Daar staat helemaal niet dat ze XRP gaan gebruiken.....Sunri5e schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Nee hoor. Die tweet kwam van de Rabobank zelf. Kijk hier maar eens:
https://twitter.com/Rabobank/status/959081464070639616
Lekker vasthouden.Lord_Dain schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:50:
[...]
Een paar van mijn XRP heb ik nog gekocht voor 1.71€Dan is de huidige koers nog een koopje.. Maar goed, het weekend is nog lang, er kan weer een dipje achteraan komen
Gisteren en vanochtend bij elkaar 61 euro verdiend met LTC
Als ik zo doorga ben ik stukje bij beetje mijn verliezen aan het goedmaken.

Nee, wel dat ze aan het testen zijn. Dus dat het om een fake account gaat zoals je zegt is BS.Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:52:
[...]
Daar staat helemaal niet dat ze XRP gaan gebruiken.....
Dat staat er ook niet.. lees het eens goed.Sunri5e schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:53:
[...]
Nee, wel dat ze aan het testen zijn. Dus dat het om een fake account gaat zoals je zegt is BS.
Zo komt dus onzin de wereld in, ze testen XRP helemaal niet... ze kijken er naar .. staat nergens testen/gebruiken enz
Door zulke berichten krijg je dus BS
Mensen doen alles om hun coin te verdedigen/shillen
. XRP blijft gewoon een shit cryptocoin en hoort niet thuis in de cryptowereld. Dat de Ripple techniek goed werkt zal best, maar die coin heeft daar niks mee te maken.
Er staat letterlijk: De Ripple test van destijds is afgerond. Ripple was nog niet geschikt gezien we niet voldoende privacy voor onze klanten kunnen garanderen. Tevens waren er nog enkele andere issues die opgelost moeten worden. Momenteel onderzoeken we een nieuw Ripple productSlux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Dat staat er ook niet.. lees het eens goed.
Zo komt dus onzin de wereld in, ze testen XRP helemaal niet... ze kijken er naar .. staat nergens testen/gebruiken enz
Ik weet niet of het een fake account is, heb ook geen xrp. Maar daar staat wel dat ze getest hebben.
O nee? Een iPhone van Apple werkt ook goed, een aandeel Apple wat stijgt heeft daar ook niets mee te maken.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:56:
Mensen doen alles om hun coin te verdedigen/shillen. XRP blijft gewoon een shit cryptocoin en hoort niet thuis in de cryptowereld. Dat de Ripple techniek goed werkt zal best, maar die coin heeft daar niks mee te maken.
Ja daarom staat ie ook in de top 3. Bazel niet zo man. Denk je dat crypto erbij gebaat is als we elkaars coins af zitten te zeiken?japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:56:
Mensen doen alles om hun coin te verdedigen/shillen. XRP blijft gewoon een shit cryptocoin en hoort niet thuis in de cryptowereld. Dat de Ripple techniek goed werkt zal best, maar die coin heeft daar niks mee te maken.
Groetjes, FaceDown.
Je kunt aandelen toch totaal niet vergelijken met crypto?Sunri5e schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:58:
[...]
O nee? Een iPhone van Apple werkt ook goed, een aandeel Apple wat stijgt heeft daar ook niets mee te maken.
Sommige coins verdienen dat gewoon, net als TronFaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:58:
[...]
Ja daarom staat ie ook in de top 3. Bazel niet zo man. Denk je dat crypto erbij gebaat is als we elkaars coins af zitten te zeiken?
Waarom niet?Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Je kunt aandelen toch totaal niet vergelijken met crypto?
Groetjes, FaceDown.
Klopt raboverhaal is weinig concreet, al zijn er al wel 100 andere banken die wel testen of al uit de testfase zijn en in gebruik nemen, een van de laatste (die ik heb meegekregen iig)die het ripple netwerk gaan gebruiken is de nationale bank van Abu Dhabi meen ik.Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Dat staat er ook niet.. lees het eens goed.
En nee die gebruiken nog steeds geen xrp (denk ik) maar zo werkt het bedrijfsleven, eerst zorgen dat je binnen bent en vertrouwen wint met een goed werkend product daarna ga je ze vertellen dat het nog sneller en goedkoper kan als je xrp gebruikt.
En als die fase er ooit komt... Blijft speculeren natuurlijk.... Gaat xrp serieus stijgen.
Noem nog een coin die al bij zoveel instellingen met zoveel potentie een voet tussen de deur hebben?
Gadver wat zeg ik nou. Hij moet nog heel ietsjes zakken...
XRP wordt niks!!!!!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Crypto in het algemeen zou erbij geholpen zijn als we niet constant FUD zitten te verspreiden over allerlei coins. Wat jij vindt, vind ik volstrekt irrelevant. Je schijt in je eigen achtertuin.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Sommige coins verdienen dat gewoon, net als TronBitcoin staat ook op nr 1 en is ook niet de beste coin. Marketcap zegt niet zoveel of een product goed is helaas.
Groetjes, FaceDown.
Beter kritisch zijn dan constant 1 coin shillenFaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Crypto in het algemeen zou erbij geholpen zijn als we niet constant FUD zitten te verspreiden over allerlei coins. Wat jij vindt, vind ik volstrekt irrelevant. Je schijt in je eigen achtertuin.
Oh nee? Ik denk dat je ze beter kunt zien als aandelen dan als een munt waar je in de toekomst daadwerkelijk mee kunt gaan betalen. Mijn visie is dat de geldwereld straks met een bepaalde techniek van een van deze munten gaat werken. En niet zozeer met de munt zelf.Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Je kunt aandelen toch totaal niet vergelijken met crypto?
VFlagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:01:
[...]
Noem nog een coin die al bij zoveel instellingen met zoveel potentie een voet tussen de deur hebben?

Groetjes, FaceDown.
Hey ... "de verjaardagsman" .. deze is te herkennen aan zijn brede ongefundeerde kennis van crypto welke hij zelf niet bezit heeft, maar wel selectief berichten oppakt en deze op creatieve wijze weet om te buigen in negatief nieuws, een kleine meerderheid van deze groep ontkent ook nog steeds het bestaan van blockchain techniek.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Sommige coins verdienen dat gewoon, net als TronBitcoin staat ook op nr 1 en is ook niet de beste coin. Marketcap zegt niet zoveel of een product goed is helaas.
Niet de beste maar wel de grootste en alle coins worden nog steeds gemeten aan de Bitcoin.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Dat is dus juist het probleem. Hopelijk komen er snel meer trading pairs en dan vooral fiat/alts.Sunri5e schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:03:
[...]
Niet de beste maar wel de grootste en alle coins worden nog steeds gemeten aan de Bitcoin.
Dat denk ik dus niet. Zou tv-reclame ook beter zijn als men niet meer hun eigen product promoot maar alleen nog maar elkaars product afzeikt? Dat soort partijen neem je toch niet meer serieus?japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Beter kritisch zijn dan constant 1 coin shillen
Groetjes, FaceDown.
Ah dus jij werkt voor VeChain, dat verklaart een hoopFaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:05:
[...]
Dat denk ik dus niet. Zou tv-reclame ook beter zijn als men niet meer hun eigen product promoot maar alleen nog maar elkaars product afzeikt? Dat soort partijen neem je toch niet meer serieus?
Werken zou ik het niet willen noemen. Financieel belang, dat weljapjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:05:
[...]
Ah dus jij werkt voor VeChain, dat verklaart een hoop
Groetjes, FaceDown.
Ik heb ook financieel belang dat Lisk, Icon, Powerledger het goed gaan doen maar kan wel kritisch zijn. Ook op de coins die ik zelf heb maar ook op de andere coins. Is toch niks mis mee geloof ik. Heeft ook weinig met afzeiken te maken maar je kunt een coin als Tron toch niet serieus nemen?FaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:06:
[...]
Werken zou ik het niet willen noemen. Financieel belang, dat wel
Daar heb je gelijk in als je een decentraliseer hippie bent en denkt dat volledige anarchie in currency een betere wereld zal brengen.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:56:
Dan moet je ver wegblijven bij XRP.
Als je blockchain techniek icm met een token ziet als een middel om daadwerkelijk een bedrijf op poten te kunnen zetten, en op die manier de gevestigde orde het nut ervan in te laten zien en het te laten accepteren. Dan wellicht wel.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Had ik net een ordertje voor DGD op .0305 staan.. sprint hij vanaf .030506 omhoog..

Bij aandelen word je mede-eigenaar van het bedrijf, wat bij crypto niet het geval is. Alleen dat zorgt er al voor dat je die vergelijking naar mijn mening niet kan trekken.Sunri5e schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:03:
[...]
Oh nee? Ik denk dat je ze beter kunt zien als aandelen dan als een munt waar je in de toekomst daadwerkelijk mee kunt gaan betalen. Mijn visie is dat de geldwereld straks met een bepaalde techniek van een van deze munten gaat werken. En niet zozeer met de munt zelf.
Ik zou er niet in investeren, maar dan ga ik de coin nog niet afzeiken. Jij stelt het waarschijnlijk ook niet op prijs als anderen jouw coins shitcoins noemen. Bijna alle coins die in dit topic genoemd worden hebben genoeg vertrouwen in de markt om een behoorlijke waarde te vertegenwoordigen.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:08:
[...]
Ik heb ook financieel belang dat Lisk, Icon, Powerledger het goed gaan doen maar kan wel kritisch zijn. Ook op de coins die ik zelf heb maar ook op de andere coins. Is toch niks mis mee geloof ik. Heeft ook weinig met afzeiken te maken maar je kunt een coin als Tron toch niet serieus nemen?
Groetjes, FaceDown.
Mensen hadden ook vertrouwen in BitconnectFaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Ik zou er niet in investeren, maar dan ga ik de coin nog niet afzeiken. Jij stelt het waarschijnlijk ook niet op prijs als anderen jouw coins shitcoins noemen. Bijna alle coins die in dit topic genoemd worden hebben genoeg vertrouwen in de markt om een behoorlijke waarde te vertegenwoordigen.
En in monero goldjapjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:16:
[...]
Mensen hadden ook vertrouwen in Bitconnect
NANO is wel grappig a.t.m.

Kan ook als een kaartenhuis in elkaar storten na de hack bij een exchange, so be warned. De hack lijkt enkel om gestolen coins te gaan die in de laatste weken al verdwenen zijn (en dus inmiddels waarschijnlijk al verkocht zijn). De techniek/veiligheid, circulating supply etc zijn dus niet in gevaar.
https://medium.com/@nanoc...l-insolvency-ed4422bf274b
Verder geloof ik niet dat Nano de toekomst is, ze bieden instant, feeless, decentralized transactions, maar verder doet het niets. Geen hodl-coin dus, maar gewoon een quick buck hopelijk.

Kan ook als een kaartenhuis in elkaar storten na de hack bij een exchange, so be warned. De hack lijkt enkel om gestolen coins te gaan die in de laatste weken al verdwenen zijn (en dus inmiddels waarschijnlijk al verkocht zijn). De techniek/veiligheid, circulating supply etc zijn dus niet in gevaar.
https://medium.com/@nanoc...l-insolvency-ed4422bf274b
Verder geloof ik niet dat Nano de toekomst is, ze bieden instant, feeless, decentralized transactions, maar verder doet het niets. Geen hodl-coin dus, maar gewoon een quick buck hopelijk.
[ Voor 68% gewijzigd door Ypuh op 10-02-2018 13:22 ]
Ik zou het net posten. Dus slecht nieuws?Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:18:
NANO is wel grappig a.t.m.
[afbeelding]
Kan ook als een kaartenhuis in elkaar storten na de hack bij een exchange, so be warned.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Feit is dat Ripple XRP in één dag even 2 miljard (!!) dollar van het marktaandeel terug pakt.FaceDown schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:58:
[...]
Ja daarom staat ie ook in de top 3. Bazel niet zo man. Denk je dat crypto erbij gebaat is als we elkaars coins af zitten te zeiken?
Ten koste van BTC.
Ze zijn inderdaad flink terug gezakt maar dit soort acties vind ik toch wel interessant.
Zit ik dan met mijn 30 XRP's.....
Er zijn 170m coins (iets van 13%) onopgemerkt gestolen bij een exchange in de afgelopen weken. Als die ineens gedumpt worden doet dat wel met de koers, maar mijn verwachting is dat ze al verkocht zijn.zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:19:
[...]
Ik zou het net posten. Dus slecht nieuws?
Het daadwerkelijke product/veiligheid, supply en waarde is niets aan veranderd, dus ik zie het als een tijdelijk iets.
Misschien even een buy the dip doen. Zie bij ripple ook wel grote Sell orders nu voorbij komen.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:22:
[...]
Er zijn 170m coins (iets van 17%) onopgemerkt gestolen bij een exchange in de afgelopen weken. Als die ineens gedumpt worden doet dat wel met de koers, maar mijn verwachting is dat ze al verkocht zijn.
Het daadwerkelijke product/veiligheid, supply en waarde is niets aan veranderd, dus ik zie het als een tijdelijk iets.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Okay op 0.888 weer gekocht. Ben van 538xrp naar 559xrp gegaan en heeft me 3 maanden van mijn leven gekost.
Nu komt (de door mij verwachte) dip ws alsnog.
Nu komt (de door mij verwachte) dip ws alsnog.
@Flagg Waarom kocht je ze dan niet een paar geleden? Als je er in gelooft. Stond je nu al weer circa 30 cent winst per coin.
Ok, vet grappig!Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:03:
[...]
Hey ... "de verjaardagsman" .. deze is te herkennen aan zijn brede ongefundeerde kennis van crypto welke hij zelf niet bezit heeft, maar wel selectief berichten oppakt en deze op creatieve wijze weet om te buigen in negatief nieuws, een kleine meerderheid van deze groep ontkent ook nog steeds het bestaan van blockchain techniek.
Wie niet, jij zit toch altijd bij Dit was het nieuws?
Wmb hoeft de btc nu niet verder te zakken hoor.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Net als de kapper die niet verder komt dan Facebook maar wel iedereen crypto aanpraat (want meerdere klanten hebben verteld er goed aan te verdienen).Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:03:
[...]
Hey ... "de verjaardagsman" .. deze is te herkennen aan zijn brede ongefundeerde kennis van crypto welke hij zelf niet bezit heeft, maar wel selectief berichten oppakt en deze op creatieve wijze weet om te buigen in negatief nieuws, een kleine meerderheid van deze groep ontkent ook nog steeds het bestaan van blockchain techniek.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik dacht in die show van Andre van Duin.... jaar of 20/25 terug.tias86 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:29:
[...]
Wie niet, jij zit toch altijd bij Dit was het nieuws?
Zittie hoor ... even een ordertje shitcoins te verhandelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Turbo-Puppy op 10-02-2018 11:32 ]
Voor mij blijft Ripple inderdaad ook de ultieme shitcoin. Met name vanwege het feit dat hij regelmatig enorm stijgt terwijl ik 'm niet heb.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:56:
Trieste bedoeling hier, zo makkelijk triggered als iemand negatief over jullie geliefde coins is. Vervolgens mag je diegene wel aanvallen. Maar o wee als je negatief bent over een digitaal muntje!
We zijn helemaal niet negatief zo lang je VEN niet basht en in andere coins investeert.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:35:
Trieste bedoeling hier, zo makkelijk triggered als iemand negatief over jullie geliefde coins is. Vervolgens mag je diegene wel aanvallen. Maar o wee als je negatief bent over een digitaal muntje!
Dat is helemaal niet waar, maar jou houding en wijze van reageren vraagt hier gewoon om.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:35:
Je houdt geen discussie open, en maakt van je meningen een feit.
Probeer eens een open houding te hebben en je berichten iets anders te formuleren, dat maakt het verschil. Niemand die coins wil afzeiken noch jou persoonlijk.

Geen fiat over om weg te knikkeren.tias86 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:26:
@Flagg Waarom kocht je ze dan niet een paar geleden? Als je er in gelooft. Stond je nu al weer circa 30 cent winst per coin.
Uiteindelijk geloof ik vooral dat alles wat je in cc steekt weggegooid geld is.
Heb overigens wel ernstig getwijfeld of ik op .445 nog weer moest verdubbelen. Maar uiteindelijk heeft de realiteit het gewonnen. Niet gedaan dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 10-02-2018 11:40 ]
Ik heb op 1/16/2018 via anycoindirect voor wat geld ETH gekocht en verzonden naar een ETH adres.
Nu wil ik weten waar dat adres zit, ik vind het namelijk niet op zowel mijn bittrex als binance als myetherwallet addon als de lokaal geïnstalleerde Ethereum Wallet.
Het Txid is 0x2082d577065400847fe54bd9825affe0ea21443541682820e51002bfcf9be047
Ik versta echt niet waar het naartoe kan zijn, heb mijn 4 wallets gecheckt en weet dat ik hier geen fouten in zou maken.
Mvg
Nu wil ik weten waar dat adres zit, ik vind het namelijk niet op zowel mijn bittrex als binance als myetherwallet addon als de lokaal geïnstalleerde Ethereum Wallet.
Ik versta echt niet waar het naartoe kan zijn, heb mijn 4 wallets gecheckt en weet dat ik hier geen fouten in zou maken.
Mvg
Ik heb zelf niks met Ripple, maar ik vind het gebruik van de term ‘shitcoin’ nogal bullshit. Iedereen moet voor zichzelf kunnen bepalen waar hij potentie in ziet en in wilt investeren. Prima als je het er niet mee eens bent, maar onderbouw dan waarom je het anders ziet, want daar heb heeft iedereen dan nog wat aan.japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:35:
Kop op, als we gaan dan gaan we met z'n allen.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Geen fiat over om weg te knikkeren.

Schept toch een band he.Ton Hasselt schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Kop op, als we gaan dan gaan we met z'n allen.
Heb nog wel een rekening nummer voor je als je wat minder moeite wil steken in het weg gooien van Fiat geld.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Geen fiat over om weg te knikkeren.
Heb overigens wel ernstig getwijfeld of ik op .445 nog weer moest verdubbelen. Maar uiteindelijk heeft de realiteit het gewonnen. Niet gedaan dus.

Zie toch liever een Million dollars club ver'band
Zoals iedereen uiteraard.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Dat zou geen weggooien zijn das ontwikkelingswerk.AtlAntA schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:46:
[...]
Heb nog wel een rekening nummer voor je als je wat minder moeite wil steken in het weg gooien van Fiat geld.
Dit is echt een briljante reactie van de Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/...d-door-bitcoin-en-rijkdom
Uit het spaargeld kunnen we ook steeds minder makkelijk putten, want sparen is de Nederlander verleerd.
Uhhh?
De rente op spaargeld is feitelijk NUL, niks, nada, nakkes......
Wat moeten we anders dan beleggen?
Uit het spaargeld kunnen we ook steeds minder makkelijk putten, want sparen is de Nederlander verleerd.
Uhhh?

Volgend jaar domineren de tweakers forum leden de quote 500 let maar op;)
Sparen is geld wegzetten zodat je er later gebruik van zou kunnen maken.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:49:
Dit is echt een briljante reactie van de Telegraaf.
Uhhh?
Rente heeft daar niks mee te maken, het is gewoon geld achter de hand houden. Dat je gewend bent bij een bank rente te krijgen is heel wat anders. Je kan ook sparen in een.... de naam zegt het al een beetje... spaarvarken, ook geen rente.
Als je een Lambo koopt van je cryptowinst, telt dat dan ook mee als vermogen voor de Quote500?tias86 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:49:
Volgend jaar domineren de tweakers forum leden de quote 500 let maar op;)
Zo nee, dan vrees ik dat je ongelijk hebt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
jazeker ... aandelen, vastgoed, obligaties ... etc ... totale waarde van bezit.Richh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Als je een Lambo koopt van je cryptowinst, telt dat dan ook mee als vermogen voor de Quote500?
Zo nee, dan vrees ik dat je ongelijk hebt
Op welke plaats zit je dan ongeveer?

japjaan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Sommige coins verdienen dat gewoon, net als Tron

Ik dacht dat we eindelijk van die TronTrolls af waren, maar je hoeft blijkbaar maar één 30% pump te hebben en ze zijn weer terug

Jammer genoeg niet. Het zou wel zo moeten zijn. Maar inderdaad, daarvoor zijn er te veel muntjes met een gigantische supply waardoor de waarde van het muntje rond de 1 cent schommelt. Een kleine stijging zorgt dan voor een enorme marketcap stijging.Marketcap zegt niet zoveel of een product goed is helaas.
Producten zoals Cardano en Tron tonen zelfs aan dat je überhaupt nog geen product nodig hebt voor een hoge market cap

De NLG stijgt minder hard als de rest. Vraag me niet waarom, maar ik heb een nostalgisch / patriottisch idee bij dat muntje. Als ICX amper stijgt heb ik iets van: "Hey ICX doe eens minimaal VEN ofzo..." Maar stijgt de NLG als een slak dan denk ik: "Ahh gossie, wil je stabiel doen? Goed hoor, probeer het maar". Toch leuk hoe irrationeel het brein soms werkt.
Volgens mij vallen auto's niet onder 'vastgoed'Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:55:
[...]
jazeker ... aandelen, vastgoed, obligaties ... etc ... totale waarde van bezit.
Op welke plaats zit je dan ongeveer?
Jawel hoor, ik ken genoeg mensen die liever in een lambo wonen dan onder de brug in een kartonnen doosjeRichh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:58:
[...]
Volgens mij vallen auto's niet onder 'vastgoed'
auto's zijn 2017 .. als koning van de crypto heb je helicopters en privé jets ... die vallen daar wel onder.Richh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:58:
[...]
Volgens mij vallen auto's niet onder 'vastgoed'
En dan verzekeren als camper.Slux schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:00:
[...]
Jawel hoor, ik ken genoeg mensen die liever in een lambo wonen dan onder de brug in een kartonnen doosje
Omdat alleen Nederlanders ze bezitten, een gebrek aan vraag en aanbod zorgt voor minder steile stijgingen en dalingen.Chris.nl schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:57:
De NLG stijgt minder hard als de rest. Vraag me niet waarom
Interessant aan NLG is dat het meeste trading volume uit NLG/EUR komt. Vrijwel alle andere altcoins worden vooral tegen BTC verhandeld (of tegen ETH wat op zijn beurt weer tegen BTC wordt verhandeld).
Weet je zeker dat je het goede adres hebt opgegeven? Ik kan de transactie namelijk niet terug vinden op etherscan.Satangel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:40:
Ik heb op 1/16/2018 via anycoindirect voor wat geld ETH gekocht en verzonden naar een ETH adres.
Mvg
Als je er zeker van bent kun je nog proberen om via je zoekgeschiedenis op 16-01 even te bekijken. Als je net voordat je bestelling bij Anycoin plaatste nog op de site van Binane/Bittrex etc. bent geweest, valt het te verwachten dat je het daar naartoe hebt gestuurd. Voor de rest weet ik niet hoe je er anders nog achter kan komen.
Wat moet je als crypto trader nou met een heli. Je komt dan toch nooit buitenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:00:
[...]
auto's zijn 2017 .. als koning van de crypto heb je helicopters en privé jets ... die vallen daar wel onder.
Je hoeft niet alles te delen hoorChris.nl schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:57:
De NLG stijgt minder hard als de rest. Vraag me niet waarom, maar ik heb een nostalgisch / patriottisch idee bij dat muntje. Als ICX amper stijgt heb ik iets van: "Hey ICX doe eens minimaal VEN ofzo..." Maar stijgt de NLG als een slak dan denk ik: "Ahh gossie, wil je stabiel doen? Goed hoor, probeer het maar". Toch leuk hoe irrationeel het brein soms werkt.
Ja en nee.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Sparen is geld wegzetten zodat je er later gebruik van zou kunnen maken.
Rente heeft daar niks mee te maken, het is gewoon geld achter de hand houden. Dat je gewend bent bij een bank rente te krijgen is heel wat anders. Je kan ook sparen in een.... de naam zegt het al een beetje... spaarvarken, ook geen rente.
Sparen betekent wel degelijk het geld dat je hebt ergens neerzetten en vermeerderen.
Je spaargeld bij een bank zetten is nu niet meer dan het ergens parkeren.
Er gebeurt eigenlijk niets mee.
In feite kost het geld want door de inflatie wordt het alleen maar minder waard.
Dat is ook precies de reden dat mensen alternatieven gaan zoeken al dan niet met enig risico.
Het spaargeld bij een bank is geen risico maar daar betaal je wel een hoge prijs voor.
Dus iedere maand 10 euro in een spaarvarken doen is geen sparen?HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:06:
[...]
Ja en nee.
Sparen betekent wel degelijk het geld dat je hebt ergens neerzetten en vermeerderen.
In feite kost het geld want door de inflatie wordt het alleen maar minder waard.
Dat is ook precies de reden dat mensen alternatieven gaan zoeken al dan niet met enig risico.
Het spaargeld bij een bank is geen risico maar daar betaal je wel een hoge prijs voor.
Klopt wel dat mensen sparen verleerd zijn als ze niet weten wat het is.
Ja, wat moet je met een Tesla?Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Wat moet je als crypto trader nou met een heli. Je komt dan toch nooit buiten.
Elon Musk kan er ook niets mee want hij schiet em de ruimte in!
Ik spaar ook maar gebruik bitstampHoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:06:
[...]
Ja en nee.
Ik heb het TXID gegeven, niet het adres.Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:02:
[...]
Weet je zeker dat je het goede adres hebt opgegeven? Ik kan de transactie namelijk niet terug vinden op etherscan.
Als je er zeker van bent kun je nog proberen om via je zoekgeschiedenis op 16-01 even te bekijken. Als je net voordat je bestelling bij Anycoin plaatste nog op de site van Binane/Bittrex etc. bent geweest, valt het te verwachten dat je het daar naartoe hebt gestuurd. Voor de rest weet ik niet hoe je er anders nog achter kan komen.
Ik snap het effe niet en vrees dat ik ook geen poot heb om op te staan, indien dat adres verkeerd is. Ik kan geen geld terugvragen van Anycoindirect dacht ik?
Bedankt voor de moeite alvast
10 euro in een spaarvarken doen is niet meer dan 10 euro verplaatsen van je portemonnee naar het spaarvarken. Verder gebeurt er niets en rente krijg je ook niet.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:08:
[...]
Dus iedere maand 10 euro in een spaarvarken doen is geen sparen?
Klopt wel dat mensen sparen verleerd zijn als ze niet weten wat het is.
Zo gaat het bij de banken nu dus ook.
Een aantal jaren geleden kreeg je tenminste nog een redelijke vergoeding over je spaargeld.
Dat was ook precies de reden dat mensen werden aangemoedigd om te sparen.
Dat is dus nu niet meer zo of zie ik dat zo verkeerd?
Ik ken anycoindirect niet maar op zich moet het vrij simpel zijn toch?Satangel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb het TXID gegeven, niet het adres.
Ik snap het effe niet en vrees dat ik ook geen poot heb om op te staan, indien dat adres verkeerd is. Ik kan geen geld terugvragen van Anycoindirect dacht ik?
Je logt in op de website waar je ze gekocht hebt, kijkt in de history naar het adres waar je ze naar toe gestuurd hebt?
Snap ik, maar als je via anycoin de transactie terugkijkt, zie je toch ook een adres staat wat jij hebt opgegeven? Als je dat adres bekijkt via etherscan, zie je dan dat jouw funds zijn aangekomen?Satangel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Alleen is dat tx-id dus onbekend op het netwerk....Satangel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:10:
[...]
https://etherscan.io/tx/0...541682820e51002bfcf9be047
Dus lijkt me dat je bij anycoindirect aan de bel moet trekken
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Ik heb me spaargeld alleen maar op me bank staan zodat het veilig staat en dat je een buffer moet hebben in het dagelijkse leven hea.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:11:
[...]
10 euro in een spaarvarken doen is niet meer dan 10 euro verplaatsen van je portemonnee naar het spaarvarken. Verder gebeurt er niets en rente krijg je ook niet.
Een aantal jaren geleden kreeg je tenminste nog een redelijke vergoeding over je spaargeld.
Ik ga er dan ook uit dat elke Nederlander gewoon een buffer heeft minimaal van wat de Nibud aangeeft!!! Zo niet ! DOMBO, SUKKEL waar is je opvoeding? Alleen voeding gehad? Moet het INTERNET je soms opvoeden? Ga direct naar https://www.nibud.nl/consumenten/een-financiele-buffer/ en bouw die fucking buffer op sukkel wie dit leest. Wees mij dankbaar.
Maar alles boven een buffer ben je gek dat je het op de bank heb staan. Kan je nog beter investeren in o.a. zonnepanelen, aandelen, crypto of whatever. Het maakt niet uit, als je het maar investeert en niet op de spaarbank hebt staan waar je geld minder waard aan het worden is vanwege inflatie.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2018 12:18 ]
Mensen moeten niet sparen nee, is slecht voor de economie, en dan moet je dus zorgen dat geld lenen goedkoop wordt (lage rente voor banken en dus ook voor particulieren) zodat er meer geïnvesteerd wordt en uitgegeven en geleend.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:11:
[...]
10 euro in een spaarvarken doen is niet meer dan 10 euro verplaatsen van je portemonnee naar het spaarvarken. Verder gebeurt er niets en rente krijg je ook niet.
Het nibud denkt daar wel iets anders over overigens. Maar voor een economie is sparen killing.
Dat zie je idd verkeerd. Als ik elke maand 10 euro in een spaarvarken doe en jij geeft het uit dan heb ik na een jaar 120 euro spaartegoed en jij niks.HoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:11:
[...]
Dat klopt maar het lullige is als jij dan op je oude dag naar het bejaarden tehuis wil je eerst je spaargeld in mag zetten. Degene die niet gespaard heeft kan niks meer van geplukt worden EN die heeft zijn hele leven fijn spulletjes gekocht/op reis gegaan/gedineerd enz. Dus ja, tot een zekere leeftijd is het goed om te sparen, daarna kun je het maar beter op zien te maken.zilver7 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:16:
[...]
Dat zie je idd verkeerd. Als ik elke maand 10 euro in een spaarvarken doe en jij geeft het uit dan heb ik na een jaar 120 euro spaartegoed en jij niks.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan zouden de overheden ook wat moeten doen aan de zeer rijken en belasting voordelen voor internationale bedrijven. Die worden alleen maar rijker en geven weinig uit.Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:15:
[...]
Mensen moeten niet sparen nee, is slecht voor de economie, en dan moet je dus zorgen dat geld lenen goedkoop wordt (lage rente voor banken en dus ook voor particulieren) zodat er meer geïnvesteerd wordt en uitgegeven en geleend.
Het nibud denkt daar wel iets anders over overigens. Maar voor een economie is sparen killing.
Boodschappen doenHoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:08:
[...]
Ja, wat moet je met een Tesla?
Elon Musk kan er ook niets mee want hij schiet em de ruimte in!
Het is soms handig om iets achter de hand te hebben. Ligt ook een beetje aan wat je vrij te besteden hebt iedere maand. Heb je weinig te besteden en is een nieuwe wasmachine een flinke kostenpost dan moet je zorgend dat je dat achter de hand hebt. En als je (kleine) kinderen hebt is het ook wel handig.sh4d0wman schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Dat klopt maar het lullige is als jij dan op je oude dag naar het bejaarden tehuis wil je eerst je spaargeld in mag zetten. Degene die niet gespaard heeft kan niks meer van geplukt worden EN die heeft zijn hele leven fijn spulletjes gekocht/op reis gegaan/gedineerd enz. Dus ja, tot een zekere leeftijd is het goed om te sparen, daarna kun je het maar beter op zien te maken.
Het enige wat wij sparen is de hypotheekrente aftrek. En dat wordt gedurende het jaar enkel uitgegeven aan dingen die aan het huis nodig zijn qua onderhoud/verbouwing.
Voor de rest moet je een beetje lol hebben van je geld.
Ik heb m'n eerste Lambo verkocht, inderdaad 2017 gedachtengoed.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:00:
[...]
auto's zijn 2017 .. als koning van de crypto heb je helicopters en privé jets ... die vallen daar wel onder.

Heb het wel weer geïnvesteerd...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
sowieso is sparen overrated , je moet altijd wat achter de hand hebben maar ik ken genoeg voorbeelden van mensen die heel hun leven gespaard hebben die helaas vroeg gestorven zijn , dan heb je niets meer aan je centen ( de belastingdienst wel ) .Flagg schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:15:
[...]
Mensen moeten niet sparen nee, is slecht voor de economie, en dan moet je dus zorgen dat geld lenen goedkoop wordt (lage rente voor banken en dus ook voor particulieren) zodat er meer geïnvesteerd wordt en uitgegeven en geleend.
Carpe Diem
En dit is vooral waar als je zelf chronisch ontevreden bent met wat je hebt en alleen kijkt naar andere die veel meer hebben.lighting_ schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:26:
[...]
Dan zouden de overheden ook wat moeten doen aan de zeer rijken en belasting voordelen voor internationale bedrijven. Die worden alleen maar rijker en geven weinig uit.
In Amerika is dit overigens wel een serieus puntje, in NL nauwelijks.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 10-02-2018 12:30 ]
Lastige kwestie. Het kan erg oneerlijk overkomen (deels is het dat ook wel), maar met de toenemende vergrijzing wordt de beroepsbevolking steeds kleiner. De kosten aan de verzorgingsstaat worden juist steeds hoger. Is het dan onredelijk om te verwachten dat mensen in een bejaardentehuis die over genoeg vermogen beschikken zelf deels aan de kosten bijdragen?sh4d0wman schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Dat klopt maar het lullige is als jij dan op je oude dag naar het bejaarden tehuis wil je eerst je spaargeld in mag zetten. Degene die niet gespaard heeft kan niks meer van geplukt worden EN die heeft zijn hele leven fijn spulletjes gekocht/op reis gegaan/gedineerd enz. Dus ja, tot een zekere leeftijd is het goed om te sparen, daarna kun je het maar beter op zien te maken.
Vandaag de 10de dag in de 8k range.. Mag wel wat gaan gebeuren nu.
Ik zie liever wat meer beweging in de alts. Laat de BTC/ETH koersen maar een beetje stabiel blijven de komende tijd.Nopheros schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:32:
Gisteravond toch nog aardig boven de 9k geweest. Had gehoopt dat dat de nieuwe bodem zou worden maar dat is helaas nog niet zo.Nopheros schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:32:
Nee vind ik niet.Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Lastige kwestie. Het kan erg oneerlijk overkomen (deels is het dat ook wel), maar met de toenemende vergrijzing wordt de beroepsbevolking steeds kleiner. De kosten aan de verzorgingsstaat worden juist steeds hoger. Is het dan onredelijk om te verwachten dat mensen in een bejaardentehuis die over genoeg vermogen beschikken zelf deels aan de kosten bijdragen?
Mijn zus heeft een leuk vermogen op de spaarrekening staan, en een aantal jaar geleden zag het er naar uit dat ze haar werk zou verliezen (niet gebeurd overigens) en ze vond het oneerlijk dat ze dan eerst haar vermogen moest aanspreken mocht ze geen werk kunnen vinden.
Toen vroeg ik of het eerlijk was dat de gemeenschap haar geld moest geven om haar spaarrekening van enkele tonnen op peil te houden?
Werkt 2 kanten op he.
Je ff flink dippen,ik moet mijn ripples weer aanvullenNopheros schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:32:
Mja ik wil ook alts kopen maar deze koop ik met BTC.. dus heb liever dat het eerst nog wat zakt.Ypuh schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:33:
[...]
Ik zie liever wat meer beweging in de alts. Laat de BTC/ETH koersen maar een beetje stabiel blijven de komende tijd.
Ben overigens winst aan het maken met shitcoins op cryptopia, met die winst koop ik weer andere shitcoins dus als het weer omhoog gaat dan kan ik in iedergeval nog wat meepakken.
[EDIT]
ETN vind ik wel een leuk bijv. deze maand op minimaal 1 extra exchange, staan op een mobile convention beurs in barcelona en meer leuke vooruit zichten. We zullen zien..
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 10-02-2018 12:37 ]
Verwijderd
Heeft iemand geschikt programma voor windows of linux die met gui gebruikt maalt van de Kraken API die je ook wilt delen?
Op zich is het niet zo moeilijk om op je 'oude dag' op papier nauwelijks vermogen te hebben maar wel over contanten te kunnen beschikken.Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Lastige kwestie. Het kan erg oneerlijk overkomen (deels is het dat ook wel), maar met de toenemende vergrijzing wordt de beroepsbevolking steeds kleiner. De kosten aan de verzorgingsstaat worden juist steeds hoger. Is het dan onredelijk om te verwachten dat mensen in een bejaardentehuis die over genoeg vermogen beschikken zelf deels aan de kosten bijdragen?
Niet te hard persen: http://metro.co.uk/2018/0...ing-phone-toilet-7299853/Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:01:
Hoi Amerika, zometeen wakker worden en de boel even goed doortrekken, dank
Dit geld ook voor het crypto checken op je foon in het schijthuis.
Friendly reminder: lees de url voordat je er op klikt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!