Even m'n ervaring hier delen: gisteren na de lunch een fiat withdrawal gedaan bij Kraken en dezelfde middag stond het op mijn bankrekening. Goed geregeld daar.
Duurt max 3 dagen dagen dacht ikMitchellHearth schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:09:
Even m'n ervaring hier delen: gisteren na de lunch een fiat withdrawal gedaan bij Kraken en dezelfde middag stond het op mijn bankrekening. Goed geregeld daar.
de keren dat ik een withdrawal bij Kraken aangevraagd heb, stond het altijd dezelfde dag nog op mijn rekening
Het is simpel. Je wilt ETH hebben en kan dat naar bijv. een exchange laten sturen of je eigen wallet.Satangel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb het TXID gegeven, niet het adres.
Ik snap het effe niet en vrees dat ik ook geen poot heb om op te staan, indien dat adres verkeerd is. Ik kan geen geld terugvragen van Anycoindirect dacht ik?
Bedankt voor de moeite alvast
Via anycoin koop je ETH en geeft je het ETH adres op. Zodra alles rond is (m.a.w. anycoin heeft jouw centjes) wordt de transactie gestart en sturen ze je het aantal gekochte ETH naar het door jou opgegeven adres. Deze transactie krijgt een uniek nummer, het zogenaamde transactie ID. In jouw geval dus 0x2082d577065400847fe54bd9825affe0ea21443541682820e51002bfcf9be047.
Dus zonder een ETH adres kan er helemaal geen succesvolle transactie gestart worden.
Althans, toen ik gisteren wat PINK wil overzetten van Cryptopia naar Poloniex stond er bij mij eerste order bij adres mijn e-mail adres.... Deze heb ik gelijk gecancelled en een nieuwe ingeschoten.
Ik zou in eerste instantie contact opnemen met AnyCoin en eens zien wat zij zeggen.
Seriously? Nope, not a bit...
de gewone https://trade.kraken.com/ maakt gebruik van apiVerwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:45:
Heeft iemand geschikt programma voor windows of linux die met gui gebruikt maalt van de Kraken API die je ook wilt delen?
Wat zijn naast ETH, NEO en ARK nog meer interessante platform technologien waar ik wat meer research naar kan doen?
Waves en dragonchain zijn zeer sterk aan te raden.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:34:
Wat zijn naast ETH, NEO en ARK nog meer interessante platform technologien waar ik wat meer research naar kan doen?
Tussen de 3 door jou genoemde kan Lisk eigenlijk niet ontbreken... Als lange termijn project erg interessant, maar ook tot 20 februari om snel te verdienen (alhoewel je al een redelijk spurt gemist hebt)Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:34:
Ik vind zelf Enigma ook erg interessant als privacy blockchain agnostic, ook een long term hold aangezien ze nog erg nieuw zijn, wel een fantastisch, veelbelovend team.
Dat klopt en dat is nu al zo.sh4d0wman schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Dat klopt maar het lullige is als jij dan op je oude dag naar het bejaarden tehuis wil je eerst je spaargeld in mag zetten. Degene die niet gespaard heeft kan niks meer van geplukt worden EN die heeft zijn hele leven fijn spulletjes gekocht/op reis gegaan/gedineerd enz. Dus ja, tot een zekere leeftijd is het goed om te sparen, daarna kun je het maar beter op zien te maken.
Je mag wel spaargeld hebben tot een bepaalde grens.
Het AOW en pensioen kun je grotendeels inleveren als je naar een verzorgingshuis gaat.
Je krijgt dan nog een paar honderd euro per maand zakgeld en daar moet je het dan maar mee zien te doen.
Dat zakgeld is niet echt zakgeld om uit te geven van de ziektekostenverzekeringspremie moet daar nog vanaf en ook geld om de was te laten doen en boodschappen voor je ochtend/avond eten.
Alleen warm eten zit bij de verzorging in, je krijgt een klein deel daarvan terug om zelf brood en beleg te kopen. Ongeveer 60 euro per maand. Dus 2 euro per dag.
Niet te veel beleg eten dus....
Zo gaat dat tegenwoordig in Nederland en de toekomst zal niet veel anders gaan worden.
Veel ouderen zullen eenzaam thuis moeten blijven wonen.
Wat heeft dat met crypto te maken?
Niets, behalve dat je zoveel mogelijk geld aan crypto moet zien over te houden want later zul je het hard nodig hebben. Iedereen wordt immers ouder en heeft zorg nodig.
Idd, als je nu op een ticker kijkt kan je goed zien hoe een pricetest verloopt op 8800
Middelinkomens zijn er sinds 70 jaren nauwelijks op vooruit gegaan. De 8 rijksten hebben eveneel vermogen als 3.6mld armen.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:28:
[...]
En dit is vooral waar als je zelf chronisch ontevreden bent met wat je hebt en alleen kijkt naar andere die veel meer hebben.
In Amerika is dit overigens wel een serieus puntje, in NL nauwelijks.
Hoeveel iphones kunnen de rijken kopen?
Zo gaat dat tegenwoordig in Nederland idd, vroeger werden de ouderen in huis opgenomen bij de kinderen, maar daar hebben we geen tijd meer voor dus brengen we ze naar de bejaardendump.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:15:
[...]
Dat klopt en dat is nu al zo.
Je mag wel spaargeld hebben tot een bepaalde grens.
Het AOW en pensioen kun je grotendeels inleveren als je naar een verzorgingshuis gaat.
Je krijgt dan nog een paar honderd euro per maand zakgeld en daar moet je het dan maar mee zien te doen.
Dat zakgeld is niet echt zakgeld om uit te geven van de ziektekostenverzekeringspremie moet daar nog vanaf en ook geld om de was te laten doen en boodschappen voor je ochtend/avond eten.
Alleen warm eten zit bij de verzorging in, je krijgt een klein deel daarvan terug om zelf brood en beleg te kopen. Ongeveer 60 euro per maand. Dus 2 euro per dag.
Niet te veel beleg eten dus....
Zo gaat dat tegenwoordig in Nederland en de toekomst zal niet veel anders gaan worden.
Veel ouderen zullen eenzaam thuis moeten blijven wonen.
Wat heeft dat met crypto te maken?
Niets, behalve dat je zoveel mogelijk geld aan crypto moet zien over te houden want later zul je het hard nodig hebben. Iedereen wordt immers ouder en heeft zorg nodig.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Inderdaad dat gaat niet meer.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:23:
[...]
Zo gaat dat tegenwoordig in Nederland idd, vroeger werden de ouderen in huis opgenomen bij de kinderen, maar daar hebben we geen tijd meer voor dus brengen we ze naar de bejaardendump.
Huizen zijn te klein en de kinderen zijn tweeverdieners en zijn de hele dag het huis uit.
De kleinkinderen worden naar school gestuurd en mogen daarna de opvang in.
De bejaardendump is dus hard nodig .....
Wat is er 20 feb dan waardoor je verwacht dat Lisk minder snel groeit?tenhagen12500 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:44:
[...]
Tussen de 3 door jou genoemde kan Lisk eigenlijk niet ontbreken... Als lange termijn project erg interessant, maar ook tot 20 februari om snel te verdienen (alhoewel je al een redelijk spurt gemist hebt)
Ik heb het over Nederland en Amerika, waar hebben we hier 3.6 mld armen? Maar gewoon de rijken de schuld blijven geven hoor kan je namelijk gewoon zelf niks doen en je eigen leven lijden.lighting_ schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:23:
[...]
Wat een onzin.
Middelinkomens zijn er sinds 70 jaren nauwelijks op vooruit gegaan. De 8 rijksten hebben eveneel vermogen als 3.6mld armen.
Hoeveel iphones kunnen de rijken kopen?
En die 8 rijken zitten ws vooral in Amerika. Zoals ik al zei daar hebben ze serieuze problemen, je hebt daar eigenlijk alleen nog maar arm en rijk. Ze hebben geen middeninkomens meer.
In vergelijking met de rest van de wereld floreren de middeninkomens in Europa als nooit tevoren. Wij zijn er sinds de jaren 70 niet op vooruit gegaan??? Waar heb je het over? Klinkklare onzin.
Iphones kopen? Wederom, waar heb je het over??
Is je bron Baudet ofzo?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Toch blijf ik het mooi om te zien, zoveel kritiek op Tron, maar hij stijgt toch lekker door sinds gister middag. Even een dipje, maar gaat nu weer een mooie weg omhoog. #waarzaldieweerfinishen
Ja wel zelf veroorzaakt omdat we met 2 inkomens een hypotheek afsluiten en dus allebei voltijd moeten werken. Daardoor ook de licht belachelijke stijging van huizenprijzen veroorzaakt destijds. En ieder jaar 2x op vakantie, iedere 5 jaar nieuwe inrichting, auto is ook al 4 jaar oud en moet eruit, iedere 4 jaar nieuw oled tv'tje, etc etc. Net als in de jaren 70 zo'n beetje. Volgens @lighting_ tenminste.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:25:
[...]
Inderdaad dat gaat niet meer.
Huizen zijn te klein en de kinderen zijn tweeverdieners en zijn de hele dag het huis uit.
De kleinkinderen worden naar school gestuurd en mogen daarna de opvang in.
De bejaardendump is dus hard nodig .....
En de huizen zijn niet te klein ieder persoon moet zijn eigen kamer hebben nu. Eerder kwam oma erbij en moesten 2 andere een kamer delen. Het werd hoe dan ook geregeld want je zorgde voor je eigen ouders. Als je het zou willen zou je het nu nog steeds kunnen.
Ik moet er niet aan denken persoonlijk.
Maar ja zo gaat dat tegenwoordig in Nederland.
Da's een Crypto dingetje we weten met zijn allen dat er onbelangrijk nieuws komt, tot die tijd gaan we elkaar gek maken en de prijs opdrijven maar als het briljante nieuws er dan daadwerkelijk is,valt het allemaal reuze tegen blijkbaar en verkopen we weer. Want winst.Jasikevicius3 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:27:
[...]
Wat is er 20 feb dan waardoor je verwacht dat Lisk minder snel groeit?
En dat weten we allemaal van tevoren al hé, cryptohandel is heul bijzondere handel.

[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 10-02-2018 14:52 ]
Oops dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Flagg op 10-02-2018 14:53 ]
Wat heeft Baudet hier mee te maken?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De rijken worden ook in Nederland steeds rijker.. Nederland doet het best goed qua inkomensgelijkheid. Op vermogen doen we het behoorlijk slecht.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:28:
[...]
En dit is vooral waar als je zelf chronisch ontevreden bent met wat je hebt en alleen kijkt naar andere die veel meer hebben.
In Amerika is dit overigens wel een serieus puntje, in NL nauwelijks.
- De rijkste 1,3 procent bezit 40 procent van alle rijkdom.
- 80 procent heeft daarentegen minder dan een kwart van het vermogen in handen.
- In Europa is alleen de Poolse vermogensongelijkheid groter.
- In 2010 ging de helft van de Hypotheekrenteaftrek naar de 20 procent rijkste huishoudens.
Klagen over hoe oneerlijk alles is. Je weet wel zijn repertoire.
Baudet vs de zittende politiek is een beetje als crypto vs de banken. De banken willen niet veel weten van crypto en doen waar ze kunnen alles om crypto zwart te makenFlagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:59:
[...]
En toch is crypto (nog) niet te stoppen.
[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 10-02-2018 15:01 ]
YouTube: Iedereen tegen Baudet!Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:59:
[...]
Baudet voor president als je het mij vraagt,
[ Voor 23% gewijzigd door Slux op 10-02-2018 15:07 ]
Haha dat is voor discussie vatbaar. Ik ben redelijk pro BaudetFlagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:59:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Perfect is het ook zeker niet, vooral van die rare dingen zoals de hypotheekrente aftrek en kindebijslag idd. Maar klagen dat we het hier slecht hebben of al sinds 1970 er niet op vooruit zijn gegaan is bizar te noemen.orf schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:58:
[...]
De rijken worden ook in Nederland steeds rijker.. Nederland doet het best goed qua inkomensgelijkheid. Op vermogen doen we het behoorlijk slecht.
- De rijkste 1,3 procent bezit 40 procent van alle rijkdom.
- 80 procent heeft daarentegen minder dan een kwart van het vermogen in handen.
- In Europa is alleen de Poolse vermogensongelijkheid groter.
- In 2010 ging de helft van de Hypotheekrenteaftrek naar de 20 procent rijkste huishoudens.
En tja dat is rijk zijn hé substantieel meer hebben dan de meest mensen, anders ben je niet rijk. En veel van die rijken hebben dan nog bedrijven gerund die 1000'en gezinnen van inkomens hebben voorzien.
Hoeveel mensen die hier bijvoorbeeld klagen hopen dat ze zelf stinkend rijk worden met een inleg van 1000 euro of minder?
De meeste echte rijken hebben er iig nog iets voor gedaan. Als is het maar zorgen dat je generaties lang het geld iig niet bent kwijtgeraakt.
In Amerika is het extreem maar is hier ook zo.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:33:
[...]
Ik heb het over Nederland en Amerika, waar hebben we hier 3.6 mld armen? Maar gewoon de rijken de schuld blijven geven hoor kan je namelijk gewoon zelf niks doen en je eigen leven lijden.
En die 8 rijken zitten ws vooral in Amerika. Zoals ik al zei daar hebben ze serieuze problemen, je hebt daar eigenlijk alleen nog maar arm en rijk. Ze hebben geen middeninkomens meer.
In vergelijking met de rest van de wereld floreren de middeninkomens in Europa als nooit tevoren. Wij zijn er sinds de jaren 70 niet op vooruit gegaan??? Waar heb je het over? Klinkklare onzin.
Iphones kopen? Wederom, waar heb je het over??
Is je bron Baudet ofzo?
YouTube: U gaat er al 40 jaar niet op vooruit: waarom niet? - RTL Z NIEUWS
Nog een voorbeeld:
Via de brievenbus firmas betalen bedrijven nauwelijks belasting
Aan elke 130 euro die de werkgever aan jou betaalt ontvang jij 45 euro NETTO
Daarbij reken ik niet eens de BTW Accijns Onroerend zaak belasting etc
Ja we hebben het hier goed maar belasting moet eerlijk verdeeld worden.
Daar gaat het om. Een miljardair koopt geen 10 iphones. Maar als zijn vermogen (of lees de bedrijfswinsten) beter verdeeld worden gaat de economie er juist op vooruit want de midden en laag inkomen hebben meer te besteden om uit te geven.
De 20e gaat ivm de rebranding wat onzekerheid met zich mee brengen. Op dit moment zijn er veel mensen bezig met het 'buy the rumour, sell the news'. Als het nieuws tijdens de presentatie kan opleven tegen de hype, zal de prijs door blijven stijgen. Als het enigszins tegenvalt (wat ik eigenlijk niet verwacht, als ik de voorbereiding op het evenement vergelijk met hun vorige presentatie van november) zal de prijs wellicht wat droppen net als vorige keer.Jasikevicius3 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:27:
[...]
Wat is er 20 feb dan waardoor je verwacht dat Lisk minder snel groeit?
Ik verwacht het niet, maar zal zelf de presentatie wel live volgen en bittrex open hebben staan mocht er snel wat te verdienen vallen.
In NL hebben we een vrij lage belastingdruk slimmerik.lighting_ schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:06:
[...]
In Amerika is het extreem maar is hier ook zo.
YouTube: U gaat er al 40 jaar niet op vooruit: waarom niet? - RTL Z NIEUWS
Nog een voorbeeld:
Via de brievenbus firmas betalen bedrijven nauwelijks belasting
Aan elke 130 euro die de werkgever aan jou betaalt ontvang jij 45 euro NETTO
Daarbij reken ik niet eens de BTW Accijns Onroerend zaak belasting etc
Ja we hebben het hier goed maar belasting moet eerlijk verdeeld worden.
Daar gaat het om. Een miljardair koopt geen 10 iphones. Maar als zijn vermogen (of lees de bedrijfswinsten) beter verdeeld worden gaat de economie er juist op vooruit want de midden en laag inkomen hebben meer te besteden om uit te geven.
Brievenbus firma's heb je hier geen last van want ze betalen weliswaar maar een klein beetje belasting maar anders betaalden ze helemaal niks hier maar ergens anders datzelfde kleine beetje. Wat jij wil.
https://www.berekenhet.nl...loonkosten-werkgever.html
Waar haal je die 130€ precies vandaan? Ben gewoon nieuwsgierig.
En nee het is hier bij lange na niet zo extreem als in Amerika.
Kijk Micheal Moore Where to Invade Next eens voor de grap, is vermakelijk en ook nog eens heel erg informatief. En redelijk zorgwekkend wel, het zou een modern land moeten zijn, maar het is een ontwikkelingsland aan het worden. En dan snap je ook dat het hier allemaal verdomd goed geregeld is.
[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 10-02-2018 15:25 ]
Als je je als goed werkgever aan alle verplichtingen houdt en deelneemt aan alle sociale plannen incl. gebruik makend van fiscale voordelen binnen het toegestane dan kost een werknemer in de kleinmetaal sector met een salaris van €2900 bruto p/m .. (*ongeveer €1900 netto p/m) een kleine €3900.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Dat spreken we over een werknemer van tussen de 25 en 50 jaar oud zonder bijzondere omstandigheden of andere bijkomstigheden.
*netto salaris is een indicatie, het is als werkgever niet volledig vast te stellen wat het netto salaris per werknemer is.
Dit is een indicatie! Het verschilt per branche en werknemer.
De bedragen zoals genoemd zijn genomen op grond van gemiddelde 2018!
[ Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 10-02-2018 15:32 ]
Kan ik mijn cryptoverliezen nog ergens van aftrekken?
Van je bankrekeningoutlandos schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:32:
Dat gaat volgende week ook gebeuren, wanneer mijn creditcard rekening automatisch wordt afgeschreven
Gewoon aftrekken van je inkomen, en zo box 1 in ... kan jou het schelen joh.outlandos schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:32:
Als de inspecteur langs komt leg je toch gewoon de balans Binance op voor.
-edit-
*ik kan me herinneren .. (ik doe dit nooit zelf) maar dat er ergens een vraag tussen staat of je verlies uit eerdere ondernemingen hebt over voorgaande of lopende jaren .. in die zin ben je met crypto wel ondernemend bezig, en is het verlies aan te tonen ... de eerste particulier die hem daar durft in te vullen en ermee wegkomt...die trakteer ik op een krat bier,
Als je ermee wegkomt bij de inspecteur verhoog ik de beloning met 2 Litecoin.

[ Voor 41% gewijzigd door Turbo-Puppy op 10-02-2018 15:42 ]
Waarom staan sommige crypto's in oranje gekleurd op je balance op Cryptopia?
[ Voor 10% gewijzigd door Ton Hasselt op 10-02-2018 15:44 ]
Om de Nederlanders te lokken...Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:43:
Waarom staan sommige crypto's in oranje gekleurd op je balance op Cryptopia?
meh.
Nee slimmerik.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:17:
[...]
In NL hebben we een vrij lage belastingdruk slimmerik.
Brievenbus firma's heb je hier geen last van want ze betalen weliswaar maar een klein beetje belasting maar anders betaalden ze helemaal niks hier maar ergens anders datzelfde kleine beetje. Wat jij wil.
En nee het is hier bij lange na niet zo extreem als in Amerika.
Kijk Micheal Moore Where to Invade Next eens voor de grap, is vermakelijk en ook nog eens heel erg informatief. En redelijk zorgwekkend wel, het zou een modern land moeten zijn, maar het is een ontwikkelingsland aan het worden. En dan snap je ook dat het hier allemaal verdomd goed geregeld is.
NL heeft een hoog belastingdruk. Alleen sommige noordelijke landen staan hoger.
En de brievenbus constructie moet je ook maar eerst in verdiepen voordat je een ongefundeerde uitspraak doet. Alleen NL heeft zo een constructie in de wereld. Hierdoor worden jaarlijks tienlalleen zoniet honder mijard aan belasting ontweken. Belasting die andere landen nodig hebben om in hun land te investeren.
Maar goed. Als jij zo graag ook de belasting van de bedrijven wilt betalen dan houdt de discussie op.
Ja, de bekende middag dip...r6aw schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:14:
en we zitten alweer bijna op de 8k
Boooooringgggg.
Gewoon uitzitten dus.
Nee NL heeft een relatief lage belastingdruk wanneer je gaat bekijken wat hier uiteindelijk ook allemaal voor je betaald wordt.lighting_ schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Nee slimmerik.
NL heeft een hoog belastingdruk. Alleen sommige noordelijke landen staan hoger.
En de brievenbus constructie moet je ook maar eerst in verdiepen voordat je een ongefundeerde uitspraak doet. Alleen NL heeft zo een constructie in de wereld. Hierdoor worden jaarlijks tienlalleen zoniet honder mijard aan belasting ontweken. Belasting die andere landen nodig hebben om in hun land te investeren.
Maar goed. Als jij zo graag ook de belasting van de bedrijven wilt betalen dan houdt de discussie op.
Breivenbus firma's zijn firma's die hier enkele een (hoofd)kantoor hebben en geen mensen in dienst ze bestaan hier enkel op papier, het werkt zover ik weet vooral met royalties, niet met alle soorten belasting. Omdat het hoofdkantoor hier staat, maken ze hier winst met onze belastingen. Er is ook nog een constructie die oa Apple gebruikt om geld vanuit Ierland via Nederland naar belastingparadijzen te sluizen maar geen idee hoe dat werkt. Maar die vallen niet onder de term brievenbus firma's.
Alle... Ja alle landen hebben een dergelijke constructie tot hun beschikking alleen Nederland heeft een lagere belasting. Daarom zijn andere landen zo "boos" ( bleeding hypocrites) Nederland heeft namelijk de laagste tarieven voor dat soort bedrijven. En ander landen zijn boos voor een race to the bottem. Thats it veel meer niet.
Dus als je mensen gaat vragen zich te verdiepen moet je dat eerst zelf doen misschien. Door die bedrijven te weren, gaan ze exact hetzelfde doen in een ander land maar met een iets hogere belasting. Overigens is Nederland niet eens diegene met de laagste belasting meen ik maar omdat alles hier zo verdomd goed geregeld is pakken ze liever Nederland, we hebben namelijk ook een efficiënt en relatief klein ambtenaren apparaat, maar dat wil je vast ook niet horen.
Dat laatste klopt!Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:44:
[...]
Nee NL heeft een relatief lage belastingdruk wanneer je gaat bekijken wat hier uiteindelijk ook allemaal voor je betaald wordt.
Breivenbus firma's zijn firma's die hier enkele een (hoofd)kantoor hebben en geen mensen in dienst ze bestaan hier enkel op papier, het werkt zover ik weet vooral met royalties, niet met alle soorten belasting. Omdat het hoofdkantoor hier staat, maken ze hier winst met onze belastingen. Er is ook nog een constructie die oa Apple gebruikt om geld vanuit Ierland via Nederland naar belastingparadijzen te sluizen maar geen idee hoe dat werkt. Maar die vallen niet onder de term brievenbus firma's.
Alle... Ja alle landen hebben een dergelijke constructie tot hun beschikking alleen Nederland heeft een lagere belasting. Daarom zijn andere landen zo "boos" ( bleeding hypocrites) Nederland heeft namelijk de laagste tarieven voor dat soort bedrijven. En ander landen zijn boos voor een race to the bottem. Thats it veel meer niet.
Dus als je mensen gaat vragen zich te verdiepen moet je dat eerst zelf doen misschien. Door die bedrijven te weren, gaan ze exact hetzelfde doen in een ander land maar met een iets hogere belasting. Overigens is Nederland niet eens diegene met de laagste belasting meen ik maar omdat alles hier zo verdomd goed geregeld is pakken ze liever Nederland, we hebben namelijk ook een efficiënt en relatief klein ambtenaren apparaat, maar dat wil je vast ook niet horen.
Het is en blijft wel wat vreemd dat bedrijven kunnen kiezen waar ze het minste belasting gaan betalen maar dat wij burger niet in een ander land kunnen gaan "shoppen" voor het laagste belastingtarief.
En ja, de voorzieningen in Nederland moeten ook ergens van betaald worden.
Kan het weer ontopic misschien? Offtopic-discussies die soms ook nog eens op een niet zo leuke manier worden gevoerd horen niet in dit slowchat-topic thuis.
Echt verschrikkelijk dat mensen zo denken.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:44:
[...]
Nee NL heeft een relatief lage belastingdruk wanneer je gaat bekijken wat hier uiteindelijk ook allemaal voor je betaald wordt.
Tuurlijk moet je dat soort contructies weren.
Nederlands heft altijd het vingertje op tegen iedereen maar ondertussen..
En lage belastingdruk laat me niet lachen.
Vroeger moest je betalen en kreeg je er ook nog wat voor , tegenwoordig betaal je veel en krijg je bijna niets.
Inderdaad terug naar het topic.
Sinds ongeveer 16:00 is iemand weer lekker bezig VEN te manipuleren.
Uren gebeurt er bijna niets en opeens neemt het volume sterk toe en gaat de prijs weer naar beneden.
@FaceDown ben je aan het inkopen?
Uren gebeurt er bijna niets en opeens neemt het volume sterk toe en gaat de prijs weer naar beneden.
Ik heb zojuist maar wat ETC gekocht ivm de aankomende hardfork en AirDrop. Nu hopen dat BInance deze ook gaat ondersteunen... nog meer mensen die wat met ETC gaan doen?
Waarschijnlijk omdat BTC zaktHoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:51:
Inderdaad terug naar het topic.

Ja, dat de BTC zakt klopt maar dan ga je toch geen VEN verkopen????
Het werk dan ook met bepaalde belastingen royalties weet ik sowieso en zullen er nog wel maar zijn, maar niet zonder meer alle bedrijven. Die hele kwestie gaat ook over vele miljoenen... Op een vele miljarden balans.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:48:
[...]
Dat laatste klopt!![]()
Het is en blijft wel wat vreemd dat bedrijven kunnen kiezen waar ze het minste belasting gaan betalen maar dat wij burger niet in een ander land kunnen gaan "shoppen" voor het laagste belastingtarief.
En ja, de voorzieningen in Nederland moeten ook ergens van betaald worden.
Het gaat echt nergens over, bedragen zijn nietszeggend en de hoeveelheid bedrijven zijn ook nauwelijks interessant. Maar iemand heeft er in politiek Den Haag goede sier gemaakt omdat ws een Griekse econoom ons een belastingparadijs genoemd heeft.
Belastingafspraken zoals met die Amerikaanse slappe koffieboer (naam ff kwijt) zijn wel belachelijk en worden dan door de eu ook teruggedraaid. Maar dat ze het geprobeerd hebben is wel verwerpelijk.
Daarom, niet alles is perfect hier, maar dat eeuwige ongefundeerde geklaag door verwende ***Hollanders is tenenkrommend. Je moet zorgen dat die nooit de overhand krijgen, kijk maar naar Engeland...
Jawel, want zo werkt de markt.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:59:
[...]
Ja, dat de BTC zakt klopt maar dan ga je toch geen VEN verkopen????
Sell in the dip?
Ik zou het toch liever andersom doen.
Niet zover ik weetYpuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:15:
Kan ik ergens (betrouwbaar) NEO met fiat kopen?
Anycoin biedt het aan, maar daar is het dus wel wat duurder dan bij een exchange.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:15:
Edit: scheelt ongeveer 7% ten opzichte van Binance, meer dan ik had verwacht

[ Voor 14% gewijzigd door Bmfd op 10-02-2018 17:23 ]
Ohja helemaal vergeten die brokers, koop er zelf nooit vanwege de prijs, maar als je ze met fiat wilt kopen is dat idd de beste plek
Bij mij, maar ik vraag wel 20% fee en mijn supply is beperkt.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:15:
Hij had het over ''betrouwbaar'' kopenionn schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:30:
[...]
Bij mij, maar ik vraag wel 20% fee en mijn supply is beperkt.
Doelde inderdaad ook niet op brokers, probeer juist de transactiekosten van EUR > LTC > Binance > BTC > NEO te vermijden. Najah, wacht wel ff tot de boel weer instort
.
Moet ook echt eens gaan uitzoeken hoe ik mijn hodl-coins offline opsla zonder daarvoor een Ledger Nano S ofzo te kopen.
Moet ook echt eens gaan uitzoeken hoe ik mijn hodl-coins offline opsla zonder daarvoor een Ledger Nano S ofzo te kopen.
Of je koopt eth/btc via btcdirect, kraken etc.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:36:
Doelde inderdaad ook niet op brokers, probeer juist de transactiekosten van EUR > LTC > Binance > BTC > NEO te vermijden. Najah, wacht wel ff tot de boel weer instort.
Heb mijn euro's op Kraken staan inderdaad, maar om het van Kraken naar NEO te krijgen zit je wel met 3-4x fees. BTC van Kraken naar Binance sturen is niet te betalen.ionn schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:38:
[...]
Of je koopt eth/btc via btcdirect, kraken etc.
ETH naar binance sturen kost je hooguit 0.01 eth. Valt dus reuze mee die fees.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:41:
[...]
Heb mijn euro's op Kraken staan inderdaad, maar om het van Kraken naar NEO te krijgen zit je wel met 3-4x fees. BTC van Kraken naar Binance sturen is niet te betalen.
Dat ging snel .. van +3 tot 4% vanmiddag naar de hele rits -10% ongeveer.
Pffff wat n gezak weer zeg. Had op t hoogste punt lekker zitten kopen vandaag, hoe stom. Niet geluisterd naar buy low, sell high, bij mij tot nu toe nog andersom.
Verwijderd
Via anycoindirect kan het ook, scheelt zo'n 6% met de binance prijs, 4% met de BiTrex prijs. Dat is dus te doen.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:36:
Doelde inderdaad ook niet op brokers, probeer juist de transactiekosten van EUR > LTC > Binance > BTC > NEO te vermijden. Najah, wacht wel ff tot de boel weer instort.
Verwijderd
Als je voor de lange termijn gaat zitten we nu (waarschijnlijk) gewoon 'low', dus de schade valt dan mee. Ik hoop op een uitverkoop maandagochtend. Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden als BTC enigszins stabiel blijft.Goh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:56:
Pffff wat n gezak weer zeg. Had op t hoogste punt lekker zitten kopen vandaag, hoe stom. Niet geluisterd naar buy low, sell high, bij mij tot nu toe nog andersom.
Ff vergeten! XLM is idd de goedkoopste optie.Tinusvolkel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:52:
XLM? 1 cent..
Wel minimum van 300 coins bij Kraken waardoor het voor kleine bedragen niet altijd de beste optie is, maar in dit geval geen probleem
Wacht inderdaad het weekend ook nog ff af of er een gunstig moment komt om wat meer NEO in te kopen voor de lange termijn.
Ja je hebt gelijk. Maar valt toch tegen ditVerwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:59:
[...]
Als je voor de lange termijn gaat zitten we nu (waarschijnlijk) gewoon 'low', dus de schade valt dan mee. Ik hoop op een uitverkoop maandagochtend. Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden als BTC enigszins stabiel blijft.
Zijn er XLM/NEO pairs ?
Anders moet eerst van kraken naar binance of bittrex om daar weer te verkopen voor ETH of BTC om vervolgens NEO te kopen
of miss ik iets ?
Anders moet eerst van kraken naar binance of bittrex om daar weer te verkopen voor ETH of BTC om vervolgens NEO te kopen
of miss ik iets ?
Voorlopig BTC goed in te gaten houden. Als we 9100 weer gaan testen en het lukt weer niet om door te breken, then we going to have a bad time.
Zou het? Is en blijft toch speculeren.ionn schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:18:
Voorlopig BTC goed in te gaten houden. Als we 9100 weer gaan testen en het lukt weer niet om door te breken, then we going to have a bad time.
Hoe vaak moet nog worden uitgelegd van niet!Sunri5e schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:50:
[...]
Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden dat dit wel het geval is?

XRP = trash
Dat wel ja. Maar je bespaart de €5-15 die het kost om ETH/BTC naar Binance te sturen. Mocht je betere tips hebben, let me know!Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:09:
Zijn er XLM/NEO pairs ?
of miss ik iets ?
Hier valt in mijn ogen ook nog het meeste winst te behalen voor usability/mass adoption. Ff een globale schets:
EUR > Kraken (gratis)
EUR > XLM (0.16% fee)
XLM > Binance (€0.10 ofzo)
XLM > BTC (0.05% fee)
BTC > NEO (0.05% fee)
NEO > Wallet (gratis gelukkig)
Als ik dat aan mijn vader/moeder uit moet leggen dan worden ze gek.
Ik zou best op top eens een keer al m'n LTC om willen zetten in euro's ... bij de €140 bijvoorbeeld, en dan is even kijken wat er gaat gebeuren... Nou blijf ik die LTC wel trouw, maar liever met nog meer dan ik al had.ionn schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:18:
Alleen .... ik zie er tegenop om dat ergens in 1 keer kwijt te raken ... Jij .. of iemand anders hier wel eens een aanzienlijke hoeveelheid verkocht op top die in 1 keer volledig werd afgenomen? (Dus niet dat Binance geleuter met orders die open blijven staan)
Als je daarvoor bang bent kun je beter in fases verkopen. Bijvoorbeeld 30% op 130, 30% op 135 en 30% op 140. De rest laat je zitten mocht hij nog verder gaan.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Ik zou best op top eens een keer al m'n LTC om willen zetten in euro's ... bij de €140 bijvoorbeeld, en dan is even kijken wat er gaat gebeuren... Nou blijf ik die LTC wel trouw, maar liever met nog meer dan ik al had.
Alleen .... ik zie er tegenop om dat ergens in 1 keer kwijt te raken ... Jij .. of iemand anders hier wel eens een aanzienlijke hoeveelheid verkocht op top die in 1 keer volledig werd afgenomen? (Dus niet dat Binance geleuter met orders die open blijven staan)
bij binance kan je toch maar maximaal 100btc per dag withdrawen, dus je moet het dan toch gefaseerd doen!. Opgelost!
Of je kijkt naar het volume en knalt er een market order door. Als er de ruimte voor is, kun je dat het beste doen. Of kleine market orders er heel tijd doorheen duwen kan ook.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Ik zou best op top eens een keer al m'n LTC om willen zetten in euro's ... bij de €140 bijvoorbeeld, en dan is even kijken wat er gaat gebeuren... Nou blijf ik die LTC wel trouw, maar liever met nog meer dan ik al had.
[ Voor 3% gewijzigd door ion op 10-02-2018 18:38 ]
Ik wil mijn transacties graag bijhouden in Delta, maar kom er even niet uit om het in te richten. Waar ik tegen aanloop is dat ik mijn coins van Kraken naar Binance heb gestuurd en dus fees heb betaald. Hoe vul je dit in bij Delta?
Wacht wel even tot we de €130 raken en dan probeer ik het eens op Binance met een paar ... heb eerlijk gezegd nog nooit met Biance iets ge-withdrawht .. gewitdrawt .. in geld omgezet bedoel ik dus.
Het volume van LTC op binance is best hoog toch? Of je moet duizenden litecoins tegelijk willen verkopen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:41:
Wacht wel even tot we de €130 raken en dan probeer ik het eens op Binance met een paar ... heb eerlijk gezegd nog nooit met Biance iets ge-withdrawht .. gewitdrawt .. in geld omgezet bedoel ik dus.
First world problemsionn schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:44:
[...]
Het volume van LTC op binance is best hoog toch? Of je moet duizenden litecoins tegelijk willen verkopen.![]()
Kan je LTC daar omzetten naar euro dan?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:41:
Ik zelf trade alleen LTC/EUR pairs op Gdax, Bitstamp, Kraken om er zo elke keer meer bij te krijgen, werk voor mij erg goed en kan zo terug in fiat.
ik zou gek worden als ik het met andere pairs zou doen, paar keer geprobeerd met o.a. NEO,ETH, BTC nooit een succes geweest voor mij.
Wat is veel? Ik koop en verkoop regelmatig ~50 ltc maar nee dat komt er op Gdax (volgens mij maakt de exchange niet gek veel uit) bijna nooit in 1 keer doorheen, altijd in kleine beetjes hoewel het in 1 keer kopen vaak wel lukt maar er zijn er een paar die met dezelfde of grotere hoeveelheden schuiven dus volgens mij kopen we vooral van elkaar.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Maar wat maakt het uit? Soms moet ik even orders intrekken en ze hoger of lager weer inzetten, tsja, als dat alles is?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ah jij bent dus die irritante handelaar die elke keer je order net 0.1 cent voor die van mij zetCrypts schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Wat is veel? Ik koop en verkoop regelmatig ~50 ltc maar nee dat komt er op Gdax (volgens mij maakt de exchange niet gek veel uit) bijna nooit in 1 keer doorheen, altijd in kleine beetjes hoewel het in 1 keer kopen vaak wel lukt maar er zijn er een paar die met dezelfde of grotere hoeveelheden schuiven dus volgens mij kopen we vooral van elkaar.![]()
Maar wat maakt het uit? Soms moet ik even orders intrekken en ze hoger of lager weer inzetten, tsja, als dat alles is?
Ja en jij doet exact hetzelfde...Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:00:
[...]
Ah jij bent dus die irritante handelaar die elke keer je order net 0.1 cent voor die van mij zet

Kom je er nu pas achter dat wij vaak in elkaars vaarwater zitten?
geen grapje trouwens.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ach dat houdt jullie beiden lekker scherp
Dat doen bot'sSlux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:00:
[...]
Ah jij bent dus die irritante handelaar die elke keer je order net 0.1 cent voor die van mij zet
XRP = trash
Thanx allemaal .. even rondgekeken, en GDAX ziet er veelbelovend uit wat mij betreft, kennelijk was ik daar ook al geregistreerd.
Daar eens proberen van de week ... mits de LTC even leuke waarden aantikt.
Ik gebruik geen bot en Slux volgens mij ook niet, ze zijn er wellicht wel hoor maar ik zie het eigenlijk niet zo vaak gekke dingen op Gdax die niet ook aan toeval toegeschreven kan worden.
Ik zou niet durvenCrypts schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Ja en jij doet exact hetzelfde...![]()
Kom je er nu pas achter dat wij vaak in elkaars vaarwater zitten?![]()
geen grapje trouwens.![]()

Ja dat geloof ik graag
Vroeger zag je ze regelmatig voorbij komen maar tegenwoordig is het volgens mij een no go op gdax, ze zijn er wel want er bijna altijd een bied en laat order van 975 stuks
Wordt zelf ook een beetje gek van het traden in BTC/ETH pairs, waar EUR pairs veel overzichtelijker zijn.Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:50:
[...]
Kan je LTC daar omzetten naar euro dan?
Ik zelf trade alleen LTC/EUR pairs op Gdax, Bitstamp, Kraken om er zo elke keer meer bij te krijgen, werk voor mij erg goed en kan zo terug in fiat.
ik zou gek worden als ik het met andere pairs zou doen, paar keer geprobeerd met o.a. NEO,ETH, BTC nooit een succes geweest voor mij.
Het grote verschil is dat jij waarschijnlijk een leuk vermogen hebt om mee te spelen. 2-3% op 20k+ is de moeite waard, 2-3% op €100,- ain't worth the hassle. Wanneer je kijkt naar de tijd die het kost, zal het redelijk gelijk zijn. Met een kleiner vermogen ga je dan al snel alts kijken om hier en daar een snelle 20% te scoren en als je 20% verliest gaat het maar om een paar euro.
Bij een vermogen van 10k+ zou ik ook veel meer voor de hit-en-run strategie kiezen. De daadwerkelijke koers is dan veel minder relevant dan de trend.
Zeker een aanrader, en je hebt geen fee's alleen met market en stop ordersTurbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:07:
Thanx allemaal .. even rondgekeken, en GDAX ziet er veelbelovend uit wat mij betreft, kennelijk was ik daar ook al geregistreerd.
Ja vast, we zitten er beiden in om geld te verdienen dus waarom geloof ik dat nou niet?
Ik hoop het, heb nog steeds een buy order voor LTC klaarstaan op 89 euroionn schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:18:

Waarschijnlijk tegen beter weten in
haha was er net bezig ..ybos schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:21:
[...]
Ik hoop het, heb nog steeds een buy order voor LTC klaarstaan op 89 euro
Waarschijnlijk tegen beter weten in
Is het technisch überhaupt mogelijk om bijvoorbeeld een sell order op 140 te zetten en tegelijk een buy op 90.
Noem nu 2 uitersten, maar bij wijze van.
Als je genoeg geld hebt wel.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:23:
[...]
haha was er net bezig ..
Is het technisch überhaupt mogelijk om bijvoorbeeld een sell order op 140 te zetten en tegelijk een buy op 90.
Zeker kan dat, heb op cryptopia regelmatig een buy en sell order tegelijk openstaan.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:23:
[...]
haha was er net bezig ..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!