op termijn zullen verdwijnen. Hun marktaandeel daalt nu al zienderogen tov de altcoins. ETH, VEN, NEO etc hebben de toekomst.
8)7
Een BTC,LTC enz zijn juist gemaakt als betaal middel, dat is iets heel anders waarvoor een ETH, VEN, NEO zijn gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

orf schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:52:
[...]

Jij kan ook over 5 minuten BTC forken hè? Het is onzin dat er aandacht voor is. Zeker als het ook nog een scam is.
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat een fork door 51% van de miners ondersteund moest worden? Naja maakt ook verder niet uit ik heb geen BTC maar helaas is het wel zo dat alle andere coins achter btc aanhobbelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:54:
[...]

8)7
Een BTC,LTC enz zijn juist gemaakt als betaal middel, dat is iets heel anders waarvoor een ETH, VEN, NEO zijn gemaakt
Dat klopt maar er zijn inmiddels toch veel snellere cryptocurrencies en currencies zonder fees dus wat heb je dan nog aan LTC en BTC...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-10 19:00

Wat betreft shitcoins. Helemaal mee eens dat mogen er minder worden. Echter wat jij een shitcoin vindt kan een ander anders over denken.

Klopt dat 90% niet weet waar hij of zij het geld in stopt. Echter dat is heel vaak zo op financiële markten.

Alleen betaal cryptos zie ik echt helemaal niks in. BTC is ontstaan door Blockchain. Eigenlijk hangt alles samen met de technologie blockchain. Dat sommige coins wel eens wat meer hun best mogen doen om een daadwerkelijk product te leveren waar je wat aan hebt is een ander verhaal.

Echter crypto staat nog maar in de kinderschoenen. Eind 2018 zal je al zien dat 95% van de coins weg is (nouja bijna niets meer waard zijn). Misschien zal dit nog wel een paar jaar door sukkelen maar uiteindelijk ontstaat er een ommekeer. De coins die daadwerkelijk iets kunnen toevoegen zullen op de lange termijn blijven bestaan.

Persoonlijk denk ik dat we nog maar een fractie hebben gezien van wat er mogelijk is met de blockchain technologie en daaruit volgend de cryptos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het hele cryptocurrencies is een beetje doorgeslagen...etc etc...
Helemaal mee eens, en nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar wellicht is regulering nog helemaal zo slecht niet. Van mij mogen overheden op grond van hun zorgplicht de nieuwe coins stevig onder een vergrootglas nemen alvorens ze de markt betreden. Alleen initiatieven die echt een kans van slagen hebben worden onder toezicht toegelaten wat mij betreft. :Y

Als een overheid zich er toch mee wil bemoeien, dan neem die kant van de markt voor je rekening. Daarmee toon je mijns inziens als overheid dat je daadwerkelijk een bijdrage aan aanwinst bent. Aan de andere kant van de markt zijn de regels zoals ze zijn wat mij betreft prima ...(het fiscale aspect), en ik gun mijn overheid met plezier een deel van de winst in ruil voor toezicht op de onderkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
chr0me1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:56:
[...]

Dat klopt maar er zijn inmiddels toch veel snellere cryptocurrencies en currencies zonder fees dus wat heb je dan nog aan LTC en BTC...?
Tijd zal leren welke coins better zijn dat schrijf ik net, ik zeg alleen, het zou mooi zijn als er onderscheid in echte betaalmethoden en platforms en bedrijven die producten met de blockchain aanbieden zou komen.
Dat maakt het allemaal wat overzichtelijker, dan dat het nu is met alle moon, lambo, hype kickstarter ico meuk troep :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:54:
[...]

8)7
Elke coin kan een betaalmiddel zijn. Neem Ripple bijvoorbeeld. Ook nog eens een stuk stabieler in waarde en veel sneller qua verwerkingstijd. Btc en Ltc zijn technisch al hopeloos verouderd. Te traag, te duur en te volatiel om als betaalmiddel te dienen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:03:
[...]

Elke coin kan een betaalmiddel zijn. Neem Ripple bijvoorbeeld. Ook nog eens een stuk stabieler in waarde en veel sneller qua verwerkingstijd. Btc en Ltc zijn technisch al hopeloos verouderd. Te traag, te duur en te volatiel om als betaalmiddel te dienen.
Ja .. al sinds 2014 staat de ontwikkeling stil en zit het dev team rustig te kaarten en te filosoferen over zaken als Segwit en Lightning ... helaas is er niets meer te wijzigen aan de transactiesnelheid en transactievolume.

Ti's klaar met LTC de BTC .. het zijn de laatste stuiptrekkingen die we nu zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Een LTC hopeloos verouderd ? kan je dat eens uitleggen ?
XRP stabieler in waarde ? van 0.24 naar 3euro om terug te vallen naar 70 cent ?
En welke crypto is dan wel snel, goedkoop en niet volatiel ?
We weten allemaal dat BTC te duur is dat hoef je niet als voorbeeld te gebruiken.

Zou mooi zijn als je het een beetje kan onderbouwen wat je nu allemaal beweert want er klopt echt helemaal niks van wat je zegt zoals ik het lees ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Neem Ripple bijvoorbeeld. Ook nog eens een stuk stabieler in waarde
_O- Ripple swingt harder dan BTC. Van 25 cent naar boven de 3 dollar en terug naar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 19:32
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:09:
[...]

_O- Ripple swingt harder dan BTC. Van 25 cent naar boven de 3 dollar en terug naar 1.
Was hij maar weer 1 euro dan verkocht ik de boel :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

Het ziet er inderdaad een beetje uit als een uit de hand gelopen schoolproject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Volgens mij kunnen we wel concluderen dat 'volatiliteit' een sleutelwoord voor iedere crypto munt is? 7(8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Caritius op 13-02-2018 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Was hij maar weer 1 euro dan verkocht ik de boel :)
Ben benieuwd wat de prijs gaat doen wanneer er 1 miljard nieuwe per maand op de markt komen. Dan moeten er wel erg veel kopers zijn wil ie zijn ATH weer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Het ziet er inderdaad een beetje uit als een uit de hand gelopen schoolproject.
1e jaars werktuigbouwkunde :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Hij is weer aan het trollen, heeft geen idee waar die het over heeft, en zodra het te ingewikkeld voor hem wordt zie je hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ripple is de next BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:04
aaaido schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:57:
[...]

BTC is ontstaan door Blockchain. Eigenlijk hangt alles samen met de technologie blockchain.
Andersom. Door de uitvinding en documentatie van BTC zijn mensen het concept van "a chain of digital signatures" gaan bestuderen en is het hernoemd tot het nu zo gehypete "blockchaintechnologie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Filmpje van VeChain is overigens zo herkenbaar uit de tijd dat ik in Jakarta werkte voor een Singaporese onderneming. Super mooi pand, prachtige lobby, receptie en gewoon een topmodel achter balie (in dit geval een vage chick met een winterjas aan), maar zodra je voorbij de lobby liep dan was het vaak een lege of juist veel te kleine zaal vol met allemaal junior devs die maar wat aanmodderden :P.

Ook heb ik lui de vreemdste dingen zien dragen, of lag er weer één te slapen op de stoelen half onder het bureau. Het waren echter wel de bedrijfjes die hun omzetten x2 of x3 in een jaar konden doen, maar ook een dag later zo goed als failliet konden zijn. Ze leefden letterlijk op de pof met de hoeveelheid geld die er binnen kwam, bij een nieuwe investering kwamen de devs met bosjes binnen, maar als die investering 3-4 maanden later op was stuurden ze 3/4 ook weer naar huis.

Long story short, wees je bewust van de risico's, maar ik kijk er ook totaal niet vreemd van op. De (in Westerse ogen) onprofessionaliteit is daar redelijk de standaard bij startups/fintech/tech bedrijfjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Terwijl ik denk ..en typ ---> Ja, vast en zeker.... bedenk ik me.

Ik ga wel m'n zin afmaken, anders is het laf. ;)

De Ripple zie ik zeker niet de volgende BTC worden, maar ondanks ik er een 250 a dik €2 heb, zou ik ze ook niet van de hand durven doen met het oog op de toekomst. Het hele concept wijkt sterk af van alles waar crypto door het midden genomen voor staat, maar zoals ik al eerder eens zei ...Ti's wel een bankproject, en wellicht is gezichtsverlies pijnlijker dan financieel verlies.

50/50 dat de XRP keihard faalt, of knap succesvol wordt ... ti's geen coin die stilletjes en onopvallend tussen de rest zal blijven drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Had laatst over PACcoin gedroomd, heel raar. Heel weinig met die coin ook bezig geweest, maar die droom gaf aan ze te kopen dus dat heb ik gedaan. 600k dus 600 na de burn. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:23:
[...]
50/50 dat de XRP keihard faalt, of knap succesvol wordt ... ti's geen coin die stilletjes en onopvallend tussen de rest zal blijven drijven.
Ripple is in mijn ogen de gevaarlijkste coin uit de top 20n. Niet per se een shitcoin, maar het hele business model rammelt aan alle kanten en de waarde is onrealistisch hoog (staat hoger gewaardeerd dan bijvoorbeeld DropBox, Whatsapp, Instagram, SpaceX). Heb mijn zorgen gister al een beetje geuit, niet specifiek Ripple, maar dat is wel een voorbeeld. Lees mijn posts van gisteravond (lap tekst) maar eens terug hoe ik er over denk.

Wil het geen shitcoin noemen, maar gezien de tech los staat van de coin en gevoelig is voor een eventuele overname door een bank (if you can't beat them, buy them). Ook zijn de verhoudingen gewoon totaal zoek, 80% van de coins zijn niet eens op de markt, dus de waarde wordt bepaald door slechts 20% volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:08:
[...]

Een LTC hopeloos verouderd ? kan je dat eens uitleggen ?
XRP stabieler in waarde ? van 0.24 naar 3euro om terug te vallen naar 70 cent ?
En welke crypto is dan wel snel, goedkoop en niet volatiel ?
We weten allemaal dat BTC te duur is dat hoef je niet als voorbeeld te gebruiken.

Zou mooi zijn als je het een beetje kan onderbouwen wat je nu allemaal beweert want er klopt echt helemaal niks van wat je zegt zoals ik het lees ;)
Ltc voegt niks toe aan bijv Btc imho. Het zal nog een tijd blijven bestaan als store of value maar ik zie meer toekomst in coins met een praktisch nut in bijv de industrie. Ik geloof niet dat welke coin dan ook fiat zal vervangen. Persoonlijk heb ik ook niet echt behoefte om met coins te betalen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:23:
[...]

Terwijl ik denk ..en typ ---> Ja, vast en zeker.... bedenk ik me.

Ik ga wel m'n zin afmaken, anders is het laf. ;)

De Ripple zie ik zeker niet de volgende BTC worden, maar ondanks ik er een 250 a dik €2 heb, zou ik ze ook niet van de hand durven doen met het oog op de toekomst. Het hele concept wijkt sterk af van alles waar crypto door het midden genomen voor staat, maar zoals ik al eerder eens zei ...Ti's wel een bankproject, en wellicht is gezichtsverlies pijnlijker dan financieel verlies.

Ik lees op vele forums/sites enkel positief over ripple, is het de moeite om 250€ in de xrp te investeren en ergens te parkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Vanmorgen dacht ik nog dat de BTC de 9k zou gaan halen.
Daar ziet het niet naar uit dus. De koers blijft maar hangen en gaat geen kant op.
Ik weet niet wie of wat de trigger moet gaan worden om boven de 9k te gaan komen.
Heel positief nieuws?
Geen idee.
Het zou wel interessant zijn te weten waar nu precies een trigger ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-10 19:37
250 euro? Daar ga je niet rijk van worden, dus ik zeg nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Ltc voegt niks toe aan bijv Btc imho. Het zal nog een tijd blijven bestaan als store of value maar ik zie meer toekomst in coins met een praktisch nut in bijv de industrie. Ik geloof niet dat welke coin dan ook fiat zal vervangen. Persoonlijk heb ik ook niet echt behoefte om met coins te betalen.
Ik geloof ook meer in de platformen dan de coins. ETH, ICX, NEO, VEN, ARK etc. De toepassing en het praktische nut/nieuwe mogelijkheden bieden naar mijn mening meer potentieel dan een betrouwbaar en snel betaalmiddel waarmee je concurreert met de banken. Banken zijn hoe dan ook niet weg te denken (denk aan wallets beheren) en op dit moment geldt dat ik nauwelijks gebruik maak van transacties zo lang mijn cc nog op verschillende exchanges staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:
Vanmorgen dacht ik nog dat de BTC de 9k zou gaan halen.
Daar ziet het niet naar uit dus. De koers blijft maar hangen en gaat geen kant op.
Ik weet niet wie of wat de trigger moet gaan worden om boven de 9k te gaan komen.
Heel positief nieuws?
Geen idee.
Het zou wel interessant zijn te weten waar nu precies een trigger ontstaat.
Vannacht rond 1 uur was er een gevecht om de 9k te breken. Met iets van 3 korte runs in 1 uur tijd tussen 8800 en 9000 is het weer niet gelukt. Het kan wel weer een paar dagen duren voor we weer die kant op gaan. Of we gaan eerst nog een stuk omlaag, we gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Wil het geen shitcoin noemen, maar gezien de tech los staat van de coin en gevoelig is voor een eventuele overname door een bank (if you can't beat them, buy them). Ook zijn de verhoudingen gewoon totaal zoek, 80% van de coins zijn niet eens op de markt, dus de waarde wordt bepaald door slechts 20% volume.
Waarom is dat laatste een probleem? Anders was hij wellicht $5 geweest ipv $1 nu.
Ik zie een hoop FUD over Ripple omdat ze heel professioneel zijn en banken als klant hebben. En dat is tegen het zere been van vele "principiele" crypto-eigenaren. Hoewel ze er zelf inzitten om zoveel mogelijk te cashen, dus juist datgene doen waar ze de boze banken van beschuldigen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Ripple is in mijn ogen de gevaarlijkste coin uit de top 20n. Niet per se een shitcoin, maar het hele business model rammelt aan alle kanten en de waarde is onrealistisch hoog (staat hoger gewaardeerd dan bijvoorbeeld DropBox, Whatsapp, Instagram, SpaceX). Heb mijn zorgen gister al een beetje geuit, niet specifiek Ripple, maar dat is wel een voorbeeld. Lees mijn posts van gisteravond (lap tekst) maar eens terug hoe ik er over denk.

Had het al gelezen, en zoals een bescheiden mens doet ...wie zwijgt stemt in. ;)

Neemt niet weg dat ik ondanks de gevaren/gebreken wel een soort succes in Ripple verborgen zie ... dat staat dan wel los van door jou genoemde punten..
Pagina: 1 ... 40 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!