[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.521 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:24:
[...]

Als je genoeg geld hebt wel. ;)
Vaak wel het grootste probleem als ik dan toch iets moet noemen. 8)7

Wat'n verademing dat GDAX vergeleken bij de overdrukke puinhoop van Binance zeg ... niet dat ik Binance af wil zeiken, want niemand heeft zo'n breed aanbod, maar GDAX kan ik goed volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom nano zo laag staat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:35:
Ze zijn een paar muntjes kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:36:
[...]

Adviseren jullie om hier nog in te investeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Ja, nee, misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:36:
[...]

Als ik het goed zie ter waarde van $150 miljoen? Gaat lekker. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is in principe een incident. Dat beantwoordt de vraag niet of je hier in moet investeren maar ik zou het hier niet te veel van laten afhangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-10 21:34
Dit was eerder een Scam van Bitgrail dan een hack van nano.
Dit was trouwens al in November gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Over de top gepraat, wel paar goede standpunten, imo. Onderwerp BITCOIN
YouTube: Is Bitcoin a BUBBLE?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zo .. 10 muntjes op GDAX staan om te proberen er 11 van te maken.

Voor de kenners .. Als ik dus de boel niet vertrouw voor de nacht of sterke daling verwacht, en ik zet het om naar euro, dan zakt er niets mee? Ik bedoel ... mijn euro waarde blijft gelijk, en de volgende dag zet ik euro zo weer om in ltc met voordeel.

Klinkt bijna te mooi waar te zijn, en praktisch altijd is dat dan ook wel zo.
Zijn er geen haken en ogen verder of verborgen fees?

Als ik nu kijk dan hanteert hij namelijk een zeer nette prijs voor omzetten ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 22:08
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:35:
13% van de tokens zijn gejat van een exchange ergens in de afgelopen dagen/weken.

Heb er een paar ingekocht. ICX en de waarde is in principe niets mis mee, alleen zijn mensen bang dat de coins op een bepaald moment gedumpt worden. De vraag is of dat niet al gebeurd is..

[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 10-02-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:48

orf

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:54:

Voor de kenners .. Als ik dus de boel niet vertrouw voor de nacht of sterke daling verwacht, en ik zet het om naar euro, dan zakt er niets mee? Ik bedoel ... mijn euro waarde blijft gelijk, en de volgende dag zet ik euro zo weer om in ltc met voordeel.

Klinkt bijna te mooi waar te zijn, en praktisch altijd is dat dan ook wel zo.
Zijn er geen haken en ogen verder of verborgen fees?

Als ik nu kijk dan hanteert hij namelijk een zeer nette prijs voor omzetten ...
Is je vraag nu echt of Euro's in waarde gelijk blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

orf schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:55:
[...]

Is je vraag nu echt of Euro's in waarde gelijk blijven?
Ik formuleer dat wel echt heel slecht inderdaad. 8)7

Aansluitend op mijn voorgaande post .. als de order dus niet vervuld wordt in 1 keer, dan blijft hij wel die prijs hanteren waarmee ik akkoord ging, niet dat we halfweg de nacht een 50/50 hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:54:
Ik doe dat ook met een deel, nadeel is dat ik ze al een dag of 4 niet terug kan kopen ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
[...]

Laat ik het zo zeggen: als je in NANO wil investeren, lijkt me dit een mooi moment. Ik heb ze zelf gekocht rond 17 dollar, leek me een mooie deal, want 50 procent discount ten opzichte van de ATH van 34 dollar. Ik sta nu dus dik 50 procent in de min 8)7

Maar het lijkt mij wel een coin met potentie, en gezien het koersverloop is het nu wel een koopje. Maar goed, dat dacht ik op 17 dollar ook, dus maak vooral je eigen afweging ;)

Die gejatte tokens doet voor mij in ieder geval niets af aan de waarde/potentie van de coin, dat was puur te wijten aan Bitgrail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:56:
[...]

Ik formuleer dat wel echt heel slecht inderdaad. 8)7

Aansluitend op mijn voorgaande post .. als de order dus niet vervuld wordt in 1 keer, dan blijft hij wel die prijs hanteren waarmee ik akkoord ging, niet dat we halfweg de nacht een 50/50 hebben ...
Zo maak je het niet echt duidelijker... Wat is nu je vraag eigenlijk? Zolang je order openstaat en je prijs en volume wordt niet gehaald blijft deze openstaan ja, tot in het oneindige als je wil. :)
Dat hij deels wel vervuld is maakt geen zak uit.

En to good to be true? Ja je kan altijd te hoog inkopen waardoor je je zooi niet (snel) kwijt kan, heb zelf nu een mooie voorraad van 54 ltc die ik op 127 gekocht heb, tsja. Komt wel weer goed maar dat had ik graag wat sneller gezien. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Counter_culture schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Laat ik het zo zeggen: als je in NANO wil investeren, lijkt me dit een mooi moment. Ik heb ze zelf gekocht rond 17 dollar, leek me een mooie deal, want 50 procent discount ten opzichte van de ATH van 34 dollar. Ik sta nu dus dik 50 procent in de min 8)7

Maar het lijkt mij wel een coin met potentie, en gezien het koersverloop is het nu wel een koopje. Maar goed, dat dacht ik op 17 dollar ook, dus maak vooral je eigen afweging ;)

Die gejatte tokens doet voor mij in ieder geval niets af aan de waarde/potentie van de coin, dat was puur te wijten aan Bitgrail.
Ik heb geen Nano maar als je het objectief bekijkt zou deze hack gunstig moeten uitpakken voor de koers (aannemend dat het geen bug in Nano betrof maar een fout aan de zijde van Bitgrail) omdat een (deel van) de gejatte coins op accounts staan die nu bevroren zijn en dus onttrokken aan de markt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
FaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:03:
[...]

Ik heb geen Nano maar als je het objectief bekijkt zou deze hack gunstig moeten uitpakken voor de koers (aannemend dat het geen bug in Nano betrof maar een fout aan de zijde van Bitgrail) omdat een (deel van) de gejatte coins op accounts staan die nu bevroren zijn en dus onttrokken aan de markt.
Een beetje een dief casht die coins gelijk in en gaat er niet mee handelen :+. Lijkt mij dat hij z'n winst al gepakt heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 10-02-2018 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
[...]

De afgelopen tijd is er al vaker gedoe geweest omtrent XRB en Bitgrail en dit veroorzaakt weer slechte publiciteit. Het lijkt niet om een hack te gaan, maar om een bug bij BitGrail die al meerdere maanden bestond. Voordeel daarvan is dat de funds al geleidelijk aan zijn verkocht. Maar alsnog, de developers van XRB hebben Bitgrail zelf meerdere malen aangeraden op Twitter en op hun eigen site en dat wordt ze nu kwalijk genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:59:
[...]

Zo maak je het niet echt duidelijker... Wat is nu je vraag eigenlijk? Zolang je order openstaat en je prijs en volume wordt niet gehaald blijft deze openstaan ja, tot in het oneindige als je wil. :)
Dat hij deels wel vervuld is maakt geen zak uit.

En to good to be true? Ja je kan altijd te hoog inkopen waardoor je je zooi niet (snel) kwijt kan, heb zelf nu een mooie voorraad van 54 ltc die ik op 127 gekocht heb, tsja. Komt wel weer goed maar dat had ik graag wat sneller gezien. :+
Dat beantwoord de vraag...

Ik bedoelde dus .. dat het niet zo is dat de waarde maar mee zakt met de actuele prijs als de order niet vervuld wordt. Ik wordt liever wakker met de wetenschap dat een deel goed verkocht is en een deel niet, dan dat alles tegen een prijs verkocht waarmee ik helemaal niet ingestemd heb.

jajajaja ... Beginnend trader hier. Niks voor mij. Met de kerst ook al 2 weken geprobeerd.. 100 euro aan gewonnen. ( na een 500 of meer zien verdampen ). We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
[...]

Ok, je hebt me overtuigd, zojuist wat BTC verkocht voor NANO. :*) Als 'ie de komende dagen flink stijgt ten opzichte van BTC ruil ik ze weer terug voor meer BTC, en anders HODL ik ze voor de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
(edit)@ Counter_culture

Openingstopic: Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
Ofwel, wat heeft je overtuigd :?

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 10-02-2018 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:16:
[...]

Dat beantwoord de vraag...

Ik bedoelde dus .. dat het niet zo is dat de waarde maar mee zakt met de actuele prijs als de order niet vervuld wordt. Ik wordt liever wakker met de wetenschap dat een deel goed verkocht is en een deel niet, dan dat alles tegen een prijs verkocht waarmee ik helemaal niet ingestemd heb.

jajajaja ... Beginnend trader hier. Niks voor mij. Met de kerst ook al 2 weken geprobeerd.. 100 euro aan gewonnen. ( na een 500 of meer zien verdampen ). We gaan het meemaken.
Nope, mits je een limit order doet, overigens kun je op die manier geen market order doen dus geen zorgen. ;)
Wat natuurlijk wel kan is dat je een order plaatst en de koers sterk er boven of eronder komt, dat is altijd wat 'rottig' wakker worden. :+
Ik doe dat dan ook bijna nooit, ik probeer aan het eind van de dag 'leeg' te zijn (dus alles weer in fiat) mits mogelijk, dat slaapt wel zo lekker. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Counter_culture
RaptorXS schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:25:
Openingstopic: Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
Ofwel, wat heeft je overtuigd :?
Was niet helemaaaal serieus bedoeld, aangezien ik mezelf quootte... De oorspronkelijke vraag kwam dus ook niet van mij. :) Maar om je vraag te beantwoorden: het feit dat NANO nu op 25 procent van z'n ATH staat, waarbij de daling van de laatste dagen deels door FUD komt, heeft mij doen besluiten om wat extra NANO te kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Counter_culture schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Ok, je hebt me overtuigd, zojuist wat BTC verkocht voor NANO. :*) Als 'ie de komende dagen flink stijgt ten opzichte van BTC ruil ik ze weer terug voor meer BTC, en anders HODL ik ze voor de langere termijn.
Ben vannacht all in gegaan op NANO. Houdt een zeker risico in, ik weet het. Maar voorlopig minder daling dan bij ETH of BTC.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-10 21:34
Ik heb ook een paar 100 Nano gekocht als gokje.
Sta nu al een paar dollar in de plus.
Maja kan morgen ook in zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Counter_culture schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:31:
[...]

Was niet helemaaaal serieus bedoeld, aangezien ik mezelf quootte... De oorspronkelijke vraag kwam dus ook niet van mij. :) Maar om je vraag te beantwoorden: het feit dat NANO nu op 25 procent van z'n ATH staat, waarbij de daling van de laatste dagen deels door FUD komt, heeft mij doen besluiten om wat extra NANO te kopen :)
Ik vind het geen slechte zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
rav994 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:42:
Ik heb ook een paar 100 Nano gekocht als gokje.
Sta nu al een paar dollar in de plus.
Maja kan morgen ook in zakken.
Ach ja, ik vind de munt Nano op zichzelf ook wel mooi om in te investeren, dus als ik ze een tijdje moet vasthouden, dan zit ik daar niet mee in. Bij bvb Tron zou ik zo'n gokje niet wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:19
zitten er ook mensen in Elf Coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Wel vermakelijk, nu de Nano opeens onderwerp van gesprek, dat gesprek ververst zich regelmatig,
met een "betere" coin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
RaptorXS schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:49:
Wel vermakelijk, nu de Nano opeens onderwerp van gesprek, dat gesprek ververst zich regelmatig,
:?
Als een coin om louter FUD naar beneden duikt, dan vind ik het juist erg nuttig dat er hier over gesproken wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 13:05
Ik ook, heb er wat bijgekocht 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:59:
[...]
Als een coin om louter FUD naar beneden duikt, dan vind ik het juist erg nuttig dat er hier over gesproken wordt...
Om FUD ? er was toch weer ergens een hack geweest en nano gestolen ?

https://www.trustnodes.co...xrb-railblock-nano-stolen

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 10-02-2018 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Counter_culture
Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:15:
[...]

Om FUD ? er was toch weer ergens een hack geweest en nano gestolen ?
Ja, maar het was niet NANO dat gehackt was, maar een exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58
Een hoop alts die vandaag vrijwel precies het verloop van bitcoin kopiëren. Teken dat er nog veel angst in de markt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Counter_culture schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Was er daar alleen Nano gestolen, en voor de rest niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Counter_culture schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Dan is het toch ook niet raar dat ie omlaag gaat ? ik zie de FUD niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:16
Die stomme bots die binnen een seconde (verkoop)orders kunnen wijzigen.... disgusting. ;( en als iedereen dat blijft doen dan daalt de prijst zeer gestaag. Niet zo leuk om te zien dat dat ook speelt in deze wereld.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dit is wel een zorgelijk dingetje imo

Firano says “currently no one know WHEN the hack was done becase there is NO date in chain.” Quite an incredible claim if true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:25:
Dit is wel een zorgelijk dingetje imo

Firano says “currently no one know WHEN the hack was done becase there is NO date in chain.” Quite an incredible claim if true.
Ja, die Firano moet je echt gaan geloven. De charlatan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Waarom moet je bij gdax 2 id's aanleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Imo62 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:19:
Een hoop alts die vandaag vrijwel precies het verloop van bitcoin kopiëren. Teken dat er nog veel angst in de markt zit?
Ik neem toch aan dat je niet naar de dollarkoers van een alt zit te kijken?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:31:
Waarom moet je bij gdax 2 id's aanleveren?
Ik had zojuist alleen een rijbewijs (had ik al gedaan via coinbase), en dat was onvoldoende ... er moest een id of paspoort bij.
Misschien dat je daar tegenaan loopt?

[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 10-02-2018 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 00:08
TomTorquay schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:59:
[...]
IK heb ook nog steeds alle vertrouwen in de munt. Want de de munten zijn toch verdwenen dankzij een beurs en niet vanwege is fout in de blockchain van de munt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:36:
[...]

Ik had zojuist alleen een rijbewijs (had ik al gedaan via coinbase), en dat was onvoldoende ... er moest een id of paspoort bij.
Misschien dat je daar tegenaan loopt?
Hij weigert ze elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Uploaden werkt inderdaad niet, via de webcam wel, alleen dan komt na 3 minuten een foutmelding, per mail werd direct bevestigd dat het wel gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:56
Nopheros schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:24:
[...]

Zeker kan dat, heb op cryptopia regelmatig een buy en sell order tegelijk openstaan.
Volgens mij kan dat alleen als je genoeg coins hebt staan om de kooporder te kunnen uitvoeren.
Heb je geen funds en moet bv wachten tot eerst je sell order uitgevoerd is en wil je daarna de Buy order doen kan dit wel maar dat moet dus handmatig omdat de sell order immers nog uitgevoerd moet worden.

Ik heb mij eerder deze situatie ook al eens voorgesteld maar het kon niet.
Een conditionele opdracht dus, verkoop eerst X en koop daarna Y.
Zou natuurlijk wel handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:32:
[...]

Ik neem toch aan dat je niet naar de dollarkoers van een alt zit te kijken?
Dat klopt, daar zit ik inderdaad niet naar te kijken. Ik heb het over de /Eth koers van munten als ICX, WTC, NEO, VEN, WABI en Req. Allemaal vandaag met iets van 10% gezakt ten opzichte van de bitcoin of ethereum. Als je het omrekent naar dollars zijn ze dus allen dubbel gestraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
TomTorquay schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:26:
[...]
Ja, die Firano moet je echt gaan geloven. De charlatan.
Zonder grappen, dit was zijn Twitter-biografie een tijdje terug:
You either die a developer, or live long enough to see yourself become the scammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:18
HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:41:
[...]

Volgens mij kan dat alleen als je genoeg coins hebt staan om de kooporder te kunnen uitvoeren.
Heb je geen funds en moet bv wachten tot eerst je sell order uitgevoerd is en wil je daarna de Buy order doen kan dit wel maar dat moet dus handmatig omdat de sell order immers nog uitgevoerd moet worden.

Ik heb mij eerder deze situatie ook al eens voorgesteld maar het kon niet.
Een conditionele opdracht dus, verkoop eerst X en koop daarna Y.
Zou natuurlijk wel handig kunnen zijn.
Ja je kunt inderdaad geen order plaatsen zonder coins, dat wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:44:
[...]

Zonder grappen, dit was zijn Twitter-biografie een tijdje terug:

[...]
_O- :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
RaptorXS schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:49:
Vorm van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Moet ik nou op coinbase of op gdax handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:54:
Moet ik nou op coinbase of op gdax handelen?
Gdax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
srnvisscher schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:37:
[...]

IK heb ook nog steeds alle vertrouwen in de munt. Want de de munten zijn toch verdwenen dankzij een beurs en niet vanwege is fout in de blockchain van de munt?
Volgens dat artikeltje wat ik poste kwam het door een bug.

“Due to an xrb bug that caused the node to crash, the attackers forced the system to get double payments for which we have no trace of time due to another bug in xrb official explorer.”

[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 10-02-2018 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik kan daar weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:53
Er is nog niet veel duidelijk over het verhaal tussen Bomber (Bitgrail dev) en de verdwenen Nano. Persoonlijk denk ik dat hij zelf de coins in bezit heeft/heeft gehad en een soort 'exit scam' pulled. Het gelul over gehackt klinkt als bullshit in mijn oren. Subreddit Nano staat er vol mee. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en de coin dit te boven komt. Heeft veel toekomst, maar problemen met Exchanges houden een flinke groei van de coin al een lange tijd tegen.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Coinsbase is volgens mij de broker en Gdax is de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Handelen doe je op Gdax. Daar heb je geen (limit order) of veel lagere fee (markt order) dan bij Coinbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
zilver7 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:03:
Handelen doe je op Gdax. Daar heb je geen (limit order) of veel lagere fee (markt order) dan bij Coinbase.
Op coinbase kan ik ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dan vervalt de vraag dus, niks=niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Voor de short-term handelaren die de bui met een dalende btc aan voelen komen, bedenk dat DGD tijdens de vorige dips tegen de stroming in is gegaan. Wellicht een alternatief voor Tether of fiat, als je van een gokje houdt.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
Als je bijv. Ethereum uit je Coinbase-wallet wilt verplaatsen naar een andere exchange zoals Binance, kan dat via wel Coinbase. Maar het is slimmer om dat via Gdax te doen omdat je dan de fees van CB vermijdt. Van Coinbase naar Gdax is instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:56
Zijn je ID's wel geverifieerd?
Alleen Coinbase is één ID, GDAX erbij zijn twee ID's.
Vraag me niet waarom ze dat zo willen maar het is zo.
Daarna kun je alles doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
zilver7 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:12:
Als je bijv. Ethereum uit je Coinbase-wallet wilt verplaatsen naar een andere exchange zoals Binance, kan dat via wel Coinbase. Maar het is slimmer om dat via Gdax te doen omdat je dan de fees van CB vermijdt. Van Coinbase naar Gdax is instant.
Ik heb btc op coinbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
Daarvoor geldt hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
untflanked schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:58:
Er is nog niet veel duidelijk over het verhaal tussen Bomber (Bitgrail dev) en de verdwenen Nano. Persoonlijk denk ik dat hij zelf de coins in bezit heeft/heeft gehad en een soort 'exit scam' pulled. Het gelul over gehackt klinkt als bullshit in mijn oren. Subreddit Nano staat er vol mee. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en de coin dit te boven komt. Heeft veel toekomst, maar problemen met Exchanges houden een flinke groei van de coin al een lange tijd tegen.
Heb in het begin van januari ook wat zitten rommelen met XRB of Nano? Maar hebben die ondertussen een deftige wallet? Vond de FEE kosten ook wat aan de hoge kant die poloniex toen ook vroeg. Stond toen nog rond de $30.-
Mij verhaal is veel mensen laten hun stuf op de exchanges staan daar hoort een risico bij, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hoe verplaats ik die naar gdax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maar wat is dan de vraag? :?

Je hebt btc op coinbase? Die komt daar vast niet vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
Ton, ben je geverifieerd bij Gdax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:18:
[...]

Maar wat is dan de vraag? :?

Je hebt btc op coinbase? Die komt daar vast niet vanzelf?
Nee ik heb daar wel een account, maar kan daar verder weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
zilver7 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:19:
Ton, ben je geverifieerd bij Gdax?
Dat vraag ik me ook af, ik kom wel gewoon op hun site nu.
Ik zie alleen geen btc staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:07:
[...]

"Zekerheid"??

Ik heb nu de volgende strategie bedacht, ben benieuwd of iemand hier nog feedback op heeft.

Stel, ik verwacht dat de koers weer gaat stijgen.
Als ik dan zomaar alles wat ik verkocht heb gebruik om BTC's te kopen dan neem ik best veel risico - als 'ie daalt moet ik *eigenlijk* direct verkopen, maar als ik maar wat afwacht kan ik snel veel verlies maken.

Dus dacht ik aan de volgende methode. Stel, ik wil kopen op 7000 (de koers nu ongeveer) en ik verwacht stijging.
Dan zou ik 1 BTC kunnen kopen op 7000, en een stop sell zetten op 6900.
Als vervolgens de koers inderdaad omhoog gaat en bij 7100 komt kan ik er weer een kopen, en de stop sell verplaatsen naar 6950.
Vervolgens op 7200 weer een kopen en de stop sell naar 7000. Enz.

Op die manier hou ik mijn maximale verlies binnen de perken. Maar blijft 'ie goed stijgen dan pak ik die stijging wel prima mee.
Mij lijkt het het beste om van een genoeg aantal van dit soort stijgingen in het verleden te kijken of dit goed gewerkt had toen. Persoonlijk lijkt mij deze SL te strak en dat market 'noise' tegen je gaat werken, maar emperisch onderzoek kan een ander beeld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Je moet je btc die je op Coinbase hebt staan eerst van Coinbase naar Gdax verplaatsen. Dat gaat instant want het is feitelijk hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Vaag verhaal. Maar als ik dat gisteren geweten had had ik ze niet gekocht toen Nano crashste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:21:
[...]

onder "deposit" zie je ook je wallet op coinbase staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:53
jorisdeket schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Heb in het begin van januari ook wat zitten rommelen met XRB of Nano? Maar hebben die ondertussen een deftige wallet? Vond de FEE kosten ook wat aan de hoge kant die poloniex toen ook vroeg. Stond toen nog rond de $30.-
Mij verhaal is veel mensen laten hun stuf op de exchanges staan daar hoort een risico bij, helaas...
Heeft nooit op Poloniex gestaan. Denk dat je een andere coin bedoelt dan.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
untflanked schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Heeft nooit op Poloniex gestaan. Denk dat je een andere coin bedoelt dan.
Hij bedoelt Mercatox waarschijnlijk, net zo’n slechte ervaring als BitGrail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:34:
[...]

onder "deposit" zie je ook je wallet op coinbase staan. ;)
Gelukt, heel erg bedankt allemaal.🤗🤗🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Trouwens, misschien redeneer ik te simpel hoor, maar als je nu elke dag een coin koopt die helemaal onderaan bengelt (dubbele negatieve cijfers, bij voorkeur), is het dan niet te verwachten dat deze de volgende dagen by default flink herstelt (per correctie, zoals dat ook met dubbele groene cijfers gaat)? Zijn er hier swing traders die hierop anticiperen en zo ja, hoe pakt dat dan uit?

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:42:
[...]

Gelukt, heel erg bedankt allemaal.🤗🤗🤗
Alleen, buiten de Euro zie ik geen enkele andere coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

the_Omniscient schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:43:
Trouwens, misschien redeneer ik te simpel hoor, maar als je nu elke dag een coin koopt die helemaal onderaan bengelt (dubbele negatieve cijfers, bij voorkeur), is het dan niet te verwachten dat deze de volgende dagen by default flink herstelt (per correctie, zoals dat ook met dubbele groene cijfers gaat)? Zijn er hier swing traders die hierop anticiperen en zo ja, hoe pakt dat dan uit?
Dat zal een enkele keer lukken. De overige keren ben je gewoon je geld kwijt omdat zo'n coin verder onderuit gaat of misschien nooit meer herstelt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er iemand de binance app? Is het normaal dat deze enkel via de site te downloaden is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Facedown, hoe kan ik ven kopen op gdax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 14:32

Ligone

Moeha!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:06:
Gebruikt er iemand de binance app? Is het normaal dat deze enkel via de site te downloaden is
De pc app is enkel op de site, de Android app zit in de store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selecteer VEN en dan buy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:08:
Facedown, hoe kan ik ven kopen op gdax?
Omzetten naar LTC op Binance en naar GDAX sturen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Die kan ik nergens selecteren, geen enkele coin trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gdax beter dan binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Geef mij maar cryptopia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 18:37
Je kan geen VEN of andere alt coins kopen of verkopen op Gdax.

Je kan enkel BTC/BCH/LTC/ETH kopen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:11:
[...]

Omzetten naar LTC op Binance en naar GDAX sturen.... 8)7
Ik heb btc op gdax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligone schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:09:
[...]

De pc app is enkel op de site, de Android app zit in de store!
Nee bedoel iPhone app, heb er 2 staan. 1 via de Appstore en de andere moeër via de site gaan en kan deze ook niet opstarten vooraleer ik een profiel installeer op de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
aaaido schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:12:
Je kan geen VEN of andere alt coins kopen of verkopen op Gdax.

Je kan enkel BTC/BCH/LTC/ETH kopen verkopen
Da's toch geen Exchange dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ehm ... ik ben waarschijnlijk wel een spelbreker nu ... maar op GDAX kun je alleen handelen in LTC, LTC, LTC en ook nog BTC, ETH. dan zijn we er wel.

Je mag wel kiezen tussen pairs met EUR, USD en GBP. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 18:37
Jawel in die munten ;)

Het wordt ook meer gebruikt om te (day)traden in bijv BTC/USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:14:
[...]

Ehm ... ik ben waarschijnlijk wel een spelbreker nu ... maar op GDAX kun je alleen handelen in LTC, LTC, LTC en ook nog BTC, ETH. dan zijn we er wel.

Je mag wel kiezen tussen pairs met EUR/USD en GBP. oOo
Ben Ik mooi mee.😭😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 14:32

Ligone

Moeha!

@Verwijderd ah, geen appels hier dus dat weet ik niet!
Pagina: 1 ... 29 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!